Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sebestyén Balázs szerint Stohl Andrásnak csak a pénz számít

2017. november 30. 08:41 Fega 59 komment

seb_bal_stohl_an.jpg

Interjút adott a Sorozatwikinek Sebestyén Balázs, az RTL Klub és a Radio 1 műsorvezetője. A beszélgetés érinti a rádiós és tévés munkáját egyaránt, itt lehet elolvasni.

A legerősebb állítása az, hogy szerinte, amit a TV2 csinál a Piramis című műsorral, az etikátlan. (Erről itt írtunk bővebben.) Szerinte a nézettség őket igazolja és az emberek látni fogják majd, hogy az ő verziójukhoz képest milyen "satnya" lesz a TV2 verziója. Szerinte Stohlnak nem lett volna szabad elvállalnia a Piramis című show vezetését, mert a csatorna kitartott mellette, sokat köszönhet neki.

Sebestyén Balázs szerint becsületből kellett volna visszautasítania az ajánlatot, viszont úgy látja, hogy Stohl Andrásnak csak a pénz számít és semmi más. A Class FM-ről azt mondta, hogy szerinte körülbelül 2000 hallgatója van átlagosan a Morning Show-nak, ami szintén azt mutatja, hogy jelenleg egy online rádiónak még nincs létjogosultsága.

Ezután szóba kerül, hogy mennyire egészséges helyzet, hogy az RTL Klubnak, illetve Andy Vajna filmügyi biztos rádiójának is egyszerre dolgozik. Emiatt nem vállalhatták el Vadon Jani kollégával a Celeb vagyok ötödik évadának vezetését. Erre azt mondta, hogy szeretnek annyira rádiózni, hogy el tudják fogadni a helyzetet, viszont megjegyzi, hogy nem volt túl elegáns ez a döntés a rádió részéről.

Ezután hosszan sorolja, hogy mennyivel jobbak a körülmények a Radio 1-ben, mint annak idején a Class FM-ben, ahol borzasztó körülmények között kellett dolgozniuk. Azt nyilatkozta a Sorozatwikinek, hogy egy pénzverde földszintjén dolgoztak, ahol omladoztak a falak és rácsosak voltak az ablakok. A Class FM-es időszakról azt mondja, hogy borzasztó hét év volt, ezzel szemben a Radio 1-nél most nagyon szeretnek dolgozni.

Nem szólnak bele a munkájukba, nincs kiadva kötelezően, hogy csak a Ninja Warriorról lehet beszélni, az RTL-es műsorokról meg nem. Azt is mondta Sebestyén Balázs, hogy a közéleti témákban is nyugodtan megszólalhatnak, soha nem mondták Vajnáék nekik, hogy ezt nem tehetnék meg.

Szerinte a műsornak az adja meg a hitelességét, hogy nem azt tolja, amit a kormánypropaganda. Erről egyébként azt mondja, hogy minden médiumnak, a Az Origonak meg az Indexnek is van egy "tulajdonosi beágyazottsága", ami nem lep meg senki. Szerinte az arányokkal van baj, a felülről jövő "megkérdőjelezhetetlen agymosással." Ezzel kapcsolatban nem kerül szóba, hogy saját munkahelyére is úgy gondol-e, mint ahol megy ez az említett agymosás.

Szóba kerül még a beszélgetésben:

  • Szerinte ha meg is nyerik a pert a Morining Show névért, akkor sem váltanak már a Balázsék névről.
  • Bízik benne, hogy 2018 őszén folytatódhat a Gyertek át!, de úgy tűnik, hogy a tavaszi indulást kizárja.
  • A Kicsi óriások sikertelenségét abban látja, hogy a casting inkább a cuki, de nem kiemelkedő gyerekekre ment rá, amivel nem sikerült elég erős produkciókat bemutatni a showban.
  • Szerinte a tévéket sokkal jobban fenyegeti az internet, mint a rádiókat. Szerinte a hamarosan be fog állni szintre a kereskedelmi tévék csökkenő nézettsége, a csatornáknak pedig ki kell találniuk valami stratégiát arra, hogy milyen új tartalmakkal érik el a fiatal nézőket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tzp 2017.11.30. 09:36:31

