Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévében Sorost már gonosz zsidó összeesküvőként emlegetik

2017. május 24. 23:13 fabiant 169 komment

Soros György gonosz cionista-amerikai multi-milliárdos, tudatta a köztévé a ma esti híradójában. Persze azt, hogy Soros gonosz és cionista, nem a fideszes állami hírműsor szerkesztői állították, hanem csupán beidézték Ali Hámenei ajatollah két héttel ezelőtt Iránban elmondott gondolatait. 

screen_shot_2017-05-24_at_23_45_55.png

Ha messziről nézzük, nincs ezzel semmi baj. Egy nagy ember mondott valamit, ami releváns lehet a magyar adófizetőknek, ezért bekerült a közmédia híradójába. Még az sem tragikus, hogy az a valaki ezt két héttel ezelőtt mondta, bár azért egy évi 80-90 milliárd forintból működő médiaóriásnak talán illene picit jobban rajtatartani az ujjbegyeit a történések ütőerén. Hiszen az volt a mondás, hogy akkor, amikor. 

Néha egy lehelettel később, hát annyi baj legyen. 

De azt ne mondja már senki, hogy a hírblokk megtekintése után (ebben a videóban 23:20-tól jön az ajatollaj sorosozása) nyugodt szívvel kijelenthető, hogy Hámenei ajatollah gondolatait csak úgy, mezei hírértékük miatt szerkesztették a ma esti hírek közé, és nem azért, mert a fideszközeli médiumokban ma abból lesz hír, ami a hatalom érdekeit szolgálja. 

Abból pedig nem, ami kellemetlen a számára

A médiaetikai kérdéseken túl érdemes azért még megemlíteni, hogy az ajatollah szerint Soros Mahmúd Ahmedinezsád korábbi iráni elnök megdöntésében vett részt. Ahmedinezsád amúgy az a vezető volt, aki többször beszélt Izrael megsemmisüléséről, a holokausztot mítosznak nevezte, az iráni atomprogramot pedig felpörgette - idézte fel róla a 444

Érdekes adalék egyébként Soros lecionistázásához, hogy az amerikai-magyar milliárdos által támogatott civil szervezeteket a jelenlegi izraeli hatalom gyakorlatilag közellenségként kezeli és Izrael-ellenesnek tartja. De persze, miért is tartaná fontosnak az M1, hogy a cionizmus és az Izrael-ellenesség vádjai közti ellentmondásra rámutasson. 

Nem mondanám, hogy mindettől függetlenül a jelenlegi ajatollah ne mondhatna olyat, amit a magyar köztévében is releváns lehet beidézni. De úgy közölni tőle egy Sorost gonosz zsidó összeesküvéssel vádoló mondatot, hogy annak hátteréről egy hang erejéig sem emlékeznek meg, na az elég durva arcon köpése azoknak a tévénézőknek, akik jó hiszeműen, kiegyensúlyozott, hiteles tájékoztatást várnának a köztévétől. 

Címkék: m1 soros közmédia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Komodoi101 2017.05.25. 10:09:50

1.) A mérsékelt síita Irán a terrorizmus ellensége.

2.) A szélsőséges szunnita Szaud-Arábia a terrorizmus támogatója.

Amerika-Izrael az utóbbi szövetségese, az előbbi ellensége.
Véletlen?
Aligha!

2017.05.25. 10:10:12

Le kéne már állni, annyira félek, félünk Sorostól, hogy már vele álmodunk.
Elég volt vissza akarom a mumust!

Cinkes 2017.05.25. 10:12:41

@nick papagiorgo: azért remélem vágod, hogy nem a pofánbaszáson volt a hangsúly hanem az árnyaltságon/arányokon.

morph on deer 2017.05.25. 10:26:13

@haXXor:
"Soros egy budos nyomorek marad akihez sok mocsok kotheto a vilagban."

Bizony!
Az egyiket ezek közül például orbán viktornak hívják.

jágör68 2017.05.25. 10:26:41

Dzsordzsi bá- t nem véletlenül tiltották már ki a fél Világból.

nick papagiorgo 2017.05.25. 10:26:46

@Cinkes:
persze.
Viszont nem akarok belemenni a labirintusba se, hogy "régebben minden jobb volt".
Most ha megnézed, mindenki a saját kis nótáját fújja százezerrel, másról tudomást se véve - ebből az egyik a közmédia. De a többi szereplőről sem lehet elmondani, hogy a visszafogottság ill. az objektív tájékoztatás bajnokai lennének.

Bedurvult az egész piac, ez van. Azon lehet rugózni, hogy ki kezdte, meg ki folytatta, de eldurvult a dolog ez tény. Ezért is írtam, hogy nézzen mindenki olyan tévét, amilyet akar, ha már tévét akar nézni egyáltalán.

Fukar 2017.05.25. 10:27:05

@Cinkes: "úgy látom neked mindegy, hogy tollseprűvel vagy szívlapáttal basznak pofán, már ha érted a párhuzamot a korábbi és a fideszes köztévék között. "
Ez gyönyörű és most veregesd meg a válladat, hogy milyen fasza gyerek is vagy!

jágör68 2017.05.25. 10:31:14

Engem inkább a nagy orosz fenyegetettség érdekelne.
A máskor oly éber, őrzőtekintetű balliberálisok figyelmét, hogy- hogy nem kelti fel egy olyan név, mint:

Mikhajil Ignátyef

még akkor is, ha kicsit el- amerikaisítva jelenik meg.
Vagy ezek:

Botka, Demszky, Dobrev...

Azonnali Nemzetbizottsági meghallgatást!

hexa 2017.05.25. 10:34:36

Na de gyerekek, eddig arról volt szó, hogy Soros nem is létezik. Most meg már arról van szó, hogy ja, igen, létezik, DE nem gonosz zsidó összeesküvő, hanem Soros egy jóravaló nemzsidó mimózalélek, aki a mezőn ugrándozva pitypangokat szagolgat.

Cinkes 2017.05.25. 10:41:22

@nick papagiorgo: a helyzetjelentéssel sem értek teljesen egyet. míg itt az indexen simán olvashatsz olyat, hogy baloldali politikusokat, pártokat, akármilyen szerveződéseket püfölnek ostoba döntéseik miatt addig a másik oldalon nincs önkritika, már amennyire önkritikának lehet nevezni a veled egy oldalon álló akárkiknek a buta húzásait kritizálni. szóval ismét felhívnám a figyelmet az árnyalt gondolkodásra. a teljes egyetértés az önkényuralom tünete, a szélsőséges gondolkodás meg a korlátoltságé, a politika pont erre játszik rá, mindenből fehéret vagy feketét akar csinálni. a média részéről annyi a különbség, hogy valamelyik teljesen magáévá teszi ezt a szemléletmódot valamelyik meg képvisel egy vonalat de azt törekszik ésszel csinálni. ebből a szempontból érdemes eldönteni melyik hasznosabb.

histar007 2017.05.25. 10:46:00

Szeretnék látni egy független médiumot.

