Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A spoilerekről, megint, még egyszer, ismét, de tényleg kurvára utoljára, csak a hisztis spoilerfóbok miatt

2018. február 27. 12:00 sixx 58 komment

Tessék, csak elő kell venni egy ötéves posztot, hát legyen.

Spoiler: más szórakozásának elkúrására tökéletesen alkalmas információtöredék egy irodalmi műről, filmről, színdarabról vagy tévéműsorról.

Spoilerfób: aki a fentiektől kiütést kap és bekommentel.

Troll: aki tudja, mi számít spoilernek és mi nem, és direkt bekommenteli az infót.

Emberek, vegyük tudomásul, hogy 2013-at írunk. Akkor és ott tetszenek tévézni, amikor csak akarnak. Ha valaki nem akkor nézi meg az adott sorozatepizódot, amikor azt éppen először adják, az az ő döntése, ha darálni akar, az szíve joga. Azt viszont tessék szépen felfogni, hogy két nappal azután, hogy valami lement a tévében, simán lehet róla beszélni. Mert vannak, akik élőben nézik, és szeretnének róla beszélgetni. Mert ha mindenki állandóan tiszteletben tartja azt, hogy tuti van olyan ember egy adott társaságban, aki mondjuk nem látta a Csillagok háborúja-trilógiát sem, akkor tulajdonképpen tévés, filmes témáról nem is lehet beszélgetni.

Ismerős helyzet? Tessék már egy kicsit ezen elgondolkodni. A comment:com spoilerszabályai:

- a külföldi vetítés után két nappal nem spoiler,

- a magyar vetítés másnapján nem spoiler,

- ha irodalmi mű alapján készült, a szabályok arra is vonatkoznak, azaz ne tessék lelőni a Trónok harca azon történetszálait, amikkel a sorozat még nem foglalkozott,

- Kristin Shepard lőtte le Jockey-t.

Címkék: tv spoiler

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saks 2013.10.15. 11:52:48

@sixx: mi vó't má' megin'?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.15. 12:00:08

vazz, csak elmondtad, hogy ki lőtte le jockeyt. :)

Jake24 2013.10.15. 12:35:26

Kellett most lelőni a Jockey dolgot, a hétvégén akartam megnézni... :D :D

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.15. 13:00:01

Az Egri csillagok végén a törököknek nem sikerül elfoglalni a várat és eltakarodnak!!!!

thegoddamnbatman 2013.10.15. 13:14:14

Azért ez nem ilyen egyszerű. Én sem klikkelek rá direkt olyan hírre, amiből még lemaradásom van, de azért két nappal az adás után sem illene teszem azt olyan címmel hírt indítani, hogy --SPOILER-- Hank meghalt a BB 14. részében. Persze ez általános példa, nem rátok vonatkozik.
Szóval értitek, józan ítélőképpesség, common sense, ennyi.

juhaszvik 2013.10.15. 13:14:32

Sixx, senki nem tiltja, hogy akár már akkor spoilerezz, ha még véget sem ért a tévés vetítés, de azért némi udvariasság és empátia birtokában az ember belátja, hogy mi a probléma. Nem mindenki látja azonnal a sorozatokat, mivel itthon a nagy többség felvételről néz minden említésre érdemes újdonságot, ergo nincs egységes időpont, amit a nem professzionálisan angolos nézők feliratigénye tovább bonyolít (itt akár hetes csúszások is lehetnek).
Persze megértem a helyzeted sixx, mivel neked munkahelyi kötelességed frissen, azonnal megnézni minél több epizódot, és ha tehetném én is így csinálnám, DE nem tehetem.
Én is nagyon szeretek azokról beszélni, amiket már láttam. Viszont ezt a kétnapos határidőt kicsit kevésnek tartom, de végül is nekem mindegy, csak legyen kint időben a figyelmeztető felirat (például: "hajtás után spoileresek leszünk...")
Továbbá miért baj a nyavalygás? Szerintem a másik verzió rosszabb lenne, ha a comment:com olvasók nem pofáznának, hanem máshol töltenék az idejüket...

drazsika 2013.10.15. 13:35:02

Ha ugrás után van a spoiler senkinek nem lehet egy szava sem. Én azért szóltam a múltkor, mert egy másik sorozatról szóló cikkben spoilerezted el a Homelandet. Szerintem ez nem helyes, akkor is megmondtad hogy hülye vagyok sixx, továbbra is így gondolom.

spontan · http://erdekessegek.info 2013.10.15. 13:52:48

"tessék szépen felfogni, hogy két nappal azután, hogy valami lement a tévében, simán lehet róla beszélni."

