Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Már a Népszavában is egyoldalas hirdetésben sorosoznak

2017. december 28. 09:42 sixx 216 komment

img_20171228_083759.jpg

A kormány se istent, se embert nem ismer, és nincs az a pénz, amit el ne baszna költene, ha Soros Györgyről és az ő Tervének meghiúsításáról van szó. Kissé kezd az embernek olyan érzése lenni, mint Pelikán József gátőrnek, csak éppen ez most itt nem egy szatíra, hanem a rezsiszilárdos, országgyűlési határozatos valóság. Az, amiben a kormány úgy érzi, a lehető legtöbb felületek közölnie kell, az Európai Parlament határozatot hozott a Soros-terv végrehajtásáról (!!!), amire a legjobb orvosság az, ha leírják, ők ezt elutasítják. Egyoldalas, fizetett hirdetésben. A mi pénzünkön. Basszameg, inkább varrnák ürgebőrbe.  Az azért mindenesetre valahol kiábrándító, hogy a Népszavát is sikerült bedarálni. A sors iróniája, hogy a Népszava testvárlapjánál, a Vasárnapi Híreknél pont azért állt fel a főszerkesztő, mert valami ilyesmit akartak lenyomni a torkán. 

Aljas, uszító propagandahirdetést jelentetett meg a kormány a szeretve és érzékenyen készített ünnepi lapszámunkban, amelynek cikkei - ahogy minden héten - az elfogadás és a szolidaritás jegyében születtek. "Társadalmi célú hirdetéseivel" a kormány pont ezeket az értékeket kívánja eltüntetni a magyar társadalomból.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tengerindrím 2017.12.28. 14:55:44

@borivója: Hol is hallottam már ezt a dumát? Ja igen, megvan!

"Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?"

Na ja erről van itt, szó a nagy célok igazságáról! Szóval amit Soros elmond mindenkinek azok nem a valós elképzelései, azok a valós elképzelései amiket soha senki nem hallott Soros szájából. Értjük!

Az a gyanús ami nem gyanús!

Végülis a gazdátok mondta, hogy a Soros terv létezésének legfőbb bizonyítéka, hogy még Navracsics sem tud róla! Ennél jobb érv a világon nincs.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:57:20

@taga20:

"de ez egy tusé volt"

Touché, te vadbarom.

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:58:07

@Rattanat: "Majd akkor nézz körül amikor az ápolóból 1,5 éves gyorstalpalóval aneszteziológussá avanzsált "szaktekintély" nekilát a műtéti altatásodnak. Utolsó éber pillanatodban még adj hálát Orbánnak, hogy az egészségügyen megspórolt pénzből még több propgandára futja majd. Szép álmokat! "
A te kis szerencsétlen 7%-odból ne is várj többet..az az USA-ban kb arra lenne elég,h a nagyvizit után - ahol elfordulnának- kifele menet rád nyitnák az ablakot,h földobd a talpad egy jó kis tüdőgyulladástól..az anesztesed ára is kb 4000dollár.. a magyar eü-höz még senki nem mert hozzányúlni..nem is lenne miből fenntartani..vagy a kezelés lenne megfizethetetlen, mert kevés hozzá a béred v a fenntartását nem tudnád finanszírozni a 7%-odból..

taga20 2017.12.28. 14:59:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: kellemes húsvéti ünnepeket kívánok:)

most, hogy mindaketten szeretjük egymást, beszéljünk a hülyeségedről.

"Tehát ha a kormány nem hirdet balos lapokban, akkor az a baj. Ha hirdet, akkor meg az a baj."

a kormány ne hirdessen semmilyen lapba se, és ráadásul ne uszítson permanensen, és ne nyúljon le a maffiabandád több tíz milliárd forintot hirdetés címszó alatt!

zöd?

taga20 2017.12.28. 15:02:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem mondod, te egyszerű???

nekünk még egy ilyen társasjátékunk is van.

szerintem, ne ilyennel akarj mekfogni nyugdíjas barátném!:)))

taga20 2017.12.28. 15:05:32

@Tengerindrím: "Az a gyanús ami nem gyanús!"

ja, ahogy mondod!:)

www.youtube.com/watch?v=Vfi322f5QF4

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 15:07:04

@Tengerindrím: már megint a soros..sztem ti többet foglalkoztok vele,mint mi..bocs,de csak észérvekkel tudok vitatkozni..a vita az észérvek logikus sorozatainak ütköztetése, amit konklúzió követ..és ezt hol hallottad? próbáld meg összerakni a fejedben az elmúlt 100év történéseit, gazdaságpolitikáját aztán gyere vissza..

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:15:26

@dr. mesterséges színezék:

"Édesanyád még mindig prostituáltként dolgozik?"

Dehogy! Az ő édesanyja óvszereket osztogatott a kocsisoron dolgozó szexmunkásoknak, többek között a te édesanyádnak, Egyszer selejtes szériát kapott a Vöröskereszt, elszakadt az anyád kuncsaftjának farkán, ebből lettél te. Pechedre anyád kuncsaftja akkor épp egy kutya volt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:17:19

@taga20:

Na látod, még abból sem tanultál.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:20:33

@taga20:

Mutasd már meg azt a törvényt, amely ezt tiltja a kormánynak.

Avagy a Jobbik hirdethet olcsón bérelt plakátokon?

taga20 2017.12.28. 15:22:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: jozsinéni, ha van most időd, kapcsolj a klubrádióra.

érdemes lenne meghallgatnod mit mond iványigábor.

dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 15:22:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Értem én, de prostituáltként osztogatta az óvszereket? És még mindig prostituáltként dolgozik? Te pedig még mindig a madámja vagy?

dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 15:25:14

@borivója: Az idiótáknak?
Nem mondod, hogy Viktor a politikát idiótáknak csinálja!?

