Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Pár napja a közrádión még Budapestet nagyon szerető diplomata volt a távozó holland nagykövet

2017. augusztus 25. 14:53 mdor 52 komment

Mielőtt Magyarország megszakította volna nagyköveti szintű diplomáciai kapcsolatait Hollandiával, amiért a távozó holland nagykövet egy interjúban bírálta a magyar kormányt, Gajus Scheltema a közrádióban szerepelt. A Hely című műsor szerdai adása azt a budai villát mutatta be, amelyikben a nagykövet lakott a szolgálati ideje alatt - írja a hvg.hu.

Az azóta kitört diplomáciai botrány fényében különösen érdekes a közrádió műsorajánlójának utolsó mondata: „A kert, a ház története és a Budapestet nagyon szerető diplomata élete is érdekes, főleg azért is, mert a tulajdonosváltás miatt ki tudja mikor térhet be egy érdeklődő a fénykorát megőrző épület falai közé”. 

A holland nagykövetség Facebook-oldalán csütörtökön osztotta meg azt az oldalt, ahol meghallgatható a villáról és a távozó nagykövetről szóló műsor. 

A Hollandiával kapcsolatos diplomáciai botrányról szóló indexes cikkeket itt lehet elolvasni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puffogó Kipufogó 2017.08.25. 17:08:27

Na jó, de ez még a termékszetkezet-váltás előtt történt :)

nick papagiorgo 2017.08.25. 17:20:07

Összefoglalnám:
Egy nagykövet attól nagykövet, hogy azt mondja, amit az őt nagykövetként kiküldő állam. Az egy dolog, hogy magánbeszélgetéseken, fröccsözés közben miket mond, de amikor nagykövet, akkor az ember úgy tekint rá, mint Hollandia hangjára.
A szegény fickó itt követte el a hibát: most, amit mondott, az vajon Hollandia hivatalos véleménye (nyilván nem), ha meg nem, akkor talán nem kellene kiesnie a szerepéből.

Ez amúgy előfordulhat mindenkivel, csak most kb tönkreaszta a karrierjét. Ez elég hülyeség volt tőle, pláne, ha hivatásos diplomata, és nem pártmegbízott, mint pl. a legutóbbi amerikai nagykövetnő, a szappanopera-gyáros.

A fentiek fényében nekem abszolút nem meglepő, hogy az állami rédió a botrány előtt riportot közöl vele - miért ne? Azt is simán elhiszem, hogy Budapestet szerette. Nem volt vele semmi gond, amíg rá nem telepedett a vállára az igazságmadár, és el nem kezdte az észt osztani :)

campobaszo 2017.08.25. 17:24:27

@nick papagiorgo: Na de akkor mit gondoljunk a zéró diplomáciai érzékkel megáldott magyar külügyminiszterről ?

nick papagiorgo 2017.08.25. 17:41:50

@campobaszo:
nézd ez egy olyan dolog, hogy itt most Magyarországot alázták meg.
Nem a Fideszt.
Magyarország EU-tag stb. stb. Ha valakinek vannak kifogásai, vannak diplomáciai csatornák, azokon jelezheti. Ehhez nem kell a 168 órának interjút adni.
Én az ügyön eléggé fel vagyok háborodva, függetlenül attól, hogy a Fidesz vagy másvalaki van kormányon. A diplomáciában ilyet nem csinálunk.
Az úr most kb. úgy viselkedett, hogy távozóban fingott még egy öblöset, aztán gyorsan becsukta maga mögött az ajtót. A diplomáciában ilyen nincs. Lehet, hogy Szíjjártó ezt túlreagálta, de kérdés, hogy ki mit tenne a helyében - nyilván senki sem szeretné ez csak úgy lenyelni.

Álljon még itt kedvenc humoristám, Tarlós István megjegyzése:
"Bizonyos jelekből arra lehet következtetni, hogy ez a nagykövet, ez nem szokványos diplomáciai feladatokat látott el, és nem szokásos diplomata-magatartást tanúsított, hiszen olyan helyekről, olyan üzengetésekre ragadtatta magát, ami nem tudom, mióta szokásos egy nagykövet esetében.
Mert hogy egy meghatározhatatlan identitású bárból üzengessen fővárosi közlekedésszervezési problémák ügyében Budapest főpolgármesterének, hát valami oka van, hogy a körülbelül 150 nagykövet közül soha senkinek nem jutott az eszébe, kivéve őt."

