Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Simán bevette a közmédia egy cseh lap röhejes áprilisi tréfáját

2017. április 05. 14:11 kovacsbalint 59 komment

csehanyahajo.pngA 444.hu szúrta ki, hogy milyen lelkesen foglalkozott azzal az április elsejei álhírrel a közmédia úgynevezett V4 Híradója, miszerint a minden tengertől és óceántól elég távol található Csehország kétszáz méteres repülőgép-anyahajót építtetett Kínával.

Amiben nemcsak az alaphír abszurditása lehetett feltűnő, hanem az is, hogy a meglepő hír pont április elsején jelent meg, a benne állítólag megszólaltatott védelmi miniszter is hangsúlyozza, hogy április elsejére készült el a projekt háttértanulmánya és tenderdokumentációja, majd konkrétan azzal a mondattal ért véget: "Figyelmeztetjük olvasóinkat, hogy április elseje van."

És a cikkben olyan hótt meredek állítások hangzanak el, hogy a kínaiak gyakorlatilag egy angol anyahajót másoltak le, csak nem hajlandók beismerni, bár azt azért elismerik, hogy inspirálták őket a brit mérnökök, és hogy azért nem IV. Károlyról nevezték el a hajót, mert az cikin hangzana, ha Erzsébet után Károly lenne a brit király is.

Igaz, én is gyűlölöm az április elsejei, viccnek nevezve lehozott nettó hazugságokat, de a cseh Lydové Novyni cikkének sikerült tényleg úgy fogalmaznia a 444.hu fordítása szerint, amiből még a leghülyébbek is felfogják, hogy viccről van szó, a náluk is hülyébbek számára meg ott van a cikk végi figyelmeztetés, ami gyakorlatilag egyenértékű egy baromi nagy ÁLHÍR-plecsnivel. De a leghülyébbeknél is hülyébbek mellett ott van még a köztévé híradójának szerkesztősége.

Ide kattintva látható a riport, amíg nem törli az MTVA.

Címkék: köztévé

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saks 2017.04.05. 14:18:58

Alternatív tények. Nincs ezen mit csodálkozni. Ennek a közönségnek ez való.

Samott 2017.04.05. 14:33:34

Hogy az egesz bagazsban nem volt egy ember akinek feltunt volna. Vagy ha volt is, de mar nem mer szolni...

helyén találta a szöget 2017.04.05. 15:10:42

"a minden tengertől és óceántól elég távol található Csehország"

Ugyan már, Shakespeare is megírta a Téli regében, hogy van cseh tenger.
Ti meg a szar térképeiteknek hisztek, nem egy világszerte elismert klasszikusnak.

Habony Árpád. 2017.04.05. 15:17:07

A hir egyebbkent igaz tenyleg epitettek, csak azert tagadjak le, a liberalis mediumok, mert Soros Gyorgy is tamogatta a csatahajot, es ez most nem lenne jo piar a vilagbekeert kuzdo egyetem alapitonak.

joni firpo 2017.04.05. 15:17:11

De ugye a tudósítás után következő is csak álhír, a Karel Gott életműkiállításról? Mert ha igaz, az rosszabb, mint a cseh repülőgép-hordozó...

n3spr3ss0 2017.04.05. 15:29:48

Nagy az Isten állatkertje.

Gipsz Ferenc 2017.04.05. 15:31:58

Az otlet maga nem akkor marhasag, mint aminek tunik.
Az 1. VH-ban Magyarorszag csatahajot epitett, holott nem volt tengere, csak egy kolcsonberelt kikotoje. A magyar tengerhajozasnak is nagy multja van.
www.szeretlekmagyarorszag.hu/magyar-tengerhajozas-magyar-tenger-nelkul/
Siman kitalalhattuk volna a 90-es evekben, a VSZ utan es a NATO elott, hogy a hajok vedelmezese erdekeben epitunk vagy veszunk egy-ket kisero rombolot.

Napjainkban a mini Luxemburg uzemelteti a NATO AWACS flottajat. Innentol kezdve egy Csehorszag altal finanszirozott anyahajo sem teljesen elkepzelhetetlen papiron. Valahogy el kell kolteni a NATO altal GDP aranyosan elvart penzt a hadseregre.

Mindemellett azert aprilis 1-en elhinni ezt, nem valami okos.

FF 2017.04.05. 15:44:46

@Gipsz Ferenc: Magyarországnak nem is egy kikötője volt abban az időben, amikor azt a csatahajót építettük.