Komodoi101 2017.05.25. 10:53:56

@histar007:

A független médium az lehetetlen. Ami lehetséges hogy mindegyik releváns oldalnak legyen saját médiuma, így minden nézőpont elérhető a lakosság számára.

Mikhail Ignatyev 2017.05.25. 10:56:57

Az index és a 444 pl. teljesen független médiumok.

A valóságtól, legalábbis, mindenképpen :DDD

barátilag,

Mikhail Ignatyev, a CEU rektuma, orosz ügynök s.k.

Sanus 2017.05.25. 10:58:37

Na elmegy ám a picsába a sok vidékező pesti suttyó! Ha olyan buták a vidékiek, akkor hogy lehet, hogy a környékünkön egy fideszes önkormányzat sincs, a nagyfalu meg tele van fideszvezérelt kerülettel?

fran7 2017.05.25. 11:04:24

@histar007: A rendszerváltás egyik legnagyobb hazugsága az volt, hogy létezik ilyen. Sehol nem létezett és nem is fog létezni. Egyetlen oka van, nézőpont nélkül nem lehet újságot írni.

BéLóg 2017.05.25. 11:05:40

Gyerekek, a magyar szavazók ge****k! Mind. Hülyék, ostobák, birkák, lelküket is eladják, fidesznyikek, szemetek, nulla íkújúak, rohadtak, elvetemültek.

Gyerekek, ti meg az Ő SZAVAZATUKÉRT pisáltok vért 4 évente. De ezek a hülyék, ostobák, birkák, lelküket eladók, fidesznyikek, szemetek, nullaíkújúak, rohadtak, elvetemültek TOVÁBBRA SEM fognak rátok szavazni.

PÉLDÁUL azért, mert így beszéltek róluk. Hajrá, csak így tovább! A történelemkönyvekben külön ki fogják emelni, mekkora szerepetek volt az újkori egypártrendszer kiépítésében illetve a balliberális népképviselet teljes eljelentéktelenítésében.
Szóval mondom, hajrá, csak így tovább.

Boka1 2017.05.25. 11:08:14

A köztévés szerkesztők is sárga busszal járnak haza.

nick papagiorgo 2017.05.25. 11:11:59

@Cinkes:
tekintve, hogy az index "Simicskáé" azon nem csodálkozom, hogy püfölnek rajta baloldali pártokat :)
Az index amúgy mindenkit püföl, de leginkább a Fideszt. Illetve ilyen cikkek jelennek meg rajta a "poronty" rovatban, hogy "ha megszüntetik a CEU-t, hova fog a fiam járni", illetve a múltkor szintén a női rovatban visongott valaki, hogy a kormány hogy ki**t vele, mert ünnep lesz a nagypéntek, és így ő majd akkor nem fog tudni bevásárolni, az isten rohassza meg ezt a sok KDNP-st a hülyeségükkel stb. Már az ünnepnapnak se örülnek :)

Az index csupán annyit tesz, hogy minden tüntetést, amin legalább 20-an megjelennek, kvázi "kormánydöntő tömeg"-nek nevez, és minimum három cikkben számol be róla :)

Illetve nézd meg ezt a cikket is, miről szól ez:
micsoda rohadt a kormánymédia, hogy csak úgy lehozta a cikket de
hogy nem számolt be az ajatollah hátteréről mélyebben (mintha az bárkit is érdekelne)
nem fejtette ki, hogy ő Sorost lecionistázta, de Sorost voltaképp Izrael is utálja stb.
tehát összefoglalva, legalább egy fél órát kellett volna szánni rá, hogy a hírt annak teljes terjedelmében, minden aspektusával kifejtsük
mindezt az éjféli hírekben

Úgyhogy ennyit erről.
Az objektív tájékoztatás zászlóvivői amúgy azon az oldalon nem is annyira az Index, mint inkább a 444, meg a HVG. Csak szólok :)

fran7 2017.05.25. 11:15:29

@BéLóg: Volt a Magyar Nemzetben egy cikk egy volt fideszes tolljából, hogy ott ült, mikor bejelentették, hogy mostatntól Kádár népéhez fog szólni a fidesz kommunikációja. Szegény nem értette meg, hogy a népet nem lehet lecserélni. És ha nem is értünk egyet a néppel, attól még ők szavaznak és ki kell elégíteni az elvárásaikat. Amik a következők, ne szidják őket, csurranjon egy kis pénz nekik is és legyen valami ellenségkép.
A jelenlegi ellenzék ebből pénzt nem tud adni, ellenségképnek a gonosz Orbánt akarja felmutatni és az oroszokat. Csak senki nem fél Viktortól és az oroszoktól. A legegyszerűbbnek sem tudnak megfelelni, ne szidják a népüket. Miért szavazna rájuk bárki is?

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2017.05.25. 11:15:30

@Szalay Miklós: A legjobb barátaim jobboldali fertályából csupán egyetlenegy van, aki NEM veszi be. De ő egy irodalmi folyóirat rovatvezetője.

közösperonos átszállás 2017.05.25. 11:23:21

@fran7: " És ha nem is értünk egyet a néppel, attól még ők szavaznak és ki kell elégíteni az elvárásaikat. Amik a következők, ne szidják őket, csurranjon egy kis pénz nekik is és legyen valami ellenségkép. "

Illetve ha csak azt hiszik, hogy csurran nekik pénz, az is elég. (Mert mondjuk csurran is, meg kétszer annyit el is vesznek.) Mivelhogy Viktorék se tudnak nekik pénzt adni, vagyishát még az is lehet, hogy tudnának, de azt maguknak szánják.

inteligencs elenzeki 2017.05.25. 11:26:12

Soros Izraelben sem szeretik, ez tény.

