Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Egy baj volt a vizes vb megnyitójával az Echo TV szerint: a dagadt néger

2017. július 18. 17:13 kovacsbalint 187 komment

"Ez a dagadt néger, aki énekelt... Szerintem a Herczku Ágnes jobb lett volna" - mondta a kormánypárti publicista, Lovas István az Echo TV Sajtóklub című műsorának július 17-i adásában a Grammy-díjas CeeLo Green fellépéséről a vizes vb megnyitóján. Bayer Zsolt nagyban egyetértve közölte: "Én is csak őt hagytam volna ki a megnyitóból".

A Sajtóklubban egyébként éppen arról beszélgettek, micsoda dolog is az, hogy az ellenzéki médiának nem tetszett a megnyitó, mert az országban vannak emberek, akik "bele vannak betegedve, hogy Magyarországon minden rendben, minden frankó, minden működik". Csepelyi Adrienn pedig a Népszavában a "nemzeti giccs" és a "húspiac" kifejezéseket használta, amit ezek a derék férfiak rögtön meg is értettek: szerintük az ellenzéknek az a baja, hogy férfias férfiak és nőies nők léptek fel a megnyitón. "Mit kéne mutogatni? Gender-csávókat? Minek örülne ez a sok barom állat?" - tette fel a nagy kérdést Bayer Zsolt, aki egyébként nem árulta el, ő kit szerepeltetett volna a "dagadt néger" helyett.

A mondatot a Budapest Beacon szúrta ki, az egész beszélgetés itt nézhető meg, de csak erős idegzetűeknek ajánljuk. Levezetésképp pedig álljanak itt Mészöly Kálmán emlékezetes szavai az idegenlégiós, afrikai focistákról, "akik épphogy leugrottak a fáról, és már itt vannak".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Putty Pityu 2017.07.19. 00:20:59

@morph on deer: „„Minden magyar kormány kötelessége megvédeni minden állampolgárát. Ennek a erkölcsi és politikai követelménynek Magyarország nem tett eleget.
Akkor a zsidók védelme helyett a náci kollaborálást választottuk. Ez nem fordulhat többé elő"

Ez ma hangzott el.”

PR szöveg, pontosan tudod te is, h miért ma hangzott el.
Amúgy ha nem látod a különbséget a náci birodalom és az akkori Magyarország között, akkor azt kell mondjam kurva szar tanáraid voltak az iskolában, vagy te vagy teljesen lenullázva agyilag.

2017.07.19. 00:22:02

@Indriq: a néger szónak semmi pejoratív jelentése nincs a magyar nyelvben. Ellenben afroamerikait mondani roppant modoros, finomkodó, indokolatlan. Magyarul. Az angol nyelv egy más kérdés, de Magyarországon pont az afroamerikai a hajmeresztően polkorrektkedő kifejezés.

Amikor Mandela meghalt, akkor is állítólag egy műsorban úgy emlegették, mint egykori afroamerikai politikust. Ez nevetséges, hisz néger volt ugyan, de Amerikához semmi köze se volt.

Putty Pityu 2017.07.19. 00:23:06

@kokoro: „buta vagy”

Te meg szöcske vagy.

a Nanga Parbat rabjai 2017.07.19. 00:25:51

horizontally challenged afro-american: asszem ez a pontos terminus technicus, kérem aki tud angolul, fordítsa le magyarra...

dienekes123 2017.07.19. 00:35:56

@Putty Pityu: "Ó, én hibám, én hibám, én hibám, Istenem bocsáss meg nekem, h a nehéz idők ellenére is a honfitársaimnak drukkoltam a sporteseményeken. Hogyan lehettem erre képes, ember vagyok én egyáltalán?
Nem, egy szardarab vagyok, mert magyar létemre magyaroknak drukkolok... ;( "

Szerintem csak azt nem érted, hogy egyesek teljesen leszarják a sportot. Teljesen tökmindegy nekik, hogy 65 vagy 66 másodperc alatt úszik le valaki egy távot, hogy magyar-e az illető vagy német. Hogy tavaly magyarok tudtak-e többször a hálóba dobni egy labdát a medencében játszva. Ezért nem hazaárulás másnak szurkolni, mert ez nem háború, csak játék, amit valamiért túl komolyan vesznek az emberek.

Így mikor a kormány több száz milliárdokat költ vizes vbre, focira, meg a többire, akkor az jut eszükbe, hogy a körzeti orvosuk bezárt, hogy legutóbb hat hétre kaptak szakorvosi időpontot, vagy nyolc hét után jutottak be röntgenre. Hogy szakadozó vakolatú folyosón sétáltak be a 20 éves elavult ct-hez. Hogy túl voltak terhelve a nővérek és orvosok.

Miközben te a magyaroknak szurkolsz, akik éppen a tvben rohangásznak egy labdát rúgdosva, és arra gondolsz hogy mekkore dicsőség lenne, ha sikerülne a hálóba juttatniuk, más emberek azon gondolkoznak, hogy az mekkora eredmény lenne, ha nem két kórház között halnának meg a betegek a készülékek vagy személyzet hiánya miatt.

Putty Pityu 2017.07.19. 00:47:48

@ahf: „Mutassál még egy országot, ahol így, állami pénzből fújják fel a focit, és a válogatott mégis ki tud kapni Andorra ellen. A saját szurkolóik vetették le velük a mezt az után is, egy kicsit talán már őket is febaszta, hogy az ország pénze elmegy erre, mégis ennyit tudnak mutatni. Ahogy engem is felbasz néha, miután az iskolában, ahol tanítok, azt mondják, nincs pénz táblafilcre, vegyem magamnak, ha órát tartanék, de azért hazafelé a buszom elolvasom mobilon, hogy a Felcsút olyan faszán működő akadémia, hogy épkézláb saját nevelést a világ összes taójából nem tud felmutatni, helyette Afrikából vesz huszadvonalbeli játékosokat. Ez nem zavarja ezeket a faszokat? Ja, nem, csak másoknak fáj, hogy ennyire "minden rendben megy" itt. Kár, hogy egyeseknek, mint neked is, a szart is el lehet adni, ha átkötik egy nemzetiszín szalaggal.”

