Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Minek nézni a Forma-1-et?

Forma-1

2006. június 26. 15:42 szabóZ 43 komment

Az RTL Klub sportközvetítéseit szidni már lassan olyan, mint belerúgni a földön fetrengő Thürmer Gyulába, és közben az hajtogatni röhögve, hogy csak fél százalék baszd meg, csak fél százalék! De azért azt még sem hagyhatjuk szó nélkül, hogy tegnap a Forma-1 montreali futamának utolsó öt percében elkapcsoltak, hogy akkor most Híradó, megszorítások és alvadt vérrel szennyezett tanyasi gyilkosságok.

És ez még akkor is a fogyasztó, néző tarkón pöckölése, ha felvesszük a megértő médiaüzletember jelmezét (Gucci-zakó, Benetton-napszemüveg, négy gramm kokain), és csendesen megjegyezzük, az RTL Klub-nak nehéz döntést kellett hoznia: a médiatörvény ugyanis kimondja, hogy bárhogyan számolt egy órában csak tizenkét perc reklámot lehet sugározni (vagyis 20:12 és 21:11 között is), ezért a foci-vb és a Forma-1 folyamatos csúszásai miatt vagy ki kellett volna hagyniuk egy kábé harminc milliót érő reklámblokkot, vagy esetleg fizetniük kellett volna egy nagyobb összegű büntetést az ORTT-nek (Ok, helyesbitünk, a hírműsorra vállalt kötelezettség is szrepet játszhatott a döntésben, de hát a Híradó is éppen a folyamatos reklámblokk-rakosgatás miatt csúszott). Persze az RTL Klub a fogához veri a garast, a könyvelők még a felelőtlen wc-papír használat miatt is beadványban tiltakoznak a többségi tulajdonosnál, ezért a vezetőség inkább a legizgalmasabb pillanatokban bevágott egy kis intelligens szemcsét és megnövelt nedvszívó hatást, és azok, akik olyan hülyék, hogy képesek végignézni, ahogy huszonkét sportkocsi kering egy betonteknőben, na azok vegyenek sok tampont, mosóport, leveskockát meg sört, és kussoljanak.
Címkék: tv sport rtl klub

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zako1 2006.06.26. 15:52:03

Múltkor valamelyik VB-meccsről siettek gyorsan átkapcsolni a reklámra, szegény kommentátor odáig jutott, hogy "A végeredmény pedig..." - snitt, reklám.

hamusamu 2006.06.26. 16:09:12

Az RTL-es focikozvetitesek ugyeben volt egy kis vitank (oda is beraktam, de azt nyilvan nem olvasod mar). Legyen itt egy "ugydonto" idezet a legfrissebb ES-bol. Szerzoje szamodra is szaktekintely kene hogy legyen.

Ime:

"Az RTL Klubot pedig nem értem. Hatalmas pénzt fizettek ki, hogy mindenki elől elvásárolják a vébé közvetítési jogát. Ennek parányi hányadát teheti ki az a költség, amely a helyszíni közvetítést valóban a helyszínről biztosítaná a kommentátornak is. Tudom, Hajdú B. majd a későbbi szakaszban, amikor nem három mérkőzést adnak naponta, kiutazik. Ám addig! Ha már ott kell ülnie egy stúdiósarokban, a háromból adja ő az elsőt meg a harmadikat, a középsővel majd csak elleszünk valahogyan."

bülbül · http://www.bulbul.hu/ 2006.06.26. 16:29:22

Bocs Zoli, de ha már írsz valamiről, akkor próbálj meg korrekt lenni: Az RTL-nek a reklám mellett van egy sokkal fontosabb szabály is, amit be kell tartania: az ORTT-vel kötött műsorszolgáltatási szerződésben szerepel ugyanis - ez mindkét kereskedelmi tv-re igaz, sőt a közszolgálatira is -, hogy 18.30 és 21.00 között köteles egy legalább 26 perces napi híradót leadnia. Szóval ez volt a valós oka a műsorlevágásnak, amit az is bizonyít, hogy a két program között alig telt el 1 perc - szóval nem a reklámok tehetők ezért felelőssé.

Merthogy a hiradó elmaradása a szankciórendszerben az egyik legjobban büntetett tétel - egy médiás újságírónak azért ezt illene ismernie....

