Eddig sem voltak különösebb illúzióim a kormánypárti sajtó tevékenységét illetően, látva az origo szisztematikus leépítését (ahol mára konkrétan ott tartanak, hogy a kényes témáknál kívülről küldött, előre megírt cikkeket tesznek be a szerkrendszerbe), a Tények és a Nemzeti Hírtévé agyhalálát és a leginkább hírforrásnak használt resztli elképesztően szarul megírt cikkeit. Tegnap tényleg csak a kíváncsiság vezérelt, és éjfélkor, amikor a Lex CEU miatt felháborodott tömeg egy kisebb része még mindig az utcán volt, megnéztem, hogy a Mészáros-Habony-Rogán Bermuda-háromszögben mi tűnik el a nap híréből, illetve mi kerül belőle elő. Reggel következett a nyomtatott sajtó, ha már szemlézünk ugye, akkor csináljuk rendesen.
Az éjféli állapotfelmérés után az jött ki, hogy két Magyarország létezik, egy, amiről az ún. ballibzsidósorosbérencgecik írnak (index.hu, hvg.hu, 444.hu) és van a másik, ami a kormány seggéből kilógó csövön át tolja a napi betevőt - ide tartoznak például a vidéki lapok online és nyomtatott verziói, melyekben egy büdös szó sem nagyon esett arról, hogy mi történt vasárnap a fővárosban. Mintha egy alternatív valóságban lennék, ahol a focieredmények vasárnap este vezércikké válnak, nem is beszélve a rácalmási passiójátékról, mint breaking news kategóriás eseményről.
Azért fura ez, mert az m1 Híradója elég hosszan beszámolt a tüntetésről, a fél 8-as adásban vagy 8 percet szenteltek a 60-80 000 fős eseménynek, amit persze elbagatellizáltak és összemostak a menekültkérdéssel, MSZP-s politikusokkal és a tüntetés okáról mit sem sejtő külföldiekkel, és szó sem esett arról, hogy a netadó elleni demonstráció mögött ez volt a második legnagyobb tömeg, ami Orbán rezsime ellen így szólalt fel. (Mindezt tették persze a BBC-elvek szigorú betartása mellett.)
A vidéki lapokban elhallgatott Sajnálatos Eseményről az ország a nagyon viccesen Tényeknek hívott TV2-s műsorból is tájékozódhatott, ahol Németh Szilárd rezsibiztost/Sorosügyi szakértőt idézték a “nem voltak elegen” mantrát toló riport felvezetésében, aki a külföldről irányított ügynökszervezeteket mosta össze a CEU-üggyel. A szegmensben a tüntetésről túl sok szó nem esett, annál inkább a kormány álláspontjáról, illetve a Ripostra hivatkozva tolt ótvaros nagy baromságról, amit a teljes kormánypárti sajtó átvett:
Soros repülőkkel utaztatta Budapestre a tüntetőket.
Ezek után már csak azon csodálkoztam, hogy a Soros=gyíkember motívummal nem találkoztam a 888-Pesti srácok-Lokál-Ripost-origo tengelyen, de hol van még a nap vége, ugye. Az origo a címlapon kis hírekben foglalkozott az eseménnyel, a 888-on a napi sorosozás mellett egy hír szólt a demonstrációról (nekimentek a rendőröknek), a Lokál a Ripost-vonalat tolta, a Pesti srácok a stábjukat kötéllel fenyegető tüntetőkkel + ügynökszervezetekkel támadt.
Szóval ha valaki csak ezekből a forrásokból tájékozódott tegnap éjfélig, akkor az utcán randalírozó, kormánypárti újságírókat fenyegető, ügynökök pénzelte, migránsvédő, a tüntetés céljairól mit sem tudó, repülőn beutaztatott, kevés számú emberről tudott. Hátha a reggeli napilapok rendbe teszik a dolgokat, gondoltam.
A Bors egy szóval sem említi a tüntetést, ahogy a Ripost sem, a Blikk egy kiemelt hírrel tolja, de hát a bulvárnak Stohl férficsókja fontosabb, ez érthető. A Magyar Nemzet vezércikkben hozza a tüntetést, a Népszava is, a Magyar Hírlap viszont tudomást sem vesz róla. Az egyetlen kormánypárti napilap, ami megemlíti, az a Magyar Idők, ahol a Soros-birodalom gépezetéről írnak a címlapon, egyfajta liberális Halálcsillagot vizionálok, és Jedi-köpenyes Orbánt, de sajnos a cikk csak a Ripost-Németh Szilárd-vonal habosítása.
Szóval, semmi 'leges, nincs itt semmi látnivaló, tessék szépen továbbhaladni.
2017.04.10. 09:37:12
cukkmukk 2017.04.10. 09:37:56
RTB 2017.04.10. 09:38:27
Természetesen közpénzből, illetve közpénzből folyósított hitelből működik a Habony birodalom.
medve97 2017.04.10. 09:43:01
Szóval ha csak emiatt is, de emelem kalapom a hatalom előtt, megcsinálták!!!!, átmosták a szavazóik agyát, biztosították a győzelmüket. Ne legyen igazam.)
De grat a cikkért, meghökkentő is lehetne, de már nem lepődök meg! Pont a nagy duett előtt kapcsoltam a tv2-re, az utolsó "nagy" hír éppen a kevesen mentek el volt, na ott eszem-f@xom megállt hirtelen. Tipikus okosabb lettél volna, ha csöndben maradtál volna eset. Repülőgéppel tüntetőket baaaxdmeg!!
Leadfoot 2017.04.10. 09:49:06
janek_ 2017.04.10. 09:51:22
polly graph 2017.04.10. 09:51:23
Trackers 2017.04.10. 09:57:31
Nekem mindennap ez jön ki.
Pl ebben a cikkben is.
netrion 2017.04.10. 09:57:53
Trackers 2017.04.10. 10:02:06
"Minden ellenhang, más vélemény eltiprása, az egyszerű érzelmekre ható, közös ellenségkép "
Itt az indexen is rendesen cenzúráznak, és az ellenségkép is pipa, Orbán a patás, az Oroszok, és Fidesz képében, naponta felvezetett koreografált rettegésben.
Azaz minden alternatív valóság képnek szüksége van ezekre az ellenségképekre, és ellenséges média és vélemények megbélyegzésére, különösen azoknak melyek mereven elutasítják a másik alternatíváját.
A kérdés csak az melyiknek hisznek többen, és ebben ma a Fidesz vezet.
Pedig a legolvasottab újságok, és TV-k a ballib valóságot propaglják.
szépjuhászné 2017.04.10. 10:03:32
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.04.10. 10:05:38
Ezt már nem először olvasom tegnap óta, de NEM. Ez csak a mostani ciklusra igaz. De 2014 előtt is voltak ilyen nagy tüntetés, lásd Operaház előtt az új Alaptörvény ellen, meg a MILLA tüntetések a Szabad Sajtó útján. A különbség csak az, hogy azok nem vonultak.
netrion 2017.04.10. 10:09:17
Ha pl. feltárnak egy fideszes céghálót, és leírják, hogy ki áll az üzletek mögött, azoknak az állításoknak utána lehet nézni. De egy ilyen Soros-állításnak nem, mert csak be van dobva, minden alátámasztás és bizonyíték nélkül. Az utóbbi egészen másfajta "újságírás".
Thunder_th 2017.04.10. 10:15:29
medve97 2017.04.10. 10:16:21
Na de ekkora szakadék még sosem tátongott két oldal igazsága között szvsz.
Aki ma párttól függetlenül szeretne híreket kapni, olvasni, főhet a feje(m), hogy ugyan hova is kattintson, mert minden egyre csak távolodik a valóságtól.
saks 2017.04.10. 10:17:10
Dilemmában van. A kezeit nézegeti és azt kérdezi magától: "Melyik is a soros?"
Boka1 2017.04.10. 10:18:19
Trackers 2017.04.10. 10:20:12
A Jobboldaliak többsége is saját pénzen jött fel annak idején tüntetni.
Mégis azt írta az Index, 444, HVG vonal hogy szervezett utaztatás keretében érkeztek a tüntetők, holott ez legfeljebb néhány száz lehetett akkor is meg most is, akiket szervezett keretek között utaztattak.