Így van, a cikkben lehet. A kérés általában csak annyi szokott lenni, hogy a cikk címébe, illetve a rövid szöveges összefoglalóba, ami megjelenik a címlapon, ne kerüljön spoiler.

Így mindenki eldöntheti, hogy rákattint-e vagy nem. A probléma azzal van, ha egyből a címben vagy az összefoglalóban van spoiler, mert az önkéntelenül is elolvassa az ember az index címlapon, ezért ezt érdemes elkerülni, és akkor mindenki boldog lehet.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.15. 14:03:40

@spontan: hogy lehet valamit önkéntelenül elolvasni?!

Ha megakad a szemem az engem érdeklő, de még nem látott hívószón (mondjuk cím, vagy főszereplő) akkor a többit már el se olvasom. Hiába írja az index címlap, hogy dexter, vagy trónok harca már pörgetek is tovább ha még nem láttam.

Nem lehet valamit önkéntelenül elolvasni.

spontan · http://erdekessegek.info 2013.10.15. 14:07:45

@doggfather: címet sem lehet? Pl. egy ilyen címnél, "X megölte Y-t", én nem állok meg az első szónál gondolkodni, hanem végigfut rajta a szemem egyből.

Szerintem az nem nagy elvárás, hogy spoiler csak kattintás után legyen. Ezt könnyű betartani, nem is gyakran fordul elő itt sem szerencsére, és így a kecske,káposzta is.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.10.15. 14:09:29

Ilyenkor mindig beírom a legrégebbi spoilert, amit ismerek, mert nagyon művelt vagyok: Patroklosz vette fel Akhilleusz páncélját, és ő halt meg benne. Nekem ez nagyon váratlan fordulat volt, és szerencsére senki nem lőtte le a poént, pedig már 2500 év telt el.

Leadfoot 2013.10.15. 14:26:35

A Titanic végén elsüllyed az a kibaszott hajó.

#trolling

juhaszvik 2013.10.15. 14:33:02

értem én, hogy vicces a spoilerfóbokon nevetgélni, meg a nevetgélőkön nevetgélni, de a trollokat troll ruhában kifigurázó troll az mi?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.15. 14:40:31

@spontan: lehet én nem tudok olvasni, de az x megöltében y-t először az x vagy az y tűnik fel, és a mondatot már el se olvasom. :D

Nyílméregbéka 2013.10.15. 15:31:32

@Yooha: Ennél van régebbi spoiler is: Káin ölte meg Ábelt. :)

Romanes eunt domus 2013.10.15. 15:39:35

A két lábon járó spoiler pedig Sean Bean

samcro 2013.10.15. 15:40:20

@doggfather: ha pl. címben van, és legördítem az RSS-t, akkor simán elolvasom automatikusan.

Sherlock20 2013.10.15. 16:45:49

Amúgy valahol érdekes, hogy a dettó sorozatokkal foglalkozó junkie-n ebből nincs gond.
Itt se lenne probléma, ha tényleg csak a hajtás után lennének spoilerek. Akkor is, ha a Dexter 3. évadáról van szó. Vagy ha a BB végéről. Tiszteljük már a másikat, IQ kérdése az egész. Aki meg akkor is tovább olvas, mikor felhívták a figyelmét a spoilerre, na az az egyéni szoc problem.

reKorrekt 2013.10.15. 18:06:10

"Kristin Shepard lőtte le Jockey-t."

Na b+.

zooltek 2013.10.15. 19:29:05

@Leadfoot: "A Titanic végén elsüllyed az a kibaszott hajó.

#trolling "

Na b+, még mindig bealudtam rajta, de lelőtted a poént :/ Pedig van Titanic 2 is, most néztem az imdb-n! Na mondjuk ilyen volt a Passió is. Amikor Hadházy mondta a kabaréban, hogy most forgatják a második részt :)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.10.15. 21:16:42

@doggfather: És a favágó lesz Dexter?
A módszer csak az angol nyelvű oldalakon tuti.

Lauvenburg 2013.10.15. 21:46:21

A spoiler, a spoilerfób, a troll. A jó, a rossz és a csúf... Ezeken kívül még létezik a trollságíró vagy más néven trollforgató. Olyan ember, aki csakazértis beszúr egy-két obszcén kifejezést a posztnak csúfolt cikkjeibe, ezáltal növeli a kattintásszámot (főleg, ha címben rejti el eme szavakat) illetve örül, mint Pistike ..........
:)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.15. 21:48:49

@Lauvenburg: neked valami kibaszott káromkodásfóbiád van, vagy mi a faszom?