Papichulo 2017.04.05. 15:46:30

@Gipsz Ferenc: "Napjainkban a mini Luxemburg uzemelteti a NATO AWACS flottajat."

Dehogy uzemelteti! Mindossze csak annak felsegjelzese alatt vannak regisztralva, csakugy, ahogy peldaul a NATO SAC gepei magyar felsegjelzest hasznalnak.

Nem kell vedeni a vedhetetlen hulyeseget! ;)

egyjózsi 2017.04.05. 15:47:16

Soha sem nézem! Most belenéztem... Ha köztévét néznék, én is elhittem volna. Mert az "orbánizmus" erre épül. Mármint a hitre. Annak a tábornak ez jó, és hihető. Mi barmok pedig tele vagyunk kétségekkel....

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.05. 15:55:24

@kovácsbálint:
Miért csodálkozik ezen egy olyan ország alattvalója, akinek már volt egyszer egy tenger nélküli ELLENTENGERNAGY-ja!
Biztos vagy benne, hogy hamarosan nem lesz újra valami nagy-nagy valamink???

helyén találta a szöget 2017.04.05. 15:55:42

@FF:
Horvátország sosem volt Magyarország része. Perszonálunió volt (azaz elfogadták királyuknak a magyar királyt).
Szóval Magyarországnak nem volt kikötője akkor. Nemhogy sok, de egy sem.

2017.04.05. 15:56:01

Valaki rettentő büszke volt rá, hogy tud csehül, és felordított:
-Idesüssetek, azt írják, hogy anyahajót akarnak építeni!
-Soros liberális médiája erről bezzeg hallgat. Zseni vagy Lacikám, mehet adásba!

FF 2017.04.05. 15:59:34

@helyén találta a szöget: Horvátország talán nem volt Magyarország része (ki hogy értelmezi a perszonáluniót), de Fiume igen.

rovid 2017.04.05. 16:17:01

a 80 milliárd kapott lóvéban nincs benne az ész!

2017.04.05. 16:21:47

@FF: Fiume Magyarországé? Nem a Monarchiáé?

FF 2017.04.05. 16:30:03

Nem, Mária Terézia kifejezetten Magyarországhoz rendelte. A kiegyezés után temérdek magyar közpénz is ment bele, próbálták a várost elmagyarosítani.

Terézágyú 2017.04.05. 16:33:39

@Kispangit:
"Fiume Magyarországé? Nem a Monarchiáé?"

Nem. A magyar korona alá tartozott. Mondjuk azt is kevesen tudják, hogy hivatalos nyelve az olasz volt... nyilván nem véletlenül.

Ugyanakkor Horvátország is a magyar korona alá tartozott, közjogilag Magyarország volt...

cukkmukk 2017.04.05. 16:44:27

Pár éve az MTI vett be valami reklámhoz készült vírusvideót. Szépen benne is volt az rtl híradójában.

helyén találta a szöget 2017.04.05. 17:05:20

@FF:
Mivel Fiume Horvátországban volt már akkor is, ezért nem.

@Terézágyú:
Igen, a perszonálunió azt jelenti, hogy a magyar korona alá tartozott, a magyar király volt az illetékes. De Horvátország része volt, nem Magyarországé. Ahogy egész Abbázia is.

@vgaborka:
A magyar nyelvben ez bizony anyahajó, bár néhányan az angol tükörfordítást próbálják ráerőltetni a magyar nyelvre. Csak hát ez két külön nyelv.
(Ahogy pl. az air base is magyarul simán csak katonai repülőtér, nem légibázis. Stb.)

Bár mostanában valóban a magyarban is az állatok meghalnak meg szülnek, a halnak tojása van stb. Merthogy ostoba emberekre bíznak fordításokat.

2017.04.05. 17:12:32

De kis tudatlan itt mindenki. Csehországnak Hamburgban három kikötője van, két éve kezdték felújítani őket. Egészen biztosan összefüggésben van a két ügy.

www.logisztikama.hu/2015/04/praga-felujitja-harom-nem-hasznalt-hamburgi-kikotojet/

Terézágyú 2017.04.05. 17:19:07

@helyén találta a szöget:
"Igen, a perszonálunió azt jelenti, hogy a magyar korona alá tartozott, a magyar király volt az illetékes."

