Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Borul a bili?

Kéretlen reklám

2006. május 25. 14:12 sixx 2 komment

A múlt heti sorozathatározóban említettük a product placementet, mint a nézőket irritáló, történetszálba szőtt reklámot - és tessék, nem csupán a nézők, de a sorozatok alkotói és írói is kezdenek idegeskedni miattuk.

Marc Cherry, a Született Feleségek (egyik) atyaúristene, John "Vészhelyzet" Wells és a Hallmarkon nálunk is látható Esküdt Ellenségek főnöke, Neil Baer társaságában figyelmeztette az iparág fejeseit, hogy amennyiben a reklámozók befolyása ilyen mértékben nő, az írók szakszervezete sztárjkolni fog a kreatív szabadság mellett. Cherry azt is hozzátette, hogy megérti a reklámozók aggodalmát, hiszen a TiVo bevezetése óta a kutya nem néz reklámot, de engedtessék már meg neki az, hogy ha egy jelenetben nincs szükség sörösüvegre, akkor ne írja azt bele, csak a támogató kedvéért.

Elrettentő példákat is felsorolt a három főnök: a Vészhelyzet esetében pl. az egyik autógyár felkérte a sorozat alkotóit, hogy ha lehet, írják már ki azt a jelenetet az egyik epizódból, melyben egy autóbalesethez száll ki a hősies Kovács doktor, "elég, ha csak megemlítitek, hogy baleset volt, de ne mondjátok ki, hogy autóbaleset" - érveltek. Cherry akkor került bajba, amikor az egyik autógyár mindenképpen szerette volna új modelljét a képernyőre juttatni, de a jelenetben egyetlen főszereplő sem látszott - így megsértődtek, és megvonták a támogatást a sorozattól.

Wells utolsó, talán legtanulságosabb példája az Elnök Embereihez kapcsolódik: arra kérte fel egy limuzingyártó cég, hogy a politikai dráma egyik epizódja teljes egészében az elnököt szállító gépjárműről szóljon, és sokszor hangozzon el a gyártó neve, és az, hogy mennyire biztonságos és kényelmes az adott jármű.

Címkék: tv sorozat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sixabi 2006.05.25. 23:00:08

utálom a reklámokat,akármennyi pénz is folyik be tőlük...
a beépített reklámok pedig elcseszik a filmet.
legjobb példa: én a robot.egész nézhető movie lehetne, ha nem azt kellene néznem és hallgatnom hogy milyen fasza kis csuka a konverz(vagy kommerz?:) vigilánt kétezernégy, és az összes jövőbeli autó audi...

tirland 2006.05.29. 22:15:17

Miniszter félrelép első jelente előtt már végignézzük, hogy hozza a Pizza Hut fiú a pizzát. Úgy tűnik ezzel együtt kell élnünk--engem egyébként nem irritál, bár néha tényleg kicsit gagyi tud lenni.
süti beállítások módosítása