Lauvenburg 2013.10.15. 21:56:00

@juhaszvik: "Továbbá miért baj a nyavalygás?"
Mindenkinek alkotmányos alapjoga spoilerezni, de nyavalyogni is. :) [Főleg egy (bulvár)médiablogon - teszem hozzá rögtön.]

Lauvenburg 2013.10.15. 22:04:56

@sixx: Neked valami ebadta káromkodáskényszered van, vagy mi a manó? A macska rúgja meg!

Válaszom: nem, csak mondhatni szeretem az írásaidat olvasni, meg azt is mikor valaki betartja az újságírói etikai normákat és az íratlan szabályokat, hagyományokat. Ki mondta, hogy lejjebb adjuk a szintet csak azért, mert már 2013 van? Stílusa mindenkinek lehet (ez is alapjog), de normák attól még vannak.

- Még egy tévés blogon is, ami az Index melléklete, ne essék félreértés!
További szép napot!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.16. 08:08:03

@MolnarErik: azt pl nem olvastam, addig nem néztem meg egy oldalt se ahol tudom, hogy szokott róla beszélgetés menni, vagy írás még meg nem néztem az utcsó részt.

thegoddamnbatman 2013.10.16. 10:01:17

SPOILER: Jézus meghal a Passió végén :/

CsakMintTe 2013.10.16. 11:56:10

@doggfather: Frászt nem lehet. Aki nem betűről betűre vagy szótagról szótagra olvas, az többnyire 1-2 sort befog egyszerre egy svenkeléssel, és a tudatalattit érdeklő néhány szó úgy tud kvázi villogni, mint egy neonreklám. Pl. míg a címet olvasom, hogy megvan az első kieső a dalolós vetélkedőben, addig a második sor végén már villog is a kieső csapat csupa nagybetűs neve. Nem akartam, mégis megláttam, hiába csak a címet olvastam el.

Persze ha a "hívószó" 78-as betűmérettel terpeszkedik, akkor nem fér mögé más infó a képernyőre. Csakhogy azért többnyire nem így van.

Gattopardo 2013.10.16. 15:32:30

Sztem meg ha az 1-2. szabály betartandó, akkor a harmadik egy faszság.Ha az élőben nézők jogait annyira tisztelni kell, akkor ez miért nem jár annak, akinek annyira bejött az adott sorozat, hogy (előre) olvasott. Ha a Hamletből sorozat lenne, és valaki nem tudja hogy meghal a végén, az az ő baja (de úgy is mondhatnám, hogy "Sixx! nem mi tehetünk arról, hogy nincs időd elovasni a trónok harcát:)))" Meg úgy egyáltalán, aki képes 1-1 évet várni egy új évadra, amikor könyvben azonnal megtudhatja, mi jön később, az nem is igazi rajongó:)

Lauvenburg 2013.10.17. 14:44:17

@sixx: ez nem egy blog, hanem Magyarország legolvasottabb online napilapjának újságmelléklete (egy blogmotoron). Innentõl kezdve vonatkoznak rá az újságírás íratlan etikai normái is. Pl. nem tesszük tele a cikkeket obszcén szavakkal!
Mellesleg sixx az indextõl kapja a fizetését, nem egy mezei blogger.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.17. 14:45:33

@Lauvenburg: az íratlan szabályok miért is kötelező jellegűek? többször mondtam már, ha ennyire mimóza vagy, NE OLVASD A KIBASZOTT BLOGOT.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.17. 15:27:57

@CsakMintTe: ilyen "problémákra" írtam, hogy amíg meg nem néztem egy egy friss részt abból amiből tudom, hogy lesz beszélgetés bizonyos oldalakon addig azokra az oldalakra nem megyek. Mert nem akarok spoilerbe futni, és mert nem kötelező. ;)

CsakMintTe 2013.10.17. 16:40:21

@doggfather: Nem, te nem az ilyen problémákról írtál, hanem az önkéntelen olvasás lehetetlenségéről. Márpedig ha pl. egy hírgyűjtő oldalon (mint én itt: www.hirkereso.hu/blog/friss/) futod végig a címeket, teljesen véletlenül is belefuthatsz pár túl korai infóba. Ehhez nem kell a "bizonyos" oldalakra menni, ehhez az is bőven elég, hogy az infó a címben vagy a poszt első 1-2 sorában legyen.

