Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ez nektek bajusz?

Rebootot kapott a Magnum P.I.

2018. május 17. 11:44 sixx 48 komment

Vannak olyan ikonikus dolgok, melyek úgy hozzánőttek egy-egy karakterhez, hogy azok nélkül az illetőt nem lehet komolyan venni. BB Évi nyuszis baszópapucsa, Berényi Miki kopasz feje, Magnum bajsza. És baszki, Tom Selleck úgy hordta azt a bajuszt, meg a tökét láthatóan rémesen szorító, a combtőnél lényegében csak két centivel lejjebb érő rövidgatyát, hogy mai szemmel is menő. Na jó, kicsit ciki, de inkább menő, és ugye ott van a tűzpiros Ferrari 308GTS is, amiben MINDENKI menő.

Mármint ha van bajusza.

Mert a reboot főszereplőjének, Jay Hernandeznek nincs:

screenshot-2018-5-17_6_magnum_p_i_cbs_trailer_hd_2018_reboot_youtube_2.png

Illetve van valami a fején, amit gyakorlatlan szem bajusznak láthat, de az ilyen szemeknek mutatunk bajszot:

164ebfe14db84077ba1ef7e402f14d46.jpg

Ugye.

Szóval a reboot nálam, és az internetes kommenteket figyelve a nép 90 százalékánál máris elbukott, de a pilotnak (aminek a történetét az előzetes cakkpakk össze is foglalta) adok majd egy esélyt, annyit a McGyver-reboot is kapott. A sztori most is az, hogy van Magnum, aki magánhekus, és egy bazinagy hawaii birtok vendégházában lakik a tulaj meghívására, aki valami író (de sose látjuk) és akinek Magnum teljesít pár megbízás, ha úgy alakul, emellet meg vállal ügyeket, és ebből él. Minden fasza lenne, ha Higgins, az egykori brit ügynökNŐ (mert ebben a kiadásban Higgins nő lett, mutatjuk legott) ne lenne olyan szabálykövető. Magnum nyomoz, töri össze a Ferrarikat meg saját magát, és majd a 3. évad végén megdugja Higginst. Mert odáig úgysem jönnek össze, és ha a sorozat bejön, akkor sem, mert a szexuális feszkó jót tesz a sorozatoknak. A pilotot Justin Lin rendezte (Halálos iramban-franchise), és ami a legjobb benne, hogy megtartották az ikonikus főcímzenét.

screenshot-2018-5-17_6_magnum_p_i_cbs_trailer_hd_2018_reboot_youtube_3.png

Ránézésre fullgagyi persze az egész, béna trükkök, béna színészek, szar dialóg, de hát a Hawaii Five-0 is ilyen volt, és tessék. De a bajuszt nem lehet megbocsátani.

Erről az alkotók azt nyilatkozták, hogy a karakter iránti tiszteletből nem akartak egy tömött, férfias bajszot viselő színésszel dolgozni, szerintem meg ma már NINCS IS ILYEN BAJUSZ HOLLYWOODBAN, kivéve Jeffrey Dean Morgan fejét, de az övé ősz, meg ugye a The Walking Deadben állandó szereplő.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2018.05.17. 12:03:16

Tudom, divat sírni a remake/reboot-hullám miatt, és én se vagyok kivétel, pedig néha tud az ilyesmiből jó dolog is kisülni. A 83-as Scarface például, vagy ha sorozatoknál tartunk, a Fargo se vérzett el, sőt.

A Magnummal sem az a baj, hogy remake/reboot, hanem hogy (és ezeket már a trailer alapján 99,99%-os biztonsággal meg lehet mondani) nincs hangulata, a látványvilág semmilyen, a történet egy kliséhalmaz, az arcoskodó főszereplők kínosak, a szövegek pedig bénák.
Ettől persze még simán lehet, hogy siker lesz, bár a tévében azért valamivel nehezebb ezzel a F&F-recepttel (0% sztori + 50% menőcsávők + 50% akció) megtalálni a közönséget. Én mindenesetre erősen szurkolok... ellene.

