Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tényeken kínodban már röhögni sem tudsz

2018. december 31. 09:17 sixx 297 komment

screenshot_814_li.jpg

Esküszöm, éreztem, hogy nem kellene december 31 23:59 előtt lezárni a média 2018-as évének értékelését, na de mindegy már, a lényeg, hogy a TV2 és nívódíjas hírműsora, a rendkívül vicces, "Tények" címmel ellátott, naponta jelentkező izé december 29-én este csak rá tudott tenni egy lapáttal az egész éves tevékenységére, és még mielőtt, nem, nem akarok házi rekordot dönteni mondathosszban. Szóval Tények. A műsor, amit sajnos még mindig 700 ezernél többen látnak a Nielsen szerint, és azért sajnos, mert ha a 700 ezerből csak egy is akad, aki elhiszi, hogy Soros György Palpatine császár reinkarnációja, máris kár, hogy a műsor létezik.

Rémálmot csinált a 2018-as évből a lakájmédia

Amikor a 2018-as évet a médiában történtek szempontjából összegezzük siránkozva, érdemes egy januári eseményt minden elé kiemelni, afféle cold openként használni, mint a James Bond-filmekben az első akciót. Apró különbség, hogy a mi történetünk végén a hős nem bújik ágyba egy dögös barnával, hanem lehajtott fejjel elkullog. Január 5-én egy kormányközeli blogger, a Pesti Srácokon és a Magyar Időkben is publikáló Varga-Bíró Tamás nyílt levélben ismerte el, hogy hazudott, és azzal a lendülettel vissza is vonult a médiától. Ha ezt rendszerszintre emelte volna a NER, akkor ez a cikk igen rövid lenne, és nagyon nem arról szólna, amiről fog, de ez a kávé már lefőtt, hogy egy kedvenc debreceni költőmet, Gitárpistit idézzem. Tovább erre>>>

24077958_20a9f1093be561334b050010f74a1247_wm.jpg

A szombati adás ékköve a "Soros az egész világot befolyásolná" című anyag, ami arról szól dióhéjban, hogy Sporos nemcsak a mi ellenségünk de az egész világé, nyílt társadalmat akar, szabad bevándorlást és radikális ballib kormányokat. Erre költi a pénzét, bizony. Mert ha megvalósul a dolog, akkor Soros jól jár, gondolom, mert hát egyébként minek fektetne olyan dologba, ami nem térül meg neki sose? De hogy jár jól? A menekültek a nekik kiutalt bankkártyán levő összeget kamatostul fizetik vissza, vagy hogy? Mindegy, nem ez a lényeg.

A szegmens alapja a Tűzfalcsoport nevű blog, amit előszeretettel használ forrásként a lakájmédia, tessék csak rákeresni, az első 23 találat csak kormányközelből érkezik, a 24. meg az index egyik cikke, amiben pont arról írunk, hogy az ügyvédi kamara nekik ment egy Magyar Időkben megjelent cikkük miatt. A blog névtelen, a posztjai pedig legalalább 60 százalékban Soros Györgyöt támadják, és kész, passz, ennyi, kész is a hiteles hírforrás. Aminek posztja, amit a Tények átvett, egy Judicial Watch nevű szervezet beszámolójára alapoz, egy olyan szervezetére, amit 1994-ben hoztak létre, hogy a Clinton kormányzatot támadja. Ugyan Bush elnöksége alatt a kormányt kétszer is beperelték, de ez azért a Clinton ellen indított 18, majd később az Obama elnök elleni 20 perhez képest lófasz. A szervezet egyébként a globális felmelegedést kamunak tartja és perelt is tudósokat miatta, de mint a perei nagy többségét, ezeket sem tudták bíróság elé vinni, mert komolytalan dolgokkal ott sem foglalkoznak.

Szóval ez a szervezet az, ami októberben az amerikai FOX hírtévén jelentette be, hogy az amerikai külügy évek óta Soros befolyása alatt van, és mindegy, hogy ki ül a Fehér Házban, Soros továbbra is irányít, stb. A tévében vádaskodó Chris Farrell volt egyébként az, aki a déli amerikai határ felé tartó migránskaravánt Soros-támogatta projektnek titulálta, és akit a már a FOX hírtévébe, ideológiailag a mi HírTV-be oltott Echo TV amerikai megfelelőjébe sem hívnak be, mert már ők is szégyellik.

Szóval a TV2 Tények című műsorában 3,5 percet építenek egy ilyen forrásra, majd megtámogatják annak a Figyelőnek az egyik, politológusként aposztrofált munkatársával, amiben a Soros-lista lejött, ugye.

Nívódíj, az.

Címkék: tv2 tények soros

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alick 2018.12.31. 19:00:51

Én is befolyásolnám az egész világot, de az asszony mindig beleszól... :)

Etniez 2018.12.31. 19:01:20

@John Brennan: Minden hír fent kezd és addig marad, amíg kattintanak rá.

Alick 2018.12.31. 19:02:19

Alattvaló az, aki azt hiszi, hogy valamelyik pártnak/kormánynak kéne megoldania a problémáit.

Dankházi Zsolt 2018.12.31. 19:06:53

Kedves kommentelő, látod ez a szólásszabadság. Itt bármilyen értelmetlen kommentet is beírhatsz. Próbáld meg ezt a fidesz fészbúk oldalán. Egyből kitiltanak, sőt lehet másnap bevisznek a helyi örsre és tüzetesebben szemügyre veszik az állóképességedet. Hol van itt egy moderátor aki kitiltaná azokat akik semmilyen szabályt sem tartanak be? Ezek a fideszesek valójában, akkor Isten mentsen meg tőlük.

John Brennan 2018.12.31. 19:13:38

@Sir Gombóc: Igen, jól megoldotta a hajléktalanproblémát a szabályozás.
Vagy te a nappalidban szoktál szarni a szőnyegre? Értem.

2018.12.31. 19:22:27

Ha valaki tudja, tudni véli Soros Gyorgy pénzügyi vagy egyéb motivaciojat a bevándorlással kapcsolatosan, kérem szépen ossza meg.
Köszönöm

John Brennan 2018.12.31. 19:27:00

@JTU: Kalergi terv.
Nyitott társadalom.
Nemzeti, családi kötelékek szétbomlasztása, hagyományok nevetségessé tétele.

d.j 2018.12.31. 19:29:37

@DugóBoss: " Jönnek majd a kisiskolások és a tanár néni mutogatja nekik: látjátok, gyerekek, így néztek ki az országveszejtő bolsik." Kiről beszélsz? A geciről? El kell ismernem, minden szavad igaz.

2018.12.31. 19:31:58

@John Brennan: ezt értem, köszönöm. De mi a motivacioja, miért akarja ezeket elérni?
Hol a pénzügyi motiváció?
A gyárak tovább telepítése meg keletebbre, vagy Afrikába túl költséges? Az olcsó munkaerőt idehozni inkább hatékonyabb?
USA stróman azzal a feladattal hogy gyengítse az EU geopolitikai erejét?
Tenyleg szeretnem megérteni.

John Brennan 2018.12.31. 19:38:41

@JTU:
Rossz a kérdés.
Amikor Pol Pot kiirtott 2 millió kambodzsait, egy ideológia és/vagy hatalommánia állt a háttérben, nem geopolitika vagy pénzügyi motiváció. Ez is elég.

morph on deer 2018.12.31. 19:58:33

@DugóBoss:
“és a többi igaz magyar oligarcha segédletével a nemzeti oldal tulajdonában lesz”

Te valóvan ennyire naív vagy, vagy csak szimplán hülye?

Szerinted “a nemzeti oldalnak” lop/spájzol orbán?

Ugye viccelsz?

Erre az egész parádéra csupán azért van szüksége, hogy a fanatikus orbánhitű szerencsétlenek megadják neki a lehetőséget a korlátlan harácsolásra!

A “nemzeti” szólam csupán annyira fontos, mint a “liberális” volt korábban, vagy bármi más, ami az adott pillanatban leginkább jövedelmezőnek bizonyult!

Nem, nem az “ügynek”, hanem neki és a kissebb-nagyobb család(já)nak, akikből mára már annyi van, hogy követni is nehéz, és még mindig szaporodnak..!

Szóval ne éld bele magad túlzottan, mert nem rólad meg a hasonló szerencsétlenekről van szó, hanem az orbán-klánról!

Te csak a pillanatnyilag szükséges mellékkörülmény vagy, semmi több.
Ahogy a többi balfasz is.
További kellemes lelkendezést, amúgy.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2018.12.31. 20:01:16

@Edebedebácsi: ezzel egy baj van.
Magyarországon az elmúlt nagyonsok évben akkor volt a társadalom a legkevésbé elutasító a menekültekkel szemben, amikor tényleg voltak itt olyanok.

Ajánlott irodalom Lázár Ervin : Gyere haza, Mikkamakka című műve.

Secnir 2018.12.31. 20:03:17

@John Brennan:
a kalergi-tervvel tisztában vagy?
nemzetállamok létrehozása meg ilyenek?

Sir Gombóc 2018.12.31. 20:10:58

@John Brennan: szerinted most már nem szarnak az utcán? Attól, hogy nem látod, a probléma még létezik!

John Brennan 2018.12.31. 20:11:53

@Secnir: hülye vagy? Hogy a francba ne ismerném a Kalergi tervet!? He??

John Brennan 2018.12.31. 20:13:31

@Sir Gombóc:
igen, az egyik cél, hogy ne szarjanak az utcán
amúgy te is a nappalid szőnyegére szoktál szarni?

Sir Gombóc 2018.12.31. 20:24:30

@John Brennan: valami fixa idea nálad a nappaliban szarás, tán így szoktad csinálni?
Árult már el, hogy a hajléktalan törvény hogyan akadályozza meg az utcán szarást? Tényleg azt hiszed, hogy változott valami ettől?

John Brennan 2018.12.31. 20:29:10

@Sir Gombóc: hatékony a törvény, lényegesen korlátozta az utcán szarást is

Sir Gombóc 2018.12.31. 21:07:16

@John Brennan: inkább csak te nem látod, mert kintebb szorultak a városokban vagy épp vidékre..

Secnir 2018.12.31. 21:09:52

@John Brennan:
amit orbán pont most hajt végre, és megpróbálja kikényszeríteni az EU-ból, hogy önálló nemzetállamok legyenek? és ne legyen az államokon belül önálló népképviselet, hanem egy adott személy irányítása alátartozzon minden nemzetállam?
és csak információs szinten viszonyuljanak egymáshoz?
?

John Brennan 2018.12.31. 21:46:09

@Secnir: ismered a Kalergi tervet, papa?

Secnir 2018.12.31. 21:54:25

@John Brennan:
sőt, olvastam is, képzeld.

dr. v.b.1990 2018.12.31. 22:40:10

sixx!

Arról fogsz posztot írni, hogy a Spílerek bekerülhetnek a DIGI-kínálatába?

DugóBoss 2018.12.31. 23:04:40

@flammenwerfer:
Ja. A libsi még mindig ott tart, hogy nincs is gyuribácsi. jajholabőröndöm. barnaeső. mészároslőrinc. hüp-hüp.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.31. 23:18:21

@John Brennan: mert a nemzetállam az csodás. Milyen jól sikerült például Romániában, Szlovákiában, Szerbiában.
Ez a jövő! Elképzelem, ahogy Orbán vezérletével Európa nemzetállamokra szakad. Aztán a român, szerb, horvát, szlovák kitalálja, hogy történelemkönyveik megegyeznek abban, hogy nincs is magyar...

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.12.31. 23:20:32

@felucca02:

Na látod, de ezzel, hogy egyetértettél - nem mellesleg én is - máris kiutálnak a vérszemű ellenzékiek... Fordítva is így van, ha meg mered kérdőjelezni a kormánypártiak döntéseit bedobnak a vérbeli ellenzők közé. Mintha csak két pohár lenne... pedig ennél sokkal árnyaltabb a kép, csak ugye egyik oldalnak sem az igazi célja, hogy közös nevezőre jussanak, hanem még nagyobb ellentét legyen a táborok között.

