Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vérciki bénázással búcsúzott a The Walking Dead hetedik évada

2017. április 05. 12:31 sixx 63 komment

the-walking-dead-episode-716-eugene-mcdermitt-2-935.jpg

Disclaimer: lelkes rajongója vagyok mindenféle zombisorozatnak, néztem a Z Nationt, alig várom a Fear The Walking Dead harmadik évadát, az első perctől követem a The Walking Dead-et és megvan az összes eddig kiadott képregényfüzet.

Ezt csak azért, mert a TWD hetedik évadának fináléja kicsit felidegesített, és nem akarom, hogy bárki is azt higgye, hogy az ellentábor tagja vagyok, vagy alapból mindent fikázok, lófaszt, ami jó az jó, de hát ami gagyi, az meg gagyi. Mert a 7x16 az gagyi volt, ami azért érthetetlen, mert tévés költségvetéseket tekintve a TWD nem áll rosszul, 5 millió dollárnál is több j ut egy-egy epizódra és a színészeket nem nagyon fizetik túl (erről lesz majd egy külön cikk), szóval jutott volna pénz arra, hogy ha egy 60 perces finálét egy 20 perces akciójelenet köré építenek fel, akkor legyen hozzá megfelelő koreográfus és rendező, aki látott már ilyet, és nem azzal küldi kamera elé a színészeket, hogy majd lőjetek egymásra és rohangáljatok sokat, és összevágjuk. Innentől spoileresen.

Mert kb. ennyi lehetett az instrukció az alexandiai csata előtt, vagy ha nem, akkor a színészek szartak a rendező fejére, mert azt elképzelhetetlennek tartom, hogy az a fejveszett rohangálás, kétségbeesett lövöldözés és béna tűzharc ami végül elénk került, az a követhetetlen és teljesen hiteltelen akciójelenet az direkt lett ilyen. Ha mégis, akkor viszont sürgősen más stábot kell keresni, mert ez vállalhatatlan. Volt még baja a finálénak bőven, de amikor egy 20 perces akcióorgiából csak annyi marad meg az emberben, hogy Negan jót szólt be a tigris láttán, akkor komoly bajok vannak.

Az epizódot keretbe foglalta a Sashához írt elbocsájtó szép üzenet, amivel nyerni ugyan nem nyertek semmit, de elment rá megint 20 hasznos perc kb., mert azt nekem ne mondja senki, hogy amikor leül a The Walking Dead elé, akkor azt akarja nézni, ahogy egy karakter közeliben jazzes nótákat hallgat a világ utolsó működő iPodján és hol vigyorog, hol meg dúdolgat a sötétben. Ha ehhez hozzátesszük, hogy a nyitójelenetben Sasha szépen meg is hal, azaz mi, a nézők pontosan tudjuk, hogy amikor Negan kinyitja a koporsót, akkor mi fog történni, akkor pláne elfecsérelt időnek érzem ezeket a snitteket, és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy mi szükség volt Abrahamot előrángatni egy olyan flashbackre, ami semmit nem tett hozzá a sztorihoz, karaktert meg mi a fasznak építenek egyszerre KÉT HALOTT SZEREPLŐNEK?

Ha a sallangot levesszük a történésekről, marad egy kb. 40 perces, feszesre húzható jelenetsor, amiben Rick megint pofára esik, mert a hülye frizurás kukabúvár csaj átveri, nem mintha ezen olyan nagyon lehetett csodálkozni, hiszen ha nem így történik, akkor Negannek vége, és erre még nagyon sokéig nem fog sor kerülni. Nem azért, mert tudok valamit, amit a képregényt nem olvasók nem, hanem azért, mert a karakter túl erős ahhoz, hogy tulajdonképpen egy évad alatt végezzenek vele, és ezt már korábban az alkotók és a színészek is elkotyogták. Szóval meglepetések nélkül lett vége az évadnak, érzelmi csúcspont nem volt, azt ugye senki nem gondolta komolyan, hogy Carl vagy Michonne meghal, így ezeknek a jeleneteknek sem volt tétje, ahogy azt is pontosan lehetett tudni, hogy a Királyság emberei pont a megfelelő pillanatban fognak érkezni, és megmentik Rickéket.

Nagyon szerettem volna, ha az évad második felére összekapott történetmesélés a fináléban is folytatódik, és messzebb mutat annál, hogy Negan egy arrogáns gyökér, Rick meg még egyszer nem fog úgy megtörni, mint a Lucille-lal való első randi után. Nem tudom, mi lett volna a jó megoldás, Sashát nem mutatni, vagy csak nagyon korlátozottan, hogy üssön a koporsóból előrontó zombifikálódott csaj jelenete, de azt igen, hogy nem lehet úgy lövöldözést rendezni, hogy egymástól két méterre álló emberek lőnek egymásra gépkarabéllyal, és mégsem hullik el senki fontos, sőt, az sem hörög egyre, akit két centiről lőnek oldalba, pl. Rick.

the-walking-dead-episode-716-sasha-martin-green-2-935.jpg

De mivel rajongó vagyok, és mindig meg lehet szívatni, a nyolcadik évad nyitányát úgy várom, mint a Messiást, mert hátha jobb lesz, hátha történik végre valami, ami visszaadja a hitemet a sorozatban, amiben a zombikat már biodíszletnek sem nagyon használják. A nézőknek sem tetszik annyira, amit látnak, erre utal az, hogy mindössze 11,3 millió nézője volt az epizódnak, ami 20 százalékos bukta a 6. évad zárórészéhez képest és a sorozat harmadik leggyengébben teljesítő fináléja az első és a második évad utolsó részei mögött.

