Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Popmetállal megyünk az Eurovízióra: az AWS nyerte A dalt

2018. február 24. 23:09 sixx 159 komment

A fenti, üvöltözős, toporzékolós numetálba oltott popzenével igyekszünk majd helyt állni az idei Eurovíziós dalversenyen. Az AWS tulajdonképpen kegyelemkenyéren jutott tovább a közönségszavazós szakaszba, hiszen a szakmai zsűri a nyolc döntős (AWS, Dánielfy Gergely, Heincz Gábor Biga, Horváth Tamás, Király Viktor, Leander Kills, Süle Zsolt és yesyes) közül Dánielfy Gergelyt 36 ponttal, Király Viktort 30 ponttal, a yesyest 28 ponttal juttatta tovább, míg az AWS negyedik döntősként mindössze 8 pontot kapott.

Ez a végén senkit nem érdekelt, mert a második körben az ezerfejű cézár döntött, és a közönségnek ezek szerint vagy ez kell, itt fent, vagy az AWS tudta a legjobban mozgósítani rajongótábora szavazásra hajlamos részét. Egyébként gratula, és egy jó tanács: az Eurovízión ne csak a dobos legyen fürdőgatyában, mint ma este az első körös előadás alatt, hanem mindenki, sőt, tessék szépen alsógatyában, fecske típusúban nyomni, a Lordinak is bejött a jelmez annak idején.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lukacstoncsi 2018.02.24. 23:28:07

Linkin Park utánzat.Nyerni nem fog.

Itt a kezem nem disznófasz 2018.02.24. 23:33:04

Várható volt hogy majd egyszer mi is küldünk "metalt". Ezek már elég eurokompatibilissé érettek ahhoz. Nesztek nektek popzeneemlőjén nevelkedett birka csürhe. Ezt most szépen befogjátok kajálni.

Bobby Newmark 2018.02.24. 23:43:45

Jézus fasza, ez még a kilencvenes évek elején, amikor ez divat volt, akkor is kibaszott gáznak és elképesztően szarnak számított volna.

háromszavas 2018.02.24. 23:58:41

slágeres, különc, béna

háromszavas 2018.02.24. 23:59:31

@Bobby Newmark: szégyeld magad, Istenkáromló

Bobby Newmark 2018.02.25. 00:40:10

@Jones F.: Te erre költesz pénzt... Orvos látott már?

Bobby Newmark 2018.02.25. 00:41:44

@háromszavas: Mármint te ezeket a gyökereket nevezed istennek? Wehehe. Jó fosadék szar világod lehet, ahol a huszadrangú szart játszó tehetségtelen faszkalapok számítanak istennek.

véleményM 2018.02.25. 00:44:06

Ne a dalt meg az AWS-t fikázzátok, hanem a módszeresen a béka feneke alá züllesztett magyar közízlést!

jürgen baromartz 2018.02.25. 00:52:23

Én élek-halok a rockzenéért, de ez a szám egyszerűen borzalmas. Tényleg egy metálba oltott pop-hulladék, semmi több. Aki ezt képes volt megszavazni, életében nem hallott valódi rockot vagy metált.

ZMO 2018.02.25. 01:11:31

Tegyétek a szívetekre a kezetek. Akárki nyert volna (pláne ha a plagizálók), ugyanilyen negatív szöveget rittyentetettek volna ide :) Szóval számít ez? Pláne, hogy ugyanúgy a 10-15. helyért megyünk mint kb 20 éve bármikor. Na nem mintha ez a verseny bármit is érne...

Bobby Newmark 2018.02.25. 01:34:51

@ZMO: Nem, valószínűleg ha más nyert volna, más lenne a kritika is. Azt tény. hogy lófaszt nem ér amire kvalifikálták magukat, de attól még a szar az szar, és ezt ki is kell fejezni.

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2018.02.25. 01:40:19

Hát ez valami ősrégi stílusú zene, meg előadás mód!
Ráadásul ez szerintem 30 évvel ezelőtt se lett volna befutó sehol, mert annyira rossz.
Elég gáz, hogy megint beégetjük magunkat.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.02.25. 01:49:51

Az énekes jó pár helyen hamisnak tűnt, vagy csak én hallottam annak? Egyébként nem tudom miért reménykednek azok, akik azt hiszik van esélyünk nyerni az Euróvízilón! Ott mindent néznek, csak azt nem milyen műsort, produkciót rittyentettél. Gazdasági, politikai, társadalmi üzenet stb... ének, előadást a francokat. Hol nyerne egy normális világban Conchita Wurst (vagy ki), hol jutna dobogóra az orosz mamóka kornyikálás. Ugyanúgy nézzük vissza kik maradtak fent azok közül, akik nyertek. Szinte senki! Ha valóban az ének és előadásmód számítana Magdi minimum dobogós, de inkább elsőnek kellett volna lennie. Bye Alex is jó volt anno, pedig nem kedvencem. Viszont ennek szellemében elküldeném egy ilyen versenyre Bikicsunájt vagy Madam X-oticot... az lenne aztán a produkcióóó!

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.02.25. 01:51:13

@retrodj:
A harmadik helyezett egykor...
www.youtube.com/watch?v=BgUstrmJzyc
(most tényleg ez kimagasló és jó? véletlen sem vicces és tisztelet adásként kapták a pontot az oroszok)

otgorbebogre 2018.02.25. 02:14:14

@retrodj: Azert Conchita Wurst dobott egyett arrol hogy mi ma Europa es pont azt mutatta hogy i nyerne egy normalis viagban (mondjuk a nagyjabol egyformak kozul).

bitch pudding 2018.02.25. 02:36:47

Nem vagyok metálos, de a Leander Kills ezerszer igényesebbnek hangzott laikusként is. Kér értük. Ez a srác elég hamis, de legalább nem vmi dögunalom.

Jadeite 2018.02.25. 03:46:07

@Bobby Newmark: egy komplett nagyváros csatornája eltömődne attól a szarmennyiségtől, amennyi a szádon kiömlött szó szerint. Cringe.

Ontopic: nem mondom, h ez jó, mert közel sem az, egy LP-hoz ez nagyon messze van (ami szintén nem a kedvencem), mindazonáltal magyar viszonylatban egyáltalán nem rossz ez, legalább nem érzek szégyent miattuk, mint pl a Byealex vagy társai miatt. 1000x jobb, mintha vmi petőfirádiós-alter koszlidérc menne.

mirnixi 2018.02.25. 06:33:19

ha pophulladék, akkor pont jó, mert az eurovízióra pophulladék való... hihetetlen vagy, sixx :(((

mirnixi 2018.02.25. 06:35:27

sokan néztük a dalt, a leander killst rühelltük, egyértelmű volt, hogy az aws jön be, de sok LK rajongó eleve ugyanezt mondta. nem volt itt semmiféle kegyelemkenyér.

megamedve 2018.02.25. 06:39:30

Mivelhogy szerintem az egész Eurovíziós dalfesztivál egy fos, ez a szám pont jó lesz oda.

mtomi · http://utolsoejjel.blog.hu 2018.02.25. 06:43:09

A Leander Kills irtó irritáló, csodálatosan kikukázta a zsűri szerencsére. A Budapest Girl jó szám, persze totál utánérzés az is, de bejöhetett volna az angol buliturista szavazóknak. A többi közül meg az AWS volt a legjobb, ami történhetett, úgyhogy kár fanyalogni.

mirnixi 2018.02.25. 06:52:09

@mtomi: na, egyetértek. a budapest girl baromi jól szól rádióban, de eurovízióra nem lett volna jó. az aws érzelmi skálája nekem tök oké, a többi pedig nem érdekes, mert úgysem nyerhetjük meg a fesztivált. a leander kills olyan, mintha épp egy jobbikos pártrendezvényen lépnének fel, a hideg kiráz tőlük.

mirnixi 2018.02.25. 06:53:47

amúgy a nemzetközi sajtó sokkal inkább azzal foglalkozott, hogy magyarországon miért nem jutottak be nők a válogatóba.