Ha Balázs nem lenne paraszt, akkor akár még rendes ember is lehetne belőle.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.30. 09:53:37

Eddig is tudtuk hogy Bucinak nincs gerince, a pénzért bármit, nincsenek elvei.
Fogjuk őt még látni vazelines kádban tejszínhabos tortát dobálni Tilla parancsára.

commentes nikk 2017.11.30. 10:18:24

Nem látom Balázs gránitszilárdságú erkölcsi talapzatát, amiről ilyen magabiztosan oszthatná Stohlt, másfelől meg neki nyilván ezt kell mondania, hiszen ott a mundér (az anyacsatorna) védelme, és valószínűleg szolid iránymutatása a kinyilvánított véleményt illetően. Stohlra meg az vessen követ, aki visszadobna egy olyan többmilliós melót, ami nem tartalmaz semmilyen politikai vagy egyéb állásfoglalást, mert igazából csak egy szórakoztató műsor vezetése. Ráadásul az RTL nem az anyukája, nem a legjobb barátja, nem értem miért kéne becsületbeli alapon nemet mondania egy másik csatorna felkérésére, ez csak egy munkahely, nem a gyerekkori haverja családi vállalkozásából megy át egy konkurens céghez, a médiában ez folyamatos átigazolósdi teljesen megszokott.

DoktorHouse 2017.11.30. 10:24:34

Ha Stohlnak nem kellett volna elvállalni akkor nekik se a rádiózást .Műsorvezetők ,abból élnek amit ajánlanak nekik.Itt azért nem havi 150-200k fizuról beszélünk.Hülye lenne kihagyni 5-10 millás pénzeket.Ha szar lesz úgyis elfelejti mindeni,ha jó akkor meg megy x idényen át és meg lesz a bevétel .

kisbutters 2017.11.30. 10:34:22

@commentes nikk: Börtön után egyedül Eszenyi Enikő adott neki második esélyt és ö foglalkoztatta. Majd szó nélkül, egyik napról a másikra lelépett onnan Vajnához. Szerinted ez nem gerinctelen? El lehet menni máshova is dolgozni,de az aki kihúzott a szarból, azt illik tisztelni is.

Cycmen 2017.11.30. 10:52:23

Gondolom az erkölcsileg jellemileg tiptop nyilvánvalóan az életét mindig kizárólag szigorú elvek szerint vezető Balázs show névadótól maximálisan autentikusnak tekinthetőek eme szavak! :DDDDDDDDDDDDD
Még ha Stohlról is van szó, Blalázskám, kushadj!

bovorac 2017.11.30. 10:59:05

@kisbutters: Az a probléma, hogy a közeg sem segített ennek a gyökérnek, hogy felfogja: mekkora szarba is került a börtönnel. Ment a relativizálás, meg a híradás arról, hogy Bucika dorgprevenciós előadásokat tart iskolásoknak stb., s ment a sirám, amikor be kellett mennie a börtönbe. És akkor Buci művészúr joggal érezhette magát tulajdonképpen nagyobb részt a szerencsétlenül bekövetkező események áldozatának, ami nyomán a börtönből kikerülve érezhette azt is, hogy neki igenis jár még egy, meg még egy, meg még talán ki tudja hány újabb esély.

Egyetlen pillanatra sem érezte magát börtönbe valónak, ezért aztán hiába is várna tőle bárkit hálát amiért a börtön után kiállt mellette.

És ebben igenis van felelőssége azoknak, akik szerint is tök rendben van, hogy rendszeresen ül volán mögé holtrészegen, s kb. annyira van magánál, hogy a baleset után a vétlen autóban ülőktől kér cigit - a nagy idegességre, gondolom.

Nem Penny hajója 2017.11.30. 11:00:30

@commentes nikk: "nem értem miért kéne becsületbeli alapon nemet mondania egy másik csatorna felkérésére" ---> Azért aki elszegődik a Tv2-höz, az ezzel egyszerre járul hozzá egy mocskos önkényuralmi rendszer és egy pénzmosoda építéséhez.