Címkék: tv sorozat amc twd

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RTB 2017.04.05. 12:44:08

A főoldalon a Disclaimer utolsó, 5. pontja ez lehetne:

5) Igen, ez a szar még megy.

Leadfoot 2017.04.05. 12:50:57

És Carl kiszabadulása? Mikor ott áll fölötte három vagy négy ember, de ő gyorsan megfordul, és kettőt is keresztüllő anélkül, hogy bárki meghúzná a ravaszt? :-D

Igazából mindent leírtál, amit gondoltam, sok mindent nem tudok hozzátenni.
Már a Kormányzó elleni nagy csatajelenet és szánalmasan rossz volt, de ez mindennek az alja.

Mikor megjelentek a kukások Alexandriában, nem sejtettem, hanem _tudtam_, hogy el fogják árulni Rick bandáját.

Ráadásul az epizód egyetlen fasza mozzanata (az embereket felzabáló tigris) CGI-je meg rémesen béna volt.

Serrin 2017.04.05. 12:53:43

Amíg Negan benne van a sorozatban, addig ne számíts jobbra. Az a baj, hogy a 6. szezon Morganről szóló epizódja is remek a 7. szezon egészéhez képest, pedig akkor az nagyon béna volt.

Coccotti 2017.04.05. 13:00:06

Ezen a csatajeleneten én is kiakadtam. Az érdeklődésem folyamatosan gyengült a sorozat iránt, de ez még dobott rajta. Ha valóságban lezajlik ez a csata, akkor olyan lett volna, mit egy Tarantino film, halomba kaszabolták volna egymást. Nem is maradt volna szereplő, csak egy-kettő
Szerintem egy évadnál nem lesz több ebből.

Hihhetetlen 2017.04.05. 13:01:03

Mindennel teljesen egyetértek néhány számomra nagyon idegesítő kiegészítéssel:
1) Épp a megfelelő időpontban felbukkanó Kingdom és Hilltop emberei hogyan bukkantak fel egy zárt, fallal körülvett területen?
2) Egyáltalán milyen elcsépelt szar ez az utolsó pillanatban felbukkanó két (2!) felmentő sereg?
3) Rick, aki nem törik meg, valójában nem kemény, nem okos, hanem egy kurva nagy mázlista, hogy az 'I'm gonna kill you" jellegű mondatainál a) tőle függetlenül mindig felbukkan valaki, aki megmenti (Carol, most meg a két közösség), mert egyébként nem tehetne semmit b) nem ölik meg ott azonnal, ahogy kéne. Jó lenne végre, ha a twd-ben lenne egyszer egy ilyen jelenet, hogy Rick vkinek megint elmondja, hogy öli meg egyszer majd, amire a válasz: "Faszt, én öllek meg, MOST!"
4) A tigrisnek nagyon jó friendly-or-foe felismerő rendszere van, hogy a csatában résztvevő öt frakcióból, amiből 4 tagjai számára kb. ismeretlenek voltak, csak Savior-öket kapott el. Gratula, de szerintem senki ne próbálja ki otthon.
5) Michonne, az egész twd leginkább badass karaktere egy 1-1 elleni küzdelemben vérez el majdnem? Háhogy? Percig nem tudtam izgulni érte, csak utóbb esett le, hogy kellett volna.

REadmin 2017.04.05. 13:31:11

5 milliós epizód költségvetés? Biztos drága volt a CGI tigris...

Amúgy Sasha sztorija szépen fel volt építve véleményem szerint, de való igaz, hogy indokolatlanul sokat tuszkolták az emberek arcába, hogy ő bizony egy bezárt helyen van. Erről szerintem senkinek fing fogalma sem volt, hogy az most a cellája vagy éppen egy baszott nagy koporsó é. Aki mást állít az hazudik vagy festi magát. :) És itt most nem a képregényt is olvasó fanokra, hanem az egyszerű sorozatnézős arcokra gondolok.
Szívesen mondanám azt, hogy Sasha képzelt párbeszéde Abe-el a bevett drog mellékhatásának eredménye, de ha az elbeszélés lineáris a koporsóban töltött idő alatt, és miért ne lenne az, akkor semmi köze sincsen hozzá. Pedig logikus lépés lett volna ha már az elején megeszi a pirulát és jönnek az Abe-es képek. Még ráadásul adott volna létjogosultságot a két szereplő párbeszédeire is.
Minden összevetve máig nem értem a WD hallatlan sikerét, amikor a sorozatírók csak a kötelező minimumot hozzák, azt is alul teljesítve. Remélem a nézettségi mutató jobb irányba tereli őket, mivel a 16 részt várunk a semmire recept baromira kínos kezdett lenni az utóbbi időben. Ha ezt a puskapárbajt beszúrják az évad közepére, akkor szódával elmegy. De magasabb szinteken ez mélységes csalódás, és valóban vérciki húzás, pláne ilyen büdzsé mellett. Engem is az hajt, mint sok embert a világon, a megszokás. Tömény unalom, de mégis nézem megszokásból a sorozatot.