Dickman Papa 2018.02.25. 07:15:02

Egy ennyi embert illetve nézőt érintő produkciónál akár az is elvárható lett volna, hogy egy alapvetően rockzenekar élőben nyomja, ne playback-ről. Vagy ha már playback, legalább egy rohadt jackdugót beletehettek volna a gitárokba, ami imitálja a wireless technikát. Vagy pár rohadt mikrofont a dob köré. De erre sem futotta. Az alap ének lehet, hoygy élő volt, de azt meg elfedte az 50 vokálsáv, ami szintén nyilvánvalóan a háttérből ment.

Egyzser sem néztem a Dal-t, nem ismerem a többi számot sem. Örülök, hogy legalább a rockhoz közeli produkció nyert, bár ez sajnos csak halvány utóérzése annak, amit mi rocknak nevezünk... Igaz, legyünk pozitívak: a bályalexet meg a sok korábbi fantáziátlan szuperprodukciót még ez is simán megveri....

György Baranyai 2018.02.25. 07:48:47

Az Eurovízio "dalfesztivál". Ez messze van a daltól. Nekem tetszik ez a szám, de nem odavaló.

H.Krisz 2018.02.25. 07:49:09

@Dickman Papa: Pont ugyan ez fogalmazódott meg bennem, mert én sem néztem ezt a műsort, de most hogy rock zenekar nyert gondoltam kíváncsi vagyok. Számomra ez a legnagyobb tragédia és ezért sem indultam volna el soha a zenekarommal semmilyen tehetség kutatóba. Hiszen az az alap, ha már átverik az embereket és egy agyon autotune-olt cd-t játszunk le nekik akkor legalább legyenek bekábelezve a gitárok és legyen vokál mikrofon odarakva a színpadra. (igaz női vokál hang is volt benne, de nő sehol a színpadon)
Ami pedig rögtön feltűnt dobosként, hogy a dobosuk nem pont azt játszotta a playback alatt, mint amit feldobolt a cd-re.

Ez bizony szánalom mind a Tv csatorna, mind a zenekar részéről. :-(

Dickman Papa 2018.02.25. 07:57:18

"Feldobolt" ? Vagy valaki felbillentyűzött, mert ma már ugye az élő dobfelvétel is ritka :o)
Nem baj, mi azért kitartunk, és rockzenét játszunk. Vegytisztán és megalkuvás nélkül, ráadásul élőben. (Én pl Sub-Zero és Oligarchia mezekben) Cserébe a kutya nem kíváncsi ránk. Vagy ilyenkor derül ki, hogy el kellett volna indulni a Dal-ban és meg kellett vollna nyerni. :o)

padlogaz 2018.02.25. 08:24:06

szerintem meg pont egy ilyet kell küldeni: az egész eurovizió annyira gagyi, hogy az jár a legjobban, aki nem veszi komolyan, és egy paródiát küld.
én valami cigányzenés operettet vinnék, de ez sem rossz :-))

G.Tibor 2018.02.25. 08:51:40

Kb. 4-5 éve elkezdtem metalcore-féle zenéket kíváncsiságból felfedezni, koromnál fogva nem ismerve a stílust, kezdve a nagy nevekkel: BMTH, stb. Noha a klasszikus metalhoz soha nem fog felérni a műfaj, de tetszett a tökösség, frissesség, ahogy ezek a srácok tolják. A youtube feldobta ajánlásnak az AWS-t. Anno 4-5 éve örültem, hogy van vállalható, fiatal magyar követője a metalcore hullámnak.

Az, hogy az m1 csatornája, az egész koncepció nem teszi lehetővé az élő zenélést, nem az ő hibájuk. Ez olyan, mintha Damon Hillnek taxiznia kéne, és fikáznátok, hogy városban csak 50-nel megy.

Igen, a győztes dal valóban "túl" slágeres, ez volt az ára annak, hogy egyáltalán bekerüljenek egy ilyen tévés cirkuszba. Ezen lehetne vitázni, de nem érdemes.

A kiművelt, nagytudású rockzene szakértőként tetszelgők örülhetnének, hogy nem unalmas nyávogás vagy euróviziós sablonokból építkező tucatpop megy ki Lisszabonba, hanem torzított gitár és dob.

Szerintem inkább tekintsünk erre a győzelemre úgy, hogy ezzel a srácok éket vertek a műanyag, okádék rádiós közízlésbe! Ennyi és nem több. És ha hiányzik a koncertélmény a nyertes produkcióból, el lehet menni egy AWS-bulira.

n3spr3ss0 2018.02.25. 08:55:22

Nem elég nekünk külföldön a kormány, ha égni akarunk? Egy újabb alkalom hogy kiröhögjenek.

fuszujka 2018.02.25. 09:00:47

A Lord annak idején nem a metál miatt nyert, hanem úgy az egész jelenség miatt.
Ezt nem képesek a zsűri, a műsorkészítők és a szavazó közönség felfogni. Hogy rohadtul nem a zene számít, hanem a megjegyezhetőség, a hatás.

Akik most rájuk szavaztak, naivan azt gondolják (és ehhez nagyban hozzájárultak a műsorvezetők és a zsűri is), hogy haha, na most megkapja az Eurovízió, polgárt fognak pukkasztani ezzel a "metállal".
De milyen polgárpukkasztás? Egyáltalán milyen metál?? Valójában dögunalom, szürke selyemfiúk ugrálnak Tokio Hotel keménységű rocknak (mert metálnak ezt nem nevezném) álcázott pop zenére.

Az igazi Trebics 2018.02.25. 09:21:26

Off

Sixx, a tegnapi Éjszakai játék kritikádhoz: valóban nem remake, csak az alapötletet nyúlták Bill Murray-től. Ha már valamihez hasonlítani kell, én nem a játsz/ma-t mondtam volna, hanem Az ember, aki túl keveset tudott című remeket. Egyébként ahhoz képest, hogy 20 éves, még ma is nézhető film (már ha valakinek bejön Murray stílusa), szerintem pótold, ha kimaradt!

sixx · http://comment.blog.hu 2018.02.25. 09:21:38

@mirnixi: hol mondtam hogy pophulladék??? azt hol mondtam, hogy nem való oda? csak kérdezem, mutass rá.

Nephro 2018.02.25. 09:21:58

@háromszavas: Szentfazék idióta... Biztos KDNP tag is vagy, mi?

Amúgy persze, itt most mindenkinek megy a shitposting, de -igaz, én nem vagyok metalrajongó, viszont ez is sokkal jobb, mint a szemüveges alter hülyegyerek, aki 2-3 éve került ki az az Eurovízióra.