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 15:34:29

@dr. mesterséges színezék: okos vagy kisfiam! ülj előre..aki globálisan lát, azok tudják,h mi a helyzet..nekik nem kell olvasni..az csak a sok surmó - a bulvár csecsein szocializálódott - pesti prolinak megy..a libsigenderfaszátsemtalálófüves söpredéken meg úgy sem lehet segíteni

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:37:57

@dr. mesterséges színezék:

Dehogy, ő vöröskeresztes volt, az anyukád volt a prostituált. Bár anyukád mára már kiöregedett, manapság már ő fizet a férfiaknak. Easy come, easy go. :)

taga20 2017.12.28. 15:40:18

@borivója: egy színvonalatlan szar vagy, még ha marcipánnak is maszkírozod magad szardarab!

dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 15:45:26

@borivója:
"aki globálisan lát, azok tudják,azok tudják,h mi a helyzet..nekik nem kell olvasni..az csak a sok surmó - a bulvár csecsein szocializálódott - pesti prolinak megy."

Most ezt akkor úgy kell érteni, hogy pesti prolik válaszával házal Viktor Brüsszelben csillió forintból?
Ahhoz kétség nem fér, hogy te az egyik globálisan látó vagy, ezt nem is kérdezem.

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 15:51:30

@taga20: ez egy észérv nálatok? nem irigylem a társaságod..na és eldöntötték már,h ma este ki lesz a kislány?

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:00:54

@dr. mesterséges színezék:
az állami tulajdonban lévő vagyon értéke 18 194 milliárd forint.
2010-ben 10 ezer milliárd körül járt ez az összeg..
az adósságról nem is beszélve..
ez nem spekuláció, a tények makacs dolgok..
ja,
Soros vagyona 8 milliárd USD..és ezt 'tisztességes' munkával bírta összehozni..miért nem ez zavar?

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:07:32

@taga20: látszik,h még alig vagy túl a gyerekkoron..amikor egy vita lezárásaként összekented szarral a testvéredet..ajánlok egy jó pszichiátert, történetesen kolléga..na viszlát..rád nem pazarlom a drága időm..

taga20 2017.12.28. 16:11:27

@borivója: szakadok rajtad, hogy mekkora egy fasz vagy!:)

döbbenet, hogy belőled dalmanéni, van legalább 2 millió!

dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 16:19:55

@borivója: Ló-e vagy, hogy úgy lépdelsz egyszerű kérdés megválaszolása helyett?

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:22:38

szar-szakadok rajtad-maszkírozás..
ezek vmi frusztrációk lehetnek...
nem lehet,h nemet kéne váltanod?
nálatok az úgyis trendi..
na szevasz kislány

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:24:17

@taga20: szar-szakadok rajtad/vagy benned../-maszkírozás..
ezek vmi frusztrációk lehetnek...
nem lehet,h nemet kéne váltanod?
nálatok az úgyis trendi..
na szevasz kislány

dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 16:25:53

@borivója: Egyébként Soros helyében - pusztán sportból - rászánnék abból a nyolcbillió dollárból annyit, amennyi kell arra, hogy a Fideszből fakeresztek maradjanak hevenyészett földhányásokon, HA
1. volna olyan tervem, amire
2. a Fidesz akármilyen veszélyt jelentene.

De én nem vagyok egy globálisan látó.

kalbász 2017.12.28. 16:35:35

Na nem mintha nektek lenne bármi akadály (pénz, energia) ha azt kell narrálni, hogy mi miért szar éppen.
Ha a kutyát nem érdeklő sorosmalacot meg kell futtatni a külföldi baráti médiában. :)
lehessen egy kicsit sikongatni, hiszen soros nyilván csupa naív szívjóságból pénzel szervezeteket, embereket, médiát azokban az országokban ahol teheti.
Ez ilyen jólelkű, na, nem vár érte semmit.
És igen, Vityát is azért pénzelte.

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:48:11

@dr. mesterséges színezék: sztem a népünket eláruló puszta sport helyett inkább kezd el megismerni kis hazánkat,történelmünket, tradícióinkat, kultúránkat, népzenénket, hazánk nagyjait, hátha ragad rád vmi identitástudat..
Isten hozott minálunk és érezd jól magad..ha már itt vagy..

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:55:14

@dr. mesterséges színezék: amúgy pedig 1984 kék szalag bizottság d 209, alias Medgyessy..Magyarország kiárusításának terve, amit gyufáék meg is valósítottak..

egy_ember_ 2017.12.28. 16:56:42

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Azért ne ilyen intenzíven told (a szakadék felé).

incognito ergo sum 2017.12.28. 17:24:43

az inforádióban már hetek óta megy "Soros György veszélyes terve" kezdetű reklám.

ki is töröltem az autórádió programjai közül, bannoltam az itthoni router-ben és az elérhető szervereken az /etc/hosts file-okban (a többi kormánymédiát már régebbóta 500-as hibára irányítottam), hát akkor ide kerül a népszava is.

bbwd 2017.12.28. 17:26:02

már a népszava is...

őrület...

sosor keze úgy tűnik mindenhova elér

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 17:28:34

@incognito ergo sum:

Lám-lám, kiderült, hogy a fejed homokba dugása nem segít.

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 17:41:16

@incognito ergo sum: a népszavát ne bánd..csak egy szennylap volt..

incognito ergo sum 2017.12.28. 17:47:10

@borivója:

sose olvastam, de most már nem is fogom.

incognito ergo sum 2017.12.28. 17:52:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem, az nem segít. Az segít, hogy külsősként már egy német cégnek is dolgozom, és igazából már csak érzelmek tartanak itthon. Nem akarom megvárni, amíg a tömeges menekülés miatt bezuhannak a magyar ingatlanárak, de szeretném elrendezni a magánéletem itthoni szálait, és aki tudok, annak helyet csinálni Würzburg környékén. Orvosok, mérnökök.

banok · http://meghaaat.blog.hu/ 2017.12.28. 17:52:13

A Népszavában rendszeresen vannak kormányzati ill. állami cégek (MVM, Szerencsejáték zrt.) hirdetések.

hatodik lenin apánk 2017.12.28. 17:57:23

@incognito ergo sum: érdekes..én a tömeges menekülést akkor látom,amikor hétvége jön és tömegek menekülnek vásárolni,h éhen ne haljanak..
ja,kifele is látom őket 8tonna élelmiszerrel
ebben a nagy menekülésben és éhezésben a lakosság 80%-a el van hízva..

mi magyarok! 2017.12.28. 18:12:38

Üdvözlök mindenkit!
Javasolnám blogger társaimnak nem ártana ha nyitott szemmel járnának és kicsit a nagyvilágban körbe néznének!
Mi magyarok vagyunk, tiszteljük egymást!
Kezdésnek javaslok egy cikket : magyaridok.hu/kulfold/no-go-zona-nemet-fovaros-sziveben-2490127/
A tények magukért beszélnek!

nyerafidesz 2017.12.28. 18:25:16

@dr. mesterséges színezék:
Na, látod! Pontosan ez a bolsevik mentalitás tartja távol a pályától az intellektuális kihívásokkal küzdő, hőbörgő, piciny ellenzéket. Még mindig nem értitek, ugye?!

kercsi vííí 2017.12.28. 19:13:21

A nepszava.hu-n popup-ban megy a sorosozás. Szóval csak ne sajnáltassák magukat, kellett a lóvé.

