Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megszívatták az ifjú kereszténydemokraták elnökét az ATV-ben

2017. július 13. 12:19 mdor 94 komment

Az ATV Start című műsorának Nacsa Lőrinc, az Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetség elnöke volt a vendége. Az interjú apropója az volt, hogy a szövetség megfosztaná budapesti díszpolgári címétől Soros Györgyöt. A beszélgetés egy ideig a szokásos mederben folydogált, vagyis Nacsa a hetek óta hangoztatott Soros György paneleket ismételgette.

Öt perc után Vujity Tvrtko műsorvezető felolvasott Nacsának egy közleményt, melyben az állt, hogy "megdöbbenéssel figyeljük mind Soros György személyét, mind a Soros Alapítványt az utóbbi időben ért nemtelen támadásokat, látva a felsőoktatás szorult helyzetét, úgy gondoljuk, hogy az újabb nemzedékeknek is szükségük lesz arra az önzetlen támogatásra, amelyet a Soros Alapítvány remélhetőleg a jövőben is nyújt. Tiltakozunk az alapítvány politikai csatározásokba történő bevonása ellen". Majd megkérdezte, hogy Nacsa szerint kitől származhat a közlemény. A helyzetről ordított, hogy csapda, de az IKSZ elnöke szépen belesétált. Azt felelte, hogy az egyik Soros civil szervezeté, és mivel nem akart tájékozatlannak tűnni, még azt is hozzátette, hogy olvasta tegnap. Tvrtko erre lecsapja a magas labdát, hogy nem, ez a Fidesz közleménye 1992-ből.

Azt hihetnénk, hogy Nacsa annyiban hagyja, esetleg eltereli a témát, hogy minél előbb feledésbe merüljön a kínos közjáték, de nem. Ő nem hagyja annyiban, inkább vitatkozni kezd. Ő ezt igenis olvasta tegnap, ez az Amnesty International vagy a Társaság a Szabadságjogokért közleménye. Csak akkor hiszi el, amikor a kezébe nyomják a Fidesz logóval ellátott papírt. Ekkor közli, hogy 2002-ben tulajdonképpen Soros meg is kaphatta a díszpolgárságot, mert történtek olyan dolgok a támogatásával, amik méltóvá tették rá. Aztán hozzáteszi, hogy ő még általános iskolás volt, amikor ezek a dolgok történtek.

Íme a teljes beszélgetés, a legjobb rész 5.40-nél kezdődik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.07.13. 12:32:56

láttam reggel, #mademyday volt. még egy ilyen hülyét. :D:D

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2017.07.13. 12:54:37

Majdnem kijött a "tök hasonló"

2017.07.13. 12:55:29

Ha lesz egy fiam Lőrincnek fogom elnevezni. A sikeres emberek úgy látszik mind Lőrincek. Csak kicsit kövérek és buták.
Hollik István mellett ez a Nacsa Lőrinc nevű véglény az, aki miatt szitokszóvá válik a kereszténydemokrácia. Gerinctelen, könyöklő, anyját megbaszná egy ezresért, munkaerő piacon amúgy esélytelen fasznyakak.
Mondom ezt úgy, hogy Sorost is pont ugyanoda kívánom, ahova Orbánt.

odysszeusz 2017.07.13. 13:02:43

Idáig süllyedt a magyar politika...egy amerikai milliárdost aposztrofál az ország ellenségének, pedig a hazánk halálos ellenségei mindig is a Parlamentünkben üldögéltek. Nem kell túl messzire visszalapozni a történelem könyveinkben.

Indriq 2017.07.13. 13:17:23

ez is törökebb akar lenni a töröknél, sajnos ezek a legveszélyesebbek, a hatalom elvtelen és gerinctelen kiszolgálói. Ez az emberszabású akkor lesz a "legpoénosabb" amikor a fityiszt leváltják, ennek ugyanis nem marad helye és a politikai elit le fogja szarni. Jön majd a zuchuslag effektus, hogy némi apróért lefekszik bárkinek.

igazi hős 2017.07.13. 13:21:28

@Colonel H. Stinkmeaner: "szitokszóvá válik a kereszténydemokrácia" Ezért már a jelenlegi vezetők is sokat tettek. Giczyék nem túl okosnak, de legalább becsületesnek tűntek. Semjénről egyiket sem feltétezi az ember.

bovorac 2017.07.13. 13:25:15

Szóval oda jutottunk, hogy most Trutymó is tökös riporter.

metax 2017.07.13. 13:34:32

@Colonel H. Stinkmeaner: "Mondom ezt úgy, hogy Sorost is pont ugyanoda kívánom, ahova Orbánt."