Izo 2017.04.10. 10:20:21
tollas 2017.04.10. 10:21:37
Indexnél már annyira félnek a kommentektől, gyakorlatilag csak az időjáráshoz lehet hozzászólni :-D
Bocsi, ahhoz se.
sírjatok 2017.04.10. 10:22:24
Ez nem csak itt van így, lásd pl. Trump.
Trackers 2017.04.10. 10:24:39
A valóság ebben az esetben is a kettő között van.
Azaz valóban van és létezik az oroszok által tolt propaganda, de létezik a Soros-Clinton tengely mentén működő média halmaz is.
Mitöbb utóbbi jóval hangsúlyosabban van jelen világszerte.
Viszont Soros az aki cenzúrázza a közösségi médiát, és eközben kutatásokat végez a közösségi média által a politikai pereferenciák megváltoztatására.
Azaz iszonyatos helyzeti előnyben van a többi alternatív véleménygyároshoz képest.
sírjatok 2017.04.10. 10:25:09
Tod az a baj, hogy a "másik valóság" folyamatosan faszságokat jósolt, és egyik se jött be. 7 éve hallom, hogy jövőre csődbe megy az ország, megbukik a fidesz, összedőlünk IMF hitel nélkül, kirúgnak az EU-ból, stb.
És minden évben, ha ezzel érvelek, megkapom, hogy jó, most ebben a pillanatban még nem, de jövőre, 2020-ra, 2022-re, na addigra biztosan.
Szóval igen, 2 valóság van, csak az egyikről jól látható hogy folyamatosan hazudik.
csepelhirek 2017.04.10. 10:25:42
"A kérdés csak az melyiknek hisznek többen, és ebben ma a Fidesz vezet.
Pedig a legolvasottab újságok, és TV-k a ballib valóságot propaglják."
A fidesznek hisznek többen, de a többség a "ballib" médiát fogyasztja.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 10:26:10
Még a kispandák születtek a pekingi állatkertben jellegű cikkeiteket is átszövi a kormányellenes propaganda, meg hiszti.
És miért ne mutatná meg az ellenzéki média azt, ami ciki, gáz stb. Kunhalmi táncikálását pl.
Arról sem a köztévé tehet, hogy annyira hülyék vannak a baloldalt, hogy abban a pillanatban ahogy mikrofont lát és van előtte pár ember nekiáll a migráncsokról dumálni.
sírjatok 2017.04.10. 10:26:53
Szóval igen, két valóság van, csak az egyik - történelmi tapasztalataink alapján - nem az igazat mondja.
elemes 2017.04.10. 10:27:27
drhorrible 2017.04.10. 10:29:22
sírjatok 2017.04.10. 10:29:44
Trackers 2017.04.10. 10:30:06
Nincs ellentmondás.
Az ország 60-70 %-a nem olvas újságokat, interneten se, és nem érdekli politikai.
PL annak idején volt egy szavazás a 2010-es választás elött, itt az indexen, hogy kire szavazol majd.
Na azt majdnem az SZDSZ nyerte, mert kicsivel maradt le az MSZP-től.
Pedig ....
sírjatok 2017.04.10. 10:33:34
Az egyik szerint jövőre csődbemegyünk, kirúgnak az EU-ból, és bevezetik a diktatúrát.
A másik szerint minden csodás.
Na most az első biztosan hamis, hiszen mikor 2010-ben állították, hogy jövőre csődbe megyünk, akkor mára látszik, hogy hazudtak. Mikor 2011-ben állították ugyanezt, ugyanezzel a logikával látható, hogy hazudtak. Stb. 2017-ig.
Szóval van két igazság, csak az egyik nem igaz. Ettől ugyan a másik sem biztos, hogy igaz, de az egyik tuti nem.
Fideszdroid 2.0 (törölt) 2017.04.10. 10:35:46
Örülök, h végre magatokra ismertél, már épp itt volt az ideje.
sírjatok 2017.04.10. 10:37:59
A: A menekültek hasznos munkaerő, nincs közük a terrorizmushoz, felpörgetik a GDP-t.
B: A menekülteknek hazudott migránsok igazából szarra se jók, csak a baj van velük.
No most látható, hogy a kötelező kvóták, illetve a különféle Abdul Mohamed nevű emberek apró megcsúszásai mindenféle kamionokkal nem az A. álláspontot erősítik. Ugye ha a menekültek olyan rohadt jó üzlet lennének, nem akarná őket szétosztani minden állam (hasonlóan ahogy pl. a területet, aranyat, olajat, technológiát sem igyekszik szétosztani senki).
minden_no_a_puncijaval_gondolk 2017.04.10. 10:38:49
sírjatok 2017.04.10. 10:40:38
vilmos.nagy 2017.04.10. 10:40:48
Első videó, olyan ~0:45 körül mely, hogy a szervezők rigmusokat tanítanak a külföldieknek (akiket persze Soros hozatott, pénzen). A magyar néni tanítja a külföldi srácnak, hogy „Ne írd alá János”. Majd egy kör után, kinéz a kamera mellé (technikus? riporter?), s megkérdezi: „Jó vó't?”.
Thunder_th 2017.04.10. 10:42:04
Boka1 2017.04.10. 10:43:25
2010-ben nagyon pontosan előre jelezték az Indexen is.
Alick 2017.04.10. 10:43:28
magyaridok.hu/velemeny/soros-gyorgy-es-birodalma-1-resz-1557898/
sírjatok 2017.04.10. 10:44:47
medve97 2017.04.10. 10:45:09
Nem tudom merre laksz, de a kerítés pl. hatástalan. Ki sem volt próbálva élesben, mire elkészül (még kész sincs!) pont itt nem lesz migráns. Szó szerint egy guriga taknyot nem ért, nincs is mindenhol, mivel nemzeti parkokba stb nem rakhattak. Szóval kis sétával simán megkerülhető, folyópartokon is pl. Vagy egy jól irányzott vágás... Ennyit erről. :D
Nem Penny hajója 2017.04.10. 10:46:58
cauhtemoc 2017.04.10. 10:47:09
cauhtemoc 2017.04.10. 10:48:18
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2017.04.10. 10:48:21
sírjatok 2017.04.10. 10:50:51
Én úgy látom, hogy az emberek szoktak kerítéssel védekezni, valamint nem MO az egyetlen ország, aki kerítéssel védekezik. Én azt gondolom, hogy inkább valószínű, hogy a kerítés hasznos, mintsem hogy az a valószínű, hogy ezek az emberek meg országok mind hülyék.
Nyilván te máshogy látod, bár kicsit gyengíti az álláspontod komolyságát, ha ilyeneket írsz, hogy "ki sem volt próbálva ÉLESBEN", mert ugyan hogy a faszomba lehetne kipróbálni élesben, ha nem úgy, hogy megépítik és kipróbálják élesben.
Átvágni meg át lehet, csak utána már nehéz azt mondani, hogy "jaj én nem tudtam hogy ez már Magyaroroszág, jaj persze nagyon szívesen mentem volna a határátkelőhöz csak azt hittem hogy ez még Szerbia".
teéjesenmindegy 2017.04.10. 10:52:09
Ez igy van. Csak az egyik oldal folyamatosan nyekereg, hogy nincs sajtószabadság, nem hazudhat amit akar, és demokrácia sincs, és bezzeg a másik oldal mennyit hazudik.
sírjatok 2017.04.10. 10:52:45
Szerintem pont ezt állítja ő is. A kurva anyjába pedig az menjen el, aki egy higgadt vitában személyeskedni kezd, pl. Te.
"Kurva nagy különbség, amit te nyilván értesz is,"
Most "ugyanaz pepitában" vagy "kurva nagy a különbség", mert mindkettőt mondod.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 10:54:04
cauhtemoc 2017.04.10. 10:54:15
Thunder_th 2017.04.10. 10:55:10
sírjatok 2017.04.10. 10:55:16
sírjatok 2017.04.10. 10:56:21
cauhtemoc 2017.04.10. 10:57:14
medve97 2017.04.10. 11:03:45
Az eredeti téma nem is ez volt, hanem az, hogy a kormánykritikus média tényekkel alátámasztva közöl általában híreket, addig a habony birodalom egyszerű hazugságokkal, ferdítésekkel, ne kelljen példát írni.
