Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A The Big Bang Theory szereplői tényleg szeretik egymást

2017. március 01. 13:34 sixx 78 komment

big-bang-theory15.jpg

Az évek óta a legnézettebb vígjátéknak számító The Big Bang Theory főszereplőinek fizetése mindig is érdekes kérdés volt, hiszen annak idején a főszereplő trió (John Galecki, Jim Parsons és Kaley Cuoco) az első évadot még 60 000 dolláros fizuval csinálta végig, a következő háromért már 250 000 dollárt kaptak, aztán egy újabb 100 000 dolláros emelés jött (epizódonként persze), és végül a 8. évadnál jutottak el az egymilliós álomhatárra, ami egészen a mostani, 10. évad végéig érvényben is maradt. 

A többiek közül Kunal Nayyar és Simon Helberg külön alkudozott a producerekkel, nekik 850 000 dollárra sikerült feltornászniuk a fizetésüket, majd bejelentették, hogy Parsonsékkal közösen alkudoznak majd, és ha minden igaz, a 11. évadtól papíron ez az öt szereplő 1,2 millió dollárt keres epizódonként. Mivel egy évben 24 részt forgatnak, az bruttó 28,8 millió dollárra jön ki, olyan, mintha egy bazinagy blockbustert forgatnának évente.

A pláne a dologban, hogy van még két szereplő a sorozatban, Mayim Bialik és Melissa Rauch, akik nélkül ma már nem él meg a The Big Bang Theory, viszont a fizetésük jóval alacsonyabb, most éppen 200 000 dollárnál tart. A színésznők a következő (utolsó?) két évadban érthetően szeretnének annyit keresni, mint a többiek, és ha ez ugyan nem is jön össze, de megugrik a fizujuk az biztos - a többieknek köszönhetően.

Jim Parsons, Johnny Galecki, Kaley Cuoco, Kunal Nayyar és Simon Helberg ugyanis a nekik járó fizetésből epizódonként 100 000 dollárról lemond a két kolléganő javára, azaz 500 000 dollárt tudnak a producerek így szétosztani közöttük, és menten 450 000 dollárt fognak kapni epizódonként. Egyelőre kérdéses, hogy Bialik és Rauch rábólint erre, a többiek fizetéséhez képest alacsony gázsira, vagy izmoznak még egy kicsit - az alkudozás mindenesetre elkezdődött.

maxresdefault_1_5.jpg

A sorozat szindikátusi sugárzásban, azaz a regionális tévéken és kábelen egymilliárd dollárt keresett már a gyártó Warnernek. Az ilyen szindikátusi megállapodásokra jellemző, hogy tulajdonképpen mindegy, hogy 211 epizódra vagy 260-ra szólnak, a díj nem fog sokat emelkedni. A színészek fizetése (mostani állás szerint csak a főszereplőkre epizódonként 5,9 milliót költenek) viszont meglehetősen magas, amit a CBS licenszdíja (amit a tévé fizet a stúdiónak az epizódokért) éppen hogy csak lefed (6-7 milliót fizetnek értük) így annak az esélye, hogy a TBBT a 12. évad után is folytatódjon, egyre kisebb. (Variety és Deadline Hollywood nyomán)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zamasu 2017.03.01. 14:04:37

fogalmam sincs mire fel követelnek ennyi jattot :/
az 5, évadig nagyon vicces sorozat volt után már csak erőltetett híg fos lett amikor már az alánevetés is kínos

wowerman 2017.03.01. 14:13:25

@Zamasu: ez nyilván a színészek hibája és nem az íróké (vagy neadjisten a személyes ízlésedé)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.01. 14:23:01

@Zamasu:

A 10. évad már egy bullshit, kb annyi poén van benne mint az iszlám kivégzésekben, semennyi.
Viszont azok az országok akik berendelték a 9 évadot, azok nem fognak kihátrálni az utolsó 2-ből, szóval van miből kifizetni őket, nem döglik éhen Hollywood :)

glad az egyetlen 2017.03.01. 14:47:57

Nekem a 3. évad után már nem jött be annyira, pedig az első három évad zseniális volt.

mulholland2 2017.03.01. 14:48:02

Hát ez az új évad ami most megy a Comedyn tényleg sokkal gyengébb mint eddig és látszik, hogy az írók vért izzadnak már a történésekkel. Lassan elfárad a széria.

teszt123456789 2017.03.01. 14:56:48

@Zamasu: Arra, hogy eladható miattuk a sorozat. Az meg, hogy mennyire vicces, vagy nem, az az írók hibája leginkább.