Samott 2018.05.17. 12:16:38

Szoval akkor itt most 4 percben le is tudtuk a pilotot? Egyebkent ha szigoruan epizodikus lesz en lehet hogy megneznek belole tobbet is. Bar arra nem emlekszem, hogy az eredeti Magnum is ilyen abszurd lett volna.

czerka 2018.05.17. 12:25:06

Inkább letorrentezem az eredetit, Tom Selleck, ismert sztorik, Higgins és a kutyák, T.C., Rick, Jégcsákány stb. Ezt a sorozatot szentségtörés remake-elni. Jobb úgyse lesz, ugyanolyan eleve nem lehet, mint az eredeti. Akkor miért nem csináltak új címmel, sztorival egy új sorozatot. Ja, annyi eredetiség nem szorult beléjük?

czerka 2018.05.17. 12:31:49

Ó bazz, most látom a végére mekkora kamu CGI orgiat toltak bele. Kár érte... Vagyis nem kár. Nézek pár részt az eredetiből és ez a remake el van felejtve.

szekőcei 2018.05.17. 12:39:56

az a baj, hogy én bírom Jay Hernandez-t, így egy esélyt kap a pilot/sorozat. Hátha.

Bár 4 percben összefoglalni az egészet ősi pomogács szokás.

További magyar hang 2018.05.17. 12:48:32

A Hawaii-5-0-t csak a vágóképek miatt nézem, arra a Magnum is jó lesz.

teszt123456789 2018.05.17. 12:52:42

Mi? Berényi Miki kopasz? Mióta?

ChPh 2018.05.17. 13:14:34

Azért összetörni egy 308-at, na ez mondjuk úgy, hogy kimerít mindenféle jó érzést, de az ezeröcsit adom, jó látni benne :D

padlogaz 2018.05.17. 13:17:00

@czerka:
egy tévésorozat nem a művészi önmegvalósításról szól, hanem a profitról. az optimum megtalálásáról a bevétel és a kiadás között. és egy régi brandet könnyebb és olcsóbb ismét eladni, mint egy újat bevezetni.

az új nézőknek mindegy, nekik tom selleck sem mond semmit, a régiek meg nosztalgiából megnézik, ergo egy nézői réteget máris könnyebben megfognak.

ha rossz a sorozat, akkor teljesen mindegy, hogy új vagy régi, akkor is bukik, ha jó lesz, akkor meg úgyis mindenki örül :-))

Leadfoot 2018.05.17. 13:32:53

@johnny77: Kövér László is jól festene hawaii-mintás ingben.

Csak Norris 2018.05.17. 13:46:27

@teszt123456789: "Mi? Berényi Miki kopasz? Mióta? "
Vagy 8-10 éve?!

:DDD

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2018.05.17. 13:47:46

Nincs bajusz?! Hát Zeusz és Apolló?!

teszt123456789 2018.05.17. 13:50:21

@Csak Norris: Most ráugliztam! :D Szerencsétlen Szőke Zoli, pedig elmlékszem, gyerekkoromban mindig azt néztem, hogy milyen király haja van a BK-ban... :D

ComLo 2018.05.17. 14:00:22

Semmi bajom nem lenne vele (mondjuk nem nézném, nagyon nem jön be az olyan gagyi CGI orgia ami a trailer-ben is volt a vége felé, az arcoskodó túlfújt főhösökről nem is beszélve (ha nem írták volna hogy F&F akkor is kitalálható lett volna)). 12 egy tucat akciósorozatnak elmenne (aminál a pilot-ban elövik a költségvetés 60%-át szóval ennél csak még gagyibb lesz ...). De miért kellett azt az ikonikus zenét összemocskolni???

Egyébként így hirtelen egyetlen sikeres reboot sem ugrik be az utóbbi időből, olyanra viszont emlékszem, amit (legalábbis nálam), az buktatott hogy az elődhöz nem ért fel, magában lehet megállt volna ...

Csak Norris 2018.05.17. 14:00:53

@teszt123456789: Azokban az idökben nekem is hasonló Volt, és mindig berényiztek a haverok. Aztán brahiból szakállt is növesztettem hozzá.

McZozo 2018.05.17. 14:16:21

Szerintem meg nem magaval a rebootal van a baj, hanem azzal hogy az eredeti is ott es akkor abban a kornyezetben jo volt, de ma mar ugyanezt nem neznenk meg igy egy reboot ami ugyanezt probalja eladni ma eleve halalra van itelve. Peldanak ott van a knight rider azt pl gyerekoromba zabaltuk. Ma ha meglatok egy reszt ugyanebbol szinte en kerek elnezest erte. Szerintem olyan filmbol sorozatbol lehet rebootot csinalni amit ha magat az eredeti filmet megnezed ma akkor is jo meg mindig.