"Nem látom Balázs gránitszilárdságú erkölcsi talapzatát" ---> Ez viszont így van, ugyanis ami a TV2 igaz, az egyaránt érvényes a Rádió1-re is. Balázs ugyanúgy hozzájárul a maga módján az ország szarkupaccá válásához azzal, hogy kitölti az óránkénti/félóránkénti kormánypropaganda és felülárazott állami hirdetések közötti időt a rádióban.

gaston 2017.11.30. 11:06:42

Ha stólnak csak a pénz számít, akkor ennek a vihorászó senkinek vajon mi? Ez a balázs nevű nyikhaj rosszabb stólnál is! Hallgatni is utálom. A Rádió1 zenéi jók, de ha ez az idióta megszólal reggel, el kell kapcsolnom.

kisbutters 2017.11.30. 11:26:15

@bovorac: Mondjuk ebben teljesen igazad van. Másik "válása" után is azt hangoztatta, hogy neki jár a második esély. Egy percig nem gondolt arra, hogy az ő második esélye a második családja volt, akit szinte elhagyott.
Mondjuk mit várunk egy olyan embertől, aki drogosan, ittasan balesetet okoz, és a gyereke anyjára akarja kenni a balesetet. Milyen jellem lenne egy ilyen ember.

cukordrazsé 2017.11.30. 11:30:21

Én imádom Balázs humorát és jó embernek tartom. Oké, egy kicsit beképzelt, de jó ember. Viszont elég elszomorító, hogy nem látja, hogy egy olyan rendszert segít építeni, amiből majd hülyítik az embereket országszerte. Szomorú, hogy mosolyogva büszkén hirdeti, ha ismét meghódít egy újabb várost Vajna. Szerintem Balázs elég intelligens, de ezt mos nem nagyon értem. És szerintem hiába kritizálja a kormány hülyeségeit a műsorában, igazából nem sokat ér. Szerintem Vajna úgy van vele, hogy csináld Kisbalázs, a lényeg az országos lefedettség és, hogy Marika néni hallja, hogy Soros, meg hogy viktorka az isten és aztán pedig szavaz a hülyékre. Szomorú ez nagyon!

tompus 2017.11.30. 11:33:28

Látszik, hogy mennyire igazmondó ez a seggfej.
Itt az omladozó stúdió: www.youtube.com/watch?v=HWsbExBC2Lo

laci_52 2017.11.30. 11:35:24

Tegyük helyre a dolgokat.

Sebestyén Balázs egy közepes tehetségű műsorvezető, ilyenből van 20 másik, de neki valaki tolja a szekerét.Ő szól be Stohlnak, aki viszont egy roppant tehetséges, kitűnő színész.

Balázs inkább kussoljon és örüljön, mint majom a farkának, hogy még mindig ilyen jól megy a sora.

Serrin 2017.11.30. 11:38:28

Egyik izé szidja a másik izét. Megérdemlik egymást, de bárcsak eltűnnének már.

ChPh 2017.11.30. 11:45:16

@Nem Penny hajója: "Balázs ugyanúgy hozzájárul a maga módján az ország szarkupaccá válásához azzal, hogy kitölti az óránkénti/félóránkénti kormánypropaganda és felülárazott állami hirdetések közötti időt a rádióban."
Ja, csak abban a félórában jól kiröhögi a propagandát...

nautilus123 2017.11.30. 11:53:16

@bovorac: Hát...nekem sajnos nem egy értelmes, magát empatikusnak tartó ismerősöm mentegette Bucit, hogy jaaaj az ember hibázhat, stb. Ők megértik, mert hát a "művészethez" kell elborultság/drog/biztosan maga alatt van, stb. Én mindezt valahol megérte(né)m, de azért az elég kemény, hogy Stohlban semmi önreflexió nincsen.