Szerintem megfogalmazza a lényeget :)

flamer 2017.08.25. 18:17:11

@nick papagiorgo: "nézd ez egy olyan dolog, hogy itt most Magyarországot alázták meg."

Mármint Szíjjártó?

open access 2017.08.25. 18:34:06

Nagyköveteket általában nem az észosztás-sor végéről szoktak válogatni, még ha nem is mindig a legelejéről. Szóval egy nagykövet általában tudja, hogy egy fővárost nem az éppen uralmon lévő rablóbanda alapján kell megítélni, ezért semmi ellentmondás nincs abban, hogy szóban forgó nagykövetünk Budapestet szereti, az ország vezetésétől viszont herótja van.
Én nem tartom magam egy kiemelkedően okos embernek (lehet nyugodtan helyeselni), de azzal tisztában vagyok, hogy amit Scheltema mondott, azt nekem semmiképpen sem kell magamra vennem, mert nem rólam szólt, hanem a félázsiai hordavezérekről, ráadásul úgy nagyjából kerek száz százalékban egyetértek vele.

Punxsutawney Mormota 2017.08.25. 18:40:06

@nick papagiorgo: Én is üzengetnék ennek az agyament tulok Tarlósnak a budapesti közlekedésszervezési problémákat illetően, de az én hangom nem jut el olyan magasra. Várok a választásokig.

Zorba the Geek 2017.08.25. 18:40:44

@nick papagiorgo:
"Az úr most kb. úgy viselkedett, hogy távozóban fingott még egy öblöset, aztán gyorsan becsukta maga mögött az ajtót."

Igen korrekt összefoglaló! Valami ilyesmit gondolok én is, de nekem ez ugrott be:
www.youtube.com/watch?v=GWZZSrShiBE

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2017.08.25. 18:48:33

@nick papagiorgo: engem bizony nem alazott meg semmivel. Nem rolam mondta, hanem a kormanyrol. Tortenetesen igaz is. Szijjjjjjartot meg hagyjuk is, inkább.

2017.08.25. 19:06:35

Azt a leborult szivarvégit, micsoda utolsó mondat ! Mondjuk a gagyi poszttól eltekintve: Gajus valóban egy seggfej, hatalmas diplomácia bakit csinált, ami pont jól jött a kormánynak, lehet megint a nép védelmezőjeként tetszelegni.
A migráns buli már úgysem izgalmas .

fran7 2017.08.25. 19:28:57

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: Nem azzal van a gond, amit mondott. Mindenkinek joga van ahhoz, hogy a magyar állam álláspontját marxistának vélje. Legfeljebb TGM meglepődik, ezen. A gond azzal, hogy egy nagykövet, nem mondhat ilyesmit komolyabb balhé nélkül. S neki nem a balhék kirobbantása a munkaköri feladata, hanem azok elsimítása. Abban a pillanatban, mikor lejár a megbízatása és nyugdíjba megy azonnal mondhatja azt amit gondol, gondolt. Addig szépen mosolyog Szíjjártó Péterre és kortyolja a borát esténként valamelyik romkocsmába. Ez ilyen egyszerű.Mégha az index igyekszik azt tettetni, hogy nem így van.

belert 2017.08.25. 19:36:15

@nick papagiorgo: a magyar kormányt bírálta, nem a magyar embereket, és nem Magyarországot. A kormány nem egyenlő Magyarországgal.

nick papagiorgo 2017.08.25. 19:41:30

Lássuk át a dolgot:
egy diplomatának az a dolga, hogy azt tegye, amit a kormánya mond - nem, ez nem az a poszt, ahol önnállóskodni kellene. Tehát ha pl. az USA szövetségese Ruritánia, ami egy diktatúra, de "kell" az olaj, vagy a repülőgépbázisok, akkor a ruritániai nagykövet azt mondja, hogy "az elnök úr nagyrabecsüli közreműködését", akkor is, ha az elnök úr kezén még ott szárad az általa megöletett emberek vére. Ez így van. Ha nem tetszik neki, és kifordul tőle a bele, akkor szépen leváltják, és jön helyette más - lesz az a pénz, amiért ezt valaki meg fogja csinálni.

Némelyek ezt félreértik (pl a jóbarát) és úgy gondolják, hogy ők itt majd most demokráciát meg politikát csinálnak. Ezek az idők elmúltak, ezeket az embereket majd orrbatörlik (otthon). Némelyek ezt nem fogták még fel.

