Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Stohl nélkül öncélú röhögésbe fulladt a Sztárban sztár

2017. szeptember 11. 07:51 sixx 95 komment

rufffoto-2885.jpg

  • 1969: Simándy József (ha minden igaz) először énekli el lemezfelvételen a Hazám, hazám című áriát Erkel Bánk bánjából.
  • 1961: Rátonyi Róbert egy tévéfelvételen énekli el a Csárdáskirálynő című operett egyik leghíresebb dalát, a Jaj, cica, eszem azt a... kezdetűt.

2017: a Sztárban sztár ötödik évadának első adását nézők szavazatai alapján Ekanem Bálint Simándy-parafrázisa és Király Viktor szörnycirkuszba illő Rátonyi Róbertje volt a TV2 zászlóshajójának két legjobb előadása. Mintha az idő kicsit megállt volna az országban legalábbis ami a vasárnap esti tévénézést illeti - a harmadik helyre befutó Pápai Joci sem egy mai dallal lett dobogós, Zalatnay Cini 1967-es, Nem várok holnapig című nótáját énekelte el jól-rosszul, szóval valahol kijelenthető, hogy a tévénézők beszorultak az időgépbe (és akkor a Bud Spencer-filmek sikeréről nem is beszéltünk, de hagyjuk).

Amikor megláttam az idei énekesek listáját, első gondolatom az volt, hogy ez lesz az utolsó Sztárban sztár, mert olyan ismeretlen arcokat szednek össze (Ekanem mellett azért Majka zenekarának énekesnője, Kollányi Zsuzsi, a The Voice-ban az édesanyjával együtt induló Berkes Olivér, a Megasztárból és a Csillag születikből is kieső Horváth Tamás vagy a Király Viktor háttérénekeséből a Rising Star ötödik helyéig jutó Singh Viki sem tartozik a közismert vagy inkább közkedvelt énekesek közé), akikkel nem lehet majd műsort csinálni, de ha mégis, akkor a nézettsége vissza fog esni. Utóbbiról nem tudok még nyilatkozni (később lesznek számok), az előbbivel viszont kicsit mellélőttem, mert szórakozni még mindig lehet a műsoron, habár az a házibulihangulat, amit a TV2 sugall neki, már pár évada nincs meg a műsorban - talán azért, mert egy házibuliban elég ritka, hogy az ember a Bánk Bánból énekeljen a haverjával összekapaszkodva a konyhában, és nem, nincs az a rummennyiség, amivel ez összejönne.

Persze ettől még el lehet énekelni áriákat is, tán minden évadban volt kirándulás az opera világába, és Ekanem Bálint Simándyvá maszkírozása is jól elsült, és a hangjával sem volt semmi baj. Csézy Cherje is állati jó volt, hangban simán hozta, amit az eredeti előadó tudott, és nekem Horváth Tamás Bob Marley-előadása is nagyon bejött, hóttismeretlen faszi lazult le teljesen a színpadon, és lényegült át, pedig annyi köze van Marleyhoz, mint nekem, ugye. Ebben az évadban ő lehet a sötét ló, már ha a YouTube-rajongói leülnek a tévé elé szavazni, mert az idősebb korosztálynak (bazdmeg, én is ide tartozom) nem nagyon mond semmit a neve.

Király Viktor tuti jó lesz, mert a hangja tényleg jó, és mivel az olyan állatságba is belemegy, hogy egy utazó szörnycirkusz egyik tagjának maszíkrozzák "Rátonyi sem volt egy szép ember" felkiáltással, elég sokáig mehet a műsorban, mert a nép szereti az olyan lelkes arcokat, akik habozás nélkül csinálnak magukból hülyét. (Azt azért itt megjegyezném, hogy ugye az a műsor addig jó, amíg nem lesz belőle paródiashow, és nem megy le az Irigy Hónaljmirigy szintjére, de ennek az előadásnak sajnos sikerült.) Mint Pápai Joci, aki ugyan elénekelni nem tudta Zalatnay nótáját és ha jobban belegondolunk, az átlényegülése sem volt az igazi, de hát a Sztárban sztár még mindig az a műsor, amiben egy nőnek öltözött szakállas énekes az viccesnek számít. Igen, én is üvöltve röhögtem a fején, amikor egy ponton látszott, hogy elengedte a dolgot, és onnantól fullba nyomta a kretént. Kollányi Zsuzsiról eddig csak azt tudtam, Majka zenekarában van, és hogy szép hangja van, koncerten meg lendületes, mostantól már azt is, hogy bevállalós csaj, Pinket énekelni és közben légtornázni nem egyszerű dolog, és ugyan egyik sem jött össze neki igazán (az átlényegülés meg különösen nem, a sminkje és a haja borzasztó volt), az ének erőtlen, a légtorna meg idétlen volt, de nem bőgött le úgy, mint Détár Enikő, aki a Kiss I Was Made For Loving You című nótáját a Kiss Forever tribute-zenekar (Majka, az "tribjút" nem "trájbut", szívesen) tagjai előtt igyekezett eltolni full arcfestéssel, mellszőrzettel kiegészítve, csak éppen a hangja nincs meg hozzá.

Kínosan kellemetlen volt a produkció, amit érthetetlenül körbenyalt a zsűri, bár Majka megjegyezte, hogy a stúdióban olyan hangos a zene, hogy néha elnyomja az éneket, és ez lehet segített. Cserepes Laura Jackója semmilyen volt, Singh Viki Szandijában meg az volt a legjobb, hogy végre kiderült: a Jódli dili a dugásról szól. Singh nagyon kifulladt a dal végére, mi lenne, ha egy teljes bulit kellene lenyomnia? Berkes Olivér hangban mindent megtett, amit csak tudott, hogy hozza Amy Winehouse-t, ha már az átlényegülés nem volt az igazi, de nekem Varga Viktor Amyje pár évaddal ezelőtt jobban bejött. Janicsák Vecának jó hangja van, de az LL Junior-érzés nekem nem jött át az előadásán, ahogy Oláh Gergő Bruno Mars-egyvelege sem volt igazán jó, sőt, hangban azt hiszem benne csalódtam a legnagyobbat.

A nyomorult Despacitóval induló műsor első és második blikkre is olyan, mint eddig, talán csak a díszleten változtathattak valamit, vagy a kamerák vannak másutt, mittudomén, de valahogy szűkebbnek érzem a teret, kisebbnek a színpadot, legalábbis tévében ez jött le nekem. A hang továbbra sem stimmel, de legalább most a zsűri is ugyanolyan szarul hallja, mint mi, hátha odahatnak. Na igen, a zsűri, ami új, legalábbis félig, hiszen Liptai Claudia és Majka megmaradt az eredeti felállásból, hozzájuk csatlakozott Papp Szabi, a Supernem énekese és Stohl András, az ország Bucija, aki, ha jól tudom, rühelli ezt a becenevet, ennek ellenére a társai és Tilla előszeretettel emlegette így a távollétében. Mert ugye ő nem volt itt az első adásban, amiben nem volt kiesés sem, (talán pont ezért, már nem emlékszem, de eggyel több megnyert vasárnap este tuti jól jön majd a TV2-nek) a három másik zsűritag így kedvére hülyéskedhetett.

