Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Azt hittem, a TV2 már nem tud meglepni, erre tegnap fennállása vélhetően legszarabb estéjét hozta

2017. március 29. 10:52 sixx 73 komment

1425_3.jpg

Nem hiszem, hogy ennél lenne lejjebb, mert ha igen, az már _tényleg_ a teljes megsemmisülés lenne, kérem szépen: a hétfő este 18-49-ben elért 5,2 után nagy küzdelemben ugyan, de sikerült a második számú kereskedelmi tévének az a hihetetlen bravúr, hogy 4, azaz négy százalékos közönségaránya volt 18-49-ben, az estét nézve megelőzte az RTL Klub (20,9) Cool (5,5), a Film+ (6,1) és 0,2 százalék híján az RTL II is.

Ne legyünk gecik, nézzük meg 18-59-ben is, hátha a TV2 által kedvelt korcsoportban jobbak voltak (hétfőn 6,6% volt), nem, itt sem jobb a helyzet, 5,8 százalékot sikerült abszolválni az RTL 19,4 százalékához képest. 

Szóval nagy a szar, nagyobb, mint tegnap volt, és ugyan a vasárnapot a Nagy Duett majd hozza, a 3 óra 10 perces első műsor az egész estét/napot megnyeri majd nekik, de ez is csak szépségtapasz a tegnapi, rém kínos égésen. A Tények nem sokkal ugyan, de kikapott a Híradótól (16,9 vs 15,7), de utána a Konyhafőnök VIP a nyitányra rátéve 23,9 százalékra ugrott (érthetetlen egyébként, hogy mit esznek a nézők a tévében főző celebeken), amivel szemben Tilla Annyit ésszel, mint erővel című vetélkedője csak a nézők 5,3 százalékát érdekelte (negatív csúcs a műsor történetében) és innen már nem lehetett felállni.

Miközben az RTL 20 százalékon ketyegett az Éjjel-nappal Budapesttel és a Barátok közttel, és még a Castle is hozott 17,4 százalékot, a TV2-n ezek a műsorok mentek, ilyen közönségaránnyal:

  • Született szobalányok (amerikai sorozat) - 4,1 %
  • Indíték (kanadai sorozat) - 1.6%
  • Sherlock és Watson (amerikai sorozat) - 1,3% 

A TV2-t ebben a három órában a Cool, az RTLII, a Film+ és az M+ is megverte. És én ezt rohadtul sajnálom, mert így az RTL nincs versenyre késztetve, és az senkinek nem jó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2017.03.29. 11:10:53

"érthetetlen egyébként, hogy mit esznek a nézők a tévében főző celebeken"

Ezt én is szeretném tudni. Megértem a barátok közt, "ezek megerőrültek", meg tehetségkutatók és hasonlók nézését, mert sejthető ok, de ettől még engem nem érdekelnek.
Ellenben a celeb főz, meg milyen a magánélete számomra érthetetlen.

LFather 2017.03.29. 11:20:47

Amíg van lószar, addig légy is lesz. Ennyike.

Ser Vazul 2017.03.29. 11:27:51

Nézzük a jó oldalát már csak 24-25% az agyhalott aki ezeket a fosokat nézi. Persze ha tovább csökken a számuk Sixx nekiállhat aggódni miről fog mélyreható és tartalmas "elemzéseket" (tartalom ismertetés) írni...muhaha

ovits 2017.03.29. 11:35:41

Született szobalányok (amerikai sorozat) - 4,1 %

Akkor nem is olyan sokan emlegetik a címadó felmenőit.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.29. 11:37:38

@Ser Vazul:

Az mennyire van titkosítva hogy kiknél van elhelyezve ez a mérőizé ?
Mert ha Vajnáék kezébe jutna ez a lista akkor simaliba hogy megkennék a kedves tévénéző családokat mit nézzenek és mikor.