Éhesló 2017.12.28. 19:28:56

Ha nem hirdet a qrmány a népszarában az a baj, ha hirdet az a baj.
Döntsétek már el végre, mi a fasz bajotok van!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:31:23

@incognito ergo sum:

"aki tudok, annak helyet csinálni Würzburg környékén. Orvosok, mérnökök."

Nagyon nehéz lesz, hiszen Németországot elárasztották a diplomás arab és néger szakemberek. Orvosok, mérnökök.

"Nem akarom megvárni, amíg a tömeges menekülés miatt bezuhannak a magyar ingatlanárak"

Egyelőre inkább emelkedés van, persze lehet, hogy csak lufi, nem nem hiszem. Emelkednek a bérek, nő a vásárlóerő. És ha ilyen ütemben nőnek a bérek (amit pedig továbbra is ki fog kényszeríteni a munkaerőhiány), akkor hamarosan - úgy 10-20 év távlatában, nem hiszem, hogy hamarabb, annyira optimista nem vagyok - már nem lesz olyan nagy buli Németországban dolgozni. Főleg mert addigra Németország élhetetlenné válik a sok bevándorlótól, megjelenik a Migrations-Solidaritätssteuer oder wie sie auch genannt werden wird, aztán nincs kizárva, hogy a tömeges menekülés nem tőlünk, hanem hozzánk irányul majd.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:32:02

@Éhesló:

Az a bajuk, hogy nem ők vannak kormányon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:38:19

@nyerafidesz:

2 millió választót nyíltan hülyének néznek. A többit csak burkoltan, a hátuk mögött röhögik ki, hiszen azok közül még remélnek szavazókat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:44:35

@mi magyarok!:

Nagyon kedves, barátságos, decens fiatal úriembereket látok a hirado.hu képekkel illusztrált írásában. Bizonyos vagyok abban, hogy a sok letartóztatott mind a migránsgyűlölő németek köréből kerül ki, akik bántalmazzák, meglopják, sőt meg is erőszakolják a háború poklában lelkileg sérült, de jóindulatú és integrálódni vágyó menekülteket.

Kár, hogy nem jött össze, de nekem nagyon tetesett az AfD plakátja:

Die Regierung hat sich ein neues Volk gewählt.
Es wird höchste Zeit, daß wir uns eine neue Regierung wählen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:56:16

Nocsak! Az átláthatóságért és a korrupció ellen teljes erőbedobással küzdő Momentum által támogatott polgármester-jelöltet szavazatvásárláson - azqz választási csaláson - kapták:

"Időközben kiderült, hogy a szavazatvásárlással lebukott képviselő papíron ugyan független volt, de maga a Momentum posztolta december 22-én, hogy Bán István a Momentum által támogatott jelölt volt."

index.hu/belfold/2017/12/28/ban_ur_mar_polgarmester_lenne_ha_nem_ajanlgat_5000_forintokat_a_szavazatokert/

Van normális ember, aki ezek után a Momentumra szavazna?

CoolKoon 2017.12.28. 22:03:30

"Kissé kezd az embernek olyan érzése lenni, mint Pelikán József gátőrnek" - Ó, a -látszólagos- egybeesés színtiszta véletlen csupán. Ezek a komcsik nem azok a komcsik......

CoolKoon 2017.12.28. 22:04:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Öhm......és mégis most hogy jön ez ide?

CoolKoon 2017.12.28. 22:07:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Die Regierung hat sich ein neues Volk gewählt.
Es wird höchste Zeit, daß wir uns eine neue Regierung wählen." - Be szép is volna, ha ezt a szép gondolatot tartalmazó plakátok nem orosz állami pénzből készültek volna el (meg kerültek volna fel a helyükre)....

CoolKoon 2017.12.28. 22:10:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nagyon nehéz lesz, hiszen Németországot elárasztották a diplomás arab és néger szakemberek. Orvosok, mérnökök." - Bezzeg ha Mo-n megállították volna őket az automata (mozgásérzékelős) géppuskaállások meg a kerítésbe vezetett 22 kV.....

CoolKoon 2017.12.28. 22:11:35

@Rattanat: "Az ugye megvan, hogy a munkáltatód anyavállalatának (Coca Cola Corp.) egyik jelentős részvényesét történetesen úgy hívják, hogy George Soros? :)" - De hát pont ezért utálja őt annyira. Hiszen első kézből tudja, milyen az ő elnyomásától szenvedni :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 22:12:15

@CoolKoon:

Reductio ad absurdum. Plusz strawman argument.

CoolKoon 2017.12.28. 22:14:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: 24.hu/kulfold/2017/02/21/moszkvaba-rendeltek-a-nemet-bevandorlasellenes-part-vezeret/ Bár gondolom, erre azt fogod mondani, hogy nem bizonyíték. Ez viszont már igencsak hajaz az Amerikában is bevetett módszerekre: 24.hu/kulfold/2017/09/24/nemet-valasztasok-gyanus-twitter-uzenetek-keringenek/ Keressek még?

CoolKoon 2017.12.28. 22:17:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A reductio ad absurdum-ot te kezdted. Én csak megmutattam, hogy van még hova fokozni. A strawman argument-et meg nem igazán értem, tekintve, hogy (remélem) nincs olyan épeszű ember, aki a "javaslataimat" komolyan venné.....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 22:29:09

@CoolKoon:

"Bár gondolom, erre azt fogod mondani, hogy nem bizonyíték."

