Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Orbán olyan, mint egy zséfilmes gazember

2018. április 09. 07:09 sixx 255 komment

vlcsnap-2018-04-09-06h45m36s413.png

Az HBO Last Week Tonight with John Oliver című műsora elég kurrens és releváns, így azon sem lehetett csodálkozni, hogy a tegnap esti műsorban az országgyűlési választásokkal is foglalkozott, sajnos elég röviden, de hát kis ország, kis foglalkozás.

A szegmensben Oliver Orbánt jobboldali populista miniszterelnöknek nevezte, illetve azt mondta, olyan, mint a harmadik számú gazember egy egyenesen videóra szánt Steven Segal-filmben. Rémesen kellemetlen vezetőként jellemezte, akit szerinte lehet akár diktátornak is szólítani, majd megmutatta a legendás Juncker-Orbán videót 2015-ből, ahol Juncker diktátorként köszöntötte Orbánt, és meg is legyintette az arcát, ugye. Oliver szerint ehhez elég nagy tökök kellenek.

Aztán azzal jellemezte, mekkora a baj az országban, hogy két mondatban bemutatta a Jobbikot, "egy holokauszttagadó, korábban Orbántól is jobbra helyezkedő szélsőséges pártot", ami ugye hajlandó lenne a baloldallal is összeállni Orbán ellen. A végén a kamupártokra is kitért, és azon hitetlenkedett, hogy lehet ilyet egyáltalán, de ne kezdjük megint, mert felmegy a vérnyomásom. Az utolsó szegmens, mármint, ami rólunk szólt, a Kétfarkú kutya párt csirkejelmezes képviselője volt, aki a tévében öt percen át kotkodácsolt, és akin Oliver szétröhögte magát, nagyjából azért, mert nem ebben az orszában ébredt ma reggel.

A műsorvezetővel korábban készítettünk egy interjút is, itt olvasható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobby Newmark 2018.04.09. 13:20:47

@Wrex: 1. Mert a Fidesz egyébként milyen épkézláb, kormányzásra emlékeztető dolgot művelt az elmúlt 8 évben?

Komolyan kérdezem, mert én egyetlen ilyen intézkedést nem tudok így fejből. Csak és kizárólag a saját zsebeket vastagon kitömős, esetleg ellenzéket eltaposós törvényeket tudnék sorolni. De azokat tucatjával.

konrada 2018.04.09. 13:23:47

@dv79:
Persze hogy fontos!
...valamibe kapaszkodni kell, ha már az ellenzékbe nem lehet...

NagyVonalakban 2018.04.09. 13:24:31

@dr. mesterséges színezék:
“....Az iskolát nem csak muszájból, de "migránst" speciel sosem látott annyósom némethszilárdi szellemi potenciálra beállása jó indikátora volt annak, hogy Viktor "érti a nép nyelvét"...”

Az én anyósom szegedi, ès speciel még látott is migránst.
Onnantól kezdve nem volt kérdés hogy kire szavaz...annak ellenére, hogy a questoron bukott pár milkót ès Matolcsyt szidja mint a bokrot.

NagyVonalakban 2018.04.09. 13:24:58

@NagyVonalakban: ja, és az én anyósom doktor...

haXXor 2018.04.09. 13:28:05

Mérvadó? Ja, nem...

strangers in the night 2018.04.09. 13:31:02

@Bobby Newmark: Erdő Péter még él, esztergom-budapesti érsek, Erdős Péter 90-ben meghalt, utoljára Csepregi Évát baszogatta, bisex, a a magyar zene atyaistene volt, Nagy Feró meg még egy páran tudnak mesélni áldásos ténykedéseiről.

strangers in the night 2018.04.09. 13:33:45

@Bobby Newmark: Ha te ezeket a sorokat komolyan írod, akkor vagy mentálisan beteg vagy, vagy simán retardált, üsd be a google-ba, hogy fidesz kormányzás 2010-2018, te FASZ, és akkor elolvashatod, ha tudsz olvasni, hogy mit is csináltak, TE vadbarom!!Leírhatnám én is , de hülyékre nincs időm.

Jadeite 2018.04.09. 13:33:52

@sírjatok: ne haragudj, de mi a szőröstalpú anyád keserve az a "lipsi"? Liperális? Mellesleg te fogsz 1 fertőzött kórházban megdögleni orvos és nővérhiány miatt, nem a fiatalok, akik 100ezrével keresnek normális országokat, ahol nem az ilyen agyhalott férgek vannak döntő többségben, mint te és a fajtád.

olcsójános 2018.04.09. 13:34:03

@közösperonos átszállás: Mivel jelenleg nincs más választás, inkább ezek, mint a buziházasság, gender-ideológia, isztambuli egyezmény, és társai. Néhány évvel ezelőtt az isztambuli egyezményt törvénybe iktatta volna az LMP, MSZP és az Együtt is, ha tehette volna. A buziházasságot nagyjából mindegyik ellenzéki párt támogatta most is, a nyolcfarkú kutyáktól az MSZP-ig. Nyilván a marxista, ateista gondolkodásúak, pláne a mindenféle LMBTQABCDEZSY szervezetek szimpatizánsai ezt nehezen értik meg, de hát ez van. Mondanám, hogy fogadd el a véleményem, de a tolerancia bajnokainak ez csak akkor szokott menni, ha velük egyező véleményeket olvasnak. Egyébként meg mindenki rasszista, homofób vagy gyűlöletkeltő esetleg még idióta is. Magyarország jövője a társadalom szempontjából ezek a lényeges kérdések meg az, hogy pl a valóban elnyomó ideológiát, az iszlámot és szimpatizánsaikat ne engedjük itt elterjedni. A korrupciót vissza lehet(ne) szorítani, az egészségügybe lehet pénzt tolni, az oktatási rendszert újra lehet gondolni, de az ilyen elkúrt a társadalomra nézve életveszélyes ocsmány ideológiákat, ha elterjednek, már nagyjából lehetetlen lesz emberi erővel visszaszorítani. Na, most lehet rasszistázni, gyűlöletkeltőzni, homofóbozni és idiótázni. Én nem fogok hasonló jelzőkkel illetni senkit a véleménye miatt, nem vagyok én annyira toleráns és liberális...

strangers in the night 2018.04.09. 13:36:05

Vazzeg, hogy ennyire ne tudjatok veszíteni, na én léptem innen, megyek élvezni az életet!

Sir Gombóc 2018.04.09. 13:36:22

@tudorka57: az utolsó két mondatod sokkal inkább a fidesz szavazóira áll. Önálló gondolkodásra képtelen, szolgalelkű, egybites emberek. De még most is ti vagytok kevesebben, nagy jóindulattal a lakosság 25-30%-a max. A parlamenti mandátumok száma nem keverendő ezzel.