"nem a fideszes állami hírműsor szerkesztői állították, hanem csupán beidézték Ali Hámenei ajatollah két héttel ezelőtt Iránban elmondott gondolatait. "

Ennyi és nem több. Idézték egy ember véleményét, amit nem kommentáltak. Miért is kellett volna ? Csak szemléltették, hogy Sorosról milyen vélemények alakultak ki nemzetközi szinten.

közösperonos átszállás 2017.05.25. 11:28:03

@nick papagiorgo: "Most ha megnézed, mindenki a saját kis nótáját fújja százezerrel, másról tudomást se véve - ebből az egyik a közmédia. De a többi szereplőről sem lehet elmondani, hogy a visszafogottság ill. az objektív tájékoztatás bajnokai lennének. "

Az egy minőségi különbség, hogy a közmédia, TV2, Origó stb. _párt_média, az Index, ÉS, 444, Magyar Narancs, RTL Klub stb. meg nem. Mondhatod, hogy elfogult meg Simicska, de a közmédiát, a megyei lapokat, az Origót, a TV2-t stb. a Fidesz-központból vezérlik (ez nem vélemény kérdése, ez többször bizonyított tény) kézileg. Olyat nem látsz, hogy egy kormánynyilatkozatot az Index csak abban a formában hajlandó lehozni, ahogy arra Gyurcsány rábólintott.

És ez az, ami miatt nem működik az, hogy egyik kutya, másik eb, mert ez speciel kurvára ég és föld.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 11:28:10

@Brumm Brumi:

Ez csak azt bizonyítja, hogy a Patás és a habonymédia már az USA-ban is mossa az agyakat. A fideszmagyar antiszemitizmus már ott is támadja szegény filantróp Sorost.

cukkmukk 2017.05.25. 11:29:31

Na látjátok, pont erről szól az egész. Hogy megosszanak bennünket. Sikeresek.

Komodoi101 2017.05.25. 11:30:07

"A köztévében Sorost már gonosz zsidó összeesküvőként emlegetik"

A bejegyzés írója ostoba/hazudik, a videobejátszásban nem szerepelt hogy a Soros zsidó.

közösperonos átszállás 2017.05.25. 11:35:34

@jágör68: "Engem inkább a nagy orosz fenyegetettség érdekelne.
A máskor oly éber, őrzőtekintetű balliberálisok figyelmét, hogy- hogy nem kelti fel egy olyan név, mint:

Mikhajil Ignátyef"

Vagy Palkovics!

Oh come on, ebben az országban minden második embernek német vagy szláv vezetékneve van, és további 5-10% három generációval ezelőtt magyarosított.

So?

Vagy Illés Zoltán (szül. Szabadka, Jugoszlávia) meg szerb titkosügynök? Are you nuts?

"Botka, Demszky, Dobrev"

A Demszkyben még y is van, amit vagy száz éve nem engednek magyarosított neveknél (meg már vissza is vonult szerencsétlen), a Botka meg pont annyira magyar név, mint az országban bárkié, abban nyomokban nem találsz szláv jeleket. (Jó, nem jelent semmit, de az Orbán az igen, ja nem.) Szólj már vissza a központba legközelebb, hogy ennél kisebb hülyeségeket adjanak ki a napiparancsba.

fran7 2017.05.25. 11:37:33

@közösperonos átszállás: A nép amennyire buta, annyira okos is. Ott van a közmunka. Tényleg megalázó és rossz megoldás, de még mindig jobb mint segélyen élni, esélytelennek lenni bármiféle nyugdíjra és reménykedni abban, hogy olyan betegséged lesz, amit hajlandó az orvos kezelni ingyen is. Ott tényleg csurran valami csak ezt nem akarja belátni a balliberális elit. Noha Németország is hasonló módon oldja meg a szegényei helyzetét a minijobokkal. vagy ott van a rezsicsökkentés, az is pénzt hagy a tárcádban vagy legalább annyit mutat, hogy nem akar mindent elvenni tőled az állam. A milliárdos korrupció meg nem számít mert néhány millió felett a pénz mennyisége értelmezhetetlen az átlagember számára. Az igazi gond a fideszesek egymással való leszámolása lenne, de ahhoz meg elég okos a nép, hogy a nagyok játszóterére ne akarjon belépni. S megelégszik azzal, hogy nem vele toltak ki. Ott van még 2008 nagy tapasztalata, hogy a multik tényleg gonoszak. S mindenki tudja, hogy az EU amellett, hogy pénzt tesz bele az országba, legalább annyit ki is visz és lehetetleníti el a kisembert. tehát az EU-tól semmi segítséget nem lehet várni. Így marad a helyi oligarchának való kiszolgáltatottság és abba meg mindenki jó. Az index sem írogatott Spéder ügyleteiről, pedig pontosan tudták és értették mit csinált és hol tette azt, amit Mészáros Lőrincnek felrónak. Csak abból nekik csurrant egy kis pénz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 11:38:39

@közösperonos átszállás:

"Ott van például a Fidesz támogatása -- látod, hipp-hopp, eltelik 25-30 év, aztán milyen mocsok lett abból is."

Ebből kiindulva Szaros Gyuri támogatásai a világot bizony egyre rosszabbá teszik, hiszen lásd, milyen kártékonnyá válnak a támogatottjai.

nick papagiorgo 2017.05.25. 11:40:02

@közösperonos átszállás:
ne haragudj, de hogy ezt a "pártközpontból" vezénylik, a másikat meg másmilyen központból, aközött az én számomra semmilyen különbség nincsen :)

Főleg minőségi különbséget nem látok a kettő között.

nick papagiorgo 2017.05.25. 11:41:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
ne mondd, még az Amerikai népszavát is be fogják szántani a végén :)

(pedig abból is jön ám az igazság, ami a csövön kifér! ) :)

Cinkes 2017.05.25. 12:00:17

@nick papagiorgo: ez azért enyhe túlzás amit leírsz, valamint nem volt mindig simicskának tulajdonrésze. amit itt emlegettem, hogy arányok meg árnyalt gondolkodás sajna neked sem jön össze, sok sikert a fekete-fehér világban.

tollas 2017.05.25. 12:04:34

@Fiatal Democraták Szövetsége:
Változnak az idők.
Soros sem hibátlan filantróp, inkább a lóvét szereti, mint az embereket.

Mondjuk neki ez a dolga, hogy mások kárán keressen pénzt, de ehhez nem kéne még az EU-nak és hazai agymosottjainknak is asszisztálni. Itt is akad közülük szép számmal.

jágör68 2017.05.25. 12:10:31

@közösperonos átszállás:

Ez elég gyenge érv volt, lippsi!
Mi ez a sok angol kötőszó? Nem az amerikai nagykövetségen vagy.

-Tudod, hogy miért nincsen soha puccs az USA- ban?
- Mert ott nincs amerikai nagykövetség.

Zb74 2017.05.25. 12:11:13

"persze, miért is tartaná fontosnak az M1, hogy a cionizmus és az Izrael-ellenesség vádjai közti ellentmondásra rámutasson"

Hát, ja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 12:19:31

@tollas:

Nekem nagyon tetdzik, hogy Szaros a migránsok ellátása érdekében hitelek felvételére buzdítja a nyugat-európai államokat. Ezek a vélhetően óriási hitelek komoly árfolyamváltozásokat okoznának, amiken megint csak ő gazdagodna. Nem emberbarát ő, hanem pénzbarát.