Véleményem szerint igenis van jó ötlete a Fidesznek, de minden jóra 10 pokolian sz*r jut. Kellenek azok a kórházi fejlesztések és a béremelések, de az egykulcsos adórendszer vagy épp a rezsicsökkentés pont a nagypénzűek zsebét kímélik. A kicsi, keveset, a nagy meg sokat spórol ezzel is. Persze ebben minden politikus egyetért, hogy jó döntés volt, akárcsak a bérük, jutalmuk megszavazásával.

A kerítés és a migráció pedig fontos dolog. Én nem vagyok a menekültek ellen, de elég érdekes, hogy Európa szívébe akarnak jutni az Afrikából - eredetileg a háború elől menekülők csoportja. Köztük ereje teljében lévő férfiak, akik nem ebben a társadalomban szocializálódtak, de elvárják, hogy ez a közeg alkalmazkodjon hozzájuk. Szóval amikor a jugoszláv háború volt, nem hiszem, hogy bárki határzárral védte volna az európai felfogásban nevelkedett menekülteket. Ebben az EU lőtt nagy bakot és a kormány húzott ésszerűt.

Igen ám, de a stadionok, utak állapota, kórházak felszereltsége, bérek, munkatörvénykönyv, a közmédia és minden más felvásárolt média, "független" bíróságok, a fiatalok "látszat támogatása", a feszültség gerjesztése, a tények elhallgatása - valamint az "aki nincs velünk az ellenünk van" eszmével kezd elege lenni az eddigi hallgatag fiataloknak.

Mivel a társadalom szép lassan elöregszik, tudta a jobb oldal, hogy velük lehet nyerni - félnek a migránsoktól, ígéret a nagyobb nyugdíjra, vidéken pedig az Erzsébet utalvány volt a nyerő. Sajnos a kormánypártból eltűntek a fiatalok (megöregedtek) és a demokrata is csak egy üres frázissá vált. Nem is értem, hogy miért nem neveltek ki utánpótlást...?! Az pedig a szegény ember nyomora és öröme lehet, hogy kis lovon ülve, kicsit esünk, onnan fentről viszont k*rva nagyot. Pláne ismerve a történelmünket - mindig vérrel írták a nagy eseményeket. Honfoglalás, Tatárjárás, Nándorfehérvár, Dózsa György-féle felkelés, 1848, 1956... Mivel a Kádár halála természetes volt, így nem volt igazi rendszerváltás.Hanem sokan a vérszagra gyűltek és mindenki akart egy szeletet a nagy vagyonból, hatalomból...

Az pedig továbbra is tény marad, hogy nincs egy épkézláb ellenjelölt, akiért összefoghatna az ellenzék. Attól, hogy van 5-6 párt, mindegyik élén egy és csak egy esetben fognak össze, hosszabb távon semmit nem ér!

Az eszmefuttatásom végén nyugodtan összegezhetem, hogy a kormánypárti elvakult rajongóinak szemében (a kritikáim miatt) egy migráns-imádó, Soros-bérenc libsi vagyok. Az ellenzékiek szemében (mivel akad nagyon minimális jó lépése is a kormánynak) meg áruló, látens narancsvidékes. Én meg tudom, hogy az óceánon nem csak két, elvakult, fröcsögő, utálkozó sziget van. Lehet magányos vagyok és nincs ezen a kis földdarabon sok élet, de nyugalomból annál több jut...

Boldogabb új esztendőt mindenkinek!

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2018.12.31. 23:28:07

@DugóBoss: "Visít a sok retek libsi, tehát jó az irány. "

Igen, jó az irány mert az ilyen ostoba diktátoroknak az iránya a végén mindig a fegyházba, a lámpavasra, guillotinra vagy szerencsés esetben Moszkvai emigrációba vezetett. Én külön szurkolok, hogy gyorsuljon már az az irány, mert még azt a pár évet sincs kedvem kivárni mire a Kárpát-medence Conducatora az irányának a végállomására ér. Gyorsítani kell a Gyorsnaszádon.

a nagy hohoohooo 2018.12.31. 23:55:55

@Boycie: Hát persze hogy az van! A Soros pénzéből alapított Fidesz, a Soros pénzéből oktatott, fizetett KISZ-titkárok, mint képzett Soros fiókák, fideszesek uralják Magyarországot.
A Fidesz, a sperma Orbán és az egész bandája a bányászbéka segge alatt se lenne Soros támogatása és pénze nélkül.
A fidióta ész ennél meg még rövidebb (hiszen nincs is), 26 évig azt se tudtátok, hogy ki ez a Soros. Most meg, egyszercsak ellenség lett...
Egykor Orbánnak is jótevője volt, mert úgy vélte, hogy egy fiatal, tehetséges demokratát támogat, aki a diktatúra elleni küzdelem élharcosa. Csakhogy időközben Orbán belekóstolt a hatalomba és vagy a tanácsadók hatására, vagy magától rájött, hogy demokráciában nem tarthatja magát örökre a hatalomban. Így aztán lazán eszmét váltott, a térdre csuhások után mélyen hívő kereszténnyé vált és liberálisból konzervatív lett. Ja, és legádázabb ellensége lett egykori jótevőjének, akinek az anyagi támogatásával elindíthatta a FIDESZ politikai pályafutását. Egyébként a saját szájával kimondta, hogy neki semmi baja a diktatúrával, csak azokkal, akik csinálták. Hm. Nos, ezzel valójában a tudtunkra adta, hogy milyen rendszert kíván építeni ebben az országban.
Orbánnak mindig kell ellenség, akire ráfoghatja a sikertelenségét, kudarcait. Ezeket vetíti ki az "Isten áldotta népre" és addig szajkózza, míg az ""istenáldotta buta - birka - nép" magáévá teszi. Akkor keres másik ellenséget és azzal ugyanígy tesz. Kihasználja a "magyarbetegséget", nevezetesen azt, hogy semmilyen kudarcunkért nem mi vagyunk a hibásak, hanem mindig más a hibás! Sok évig ugye volt a gyurcsányahibás, az emúttnyocév a hibás, most a soros a hibás, előtte Brüsszel a hibás! Mindegy, csak azt kell szajkóznia, hogy sosem a magyarság a hibás, minketenyomnak, meginnbáncsákamagyart és így tovább. A birkatársadalom meg készséggel elhoszi, már miért ne hinné, amikor így elmondhatjuk, hogy nem mi vagyunk a hibásak. Ez egy olyan magyarátok, amit kétezer éve nem tudunk levetkőzni és magunk mögé dobni!
Ja. Valoszinűleg korgó gyomorrral, ökölbeszoritott kezzel a zsebben,
utolsó leheletükkel fogjak Orbán neve mellé a keresztet tenni, ha már fejfára nem telik. Az "elmúltnyolcévezés" már nem olyan hatékony, amikor ők is annyi ideje vannak kormányon.
Kell az új ellenségkép.
A társadalom addig sem azzal foglalkozik, hogy ők mennyit lopnak, meg hogy teszik tönkre az országot.
Ráadásul még rá is lehet fogni Sorosra.
"-Csökken az életszínvonal?
-Soros!
-Alacsonyak a fizetések?
-Soros!
-Korrupt a kormány?
-Dehogy... Soros!"
Hát nem hatékony!?
Soros nevethet.
A saját pénzén.
Közben Orbán meg röhög a markába.
A mi pénzünkön.
Kb. így áll a helyzet.Na, kábé ilyen hiteles minden amit Orbán és csürhéje mond... ezen már csak röhögni lehet.... vagy sírni...
Fel kellene mérni, hogy ki vezeti a "ki tud a leghülyébb" lenni címért
folyó versenyt Soros témában! Az élmezőny szoros a kormány tagjai, mezei
IQ hiányos halandók, és a kormányközeli konzumidióták között.
Ezt a sok "ÍKÚ" bajnokot teszteltetni kellene, mielőtt szavazni engedik őket!! Ennyi sötét, begyöpösödött, idiótát ritkán lehet látni! A sok hülyeséget sulykolják a sötét fejekbe,ők meg ismétlik!

John Brennan 2018.12.31. 23:58:01

@Secnir: olvas el még egyszer papa
nemzetállam - ismerkedj meg, mit jelent

DugóBoss 2018.12.31. 23:58:39

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!:
Akasztanál, mi, vén kommancs? Hiába no: szamuely, kun béla, jászi oszi óta volt kitől tanulni, retek bolsik...

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 00:13:33

@retrodj: .A jobboldali értelmiség krémjét tetszik látni.És értelmes is felettébb. hehee...
Csak szólok a cipőd szaros lett közben..hehee..A jobboldali értelmiség krémjét tetszik látni.És értelmes is felettébb.
Emlékezve:
Orbán:" "sose titkoltam, hogy a FELSŐBB középosztályban látom hazánk felemelkedésének kulcsát".
A egyik fő ok,az 2011-es egykulcsossal az EGOISTA "senkiházi bitang"
FideSSkormány a költségvetésnek okozott évi több mint 500 milliárd ft
hiányt és a bruttó 220 000 ft és az azalatt keresők nettója csökkentette
,amit az EGOISTÁK átraktak a saját és a felső tízezer zsebébe. Kétség
nem fér ahhoz ,hogy ennek a szűk rétegnek ugrásszerűen nőtt a
megtakarítása ,ugyanolyan ugrásszerűen nőtt a szegénység az ország
lakosságának a 60%-nál. A FELSŐ TÍZEZER MEGTAKARÍTÁSA NŐTT!
A másik fő ok"A munka sem véd teljesen a szegénységtől"
Ez a legnagyobb baj! A XXI. században vagyunk, a napi 8 óra(hopp!inkább 12!)munkáért kapott bérnek mindenki számára normálismegélhetést kellene biztosítania.
Ma azonban nálunk ez nincs így, a minimálbér nettója megélhetéshez kevés, éhenhaláshoz sok.
A másik szomorú tény: az utóbbi évek megszorításai igencsak lyukassá tették a szociális hálót, emiatt a munkahely elvesztése a többség számára azonnal a szegénységet jelenti.
A szegénység terjedésében nagyon komoly szerepet játszottak a FideSS intézkedései.
Néhány példa: családi pótlék befagyasztása; minimálbér megadóztatása;
egykulcsos szja; rokkantellátások átalakítása; előrehozott nyugdíjba
vonulás lehetőségeinek megszüntetése; munkanélküli ellátás idejének és
összegének csökkentése stb.
Elszegényedés, Az IMF hitelt visszafizették a magánnyugdíj pénzből. Elképesztően meggazdagodott jó néhány fideszes. Hihetetlen rablás és egyben pazarlás folyik, olyan beruházásokra, amire semmi szükség. Milliárdokat költenek stadionokra, a várkert bazár már esik szét több milliárdért. A kórházak meg lassan szikét is a betegtől kérnek a műtéthez. Miközben a mostani szavazáshoz is pénzért vettek szavazatokat. Tudom mert a saját szemem előtt zajlott. Aljas, és hazug banda.
Ja,gondolom a "Magyarország még jobban teljesít".
Orbánisztánban semmi sincs ingyen,főképp nem a kormány a fideszbanda,a közalkalmazottak fizetése,béremelése,ahogy nincs ingyenkaja az óvódákban,nincs ingyentankönyv az iskolásoknak ésígysorbasorba ,azokat mind mi az adófizetők álljuk a 60 féle adóval,a világbajnok ÁFÁ-val,a szektoriális különadókkal stb...azokból amik már nem kellenek Orbánnak és strómanjainak ad vissza morzsákat.
Valamit azért fel akartak mutatni ezen népes társadalmi rétegnek, hogy ne nagyon ugráljon, hőzöngjön. Sajnos sok helyen jól jön az alamizsna is és félő hogy már ettől is lecsendesednek
Az Ismerős Arcok daluk egyik sora dübörög folyamatosan a fülembe: "A hülyék mondják meg mi legyen". Sosem hittem volna korábban, hogy ez ilyen időkben is ennyire aktuális lesz....hehee..
penzugyiszemle.blog.hu/2013/11/19/az_egykulcsos_ado_nyertesei_es_vesztesei
Ennyi családi kedvezményt markolnak az államkasszából a legtehetősebbek.
adozona.hu/szja_ekho_kulonado/Ennyi_csaladi_kedvezmenyt_markolnak_az_alla_0BQVB6?fbclid=IwAR1ze0Rzu25d4DTLR4k5vuDfTaOCXRrrnOTwExoBJN5V9WLaC1hVOGqIoYs#rss
Annyit keres a felső 10 százalék, mint amennyit az alsó 65
Az adókedvezményekkel is a gazdagokat segíti a kormány
hvg.hu/gazdasag/20181114_Annyit_keres_a_felso_10_szazalek_mint_amennyit_az_also_65?fbclid=IwAR1wsmmvWgmN4aq0PC_JN_bjaMWpvTdIcTYVWFbZqZoKxgWO5M4E1wmWdI4

