Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Stohl Andrást elsőre lesokkolta a Sztárban sztár

2017. szeptember 18. 08:28 sixx 70 komment

kepernyofelvetel_48.png

A Sztárban sztár idei évadának második adása volt tulajdonképpen az első, hiszen az egyik új zsűritag, Stohl András távollétében az egy héttel ezelőttin nem volt kiesés, az énekesek elbazseválgattak maguknak a zsűritagok meg tét nélkül röhögtek rajtuk. Na de tegnap! Ott már volt Stohl és tét is, de a röhögés maradt hálistennek, mert hát csak egy szórakoztató műsorról van szó, ugye.

A zsűri a pontozással persze zárójelbe teszi az egész versenyjelleget, mert 7 pont alá nem mennek még akkor sem, ha valaki annyira rémes, mint Csézy volt a Europe énekeseként (sem hangban, sem energiában, sehogy nem stimmelt az előadása), Détár Enikő Máróként (a színpadon valamiért úgy járt-kelt, mintha Pinokkiónak a seggébe dugtak volna egy vasrudat) vagy Ekanem Bálint Hofiként, akit Hókuszpók és Máris szomszéd szerelemgyermekének maszkíroztak, és aki eljátszotta, hogy szerinte Hofi hogyan játszana egy embert, aki éppen őt játssza - szarul. Jó, értem én, nem az a lényeg, hogy ők mit mondanak, illetve a közönség véleménye fontosabb, de amikor valakit lehúznak, és most mindegy, hogy joggal vagy sem, ne adjanak már neki 8-9 pontot, amikor ugyanannyit osztanak ki egy olyan produkcióra, amit meg felmagasztaltak, mert ez így gagyi.

kepernyofelvetel_61.png

kepernyofelvetel_65.png

kepernyofelvetel_88.png

kepernyofelvetel_89.png

kepernyofelvetel_99.png

kepernyofelvetel_102.png

Gagyi kicsit a műsor is, valahogy az első két évadban látott maszkok, átalakulások jobban sikerültek, nem fityegett a maszk az előadók fején menet közben, nem folyt szét a smink, és könyörgöm, valahogy oldják már meg a borosta vagy szakáll kérdését a nőkön, mert a szemceruzával a bőre felvitt 25 pontocska rémesen mutat távolról is. Ákosnak volt egy pinaszakállas korszaka, csak fel lehetett volna ragasztani Janicsák Veca arcára egy csíkot, oszt jóvan. A produkciók között volt pár igazán jó, Oláh Gergő Aretha Franklinje például, akire ugyan nem hasonlított, de hangban oda volt téve, vagy Pápai Joci James Brownja, ami meg semmilyen szempontból nem emlékeztetett az eredetire, de mivel az előadó teljesen eleresztette ezt a dolgot és komplett hülyét csinált magából, zabálta a zsűri és a közönség is. 

kepernyofelvetel_106.png

kepernyofelvetel_110.png

kepernyofelvetel_111.png

kepernyofelvetel_118.png

kepernyofelvetel_122.png

kepernyofelvetel_129.png

Király Viktor Charlie-t énekelt és tényleg elképesztően jó volt, de hát az ő hangjáról eddig is tudtuk, hogy sok mindenre alkalmas. Singh Vikinek megint elfogyott a levegője a Nicki Minaj-nóta felénél, de olyat rappelt, hogy csak nézett az ember, Janicsák Veca meg szépen elénekelte az Ákos-nótát, minden manírral, modorossággal együtt, de vissza nem szívesen hallgatnám a produkciót, ahogy a többit sem - én értem, hogy Majka szereti Kollányi Zsuzsát, és a csajnak valóban van hangja, élőben és lemezen is jól énekel, de Mick Jagger nagy falat volt neki, amin a Maszk című filmet felidéző maszk sem segített. Berkes Olivért a gipsz egyelőre nagyon visszafogja, Sean Paulja leginkább a táncos csajok miatt volt emlékezetes. 

kepernyofelvetel_134.png

kepernyofelvetel_137.png

kepernyofelvetel_139.png

kepernyofelvetel_146.png

kepernyofelvetel_150.png

kepernyofelvetel_156.png

Horváth Tamás Gagája sem volt nagy truváj, neki azért adtam volna pontokat, hogy nem esett el a platformcipőben ugrálás közben, a végén kieső Détár Enikőnek viszont semmiért, mert a Márió-parafrázisa rémesen ócska lett, ócskább, mint az eredeti, ami azért nagy szó, lássuk be. Cserpes Laura Julie Andrewst hozta el a színpadra, legalábbis elméletileg, gyakorlatilag a valóban nagyon szép angol kiejtésen és a végig csillogó fehér fogsorán túl sok pozitívum nem volt a Mary Poppins-betétdalban, ami alatt kis híján el is aludtam a műsoron. 