Fellegjáró Marci 2017.03.29. 11:37:51

Ford Fairlane ment tegnap az M+-on...eszem faszom megállt hejj!

user friendly 2017.03.29. 11:44:24

@Serrin:, Sixx: mi abban a különös, hogy nézett a Konyhafőnök VIP? Népszerű volt a sima változata is, amiben egyszerű halandók főztek és a Junior is. A Vacsoracsatáról és társairól nem is beszélve. A celeb változatot valószínűleg még sokan azok közül is nézik, akik a bulvárra vannak rákattanva és amúgy egy sima főzős versenyről elkapcsolnának.
Mondjuk nekem így 2 adás után nem jön be a Konyhafőnök VIP, mert egyrészt kezd unalmas lenni a formátum, másrészt a zsűri túl puha, mindenkit agyon dicsérnek, a celebek meg pont nem érdekelnek, hogy miattuk nézzem. De ettől még semmi érthetetlent nem látok a nézettségében. Az emberek szeretik a főzős műsorokat és kajálják a bulvárt. A kettő kombinációjának a sikerén miért kellene meglepődni?

Phxmike 2017.03.29. 11:50:41

Az M1 nezettsegi adatait miert nem irod ide? Mert kb annyira szamit az is meg ez is amit most idehordtal szokasos, gazdag (vulgaritasban bovelkedo) szokincseddel. A Tv2 kormanymedia es mint ilyen egyaltalan nem szamit hogy mennyien nezik az se hogy mikor. Kifizetohely lett.
Nem elbuktak 4 millardot egy musorral hanem kifizettek valakinek. Mit nem lehet ezen erteni minek ilyen cikkeket irogatni?
Ha meg nem tetszik akkor az orok klasszikust tudom csak idezni "Tetszettek volna forradalmat csinalni"

Ser Vazul 2017.03.29. 11:55:22

@szociál: passz. Lehet jó indulatú voltál ezzel a megkenéssel

DIODORO 2017.03.29. 12:17:53

Nem a konyhafőnök nézettségén kellene kiakadni, hanem az éjjel nappal Budapest-én.......

BobbyEwing 2017.03.29. 12:33:11

mindeközben valahol, egy párhuzamos univerzumban:
www.origo.hu/teve/20170328-a-fiataloknal-a-tenyek-volt-a-legnezettebb-hirmusor.html

nem értem én itt ezt a pesszimizmust... :P

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2017.03.29. 12:52:46

Az egyik azt mondja, hogy az RTL híradója volt a nézettebb, a másik meg azt, hogy a TV2-é, ugyanabban a 18-49 korcsoportban? És ezt így hogy?
www.origo.hu/teve/20170328-a-fiataloknal-a-tenyek-volt-a-legnezettebb-hirmusor.html

Terézágyú 2017.03.29. 12:53:18

@Serrin:
a főzőműsorok nagyon mennek. ne kérdezd, hogy miért, mert nem tudom. de nagyon mennek.

tonyk 2017.03.29. 13:02:43

Nyomjátok itt nap mint nap, hogy mennyire fos a tv2 (igen, az), de egyszer elolvassa valami fidesztroll és másnapra készül egy salátatörvény arról, hogy az RTL-nek a bevételei 200%-át le kell adózni. Persze mindezt csak ezér', hogy Vajna bácsi esélyegyenlőségileg helyre billenjen. Bár egy beszántott RTL-es kábelcsatorna is nagyobb nézettséget lenne képes elérni, mint a "csigatévé".

Nyúlkásfülű Koc 2017.03.29. 13:13:42

Szerintem lehetne javítani a helyzeten, pl. egy Uwe Boll maratonnal.

Nézné az egész ország.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2017.03.29. 13:21:07

@fovarosi.blog.hu: Többféle mutató van a nézettségre.
A TV2 ügyesen azt szokta használni, hogy 1 egység, ha végignézted, és 1 egység, ha 2 mp-ig az ment a tévéden (mert mondjuk kapcsolgatás közben szóltak hozzád).

un 2017.03.29. 13:22:40

@Serrin: Hát figyelj. Én régen néztem a BK-t (szar volt akkor is de bájosan), viszont már évek óta trágya. Ezek megőrültek és hasonló idétlen faszságoktól a hideg is kiráz. A főzőműsort ellenben megnézem (ha nem is kapcsolok oda de megteszi úgyis más :D) mert mégiscsak van valami minimális hozzáadott érték, elkészül egy étel, mégiscsak egy szakmájában profi szakács értékelésével. Azt persze nem szeretem hogy senkiházi celebek vannak benne de azt ki lehet kapcsolni agyban, halandók főznek és kész.