Gipsz Ferenc 2017.04.10. 11:04:39
Ezt kerem en mind lattam. Szavaimat csak a gyikember osszeeszkuvok meg a hatterhatalom nyilvan tagadni fogja. Megprobalnak majd itt lejaratni es kozben uldozni is fognak, de vallalom, mert az embereknek meg kell tudniuk az igazsagot.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:06:36
sírjatok 2017.04.10. 11:06:52
Ez igaz de ez még inkább azt mutatja, hogy ez egy sokkal rétegebb dolog mnt látszik. Ezeknek az embereknek az elhivatottságát, jóakaratát nem vonom kétségbe, de ezek rétegproblémák, amivel foglalkoznak.
"Ha valami itt elindul, amit az értelmiség is támogat"
Megint nagyon igyekszem visszafogni a gúnyolódásomat, tényleg, mert nem akarok bántó lenni, de ezt is nem először hallom, hogy "valami elindul". Valami micsoda? A vesszen Orbán nem épp egy konkrét program vagy vízió, amire fel lehet építeni valamit. Annyi valami indultá már el, a Nolimpia, Tanítanék, ezer kis pártocska, stb.
Még a rétegroblémákról. Figyelj, tömény demagógia jön. Az embereket kb. a következő dolgok érdeklik:
- jutnak-e egyről kettőre, van-e elég pénzük az életre, távlati célokra
- biztonságban vannak-e
Az embereket a következő dolgok nem érdeklik:
- homokosházasság, transzneműek jogai
- CEU
No most a "kerítésépítő viktor" az sokkal jobban illeszkedik a profiljukba, mint a "CEU soros". Az, hogy itt nem arat a Béke Vallásának Teherautója, az sokkal többet számít, mint az, hogy most valami amcsi milliárdosnak jó-e vagy sem.
Ezért volt az inetadó ellen nagy tünti. Mert az az emberek profiljába vágott. Arról volt véleményük.
És lehet azon nyafogni, hogy jaj akkor az emberek hülyék, buták, birkák, és majd mi jobban tudjuk hogy mi a jó nekik, csak ezzel meg nehéz választást nyerni. + az ilyen társadalomjobbító kísérletek valahogy mindig csődöt mondtak.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:08:55
Erre jönnek? Nem. Ez a tény.
A négymillió éhező az hol is van alátámasztva?
netrion 2017.04.10. 11:10:32
A keírtés hatásos lehet pár száz ember ellen, de ha tízezrével lennének a kerítés mentén, akkor te sem gondolod komolyan, hogy visszatartaná őket. Reméljük, erre nem is kerül sor.
Jenyei 2017.04.10. 11:10:55
roxxtar 2017.04.10. 11:11:21
sírjatok 2017.04.10. 11:12:12
Thunder_th 2017.04.10. 11:13:22
sírjatok 2017.04.10. 11:13:25
roxxtar 2017.04.10. 11:14:34
morph on deer 2017.04.10. 11:14:39
"Viszont Soros az aki cenzúrázza a közösségi médiát, és eközben kutatásokat végez a közösségi média által a politikai pereferenciák megváltoztatására.
Azaz iszonyatos helyzeti előnyben van a többi alternatív véleménygyároshoz képest."
Azt ugye tudod, hogy milyen egetverő marhaságról írtál itt?
Ebből legfeljebb az utal a valóságra, hogy "kutatásokat végez" - de valójában az is az a fajta statisztikai adatelemzés, amit a Google-tól kezdve a Facebookon át, mindenki mindenhol, továbbá minden valamire való webáruház vagy céges honlap megtesz, többnyire a szolgáltatója segítségével.
Még rosszabb hír, te magad megveheted a szükséges programokat, vagy szolgáltatásokat.
Ami még ide tartozik: nagyobb péunzügyi-, vagy tőzsdei befektetésekkel foglalkozó cégek, állami vagy egyéb, titkos- vagy kevésbé titkosszolgálatok általában specifikus algoritmusokat használnak elemzéshez, a várható események modellezéséhez, stb.
Ez már jó ideje egy szakág, manapság egyre szélesebb körben használatos.
Ebben semmi újdonság nincs, azon kívül, hogy a tájékozatlanokat meg lehet vezetni a "hírrel".
sírjatok 2017.04.10. 11:14:48
sírjatok 2017.04.10. 11:16:42
Kicsit mintha finomodna az álláspont a korábbi "elég egy vágás, semmit nem ér az egész" kijelentéshez képest.
Netuddki. 2017.04.10. 11:16:43
Tudjátok, azért nagy a pofájuk ezeknek a tolvajfidesz szekerét toló médiumoknak, mert azt hiszik a libsiknek büdös a gyújtogatás, és nem úgy viselkednek mint a 2006-os csőcselék. Idáig bejött nekik.
Könnyű olyanokkal szemétkedni, akikről tudod úgysem vág pofán érte. De akkor mit lehet tenni?
Netuddki. 2017.04.10. 11:17:22
Netuddki. 2017.04.10. 11:17:58
Csak halkan kérdezem, nem kellene felgyújtani a köztévét és a csigakettőt? Ha 2006-ban az orbánéknak lehetett, akkor most is lehetne.
Tudjátok, azért nagy a pofájuk ezeknek a tolvajfidesz szekerét toló médiumoknak, mert azt hiszik a libsiknek büdös a gyújtogatás, és nem úgy viselkednek mint a 2006-os csőcselék. Idáig bejött nekik.
Könnyű olyanokkal szemétkedni, akikről tudod úgysem vág pofán érte. De akkor mit lehet tenni?
roxxtar 2017.04.10. 11:19:32
Thunder_th 2017.04.10. 11:20:54
blah 2017.04.10. 11:21:00
tippan67 2017.04.10. 11:21:36
Én úgy érzem, hogy az igazi Magyarország, az élet igazi arca valahol a két vonal között húzódik.
minden_no_a_puncijaval_gondolk 2017.04.10. 11:23:15
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:23:17
Neked otthon van ablakod? Minek? A betörőt úgysem állítja meg.
A kerítés egy védelmi eszköz. Jelen helyzetben elég. Ha majd százezrek jönnek, akkor megerősítik, kiáll a hadsereg, aknazárat telepítenek, stb.
Bodó Róbert 2017.04.10. 11:24:37
a szellemiségük ugyanaz mint a náciknak és a kommunistáknak, elnyomni a szabadságot, alattvalókat és nem polgárokat akarnak.
a gazdasági teljesítmény még ha valóban saját erőből lenne jó, akkor se indok mert a nácik is gazdasági virágzást hoztak Németországba, de az ára sokkal súlyosabb volt mint az ideiglenes eredményei.
szerencsétlen ez az ország, mert mindig volt és van olyan tömege a társadalomnak akik hasznos hülyékként bázist adnak ilyen elnyomó, mocskos, diktatórikus faszfejeknek mint orbán és elődei.
Netuddki. 2017.04.10. 11:24:42
Thunder_th 2017.04.10. 11:24:50
sírjatok 2017.04.10. 11:27:40
Netuddki. 2017.04.10. 11:27:44
netrion 2017.04.10. 11:29:15
Netuddki. 2017.04.10. 11:29:20
Amúgy meg, 2 millióan voltak szerintem. Muhaha!
sírjatok 2017.04.10. 11:30:23
sírjatok 2017.04.10. 11:31:56
Pl. aki nem követ el egy ennyire nyilvánvaló és ostoba érvelési hibát az első mondatában.
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes
sírjatok 2017.04.10. 11:33:36
Ez igaz, de hát nem is arról van szó, hogy megtámadott a szerb hadsereg, hanem hogy max. pár száz fős csoportokat kell elriasztani. Szóval akkor abban kb. egyetérthetünk, hogy a kerítés a JELENLEGI helyzetben nem rossz, persze ha tankokkal jönnek akkor meg nem jó de hát csak nem.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:35:48
Thunder_th 2017.04.10. 11:36:01
aribarika 2017.04.10. 11:38:24
Thunder_th 2017.04.10. 11:40:51
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:42:57
De most akkor végül is miről beszélsz? Alapfokú biztonságtechnika, hogy a veszély mértékének megfelelő védelem kell. A kerti budira elég egy lakat, nem kell rakétavédelmi ütegeket felállítani.
Per pillanat ez elég - ha változik a helyzet, akkor el is lehet bontani, ki is lehet bővíteni. Basszus, senki sehol nem mondta, hogy ezer évig minden problémát megold a kerítés.