kepernyofelvetel_158.png

kepernyofelvetel_159.png

kepernyofelvetel_171.png

kepernyofelvetel_176.png

Stohl az első előadás alatt látható sokkot kapott, és hálistennek van annyira kifejező az arca, hogy később sem titkolta az érzéseit, legalábbis azt hiszi a naiv néző, aztán majd egyszer kiderül hogy a fülébe súgták, hogy "András, most képedj el! Most meg hatódj meg!" Első szereplésnek elment egyébként, 70 százalékban visszafogott, kicsit távolságtartó volt, ami nem baj, csak a spontaneitás hiányzik belőle, az, ami Hajósban úgy volt meg, hogy perszehogy rákészült egy-egy poénra, mégsem hallottad rajta, hogy így van. Stohl nem fog csípőből hülyeségeket ontani magából, mit Papp Szabi, aki láthatóan továbbra is nagyon jól szórakozik a saját viccein, ő inkább marad a szakmai bástyának, aki néha persze beszól az asztal másik végének, de csak óvatosan, kedvesen, buliban vagyunk, ugye. Havasnál persze ezerszer jobb, de hát nála sokan azok lennének, és tuti belejön majd a szerepébe, csak ki kell várni.

És még valami: azért baszogatni az énekeseket, amiről ők tehetnek a legkevésbé (dalválasztás) nem túl elegáns, sőt, leginkább visszás, és ez minden zsűritagra jellemző - akik pedig pontosan tudják, hogy a feladatokat nem ők választják maguknak, hanem úgy kapják a szerkesztőktől.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.18. 08:42:54

Állítólag az a harmónikás Márió tényleg így mozog a színpadon :)
Szerintem az vessen magára aki ezt elvállalja (mármint a műsort) Détár Enikő tényleg azt hitte hogy ebből jól lehet kijönni ?
Alap hogy aki Máriót meg Mary Poppinst kap az ott lesz a kiesők között, mégis ki kíváncsi az ilyen produkciókra ?
A zsűrik szimpátia szavazása rohadtul nem tetszik, alapból roma előadónak nem mernek alacsony pontszámot adni, valamiért azt érzem hogy Joci meg Oláh Gergő ott lesz az első 3-ban.
Liptay a tolószékes gyereknek adott 10 pontot, mert anyuval ugye már jóbarátok, meg ugye ő kezelte mikor Liptay válságban volt, ezt lehet nem sokan tudták...10 pontokat így lehet osztogatni.
Majka az énekes barinőnek küldi a pontokat meg jocinak.
Stohl meg egyik mondatával üti a másikat, Vecának ad 7 pontot mert a Vecát látta nem Ákost, de Pápai Jocinak meg bedurrant 9 pontot, ami kb 4 pontot érő produktum, komolyan vicc az egész.
Király Viktor elképesztő volt, mint ha CD-ről ment volna, rohadt jó lett.
Ekanem Anulu meg a Hofival.....fogom a fejem.

trillárom 2017.09.18. 09:00:44

Ebben az évadban az tényleg gáz, hogy haveri alapon osztogat pontokat a zsűri (főleg Majka). A dalválasztások sem jók idén.

n3spr3ss0 2017.09.18. 09:01:33

Nekem csak Király Viktor volt jó, nagyon jó. Pedig nem is szeretem.

sporttárs 2017.09.18. 09:16:32

Nem tudom, ki találta ki ebben az országban valaha, hogy Liptai Klaudia bármiben is hiteles, azért amikor egy szar szinésznő, aki soha nem volt énekesnő, énekesek színész produkcióját minősítgeti, az önmagában röhej. Stohl három szóval többet mond egy produkció lényegéről, mint ez a nő három évad alatt, egyszerűen mert színész, ismeri az ilyen feladatokat kívülről-belülről és ért hozzá.
Majka meg a férfi Liptai.

csillagkutya seven 2017.09.18. 09:23:13

Király gyerek még nem volt nő...remélem, hogy egyszer talán őt is lehet majd szívatni Mary Poppins féle szarokkal...csak mert úgy fair!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.18. 09:27:51

@sporttárs:

De ha szerinted Stohl hiteles, akkor egy Pápai Joci féle paródiára ne adjon 9 pontot.
Ez olyan mint ha a Sztárban sztár kölyök verzióját nyomatnák, ne törjön össze kis szívük a fellépőknek.
Miért nem 1-5-ig pontoznak ?
Mert 10-et mondani hatásosabb mint 5-öt ?
Úgy se fog adni senki sem 6-ot.
Az ilyen harmónikás előadással eleve rommá égetik a fellépőt, amit egy életen át hordania kell a hátán :)))
Emlékszel Détár Enikőre, mit leharmónikázott mint Pinokkió ? :)
Rohadt gyenge a számválasztás, látva hogy mik lesznek kövi héten, az se lesz jobb.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.09.18. 09:32:35

azért Chester Benningtont adni elég merész

Fehérlapos 2017.09.18. 09:45:00

Engem a legjobban az idegesített, hogy a férfinak öltözött női előadók lába között otthagyták a tevepatát. Úgy rémlik, hogy az előző szezonokban kitömték a gatyájukat, hogy dudorodjon.