CSB1196 2018.02.25. 09:22:43

Hát ez a dal elég gyenge, valsz asz első körben búcsúznak, Mező és Schell összehozták nekik, a színvonalról mindent elmond hogy még az ingyenes szavazás mellett is csak kb. 150 ezren szavaztak összesen, ez a lakosság arányában nagyon-nagyon sovány...

sixx · http://comment.blog.hu 2018.02.25. 09:26:17

@Az igazi Trebics: jogos, az tök kimaradt belőle, basszameg. és még imádom is a filmet. el kéne kezdenem szedni a cavintont.
@H.Krisz: @Dickman Papa: azért félplayback, mert ez az eurovíziós sztenderd. csak az ének mehet élőben, a hangszerek nem, mert az élő gála alatt nincs idő átállni, úgy meg pláne nem, hogy akkor annak is élőben kéne szólnia, aki egy komplett nagyzenekarral vette fel a nótáját.

FDToth 2018.02.25. 09:30:58

De miert olyan nyer, aminek az enekese olyan hamisan enekel, higy az mar faj.
A zsuri meg.. azon kivult h ‘szerettem, elhallgatnam, szuper, jo’ semmit nem tud hozzateni.
Komolytalan lett ez igy, eddig sem volt az, de h ennyire nulla a szakertelem...

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2018.02.25. 09:33:10

Most mi van, mehetett volna Király Viktor is.

György Baranyai 2018.02.25. 09:36:08

És a Ceasefire X- et, Vavra Bencét nem juttatták be a döntőbe...pedig sokkal érdekesebb lett volna pl. Király Viktor (akit szeretek) helyett, aki elgőgicsélt egy felejthető dalt. Dánielfy Gergő viszont remek volt. A közízlés (itt már említette valaki) az nulla. Nem beszélve arról, hogy egy öttagú zenekarnak ötször annyi szavazatot küldhetnek, mint egy szólistának.

Stenonis 2018.02.25. 09:40:07

Ebben sem vagyunk jók...

Legalább valami fehérre festett arcú, hörgős metál zenekart küldünk volna ki, nem ilyen popos vackot.

slake 2018.02.25. 09:40:41

rettenet. ugyanakkor teljesen mindegy.

Syracuse 2018.02.25. 09:49:22

Ennyit az "ez csak rétegzene", "senkit nem érdekel", "nem való a rádióba" kijelentésekről. A tegnapi nap az igazság és a ZENE győzelme volt. A rock örök!

Brix 2018.02.25. 09:51:24

A külföldi hozzàszólók youtube- os véleménye nagyon megoszlik az AWS zenekart illeti: imàdjàk, vagy utàljàk- ez a két verzió van. Szerintem, egy angol verzió sokat segítene a produkciónak, mert így nem jön àt a magyarul nem értőknek, miről is szól a dal..A Yesyes dalàt többet szerették volna, mert kevésbé megosztó, de ebben a dalban is benne van a meglepetés. Egy biztos: így nem fog zúzni senki!

CM2131 2018.02.25. 09:53:38

Azért elég menő hely lett mostanában Magyarország. Ritkán lehet ennyi, a magyarokat éltető, dicsőítő kommentet olvasni külföldiektől, mint a nyertes AWS videó alatt.
Ilyeneket eddig leginkább csak az Orbános videók alatt lehetett látni :-))

ubi40 2018.02.25. 09:54:28

De legalább nem valami nótásméris,lagzilajcsis gagyi a befutó, igaz ennél a produkciónál egy eldugott falu kocsmájában is tartalmasabb műsort rettyintene a falu bolondja egy sörért meg egy felesért.

ubi40 2018.02.25. 09:57:57

Ja és Magyarország első és egyetlen "Rock"? rádiójának a koncepciójába simán belefér.

Rainee 2018.02.25. 10:01:38

Tök mindegy, hogy kimegy, úgy se jut a 20-ba se. Viszont ez a AWS gyerek nem tud énekelni. Olyan hamis volt, hogy fájt a fülem tőle. Pár éve, még minőségi dalok voltak. Hol van már Király Linda kobra frizurája, vagy Fábián Juliék zseniális dala? Akkor tényleg még színvonal volt. Az utóbbi 4 évben, a tehetségkutatók első körében kiesett tinglitangli énekesei nyüszögnek valamit. És hiszik, hogy ez a kiugrási lehetőség. Mint a Frédi gyerek, aki azóta mindenhez IS ért...

satch 2018.02.25. 10:05:46

Pedig a 888-on megjelent Leander interjú után attól tartottam már előre megvan a nyertes. Az amit azok csináltak az arcpirítóan fosszar. Ez egy fokkal jobb.

padresz 2018.02.25. 10:07:36

Amúgy annyira nevetséges és szánalmas ez a lebonyolítási rendszer, a zsűrinek kb egyeduralma van, a nézőknek gyakorlatilag alig van beleszólása az eredménybe. Mi értelme van, hogy a 2 elődöntőben a nézők beszavazhatnak egyet-egyet, ha a süket zsűri úgyis kiszórja őket a legjobb 4-ből???
Mi a szarnak kell megmutatni 30 produkciót egyáltalán? Ha a zsűri még a döntőben is kiválaszt 4-et, akkor miért nem csak ezt a 4-et mutatják meg a műsorban? A többinek eleve nincs semmi esélye nyerni.
Ez csak nekem szúrja a szemem amúgy?

Sunny Days 2018.02.25. 10:07:43

ez a nyertes dal olyan, amilyen, nem mondanám rossznak, sőt - talán kicsit szokatlan, mert hagyományosan valami nagyívű fájdalmas szart (akarom mondani: dalt) szoktak előadni
de hogy 720p-ben sikerült csak feltenni...
aztán a felvételen kb 3 percnél az a sehogy nem odaillő visítás.... ja, az lehetett a műsorvezető, na ott állítottam le
tiszta szerencse, hogy az egész idei Dal-t kihagytam, az ilyen visítások nélkül pont jól megvagyok
lehet itt fikázni a magyar zenei közízlést, meg szarozni az induló és aztán tévébe jutott produkciókat, de ez a "profi" műsorvezetési stílus, ami visszatart attól, hogy már bármit megnézzek a tévében...

2018.02.25. 10:34:49

Uramisten! Milyen lehetett a többi?

blogozdki 2018.02.25. 10:39:26

én tudok velük azonosulni és melléjük állok. legalább nem egy latin magyarul makogó, vagy egy indiai migráns alapján ítélnek meg minket az euróvízión. azt meg végképp nem értem, hogy a produkció ellen lázadók miért nem aktivizálták magukat és tettek ellene, hogy az AWS jusson ki. dehát nem Magyarországon élünk, hanem MegMagyarázországban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.02.25. 10:39:37

Mit akartok végre kiküldünk egy bandát amiben az énekes hamis, a tagok úgy néznek ki mint a hipszter metálosok a szám is elég pocsék....szóval eurovízijó kompatibilis :)
Ezt még felvételről se tudnám végig szopni, hány órás műsor volt ?