Nyolc éve üti a kormány a legrosszabbul keresőket.
hvg.hu/gazdasag/20180122_berek_fizetesek_beremeles_berunio_egykulcsos_szja_kozfoglalkoztatas?fbclid=IwAR0h0ujizDt9qrJOtNwi-Li4kkrkVVNjR-NuZwXTewbPAa5pTXDnRigE1AA
Háromszor annyit húznak befektetéseikből a gazdag magyarok, mint 2010-ben

index.hu/gazdasag/2018/11/20/nav_jovedelmek_top_100_felso_tized_2010-2017/?fbclid=IwAR09a_Dl8FTGhS5XEwEve7fEa90qdXIBrTDD-F6pe4mwwo_zRkwG23GJvnc
Ha ez így folytatódik, a gazdag réteg jó- és átlagképességű gyermekei fogják a vezető helyeket betölteni, s a szegény réteg kiváló értelmi képességekkel rendelkező gyermekei pedig elkallódnak! Viszont egy ország csak akkor tudna fejlődni, ha /bármely rétegből/ a jó és kiváló képességűek kerülhetnének be az iskolákba! Nem hiszem, hogy a "belterjesség" nem okozna hatalmas károkat az országnak!
Csaxólok a link azért van mert abban van az információ..mint a tojásban az élet ....heheee...ami nem uaz mint a fejedben lévő orbánseggszolgálatos szellemi sötétség ...hehee.. Van egy nagyon vékony határ a szánalmasság és a nevetségesség között. Remekül egyensúlyozol, de azért légy óvatos.
Tesztoszteron túltengés ellen kiváló az aktív sport, trilvialitás ellen a művelődés, tanulás, széleslátókör megszerzése.Hajts rá, még fiatal vagy, bőven kinőheted a demagóg manipulálhatóságot. Ha ügyesen élsz a lehetőségekkel, 10 éven belül már te moshatod más agyát és nem mások fogják a tiédet,....heheee...

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 00:14:47

@John Brennan: picit aggaszt ,hogy:.túlterheled az agyad.......,de úgy látom nem bánt holmi gondolkodás.Nem kételkedtem benne egy percig sem, hogy a személyedben egy nagy gondolkodóhoz van szerencsém.
Ez teljesen biztos, hiszen te is ezt állítod magadról.Nem én tehetek arról ,hogy a teféle primitívnyik orbánvalagszolgálatosoknak a betűk,a szavak,amik a mondatokat alkotják,és összeolvasva értelmet adnak azoknak ősellenség .Látom, neked is kisebbségi komplexusod van, amit folyton táplálni kell..melyik részt tudod érvekkel megcáfolni, ja, hogy semelyiket. Enélkül pedig, csak egy újabb szervilis agyhalott sivalkodását olvashattuk.Kizárólag a segítségnyújtás vezérel ,de hát nekem is pénzbe kerültek a tefajta "ÍKÚ"vitézek kezelésére forgalmazott intelligencia-tabletták, amelyeknek csomagjáért száz eurót kérek. A tablettákból napi egy, különösen a tefélehülyegyerekeknél, napi két szemet ajánlott, étkezés előtt..

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 00:29:20

@John Brennan: Igazából jó röhögni az erőlködéseden Orbángyogyóintézeti....állítólag a humor és az intelligencia kéz a kézben járnak. Rossz hír ez nektek..jót röhögtem,azért nem szabad összekeverned a teniszpályát a pénisz tájával.Ezeket az ökörségeket beszippantva nyomod? vagy ha józanul, akkor van baj.Ugye elgondolkodtál azon, hogy ez a fejedben lévő sötétség visszaigazolása? Igyekezz ! Ismertesd magad minél szélesebb körben! Ezzel az ésszel még a Kedves Vezető akár felfigyelhet rád, s nagy embert csinál belőled. Ő így szokta! Kiválasztja a hülyéket ahhoz, hogy saját akaratát érvényesítse!

Minden nacionalizmus antimodernizációs, etnicista és terméketlen. hehee...
Jó lenne már ezzel szembenézned... A jobboldalnak sincs olyan narratívája, amely ne kapcsolná össze a tömeggyilkossággal.És igen, tömeggyilkosság az pontosan egy volt. És azt a jelenlegi cikikonzevatívok szellemi elődei közreműködésével követték el. A Szovjetunió, Kína és Kambodzsa nem itt van. A vagonokra viszont itt pakolták fel 600000 magyar zsidót,baloldalit,vagy egyszerűen nem úgy gondolkodott ahogy fasiszta,nyilas rezsimnek tetszedjen.Pontosítsunk: a jobboldalnak sincs életképes narratívája. A nacionalista populizmus ugyanis csak ideig-óráig tud hatalmon maradni. Mellár Megalapozatlan populistákról beszélni, mivel a "populista jelentése:

>>> annak az irányzatnak a híve, mely a politikai elittel szemben az átlagember érdekeit tartja szem előtt." <<<
- Vagyis napjainkban egyáltalán nem is erről van szó, hanem csak arról, hogy csupáncsak - színlelik/eljátsszák - az átlagember érdekeit. Tehát a napnál is világosabb, hogy mindössze hamis látszatot keltenek, és hamis látszattal áltatják magukat meg a világot. -Sajnos még azt sem vették ezek szerint sokan észre még, hogy a rendszeren belül maradva nem lehet előrelépni.Még a legjobbak is valamiféle nemes nézetrendszer győzelmében, és az azt képviselő élcsapat jó szándékú uralkodásában látják a kibontakozást, a konfliktusos törekvések és érdekek folyamatos versenye és ebből fakadó kooperációja helyett.
Orbán igazából arra érzett rá - mint minden más diktátor - De mennyire igaz:nincs még egy olyan magát elbutítani hagyó népség mint a magyar ,amelyik a saját kirablóit is gazdagon tartsa ,sőt csorgó nyállal éljenzi

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2019.01.01. 00:40:59

@DugóBoss:

ti fideszkomcsik úgyse fogjátok elkerülni az akasztófát. Ahogy mondod: maguk a fideszkomcsik fogják a lámpavasat követelni. Pont úgy mint ahogy Kádár komcsi népe követelte az irány végén a lámpavasat az addig imádott vezetöjére. A történelem mindig ugyanaz te kretén fiodesz bolsi.

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 00:43:01

@John Brennan: Ez mindent visz.......Megpróbáltam beleélni magam az átlag mihígmélymagyar orbánseggszolgálatos szavazó bőrébe. Nem sikerült elsorvasztani az agyamat sajnos..gondolkodik...gondolkodik és gondolkodik tovább....hehee...
Ezen beszartam..
........ ! ne menj sehova , rád itt van szükség.höhöö....„Na most Soros György mindenben igazi realista, de abban, hogy nálunk kevesebb lehet 100 éven belül a hülye ember... picit ábrándokat kerget." Kern András 1993-ban hehee...Végzetesen megártott az orbáni propaganda.
Belőled sem lesz már semmi.
Bátran magadra ránthatod a szemfedőt.

"John Brennan
2018.12.31. 21:46:09
@Secnir: ismered a Kalergi tervet, papa? "
A Kalergi-terv: így csapják be a nemzeted!
Azt már minden gondolkodó számára nyilvánvaló, hogy a magyar közbeszéd, és a magyar közéletről szóló nyilvános térben uralkodó gondolkodás, véleményformálás és hangnem teljesen elszakad a normális és kívánatos minőségtől. A Kritiq.eu mégis úgy gondolja, hogy – az iróniát, gúnyt, szarkazmust nem mellőzve! – mégis jó, ha időnként tiszta vizet öntünk a mocskos pohárba…, ha már nincs, aki elmosogatna ebben az országban.

Ilyen közéleti téma volt, és még mindig az, az ún. Kalergi-terv, amit a fél- vagy tán annyi műveltséggel sem bíró közéleti írók és az olvasók ostobaságára és hiszékenységére apelláló portálok kínálatait uralta. Olyanok ők, mint a román popzenében a mánélé: senki sem szereti, de mégis, bele-belenéznek egy Florin Salamos videóba, hallám miket művelnek ezek címszóval. A gond az, hogy a gondolkodás sokkal fárasztóbb, mint a mánélé hallgatása, így aztán a sokszor hangoztatott félinformációk, vagy egyenesen hazugságok szép lassan talajt fognak. Így érkeztünk el a mai magyar rögvalósághoz, amit a háborús pszichózis és a verbális genocídium ural, és ezen a kommunikációs csatamezőn Kalergi-terv olyan ördögi eszközként tűnik fel, amelynek egy célja van, a fehér, keresztény és európai ember teljes kiirtása, lecserélése, mindezt persze tervszerűen, ahogy azt a szerencsétlen japán–osztrák származású gróf állítólag eltervezte.

Holott, szó nincs ilyesmiről. A valóság, mármint az igazi, hétköznapi valóság, és nem az az alternatív, amit a média épít ki, ennél sokkal egyszerűbb, viszont egyúttal színesebb is.

Kalergi gróf ugyanis – mai szóhasználattal élve – egy megrögzött pacifista, igazi humánus lélek volt, aki az első világháború értelmetlen pusztítását, és fiatalok millióinak halálát látva elgondolkozott azon, hogy miként lehetne Európából egy béke földjét teremteni.
Temérdek javaslat, geopolitikai megfontolások, sőt, adott esetben jóslatok is jellemzik művét, ám korántsem „terv” a leginkább a Praktische Idealismus-ban megjelent eszme. Sokkal inkább egyike a a korban amúgy számtalan szellemi irányzatnak, amely Európát próbálta elhelyezni valahol, és amely, akarva-akaratlan az Európai Unió megszületéséhez járult hozzá. Egyébiránt, ha tényleg ismernék Kalergi eszméit azok, akik ma oly gyakran emlegetik Soros Györggyel egy lapon, akkor a határon átnyúló korporációk túlzott hatalma kapcsán aggódok számára még hivatkozási pont is lehetne a gróf néhány tézise, bár ehhez kellene némi intellektus is. Fene sem tudja, hogy jó-e vagy sem, hogy Kalergi nem került a jobboldalinak nevezett közbeszéd térfelére, mint pozitívum, elnézve a mai iszonyatos viszonyokat, eh, talán jobb is.
Zárásként jegyezzük meg: a Praktische Idealismus című művét mindez idáig, tudtommal, még nem fordították le magyarra, és ez elég okot adhat nekünk arra, hogy ne kétes felkészültségű újságírók elbeszéléseire hagyatkozzunk, tegyünk hát néhány klikknyi lépést a világhálón, és alkossunk véleményt olyan szerzők munkáinak elolvasása után, amelyek mélyebben, és a tudományosság igényével foglalkoztak Kalergivel. Itt van például Bóka Éva remek ismertetője, magyarul, mindenki számára elérhetően.
Folyt :Stb..stb..
kritiq.eu/a-kalergi-terv-igy-csapjak-be-a-nemzeted/

Vannak ám nagyon egyszerű, hétköznapi dolgok is, amiket még Pista bácsi a faluvégen is könnyedén el tud dönteni...például, ha valaki hülyének látszik, hülyeségeket beszél és hülyeségeket csinál, akkor nagyon nagyon nagy a valószínűsége, hogy az illető nem megjátssza magát...hehee....Nem olyan bonyolult a fidesz. Az aljától a tetejéig egy iskolázatlan, rasszista, xenofób közeg.
Azért olyan egyformák. Te is csak egy vagy a csőcselékből, ezért nem látod.
Te súlytalan identitászavaros vagy.