Nagyon jó sztori volt, mondjuk azt nem látom ki belőle, h mely kommentemre reagáltál, de szarni rá, egyszer élünk, szóval nézzük.

Nem, nem azért kellet levenniük a mezt, amit írtál. Azért, amit te meg a hozzád hasonló „magyarok” soha nem fognak érezni. Ezt kár is tovább ragozni, tanulni ezt nem lehet, valaki vagy érzi, vagy nem, ennyi.
Ha az állam nem ölt volna pénzt a fociba, akkor is kikaptunk volna Andorratól, mert Bernike lányokat küldött a pályára a magyar válogatott helyett, tisztelet a kivételnek persze.
A táblafilc megléte/nemléte nem tudom milyen formában kapcsolódik a felcsúti akadémiához, de ha nem lenne akadémia sem biztos, h lenne táblafilced. Akkor biztosan találnál magadnak valami mást, amire lehet haragudni emiatt. Mondjuk a metrót, a mostani VB-t ugye, meg minden mást, amire az állam költ.

„Kár, hogy egyeseknek, mint neked is, a szart is el lehet adni, ha átkötik egy nemzetiszín szalaggal.”

Nem tudom mi a szarra gondolsz...de nem, nem lehet.
Viszont az agyatlan Orbánozástól már ki van a szombatom, mert teljesen mindegy miről van szó, teljesen mindegy, h milyen esemény, a lényeg az, h ne örüljünk semminek, mert mocskos Orbán...ja, meg nincs táblafilc, ja, meg emberek halnak meg a kórházakban, ja, meg a politikusok lopnak (meglepő), ja, meg szar minden, ja, meg amúgy is faszna örülni, sírjunk inkább, az jobb bmg.

morph on deer 2017.07.19. 00:55:18

@Putty Pityu:
"PR szöveg, pontosan tudod te is, h miért ma hangzott el."

Hogyne tudnám!
Mert egy gerinctelen köpönyegforgató a magyar miniszterelnök, azért!

De, tudom a különbséget.
Meg azt is, hogy nincs mire felvágnunk.
Mindenesetre neked sem ártana elmerengeni azon, hogy mire fel emlegeted a németek náci felmenőit ma - mert az kb ugyanannyit számít ma, mint a mi "náci kollaboráns" őseink...

Egy biztos, ők legalább mertek szembenézni a saját történelmükkel és nem próbálják elhazudni meg másokra kenni a saját bűneiket. Nem úgy, mint a mi kis "kollaboráns" vezetőink, akiknek természetes, hogy a nyilasból lett akommunista, aki aztán a fidesz soraiban komcsizik teli torokból.
Vagy csak azok a takonygerincű képmutatók ott a fenti képernyőn...

De legalább soha nem tanulunk a saját faszságainkból, kerül amibe kerül!
Nem úgy, mint ott a dekadens nyugaton, ugye...

Szóval nincs mire hősködni, és büszkének lenni, és egyre kevésbé lesz ezzel a politikával ami most kezd kibontakozni!
Sajnos.

Putty Pityu 2017.07.19. 02:32:21

@dienekes123: „Szerintem csak azt nem érted, hogy egyesek teljesen leszarják a sportot. Teljesen tökmindegy nekik, hogy 65 vagy 66 másodperc alatt úszik le valaki egy távot, hogy magyar-e az illető vagy német. Hogy tavaly magyarok tudtak-e többször a hálóba dobni egy labdát a medencében játszva. Ezért nem hazaárulás másnak szurkolni, mert ez nem háború, csak játék, amit valamiért túl komolyan vesznek az emberek.
Így mikor a kormány több száz milliárdokat költ vizes vbre, focira, meg a többire, akkor az jut eszükbe, hogy a körzeti orvosuk bezárt, hogy legutóbb hat hétre kaptak szakorvosi időpontot, vagy nyolc hét után jutottak be röntgenre. Hogy szakadozó vakolatú folyosón sétáltak be a 20 éves elavult ct-hez. Hogy túl voltak terhelve a nővérek és orvosok.
Miközben te a magyaroknak szurkolsz, akik éppen a tvben rohangásznak egy labdát rúgdosva, és arra gondolsz hogy mekkore dicsőség lenne, ha sikerülne a hálóba juttatniuk, más emberek azon gondolkoznak, hogy az mekkora eredmény lenne, ha nem két kórház között halnának meg a betegek a készülékek vagy személyzet hiánya miatt.”

De értem, h egyesek leszarják a sportot, azt viszont nem, h akkor, h a szombatba tudnak az ellenfélnek szurkolni...mert ezt írtad.
Hazaárulást egy szóval sem említettem, tehát arra nem is reagálok.
Aztán meg nem Bélabáról beszéltem, aki remeg a rendelő előtt, meg a várólista miatt, hanem az indexről, annak egyik újságírójáról.
Viszont, akit teljesen hidegen hagy ha egy olimpián, világbajnokságon a magyarok nyernek, és ennek ő nem tud örülni, azt kurvára tudom sajnálni, meg a családját is de komolyan.