Papp Szabi egyelőre fura, ha valaki azt a szakmaiságot várta tőle, mint Bereczkitől, az csalódott, ő Majkával kettesben remekül elröhögött inkább, amivel csak az a baj, hogy ez a műsor alapvetően a nézőknek szól, ugye. Liptai Claudia pont olyan volt, mint mindig, ő ezt rutinból lehozza már, majd az lesz az érdekes, hogy Stohl milyen szerepben lesz jelen, mert Hajóst Papp Szabival nem lehet kiváltani, Stohlnak meg nem tudom van-e olyan fanyar humora, mint Hajósnak, és tud-e kapásból úgy reagálni dolgokra, mint a kolléga. Némi komolyságra azért lesz egyébként szükség, mert a Majka-Papp párost valahogy ellentételezni kell - ennek hiányában unalmas röhögcsélésbe fulladhat az évad.

rufffoto-2591.jpg

Első adásnak elment ez persze, tényleg lehetett röhögni rajta, és minden pont úgy megvolt benne, ahogy eddig (mínusz Hajós, de ugye ő egyszer már kiszállt), csak a dalválasztással vannak bajaim, de ezen valahogy túlteszem magam, ha Pápai Jocinak adnak egy Motörheadet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stolzingimalter 2017.09.11. 08:14:41

Ezt az 1969-et gondold át még egyszer Simándylag

Ronald 2017.09.11. 08:15:59

Sixx barátom! Fusd át legalább egyszer a cikkedet - mielőtt leadod.
Nem szarakodni akarok, de rengeteg az elütés, a kihagyott betű, stb.

Hagyd meg ezt a tempót a gyakornokoknak... vagy tudod mit, mondok jobbat:
Olvastasd át az anyagot leadás előtt egy gyakornokkal - és ha az benne hagy elütéseket - akkor jól rúgd seggbe, mert megérdemli!
.

ymel 2017.09.11. 08:17:49

Edes Istenem, es te ezt a szart nezed? Elhiszem, ha ezert fizetnek neked, s utana ilyen hosszu osszefoglalot irsz. Ami szinten igenytelen, alt iskolai nemszeretem hazi fogalmazas minosegu

Farkasbab 2017.09.11. 08:18:41

Cserepes az Cserpes. Bocsi.

ymel 2017.09.11. 08:19:13

@Ronald: ez a munkaja? Es ezert fizetnek neki? Egy szinten van ezzel a tevemusorral

Ronald 2017.09.11. 08:32:19

.
Ezt a Papp Szabit vajon honnan lőtték ide - mert ezt nagyon elcseszték.

Ez a csávó beszélni se tud, félbehagy mondatokat, dadog - de ami a legidegesítőbb, hogy bármit is mondana, esztelen röhögésbe fojtja a saját dumáját.

Mi a fasztól ilyen féktelen jókedvű ez a pali - a saját dumájától - amiből általában az égvilágon semmit sem lehet kihámozni... mert nincs is benne semmi.

Van egy Trabarna nevű, lejárt Wartburg-utánzó fickó a stand-uposoknál - na az még ilyen, hogy munkaköri kötelességének érzi az állandó vigyorgást a saját viccein - ha van poén, ha nincs - mindegy.

Szóljon már neki valaki, hogy egyrészt írja le előtte mit akar mondani (rövid mondatokban) - és hagyja már abba azt az állandó nyerítést, pláne a saját dumáján.

Ehhez a palihoz képest, még Majka is egy konszolidált, megfontolt, 40-es szakember - pedig soha nem gondoltam volna, hogy ezt a mondatot képes leszek valaha leírni.

De ismétlem: a Papp Szabi nevű csávóhoz képest történt a dolog.
.

namostmilesz 2017.09.11. 08:36:48

Alapvetően nagyon kedvelem ezt a műsort, mitnekem tv2, meg Vajnabácsi, valahogy mindig lekötött. Ebben az évadban viszont már a fél társaságnak nem tudtam megmondani a nevét, ez kissé zavaró, sajnos.
Détár Enikő Polyák Lilla Alice Cooperét is túlszárnyalta őrületben, a mellszőr priceless. :D Hangban nem volt az igazi, de hát nőként ez a feladat eleve nem könnyű.
Singh Viki Szandija az este egyik legjobbja volt, nagyon jól elkapta. Nem is értettem, miért végzett ennyire hátul. Ugye itt már szerintem nagyon látszik az, hogy a nézők a szimpátia alapján szavaznak és nem a produkció milyensége a mérvadó. Lásd: Pápai Joci botrányosan rossz volt, semmi köze Cinihez, bár cserébe legalább hülyét csinált magából (csupasz a lába, haha, érted, nőnek néz ki, pedig férfi, haha, érted) és mégis elől zárt.
Amy Winehouse szerintem nagyon jó lett, H.Tamás Bob Marleyje kissé erőlködősen akart laza lenni, hát nem jött össze.
Király Viktoré freak show-ba illett, Csézy Cherje szerintem tökéletes volt, az est talán másik legjobbja.
Ekanem Bálinté nekem tetszett, bár ehhez a műfajhoz nagyon nem tudok hozzászólni.
Cserpes Laura felejthető, Tóth Gabi LL Juniorja pedig fényévekkel jobb volt, mint a Vecáé. Oláh Gergő Bruno Marsa borzasztóan erőltetett lett. Kollányi Zsuzsi egyenesen pocsék volt.
Sajnos ugye itt már az is probléma az 5. évadban, hogy minden sztár volt már legalább 2 vagy akár 3x is, így nehéz nem hasonlítgatni a korábbi átváltozásokhoz.
A zsűriből Majka és Klau hozta a kötelezőt, nagyon jók ők ketten, Majka beszólásai, mint a "a Tv2 egész költségvetése a padlón" hát külön megérne egy posztot.
Viszont Stohl-t nagyon hiányoltam... Kellene egy komolyabb arc, mert valóban ez ilyen ökörködés a haverokkal-feeling volt. Papp Szabi nekem az elején tetszett, látszott, hogy lelkes és élvezi, hogy itt van, de a végére borzasztóan sok lett. Az, hogy az Ekanem Bálint (számomra legalábbis) érzelmes előadásán hangosan felállva kiröhögte, és kurjantgatott, hát kedvem lett volna szájbavágni szerencsétlen Ekanem helyében. Remélem rászólnak majd a tévénél, hogy vegyen vissza, vagy Stohl lesz a kinemmondott moderátor.
Összességében tetszett, csak felejtsük már el ezt, hogy minden produkció szuper, tökéletes, nagyszerű. Lehessen már megmondani, ha valami nem jó, egyedül Cserpes Lauránál meg Jocinál tették ezt meg. Kollányi Zsuzsi "tökéletes Pink"? Oláh Gergő "egy az egyben Bruno Mars"? Ugyan már.
Kiváncsi leszek a jövőhétre Stohllal, de Bereczki és Hajós nagyon hiányzik..