Mert mit ártott neked a Soros, mesélj már nekünk egy kicsit...

metax 2017.07.13. 13:36:57

@Colonel H. Stinkmeaner: "Hollik István mellett ez a Nacsa Lőrinc nevű véglény az, aki miatt szitokszóvá válik a kereszténydemokrácia."

Lejáratta azt már sok-sok évvel ezelőtt egy Giczy, egy Isépy, később turbó üzemmódban a Harrach meg a Semjénzsót is.

Tom66 2017.07.13. 13:37:23

Ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy aki egykor jó ügyért dolgozott, az néhány évtized elteltével is változatlanul jó cél érdekében munkálkodik. Egyébként, hasonlókat minden politikusról elő lehet bányászni.

Important roll 2017.07.13. 13:39:43

Úgy látszik, ma is érdemes volt felkelni.

FN (törölt) 2017.07.13. 13:41:12

Irigylem a magyarokat!

Már csak ezt az egy 87 éves aggastyánt kell legyőzniük és elő a Kánaán - jóval előbb, mint azt anno Örkény jósolta: www.youtube.com/watch?v=weFPrlduVT4

CoolBrady 2017.07.13. 13:51:56

@FN: nem jön a Kánaán, mert a tv2-ből tudom, hogy Soros Alexander érkezik a helyébe, aki bulizik és új ruházatot is szokott venni.

RTB 2017.07.13. 14:16:59

@metax:
Ez egy passzív agresszív kérdés volt.
Ps:
En is ugyanoda kívánom mindkettőt.

furo80 2017.07.13. 14:19:35

Trutykó is mondott már olyat, aminek most a szöges ellentéte van. Pl., hogy befejezi a tévézést. Egykutyák.

Bobby Newmark 2017.07.13. 14:23:59

@metax: Például hozzájárult, hogy Orbán politikus legyen. Azt sosem fogom neki megbocsájtani. Nélküle most nem lenne a nyakunkon az a kis cigány geci.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.13. 14:29:06

Reméljük ő és az összes fidesz gyökér úgy kap majd CT-t, ahogy az átlag polgár.

majdénmegmondomatutit 2017.07.13. 14:50:26

"Tvrtko erre lecsapja a magas labdát, hogy nem, ez a Fidesz közleménye 1992-ből."
1992-ből baszod, 25 éve volt. Ki a fa**t érdekel egy 25 évvel ezelőtti nyilatkozat?
"Ekkor közli, hogy 2002-ben tulajdonképpen Soros meg is kaphatta a díszpolgárságot..."
Ezt már az interjú elején is elmondta, nem ekkor közölte.

git 2017.07.13. 15:12:08

A lényeg nem az, hogy mi volt 25 éve. A fickónak fingja nem volt róla miröl beszélt. Csak nyomta a szöveget értelem nélkül mint egy zombi. Az MSZMP vagy a kommunista párt is így müködött.
Nulla meggyözödés vagy tartalom. Csak karriert akar meg pénzt.

vajdasagi 2017.07.13. 15:30:12

@majdénmegmondomatutit: Engem érdekel. Nekem az szélkakas, aki most pont az ellenkezőjét mondja. Pénzéhes, kártékony, hazug, gonosz banda ez.

Pop40 2017.07.13. 15:32:57

Hogy milyen az utánpótlás a fideszes-kdnp-s hazaáruló maffiában, arról senkinek nem lehetnek kétségei, aki látta a fidelitaszos majmok sajtótájékoztatóját, ahol az n1tv riportere 2-3 kérdéssel szénné égette őket.
(Már ha valakinek alapból is kétséges lett volna, hogy milyen minőségű utánpótlás csatlakozhat egy ilyen dilettáns maffiabandához, mint a fidesz meg a kdnp.)

Igen, oda ilyenek kellenek, mint ez a szerencsétlen Nacsa: segghülye, de legalább magabiztos.
Nem is kell több, fideszéknél bőven elég ha annyi eszed van, hogy ne szard össze az udvart, és el tudd szajkózni napi ezerszer a vezér épp aktuális hazudozását.

K úr 2017.07.13. 15:37:14

mi ez a kurva sapka?? belülről ki van bélelve alufóliával a sugárzás ellen?....

egyébként a szivatás az jó

2017.07.13. 15:43:13

@metax: Isépy idején még élt a remény, hogy ezek a keresztényfanatikusok kifognak halni a kisgazdák után. Öregemberek pártja volt, gondoltam majd lassan eltűnnek, nincs erre már igény. Aztán ránőttek a Fidesz gazdaszervezetre meg a költségvetési pénzekre és bevonzották a legerkölcstelenebb, gerinctelen, törtető fiatalokat, akik ha 40 éve lettek volna ennyi idősek, akkor véresszájú KISZ-titkárok lettek volna.
A Fidesz tartja lélegeztetőgépen ezeket.