RTB 2018.05.17. 14:51:27

Azt gondoltam, hogy Domenic Lombardozzi (HErc a Drótból) miatt nézni fogom, erre kiderül, hogy már a pilotban meghal. Részemről ennyi volt. A vége tényleg gagyi lett

Bambano 2018.05.17. 14:55:14

ez a promó mekkora lol... (f..ág). ott van a csúcsszuper excommandós, jön két figura, lazán leverik és megölik. ugyanezek leverik magnumot. majd megtámadják a gyenge nőt, aki felsikálja velük a házat.

elsőre tökre úgy látszik, mintha összeült volna a kreatív csapat, és már nagyon akartak valamit de nem jött az ötlet, a csíkok is elfogytak, és a végén megszülték ezt, kb. mint amikor a szorulásos elefánt 5 nap kínlódás után végre megkönnyebbül.

innovation 2018.05.17. 15:28:22

De kár érte. Ha mondjuk jött volna az első két-három rész erejéig Tom Selleck és mondjuk baja esik, riasztják a fiát, majd szépen épül tovább a dolog, de ííííígy??? o.O
Hollywoodban már tényleg minden eredeti(nek mondott) ötlet kimúlt???

JonC 2018.05.17. 15:34:49

"majd a 3. évad végén megdugja Higginst"
ez nagyságrendekkel viccesebb lett volna az eredetiben :D

mate2003 2018.05.17. 21:56:27

Imádtam az eredetit. Ha nem voltam otthon felvettem VHS-re. Rákerestem, 8 évad volt, '80-87 között. Magyarországon a '90-es évek közepén, nekem ennél kúlabb társaság és szövegek, sztorik nem kellettek. Imádtam a részeket, amikor egyenruhában volt Magnum - a többiekre nem emlékszem, hogy voltak-e beöltözve. Bírtam a kutyás részeket. Egy Detroit Tigers-es sapkáért sok mindent meg tettem volna. Emlékszem, amikor Eminem magára tetováltatta ugyanazt a D betűt (D-12) teljesen össze voltam zavarodva.

Minden részben ki fognak egy autót CGI-jal nyírni?
Ez Higgins téma, elkeserít.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.17. 21:57:55

Értem én hogy anyagilag jobban megéri/nem annyira kockázatos rebotolni mint újjal kirukkolni, de a csavar az akar lenni hogy fiatalos a a magnum és az nem hord bajuszt ?
Hanem szakállt hord, mert azt kellene mert az a divat állítólag, benyomod a tv-t és mindenki szakállas.
De akkor ENNEK miért nincs szakálla ?
:O

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.17. 22:00:20

@mate2003:

Nem akarom ledegradálni de ez nem a Baywatch szint volt ?
Ezek a sorik nekem kimaradtak, pont benne voltam, de nem éreztem ingerenciát hogy nézzem :(
Jah meg a McGiver is hasonló volt, azt se bírtam :)
Mi volt jó ebben ?
Tényleg nem csesztetésből kérdem.

mate2003 2018.05.17. 22:06:35

@szociál: Már nem tudom megmondani, hogy mi volt jó benne, gyerek voltam, de jó érzéssel gondolok rá. A JAG első pár évadáért is odavoltam, valamint a SLIDERS is nagy kedvenc volt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.17. 22:09:58

@mate2003:

Akkor ezért.
Gyerekként nekem is tetszett a Starsky és Huth, meg a Csárli angyalai, de most nézve nyomom el 5 perc után.

ComLo 2018.05.18. 06:23:46

@Hizdahr zo Loraq: Köszi, ezért is mondtam hogy az én tudásom szerint. Mellesleg se az eredeti BG-t se a reboot-ot nem néztem, szóval ez tényleg sötét folt.

Hizdahr zo Loraq 2018.05.18. 06:33:06

@ComLo: Biztos benne volt az is, hogy fiatal vagyok, de az új BG szerintem ezerszer jobb, mint a régi. Leszámítva a borzalmasan unalmas 4 órás pilotot, aminek ötször álltam neki, aztán végül áttekertem. :DDD Szerintem ott a vágó simán húzhatta volna feszesebbre is. Utána viszont nagyon bejövős, ha szereted a sci-fit, kötelező darab.