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:38:10

@NagyVonalakban: Úgy látszik, a véres zászlóként hordozott Keleti pályaudvar mellett az anyósok 40%-a van így bedrótozva.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2018.04.09. 13:39:43

Na, most ,hogy a valasztas lezajlott, akkor meg is kerdeznem tisztelt regi-uj vezetoinktol, hogy hogy is volt pl azzal az Elios uggyel?
Kezdjunk el ezekrol beszelgetni.

Medgar 2018.04.09. 13:40:16

Nekem ez a humorista sokkal jobban bejön: youtu.be/kxfE5QDFIpM?t=3m11s

közösperonos átszállás 2018.04.09. 13:40:59

@Behaton: "Tényszerűen az sem igaz, hogy elsöprő médiatúlsúlyát használta volna ki a kormány.
Nem őket segítette az ATV, a HírTV, az RTL, a legnagyobb internetes hírportál az Index."

Te amúgy ezt elhiszed?

Számoljunk. Direkt, nyílt Fidesz-propagandát toltak hónapok óta:

- országos sugárzású ker. TV (TV2),
- országos sugárzású ker. rádió (Class FM),
- országos sugárzású köztévék,
- országos sugárzású közrádiók,
- megyei napilapok (igen, képzeld, mind, mik vannak),
- a második legnépszerűbb netes portál (Origó, bizony),
- a mindig választás előtt aktivizálódó, "független", "regionális" periodikák.

Direkt, nyílt Jobbik propagandát tolt ez-az (Hír TV -- az ATV már fideszes, bizony, szerintem lemaradtál), illetve voltak bizonytalan/független(kedő) netes lapok, néhány helyi rádió, kisebb heti- és napilapok (itt egál az állás, mármint ha a megyeieket nem számítjuk, akkor nagyjából azonos példányszámú/hatású Fidesz-pártközpontból irányított és ellenzéki alapbeállítódású lapokat találunk). Semelyik területen nem egál az állás, bizony, a TV2 nyílt pártpropagandájának nem ellensúlya az, hogy az RTL Klub viszont NEM nyom nyílt pártpropagandát.

Ha ezt területileg lebontod, azt látod, hogy vidéken az orrba-szájba kapott migráncsozással szemben áll az RTL Klub meg egy-két kábeles csatorna, ahol időnként megkockáztatják, hogy jobban megvizsgálva azért a Fidesznek nincs teljesen igaza. Mivan? Szerinted ezek egyenlő feltételek? Vagy hogy a falusiak tendenciaszerűen nem lesznek majd félreinformálva, hiszen a minden hírblokkban a fejükbe ömlő hazugságtengernek utánanézhetnek az Indexen?

Valami azt súgja, hogy kettőnk közül nem én élek elefántcsonttoronyban. Hanyassal is kezdődik az irányítószámod? Nekem nem 1, nem 2, és bizony, minden hírblokknál némíthattam le az autórádiót.

És ez visszavezet minket ehhez:

" Itt volt az ellenzék legnagyobb esély, amit nem használt ki. Ebben az esetben, miután látható volt, hogy a szavazók túlnyomó része nem akar bevándorlókat látni, és most mindegy, hogy ezzel milyen bizonyítványt állít ki magáról, az egyetlen ésszerű megoldás az lett volna, ha beállnak a kormány mögé. Támogatják ezt a szart, így ezzel nem kerülnek szembe választóikkal."

Nem az a kérdés ugyanis, hogy támogatják-e a kerítést, hanem hogy mit hisznek róluk, vajon támogatják-e a kerítés lebontását.

De hát ezt már mondtam is, sőt pont kérdeztem tőled.

Válaszoltál? Nem válaszoltál.

Visszakérdezek. Szerinted mi indokolhatta a teljesen előzmény nélküli, hogynemondjam példátlan vidéki (falusi/kisvárosi) magas részvételt? A szavazatokat elnézve, kormányváltó hangulat biztosan nem. Az egyetlen dolog, amire gondolni tudok, az, hogy a népek attól féltek: egy "ellenzéki" kormány lebontja majd a kerítést; de várom a te tippjeidet.

Mondjuk már a múltkor is vártam, aztán...

"Ha pedig az a végső konklúziód, hogy a Fidesz ebben a "rendszerben", ilyen "feltételek" mellett nem legyőzhető, akkor teljesen felesleges panaszkodnod és sóhajtoznod, vagy az ellenzéket sajnálnod"

Panaszkodtam? Nem panaszkodtam.

Sóhajtoztam? Nem sóhajtoztam.

Sajnáltam az ellenzéket? Nem sajnáltam különösképpen az ellenzéket.

(Neked viszont ezek után javasolnék egy erősebb szemüveget. :-) )

Azokat igazítottam helyre, akik szerint ezt az ellenzék cseszte el. Nem, az ellenzéknek esélye sem volt nyerni, így esélye sem volt elcseszni sem. A mostani Fidesz-győzelem volt a papírforma (mármint az, hogy a Fidesz nyer), elvégre a srácok időt és a pénzünket nem kímélve ezen munkálkodnak már idestova nyolc éve. A választási törvénnyel, a médiahátterükkel, különböző törvényes és törvénytelen húzásaikkal szemben senkinek nem lett volna esélye, viszont a győzelem mértéke tényleg meglepő. Ennyi.

banok · http://meghaaat.blog.hu/ 2018.04.09. 13:44:13

Orbán olyan mint egy Kelet-európai maffiózó... oh wait!

Tata_ 2018.04.09. 13:45:09

@olcsójános: komolyan kérdezem, mert nem értem: miért fáj neked, ha azonos neműek házasságot kötnek? Elfogy a magyar, vagy mi?
Aki ilyen házasságot akar, az nem lesz hetero attól, hogy nem házasodhat.
Miért akarsz beleszólni az életükbe? Te sem tűrnéd.
Élni és élni hagyni.

Bobby Newmark 2018.04.09. 13:49:22

@strangers in the night: Valójában az érdekelne, hogy egy vérfideszes miket emel ki, mint kormányzás. Hogy mik azok az intézkedések, amik MIATT lehet lengetni a GDP adatokat meg a gazdasági hudejóviláglettitt-et. Tehát hogy ezért a kormány mit tett, az lenne a kérdés.

Mert azt látom, hogy ömlik be az EUs pénz, a Fidesz tartja a markát, kisebb részéből GDP növekedés lesz, nagyobb részét ellopják.
És ez után jön az állítás, hogy az ellenzék nem tudna kormányozni. Szerintem meg EUs pénzért markot tartani meg bárki tud, csak az ellenzék újabbik része nem lenne olyan rutinos a szabadrablásban, mint a Fidesz, így a lopás hatékonysága is csökkenne.