Mercel 2017.07.13. 15:47:15

Hogy hívják az ilyet?
Gerinctelen, elvtelen, buta talpnyaló aki az utolsó pillanatig kiszolgálja a rezsimet aztán mikor megbukik akkor vagy lapít kussban, vagy veri a mellét, hogy már akkor is belülről rohasztotta a diktatúrát?
Szánalmas mocskos hazaáruló köcsög.

látjátok feleim szümtükkel 2017.07.13. 15:52:27

Látjű
átok feleim szümtükkel?

Ilyen volt a náci propaganda, ilyen volt a kommunista propaganda, ilyen a fidess propaganda, ilyen minden diktatórikus propaganda.

Letagadja a saját annyát is, ha az érdeke azt kívánja.

Ehhez adja a 2/3-ad a szavazatát, illetve a fidesz képviselői a szavazatukat?

Hisztek saját szemeteknek, hisztek saját fületeknek, hiszitek amit az agyatok rögzít?

Jozefinista kartács 2017.07.13. 15:54:12

Nem tudom, hogy ezeket a senkiket miért kell bárhová is meghívni. De: Ha Soros beígérne néhány milliárdot, mindjárt másképp beszélnének ezek. Lehet, hogy az öreg meghúzza még ezt a lépést.

ami szabad 2017.07.13. 15:56:10

Én akkor szoktam röhögni a szajkók arcába, amikor benyögöm, ha csak 1% igazság lenne a sorosozós plakátokban és sugallatukban orbán már rég elhunyt volna. Azt a döbbent felismerést igazán jó nézni!

yotta 2017.07.13. 16:01:53

"Megszívatta..."
Igen, imígyen állunk a magát önjelölt politikai tényezővé emelt, antidemokratikus ballib sajtóval: nem tájékoztatás, á neeeem... szívatás...(ettől ajakulálnak a ballibák: csorgó nyállal ülnek esténként Kálmán Olga, Bolgár György, Mészáros Antónia és a többiek szopatógépe elé - no, többek között ezért tehet meg a Fidesz egy országgal, amit akar! Köszönjük nektek, idióták!

Amúgy a szívatásról: Trutymó a szívatás szándékával tólta a KDNP-s ifjú hülyegyerek orra alá a nyilatkozatot, a világra szóló szembesítést, de kérdem én, hány válóperben érv az, hogy valaha jóban voltak? Na ugye.. agyhalottak...

Rébusz 2017.07.13. 16:10:24

Megnéztem végig, én úgy látom, hogy a műsorvezető kezdettől fogva nem talált fogást a riportalanyon. Amiről ebben a posztban szó van, a riportalanynak lehet igaza abban, hogy ilyet olvashatott más szervezettől, nem emlékezhet minden szóra, csak a lényegre. Miért is ne? Nem védeni akarom, csak megint az van, hogy valaki bele akar magyarázni valamit és mi elhisszük és ezen vitatkozunk. Másrészről Soros György neve már nem csak Magyarországon ismert, hanem a külföldi átlagemberek is beszélnek róla. Szerecsenmosdatás, semmi értelme. Az újságírók, a média hiteltelenné vált, Európa kezd felnőni, már ami az embereket illeti.

Svegacomp 2017.07.13. 16:14:04

@majdénmegmondomatutit: A 25 év elmúlta érvet ad arra, hogy valaki a világnézetét, érveit, értékrendszerét homlokegyenest megmásítsa? Ezek szerint van egy olyan év/határ, ami ezt lehetővé teszi? Mennyi az? Vagy ettől politikus a politikus? Hogy gerinc és emlékezet nélkül élősködjön a nemzeten úgy hogy soha életében nem dolgozott egy pillanatot sem? És szerinted ez megbocsájtható? Akkor te sem vagy különb mint a mi kedves elitünk. Élvezzétek egymást, hajrá.

Svegacomp 2017.07.13. 16:19:47

@yotta: Csak hogy tudd: a világon két irányvonal létezik, a liberális (libsi) vagy demokrata és a diktatórikus. Mivel nálad szitokszó a liberális, gondolom az önkényuralmi rendszerek híve vagy, mint pl. sztálinizmus, Észak-Korea vagy a mai magyar valóság. Gratulálok az éleslátásodhoz. Fújd a szöveget, amit a szádba adtak, mert annyi eszed sincs, hogy végig gondold amit matrázol nagyjaink után. És igazad van, neked könnyű a lét: nem kell gondolkozni, érvelni, vitatkozni, előre gondolkozni, utólag gondolkozni, csak odavágni, hogy LIBERÁLIS. Jól érzed magad így? Nagyon fájna szád, ha egy igazi diktatórikus rendszerben találnád magad kivégzésekkel, elhurcolással, satöbbi. Becsüld meg a koszos libsi dolgokat, mint szavazás, szabad költözködés, véleménynyilvánítás. Egyáltalán értetted azt,amit leírtam?