Megjegyzendő továbbá, hogy Magyarország nép nem majmok gyülekezete, nagyon jól tudják, hogy mi hogy van, ehhez nem kell egy idegen ország nagykövetének a 168 órának nyilatkozni. Azt, hogy ez a magyaroknak tetszik-e vagy se, majd a magyarok eldöntik - jövőre lesz választás. Nem kell senkinek a szájába adni, hogy mi van ,meg lesz, főleg nem a 168 órában, amit kb az a 2000 ember olvas, aki amúgy is Fodor Gabika Liberális pártjára szavazna amúgy.

A fentiek fényében, az illető akkora bakit lőtt mint ide Lacháza, és csak egy egy fegyvert adott a Fidesz kezébe, aki hülye lenne, ha nem használná ezt ki. Azt, hogy ő ezzel ennyire nincs tisztában, csak magát minősíti (szép nagykövet lehetett ez, ha azt hiszi, hogy a 168órás interjúja megváltoztat valamit is. Ennyit tudott meg X év alatt Magyarországról. Nem is baj, hogy elmegy :)

fran7 2017.08.25. 19:51:32

@belert: Hitegessétek csak magatokat. Nyugat csak Viktorékat és a magyar kormányt nem kedvelik. A hollandok meg mindig kiállnak a szegények, elesettek és üldözöttek mellett. Akár életük kockáztatása árán is.

commentes nikk 2017.08.25. 20:02:00

Ez mindenképp egy csúnya baklövés, a leköszönő nagykövet tévesen azt gondolta, hogy távozóban megengedhet magának pár kemény kijelentést (ami valószínűleg a magánvéleménye). Ha ezt a távozása után, otthon teszi, azzal nincs semmi gond, így azonban, hogy még (ha jól értem) hivatalban van, ez mindenképpen egy diplomáciai öntökönlövés, mert egyfelől dilettáns dolog kocsmai színvonalon megnyilatkozni hivatalos figuraként, másrész kontraproduktív, mert most Szíjjártóék (lássuk be némileg jogosan) üthetik a mocskos libsiket és használhatják fel pozícióerősítésre az elhangzottakat (amik egyébként szerintem tényleg elég nagy köcsögségek).

Thunder_th 2017.08.25. 20:42:10

Pedig csak az igazat mondta. Sokkal inkább szorosabbra kellene fűzni a kapcsolatokat a hollandokkal. Ilyen az igazi partner. Nem köntörfalaz, hanem megmondja az igazat. Nem kell a sértődött hülye gyereket játszani a magyar külügyi futsal válogatottnál. Mondjuk lehet, hogy nem csak játszák hanem azok is.

sZulamith 2017.08.25. 20:48:56

Szerintem a külügyminiszter felfújta dolgot, mert pár kormánytagon kívül senki nem fordított figyelmet a gondolkodásra késztető mondatra. Sajnálom a holland-magyar párokat, és egyáltalán a kint élő magyarokat. Remélem Ők nem veszik komolyan a "hadüzenetet":)

BiG74 Bodri 2017.08.25. 20:51:36

@nick papagiorgo:
Az első kommenteddel maximálisan egyetértek, mert nagykövetként nagyot hibázott.
A második, hogy Magyarországot alázta meg, na ezt nem tudom honnan szedted!

nick papagiorgo 2017.08.25. 21:15:12

@sZulamith:
persze, most Hollandiában mindjárt beindul a magyarok "mészárlása" :)
Nem nagy ügy ez, az "állapógárok" sizntjén nem kell túl komolyan venni :)

nick papagiorgo 2017.08.25. 21:21:54

@BiG74 Bodri:
ez onnan van, hogy lehet, hogy Kádár van hatalmon, lehet, hogy Gyurcsány, lehet, hogy Orbán. De Magyarország az Magyarország, ezt nem kellene elfelejteni (a hollandoknak se).
Egy nagykövet "beszólása" azt feltételezi, hogy 1. a magyarok hülyék és nem tudják azt, amit a nagykövetúr tud (neki kell megmondani a frankót) 2. a magyarok ilyen sötét emberek, és csak bólogatnak Orbánnak (ez se igaz).
Magyarország egy demokrácia (bármilyen furcsa is), van a magyar nép, az majd eldönti, hogy hogy legyen. Ehhez nem kell a holland nagykövetnek kinyilatkoztatnia - mintha mi nem tudnánk. Ez valahol a magyar nép megalázása. A magyar nagykövet se mond olyanokat, hogy "mi van, holland buzik? Szívjátok a füvet, oszt azt se veszitek észre, hogy egy diktátor ül a nyakatokon?", mert a diplomácia nem ilyen. Ezt legalább egy nagykövetnek tudnia kellene. Elvileg ezért készült meg ezt tanulta.