Kórházak, eü, kendvenceim. Mé’ költünk erre ennyit, arra annyit, hiszen dik málik a vakolat, dik várólista. Én is voltam már kórházban, meg kaptam 3-4 hónapra időpontot is, meg voltam kórháznak olyan területén, ami egy horror helyszínére hasonlított csak épp kettővel több neon pislogott, mint a filmeken szokott (Uzsoki hátsó része). És arra jöttem rá miközben 2-3 órákat vártam a rendelők előtt, h erről a sportolóink nem tehetnek. Ehh, mi?
Aha, érted, a magyar válogatott sem tehet róla. Érted, pl. valahogy a Saul fiánál sem háborgott senki a máló vakolat miatt, a hosszú várakozások miatt, a kibaszott CT miatt. (Mert ők sem tehetnek róla.) Akkor valahogy nem olvastam a lib médiákban, h minek kellett ez, máló vakolat. Meg ne szégyelld ha a film ellen szurkolsz, máló vakolat. A maccabival kapcsolatban sem olvasom, h mennyire szar lesz már, h az is minek, azt is ki nézi majd, biztos senki se nézi majd, meg közpénzbű, meg már 30 milliárd, azt máló vakolat.
Te olvastál róla valamit? Nem mi? Na ja. :)
Pedig mikor majd azt rendezi Magyarország, az eü pont olyan szar helyzetben lesz, mint most, máló vakolat.
Aki „leszarja a sportot”, az majd a maccabi alatt is hőböröghet, az index is, de ők akkor nem fognak. :D

Aki nem érti, éri fel ésszel, h mikor egy magyar sportolót lát a tévében az nem Orbán embere bmg, hanem ő ezt az országot képviseli, az egy barom.
Nem a sportolót húzzák fel a rúdra, hanem a magyar zászlót, nem a sportoló énekli el a saját szerzeményét, hanem a himnuszt játszák. Magyarország valamiben első lett, egy magyar sportolónak köszönhetően. Magyarország meg nem egyenlő Orbánnal bmg, aki ezt sem képes felfogni, az duplán barom.
A másik, a magyar válogatott, merthogy a kommentem eredetileg arról szólt, nyilván kurvára örülnék neki ha EB-t nyernének, VB-t nyernének, nem fognak, de ettől még nekik szurkolok és nem a hollandoknak, vagy másnak. Ahogy úszásban sem csak annak szurkolok, aki tuti aranyat szerez, hanem annak is, aki mondjuk 17. lesz.
És ennek kurvára függetlennek kellene lennie a politikától, attól is, h ki mennyit lop bmg, attól is, h milyen a CT.
Nonszensz, h nem a magyaroknak szurkolok, mert szar az eü, lop az Orbán, aztán kiderül, h a Gellért tömör arany, futja belőle végtelen CT-re, csuhajja geci, akkó most már a magyaroknak szurkolok. Ne vicceljünk már!

A gyerek meg nem a CT hiánya miatt halt meg, azt már többen elmondták, persze te, mint dr. Kommentelő egyeztettve a többi dr. Kommentelővel a fotelből, monitorok mögül megállapítottátok, h ez nem igaz, hazudnak, de, igenis azért halt meg.
Erről ennyit.

Putty Pityu 2017.07.19. 02:34:08

Mondom mállik nem málik.

Az Ellenálló 2017.07.19. 02:43:08

Ja, a "dagadt néger" legalább valamiben jó, nem úgy, mint a "hülye fasz" Bayer.

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.07.19. 02:47:05

Felhaborito, hogy a Lovas a negerezessel, mennyire megsertette az allandoan orsos viktorozo, meg vajdazo comment.blog olvasoit.

2017.07.19. 02:47:42

@a Nanga Parbat rabjai: angolul inkább African-American néven emlegetik őket.
Az afro az egy négeres hajviselet inkább.

2017.07.19. 02:50:56

@EGY a megingathatatlan KÉT millióból: ebben van valami. Blogponthun rendeszeresen orsósoznak, csúti vajdáznak a ballib kommentezők. Engem nem zavar, csak akkor egy négerezésért se kellene falnak menni. Főleg hogy a néger magyarul egyszerűen a fekete afrikaiak neve. Semmi pejoratív nincs benne.

Opi87 2017.07.19. 03:30:20

@zokogjatok:

Eleve nem kellett volna megrendezni, Orbán olimpiapótléka, gicssparádé százszor annyiból amennyiért bárhol máshol megcsinálták volna, igazi bunkó proli Káeurópai pénzszórás amit max. Oroszországban, Törökországban vagy valamelyik poszt-szovjet elbaszott autoriter helyen tudnék elképzelni.

Trambold 2017.07.19. 04:04:49

Némi súlyfelesleggel bíró afroamerikai énekes:DD

amado 2017.07.19. 04:56:09

@kalbász: A fidesz ezt nem a szoclibektől tanulta, hanem egy az egyben átmentette az MSZMP-ből.

tpl 2017.07.19. 06:30:26

A túlsúlyos afro-amerikai (milyen vicces ezt a kifejezést használni magyarul...) előadása gáz volt, ez az igazság. És bammeg KOVACSBALINT, Magyarországon nem lekicsinylő, vagy kirekesztő a néger szó használata, mégha neked olyannyira tetszik is a pc világ cenzúrája.

katarakta 2017.07.19. 07:01:29

Nem is értem a fanyalgókat: ez a megnyitó pontosan megmutatta ezt gagyi országot!

plümpike 2017.07.19. 07:41:40

dobjátok el a kulát gyerekek, sokkal jobb lesz a kedvetek, plusz bennünket sem kentek össze szarral

csi szi 2017.07.19. 07:48:40

@morph on deer: A németeket nem emlegetném példaképnek ilyen tekintetben, de ezt már kifejtettem korábban. Persze tudom, vannak, akik azt szeretnék, ha mi is olyanok lennénk ebben a tekintetben is (persze azért messze nem minden német agymosott, sokan csak tudják, hogy jobb tartani a szájukat, a valódi véleményüket, érzéseiket nem fogják előtted feltárni, ha nem egy asztal mellett söröztök és nem bíznak meg benned, mivel tudják, hogy mivel járhat ha nem vigyáznak - a karrierjükbe vagy akár a szabadságukba, persze sokan valóban agymosottak, a fiatalok között többen sajnos, köszönhetően az oktatásnak meg a médiának, ami az elmúlt 2-3 évtizedben turbófokozatra kapcsolt a korábbihoz képest is e téren).