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.09.11. 08:47:28

Ki az a muksó ott a zsűriben? Honnan kéne ismerni?
A legtöbb induló "versenyző" nekem semmit sem mond. Ez a rész rémes volt, milyen lesz a többi?
Sixx, írsz a #Bochkor-ról is?

Nils. H 2017.09.11. 08:48:20

"Majka megjegyezte, hogy a stúdióban olyan hangos a zene, hogy néha elnyomja az éneket"

Ha még csak az lenne. Majka azt jegyezte meg, hogy a füstgéptől, vagy mitől nem hallanak semmit, mert az olyan hangos...... Ehhez külön gratulálok minden hozzáértőnek.

Mondjuk az is gyönyörű pillanat volt, hogy a nyomorult despacitóban az elején valahol sikerült olyan képet bevágni, ahol nem láttuk az énekest, csak a közte és a kamera között feltörő füstoszlopot. Ez úgy, hogy a közös produkció a legkevésbé sem élő, kifejezetten komoly teljesítmény a vágó/rendező részéről.

2017.09.11. 08:58:31

Nem volt hibátlan a műsor, voltak gyenge produkciók de összességében élvezhető volt.
Jókat röhögtem, a zsűri jó, öncélú röhögést nem éreztem, a cím erős, de valóban sok volt a Majka-Papp páros idétlenkedése, ezt korrigálni kéne, valamint Papp egymagában is sok.
Az egész rendezés, smink táncosok stb. még mindig profi.
Vannak gyenge szereplők, Détár, Cserpes, Csézy az életben nem fog ellazulni, görcsösek, hamar ki is fognak esni.
Stohlra kíváncsi vagyok, jó lesz balansznak a zsűribe, humora van, be fog illeszkedni.
El kell ismerni, még ha fáj is, de ez a legszórakoztatóbb műsor most a palettán.

lilcsi manó 2017.09.11. 09:00:52

az uj csavo valami rettenet a zsuriben, egy epkezlab mondatot nem tud osszerakni, ordit, valaki szolhatna neki hogy nem kell mert mikrofon van a fejen es folyamatosan rohog mindenen, borzaszto
remelem stohl jobb lesz

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.09.11. 09:01:52

@sixx: Liptai Klaudia C-vel (ha már úgy írtad az elsőt), először azt hittem szándékosan :)

Pepe135 2017.09.11. 09:02:42

Ez az új trend! Harmadvonalbeli, az átlag nézőnek ismeretlen énekesek egymás közt osztják a helyeket. Hol zsűri, hol indulóként vannak jelen.
A színvonal egy átlag karaoke bár hajnali négy körül!

Ronald 2017.09.11. 09:11:43

.
Látom nem csak én kaptam hányingert ettől a Papp Szabi nevű csávótól.

Hova tették az eszüket a rendezők - amikor a próbafelvételeket készítették a fickóval?
.

tnsnames.ora 2017.09.11. 09:12:48

Szerintem ez már az elöző évadban is egy elfáradt formátum volt, kevés megújulási potenciállal. Hajós nélkül meg szerintem kvázi semmit nem ér,
- mert nagyon kevés az erős/ütős produkció a sok-sok eleve reménytelen kísérletből. Ráadásul ez az egész így egy rosszízű tömegtermelés, ami a kevéske bukéját is tönkreteszi az egésznek.
- mert Majka használhatatlan zsüritag, minden igyekezete ellenére
- mert Liptai Klaudia ab ovo kevés ilyen zsüribe, hogy hozzáadott értéket mutasson fel.
- mert Bereczki hiába mond jókat, nem képernyőkompatibilisen vezeti elő, hiányzik belőle Hajós összeszedettsége, schlagfertigsége.
- mert Tilla bár lendületesen vezeti az egészet, ritkán csillogattja rögtönzésszerűen humorát, ami pedig van neki bárhogy akarja "titkolni".

Így hogy nem láttam, csak egy dolog tűnik fel a képen: kirakták Klaudiát szélre Hajós helyére? Vajn ezen sokat gondolkoztak? ;)

katalin 2017.09.11. 09:12:48

jól szórakoztam, a mai világban és müsorkinálatban ez igen ritka

Valerieshepherd 2017.09.11. 09:21:40

Hát, szerintem meg Papp Szabi volt a legjobb a zsűriben, ha Stohl még megérkezik, ezek Majkával hármasban széjjel fogják trollkodni ezt a műsort. Mert maga az egész másor egy nagy trollkodás.

cinika 2017.09.11. 09:24:50

Nem tudom, miért gáspárlaciztak folyamatosan. Berkes Olivér inkább Koós Réka volt, mint GL. Pápaijuci meg hisztis fürdősalkalmazott - baromira nem vicces.

Cycmen 2017.09.11. 09:25:01

@Ronald: Sixx barátom! Fusd át legalább egyszer a cikkedet - mielőtt leadod.
Nem szarakodni akarok, de rengeteg az elütés, a kihagyott betű, stb.

Elég volt neki leírni, nem hogy még el is olvasni!

Finnbogasson 2017.09.11. 09:30:30

gondolom Pappot Majka ajánlotta be, meg Kollányit is..

A nép fia 2017.09.11. 09:42:56

Az volt az érzésem, mintha egy időgépben lennénk és 15 évet mentünk volna vissza a múltba. Ugyan azok a figurák (Till, Claudia, Majka) ugyan abban a díszletben ugyan azt az ócska műsort nyomják.

Az előadók... őszinténk, kik ők? Harmad- és negyedvonalbeli kamu-celebek, akik egy lecsúszott TV-csatorna utolsó vergődésében bagóért hakniznak. Semmi karakter, sehol egy egyéniség, karizma.

Az egyetlen értékelhető előadás a Hazám, hazám volt.
Király Viktor bohóckodása egy falusi szüreti bál közepes haknijának szintjét hozta.
A többi még annyit sem.

Ez a "punk" gyerek egy szánalmas és ostoba alak. Ő punk? Ember, láttál te már punk-ot az életben? Ez a pasi buta, szakmaiatlan, kulturálatlan ál-rocker trendi díszpinty. Persze, valahol reprezentál egy szűk társadalmi réteget, s ez bizony szomorú.