Nyúlkásfülű Koc 2017.04.05. 13:35:26

Nekem a flashback jelenetek tetszettek még nagyon, ahol Sasha beszélget a halott barátjával... azt, hogy miről nem tudom, mert mindet áttekertem.

Engem már idegesít a sorozat. A semmitsemcsinálást és az érdektelen dialógusokat olyan szinten maxolják ki, hogy a sorozat lassan megkérdőjelezi saját létjogosultságát.

Galaxmester 2017.04.05. 14:00:16

Szerintem a pumped gabo fanok ne írjanak kritikát.

saks 2017.04.05. 14:14:43

Ennyi volt, kiszálltam. Ez az évad elég szar volt így is, de ez betette az ajtót.

Gukker 2017.04.05. 14:20:40

Tigris ex machina? Na ne már...

mummimster 2017.04.05. 14:33:18

Ez egyszerűen siralmas volt. A posztban leírt kritika az akciójelenetről teljességgel helytálló. Ez egy "zs" kategóriás filmben elmegy, de itt?? Ha a Negan elleni harc ilyen lett-lesz, akkor milyen lesz a Whisperer-ek elleni háború? A képregényt nem olvasóknak elárulom az 6, azaz hat részből állt, ami fél év alatt állt össze egésszé. Erőteljes kétségeim támadtak, hogy fogják ezek után ezt a szintet megugrani. TWD fan vagyok, elnézek sok hibát, mert a sorozat alapvetően szórakoztat, de a 7-ik évad második fele untatott, a évadzáró meg bántóan gagyi volt.

INDAGEBASZ 2017.04.05. 14:39:02

Ez a csatajelenet hozta kb. egy Tenkes Kapitánya epizód színvonalát csak mondjuk akkoriban az legalább tényleg csúcsnak számított...:-)

pokesz70 2017.04.05. 14:56:18

@Hihhetetlen: szerintem Rick pont azt akarta elérni, hogy ő kapjon Lucille-ből és ne a fia. Ahogy elnéztem Negan arcát, majdnem össze is jött neki, de Negan nagyobb g.ci ennél.

pokesz70 2017.04.05. 14:59:30

@filmfreak Palchy: Sasha azért nézett és motyogott maga elé a sötétben olyan sokat, hogy átérezzük milyen is lehet annak a lelkiállapota, aki mások miatt épp öngyilkolni készül magát. És ezért is kellett az Abrahammel felidézett beszélgetés, mert az pont erről szólt.

pokesz70 2017.04.05. 15:05:10

Tudom és értem, hogy mások mit várnak el egy zombis akciósorozattól és azt érzékelem, hogy a TWD kb ott tart most, mint a Lost egy idő után. Itt már kevésbé szól a történet konkrétan a cselekményekről, nyílván az is kell, de a 7. évadra már mindenki kellőképpen megkedvelhette vagy utálhatta a főbb szereplőket (és ugyanúgy, mint a Lostban, van belőlük elég) ahhoz, hogy egy-egy személyes dráma érdekesebb lehet a CGI tigrisnél. Engem érzelmileg sokkal jobban megmozgatott az, ami a fináléban Sasha-val történt, mint az, hogy mennyire profi az akciójelenet. Igaz, én a Lost-ot is imádtam az utolsó percéig.

gpfanatic 2017.04.05. 15:15:44

Ez az évad már nagyon nyögvenyelős volt és ugyan én is néztem megszokásból, de másr sokszor beletekertem annyira unalmas volt. Ez már úgy fest, hogy van nézettség húzzúk még, már nincs ötlet, de akkor is kell valamit berakni, hogy elteljen az idő.
Már inkább lezárnák a sorozatot, komolyan jobb lenne...
A "csata" jelenet döbbenet volt, ilyet még a leggagyibb filmekben sem látni, majdnem centikről lövik egymást :) Még paródiának is szar lett volna :)
Szerettem a sorozatot, de ez már megszégyeníti...

Jazzzer 2017.04.05. 15:18:00

Egyre nehezebb megkülönböztetni a Grace klinikától. Mindkettő sírós-picsogós, vérrel és belekkel.