Nagyon optimista vagy az aknazárral. Legyen igazad, és ne legyen rá szükség.
John Doe3 2017.04.10. 11:43:17
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:44:27
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:45:19
Atticusss 2017.04.10. 11:45:33
Gipsz Ferenc 2017.04.10. 11:46:36
campobaszo 2017.04.10. 11:47:59
sunblind 2017.04.10. 11:49:45
Thunder_th 2017.04.10. 11:49:52
kalbász 2017.04.10. 11:53:56
Persze ez szektán belülről maga az objektív valóság, mindkét esetben.
Az index se semmi, de ennyire nem tolja fullban, csak finomabb módszerekkel befolyásol.
kalbász 2017.04.10. 11:55:48
Szektásítás completed.
Kellemes harcot a másik szektával, a te kiképzésed befejeződött.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 11:57:51
Csakhogy, az egyik nyilvánvalóan kamu, mert nem éhezik 10ből 4 ember az országban, a másikra meg semmi bizonyítékod nincs, hogy mi az igazság.
Mákosi Rátyás 2017.04.10. 12:03:24
ryswell 2017.04.10. 12:04:21
BitPork 2017.04.10. 12:12:53
2017.04.10. 12:13:14
Trackers 2017.04.10. 12:14:34
Azt állítottam, hogy Soros cége végzi a cenzúrázását a közösségi médiában.
Ez minden kétséget kizáróan igaz:
soros.news/2017-02-10-facebook-fact-checker-censorship-team-funded-by-george-soros-aim-is-to-silence-real-facts.html
A másik része, pedig arra, hogy a közösségi médiát politikai preferenciákbefolyásolására használja.
Ez pedig a kiszivárgott levelezésből derül ki:
888.hu/article-soros-titkok-iv-internetes-megfigyelesen-dolgozhat-az-open-society
"nemcsak analizálja, elválasztja és letérképezi a begyűjtött adatokat, hanem ezáltal mély betekintést nyújt a felhasználók a közösségi médiában folytatott aktivitásába is."
Mercel 2017.04.10. 12:16:01
Jó ezt látni..:)
Közel a bukta ha "megnyerik" 2018-at ha nem.
2017.04.10. 12:16:21
Az origot picit többen.
A Blikket mondjuk veszi még a paraszt, de Magyar Időket nem.
A vidéki regionális híroldalak meg mindig is ilyen szinten mozogtak. Szilvalekvárfőző fesztivál meg Kárpát-medencei böllérbajnokság 3 testvérváros részvételével lenyomja a világeseményeket is. Ez van. 1 hét múlva reagálnak majd egy harmadik világháború kitörésére is.
A CEU-t leszarom, de Orbán tetemét is betárcsázhatnák a szent magyar anyaföldbe. Vernék rá krumplit.
Trackers 2017.04.10. 12:16:40
Tehát azt állítod, hogy Soros Civil szervezetei által vásárolt repülőjeggyel nem jöttek tüntetni az országunkba ?
Trackers 2017.04.10. 12:17:50
Mások pedig azt várják, hogy a ballib politikusok tetemét szántsák be, Soros féle szervezetekkel együtt.
Ettől kerek a világ. :)
2017.04.10. 12:17:53
2017.04.10. 12:18:30
2017.04.10. 12:19:22
V. A. 2017.04.10. 12:27:38
Már a sokadik helyen olvasom, hogy ez a netadó utáni legnagyobb tüntetés. Az általam talált adatok szerint (mandiner.blog.hu/2014/10/28/megtelt_a_hosok_tere_a_legnagyobb_tuntetes_orban_ellen_tuntetesmatek_iv) akkor maximum 30.000-en vonultak ki az utcára (az akkori kormánysajtó szerint 10.000-en :) :)). Szerintem nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez volt a legnagyobb.
Úgy vélem, hogy ez a második hely csak egy félreértett indexe-s félmondatból származik, ami valahogy úgy szólt, hogy a netadó óta nem mozdultak meg ennyien.
Szóval higgyünk bátran ebben a csodában, hogy egy egyetem léte több embert mozdított meg mint az internet drágulása :)
(Persze az elmúlt hónapok, év korrupciós esetei is beszámítanak, gondolom, dehát még az utolsó Habony-Lázár stb... hír után sem került ilyesmire sor. Ehhez ez kellett)
V. A. 2017.04.10. 12:27:39
Már a sokadik helyen olvasom, hogy ez a netadó utáni legnagyobb tüntetés. Az általam talált adatok szerint (mandiner.blog.hu/2014/10/28/megtelt_a_hosok_tere_a_legnagyobb_tuntetes_orban_ellen_tuntetesmatek_iv) akkor maximum 30.000-en vonultak ki az utcára (az akkori kormánysajtó szerint 10.000-en :) :)). Szerintem nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez volt a legnagyobb.
Úgy vélem, hogy ez a második hely csak egy félreértett indexe-s félmondatból származik, ami valahogy úgy szólt, hogy a netadó óta nem mozdultak meg ennyien.
Szóval higgyünk bátran ebben a csodában, hogy egy egyetem léte több embert mozdított meg mint az internet drágulása :)
(Persze az elmúlt hónapok, év korrupciós esetei is beszámítanak, gondolom, dehát még az utolsó Habony-Lázár stb... hír után sem került ilyesmire sor. Ehhez ez kellett)
tnsnames.ora 2017.04.10. 12:30:07
Másfelöl szerettem volna itt a blog-hu-n is saját kommentet szánni a témának, gondolkodtam hová szúrjam be a témát illető saját friss blogposztom alábbi linkjét.
* Összesen két korrektebben zajmentes blog tudott sajnos csak felmerülni lehetőségként célirányosság mentén, a már eddig is hatalmas felhozatalból (Ténytár, Örülünk Vincent).
* Illetve ide egy nagyon nagy és nagyon zajos kommentkörnyezetbe, ráadásul, ahol legnagyobb százalékban vagyok offtopik evvel (kockáztatva egy esetleges kimoderálást emiatt).
liftinstinct.blogspot.hu/2017/04/ceu-tuntetes-egy-erdekes-aspektusa.html
Thunder_th 2017.04.10. 12:31:23
Void Bunkoid 2017.04.10. 12:33:56
Bezzeg azt, hogy ki az a tiv tivi, meg mitől blr a blr a majkából, meg a nézését meg a járását, na azt mind tudja bazmeg.
Lándzsa Erőskar 2017.04.10. 12:47:42
Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára 2017.04.10. 12:54:09
exterminador 2017.04.10. 13:02:20
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.10. 13:10:34
"Szöveg nélkül".
Nos, szöveg nélkül:
- Nézzük azokat az arcokat akik a tegnapi tüntetésen voltak.
Vessük össze a:
- 2006-os tüntetés
- a Kormány fő és alvezéreinek, szóvivőinek a pofázmányaival!
Kiktől vennél használt autót??
Szöveggel:
- Hallgasd meg a MOMENT-esek, a CEU tüntetők szövegét
Vesd össze a Habony-takony média ill. annak az idegbeteg Kovács nevű szóvivőnek a dumájával, aki - bár pár éve végzett a CEU-n - NEM EMLÉKEZETT hogy kapott-e amarikai diplomát!
Kinek hiszel??!!
No comment!
@Lándzsa Erőskar:
A nejem gyógypedagógus és a gyermekünket a "legújabb módszerek szerint" nevelgette.
Amikor már nagyon pofátlankodott, jól szájon vágtam! Így lett belőle igen kíváló ember!
Azt hiszem a FIDESZ esetében is színre léphet a "fater" !
kkkchris 2017.04.10. 13:19:16
Fideszdroid 2.0 (törölt) 2017.04.10. 13:29:40
Gondolom ezzel már nem fog foglalkozni libzsixx.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.10. 13:36:26
Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára 2017.04.10. 13:37:05
Nem sikerult a lakosag csere, nem sikerult a 18-as valasztasokig annyi arabot behozni, akikkel a balliberalisok megtudtak volna nyerni a 18-as orszaggyulesi valasztasokat.
Elbuktak a 18 valasztasokat, ezert visitanak most.
mgdé 2017.04.10. 13:45:22
Nem sikerült behozni? Akkor majd szavaznak levélben!