Ami viszont igazán bicskanyitogató volt, az a Király Viktor seggébe való mélységes benyalás. Lehet, hogy az apja a producer, vagy mi? Annyira előadták, hogy hát neki az angol az anyanyelve... ez háromszor hangzott el. Az interjúban pedig mondja, hogy hát igen, neki gondjai vannak a magyarral. Látszik, barátom.

Ezzel szemben a félig nigériai srácnak érdekes módon nem voltak problémái és az est magasan legjobb előadását szállította. De Király Viktornak nagyon nehéz volt... jaj, szegény, amerikai állampolgár, hát neki gondjai vannak.

Csak a párom unszolására néztem meg, de soha többé. Inkább az RTL-en a majd' 15 éves Karib-tenger kalózait kellett volna. Az még ma is élvezhető film. Ha már a műsorstruktúrák a 15 évvel ezelőtti színvonalat hozzák, akkor jobb választás a kalózós film, mint ez a műanyag, giccses bazári majomkodás, ahol még mindig az a legnagyobb poénforrás, hogy ellenkező neműnek öltöztetnek be valakit.

cukkmukk 2017.09.11. 09:45:52

Ekanem Bálintnak a Bánk Bánt adni erős biztonsági játék volt. Ha jól tudom operaénekesnek tanult a csávó.

proteam - Nordbright 2017.09.11. 09:48:34

@sixx: Nem hiszem el, hogy kihagytad a cikkből (direct emiatt voltam kíváncsi rá) Majkáék "szoptatós" poénját. Pedig az akkora magas labda volt. És Klaudia még le is ütötte egy viszontválasszal. Az a rész azért már bőven a 18+ karikát ütötte, kicsit meredek volt élőben.
Tilla kicsit "meg is szeppent".

magaslabda 2017.09.11. 09:57:34

Azért az komoly, hogy az egyik zsüritagot egy kartonképe helyettesíti :)))) Mi volt az oka Stohl távolmaradásának? Ez sajnos a cikkből nem derült ki.

Baaah 2017.09.11. 10:06:42

@A nép fia:
Az egyik élete első 15 évét élte külföldön a másik meg full magyar nehéz felfogni, hogy nehezebben megy a magyar nyelv, annak aki nem itt élte le szinte az egész eddigi életét? Szerintem egy értelmi szint felett nem.

Falatkányi 2017.09.11. 10:08:23

@magaslabda: allitolag (nem neztem, hvg cikk) szinhazban jatszott.

proteam - Nordbright 2017.09.11. 10:17:07

@kekecke: Papp Szabit a TV-ből és a zenei életből ismerheted - persze ez nem kötelező.
Régóta jelen van már, bár nem első vonalas szereplő.
Majkával volt már közös műsora + a Supernem nevű formáció énekese/gitárosa.

A nép fia 2017.09.11. 10:17:58

@Baaah: Ugyan már, Viktor csatak magyar családban nőtt fel. És ha külföldön, akkor mi van? Nekem élnek rokonaim 50-60 éve külföldön, sőt, generációk születtek ott magyar családba és nincs gondjuk a magyar nyelvvel. Pláne, hogy 8 vagy 9 éve van a magyar celebvilágban és haknizza körbe az országot. Ennyi idő alatt nehogy már gondja legyen a magyar nyelvvel...

Elmondom, mivel van gondja: a magyar kulrúrával. Az, hogy közel 10 éves pályafutású énekesként nem hallotta még az egyik legismertebb operett dalt, az az ő szegénységi bizonyítványa. Persze, ebben a családban nem szokás, hiszen a nővére a Himnuszt nem tudja....

Szóval, kedves Baaah, nem kell megvédeni. Ő énekes, ebből él. Az lenne a minimum, hogy ismeri a magyar dalokat. Érdekes, több millióan tudják ezt a nótát, pedig még csak nem is énekesek. Ő meg, ha már életvitel-szerűen ebből él, akkor szedjen magára némi tudást.

2017.09.11. 10:28:11

@tnsnames.ora: Bírom amikor valaki úgy fikáz, hogy nem látta a műsort.
@A nép fia: Ez is tetszett: gagyi, szar, fos,hányadék, okádék műsor, már épp megkérdeztem volna minek kínoztad magad , de megtaláltam:
"Csak a párom unszolására néztem meg,"
Fegyvert tartott a fejedhez órákon keresztül, vagy mi?

2017.09.11. 10:31:57

ez a szar kell ahhoz kinyomják a retekklubot? jó ég!

Terézágyú 2017.09.11. 10:32:07

"Mintha az idő kicsit megállt volna az országban legalábbis ami a vasárnap esti tévénézést illeti - a harmadik helyre befutó Pápai Joci sem egy mai dallal lett dobogós, Zalatnay Cini 1967-es"

Bocs Sixx, de ez a műsor egyáltalán nem arról szól, hogy a legfrissebb előadókat is dalait nyomják. Simán belefér az opera, sőt az ilyen régi opera is.
A külföldi verziókban simán van Maria Callas is stb.

Terézágyú 2017.09.11. 10:34:15

@magaslabda:
"Azért az komoly, hogy az egyik zsüritagot egy kartonképe helyettesíti :))))"

Volt már rá példa a műsor (külföldi) történetében :)
Az oroszok megcsinálták, hogy az éppen távollévő zsüritag pofákat vágó videóit mutatták végig a produkció alatt - ami persze hülyeség volt, mert elvonta a figyelmet szegény énekesről...

strangers in the night 2017.09.11. 10:34:49

Nincs baj, az új arcokkal, Veréb Tamást sem ismerte a kutya sem, mégis jó volt.
Az ekanem ről azt sem tudtam, hogy ki, mi, aztán, valóban ő volt a legjobb, utána szerintem, az amy-s srác jött, meg a kollányi, de kinek a pap, kinek a papné, a détárból még ennyit sem néztem ki, a horváth-nál meg rájöttem, hogy kurvára megy az idő, 2009-ben próbálkozott, kinőtte magát, jó volt.szerintem a zsüri, bucival erősödik, a supernemes gyerek cédulás, de jó, a sajtkirály lánya, meg a singh, lemorzsolódnak...pápainak nagy a bázisa, királynak is, de a legutóbbit is egy sötét ló nyerte, az ekanemre érdemes figyelni, a kollányira is, mert jó, összegezve, jó volt, engem lekötött, este meg várom a survivert, azt nem tudom, hogy van már arról, hogy volt???a surviver, majd most kezd érdekes lenni, szép napot

strangers in the night 2017.09.11. 10:39:16

Ja, stohl-nak előre lekötött fellépése volt,. azért hiányzott, úgy magyarosan azért megkérdezném, de nem az iírigység végett, komolyan, a stohlnak mennyiért korpásodott a haja:-)??Én hallottam agy 130 milliós összegről, tud valaki valamit...?????

proteam - Nordbright 2017.09.11. 10:44:53

@A nép fia: Nem értek egyet, és kicsit rosszindulatúnak tűnik a megközelítésed.
Nekem is él családtagom külföldön (tengerentúlon) és igen is simán észre lehet venni a beszédben apróságakt. Ha nem is a kiejtésen, inkább eslősorban a hangsúlyozásban, a mondatszerkesztésben, a szóhasználatban. És mivel nyilván más környezetben nevelkedett valaki odakinn , nem ugyanazokkal az előadókkal találkozott TV-ben, rádióban, mint te itthon.
Ez nem tahóság, hanem tény, a körülmények miatt alakul(t) így.

