Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Néz még valaki reklámokat?

Egy korszak vége

2006. július 15. 10:15 sixx 3 komment

Jó kérdés, persze a válasz kapásból jön, nézi akinek hat anyja van, kit érdekelnek a kékvérű nők, meg a mósópor, ami a faszom tudja hogy mos (copyright by Lukács)? A helyzet ennél jóval összetettebb, van azért olyan is, aki inkább tesped tovább két Barátok Közt rész között, és nem mozdítja meg az ujját a távkapcsoló gombján - és pont ezek a nézők izgatják a Nielsen Media Research kollektív fantáziáját.

A tévénézési szokásokat mérő szervezet ugyanis novembertől új szolgáltatást kínál a tévéadóknak (egyelőre csak az Egyesült Államokban, de később minden bizonnyal majd itthon is), mégpedig azt, hogy valójában hányan is nézik az egyes programok közé beszúrt reklámokat, azaz kibújik majd rögtön a szög a zsákból: megéri-e mondjuk a Trabant 601 Limousine-t a Jóban, Rosszban alatt hirdetni, ha a nézők a reklám alatt a Viasaton nézik Al Bundyt? A hirtelen támadt érdeklődés okat nem más, mint az adások felvételére alkalmas digitális szerkezetek, azaz nálunk a DVD felvevők, míg az USA-ban a TiVO, rohamos elterjedése: ez utóbbit úgy is be lehet programozni, hogy a reklámokat nehogy felvegye.  

Az elemzők szerint ennek egyenes következménye az lesz, hogy a valóban elmebeteg reklámárak (2,5 millió dollár egy 30 mp-es szpotért a Super Bowl alatt) hamarosan zuhanásnak indulnak, a potenciális tampongyártók egyre kevesebbet fognak költeni ezekre a reklámokra, és alternatív csatornákon keresztül terjesztik legújabb fejlesztéseiket, mégpedig az Internet segítségével. Hogy ez nekünk, vagy a sorozatokat horribilis összegért készítő stúdióknak jó lesz-e, nem lehet tudni, de az biztos, hogy ha a folyamat beindul, senki nem lesz aki megállítsa.

Címkék: tv reklám

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

capture 2006.07.16. 02:13:44

Ja, dörzsöli is a tenyerét billgécc.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.07.16. 22:12:52

wtf tivo, k. index, valaki bővebben (mielőtt utánanézek másutt)

koschwarz 2006.07.19. 13:07:02

sose nézem meg a reklámokat, ha véletlenül mégis, nem jut eszembe lecserélni a tamponomat/samponomat. nem is értem, mire jók a tv reklámok.
süti beállítások módosítása