De persze valóban, semmi sem kötelező.

Lauvenburg 2013.10.17. 16:49:59

@sixx: mondtam már neked, hogy a nyilvános trágárkodás nehezményezése nem mimózaság, hanem hagyományok, értékek, társadalmi normák tisztelete, megtartása. Ha valaki ezeket megszegi, akkor õ a tahó, és nem az a mimóza, aki számonkéri a megszegést. Látom nem értetted meg, pedig lenne elég intelligenciád, hogy felfogd.
Miért kellene trágárkodnia egy újságírónak ennyit öncélúan? Csak mert 2013-at írunk?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.17. 17:08:53

@Lauvenburg: mert szeretek trágárkodni. elég ennyi? a macska rúgja meg, ötven kommentedből ötven arról szól hogy trágárkodom, nem unod? engem zavar pl. az operett mint műfaj, mert énekelnek benne, de nem megyek el ötven előadásra, hogy ezt számon kérjem. ha nem tetszik, nem olvasod, mi a gránátot nem lehet ezen megérteni?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.17. 17:09:50

@CsakMintTe: ez pont olyan, mint a szomszéd vénasszony, aki nem hallja, ahogy kúr a fiatal pár, de ha feláll a sámlira és a fülét egy pohárra szorítja 2,3 méter magasban, akkor igen.

CsakMintTe 2013.10.18. 18:06:46

@sixx: Nem, ez pont nem olyan. Ez csak egy merő véletlen helyzet, ami néha velem is megesik. Csakhogy én nem kapok tőle rohamokat. Sziszegek egy "ówazzeg"-et, és továbblépek.

Na meg egyébként is az önkéntelen olvasásról fejtettem ki a véleményem, nem a spoilerfóbiáról, ugyanis csak az előbbihez értek, utóbbihoz nem volt még érkezésem :)

Neocon 2018.02.27. 12:43:14

@doggfather: De lehet. en tudatosan kerultem minden cikket az Interstellarrol, mignem egy nap az Index cimlapon futottam bele egy cimbe, ami elspoilerezte a filmet. Hat mit mondjak nem voltam boldog. Az ember szeme meg atfut egy csomo mindenen, amikor folapot olvas. Hajtas utan spoiler ----> nagyon fasza. Elotte ----> kocsogseg. Ugyis azt akarjak, hogy minel tobbszor klikkeljunk, igy csak extra jo a hajtas utan tenni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.02.27. 13:11:16

A Keresztapában Brando a végén meghal, nyenyenyeee :P

kommentes nikk 2018.02.27. 14:02:31

sixx, kitiltasz és nem te vagy a hisztis? Nevetséges :))) Bírd már a kritikát ember, ha egyszer kritikus vagy :) Óvoda szint ....

kelemen12 2018.02.27. 14:14:19

@Romanes eunt domus: " A két lábon járó spoiler pedig Sean Bean "

nem 2010-et írunk, számold össze, hogy a legutóbbi 14 filmjében és 5 sorozatában hányszor halt meg. segítek, ha kell.

kelemen12 2018.02.27. 14:15:34

@kommentes nikk: "sixx, kitiltasz és nem te vagy a hisztis? Nevetséges :))) "

bocs, de ez a hiszti definíciója, amit csinálsz. a kitiltás abszolút joga. és ő nem írta, hogy nem hisztis.

sixx · http://comment.blog.hu 2018.02.27. 14:26:03

@kommentes nikk: személyeskedtél, azért basztalak ki. ott van fent a policy, nem titok.

polpetti 2018.02.27. 14:59:13

Kristin Shepard lőtte le Jockeyt????? Ne már, épp ma néztem volna meg ezt a részt!!!!!! :D

scz_hun 2018.02.27. 15:50:46

Basszus, ki kellett gugliznom ki ez a Kristin Shepard :)
Én simán azt hittem, hogy ő lőtte le a végén Jockeyt, de mint csak egy tükröt lőttek szét a végén.