Nem, nem. A perszonálunió éppen azt jelenti, hogy csak az uralkodó a közös és semmi más.
Ilyen volt, amikor Nagy Lajos egyszerre volt magyar király is meg lengyel király is. De semmi más köze nem volt egymáshoz a két államnak.

Horvátországgal NEM ez a helyzet, az NEM perszonálunió volt.

Terézágyú 2017.04.05. 17:22:06

@helyén találta a szöget:
"Mivel Fiume Horvátországban volt már akkor is, ezért nem."

Nem, Fiume nem volt Horvátország része abban a korszakban, amiről beszélünk.

Fideszdroid 2.0 (törölt) 2017.04.05. 18:18:20

Azért vették át, mert jó tréfának tűnt, és megakart minket viccelni az MTVA. Ahogy látom a szellemifogyatékos liberális média csúnyán be is szopta, most kurvára röhögök rajtatok, de nem csak én, hanem az egész MTVA is. Nincs mese, ezt nem lehet magyarázni, rámentetek csúnyán az álló brékóra.

pepin_nymburk 2017.04.05. 18:24:31

Fiume az olasz lakosság miatt kérte, hogy ne Horvátországhoz tartozzon. Ezért lett Mo. része...

Zb74 2017.04.05. 18:56:55

@helyén találta a szöget: @Terézágyú: A Horvát-Szlavón Királyság a Szent Korona egyik országa volt, csakúgy, mint a Magyar Királyság, de nem volt a Magyar Királyság része. Fiume viszont nem Horvátországhoz tartozott, hanem - corpus separatumként - Magyarországhoz.

2017.04.05. 19:11:21

@Fideszdroid 2.0: Mivan, kibasztak az előző nickeddel?

Sean MacTíre 2017.04.05. 19:19:51

@Fideszdroid 2.0: valoszinu az MTVA is ezt fogja mondani, mint te, hogy kuss, igy szall le a biciklirol. :)

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 19:22:04

@Gipsz Ferenc: Luxemburgnak van egy helyes reptere, és persze annyira nem is mini ország. Csehországnak nincs kikötője. Persze, ahogy a lovakat lehet bér tartatni, úgy a csehek is megkérhetik az olaszokat, vagy lengyeleket, hogy parkolhatna-e addig a hajó náluk, amíg nem szereznek egy saját kikötőt? És persze némi díjért cserébe, néha lesöpörnék a fedélzetet.

Punxsutawney Mormota 2017.04.05. 19:23:31

@Papichulo: És még ide lehetne csapni, hogy egy időben libériai zászló alatt futott a világ kereskedelmi flottájának legalább 40%-a, miközben ebből az átlag libériai pógár nem sokat érzékelt.

noblesseoblige · http://fratrescalendarum.blog.hu 2017.04.05. 19:25:52

@Zb74: Pontosan. Mo. és Ho. meg nem igazán perszonálunióban volt (mint anno Magyarország és Lengyelország), hanem reálunióban.

morph on deer 2017.04.05. 19:46:03

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte:
"Biztos vagy benne, hogy hamarosan nem lesz újra valami nagy-nagy valamink???"

Most már nagyon is ideje lenne!
Különben hova a faxba tudnánk tenni azt a rengeteg "zászlóshajót" amire pártunk és kormányunk szine-java lépten-nyomon hivatkozik?
Amik egyébkén mindig "mi vagyunk" - de ne kérdezd, hogy kinek "áll a zászló(ja)" azon a hajón..!

Artie 2017.04.05. 21:40:50

@Fideszdroid 2.0: "megakart" - le se tagadhatnád, hogy vérmagyar vagy.

Alick 2017.04.05. 22:33:14

Én csak azt nem értem, hogy miért a csehek építenek repülőgép hordozót és miért nem mi? Soros ki akar minket rekeszteni ebből a lehetőségből? Biztosan rá lehet majd beszélni Putyint, hogy Paks 2 helyett inkább repülőgép hordozó hajót szállítson. Ha nincs elég repülőnk, akkor majd a Szent Jobbot és Dzsudzsák góllövő cipőjét körbe tudjuk vele hordozni...
:)

flea 2017.04.05. 22:44:23

Mi a pék az a Lydové Novyni? Netán a Lidové Noviny? Felcserélődött az i meg az y a billentyűzeten? :))

Snake 2017.04.05. 23:49:27

@helyén találta a szöget:
Fiume története során többször is (utoljára 1868-1918 között) Magyarország része volt, mint corpus separatum.