commentes nikk 2017.11.30. 11:55:10

@cukordrazsé: Balázs a rádiónál valószínűleg remek eszköz az egyoldalúság látszólagos balanszírozására, szóval ő adja azt a téves képet, hogy ebben a rádióban kritikus hangok is megjelenhetnek, vagyis tevőlegesen benne van a szarkavarásban, ellenben Stohl egy litylötty pártatlan szórakoztató műsorban lesz benne. Ha így nézzük, Balázs nagyobb genyó.

perszepolisz 2017.11.30. 12:07:07

Hiába voltak/vannak milliós havi fizetései Stohlnak mégiscsak egy börtönviselt, többszörösen elvált idősödő ember, akinek van négy vagy öt gyermeke. Ha nem lenne ismert ember most azért küzdene, hogy nem kerüljön híd alá.
Tehát az ő szintjén teljesen érthető amit csinál, de nem a hajléktalanság elkerüléséért dolgozik, hanem mondjuk azért, hogy 70 évesen ne kelljen a tv-ben bohóckodnia. Persze általában ezeknek az embereknek a küzdelmei sikertelenek.

bovorac 2017.11.30. 12:09:17

@nautilus123: Igen. én is találkoztam ezzel a jelenséggel. Gondolom, akkor is így gondolkodnának, ha egy ilyen felfoghatatlan magasságokba emelkedő művész csak megsuhintaná azt a kisbuszt, amiben mondjuk az ő gyereküket viszik edzésre.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.30. 12:39:03

@Nem Penny hajója:

Balázs folyamatosan hangot ad a rádióban annak hogy már a f*szuk tele van ezzel a kormánypropagandával ami a rádio 1-en megy a szünetekben, szóval aki rádiót hallgat ezt is hallja nem csak a propagandát.
Amíg zenét adnak ki kell nyomni mert ótvar az összes, majdnem olyan kula mint a music fm-es.

Stohl meg elkezdte ekézni a tv2-t, és amint szóltak neki hogy Sztárban sztár már fogta is magát és beült manírkodni, mint akinek kimosták az agyát.
erre kap egy piramis nemű játékot ami a Falnak lesz a konkurense amit az az RTL készít ahol ő dolgozott erősen, és imád mindenkit ....és tudja hogy lenyúlták a Fal-at, mégis adja az arcát az egészhez.
Nem érdekelt hogy börtönviselt, de tényleg lexar mindenkit ,a nejét akit ott hagyott, Eszenyit aki munkát adott neki...szar ember na.

Raven1975 2017.11.30. 12:47:40

Éééés eljött a pillanat, amikor az egyik pöcs lealázza a másikat! ☐☐☐

Attila Szalay 2017.11.30. 12:48:17

Hiteltelen ez annak a Balázsnak a szájából, aki jelenleg épp Andy Vajna farkát cumizza.
Ja hogy ez az ő megélhetése? az más....

Gitram 2017.11.30. 12:48:59

laci52!Balázs egy közepes tehetség? akkor Ramóna, és Peti? milyen tehetség egy nulla. Nem igaz, hogy nem vették észre, hogy Ramóna az X faktort is hogy vezette, műsorvezetésre alkalmatlan. Előre féltem, hogy élvezhetetlenné teszi, teszik a műsort. Ha ezt nem látják az RTl produkcerei, szervezői, az szégyen. Balázs, Vadon Jani, szuper volt.

netrion 2017.11.30. 13:10:25

@ChPh: "Ja, csak abban a félórában jól kiröhögi a propagandát..."

Ez benne a jól kitalált dolog. Balázsék kapnak egy kis szabad kezet, mondhatják, amit akarnak, de közben megy a propaganda körülöttük. Az ő szerepük, hogy odaszoktassák az embereket, akikhez így a propaganda is eljut.

Ezt Balázs is nyilván pontosan tudja, de a pénzről nem fog lemondani, inkább marad eszköz a rendszer kezében. Látja a helyzetet, de arra az áldozatra nem hajlandó, hogy kevesebb pénzért máshol dolgozzon. Inkább kiszolgál.

Cycmen 2017.11.30. 13:44:11

@Gitram: laci52!"Balázs egy közepes tehetség? akkor Ramóna, és Peti? milyen tehetség egy nulla. "

Nem tudom láttad e Antal Imrét műsort vezetni? Persze olyanok már nincsenek, nem is kellenek talán, csak az ilyen bármikor helyettesíthető töltelékek. Színvonal nuku!