Gedeon Vinklmann 2017.04.10. 13:46:16
Egy belterjes kaszt, fingjuk sincs a valóságról, életükben nem dolgoztak még két percet sem.. Diktatúrát vizionálnak, legnagyobb gondjuk mely romkocsmában múlassák az időt.
2017.04.10. 13:47:40
exterminador 2017.04.10. 13:48:01
teéjesenmindegy 2017.04.10. 13:48:43
Ja, mert most mintha a hippik a ligetben táboroznának.
És azt is tedd hozzá, csak a történelmi húség kedvéért, hogy a balos tüntetésen nem vízágyúztak, nem nyomtatták a könnygázt, és nem volt rendőrattak. Éljen a demokrácia, lehet szabadon tüntetni.
exterminador 2017.04.10. 13:48:45
Treff Bubi 2017.04.10. 13:48:49
klauss 2017.04.10. 13:51:54
2017.04.10. 13:52:25
porthosz 2017.04.10. 13:53:04
Jelenleg az ellenzék kb. arra építi a teljes stratégiáját hogy meg kell buktatni Orbánt és/vagy a Fideszt.
Ez nagyon jó lesz, _nekik_.
Mert attól hogy egy másik tolvajt bandát ültetünk oda, hát bizony az országnak nem lesz jobb. Meg nekem sem.
klauss 2017.04.10. 13:54:20
közösperonos átszállás 2017.04.10. 13:55:37
Ez pontosan így van.
Ugye tudod, mibe kerül a kerítés, és mennyiből lehetett volna arányos védelmet kialakítani?
Na, hát szerintem is nyilvánvaló, hogy gőzöd sincs.
De legalább azt sikerült átverni az EU-n, hogy, mivel a schengeni övezet külső határát védjük, ő pengesse ki a telepítés+működtetés 90+%-át. Ja, nem, meg se próbálták.
2017.04.10. 13:56:04
John Doe3 2017.04.10. 13:56:47
teéjesenmindegy 2017.04.10. 13:58:12
Hát igen. Nem a liberális eszmékkel van a gond, hanem a hülye néppel, azt kéne lecserélni :D
Csak egy nagyon egyszerű kérdés.
Ott a tiv tivit meg majkát bámuló nép. Na, az nem akar arabokat itt látni. Mert sötétek, mert ismeretlenek, mert koszosak és mert robbantanak. Az egyik párt, a demokrácia jegyében azt teszi amit a nép akar. Nem engedi, harcol, pofázik, ugrál, kerítést épít. A másik elkezdi szapulni a népet, hogy rasszistázza, hol bunkózza, hol megpróbálja megmagyarázni, hogy miért hülye. és hogy mennyire kellenek ide az arabok. Vajon melyik lesz szimpatikusabb a népnek?
Skankhunt42 2017.04.10. 13:59:30
közösperonos átszállás 2017.04.10. 14:00:15
teéjesenmindegy 0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017.04.09. óta tag.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 14:00:24
Tüntetés - könnygáz - vízágyú - utcakő -Baló autója (épületet nem gyújtott fel senki sehol) - másik tüntetés, rendőrattak, kardlapozás.
Tetszik érteni? Ha a balos gigatüntetéseket is könnygázzal oszlatná a rendőrség, akkor lehet, hogy itt is előkerülnének a kockakövek..
manihol 2017.04.10. 14:00:44
teéjesenmindegy 2017.04.10. 14:01:12
Igen, ez így van. Mert a régi nickemmel kitiltotak a demokrácia és szólásszabadság nevében. Mi a kérdésed?
2017.04.10. 14:07:39
Fideszdroid 2.0 (törölt) 2017.04.10. 14:09:31
közösperonos átszállás 2017.04.10. 14:10:13
Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára 0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017.03.14. óta tag.
@Gedeon Vinklmann:
Gedeon Vinklmann 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017.04.10. óta tag.
közösperonos átszállás 2017.04.10. 14:11:12
Ez nagyon jó lesz, _nekik_.
Mert attól hogy egy másik tolvajt bandát ültetünk oda, hát bizony az országnak nem lesz jobb. Meg nekem sem. "
Történetesen amúgy de, mindkettőnek jó lesz. A dolog lényege annak megmutatása, hogy azért mindent nem szabad, mert elzavarnak, ami lényeges visszacsatolás.
közösperonos átszállás 2017.04.10. 14:14:34
:-)
xkcd.com/1357/
Ha tényleg kitiltottak ugyanezért a műsorért, az csak azt mutatja, hogy valamennyire működik azért a moderáció.
"Mi a kérdésed?"
Hogy miért mindig a nyolc hozzászólásos nickek nyomják direktben és agyhalottan a kormánypárti propagandát?
Egyébként nyilvánvaló, hogy miért, ún. költői kérdés. :-)
teéjesenmindegy 2017.04.10. 14:16:49
image.hotdog.hu/user/11angyalka/magazin/hosok_tere.jpg
http://www.patriotaeuropa.hu/wp-content/uploads/2015/09/Békemenet-2014.-március-29-Budapest-Hősök-tere-és-környéke.jpg
Teljesen lényegtelen, hogy melyik kép mikor készült. Szerinted ez úgy néz ki, hogy megálltak a csempéken, és a sarkuk sem lógott le az általad besaccolt 150x130 méterről?
Ismét mondom, nem az a lényeges, hogy melyik kép mikor készült, hanem az, hogy ennyire hülye módszerrel, mint amit te mondasz nem lehet megtippelni egy tömeg nagyságát.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 14:22:09
Miért nem tudtad kikerülni a szabadság téri tévészékházat, ami minden oldalról épp le volt zárva:
A tévészékházban semmi füst nem volt, ilyet eddig még senki nem is állított. Az autó előtte égett, kívül. És hogy te nem láttál füstöt abban a sötétben az biztos. Ja, a kidobálásról sem mesélt eddig senki.
Na, ezzel szépen beégetted magad, szerintem maradj csendben. A közelében nem voltál az eseményeknek, maradjunk ennyiben. Meg annyiban, hogy előbb könnygázoztak a rendőrök mint hogy bárki dobált volna bármit.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 14:31:51
Költői kérdés, ugye?
Azért megválaszolom. Azért mert mondjuk van egy b1 blog, aki kitiltja azt, aki nem azt fújja amit ők. Vagy a kettősmérce, vagy a szeka. Meg még másik 10.
Ja, ehhez nem kell csúnyán beszélni, vagy hülyeséget, elég, ha nem azt mondod ami a bloggazda világképe. Mert amit lehet, az fröcsögni a zorbánra, gyilkosságra felbújtani, elmesélni, hogy majd milyen lámpavason fognak lógni a fideszesek. Azt nem lehet, hogy mondjuk tényekkel alátamásztasz valamit, ami más mint a ballib prop.
Ennyi. Eztán vagy leszarod, és hagyod, hogy ugyanaz a 20-30 majom röfögjön magában, vagy csinálsz 3 kattintással egy új nicket. ( A másik lehetőség, hogy az új nickkel )
Na, aztán erre jöhetsz te, és kitalálhatod a kis összeesküvéselméletedet.
Ja, a kis képregényedhez: Igen, nem is mentem Strasszburgba, hogy nyivákoljak a véleménynyilvánítási jogaim megsértéséről, mint egyesek. Csak kicsit vicces, hogy a demokrácia őrzői és a szabad véleményért aggódó blogok mennyire kibasszák az ajtón a seggfejeket, akik nem azt mondják amit ők. Mert hát mind agyhalott seggfej, aki nem azt mondja amit pl te, ugye?
teéjesenmindegy 2017.04.10. 14:34:15
Aston Kanál 2017.04.10. 14:47:39
morph on deer 2017.04.10. 14:47:59
Tehát a Facebook számára végzett munka során szűrik az álhíreket - amikhez azért teljes terjedelmükben hozzá tudsz férni ezek után is, csak lesz rajta egy jelzés, mely szerint nem valós, és/vagy megerősíthető információ(ka)t tartalmaz.
Azaz téged mint felhasználót arra figyelmeztet, hogy az így kapott hír nem névértéken kezelendő.
A "dehonesztáló" információ pedig az, hogy a forráskutatásokkal foglalkozó újságirók Trump ellenes kijelentéseket tettek, vagy TeeParty-t minősítő jeluőt használtak, egyébként pedig "liberális" lapoknál (is) dolgoztak. És igen: eddig miért nem lépett fel Soros a CNN ellen...