Hát nem is bizonyíték, te is beláthatod.

"Ez viszont már igencsak hajaz az Amerikában is bevetett módszerekre"

Amelyeket szintén nem bizonyítottak. A gyanúsítgatás nem elég. Bankszámlakivonatok orosz forrásokból az AfD számlájára már bizonyíték lenne. Twitteren tudtommal nem lehet pénzt utalni.

Mellesleg ez max. azt bizonyíthatná, hogy az oroszok állítólag fake news révén próbálták befolyásolni a választók egy részét. De semmiképpen nem azt, amit te állítottál, miszerint az AfD plakátjai "orosz pénzből készültek és kerültek ki a helyükre".

CoolKoon 2017.12.28. 22:40:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Amelyeket szintén nem bizonyítottak. A gyanúsítgatás nem elég." - Nyugi, állítólag már a Fosbook, a Google meg a Twitter is rajta vannak az ügyön. Ha lesz bizonyíték, azt az amerikai sajtó egész biztosan nem fogja véka alá rejteni.

"Mellesleg ez max. azt bizonyíthatná, hogy az oroszok állítólag fake news révén próbálták befolyásolni a választók egy részét." - Ez igaz. Viszont egy ilyen orosz szál már egyértelmű orosz befolyást jelent.

"De semmiképpen nem azt, amit te állítottál" - Természetesen még ha valami konkrétum ki is derülne, vsz. akkor se valamilyen orosz kormányhivatal szerepelne ott mint forrás (ennyire még az oroszok se hülyék, bár pl. az, hogy a nyilvánosság már tud az Internet Research Agency-jükről, elég nagy dilettantizmust sugall), hanem az orosz kormánytól "független" cégek, esetleg magánszemélyek. Viszont ha egyszer az AfD-re keményebben rászállnak majd, akkor ezek bizony ki fognak derülni. Addig maradnak a közvetett bizonyítékok.

Amúgy kíváncsi leszek, hogy mit fogsz majd akkor írni, amikor sokkal konkrétabb bizonyítékok fognak előkerülni az AfD ellen (mivel szemmel láthatóan igencsak drukkolsz nekik). Hogy Soros?

CoolKoon 2017.12.28. 22:44:43

@Rattanat: "csak az nem fér az ostoba imerpialista fejembe, hogy mindez vajon miért lenne jó Soros Györgynek?" - Hát igen. Ez az a kérdés, amire eddig nekem se tudott érdemleges választ adni egyetlen "jobboldali" se. Még a legügyesebb spin doctor-jaik se.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 22:51:56

@CoolKoon:

"A reductio ad absurdum-ot te kezdted."

Nem mondanám annak azt, hogy 10-20 év múlva talán nem lesz érdemes Németországba menni dolgozni. Sokan hazajönnének vagy eleve itthon maradnának a mainál több, de nem németországi bérek mellett is. Én optimista vagyok, nem vagyok a hazám ellendrukkere (persze ezt rólad sem gondolom).

Az sem egészen illuzórikus, hogy a muzulmánok betelepítésével elindul egy német kitelepedési hullám. Azt tudtad, hogy Németországból ma is rengeteg német vándorol ki? Itt van egy 2014-es kimutatás, hivatalos német forrásból:

www.destatis.de/EN/PressServices/Press/pr/2015/09/PE15_321_12711.html

Csak 2014-ben 914 ezren vándoroltak ki Németországból, pedig hol volt akkor még a Willkommenskultur? Ha csak 800 ezerrel számolunk évente, 10 év alatt ez akkor is a német nyelvű lakosság 10%-át teszi ki. Tőlünk 7 év alatt 5% ment ki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 23:00:46

@CoolKoon:

"Nyugi, állítólag már a Fosbook, a Google meg a Twitter is rajta vannak az ügyön."

Akkor egész biztos találnak is. De mit is? Pénzátutalási megbízásokat?

"egy ilyen orosz szál már egyértelmű orosz befolyást jelent."

Ez sem bizonyítaná az állításodat.

"Viszont ha egyszer az AfD-re keményebben rászállnak majd, akkor ezek bizony ki fognak derülni. Addig maradnak a közvetett bizonyítékok."

Remélem, nagyon komolyan meg fogják vizsgálni az AfD-t. Mindenki érdeke, hogy a vádakat bizonyítsák vagy cáfolják.

"Amúgy kíváncsi leszek, hogy mit fogsz majd akkor írni, amikor sokkal konkrétabb bizonyítékok fognak előkerülni az AfD ellen"

Ugyan mit? El fogom ismerni, hogy igazad volt. Bár én nem állítottam, hogy nem kaptak, csak rákérdeztem, mivel bizonyítod azt az állításodat, hogy kaptak - ugye látod a különbséget?

Nem ismersz te engem. :( Nekem nem presztízskérdés tagadni, hogy tévedtem vagy elismerni, hogy velem szemben másnak volt igaza. Miért lenne az? Nekem az igazság fontos, nem az, kinek volt igaza.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 23:01:24

"Nekem nem presztízskérdés tagadni, hogy tévedtem"

Természetesen:

Nekem nem presztízskérdés ELISMERNI, hogy tévedtem

CoolKoon 2017.12.28. 23:24:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nem mondanám annak azt" - Igen? Akkor azt, hogy "Németországot elárasztották a diplomás arab és néger szakemberek. Orvosok, mérnökök.", mégis minek mondanád?

"10-20 év múlva talán nem lesz érdemes Németországba menni dolgozni." - Ez csak akkor lenne valószínű, ha a német gazdaságban az elkövetkezendő években látványos visszaesés következne be. Persze kizárni ezt nem lehet (hiszen Trump mintha nagyon szeretné ezt összehozni), de a németeket általában nem olyan fából faragták, hogy ha gondot látnak, nekiállnak sírni, hogy milyen rossz nekik (ahelyett, hogy megoldanák).

