Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az elnökasszony még csak most kezdi

2018. március 05. 10:22 sixx 45 komment

Kijött az első előzetes a hatodik, egyben utolsó, egyben Kevin Sapcey mentesített House of Cards-évadból, amiben az ötödik etap végén elnöknek beiktatott Claire viszi a prímet, a kedves ura meg sehol, semmilyen formában nem tűnik fel benne említés szintjén túl, mert szexuális zaklatási botrányokba keveredett, és ezt a Netflix gyomra nem vette be.

A Netflix az Oscar-gála alatt mutatta be az első teasert, amiben egy láthatóan felbolydult Fehér Házban rohangál mindenki mint pók a falon, kivéve a főnökasszonyt, aki üldögél a nagy székben, aztán feláll a kék üzletasszony jelmezében, és aszongya, még csak most kezdődik a móka.

Az évad forgatása, hogy is mondjuk, rögös volt, megírták a forgatókönyveket és el is kezdték, erre jött ugye Anthony Rapp színész és azt állította, Spacey kvázi megerőszakolta amikor még csak 16 éves volt, aminek nyomán Spacey bejelentette, hogy akkor mostantól ő akkor inkább meleg, de a vonat robogott tovább, és egy héten belül vagy nyolcan jöttek elő azzal, hogy Spacey nem viselkedett tisztességesen velük. A forgatást leállították, Spacey-t kirúgták, a forgatókönyveket átírták majd újra elkezdték a melót, és most itt tartunk, ahol.

A hatodik évadbanszerepelni fog Michael Kelly, Diane Lane, Greg Kinnear, Jayne Atkinson, Patricia Clarkson, Cody Fern, Constance Zimmer, Derek Cecil, Campbell Scott és Boris McGiver is, bemutató ősszel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.05. 10:28:04

Az 5. évad lezárása nem is indokolná Spacey szereplését, de fura lesz úgy nézni az elnökasszony beiktatását hogy nem is szerepel benne a férje.
Én Spacey helyében perelnék ha egy képkockát is tennének be a képéről, vagy minden másodpercért 1 millió dodót kérnék :)
Metoos faszhomat az egészbe.

fingszaguhere 2018.03.05. 10:48:25

Ki a f@szt érdekel Spacey nélkül!? Akkora hülyeség ez a zaklatósdi, ha zaklatnak valakit akkor hagyja ott a picsába az illetőt vagy akkor mondja el ne 20 évvel később... A másik meg, hogy lehet csomó mondvacsinált is, mert semmi bizonyíték nincs rá.

a Kutyák és Lovak olvasói 2018.03.05. 10:53:33

szóval legyártanak egy évadot, ami majd úgy vonul be a filmtörténetbe, hogy "na, ezt sem kellett volna". good luck!

pestipok 2018.03.05. 10:53:54

Te mit gondolsz erről Sixx?

(hogy Kevin Spacey nélkül House Of Cards és utolsó évad)

2018.03.05. 11:21:07

Az, hogy utolsó évad, belefér. Ha szar akkor szar. Aztán meg hátha nem. De nekem nem jött be ez a nőszemély, legalábbis a filmbeli személyisége, valahogy csak simán sunyi meg rosszindulatú annak ellenére, hogy próbálták árnyalni egy idő után.

strangers in the night 2018.03.05. 11:30:05

Sixx Nagyon köszönöm, hogy megcsináltátok a Topcornt!Javaslom, mindenkinek, akik eddig nem voltak sorozatbuzik/én sem/, hogy nézzék meg, tippeket adnak sorozatokra, a Westworldot tették az első helyre, egy éjszaka, na jó bő éjszaka, megnéztem az első évadot, kurva jó, dobtam az agyamat, remélem a többi top 10 -es tippük is ülni fog!Még egyszer Topcorn sixx és egy fiatalabb kolléga . szubj. sorozat boncolása, nagyon jó, jó tippeket adtak, ennyi, és még egyszer, köszönöm.Más!, kártyavár!Az 5. évad utolsó része , eleve elválás szagú volt, az is lehet, hogy már tudták, hogy gáz van...De valóban érdemes egy évadot Spacey nélkül?A válaszom :IGEN!!!!!! Robin Wright megérdemel egy évadot, lehet még többet is, simán lejátszotta néha spacey-t, kurva jó színésznő, elnökösködjön , megérdemli!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.05. 11:35:47