Mondjuk nem értem, mire kell neki a meglévő tucatmilliárd dollárja mellé még több, miközben milliókat foszt ki a spekulációival. 87 éves, a sírba úgysem viheti magával a pénzét.

CoolKoon 2017.05.25. 12:28:15

@Brumm Brumi: Jé, kurucinfós náci! Titeket nem diliházban szoktak bezárva tartani véletlenül?

CoolKoon 2017.05.25. 12:30:09

@a Nanga Parbat rabjai: Szerintem a BBC nem szokott elmebeteg hitszónokokat szó szerint idézni, amikor bedrogozva nyomják a szarságaikat...

CoolKoon 2017.05.25. 12:32:06

@Ready2: Hogyhogy mi? Iderajzanak a félnótás elvbarátaid terjeszteni a zsidózó agymenéseiket. Lám, már el is kezdődött....

Trejo 2017.05.25. 12:34:59

Mintha az ide kommentelő fidióták Kósa Lölö és Rezsiszilárd szerelemgyerekei lennének.
Az a szellemi impotencia amit prezentálnak a Sas kabaré szintjét messze alulmúlja, bár már annyira kínos, hogy viccesebb.

CoolKoon 2017.05.25. 12:35:53

@Nzoltan: Egyelőre csak és kizárólag olyan pártok voltak Mo-n hatalmon (minimum '45 óta), akik a buta és korlátolt emberek támogatásával kerültek hatalomra. Ergo nem az általad is megnevezett "ellenségeket" támogatják, hanem a megvetendő söpredéket. Nem tudom, melyik a jobb...

CoolKoon 2017.05.25. 12:37:57

@Hello Soros, megjött a pénz: Ő legalább (veled ellentétben) nem szorul sürgősen elmeorvosi kezelésre...

CoolKoon 2017.05.25. 12:39:32

@haXXor: Ha nem szeded a dilibogyóidat, a kezelés se fog használni ám....

Sean MacTíre 2017.05.25. 12:41:50

@Brumm Brumi: okeoke, de hogy lehet cionista valaki, akit Izrael ellensegkent kezel? Csak ezt az egyet magyarazd meg legyszi.

Amugy mi van akkor, ha Soros tenyleg a jo, es aki bantja, annak altalaban a demokraciaval van baja? Csak kerdem. Legalabbis ha korulnezek, csupa olyan ember/part problemazik vele akinek uralma alatt az egysegsugaru polgarnak nem igazan jo. Ugyertem, ha csak a szolgaltato allam eszmejet, a szolasszabadsagot, a torveny elotti egyenloseget nezem, ami nekem, mint allampolgarnak erdekes, es nem az adott es mindig valtozo ideologiat.

CoolKoon 2017.05.25. 12:41:59

@val: Ha a szülőfalud kocsmájában elterjesztem a "szesztesvíreid" között, hogy kisgyerekeket eszel reggelire, a szexuális kielégülésedhez pedig előtte még meg is rakod őket, akkor az igaz lesz?

Sean MacTíre 2017.05.25. 12:43:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az mondjuk teny, hogy a Fideszt sose fogjuk neki megkoszonni.

CoolKoon 2017.05.25. 12:44:22

@Wiktor Benkő: Ezt csak a magadfajta, diktatúrára áhítozó szerencsétlenek, meg a lecsúszott, iskolázatlan alkoholisták gondolják így. Épeszű ember viszont nem akar egy olyan pöcegödörben élni, amiből egyszer már kaptunk egy "röpke" 45 éves "ízelítőt"...

CoolKoon 2017.05.25. 12:46:52

@nick papagiorgo: "Nem tudom, minek ezen meglepődni, naponta kb háromszor :) Pláne cikket írni belőle." - Pl. azért, mert a nyílt zsidózás sose volt szalonképes, és most se az.

...andras... 2017.05.25. 12:52:26

Akkor most elmesélem, hogy amikor megláttam ezt a címet az Index-en, akkor a korábbi tapasztalatok alapján arra számítottam, hogy ki fog derülni, a köztévében egyáltalán nem emlegetik Sorost gonosz zsidó összeesküvőként. Ilyen alapon azt is írhattátok volna, hogy a köztévében már zsidókat gázosítanak el, ha éppen aznap lemegy a holokausztról egy műsor vagy valamilyen hír.

Semmivel sem vagytok korrektebbek, mint az M1!

Az ATV-ben szerintem egyébként erről a hírről pontosan ugyanígy számoltak volna be, pedig a tulajdonos köztudottan egy keresztény cionista, akit Izraelben is kitüntettek. Csak akkor nem feltéteztek antiszemita felhangot benne, hiszen ezt ti is tudjátok. A nézőket viszont marhára nem érdekli, hogy ki a tulajdonos, mert a saját gondolkodási tendenciáik szerint értelmezik a híreket, nem valaki máséval. Egy antiszemitának teljesen mindegy lesz, hogy hol hallja meg a cionizmus szót, vagy hol hall Sorosról. Aki meg nem antiszemita, az nem lesz az attól, hogy meghallja egy iráni mufti mit mond.

CoolKoon 2017.05.25. 12:52:48

@Komodoi101: "1.) A mérsékelt síita Irán a terrorizmus ellensége." - Igazán?! Erről azért megkérdeznék a helyedben pár szíriait, irakit (főleg szunnitákat), vagy libanonit...de nyugodtan kérdezd akár Izraelt...jaaa, azok zsidók. És aki zsidó, annak a szeme se áll jól, azért, mert zsidó. Nincs is több kérdésem...

CoolKoon 2017.05.25. 12:55:03

@jágör68: Ja. Az összes diktatórikus pöcegödörből kitiltották. Micsoda véletlen! És az is micsoda véletlen, hogy ezeknek a pöcegödröknek a lakói is menekülni szoktak ezekből a pöcegödrökből....

tollas 2017.05.25. 12:55:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ő nem viheti a sírba, na de a dicsőség, nevét csak gondos szájöblögetés után lehet majd kiejteni a legnagyobb áhitattal, ő a küldetése aranyba foglalásán munkálkodik.

nick papagiorgo 2017.05.25. 12:57:22

@Cinkes:
"arányok meg árnyalt gondolkodás sajna neked sem jön össze, sok sikert a fekete-fehér világban."