élhetetlen 2019.01.01. 00:47:19

@John Brennan: Te sem látszol okosnak ettől a választól. „Trumpot vagy Kósa Lajost egyfolytában dehumanizálni”. Ha valaki szarba lép, az is emberi, ha valaki hülyeséget csinál, az is az. Hogy jön ide a dehumanizálás. De azért azon elgondolkodhatnál, bár kinézem belőled, hogy a brit királyi családot is csak celebeknek tekinted, mint Timikét, hogy, ha Katalin szoknyáját fellebbenti a szél, az is hetekig címlapon van, csak azért mert szokatlan. De az csak baleset. De hogy Trump mit csinálhatott, az érdekesebb. Teljesen mindegy, hogy wc papír volt-e, vagy nedves törlőkendő. Nyilván nem járt teleszemetelt utcán, és az a pár métert is feltakarították. Hol használt nedves törlőkendőt, amivel aztán nem talált bele a szemetesbe? A kocsiban, aztán ledobta a padlóra? Az emberei miért nem szóltak neki, egy fél mozdulat lett volna lehúzni. Miért engedték, hogy így parádézzon? Nem mertek szólni, vagy élvezték a szitut? Ezért hír, mert abszurd, okoska.

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 01:01:00

@John Brennan: Óba+"John Brennan

0 bejegyzést írt és 461 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2018.10.23. óta tag."......mostmárcsak azon röhögök kinek a hímvesszejét tisztelhetjük kendben hehee......neked sem a tanáraid voltak a hülyék..brhüüüüüüü,...a nemzőid részegek .brhüü....hukk..hukk..már csuklom a röhögéstől .
Azt röhögöm bennetek mihígmélymagyar birkalényekben, hogy ti is tudjátok, hogy szellemi képességek terén a társadalom legalacsonyabb
rétegéhez tartoztok. És iszonyatosan utáltok ezért mindenkit aki nálatok...csak egy fél fokkal műveltebb, tanultabb.
BUJJÉK!....höhöö..vissza a gazdi seggébehehee....

élhetetlen 2019.01.01. 01:05:38

@John Brennan: Hát elég beszűkült látókörű vagy. „ha valaki kap egy háromhavi ösztöndíjat Sorostól, akkor Soros örökéletre megvette, és élete végéig az ő zsoldosává kellene válnia minden kérdésben.”. Nem, de nem is kellett volna az országot körbe plakátolni, CEU-t kirakni, civil szervezeteket vegzálni, mert ezeket sem a haza védelmének, sem jogállami lépésnek nem lehet nevezni. Biztosan láttad a videot, ahol megkérdezték az utca emberét Sorosról. Az egyik nőtől megkérdezték, hogy szerinte Soros indul-e a választásokon. A válasz, hát biztosan, ha meg akarja nyerni. Na, ilyen szinten behülyíteni, uszítani fogalmatlan emberek tömegét, nem éppen korrekt, és nem az, aminek te beállítod, hogy csak annyi van, hogy Orbán nem kell, hogy egy életen át Soros zsoldosa legyen. De gondolom nem győztelek meg, mert te okos vagy, és tudod a tutit.

John Brennan 2019.01.01. 01:09:50

"Az egyik nőtől megkérdezték"
Tényleg elhitted??

élhetetlen 2019.01.01. 01:28:54

@John Brennan: „Az index saját legjobb videói közé beválasztotta a Kósát súlyosan dehumanizáló”. Mit lehet még Kósán „dehumanizálni”. Minek tekinted azt az valakit, akihez egymás után több ember beszél, ő meg fel sem néz, a látszatát sem adja annak, hogy figyel arra, aki beszél hozzá! Ez, akárhonnét nézed, bunkóság. És ezt nem ráfogták, nem besározták, ezt ő csinálta.

élhetetlen 2019.01.01. 02:09:59

@Boycie: Kovács Zoltán nyilván mevilágosult, de nem tépte össze látványosan a CEU-n szerzett doktori oklevelét. „Berzétei Ákos jogi és koordinációs ügyekért felelős helyettes államtitkár még tavaly kezdett tanulni a CEU Business Schoolban…Külügyminisztérium a 24.hu kérdésére pedig elismerte, hogy konkrétan Szijjártó Péter tárcája fizeti a tanulmányok költségeit”. Ő is biztosan megvilágosult, vagy átlát a szitán, de folytatja a tanulmányait, és szerencsére még nem jutott el a szintedre, és nem akarja a Dunába lőni a tanárait. „erre lettek kiképezve”. Aha, és ha valakinek nem tetszik, hogy Mészáros Lőrinc felvásárolta a háromnegyed Balatont, az arra lett kiképezve, hogy ez ne tetszen neki. Aki az egészségügy miatt pampog, az meg arra lett kiképezve. „kb az összes zsidó ismerősöm … azt gondolja hogy a holocaust és a korábbi évszázadokban a pogromok egyetlen oka az volt, hogy egy viszonylag monolit keresztény tömeggel szemben állt egy nagyon aktív és jól láthatóan eltérő kultúrájú kisebbség.”. Hogyne, de nem az ismerőseid, hanem a barátaid mondják ezt, mert egy csak ismerőssel nem beszélünk ilyen témáról, és te ilyen barátokat válogattál össze. Ismeretem két családot is, akik megúszták, és hazajöttek, azok is biztosan azt mondták, hogy megérdemelték. Ja. És akik nem jöttek haza, azokról csak hallottam, falusi boltos, stb. Tudod, lököd a süketet. Földet nem vásárolhattak, ergo kereskedtek. És mondj már egy példát, mikor a magyarországi zsidó közösség megtámadta a keresztény tömegeket. Normális vagy? Egyébként nem lenne egyszerűbb, ha sok ember helyett egyedül te döglenél meg, és akkor megoldódnának a problémáid?

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 02:19:31

@John Brennan: Apropó ...az Éhesló orbánseggszolgálatos segghülye..takonynácira emlékeztecc...höhöö...mindig széles mosoly szalad körbe az arcomon..hehee...oly kellemes emlék...hubaszameg hányszor visszadugtam a fejed a seggedbehehee..

élhetetlen 2019.01.01. 02:40:58

@John Brennan: Nem elhittem, láttam. index.hu/video/2018/02/02/nyilvan_indul_a_valasztason_soros_ha_meg_akarja_nyerni/ . Persze, ha most kitalálod, hogy csak felbérelték a nőt, hogy hülye legyen, akkor már nem tudok mit mondani. Az idézett rész úgy 2:35-nél.

John Brennan 2019.01.01. 02:43:26

@a nagy hohoohooo: szellemi fogyatékos vagy
Höhöhö!
A családtagjaidnak nem höhöhö

John Brennan 2019.01.01. 02:45:08

@élhetetlen: ilyen videót bármikor csinálok, te selejt!

külföldrekényszerültem 2019.01.01. 05:07:08

@a nagy hohoohooo: az még véletlenül sem jutott eszedbe, hogy Gyuri bácsi esetleg lepaktált O1G-vel? Ő üzletember, tehát pénzt akar keresni. Küldött pár szakértőt, megállapodtak mondjuk 100 milliárd forintban honoráriumként, felajánlotta önként, hogy ő lesz majd a céltábla, a patás ördög és hogy meglegyen a win-win elárulta a nagy titkot, hogy míg zajlik az agymosás, meg a cirkusz addig ki lehet talicskázni többszáz milliárd forintot saját célra... Felismerte egyszerűen a potenciált az EU töketlenségében és gazdagságában. Lehet ezért kussol annyira. Neki pár szakértőt kellett finanszírozni és cserébe dőlnek a csilliárdok. Ilyen megtérülést ilyen alacsony rizikó mellett még nem látott a világ...

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 07:52:17

@külföldrekényszerültem: Ja,elméletileg az sem zárható ki, hogy a pap akinek krumpli volt a seggében valóban a pulpitust, vagy mit takarította mezíttelenül, mikor megcsúszott és a pulpituson felejtett, gondolom ebédre odakészített krumpli, belecsúszott a seggébe.
Piszok nagy pech....hehee...
Soros-terv? Olyan van, csak nem úgy, ahogy Orbán Viktor elképzeli.
Soros György két hosszú cikkben fejtette ki javaslatait a menekültkérdésről 2015-ben és 2016-ban, vagyis a Soros-terv létezik.
A magyar származású milliárdosnak határozott nézetei vannak a menekültek befogadásáról, de az az ő véleménye, az EU döntéshozatali rendszere ennél sokkal bonyolultabb.
Ha jobban megnézzük, helyenként konkrétan hazudnak a magyar kormánypárti prominensek, Soros például egyértelműen elutasítja a kötelező kvótarendszert.
A 2015-ös migrációs krízis bebizonyította, hogy az EU menekültügyi rendszere nem működőképes. Az úgynevezett Dublin III. rendelet értelmében a menedékkérőknek ott kellene maradniuk, ahol beléptek az EU területére, vagyis praktikusan Olaszországban és Görögországban kellene elbírálni a kérelmüket. Ez azonban szinte lehetetlen, és ők maguk sem akarnak ott maradni. A rendszer nyilvánvalóan összeomlott, és kell helyette valami más. Vannak is tervek – erre mondja Orbán, hogy „az asztalon a bizottság menekültrendszer-reform javaslata”.
Soros Györgyről régóta ismert – ő maga is megírta több helye, hogy támogatja a menekülteket és a legális migrációt, mert azt hasznosnak gondolja. A magyar kormányzati kommunikációt az elmúlt hetekben teljesen kitöltő „Soros-terv” közvetlen előzménye azonban itthon keresendő: Orbán Viktor magyar miniszterelnök 2015. szeptember 23-án a bajorországi Banz kolostorban, a CSU kihelyezett frakcióülésén fogalmazta meg hat pontba szedett javaslatait a migrációs válság kezelésére. Ebben a következők szerepeltek:
mno.hu/kulfold/hat-megoldasi-javaslatot-visz-orban-brusszelbe-1305644
Az első Soros-cikk
www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09
Erre reflektált Soros három nappal később, szeptember 26-án,a Project Syndicate oldalon megjelent írásában, amelyben azt írta: Orbán terve „alárendeli a menedékkérők emberi jogait a határok biztonságának, és azzal fenyeget, hogy megosztja és megsemmisíti az EU-t, feladva azokat az értékeket, amelyre épül, és megszegve a törvényeket, amelyeknek vezetnie kellene”.

Soros ugyanakkor kifejezetten azt írja, hogy a menedékkérők elosztásánál a lehető legkisebb kényszert kell alkalmazni, vagyis figyelembe kell venni, hogy ők hová akarnak menni, illetve az államok kiket akarnak fogadni.

„Oda helyezni a menekülteket, ahová menni akarnak – és ahol akarják őket, ez a siker sine-qua-nonja” – írja Soros, és ez alapvetően ellentmond a magyar kormányzati kommunikációnak, amely „kötelező betelepítésről” beszél.
Soros ugyanakkor kifejezetten azt írja, hogy a menedékkérők elosztásánál a lehető legkisebb kényszert kell alkalmazni, vagyis figyelembe kell venni, hogy ők hová akarnak menni, illetve az államok kiket akarnak fogadni.