Ez a girlpower nagyon oda fog b*szni hollywoodnak.
Már azon is csodálkozom hogy Gary Oldmannek nem volt metoos ügye, pedig ő aztán 4-esével kurogatta a nőket szerintem :)
Matt Damont is kukázták vajon ?
Mert őt is kipenderítették a csajos Oceans filmből :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.05. 11:37:37

@strangers in the night:

Wright se marad szerepek nélkül, Blade runnerben is hozta a kis hűvöst :)
Jó kis Pokol konyhájában milyen kis fiatal volt...ott jött össze Sean Pennel ;)

,, 2018.03.05. 11:39:53

engem meg csak most kezd érdekelni:)
Ennél jobb nem is történhetett volna, hogy nincs Spacey. Wright igenis kibaszottul megérdemli, hogy ez az ő évada legyen végre, egyedül.
@strangers in the night: pontosan! abszolút egyetértek!

2018.03.05. 11:49:58

robin wright mindig is nagy kedvencem volt <3 engem nem riaszt el a nézéstől, h ő lesz a prez.

hunter84 2018.03.05. 11:50:26

#iwontwatchthisshitwithoutspaceytoo

Palladrin 2018.03.05. 11:52:42

@fingszaguhere: Akit meg lelőnek az utcán, az ne haljon meg, hanem menjen haza, ugye? Minek császkált ott egyáltalán?

Nem lenne egyszerűbb ha mindenki a szakmájával foglalkozna és nem lóbálná meg dugdosná a farkát össze-vissza?

strangers in the night 2018.03.05. 11:53:40

@szociál: A Damont már ki is baszták?Akkor durva, ez a girlpower, nálam mosdóvízzel basszuk ki a gyereket is esete, tipikus esete, komolytalan lett az egész, persze, hogy vannak állatok, de azért ha valaki felmegy egy hotelszobába, akkor tudja, hogy mi is van, vagy lehet...visszatérve spaceyre, most, hogy megnéztem az 5. évadot, neki nem is kellett színészkednie, az a fazon valóban állat, ott van a szemében, a meleg jeleneteknél is látszott, hogy nem kellett játszania , természetes volt neki, na a spacey ő valóban állat, és róla mindent elhiszek, de azért, mert egy matt damon, aki egy rendes családapa, elmondja a véleményét, és ezért büntessék, böszmeség.

strangers in the night 2018.03.05. 12:01:03

@szociál: Gary Oldmannak
35 évesen , lassan 25 éve kellett volna Oscart kapnia, a Leon a profiért, azóta,
se láttam akkar korrupt zsaru alakítást, na jó a jó öreg Denzel a kiképzésben..., az is ott volt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.05. 12:05:45

@strangers in the night:

Gary Oldman akkora kaméleon mint az állat, neki vagy 3 oscár kijárna, nem csak Merilsztrippnek :)
Tiszta románcban az a raszta üvegszemű drogos, Rómeó vérzikben a korrupt zsaru, Sid és Nancyben Sid, Laon a profi stb....

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.05. 12:07:42

Remélem Sam Rockwellt nem basztatja senki, mert akkor kiakadok nagyon, végre kapott egy szobrot a pajti, el ne kúrja egy ribi a karrierjét mert megfogta a fenekét az oscár gálán :)

2018.03.05. 12:11:58

@szociál: ha most az oszkárja után áll elő vki ilyesmivel, az már több mint gyanús lenne, leghamarabb pár hónap múlva hallatnak hangot max.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.05. 12:14:20

@Biriksz_Krokiksz!:
Jah egy év múlva mikor már jó kövér a bankszamlaja, na majd akkor felbukkanik egy veréb :)

2018.03.05. 12:14:50

(sajnálom, de vannak esetek, amikor áldozathibáztató vagyok, meg nyereségvágyból elkövetett gyanúsítgatásra vagyok képes gondolni)

2018.03.05. 12:29:26

lehet, hogy Spacey az életben egy féreg, de a kevés ma is aktív színészek egyike, akit érdemes nézni. Ugyanaz a világ, amelyik két éve még buzgón mosdatta a pedofil Polanskit, és igyekezett mindent megtenni, hogy elkerülje a büntit, most véres szájjal játssza az erkölcscsőszt, de persze a bírósági feljelentésig nem mennek el: elég egy médiaszereplés, elég a vád, és máris hidegre tehetnek valakit.