Kútmester 2017.11.30. 14:01:57

Mert te Balázs biztos nem a pénz miatt mentél Vajna papa rádiójához.

"borzasztó körülmények között kellett dolgozniuk."
Kibaszott borzasztó lehet minden reggel vihorászni a nagy semmin. Kibaszott nagy munka. Még megsajnállak hogy mennyit dolgozol.

dr. v.b.1990 2017.11.30. 14:17:03

@szociál: Mondjuk látva, hogy mi robbant ki a Vígszínházban talán nem is csoda, hogy otthagyta őket.

dr. v.b.1990 2017.11.30. 14:21:56

Balázs kb. ugyanazért szapulja Stohl-t , amit ő is csinált. Arról meg nem is beszélve, hogy a volt rádióját és műsorát mennyire fikázza.

neanderthal 2017.11.30. 14:30:42

@laci_52: Tegyük helyre a dolgokat. Lehet, hogy Balázs tehetsége Stohl-hoz képest közepes, viszont ő nem tett tönkre egyetlen családot sem a pinafüggőségével, nem okozott balesetet bebaszva-bekokszolva, és nem hagyta ott a több (köz)pénzért azt a csatornát, ami a böri előtt és után is mögötte állt.

nyerafidesz 2017.11.30. 14:57:47

Szar cicaharc az egész. Több karaktert nem is érdekel.

//VV\ 2017.11.30. 15:00:09

Na mert aztán Balázska a becsület mintaképe ha arról van szó, hogy kinek írja az áfás számlát. Nem tudom miről beszél, mindenki ilyen a médiában. Elég csak megnézni Kukikát, vagy Bocsikát, vagy bárkit aki abban a pillanatban lepattan a munkáltatójától, ha picit is süllyed a hajó, vagy 5 forinttal többet kap. Csak bennük van annyi, hogy nem róják egymás szemére...

londonier 2017.11.30. 15:58:55

Valaki inkább azt mondja már meg,hogy Rákóczi Ferinek mi a büdös francból fut így a szekér?étterme van,házat vesznek Velencén,csodakocsival jár,egymást érik a többszázezres külföldi utak.Miből?????

ételizésítő 2017.11.30. 16:24:53

Origonak?
Morining?

Írástudóra nem telik az Indexnél? De most tényleg...

@kisbutters:
+1

@Cycmen:
Tudsz valamit Balázsról, ami erkölcsileg kifogásolható, vagy csak fikázni akartad?

ételizésítő 2017.11.30. 16:27:56

@bovorac:
Mondjuk közlekedési balesetért, ha nem jár halálos áldozattal, nem szoktak börtönbe csukni senkit. Ha részegen vezet, ha nem, ha benarkózva, ha nem.
Szóval ez kicsit kirakatper volt, Stohlnak ebben pont igaza volt.

(Az ügyvéd helyében felhoztam volna mentő körülményként, hogy az alkohol hatását csökkenteni akarta a kokainnal. Ami egyébként igaz, mármint hogy egymás ellen hatnak. Bár a bíróság lehet, hogy nem vette volna komolyan.)

ételizésítő 2017.11.30. 16:35:14

@laci_52:
Sorolj már fel abból a 20 másikból legalább 10-et. Csak érdekelne.
Én ugyanis nem nagyon látok ilyeneket. És ne a múltba révedj, mint a kollégád Antal Imrével, aki ráadásul szintén csak 1 ember volt, igaz, elképesztően tehetséges nagyon sok mindenben (nyelvzseni, zenei zseni, és még színésznek sem volt utolsó, műsorvezetőnek meg kiváló volt, ez tény). De rajta kívül akkor sem volt sok más ilyen.