nick papagiorgo 2017.08.25. 21:36:07

Ja még egy dolog, mert látom, ez a "népet nem alázta meg, csak a kormányt" dolog nagyon népszerű, ill. az üzenetem megakadt a torkokon:
Én nem csak akkor vagyok magyar, amikor az én kedvenceim vannak hatalmon.
Emésztgessük ezt a dolgot :)

(gyk: az pl. hogy az IMF -leminősíti Magyarországot, amikor az általam utált politikus van hatalmon, az nekem még mindig nem jó, hanem rossz. Ellentétben, ha felminősíti, akkor jó, bárki is van hatalmon. Én nem gondolom, hogy Hosszú Katinkának nem kellene jól úsznia, vagy a fociválogatottnak nyernie ha Orbán van hatalmon (vagy fordítva), és hasonlók. Ezek független tényezők. EZ a magyarság).

sZulamith 2017.08.25. 21:56:45

@nick papagiorgo: Úgy legyen, én csak a magyarok habitusát ismerem:)

histar007 2017.08.25. 22:10:31

@fran7: hol is voltak a holland békefenntartók a szrebrenyicai mészárlás idején? Ja igen parancsra vártak, vagy nem akartak beavatkozni két szuverén nép konfliktusába...
A Magyar Rádió tett egy kedves gesztust ez a tag meg a liftből kiszállás előtt még eleresztett egy kövér galambot.
A diplomácia az erőszak legkifinomultabb nyelve, itt s PC alapkövetelmény. Főképp, hogy az érdekek mozgatnak mindent.
Itt pedig s szokásos lipsi mantra sem segít. Itt nem mi sértettük meg az európai alapértékeket.

LAM 2017.08.25. 22:23:05

@fran7:

Csak a pontosság kedvéért (mert már egy napja olvasom minden portálon, hogy a holland nagykövet marxistának nevezte az Orbán-kormányt). A nagykövet pontosan ezt mondta (a kérdés az volt, a könyvében miért fekete-fehérek a fotók):

"Magyarországon amúgy is minden fekete-fehér (...) Egy ügyben valaki vagy ezen, vagy azon az oldalon áll, nincs átmenet, így van a politikában is. Hollandiában mi mindig a kompromisszumot keressük: legyen egy kicsi ebből, egy kicsi abból is. A kormánykoalícióban négy-öt párt van, mindegyik enged valamennyit. Lehet, hogy hónapokig húzódnak az egyeztetések, de végül megtaláljuk a kompromisszumot. Itt viszont csak pró és kontra álláspont lehetséges, valaki vagy velünk van, vagy ellenünk. Klasszikus marxista világlátás." Később: "Itt viszont mindenki állandóan az ellenséget kutatja."

Egy szóval nem beszél a kormányról. ITT az egész országról beszél (ellentétben a terroros hasonlattal, ahol csak a kormányról). Scheltema szerint nem Orbánék világlátása marxista, hanem a teljes magyar politikai életé az. Kormányostul, ellenzékestül.
Mondjuk, ebben még egyet is értek vele.

A terroros hasonlat viszont totális ostobaság. Nem a magyar kormányt érintő része miatt. Ha ugyanis azt állítja, hogy "Ugyanolyan elv mentén kreálnak ellenséget, mint a magyar kormány", azzal nem csak a magyar kormányt alázza, hanem a terroristákat is felemeli. Ez a mondat a terrorizmus relativizálása. Scheltema szerint a terroristák valójában csak egy kommunikációs elvet követnek.

Pop40 2017.08.26. 01:14:51

@nick papagiorgo:

"nézd ez egy olyan dolog, hogy itt most Magyarországot alázták meg.
Nem a Fideszt."

A nagy büdös lószart.

A nagykövet minden szava igaz.

"Gajus Scheltema marxistának is nevezte Orbánék világlátását, arra hivatkozva, hogy Magyarországon „csak pró és kontra álláspont lehetséges, valaki vagy velünk van, vagy ellenünk”.

Ebben pl mi sértette meg Mo-t? Nem a fideszes csürhét, hanem Mo-t?

Értem én, hogy a fideszes söpredék imádja magát Mo-val azonosítani, és rohadt nagy gondban van, hogy mivel tartsa a választásokig még 1 teljes évig egyben a retardált szavazótáborát, de ez ettől függetlenül egy ócska műbalhé, futsalos hülyegyerek módra.