Erre várnék ezért valami érvet, hogy akkor miért is pont a Fidesz maroktartása a fasza, ha közben ők annyit ellopnak, mint amennyit kormányon lévő párt még soha a rendszerváltás óta. ÉS ráadásul még a pofánkba is röhögnek, hogy "csinálj valamit ellene ha tudsz, köcsög, zsebünkben van az ügyészség is"

Bobby Newmark 2018.04.09. 13:50:54

@Tata_: Azért, mert az ilyen gyökereknek ez okoz örömet, hogy beleugassanak más életébe. Ennyike. Faszgyökerek mindenhol ilyenek, főleg ha vallásosak, akkor halmozottan.

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:52:39

@A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron: MOST? Amikor további 4 (+x) évig azt a kutyát uszítják arra, aki egyáltalán kérdezni mer, amelyiket akarják!?
Ne viccöljél így, mert Bayer táviratilag lefejel...

NagyVonalakban 2018.04.09. 13:57:41

@közösperonos átszállás: “...
Azért nem, mert itthon a Fidesz adóreformjával a szegények nemhogy csak kevéssel többet kaptak volna, hanem semmivel nem kaptak többet, ellenben kevesebbet kaptak....”

Na hát ez az, ami hihetetlen...

Orbán az alsó negyven százaléktól csak elvett, mint ahogy anulálta a nagy állami rendszereket is (egészségügy), ès ennek ellenére a vidéket behúzta...

Mari néni összes unokája már Londonban él, ellenben nem kell félnie a migránsoktól.

Valamit valamiért...

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 13:58:27

@Bobby Newmark: Másrészt az ilyen gyökerek egy szót sem érdemelnek. Majd belepusztult abba, hogy órákon át szóra sem méltatta senki, muszáj volt megismételnie.

konrada 2018.04.09. 14:02:38

@közösperonos átszállás:
...hogy is mondta erre egy nagy demokrata miniszterelnök (alias D207)?
"akinek média kell, vegyen magának!"
...s mindezt egy olyan korban, amikor a netes elérés sehol sem volt szinte még, amikor a kábeltévéken tán 2 nem állami magyar adó volt (s azok is olyantulajdonosi struktúrával, melyek "hálásak" lehettek -ezért azok embereivel voltak tele - az akkori kormánypártoknak.

...s mégis: abból is lehetett kikapni, mert az emberek csak azok szerint teljesen hülyék, akik lenézik őket: pedig vidéken is pont úgy van net, kábel manapság, ahogyan a nagyfaluban.
...s ez meg nem okos politika, de hajrá...

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:03:39

@NagyVonalakban: Mari néni nem képes összerakni, hogy az unokái oda menekültek, ahonnan a migránsok miatt el kéne menekülniük a plakátok szerint, sőt ahol Magyarországot irigylik.

Lobotómia egy légvárért.

Közben Mari nénihez ugyanaz ugyanúgy betörhet, és betörheti a fejét is, aki 25 éve, Kuncze nemközbiztonsága idején betörhette.

mosomacilany 2018.04.09. 14:10:43

@strangers in the night: Magyar nyelvtan és fogalmazás 1-es. Egyébként kiváncsi lennék arra, mi lett volna ha vesztett volna a Fidesz. 2006-ból kiindulva már ostrom alatt lenne a Parlament.

Egyébként ha már ennyire ujjongsz a Fidesznek, akkor magyarázd már el, mit fog kezdeni az egészségüggyel, a kivándorlással, ami kicsit nagyobb probléma mint a migránsok,, hogy az iskoláink rendre alulteljesítenek, az infrasztuktúrális hiányosságokra (pl. hogy beázik a frissen átadott metróvonal vagy a ferihegyi SkyCourt és ez csak a jéghegy csúcsa), az elöregedő népességgel (ami minden beleölt pénz ellenére úgy néz ki tovább folytatódik), az hogy a focivállogatottunk, akikbe kb. 3 kórház árát öltük bele eddig még Kazahsztántól is kikap, amíg olyan sportágak, amikben tényleg jók vagyunk csak küszködnek, hogy gyakorlatilag mi vagyunk a leglassabban fejlődő ország a térségben. És a korrupciót még nem is említettem, vagy az ellenzék megfenyegetését, vagy a neki nem tetsző sajtóorgánumok szisztematikus leépítését, ami egy normális demokráciában elő sem fordulhatna. Ohh bocsi, Magyarországról beszélünk...

Mert ezekről egy rohadt szó nem esett a kampányban, csak, hogy állítsuk meg Sorost, meg a migránsokat. Kurvára nem érdekelnek a migránsok, amíg felesleges nagyzolások (lásd: vizes vb) veszik el a forrásokat alavető dolgoktól.

...in the world 2018.04.09. 14:11:53

@sírjatok: annyira szeretnék belédkötni, beszólni, megcáfolni, de...bassza meg igazad van :(

Sir Gombóc 2018.04.09. 14:12:25

@fofilozofus: vidékiként azt kell mondanom, hogy amit írsz az tévedés. Létezik elefántcsont torony ez igaz, de ennek a lakói nem azok, akikre gondolsz, hanem épp ellenkezőleg. Mert bizonyos társadalmi rétegekben elképesztő mértékű a sötétség, ezt napi szinten tapasztalom, politikától függetlenül.

Bobby Newmark 2018.04.09. 14:12:40

@dr. mesterséges színezék: Wat?
Mindenesetre látom, hogy válasz az nincs. Akkor tehát egyetértünk, hogy érdemi kormányzás nem történt az elmúlt nyolc évben?

Wrex 2018.04.09. 14:13:01

@Bobby Newmark: Ismered a Tesla autopilotot? Tudod, amelyik a minap nekivezette a korlátnak az autót ámerikában. Most képzeld el mihez kezdene ez a csoda autopilot egy tipikus falusi úthálózaton. Szerintem kb. 5 perc után szilíciumideg-összeroppanást kapna. A hüjjeparasztok viszont nap mint nap tök jól elvannak rajtuk, és magasról kiröhögik az ilyen úri huncutságokat. A fidesz megértette ezt, és tudott a vidékiekkel kommunikálni. Az ellenzék nem.

"a Fidesz egyébként milyen épkézláb, kormányzásra emlékeztető dolgot művelt az elmúlt 8 évben?"
Na látod, az a sajnálatos hogy ezt nem tudod és/vagy nem vagy hajlandó elismerni. Ha nem ismered az ellenfeled és/vagy nem ismered el azt hogy miben jobb nálad, akkor rá fogsz baszni, újra és újra és újra és újra és újra...

torró 2018.04.09. 14:15:59

@Sir Gombóc:
Na ez a ti bajotok a lenéző viselkedés. bammeg te is egy bites vagy csak nem látod magad kívülről. 70 %-k ment szavazni. 7 650 000 a szavazásra jogosultak.Ebből 5 350 000-*-n szavaztak.És ebből csinált az Orbán 2/3-t akkor tanulj meg számolni. De nem ez a baj, hanem a töketlen ellenzék!