Gabor Jeges 2017.07.13. 16:20:47

@Tom66: Úgy van. Mégis akad olyan, aki ugyanazt a politikust követi évtizedeken át, hiába fordul az 180 fokot és változtatja a véleményét 5-10 évenként.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.07.13. 16:35:58

@K úr:

Van egy kis UFO a satyi alatt mint a MIB-ben, és az beszélteti.

A beugratás azért nem volt rossz szerintem se.

yotta 2017.07.13. 16:53:45

@Svegacomp: "Egyáltalán értetted azt,amit leírtam?"
Én értettem, ellenben te felmondod a szöveget/hívószavakat amit gazdáid beletöltöttek abba az agynak nevezett fehérjehalmazba, ha olyat olvasol, amit írtam, ergo mondhat nektek az ember bármit is, a reakció mindig ugyanaz...

Pedig háát lenne dolgod a cáfolatokkal: például védhetnéd a ballib sajtót, hogy az nem is igaz, hogy antidemokratikus, aki a sajtót ürügyként használva olyan politikai tevékenységet folytat, amit demokráciákban választott (ha érted a fogalmat: választott) képviselők tesznek. Vagy védhetnéd ezt a Soros Gyurkát, hogy áááá, nem is olyan gazember ez, mint amilyennek látszik, ő olyat soha nem mondott, hogy jót tenne Európának néhány millió muszlim tenorista... aztán védhetnéd magatokat is: áááá, nem is vagytok olyan seggfejek, mint aminek látszotok, hiszen a ti szövegetek, elképzeléseitek választható alternatívát jelentenek... stb...

2017.07.13. 17:01:50

Ezzel csak az a bajom, hogy a Fidesz 1992-es logója egyáltalán nem így nézett ki, hanem ezen a képen a bal felső: m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/fidesz_logo_evoluci%C3%B3.jpg

Én örülök, hogy ha égetik az ifjúkommunista utánpótlást, de Trutykó szakmai színvonaláról sokat elárul, hogy rábaszott egy mai logót és azt hiszi, hogy észre sem vesszük.

(Alatta meg Fidesz Magyar Polgári Szövetség, Az európai néppárt, LOL, hol vagyunk már ettől. )

majdénmegmondomatutit 2017.07.13. 17:46:54

@Svegacomp: Baromi egyszerű lehet az akinek 25 év tapasztalata nem befolyásolja a világnézetét, érveit, értékrendszerét. (Ha egy picit visszagondolsz - vagy többet is - biztosan találsz olyan személyt aki korának jelentősége volt aztán ma mégis mást gondolnak róla a és fordítva is, akit a kora lenézett ma pedig akár példakép is lehet. De talán nem is szükséges az időben utani ahhoz, hogy találjunk valakit akit valahol elismernek a világ másik pontján pedig elítélik. Persze történhet olyan is, hogy a világ egyik napról a másikra a feje tetejére áll szóval szerintem nincs év/határ)
Én egyáltalán nem beszéltem semmilyen megbocsátásról vagy politikusok munkamoráljáról (nem is igazán értem, hogy ez hogy jön ahhoz amit én írtam, lehet nem is nekem szántad, mindegy is.) Teljes mértékben hidegen hagy, hogy élnek-e vagy halnak. Őket ti választottátok/választjátok meg és hagyjátok, hogy tegyék amit tesznek - vagy nem tesznek, hisz egy percet sem dolgoznak.

Dell78 2017.07.13. 17:57:30

Arany szíve! Háttt...egy klasszikust idézve: "Ha véleményed van, azért előtte egyeztesd!"

illiberális 2017.07.13. 18:02:24

@metax: Ezek szerint Te imádod a multimilliárdosokat? Sajnos mai világunkat néhány multimilliárdos meg az általuk alapított szervezetek, pénzelt pártok stb. irányítják, ügyesen leplezve valódi szándékaikat, amely lényegében semmi más csak az hogy még több pénzt keressenek. Jellemző kép volt az amikor Sorost puszival fogadta az Eu vezetője!! (Vajon mi köze egy amerikai multimilliárdosnak az EU-hoz? Miért is ez a kitüntetett figyelem?) Orbán meg az ő strómanja (M.Lőrinc) nyeretlen kétéves ezekhez képest. Ezen multimilliárdosok profitéhségének köszönhetjük azt hogy szép lassan lakhatatlanná válik bolygónk, de nem is olyan régen olvastam egy érdekes cikket arról hogy Dubai emírje (akinek szintén van úgy 40-50 milliárdja dollárban számolva) közel 1 milliárd dollárral támogatja azokat a kutatásokat amelyek a Hold vagy a Mars lakhatóvá alakításának előkészítését finanszírozza. Félreértés ne essék nem mi fogunk oda költözni hanem majd ők a kiválasztottak ha már teljesen tönkretették a Földet.

yotta 2017.07.13. 18:17:42

@Svegacomp: "A 25 év elmúlta érvet ad arra, hogy valaki a világnézetét, érveit, értékrendszerét homlokegyenest megmásítsa?"