Ggábor 2017.08.26. 01:15:32

És ha kormánya utasítását követte?

Úgyis elmész, mondd el azt, amit igazából gondolunk a magyarokról.
Aztán a főnök majd letagadja, oszt jónapot.

Hivatalban lenni ezek után már kínos lenne, de nem is kell.

Nzoltan 2017.08.26. 05:02:28

A ballibek vistasírják a kócos asszonyságot.

:-P

Nzoltan 2017.08.26. 05:07:52

Egyébként lehet ittesn szíjártó képességeit alábecsülni, de a hollandok bizony bocsánatot kértek.

Szóval, óvatosan az észosztással ott a ballibeknél.

puszt 2017.08.26. 06:11:37

@nick papagiorgo: "Magyarország nép nem majmok gyülekezete"... pedig de! Legalábbis amíg kintről nem látszik az a többség, akik csipkerózsika álmukat alusszák. Tarlós pedig idézni... Tuskót SOHA nem veszünk szájunkra, mert még kivirágzik :(.

2017.08.26. 08:58:23

@Nzoltan: Bocsánatot még nem kértek, de maradjunk annyiban púp a hátukra ez a botrány, ez csak a magyar kormánynak jött jól.
Abban viszont egyetértek Szíjjártóval nekem is tököm tele van azzal, hogy a nagykövetek azt hiszik, azért küldték ide őket, hogy ők legyen a megmondóemberek...vagy azért?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.08.26. 09:20:07

@nick papagiorgo:

" Magyarország egy demokrácia (bármilyen furcsa is), van a magyar nép, az majd eldönti, hogy hogy legyen. Ehhez nem kell a holland nagykövetnek kinyilatkoztatnia - mintha mi nem tudnánk. Ez valahol a magyar nép megalázása "

:))))
Nálad elgurult :)
Azzal alázza meg a magyar népet mert kijelenti hogy korrupt a kormány ?
Eddig hol éltél, Kamcsatkán ?
Nem ezért mennek ki az emberek az utcára mert a f*szuk tele van ezzel a korrupt brigantival ?
Miért gondolod hogy a Holland pali azt hiszi rólunk hogy csak akkor esik le a magyaroknak ha ő beolvas a 168 órába ?
Egyedül abban van igazad hogy nem az ő hatásköre lehurrogni a kormányt, majd ha leadta a szolit végleg elmondhatja.....de ismétlem a kormányt ekézte, nem a magyarokat birkázta le.

FDToth 2017.08.26. 09:29:29

Jo ok a magyar kormanynak h megint szembeszalljon es orszaggal.
1. Akinek nem inge...
2. A nagykovetnek igaza van, de ezt igy nem mondhatna ki
3. A fidesznek szarnia kene erre, de legalabb ez a tema is hatterbe szorit most olyanokat, ami fontos...

déjá vu39 2017.08.26. 09:39:18

@nick papagiorgo:
1. Magyarország nem azonos a kormánnyal, pláne nem Sz.Péterrel.
2. Kedvenc humoristád semmilyen ellenvéleményt nem tűr. Az meg egészen fantasztikus, hogy a bároknak identitása van. Én azt hittem, hogy egy bárba bárki bemehet.

déjá vu39 2017.08.26. 09:41:23

@LAM: Nos, érdemes elolvasnod a Flinkeinstein halála kapcsán megjelent cikket. AMúgy pedig valóban nem volt szerencsés ez a mondat a hasonlóságról .

déjá vu39 2017.08.26. 09:43:16

@histar007: "hol is voltak a holland békefenntartók a szrebrenyicai mészárlás idején? "
Akkor ilyen alapon az Újvidéki mészárlást ("Hideg napok" ) is fel lehetne hánytorgatni Magyarországnak.

déjá vu39 2017.08.26. 09:44:33

@Nzoltan: "de a hollandok bizony bocsánatot kértek." Nem egészen.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.08.26. 09:46:43

bocs, de ez a cikk miről szól? Mintha egy "megmagyarázhatatlan ellentmondást" akarna bemutatni: Korábban (!) a közrádió (!) szerint Budapestet szerette a diplomata versus Jelenleg (!) a külügy (!) szerint a kormányra (!) tett vádaskodó, lejárató kijelentéseket.

Még egyszer: miről szól ez a cikk??

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.08.26. 09:47:21

@déjá vu39: Tényleg nem. Viszont belátták, hogy hülyeséget beszélt a nagykövetük.