Mr.paksimogyoró 2017.03.29. 13:25:30

Élvezettel olvasom az ilyen híreket. Mondjuk addig nincs sok ok az örömre, amíg a tényeket ilyen sokan nézik.

lutria 2017.03.29. 13:26:37

Ennek meglesz a következménye,valaki ki lesz rúgva a TV2-től-pl.az éjszakai portás vagy a TMK-s- és máris javulni fog a nézettség...

un 2017.03.29. 13:26:56

@Fellegjáró Marci: Olyan országban szeretnék élni ahol a tévénézők 80%-a azt nézi :D
Hangsúlyozom a tévénézők 80%-a mert van értelmesebb program is DE HA MÁR NÉZEM AZT A SZAR DOBOZT (ja már nem doboz) AKKOR BOOTY TIME!!!!

Mocsár 2017.03.29. 13:32:27

Mindig van lejjebb!

Girhes Joe 2017.03.29. 13:37:30

Már tegnap is kérdeztem, hogy ha szerintetek a tévékettőt meg a többi kormányoldali tévét azért nem nézik a népek, mert ezek a médiákok a kormány szekerét tolják, akkor az a 2 millányi vitathatatlanul létező Fidesz szimpatizáns mégis mit néz? És ha nem a kormánypárti tévéket, akkor meg honnan az érv, hogy őket szerintetek a fideszes média teszi agymosottá? Szóval akkor vagy az MTVA-TV2-ECHO trió nézettsége van lefelé meghamisítva (kinek lenne az érdeke?), vagy nem igaz, hogy a Fidesz szimpatizánsok csak azért azok, mert nem tájékozódnak a csodálatos liberális demokrata retekklubból meg átévéjből az ország "valódi állapotáról".

Ugyanez elmondható mellesleg a pfúj senkinemolvassa csakkifizetőhely szennypropaganda magyaridők+magyarhírlap+origo, versus a minőségi pártatlan újságírás alfája és omegája, azaz index viszonylatban is: ha az előbbieket senki nem olvassa, csak a zindexet, akkor mégis mi a fityfenétől nem válik mindenkiből kormányellenes? Hja, hogy az emberek gondolkodnak is, nemcsak benyalják, amit a média eléjük rak, csak ezt az újságíró kollégák úgy 15 éve nem veszik észre, és azt hiszik, hogy ha itt jönnek minden nap a tv2-t meg az mtva-t fikázó cikkekkel, akkor minden fideszes ijedtében el fog rohanni a szocikra-együttre-momára-anyámtyúkjára szavazni.

Bryan élete 2017.03.29. 13:46:17

Azért nézzük a Konyhafőnököt mert jó. Ilyen egyszerű és ez vonatkozik bármelyik celebtelenített változatra. Gyerekkel, kezdő szakáccsal, celebbel mindegy, mert igényes, kulturált és szerethető a részvevők és a zsűritagok személyisége miatt + a versenyhelyzetek.
Szegény Tilla vergődő erölködése már kínos, méltatlan, maga a vetélkedő? végig annyira irritáló, hogy csak belesasolok,reménykedve.

Garin 2017.03.29. 13:49:27

@SIXX

Hogy miért nézik a népek a Konyhafőnök VIP-t ? Ugyanazért, amiért a te baromságaidat is olvassák/olvassuk és kommenteljük. Te pont ugyanazt csinálod az Indexen, mint a celebek a TV-ben. Rohadtul tévedsz, ha azt gondolod te különb vagy pusztán azért mert eljátszod a szabadelvű értelmiségit, aki nem törődve a társadalmi konvenciókkal direkt trágárul ír a polgárpukkasztás jegyében. Ugyanazt a boka szint körüli szórakozást nyújtod, mint Pumpedék, ráadásul addig van miről firkálnod, amíg azok a TV-ben kivetkőznek magukból. Szóval inkább köszönd meg nekik..., ja és nekünk is, hogy elolvassuk a zagyvaságaidat. Ez van.