Az a gyanúm, hogy az árnyalt gondolkodás a számodra azt jelenti, hogy pont azt mondom, amit te ebben az esetben tényleg nem jött össze :)
A fekete-fehér világról asszem pont én mondtam, hogy a világ nem fekete-fehér. De mindegy :)

tollas 2017.05.25. 12:57:33

@CoolKoon: Gondolom afféle szalonról beszélsz, ahová jóérzésű ember azért nem tenné be a lábát.

CoolKoon 2017.05.25. 12:59:10

@jágör68: "Engem inkább a nagy orosz fenyegetettség érdekelne." - Úgy mellesleg engem is. Pl. az, hogy KGBéla miért nem rohad még börtönben hazaárulásért, hogy az FSZB miért használja Mo-ot átjáróházként, hogy a szövetséges titkosszolgálatok miért nem akarnak nekünk lassan semmit se elmondani, vagy hogy a hazaáruló Fidesz miért szolgáltatta ki a nemzeti konzultációs ívet elektronikusan kitöltő birkák személyes adatait az oroszoknak. Ezekre mind-mind nagyon kíváncsi lennék én is.

nick papagiorgo 2017.05.25. 12:59:38

@CoolKoon:
aha.
Az addig megvan, hogy nem a tévé zsidózott, hanem az ajatollah?

Szóljunk a Discoverynek is, hogy ne mutasson be filmeket Hitlerről, mert a papa azokban nyíltan zsidózik? :)

CoolKoon 2017.05.25. 13:01:29

@tollas: Akkor úgy mondom, hogy te is megértsd: lelki nyomorékok gyűjtőhelyein kívül SEHOL nem szalonképes (=elfogadott) a zsidózás. Ha úgy gondolod, hogy igen, akkor nagy az esély arra, hogy a fent említett típusú helyek valamelyikét látogatod...

CoolKoon 2017.05.25. 13:02:32

@nick papagiorgo: A "szövegkörnyezet" szó neked semmit se mond, ugye?

CoolKoon 2017.05.25. 13:06:01

@Mikhail Ignatyev: Téged is a diliházból szalajtottak? Ennyi ápoltnak van ma épp kimenője?

CoolKoon 2017.05.25. 13:07:23

@Sanus: "Ha olyan buták a vidékiek" - Ahogy Hofi mondta: ne keverjük! Hogy ki milyen hülye, az nem a lakhelytől függ. Ami tény, hogy a Fidesznek mostanra csak a lecsúszott, IQ negatív alkoholisták jutottak, városban és vidéken (+mezővárosokban) egyaránt.

CoolKoon 2017.05.25. 13:08:57

@BéLóg: "PÉLDÁUL azért, mert így beszéltek róluk. Hajrá, csak így tovább!" - Talán nem véletlen, hogy egyre több értelmiségi támogatna egy műveltségi cenzust....

CoolKoon 2017.05.25. 13:10:58

@fran7: "Csak senki nem fél Viktortól és az oroszoktól." - Ez mondjuk (főleg az utóbbi) az elmúlt 200 év tükrében nagyon nagy baj...

CoolKoon 2017.05.25. 13:12:46

@Comte de Gippaud: "Csak szemléltették, hogy Sorosról milyen vélemények alakultak ki nemzetközi szinten." - Ennyi erővel egy zsidókról szóló riportban beidézhették volna Hitler véleményét is, szemléltetvén, hogy milyen vélemények alakultak ki róluk nemzetközi szinten...

CoolKoon 2017.05.25. 13:14:20

@Komodoi101: "a videobejátszásban nem szerepelt hogy a Soros zsidó." - Van egy rossz hírem: a "cionista" bizony szintén zsidózás....

dr. mesterséges színezék 2017.05.25. 13:17:40

@pamut: "Brüsszel a Kommunista kiáltvány alapján jött létre"

Viktor meg hajtott a csatlakozásért és öröharizott, amikor kiderült, hogy Megyó lesz a góré a csatlakozás finisében.

Illetve nem is tudom: ez még érvényes momentuma a múltnak, vagy már gondosan retusálva ez is?

pamut 2017.05.25. 13:21:11

"Lehallgatták a munkavállalók elektronikus levelezését Schmidt Mária Figyelőjénél"

blog.atlatszo.hu/2017/05/lehallgattak-a-munkavallalok-elektronikus-levelezeset-schmidt-maria-figyelojenel/

Ha a sajátjaik levelezését feltörik, mit művelhetnek azokkal akiket ellenségnek tartanak?

2017.05.25. 13:25:20

Soros sose tagadta, hogy zsidó. Őt zsidónak nevezni olyan, mint Obamát félvérnek nevezni. Teljesen egyértelmű dolgot mond, aki ezt teszi. Hogy a zsidóságának milyen relevanciája van Soros tevékenységében az egy más kérdés.

CoolKoon 2017.05.25. 13:38:22

@jágör68: "Ez elég gyenge érv volt, lippsi!" - Látod, ezért nem érdemes a magadfajtákkal vitázni. Még azt se bírod normálisan leírni, hogy "libsi". hogy lennél képes magasabb szintű gondolkodásra...

CoolKoon 2017.05.25. 13:40:47

@Colonel H. Stinkmeaner: Ha mást nem, legalább a cikkhez mellékelt képen megpróbálhatnád kisilabizálni a betűket. Aszongyahogy "a gonosz cionista-amerikai multi-milliárdos". Szóval nem azt állította róla az az elmebeteg kecskehágó, hogy zsidó, hanem hogy cionista világösszeesküvő.

Az Ellenálló 2017.05.25. 13:49:36

Ezek szerint Soros mindenütt ott van és az egész világ az ő kottájából játszik, érdekes. Hé, legalább egy magyar a világ ura, ennek is örülni kell.

CoolKoon 2017.05.25. 13:57:23

@Az Ellenálló: De hát ő nem magyar! Ő az ún. "magyarul beszélő zsidó" kategóriájába tartozik, mint pl. Mo-n is mindenki, aki nem tapsol a náci elmebetegeknek (egyszer pl. még Erdő Péterről is megírták, hogy zsidó)....

közösperonos átszállás 2017.05.25. 14:02:29

@jágör68: "Ez elég gyenge érv volt"

Tehát az, hogy amit mondtál, a háromból egy esetben semmit nem jelent, két esetben meg konkrétan nem is igaz, szerinted ún. "gyenge érv".

Mi az, amit elfogadnál?

Mert ha semmit, akkor nem érveid vannak, hanem megingathatatlan meggyőződésed (az ilyet hívják szemellenzőnek is amúgy).

közösperonos átszállás 2017.05.25. 14:10:58

@fran7: "A nép amennyire buta, annyira okos is. Ott van a közmunka. Tényleg megalázó és rossz megoldás, de még mindig jobb mint segélyen élni, esélytelennek lenni bármiféle nyugdíjra és reménykedni abban, hogy olyan betegséged lesz, amit hajlandó az orvos kezelni ingyen is."