Nzoltan 2017.07.19. 07:51:51

Nem mondott valótlant. Az alany dagadt is és néger is. Mi ezzel a baj?
Van, akiket a valóság zavar. Nekik van a píszí.

Prussia 2017.07.19. 07:53:39

@kalbász: Azt akartad irni,hogy 90% Fityesz tulsúly van ugye?Mert különben nem itt élsz.Vagy ezért kapod a pénzt.

Prussia 2017.07.19. 07:59:24

@Colonel H. Stinkmeaner: Ez igy van főleg abban a zárt intézményben ahova te is tartozol.

ö...mikó? 2017.07.19. 08:02:07

@zokogjatok: Nem az a probléma, milyen, le is szarom, sose lehet olyan, ami mindenkinek tetszik. Két probléma van:
1. 3,4 MILLIÁRD KÖZPÉNZT szórtak el CSAK a megnyitóra, egy HÉT Sziget nagy színpad kijön a feléből, tucatnyi ezerszer nagyobb sztárral, mint a "dagadt néger". Annyi különbséggel, hogy azt a pénzt összedobják azok, akik kíváncsiak rá, ezt meg csak kihúzták a zsebünkből, hogy a haverokéba tömjék. Úgyhogy a k&rv@ anyátok tolvaj gecik, meg annak is, aki rájuk szavaz.
2. A másik baj, hogy ilyen rasszista, bolsevik, köpönyegforgató (bayer népszabadság zsolti, bencsik belügyes besúgó andrás, stb.), munkásőr ivadék senkik egyáltalán szót kaphatnak. Nem véletlen, hogy a fő tolvaj tv-jében.
+1 A főtolvaj, egy tanulatlan, proli gázszerelő és van pofájuk beadni, hogy azért gazdagszik gyorsabban, mint Zuckerberg, mert okosabb (tekintsünk el, hogy facebook, de bazmeg, programozó zseni, aki Harvardon végzett). Ez a bolsevik proli tempó megint, mint 90 előtt és ennek tapsoltok és POLGÁRI, KONZERVATÍV JOBBOLDALNAK hívjátok. Pfuj, köpedelem ország köpedelem népe.

Marci Makk 2017.07.19. 08:02:54

@kalbász: Egy nagy f...t. A fidesz már 98-ban elkezdte a piszkoskodást az állítólagos megfigyelési ügyükkel amit aztán gyorsan titkosítottak 50 évre és utána a sajtója mást nem csinált mint a szocikat gyalázta. 2002 után be még jobban beindultak miután elbukták a választásokat.

Marci Makk 2017.07.19. 08:05:32

@csi szi: Gondolom ezt tapasztalatból írod és nemcsak egy mesekönyvben olvastad.

Marci Makk 2017.07.19. 08:09:34

@Putty Pityu: Akkor örvendj a sportnak én konkrétan leszarom.

Marci Makk 2017.07.19. 08:13:17

@Girhes Joe: Aztán nem találtak volna jobbat mi?

Nzoltan 2017.07.19. 08:17:29

@Az Ellenálló: Miben? Mert az előadás csapnivaló volt. És nem a hangosítás miatt.

ö...mikó? 2017.07.19. 08:17:37

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: :))) Ez a legnagyobb, hogy a primitív fideszes szavazók észre sem veszik, hogy a legaljasabb bolsevik komcsi férgek a példaképeik, a megmondó embereik. És közben komcsiznak. Szánalmas brigád

Jimbo75 2017.07.19. 08:18:45

@Csiberi: Milyen üres lelátók? Hiszen azt mondták, hogy full ház lesz mindenhol és 145846 milliárd ember nézi majd a vb-t!

dienekes123 2017.07.19. 08:39:32

@Putty Pityu: "A gyerek meg nem a CT hiánya miatt halt meg, azt már többen elmondták, persze te, mint dr. Kommentelő egyeztettve a többi dr. Kommentelővel a fotelből, monitorok mögül megállapítottátok, h ez nem igaz, hazudnak, de, igenis azért halt meg."

Én elhiszem nekik, de azért ha rajtuk múlna csak nem úgy szállítgatnák a betegeket műtét közben. És ha az én rokonom lenne, az biztos hogy mindig ott motoszkálna a fejemben, hogy hátha máshogy alakult volna egy jobban felszerelt kórházban. (az ajkai kórházban viszont úgy tűnik, történt olyan eset, ami megakadályozható lett volna)

A másikról meg rendben van, hogy nem a sportolókon múlik, de amikor olyanokat olvasol, hogy 450 milliárdot költöttek sportra csak a TAO rendszeren belül, tényleg nem jut eszedbe, hogy talán lett volna jobb helye? Csak Felcsútra 14 milliárd jutott. Ugyanígy idegesítene, hogyha a filmgyártásba is hasonló összegek mennének. (Egyébként a wiki szerint a Saul fia 450 milliós költségvetéséből 310 jött állami támogatásból, a boxofficemojo szerint meg csak a mozijegyekből 470 millió volt a bevétel).