2017.09.11. 10:44:55

@Terézágyú:
ugyanazt a szart kell adni, mint konkurens, csak több állami támogatással. ennyi a lényeg. a többi bulvár. stohl bucit lecserélik hajós andrisra, vagy fordítva. pápai joci hangjába cinit keverik, vagy kicsodát. majka mond valamit. tilla, nóri, sanyi vagy a szabi vezeti a műsort az mindegy. a lényeg, hogy ugyanazt a szart hozzák, mint a konkurens. csak több állami támogatással.

A nép fia 2017.09.11. 10:45:29

@SmittyB: Az általad felsorolt kifejezésekből csak 1-et használtam. Sajnos pontatlanul idéztél.
A másik pedig ez a fejhez tartott fegyver-érvelés... ez a legalja. Ezt tényleg csak akkor hozzák elő, amikor már minden normális ellenérv elfogyott.

Nem, képzeld, nem tartott fegyvert a fejemhez. Rá való tekintettel együtt néztük, mert ő ezt szerette volna, és megkért, hogy nézzem vele.

Terézágyú 2017.09.11. 10:47:43

@444:
Nem értem miről beszélsz, de ha nem tetszik ez a műsor, illetve maga a formátum, akkor ne nézd :)

Nekem a formátum tetszik, maga a tevekettős műsor nem, ezek (mint tudjuk) mindent elcsesznek :)

strangers in the night 2017.09.11. 10:54:03

Segítsen már valaki, a
szopatós poén melyik szám után volt???

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.09.11. 10:54:36

Csak engem zavart, hogy csukott szemmel szinte megkülönböztethetetlen Majka és Papp Szabi hangja és beszédstílusa?

namostmilesz 2017.09.11. 10:56:38

@proteam - Nordbright: Ah, ne is emlegesd, ott egy kicsit az ember elkezdett feszengeni a fotelben.. Ez a szint, hogy egy szoptató anyából hímsoviniszta prolihumort kihozni, hát azt hittem ez általános iskola alsó osztályban elmaradt. Nem elég ,hogy Majka rákontrázott hogy "én is szoptattam" még a Szabi aszisztált "várjál, fél órája én is". Jhaj, istenkém.

strangers in the night 2017.09.11. 11:01:54

Én nem hallottam ezt a poént, szar volt a hang, de ez így nem poén, van olyan hely, ahol ezért kibasszák a zsűriből, ez prolihumor valóban.

Phxmike 2017.09.11. 11:02:09

Ez volt az kedvenc musorom. De mar az elozo evadot is csak ugy tudtam megnezni hogy letoltve es nagyon nagyon surun beleporgetve. Annyira harsany es ertelmetlen lett az egesz hogy az mar nevetseges. A zsurinek mi ertelme amugy?
De nem is ez a legnagyobb baj vele hanem ahogy mondtad az elejen. vajna-orban tv.

Nem politizalok mert maffia ellen nem politikai eszkozokkel kell harcolni nem is lehet, de a TV2 nalam mostantol bojkott!! Ez a musor szimplan csak azert mert szar es mert mar annyira hulyenek es egybitesnek tartjak a nezot hogy a kurva anyjukat a keszitoknek a TV2 meg ugy osszessegeben is menjen mar a kukaba. (nehany mas ember meg bortonbe)

Es amugy is a kurva anyjat mindenkinek aki miatt ide jutottunk hogy egy rohadt tv-s musorrol sem lehet mar a kibaszott politika nelkul beszelni!

Excuse the language...

2017.09.11. 11:09:25

@Phxmike:
elárulok egy nagy titkot. most mindegy, hogy nézed vagy nem nézed. ha ez tetszik, akkor nézzed, basszus.

proteam - Nordbright 2017.09.11. 11:13:23

@namostmilesz: meg Klaudia vissza nekik: "...de annak 32 foga volt..." Húúúú, na az odab..szott.

proteam - Nordbright 2017.09.11. 11:22:37

@strangers in the night: Valahol a vége felé volt, az utolsó vagy azelőtti fellépőnél.
Majka fel is állt a beszéde közben, aztán meg kidőltek a röhögéstől.

tnsnames.ora 2017.09.11. 11:26:06

@SmittyB: Én az előző évadot még láttam és csak megindokoltam, hogy most miért nem nézem (torrentről sem), feltüntetve a kommentemben, hogy nem láttam a konkrét adást.

proteam - Nordbright 2017.09.11. 11:28:08

@Fedor: engem ugyan nem zavart, de valóban sokszor teljesen ugyanaz a két hang.

2017.09.11. 11:34:42

@A nép fia: Sajnos nem idéztem pontatlanul, hol látod az idézőjelet?
Na majd most , figyelj!
"A másik pedig ez a fejhez tartott fegyver-érvelés... ez a legalja. Ezt tényleg csak akkor hozzák elő, amikor már minden normális ellenérv elfogyott"
Mi mellett kellett volna érvelnem te szerencsétlen? Ez egy kérdés volt, értelmezési gondjaid vannak?
Amúgy nekem, az ilyen álértelmiségi dumából így hétfő délelőtt már túl sok. Megnézted, nem tetszett, nem kell magyarázkodni, meg a párodra fogni...szánalmas.
.

bellini · http://doily.hu 2017.09.11. 11:36:11

Papp Szabi úgy röhög, mint egy mérgezett egér, ez a Hazám, hazám után nagyon idétlenül jött le. Nem tudom kinek volt az ötlete berakni zsűritagnak, beszélni sem tud rendesen.