chrisred 2017.03.29. 13:50:48

@Terézágyú: Mert a tévét általában otthonülő emberek szokták nézni, akik ebből következően főzni is szoktak. És érdekli őket, hogy más hogyan csinálja. Szerintem is mindegy, hogy celeb vagy nem celeb.

belert 2017.03.29. 14:14:15

@BobbyEwing: nem is engedik kommentelni

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.29. 14:15:18

@Amelanchier:

A konyhafőnök nekem is bejött, de a junioros változata rohadtul nem érdekelt, hol érdekel hogy Pistike tud e kenni vajaskenyeret ? :)
A tv2-n anno a Hal a tortán elég jó volt, de azt is eltudták b*szni, ezek mindent szétbarmolnak ehhez értenek :)

aruhamiatt 2017.03.29. 14:18:11

@Garin: te hülye vagy! Miért játszaná sixx az agyát? Ez a munkája - gondolom - tévés műsorokat kritizál és szerintem van véleményformáló ereje az írásainak. Tájékozottnak tűnik. A jót is megírja. A Sztárban sztár is celebműsor mégis gyakran ír a benne lévő szórakoztató faktorról, ha sikerül azt a műsor készítőinek és szereplőinek azt kiaknázni. Az Édes hotel sem egy műveltségi vetélkedô és arról is tudott jót írni.

aruhamiatt 2017.03.29. 14:21:38

@chrisred: ott a pont! Én spec azért nézem, mert érdekel a gasztronómia, de nem tehetem meg, h csúcséttermekbe járjak viszont ilyen műsorban sok érdekes, új alapanyaggal, technikával találkozik a néző, amit akár hasznosítani is tud saját gyakorlatában.

ElPadre 2017.03.29. 14:41:54

persze, hogy nézzük a konyhafőnököt, még VIP változatban is. @sixx, te is nézd, nagyon jópofa recepteket lehet eltanulni a séftől, és ez nem is az a fajta főzés, hogy vegyél egy homárt és egy *** (magyarországon legálisan beszerezhetetlen fűszernövény), aztán vedd elő a méregdrága thermomixedet, és parfésítsd.

eddig amúgy még ez a VIP kiadás is egész elviselhető, sváby és győző viszik a show-t rendesen. és pl a sváby meglepően jól is tud főzni!

Ramil Safarov. 2017.03.29. 14:46:01

MIndket csatornat fel kene gyujtani, es aki ezeket a degeneraltsagokat nezi azokat is lekene loni, mert az elmebetegek miatt gyartjak ezeket az ocsmanysagokat.

ProsTata 2017.03.29. 14:53:11

Az Isaura TV kompenzálja.
Szerintem a TV2 öngólt lőtt, a csökött törzsközönsége átment szellemi tápláléknak szappanoperázni. Az való nekik.

ProsTata 2017.03.29. 14:54:47

A másik ami eszembe jutott, hogy ez a TV2-nek és a hozzá kapcsolódó médiabirodalomnak nem gond. Hirdetésből élnek nem a nézettségből. Amíg hirdető van (tuggyukkik)...

Terézágyú 2017.03.29. 15:02:08

@chrisred:
"Mert a tévét általában otthonülő emberek szokták nézni, akik ebből következően főzni is szoktak. És érdekli őket, hogy más hogyan csinálja."

Ilyen sok otthonülő és főző ember van???????

És ezek az emberek meg is csinálják azokat a kajákat? Fejlődik a főzőtudományuk?
Mondhatjuk, hogy a főzőműsorok oktatási műsorok???