Mikor azt az ideiglenes ugrótoronyot látod a Dunánál, ami több mint 3 milliárdba került (és amit az oroszoknak nyolcad annyiból is sikerült kihozni), tényleg csak az jut eszedbe, hogy reméled a magyarok majd jól teljesítenek rajta?

Nincs elég orvos, nővér, általános munkaerőhiány van a kereskedelemben, a magyar születések 15%-a már külföldön történt, de legalább itthon nézhetjük az úszókat meg vizilabdázókat.

0100101 2017.07.19. 08:40:58

Most ezen mit kell rinyálni, ide hoztak egy dagadt négert, nem kellett volna ... amúgy lámpavas érett az összes komcsifideszes vén zs.g.

2017.07.19. 08:46:23

@Billy Hill:
na de akkor fideszt fikázták, most meg a fideszt. simicska seggiből.

Thunder_th 2017.07.19. 08:55:22

Nincs itt semmi látnivaló. Tudjuk, hogy az ekó tévén szereplő "urak" gerinctelen agyhalott köpönyegforgató senkik. Ha kell kommunisták, ha kell rasszisták. Az meg hogy olyan mélysötétséggel ami a fejükben van képernyőre kerülnek, az csak ebben az országban lehetséges. Nem is nézi őket senki. Értem én, hogy ez egy médiablog, de felesleges ezzel foglalkozni.

2017.07.19. 08:56:36

@Marci Makk:
mindkét oldal ugyanazt csinálja. simicska seggiből a fideszt fikázzák. orbán seggiből a libsiket.

az index most védi a szegény kis dagadt néger jogait. de nemrég még ők is a dagadt négert fikázták.
Emlékeznek még a Crazy és a Fuck you! című slágerekre? A budapesti vizes vb megnyitóján újra felcsenghetnek majd, mert jön CeeLo Green. Őrület.
hu-hu.facebook.com/Indexhu/posts/1662788473754451

2017.07.19. 08:58:10

@Thunder_th:
fikázzuk a fikázó fikázókat. egyik kutya, másik eb. nem veszitek észre?

Thunder_th 2017.07.19. 09:03:58

@444: A helyzet az, hogy disztingválni kell, mert például én sem szeretem ennek a szupersztár fellépő csávónak sem a zenéjét, sem a stílusát, sem az előadásmódját, sem az életvitelét. Sőt kimondottan irritál az amit ez a csávó képvisel, de ehhez köze sincs sem a súlyának sem pedig a bőrszínének. Aki ezt nem érti, az egyszerűen primitív. Valakit a testsúlya és a származása miatt jelzőkkel illetni egyszerűen az a kategória, ami a legmélyebb sötétséget képviseli.

highup! 2017.07.19. 09:15:20

Jól ertem, az elhízott, világszerte megvetett felcsúti gatyatábornok szarcsimbókjai háborognak egy elhízott világsikert elérő énekes ellen?

Én mondom, fideszesnek lenni nem politkai kérdés, hanem elmeorvosi.

FOLYTASSUK!

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 09:17:56

A néger nem pejoratív magyarul, bármennyire is ezt akarja elhitetni a Magyar értelmező kéziszótárnak néger szócikkírója.

highup! 2017.07.19. 09:20:21

Arra emlékszik még a világ, amikor az MSZMP-s komcsi Bencsik 2002-ben nagyon elemében volt a komcsik gyepálásában, aztán egy TASNÁDI nevezetű bűnöző felolvasta Bandika nem nagyon reklámozott komcsi életrajzát, mire Bandika úgy összezuhant a megaláztatástól, hogy évekre elmenekült a nyilvánosság elől.

Há evvan, most meg visszatért a szarcsimbók, mert a komcsiknak meg 3/3-soknak jó dóguk van Orbaneszku pártjában és fontos eftársak lettek.

FOLYTASSUK!

yerico1 2017.07.19. 09:21:49

@Putty Pityu: Te meg annak a magyar népnek vagy a leszármazottja, amelyik az elmúlt 500 évet megszállásban és diktatúrában élte, és még te beszélsz bármiről is?

ö...mikó? 2017.07.19. 09:26:46

@Putty Pityu: "Aki „leszarja a sportot”, az majd a maccabi alatt is hőböröghet, az index is, de ők akkor nem fognak. :D"
"Érted, pl. valahogy a Saul fiánál sem háborgott senki a máló vakolat miatt, a hosszú várakozások miatt, a kibaszott CT miatt. "

Azért csak kibújt a náci nyuszi a bokorból, pont ez a két példa jutott eszedbe, mecsoda véletlen!
1. Kurvára felesleges a maccabi játékokba állami pénzt tolni, ne tegyék - de persze teszik és te is tudod miért. Nem a PR miatt, az csak egy kellemes mellékhatás. Fogadni mernék, hogy az állami pénzek milyen cégekhez fognak vándorolni...
2. Kurvára felesleges volt a Saul fiába állami pénzt tolni, meg lehetett volna csinálni piaci alapon is, ahogy máshol (ahol értenek is a film készítéshez) meg is oldják ezt.
Amiről te elfeledkezel, azok az arányok. 310 millió (Saul fia) és 30 milliárd (maccabi) szemben a több ezer milliárdal amit elloptak. Ráadásul nem is szemben, mert a maccabi 30 milliárdjából 20 tuti haveroknak megy az biztos. Szóval, ha a sok faszságot, amire költöttek, illetve amit elloptak összeadod, akkor 100 évig fenntartható világszínvonalú egészségügyünk lenne. Te f@sz