2017.09.11. 11:44:58

@bellini:
a szabi azért röhög annyit, mert dadogós. csak az ugye kevéssé előnyös a kereskedelmi médiában. stohl buci sokba került. papp szabival kompenzálják. szétröhögi neked a műsort. nem mindegy?

nautilus123 2017.09.11. 11:53:09

@SmittyB: Ez itt valami szokás, hogy erre hivatkoznak, kicsit degradálva ezzel a párjukat.
"a zasszony nézi, én csak odalestem" "barátnőm vett rá"

Ronald 2017.09.11. 11:57:20

.
Ohh, hát ezek a fickók dugni se dugnának soha... csak ha már az asszony annyira erőszakoskodik.....
.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.11. 12:00:45

Nem igen szoktam nézni ezt a Sztárban sztárt, de vakon bemondanám hogy még sose volt az 5 évad alatt Police (Sting), Genesis (Phil Collins), Faith no more, Fun lovin criminals, Eros Ramazzotti, Oasis, Coldplay .....
Gondolom Bob Marley meg minden évben van, hogy legyen munkájuk a maszkmestereknek.
Szerintem ebben a műsorban az a lényeg minél extrémebb legyen az átváltozás, a nóta nem is számít, ritka pocsék a számválasztás.

véleményM 2017.09.11. 12:09:43

Sajnos ezt a műsort is sikerült falunapos produkcióvá degradálni.
Az én ízlésemhez ez már iszonyú harsány és kezdi elveszteni a lényegét.
Sajnálatos, mert egy jó formátum, és a kezdetekben sikerült is nívós tartalommal megtölteni.
A már előzőleg leírt okokon felül, nekem a legnagyobb hibát a dalválasztás jelenti.
Több esetben nem értem, egyes dalokat honnan kaparnak össze a szerkesztők.
Nincs koncepció, sokszor tényleg méltánytalan az előadókhoz.
Világos, hogy szórakoztatni kell, de azt lehetne nívós hazai és külföldi szerzeményekkel is.
A lényeg az, ha valakit rossznak látunk, idegen tőle a dal, az nem az ő hibája, hanem azé, aki ráosztotta.

strangers in the night 2017.09.11. 12:21:22

Én tisztelek mindenkit, így látatlanul is, de engedelmetekkel, itt egy páran szerintem oktalanul lehúzzák ezt a műsort, ezerszer több szart dugnak le a fogyasztók torkán a médiában, ez a formátum, egy vasárnap délutáni kikapcsolódásra megfelel, ilyen szopatós poénok nem kellenek, mert gyerekek is vannak még ebben az idősávban, de ez a műsor jó, és ezt a számok is tükrözték eddig is , meg ezután is, évek óta veri a rtl-t, nem tudnak fogást találni rajta, szereti a nép, persze, hogy mondjuk egy hajnali NFL-es monday night meccset nézünk vagy 100 ezren, -HA!!!, pedig ott is van teljesítmény, de ez az élet rendje, és úgy tudom, hogy a 18-48-ban is veri a bandát a sztárban sztár, tehát szvsz. nem rossz ez a műsor, vagy több millió hülye nézi :-) Van az rtl-en a surviver, én az életben nem gondoltam, hogy ilyeneket fogok nézni, most valamiért mégis megfogott és nézem, nem felvételről, várom a 7 órát, mint egy majom, ilyen volt az éden hotel is, ami messze a legjobb formátum, csak elbaszták, néha egy nőbe se tudod , hogy miért szeretsz bele...

strangers in the night 2017.09.11. 12:23:28

@véleményM: Ebben igazad van, a gyenge pont a dalválasztás, tegnap is volt vagy 2 , amivel a jóisten sem tudott volna, mit kezdeni, igen itt van mit fejlődni.

Terézágyú 2017.09.11. 12:41:29

@véleményM:
"A lényeg az, ha valakit rossznak látunk, idegen tőle a dal, az nem az ő hibája, hanem azé, aki ráosztotta. "

Ahogy ezt minden évben megállapítjuk: az eredeti formátumban sorsolják az utánzandó előadót...

octy 2017.09.11. 13:28:59

A Bud Spencer filmek hogy kerülnek összehasonlításra ezzel a műsorral? Ez felér egy sértéssel bárki számára, aki szereti azokat a filmeket.

Képzeld, van akinek kellemes élményt jelent Bud Spencer filmet nézni, mert gyerekkorában is az volt és most is odaszögezi a TV elé. Az, hogy téged nem érintettek meg azok a filmek, nem jelenti azt, hogy mindenki hülye aki nézi. Mást meg a James Bond filmek nem érintettek meg.
Van aki meg a Star Wars-t utálja.

Naésakkormivan?

Bizkit23 2017.09.11. 13:40:07

Ez a műsor már érezhetően elfáradt, látszik a "sztárok" felhozatalán is.
Mondom ezt mindenfajta rossz indulat nélkül, mert volt olyan évad, amit kifejezetten szívesen néztem és szórakoztam rajta jókat.
Amikor már egy Papp Szabit hívnak a zsűribe, akiről az emberek többségének fogalma sincs ki a fene az, akkor már úgy érzem izomszag van erősen.

Persze jól látható, hogy az emberek egy részét Majka papa szervezte ide, ahogy érezhetően Szabi is az ő műve (régi cimborák, sokat kreténkedtek együtt anno is, közös műsor stb. így most van kivel ökörködni újra) vagy ott van Kollányi Zsuzsi akivel meg konkrétan együtt zenél meg a kis tatai szamuráj spanja... szóval kezd átmenni az egész kicsit Majka Show-ba a színvonal pedig érezhetően süllyedt a korábbi évadokhoz képest, na nem mintha régebben olyan magasa lett volna, de hát ez a műsor nem is arról szól. :)

Talán majd Stohl tudja ellensúlyozni kicsit a műsort, bár abszolút nem értem, hogy jött ő ide a képbe, megérne egy külön misét, hogy hogyan esett rá a választás ebbe a műsorba és ő minek aprópoján vállalta el (Persze nem 2 forintért az nyílvánvaló). Papp Szabit lehet fikázni, hogy nem éppen illik abba a székbe, de azért ő egy zenész ember, akárhogy is nézzük, a Stohl meg kb annyira zenész amennyire Havas Henrik volt anno, szóval nem tudom mi fog kisülni ebből, de félő hogy egy megfáradt kreténkedésbe fog torkollni az egész műsor évada.

Phxmike 2017.09.11. 13:48:46

@444: En is elarulok egy nagy titkot. A vilag nem kell hogy ugy mukodjon hogy ha nem tetszik akkor ne nezd. Nem szeretem az olyan kommenteket hogy ha nem tetszik akkor minek nezed. Ez azt jelenti hogy ha nem tetszik akkor ne legyen velemenyem? Igen azt jelenti es igy lesz politika egybol egy egyszeru musorbol.
A demokracia nem kell hogy odaig sullyedjen hogy minden szemetet eltur ami a tevebol omlik es az egyetlen reakcio az hogy akkor nem nezem. Szerintem lehet es kell is tenni ellene. Csak persze jo kerdes mi ertelme mozgalmat szervezni a tv musorok vagy a koztuk levo reklamok (a tv2-on egy ketoras film mar haromoras mert 20 percenkent reklam van) vagy egyaltalan a reklamok tartalmanak (tenyleg vacsora kozben kell reklamot neznem a noi huvelyvaladek meg kulonbozo viszketesek temajarol plane igy direktbe kimondva) mikor nagyobb gond hogy pont az orszagot lopjak ki alolunk.