NagyVonalakban 2018.04.09. 14:20:34

@RobertJ: “...Szerintem azon kívül, hogy valaki nem tud elmenni választani, vagy tényleg nem érdekli a választás, a választási passzivitás szintén véleménynyilvánítási forma is. ...”

A pártokat nézve a saját,
a kis közösséged és az ország szempontjából mindenképpen van különbség.
Nincs olyan, hogy az összes párt egyforma...akár érték, akár érdek alapon nézve őket kell hogy legyen köztük valamiféle rangsor, ami alapján választani lehet közülük.

Ha nem tudsz rangsorolni, akkor valszeg mèg éretlen vagy a voksolàsra
(nem lebecsülve téged, és persze megjegyezve azt, hogy a nemvoksolás is jobb, mint a tudatlan voksolás...)

NagyVonalakban 2018.04.09. 14:29:19

@sírjatok: “...De kivezetnek az EU-ból! (már 4-8 éve is ez volt a duma, Orbán ma reggel jelentette ki ismét, hogy erős EU-t akarnak)...”

Ja, ha Orbán mondja...

“Tèrdre csuhàsok!”....hogy utálja azóta is az egyházat...

“Továrisi konyec!”...az oroszokat is utálja..

Nem folytatom.
Orbán egy geci, ezt a legjobb barátjától tudjuk...akivel utálják egymást...

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:34:54

@Bobby Newmark: Velem ilyen témában biztosan nem volt és nem lesz vitád. :) Olcsójánost érintettem 2 mondat erejéig, de az is sok.

Sir Gombóc 2018.04.09. 14:36:46

@Behaton: ezzel csak az baj, hogy nincs olyan, hogy egységes ellenzék. Egyébként szerencsére. A probléma gyökere az, hogy van egy párt, aki nem él, hanem visszaél a hatalmával és egyoldalúan úgy alakítja a szabályokat, hogy az neki kedvezzen. Ezt még a sokak által nem kedvelt Horn Gyula sem tette meg 1994-ben, pedig a lehetősége megvolt rá. Én nagyon nem szeretném, hogy két színű legyen a politikai paletta, mert az senkinek, az országnak sem jó. Mint ahogy a mostani helyzet sem az. Ha valaha sikerül legyőzni orbánékat, akkor az első lépésnek egy nemzeti konszenzuson alapuló korrekt választási rend kell legyen, 4/5-ös törvényként, hogy senki se tudja azt egyoldalúan megváltoztatni.

Mr. Neutron 2018.04.09. 14:40:03

Ki ez a John Oliver? Ki engedélyezte neki, hogy magyarellenes dehonesztkákat tegyen közzé a műsorában? Milyen alapon bírálja magyar nép demokratikusan megválasztott vezetőit ő, akit semmire nem választottak meg Magyarországon?

Valahol aggasztó, hogy ezek az arctalan érdekeket képviselő külföldi sajtószervezetek belekavarhatnak a magyar belpolitikába

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:41:31

@torró:

Ezt írta: "nagy jóindulattal a lakosság 25-30%-a max. A parlamenti mandátumok száma nem keverendő ezzel."

Te ezt írtad: "7 650 000 a szavazásra jogosultak.Ebből 5 350 000-*-n szavaztak"

5350000*.48 = 2568000

A 9.8m 25%-a jól közelíti ezt a számot.

Hol a vita tárgya?

Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2018.04.09. 14:43:02

Még mielőtt bárki nagyon elmélyedne ebbe a "miért bántják az országot?" történetbe, ez az a heti műsor, amely a saját kormányát és politikai szereplőit is ugyanolyan kritikával illeti, ugyanolyan kemény humorral, mint a jelen videóban is látható. Szóval nem kell magatokra venni (az amerikaiak, britek, németek, stb. hetente kapják a savazást), nem kell védeni senkit és kritizálni mást, azért, mert van saját véleménye vagy csak másképpen lát dolgokat. Attól még ugyanolyan ember, és attól még ugyanúgy szeretheti a hazáját.

Neocon 2018.04.09. 14:44:11

@Wrex: Ah, tokeletes. Ennel jobban hozzaszolas nem fogja megmutatni, hogy mit tesz az emberekkel a Fidesz es hogy miert erdemes Magyarorszagot messzirol mindenkinek elkerulnie.. Nem csoda, hogy a Jobbik sem tud jobb eredmenyt elerni: a szeljobb szavazok tobbsege mar Fideszes.

Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2018.04.09. 14:45:40

@Mr. Neutron: nézz utána, javaslom, érdemes és nem cinikus vagyok.

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:46:11

@Sir Gombóc: "Ezt még a sokak által nem kedvelt Horn Gyula sem tette meg 1994-ben, pedig a lehetősége megvolt rá."

Fentebb írtam, hogy a háromhetentézés és a joghierarchia megerőszakolása már beárazta a fijjukat I. Orbán Viktor idején. Kifelejtettem ezt a harmadikat: amikor kigúnyolták MSZP-seket azzal, hogy "elég hülyék voltatok", amikor azok a fijjuk orra alá dörgölték, hogy bő 2/3-dal se kezdtek el szemétkedni.

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 14:52:10

@Speeh: Pár hete írtam, hogy a britek 400 éve nyírják a parlamentarizmus gyepét, miközben a királyi családot sem hentelték fel - aztán a kedvenc komédiásaik kedvenc szkecseiben sorra veszik mindazt, amit a féltett és eddig mindenkitől megóvott demokráciájuk és a királyi család elkefélt vagy el sem kefélt, csak kiröhöghető. Miközben itt nímandok kérik ki maguknak a csörgősipkát pátoszt és ájtatot követelve maguknak illetve a hűbéruruknak.

Odébb van még az a 400 éves gyep nekünk.

fran7 2018.04.09. 14:53:56

@dr. mesterséges színezék: Csak az MSZP-nek nem volt kétharmada csak 61%-a 33% szavazási aránnyal. De összeálltak az SZDSZ-szel, akit ők is zsigerien utáltak és ők megkötötték a kezüket a normális változásoktól is. Amit végig kellett volna vinni.

Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2018.04.09. 14:56:07

@dr. mesterséges színezék: nagyon odébb. ebben abszolút egyetértek, és akkor majd én is megsértődök mindenen, amit a fejemhez vágnak vagy fricska tárgyává leszek, esetleg kritizálni merészelnek. :-)

Bobby Newmark 2018.04.09. 14:58:37

@Wrex: Nem én nem ismerem el, hanem te nem tudsz rá válaszolni. Ha olyan kurva egyszerű dolog ez miért nem sorolod?