2018.02.25. 10:48:53

Valóban mindegy, hogy ebből az eresztésből (akár az összes indulót nézem is) ki jut ki, de ez nem csak bukta, de szégyenletes égés is lesz. Ez egy hamisan elóbégatott valami. Nem metal, mert azt szeretem és ismerem. Miért van az, hogy úgy általában néha-néha felbukkan egy két élvezhetőbb szám, de a Dal-ba kifejezetten hulladékok vannak évek óta?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.25. 10:49:02

Azért az eszem megáll, hogy pont rockeroldalról érkezik a legtöbb szarozás, a jelek szerint irigy, de sikertelen konkurens bandák embereitől. Akinek ez nem elég kemény, mert van benne dallam is, az tényleg nem tudom, hol él. Én pont attól féltem, hogy túl kemény lesz a magyar közízlésnek, szóval annak ellenére meglepetésként ért az eredmény, hogy abszolút nekik drukkoltam, és toltam is rájuk szavazatot, amennyit lehetett. Nekem ez a szám tetszik, végre rockkal megyünk. Hogy ott kint mi lesz, az meg egyelőre megjósolhatatlan. Mindig úgy futunk neki, hogy tök mindegy, mert senki nem szavaz ránk, de ilyenkor jusson eszetekbe Ruzsa Magdi, ByAlex és Kállay-Saunders top 10-es eredménye, főleg az utóbbi negyedik helye. Szóval hagyjuk már ezt az állandó fanyalgást!

2018.02.25. 10:51:40

@blogozdki: és ugyan kire szavaztunk volna? Az agyon hájpolt Király Viktorra :)? Szar volt mind. Ez meg még vérciki is.

2018.02.25. 10:55:56

@Fedor: Ebben mi volt a rock? Én, mint rocker, személyesen szégyelltem magam a képernyő előtt. Nagyon gyenge és hamis óbégatás volt, puhány gyerekektől.

NoraFr 2018.02.25. 11:14:32

@G.Tibor: Egyetértek. Olyanok lesznek ezek a fiúk a sok nyálas és mindenféle csodásnak kikiáltott extrém előadó között, mint elefánt a porcelánboltban. A magyarok soha nem fognak helyezést elérni, bármit tesznek. Előre élvezem a reakciókat és igen, szurkolok nekik.

Broad 2018.02.25. 11:17:47

Ahhoz képest, hogy playabck, nagyon szarul szól. Vagy ez direkt van így?

G.Tibor 2018.02.25. 11:21:16

@abcd1234:
Kérlek, határozd meg, mi a rock. De komolyan érdekel a véleményed, hogy szerinted mit hívunk 'rock'-nak. Nem példákat kérek, hanem definíciót. Előre is köszi!

Bobby Newmark 2018.02.25. 11:29:12

@Jones F.: Természetesen arra költöd a pénzed amire akarod. Nekem meg erről az lesz a véleményem, amit én akarok. Ez ilyen.

Az én szempontomból ez úgy néz ki, hogy pénzt adtál olyan dologra, amiből sem tulajdonod, sem élményed nem keletkezik. Ennyi erővel fel is gyújthattad volna a bankjegyeket. Vagyis nem, mert az legalább élmény.
Ami meg ennél még súlyosabb hiba, hogy pénzt adtál a legaljadékabb, leghányigerkeltőbb szórakoztatóiparnak, ami csak a világon létezik.

Azt meg inkább nem véleményezem, hogy te tisztában vagy azzal, hogy 30 éven keresztül kiket küldtünk erre a giccsparádéra, meg milyen dalnak nevezett popipari szeméttel.

Gondolom ahhoz öreg vagy már, hogy ízlést meg valami hobbit találj magadnak, úgyhogy nem is javaslom ezt már neked, csak csendben gyászollak.

Bobby Newmark 2018.02.25. 11:33:21

@Jadeite: Akkor legalább átment a gondolat, hogy mennyire tekintem szemétnek amit produkálnak.

Szerintem olyan nincs, hogy "magyar viszonylatban". Miért is adjuk meg ezt az engedményt az előadóknak? Magyarok vagyunk, nincs ízlésünk, igénytelenek vagyunk a minőségre is, úgyhogy belefér? Vagy hogy a búbánatos isten faszába gondolod ezt?

És ez pont annyira ciki és szégyenteljes mint Byealex, csak más stílusban.

PetDrag 2018.02.25. 11:43:35

@Bobby Newmark: sztem orvosra Neked van szükséged! Te káromoltad Istent, arra célzott... szövegértés: 1-es, leülhetsz!

2018.02.25. 11:47:29

@Fedor: Nem a rockkal van a baj, senki nem állította. A gyerek ótvar hamis, attól mert hörög, ez még simán átüt.
De tényleg tök mindegy, a '98-as Charlienál nagyobbat nem éghetünk, amúgy fasz se tudja miért veszünk részt ebben bohóckodásban minden évben!?
Tudjuk hogy szavaznak(pl oroszok) tudjuk akármivel megyünk sosem nyerhetünk, kimegyünk midig tölteléknek.

Jávori 2018.02.25. 11:48:04

Utolsóból lett az első. Elsőből - remélem - nem lesz utolsó! :-)

PetDrag 2018.02.25. 11:49:03

@Bobby Newmark: ja, és ha @Sixx "komolyan venné" a Disclamer minden sorát akkor kevés hozzászólásod maradna itt... :P
("Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk.")

nagyember2013 (törölt) 2018.02.25. 11:55:58

Mindig elcsodálkozom azon, hogy mennyire "sehol se" vagyunk színvonalban, legyen az X-faktor, Megasztár, A dal stb. stb. Elnézem a külföldi adókon futó tehetségkutatókat, mindig megdöbbenek az ő színvonalukon, hogy mennyire jók. Itthon nagyon defektesek ezek, teljes szánalom, hogy a MAGYAR média mit tolnak a képünkbe, egyenesen botrányos! Ezek után miért nem csodálkozom AWS sikerén, hiszen, ha csaltak ha nem, az igénytelenség az oka mindennek. Európa nem b.szott még ilyet, hogy magyar média tehetségkutatói miket szednek össze és adnak le fő műsoridőben.

Sir Gombóc 2018.02.25. 11:58:31

Alapvetően bejön ez a "műfaj", de első hallgatásra ez egy katasztrófa.

bcrics 2018.02.25. 12:00:24

@G.Tibor:

Gondolom minden rezsimben mast jelent.
A 80-as években az ellenállást a rendszer ellen.

Manapság nincs mondanivaloja csak minél melyebbre hangolt gitarok legyenek, legyen benne breakdown meg némi kemenykedes bármiről es ennyi.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.02.25. 12:00:41

@padresz: Amikor újra benevezett az ország az Euróvízióra, akkor az volt az első hír, hogy a fideszes párttagokból álló zsűri kiválasztotta az egyik államtitkár feleségét, a nézőknek semmi beleszólása nem volt...

ulpius66 2018.02.25. 12:01:16

Nekem pl. tök bejön ez az AWS, végig nekik szurkoltam!!!!!!!

Csak azért izgultam igazán, hogy ez a tök béna zsüri juttassa be a legjobb négy közé!

Amikor benn volt, már biztos voltam benne, hogy ő nyer, hisz ő a NYERŐ!

Nagyon szurkolok nekik Lisszabonban is, komoly esélyük van a győzelemre!
(PERSZE ABBAN IS BIZTOS VOLTAM, HOGY MEGINT ELŐJÖNNEK AZ "ITTEN MINDEN SZAR" nevezetű kommentelők...........)

2018.02.25. 12:06:41

Hoppácska, pályázati feltétel:
"13. A színpadon az előadás kizárólag fél-playbackben történhet: az énekhang kötelezően élő előadásban szólal meg, míg a zenei kíséret mindig felvételről szól .... Hangszerek csak díszletként használhatók."
Kikötik, hogy csak bohóckodni szabad a gitáron! Bazmeg!
Igazi csim-bum cirkusz.