„Oda helyezni a menekülteket, ahová menni akarnak – és ahol akarják őket, ez a siker sine-qua-nonja” – írja Soros, és ez alapvetően ellentmond a magyar kormányzati kommunikációnak, amely „kötelező betelepítésről” beszél.
A második Soros-terv

Hogy még bonyolultabb legyen a kép, Soros György 2016. július 19-én publikált egy második cikket is a Foreign Policy oldalán, Ez Európa utolsó esélye, hogy megjavítsa a menekültpolitikáját címmel. Ebben egy sor, a korábbi cikkből már ismert gondolat visszatért, de látszik, hogy az eltelt közel egy év tapasztalatai is beépültek, beleértve a brit kilépésről a népszavazáson született döntést is, de a bevezetőben Soros megemlítette a magyar kerítést és az október 2-re időzített népszavazást is. Ebből azt a következtetést vonta le, hogy ahelyett, hogy egyesítették volna erőiket, az EU-tagállamok egyre nehezebben tudnak együttműködni.
foreignpolicy.com/2016/07/19/this-is-europes-last-chance-to-fix-its-refugee-policy-george-soros/

b1.blog.hu/2017/12/20/kinyomoztak_honnan_vettek_orbanek_a_soros-terv_kifejezest
Ezzel szorosan összefügg, hogy Soros azt írja: az EU-nak vissza kell szereznie az ellenőrzést a határai felett. Az üzletember elsősorban a Görögországban uralkodó káoszra és a tengerbe fulladó emberekre gondolt, és nem úgy értette a határok ellenőrzését, mint a magyar kormány: szerinte ugyanis nem védeni kell a határokat, hanem kimenteni a tengerből a menekülteket, és áthelyezni őket más tagállamokba.

A kötelező kvótákat azonban mindennek ellenére elutasítja Soros is, pontosan azért, mert nem önkéntes.

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 08:08:54

@külföldrekényszerültem: Bakker te gyengébb vagy, mint gondoltam .. ha rádnézek tényleg egy illegális bevándorlót látok aki a Lipótról vándorolt ki a közéletbe épülésünkre hehee..
mindig széles mosollyal nyugtázom ,hogy éppen azok ellenzik a menekültek befogadását akik a világon egyedüli népként ünneplik a honfoglalást hehee..
..hiányos a történelmi tudásod..
A 16 törzsből mindössze 7 magyar és 3 kabar muszlim törzs vándorolt a Kárpát-medencébe.
A magyarok a besenyők elől menekülve,rabolva,gyilkolva ,nőket elrabolva Ázsiából Etelközön át , beértek a Kárpát Medencébe. Elvették az avarok és a szlávok munkáját és földjeit, átverték ,hazudtak Szvatopluknak ,hisz csak egy marék földet,füvet és egy itatás vizet kértek egy fehér kifáradt gebéért cserébe.Nem tartották be a törvényeiket (lásd fehér ló mondája):
És nem tartották tiszteletben a kultúrájukat. Aztán jött a kalandozások korszaka számtalan illegális határátlépéssel, rablással, fosztogatással, gyilkolással. Erre nagyon büszkék vagyunk, hiszen ez a magyaros virtus egyik alapja.
Aztán az európai kultúrnépek megelégelték a folyamatos rablásokat,fosztogatást,csecsemőgyilkosságokat, az Augsburg melletti Lech mezején a feje leválasztásával tudomására hozták Lél(Lehel)rablóvezérnek,hogy elegük van,vagy változunk,beilleszkedünk vagy takarodunk vissza Ázsiába,vagy írmagunk se marad..hehee.
Merkel: Orbán nem védte meg időben a schengeni határt

Orbán Viktor folyamatosan rámutat, hogy milyen jól védi a határt, amit egyébként helyesnek tartok, és soha nem is szólaltam fel a határvédelme ellen, hiszen schengeni külső határa van, de ez a határzár sajnos még nem készült el akkor, amikor a sok menekült érkezett

– kritizálta Angela Merkel Orbánt egy augsburgi rendezvényen.
24.hu/kulfold/2018/10/01/merkel-orban/?fbclid=IwAR1lhZcwweiCrDmvgtnKAxxOZaeJ0sFEEo2M-oQEeRIo2pJfsO_SnIgXWOI
Kezdjük ott ,hogy Merkel nem hívta be a menekülteket,ő az életüket mentő szíreknek kínált menedéket amíg hazájukban nem rendeződnek a dolgok,Orbán szabadította rá a németekre amikor 3-4 ezer menekültek átvonatoztatott ,át BKV buszoztatott ellenőrzés és regisztráció nélkül a sógorokhoz,Orbán nem zárta le a balkáni útvonalat, hanem rátolta a menekültek százezreit Németországra, a horvátokra és az osztrákokra.
Hol engedte be őket ? Merre van Németországnak schengeni külső határa ? Azok jó része (kb. 400.000 fő) a mi déli határainkon lépett be.ahol a magyar buszok lerakták az ellenőrizetlen tömeget
Beengedett többtízezer menekültet, felszállíttatta őket Budapestre, ott megállíttatta őket mindenféle ellátás nélkül, majd elrohant Merkelhez könyörögni, hogy engedje be ezeket, mert humanitárius válság lesz nemsokára Budapesten. Merkel akkor követte el élete legnagyobb hibáját = megnyittatta a német határt, ahelyett, hogy beintett volna a felcsútinak, hogy "edd meg szart kedves barátom, amit odaszartál az ország közepébe.
Az EU milliárdokkal tömi ki ezt a tolvaj bandát,hogy a nemzetközi,és hazai
emberi jog szerint tisztességes menekültügyi eljárásokat folytasson le,aminek eredményeképp megszabják melyik ország fogadja be,vagy és AKÁR amennyiben úgy döntenek érdemtelenek a befogadásra,
VISSZA IS KÜLDHETIK A SAJÁT HAZÁJÁBA !
Ha átengedik őket aztán szétterelik őket különböző regisztrációs helyekre,orvosi felmérésekre, stb. akkor nem is lett volna balhé.
Azt kell eldönteni, hogy az illető jogosult-e védelemre. Aki igen, annak a nemzetközi és a magyar menekültügyi törvények alapján jár a menekült-, a menedékes-, az oltalmazotti- vagy a befogadotti státusz. Aki erre nem jogosult, azt vissza lehet küldeni vagy toloncolni hazájába.
Az Unió és a baloldal már ötvenszer megmondta: nem ellenőrzés nélküli bevándorlás és nem is letelepedési kötvény kell, hanem tisztességes menekültügyi eljárások, nemzetbiztonsági vizsgálattal,az hogy migráns-e, akkor derülne ki, ha megvizsgálnák rendesen, méltányosan a kérelmét. akik ide jöttek, azok menekültek, és csak a kérelmük kivizsgálása után derült volna ki, hogy "csupán" egy jobb élet reményében jöttek vagy háború elől menekültek, de keresztényi szempontból, az is pont ugyanolyan menekült, aki az éhhalál elől jön, "csupán" a jobb élet reményében. a kormány ráadásul azért sem tartja menekülteknek ezeket az embereket, mert szerintük csak az első országig tart a menekült státus, utána már minden más háborúmentes ország biztonságos, így akik szerbiából jönnek már migránsok. igaz, hogy a világon senki nem így értelmezi a menekült-státust, és szerbiát senki sem tartja biztonságos országnak.
De mindez mellékes is, mert kifejezetten a keresztényi magatartást kéri számon a kormányon (emberséges bánásmód, retorika, stb).
Vagy küldjünk vissza mindenki?.. :) mondjuk 896-tól vagy már korábbról? Mi legyen az indiai származású bankigazgatóval Párizsban? Vagy a muszlim tanárnővel, aki a Canterbury-i Saint John's-ban tanít? Meg az orosz maffiózóval és a kínai kémmel, akik a letelepedési kötvénnyel jöttek be? ez utóbbiak mennyivel Európa-kompatibilisebbek? Köszi.

Ebben a blogban jelenleg nem szólhatsz hozzá! 2019.01.01. 09:25:06

@a nagy hohoohooo: Elég alternatív módon emlékezel az akkor történtekre. Orbán elrohant Merkelnek könyörögni?

Más!

Van annak valami diszkrét bája, hogy a bloggazda a demokrácia és a liberalizmus jegyében RÖGTÖN tilt minden olyan hozzászólót, aki nem ért egyet a saját vélt, vagy valós igazával. Ellenben engedi a legalpáribb gyalázkodást, legyen az Orbán vagy más hozzászólók.

Hajrá.

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 09:37:55

@Ebben a blogban jelenleg nem szólhatsz hozzá!: Aztakrvahahaa...mostmeg a libsik az érvelésről leszállás biciklije...hehee..a zsidók Soros már nem nyerő..hehee...,derága orbánseggszolgálatos takonynáci hehehee csakeccermondaná meg egy teféle túlértelmes mi a liberális társadalom ,politika és gazdaság filozófia,de nem ,csak libsik ,megsúgom azt jelenti szabadon gondolkodó,a gyűlölet ,az kirekesztés ellen küzdő.-.lécci kímélj meg a nyócévalatt 4 elemidtől...höhöö..

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 10:01:59

@Ebben a blogban jelenleg nem szólhatsz hozzá!: Bezony derága "ÍKÚ"vitéz,te igencsak "nagyfäsz gyerek"vagy.-Orbán ellenőrzés,állambiztonsági vizsgálat,regisztráció,de ellátás nélkül (holott erre kapta a schengni határellenőrzés kiépítésére a 93 milliárdot,rendőri felvezetéssel felvitte a menekülteket a Keletibe,ott táboroztatta őket ellátás nélkül,szítva a teféle csekélyértelmességűekben a gyűlöletet,aztán mikor kezelhetelenné tette a helyzetet elrohant Merkelhez,hogy itt humanitárius katasztrófa lesz ha nem segít,nem engedi be őket,lett is volna ha civilek nem segítenek,Merkel eztán kínált menedéket az életüket mentő szíreknek...és elindultak a BKV buszok,vonatok..--demenciádra közlöm a párizsi merénylők itt dekkoltak hehee..a többszázezer SIM kártya ugye ,ugye...höhöö..szépis ,hasznos is egy keményen állón fallosz....,de miért a nyakadon hordod?...hehee....amúgy semmi bajom vele,jól mutatja ki vagy..höhööö.-

DugóBoss 2019.01.01. 10:16:12

@a nagy hohoohooo:
Vén micisapkás dékás házmester, szerinted kit érdekel a beteg dumád? Zene füleinknek a vernyákolásod. Gondolom, közben rázod a tésztaszűrőt is a kis virgács kezeiddel.
Amúgy a gonzó indexnél is nagy a pánik, amióta tudjuk a libsi (!) Mediántól , hogy a fiatalok elsöprő többsége fideszes. Muhaha!

Narancsos kommunizmus 2019.01.01. 10:59:23

Ha a sok fideszes agyhalott valóban megtudná, gazdája miket művel, bottal vernék agyon.

furo80 2019.01.01. 11:05:23

Az RTL-es, Gávölgyis híradó is megérne egy posztot. Rdttentően kellemetlenül éreztem magam, miközben néztem. Én már azt hittem, hogy a Gálvölgyi showt örökre eltemették. Kár volt feléleszteni. Remélem megbüntetik azt, aki ezt kitalálta.

zriff 2019.01.01. 11:24:25

@a nagy hohoohooo: 15-ben minden polkorrekt libsi agyhalott a regisztrációt, határellenőrzést démonizálta, kategorikusan tagadták, hogy bűnözők is jöhetnek, a bevándorlók meg végképp nem akarták az ellenőrzéseket, megtagadták, hazudoztak, fenyegetőztek, verekedtek, kitörtek.

külföldrekényszerültem 2019.01.01. 11:28:14

@a nagy hohoohooo: Szerintem te valamiért nagyon dühös vagy és sajnos szerelmes a saját hangodba, méghozzá annyira, hogy meg sem hallod, ha szólnak hozzád...