Ami pedig a katonai repülőtér vs. légibázis kérdés felvetését illeti, öngólt lőttél. A Honvédség által üzemeltetett repülőterek elnevezése a következő:
-MH Pápa Bázisrepülőtér ("Párduc")
-MH 59. Szentgyörgyi Dezső repülőbázis, Kecskemét ("Titán")
-MH 86. Szolnok Helikopter Bázis ("Opera")

zevilaga 2017.04.05. 23:55:31

Az M1 híradóban már olyan szinten folyamatos a hazugság, hogy egy ilyen apróság fel sem tűnik. Szerintem még azt is képesek lennének beolvasni, hogy Habony dolgozik, Mészáros becsületes, hogy Paks tiszta üzlet, hogy van sajtószabadság az országban, és hogy a közbeszerzések között van olyan ami nincs megbundázva. Mondjuk az utóbbiba nyilván beleröhögne a bemondó.

helyén találta a szöget 2017.04.06. 00:24:18

@Terézágyú:
"Horvátországgal NEM ez a helyzet, az NEM perszonálunió volt. "
Pedig de.

"1102 Könyves Kálmán horvát királlyá koronáztatja magát. A magyar–horvát perszonálunió 1918-ig tart. Horvátország nagymértékű önállóságot élvez, a király által kinevezett bán kormányozza a magyartól eltérő szokásjog alapján."

Forrás: tortenelemportal.hu/2013/07/horvat-tortenelem-1100-eve/

"Nem, Fiume nem volt Horvátország része abban a korszakban, amiről beszélünk."
Már hogyne lett volna.
Nézz már a térképre.
Szerinted melyik országhoz tartozott volna?

@pepin_nymburk:
Az egész Isztriai-félsziget lakosságának nagy része olasz volt még akkoriban (sőt, még a 2000-es évek elején is találkoztam ott olyanokkal, akik a horvátot törve beszélték, merthogy olaszok, pedig nem Olaszországban éltek akkor már vagy 60 éve). Miért pont az Olaszországtól e tekintetben talán legtávolabbi Fiume/Rijeka lett volna kivétel?

@Snake:
Lásd fentebb.

Ami meg a repülőtereket illeti: ugyanaz a faszság, mint a repülőgép-anyahajóval. A nagy angol-amerikai behatásra elfelejtitek a saját nyelveteket. A NATO-csatlakozás előtt egyik sem volt semmiféle bázis, ezek szolgai tükörfordítások. És ha a hivatal hülye, attól még nem lesz kisebb hülyeség.

Ugyebár nem véletlenül énekelte Cseh Tamás 1974 táján:
"Kérdezném, hogy száz év múlva ki tud majd itt magyarul?"
Pedig akkor ez az agyatlan ferdítésmánia még nyomokban sem létezett, mivel ismerték a magyar szavakat-kifejezéseket.
Ma meg már a fordítók sem, mert a többségük angolul csak úgy-ahogy, de magyarul is gyengén tudó, a saját szakmájában levitézlett, a fordításban végső menedéket (megélhetést) találó félművelt alak csak, aki nem magyarra fordít, hanem (a Hunglish mintájára) valamiféle Angerianre. Mindent szó és nem értelem szerint.

lobster thermidor 2017.04.06. 05:00:55

@Fideszdroid 2.0:
Hű, ez nagyon jó vicc volt! Olyan 6 elemis.

civil polip 2017.04.06. 06:06:20

Egyébként a Lidové Noviny főszerkesztője Lékó István, aki nyomatja az orbáni propagandát a cseheknek.

derry 2017.04.06. 06:15:22

@helyén találta a szöget:
Megjelölsz forrásként egy oldalt, majd csak a neked tetsző részt veszed át? Jár a taps. :D

"1868 A magyar–horvát kiegyezés biztosítja Horvát-Szlavónország autonómiáját a Magyar Királyságon belül, a horvátot politikai nemzetként ismeri el. Fiume Magyarország részévé válik."

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.04.06. 07:10:19

@Fideszdroid 2.0: Ezt az idióta hozzászólást egyedül találtad ki, vagy a teljes troll stáb közreműködött? Mert nagyon gyenge, mondhatnám Fideszdroidos válasz próbálkozás volt...

Terézágyú 2017.04.06. 07:36:38

@helyén találta a szöget:

Jó.
Légy szíves érettségizz le előbb.