Mancilla Pectoralis 2017.04.05. 15:37:13

Nekem tetszett,bár kicsivel több főhős(akár Carl,de tőlem Rick is ..) halálát elviseltem volna.Egy ilyen harapófogóból még mázlival is több hullával illik kijönni.

alien 2017.04.05. 15:38:43

negan miatt nem bírok egy kockát sem nézni ebből a szarból, pedig mindet néztem

Gavroche11 2017.04.05. 15:41:08

Nekem az az érzésem, hogy az egyik nagy gond a sorozattal, hogy Greg Nicotero maszkmesternek elsőrangú (érdemes végigfutni a filmográfiáját, elképesztő!), viszont borzalmas, pocsék, csapnivaló, de tényleg embertelenül rossz rendező, mégis szükségesnek érzi, hogy fontos(nak szánt) epizódok dirigálását magára vállalja. És nyilván olyan szintű köztiszteletnek örvend és akkora a beágyazottsága, hogy mindent megengednek neki, senki nem szól rá és hagyják, hogy kiélje a (rendezői) vágyait.
Persze, ez nem magyarázza, hogy időről-időre teljes évadok tudnak gyakorlatilag a totális katasztrófáig süllyedni, de már az is sokat segítene, ha legalább fontos epizódokat nem olyan rendező-aspiránsok vezényelnének le, akiknek semmi tehetségük hozzá, mert egész más területen kiválóak.

balfék 2017.04.05. 15:46:32

Én kb. 2 epizódot bírtam megnézni még az első évadból. Pont sok volt.

Hihhetetlen 2017.04.05. 15:47:22

Igazából még annyit, hogy azért elviselhetetlenül szétpaszírozni a semmit az évad első felében, hogy a másodikban így összecsapják a kimenetelt több, mint hiba, bűn. Ugyanez a "végeredmény" kijöhetett volna egy feszesebb ritmusú, értelmesen vezetett, karakterekkel is foglalkozó történetvezetéssel is. Ahogy a korábbi évadokban, általában. Amiért szerettem a twd-t.

wkker 2017.04.05. 15:55:35

Akkor egy ellenvélemény: Szerintem nagyon jó volt a befejezőrész, van egy olyan érzésem, hogy a fanyalgók jórésze minden esetben fanyalogna. Szerintem nekik már nem való ez a sorozat...

Voltak bénácska jelenetek, pl miért nem tudtak szétlőni egy teherautót, de aki ezen rugózik az tényleg csak a hibát keresi. Halál mindgy, hogy miért nem. Ez a sorozat a karakterkről szól, olyan színészekkel, akik tényleg imádják ezt az egészet és sok év fejlődése rajtuk és a karaktereiken is meglátszik. Ritka az ilyen.

A Sasha jelenetek nagyon jók voltak, most is csak azt tudom mondani, hogy akinek nem tetszett, annak valami agyatlan gyilkolászós sorozatra kéne átállnia. Itt nagyon szépen bemutatták, hogy mi kell ahhoz, hogy egy (vagy kettő) pokoli erős ember, annyi mindenen túl, erős élniakarással is simán eldobja az életét. Két ember sötét és világos belsőjét mutatják be.
Sok filmben az önfeláldozás a jók egy teljesen természetes tulajdonsága, de ebben a sorozatban most (is) azt mutatták be, hogy valójában ez nem ilyen egyszerű. Odáig el kell jutni.
És én külön örültem, hogy Abrahamot láthattuk még egyszer, jó karakter volt.

A kukásokban én se bíztam, de érthető, hogy Rick miért bízott bennük. Mert nem volt más választása... A kukásoknak meg nem sok érdekük volt az áruláshoz...hát mint látjuk azért megtalálták az érdeküket.

karit 2017.04.05. 16:07:46

Kár a készítőket szidni, a lövöldözés koreográfiáját az egyik legnagyobb klasszikusból merítették.
www.youtube.com/watch?v=nr2GeWiDrdY

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2017.04.05. 16:07:56

A Sasha-s résszel egyetértek. Olyan elnyújtott és felesleges volt a flashbackekkel együtt, hogy nagyokat ásítottam. (Ráadásul a csaj irritálóan rossz színés főleg Abrahamet játszó színézhet képest, veresenyt lehetne rendezni, hogy Miscohne vagy ők a gyengébbek.)

Az akcióra vonatkozó megjegyzéssel viszont a SIXX magát röhögteti ki, de kőkeményen...

Ember, az feltűnt, hogy itt mezei civilek lövöldöznek egymásra? Lényegében senkinek nincs semmiféle katonai múltja, de még, ha lenne is, azzal is egyedül van. Te miért várod azt, hogy random civilek összeszokottan és gyakorotlan mozognak annyira, mint akár csak egy mezei lövész szakasz, nemhogy az, amit HEAT-ben láthatsz? Ember ez em SWAT, Delta Force vagy SEAL Team... Pont ezért volt egészen hihető és nézhető amit láttunk. Egy rablóbanda harcolt egy másik bandával.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2017.04.05. 16:11:27

@Hihhetetlen:

"1) Épp a megfelelő időpontban felbukkanó Kingdom és Hilltop emberei hogyan bukkantak fel egy zárt, fallal körülvett területen?"
Ezt szépen kivágták vagy le sem forgatták. A képregényben ez meg van magyarázva. Ott jöttek be ahol anno Maggie tartott egy érzelmes négyszemközti beszédet asszem Jesus-szal, hogy terhes.

"2) Egyáltalán milyen elcsépelt szar ez az utolsó pillanatban felbukkanó két (2!) felmentő sereg?"
És, ha a képregényben is ez volt...?