A Détár Enikő meg is mondta, hogy utálta a feladatát. Sajnálom, hogy nem lesz többet, mert bár már nagymamakorú, de kb. harmincnak nézett ki, és nagyon tud énekelni.
Nekem még Cserpes Laura is tetszett, szépen, tisztán énekelt, a darabhoz illett a visszafogottság. Olyan volt a hangulata, mint az eredeti filmnek.

sporttárs 2017.09.18. 09:52:37

@szociál:
Az szerintem is gáz, hogy nem adnak alacsony pontszámokat, pedig volt bőven szar előadás. Aki odaáll, az vállalja azt is, hogy lepontozzák, ez nem baráti szpartakiád. Elvileg.
Viszont Stohl pont azt nézi, hogy mint előadás milyen, hogy egy előadó szakmailag hogyan birkózik meg egy feladattal. és neki legalább (ellentétben a zsűri három másik tagjával, de főleg Liptaival) az egyik műfajban megkérdőjelezhetetlen szakértelme van. Hogy ki hogyan vezet színpadra egy egyszemélyes jelenetet. Lehet, hogy nem az az erénye, hogy "hasonlít" az eredetire, hanem hogy ötlet van benne, koncepció vagy csak önmaga megmutatása, felvállalása. Nem is kell egyetérteni az értékeléssel. De, hogy Stohlnál legalább van szakmai hitel és alap véleményt mondani, az biztos.

proteam - Nordbright 2017.09.18. 09:58:35

Stohl nagyon "merev" volt végig a műsor alatt, néha mintha azt sem tudta volna milyen rendezvényen van - némi túlzással. Vagy nagyon komolyan vette a dolgot - nem látta még a műsort korábban?
A szimpátia szavazások most nagyon zavaróak voltak és így brutál igazságtalanok is - plane, hogy nyiltan ki is mondták, hogy "hát a haver cask 10-est kaphat".

proteam - Nordbright 2017.09.18. 10:06:17

@proteam - Nordbright: ja, visszatérve Stohlra: de legalább megpróbált objektívan pontozni

de let e ... 2017.09.18. 10:06:19

De most komolyan , a pontozáson mérgelődtök egy előre megírt forgatókönyv szerint zajló show műsornál ? Annyit adnak a zsűri tagok , amennyit mondanak nekik . A produkciók is előre kitaláltak , a szereplők csak bábok . Nagyon gagyi az egész .

strangers in the night 2017.09.18. 10:10:07

Ha a műsort nem akarják felejtőssé tenni, akkor itt az ideje, hogy elbeszélgessenek a zsűri 2 tagjával.1.Majka, azért őt írom először, mert mindig kiálltam mellette, most nem, a supoernemes kreténnel szétkúrják a sztárban sztárt, mi ez a mutyi, a haverom írta dalszöveget, 10-es, jocikám imádlak 10-es, kollányi 10-es, mi van itt, így elbasszák a zászlóshajót, a tegnapi műsorban 2 igazság volt, a Charlie, meg a janicsák hetese stohltól, ennyi, de akkor legyünk végig következetesek, tegnap, ha azt nézzük, hogy miről szól a műsor, akkor a janicsák lánynak kellett volna kiesnie, mert janicsák veca volt, megsem próbált ákos lenni és ebben bucinak kurvára igaza volt, a sajtos lány meg az enikő mi a faszt kezdhetett a dalokkal, tessék rábízni az előadókra, hogy mit akarnak, ez így nem fair, a dalválasztással, a kiesést adják egyben, mary faszomat, hogy kellett volna énekelni alaura lánynak???mutassa már meg valaki, Majkára visszatérve, kezd arca lenni, amikor ózdi parasztozták mindig védtem, változik -rossz irányba/sajnos/, ki a faszom ő, hogy a cédulás gyerekkel szétkurjanak egy főműsort, hol az alázat, tessék visszatérni a gyökerekhez, mert ez így nem lesz jó, és örülök a kommenteknek, másnál is ott a pont, a pontozással kapcsolatban!

tnsnames.ora 2017.09.18. 10:41:04

Nincs jobb, mint tévésformátum-megreformáláson gondolkodni. :)
Sixx utolsó bekezdéséhez kapcsolódva, símán el tudnám képzelni, hogy
- lenne kötelező és választott "kűr" (adott forduló után).
- ahogy én azt is el tudnám képzelni, hogy kummulálva továbbvinnék a versenyzők az előző fordulóbeli pontjaikat, hogy akik egyenletesen magas szinvonalon teljesítenek azoknak jobb legyen.
- a zsűri folyamatos 9-10 pontjaira is lehetne egyszerű matematikai orvosságokat találni: intervallum-leképezés, ignorálás, pluszpont-premizálás etc. Csak hogy legyen valami tétje is az egész dolognak, ha már ekkorát küzdenek a versenyzők (főleg a zsürivel szemben), miközben a produkciók maguk meg összehasonlíthatók, rangsorolhatók. A közönség jobb bevonásának lehetőségeiről már nem is beszélve.