ö...mikó? 2017.07.19. 09:32:57

@highup!: Ezeknek mindegy, ezek talpnyalók. Nem véletlen a Terror Házában sem az átöltözős szoba. Ha kell nyilasok, ha kell komcsik, nem az ideológia számít, hanem a módszerek. Azt felejtik el a fideszes primitív birkák, hogy a rendszerváltás sem az ideológia miatt volt (bár az is egy megvalósíthatatlan hülyeség), hanem a módzserek miatt: a hazugságok, a propaganda, a lejáratás, az állami erőszak és hogy az ilyen talpnyaló de semmilyen teljesítményt felmutatni nem tudó senkiknek állt a világ. Az ilyen bencsik meg bayer féle férgeknek, akik akkor is gőgős felsőbbrendűséggel (ami a teljesítménytelenségük frusztrációjából táplálkozik) osztották (vagy akár gyilkolták) a népet. A prolik hatalma. Ez megy most is és ennek tapsolnak ezek a senki prolik mint ez pityuka

ö...mikó? 2017.07.19. 09:37:22

@ö...mikó?: És ezeket amúgy pont a teljesítmény nélküliség köti össze, azért is védik egymást. Nem véletlen, hogy a sport ami fontos, mert ott ugyan mások nyernek (ha nyernek), de a mi csapatunkban játszanak. Mivel saját teljesítményük nincs, ezért olyan közösséghez akarnak tartozni, ahol másoknak van és azt magukénak érezhetik. Akkor mi nyertünk. Nem a csapat, hanme MI. Nem véletlen, hogy a tipikus foci drukker fizikai munkás, vagy munkanélküli. És a kör összeér.

nolto 2017.07.19. 09:47:15

@Putty Pityu:
Miért kötelező a saját országnak szurkolni? Hisz arra semmi befolyásunk nincs, hogy hová születünk.
Amúgy érdekes lenne, ha mindenki maga választhatná meg, hogy melyik népbe, melyik országba szülessen, nem hiszem, hogy önként bárki választaná a magyart.

cukkmukk 2017.07.19. 10:18:50

Sokkal nagyobb bátorság egy echo tévé random bármelyik "beszélő fejek" műsorát megnézni, mint akárhány dagadt néger éneklését. Ha nőverő, ha grammy díjas.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2017.07.19. 10:24:14

Na megkapta a koz a napi cupakot a mindig korrekt es termeszetesen objektiv mediatol.
Megnezem, hatha az Origo is ir rola (nem fog) es vonok egy atlagot.

oszt jónapot 2017.07.19. 10:32:39

Kíváncsi lennék mit visítana ez a három komcsi, ha Orbánc "dagadt cigány"-ként emlegetnék az RTL klubon.

ö...mikó? 2017.07.19. 10:53:38

@oszt jónapot: Hiszen dagadt is, cigány is, akkor mi a baj? :D

Indriq 2017.07.19. 11:04:31

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): örülök neki hogy legalább egy olyan szaktekintély van a kommentelők között, aki JOGOSAN felülbírálhajta a hivatalos szakkönyvet.

Trejo 2017.07.19. 11:04:47

Mit várnak ezektől az erkölcsi/szellemi impotentátoktól?

campobaszo 2017.07.19. 11:05:38

Ez lenne a világhírű magyar vendégszeretet? Meghívjuk fellépni aztán ledagadtnégerezzük?.

Suksori 2017.07.19. 11:12:34

sosem hallottam róla
rákerestem guglin.
tényleg néger, tényleg dagadt.

mojszipupi 2017.07.19. 11:14:55

Szükség volt külföldi fellépőre, akinek jó sokat ki lehet fizetni és aki eleget oszt vissza belőle, mit teszik itt ezek a senkik a hülyét kabaré

Suksori 2017.07.19. 11:17:41

@Indriq:

pedig így van
majd egy szakkönyv mondja meg egy anyanyelvi beszélőnek, mi pejoratív, kapjál már a fejedhez

Suksori 2017.07.19. 11:19:24

pár pc kretén kitalálja mit szabad mondani és mit nem

néger, fekete
cigány, roma
ezek normális kifejezések, akinek nem tetszik, a nénikéjét cenzúrázza, meglátjuk az megendgedi-e.
idióták

Suksori 2017.07.19. 11:21:18

ez olyan mint mikor a grúzia nevű kis fosállam ugrál, hogy ők georgia
magyarul már rég nem, nem a magyar nyelvet kell próbálni átformálni, hanem szépen megtanulni a szájukat meg összefogni.
sok mocskos cenzor

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:21:44

Helyesen: Dagadt nigger. NIGGER

@Suksori:

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:23:15

@mojszipupi: Jóvan, de miért épp egy niggerre....hoztak volna gorillát a természetes trópusi közegéből, ketrecben, azzal semmi baj, de egy...

Indriq 2017.07.19. 11:25:48

@Suksori: mert a szakkönyvet nem anyanyelvi írta. Attól hogy a párt kiadta neked utasításba, hogy védeni kell ezeket a kreténeket, még nem lesz igazad :)

bloody.rain 2017.07.19. 11:25:48

@campobaszo: Nem meghivtuk, hanem a szervezők meghivták. Illetve nem meghivták, hanem megvették közpénzből. Ettől még dagadt maradt és fekete. Nem mintha bajom lenne ezzel.

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:27:13

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Kit érdekel hogy pejoratív-e vagy sem, bassza meg magát a pc shit, a niggereivel együtt.

erkölcsi hulla 2017.07.19. 11:28:55

@dr. mesterséges színezék: Az elítélt faszkalap és a fekete jelző szorosan összefüggenek.

highup! 2017.07.19. 11:31:53

@Suksori: "sosem hallottam róla
rákerestem guglin.
tényleg néger, tényleg dagadt."