A harmadik pontra. Igen, sajnos a sorozatban Rick egy kretén. Félelmetes, hogy ennyi osotoba döntés után még ő a vezér. Csak egy sorozat főszereplőt nem lehet lecserélni....

"4) A tigrisnek nagyon jó friendly-or-foe felismerő rendszere van, hogy a csatában résztvevő öt frakcióból, amiből 4 tagjai számára kb. ismeretlenek voltak, csak Savior-öket kapott el. "
A képregény ezt is megmagyarázza. De ennyi erővel a zombikont is fennakadhatnál, mert zombik nem léteznek..

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2017.04.05. 16:14:04

@wkker: Mit értesz teherautó szétlövés alatt? Kézifegyverek tüzétől szerinted mitől kellene megsemmisülnie egy baszott nagy teherautónak?

VT 135 2017.04.05. 16:22:10

- Pörgetem, mert dögunalom +1
- Nézem, megszokásból, "hátha" - de nem... +1
- A Twd mindig is híres volt a logika és a valós (zombis) világ törvényszerűségeinek nagyvonalúan átlépésén, de ez a csata, illetve egyáltalán a csatát létrehozó konkrét szituáció totál gagyi +1

Még szerencse, h van The Expanse és elkezdődött a Rick and Morty.

pokesz70 2017.04.05. 16:22:43

@wkker: Egyetértek. Nem azt mondom, hogy ez volt a kedvenc évadom, de majdnem. Az a karakter fejlődés, amin a 7. szezonban Rick, Maggie, Sasha, Carol, Eugene vagy Morgan keresztülmegy, számomra fontosabb és érdekesebb, mint az akció. Igaz, én ahhoz a kisebbséghez tartozom, akik a Lost-ot is végig imádták.

gabika32 2017.04.05. 16:26:36

ezen csodálkozni hogy a walking dead szar, az kicsit vicces :D már évek óta szar :D csak a marketingje kiváló, gagyi színészek, gagyi rendezés, unalmas, kiszámítható sztori, nem is néztem minden részt, csak a nyitót, fél évad záró/nyitót és a mostanit, de kb mint a barátok közt, nem maradtál le semmiről, kb 2 perc után minden tiszta és tudod hogy mi fog történni, gondolom mindenki meg fog lepődni SPOILER ALERT! Negan majd meg fog pusztulni...huhh mit súgtam ugye -.-

VT 135 2017.04.05. 16:29:19

@molnibalage: "Lényegében senkinek nincs semmiféle katonai múltja, de még, ha lenne is, azzal is egyedül van. Te miért várod azt, hogy random civilek összeszokottan"
Szerintem csak használta a Józan Ész nevű, ma már egyre ritkább szuperképességet. :)

2m-ről, sorozatlövő fegyverrel nem tudnák egymást eltalálni? Erre csak a SW-os rohamosztagosok képesek. ;) Az amcsi, iskolás ámokfutók is kiválóan le tudnak darálni pár tucat embert mindenféle katonai kiképzés nélkül.
A twd világának szereplői ráadásul elég komoly, több éves képzést kaptak - az alexandriai civilek kivételével - a Zombi és Egyéb Túlélési Egyetemen. Akik kibuktak, már halottak, szóval az élők elég jól teljesítették a vizsgákat.

jürgen baromartz 2017.04.05. 16:33:16

Egy ideje a dráma ebben a sorozatban semmi másból nem áll, mint hogy a korábbi eseményeken siránkozó karaktert egy másik valami vérciki szöveggel nyugtatgatja, vagy ketten bámulnak enervált pofával, könnyező szemekkel a semmibe.

Az egyetlen rész, amit nem a rémunalmas jelenetek áttekergetésével néztem meg, az az volt, amiben a Judzsin gyereket behálózták. Esküszöm, az volt az egyetlen érdekes rész, pedig sok újat már igazából az sem mutatott. De még így is ezerszer élvezhetőbb volt, mint Rick bandájának a pancserkodásait nézni.

Az az akciójelenet meg... inkább hagyjuk. Az egyik jelenet közben, amikor a jó fiúkat éppen hátbakapták a rosszfiúk, ordítottam a monitorral, hogy mi a faszért nem tüzelnek már. Ilyen béna akciójelenet még ebben a sorozatban nem volt.

Costanza 2017.04.05. 16:33:37

A kapcsolatokban is a 7-dik ev a sorsfordito, mondjak.. Azert mi meg jarunk...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2017.04.05. 16:38:35

Bazz az a '80-as as évekbeli "ZS" horror szintizene a balhé alatt, na az akkor is komolytalanná tette volna, ha történetesen nem ilyen fos az egész akció.
ÉS A TIGRIS!?! Milyen faszán be volt tanítva, hogy kit egyen meg . Gondolom előtte volt tréning:
King: Na, figyelj Sir Kán, megyünk csatába, legyél ügyes, aprítsad őket.
Tigris: - Ok, de melyiket lehet megenni?
King: - A mieinket ugye ismered, na őket nem, de lesznek ott ismeretlenek. Azok közül a kéne rosszakat...
Tigris: - Most szopatsz? Így nem ígérhetek semmit...

jewel79bp 2017.04.05. 16:54:13

Darylt teljesen mellékszereplővé tették, Negannek sem lehet már drukkolni. Jesus jó karakter lenne, ha hagynák szerepelni, ehhez képest olyanoknak adnak drága perceket, akiknek a nevét is képtelen vagyok megjegyezni. Én komolyan szurkoltam, hogy Carlt vágja már fejbe Negan, kicsit reméltem is, mert valahol olvastam, hogy a srác ki fog szállni a sorozatból. Hát úgy látszik, mégse. Kár.