A 888-as (!) cikk viszont csak feltételezéseket és spekulációkat tartalmaz:
"... internetes megfigyelésen dolgozhat."
Netán.
A jövőben.
És akkor nyilván majd azonnal befolyásolni fogják a politikai preferenciádat, mondjuk üzenetet fogsz kapni, hogy "látjuk, hogy túl sokat lájkol a kurucinfón, irgum burgum, de most aztán azonnal menjen és lájkoljon egy kis Gyurcsánt, de izibe..!"
Vagy nem így lesz?
Hanem akkor hogyan?
Végül is a hülye Soros is küldhetett volna szét egy "nemzetellenes konzultáció" feliratú levélkét, és cserében akkor az ő kódját küldték volna tovább, nem úgy, ahogy az itt történt:
b1.blog.hu/2017/04/09/orosz_szervekre_kuldik_a_nemzeti_konzultaciot_kitoltok_adatait_a_kormany_szerint_egy_igy_van_jol?utm_medium=indapass&utm_campaign=inda_notification&utm_source=notilayer&utm_source=fejlec_bloghu&utm_medium=noti-dropdown&utm_campaign=fejlec
Sz.Tiha 2017.04.10. 14:53:24
Skankhunt42 2017.04.10. 14:54:41
Doszika 2017.04.10. 14:54:52
Csaba Szikora 2017.04.10. 14:55:10
Skankhunt42 2017.04.10. 14:56:12
legközelebb a hazugságod igazítsd a tényekhez, h legalább egy level 1-es trollt át tudj verni
2017.04.10. 15:04:07
2017.04.10. 15:07:25
teéjesenmindegy 2017.04.10. 15:19:14
És nem, nem vettem részt semmilyen garázdaságban - ott voltam a tömegben, és futottam odébb amikor jött a könnygáz. Aztán voltak olyanok, akik elkezdtek dobálni. Aztán jött a vízágyú.
Szóval ne tereljél, a minden szabályt betartó, akkor még békésen tüntetők közé lett odafújva.
Úgyhogy ne gyere a nagy méltóságos és kulturált balos tüntetéssel. Ha ti kaptátok volna a pofátokba a gázt, akkor lehet, hogy ti sem kulturáltan és felsőbbrendűen viselkedtek.
Ja, és nem reklamálom, hogy tegnap nem bántottak senkit. Helyes. 2006ban sem kellett volna.
2017.04.10. 15:25:22
Skankhunt42 2017.04.10. 15:37:56
2017.04.10. 15:42:23
teéjesenmindegy 2017.04.10. 15:52:24
Figyelj, kamuzol. Ezt tudja mindenki aki ott volt. De végül is, mit számít, a saját nyomorult közönséged úgyis azt hisz amit akar, és nyilván neked fognak hinni.
2017.04.10. 15:57:21
Skankhunt42 2017.04.10. 16:02:13
Skankhunt42 2017.04.10. 16:06:34
2017.04.10. 16:16:08
Magentax 2017.04.10. 16:49:26
A tv2, a dunyhatévé vagy az m akárhány hiradójában?
Etniez 2017.04.10. 16:54:50
De míg az index inkább csúsztatni szokott, addig a habonymédia hazudik. Konkrétan hazudik.
Nem egyszer, nem kétszer. Teljes álhírgyár.
És ez azért egy minőségi különbség.
Továbbá én pontosan látom, hogy mikor akar befolyásolni az index és mikor nem. Az agyatlan fideszes nem ilyen, az elhiszi, megtanulja és bármikor visszaböfögi azt, amit éppen beletöltenek.
Én soha nem fogom elvtelenül védeni az indexet, ellentétben az agyatlan fideszessel.
2017.04.10. 16:59:23
közösperonos átszállás 2017.04.10. 17:04:27
Tehát, hogy összefoglaljuk. Nyomtad a kormánypaneleket tök ingyen tök spontán a B1-en meg a Ténytáron, aztán onnét kitiltanak (pedig tök kulturált voltál, véletlenül se az volt, mint ami a linkelt képregényen szerepel, habár annak alapgondolatára még mindig nem reagáltál -- a szólásszabadság ui. nem az, hogy mindenhol mindenki olyan kreténségeket üvöltözhet, amilyeneket csak akar).
Ezért, hogy kitolj velük #1, regelsz egy új nicket.
Aztán, hogy kitolj velük #2, a tájukra se mész, hanem jössz ide a Commentre.
Tök világos minden, igen. :-)
"Ja, a kis képregényedhez: Igen, nem is mentem Strasszburgba, hogy nyivákoljak a véleménynyilvánítási jogaim megsértéséről, mint egyesek."
Dede, arról beszéltél, hogy nem tisztelik a szólásszabadságodat. Pedig a faszt.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 17:53:53
#2? Tényleg nem? Ott a profil, nézegesd. Kitiltottak a harmadik szempontról. Elmondtam amit akartam új névvel -egészen pontosan azt írtam le, hogy mekkora álszent baromkodás kérdést intézni a "fideszes barátaimhoz" úgy, hogy ezeket előtte szépen kitiltotta.
Gondolom azóta ezt is letiltotta, leszarom.
De tényleg engem olyan nagyon nem érdekel, hogy mit gondolsz. Gondold csak azt, hogy tényleg akkora tényező a blog.hu, hogy ide fizetett embereket küldenek, hogy meggyőzzenek titeket. Gondolj amit akarsz, tulajdonképpen leszarom. Engem különösebben nem érdekel az sem, ha téged fizet ezért valaki.
A kis képregényedhez meg annyit, hogy ha valaki kurvának áll, akkor ne sírjon. Ha nyit egy olyan blogot, amihez hozzászólhat bárki, akkor ne rugdossa ki azokat, akik nem értenek vele egyet. Főleg ne úgy, hogy közben a szólásszabadságot siratja.
Az Ellenálló 2017.04.10. 18:15:55
Ez az, ami többek között felháborít, hogy képtelen a komprumisszumra vagy a közös megoldásra, hiszen azért több, mint egymillió baloldali érzelmű ember is lakik ebben az országban. Nem kell annak lennie mindig, amit mi akarunk, de legalább ne érezzük azt, hogy magasról szarnak a fejünkre.
Egy apróság a melegházasság és transzneműek jogai témában: ha az embereket nem érdekli, akkor miért van az, hogy egyes emberek heves tiltakozásba kezdenek a téma felvetésekor?
pamut 2017.04.10. 18:43:35
Nekem is az jött. csak azt tegyük hozzá, hogy azért van két világ, mert az egyik a valóságot írja le, ez a szabd és független magyar sajtó, és egy pedig orrba-szájba hazudik, cenzúráz, szórja a propagandát, amit (ismét) leleplezett pl. most ez a cikk, de amúgy is látja mindenki. Ez utóbbi pedig, amelyik a kádári időket hozta vissza, ez az orbáni sajtó. Tudod, mait minden nap olvasol, és aminek hiszel, és mai megadja neked a napi gyűlölet- és uszításadagodat.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 19:13:29
"Csak akkor hajlandó elfogadni azt, hogy másnak is van véleménye, ha úgy érzi politikailag szarul jönne ki a dologból, ha nem vonulna vissza, egyébként pedig meg se hallgatja a másikat. Nem kell annak lennie mindig, amit mi akarunk, de legalább ne érezzük azt, hogy magasról szarnak a fejünkre."
1. Ha nem az van amit ti akartok, akkor sirtok, hogy diktatúra van.
2. Ha Orbán elfogadja a véleményetek, akkor meghátrált, beszart, megdőlt a rendszer
3. Mi is a ti véleményetek? Mert azt ugye soha nem mondjátok, a ti véleményetek konkrétan orbán ellentettje. Gyakorlatilag meg sem kell hallgatni, úgyis tudja mindenki fejből: "Neee, azt nee, azt nem kell"...
Ha x-et mond akkor y. Ha kerítés, akkor migráncsok kellenek. Ha rezsicsökkentés akkor nem kell. Ha most nincs rezsicsökkentés akkor miért nincs, pedig a világpiac. Szóval most úgy hirtelen a tiltakozásokon kívül (olimpia, netadó, kerítés, ceu, paks, gát, stadion) mi olyan volt, ami szerintetek kellett volna? Hol is voltak a konstruktív indítványok, programok, kérések, stb.