Mindegy is. De ismetlem. Ez a musor is a mai magyar tarsadalmi rend tokeletes lekepezese. Hulyeseget hulyeknek hulyektol oszt jovanaz. A gyerekeinket meg majd tanitjuk inkabb otthon mert az iskolaban mar nincs mit.

Phxmike 2017.09.11. 13:54:16

@SmittyB: Te tenyleg ilyen hulye vagy? Elarulom pont azert van lehetoseg kommentelni a cikk aljan hogy mondhassa boldog boldogtalan hogy neki tetszett vagy sem es aki akarja az meg is indokolja hogy miert. Aki nem akarja az meg csak beirja hogy szar volt. Kesz. Az is egy komment egy kattintas egy szavazat. A social mediaban az is ertek. Plusz egy latogato.

Te minek szovegelsz itt a masik kommentelonek hogy ha nem tetszett minek irogat? Azert van ez az oldal eszleny. Azt varjak el hogy irjanak az emberek.

Terézágyú 2017.09.11. 14:04:50

@Bizkit23:
"Ez a műsor már érezhetően elfáradt, látszik a "sztárok" felhozatalán is."

itt lő vissza a hülye cím amit a tevekettő adott :)
Nem feltétlenül kell sztárnak versenyeznie... :)

"Talán majd Stohl tudja ellensúlyozni kicsit a műsort, bár abszolút nem értem, hogy jött ő ide a képbe, megérne egy külön misét, hogy hogyan esett rá a választás ebbe a műsorba ... a Stohl meg kb annyira zenész amennyire Havas Henrik volt anno"

Hát, ezek az előadások keményen szinészi munkák is, tehát egy szinész hozzá tud szólni - és Stohl is fellépett már énekes szerepben nem is egyszer, tehát...

Terézágyú 2017.09.11. 14:07:33

@Phxmike:
"tenyleg vacsora kozben kell reklamot neznem a noi huvelyvaladek meg kulonbozo viszketesek temajarol"

Jaj már, neked mikor lenne kellemes az időpont, hogy ezekről beszélj???

BitPork 2017.09.11. 14:19:00

A legjobban az teCCett (az asszony miatt néznem kell az összes vérnyákolós izét), hogy vége lett egy számnak és a nagy ováció meg minden közben a kamera kizoomolt és mutatta a két felső peremen ülő egy-egy sor embert aki nem csak nem tapsolt és füttyögött, de jól láthatóan a hisztérikus katalepsziát mutatta be szemléletesen.

Bizkit23 2017.09.11. 14:32:14

@Terézágyú: Nyílván alakítaniuk kell az embereknek ez tiszta sor, ebben van is létjogosultsága Stohlnak, de azért a kemény színészi munkától ez messze van, kb annyi tesz a színészi munka, hogy felveszik a sztárok jellegzetes dolgait (Jelmez, allűrök stb), amit ha egész héten át nyomunk egy óvódásnak, akkor ő is ugyanúgy leutánozza addig a pár percig, némelyiknél "sztárunknál" még lehet jobban is... jó példa volt erre mikor kis taknyosokkal ment a műsor :)

Szóval részemről ez az egész inkább Stohl személyének szólt (nem a szinészi mivoltából megkérdőjelezett dolog okán), hogy mit keres itt és miért pont egy színházban alakító botrányos színész kellett oda, mert sztem annyi más embert is be lehetett volna oda ültetni, akivel mondjuk a nép is jobban szimpatizál. Nekem személy szerint nincs vele gondom, de az emberek jórésze úgy van vele, hogy mi a f*szt keres itt ez a narkós barom. :)

Persze valahol nyílvánvaló, kell a nézettség a tv2-nek, a Stohlnak meg a még több pénz. Szegény már biztos éhezett eddig, ezért a Vajna papához fordul segítségért. Akármennyire is érthető meg az ő személyes helyzete és érdekeltsége, valahol mégis megérdemli, hogy fikázzák az emberek, mert felköpött az égbe és most aláállt rendesen...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.09.11. 14:37:46

@proteam - Nordbright: köszönöm az infót, ezek közül egyikről sem tudtam.

2017.09.11. 14:53:47

@Phxmike:
ide figyelj, a tv2-ben ne keresd az igazságot. de olyan nagyon az rtl klub-ban se. általában véve a médiában. fizetési listák versenyeznek, hogy ki hazudik nagyobbat, ügyesebben.

huncut_kata 2017.09.11. 15:09:50

@magaslabda: Hegedűs a háztetőnben Tevjét játszotta a Papp László Arénában (rendező Alföldi Róbert), kurva jó volt az egész és Stohl is.

2017.09.11. 15:17:26

@Phxmike: "Te minek szovegelsz itt a masik kommentelonek hogy ha nem tetszett minek irogat? Azert van ez az oldal eszleny. Azt varjak el hogy irjanak az emberek."

Szövegértés neked sem az erősséged, idéznéd, hol írtam, ha nem tetszett minek írogat?
Várom! De ne dumálj mellé!
Aztán rájössz, ki a hülye kettőnk közül.

2017.09.11. 15:47:59

Rendkívül kínos ez az egész. Minden tiszteleetem azoké, akik erről a műsorrol azt mondják, hogy szórakoztató. Én inkább csak a zsűritagok és fellépők, na meg a média tulajdonosok pénztárcájának a csörgését hallom. Kb. ezért van szükség erre a "műsorra".

bellini · http://doily.hu 2017.09.11. 16:01:42

@444: Eddig egy dadogós sem hallottam ilyen idétlenül röhögni.

Terézágyú 2017.09.11. 16:02:26

@szeven:
"Nem gondolnám, hogy Sixx úr hitelessége helytálló"

Mondta valaki, hogy igen...??????????????????????????????????

Vlagyimir Iljics 2017.09.11. 16:05:48

Szabi jó zenész, de nem nagyon alkalmas ilyen műsorra, eleve dadog is... nyilván a Majka bulizta ki hogy itt rihegjen-röhögjön, hiszen kokszos haverja... éveken át együtt öntögettek egymás fejére csípős húslevest, és raktak egymás cipőjébe csigát egy idióta egymást szivató műsorban valami huszadrangú kábeltv-n és láthatóan igen igen élvezték... kb azt a színvonalat hozzák ide is... bár igaz hogy belegondolva, hogy milyen műsor is ez, végülis, belefér...

ibsen 2017.09.11. 16:48:40

Most komoly hogy így betolta a Kollányit a Majka műsorba?nem volt más akit tudtak volna hívni?Nem lepődnék meg ha dugtak volna(csak a Dundi meg ne tudja)Szabi meg majka sok így Stohlra leszek kíváncsi mit tud de nekem hajós hiányzik és Bereczki is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.11. 16:55:36

Nyugodjon le minden nyugger aki itt kommentel, vasárnap Páger Antaltól a Villa negrát fogják adni és Latabártól valami meglepetést, és az annyira vicces lesz mikor egy fiatal előadót átmaszkíroznak öreggé, már most kuncogok.