(akinek nem világos: ezzel természetesen nem az erőszakot pártolom)

strangers in the night 2018.03.05. 12:37:40

@Innovált kutyák: A polanski esetet én sem értem, ha az elévülhetett, akkor más miért nem, másnak?de attól a tény, az tény , vannak állatok, de lassan többet ártanak, mint használnak, ezzel az egész girlpowerrel.

2018.03.05. 12:59:32

@strangers in the night: az ún. progresszív ideológia lényege, hogy néhány hangos idióta mindig megmondja, hogy szerinte mi a progresszív, és aki nem arra megy, azt kicsinálják.

A hatvanas évek végén kitalálták, hogy a free love a progresszív, és mindenkit begyepesedett ókonzervatív kispolgári kreténnek bélyegeztek, aki nem ilyen volt.
Ma ugyanezen progresszívok meetoo-znak, és mosnak össze a meetoo-n belül alávaló erőszakos bűntényeket bagatell esetekkel.

Semmi progresszió nincs ebben, mert egy lépést sem haladnak előrébb, hanem olyanok, mint az inga, egyszer az egyik szélsőség felé lengenek ki, egyszer a másik felé.
Az szívja meg, aki középen marad, mert ő mind a két szélsőség nézőpontjából ellenség.

strangers in the night 2018.03.05. 13:01:43

@Innovált kutyák: Nagyon okos amit írtál és 100-ig egyetértek veled.

fingszaguhere 2018.03.05. 13:09:04

@Palladrin: itt azért nem arról van szó, hogy megerőszakolják a nőket, azt elítélem. Túl van lihegve ez az egész zaklatósdi, egy színész karrierjét derékba lehet törni egy nem bizonyított kijelentéssel, de még ha igaz is meg lehet nekik bocsátani ha egy gyilkosnak is megtudnak (mert van rá példa).

Palladrin 2018.03.05. 13:14:14

@fingszaguhere: Arra akartam reagálni, hogy ne az áldozatot hibáztassák, hogy miért nem ment el. Arra kellene koncentrálni, hogy el se kezdődjön az eseménysor.

_-_-_ 2018.03.05. 13:19:38

Nem lényeg, már úgy a harmadik sorozatnál elkezdtem unni, ez azért nem egy Breaking bad.

,, 2018.03.05. 13:25:26

@Innovált kutyák: "olyanok, mint az inga, egyszer az egyik szélsőség felé lengenek ki, egyszer a másik felé."
hát, Hegel szerint ez a világ működésének rendje (tézis-antitézis-szintézis), ha ebből lesz egy egészséges közép-szintézis, az már jó lenne.

IamTwo 2018.03.05. 14:34:21

"kvázi megerőszakolta"
Az meg már milyen? Hogy lehet valakit kvázi megerőszakolni?
Az eredeti angol nyelvű riportban az van, hogy Spacey leteperte, ajánlatot tett, Rapp visszautasította, majd lelépett.
Azon lehet rágódni, hogy Rapp ekkor 14 éves volt, Spacey meg 26, de hogy "kvázimegerőszakolás" lenne, azt azért erősen kétlem.

LAM 2018.03.05. 14:39:10

@strangers in the night:

Polanski sem évült el. Mármint az eredeti ügye (nem is tud, mert az elévülés az elkövetés és a lebukás közti időszakra vonatkozik).

Spacey sajnos az állatok közé tartozott, minden jel szerint, közben meg az egyik legnagyobb élő színész.

Engem is frusztrál, hogy így nem lesz normális vége a House of Cardsnak, de mivel még a forgatáson is stábtagokat zaklatott, így nem nagyon lehet külön választani színészi munkásságát meg az embert.