JohnRossEwing 2017.09.18. 10:52:58

Eszenyi Enikő 30-nak néz ki??! Olyan. mint Charlie anyja, Evelin, a 2 pasiból. :D Egyfolytában csücsörít, az arca teljesen szét van szabva, töltve, franctudja micsinálva. Majka sosem volt különb, nem is értem mire fel MOST a felháborodás, szegény srác meg mellette. Nem igazán ismerem, lehet mond vicceseket, de a saját nyerítésétől nem értek belőle semmit. Veca elég jól hozta Ákos statikus előadását, azt nem értem, a hangja miatt miért baszogatták. Ha hófehéret sz*rik a színpadra, akkor sem fog kijönni belőle ennél jobban egy férfi hangja. A gesztusok, mimika, viszont nagyon ült. Ellentétben Jocinál, akinél semmi nem stimmel, viszont k*rva szórakoztató figura. Király Viktor egyszerűen zseniális. Kíváncsi vagyok, meddig tudja tartani ezt a szintet, hol lesz az első kibillenése. Ez a ffi-nőt énekel, nő ffit dolog meg ilyen. Nagyon ritkán lehet visszaadni ugyanúgy a hangot, mint KV a Charile-ét.

airsheep 2017.09.18. 10:53:59

A dalválasztások áll vagy bukik az egész műsor, először is azt kellene rendbe rakni.
Ha Vecának ákost kell énekelnie, vagy Cs. Laurának mary Poppins, az jó lesz? Hát nem, bárki is adja elő.
Sokkal könnyebb dolga van Király Viktornak charlie-ként, mint D. Enikőnek Márióként.
nem látok a műsorban koncepciót: most akkor döntsék el hogy "nívós" produkciókat akarnak csinálni, vagy nevetségeseket?
Amíg férfinak női énekeseket kell megszemélyesíteni (és fordítva), továbbá régi, a mai fiatalok által nem ismert dalokat kell énekelni, addig maradnak a nevetséges produkciók.

vintezis 2017.09.18. 10:54:04

Tényleg nem baszogatásból (egy kicsit talán mégis), de direkt csináljátok, hogy a Comment:com header (egy része) a hirdetésre visz?
Screenshot: vintezis.hu/comment_com_header.png
Így hiába használok adblocker-t, mégis átkerülök a hirdetési oldalra...

Terézágyú 2017.09.18. 10:57:37

"Gagyi kicsit a műsor is, valahogy az első két évadban látott maszkok, átalakulások jobban sikerültek, nem fityegett a maszk az előadók fején menet közben, nem folyt szét a smink, és könyörgöm, valahogy oldják már meg a borosta vagy szakáll kérdését a nőkön, mert a szemceruzával a bőre felvitt 25 pontocska rémesen mutat távolról is. "

Igen, a jó maszk nagyon fontos lenne itt - tuti spórol a tevekettő ezen is.
Az oroszoknál (de a lengyeleknél is) MINDIG van szilikonmaszk a versenyzőkön, nem csak egyszerűen kirúzsozzák a pasikat ha nőt játszanak, és szakállt ragasztanak a férfi játszó nőnek...

Bálint Bátori 2017.09.18. 10:58:37

Honnan veszed, hogy nem a szereplők választják a dalokat? Pontosan az is egy komolyan arra utaló jel, hogy nagyon is részesei a döntésnek a szereplők, hogy a zsűri őket bírálja a dalválasztásért. hiszen ha valaki, akkor a zsűri tudja, hogy kik választják a dalokat. Miért bírálnák őket dalválasztásért, ha tudják hogy nem a szereplők?
Biztos vagyok, hogy amikor leszerződnek, több lépcsőben megy az alku. Első helyen a szereplők kikötik, hogy én az XY-tól a Z című nótát EL AKAROM ÉNEKELNI. Aztán vannak olyan dalok amit megad hogy azt is SZERETNÉ még, majd ezután választ egy nagyobb listából, hogy miből választhatnak neki még számokat a szerkesztők.
De egy biztos.
Meglepetés SOHA NINCS. Annyira szar színészek, hogy nem tudják eljátszani a meglepettet.

Terézágyú 2017.09.18. 10:59:01

@airsheep:
"Amíg férfinak női énekeseket kell megszemélyesíteni (és fordítva), továbbá régi, a mai fiatalok által nem ismert dalokat kell énekelni, addig maradnak a nevetséges produkciók."

Ezekben nincs igazad. A színvonal nem ettől függ, hogy "férfi nőt-e" vagy éppen, hogy "régi" dalt énekel-e a versenyző...

Gillotte 2017.09.18. 11:07:04

Nekem ez a Papp Szabi túlontúl hiperaktív, olyan, mint egy túlmozgásos hülyegyerek, annyira hadar, hogy alig lehet érteni, amit mond. Engem kifejezetten idegesít.

Terézágyú 2017.09.18. 11:13:45

@Bálint Bátori:
"Honnan veszed, hogy nem a szereplők választják a dalokat?"

Valójában ezt sose kommunikálták egyértelműen :)

A tevekettő ilyen kis dologban is sumákol. Hisz a gazdái is ilyenek...

