Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

VNR nohejnmál

VNR

2006. április 24. 12:24 sixx 2 komment

Arról írtunk a minap, hogy bizonyos cégek híreknek álcázott PR közleményekkel látják el az amerikai tévéállomásokat, akik ezeket le is adják jól. Lássunk egy pár konkrét példát!

2005 novemberében került adásba egy, a Panasonic, a Namco és a Techno Source cégek által finanszírozott VNR, melyben egy Robin Raskin nevű publicista az átlagos amerikai anyuka külsejét hozva fikázta le kíméletlenül az Apple és a Tiger Telematics egy-egy termékét. A karácsonyi rohamra készülő családoknak szóló figyelmeztetés szerint a két említett termék egyenesen veszélyes, megvenni nem szabad, árt a gyereknek, és így tovább. Persze az agyondicsért másik három terméket - valami véletlen folytán - pont a VNR-t finanszírozó cégek dobták piacra, és közvetlen konkurenciát jelentenek a ledorongolt duónak.

Ezzel persze addig nem is lenne baj, amig mondjuk egy kopasz, fülében kereszt alakú fülbevalót hordó, szemüveges elmebeteg üvölti világgá a teleshopban. A baj csak az, hogy a csatornák a szösszenetet szinte megvágatlanul, hírként tárták a nép elé. Ejnye!
(itt tekinthető meg maga a gonosz VNR, itt pedig az, ahogy adásba került)

Karácsony előtt a tévéadók ezerrel próbálnak segíteni szegény, tanácstalan amerikai családokon, és mindenféle szakértőket ráncigálnak elő a fiók mélyéről, akik majd jól elmondják, hogy mi a trendi ajándék az adott évben. Egy ilyen hölgyemény, Julie Edelman, immáron 5. éve tolja az egyik VNR készítő cég szekerét, és ad tanácsokat a mit sem sejtő nagyérdeműnek. Persze az általa "személyes választásnak" beállított és "minden családnak kell egy ilyen" címen aposztrofált termékeket a VNR szponzorai állítják elő.
(az eredeti VNR, és ahogy leadták)

Továbbra is áll a felhívásunk: ha valaki ilyet tapasztalna a magyar televíziókban, ne habozzon, kommentezzen!

Címkék: tv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vls7 2006.04.24. 20:26:25

huh, 1-2 perc turelmi idot szeretnek kerni, nagyon nehez feladat am, jaj, annyi kivalo musor kozul, hmm. egy se jut eszembe. talan a napkelte gazdasagi hiradoja? nem, az sem, kizart, hogy VNR-t adnanak le. ja, mi is az a VNR? -v-

hacos 2006.04.25. 11:17:59

vmi nagyon gonosz dolog lehet...

ugyan nem televizio, de azert komentezzek, sztem ez mind gonosz vnr:

index.hu/24ora?main&fd_keres=sportingbet

sok szerencsetlen ember, aki ezek hatasara milliardokat jatszott el :(( hupp hupp
süti beállítások módosítása