Francois777 2017.03.29. 15:03:22

"0,2 százalék híján az RTL II" ez oylan, mintha azt mondanád, hogy a Fidesz-KDNP-t a legutóbbi parlamenti választáson megelőzte az Összefosás 30% híján...

un 2017.03.29. 15:04:44

@Girhes Joe: a lakájmédia kádárista természete pont olyan vitathatatlan, mint a kétmillió stabil fidesz szavazó. Erre nem mentség, hogy a többi kormány idején is megfigyelhető volt (nyilván, bár a mértékén lehet vitatkozni). A fideszes meg a jobbikos szavazók (és vica versa az "ellenzékiesek") suttyomban nézik a sok szart függetlenül attól, hogy melyik adón megy éppen tehát a kormányoldaliság valóban nem kizáró ok. Az igénytelenség, az vonzó. Agy kikapcsol, nézi a mások (amúgy kamu) életét. Agy kikapcsol, és szavaz arra, amit az újságja vagy a tévéje sugall.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.03.29. 15:13:30

@Francois777: az RTL II-nek 3,8 százaléka volt. hogy mondjam másképp?

Francois777 2017.03.29. 15:16:44

@sixx: pont ugyanúgy, ahogy arról írtál, hogy a Sztárban sztár meg egy kicsi x % híján kikapott az RTL Klubtól. ja, hogy akkor nem írtad? :)

Gacsaj Pisti 2017.03.29. 15:28:38

Sixx mindig hazudik, egy liberál-bolsevik köcsög, Soros seggnyalója. Akkor sem mond igazat amikor kérdez valamit. Sorozatfüggő agyhalott.

fepe 2017.03.29. 15:32:32

Igazából a személyes tapasztalatom alapján én nagyon nehezen hiszem el ezeket az adatokat. Valamikor a 90-es évek elején kiszórtak pár készüléket az országban, megnézték hány TV előfizetés van, aztán azóta is azzal súlyoznak. Az, hogy az ország 20-25%-a ülne ugyanaz előtt a TV műsor előtt este, az számomra elég sci-fi... Mi 99%-ban videótárat nézünk a TV-n meg gyerekcsatornákat.

Flaggx 2017.03.29. 15:32:57

Azért tegnap az origo lehozta a győzelmi jelentést, hogy a tv2 mindent lesöpört. Már ha úgy mérjük, hogy jó legyen... :)

bobijub 2017.03.29. 15:39:29

@Girhes Joe:
vannak azok az országok, ahol a cégeknek abból kell megélniük, amit a kuncsaft fizet. a kuncsaft a cég szolgáltatásáért vagy termékéért fizet. egy kertévének a kuncsaftja nem a néző, hanem a reklámoztató cég. és a reklámoztató cégnek az számít, hogy az adott helyen elhelyezett reklámja mennyi bevételt generál. ... azokban az országokban...

a kilencvenháromezernégyzetkilóméteres magánvidámparkban a szivarozó kaszinótulajdonos filmkormánybiztos magántévéjének megélhetésére két magyarázatot tudok elképzelni. az egyik változat az, hogy a náluk mutatott reklám annyira sokkal eredményesebb, hogy még ezek mellett az alacsony nézettségi adatok mellett is kiváltanak akkora vásárlói hajlandóságot, ami miatt érdemes a reklámoztatóknak egy nézőre nézve sokkal többért reklámoztatni. a másik változat az, hogy a reklámoztatók szelíden fel vannak kérve, hogy ne foglalkozzanak a szivarozó kaszinótulajdonos filmkormánybiztos magántévéjének nézettségével, és szíveskedjenek rendesen reklámoztatni a szivarozó kaszinótulajdonos filmormánybiztos magántévéjében is, mert különben megnézhetik magukat, és tönkre lesznek alaptörvényezve.

Fellegjáró Marci 2017.03.29. 16:07:00

@un: Csak nem te vagy az a csóka a Disco Expressből? Próbálkozzál inkább a Paff a bűvös sárkánnyal, hátha mindenki paff lesz tőle! :D :D

Terézágyú 2017.03.29. 16:08:16

@fepe:
"Igazából a személyes tapasztalatom alapján én nagyon nehezen hiszem el ezeket az adatokat. ... Mi 99%-ban videótárat nézünk a TV-n meg gyerekcsatornákat."

Ja, biztos igazad van.
Hozzánk még sosem törtek be, úgyhogy a személyes tapasztalataim alapján egyszerűen nem hiszem el, hogy léteznek ebben az országban betörők...