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.26. 16:29:23

Nem ertem. A paraniy koltsegeken van a hangsuly? (Nem olyan apranyi az, meg gondolom van olyan hogy koltsegkalkulacio)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.26. 16:30:57

Jajjaj, amikor csak ugy megkapom, hogy illene tudnia... igazad van, van ilyen szabaly is, de hat pont a reklamblokkok megcsusazsa miatt nem adtak le hatkor, vagy eppen hetkor.

Balt 2006.06.26. 16:44:12

Egyetértek (kivételesen): nem tudom hogy volt kidekázva a műsoridő, de ha már "sportcsatornává" vált az RTL Klub, akkor talán illene kalkulálni az ilyen csúszásokkal. Ennél még az is jobb, ha a "team radio" bejátszásoknál Gyurcsány Ferenc amőbás blogjából olvasnak fel hírműsor címén...

hamusamu 2006.06.26. 16:59:33

"szabóZ · comment.blog.hu 2006.06.26. 16:29:23"

Nem ertem, mit nem ertesz. Allitottad, hogy biztos azert nincs helyszini kozvetites, mert tul draga. En meg azt allitottam, hogy ez nem ok, a jogdijhoz kepest a kommentatorallas koltsege elenyesze. Mit tesz Isten, Vitray velem ert egyet, sot maga is szova teszi, miert nincsenek kinn a kommentatorok. Neki elhiszed?

hamusamu 2006.06.26. 17:00:32

"szabóZ · comment.blog.hu 2006.06.26. 16:29:23"

Nem ertem, mit nem ertesz. Allitottad, hogy biztos azert nincs helyszini kozvetites, mert tul draga. En meg azt allitottam, hogy ez nem ok, a jogdijhoz kepest a kommentatorallas koltsege elenyesze. Mit tesz Isten, Vitray velem ert egyet, sot maga is szova teszi, miert nincsenek kinn a kommentatorok. Neki elhiszed?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.06.26. 17:38:03

Vitraynak? Semmit? :)
Masreszt az elenyeszo nem jelenti azt, hogy a koltsegkalkulacio utan nem az jon-e ki, hogy nem kifizetodo. A selejtezok, amennyire tudom, nem voltak nyeresegesek az RTL Klubnak.

Banana 2006.06.26. 18:11:22

És persze a meccs előtti reklámblokk miatt megint lemaradtak a himnuszokról, arról nem is beszélve milyen gyorsan kapcsolnak el a végén... Már előre félek, hogy mi lesz akkor ha a délutáni meccseken esetleg hosszabbításra kerül sor...

Pfinyo 2006.06.26. 18:13:59

Én a vitába nem igazán akarok beleszólni, de cikkel kapcsolatban lenne egy-két gondolatom.

"akik olyan hülyék, hogy képesek végignézni, ahogy huszonkét sportkocsi kering egy betonteknőben"

Attól, hogy valakit nem érdekel a foci vb és inkább f1-et nézne, vagy f1 rajongó nem számít kevesebbnek, hülyének (mint ahogy a cikk írója is "gondolja"). Ugyanis ha arról az oldalról közelítjük meg a dolgot hogy 22 autó köröz egy pályán (aminek a betonteknőhöz annyi köze van mint egy sport csaronknak), akkor az teljesen ugyanaz, mint hogy 2 * X fő rohangál 1 labda után, egy szintén megkötött pályán.

Másrészt, a foci rajongóknak egy szavuk sem lehet, mert az említett kereskedelmi TV társaság már így is előnyben részesítette a focit a forma 1-el szemben, ugyanis a szombat esti F1 blokk ígyis felvételről ment. A felvételről leadott meccsek és futamok pedig egyaránt roppant érdekesek tudnak lenni a végeredmény tudtával...

A foci rajongókról csak annyit, hogy érdekes módon még egyetlen F1 futamon sem fordult elő tömegverekedés vagy bármilyen egyéb rendbontás a "szurkolótáborok" között.

Tudom, hogy most szálka leszek mindenki szemében, de NEKEM EZ A VÉLEMÉNYEM!