NemBírtamVisszatartani 2017.09.18. 11:17:47

A maszkmester látja-e, amit csinál? Ez ugyanaz, aki eddig volt?

polpetti 2017.09.18. 11:24:32

@Terézágyú: Na, most aztán jól megaszondtad. Például onnan lehetne tudni, hogy nem részesei a dalválasztásnak, hogy Pápai Joci mennyire felháborodott, mikor a tegnapi műsor végén megint női karaktert kapott, holott ő már az első műsorban is kérte, hogy soha többet ne adjanak neki női előadót. Itt meg mikrofont is ragadott, hogy kifejezze nem tetszését élő adásban, csak nem hagyták szóhoz jutni.

Terézágyú 2017.09.18. 11:27:50

@polpetti:
"Na, most aztán jól megaszondtad. Például onnan lehetne tudni, hogy nem részesei a dalválasztásnak"

Én nem mondtam, hogy részesei.@Bálint Bátori: mondta.

Én annyit mondtam, hogy a tevekettő ezt elsumákolja. Az eredeti formátum (és műsor) szerves része egyébként a sorsolás.

mellesleg:
"holott ő már az első műsorban is kérte, hogy soha többet ne adjanak neki női előadót. Itt meg mikrofont is ragadott, hogy kifejezze nem tetszését élő adásban, csak nem hagyták szóhoz jutni. "

Ha nem tetszik neki, akkor minek vállalta?....

falum 2017.09.18. 11:32:03

Veca ráadásul a vágott verziót énekelt, mert kimaradt egy strófa.Vagy ez a szabály? Én a műsort nem követem,most is csak az Ákos átdolgozás miatt néztem meg.Azt is netről.

Terézágyú 2017.09.18. 11:35:35

@falum:
"Veca ráadásul a vágott verziót énekelt, mert kimaradt egy strófa.Vagy ez a szabály?"

Ha túl hosszúnak ítélik, akkor rövidíthetnek...

falum 2017.09.18. 11:38:23

Pedig nem egy hosszú nóta.Na mindegy...

cukkmukk 2017.09.18. 11:40:07

Szerintem Bucinak nem szóltak, hogy hol van. Gyakran vágott olyan képet, mint aki nem is ide indult :-)

Terézágyú 2017.09.18. 11:41:34

@falum:
Ha a többieké 2 perc volt, akkor ennek a 3 percéből is lecsíphetnek, ha akarnak...

Hell-Ász 2017.09.18. 11:49:21

Sokan sokmindent leírtak. Engem még rohadtul zavart sok előadónál, leginkább Singh Vikinél a ----- lihegés. Hogy ennyire gyenge fizikummal,tüdőkapacitással hogy mer valaki fellépni.

Terézágyú 2017.09.18. 11:50:26

@Hell-Ász:
Ilyenre is jó a műsor: hogy lássuk/lássák, hogy ténylegesen milyen képességei vannak valakinek...

namostmilesz 2017.09.18. 12:00:45

Sajnos Joci elmenetel a végéig, pedig ha igazságosak akarunk lenni, akkor ki kellene esnie. De hát a bohócot mindenki szereti. Remélem azért nem fogja megnyerni, mert eddig nagyon pocsék volt mindkét alkalommal.
Megint az a probléma, hogy a dalválasztások nagyban befolyásolják a versenyzőket, a Charlie és a Marry Poppinst hogy lehetne összehasonlítani egyáltalán... Bár szerintem nem volt semmi baj Laurával, de lepontozták, mert unalmas volt. Hát az eredeti is az, na bumm. Az meg, hogy Jocinak 10est adnak, pedig egy hulladék volt..... Király Viktor viszont tökéletes volt,először azt hittem a konyhába kihallatszódó tévéből, hogy Charlie az.
Amúgy külön kiemelném Csézy tekintetét az egész műsor alatt, szerencsétlen annyira kínosan érzi magát, szerintem kifejezetten örült volna, ha ő esik ki.
Az estében a legkedvencebb pillanatom volt, amikor Majka azt mondta, hogy ez így azért nem állapot, hogy a Bálint itt törött lábbal próbál előadni Sean Pault, meddig toleráljuk ezt még. Há' ja , mé' nem gyógyul az a fránya boka a műsor miatt gyorsabban! Mi ez kérem szépen. Aztán meg Klaudia kijelenti, hogy hát ki ismeri ezt a dalt Sean Paultól, ez nem sláger. Legalább igazán beírhatta volna a jutúbra a nagyságosasszony.
Buci amugy jó volt, szakmaizott is kicsit, amit átvettek tőle a többiek is, végre. Szabira láthatóan rászóltak, hogy kissé vegyen vissza, hálistennek. Múlt heti adásnál sokkal jobb volt, remélem marad ez a tendencia.