"Sokan hazajönnének vagy eleve itthon maradnának a mainál több, de nem németországi bérek mellett is." - A "mainál több" bérek Pesten gyakorlatilag pozsonyi, prágai, brünni árszínvonalat jelentenének, vidéki nagyvárosokban pedig ugyanannak minimum a 60-75%-át. Amitől még mindig messze vagyunk, mint Makó a Jeruzsálemtől.

"Én optimista vagyok, nem vagyok a hazám ellendrukkere (persze ezt rólad sem gondolom)." - Virágozzék száz virág, de én nem vagyok optimista, mert szerintem semmi ok nincs az optimizmusra. Csak hogy egy példát mondjak: a "lyukkártyák és lyukszalagok feldolgozására szolgáló elektronikus gépeket gyártó nagy amerikai vállalat" fehérvári kirendeltségében SAP basis L2 pozícióra kb. 7 évvel ezelőtt 140e Ft-os bruttó (!) ajánlatot adtak. Aztán később (egy másik cégnél) az ugyanabból a cégből átjött kollegáim mesélték, hogy azóta se javult sokat ott a helyzet (na jó, talán a Tré-Systems pesti központjába történő tömeges lelépések után egy hajszálnyit igen). Ha pedig Mo-n még egy multinak is van pofája ilyen alamizsnát ajánlani (viszonylag) komoly kvalifikációt kívánó munkákért, akkor a "Magyar" vállalkozók még ennél is sokkal sunyibbak lehetnek. Ezek után pedig (akár 10 éven belül bekövetkező) látványos javulást várni szerintem teljesen irreális.

"Az sem egészen illuzórikus, hogy a muzulmánok betelepítésével elindul egy német kitelepedési hullám." - Mondjuk ahhoz további 10 millió arabnak (nem úgy általában muszlimnak, hanem kimondottan arabnak, esetleg perzsának, afgánnak) kéne Németországba mennie, ami szintén igencsak valószínűtlen. Ha pedig megindulnának, akkor se valószínű, hogy a kivándorlásuk "hozzánk irányul majd". Sokkal inkább Amerikába, Angliába, vagy akár a Távol-Keletre.

"Itt van egy 2014-es kimutatás, hivatalos német forrásból" - Kár, hogy ez a kimutatás nem tartalmazza a legnépszerűbb célországokat is. Azzal együtt ugyanis sokkal informatívabb lenne.

CoolKoon 2017.12.28. 23:37:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "De mit is? Pénzátutalási megbízásokat?" - Akár. A már említett Internet Research Agency tevékenységére is úgy derült fény, hogy a megrendelt (ruszofil) reklámokat az ő nevükben fizette ki valaki (vagy a számlákat ennek a cégnek küldte ki az említett cégek közül valamelyik).

"Ez sem bizonyítaná az állításodat." - Nem, de legalábbis erősen sejtetné.

"Remélem, nagyon komolyan meg fogják vizsgálni az AfD-t." - Egyetértek.

"El fogom ismerni, hogy igazad volt." - Nos, ezen mondatod az e-mailjeim között (remélhetőleg) még évekig megmarad majd, így bármikor visszakereshető lesz :D

"csak rákérdeztem, mivel bizonyítod azt az állításodat, hogy kaptak" - Egyelőre én se tudom többel bizonyítani ezen sejtésemet, mint amennyit a világsajtó is tud. Viszont az eddig nyilvánosságra került összefüggések alapján úgy gondolom, hogy az AfD-nek van mitől félnie az orosz szál kapcsán. Az oroszok soha, senkinek nem adtak ingyen semmit se. Ha valakit pénzeltek/felfegyvereztek/támogattak, azért cserébe mindig is abszolút hűséget (és elkötelezettséget) vártak (méghozzá katonai nem pedig üzleti értelemben), bárhol is tették ezt.

"Miért lenne az? Nekem az igazság fontos, nem az, kinek volt igaza." - Az a baj, hogy a kommentjeidben bizony fel-felsejlik a részrehajlásod. Ez pedig magában hordozza annak a veszélyét is, hogy a meggyőződésedhez nem igazán illeszkedő bizonyítékokat néha-néha esetleg figyelmen kívül hagyod. De ne legyen igazam.

CoolKoon 2017.12.28. 23:42:37

@borivója: Egyrészt ha, akkor Sorosnak leginkább Mo-t lenne oka ezért büntetni (bár az is kérdéses, hiszen ugyanúgy magyarok rejtegették, mint ahogy magyarok voltak azok is, akik bevagonírozták volna). Másrészt pedig az arab tenger leginkább egész Európának árt, olyanoknak is, akik a Holokausztban nem vettek részt (illetve nem is akartak részt venni). Úgyhogy még ez a (fura) magyarázat is erősen sántít.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.29. 00:02:36

@CoolKoon:

"Akkor azt, hogy "Németországot elárasztották a diplomás arab és néger szakemberek. Orvosok, mérnökök.", mégis minek mondanád?"

Szarkazmusnak. Aminthogy az is.

"Ez csak akkor lenne valószínű, ha a német gazdaságban az elkövetkezendő években látványos visszaesés következne be."

Nem kell ahhoz visszaesés. Azt tudtad, hogy 2000 és 2010 között Németországban nőttek legkisebb mértékben a reálbérek az EU-ban? Most a rengeteg menekült kerül irdatlan pénzekbe, ez fogja majd vissza a jólét növekedését.

Amúgy a német GDP 2015 óta szépen nőtt, köszönhetően a "menekültekre" költött rengeteg állami pénznek. Mondjuk akkor is ugyanennyit nőtt volna, ha ugyanennyit költenek a saját szegényeikre.

"Amitől még mindig messze vagyunk, mint Makó a Jeruzsálemtől."

Ezért írtam 10-20 évet. De ehhez még a prágai bérszínvonalat sem kell elérni. Mint írtam, sokan csak valamivel több pénzért is itthon maradnának.

"Ezek után pedig (akár 10 éven belül bekövetkező) látványos javulást várni szerintem teljesen irreális."