UI: tudom, tele van helyesírási és fogalmazási hibákkal, de a lényeg érthető...

andris 2006.06.26. 18:34:55

...meg értelmezési hibákkal :)
A SzabóZ csak az rtl öhm... policy-ját ismertette...

pblue · http://www.savingprivateblue.net 2006.06.26. 18:40:40

pfinyo, nem a helyesírással vagy a fogalmazással van itt a baj, hanem, hogy teljesen érzéketlen maradtál az úgy nevezett i r ó n i á v a l szemben

Pfinyo 2006.06.26. 18:56:30

elismerem. lehet érzéketlen maradtam, de engem akkor is zavar, hogy nyíltan lehülyéznek egy tekintélyes tábort, köztük engem is, csak azért mert nem a foci a kedvenc sportága.

pblue · http://www.savingprivateblue.net 2006.06.26. 18:58:23

igen, erről szól maga a cikk is. hogy az rtlklub hülyének nézett

Hercules 2006.06.26. 19:05:32

tényleg nem érted amit szabóZ irt? vagy csak direkt köteketsz és játszod a hülyét?
de semmi baj kérdezz bátran , hogy hogyan is gondolta a kedves szerzö és lehet hogy elmagyarázzuk , mielött elkezdesz köpködni jobbra ballra...

Udi · http://blog.udi.hu 2006.06.26. 19:14:56

Lehetnek szabalyok, es lehet, hogy az rtlklubbot a gonosz ortt kenyszeritette a forma1 megszakitasara, mert mindenkeppen idoben kell kozolni a megszokott bulvarhiradot. (Mert teljesen veletlenul megint az volt)

De ne sajnaljuk mar az rtlklubbot annyira, akarmikor, gondolkodas nelkul kepes az ortt szabalyait megszegni. Ha megeri neki. Kurvak, es ez van.

sn4ke 2006.06.26. 19:19:51

a címet olvasván.. egy sokkal nagyobb rtl lehúzásra számítottam de csalódtam sajnos.

asdf 2006.06.26. 19:33:06

Az ok, hogy orankent max 12 perc reklam, meg hiradot kell nyomni, de mi van az f1-es szerzodessel? ;) Abban meg az van, hogy utso befuto, utana hivatalos vegeredmeny kijelzese es _ezutan_ lehet elvenni az f1 kepet, addig kotelezo kozvetiteni. De legalabb PIP-ben raktak volna ki az egyik sarokba...

hamusamu 2006.06.26. 19:36:15

szabóZ · comment.blog.hu 2006.06.26. 17:38:03

Na, oregem, ezzel hoztad kb. az index polforum szintjet. Ott megy ez, hogy meg azt se lehet beismerni, hogy az eg kek, nem pedig hupilila.

Olyan nincs, hogy pardon, talan rosszul tudtad, es ezt be is latnad, mi? A rohely legvegso fokaig veded a vedhetetlent. Elenyeszo, de attol meg lehet, hogy tul koltseges, aha, hat hogyne.

Lehet, hogy ha majd Kolositol megkerdezik, hogy jutott eszebe ez a baromsag, hogy off-tube is lehet kozvetiteni, arra fog hivatkozni, hogy a szaboZ szerint is indokolt dontest hoztak.


bmp 2006.06.26. 19:53:03

Nekem rémlik valami, mintha az F1-es közvetítéseket nem lehetne addíg megszakítani, amíg az utolsó helyezett nevét ki nem írják a futam végén.
Vagy valaki magyarázza el ezt nekem, ha nem így van. :)
Annó, mintha a Palik László mondta volna....

Té, mint Tamás 2006.06.26. 20:09:46

hamusamu, rém unalmas vagy. Már senkit nem érdekel ez a vita, a következtetéseket már mindenki levonta, kérlek, ne szennyezd az újabb topikokat a pattogásoddal.

maniakus · http://maniakus.freeblog.hu 2006.06.26. 20:30:18

de nehogy már azon menjen a vita, hogy az rtl klub megérezte volna azt a pár milliós büntetést vagy akármit. az milyen lenne, ha a vb döntő utolsó 5 percéről elkapcsolnának, mert kezdődik győzikegeci vagy valami hasonló okos műsor?

azso · http://azso.cjb.hu 2006.06.26. 21:06:26

Egyetértek, nevetséges volt. Csúnyán elszúrták. Magyarázkodni lehet, akkor is elszúrták.