Kaksi Atomerőmű 2017.09.18. 12:01:31

@polpetti: falra mászok, mikor a műsor végén sorban eljátsszák, hogy mennyire meglepődtek a jövő heti dalukon. előre dolgoznak, ilyenkor már rég arra gyakorolnak, a korábbi évadokban mindig mutatták is a kiesett versenyzőét a "stáblista" alatt.

quinine911 2017.09.18. 12:25:58

@JohnRossEwing: Détári lesz az az Eszenyi...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.09.18. 12:39:05

@Fehérlapos: én tisztelem Détárt,de nem néz ki harmincnak. Jó formában lévő ötvenesnek néz ki

sixx · http://comment.blog.hu 2017.09.18. 12:41:42

@tnsnames.ora: az eredeti formátumban tán sorsolják a dalokat, aserossz.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.09.18. 12:43:24

@Bálint Bátori: azért, mert még egy tehetségkutatóba jelentkező énekes sem maga választ dalt, hanem megmondják neki, mit énekeljen, onnan.

Terézágyú 2017.09.18. 12:49:35

@sixx:

Itt egy videjó, ahol a román verzióban éppen sorsolnak...

profiügyfélszolgálat 2017.09.18. 12:52:55

A zsűri lett a legszarabb. Nézhetetlen.

2017.09.18. 12:54:23

@Bálint Bátori: Miért,szerinted van ebben az országban élő ember,aki az egyik legnézettebb showműsorban Máriót akar énekelni?

Amúgy az is megérne pár keresetlen szót,hogy K.V. mindig azon háborog,hogy magyarul kell énekelnie.
Basszus,ha ennyire derogál neki a magyar nyelv,akkor húzzon vissza Amerikába.

Puffin80 2017.09.18. 12:58:00

Nekem a dalválasztásokkal van a legnagyobb bajom. Nem tudom kik a szerkesztők, és hogy a műsor végkimenetele előre lezongorázott-e vagy sem, de ha még így is van, akkor is lehetne hihetőbbé tenni, ésszerű dalválasztásokkal (nem Mary Poppins-szal vagy Hofival van gondom, hanem hogy nem ide való). A zsűrinek még alakulnia kell, a Stohl - Liptai páros jó lehet a későbbiekben, volt néhány odaszólogatásuk egymásnak. Majkát bírom, erőlködés nélkül hozza a jól bevált figurát, Szabi viszont kicsit átrántja az egészet baromkodásba, ami néha kicsit sok, neki még vissza kéne vennie magából. A pontozás viszont egy vicc, nem kéne kinyilvánítani, hogy a havernak többet adok, mert ő a haverom.. hova lesz így a verseny (vagy legalább a látszata..)? Ezzel teljesen hiteltelenné válnak. Hogy 7 pontnál kevesebbet meg nem adnak senkinek.., ezt nem is értem... Sixx, egyetértek: mindenki tudja, hogy a versenyzők nem tehetnek a dalválasztásról, miért kell egy zsűrinek játszani a hülyét, mintha ez nem evidens lenne! Amúgy jó ez a műsor, az egyetlen, amiért odakapcsolok a TV2-re, de lehetne jobb is, ha néhányan a műsorkészítők közül jobban odatennék magukat.

Terézágyú 2017.09.18. 13:06:15

Itt meg az őseredeti, spanyol verzióban sorsolnak:
www.youtube.com/watch?v=skpKTKKH6Dg

felhasználó18 2017.09.18. 13:38:44

Kíváncsi voltam Stohl-ra, hogy milyen zsűri tag lesz, mert műsorvezetőnek és színésznek is szeretem, de amit az első adásban letolt az hervasztó volt.
A feszültsége, riadtsága nagyon zavaró volt és cseppet sem volt vicces.
Tapintható volt közte és a többi zsűritag közötti fal, nekem volt kellemetlen.
A meglátásai tetszettek, de azért ez mégis egy szórakoztató műsör, nem egy valódi verseny.
A következő adás előtt megihatna egy két páleszt, hogy belazuljon.

mézescsók 2017.09.18. 13:38:46

Stohl nagyon kellett a műsorba. Szakmailag is kellett már valaki, aki ért az előadóművészethez, emellett a jelenléte visszafogta az egyébként teljesen elszállt zsűrit. Mert szép-szép, hogy haver mindenki, és csodás, hogy mindenkit imádunk, és persze buli ezerrel, de azért itt mégtiscsak "sztároknak" kellene megszemélyesíteniük sztárokat.
Respect Stohlnak. Nem is tudom, hogy volt-e valaha 7-es a műsorban?

A dalválasztás nem úgy megy, hogy visznek magukkal egy listát, akit énekelnének és abból választ a szerkesztőség? Lehet, hogy másik műsorral keverem, de mintha rémlene az egyik szériából valami hasonló.

Terézágyú 2017.09.18. 14:11:08

@felhasználó18:
"de azért ez mégis egy szórakoztató műsör, nem egy valódi verseny."