Idén tavalyhoz képest 12.8%-kal nőttek a bérek, jövőre 8-10% várható. Majd érdemes lesz megnézni a tényszámokat is persze.

inforadio.hu/gazdasag/2017/12/28/tizszazalekos_beremeles_jon_2018-ben/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

inforadio.hu/gazdasag/2017/12/28/tizszazalekos_beremeles_jon_2018-ben

"Mondjuk ahhoz további 10 millió arabnak (nem úgy általában muszlimnak, hanem kimondottan arabnak, esetleg perzsának, afgánnak) kéne Németországba mennie, ami szintén igencsak valószínűtlen."

Családegyesítés - mond ez neked valamit? Ha SPD-CDU/CSU koalíció lesz, akkor családegyesítés is lesz, mert ez az SPD vesszőparipája. Továbbá felső korlát nélküli menekültkvóta, ennek jó része Németországot érinti majd. Légy nyugodt, meglesz az a 10 millió arab, hiszen szaporodni is fognak Németországban, lévén főleg fiatal férfiak voltak a "menekültek".

"Kár, hogy ez a kimutatás nem tartalmazza a legnépszerűbb célországokat is."

Van ilyen is, Google ist dein Freund.
Mellesleg hol írtam, hogy az évi 800 ezer mind hozzánk jönne? Túl sok is lenne annyi német. :) De a folyamat már megindult, én magam is beszéltem 2015-ben egy kórházi tartózkodásom alatt (németek voltak a szobatársaim) olyan németekkel, akik kimondottan az arab/néger bevándorlók miatt költöztek végleg Magyarországra. Aztán az is közrejátszhatott persze, hogy itt olcsóbban megélnek, csak ezt kínos lett volna bevallani...

Persze ez csak egyéni tapasztalat, anekdotikus érvelés lenne ezzel érvelni, nem is teszem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.29. 00:06:01

@CoolKoon:

Meglepő lehet, de Soros antiszemita. Ez abból látható, hogy Európára akarja zúdítani azt a hatalmas muzulmán tömeget, amely aztán ki fogja nyírni vagy legalábbis Amerikába üldözni az európai zsidóságot.

Tudom, röhejesnek tartod, én is iróniából írom, de mint minden iróniának, ennek is van alapja. Mert komolyan, ha ezt egy nemzsidó tenné, biztos antiszemitának kiáltanák ki.

CoolKoon 2017.12.29. 01:07:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Azt tudtad, hogy 2000 és 2010 között Németországban nőttek legkisebb mértékben a reálbérek az EU-ban?" - Nagyon helyes. Ezért nem csökkent ott a foglalkoztatottság, és ezért ment oda Kelet-Európából mindenki. És ezért akartak harmadik világbeli országokból is elsősorban oda (meg Angliába) menni....

"De ehhez még a prágai bérszínvonalat sem kell elérni." - Elég lenne a pozsonyi, minthogy már az is veri a pestit, jócskán.

"Mint írtam, sokan csak valamivel több pénzért is itthon maradnának." - Szerintem azokon, akiknek Mo-n komoly megélhetési gondjaik vannak, a "valamivel több pénz" nem igazán segítene.

"Idén tavalyhoz képest 12.8%-kal nőttek a bérek, jövőre 8-10% várható." - Nos, ha valaki tavaly 120e Ft bruttót kapott, akkor jövőre talán kap majdnem 150e bruttót. Ami nettóban csak 20e Ft-nyi többlet. Attól tartok, hogy ezzel még mindig nem tudnak versenyre kelni pl. a Szlovákiában most megnyíló (vagy már megnyílt) új Amazon logisztikai központ által kínált fizetésekkel (és az még csak nem is Pozsony, messze nem). És a fizetések szerintem nem fognak 10 éven keresztül évi 10 %-kal emelkedni (de vsz. még nyolccal sem). És ha már 10 év, annyi idő alatt bármelyik nyugati országban komoly egzisztenciát lehet már teremteni, amelyekkel a mo-i bérek bizony továbbra sem lesznek versenyképesek....

"Családegyesítés - mond ez neked valamit?" - Ja, mert "családegyesítés" címén még a tizedunokatestvérét is Németországba költöztetheti majd az összes arab? Egy széleskörű (és pláne nem feltétel nélküli) családegyesítést nem fog tudni átnyomni az SPD, még ha kormányra kerülnek, akkor se.

"Van ilyen is, Google ist dein Freund." - Ja. Mivel fizetett bértroll vagyok (mint a Zindex kommentfelületein mostanában nagyon sokan), így más dolgom sincs, mint egész nap a guglin csüngeni és kommenteket írogatni (nem mindenhol olyan laza a munkatempó, mint a Coca Colában pl....).

"Mellesleg hol írtam, hogy az évi 800 ezer mind hozzánk jönne?" - Annak még az 1%-át is nehezen tudom elképzelni. Attól tartok, hogy azok az idők (amikor tömegével jöttek hozzánk az ügyes németajkú iparosok/kézművesek/bányászok, hogy aztán -érdemeik elismeréseként- a II. VH után cinikusan kiverjük őket) már elmúltak.

"én magam is beszéltem 2015-ben (...) olyan németekkel, akik kimondottan az arab/néger bevándorlók miatt költöztek végleg Magyarországra." - Ja persze. Én is láttam már fehér hollót. És a világvégi falukba beköltöző osztrák nyugdíjasokat se venném kimondottan "bevándorlóknak".

"Soros antiszemita. Ez abból látható, hogy Európára akarja zúdítani azt a hatalmas muzulmán tömeget, amely aztán ki fogja nyírni vagy legalábbis Amerikába üldözni az európai zsidóságot" - Kac-kac. Már ez az egy dolog is rávilágít az egész Sorosozás abszurditására. Persze egyszerűbb egy amerikai-magyar zsidó milliárdossal riogatni, mint azt mondani, hogy a nyugati komcsik akarják ránk szabadítani a sok arabot (ezt mégse lehet mondani, hiszen a sok büdös komcsi mind a Fideszre szavaz már minimum 2010 óta), annak ellenére, hogy esetleg ez utóbbi sokkal közelebb áll az igazsághoz...