2017.04.05. 17:40:15

@Hihhetetlen: "Gratula, de szerintem senki ne próbálja ki otthon."
:))) ezen felnevettem, köszi! :)))

wkker 2017.04.05. 17:51:30

"Mit értesz teherautó szétlövés alatt? Kézifegyverek tüzétől szerinted mitől kellene megsemmisülnie egy baszott nagy teherautónak?"

@molnibalage: Az a teherautó simán elaraszolt, mint egy tank, miközben közelről sorozták. Nem ismerem a típusát, de szerintem nem egy páncélos autó volt, a kézifegyverek elől az ajtó nem sokat véd. És persze a kerekét se tudták kilőni.

rövid 2017.04.05. 18:08:03

@wkker: Ez engem is zavart. Hárman lőnek gépfegyverrel egy lassan haladó teherautót, amleyiknek ráadásul le van engedve az ablaka. Kizárt, hogy ne találják el a söffőrt, vagy Nagent. (aki ugye csak fuckot mutat lazán)

De amúgy mindegy is.. Nem ezen múlt...

Inkább, tényleg az a helyzet, hogy mindeki tök idióta. egyszreűen röhej, hogy SENKI nem képes egy logikus döntést hozni, vagy megbeszélni a kérdéseket.

Amazon nagyi és csapata? Atya ég.
A kukások is annyira komolytalanok. (pedig gondolom nem ez a cél)

Kicsit vártam, hogy Negan nekiáll eltörni Carl kezeit, s csak hogy egy kicsit elhiggyem, hogy most van valami esélye a kinyírásának...

Én azért nézem tovább, hátha....., de már nem várom annyira.

Hihhetetlen 2017.04.05. 18:58:42

@pokesz70:
Én pont a karaktefejlődés miatt szerettem eddig a sorozatot. Az első három évad egyszerűen ász volt, ahogy a fő karakterek az "azelőtti" gyakran teljesen eltérő életükből átformálódtak valami teljesen más "azutáni" személyiséggé. Számomra eddig ez volt a sorozat lényege.
Na ebből szvsz Rick-en kívül semmit nem kaptunk ebben az évadban. Carol vonala érthetetlen; Morgan szélső pontok között pattog irracionálisan, mint egy flippergolyó; Rositáról eddig szinte semmit nem tudtunk, most kiderült, hogy Lori szinten 1 dimenziós hülye pcsa; Rick és Michonne között akkora a kémia, hogy ember legyen a talpán, aki elhiszi, hogy bármit, akármit is éreznek egymás iránt. És Sasha - komoly fantázia kell ahhoz, hogy megtippelje valaki mit miért csinált az egész évadban, de mondjuk pont ő az utolsó részben nekem OK volt.

Hihhetetlen 2017.04.05. 19:01:22

@molnibalage:
"De ennyi erővel a zombikont is fennakadhatnál, mert zombik nem léteznek."
Fenn is akadok! :)
Másrészt azért nem lehet mindent ezzel elintézni, hogy jó, hát zombik sincsenek, szóval minden irracionalitás belefér. Képregényt nem olvasok, ha esetleg az is gáz az nekem nem gyógyír.

mollyhooper 2017.04.05. 19:21:28

Engem baromira felbosszant, hogy nem Neganék teherautójának gumijait lövik ki egyből, ( és utána a vezetőfülkében ripsz-ropsz rendezni lehetne a konfliktust egy két lövéssel), hanem mindenki lövöldöz mindenre össze-vissza. Ez idiótaság. Ezt a Negant már bárki (tényleg bárki) lelőhette volna régesrég. Komolytalan.