Én elhiszem, hogy a te mucsai végzettségű fajtádnak, aki életében nem járt messzebb a faluja határánál, annak a faluja kocsmajában turnézó mulatós sztároknál végződik az ismerete a nagyvilágról. Na meg hogy az iyennek egy Csala Zsuzsa/ Tóth Vera/Monserrat Caballe/ Puskás Öcsi stb-k meg csak egyszerűen Hipófehérek és Dagadtak.

Csak teccik tudni a világ nem ezen méri le az ember értékeit. Ahhoz te meg te túl hülye vagy azzal a két osztályoddal, hogy megértsd, hogy mik azok az emberi értékek, oszt mire jók azok.

FOLYTASSUK!

Pajszer Művek 2017.07.19. 11:44:30

A csávó dagadt is meg néger is. Miért is baj hogy ezt bárki kimondja?

ö...mikó? 2017.07.19. 11:49:19

@Pajszer Művek: A viktor dagadt is meg cigány is. Mit szólnál, ha erről beszélnének a tv-ben?

wowerman 2017.07.19. 11:55:09

""bele vannak betegedve, hogy Magyarországon minden rendben, minden frankó, minden működik"" Ez már komolyan fáj

dr. mesterséges színezék 2017.07.19. 12:15:21

@erkölcsi hulla: "Az elítélt faszkalap és a fekete jelző szorosan összefüggenek."

Láttad te már Várhegyi Attila kültakaróját?
És a pedigrés Kubatov-kommandóét?

dr. mesterséges színezék 2017.07.19. 12:16:55

@ö...mikó?: Javaslom is plakátba foglalni, hogy NE HAGYJUK, HOGY ORSÓS NEVESSEN A VÉGÉN!

24.p3k.hu/app/uploads/2012/08/orban-nevet.jpg

vénkujon 2017.07.19. 12:22:54

én inkább dagi szerecsenyt mondtam volna. ellenben én nem kapok olyan fasza kis jelvényt amit ez a faszfej zsotifasz kapott:D pedig kéne

ö...mikó? 2017.07.19. 12:23:54

@Joe12: Könnyű fogyás: B@zd telibe a spammelős kurv@ anyádat

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2017.07.19. 12:48:03

Zseniális. Az árokásó válogatott. Nem sokáig tart a királyságotok. Amikor majd újra a teljesítmény lesz a mérvadó, újra a helyzetekre kerültök

Szelid sunmalac 2017.07.19. 12:48:47

Tenyleg nem ertem. Mint ahogy azt sem, hogy mi a baj azzal, ha a Viktort zsirdisznyo ciganynak nevezik, vagy a Habonyt narkos buzibaronak, Kovert bajszs parasztnak. Persze mindezt teveben es kiemelve, hogy vege a pc korszaknak. En elveznem.

Baltával Ébresztő 2017.07.19. 13:10:00

Na, nyomorult, leftard PC libsik van most min ajvékolni. A négert négernek hívták, a dagadtot dagadtnak, jajajaj, vége a világnak! Meg Mészöly mondott egy nem a ballibbant értékrend szerinti vicces megjegyzést.
Szánalmas nyomorultak vagytok, semmi több.

Average Joe 2017.07.19. 13:49:38

@FDToth: Szóval kancigányt lehet mondani, dagadt négert meg nem? Ezt hogy gondolod? Vagy mennél a böribe te is?

ö...mikó? 2017.07.19. 14:07:55

@Baltával Ébresztő: Jaj de jó, akkor lehet téged primitív bolsevik prolinak hívni!

fillérbaszó vadász 2017.07.19. 14:28:25

@willcox: "Igaza van a német ismerőseimnek, mikor azt kérdezik, mi van nálatok? Szégyen."

Persze, mert a németeknél minden olyan zseniális, pláne a "fogadjuk be az összes migránst" mentalitásukkal együtt. Lehet, hogy pár évtized múlva majd a német ismerőseid gyerekeit, unokáit lefejezik ha nem lesz muzulmán.

fillérbaszó vadász 2017.07.19. 14:33:02

@OKalman: "mostani kormány alatti dolgok minőségére igencsak jó példa a Jász utca járdájának térkövezése: ha esik az eső akkor bokáig érő tavak keletkeznek ott mert annyira nincs megoldva a rendes vízelvezetés, de ez csak egy példa a számtalanból."

Ja. De ha mondjuk nekiállnak az utcát javítani, akkor meg pont ti libsik vagytok a leghangosabbak, hogy nem lehet közlekedni. Meg, hogy minek költik a pénzt ilyen flancos presztizsberuházásokra miért nem inkább oda az éjező gyerekeknek.

Csiberi 2017.07.19. 18:34:47

@Nevoeiro66: mert elég nehéz Zalaegerszegről egy három hetes ikerpárral.

FDToth 2017.07.19. 19:05:07

@Average Joe: a cigány kifejezés a romára nem sértő annyira, mint a néger a feketére.
na de gondolom neked az echos kijelentessel semmi bajod, uh reszenrol koszontem ;)

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 21:03:32

@Indriq: Magyarul a nigger sértő, a néger egyáltalán nem; ebből csak azok akarnak tőkét csinálni, akik ilyen hülyeségekből akarnak problémákat csinálni. Olyan a néger, mintha egy dánra azt mondja valaki, hogy dán.