A németekben legalább volt annyi becsület, hogy megvárták a Forma1 végét és úgy váltottak a focira. RTL.

hamusamu 2006.06.26. 21:27:05

Jonathan Blue 2006.06.26. 20:09:46

Mi van, te szartad ki ezt a comment.comot magadbol, hogy azt hiszed, te mondod meg, mit lehet es mit nem? Egyebkent nyugodtan hanyagolhatsz, hozzad egy szavam sem volt, feltehetoen nem is lesz.

johi 2006.06.26. 21:36:31

tudom, samu, hozzám se volt egy szavad, de szerintem is rém unalmas vagy.

yani 2006.06.26. 21:42:14

Egy dolgot lehetne mérlegelni.
Foci: két órás közvetítés és az aktív szakasz jó ha 20 perc.
F-1: A nyomorult gladiátor a futam egésze alatt koncentrálni kényszerül, egy apró hiba - a másodperc ezred része is elegendő - és vége - talán az életének is.
Hm... Esetleg lemaradni a himnuszról, neadjisten a középkezdésről.

yani 2006.06.26. 21:43:35

Jaaa!
Szépen fog kinézni a foghíjas befejezés a videoarchívumomban... :-(

maniakus · http://maniakus.freeblog.hu 2006.06.26. 21:47:57

yani, 4 évente 1-szer van vb. kérlek add meg az engedélyt, hogy meghallgassam az országok himnuszait, és lássam a középkezdést. kösz.

boldogvagyok 2006.06.26. 21:51:03

Én praktikus voltam. Ahogy az RTL Klub lekapta a képet, én mentem az anyjához (német RTL). És élőben néztem ahogy MSC megelőzte RAI-t.

morrisal 2006.06.26. 23:35:36

Mi van azokkal, akiket MINDKETTŐ érdekel??? (Pl. engem...) Nem nagyon merek már semmit írni, mert látom, hogy mindenki intelligensen és egy csöppet sem primitíven kommunikál(?) a másikkal, csak annyit:---------- Á, mindegy. (Nem ez az első eset, hogy az "író" az icipici ejnye-bejnye mellett alapvetően azért hűen védelmezi az rtlklubot, amely csatorna eddig sem arról volt híres, hogy betartja a szabályokat. Mindent meg lehet magyarázni.)

Csetmenszky Csöpi (törölt) 2006.06.27. 02:47:15

Az RTL egy bulvárszar adó proliknak. A híradójuk, mint az életre keltett Blikk. A sport kisajátítása hányinger. A vezetőségük meg tele van alkalmatlan buzikkal. Ennyi.

Balt 2006.06.27. 08:51:46

Ötlet: nem lehetne felnyomni őket Börni bácsinál...? :) Ha már úgyis ilyen feljelentgetős nép vagyunk a sztereotípia szerint. :)

moli 2006.06.27. 09:53:13

hamusamu unalmas.

cemetary 2006.06.27. 09:59:59

MTV jut eszembe. Hányszor nem volt vége az F1 közvetitéseknek...
Az utolsó öt percet a német RTL-en követtem végig. De ott a befutó után azonnal "Rudi Völler"-t kapcsolták. Az RTL a VB-re létrehozta a sportklub csatornát. Azon miért nem lehetett folytatni azt az 5 percet?

Tuskó Hopkinsz 2006.06.27. 10:33:23

Csak hogy én is hozzászóljak és kidühönghessem magam! Szóval: sztem itt a probléma a már oly soxor citált kereskedelmi-harácsoló szemlélettel van. Azaz az RTLKLUB a nézettségi verseny (értsd: reklámbevétel-harácsolás) bűvöletében ráveti magát mindenre - így a sportközvetítésekre is - ami nézőt hoz. A Forma 1 és a fociVB pedig hoz! De hát közszolgálatinak is kell lenni, mert az okos ORTT politikusai csak így adtak annak idején frekvenciát egy kereskedelmi adónak, ami önmagában is faszság, hiszen közszolgálatinak ott van a királyi adó, ezért van. Az RTLKLUBnak szórakoztatnia kellene csak. De visszatérve az eredeti fonálhoz, minél jobban szorítja össze a markát az RTLKLUB, annál több hiba csúszik a rendszerbe, ez nyilvánvaló. Csak amit nem értek, hogy egy ilyen szintű médiabirodalomnál nincs olyan ember vagy gárda, aki tervezni tudna ilyen helyzetekre is? Erre számítani lehetett volna, ergo fel is lehet készülni rá és kidolgozni egy menetrendet, ahol a lehetőségekhez képest mindenki jól jár!
Hogy ne csak a levegőbe beszéljek: sztem úgy kellett volna, hogy:
- leadni a Forma 1-et végig (5-7 perc maradt ki),
- nyomni a reklámot, mert az pénz,
- nyomni a hiradót, mert azt kell,
- nyomni még reklámot, mert az megint pénz,
- és mivel ezalatt már ment a meccs, elkezdeni felvenni és pár perc késéssel felvételről adni, amit a szünetben be lehet hozni, így már a II. félidő élőben menne! Egyébként a közvetítések részét képező szakértői pofázásokat nyugodtan le lehet rövídíteni a cél érdekében, mert sz úgysem érdekel senkit! Mellesleg ezt a módszert a SPORT 1 kiválóan alkalmazza az NFL közvetítéseknél!!!
Így mindenki jól járt volna, és az RTLKLUB nem égett volna be megint ilyen csúnyán és feleslegesen, mert aki tehette és érdekelte a Forma 1 vége, az a reklám helyett a német RTL-en nézte meg (mint én is)!