Mint ahogy tuti, hogy vannak ártatlanul megvádoltak is és ez lesz az egész metoo vége egy idő után, amikor öngyilkos lesz egy megvádolt ember, akiről kiderül, hogy ártatlan volt, mondjuk.

(az egyébként milyen volt hajnalban, amikor a demonstráló hölgyek eksztázisban ünnepelték a szexuális zaklató Kobe-t?... .)

Rogak 2018.03.05. 15:07:51

Szerintem a House of Cards a második évad végéig volt igazán jó, amíg Frank buldózerként törtetett a csúcs felé. Onnantól hogy odaért, már feleannyira se volt izgalmas, inkább csak egy kicsit szókimondóbb Elnök Emberei. Plusz még rendesen elcseszték azzal is, hogy Frank és Claire elhidegültek egymástól, ezzel a köztük lévő dinamika is megtört, aztán jött még az a nyálas írógyerek is, a végére köze nem volt már az eredeti sorozathoz. Ezen már Frank kiírása se tud sokat rontani.
Az első két évadot rengetegszer újranéztem, az utána következőket nem szoktam. A befejezőt biztos megnézem, már csak becsületből is, de szerintem nem kár érte. Nyugodtan abba lehetett volna hagyni a második évad után, vagy inkább azt a két évadot lehetett volna kicsit nyújtani 3 vagy max 4 évre.

Az angolok valahogy mindig jobban tudják, hogy mikor kell valamit abbahagyni.

Rogak 2018.03.05. 15:19:10

@IamTwo:

Rapp egy dolog. Csak aztán jött a következő, meg a következő, meg a következő, meg a következő .... Ha jól emlékszem, már jóval 10 felett járunk és voltak azért komolyabb ügyei is a leteperős ajánlatnál.

Egy huszonévesen előadott részeg nyomulást, 20 évvel ezelőttről még talán el lehetne nézni, de itt láthatóan nem egyszeri esetről van szó, még a House of Cardsban is volt olyan stábtag akit zaklatott.

IamTwo 2018.03.05. 15:27:18

@Rogak: Nem állítottam, hogy szent lenne, csak a cikkbeli pontatlanságra hívtam fel a figyelmet,. Attól, hogy valaki bunkón viselkedik egy ajánlatnál, max zaklató lesz, de nem erőszaktevő. Tudtommal nem erőszakolt meg senkit, pedig a cikk erősen ezt sugallja.

,, 2018.03.05. 15:43:06

@IamTwo: attól függ, te mit értesz az erőszak alatt, mert az lehet, hogy más, amit a jog ért az erőszak alatt (nem csak a "közösülést") Szóval pl. a mi jogunk szerint is lehetne az eset minimum szexuális kényszerítés, ha úgy történt, ahogy elmondta. (a zaklatás az teljesen más kategória, nem szexuális)

IamTwo 2018.03.05. 16:06:12

@,,: A mi jogunk szerint sem lenne "minimum kényszerítés". Ha elolvasod az eredeti, angol nyelvű interjút, semmit nem találsz benne (az életkoron kívül), ami mondjuk nálunk BTK-s lenne. (sem erőszak, sem fenyegetés nem történt, ez pedig nyilván feltétele a kényszerítésnek)

Rogak 2018.03.05. 16:43:27

@IamTwo:

Tudtommal Spacey nem ül börtönben, szóval nem tudom, hogy jön ide a BTK.

Attól, hogy valami nem minősül bűncselekménynek még lehet elítélendő. Ha te pl. egy munkahelyi bulin részegen letepered az egyik kollegát/kolléganőt akkor egy esetet talán még elnéznek, de ha ezt minden alkalommal eljátszod és a végén már a munkahelyen is taperolod a kollégákat (pláne ha a beosztottaid), akkor előbb-utóbb valószínűleg el fognak köszönni tőled és baromira nem fog érdekelni senkit, hogy amúgy mennyire vagy jó abban amit csinálsz. Ehhez nem kell, hogy bármilyen bűncselekményt megvalósítson a viselkedésed.