És az, hogy valakinek vannak elvei, van értékrendszere, van világnézete, érv az ellen, hogy kimondjon valamiről a korábbiakhoz képest homlokegyenest ellenkezőt, ha valamit korábban másképp látott/gondolt/tudott?????????????????????????????????????????

Vagy egy gyilkosról nem lehet kijelenteni, hogy gyilkos, ha korábban jó embernek ismertük? Tán tanulni sem szabad szerinted? Hiszen a tanulási folyamat során, ahogy nő az ismeretanyag változhat a vélemény, tehát az új tudás, akár homlokegyenest megváltozott világnézetet, világlátást is eredményezhet! Naugye nagy szembesítők...

Pop40 2017.07.13. 18:26:22

@yotta:

Vityának, meg a maffiájának kicsit mintha túl sűrűn változna a véleménye.

Gyk, ritkán fordul elő, hogy ne az ellenkezőjét hazudnák, mint előző nap.

2017.07.13. 18:44:32

@illiberális:

"Mert mit ártott neked a Soros, mesélj már nekünk egy kicsit... "

Ezt a kérdést tette fel.
Emese!
Ezt a következtetés jellegű kérdést hogyan szülted meg abból a kérdésből?
"Ezek szerint Te imádod a multimilliárdosokat?"

yotta 2017.07.13. 19:06:42

@Pop40: "Vityának, meg a maffiájának kicsit mintha túl sűrűn változna a véleménye."

Példákat erre pajtás! Példákat! (Miheztartás végett a példa, ellenőrizhető, visszakereshető, szövegkörnyezetéből nem kiragadott forrásmegjelöléssel ellátott idézett szöveg!!!!!!!)

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.13. 19:13:02

S hol a gond? Az akkori Fidesz nem a mai Fidesz.

illiberális 2017.07.13. 19:17:17

@MikeBoy: Lehet hogy azért mert Soros is egy a Föld sorsát jelentősen befolyásoló multimilliárdos?? A multimilliárdosok meg elég sokat ártanak Nekem is meg Neked is meg az egész Földnek ahogy leírtam. (Csak mesélni akartam egy kicsit, a baj az hogy a mese meg a valóság nem áll messze egymástól) Persze igazad van lehet hogy nem imádja őket egyszerűen csak nem érti mi a baj velük.

látjátok feleim szümtükkel 2017.07.13. 19:31:08

@Rébusz: "Másrészről Soros György neve már nem csak Magyarországon ismert, hanem a külföldi átlagemberek is beszélnek róla. "

Ezt te honnan tudod? Tán eljön hozzád a külföldi átlagember és elmondja? Neröhögtess! Asse tuggyák hol van Magyarország, nem hogy a soros plakátokon rágodnának.

látjátok feleim szümtükkel 2017.07.13. 19:32:31

@harasztigábor:

Hát a fidelsz 2/3. Tudod az, amelyik a többség a fideszi matek szerint. Ja meg a cöf számolási tudománya szerint.

látjátok feleim szümtükkel 2017.07.13. 19:34:21

@maxval a mélyelemző birca: "S hol a gond? Az akkori Fidesz nem a mai Fidesz."

Télleg semmi gond, ez a fidesz valóban nem az a fidesz, csak a nertársak azok az elvtársak ne vónának.;D

látjátok feleim szümtükkel 2017.07.13. 19:41:44

@yotta: "Hiszen a tanulási folyamat során, ahogy nő az ismeretanyag változhat a vélemény, tehát az új tudás, akár homlokegyenest megváltozott világnézetet, világlátást is eredményezhet! Naugye nagy szembesítők..."

B+! Én igyeszek tanulni ( szerintem sokan mások is ), oszt mégsem lesz belőlünk a nemzet megoligrchásodott gázszerelője. Sőt nem lett 170 millás házunk, folyton táguló akásunk sem. Ja, és a drága tatyóról sem feledkezzünk meg!

Na ugyé?

Attila János Nagy 2017.07.13. 19:45:27

Van olyan jò nö, de az ö terepe a bulvár ( a magánéletben is) és nem a politika! :) Gondolom profilt vált a müssor is, csak ez még nem nyilvános... :(

Attila János Nagy 2017.07.13. 19:46:46

Van olyan jò nö, de az ö terepe a bulvár ( a magánéletben is) és nem a politika! :) Gondolom profilt vált a müssor is, csak ez még nem nyilvános... :(

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.13. 20:00:17

@látjátok feleim szümtükkel:

Felük az, felük nem. Mi a gond?

yotta 2017.07.13. 20:13:52

@látjátok feleim szümtükkel: "oszt mégsem lesz belőlünk a nemzet megoligrchásodott gázszerelője. Sőt nem lett 170 millás házunk, folyton táguló akásunk sem. Ja, és a drága tatyóról sem feledkezzünk meg!"