4. Anno amikor a fidesz ellenzékben volt, valamelyik költségvetéshez 1400 módosítót adtak be, amiből az akkori kormány egy darabot nem fogadott el. Egy darabot sem, 1400ból. Ezután hol jogos a sírásod, hogy szarnak a fejedre? Ráadásul úgy, hogy azok javaslatok voltak, nem pedig tiltakozások minden ellen.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 19:14:24
fda 2017.04.10. 19:28:12
Az emberek 99%-a szerintem ezekről semmit se tud, de ahol sokan vonulnak, és valakit szidni kell, abból kár lenne kimaradni.
Mercel 2017.04.10. 20:02:15
A különbség az, hogy orbán és bandája szisztematikusan tönkreteszi az országot Soros viszont erkölcsileg értékelhető dolgokra ad pénzt.
namost orbánt és az erkölcsöt eleve nem normális egy mondatban emlegetni.
Ettől függetlenül az eltérő vélemények megférhetnek egymás mellett természetesen.:)
Mercel 2017.04.10. 20:04:09
Nem pusztán a CEU miatt ment ki tegnap egy rakás ember.
Az meg, hogy orbánnak a kurva anyját meg úgy 6-7 éve nem újdonság.
Lehet feszengeni, de attól még tény, hogy rákosi óta nem tettek annyi kárt az országban mint orbán és bandája.
gyurcsányt is beleértve!
teéjesenmindegy 2017.04.10. 20:05:05
fda 2017.04.10. 20:08:57
Ez azért erős volt. Főleg, hogy TÉNYnek nevezted a kijelentésedet. Ez legfeljebb a te megalapozatlan, indulatos véleményed volt, nem tény. Azt mindenesetre elárultad vele, hogy nem sokat tudsz a Rákosi-rendszerről.
pamut 2017.04.10. 20:12:49
Ezt hol írják?
pamut 2017.04.10. 20:15:03
444.hu/2017/04/10/ott-tartunk-hogy-a-putyin-kozeli-rt-is-korrektebben-szamol-be-a-budapesti-tuntetesrol-mint-a-fideszes-propagandamedia
Ég az arcotok a szégyentől, fideszesek? Dehogy ég, ahhoz legalább egy szikrányi tisztesség kéne....azt se tudjátok mi az....
helyén találta a szöget 2017.04.10. 20:17:30
Egyik sem volt közelítőleg ekkora sem.
A netadós is kb. a fele a tegnapinak.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.04.10. 20:19:53
helyén találta a szöget 2017.04.10. 20:40:45
A tüntetésen volt kb. 70 ezer ember (saját becslés, ott voltam).
Egy repülőgépre átlag 100 utas fér.
Ha csak a negyedét hozták repülőgéppel, az kb. 180 járat. Ez Ferihegy napi járatszámát legalább megduplázná, ha nem megháromszorozná.
Nézd meg a flightradar.com-on, hogy hány járat érkezett vasárnap.
Buszos szállítás dettó. Egy átlag turistabuszon kb. 60 utas fér el. Számoljunk itt is csak 25%-nyi buszoztatottat. Az kb. 350 busz. Hol parkoltak? A környéken biztosan nem, mert 10 buszarkoló van összesen. De 350 busz azért elég jelentős mennyiség ahhoz, hogy bármelyik külvárosban feltűnő legyen (ja, hoppá, épp most szüntettek meg a kék metró vonalán 3 P+R pakolót... szóval oda sem lehet). Aztán onnan még helyismeret nélkül be is kell hozni a népet a várhoz.
A BKK-s hányászöld biciklivel tényleg sok embert szállítottak, mert a Döbrentei téri parkolóban a 20 helyre kb. 100 bicikli volt bedokkolva, egymáshoz kötve.
Az mondjuk, ha a kormányon meg a csomagtartón is szállítottak 1-1 embert, 300 fő.
Meglehetősen jelentős tömeg egy 70 ezres tüntetésen, mi?
helyén találta a szöget 2017.04.10. 20:41:57
Annak idején számolgattuk, kb. 40 ezer.
Ami önmagában sok, de a 70 ezerhez képest elég vékony.
helyén találta a szöget 2017.04.10. 20:45:57
Szegény feleséged! A pofán vágás szerintem túlzás, elég lett volna megbeszélni vele, hogy ez nem célravezető.
helyén találta a szöget 2017.04.10. 20:47:39
Ennyire azért nem kéne lenézni a vidéket.
Ha hiszed, ha nem, már ott is van villanyáram, sőt, a tévéadások is elterjednek odáig. De még az internet is.
Sőt, a többségnek mobiltelefonja is van.
Remélem, nem ért sokként ez a hírhalmaz.
helyén találta a szöget 2017.04.10. 20:49:08
"életükben nem dolgoztak még két percet sem"
Kikről beszélsz, a Fidesz meg a KDNP vezetőségéről?
helyén találta a szöget 2017.04.10. 20:51:40
"balos tüntetésen nem vízágyúztak, nem nyomtatták a könnygázt, és nem volt rendőrattak"
Ja, mert nem adtak rá okot, ugyanis nem gyújtogattak meg rongáltak parkoló autókat, mint a csürhe, amiben te részt vettél.
Kicsit kevered az okot az okozattal, valamint szezont a faszommal.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 20:52:54
Ezek a számítások mikor zavartak bárkit is amikor a buszoztatott és fizetett lengyelek békemeneteltek itt kétszázezren?
A másik része, hogy gondolom nem mondta azt senki, hogy mind a hetvenezret repülővel hozták ide, ugye? Na, most hogyha volt olyan, akinek az utazását a soros alapítványa fizette, akkor már nem hazudott a média. Azt pedig bizonyítsd be hogy a 70ezerben nem volt egy olyan iskoláscsoport sem...
Mi a fasz értelme van a számháborúzásnak? Én láttam, hogy mennyien voltak, sokan. ÉS? 70ezer ember kivonul. Ilyen van más országokban is, ennél sűrűbben. Az is lehet, hogy a kormány visszavonja a törvényt. ÉS? Ez a demokrácia.
Ettől még bazmeg nem lesz a baloldalnak egy nyomorult programja, amivel meggyőzné a népet, hogy márpedig rá kell szavazni. Anélkül meg mi van? Hiába irják le ezerszer, hogy mennyire szar minden, a szerencsétlen nép látja, hogy jobban él mint 10 éve. És marhára nem a világpiaci trendeket fogja elkezdeni elemezni, meg nem azt, hogy a szlovák gdp mennyivel nőtt, hanem arra szavaz, akinek ezt köszönheti. És akkor még itt van a migráncsügy is, amiben ismét sikerült tökönszúrnia magát a ballibnek. Gratula, hogy nem bírták ki.
teéjesenmindegy 2017.04.10. 20:54:24
"Kicsit kevered az okot az okozattal, valamint szezont a faszommal."
Előbb leírtam az okokat meg az okozatokat. Meg az időrendet. Olvasgass szépen. Könnygáz előtt nem volt dobálás. Ennyi.
Gacsaj Pisti 2017.04.10. 21:12:43
ember100 2017.04.10. 21:40:18
Helló !
Te ugye TÉNYLEG HÜLYE VAGY ?
Mondasz egy egetverő baromságot aztán kéred hogy bizonyítsák.
A buszozás még csak elmenne ( CÖF) de a reptetés hát az valami nagy baromság :)
BAZINGA2 2017.04.10. 21:57:16
teéjesenmindegy 2017.04.10. 21:57:20
helyén találta a szöget 2017.04.10. 21:59:23
"Mi a fasz értelme van a számháborúzásnak?"
Nem én kezdtem kettőnk közül, okoska.
És én sem írtam sehol, hogy a 70 ezret ezzel vagy azzal hozták, mindkét esetben a negyedével számoltam. Annak ugyanis nem sok értelme van, hogy idehoznak egy 70 ezres tüntetésre 100 embert menetrend szerinti járatokkal, mert nem növeli a tömeget.
Itt nem is a baloldal vonult. Beszélgettem fideszesekkel is, akiknek pont ez a törvény nem tetszett, azért vonultak ellene.
Itt konkrétan erről az eseményről beszélgetünk, úgyhogy ne terelj.
"Előbb leírtam az okokat meg az okozatokat."