Most komolyan Király Viktornak Rátonyi ???
Ezt ki érti ????????????
Ez csak arra megy ki hogy a kellemetlenül érezzék magukat, és a fél világ a fején röhögjön, magasról lexarják az énektudást.
Már azt sem értem miért kell női szerepekbe bújtatni a férfi előadókat, és fordítva, komolyan nem értem.

Albert Ejstejn 2017.09.11. 17:18:39

DEGENERALT ALLATSAG. HALOMRA KENE LONI AZ OSSZES BARMOT AKI EBBEN RESZT VESZ VAGY NEZI.

Coco Chanel Eszterrrka 2017.09.11. 17:23:34

@A nép fia: Arról nem is beszélve, hogy Viktornak kurvára nem az angol az anyanyelve, hanem a magyar, csak épen Amerikában született+szerintem ott több időt töltött, mint Mo.- n. Jobban is beszél angolul. Magyarul még néha egy kicsit talán akcentusa is van, ha jobban megfigyeljük, meg lassan olvas magyarul, stb. Ami Magyarországon egy hatalmas előny, haha. Nekem semmi bajom a sráccal, de valóban nem kéne nyihogni a magyar miatt, elvégre is Magyarországon vagyunk, vagy nem?

Bajjjer Zsot 2017.09.11. 17:48:40

@Phxmike: "A demokracia nem kell hogy odaig sullyedjen hogy minden szemetet eltur ami a tevebol omlik es az egyetlen reakcio az hogy akkor nem nezem. Szerintem lehet es kell is tenni ellene."

NAGYON EGYET ERTEK !

Az egy dolog, hogy nem nezem, azt se tudom mirol szol,(mar a cim ismerte is tul sok) mert nem voltam hajlando egy betut sem elolvasni a temaban. De azt tudom, hogy ez megint valami RTL-s , vagy TV2-s degeneraltsag, amiben arrol gyozkodik a gyagyasokat, elmebetegeket, alkoholistakat, hogy nyugodtan legyenek tovabbra is ontudatlan debil barmok, mert ez teljessen rendben van.
Szoval attol meg hogy nem nezem, teljes JOGGAL az a velemenyem, hogy az egeszet, fel kellene robbantani, buldozerrel legyalulni, napalmmal felgyujtani, es vegul az esetleges tuleloket leggepuskazni, az emberiseg neveben, vedelmeben.

közép dunántúli régió 2017.09.11. 18:11:31

Sixx, nem futottam át az összes kommentet, de ez az 1969 nagyon nagy tévedés.
Bánk áriája ugyanis rajta volt Simándy előadásában a legelső megjelent magyar mikrobarázdás lemezen, 1958-ban.
Tényleg jó lenne, ha javítanád, biztos nem csak engem zavar.

Csiberi 2017.09.11. 18:12:43

Hát, engem az érdekel, kinek a kije lehet Bálint, hogy pont Bánk bánt énekelhetett, amivel egyszer már azért volt szerencséje máshol...

közép dunántúli régió 2017.09.11. 18:13:06

Egyébként Király Viktor Rátonyiként úgy nézett ki, mint Ray Wise Leland Palmerként a Twin Peaks második évadában, Renault meggyilkolása után.

Csiberi 2017.09.11. 18:13:34

@szociál: kellett Rátonyi, mert akkor senki nem kezd agyalni a Bánk bánon :D

sixx · http://comment.blog.hu 2017.09.11. 19:00:43

@közép dunántúli régió: hali, volt, aki jelezte, hiába kerestem rá, nem leltem korábbi adatot. linket tudsz adni?

Kristianson 2017.09.11. 21:29:00

Valamiért számomra is egész szórakoztató a formátum, kezd egy picit kifáradni és ennek nem tesz jót, hogy Hajóst is nélkülözni kell, no meg a használható énekesek is fogytán.

Ennek ellenére megnéztem, vannak dolgok, amiket nem értek, de azért voltak mókás pillanatok.

Papp Szabi hogy ment át a szűrőkön? Gondolom volt casting, próba adások, nem tűnt fel, hogy sehogy sem jó az ember? Beszélni nem tud rendesen, ami még okés is lenne, de teljesen kretén az ember, egy értelmes mondata sincs. Se a hardver, se a szoftver nem alkalmas erre.

Az énekesek közé is kellenek és beférnek az énektudásban gyenge, de azért népszerű, érdekes vagy szórakoztató karakterek és persze egyre kevesebb az alkalmas alany, de nem tudom, hogy Joci tud-e annyira szórakoztató lenni, mint amennyire nem tud énekelni.

Singh Viki erőteljes B-kategória, ahogy Janicsák, Kollányi vagy Csézi is, amiből lehetnek még jó pillanatok, de egyértelmű, hogy Ekanem Bálint, Király Viktor vagy Berkes Olivér, akik éneklésben tudnak majd igazán értékelhetőt nyújtani.

Várom, hogy Stohl merre viszi a zsűrit, egyelőre elég nagy downgrade Hajós és Bereczki elvesztése.

teszt123456789 2017.09.11. 23:33:00

Bocs, ha offolok, de honnan lehet ezt leszedni? Ncore-on valamiért nincs fent... :\

FF 2017.09.12. 06:12:32

@Fedor: engem nem. Évek óta nincs tévém és ide azért járok, hogy Sixx megnuygtasson: jól van ez így. :)

Terézágyú 2017.09.12. 07:19:16

@szociál:
"Már azt sem értem miért kell női szerepekbe bújtatni a férfi előadókat, és fordítva, komolyan nem értem"

Persze, hogy nem, mert ez az egész neked magas.

szánmonoxid 2017.09.12. 16:29:58

@proteam - Nordbright:
Ne bassz, ha Papp Szabi a gitáros, akkor kirúgták Pulius Tibit?

közép dunántúli régió 2017.09.23. 15:16:18

@sixx: nekem megvan a kérdéses lemez. Katalógusszáma HLP 101.Valaki felvitte a Hungaroton összes kiadványát egy adatbázisba, abban megtalálható: hanglemezkatalogus.gportal.hu/gindex.php?pg=36806413; a legfelső sorban. Ugyanebben a katalógusban a következő oldalon hanglemezkatalogus.gportal.hu/gindex.php?pg=36806400 szerepel a mondat: " az első magyar gyártmányú hosszanjátszó hanglemez, amely Erkel Bánk Bán c. operájának részleteit tartalmazza, MM 001-002 matricaszámozást kapott (lemezszáma HLP 101)."
süti beállítások módosítása