A Rappos esetnél nem voltam ott, nem tudom mi történt pontosan. Amíg csak ez az egy eset volt ismert, arra én is azt mondtam, hogy ez lehet egyszeri bunkóság/túl sok pia hatása, de amikor valakiről sorra derül ki, hogy sok-sok emberrel játszotta ugyanezt, ott már nem túlzás kvázi erőszakról beszélni, mert a szándék innentől elég egyértelmű, így itt az erőszakot a zaklatástól legfeljebb csak a Kovács Zoltáni "de sikerült?" kérdés választja el. A nemleges válasz pedig nem az elkövető érdeme.

Vödör1 2018.03.05. 16:44:29

Spacey nélkül nincs House of Cards pont

IamTwo 2018.03.05. 16:59:20

@Rogak: ,, olvtársnak válaszoltam, ő hozta be a jogi értelmezést.
Én pedig eredetileg csak arra reagáltam, hogy a cikk szerint Spacey "kvázi megerőszakolta" Rapp-ot, sőt, hogy Rapp állította ezt, holott ez semmilyen formában nem igaz, Rapp sem mondott ilyesmit, de még hasonlót sem.
Nem Spacey általános jellemzése vagy védelme volt a célom, kizárólag a cikkben található egyik - de nem egyetlen és tegyük fel, nem szándékosan túlzó - tévedésre reagáltam.

,, 2018.03.05. 17:00:01

@IamTwo: hát ez pont egy nagyon bonyolult kérdés (h mi az elkövetési magatartás ennél a tényállásnál), ha rákeresel egy rakás szakirodalmat találsz amiben ezt elemzik. Én nem vállalkoznék ennek eldöntésére. A személyes véleményem az, hogy ha ha a passzív alany akarata ellenére történt és a többi elem is fennáll, akkor megvalósul a tényállás. De pl. ezt sem tudom megítélni interjúk alapján, bemondásra, hogy tényleg az akarata ellenére történt-e.

,, 2018.03.05. 17:01:58

@IamTwo: ja, köszi h reagáltál, rossz szokásom belepofázkodni ilyen dolgokba, téma lezárva, nem idevaló:)

Rogak 2018.03.05. 17:32:58

@IamTwo:

Én pedig pont azt írtam le, hogy miért nem túlzó, miért nem tévedés Spacey esetében "kvázi erőszakról" beszélni.
A kvázi erőszak nem erőszak, senki nem is állított olyat - a poszt sem - hogy Spacey megerőszakolta volna Rapp-ot. Az viszont az utóbb kiderült esetekből világosan látszik, hogy ez volt a cél, legfeljebb nem sikerült. Ezért történt csak "kvázi" erőszak, de ez nem Spaceyn múlott. Értem, hogy te csak erről az esetről beszélsz, de mivel Spaceynél ez a "rámászom a másikra és leszarom, hogy akarja-e" az általános viselkedése része volt, így nem lehet külön választani egy-egy esetet.

Akkor állna meg amit mondasz, ha valóban csak és kizárólag ez az egy eset lenne, akkor én is túlzónak tartanám "kvázi erőszakról" beszélni, de nem csak ez az egy eset volt. Lásd: 444.hu/2017/11/03/kevin-spacey-a-house-of-cards-stabjat-is-zaklatta

Azért azt ne felejtsd el, hogy itt jellemzően azokat az eseteket ismerjük, ahol az áldozat volt annyira karakán, hogy ellen tudott állni. Azt nem tudjuk, hogy hány olyan eset lehet, amikor az áldozat nem akarta ugyan a dolgot, de Spacey hatalmától tartva inkább engedett és a szégyen miatt azóta se beszél. Nem túl valószínű, hogy 30 éven át játszotta volna ezt Spacey, úgy hogy közben soha nem sikerült.

kurvaszatokat 2018.03.05. 21:58:56

Holy fuck! A Duna TV-n most adják a 4. évfolyamot. VELE. Most mi lesz?

koschwarz 2018.03.06. 08:50:31

@kurvaszatokat: Újra kéne forgatni az egészet, új színésszel, az lenne az éccerű!
süti beállítások módosítása