Artie 2006.06.27. 11:20:29

Tuskó, és akkor úgy jártunk volna, mint a Győr-Podgorica KEK-döntőn... Amikor mondtunk a Wiederernek (EHF-főtitkár) meg a Guerrerónak (ő volt a meccs ellenőre), hogy így lesz a tv-közvetítés, azt hitték, poénkodunk. Mert ugye ott meg Xaver barátunk valami koncertje volt kurva fontos (nem láttam, a meccsen voltam, de azt mondják, akik ott nézték). Szóval akkor most az RTL Klub a retek, vagy en bloc a magyar média? Én az utóbbira szavazok...

Egyébként én is fogtam magam, és átkapcsoltam az "anyucira".

toreki 2006.06.27. 11:32:47

Szerintem simán elfért volna egy headline a híradó alján (mind a CNN-en) meg egy PIP ablak hang nélkül valamelyik szélén. Így is végig lehetett volna nézni. Aki meg a híradóra kíváncsi, az a kép többi részében láthatta volna.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.06.27. 12:36:24

szerintem a kommunisták keze van a dologban.

thíra 2006.06.27. 18:08:30

Szerintem meg az ufók miatt van az egész.

bülbül · http://www.bulbul.hu/ 2006.06.27. 19:15:27

szabóZ · "Jajjaj, amikor csak ugy megkapom, hogy illene tudnia...de hat pont a reklamblokkok megcsusazsa miatt nem adtak le hatkor, vagy eppen hetkor"
legalább végiggondolnád amit leírtál:
Este 17-18.50 között foci volt, 19-20.45 között F1 volt - mellesleg 18.30 előtt nem adhat le híradót. Szóval hol volt akkor a reklámblokk?

Amúgy pedig egy újságírónak - már ha annak vallja magát és eszet kezd osztani, majd megmondja a tutit, hogy az rtl mit miért csinál - igenis a valóságról és annak minden eleméről kellene beszélnie. Különben nem érti a dolgát.

Ehhez képest te egy könnyedd bulvárszöveget engedtél el anélkül, hogy valóban korrekt keretet adtál volna a témához.

Ja, és a kommunista ufók tehetnek a dologról.

Angel 2006.07.10. 12:22:59

Igazából én F1 rajongó vagyok, de a focit vbt is követtem mert szerintem ez alap, 4 évente van meg minden....hát nézzük.Én mint jó állampolgár dühösen bár de tudomásul vettem elöző nap az időmérön h a lényeges befutóról lemaradok...
De magyar állampolgártársaim legyünk elégedettek, ugyanis kint éltem franciaországban s ott nemhogy a végét nem mutatják egy évbe egyszer, de minden F1es közvetítés közben/élő/ 20 percenként 4-5 perces reklámblokk van, függetlenül eseménytöl amit sehol a francia éterben utána mem ismételnek meg. Ja plusz német sem olasz adókat nem lehet fogni...szívás, rágd a körmöd ember.Ja plusz az idöméröket nem is közvetítik...pedig van francia csapat is a Renault személyépen s francia pilóta szokott lenni hébe hóba...:D
Szóval az itthoni F1 néző kiszolgálás számomra idűtően hatott:))))Persze nem vagyunk német RTL szinten

Angel 2006.07.10. 12:25:22

bocsi az elírásokért:)de remélem, azért olvasható....
süti beállítások módosítása