Azért e kettő közt nincs kibékíthetetlen ellentét...

airsheep 2017.09.18. 14:38:08

@Terézágyú:
Valóban nem (csak) ettől függ a színvonal, de sokat hozzátesz.
Inkább azt mondanám hogy igazságtalan összemérni egy ilyen éneklést egy olyannal ami fekszik az adott előadónak.
Lásd pl. amikor Csézy Cher-t énekelt, vagy a mostani Europe. Egyikben zseniális, másikban szánalmas. Namost ezt már akkor lehetett tudni mikor megkapta a feladatot, és kb. mindig ez lesz ha a személyiségüktől nagyon eltérő feladatot kapnak. Van kivétel, de ritkán.
Ezért írtam hogy jobb lenne ha eldöntenék hogy most a minőségre mennek (a nekik megfelelő és többé-kevésbé ismert számokat kapnak), vagy a hülyéskedésre (férfi nőt énekel, Hofi és egyéb ide nem illő hülyeségek).
A kétféle produkciót igazságtalannak tartom egy kalap alatt zsűrizni.

namostmilesz 2017.09.18. 14:44:13

Az amúgy mennyire zseniális volt, hogy Stohl bevonulása az "I'm only human after all, don't put your blame on me.." dalra történt meg. Nem tudom melyik zseniálisabb, ha veletlen húzás vagy ha direkt. :D

Terézágyú 2017.09.18. 14:58:25

@airsheep:
"Ezért írtam hogy jobb lenne ha eldöntenék hogy most a minőségre mennek (a nekik megfelelő és többé-kevésbé ismert számokat kapnak), vagy a hülyéskedésre (férfi nőt énekel, Hofi és egyéb ide nem illő hülyeségek). "

A minőségnek nincs köze a "többé-kevésbé ismert" számokhoz...

Az, hogy ellenkező neműt kell utánozni, annak nincs feltétlenül köze a hülyéskedéshez - ez a műsor egyik hibája, hogy megmarad a "hülyéskedésnél".

Külföldön is simán előfordul hogy operaáriát kell előadni - nem egyszer kellett férfinek női operaáriát (!) előadni: és nem lett "hülyéskedés" belőle...

De mindig ide lyukadunk ki: az ilyet, hogy "igazságtalan összemérni egy ilyen éneklést egy olyannal ami fekszik az adott előadónak" úgy lehet elkerülni, ha az előadandó énekeseket SORSOLJÁK - ahogy ez az eredeti formátumban van.

Bizkit23 2017.09.18. 16:22:25

Nos a műsor alapvetően úgy működik, hogy mindenki kap testhezálló énekest és teljesen eltérőt is, amit utánoznia kell.
Minden adásban más és más kapja a stílusidegen és a testhez állóbb sztárt is, de kb mindenki ugyanolyan arányban kap ilyet is olyat is, ha összességében nézzük. Elvégre ettől igazán szórakoztató a műsor, hogy nem csak mindenki a maga kedvenceit nyomja, amivel tud azonosulni (túl egyhangú lenne).
A zsüri pontozása valóban érdekes és elég átlátszó is sokszor ki kinek miért ad éppen annyit amennyit. A 10-es skála abszolút indokolatlan ebben a formában, mert 7 alatt sztem még sosem kapott senki, elég lenne az 5 is bőven, de a 3 meg egyenesen reális lenne az alapján ahogy szavaznak...

Stohl igencsak kimért volt, de azt gondolom ezt beszélték meg vele, hogy neki ezt kell játszania (elvégre színész..) majd a műsorban, a kímért rácsodálkozó objektív szavazót.
Valahol mondjuk érthető is, mert egyedül ő ért az alakításhoz/előadáshoz a zsüri közül, mivel a két mondvacsinált zenész pali meg a nő aki azt gondolja, hogy a zenéhez és az alakításhoz is ért nem igazán mérvadó az érteklés szempontjából.
Persze Majkáék jól el tudják kreténkedni a műsort az tény, ami olykor még szórakoztató is, de jobb így hogy Stohl nem a kreténkedő negyediket játssza, mert akkor teljesen súlytalan kreténkedéssé válna a műsor (ami egyébként a sokadik évad után már így is eléggé az).

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.09.18. 17:10:30

@szociál: Julie Andrewst kapott igazából,és nem Mary Poppinst

nick papagiorgo 2017.09.18. 18:16:41

Szerintem Stohl nem lesz jó ide, íg az első adás alapján.

Ez egy humoros műsor, és Stohl humora =0. Énekelni nem tud, vélhetőleg valami "szakmai modorosságot" fog belevinni a dolgokba, ami meg majd a közönségnek nem fog tetszeni, e tekintetben nem egy Hajós, aki legalább laza volt.
Jobban járna mindenki, ha helyet cserélnének pl. Tillával.