"ha ezt egy nemzsidó tenné" - És hol a bizonyíték arra, hogy "ezt" ő csinálja?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.29. 01:30:34

@CoolKoon:

Régebben valóban csúnyán írtam neked, mert összetévesztettelek valaki mással. Ezért nemrég bocsánatot is kértem tőled. Reméltem, ezzel el van sikálva a dolog, de úgy látom, most te vagy az, aki nagyon magas lóról beszélsz velem. Sajnálom, én igen tisztességesen szóltam hozzád, nem kac-kacozást és bértrollozást várok cserében. És azt is, hogy ne fehérhollózz, ha én magam is megírtam, hogy anekdotikus érvelést nem folytatok, nem is szánom érvnek, amit írtam. Ennyi tisztesség azért kijárna.

Szia.

CoolKoon 2017.12.29. 02:58:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "nem kac-kacozást" - És szerinted mégis mit írjak arra, amikor gyakorlatilag egy összeesküvés-elmélet (Soros, az Európára törő ármánykodó) turbósított változatával (valójában antiszemita is, mert ördögi terve a zsidókat is rosszul érinti) jössz nekem? Az egész Sorosozós kampány egy agyrém, és végtelenül szomorú, hogy választásokat lehet vele nyerni, de attól még sose fogom vitaalapnak tekinteni. Vagy félreértettem volna valamit?

"bértrollozást" - Akinek nem inge, ne vegye magára. A bértrollozással arra utaltam, hogy az egész kommentelősdi igazából rohadtul időigényes dolog (tudom, mert évek óta csinálom), és ha jobban belegondolok, valójában meglehetősen haszontalan is (pénzem ugyanis nincs belőle, egy fillér se). Ráadásul már így is olyan sok időmet rabolja el, hogy el se tudom képzelni, hogy tudják ezt a nálam "produktívabb" egyedek végigcsinálni (biztos van valami trükkjük, amire még nem jöttem rá, nekem elsőre csak a bérkommentelgetés ugrik be). Viszont mégis léteznek ilyenek, akik naponta majdnem minden (vagy legalábbis minden politikai/közéleti jellegű) kommentfelületen ott vannak, és húzzák az igát kegyetlenül. Hogy kik azok, nos, a Coca Cola-val is pont egy ilyen illetőre céloztam. Magadra ismertél? Pedig nem rád céloztam...

"én magam is megírtam, hogy anekdotikus érvelést nem folytatok, nem is szánom érvnek" - ....de azért mégiscsak "odakívánkozott", és -furamód- remekül alátámasztotta azon premisszádat, miszerint a németek majd tömött sorokban fognak (az arab vész miatt) Mo-ra jönni... Én mondjuk továbbra is azt tartom, hogy -az undorító stílus, a belterjes viszonyok/struktúrák és a továbbra is alacsony bérek miatt- legfeljebb a Balkánról és Ukrajnából fognak Mo-ra bevándorlók jönni, németek és osztrákok nem, de vsz. még arabok se.

"úgy látom, most te vagy az, aki nagyon magas lóról beszélsz velem" - Sajnálom, az utalásaim néha félreérthetőek, meg későre jár. Néha nem szándékos a dolog.

Szia.

tpl 2017.12.29. 06:38:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tehát már két embernek írtál "csúnyát", ráadásul azt gondolod, hogy bocsánatkéréssel eltudod intézni az ügyet. Talán egy kicsit érdemes elgondolkoznod azon, hogy változtatnod kéne az emberekhez fűződő viszonyodon. Persze, semmi közöm hozzá és még az is lehet, hogy a valóságban kevésbé vagy ilyen, csak megemlitettem, mert szerintem itt nagy a baj.

hatodik lenin apánk 2017.12.29. 08:14:03

@CoolKoon: nem gondolkozhatsz soros fejével..neked sántít..de nem a Te családodat tüntették el..és még mindig létezik a kollektív felelősség vádja..de van még más ok is..

Jenyei 2017.12.29. 08:20:15

@taga20: Ezeknek hiába írod, mondod, mutatod. Van szerencsém a saját családomban látni, mi megy. NA ÉS??? Régen is loptak! Ennyi, de mindez persze üvöltve, hiszen Viktor-Viktor mellett szép szóval nem lehet kiállni.

incognito ergo sum 2017.12.29. 08:27:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Jajdehülyevagy :)

No mindegy, ittmaradnak az országban a hülyék, de orvos nélkül.

hatodik lenin apánk 2017.12.29. 08:28:40

@Jenyei: ha üvöltenek ott már gondok vannak a családban..de minden részről..

hatodik lenin apánk 2017.12.29. 08:35:35

@incognito ergo sum: kevesebb itt a hülye, mint 'odakinn..mi nem engedünk magunkra idegen kultúrát..és nagyobb az elvándorlás Németo-ból, mint hazánkból..

Jenyei 2017.12.29. 08:39:03

@borivója: Ez a tetű rendszer hülyét csinál az emberek jó részéből.

2017.12.29. 09:13:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Idén tavalyhoz képest 12.8%-kal nőttek a bérek, jövőre 8-10% várható."

Propaganda. Hazugság. Olyanok vagytok, mint a pestis, de egyszer ti is elmúltok.

CoolKoon 2017.12.29. 11:07:14

@tpl: Hát, ajánlom a translate.google.com-ot. Sajnos viszont közvetlenül csak angolból és angolra fordít, úgyhogy ajánlatos a német szöveget is inkább angolra fordítani, mint magyarra.....

CoolKoon 2017.12.29. 11:10:53

@borivója: "de nem a Te családodat tüntették el.." - Vendettaaaaa!!!!!!!

"de van még más ok is.. " - Éspedig? A titkos, holdbéli gyíkember-bázis?

Az a baj, hogy nekem már az egész eszmefuttatás premisszája sántít, tehát hogy a Soros egymaga csinálja ezt az egészet. Kicsit úgy hangzik, mintha még az árvízról is ő tehetett volna...

CoolKoon 2017.12.29. 11:15:11

@borivója: ".mi nem engedünk magunkra idegen kultúrát.." - Ki kell, hogy ábrándítsalak, de ez már bizony megtörtént. A magyar nyelv szókincsének kb. a negyede latin, további negyedek pedig a szláv illetve német eredetű szavak között oszlanak meg (még magyar hangzatú szavak is, mint pl. "felelősség").