Mivel jobb, mint segélyen élni? Komolyan kérdezem. Összegben kb. ugyanannyi, cserébe az esetek 90%-ában értelmetlen munkát végzel megfelelő szerszámok nélkül, nem szerzel bármit is érő munkatapasztalatot, és ha nem vállalod, akkor onnantól semmilyen segélyt nem kapsz tényleg egy fityinget sem.

(Az ingyenes orvosi ellátás szabályozás, tehát elhatározás kérdése, nem biztos, hogy értelmes ezért belevenni az összehasonlításba.)

Eleve abszurd dolog úgy emelni a minimálbért, hogy a közmunkára az még véletlenül sem vonatkozik. És a negatív oldalon ott van még, hogy a közmunkából de facto csicskáztatás/zsarolás lett elképesztően sok helyen.

Tehát a következő problémákon köztudottan nem segít:

1) anyagi biztonság,
2) munkatapasztalat,
3) munkamorál fenntartása,
4) szakértelmet nem igénylő közfeladatok (pl. fűnyírás) költséghatékony ellátása (mert ha ezt kiadnád külső cégnek, az nem nyolc emberrel kapirgálna, hanem hozna egyet egy normális géppel, _mert_az_az_olcsóbb_).

A csórók csicskáztatását ("ha már az én adómból élnek, csinálják azt, amit ÉN akarok") és a munkanélküliségi/foglalkoztatási adatok kozmetikázását nagyszerűen teljesíti.

közösperonos átszállás 2017.05.25. 14:12:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ne haragudj, de te funkcionális analfabéta vagy?

közösperonos átszállás 2017.05.25. 14:28:16

@nick papagiorgo: "ne haragudj, de hogy ezt a "pártközpontból" vezénylik, a másikat meg másmilyen központból, aközött az én számomra semmilyen különbség nincsen :)"

Csakhogy a gyakorlatban mégiscsak van. Ez szépen látszik is a produktumokon.

Ha rólam meg a vetélytársaimról szóló híreket nézünk (analógia a Fidesz vs. más pártokra), akkor amit én meg a vetélytársaim mondunk, azokat te is fenntartással kezelnéd, mert hát minden szentnek. Ehhez képest a szomszéd Józsi véleménye azért mégiscsak egy független vélemény, mert hát igaz, hogy egész jóban van velem, de Józsi mégiscsak független, nem a lányom, a vejem vagy a gázszerelőm. Van saját véleménye, de a vetélkedésünkben nem érintett közvetlenül. Ráadásul míg én majd' összetöröm magam, hogy az összes, általam kontrollált orgánumban durván manipulált véleményeket (sőt, most már tényeket) lehessen csak hallani, Józsi ezt igazából leszarja, nem fog őrületes energiákat hírhamisításba ölni, főleg hogy ott van még Pista meg Laci is, akik szintén leszarják.

Mikor olvastál utoljára MSZP-sajtóközleményeket? Vagy húsz éve, ha egyáltalán, ugye? Mert eleve unalmas és durván egyoldalú. Na ez történik kurva gyorsan a pártmédiával is, a nem-pártmédiával (aka. "független", mert pártfüggetlen, azaz nem párt-irányított) meg nem feltétlenül. Index vs. Origó, RTL Klub vs. Tv2, ég és föld.

közösperonos átszállás 2017.05.25. 14:30:52

@nick papagiorgo: "Az addig megvan, hogy nem a tévé zsidózott, hanem az ajatollah?"

A tévé pedig úgy gondolta, hogy két hét késéssel ez mégiscsak hír, anélkül, hogy felvázolná, ki a rák is ez az ajatollah úgy egyébként.

Szerintem a Discovery ezt azért nem mulasztja el Hitlerről, bár ő már eleve valamivel jobban ismert talán.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 14:33:07

@CoolKoon:

Képzeld, Jézus is zsidó volt, micsoda skandallum, hogy ezt is megírták már vagy kétezer éve azok a habonymédiás fidesznyik apostolok.

Akkora barom vagy, amekkorát a Föld még nem hordott a hátán.

CoolKoon 2017.05.25. 14:56:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem tudom, hogy észrevetted-e, de direkt nem reagáltam az agybajaidra. Annyira ostoba vagy ugyanis, mint a cipőm talpa, amit már számtalanszor, számtalan helyen bizonyítottál is. Nem is látom értelmét, hogy tovább ragozzam....

tpl 2017.05.25. 15:06:47

Fabiant - Soros úr nem marad hálátlan, amiért megvédted. A szülinapodra intéz egy Katie Perry koncertet. :)))

Mikhail Ignatyev 2017.05.25. 15:25:16

Elvtársak, csapataink győzelemre állnak!

A senki által meg nem választott Theresa May, a senki által meg nem választott alkoholista Juncker, a senki által meg nem választott Európai Bizottság tagjai megvédik Európát az olyan dolgoktól, mint népakarat, népszavazás és többségi álláspont.

elvtársilag,

Mikhail Ignatyev, a CEU proktora, Putyin cár felforgató ügynöke s.k.

Itsuka 2017.05.25. 16:07:47

@Wiktor Benkő: Milyen szerencse, hogy te ilyen jól tudod, hogy mit akarnak a zemberek és mit nem akarnak.
Így nem kell mindenkit megkérdezni, elég lesz téged. Amit te akarsz, az a nép akarata.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 17:02:36

@CoolKoon:

Most is reagáltál, picinyem. Nem tudsz ellenállni a csábításnak, hogy engem ekézz, ezért aztán folyton segget csinálsz a szádból.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 17:05:38

@Mikhail Ignatyev:

Ignatyev nem inkább a CEU proktológusa?

sinus67 2017.05.25. 20:21:50

@Mikhail Ignatyev:
Figyu már, don Fülig di Ignatyev cári vendégmunkás!
A senki által meg nem választott Védelmezőnk, Orbán Viktor elvtárs is megvédi a népet az olyan dolgoktól, mint a népakarat (vasárnapi nyitvatartás, olimpia), és a többségi álláspont. Valamint megvédi a népet Brüsszeltől, Sorostól, Simicskától, Gyurcsánytól!

Elvtársilag, bajtársilag, megalomániailag!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 20:24:36

@sinus67:

Milyen szép, hogy akkor titeket még a senkinél is kevesebben választottak. :)

sinus67 2017.05.25. 20:37:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Miért? Nem bántásból mondtam! Jézust sem választotta senki. Ő is megvéd minket minden bajtól!
Mondjuk nem tudom hol késik már, mert félek a sok hülyétől! Megvédhetne!