G.Tibor 2018.02.25. 12:14:12

@SmittyB:
Igen. Ez egy ilyen közeg, ilyen szabályokkal, keretekkel. Túl kéne már lépni ezen. Ez nem rock zenei tehetségkutató volt. Ha az lett volna, biztos nem az AWS nyer.

Vakok közt félszemű a király.

nagyember2013 (törölt) 2018.02.25. 12:15:59

@ulpius66: Nem szégyen ha nem értesz a zenéhez, csak marha kellemetlen!

bcrics 2018.02.25. 12:17:28

Annak orulok hogy Zenekar nyert.
Aki saját maga rakja össze a dalokat, nem megírják neki es csak fel kell nyavogni egy geszti szöveget mondjuk.

Ugyhogy Grat a sracoknak.

Egy fasza aws dal
youtu.be/zYcYT7sA1vI

berne 2018.02.25. 12:25:50

Pedig hogy igyekezett a harmónikás gyerek...
Majd jövőre is elindul...

G.Tibor 2018.02.25. 12:26:36

@nagyember2013:
Igazán nem kötekedni akarok, de miért kell érteni a zenéhez ahhoz, hogy valaki eldöntse, mi tetszik neki?

Mikor gyerek voltál, te sem tudtad, hogy készül a rántott hús, csak pakoltad befele. :-)

Levitin Dávid 2018.02.25. 12:30:26

Nekem nincs bajom a metállal, de ez egy rakás sz.r, nem metál

sZulamith 2018.02.25. 12:33:52

Brrrrrr!!!! Borzasztó.

ulpius66 2018.02.25. 12:37:41

Minden elismerésem azé a két zsüritagé, aki egyáltalán bejuttatta őket a négyes döntőbe!

Levitin Dávid 2018.02.25. 12:38:53

Ha a közönség dönthetett volna, a Meggyfa nyer, és valószínűleg jó helyezést is ér el az eurovízión, az a dal oda való és nyerő dal, még meg is nyerhette volna akár. 4,2 millió megtekintése volt a youtube-on, nekem senki se mondja, hogy ez nem számít. Ehhez képest a többi, akár az aws, mind mind egy-két százezres megtekintést hozott össze, egyik dalt se szerették annyira, mint a meggyfát, nagyságrendi különbségek vannak. De a zsűri valamiért eldöntötte, hogy a meggyfát ki kell vágni és ki is vágták, hogy esélye se legyen a közönségnek a legjobb dalt beszavazni a versenybe. Az aws egyébként a legrosszabb volt az egész mezőnyben, szerintem a közönség nagy része, például a meggyfa elkeseredett szavazói is azért szavaztak rá, hogy akkor le van sz.rva, győzzön a legrosszabb, és be se jussunk a döntőbe. Szerintem így is lesz, ez a rakat sz.r a döntőig se fog eljutni, aztán csodálkozhatunk, hogy mennyire rossz az ízlésünk valójában.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2018.02.25. 12:39:47

De miért nincs hangja az énekesnek?
Az AWS amúgy Amazon Web Services...

ulpius66 2018.02.25. 12:39:50

Ezeknek a gyerekeknek az a kibaszott nagy szerencséjük, hogy az Eurovizió döntőben is a "nép" fog szavazni!!!!!!!

... és mint láttuk, Magyarországon EZ NAGYON BEJÖTT A NÉPNEK!!!

Levitin Dávid 2018.02.25. 12:41:06

a viszlát nyár maximum arra jó, hogy félidióta, rossz ízlésű beba..ott tinik pogózzanak rá, másra nem nagyon, iszonyatosan rossz minőségű dal, az énekes meg egy katasztrófa.

gurigapapa 2018.02.25. 12:41:35

Szerintem nincs baj ezzel a dallal. Eleve, ebből a mezőnyből nem volt nehéz kitűnni, ez a popmetál meg akár be is jöhet az Eurovízión.

ulpius66 2018.02.25. 12:41:36

@Eltévelyedés: "De miért nincs hangja az énekesnek?
Az AWS amúgy Amazon Web Services..."

ja, nincs hangja az énekesnek, de azért a dal AZ KIBASZOTTUL "ÁTJÖTT"!!!!

Levitin Dávid 2018.02.25. 12:42:37

@ulpius66: nem jött be a népnek, a népnek a Horváth Tomi dala jött be, csak azt nem engedte a zsűri tovább valamiért, ezért a közönség dacból szavazott erre a hulladékra a végén

ulpius66 2018.02.25. 12:43:58

@Levitin Dávid: ..akkor te menj azt hallgasd a csöpögős Király Viktorodat!

(tudod, hogy van: ízlések és pofonok.......kinek a pap, kinek a papné....)

ulpius66 2018.02.25. 12:48:23

Most mán jöjjön elő valamelyik okostojás azzal, hogy a Duna televízió DIREKT ELCSALTA A SZAVAZÁST, CSAK HOGY AZ AWS NYERJEN!

Sőt!

Mán a zsüri is csalt, mert nem engedte tovább kinek-kinek a kedvenc dalát!

Levitin Dávid 2018.02.25. 12:53:11

Egyébként a négy "legjobbból" mindenki rossz volt. A Király Viktort egyébként kedvelem, de ez a budapest girl kifejezetten kellemetlen volt, főleg a refrén, a dánielffy gergő vagy ki pedig egy rossz ripacs, úgy próbálta szegény elhitetni, hogy nagyon szenved, de látszott, hogy csak erőlködik, kifejezetten ellenszenves pszichopata feje volt, és csak azért jutott be a négyesbe, mert azt hitte a zsűri, hogy a tavalyi győztesre hasonló f.s majd bejön. Egyébként lehet, hogy bejött volna, mert tavaly az a sz.r is győzött, de annak a csávónak legalább volt egy szívátültetése, ami "nagy dolog" egy ilyen versenyben. A harmonikás gyerek egy vicc volt, a zenésztársát pedig legszívesebben felpofoznám, annyira beteg feje van. Szánalmasan rossz volt mind a négy. De a legvisszataszítóbb jelenség a versenyben a Schell Judit volt, akit a reklámok alatt is, és egyébként is nyomnak mint süket a csengőt, pedig ronda mint a bűn, tehetségtelen és még ráadásul végig az egész műsorban hülyeségeket beszélt. De a többi zsűritag is bebizonyította, hogy nem ért a zenéhez. Szerintem dekára megvették az összeset, nagyon komoly összeget mernék erre feltenni. Én erről a műsorról meg erről a csatornáról bármit el tudok képzelni, csak azt nem, hogy tisztességesek.

WaldhauserAranka 2018.02.25. 12:54:49

Tök mindegy ki megy. Előre le van zsírozva ki nyeri az Eurovíziót.
Évek óta figyelem a fogadási irodák kit kiáltanak ki esélyesnek. Általában már azelőtt első helyre tesznek valakit hogy az az ország kiválasztaná hogy egyáltalán milyen dalt küld. Most például a bolgárok vannak minden irodánál első helyen, úgy, hogy még ki se választották az induló dalukat. És majd figyeljétek meg, ott lesznek a top3-ban!

CSB1196 2018.02.25. 12:58:27

Az a röhej, hogy “közönségnek”, “nagy nyilvánosságnak”, meg “közízlésnek” neveznek 150 ezer körüli szavazót egy 10 milliós országban, ez a szavazás olyan messze volt a közízléstől amennyire messzebb nem is lehetne, pl a youtube nézettség valóban reálisabb képet mutat a produkciók valódi, szélesebb körű nészerűségéről vagy nészerűtlenségéről.
Ez persze senkit nem érdekelt tegnap este, legalább is Mezőt és Schellt biztos nem..