Tehát mi az a kormányzás, ami a gazdasági fellendülést okozta, de a jelenlegi ellenzék nem lenne rá képes? Mert van ez a nagyon erős állítás, és még egyetlen példát nem tudtatok rá mondani.
Aztán elvileg ez a fő indok, hogy miért akkor a Fidesz, nem pedig a töketlen ellenzék. És minden lehetőséget megragadtok, hogy ne kelljen válaszolni. Innentől elkönyveltem, hogy azért, mert nem tudtok, és ez az egész csak duma, hogy kopjon a billentyűzet.

Várom a cáfolatot, hogy nem az, meg az érvet, hogy miért, de nem nagyon számítok rá igazából.

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 15:00:18

@fran7: Handabanda. Az a bizonyos ősbűn Bokros-csomag pont nem a kézmegkötésről szólt.
Másrészt ha az MSZP-SZDSZ a Fidesz lett volna, akkor előbb szétkúrják az Alkotmányt azután csinálnak csomagot.
Erre kapták meg, hogy "elég hülyék voltatok". Bicskáséknál szúrnak, ha szúrhatnak.

Colonel H. Stinkmeaner (törölt) 2018.04.09. 15:01:21

Magyarországnak az a szerencséje, hogy egy töketlen, de gazdag EU tagja. Így Orbán bármit megtehet, sose lesz lecsapva. Szerencsére Németországban még mindig négyszerannyit lehet keresni és egyelőre nyugat felé nincs vasfüggönyön.

cabeza 2018.04.09. 15:04:36

@Glázser Bozsó:
...pont ezt irtam. Nincs semmi gond a matekkal. A ketharmadot a parlamentben, fidesz altal elfoglalt kepviseloi helyekre mondtam(133), avagy a teljes tobbseg hogy barmit atzuzzanak ami tetszik nekik.

Bobby Newmark 2018.04.09. 15:06:21

@Wrex: Egyébként meg az első bekezdésed meg az az igazán, elkeserítően magyar dolog, hogy erre nem az ám a megoldás, hogy akkor jó lenne, ha nem lopnák el szakmányban az EUs pénzt, és megcsinálnák az utakat, hanem hogy le úrihuncutságozzuk a dolgot, jóvanazúgy, legalább nem a kúrcsány.

Ettől fordul fel a gyomrom.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 15:10:33

@Wrex: "A fidesz megértette ezt, és tudott a vidékiekkel kommunikálni. Az ellenzék nem."

Így van, a Fidesz megértette ezt, és elvette az ellenzék eszközeit, amelyekkel a vidékkel kommunikálhatott volna. Hiszen így megy ez minden demokratikus választáson.

Sir Gombóc 2018.04.09. 15:11:16

@torró: látom nem megy a matek. Kb. 2 és fél millió szavazata volt a fidesznek. Ez hány százaléka az ország össz lakosságának? Számolj, egy bites!

Sir Gombóc 2018.04.09. 15:11:55

@torró: látom nem megy a matek. Kb. 2 és fél millió szavazata volt a fidesznek. Ez hány százaléka az ország össz lakosságának? Számolj, egy bites!

közösperonos átszállás 2018.04.09. 15:12:56

@Wrex: "A fidesz megértette ezt, és tudott a vidékiekkel kommunikálni. Az ellenzék nem."

Így van, a Fidesz megértette ezt, és elvette az ellenzék eszközeit, amelyekkel a vidékkel kommunikálhatott volna. Hiszen így megy ez minden demokratikus választáson.

Behaton 2018.04.09. 15:42:04

@közösperonos átszállás: Ezért írtam, hogy könnyebb így neked. Könnyebb azt mondani, hogy nem volt esély.....könnyebb azt állítani, hogy a médiafölény leküzdhetetlen.....könnyebb azt mondani, hogy a tanulatlan, megvezethető vidékiek.....
Így könnyebb neked. És ezt csinálják az ellenzék vezetői is. Mert nekik is könnyebb. Mert így nem érzik, hogy hibáztak. Megvan a felmentés. Nincs lelkiismeret furdalás az eltékozolt lehetőség, a kihagyott ziccer miatt. Így mindenki úgy érzi, hogy ő mindent megtett, csak a körülmények....
Könnyebb kiscsoportos, migránsoktól beijedt halmazként kezelni a vidéki és kisvárosi szavazókat, holott ezernyi ok vezethette őket.
Most az ellenzék csak valami ellen kampányolt, míg a Fidesz ezt úgy csinálta, hogy valami mellett is, még ha az kifogásolható is volt erkölcsileg. Nehéz elismerni, hogy még ebben a nagy semmiben is többet nyújtott a Fidesz, hogy ilyen kevéssel, hogy ilyen könnyen gyűrte maga alá az állítólagosan szellemi és intellektuális fölénnyel rendelkező ellenzéket.
Ezért írtam, hogy értem, miért könnyebb így neked.

Wrex 2018.04.09. 15:50:18

@Neocon: Te pedig tökéletesen bemutattad hogy miért tart az ellenzék ott, ahol. Szemellenzős, pökhendi, arrogáns hipokriták.

"miert erdemes Magyarorszagot messzirol mindenkinek elkerulnie"
Ilyen magyargyűlölő hozzáállással remekül lehet Magyarországon választást nyerni. Oh, wait...

Wrex 2018.04.09. 15:51:22

@Neocon: Te pedig tökéletesen bemutattad hogy miért tart az ellenzék ott, ahol. Szemellenzős, pökhendi, arrogáns hipokriták.

"miert erdemes Magyarorszagot messzirol mindenkinek elkerulnie"
Ilyen magyargyűlölő hozzáállással remekül lehet Magyarországon választást nyerni. Oh, wait...

Wrex 2018.04.09. 15:54:12

@Bobby Newmark: A kutyát nem érdekli hogy felfordul a gyomrod. Ez a rögvalóság. Ha választást akarsz nyerni, ehhez kell igazodnod. Ha nem tudsz/nem akarsz, rábaszol.

Wrex 2018.04.09. 16:11:51

@Bobby Newmark: "Nem én nem ismerem el"
Dehogynem. És azért nem részletezem, mert a hozzád hasonló szemellenzős zealotokkal, akik expliciten kijelentik hogy "érdemi kormányzás nem történt az elmúlt nyolc évben", teljesen felesleges társalogni amíg nem hajlandók kilépni az index-444-hvg szentháromságból, és maguktól rájönni hogy ez az állítás nem igaz. Mellesleg amíg nem jöttök rá, addig szopni fogtok. Újra és újra. Szeláví.