@londonier:
Mondjuk abból, hogy havi bőven 1 millió felett keres a rádiónál, meg időnként tévézik is, szintén nem gombokért?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.30. 16:46:11

@dr. v.b.1990:

Hát igen, az egész társulatot felpróbálta, nem lepődnék meg ha őt is felnyomná valaki zaklatásért.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.30. 16:49:17

@ételizésítő:

Nem kirakatper, hanem már volt hasonló esete, egyszer majdnem megmakkant mert hulla részegen beborult az árokba.
Szóval nem igen tanul a hibájából.

ételizésítő 2017.11.30. 17:13:46

@szociál:
Szerintem nézz utána a kirakatper szónak, mert most nem tudod, mit jelent.

Ha valaki többször vezet részegen vagy okoz halálos áldozattal NEM járó balesetet, és megtéríti az anyagi kárt, azt nem szokták lecsukni.

Sőt, néha azt sem, aki halálos balesetet okoz benarkózva, lásd Császár Előd. Nos, őt pl. be kellett volna csukni, mégsem tették.
(Mondjuk én már zenei környezetszennyezés miatt is becsuktam volna pár évre, mert amit elkövet, az nem egyéb.)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.30. 17:27:19

@ételizésítő:

tisztába vagyok a fogalommal öreg :)
De Stohl visszaeső volt, az a mákja hogy mikor kotta részegen eldobta a vasat nem nyírt ki senkit, most viszont egy tagnak maradandó sérüléseket okozott.
Nyilván ha egy Stohl csinálja akkor vele akarnak példát statuálni, ahogy éppen a viszkissel, mert neki se járt volna annyi amennyit kapott.
De ez a bünti lófax amit Buci kapott, ő is mondta hogy neki már kellett ez a büntetés mert valszeg legközelebb is bedrogozva ült volna a volán mögé.

ételizésítő 2017.11.30. 17:41:36

@szociál:
Az a baj, hogy láthatóan kevered a fogalmakat, azaz láthatóan nem vagy vele tisztábaN.
Maradandó sérülés okozásáért nem szoktak lecsukni senkit, másrészt mintha az is kiderült volna, hogy a tata nem ott szerezte a sérülést, hanem volt neki már korábban is.

Lehet, hogy a bünti lófax, de mint írtam, ennyit SEM szoktak ugyanezért adni. Pénzbüntetés és felfüggesztett a szokásos penzum. Letöltendő nem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.30. 17:45:36

@ételizésítő:

Ha nem teszik be a kóterbe pihengetni, akkor újra megteszi az alkohol és drog hatása alatt történő gépjárművezetést mint olyant :)
És akkor megint ott vagyunk hogy miért kap érte letöltendőt.
Érted mit mondok, de nem érted :)
Még Stohl is beismerte hogy nem állt volna le az ámokfutással, kellett ez a pihi.

ételizésítő 2017.11.30. 18:13:05

@szociál:
Tök mindegy, hogy újra megteszi-e, ennyiért nem szoktak embereket lecsukni.
Őt meg lecsukták, mert a fél országot (de inkább kétharmadot) kitevő idióta vért akart. Ennyi.
Kár, hogy ezt nem fogod fel.

kisbutters 2017.11.30. 18:14:56

@dr. v.b.1990: Nyilván mélységesen felhábortótta az egész történet, mint ahogy nyilatkozott is róla, ja nem.
index.hu/kultur/2017/10/24/stohl_andras_marton_laszlo_class_fm_morning_show/

megamedve 2017.11.30. 18:59:10

@neanderthal: Stohl tehetséges?
Max. szinkronszínésznek megy el, mint színész, ripacs, mint ember, egy zülledék rom.

berne 2017.11.30. 19:26:23

Stohl. Pffffffff.....

nick papagiorgo 2017.11.30. 19:52:19

Két gondolat:

Stohl egyáltalán nem tehet arról, hogy meghalt-e valaki, vagy sem. Nála nem halt meg senki, Rezesovánál meg pl. meghalt mindenki - ez kb attól függ, hogy a baleset hogy "adja ki", hogy állnak a kocsik, milyen az út, meg egy csomó független tényezőtől. Stohl ugyanolyan (volt) mint Rezesová, azt hitte, hogy mindent megtehet, ilyennek nincs helye az utakon (meg máshol se). Én személy szerint nem láttam benne túl sok megbánást, de mindenki másmilyen, lehet, hogy mások máshogy vannak ezzel.