Jason Voorhees 2017.07.19. 22:20:29

Ismét vihar egy pohár vízben. A teljesen talaját vesztett libtard tábor már nem tud mibe belekötni, így a helyes szóhasználatba köt bele. Aztán csodálkozva kérdezgetitek egymást, és álltok értetlenül majd a 2018-as nagy zakó után.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 22:42:11

Egy kis sajtószemle a dagadtnéger ügyről (nem értik meg, hogy maguk ellen uszítanak megint, a magyar társadalom sokkal normálisabb, mint hogy kiakadjon egy dagadtnégerezésen):
24.hu: Öblöset dagadtnégereztek az Echo TV-n
hvg.hu: Dagadt négernek nevezték az Echo TV-ben a vizes vb nyitányának sztárvendégét
propeller.hu: Csak "a dagadt négert, aki énekelt", ezt hagyta volna ki a fideszes médiaválogatott
északhirnök.hu: Egy baj volt a vizes vb megnyitójával az Echo TV szerint: a dagadt néger
youtube-ra ezzel került fel: "Lovas referred to CeeLo Green as the "fat n*gger who was singing"" - itt ez rossz fordítás (aljas), nem niggert mondott Lovas hanem lefordítva black a helyes

Nevoeiro66 2017.07.19. 22:49:36

@Csiberi: Gratulálok, jó egészséget Nektek! :)

OKalman 2017.07.20. 09:19:15

@fillérbaszó vadász: Nem kiabáltam még egyszer sem felújítás ellen attól függetlenül, hogy valóban liberális vagyok viszont látom azt, hogy sok helyen mi lett az eredmény és az igenis zavar, hogy elköltenek egy sapka pénzt arra, hogy rossz legyen a dolog holott lehet, hogy ugyanannyiból jól is meg lehetne csinálni úgy, hogy a lopás sem lesz kevesebb. A másik kérdés viszont az, hogy aki meg mer említeni valamilyen hibát vagy szót emel egy szokás ellen azt miért libsized le egyből úgy, hogy valószínűleg a szó jelentésével sem vagy tisztában?

Komodoi23 2017.07.20. 10:45:41

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Mondjuk annak a dagadt négernek a művészi teljesítménye odáig terjedt, hogy simán ellopta egy INXS-szám dallamát, és arra elszavalt valami szöveget. A megnyitó valóban megérdemelt volna egy színvonalasabb produkciót.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Average Joe 2017.07.20. 17:47:21

@FDToth: Magyarban a néger egyáltalán nem sértő, azt jelenti, hogy fekete, csak külföldiül (latin eredetű). Ezt kéne megértened. A dagadt kifejezés használata sokkal gázabb, mint a négeré. A kancigány ezzel szemben egy sértő szóösszetétel, nem a cigány miatt, hanem mert a kan- hozzáadásával állati szintre helyezed őket.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 18:52:51

Lovas István válasza Szigetvári Viktor feljelentésére (a Médiatanácsnál) a „dagadt néger” ügyben:

"Szigetvári Viktortól senki nem várja el, hogy panasszal élne, ha ideológiai rokonsajtójában az jelenik meg, hogy „dagadt magyar”.

Mint ahogyan csöndben maradt, amikor a Népszava az egész magyarságot tolvajnak nevezte egy cikke címében és a médiatanácsnál ezért próbaként panaszt tettem. Amit a panasz elutasítása elleni fellebbezést követően a médiatanács elutasított, vagyis rendben találta, hogy a magyarokat tolvajnak nevezzék.

Érdeklődéssel várom, hogy a médiatanácsnak jobban fáj-e az egyetlen négert dagadtnak nevező hiteles kitétel, mint az egész magyarságot tolvajnak nevező, minden alapot nélkülöző kategorikus kijelentés egy balliberális sajtótermékben.

Amennyiben ez így lesz, a médiatanács bebizonyítja, hogy olyan intézmény, amelyet noha az egész világon viselkedése miatt a „diktatórikus” magyar kormány elleni mintapéldaként használják, valójában ugyanúgy a balliberális szellemi terror rettegő foglya, mint oly sok más hazai intézmény."

FDToth 2017.07.20. 19:38:52

@Average Joe: hiaba barmilyen erveles, egy vilagszerte elismert, tobbszorosen dijazott emberrol igy sohasem beszelgetunk, a kancigany idezojelbe meg egy bortontoltelekre vonatkozik. Ha ebbol nem erzed a kulonbseget. Jo, persze, akinek az echo tv-hez hasonlo dolgok 'bejonnek'...

Average Joe 2017.07.20. 23:05:36

@FDToth: Nem jön be, rühellem azt a 3 faszt, de hatalmas ellentmondás volt a kommentedben, amire igyekeztem rávilágítani. Takarózhatsz, de akkor is sértő jelzőt használtál, miközben börtönbe vetnéd azt, aki kimondja, hogy "néger".

dr nmate 2017.07.21. 03:50:56

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Miközben szellemiterrorizálsz, jusson eszedbe pont a szellemi terror ellen szólaltál fel!

cradbox 2017.07.21. 09:48:52

Azt tudja valaki, hogy Lovas úr miért nem szívesen utazik az USA-ba? Érdemes feleleveníteni @sixx

Hegyi Róbert 2017.07.22. 10:43:35

Az már nem PC, hogy valaki néger, kínai, vagy európai? Akkor kérem nagy baj van mondjuk az angol egyetemeknél is, ahol bizony egy felvételnél (ha dolgozót vesznek fel, hallgatóknál nem tudom, hogy van-e ilyen) ott a kérdés, hogy melyik rasszhoz tartozik, és kötelező beírni. Igaz alatta az is ott van, hogy mi a neme. Az viszont teljesen pollkorekt mert 3 választási lehetőség is van...
süti beállítások módosítása