Wrex 2018.04.09. 16:18:08

@közösperonos átszállás: "elvette az ellenzék eszközeit, amelyekkel a vidékkel kommunikálhatott volna"
Mármint lekapcsolta a netet (ahol mellesleg masszív ellenzéki médiatúlsúly van, a facenzorbook és társai nélkül is) vidéken? Vagy betiltotta az ellenzéknek hogy gründoljanak egy/több hírcsatornát és/vagy újságot? Figyi, vége van a választásnak, abba lehet hagyni a hazudozást.

Bobby Newmark 2018.04.09. 16:24:34

@Wrex: Értsd: felfordul TŐLED a gyomrom.

Bisi 2018.04.09. 16:26:00

A HBO GO-n szoktam nézni vicces, de egy szélsőségesen liberális műsor. Szóval nem kell mindent elhinni, de jót lehet röhögni.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 16:28:07

@konrada: "...hogy is mondta erre egy nagy demokrata miniszterelnök (alias D207)?
"akinek média kell, vegyen magának!""

A sztori akkor lenne kerek, ha

1) az MSZP anno vett volna magának (mint tudjuk, nem vett),
2) a Fidesz vett volna magának (mint tudjuk, nem vett, hanem lopott, illetve közpénzből vett -- ne gondoljuk már, hogy olyan hitelt, amelyet Vajna bácsi kapott, bárki más is kaphatott volna, az állami hirdetések már az első O-kormány alatt is meglévő tendenciáiról, mely pedig a visszafizetést garantálja, már nem is beszélve),
3) a Fidesz most engedné bárkinek is, hogy vegyen.

(Meg egyáltalán, miafaszt akar most bárki is tizenöt éves idézetekkel bizonyítani már rég visszavonult politikusoktól? Ha idéznék bármit az első Orbán-kormány egy miniszterétől, bizonyos Dr. Torgyántól, az bizonyíthatna bármit is? Hol vagyunk már attól, Sopánka!)

Meghátugye ilyenkor jön elő mindig, hogy bezzeg anno a Napkelte, az milyen kurva elfogult volt ám! Na ja, teljesen ugyanaz, mint most az MTVA, tojás-tojás, hányilván.

Ha valamiről jól dokumentált, hogy a Fidesz stratégiai célja volt a lenyúlása, és ehhez minden eszközt bevetett (törvényest, nem annyira nagyon törvényest és törvénytelent is), az a médiapiac.

Tata_ 2018.04.09. 16:29:08

@Wrex: Persze, Laci bá' és Béla bá' bejön a kapálásból, és a marhák itatása előtt feloson az Indexre olvasgatni kicsit. Esetleg Piri néni mise után átfutja a 444-et, mielőtt húslevest készítene. Ez mind-mind nagyon életszerű.
Gründoljanak médiát? Nyilván rengeteg hirdetési ajánlatot kapnak ugyanazon cégektől, mint pl. a TV2. Ja, nem...
Rohadtul lejtett a pálya a Fidesznek, ez annyira nyilvánvaló, hogy aki tagadja, az hazudik.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 16:30:29

@Wrex: "Mármint lekapcsolta a netet "

Én értem, hogy jelen álláspontod kizárólag akkor védhető, ha síkhülyének tetteted magad, de azért remélem, belül te is érzed, hogy ez mind mennyire ciki. :-)

(Megjegyzem, ha nincs a Simicska-opció, most az Index is fideszes, de hát ez is köztudott.)

Bobby Newmark 2018.04.09. 16:30:53

@Wrex: Blaaablablabla. Már mondhattál volna legalább hármat ennyi karakterből, de csak a mellébeszélés megy. Nem mondanám, hogy meglep, hogy te csak tapsolsz annak, akitől be vagy fosva, aztán próbálod megideologizálni. De amikor konkrét kérdésekre kerül a sor, akkor csak a terelés, mellébeszélés, szarfaszúskodás megy.

Nem mondom, hogy mást vártam.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 16:39:44

@Behaton: Ahogy mavo mondta annak idején, szegény szalmabáb, most biztos nagyon szenved. :-) (Azt pl. sosem mondtam, hogy szegény tanulatlan vidékiek, azt viszont mondtam, hogy én is vidéki vagyok, hoppika.)

A hozzászólásaim nyilvánosak, kb. tíz évre visszakereshetőek, ezek után nem nagyon kell bizonygatnom, hogy nem a "vereség" után kezdtem mondani, hogy nincs esély eleve. Viszont találó a nicked, veled társalogni pont olyan, akár a betonfallal: vagy egy tucat kérdést szegeztem neked, melyek közül egyre sem válaszoltál, csak járkálsz körbe-körbe nulla konkrétummal a kezedben, hogy nekem így könnyebb.

Azt kell feltételeznem, hogy ez így _neked_ könnyebb: nem kell szembenézned azokkal az érvekkel, amelyek azt támasztják alá, hogy ez nem volt már egy tiszta választás. Mondogathatod, hogy az egész az ellenzéki pártok hibája volt, hiszen ha jól csinálták volna, több szavazatot kaptak volna, viszont mivel nem kaptak több szavazatot, lám, rosszul csinálták, több önkritika, elvtársak.

Arra azért kíváncsi leszek, milyen érzés lesz, mikor felébredsz, és kilépsz elefántcsonttornyod kapuján. :-)

Wrex 2018.04.09. 16:49:03

@Bobby Newmark: Tehát elismered hogy van legalább három dolog ami bizonyítja hogy hazudtál. Vadász, vadász...

Behaton 2018.04.09. 16:50:54

@közösperonos átszállás: A Vincent elefántcsonttornya tegnap is meglepődött, mikor kinéztek az ablakon. Mavonak biztos lenne néhány csípős megjegyzése...A Jótündér pesszimizmusát ellensúlyozó optimista törzsgárda tagjaihoz pedig Tölgynek lenne...ha lehetne...

Wrex 2018.04.09. 16:51:22

@Tata_: A fidesz annó ellenzékben meg tudta oldani. A mostani ellenzék viszont túl arrogáns, pökhendi és ostoba volt ehhez (is).

Bobby Newmark 2018.04.09. 16:56:23

@Wrex: Még mindig EGYETLEN dolgot nem tudsz mondani, amit a Fidesz kormányzásának lehetne nevezni?

Azért az elég szar nyolc évre...

Wrex 2018.04.09. 16:58:07

@közösperonos átszállás: Én értem hogy kényelmetlen ha valaki rámutat a hazugságodra, de azért remélem, belül te is érzed, hogy ez mennyire ciki. Különösen a hiperművelt, hiperképzett, hiperokos ellenzék és az ostoba, műveletlen, náci, rasszista, stb. fidesz mítoszának a fényében.

Bobby Newmark 2018.04.09. 16:58:16

@Wrex: Egyébként meg szövegértés egyes, faszkalap, csak a karakterek mennyiségét vettem alapul, azt is csak abból az egy hozzászólásodból.