Garin 2017.03.29. 16:20:49

@aruhamiatt:
Szia fogadatlan prókátor! Én nem dicsekednék azzal, hogy SIXX "véleményformáló" írásai hatással vannak rád. :-) Persze, lehet, hogy ez a munkája, vagy legalábbis pénzt kap érte, de látnod kell, hogy ha nincs celeb világ, nincs bulvár, nincs térd alatti szintű szórakoztató ipar, akkor SIXX sem tudna miről vitriolos billentyűzettel írogatni. Szóval az, hogy ő kritikát ír a celebek fingjáról, az nem teszi az ő írásait magasabb rendűvé, főként, hogy az egyik ganét lehúzza, a másikat meg nem. Ezt SIXX is jól tudja és ne aggódj, minden írása patikamérleggel ki van mérve. :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2017.03.29. 16:51:04

@Garin: hejj, nem kéne fullba tolni a kretént. a főzős műsorokat MINT OLYAT nem tartom szórakoztatónak, azt meg pláne, ha szabó győző kínlódik benne, de ezt hiába magyarázom neked, MERT TE ÚGYIS JOBBAN TUDOD. hát, legyen.

s3pooler 2017.03.29. 16:52:10

@LFather:
Csak a hajónapló kedvéért....

Ahol [amíg] lószar van, (ott [addig]) veréb is van.

www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_545_03_Magyar_kozmondasok_nagyszotara/ch31.html

Bryan élete 2017.03.29. 17:28:21

@szociál: na, azért azok a gyerekek nem vajaskenyeret készítettek, hanem porfikajákat, sütiket, amiket sok felnőtt konyhatündér sem tud. Nézz utána jobban..

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.03.29. 17:37:24

Érdekes ahogy a közmunkások száma korrelál a nézettségi adatokkal.
Úgy látszik túlórázva nézték a TV2-őt.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.03.29. 18:45:18

Kissé off: lesz kritika erről a tv2-es tillás műsorról?
Megnéztem az oldalukon a tegnapi részt.

Rettenetes.

Két ismeretlen versenyzik együtt, majd a végén egymással. És eléggé erőltetett (immár sokadszor) itthon az idegenek egymással való jópófizása.
Tilla műsorvezetőnek jó (pld. Megasztár), de amikor jópofáskodnia is kell magában (Majka nélkül) szörnyű. Az okosabb vagyok mint egy... -ben is gyenge volt,és ebben is.

lionking 2017.03.29. 18:59:01

@Fellegjáró Marci: hát az is egy túlhypolt film, amúgy unalmas és vacak szvsz.
Ami nálunk kiemelte a posványból, mert amúgy a világ fejlettebb részein akkortájt (sem) értékelték nagyra, sőt... az a szinkron, miszerint az akkori nemzeti csótány volt a magyarhang, és jelentősen lehetett káromkodnia is, ami nem is áll távol tőle.
Aztán ennyi a siker titka persze kellett hozzá az a bizonyos vasfüggöny dolog is, ami ezeket a lehetőségeket elnyomta .
Ettől függetlenül én is szeretném tudni, kik azok az alacsonynívójú állami polgárok, akik bírják ezeket a fos műsorokat bámulni, mint ez a főzőizé a fukszfaktor megaszar és hasonlók
ne hagyjuk ki a jakupcseket a sírva borulunk egymásba 20 év után című mű sorával (mert az se igazi) de ott van a káromkodós lilu a tök ugyanilyen szarával.. rémület az egész ami itt tv műsor néven folyik.

Flankerr 2017.03.29. 19:11:27

Az Origo-s link a HÉTFŐI nézettséget elemzi ( Tények/RTL Híradó), míg ez a cikk a KEDDIT..