Gunsmoke 2018.02.27. 16:23:26

Sejtettem, hogy ez lesz a "RIP CARL"-os bejegyzés után. A spoiler-ekre vonatkozó szabályokat nagyjából mindenki ismeri (a hülyék kivételével), de attól még én sem tartom korrektnek, hogy csak úgy minden figyelmeztetés nélkül kiírd az ilyen infókat direkt az olvasók bosszantására. Főleg úgy, hogy a tahóságon kívül tényleg semmi jelentősége nem volt. Nem hiszem, hogy ilyenkor egy figyelmeztetést olyan nehéz lenne kitenni. Vágom Sixx, hogy te egy tévedhetetlen újságíró vagy, és hogy ez a te blogod (remélem kioktatod erről az olvasókat még párszor), de kicsit nonszensznek tartom, hogy valaki, aki egy kicsit le van maradva a sorozatával az addig ne nézzen internetet, amíg be nem pótolja a lemaradását, mert az okosok megmondták, hogy mi számít spoiler-nek. A TWD engem nem érdekel, de ha elkezdek egy régebbi sorozatot, próbálok kerülni minden olyan cikket, ami a sorozattal kapcsolatos, mert tudom, hogy olyan infókat tartalmazhatnak, amit a többség már ismer, de én még nem szeretném tudni. Ha meg mégis elolvasom és belefutok egybe, az legyen az én hibám. Csak akkor nem tudom, hogy mit kell tenni az egyszerű olvasónak, hogy ha hatalmas betűkkel (capslock-kal kiemelve) a képébe tolják az infót?! Te tudod legjobban, hogy az olvasóid többsége már nem hagyományos módon TV-zik (az utólagos darát gondolom ismered), így talán egy kis korrektség lehetne benned ilyen téren.

Még valami. Az olvasóid basztatása helyett lehet rá kellene feküdni a cikkírásra, mert régen itt lehetett jó bejegyzéseket is olvasni. Csak egy javaslat, de biztos el leszek küldve a picsába.

sixx · http://comment.blog.hu 2018.02.27. 17:08:50

@Gunsmoke: 1) tévedhetetlen a faszom. 2) oktatja ki az olvasókat a faszom, legalábbis nem itt, mert ez NEM az én blogom. a hogyvolton, ott igen. 3) hol volt RIP Carl cím poszt? a mai a címlapra ezzel a címmel ment ki: Tyúklépésben halad a zombiapokalipszis - ezzel az ajánlóval:
Ez most akkor erőszakpornó volt, vagy csak egy rémesen giccses óda egy kinyírt karakterhez? és egy olyan képpel, amin rick guggol egy sír mellett. ez egy tévés blog. ha idekattintasz, vállalod, hogy belefuthatsz spoilerekbe. tudod, hány sorozatot, fordulatot lőttek le nekem a külföldi oldalak, amiket hivatalból kell olvassak? ez van, welcome to the internet. és most is van olyan olvasó, aki nem tudja, hogy pamela csak álmodott, és vader luke apja. nem tudok ezzel mit kezdeni. hol toltam én caps lockkal bárkinek is a fejébe bármit is? ne idegelj már.

Levespor 2018.02.27. 20:57:16

Meghal a Jockey?!!!!!!

Tzp 2018.02.27. 23:35:42

Ez a bejegyzés mintha spolierfób-fóbra sikeredett volna :)

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2018.02.28. 01:39:33

Sixx imádom az írásaidat, de tuti, hogy 2018-at írunk és nem 2013-at :)

György Baranyai 2018.02.28. 06:57:22

Ha érdekel valami, azt a spoiler ellenére megnézem. Nálam hiába lövik le a poént (vagy Jockey- t). De vannak, akik érzékenyebbek rá, főleg filmes oldalakon. Ott megy ám az adok-kapok!
Tisztelettel.

zitoka 2018.02.28. 08:23:24

@sandrativadar:
Fekete keretes írás: “Tessék, csak elő kell venni egy ötéves posztot, hát legyen.”
2013-ban írta. Nézd meg az első komment dátumát.

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2018.02.28. 09:16:57

@zitoka: Jé, tényleg :) Nem olvastam el rendesen a legtetejét. Köszi !

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2018.02.28. 11:15:47

@doggfather:
"R.I.P. Carl"

Ezen mit nem tudsz egyben elolvasni?

Snipers 2018.03.01. 14:09:38

Címben és a cikk bevezetésében, érdemes kerülni a spoilert, de a "tovább" után és hozzászólásokban már mehet ezerrel!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hasonló...

Vasárnap hajnalban lemegy az aktuális UFC gála és az "agyilag gyengén bútorozott" a totaldamage facebook oldalán fel van háborodva, amiért a gála végeredménye olvasható az oldalon.

Hajnalban nem tudja élőben nézni akkor elsőnek nem a sport oldalakra, meg a facebookra kell "rohanni", hanem irány a megszokott torrent oldal, töltés ezerrel és a gála megtekintés utána jöhet a totaldamage...
süti beállítások módosítása