ComLo 2018.05.18. 06:43:10

@szociál: erre szerintem tudok válaszolni. Pár éve megvettem a magnum 1. évadának DVD kiadását, és haverokkal baromi jót szórakoztunk. Utána megnéztem több ilyen kult sorozatot, és azoknál egyértelmű volt a csalódás. Szerintem:
- A kor legtöbb általunk ismert és szeretett sorozata (McGyver, Knight Rider, A Team, Mission Impossible), nagyon gyermeteg volt, és baromi rosszul öregedett. Ami akkor 10 évesen oké volt, az ma felnőtként, bántóan béna trükk. A magnumban a történeten volt a hangsúly amit nagyon jól megírtak.
- A Magnumban nagyon jó karaktereket voltak. A luxuskörülmények között élő, proli nyomozó, a titokzatos, arisztokratikus vele szöges ellentétben álló Higins, a feltörekvő sikeres fekete üzletember, a bárvezető, kicsit simlis, de jószándékú Rick.
- Ezen karakterek között iszonyat jó volt a kémia, nagyon jól tudtak együtt működni a képernyőn.
- Az egésznek adott egy hihetetlen laza, és ultra cool hátteret (és CSAK hátteret!!), az hogy Hawaii-on játszódott. A történetekben ez nem a téma, csak egy adalék volt.
- Stílusból Magnum a 80-as évek legjobbját hozta, azt a nagyon ízléses prolit, akivel mindenki szeretett volna azonosúlni.
- Nagyon jó történetek voltak, amik felül tudtak emelkedni a nyomozós klisé sorozatokon.
- Az epizodikus történetek mellett, volt pár halvány, évadokon átívelő misztikus szál. Pl ilyen Robin Masters személyazonossága.
- Nekem nagyon tetszett a 4. fal lebontása, és Magnum narratívája, ami gyakran tudott új színt vinni a sorozatba.
- Szerintem a tv történelem legikonikusabb, legjobb főcímét tették az elejére.

Alább amikor egy új "legenda", tisztelettel nyúl a régihez:
www.youtube.com/watch?v=SI4ib-aijhA

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2018.05.18. 08:17:44

Nem tudom, melyik a rosszabb ebben a rebootban: Azért csinálni egy női Higginst, hogy Magnum idővel meg tudja cicerélni (mondjuk még jó, hogy nem az eredetit)... vagy hogy ez a Magnumé helyett sokkal inkább egy nevetséges Mission Impossible reboot, csak dobermanokkal meg pálmafákkal.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.18. 09:29:59

@ComLo:

aha értem.
Még a Miami vice is jól öregedett, az sem annyira gáz mai szemmel nézve, de inkább kihagyom ha lehet :)

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.05.18. 09:48:19

Én nem voltam túlzottan oda az eredetiért sem, de az tényleg klasszikussá vált. A maga humorával, felépítésével - valóban egyedi volt. Sőt, ha idevesszük, hogy a Magnum miatt nem vállalhatta el Selleck az Indiana Jones szerepét, akkor bizony még nagyot bukott is a karrierje. Azonban hiába szeretem a HI filmeket és Justin Lin munkásságát, ez oltári nagy bukta lesz. Szinte lemásolta az eredetit és mindent, ami különlegessé tette elhagyta, kigyomlálta...

Terézágyú 2018.05.18. 09:52:50

Egyébként ha már modernizálták (?), akkor miért maradt a Ferrari? Miért nem lett egy Bugatti vagy mittomén?
De jó, maradt a Ferrari. De a helikopter???? Ugyanaz a típus?

És persze a karcsú kommandós, pólós csaj... aki azért hű de szexi... grrr.....

corrado 2018.05.18. 10:06:04

@szociál: A Miami Vice is borzasztóan öregedett...

corrado 2018.05.18. 10:09:37

A kommentek meghozták a kedvemet a trailer megnézéshez és annyira (mármint a kommentekhez képest) nem is volt ez rossz.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.05.18. 10:32:51

Minden egyes részben szétcsapatnak egy Ferrárit, ennyire megy ennek a Magnumnak ?
De legalább a csajok jól néznek ki ;)

cukkmukk 2018.05.18. 11:33:47

@szociál: Szerintem a Magnumban az volt a jó, hogy nem akart többnek látszani, mint ami. Nem vette magát komolyan, ilyen jó kis délutáni limonádé volt, roppant szórakoztató formában. A fenti rebootról csak egy szó jut eszembe: Pfejj.

Toxic Waste 2018.05.23. 11:47:18

@ComLo: pontosan így van.

@padlogaz: én inkább azt gondolnám, hogy a régi nézői általában hánynak a remake-től, függetlenül attól, hogy az milyen. Az újaknak meg nem mond sokat a brand, nekik tényleg kellene valami, ami önmagában is jó.
De valószínűleg nincs igazam, mert tényleg sok remake van, hiába sz.r a többségük, tehát úgy tűnik, megéri mindig beleugrani a producereknek egy újabba.

2018.05.25. 18:38:24

Én azért adnék neki egy esélyt. Bár az eredeti Magnumot utoljára a 90-es években néztem kb. amikor először adta a királyi kettes. Higi bébi, oh yeah ;)

SzilajSzilard 2018.06.01. 23:59:30

De most komolyan, Berényi Mikinek nem kleopátra haja van?!
Én akkor szálltam ki a sorozatból, amikor még az volt.
süti beállítások módosítása