G.Tibor 2018.02.25. 13:06:32

@CSB1196:
A youtube sem közízlés. Bár tény, hogy szélesebb, mint a szavazósdi. Véleményem szerint nincs, nem létezik reális fokmérő a közízlésre.

2018.02.25. 13:07:30

@G.Tibor: Most olvastam vissza, Sixx meg is magyarázta miért, de nekem ez új volt. Amúgy, így legalább csak az ének hamis.

teszt123456789 2018.02.25. 13:10:16

@Levitin Dávid: Nem tudtam, hogy az AWS volt a legrosszabb mind közül, de hála a magasságosnak, hogy itt vagy Te, A Mindent Tudó Ember, és lealacsonyodsz a pórnép közé, és szívességet teszel nekünk azzal, hogy vagy olyan jóságos, hogy megmondod, hogy mi jó, és mi nem az. Nagyon Köszönjük!

apro_marosan_petergabor 2018.02.25. 13:11:38

@lukacstoncsi:
Nem is kell, hogy nyerjen. De hogy az első tízbe bekerüljön, van esélyük- színvonalban és ízlésben még mindig toronymagasan Kolbász Koncsita felett vannak - ügyeljenek arra, hogy kellően extrovertáltan őrjöngjenek a színpadon, a hangerőtől pattogozzon ki a teremben a betonszerkezet, a dal felét magyarul, a másik felét angolul énekeljék, de legalább a refrént angolul, ennyit biztosan megbírnak tanulni.
Király Viktornak több esélye lett volna, de az ezerfejü (vajon hány ezer rajongója a zenekarnak hányszor szavazott?...:)) cézár így döntött...

teszt123456789 2018.02.25. 13:13:24

@SmittyB: Teljesen nyilvánvaló, egyszerűen nincs idő 10+ élő produkciót átpakolni/beállítani, meg nem is kockáztatná meg az Eurovízió, egyszerűen akkora a show, meg annyi pénz megy bele, hogy minimálisra kell csökkenteni a lehetséges technika hibák számát.

fingszaguhere 2018.02.25. 13:16:39

@WaldhauserAranka:
Épp ezért nem fognak a bolgárok nyerni. Majd figyeld meg egy olyan fog, aki a verseny előtt a 10-15. hely köré várnak, mert azokra nem nagyon fogadnak így nem kell perkálniuk. Így volt tavaly a portugál dallal is. Tavaly az olasz volt a favorit a verseny előtt és csak 4. vagy 5. lett végül.

ulpius66 2018.02.25. 13:20:04

@teszt123456789:

Tök igazad van Levitin Dávidot illetően!

Javasolni is fogom, hogy jövőre csak EGY TAGÚ LEGYEN A ZSŰRI!!!!

A PÓRNÉP MEGSZAVAZTATÁSÁT MEG FELEJTSÜK IS EL!!!!
(azt nem árulom el, kire gondoltam "az egy zsűritagnál....)

CSB1196 2018.02.25. 13:21:29

@G.Tibor: ez igaz, viszont a youtube nézettség képet adhat az estleges külföldi támogatottságról is, ezt a zsűri mindenképp figyelembe vehette volna, még akkor is ha tré a legnepszerűbb dal..

CSB1196 2018.02.25. 13:25:39

@apro_marosan_petergabor: pont ez a baj, hogy valójában az az “ezerfejű” tényleg elég alacsony szavazó számot jelentett, a “népet” semmiképp..

nick papagiorgo 2018.02.25. 13:25:53

Bárki nyert volna, akkor is ment volna itt a fikázódás.
Az Euro-vizilón meg megfigyelhető, hogy az országok a szomszédaikra vagy a barátaikra szavaznak, indítsanak azok százfogú asszonykórust, cigányzenét, metált, bármit.

Úgyhogy az egésznek semmi jelentősége nincsen.

Azoknak meg, akik szerint "baromi beégés lesz" üzenném, hogy Conchita Wurst pl. megnyerte - a szegény osztrákok azóta is mosogatják magukat, hogy itt ám nem mindenki szakállas buzi. Ennél még a beégés is jobb, az legalább nem kirívó :)

ulpius66 2018.02.25. 13:31:14

Ma ismét meghallgattam vagy tízszer...most is nagyon bejön!!!!!
(akinek meg nem tetszik, az NE HALLGASSA!!!! ... ilyen eccerű az élet!)

NoraFr 2018.02.25. 13:36:24

@Levitin Dávid: Én 59 éves vagyo, de még mindig többre értémelem a rock-ot és a metált, mint ezeket a futószalagon gyártott, szalmaláng életű sztárokat, ne adj isten nemzeties, mulatozós számokat. Ezeknek a fiuknak "van vér az ereiben". Fogjuk már fel, hogy ők győztek, ők képviselik az országot, ezért nekik kell szurkolni.

nu pagagyí 2018.02.25. 13:37:37

Örülök, hogy nem egy laboratóriumban kikísérletezett eroviziós terméket küldünk. Ahogy ByAlex-ről sem gondolta volna senki, hogy sikeres lesz, akár ez is befuthat, ha éppen tele lesz a tőke a nézőknek a népi muzsikákkal és a trillázó oeraénekesekkel.

nick papagiorgo 2018.02.25. 13:40:44

Még egy dolog: ha bármelyik ország elindítana mondjuk egy szíriai migránst (aki mondjuk még vak, vagy féllábú is), valami olyan dallal, hogy "soha többé háborút és én meg itt leltem hazára", hétszentség, hogy megnyerné, vagy legalábbis a top3-ban benne lenne.
Mert az Euróvízió így működik.

Más kérdés, hogy nem akarok magyarkodni, a Fidesz szekerét tolni stb, de személy szerint nem lennék túl boldog, ha hazánkat egy féllábú szír migráns képviselné. Kicsit olyan színezete lenne, hogy itt már nincs is normális zene, úgy kell importálni stb.

Amúgy gratula az összes indulónak, sőt még a nevezőknek is.

nu pagagyí 2018.02.25. 13:42:31

@CSB1196: Pedig többen szavaztak erre, mint ahányan a "nemzeti konzultációs" ívet visszaküldték.

2018.02.25. 13:46:25

@nick papagiorgo: Wurstnak volt hangja, valami újjal, megosztóval jött, bekajálták és ne feledjük ezen a versenyen mindig dallamos, fülbemászó szám nyer.
Na ez nem az, és hát kevéssé esélyes, hogy az európai metálosok Euroviziót néznek és egymást taposva küldik majd a szavazatokat.
...szíriai migráns, meg hogy a fenébe jött ide?

anti és apu 2018.02.25. 13:49:42

@bitch pudding: fura, nekem pont ez a szó ugrott be először, amikor elkezdtem hallgatni: dögunalom

Levitin Dávid 2018.02.25. 14:13:05

@ulpius66: mikor mondtam, hogy tetszik nekem a király viktor dala? az egy hallgathatatlan vacak. az egyetlen jó dal a meggyfa volt, több mint 4 millió megtekintéssel a youtube-on, a győztes aws-nek meg volt háromszázezer körül. Szerinted melyik a több, a háromszázezer vagy a 4,2 millió?

G.Tibor 2018.02.25. 14:42:55

@Levitin Dávid:
Ezzel azt akarod mondani, hogy amit sokan szeretnek, az jó, amit kevesen, az rossz?