2017.05.25. 20:46:37

Unalmas, rohadtul túltolták. Akárcsak a migráncsozást, amit szépen be is buktak a népszavazáskor. De amilyen értelmesek, a saját hibájukból sem tanulnak.
A saját táborukat nem kell győzködni, a szokásos fidesz-trollok most is jelen vannak, és nyomják a propagandát. A bizonytalanoknak meg lassan hányingerük lesz a napi többszörös sorosozástól, ami propaganda-médiából ömlik. Ugyanazt fogják elérni vele, mint a migráncsozós kampánnyal.

sinus67 2017.05.25. 20:54:30

@Pink Petsch: Óóóó! Várjál még! A migránskártyát a választás előtt még tuti kijátszák! Szépen sorban jön még majd Simicska light is! Azért light, mert az még közel van az emlékekben, hogy Mészáros előtt ő volt a pénztáros!
Lesz itt még ellenség, ne aggódj!
A sok narancskomcsi meg majd jól megvédi a vezérét, aki megvédi őket az ellenségektől azért, hogy őt megvédjék, hogy megvédhesse...

Már megint belegabalyodtam! Hogy ezek hogy tudnak képbe lenni ennyi hülyeségben! :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 21:03:48

@sinus67:

Még szerencse, hogy nektek "demokratikus baloldaliaknak" nem kell ellenséget keresnetek: ott vagytok ti egymásnak. :D

2017.05.25. 21:04:16

@sinus67: Biztosan kijátszák, mivel mint emlitettem, a saját hibáikból sem tanulnak.
Nem aggódom, a fideszeseknek mindig egy ellenségkép kell, hogy eltereljék a figyelmet a saját inkompetenciájukról. És mivel sok a 2 számjegyü IQ-val rendelkező ember, könnyen találnak bázist is maguknak. Ugyanis a gondolkodás luxus, nem mindenkinek adatik meg.
És lényegében tökéletesen mindegy, ki az ellenség, éppen az, akit az aktuális történések feldobnak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.29. 10:43:18

@morph on deer:

"@MaxVal BircaMan HJCD: Birka, te ennyire nem vagy hülye! Engem meg végképp ne nézz annak! Úgy védesz egy álláspontot, hogy amikor kiderül, hogy nem tudod igazolni az állításod, elkezded definiálni a vita tárgyát. Nem, nem az elején tisztáztad, hanem a végén. Ráadásul nem érdekel, hogy 500 évvel ezelőtt mit jelentett egy szó, ami ma tök mást jelent. Továbbá a homofóbia kifejezés nyelvészetileg és nem "keresztény értelemben" van definiálva. Ez nem a te hatásköröd birka! "Homofóbia: félelem, idegenkedés a homoszexualitástól, illetve a homoszexuálisoktól. Tágabb értelemben a homoszexuálisokkal szembeni ellenérzések, hátrányos megkülönböztetés általános megnevezése." Ennyi birka. Az mondjuk továbbra is ködbe vész, hogy Jézus mitől volt homofób?? Betoltál zsigerből egy faszságot, aztán beleragadtál..."

Megvédtem álláspontomat, sőt NEKED segítettem, hogy rájöjj, hol a gondod.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.29. 10:44:32

@morpho:

"@MaxVal BircaMan HJCD: Birka, te ennyire nem vagy hülye! Engem meg végképp ne nézz annak! Úgy védesz egy álláspontot, hogy amikor kiderül, hogy nem tudod igazolni az állításod, elkezded definiálni a vita tárgyát. Nem, nem az elején tisztáztad, hanem a végén. Ráadásul nem érdekel, hogy 500 évvel ezelőtt mit jelentett egy szó, ami ma tök mást jelent. Továbbá a homofóbia kifejezés nyelvészetileg és nem "keresztény értelemben" van definiálva. Ez nem a te hatásköröd birka! "Homofóbia: félelem, idegenkedés a homoszexualitástól, illetve a homoszexuálisoktól. Tágabb értelemben a homoszexuálisokkal szembeni ellenérzések, hátrányos megkülönböztetés általános megnevezése." Ennyi birka. Az mondjuk továbbra is ködbe vész, hogy Jézus mitől volt homofób?? Betoltál zsigerből egy faszságot, aztán beleragadtál..."

Megvédtem álláspontomat, sőt NEKED segítettem, hogy rájöjj, hol a gondod.

morph on deer 2017.06.29. 12:57:26

@MaxVal BircaMan HJCD:
Már látom, hogy rájöttél - csak kilencésfélmilliópetéjű ikrek vagyunk ..!

BéLóg 2017.07.11. 13:48:19

@hexa: Olyan ez mint a nemlétező migráncskvóta ami van és még jó is mindenkinek. Megmondta a Gyurcsány is.

Margitka1 2018.06.29. 08:18:07

2.rész.