Leírtál valamit, aminek köze sincs az igazsághoz. Ennyi. A rendőrök nem a tüntetőket bántották, hanem a csürhét, amivé a tüntetők váltak, ezek szerint köztük te is.
A csürhe pedig megérdemelte, sőt, sokkal keményebb fellépést érdemeltetek volna. Annyira keményet, hogy minden résztvevőnek minimum a kórház legyen a vége.
Hogy megtanuljátok, seggfejek, hogy mások tulajdonát nem tesszük tönkre, meg nem okozunk közveszélyt (gyújtogatás).
Szóval a rendőrség sajnos nagyon elnéző volt veletek szemben, és a katonaságot is be kellett volna vetni ellenetek. Éles lőszerrel, ha az első felszólítás után nem húztok haza az anyátok picsájába.
BAZINGA2 2017.04.10. 22:08:32
villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.10. 22:12:46
Nesze, nekem!
teéjesenmindegy 2017.04.10. 23:51:35
Akkor ismétlem: A tömeg addig nem dobált és nem rongált és nem gyújtogatott amíg a rendőrök nem kezdték el a könnygázt ipari mennyiségben nyomatni. Tudod köcsög, ez az igazság. Én ott voltam, láttam. AKi ott volt, az ezt látta.
A magadfajta férgek meg a kanapé alól megnézték youtubon az összeállítást, elolvasták bolgárúr véleményét, és azóta ezt ugatjátok.
helyén találta a szöget 2017.04.11. 00:27:31
Ne hazudozz, Fidesz-seggnyaló.
A rendőrök azután kezdtek el könnygázt használni, miután te meg a többi faszkalap elkezdett gyújtogatni meg autókat törni-zúzni. Ha te ott voltál, te is golyót érdemeltél volna a fejedbe.
Féreg meg a kurva édesanyád.
kolompa lole 1111 2017.04.11. 01:16:37
szbszig 2017.04.11. 07:46:42
közösperonos átszállás 2017.04.11. 09:24:01
Egyrészt ez tényleg így van, a nagyvárosok mindig "haladóbbak", a vidék mindig "konzervatívabb".
Másrészt amit írsz, az is lehet, hogy így van, bár Szeged pont egy "gazdagabb/élhetőbb város", aztán ugye nyilván nem rá gondoltál. :-)
Viszont amit mondasz, az csúsztatás. Lehet persze úgy interpretálni, hogy ez itten egy hangos kisebbség ugrálása volt (ezzel persze implicite elismered, hogy a posztnak igaza van, mert ez a kisebbség hangos volt, viszont most a cél az elhallgattatás). Ott a bibi, hogy a "csendes többség" viszont per def csendes: nem az a kérdés, hogy hányan _nem_ tüntettek, hanem hogy "vesszen CEU" felkiáltással hányan tüntetnének (sőt, hányan tüntettek, ezt mondjuk pontosan tudjuk (nulla)). Kíváncsi vagyok, tényleg hány ember mozdulna meg azért, hogy a nagyvilág tudomására hozza, hogy szerinte "köcsög külföldiek, vigyétek a pénzeteket Bécsbe, ne Pestre". :-)
Még akkor is lehetne igazad persze (és a hangos kisebbség -- csendes többség narratívának), ha a dologgal a csendes többség nyerne. De hát nem nyer, konkrétan semmit se nyer ezzel senki. A dolog jelenleg ugye úgy néz ki, hogy jönnek külföldről a népek, fizetnek Sorosnak sok-sok dollárral, itt bérelnek lakást meg vesznek kiflit, itt élnek a közvetve ebből fizetett tanárok (és itt vesznek kiflit stb.), aztán a külföldi népek a végén szépen elhúznak az amerikai diplomájukkal. Ez exporttevékenység a maga teljesen alapvető módján, ezt pont annyi értelme lenne megszüntetni, mint a jászberényi Samsung-gyárat.
(Megjegyzem, egyes kormánypárti népek próbáltak indokolgatni, de se részletesen kifejtve nem lett semmi, se idő nem lett rá hagyva (nyilvánvalóan szándékosan), hogy meg lehessen vitatni az egész ügyet, az meg ugye megintcsak ténykérdés, hogy az indoklások 90%-áról kiderült, hogy ordas nagy kamu.)
cukkmukk 2017.04.11. 09:30:39
roxxtar 2017.04.11. 09:38:26
közösperonos átszállás 2017.04.11. 09:52:29
Az államadósság úgy nőtt, hogy
1) elfogyott a MNYP-megtakarítás (éves GDP 10%-a),
2) rengeteg alaprendszerből (oktatás, egészségügy) kurva nagy pénzeket vontak ki arra hivatkozva, hogy nincs pénz.
Ez ténykérdés, oktatásra kb. a gonoszGyurcsány-korszak 60-65%-át költjük, évek óta.
Mint ahogy a visszamenőleges-azonnallagos-holnaputánmárezvanos törvénykezés se egy szubjektív marhaság; konkrétan társadalmi szinten kurva sokba kerül az, hogy a kiszámíthatatlanság újabb szintjére sikerült süllyednünk. Ráadásul ők maguk sem tudják elsőre kiizzadni a jó szabályozást, ami tök érthető, ehhez kéne a felkészülési idő, ami viszont nincs. Emiatt párhuzamos szabályozások tömkelege él (ha pl. építkezéshez vissza szeretnéd igényelni az ÁFA-különbözetet, és most besétálsz a bankba, hogy csókolom, ez van, akkor vissza fognak kérdezni, hogy pontosan mikor is kaptál építési engedélyt, mert egy kétéves periódusra ötféle szabályozás vonatkozik ettől függően), amit szintén állandóan nyomon kell követni minden érintettnek, ami megintcsak rohadt sokba kerül.
Média. Azzal, hogy már leplezetlenül a propagandát próbálják nyomni mindenhol, kiiktatnak egy visszacsatolási mechanizmust, ami megintcsak csökkenti a hatékonyságot (ez ismét ténykérdés, nem lila maszlag), állami szinten ez megintcsak nem olcsó, ellenben drága. Az állami reklámpénzt számolatlanul tolják a haveri csatornákba (ez szintén nem vélemény, hanem tény), ez megint drága, ámde legalább szar hatékonyságú.
Ha esetleg feltűnt, Paks 2-vel sem az a gondja az ellenzőknek, hogy utálják az atomenergiát (én pl. kimondottan támogatom az atomenergiát), hanem hogy most atomerőművet építeni várhatóan kurva rossz üzlet (ezt tudjuk, sokan kiszámolták). Az, hogy izomból nyomják a Paks2-projektet, még egy-két MNYP-pénzt eltapsolnak, simán fafejűségből, izompolitikából, esetleg önös számításból. (Ez egyébként is a "ha ugrálsz, akkor is ez lesz, max. a nejedet is kirúgjuk az iskolából" mentalitás velejárója.)
Azzal meg, hogy több évtizedes műhelyeket (bejáratott eljárásrenddel, felhalmozott tudással stb.) zavarnak szét gondolkodás nélkül (mert előkészítés nélkül), megintcsak elég nagy kárt tudnak okozni; és hozhatod persze, hogy annak idején Gyurcsányék bezzeg, csak ott ez eseti volt, itt meg napi rutin. Meg amúgy is, Gyurcsányék pont az ilyenek miatt lettek elzavarva.
helyén találta a szöget 2017.04.11. 15:19:35
Ja, egyébként tegnap a rádió előtt is nyomtak könnygázt (vagy paprikasprét, alapvetően mindegy) a tüntetőkre.
Érdekes, hogy semmit nem gyújtottak fel meg nem rongáltak meg mégsem.
Ja, mert ez nem hozzátok hasonló agyatlan faszokból álló csürhe volt, hanem értelmes emberek, akik nem eleve balhézni és rongálni indultak, mint ti.
helyén találta a szöget 2017.04.11. 15:22:57
"'Orbán takarodj' részébe köthetnék még bele mert az biztos, hogy nem népakarat most"
Amennyiben a többség akaratát vesszük, biztos, hogy ez a népakarat most.
A kb. 10 millió magyarból kb. 8 millió ezt akarja, a 2 millió agyatlan fideszes nem.
roxxtar 2017.04.11. 15:43:00
helyén találta a szöget 2017.04.11. 17:14:20
Hát akkor ne írj olyanokat.