Bobby Newmark 2018.02.25. 14:43:55

@PetDrag: Ja hogy az. Én mondjuk telibe leszarom a vallásokat, megvetendő, szánalmas dolognak tartom, az egyik legalja emberi gyengeség. Úgyhogy ebből kifolyólag kurvára nem érdekel a hiszti, amit a hitükben megsértett faszbarmok művelnek. Ti tettétek fel az életeteket egy hazugságra, pont leszarom, hogy nem tetszik, ha ennek tényével szembesültök.

Egyébként meg egészen addig ontopic voltam, amíg el nem vittétek a témát retardált irányba. A te hozzászólásod, amiben engem próbálsz lebaszni istenkáromlásért (muhaha, 21. század van, bazmeg, te meg ókori kecskebaszók hiedelmeivel akarsz engem csesztetni?) az mennyire tartozott a témához?

G.Tibor 2018.02.25. 14:46:39

@Levitin Dávid:
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/A_legnézettebb_YouTube-videók_listája

Neked ez fokmérő?

Bobby Newmark 2018.02.25. 14:50:44

@nagyember2013: Ez mondjuk azért van leginkább, mert vagyunk 10millióan, és akinek van hozzá tehetsége, az zenél már. És a tehetségkutatókkal kb két kör alatt kimerítettük azokat, akik már annyira nem tehetségesek, csak próbálkoznak. Így 15-20 környi folyamatos "tehetségkutatás" után meg már csak a bödön aljáról vakargatjuk fel a szennyet.

gépeklázadása3 2018.02.25. 14:55:47

A normál énekes rész hamiskás, és a szöveg is túl faék, de vannak jó pillanatok. Nameg metál szám, és 3 perc.. Kb mintha megvágták volna.
Nem értek a popszakmához, de örülök, hogy valami kevésbé kommersz műfaj nyert, mondjuk nem mozgat meg különösebben.

OFF: Ha nekem kéne dönteni, akkor valami ilyesmi képviselné az országot, csak deáknyelven (angolúl):
youtu.be/R2jghnSLi-0

Úgysem a zenéről szól az egész, akkor meg minek kellene komolyan venni? A linkelt dal legalább elárul valamit a magyarokról/a magyar humorról.

Ashley2008 2018.02.25. 15:20:20

Nézzük a jó oldalát: ismét nincs esélyünk nyerni, így nem kell kiszenvednünk a jövő évi rendezés költségeit ;)

G.Tibor 2018.02.25. 15:41:39

Lám, az indexen belül sincs egyetértés:

langologitarok.blog.hu/2018/02/25/a_magyar_rockszinter_meghekkelte_a_dalt

De ez így szép, és mindenképp szimpatikus húzás, hogy felvállalják a szerkesztők. :-)

tollas 2018.02.25. 15:50:42

Hát ennek az Ákosba oltott metálnak garantáltan semmi esélye, ami nem baj, mert az Eurovizión az összes dal egy rakás szar. Ez is.

kóbormajom 2018.02.25. 16:14:44

MIII???? HOGY NEM A MÉSZÁROS LŐRINC NYERTE A VERSENYT?

Innentől egyértelmű a csalás, akárhogy is magyarázzátok! Én is rá szavaztam az este meg mindenki az utcából, és még a legjobb négybe se került be!!!!444négy

morph on deer 2018.02.25. 16:34:29

@gépeklázadása3:
“A normál énekes rész hamiskás, és a szöveg is túl faék, de vannak jó pillanatok.”

Hát egy mindenképpen van neki, de azt nem vártam meg.
Egyébkénk az ének nem “hamiskás”, hanem konkrétan hamis, az énekhang is tompa,- az énekes egyszerűen nem jó.
A szöveg valóban faék egyszerűségű, de ha még csak az lenne... De legalább nem üti dallamvezetést, ami pont olyan, mint bármelyik másik nótácskáé, amelyből 12 egy tucat.

Ami jó, az az, hogy legalább más.
Sajnos annak a másnak viszont nem elég jó!
Kár.

2018.02.25. 17:05:01

Szerintem az lehet a dolog hátterében, hogy nem akarnak nyerni, mert nem merik megszervezni jövőre az eseményt.

közösperonos átszállás 2018.02.25. 17:24:02

@blogozdki: Ennél valami ütősebb kell, ezért egy fityinget sem fognak adni a pártközpontban.

lovand 2018.02.25. 17:31:56

@G.Tibor: Csak egyetérteni tudok! Nem tetszik a szám, de nem vagyok Isten (ellentétben Sixxel meg az itt kommentelők nagy részével, akik nyilvánvalóan azok, hiszen csak az ő ízlésük a mérvadó, ami nekik nem tetszik, az mind trágya, aki mást mond, az meg idióta), hogy megmondjam mi a jó és mi a rossz, csak azt tudom megmondani, hogy mi az, ami nekem tetszik/nem tetszik, attól még nincs baj azzal, ha másnak bejön. Legalább végre megint kezd feljönni a rockzene, hátha elindul valami és más rockzenekarok is lehetőséghez jutnak. Inkább meg kéne tanulni, hogyan örüljünk a másik sikerének és megnézni, mi az, amit ő másképp csinál, mitől sikeresebb, mint én, és tanulni belőle! Szóval hajrá, én szurkolok az AWS-nek!

CSB1196 2018.02.25. 17:35:30

Az AWS meghekkelte az országimázst!

Chuck Νorris 2018.02.25. 17:50:35

szegény Both Mikit sajnálom, a pontozás elött milyen szép hosszan elöadta hogy a 10 közé direkt préseltek be pár nem eurokompatibilis dalt, de a döntöbe mindenképpen olyat juttatna be, mert csak ugy erösödhet évröl évre a pozicionk ott, ha jo kompatibilis dalt viszünk :)
erre becsusszant 4.nek az AWS, valamit nagyon elszámoltak az elözetes pontmegbeszélésen, pedig már ByeAlexnél is kiszurt velük a közönség :D

Énmegeztgondolom 2018.02.25. 21:20:52

Ez egyértelműen rétegzene - méghozzá viszonylag szűk rétegé, számomra speciel a megjelenés és a stílus igénytelensége taszító. Kár, hogy nem Dánielfy Gergő jutott ki. Az ő lelkülete mindenképpen pozitív hatást vitt volna az ejus rendezvénybe, a helyezés meg úgyis mellékes. Én nekiállok keresni, hogy melyik ország produkciójának szurkolok.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2018.02.25. 21:25:28

@otgorbebogre: Ezzel azt akarod mondani, hogy megérdemelten nyerte meg a versengést és nem csak azért, mert "megbotránkoztató volt" a szakállas nő a színpadon - az elfogadás jegyében... etc... Ha ez az előadó történetesen Terry Black lett volna, isteni hanggal, szerinted nyer Magyarország? Véleményem szerint mindent előbb néznek annál, mint a hang, az egyedi és tökéletes előadást. Visszanéztem youtube-on fent van a kezdettől fogva kik nyertek. Hát az utóbbi 20 évben egy kezem elég hozzá, hogy kire emlékszem és ki alkotott tényleg nagyot, nem felejtőset (ez az utóbbi megállapítás egyébként az összes győztesre igaz)

rágypégsérotomsik 2018.02.25. 22:30:28

Ez mi ez? Középiskolás gyerekek összeálltak, és mert a gazdag szülők megvették a szuper felszerelést, máris zenésznek képzelik magukat? Ez már a nyolcvanas években is ultragagyinak számított volna. Egy szalagavatón sem engedték volna fellépni őket, nemhogy dalfesztiválon. Méghogy rock és metál? Kiabál mint a sakál, énekelni nem tud, szöveg nulla, zene nulla, és ez a hisztirohamos fej- és hajrázás... anyám borogass.