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2019.01.01. 11:39:02

@Ebben a blogban jelenleg nem szólhatsz hozzá!: "Van annak valami diszkrét bája, hogy a bloggazda a demokrácia és a liberalizmus jegyében RÖGTÖN tilt minden olyan hozzászólót, aki nem ért egyet a saját vélt, vagy valós igazával."

Van annak valami diszkrét bája, hogy az illiberális vallású fideszes trollok rögtön rinyálnak ha nem érvényesíthetik a liberális jogokat.

Hát ez van te tudatzavaros illibbant fidióta, ha utálod a libsiket, ne is kívánd meg a jogaikat meg az elveiket. Nem kell neked demokrácia, a szabad vémény nyilvánítás joga, független bíróság, igazságszolgáltatás, média meg hasonló zsidó-libsi-Soros tervek.

Neked a röghöz kötött, 400-ra feltúlóráztatott Pofabe magyarparasztja mert Orbán azt parancsolja! státus passzol.

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2019.01.01. 11:45:40

@a nagy hohoohooo: "rbán szabadította rá a németekre amikor 3-4 ezer menekültek átvonatoztatott"

Nana, ne hazudozzunk! Látva a magyar menedékjog kezelés reménytelen és inhumán helyzetét, Merkel és az osztrák kancellár hajlotak rá, hogy szabályt szegve átvegyék az Orbán által a keletinél felgyüjtött menedékkéröket. Megkérdezték Orbántól hogy hány menekültet küldene hozzájuk. A felcsúti hazudozó erre azt mondta hogy 3-4 ezret. A valóságban viszont 20 ezret nyomott rájuk, ezzel félig-meddig sikeren sokkolta a pár ezer ember befogadására elkészült németeket és osztrákokat.

Nemhiába, a Putyin csicska Orbán ott bomlasztja az EU-t ahol csak tudja.

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 12:01:35

@DugóBoss: Aki hülye hozzá ne babráljhahaaa..Valaki tegyen már ennek a primitív orbánseggszolgálatosnak a virtuális szájára egy fajanszot....már nem bírom a röhögést.....hehe.Igazából jó röhögni az erőlködéseden Orbángyogyóintézeti...állítólag a humor és az intelligencia kéz a kézben járnak. Rossz hír ez nektek..jót röhögtem,azért nem szabad összekeverned a teniszpályát a pénisz tájával
"Medián: A fideszesek negyede is politikai generációváltást akar.
A Medián azt is megnézte, hogy az adott pártok táborán belül mekkora a fiatalok aránya. Az adatok a 18-25 évesek szempontjából így alakultak:
Momentum – 31 százalék

LMP – 12 százalék

Jobbik – 11 százalék

Fidesz – 8 százalék

MSZP – 4 százalék

DK – 0

Hábameg hehee...az a többség Fidesz – 8 százalék höhöö...hátezjobbvicc mint a 49%-al 2/3 csalással ,a médiafölény uszítással,a legnyomorultabbak megvásárlása Erzsébet utalvánnyal,a határontúliak bebuszoztatásával ,a magyar külföldön dolgozók szavazásának megnehezítésével,a jogtalanul törvénybe tett győzteskompenzációval ,az egyfordulós választással a Fidesz a leadott szavazatok 49%-át kapta meg. A másik 51%-ot az ellenzék/ olyan pártok amik nem jutottak be. Tehát a Fideszesek kisebbséget alkotnak.
Ahogy Orbán mondta:
"A magyar döntöttek" és a Fidesz 49%-ot kapott.

Végleges EBESZ jelentés:
A magyar kormány tisztességtelen előnyt élvezett az országgyűlési választásokon.
Ami tisztességtelen az csalás.
Csaltatok 2014-ben :

IDŐKÖZI JELENTÉS
2014. március 5-
18.
www.osce.org/hu/odihr/elections/116760?download=true
És ugyanúgy csaltatok 2018-ban is:
NEMZETKÖZI VÁLASZTÁSI MEGFIGYELÉSI MISSZIÓ
Magyarország –
Országgyűlési Választások, 2018. április 8.
www.osce.org/hu/odihr/elections/hungary/377413?download=true
998 óta nem szavaztak ilyen kevesen a Fideszre
A Fidesz kétharmad-közeli eredményét egészen különös megvilágításba
helyezi, ha megnézzük, a párt listája hány szavazatot kapott az elmúlt
négy választáson.
1998-ban 1,34 millióan szavaztak Orbánékra.

2002-ben 2,31 millióan.

2006-ban 2,27 millióan.

2010-ben 2,7 millióan.

2014-ben pedig körülbelül 2,1 millióan.
Ráadásul az adatsorok nem is hasonlíthatók össze egy az egyben, mivel
most a honosított magyarok is leadtak 88 ezer szavazatot, márpedig ezek
95 százaléka a Fideszt erősíti.
Vagyis a Fidesz kevesebb szavazattal szerezhet ismét kétharmadot, mint amennyivel 2002-ben és 2006-ban is kikapott.

Azt, hogy a választási rendszer átírása
mennyire a Fidesznek kedvezett, tökéletesen bemutatja az alábbi diagram.

index.hu/belfold/valasztas/2014/04/07/1998_ota_nem_szavaztak_ilyen_kevesen_a_fideszre/
Látható, hogy négy év alatt a Fidesz pártlistás szavazatainak aránya 52,7 százalékról 44,6 százalékra csökkent, de a parlamenti mandátumaránya érdemben nem változott. Ugyanakkor a baloldali
pártszövetség a négy évvel ezelőtti MSZP-s eredménynél több mint 6 százalékkal jobb eredményt ért el (19,3 százalék után 25,7 százalékot), a
parlamenti képviselete azonban 15,3 százalékról csak 19,1 százalékra emelkedett.
És itt van a kutya elásva:"Azt, hogy a választási rendszer átírása mennyire a Fidesznek kedvezett,"
Persze, az hogy gyakorlatilag a teljes választást, törvényhozással csalta el a Fidesz, nem menti az ellenzéket teljes mértékben. De részben
azért enyhítő körülmény, hogy nem lehet úgy versenyt nyerni, ha valaki a másik célvonalát mindig arrébb teszi, a sajátját meg közelebb....Mert ez történt.
A Fideszre írt választási törvény gyakorlatilag nem engedett mást győzni.
Az egész Európa tudja ,hogy csalással szereztetek 2/3-ot Elfelejted megemlíti a TÉNYT, hogy nem az ország kétharmada szavazott a felcsúti kisvasutasra és bandájára, hanem a parlamenti mandátumok kétharmada lett az övé a megbuherált és személyre szabott választási törvény miatt. voltak manipulációk: a választási körzetek megváltoztatása, a határon túli trianon-magyaroknak állampolgárság osztogatás, levélszavazás lehetősége ezek számára, a külföldön dolgozó magyarok számára a szavazás megnehezítése, többnyire lehetetlenné tevése. Igen, ezek egyenlők a választási csalásokkal .
Magyarország kormányzati joggá tette a korrupciót.
"Quod licet Iovi, non licet bovi."Az ország egyik része lapít,mert szabadon lophat mint amit lát a FideSS és Orbán pereputtytól,a másik Orbán maffiájának haszonélvezője ,a harmadik hagyta magát elhülyíteni a migránsokkal ,mert még megdugják a 80 éves nénikéjét,nincs még egy olyan buta ország amelyik a saját kirablóit is megválassza ,és gazdagon eltartsa ,sőt csorgó nyállal éljenzi..
Mindig, ha kommenteket olvasok, arra gondolok, hogy ezt az országot az emberek humorérzéke mentette meg a totális összeomlástól a történelem során.
Nekem Lösimon "seggembe ragadt sok napos szaros vécépapirok" című keresztyényi eposza tetszett, jobban kifejezi a fidesz rezsim értékeit...

_Ske_ 2019.01.01. 12:04:03

@DugóBoss: Igazad van, egyétek a szart, 3 millió fideszes légy nem tévedhet. :P
Ez a jó a irány duma meg beragadt nálatok. Az a baj, hogy ez az irány a szakadék felé mutat, de sebaj, élj csak te is ebben a álomvilágban, amiben a csúti geci kisemmiz téged is. Tapsolj hangosabban, mert nem hallatszik el az égig...

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 12:05:38

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!: Nem,van benne igazad itt :" "Orbán szabadította rá a németekre amikor 3-4 ezer menekültek átvonatoztatott"elírtam ,nem 2-3 ezer,hanem mint a később pontosításra került 3-4 százezret .

morph on deer 2019.01.01. 12:15:56

@DugóBoss:
“amióta tudjuk a libsi (!) Mediántól , hogy a fiatalok elsöprő többsége fideszes.”

Akkor azért van ez a qrvanagy tisztaság?
Ne mááá!
Vagy úgy érted, hogy azok a fiatalok fideszesek, akik elsöpörtek innen?
Hát, ha csak úgy nem...:)

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2019.01.01. 12:22:46

@a nagy hohoohooo:
Igazából nem tudom miért címezted így nekem a válaszod, mikor nagyjából egyről beszéltünk. Ha csak megerősíteni szerettél volna, akkor ok, de nem annak tűnt elsőre.

Ami a pozíciókat illeti, szerinted miért haldoklik az ország? Pontosan ezért! Itt nem számít a tudásod, csak legyél valakinek a valakije. Régen az orvosi feladatot hivatásnak tekintették, mára eljutottunk oda, hogy orvosdinasztiák vannak, de csak munka végett. A felsőoktatásbeli tandíjat Te meg Én sosem fogjuk kifizetni! A nagyon jó tanulók, diákhitellel talán elvégzik, de itthoni keresetből azt vissza nem adják. Hát irány külföld! Két ilyen nagyon jó barátom is van, akik Dániában és Németországban dolgoznak orvosként, pont ezért. Nekünk meg jut az elhivatott, de visszavonult orvos apuka fia, aki csak a család nyomására lett belgyógyász, szemész és akkora tirpák, no meg feneketlen a zsebe, hogy őt nem szabadna dokinak hívni.

Aztán ehhez hasonló minden nagyobb vállalat, cég vezetősége. Apám 5-7 szakmával a kezében végig melózott egy életet. Az állami vállalat - mert ugye az útépítés egykor az volt - élén meg akadt 8 osztállyal rendelkező diri, persze éveken keresztül. A kolléga, aki szintén elemit végzett, meg addig nyalt, amíg szerelőből sofőr nem lett, majd irodáig nyalta a hátsókat. Kisebb tudással, ugyanannyi idősen, mint apu - fényes karriert csinált. A fiát persze szintén odavitte a céghez - médiás papírral - raktárosnak. Ő meg irány a fővárosi központba!