Neked mindenről ugyanaz jut az eszedbe, tök mindegy mi volt abban, amit olvastál... -oszt csodálkozol, hogy ha megpusztultok sem tudjátok leváltani a gázszerelőéket. Erre mondjuk szarnék nagyívben, de ha nem tudnád, velünk is kikúrtok, mert mi is (sokan fideszpártiak) bizonyos dolgokat szívesen megváltoztatnánk, de miattatok nem fog menni!!!

yotta 2017.07.13. 20:20:48

@látjátok feleim szümtükkel: "Nesze egy példa"

Hol van ebben a videóban egy mondatnyi vagy akár egy szónyi hazugság?????????????????????????????????????????????????????????

Thunder_th 2017.07.13. 20:26:56

Értem én, hogy ha valakinek megváltozik a vélemenye. Mondjuk ha egy hívő elkezd kételkedni, akkor kilép az egyházból. Ha nem értek egyet egy klub filozófiajával, akkor kilépek a klubból. Ha a munkahelyem már nem elégíti ki az igényeimet, akkor otthagyom és keresek másikat. Viszont azt már nehezen tudom elképzelni, hogy egyszerre változik meg gyökeresen mindenkinek a véleménye Deutsch Tominak, G. Viktornak, Kövér Lacának, Bayer Zsótinak? Mindenki ősliberálisból hirtelen őskonzervatív lett. Aztán ha megváltozott a véleményem, akkor nem ám kilépek a pártból, hanem inkább elvárom mindenkitől, hogy az övé is változzon meg és akkor nem kell új szervezetet gründolni. Milyen diktatórikus, illetve akarom mondani praktikus. Ezt a verziót tényleg elhiszik az agyhalott fideszesek? Mennyire kell hülyének lenni egytől tízig terjedő skálán, hogy egy ilyen köpönyegforgatást vélemény változással magyarázzon meg valaki?

yotta 2017.07.13. 20:35:23

@Thunder_th: " Aztán ha megváltozott a véleményem, akkor nem ám kilépek a pártból, hanem inkább elvárom mindenkitől, hogy az övé is változzon meg és akkor nem kell új szervezetet gründolni. "

Bizonyára le vagy maradva egy csöppet. Ugyanis a Fideszből Fodor Gábor vezetésével pont az történt, amit fentebb a szemükre vetsz: kiváltak az "ős"liberálisok, s megmaradtak Orbánék, akik soha nem voltak bigott liberálisok! Vagyis milyen köpönyegfordulásról beszélsz te onnan kívülről, akinek fingja sincs a belülrőlről???

kalbász 2017.07.13. 20:48:24

A szektának jutott még egy kis öröm, meg felsőbbrendűség-érzés.
Oszt 18-ban mi lesz? Mi?

Addig is örüljetek ezeknek a baromságoknak, amik csak a szektátokon belül számítanak.

Gyűjtsétek szorgalmasan az összeset és nagyon örüljetek ám neki.

Thunder_th 2017.07.13. 20:48:32

@yotta: Én azt hittem Fodoréknak nem változott meg a vélemenye. Mintha nem nekik kellett volna kilépni, hanem azoknak akiknek megváltozott. Köponyegforgatás semmi más. Lesznek ők még taoisták is ha arra van szükség a hatalomra jutáshoz vagy megtartáshoz.

tomwar 2017.07.13. 20:54:08

@yotta: szoval mi a gondod a fidesszel? Miben segitsünk?

2017.07.13. 21:10:21

@yotta: " Hiszen a tanulási folyamat során, ahogy nő az ismeretanyag változhat a vélemény, tehát az új tudás, akár homlokegyenest megváltozott világnézetet, világlátást is eredményezhet!"

De nem egy fideszes zombinál, ezt a te eseted is mutatja. Hiába a tanulási folyamat, nem lettél sem liberális, sem demokrata. A világnézetedet meg hagyjuk, az kábé annyit ér, mint egy munkásőré Rákosi idején.

2017.07.13. 21:21:27

@Thunder_th: "Mindenki ősliberálisból hirtelen őskonzervatív lett."