Holding 2017.03.29. 19:35:18

@fovarosi.blog.hu: Nem véletlen hogy nem lehet kommentelni az Origo cikkét. Kb azért mert amit írnak az egy hozzáértő számára oltári nagy baromság.

viktorputyin 2017.03.29. 19:55:35

@BobbyEwing: "Ez a cikk nem kommentelhető"
Sima hazugság :)

italpor 2017.03.29. 21:09:09

3,1415926535 8979323846264338327950288419716939937510..

arturdent 2017.03.29. 21:13:50

Szerintem mindkét tv Rtl és TV2 egyaránt elképesztő gagyit produkál napról napra, nálam 1-2%on állnak és simán megelőzi őket, a Duna, M3, M5, Spektrum, Nat Geo, Sport TV. Szóval egy csepp könnyet nem hullajtanék értük, ha eltünnének az éterből (meg a kábelbol is).
Nekem a Született Gyilkosokbol Micky egyik monólogja jut eszembe ezekről a csatornákról:
"Média Geci vagy aki ad magára az szarba se vesz"

chrisred 2017.03.29. 21:16:59

"Ilyen sok otthonülő és főző ember van???????"

A tévét nézők között? Bizony jelentős arányban vannak köztük otthonülők. :)

mh1973 2017.03.29. 21:33:12

@Girhes Joe: ti biztos nem gondolkodtok, nektek elég a sok óriásplakát, meg a narancs szenny amivel teleszórják a postaládákat...

Nico 1 2017.03.29. 23:11:57

A filmügyi Kormánybiztos jobban teljesít.
Remélem Endi kaszinói is így járnak.
A geci amerikai adócsaló idejött bizniszelni, a Fityesz meg eltartja

Trexmark 2017.03.29. 23:21:22

Miert kell a geci es a szar szavakat hasznalni egy cikkben? Ennel nagyobb szokincs nem all rendelkezesre???
Egyebkent az Origo szerint szombat-vasarnap es hetfom is a Tenyek nyert az Rtl-lel szemben. Vajon hol talaltak ilyen adatot?

dyz 2017.03.30. 00:20:21

A nézettség csak a bevételt számolgató tulajdonosoknál számít, de semmit sem mond egy műsor valós értékéről. Csak azok hiszik ezt, akik ezeket a szennycsatornákat nézik...

közösperonos átszállás 2017.03.30. 12:09:20

@Francois777: Francois777 0 bejegyzést írt és 81 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2017.03.20. óta tag.

Na és akkor most, hogy tisztáztuk, hogy ki kicsoda (te pl. egy fideszes bértroll vagy), az érdemi reakció: actually, a faszt. Egy választásnál számít, hogy ki az első (igazából még ott is vannak árnyaltabb megközelítések, ha emlékszünk még "az első helyezett összefogott a szemfüles harmadik helyezettel" helyzetértékelésre (helyzetkamuzásra)), de ez nézettség, itt a nagyságrend az érdekes. Legalábbis ha én hirdető lennék, a 19,1%-os és a 19,2%-os közönségarány közti különbséget valamivel kevésbé venném azért figyelembe, mint mondjuk egy 9,1%-os és egy 19,2%-os köztit. Hiába az egyik az első, a másik meg a második mindig.

Mondjuk én a fizetésemet se úgy nézem, hogy enyém-e a legmagasabb a cégnél, mert ha nem, akkor kurvamindegy. :-) Te így nézed? (Most nem a bérkommentelőidre gondoltam.)

fepe 2017.03.30. 12:20:43

@Terézágyú: Ha olvastad a hozzászólásom további részét is, akkor talán megérted, mire gondoltam. A betörős példánál maradva, ez olyan, mintha a Kárpát medencébe beköltözve és 100 ember házát felépítve lefektették volna konstansként, hogy i.sz. 900-ban 10 betörés volt. Ebből meg most kiszámolható, hogy akkor 2017-ben nyilván 1 millió van.

A szokások azóta változtak. A legtöbb TV csatornát egyáltalán nem is mérik. A videótárat meg az online streamet megint csak nem mérik. De akik azt nézik azok is a mérővel rendelkezők adatába bele vannak téve szorzóként. 18-49-ben leosztanak kb 2 millió embert 6-8 csatorna között úgy, hogy még az M+ is benne van 1%-kal adott esetben, én meg higgyem el, hogy nincs 20-40 ezer ember aki ugyanakkor megnézne ebben a korosztályban egy Manchester vagy Real meccset valamelyik sportadón?!