Illetve: vegyük észre, hogy ez egy bulvár-cicaharc, ez mondott valamit, a másik erre reagál, ezzel el lehet lenni egy hónapig is, akár a címlapokon is. Mindenkinek jó, a szereplőknek is, az újságoknak is. Aki ezen komolyan rugózik, annyit is ér :)

Istvan Szotyola 2017.11.30. 20:17:44

Diszgráfiások írják ezeket a bejegyzéseket?

_-_-_ 2017.11.30. 20:28:30

Évődik a két jelentéktelen celebmaki.

tobyd 2017.11.30. 22:03:26

hogyan is nevezték ezeket a született gyilkosokban?

Parajpuding 2017.11.30. 22:11:17

Stohlnak a pénz számít.....mert a Balázskának nem :DDD
"szeretnek annyira rádiózni, hogy el tudják fogadni a helyzetet" Áááááá, ez sem a pénzről szól :DDD
"a műsornak az adja meg a hitelességét..." Balázska és a hitelesség :DDD
Balázska csak egy megélhetési celeb. Evvan.

laci_52 2017.11.30. 23:18:54

@Gitram: Én csak Balázs és Stohl tehetségét hasonlítottam össze. Ég és föld! Az általad említett jelentéktelen celebekről nem beszéltem.

laci_52 2017.11.30. 23:29:07

@perszepolisz: Nagyon igazad van! Stohl lehiggadt és reálisan felmérte, hogy most kell minél több pénzt keresnie, ameddig fut a szekér. A tehetsége megvan hozzá. A múltbeli botlásaiért megbűnhődött, itt az ideje, hogy azokat mindenki elfelejtse vagy megbocsássa neki. Ne feledjük, ő a családjáért és gyermekeiért is dolgozik.

laci_52 2017.11.30. 23:34:03

@szociál: De még nem nyomta fel senki, talán nincs is miért.

laci_52 2017.11.30. 23:48:04

@neanderthal: Stohl megbűnhődött azért, amit tett, nem kell egész életében vezekelnie, megérdemelte, hogy a börtön után tiszta lappal indulhasson. A viszkis is leülte, amit kiszabtak rá és utána film készült róla.

Tehetsége viszont vitathatatlan, neki drukkolok, hogy azt minél jobban kibontakoztathassa és nem mellesleg anyagilag is megtalálja a számítását, nemcsak saját magának keresi a pénzt, vannak gyermekei is...

Európai téridő 2017.12.01. 08:33:35

Úgy látszik, Baluka nem jár színházba, így nem láthatta, hogy a "rakkoló sváb" mekkorát alakított Georg Büchner Danton-jában, vagy Klaus Mann Mephisto-jának színpadi adaptációjában.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.01. 10:31:57

@laci_52:

" Tehetsége viszont vitathatatlan "

Láttad már filmben, sorozatban azt a Stohlt ? :)
Annyira játszik szegény hogy majd beleroppan az agya :)
Nem színházban van hogy a hátsó sorokban is lássák a grimaszait :)
TV-be őt nem szabad betenni mert egy ripacs, ha ennyi év után nem tudta elsajátítani azt amit a kamera előtt kell nyújtani akkor a büdös életbe nem fogja megtanulni, nála jóval fiatalabb színészek leiskolázzák külföldön, azokon valamiért nem látszik hogy játszanak, ezen a pojácán meg szinte mindig, nincs egy természetes gesztusa, mindig túl játssza :))

ethan blow 2017.12.01. 12:47:57

Nekem is csak a pénz számít, máskülönben nem dolgoznék egy fos helyen, ahol naponta szaroznak velem és nálam hülyébb emberek akarják megmondani, ki legyek és hánykor. Másrészt Sebestyénnek nyilvánvalóan nincs igaza, mert biztos forrásból tudom, hogy Stohlt a pénz mellett igaz magyar szívű emberként érdekli még a pia meg a szex is.
süti beállítások módosítása