"nagyobb az elvándorlás Németo-ból, mint hazánkból." - Számszerűleg biztos, ami azért egy 80 milliós országnál talán nem meglepő....

CoolKoon 2017.12.29. 11:18:12

@tpl: Esetleg ott a szotar.sztaki.hu. A kulcsszavak amúgy is csak a "Volk"=nép, "Zeit"=idő, "Regierung"=kormány és "gewählt"=választott

taga20 2017.12.29. 11:36:22

@borivója: te miért nem vándorolsz má innen ki? egy barommal kevesebb lenne, ebben a szerencsétlen országban!

CoolKoon 2017.12.29. 12:23:17

@taga20: Ebben sajnos nincs semmi meglepő. A Fityesz egy végletekig populista párt, amely MINDIG azt pofázza éppen, amiről úgy gondolja, hogy a népnek tetszik (ezért is mondják a Vityacsászárról, hogy istenadta tehetség, ugyanis egyszerűen ráérez ezekre a dolgokra, ez tény), ideológiáktól (és bármiféle "pártállástól") függetlenül (ugye a nemzetthy-"keresztény" bullshithez se derogált nekik 2002 után hozzákutyulni a szólamaikhoz némi vegytiszta kommunizmust). Ha holnaptól pl. senki nem járna többet templomba, akkor holnaputántól akár megint azt pofáznák, hogy "csuhások, térdre, imához".
Ami pedig a sorosozást illeti, hiteles mérések (közvélemény-kutatások) igazolják a mai napig, hogy erre vevő a sok magyarisztáni idióta. Hülyék is lennének felhagyni vele (amíg működik). Egyszer (nem is olyan régen) Lézer oláhroma Jani pofázta azt, hogy azért nyomják a migránsellenes szarságokat, mert erre van igény. Cinikusan aljas kijelentés ez, de attól még (sajnos) igaz. És még csak nem is újkeletű dologról van szó, hiszen a Tárki-féle pirézes felmérések már 2006-ban megmutatták, hogy Mo-n igenis nagy a zsigeri xenofóbia (volt is pofáraesés és ámuldozás a baloldalon rendesen).

hatodik lenin apánk 2017.12.29. 21:22:26

@CoolKoon: idióta..azok nem muzulmánok..szépen megtanultál csúsztatni..vagy hazudni..a példaképektől...

hatodik lenin apánk 2017.12.29. 21:27:04

én rendkívül jól érzem magam..megvan mindenem..rendelő, káli-medencében dombteteji panorámás nyaraló, épp most vettem egy hondát, és van házam is..bfüreden meg tavaly adtam el..nekem jól megy,mert szeretem a munkám. neked húgyoskám a kis kukid van,nőd sosem volt,anyádnál lax v albiban és egy ócska proli vagy a szétfingott foteledből ugatsz a nagyvilágba..nekem meg 6éve nem volt időm írni mert minden hétvégén elutazom..TANULJ, DOLGOZZ JOBBAN AZTÁBN MAJD NEKED IS LESZ..addig meg járj tüntetni a panelproli fostos haverjaiddal és igyatok kólát. na szevasz te szarházi semmirekellő

hatodik lenin apánk 2017.12.29. 21:29:29

@taga20: én rendkívül jól érzem magam..megvan mindenem..rendelő, káli-medencében dombteteji panorámás nyaraló, épp most vettem egy hondát, és van házam is..bfüreden meg tavaly adtam el..nekem jól megy,mert szeretem a munkám. neked húgyoskám a kis kukid van,nőd sosem volt,anyádnál lax v albiban és egy ócska proli vagy a szétfingott foteledből ugatsz a nagyvilágba..nekem meg 6éve nem volt időm írni mert minden hétvégén elutazom..TANULJ, DOLGOZZ JOBBAN AZTÁBN MAJD NEKED IS LESZ..addig meg járj tüntetni a panelproli fostos haverjaiddal és igyatok kólát. na szevasz te szarházi semmirekellő..végeztem veled..te kis porszar vagy ahhoz képest amit én már letettem 20év alatt..irány tanulni,mert kapsz egy taslit..6évre elhúzok megint..addig szedd össze magad te kis csóró

CoolKoon 2017.12.30. 00:24:51

@borivója: "azok nem muzulmánok.." - Na és? De attól még idegenek egytől egyig (meg a szlávokkal még egyéb gondok is vannak).

"szépen megtanultál csúsztatni.." - Hát tudod, én csakis a legjobbaktól tanulok.....

Egyébként engem otthon úgy neveltek, hogy nem ildomos csúnyán beszélni, pláne nyilvánosság előtt, mert gyenge jellemre vall....

incognito ergo sum 2017.12.31. 08:30:19

@borivója:

Biztos azért fizetik meg jól az orvosokat Németországban, mert ők a hülyék.

Jó ez a propaganda rizsa - amíg valakinek a rokona nem kerül kórházba. Ott kiderül a valóság.

Éhesló 2017.12.31. 10:15:02

A cenzúra undorító dolog.
Főleg olyanoktól, akik magukat libbantnak hazudják, miközben csak ócska komcsi kápók.

incognito ergo sum 2018.01.01. 12:39:19

@borivója:

az a helyzet, hogy a VALÓSÁG az, hogy a diplomások tényleg mennek nyugatra, meg a jobb szakmunkások is. nem milliószám -- csak hát aki elmegy, azok pont a legjobbak, a német, dán, svéd GDP-t fogják növelni.

incognito ergo sum 2018.01.01. 12:42:12

@borivója:

én tökre értem, hogy nyomni kell a kormánypropagandát. meg azt is, hogy a te világodban az elégedettség mércéje a teli has -- na azok, akik ennél többre vágynak, azok mennek el nyugatra.

honecker és kádár tudta, hogy keményen zárnia kell a határokat, különben az okosabbak mind elmennek. orbán is nemsokára erre kényszerül majd, na az a két év lesz nagyon feszes, az EU-ból való kilépés bejelentése és a határzár közötti időszak. akkor fognak zuhanni a budapesti ingatlanárak. azt nem fogom már én megvárni.
süti beállítások módosítása