Akinek kicsit is van esze, meg nyitva a szeme - jól lát és hall. Engem nem hülyít el sem a kormánymédia és nem vakít el az ellenzéki gyűlölethullám. Ha holnap lelépnek a miniszterünk, kit tennétek a helyére? Mert szerintem is alkalmatlan, de ki mást raknánk oda? Aki ebben az országban tenni akar és becsületes, azt előbb utóbb megtörik vagy bemocskolják a nevét. Nem ez ment a régi rendszerben? Dehogynem...

a nagy hohoohooo 2019.01.01. 12:40:48

@retrodj: Nem megsérteni akartalak ,de vannak dolgok amiket másképp látok,Orbán sose "harcolt "a demokrácia oldalán,már írtam.
2016.09.19. 13:10:1
"Orbán Viktorral 1989-ben ismerkedtem meg,azonnal kiverte nálam a "biztosítékot",mivel az arckifejezése és a kézfogása a következőket üzente:örülök,hogy megismerhettél.Az a kb.45'-es beszélgetés-inkább ő beszélt és nyilatkozott- nagyon kínos,de egyben eredményes volt.Annak a 45'-nek köszönhetően tőlem se Orbán se a FideSS se szavazatot,se egy like-ot nem kapott sose."
Az én véleményem Orbánról,ha valaki látta és hallotta 1989-ben a Nagy Imre üres koporsója mellett a szakállas őrült rikácsolását és volt füle hozzá,idézőjelben,már akkor kiütközött a mérhetetlen,kíméletlen hatalomvágy,amit azóta egy Horthy fasiszta rendszert utánzó,annak minden diktatórikus,elnyomó elemét tartalmazó rendszerré a NER-é alakított át,ha újra hatalomra jut itt hosszú időre vége a demokráciának mert leszámol mindenkivel aki veszélyezteti hatalmát -azokkal is akik most azt hiszik az ő vezérük,az ő istenük-és ne legyenek illúzióink fizikailag is.
A Fidesz, mivel nem egy demokratikus párt, sőt már régóta nemis párt ,hanem bűnözők maffiája,mindent el fog követni annak érdekében, hogy hatalmát megtartsa, nem fog visszariadni a törvénytelen, mocskos eszközöktől sem, ne higgye azt senki sem, hogy a hatalmat, önként és dalolva fogja átadni..
Orbán úgy akar erős Magyarországot, hogy lemorzsolja a gyengéket. Nem bántja őket, csak törvényeket hoz s ezekkel a törvényekkel lassú halálra ítéli őket. Idős, magatehetetlen embereket segítenek halálba a törvények. Pedig azért amiért végig dolgozták az életüket, nem ezt érdemelnék. Sokszor sok helyen leírtam már. Egy társadalom fejlettségének egyik fő mutatója az, hogy hogyan bánik a gyengékkel és az elesettekkel. Fényévekre vagyunk a jó bizonyítványtól, ez ügyben.

Mi más ez, ha nem pofátlan kormányzás? Ami oly szélsebesen takarítja el útjából a jogi akadályokat, hogy már a kormány második embere sem képes követni.
A Fidesz képtelen az ország rezsijének csökkentésére, gazdaság fejlesztésére ,a gazdasági növekedésre.Soha nem volt akkora az államadósság, mint manapság. Még a kommunista időszakban sem; sőt, a Fidesz által ócsárolt Medgyessy-Gyurcsány-kormányok idején sem! Lehet ideig-óráig ide-oda tologatni a költségeket, de az államadósság árát mindannyian megfizetjük. A világ mellettünk fejlődik, a nyugati versenytársak elhúznak mellettünk
Na most mindenki megértheti mit jelent a Nemzeti Együttműködés Rendszere..lopásra ,lenyúlásra szövetkeztek ,nincs köztük már régtől szakember,szakértelem,ami ugye a nyilas Csurka óta tudjuk csak komcsi trükk,márpedig Orbánék tagadják ,hogy kommunisták ,és nem is ,neofasiszták .
A fasiszta program, íme, rendelkezésre áll. Munkaalapú kollektivista nemzet, "külföldi befolyásgyakorlás hazai ügynökökön keresztül", a civil társadalom tönkretétele, a jogállam nyílt megvetése, populizmus, az autokrata kormányzás erkölcsi felmagasztalása, a vezérkultusz.Európa azt várná tőlünk, hogy ismerjük és tartsuk be az általunk is vállalt szabályait,de legyünk rugalmasak és kreatívak. Mindig próbáljunk a helyzetnek megfelelően vezetni, de sose felejtsük el bekötni a biztonsági övet.
Közérthetően ,tagja lettünk egy"úri klubnak",mit tagja?Szinte betörtük az ajtót vegyenek már fel!
És bár konkrétan nem volt leírva,hogy DEMOKRÁCIÁBAN(is,jobb társaságban egyébként sem)"NEM ILLIK A PADLÓRA KÖPNI",Orbán nap mint elköveti,szembeköpi a közös demokratikus értékeket és lábbal tiporja a saját népéét.
A jogállamiságnak már csak a látszata romlik
Régen elhagytuk azt az állapotot , amikor még visszafordítható lett volna , igény sincs rá , így csak romlani tud a helyzet.
Magyarisztánban nincs igény jogállamra. Belekóstoltunk, jónak és szépnek tűnt, aztán a FideSShorda elkezdte bontani, senki le se szärta, bontják azóta is rendületlenül, és szerintem maguk is csodálkoznak, hogy milyen egyszerű és következmények nélküli minden.
A legnehezebben helyrehozható kárt a fejekben és a lelkekben okozza a jelenlegi rendszer. A hatalom tartós megőrzéséhez, a valós problémák és az államosított korrupció elfedéséhez nélkülözhetetlen a választók folyamatos agymosása és manipulációja. Azonban azok a népek, amelyek nem értik, hogy merre megy a világ, hogy mi a valódi probléma, és mi az okozója, védtelenné válnak a következő válság ellen, és téves kollektív válaszaikkal csak súlyosbítják, végtelen helybenjárássá teszik saját szenvedésüket. Félő, hogy a lenyúlást, a megfélemlítést, a kontraszelekciót, a földesúri viszonyokat, az öncenzúrát és az ipari méretű hazudozást ismerős normaként követő vagy csak hiteles alternatíva híján tudomásul vevő relatív szavazói többség végül súlyos traumák, újabb válság árán juthat el oda, hogy az önsorsrontó keretekből egyszer kilépjen.
Mi kell még, emberek?!

élhetetlen 2019.01.01. 12:44:52

@John Brennan: Erről beszélek!. Persze, hogy tudsz ilyen videót csinálni, kimész az utcára, és ilyen embereket is találsz te is. Nem kellenek hozzá statiszták. Csak te nyilván akkor sem hinnéd el, amit hallasz, ha ezt neked közvetlenül mondanák a mikrofonba. Ez már a most nekem hiszel, vagy a szemednek esete. Te neki hiszel, nem a szemednek, és még engem nevezel selejtnek. Itt befejeztem, mert mikor már az jön érv helyett, hogy te selejt, akkor már nincs értelme szót váltani, erre a szintre nem megyek le.

John Brennan 2019.01.01. 12:45:42

"miért haldoklik az ország?"
ha nem a ballibsik vannak hatalmon, akkor a ballibsik szerint haldoklik az ország

John Brennan 2019.01.01. 12:48:06

@élhetetlen: nem hiteles a videó, bármikor összevágok ilyet; az utca emberés videók nagy része tipikus manipuláció

John Brennan 2019.01.01. 12:51:07

@a nagy hohoohooo:
"A Medián azt is megnézte, hogy az adott pártok táborán belül mekkora a fiatalok aránya. Az adatok a 18-25 évesek szempontjából így alakultak:
Momentum – 31 százalék

LMP – 12 százalék

Jobbik – 11 százalék

Fidesz – 8 százalék

MSZP – 4 százalék"

A momentumos szavazók nagyjából egyharmada 18-25 év közötti. De a korosztályon belül a momentumosok törpe kisebbséget alkotnak, a korosztály 50%-a fidesz szimpatizáns.

DK – 0

morph on deer 2019.01.01. 12:53:04

@a nagy hohoohooo:
“Orbán nem védte meg időben a schengeni határt”

Mert mikor volt az a célja?
Azért azt sem érdemes elfelejteni, hogy ő kezdte osztogatni a magyar útleveleket boldog boldogtalannak, - elég volt, ha az illetô nagymamája valaha látott már egy magyart ahhoz, hogy magyar állampolgárságot kapjon valaki!

Így aztán sikerült szabad bejárást biztosítania az únió területére gyakorlatilag fűnek fának, akinek volt lóvéja a papírokra.
Emlékezz, hogy hány helyen voltak hírdetések, ahol magyar papírokat ajánlgattak úgy, hogy még a névleg szükséges felmenőkről is gondoskodnak hozzá!
De pl Semjén testvér ebben semmiféle problémát nem lát, hiszen “csak” háromszázvalahány eljárási pontatlanságot találtak, közben cserébe kaptak kábé egymillió vadiúj magyar állampolgárt,- a bolondnak is megéri, nem?
És mint tudjuk, már kétszer is az így megvásárolt, a schengeni egyezmény területére lényegében egy kiskapun szabad bejáráshoz jutott “magyarok” hálából már kétszer is tejlhatalomhoz juttatták jótevőiket...

Ez a schengeni elvek nyílt pofánköpése, semmi más!
És miközben orbán teli povával hőzöng a határvédelemrőlszéltében-hosszában, csak az nem lép be nálunk az EU területére, aki már nagyon ügyetlen, vagy aki valóban menekült.

Na most képzeld, ha még nem is védenénk “ennyire” Európát, akkor mi lenne..!

zriff 2019.01.01. 13:30:25

Érdemes elolvasni, empíria magazin, metazin, flagmagazin azon belül antidogma, lovas istván írások, voice of europe oldal.

csivava ellen dobócsillag nuncsaku 2019.01.01. 14:02:00

@Mr. Megnézzük: "A kormány szerzett ezermilliárdot a bankadóból" - Nem. A pénzügyi szervezetek különadója évi 50 milliárd csupán, az áfa 25-ről 27-re emelése 370 milliárd. És a sok hülye bekajálja hogy a bankok adóznak helyette.

balfa 2019.01.01. 14:03:52

@Málnafaló: hehe, orban fizetett hirdetesekben kampanyolt a brexit ellen, akkor o is soros-csicska?

csivava ellen dobócsillag nuncsaku 2019.01.01. 14:04:11

@John Brennan: "Igen, jól megoldotta a hajléktalanproblémát a szabályozás." - Aha. Többen megfagytak akiknek elvették a cuccát. Micsoda egy gazember vagy te!

csivava ellen dobócsillag nuncsaku 2019.01.01. 14:06:06

@John Brennan: A válaszod rossz. Soros nem elmebeteg mint Pol Pot.

csivava ellen dobócsillag nuncsaku 2019.01.01. 14:11:54

@John Brennan: Nem, nem ismered. Egy buta barom vagy. A Kalergi terv a Páneurópai únió. Tudatlan fasz vagy.

hu.wikipedia.org/wiki/Nemzetk%C3%B6zi_P%C3%A1neur%C3%B3pa_Uni%C3%B3

"A Nemzetközi Páneurópa Unió az egyik legrégibb európai egyesítési mozgalom, ami 1923-ban vette kezdetét, amikor Richard Coudenhove-Kalergi gróf felvázolta egy egyesült európai állam képét Paneuropa című kiáltványában.

„ A középkor keresztesháborúinak vörös keresztje a szupranacionális európai unió legrégibb szimbóluma. Ma a nemzetközi humanizmus jelképe. A NAP az egész világot besugárzó európai szellemet jelképezi. ”
– Richard Coudenhove-Kalergi a mozgalom szimbólumáról a napkeresztről (1923)
A szervezet célja a keresztény Európa egysége, ami mentes a "nihilizmustól, ateizmustól és erkölcstelen konzumizmustól". "A kiemelt nemzeti érzületű emberek konfliktushoz, az háborúhoz, az pedig káoszhoz vezetnek." Politikai pártoktól független, de négy alapvető elve (szabad akarat, kereszténység, szociális felelősségvállalás és az európai integráció iránti elkötelezettség) alapján értékel politikusokat, pártokat és intézményeket."

John Brennan 2019.01.01. 14:41:42

@csivava ellen dobócsillag nuncsaku:
te nem ismered a Kalergi tervet (röhejes általánosságokat írtál róla), amely a nemzeti közösségek megszüntetése a tömeges bevándorlás és keveredés által:

Az 1922-ben megjelent Páneurópa – egy indítvány, illetve az 1923-ban publikált Páneurópa című műveiben világosan kifejtette, hogy egy egyesült európai államot kell létrehozni, amely szupranacionális, azaz nemzetek feletti lesz.

Kiáltványában úgy fogalmaz: „A kiemelt nemzeti érzületű emberek konfliktushoz, az háborúhoz, az pedig káoszhoz vezet.” Vagyis a nemzeti érzés káros, elvetendő, ehelyett kell létrehozni a szuperföderális rendszert, amelyet mai szavakkal Európai Egyesült Államoknak nevezhetünk, és ez része lesz egy átfogó, új világrendnek, amelyben a népek egyesülnek és feloldódnak.