Hardenberg 2017.09.18. 18:39:36

Zsidó agymosás amúgy is idióta nézőknek.Ilyet árja ember messzire elkerül és betesz helyette pl. egy Burzum Filosofem albumot.

szaboeszti 2017.09.18. 19:03:21

@sixx: dede, mi választottuk mindet. :) Nem tudja ezt más kiválasztani neked, a legjobb indulattal sem. Sztem 1000%, hogy itt is ez van, kizárt, hogy egy szerkesztőtől elfogadjon bárki közülük egy dalt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.18. 20:43:39

@PeniValdes:

Tök mindegy hogy J.Andrewst kellett adnia vagy Mary Poppinst, mert ha úgy nézzük hogy Király Viktor énekelje el Mary Poppinst akkor már megint röhög mindenki, és akkor hogyan pontozzák, vicces volt 10 pont ?
Ne essünk át a ló túloldalára Bánk Bánnal, Rátonyival, meg Hofival....valaki a tv2-től olvassa ezt a blogot, legalább felmerül náluk hogy változtatni kéne azon ami nem működik ?
Mert ez a műsor rovására megy, az egyetlen ami nézhető a tv2-n.

vénkujon 2017.09.18. 22:10:32

jápai poci nem volt? amúgy ki a lila zsiráfpina? jó a sege

bibibi44 2017.09.18. 23:26:30

@szaboeszti: szóval Détár Enikő Máriót választotta magának szerinted?

nabeul 2017.09.19. 01:25:45

Kar, h a cikk nem foglalkozik kicsit tobbet Akossal. Azt mondja Akos Janicsaknak, h "30 ev szakmaisagaval mondom neked" es b@szki egy olyan felsoben van, ami ugy interferal a kameraval, h az embernek kiesik a szeme... Ennyi Akos 30 eves szakmaisaga.
A masik, h erdekes az o szama utan egy darab negativ dolog nem hangzott el Akosrol, a szamrol... Vajon miert? Ismet ki lett adva, h mi nem kritizalhato?

KapitányG 2017.09.19. 05:46:57

@szaboeszti:
Détár Enikő viszont ezt mondja:
"Azt gondolom, hogy felnőtt emberként, ha aláírsz egy szerződést és nem kötöd ki előre, hogy csak azt énekelsz, amit te akarsz, vagy nem tudod kikötni, akkor ez benne van a pakliban. Úgy mentem be, hogy azzal poénkodtam a többieknek, hogy annyi esélyem van ezzel a dallal, mint Szálasinak a népbíróság előtt."
propeller.hu/szorakozas/3306518-detar-eniko-elutasitasnak-elte-meg-kieseset-sztarban-sztarbol
Hát biztosan ő választotta...

szaboeszti 2017.09.19. 06:58:28

@bibibi44: abszolút. ebben a műsorban ha nincsenek olyan kiemelkedően jó hangi adottságaid, és nem tudsz úgy levenni hangszineket,mint Bereczki, vagy Biga ,akkor a bentmaradáshoz a második legjobb döntés az, ha teljesen hülyét csinálsz magadból egy poénnal. Szerintem így gondolkodott ő. Másrészről pedig Inkább azt mondanám, hogy nem tudom elképzelni, hogy bármelyik előadó belemenjen abba, hogy egy szerkesztő válasszon neki dalt. De szerintem a szerkesztők sem, hiszen egészen egyszerűen senki sem tudhatja hogy te milyen hangszineket tudsz levenni és kinek a bőrében tudnál jó előadást produkálni. Annak van a legnagyobb valószínűsége hogy a versenyzők leadnak a legelején egy listát az előadók ból és abból válogat a szerkesztőcsapat, mert sok olyan szempont is van, hogy például túl sok lassú ne legyen egy egy estén és így tovább. Egyébként nem tudok semmit, csak józan paraszti ésszel belegondolva nem tartom elképzelhetőnek hogy a szerkesztők válasszanak.

Terézágyú 2017.09.19. 10:42:15

@szaboeszti:
"Másrészről pedig Inkább azt mondanám, hogy nem tudom elképzelni, hogy bármelyik előadó belemenjen abba, hogy egy szerkesztő válasszon neki dalt."

Rettentő butaságot beszélsz, bocs :)

Az előadónak itt nincs szava.
Miért lenne?

Daniko 2017.09.19. 13:37:52

Én csak azt üzenném a műsorszerkesztőknek, hogy nem lehetne-e a doboztapsolást és a fütyülést a produkciók végére hagyni?! Embertelenül zavaró, hogy az énekeseket hallani se lehet max. hangerőre tekert tévén sem olyan hangos az a 20 fő stúdióvendég.

schanc 2017.09.24. 11:19:36

@szaboeszti: Két éve sixx csinált Tóth Gabival egy interjút, és abban mondta Gabi, hogy valóban leadnak egy listát a szerkesztőknek, hogy kiket szeretnének megformálni. Ebbe a szerkesztők belenyúlhatnak, nem feltétlenül azt a dalt éneklik az előadótól, amelyiket szeretnék.

"Ez úgy történik, hogy a műsor előtt mindenki leadott egy listát azokról az előadókról és konkrét nótákról, amiket szívesen csinálna. Ezeket figyelembe véve válogatnak a műsor kreatívjai. Így előfordul, hogy nem azt a dalt kapom, amire számítottam, vagy szeretném, mert vagy technikailag nem fér bele, vagy más okból, sok szempontot kell figyelniük. (...) A lényeg persze mindig az, hogy ismert nóta legyen, látványosan színpadra lehessen vinni, és el is tudjuk énekelni. Én leadtam például 80 dalt, részben ezek közül kapok."
index.hu/kultur/media/2015/11/20/a_keresztre_feszitett_fekete_jezus_sok_lett_volna/
süti beállítások módosítása