Coligny 2018.02.26. 08:56:43

@rágypégsérotomsik: Ezek a mai fiatalok! Rázzák a fejüket, meg kiabálnak is! Hihetetlen. O tempora! O mores!
Borbélyhoz kellene küldeni őket, meg embert nevelni belőlük a katonaságnál! Ott a nótázást is biztosan megszeretnék!

commentes nikk 2018.02.26. 10:23:42

Nem egy nagy eresztés ez a győztes dal, de legalább gitárzene, rockzene, sokkal kevésbé égő, mint a tizenkettő egytucat amerikai R'n'B másoló herélt nyekergés, ami általában elfogadott popzeneként. Az Eurovízió alapjellege és szavazási szisztémája miatt nekünk soha nem lesz esélyünk megnyerni, a világ legjobb dalát vihetnénk, akkor se, szóval édesmindegy kit küldünk, de ha már megy valaki, akkor jobban örülök az ilyen metálfélének, még akkor is ha elbaszott vagy nem igazán kiemelkedő, mert így is vállalhatóbb, mint a ciki trollprodukciók meg a nyálas nyekergések, amikből áll javarészt az Eurovízió.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.26. 11:01:34

@SmittyB: "A gyerek ótvar hamis, attól mert hörög, ez még simán átüt."

MOST hamis volt. Ezt én is hallottam. De egyrészt hallottam már ezt a számot jobban előadva is, másrészt ez Dalverseny, nem X-Faktor: a számok versenyeznek. Az meg jó. Reméljük a srác összekapja magát hangilag.

Amúgy meg rengeteg szarozás ment itt arról is, hogy ez nem rock. Akkor mi a rock, ha nem ez? Bírom az olyan nagy megfejtőket, amelyek minden műfajt a legeslegszűkebb definícióval hajlandóak elfogadni, minden változás és variáció nélkül, a fejlődés meg menjen a francba.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.26. 11:03:19

@SmittyB: Ez egy tévéműsor, nincs idő adásonként 20 beállásra.

Jam Clerk 2018.02.26. 12:47:37

Tudja a szösz, de szerintem a top4-be jutottak közül a yesyes előadása körülbelül hatásos, a szöveg és a dallam a szokásos panelekből áll össze; Király Viktor dala szövegileg is az egyik leggagyibb, aminek az elolvasására perceket pazaroltam az életemből, az előadásától meg a hideg rázott ki; Dánielffy Gergely pedig igen hatásosan tud picsogni arról, hogy valaki csúnyán átverte a fejét, azok után, hogy már közös albérletük is lett valahol a Temze partján. Mindhárom dal csak tizenkettő egy tucat (jó esetben, de a 40 között inkább harminchat a 3 tucat). Az AWS szövege és előadása legalább más (ettől még nem szavaztam rájuk sem), és most már érdekel, hogy mire jutnak kinn. Lehet, hogy a srác nem énekel tisztán (esetleg még hamis is lehet, felőlem, nem vagyok vájtfülű), de ha a tiszta éneklés lenne a fő csapásirány, mindenki operaénekeseket küldene.

Levitin Dávid 2018.02.26. 15:02:59

@G.Tibor: természetesen nem ezt akarom mondani, hiszen lehet jó, amit kevesen szeretnek és lehet rossz, amit sokan. Azonban az Eurovízió pont attól az ami, pont az lenne benne az érdekes, ha nem lenne szakmai zsűri sem a különböző országokban, sem a nagy versenyen. Hiszen én mint néző, arra vagyok kíváncsi, milyen zenét kedvel leginkább Európa, mármint az emberek. Nagyon sok szakmai díj van, amelyeknél helye van a szakmai zsűrinek, szerintem egy ilyen versenyben nincs helye. De még ha van is, akkor is kellene hogy legyen egy vigasz ág a döntőbe jutáshoz is. Mert a mostani helyzetben ha valakit el akar kaszálni a zsűri, simán megteheti, én ekkora súlyt nem adnék a zsűri kezébe. Mégiscsak arról szólna ez a műsor, hogy az ország kit akar küldeni. És ha ekkora különbség van az egyik versenyző és az összes többi között, mondom, nem apró különbségről beszélünk, hanem teljesen más nagyságrendről, akkor szerintem etikátlanság esélyt sem adni annak a dalnak, amit az ország nagy része választana.

Bobby Newmark 2018.02.26. 18:01:45

@Fedor: Rock ez, csak fos. Az ilyen emós üvöltözős szar nyugaton 15 éve volt divat, aztán azóta körülbelül ki is nőtte mindenki. Mert jó akkor sem volt, csak divat. Oké, kb 100 bandára jutott egy hallgatható, de jellemzően az sem ilyen semmitmondó tinglitangli pop volt, hanem valami egyéb metál alstílussal keveredett. Ezek a csávók meg kábé még az emónak is a legeslegalja.

totii 2018.02.26. 19:48:01

Szerencsére az Eurovízió az a hely, ahol nem lehet leégni.

2018.02.26. 20:53:56

Végül is tök mindegy ki megy, tétje nincs a dolognak, így legalább a srácok megnézhetik Lisszabont.
De ha már hörgés, akkor csinálhatnának valami olyan bulit, amivel még jobban felrázzák ezt az unalmas, tingli-tangli Eurovíziót.

MutánsJane 2018.02.26. 22:10:26

@Bobby Newmark: Bocs, az emo nem a rockból, hanem a punkból nőtt ki.

Bobby Newmark 2018.02.27. 11:08:45

@MutánsJane: Egyrészt nem állítottam hogy nem, másrészt a punk nagy része is punk rock, eredetileg is az volt, a különböző nem rock punkzene inkább már post-punk, ha tényleg hajszálvékonyra akarjuk szeletelni a stílusokat, és még azt is hasogatjuk.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.27. 15:16:48

@Bobby Newmark: Ízlés dolga. Nekem tetszik, és nem vagyok vele egyedül. Neked meg nem. ez van.

Bobby Newmark 2018.02.27. 18:22:33

@Fedor: Jó, csak válaszoltam a kritikákat ért kritikádra, hogy az nemannyira úgyvanám. Az ilyen "ezmánemisrokk" emberek csak nem tudják megfogalmazni rendesen a mondanivalójukat, én megpróbáltam neked összefoglalni.

tom_pika 2018.03.11. 11:02:06

Fanyalgók, irigykedők, saját ízlésüket egyedül értékesnek képzelő hozzászólók hada beleértve a bloggert is. Szerencsére nincs és nem is lesz olyan világ ahol a sok észt és mást meg nem engedő ízlést osztó főokos határozhatja meg, mi történjen. Inkább örüljünk, hogy nem megint egy "egész éjjel rólad álmodom, csókod íze számban éde sfájdalom..." típusú dal nyert. Nem megy? Akkor sajnállak :-)

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2018.03.15. 17:41:32

muszáj nem túl jó dalt küldenünk, mert ha véletlenül megnyernénk, gondban lenne az ország, hogy hogy tartja meg a következő évi műsort :D :D :D
süti beállítások módosítása