Azért elég fosadék bértroll vagy, hogy ennyire képtelen vagy a gazdáidat védeni... De hát ennyire telik, úgy tűnik. Bérből is, seggnyalói intelligenciából is.
Még trollnak is alulképzett vagy.

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 17:02:55

@közösperonos átszállás: Tulajdonképpen igaza van.
A foci szabályai adottak (ja, focival kell magyarázni - nem azért, mert attól megérti, aki nem akarja, csak azzal szórakoztatóbb).
Ha a játékvezetők egy irányba vakok, a tetőn mindig a vendégcsapat kapusa felé engedik be a napfényt, a hazai kapu felé szélfogót húznak fel, a szabályok akkor is ugyanazok és akkor is megnyerhető a meccs.
Csak még nem volt rá példa, hogy ilyen pofátlan körülményeket teremtsenek valahol, hogy ki lehessen próbálni.

MindenÁron 2018.04.09. 17:05:56

Amerika kussoljon vastagon, nem értem, mit is akarnak üzenni az ilyen vackokkal? Ja, hogy nekik lehet kerítést építeni? Ja, hogy nekik lehet hadsereget küldeni a határra a "migránskaravánhoz"? Ja, hogy hozzájuk csak vízummal és bugyivizsgálattal lehet bejutni? Hát igen, amit szabad hatökörnek...

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 17:06:54

@Wrex: "A mostani ellenzék viszont túl arrogáns, pökhendi és ostoba volt ehhez (is)."

Maradjunk a szarrágó kifejezésnél. Pár milliárdocskát össze lehetne kalapozni az MSZP-DK és a néhai, olykor nyomokban aktivizálódó SZDSZ háza tájáról, de nem az a társaság, amelyik a saját pénzével ülne le pókerezni.

Wrex 2018.04.09. 17:07:53

@Bobby Newmark: Nem kell. Illetve: nem nekem kell. A piac majd beárazza. Ja, bocsánat, már beárazta: nem történt semmi egy elhanyagolható mértékű forinterősödéstől eltekintve. Azaz: a kutya ugat, a karaván halad. Kellemes kaffogást.

sírjatok 2018.04.09. 17:10:06

@Jadeite: a lipsi az olyan mint a libsi, csak butább, naivabb, kissé kevésbé utálható, mint pl. egy kacsa, azt se utálod csak azért mert buta.

Wrex 2018.04.09. 17:12:12

@Bobby Newmark: Szivike, egyelőre ti vagytok azok, akiknek "ennyire telik, úgy tűnik". Négy éve is ti voltatok. Meg nyolc éve is. És ha így folytatjátok, fogom még mondani hogy "és tizenkét éve is" "és tizenhat éve is" stb. Az intelligenciáról pedig ne papoljon nekem olyasvalaki, aki ennyire képtelen elismerni az ellenfele képességeit. Kevesek vagytok mint IQ tesztben a pontgyűjtő akció, na.

dr. mesterséges színezék 2018.04.09. 17:12:48

@MindenÁron: "Amerika kussoljon vastagon, nem értem, mit is akarnak üzenni az ilyen vackokkal?"

OMFG

JO nem Amerika, de még csak nem is amerikai... sőt - ezt csak azért mondom, mert pár napja megvolt a kötelező lezsidózása is - annyira nem zsidó, hogy a felmenői között anglikán püspök is akad.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 17:24:16

@Behaton: "A Vincent elefántcsonttornya tegnap is meglepődött, mikor kinéztek az ablakon."

Így van, ott nem hangzott el soha, hogy ez a választás nem nyerhető meg ellenzéki oldalról, de ha megnyerhető is lenne, akkor se lenne érdemes.

Ja de, hónapok óta ez a téma.

Persze hogy már megint hogy kötöttél ide valami teljesen irrelevánsat ahelyett, hogy bármi konkrét kérdésre válaszolnál, az nagyon meglepő. Ja nem. :-)

"A Jótündér pesszimizmusát ellensúlyozó optimista törzsgárda tagjaihoz pedig Tölgynek lenne...ha lehetne... "

Hátugye, faszé' kellett bezárni a Mandíner blogot.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 17:27:33

@Wrex: Ennyi?

Ne haragudj meg nagyon, de ez nem szellemi teljesítmény, ez így nulla. Hogy hazudozol, az egy dolog, de hogy össze-vissza, az legalább a saját önértékelésedet kéne, hogy zavarja. Ha a mai meló azt hangoztatni, hogy soha nem álltunk háborúban Óceániával, akkor azt kell igényesen csinálni; én saját magam miatt nem engedném magamnak meg a "jóazúgy" hozzáállást.

Sir Gombóc 2018.04.09. 17:38:01

@strangers in the night: Beírtam a google-ba az általad javasoltat. Nem jött ki a keresésre semmi olyan, amire büszkének kellene lenni. A főbb találatok a mutyi, a saját magukra költött pénz, ja és a kerítés. Amit ugye a Jobbik javasolt.

Sir Gombóc 2018.04.09. 17:39:32

@olcsójános: miért nem szavaztál a Jobbikra?

Wrex 2018.04.09. 17:51:26

@közösperonos átszállás: Bicsibocsi, de egyelőre te hazudtál, és ezt meg se próbáltad cáfolni. Bértrollkodás-ügyben pedig ne magadból indulj ki, már csak azért sem, mert én több mint három évvel előtted regisztráltam, ehhez képest te majdnem négyszer annyit kommenteltél. Szóval ha itt valaki bértroll, az inkább te vagy.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 18:01:29

@Wrex: "Bicsibocsi, de egyelőre te hazudtál, és ezt meg se próbáltad cáfolni."

Márminthogy mit hazudtam? Hogy vidéken kevésbé bevett szokás a netet túrni, mint a nagyvárosokban, és általában is, korlátozottabb az információk elérhetősége? De hát ez egy ún. tény, ehhez nem kell különösebben keresgélni (de parancsolj, itt van szebben és részletesebben leírva: index.hu/velemeny/2018/04/09/hogy_lehetett_ennyire_hulye_egesz_magyarorszag/ ).

Aki ezt nem érti, az sajnos elefántcsonttoronyban él. :-) De ha már ilyen jól összehaverkodtunk, neked is felteszem a kérdést, hogy ugyan hanyassal is kezdődik az irányítószámod? (Te vagy a harmadik, az első kettő inkább nem reagált.)

Nekem 6-ossal.

Ó bocsi, ezt még muszáj, ez olyan édes.

" Bértrollkodás-ügyben pedig ne magadból indulj ki, már csak azért sem, mert én több mint három évvel előtted regisztráltam, ehhez képest te majdnem négyszer annyit kommenteltél. Szóval ha itt valaki bértroll, az inkább te vagy. "

A bértrollok pontosan a kevés, de legalább jólirányzott hozzászólásukról ismerszenek meg. Meg persze arról, hogy azon kevés jólirányzott hozzászólásukat "balos" (akármi is legyen az) blogokon (Comment, Vincent, B1) szórják el.