Utána nekiláttak lerabolni az országot, a hívek meg ezzel egyetértenek. Annyira megváltozott a világnézetük, hogy a Tocsik-ügyben még megvetették a lopást, de ma a fideszbűnözés már nem gond.

birka menet 2017.07.13. 21:27:09

@yotta:

Mi van te hazaáruló fidióta Putyin bérenc? Mire is kell neked példa, hogy a felcsúti gazdid meg ti bármilyen segget ki tudtok nyalni? Akátr napi váltásban is?
Az elmúlt két hétben a Felcsút hibbantja szinkronban nyalta ki az arab meg zsidó segget. Legalább hagyott neked egy kis szar darabot szopogatni?

látjátok feleim szümtükkel 2017.07.13. 22:07:04

@yotta:

"...ha nem tudnád, velünk is kikúrtok, mert mi is (sokan fideszpártiak) bizonyos dolgokat szívesen megváltoztatnánk, de miattatok nem fog ..."

Szarkenés csúcsa.
Ez a pofátlanság teteje, még a végén mindenki más hibás azért, amit a fidesz és hosszú nylvű hívei műveltek az elmúlt nyóc évben. Nahát!

JGDus 2017.07.13. 23:12:12

Ennek a Nacsának (szegény Olivér mit vétett?, de mégis) a nevét sem szabad megjegyezni.

Eldoron 2017.07.13. 23:36:26

@furo80: azért a kettő nem ugyanaz.....

Eldoron 2017.07.13. 23:38:02

@yotta: nyugalom, a hosszú élet ritka

Ádám Sándor 2017.07.13. 23:41:58

@yotta: "...., s megmaradtak Orbánék, akik soha nem voltak bigott liberálisok! Vagyis milyen köpönyegfordulásról beszélsz te onnan kívülről, akinek fingja sincs a belülrőlről???..."

Térdre csuhàsok...

Ki is mondta ezt? Ja, a Viktor...aki már liberáliskènt is bigott vallàsos volt, ugye...

Pop40 2017.07.14. 00:10:03

@yotta:

Nézz utána, bolsi, mit hazudozott anno a vajdád a manyupok megvédéséről, a leválthatóságáról, meg a Soros alapítványt ért "nemtelen támadásokról."
Ez helyből 3 téma, de van még ezer másik.

Pop40 2017.07.14. 00:16:56

@JGDus:

Nekem is ő ugrott be, szegény, jó nagy szívás lehet neki a segghülye névrokona :-)

yotta 2017.07.14. 00:22:59

@Thunder_th: "Én azt hittem Fodoréknak nem változott meg a vélemenye."

Nem változott meg senki véleménye, hanem összeférhetetlenné vált a párton belüli nézeteltérés, ezért szakításra került a sor.

yotta 2017.07.14. 00:23:55

@tomwar: "szoval mi a gondod a fidesszel? Miben segitsünk?"

Vicces manó vagy te...

yotta 2017.07.14. 00:26:05

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
"De nem egy fideszes zombinál, ezt a te eseted is mutatja. Hiába a tanulási folyamat, nem lettél sem liberális, sem demokrata. A világnézetedet meg hagyjuk, az kábé annyit ér, mint egy munkásőré Rákosi idején."

Látom, itt az értelmiségi ózdi kohász brigád is...

yotta 2017.07.14. 00:31:32

@látjátok feleim szümtükkel:
"Ez a pofátlanság teteje, még a végén mindenki más hibás azért, amit a fidesz és hosszú nylvű hívei műveltek az elmúlt nyóc évben. Nahát!"

Gondolkodj már ember! Ki a francra lehet szavazni, ha nem a Fideszre? Rátok? Ti vagytok az alternatíva? Ha titeket hall/lát az egyszeri halandó, azt mondja: lopjanak Orbánék az életük végéég, amíg ti vagytok az alternatíva!!!!!!

yotta 2017.07.14. 00:33:58

@Ádám Sándor:
"Ki is mondta ezt? Ja, a Viktor...aki már liberáliskènt is bigott vallàsos volt, ugye..."

Házi feladat csak neked és csak ma, leírni ténylegesen ki mondta! Súgok: nem Orbán...

yotta 2017.07.14. 00:40:39

@Pop40:
"Nézz utána, bolsi, mit hazudozott anno a vajdád a manyupok megvédéséről, a leválthatóságáról, meg a Soros alapítványt ért "nemtelen támadásokról."
Ez helyből 3 téma, de van még ezer másik."

Nem akarom magam ismételni, de, mindaddig ordas hazugság minden szavad, amíg forrás megjelöléssel, idézetekkel nem igazolod állításod! Aztán még az sem árt, ha előkapod az értelmezőt és megnézed, mi is az a hazugság...

2017.07.14. 01:08:51

@illiberális: látod, ennyire hülye vagy. A liberalizmus nem azonos a kapitalizmussal. Így szintén semmi köze a multimilliárdosokhoz.
Akkora hülyeség amit a fidesz agytrösztjei kitaláltak, mintha azt mondanád, hogy a diktatúra szocializmust jelent. Mert Hitler is nemzeti szocialista volt, Sztalin meg internacionalista.