Vagy nem: végezd el a nyolc általánost előbb... :((((

fidesz maszop dk egykutya 2017.04.06. 08:10:40

Hát igen, MTVA-nál mindig van még lejjebb. De ez pont elég a nézőinek.

illiberális 2017.04.06. 08:29:11

@egyjózsi: Nagyon tévedsz de általában ez az egész baloldalra igaz. Orbán szavazóit, droidoknak meg birkáknak, stb. tartjátok (ez max kb. arra a 100-200 ezer szavazóra igaz akik ott szoktak csápolni meg Viktorozni amikor a nagy ember beszél ők valóban mindent elhisznek bármit is hazudik a FIDESZ vagy a közmédia) a többi Orbánra szavazó viszont pont azért szavaz Orbánra mert gondolkodik. Mérlegeli az Orbán mellett és Orbán ellen szóló érveket, mérlegeli azt is hogyha nem Orbán akkor ki, hogyan befolyásolná személyes sorsát életét ha pl. Botka vagy Vona lenne a miniszterelnök és ők illetve környezetük szabná meg a választást követő 4 vagy 8 évet. Persze sokan vannak akik ezt végig gondolva el sem mennek aztán szavazni de ha előkerülne egy olyan ellenzéki miniszterelnök jelölt akiről el lehet hinni hogy amellett hogy demokratikusan gondolkodik és becsületes(azaz nem fog lopni) még arra is képes hogy kiálljon a magyar érdekekért akár Brüsszelben akár Moszkvában akár Washingtonban sőt a magyar gazdaságot is tartósan növekedési pályára tudja állítani abban a pillanatban megbukik Orbán.

kolompa lole 1111 2017.04.06. 08:36:58

A fideSSes csicskamédiánál már megszokták hogy vicceket, hazugságokat kell tényként tálalniuk, jóhogy nem lepődnek meg azon hogy már megint egy fake hírt kell letolniuk. Nekik ez nem különleges, hanem alap.

Izo 2017.04.06. 08:51:20

"Igaz, én is gyűlölöm az április elsejei, viccnek nevezve lehozott nettó hazugságokat"
Ugye, ha minden nap Karácsony van, akkor már nem is olyan érdekes.

FF 2017.04.06. 08:51:54

@helyén találta a szöget: Fiume Magyarország része volt. Próbálj meg művelődni.

2017.04.06. 09:11:51

Ez mekkora blama! De ha linkelve van, legalább ilyenkor belenézek a híradójukba.

EU 2017.04.06. 09:19:15

@Fideszdroid 2.0: ostoba hülye! Inkább maradtál volna csendbe, és nem égetted volna magad!

Direkt azért néztem végig az összes kommentet, mert kerestem, mikor jön a fideszes bullshit magyarázkodás - te még túl is toltad a várakozásaimat!

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.04.06. 09:40:24

a libsi média, és a soros ármánykodása ez. Biztosan építik azt a hajót egy nemzeti közszolgálati TV-nél SZAKÉRTŐK dolgoznak ők joban értenek hozzá mint holmi ballibsi netes trolllok...

Gabor Jeges 2017.04.06. 09:49:02

@illiberális: "de általában ez az egész baloldalra igaz" Ugyanolyan sztereotip a látásmódod, mint annak, akit kritizálsz. Jómagam az általad említett "nem szavazók" táborába tartozom, mert mindent mérlegre téve, senki nem érdemli meg, hatalmon legyen. Én is várom a hiteles személyt, de addig nem szavazok a kevésbé rosszra, mert még azt hiszi, hogy jó és nem javít a hibáin.

furo80 2017.04.06. 10:40:38

@Fideszdroid 2.0: Nida! Beköszönt a V4 híradó szerkesztöje is. Szevasz!

Thomas Dantes 2017.04.06. 17:46:07

@helyén találta a szöget: De,. Az első fele igaz Horvátország nem Magyarország része, de ekkora Fiume a magyar közigazgatás alá tartozott, magyar város lett, és nem horvát város.

helyén találta a szöget 2017.04.06. 22:56:36

@Terézágyú:
Talán neked kellene megtanulnod olvasni.
Belinkeltem, hogy ha majd már megy, akkor mit olvass el.

helyén találta a szöget 2017.04.06. 22:59:49

@Thomas Dantes:
Jó.

@derry:
Nem, csak mivel nem ezt kerestem, idáig már nem olvastam el.
De meggyőztél.
süti beállítások módosítása