Oh wait.

Wrex 2018.04.09. 18:17:47

@közösperonos átszállás: "Márminthogy mit hazudtam?"
Ezt: "elvette az ellenzék eszközeit, amelyekkel a vidékkel kommunikálhatott volna". Ez pedig rohadtul nem ugyanaz mint a "vidéken kevésbé bevett szokás a netet túrni" vagy "általában is, korlátozottabb az információk elérhetősége". Még az általad linkelt cikkben sem mertek akkorát hazudni mint te.

"ugyan hanyassal is kezdődik az irányítószámod"
Ugyan semmi közöd hozzá, de 4.

"A bértrollok pontosan a kevés, de legalább jólirányzott hozzászólásukról ismerszenek meg."
Érdekes, máskor meg pont arról "ismerszenek meg" hogy rengeteget kommentelnek - hisz azért kapják a pénzt. Jó lenne kitalálni hogy most akkor melyiket is kell mondani.

közösperonos átszállás 2018.04.09. 18:37:39

@Wrex: Ebbe is köthettél volna bele szebben, kis lovag. Ugyanis valóban, nem mindig vette el, csak mindig annyira korlátozta, amennyire éppen tudta. Részletesen ld. 2018.04.09. 10:59:23 ill. 2018.04.09. 12:10:24.

Erre rámutatni azonban azzal, hogy deháta zinternyet, az ottvót minden faluban lehetővé téve, az, ahogy egy barátom fogalmazott anno: nagyon ááá. (Részletesen ld. 2018.04.09. 16:29:08.) (Meg ugye tudjuk, hogy próbálkoztak ott is, azért az övék az Origó, azért nem az RTL Klubé az NL Café, és az övék lett volna az Index is, ha Simicskának nincs rá opciója. De ez is vótmá ma. Mindenesetre az internyett az, amit próbáltak, de egyelőre nem nagyon sikerült, elérhetősége és általában, használata azonban térben nagyon szór, de hát ez is vótmá.)

"Ugyan semmi közöd hozzá"

Ha nincs hozzá közöm, ne mondd meg. (Mintha az első számjegyből bármire lehetne következtetni azon kívül, hogy valaki pesti-e vagy nem.) Ha viszont megmondod, nem áll jól a szájhúzás.

"Érdekes, máskor meg pont arról "ismerszenek meg" hogy rengeteget kommentelnek - hisz azért kapják a pénzt. "

Képzeld, a mennyiséget többféleképpen is lehet mérni; ezeket hívják, ún. mértékegységnek.

Az adott esetben például:

Egyszerre -- sokat. (1 / nap, köze van a Hz-hez, de nem zavarnálak össze végképp.)

Összesen -- nem sokat (1, nincs köze a Hz-hez, de lásd fönt).

Ismételgesd párszor, hátha megérted.

Tenkes Kapitánya 2018.04.09. 18:53:04

Ez egy pozitív imázsfilm Magyarországról. Egy hely, ahol a lakosság legalább 70%-a egészséges gondolkodású jobboldali szavazó. A tévébemondók elegánsak, szimpatikusak, a választási kampány humoros. A balliberális társadalomfelforgatók szenvednek, nincs tömegbázisuk. Vagyis ez egy jó hely.
A stabil többség egyébként nem diktatúra. Ha Orbán túl rossz lenne, nem szavaznának rá ennyien (48% listán, ami még az angol pártrendszerben is nagyon soknak számítana).

Megdobbent 2018.04.09. 19:05:27

Azert nem egy ismeretlen szerep az orszag szamara a WTF kategoria, gyakorlatilag sosem volt sokkal jobb a megitelesunk, most meg aztan vegkepp egy lepes valaszt el attol, hogy Borat rajongok jojjenek szervezetten ebbe a skanzenbe :)

Sir Gombóc 2018.04.09. 19:19:28

@Tenkes Kapitánya: Ezt a 70%-ot mégis mire alapozod?

David Bowman 2018.04.09. 20:47:07

Kis zsidrák miturálsz. Mehet ő is sírni a Dob utcai gyászmisére.

GQ 2018.04.09. 21:08:49

@Milka1315: de csakis elkerített körülmények között, nehogy a migráncsok kárt tegyenek a szép új kisvonatban vagy stadionokban.

Sir Gombóc 2018.04.09. 22:21:01

@Tenkes Kapitánya: Nem is tudom. a kb. 3 és fél millió az nem a 70%-a a közel 10 milliónak. Még akkor sem, ha ehhez hozzáveszünk még kb. 1 milliót, akik nem szavaztak, de jobb oldali kötődésűek.

Neocon 2018.04.09. 22:24:49

@Wrex: Csakhogy a rogvalosag alakithato. A migransaradatra is lehetett volna maskepp reagalni (lasd nemet vs magyar kormany). A legrosszabbat is ki lehet hozni az emberekbol, ahogy Orban tette kicsinyes hatalmi celjai erdekeben. Az nem megy, hogy az ellenzeknek be kell allnia tele szajjal szart hanyni, mint a kormanynak, mert az emberekbol ezt hoztak ki es mar ezt varjak. Gondolom, szerinted 1939-45 kozott is minden politikusnak a zsidok kiirtasat kellett volna szorgalmazni, mivel az "egyszeru" emberek azt akartak. Az volt a rogvalosag. Ja, csak eppen vannak hatarok. Gondolkodjunk mar egy kicsit.

Colonel H. Stinkmeaner (törölt) 2018.04.10. 00:01:11

@Tenkes Kapitánya: "Egy hely, ahol a lakosság legalább 70%-a egészséges gondolkodású jobboldali szavazó."

Magyarországon nincs jobboldali párt, nincsenek mérhető számban jobboldali szavazók. A Fidesz se jobboldali párt. Minden jelenlegi magyar párt balos. Egyszerűen magyar ember jobbra nem szavazna.
A Fidesz egy baloldali populista, etatista, keresztény mázzal leöntött hatalmi szövetség.
A bal és jobb felosztás Magyarországon teljesen értelmetlen.

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.04.10. 02:02:29

@Colonel H. Stinkmeaner: Ma mar nincs olyan hogy jobb meg baloldali part. Kb 30 evvel ezelott megszunt ezek ertelme, jelentese, celja. Manapsag legfeljebb globalista meg antiglobalista(nemzeti) partokrol lehet beszelni.

Tenkes Kapitánya 2018.04.10. 08:34:31

@Colonel H. Stinkmeaner: Te is fárasztasz. Jobboldali=nemzeti érzelmű
süti beállítások módosítása