A Praktischer Idealismus című könyvében részletezi azt, hogy milyen jövő várhat a szupranacionálissá vált és egyesült Európára. Különös hangsúlyt helyez arra, hogy a jövő Európáját nem az őshonos népek birtokolják majd, hanem egy kevert fajú, „fajta alatti” embertípus, amely a különböző rasszok kényszerített keveredésének az eredménye. Ennek érdekében Európa né­peit színes népekkel – ázsiaiakkal, afrikaiakkal – kell keresztezni, hogy létrejöjjön egy identitás, etnikai hovatartozás nélküli, gyökértelen sokaság, amelyet a jövőbeli hatalmi elit könnyűszerrel tud uralni.

Ez az új embertípus egy eur­ázsiai-negroid keverék lesz, amely leginkább az ősi egyiptomiakra hasonlítana.

Tervei megvalósításának első lépéseként az európai nemzetek önrendelkezési jogától való megfosztását hirdette; ezt követné a nemzeti közösségek megszüntetése a tömeges bevándorlás (!) és az etnikai szeparatista mozgalmak által. Mindezek tényszerűen kiolvashatók Kalergi kiáltványából és könyveiből. Ettől persze még mindez lehetne pusztán egy hóbortos ember ömlengése, amelynek semmilyen jelentősége sincs, különösen nem napjainkban.

Csakhogy a tények nem ezt mutatják, hanem azt, hogy Kalergi igen nagy befolyásra tett szert a 20-as évektől kezdve, mozgalmához pedig meghatározó európai politikusok csatlakoztak. Mindennek hátterében az áll, hogy Kalergi megörökölte nemesi származású, diplomata édesapja kiváló politikai kapcsolatait, fontos közéleti személyiségek tárgyaltak és egyeztettek vele. Talán az sem mellékes szál, hogy már egyetemista korában csatlakozott a Humanitas nevű bécsi szabadkőműves páholyhoz.

morph on deer 2019.01.01. 15:50:58

@csivava ellen dobócsillag nuncsaku:
Ez a négy alapelv pedig úntig elég ahhoz, hogy útálják az orbánhitű szerencsétlenek!

Szabad akarat - normális vagy, még mit nem! Csak a viktorkának legyen, aztán az elég is! Jól is néznénk ki, ha bárki másnak is lehetne itt szabad akarata, mi lenne akkor a NER-uralommal?

Kereszténység pedig az, amit mi annak nevezünk! Nehogy már itt holmi püspökök, vagy akár a pápa is belebeszéljen ebbe, hát nem?
Majd a “nép” eldönti, hogy mit is tart annak, abban a pillanatban, amint orbán megmondja nekik a véleményüket, oszt jónapot!

A szociális felelősségvállalás pedig itt arról szól, hogy szorgalmazzuk a nemzetiszociális alapon történő támogatást! Itt minden igaz nemzetiszocialistát támogat a rendszer,
sőt, van akiket még lovagrenddel is kitüntetnek! Ez felelősségvállslás a javából!
Azok a megélhetési hajléktalanok pedig, akik direk megszabadultak a lakásaiktól, csak azért, hogy a nemzetthy adósmentő megoldást lejárassák, a rezsicsökkentést és annak arcot adó (!) Németh Szilárd elvtársat hiteltelenítsék, és amúgy ingyen jussanak élelemhez, és ne kelljen mosakodniuk, ezzel is próbálva a fideszes politikusokra hasonlítani!
Holott tudvalevő, hogy pártunk és kormányunk egyedül a kezek tisztaságával kapcsolatban toleráns, és az is csak a legodaadóbb híveknek jár!

Az, európai integráció iránti elkötelezettségben pedig orbán viktor a legerősebben elhivatott, - ha az az ő vezetésével történik!
Mivel sajnos pillanatnyilag ez még nincs így, az ezzel kapcsolatos mostani próbálkozásokat természetesen elutasítjuk, mert nehogy már “ők” mondják meg azt, amit mi akarunk megmondani!
Így az most nem is kell! Maj ha mi döntjük el, hogy mi legyen Európában, akkor az más.
Akkor mi majd integrálunk minden igaz európai fehér árja és keresztény lakost, aki hűségesküt tesz orbán viktor mihály, Európa legfőbb teljhatalmú uralkodója előtt!
Addig meg nem.

Na ennyit az (alap)elvekről, tisztelt hölgyeim és uraim!

morph on deer 2019.01.01. 16:00:59

@John Brennan:

„fajta alatti” - ez hülyeség, a “subrace” magyarul az “alfaj”, ami egy fajon belüli felosztás során kialakuló egységes(ebb) csoport.
Eredeti magyarázata: “a subdivision of a race“.

Tehát mégegyszer: uganazon a fajon belüli alegység!
Valóban, az ilyen félrefordításokkal lehet igazán “ütős” érveket felhozni, csak kissé röhelyes.

John Brennan 2019.01.01. 16:43:28

@morph on deer: az elnevezés rossz, pontatlan
lényeg a kultúrák keverítése és a nemzeti érzés kiölése

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.01. 16:45:45

sixx, annak a dumaszínházas csávónak a neve, akit itt említesz:

index.hu/mindekozben/poszt/2019/01/01/egy_parodiahirado_nem_eleg_egy_orszagnak/

nem Kiss András Péter, hanem Kovács András Péter.

Ennyire azért legyetek már tisztában azzal, amiről és akiről írtok.

Gondolom, te sem örülnél, ha a képed mellett mondjuk a Valkó Attila név szerepelne Varga helyett.
(Bocs, hogy ide írom, de ott nem lehet kommentelni.)

Sir Gombóc 2019.01.01. 17:19:47

@John Brennan: amikor a hülye okoskodik. Hát pont nem ez a lényeg, de neked ez úgy látszik magas.

morph on deer 2019.01.01. 18:31:37

@John Brennan:
A kutúrák keveredésével mi - mármint a magyarok - eddig szinte kivétel nélkül jobban jártunk.
Gondolj csak arra, ahogy a nyugati keresztény kultúrát sikerült kevernünk a mi kis ázsiai hitvilágunkkal, vagy pl ahogy az olasz reneszánsz hatott a középkori kultúránkra, - hogy csak a legérdekesebbeket említsem.
Furcsa módon még a török megszállásnak is volt kulturális hozadéka, a politikai- és demográfiai károkozás mellett.
Aztán valahogy mindig a saját kultúránk kerekedett felül, gazdagabban mint valaha.

Én azt jóval veszélyesebb tartom, amikor önjelölt személyek próbálják korlátozni a kulturális gazdagságot bizonyos ismeretek tiltásával, és/vagy a kulturális sokféleségtől való (mű)rettegéssel, míg a saját kultúránk mindenkihez való eljutását diszkriminatív oktatási intézkedésekkel gátolják!
Ha valami, akkor az árt igazán a magyar kultúrának, ha generációk nőhetnek fel úgy, hogy - pl a gazdaságra hivatkozva - nem részesülnek megfelelő minőségű oktatásban!

Ettől kéne igazán félni, és nem attól, hogy esetleg pár ezer (bármilyen) jövevény hatására “elveszítjük nemzeti identitásunkat”! Ez nem más, mint egy önbizalomhiányos, kishitű baromság!

Érdekes, ez nekem például cirka harminc éves külföldi élet alatt sem sikerült!
Ami történt az az, hogy megismertem néhány másféle kultúrát is, aminek kapcsán még többre is értékelem bizonyos részeit a “saját” kultúránknak, és azt is tudom, hogy miért!
Mindeközben azt is megtanultam, hogy a magyar kultúra nem mindenek fölötti, - ahogy egyik más kultúra sem az!
Tágult a kulturális perspektívám ennyi történt.

zriff 2019.01.01. 19:19:42

@morph on deer: Ami nyugaton folyik abból az szűrhető le, hogy csak visszaesés van kulturálisan: sária őrjárat, becsületgyilkosság, poligámia, no-gó zóna, grooming gang, sok esetben, évekig, évtizedekig a hatóságok tudtával.

A gender betiltása, megfelelő volt. A gender baromság, csak elhülyítésre, gyűlöletkeltésre van, és még a hangoztatói se hisznek benne, ezt jól megmutatja, hogy a feministák gyűlölik a transzneműeket.

Érdemes elolvasni sjw riporter: sjwriporter.blog.hu/

John Brennan 2019.01.01. 19:41:07

@morph on deer: nem volt kulturális keveredés; amennyi volt, azzal rosszul jártunk

A Kalergi tervben nem párezer jövevény van, hanem sokmillió; amikor egy európai embernek a dédszülei így alakulnak: afgán-albán-olasz-holland-eritreai-hindu-kínai-arab - és ez nem kivétel, hanem ez a tipikus

F1 L M 2019.01.01. 20:04:04

@felucca02: Jó.
Akkor befejezhetnétek már a hőbörgést, hogy "el lett csalva a választás" és nem ti nyertetek.
Amúgy általánosban egyedüliként nem fociztam, középben én sem cigiztem, és a nagypicsájú nők sem jönnek be.
Adios.

F1 L M 2019.01.01. 20:21:33

@Edebedebácsi: Az biztos hogy több baloldaliságot képvisel a Fidesz, mint a ti szedetvedett
szélsőséges szaraitok, amiknek többsége neolibsi. Annak is a legaljadékabb szutyadékabb fajtája.

F1 L M 2019.01.01. 20:28:20

@Sir Gombóc: Tudok olyan lipsi blogot ahol több a fideszes kommentelő mint a lipsi. Nem mondom meg a nevét, ne is akarj ilyen helyen kommentelni ha jót akarsz. Ott még a blogger is szopik nem csak a hozzászóló. :-D

felucca02 2019.01.01. 20:48:33

@F1 L M: Magam részirű' nem hőbörgök, hogy el kett csalva a választás. Nem lett elcsalva, annál rosszabb a helyzet: nagy adag állatpolgárnak valóban ez a jó. Na, szépen megeszik majd, amit főznek.

felucca02 2019.01.01. 20:52:42

@F1 L M: Kár, hogy fogalmad sincsen, mit jelent a liberalizmus és a neoliberalizmus. Annyit tudsz róla, amennyit a Magyar Idők tudni enged.

Lazy Bones 2019.01.01. 21:35:11

Megkapó, ahogy a befolyásolásra valóban törekvők mutogatnak másra.

John Brennan 2019.01.01. 23:31:56

@Mester.Tamás: töki, végig Dél-Amerikáról van itt szó

Ellenzéki BOHOC kommandó 2019.01.02. 13:55:38

@felucca02: Nem kell a hulye duma, 2006 -ota mindenki tudja, mit jelent a liberalizmus.

liberalizmus === SZEMKILOVETES es ISZLAMIZACIO

ez a lenyege a liberalizmusnak

John Brennan 2019.01.02. 20:49:40

úgy látom, nagyobb sebességfokozatba lépett Bolsonaro álhírekkel való lejáratása az indexen

Kondom Keselyű 2019.01.03. 11:09:54

@John Brennan: az egesz eu a libsifos indexet olvassa, ezert csak a zsebhitler ment el a beavatasara a brazil bekedijadnak. Persze az is lehet, h a soros tiltotta meg mindenkinek. Halisten a mi bolcs vezerunk mindig jobban tudja mindenkinel. Nem veletlenul tartunk ott ahol.

Dark.Lion 2019.01.03. 14:27:25

Akkor már értem, hogy apám miért mondta, hogy januárban farkashold lesz. Azt hittem, hogy a vérfarkasholdot költötte át. Amúgy hiába mondom neki, hogy ne a Tényeket nézze, ő csak azért is, és el is hisz nekik majdnem mindent. Ilyenkor simán letagadom, hogy rokonok vagyunk.
süti beállítások módosítása