Pisti Kecskés 2017.08.26. 11:32:21

@fran7: Ammà biztos! Srebenicaban is kockaztattak az eletuket a holland bekefenntartok..
Kalmarlelkek ezek.

khell 2017.08.26. 12:36:33

@Fermentátor: Ezt én sem értem. Milyen ellentmondás?
Miért ne utálhatták meg ezt a vadbarmot az elmúlt napokban, miután kiderült mekkora suttyó? Hol lenne itt ellentmondás? Bár egyébként máshol irták, hogy már korábban is beszélt hülyeségeket, de egy szép gesztust kapott leköszönésének tiszteletére, aztán jó nagy hülyét csinált magából.

Ugyanez simicska vagy éppen soros kapcsán. Kit érdekel, hogy 5-10-20 éve ki kivel volt jóban? Nekem is van egy rakás ismerősöm akikkel nagyon jóban voltam 1-2 évtizede, majd kiderült, hogy idióták és azóta már nem vagyunk barátok. És?

Szóval mi ez a vadbaromság? Ha valaki valakivel jóban volt a múltban, akkor azzal nem veszhet össze, nem változhat meg a véleménye róla?

postumus mumus 2017.08.26. 12:51:45

Pár napja a csuti csaholó csirkefogó csótány még nem volt itthon, krk szigetén látta el orr báni feladatait(seggnyalók helyi toborzása), és nem volt negatív fociélménye. Azonban egy nappal kedvenc csapata kikapott a kerti klotyója magasságában magasodó csicsás csuti csarnokában, és nagyon mérges volt. A csuti csótány fussballos tarajos gőtéket megszégyenítő visszangja pedig tolmácsolta másnap reggel, hogy a führer rosszkedvű.

postumus mumus 2017.08.26. 12:54:45

@Fermentátor: A csuti csirkefogó csaholó csótánytól ellenben ilyet ne várj. Őszerinte neki mindig igaza van.

postumus mumus 2017.08.26. 13:01:41

@Fermentátor: Hát igen, a holland diplomata szereti Budapestet, Magyarországot, viszont a kúrmányt és fennhélyázó patkány tagjait meg rühelli. Nagyon sokan vagyunk ezzel így 10 millió magyar állampolgárból úgy 7-8 millióan. A két dolog között semmi összefüggés, mivel a csuti patkány és maffiabandája nem Magyarország. Ők csak egy véletlen rákos daganat, kelés az ország végbelén, amit sikerrel el fogunk távolítani, vagy távolíttatni.

Nzoltan 2017.08.26. 14:03:37

@puszt: Hivatalosan még nem, az hétfőn várható. Telefonon már igen.

lombozódó 2017.08.26. 14:48:28

@Nzoltan: Az hol van leírva. Egy bitben olvastad??? .................Bárminemű arra vonatkozó utalás, hogy kapcsolat lenne egy európai uniós tagállam és a terroristák módszerei között, hibás. "Szeretnék elhatárolódni az ilyen tartalmú kijelentésektől" - jelentette ki Bert Koenders holland külügyminiszter pénteken.

lombozódó 2017.08.26. 14:56:43

Bárminemű arra vonatkozó utalás, hogy kapcsolat lenne egy európai uniós tagállam és a terroristák módszerei között, hibás. "Szeretnék elhatárolódni az ilyen tartalmú kijelentésektől" - jelentette ki Bert Koenders holland külügyminiszter pénteken.

lombozódó 2017.08.26. 15:00:40

Na és ezt is mondta: .......................Koenders ugyanakkor azt mondta, aggódik más magyarországi fejlemények, például a civiltörvény vagy a jogállam helyzete miatt. „Ezeket joggal bírálhatja a nagykövet" – mondta......

lombozódó 2017.08.26. 15:06:02

Az aggódása : a civiltörvény vagy a jogállam helyzete miatt. .... nagyon sommás és tömör összefoglalás.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.08.26. 17:35:18

@open access: A holland külügyminiszter ellenben elhatárolódott ettol a velemenytol.

Európai téridő 2017.08.27. 20:30:24

"Gondoljál apádra,/Ha rákerülsz a lapátra" (Hofi Géza). Mert hogy olvastam olyan kommentet, hogy azért nyűgös a marhája, mert nyögdíjazás céljából rendelték haza.

cukkmukk 2017.08.28. 08:43:31

Jobb lenne nem itt politizálni. Maradjunk a tévézésnél. Épp elég felület van egymás torkát átvágni...
süti beállítások módosítása