2017.07.14. 01:13:11

@yotta: Tehát elismered, hogy puszta megalkuvásból szavazol a fideszre.
Hát, amíg vannak kollaboránsok, nem egyszerű a váltás....bár mindig eszembe jut a francia náci-kollaboránsok sorsa. Vagy a tömeg lincselte meg őket, vagy a szövetségesek lőtték agyon...

2017.07.14. 01:28:32

@yotta: Andrássfalvy Bertalan szerint a fidesz frakcióvezetője kiáltotta be. Ugyanúgy, mint a csuhások, vagy az imára! bekiabálásokat is. Amire a fidesz frakció kórusban ismételte...Akkor a frakcióvezető épp Orbán Viktor volt...
Szintén árulkodó, hogy Orbán, amikor először hatalomra került, elnézést kért a klérustól...
De az is érdekes, hogy reformátusként kezet csókolt a pápának...

2017.07.14. 01:31:25

@yotta: szintén orbáni beszólás: remélem, a keresztény demokraták tapsolnak. Jézus Krisztus nevében tapsot kérek.

2017.07.14. 01:35:14

@yotta: Avagy a fideszes performansz, amikor elhangzott a Trianon szó, kivonultak ...ma emlékművet koszorúznak...

illiberális 2017.07.14. 07:53:56

@Könnyen elkaptuk, uram!: A hülye Te vagy de nagyon ráadásul úgy hogy nagyon okosnak képzeled magadat. Az ilyen hülyék miatt tart a bolygónk a pusztulás felé. Vagy lehet hogy csak jól megfizetnek? Láttam több hozzászólásnál is az ostoba válaszaidat. Én egy szót sem írtam a liberalizmusról, ráadásul a multimilliárdosok között van szép számmal konzervatív gondolkodású is (lásd amerikai elnök) de mindegyik multimilliárdosnak egyetlen valós célja van a minél nagyobb profit elérése. Persze közben jótékonykodnak, meg segíteni akarnak a szegénység felszámolásában stb, stb, stb de valahogy a nagy jótékonykodás közben is csak egyre gazdagabbak lesznek, miközben bolygónk szép lassan haldoklik.

Holo Qi (törölt) · http://elmenypark.net 2017.07.14. 09:54:23

@metax: A mit ártott Soros kérdésre. psi.uw.hu/tar/soros.jpg

Holo Qi (törölt) · http://elmenypark.net 2017.07.14. 09:58:22

@Ádám Sándor: Az akkori fidesz még a liberális SZDSZ-nél is szélsőségesebb liberalizmust képviselt. Ekkor jött Antall halála, aki olyan űrt hagyott maga után a jobboldalon, hogy Orbán ezért még Torgyánnal is koalíciót kötött (bár a soha nem hazudó Viktor KIZÁRTA a koalíció lehetőségét a kisgazdákkal) a hatalomért. A szélsőségesen liberális Orbánból hirtelen jobboldali keresztény politikus lett, a pártja pedig konzervatív. Amit úgy szervezett át, hogy még az MSZMP is megirigyelné.

cukkmukk 2017.07.14. 11:35:49

Hívőt észérvvel nem fog senki tudni észhez téríteni....

Pop40 2017.07.14. 12:09:23

@yotta:

Bolsikám, gugli a barátod, megadtam a témát, beütöd, kidobja. A gugli kezelése talán már fideszes iq-val is sikerül.

látjátok feleim szümtükkel 2017.07.14. 16:00:43

@Könnyen elkaptuk, uram!: "De az is érdekes, hogy reformátusként kezet csókolt a pápának..."

Jóvanna, gy kis vallási identitásszavar még bele fér.;D

Rébusz 2017.07.16. 10:34:53

@látjátok feleim szümtükkel: nem ártana neked sem külföldi oldalak cikkeit és kommentárjait olvasni, ha jól beszélsz valamilyen idegen nyelvet. Én onnan tudom, hogy mit gondol a külföldi átlagember és nem a manipulatív médiumokból. Vagy akár facebook bejegyzéseket. De szoktam találkozni is külföldiekkel, akik sokszor jobban megnyílnak egy idegen előtt, mint a saját szomszédjuk előtt... És nem, nem Oroszországból jönnek, hanem Nyugat-Európából... Elgondolkodtató... Németországban olyan ölre menő politizálás zajlik már az emberek között, mint nálunk.

InTheGajd 2017.07.17. 10:14:45

"...ez a Fidesz közleménye 1992-ből." - 25 évvel ezelőtt elhangzottakkal dobálózni. Okos. Vajon trutyi bácsi 25 évvel ezelőtt miket mondott?
süti beállítások módosítása