pokesz70 2017.04.05. 19:32:31

@Hihhetetlen: Én meg azt szeretem, ahogy folyamatosan változnak. Rick egy senki rendőrből lett egy komoly vezető, majd egy minidiktátor, aki elhiszi, hogy ők bármit megtehetnek, majd 2 perc múlva jön az akkora pofon, hogy Lucille adja a másikat. A 6.ik évad fináléja és a 7. nyitó epizódja ettől volt zseniális: 2 óra alatt megmutatták, hogyan válik valaki egy arrogáns, mindenen és mindenkin (mármint aki nem tagja a "családnak") felülálló, kökemény paliból egy megtört rabszolga. Úgy, hogy ez hiteles -- ezért kellett páholyból végignéznünk, ahogy Abraham agya kifröccsen vagy Glenn szeme kipattan a helyéből. Végig kellett néznünk ugyanazt a borzalmat, amit Rick is látott, hogy megértsük mitől, miért történik Rickkel az, ami. Nekem Carol sztorija is összeáll. Elkezdték kísérteni a szellemek, konkrétan hallucinált, ami miatt úgy érezte, nem képes többet ölni. De ebben a világban muszáj ölni és mivel ő erre képtelen, inkább mindenkitől külön költözik (fizikailag és érzelmileg is), így másokat nem veszélyezteti a "gyengesége". Sok minden és sok mindenki kellett ahhoz, hogy végül önmagát legyőzve mégis csak beálljon a katonasorba. Végül is ugyanaz tereli őt vissza a hadiösvényre, mint ami Ricket leparancsolta onnan: két családtag meggyilkolása és az összes többi túszulejtése. Morgan megzakkant a fia halálától és a kung-fus dagi hozta vissza azzal a filozófiával, ami az élet szentségéről szól. Aztán lett egy pótfia, aki ugyanúgy meghal a kezei között, mint az eredeti. És ettől megint bekattan (Clear! Clear!).
Izgalmas nézni, ahogy ezek a kezdetben idegen emberek hogyan jutnak el odáig, hogy szó szerint képesek az életüket áldozni a többiekért. Erről szól Maggie monológja a végén és erről szólt Abraham kisbeszéde is a flashbackben. Amíg nincs olyan az életedben, amiért kész lennél meghalni, akkor nem is ér semmit az életed.

2017.04.05. 19:33:51

@pokesz70: @Hihhetetlen: ha már jellemfejlődés: a sokak által nem kedvelt (pedig marhajó) FTWD pl pont azért (is) faszaságos, mert sokkal árnyaltabban ábrázolja a szereplőkön azt, legalábbis sztem.

pokesz70 2017.04.05. 19:36:26

@Biriksz_Krokiksz!: Kinek a pap, kinek a papné. Én speciel nem szeretem a FTWD-et, mert nincs benne egyetlen szereplő sem, akit igazán meg tudnék kedvelni. Örüljünk, hogy vannak fasza sorozatok, amik közül mindenki megtalálhatja azokat, ami neki tetszik.

2017.04.05. 19:44:47

@pokesz70: nyilván, csak a vonatkozó hszedről (minden egyetértésem mellett) jutott eszembe, h ilyen szemmel nézve az is jóféle sori.
Azzal inkább az a gond, h elbaszcsizták a marketingjét, h előzménysorinak harangozták be, és emiatt mindenki azt várta, h az is lesz (mi ez a vírus, ki-mikor-miért szabadította el stb; hosszú, meg nem is illik a twd évadzáró kibeszélő posztja alá)

2017.04.05. 19:57:53

@Costanza: ez de tökéletes vót! :))) <3

REadmin 2017.04.05. 21:24:24

@pokesz70: Tiszta sor, és jó a meglátásod. Nyilván ez is egy út, amit az ember lelke bejár miközben készül a "nagy feladatra". Itt a beszélgetés Abe-el valóban magában hordozza az elmúlás ígéretét, és érezzük, hogy ebből semmi jó nem fog kisülni, de nekem ez nem jött át 100+1 százalékosan. :)

REadmin 2017.04.05. 21:42:06

@pokesz70: Megütötte a szememet a FTWD. :)

Az első évadot végigszenvedtem, majd jó időre elhatároztam magamban, hogy ez nem az enyém. A másodikba csak akkor kezdtem bele, amikor már régen megvolt az egész évad magyar szinkronnal.
SPOILER - Két karaktert tudok kiemelni, akik miatt van/volt veleje az évadnak: az egyik az ex drogos srác a különcségeivel, a másik már halott.

pokesz70 2017.04.05. 22:24:11

@filmfreak Palchy: Igen, a drogos srácban van fantázia. Beférne a TWD-be is :)

Hihhetetlen 2017.04.06. 01:14:36

@Biriksz_Krokiksz!: Ott a pont, nézem is, sőt jobban is várom a ftwd 3. szériát, mint a twd 8-dikat. A twd-nek is az eleje volt igazán jó, az ftwd is azt a hangulatot idézi.

REadmin 2017.04.06. 07:40:35

@pokesz70: Hát ha már nagyon cifrázni akarják, akkor lesz egy "crossover". :)

cs¤cs€ssz 2017.04.06. 09:39:08

Én ott röhögtem föl hangosan mikor a leszbi csaj azt mondja Dwightnak:
"A lány akit lelőttél...volt neve"

Kabaré..

Ettől függetlenül az évad második fele kimondottan jóra sikerült, lásd Eugene-s vagy Rick/Michonne-os rész, nem gondolom hogy egy félresikerült akciójelenet (ami nyilván lehetett volna überpatent is) elvenné a kedvem a folytatástól.

_sélli 2017.04.06. 11:18:54

Kovezzetek meg de nekem azert tetszett. Ami nem tetszett az a Sashas retestesztara nyujtott 20 perces haldoklos flashback.
En pl nem lattam h a kukabuvarok elaruljak oket... ti honnan/mibol vontatok le a kovetkeztetest az elso percbol?! En meg ott tartok hogy kotottek egy alkut es fegyverek elleneben segitenek - en nem lepodtem meg h felbukkantak a `nagy csata` elott. De biztos en vagyok tul hulye.