Itt ez a cikk például:
est.hu/cikk/97719/villantott_egyet_a_sport1
"Az AGB Nielsen adatai alapján összesen közel 800 000 ember nézte a Barcelona–Real Madrid spanyol bajnoki rangadót"

Aztán keresd meg nekem ezt a két táblázatban bárhol is. Nincsen benne. Azért, mert csak, gondolom. Más logikus magyarázatot nem találok rá.

Egyébként április 21 esett 2012-ben szombatra, amikor a táblázatból kiderül, hogy 1857e nézte a Csillag születiket, A Sport 1 meg picivel előzte a TV2-t, tehát ez előtt a 3 adó előtt ült nagyjából 3,4 millió ember. Ha egyetlen más adót sem nézett senki az egész országban, ez nekem akkor is nagyon sántít...

sixx · http://comment.blog.hu 2017.03.30. 13:21:41

@fepe: azert nincs benne a tablazatban, mert a meccsrol ez a teljes elerest jelento szam, azaz ennyien neztek bele, egy percre. Ebben az osszevetesben egy csillag szuletik 3.4 millos szamot hozna kb.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.03.30. 13:22:41

@fepe: es szerinted az atlagos tevenezo ilyen? Nem ilyen.

fepe 2017.03.30. 13:39:50

@sixx: Nekem ez a 3,4 millió az, ami meredek. Komolyan érdekelne, hogy milyen méréssel és milyen matekkal jön ez ki. Mert nagyon nehezen hiszem el, hogy 3,4 millió ember valóban odakapcsol aznap este arra az egy műsorra. Mert ez egy ekkora országban szinte mindenki, aki nem alszik, nem dolgozik és éppen otthon van szombat este.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.03.30. 13:42:52

@fepe: a 800 000 nezo egy focimeccsre az nem tunt erthetetlennek?

É2I 2017.03.30. 18:55:25

Nálam ez a főzőműsor széria kb azért jön be; mert nem erőltetett. Nem viszketek tőle a sok elcsépelt, gagyi poéntól, magát színésznek tartó kóklerektől, gagyi rendezéstől, operatőri melléfogásoktól.
Nem akar több lenni, ami.
Bár ennek a VIP-snek félve -felvételről - kezdtem neki, de "HáhlIstennek" - egyelőre - nem a kukták felszopásáról szól. A három zsűritag is viselhető - bár Rozina érezhetően még mindig nem képernyő érett.

A már húsz éve is szarnak számító - bármilyen - szappanok meg taszítanak - még csak hogyvoltozni se támad kedvem.

fepe 2017.03.31. 09:05:36

@sixx: Mivel ennek a két csapatnak több 100 ezer rajongója van az országban, ezért nem tűnik annyira lehetetlennek, hogy 800 ezer ember oda-oda kapcsol, vagy akár megnézi az elejétől a végéig. De ennek ellenére valóban ez is soknak tűnik számomra. Egy 10 millió alatti országban az esti órákban 2-3 millió ember már szerintem alszik. Gyerekek, diákok, stb... Lehet közel 1 millió ember, aki dolgozik. Akár bejelentve, akár otthon vállalkozásában, akárhol. Marad mondjuk 6 millió. A többségüknek a TV-jén van vagy 100 csatorna. Van otthon Blueray/DVD/Internet, ne adj isten könyv, újság, keresztrejtvény, főzés, mosás, akármi... Ennek fényében számomra totál hihetetlen, hogy több mint 3 millióan odakapcsolnak egy RTL-re.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.03.31. 09:23:31

@fepe: "Mivel ennek a két csapatnak több 100 ezer rajongója van az országban, ezért nem tűnik annyira lehetetlennek, hogy 800 ezer ember oda-oda kapcsol" - nincs értelme a vitának, nem vagy tisztában a nagyságrendekkel, a nézői szokásokkal, a nézettségméréssel, a tévé működésével, szóval hagyjuk, tényleg.
süti beállítások módosítása