Pedig CSAK a KSH adatok lettek a zsidók szemeikbe vágva. Természetesen nem lett volna baj, ha ezt igazi magyar bíró tárgyalja. Igen, az tárgyalta, de az ügyészek zsidók voltak. Egyik könyve a kinevezett vádlottnak, a Negyedik bíródalom, (gondolom, már tudják kiről is van szó, de nem szabad említeni a nevét, mert a zsidók azonnal feljelentik és elítélik képzelt beteges vádjaikkal.) ami a zsidókról szól, és bizony kikezdte a zsidók nem becsületes agyukat. Mert ugye, hogyan meri valaki megkérdőjelezni Ő méltóságú zsidók becsületét, ami sosem volt az évezredek során. A Berettyóújfalui ügyészség egyik zsidó ügyésze a Kazainé dr Barta Hajnalka mindent elkövetett a halálos ítélet végrehajtásában a kinevezett vádlott ellen. De nagyon hamar lerendezte a kinevezett zsidó vádlott a zsidó nő fizimiskáját, és még a legfelsőbb bíróságra is elfutott és lihegve adta elő, egy művész kirugdalta a tárgyaló teremből a magyar igazsággal. De ugye, miért zsidó a zsidó? A pattanások hátán is visszakacsint a gennyére. Így aztán a következő kirakat perre már egy újabb felvértezett zsidó lépett a kinevezett vádlott ellen. Dr Gut Béla Richárd ügyész. Ugye nem merik kimondani, már a neve is zsidó. A tárgyalás végén, amikor a zsidóügyészre került a sor, egy óra hosszat taglalta, a semmi nullát. Vigyorogva cáfolta meg a kinevezett vádlott a süketelését, öt perc alatt. A bíró ejtette az ügyet, mondván, nem történt holokausztsértés, hiszen ami megjelent írás azt mind az Interneten fel lehet lelni a KSH adatok közt, és csak másolatok voltak, amiket nem a zsidók kinevezett vádlottja tett fel, vagy írt, vagyis a megbuzerált honlapján fellelhető volt. Ugye, a magyar fellélegezhet, vége a zsidó folyogatásnak. De nem így történt. Ez a nyughatatlan zsidó gyerek, a dr Gut Béla Richárd nem nyugodott, már nem tudott belekötni a dokumentumok igazába, már abba kötött bele, a kinevezett vádlott adta fel a honlapjára a zsidók elleni igazságot KSH másolattal. Bizonyíték ide vagy oda, zsidó állítja, és az úgy van rendjén, és az, az, igaz, nem a bebizonyított magyar ember igazsága. De ami még levakarja a magyar ember arcáról a bőrt, az, az, amikor a zsidó még azt is kimeri mondani alsó szájának hosszával, hogy a tárgyalás utáni eseményeket valaki megírta, és azt a kinevezett vádlott tehette. Most a zsidó, a tárgyalást újra tárgyaltatja, csak azért, állapítsák már meg, ki is merte feltenni az Internetre a tárgyalás elhangzott szövegeit. Elég furcsa. Mert a kinevezett zsidó vádlottnak kellene balhéznia, hogy ki merte az Ő tárgyalását feltenni az Internetre az ő neve alatt. De itt nem erről van szó, és nem a Nemzeti Szocialista Rendszer Bűnei Nyilvános Tagadásának a Büntette a lényeg. Itt már a zsidóbosszú. Milyen jogon merte ez a koszos magyar a zsidókat kiejteni a száján, a saját magyar hazájában. A zsidói kinevezett vádlott csak akkor menekülhet meg a zsidói bosszútól, ha megmetszeti a farkát. És ezt dr Gut Béla Richárd végzi el a zsidói hovatartozásának eszméjével a zsinagógában. Biztosan lesz ennek folytatása, hiszen a Debreceni bíróság helyt adott a zsidó gyereknek, félnek tőlük, ahogyan a tárgyaláson is lehetett látni a bírói arcokon. De ne csodálkozzunk ezen a kibicsaklott zsidói holokauszt törvényen, hiszen az Orbán rezsim vezetője már olyan törvényt is hozott, hogy a bajba jutott külföldi embereket nem szabad segíteni, mert 3 év börtönt is kaphat. Akkor, ez a zsidóbosszú elenyészik a már kiherélt magyar jog és törvény alatt. Fel a fejjel magyarok, igaz fogyunk, de nő a holokauszt túlélők száma, a zsidók törvényei ellenünk, és a roma népesség is, de kit érdekel!
Interneten megjelent cikkekből merítve. Ami fontos, olvasva a zsidói vádakat, NEM A ZSIDÓK KINEVEZETT VÁDLOTTJA ÍRTA EZT A CIKKET. Nevet nem írok, mert tanúságos ez a történet. Ha aláírom a nevemet a zsidók azonnal perbe fognak. Sajnos idáig fajult a magyar jog, nincs sajtószabadság, és véleménynyilvánítás sem, olvasva az interneten a sok névnélküli írást.

Feladó : almanndr@freemail.hu
Címzettek : birosag@bujfalu.birosag.huberettyoujfalu.jj@hbmkh.gov.hudebrecen.fell@mku.huenelle@freemail.hubirosag@dit.birosag.huberettyoujfalu@mku.humarjory.vandenbroeke@europarl.europa.eujudit.harmat@mku.hudeputy.beu@kum.huemberimeltosagtanacsa@emberimeltosagtanacsa.hupsc.bev@kum.huhajdumrfk@hajdu.police.hubirosag@debrecenit.birosag.hulakossag@kim.gov.hufov.fou@mku.husajto@keh.huszucs.erika@mku.hubirosag@debrecen.birosag.husajto@bvop.hujaume.duch@europarl.europa.euinfo@mku.hu
Dátum : 2018-06-28 17:11:14.

Margitka1 2018.06.29. 08:21:41

1-rész.

Pár perce kaptam Brüsszelből. Ide másolom. Az EU, az EP képvieslők is tudnak erről az ügyről. Mint Marjory Van Den Broeke Brüsszelben, vagy Jaume Duch EP szóvivő. De az igazságügyi miniszter úr is. Budapesti nyomozó ügyészség, Köztársasági Elnöki Hivatal. És még lehetne sorolni. Nézzék meg az emailokat kik is kapták kézhez.

Gondolom nem örülnek ennek a cikiknek. Pedig ezt a cikket több ország jogi hivatalának oldaláról másoltam ide. Bizonyos dr Almann néven lett feladva. Kicsit gondolkozhatna a Debreceni bíróság, a Debreceni és a Berettyóújfalui ügyészség is a jogtalan tárgyalások miatt. A világhírű író, zeneszerző életét keseríti meg ez a valótlanságon alapuló vád. Külföld elítéli a Debreceni bíróságot, az ügyészségeket. Nem elég, Szeged rossz hírnevét olvasgatnunk a világ szinte összes újságjában, de csatlakozik lassan Debrecen is. Jó lenne, ha nem az egyéni érdekeket, gondolok most a zsidók nem létező sértésére amit ez a per foglal magába, követnék, hanem a becsületet tartanák szem előtt, és nem egy pár idétlen zsidó bosszúját.

Semjén Zsolt, Brüsszel.

A debreceni, zsidói, jogi elnyomás.

Micsoda élményeken megy át az, aki éppen a tilos zsidó témába esett bele. Érdekes történet, ami kering az Internet oldalakon, és sajnos már nem tanúságos, mert a Magyarországon lévő önkényuralom alatt, az Orbán ránk szabadította 2010-ben a zsidókat. Ma 2018-at írunk és nem szabad a zsidókat még említeni sem a múltbéli aljasságuk elkövetésének súlyában. Ma meg már olyan pofátlanok, hogy a bíróságok is félnek tőlük. Egyik esetet tárnám fel, egy bírósági per van folyamatban már évek óta, kirakat per, amiben a zsidókat nem sértette meg a vádlott, (a zsidók szerint vádlott.) csak lett írva róluk elég sok igazság. No, nem a vádlott írta le, egy rossz akaró a vádlott nevében a KSH adatokat szem előtt tartva. De már az is röhejes, ha írnak róluk, azt is bünteti az Orbán szétszedett alap-magyar törvénye.
süti beállítások módosítása