Sosem gondoltam volna hogy leirom: de Carl lassan kenterbe veri Ricket badass-segben. Rosita aki egesz evadban keszul a bosszuhadjaratra, cask allt mint egy balfasz Darylel egyutt es nem volt ver a pucajukban hogy megmoztuljanak.
Eugent mar kinyirhatna valaki mert rettenet idegesit es semmi hozzaadott erteke nincs a sorozathoz... Rosita is mehetne a levesbe mert a hisztizesen kivul semmit nem csinal.

Irgum76 2017.04.06. 12:02:49

nekem tetszett
többet nem fűznék hozzá

_sélli 2017.04.06. 12:11:03

Ja mellesleg oke, azt vagtuk hogy Sasha meghal de azt megint mibol tudtatok, hogy a koporoba rakva bezombulva raugrik Neagenre??? Kb a 40. percig nem is lehetett tudni hogy koporsoban van... cask azt hogy valami sotet, szuk helyen.
Mind1, azert orulok hogy mindenki ilyen rettenet okos :) Nekem WTF volt, koszonom szepen

within 2017.04.06. 21:06:44

@molnibalage: és a zombikat se magyarázza meg .. hmm

Norikhhha 2017.04.06. 21:11:26

@_sélli: Az előző részben Negan azt mondta Sasha-nak, hogy egy kis madár elcsicseregte neki, hogy Rick-ék rosszban sántikálnak.

Az áruló pedig nem sok mindenki lehetett.

Eugene és az orvos, akit a Hilltopból vittek el nem tudták, hogy mi történik. Dwight később csatlakozott Rickékhez, Darylt nem tudták megtörni (+ akkoriban még nem is volt szó arról, hogy fellázadnak) Sasha pedig szintén nem lehetett, mivel neki mondta :)

Így maradt az egyetlen csapat, akikben nem is nagyon értem, hogy miért bíztak meg, ugyanis nem tudtak róluk semmit. + Jadis, a vezetőjük többször elmondta, hogy ők nem fáradnak, hanem elveszik, ami kell nekik. Ez pedig eléggé hasonlít a savior-ok felfogásához.

Arról nem is beszélve, hogy nem azért építették fel 1,5 évadon keresztül a Negan vonalat, hogy aztán elsőre le is győzzék. Így kellett valaki, aki tönkretette Rickék tervét.

De egyébként egyetértek, lehet elfogult vagyok, de nekem is tetszett a rész. Egy kis győzelemnek jó volt ez. Aztán reméljük hogy az All Out War egy fokkal eseménydúsabb lesz, mint ez az évad (volume) volt.

_sélli 2017.04.07. 17:03:55

@Norikhhha: jajaja, ertem ezt a teoriat de lehetett Gregory is pl akirol szinten tudjuk h vagy 3 resze vivodik azon h Hilltop vagy Neagan... en pl siman arra tippeltem h O dobta fel oket.

Billy Hill 2017.04.08. 00:56:51

A legjobb (a teherautóra-gépkarabéllyal-lövöldözés-de-még-ponyva-sem-kilyukasztás mellett) az volt, amikor Rositára valaki olyan lő rá, aki tőle kb. 3 méterre áll valahol a falnál (nem mutatják), de ő nem vágja - csak a LeszBoszi, aki viszont lepuffantja az illetőt izibe' (de ekkor sem mutatják). Majd a rész vége felé Rosita felpörgeti a V'Moto-Rockat (vö. "Fekszem az ágyon"), de csak csendben piheg, miközben beleeresztettek egy jó sorozatot (tehát nem a FTWD-t...). Tipikusan kicsit ágynak dőlős, de robituszinnal kihordható betegség egy ilyen lövöldözés! (Az egész rész alatt felsejlő gyógyszeres kérdés BTW: "De miért...?") Arról meg már nem is szólva, amikor Rick beleiben valahol ott mocorog egy 9mm lövedék, de vidáman guggol-ugrik-fut, és Misón is segít lelkileg, hiszen nincs jobb, mint golyóval a hasban görnyedni s ölelni! WTF?

2017.04.08. 13:04:34

@_sélli: tudnunk kéne, h mit írt a pornóbajszos arra a cetlire, amit gregory zsebre rakott, vhogy nem tudom elképzelni, h a koordinátát, bár utána G elkezdett térképeszkedni, az igaz ;)
Én most a hüjehajú banyát utálom...

És várom a 8. évadot!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.05.02. 13:31:53

Végre én is pótoltam, hát kritikán aluli rész volt, de az egész évad valami borzasztóan gyenge f.s volt.

pedig sixxnél csak én vagyok nagyobb rajongója kábé, de ez az évad elérte, hogy addig nézem már csak amíg Negan van. ha őt legyőzik, akkor abba is hagyom.

"Nagyon szerettem volna, ha az évad második felére összekapott történetmesélés a fináléban is folytatódik..."

Ezt meg egyáltalán nem tapasztaltam. a második félidő is ugyan olyan szar volt, mint az első.
süti beállítások módosítása