Tinman 2017.03.01. 15:12:45

A Big Bang Theory pontosan addig a pontig volt jó, amíg a tudományból és geekségből származó poénok uralkodtak. Onnantól, hogy ki kivel dug, terhes, féltékeny, na pontosan onnantól lett egy rakás szar, helyesebben szólva ugyan olyan, mint az összes többi sitcom.

Ez a gázsi meg egyszerűen vérlázító*. Az a szerep, amit abban a 20 percben eltolnak az rettentő harmatos. Sheldon karaktere szinte bármeddig érdekes, hiszen egyfajta aspergeres/autista, de a többiek n+1 karakterek.

A sorozat halálát a harmatos, kb. csajok által írt forgatókönyv és ez az eszement gázsi okozza. Remélem utána egyik se kap munkát soha többé egyetlen szerepben sem... éééés még akkor is kőgazdagon fogják leélni azt ami még hátra van.

Vérlázító = Abból a pénzből jobb sorozat ötleteket kellene megvalósítani...

hdnctrl 2017.03.01. 15:16:07

Magyar szinkronnal is nézhető. Nyilván a Raj akcentusa nem jön át, az egymagában egy külön poén (már akinek), de jó az így is. Nekem eddig tetszett végig az összes évad. Szerintem bőven nem akkora "szenvedés" a 10. évad, mint a Friends (ha már a bejegyzés címében se tudtuk kiírni a magyar címet) vagy a HIMYM utolsó (illetve akár korábbi) évadai.

Tinman 2017.03.01. 15:24:35

@mulholland2: Az írók fáradtak el, de qrvára. Annyi eszük sincs, hogy az éppen aktuális tudományos és geek témákra reagáljanak. Ehhez nem kéne nagy ész, de még ennyire se futja nekik.

Mondom az ötleteket:

1. Elektromos autós kalandok. Sheldon vehetne egyet, mehetnének vele kirándulni és jönnek a viszontagságok...

2. Kotrapali rájön, hogy van még 1 bolygó a naprendszerünkben, de persze kiderülne, hogy téved.

3. Gravitációs hullámokkal kapcsolatos Sheldonos/Leonard.

4. Reakciók más tv sorozatokra, pl. Walking Deadre, Stranger Things-re.

5. Ha már baba mánia: A team megpróbálja megnövelni Howard gyerekének IQ-ját még az anyaméhben...

6. Ha már csajozás. Stuart csajra lel, de a kritikus pillanatban kiderül, hogy farka van...

Estig tudnám folytatni és borítékolom, hogy mind érdekesebb lenne, mint a mostani kínlódás.

Tinman 2017.03.01. 15:25:58

@Tinman: 3. -ból kimaradt, hogy Sheldonos/Leonardos ötletelések/bonyodalmak/saját bizonyítások, etc.

gabika32 2017.03.01. 15:29:29

igen már nem az igazi az agymenők, kezd elfáradni, szerintem lassan be kéne fejezni, de akkor is klasszikus lesz, a jóbarátok utolsó évada is egy kalap szart volt csak az idő múlása tetté széppé.. a másik meg,azért kapnak annyit, mert eladható a sorozat és ezért megkérik az árát (ki ne tenné???) néztem a nézettséget és egyre többen nézik amerikában, úgy látszik a párkapcsolatos dolgok jobban érdeklik az embereket mint a kockulás és ez számít, igazodnak az igényekhez...az meg hogy itt magyarországon mi mit gondolunk, kb senkit nem érdekel, a jenkik zabálják, dől a lé, addig menni is fog a sorozat...

Irgum76 2017.03.01. 15:47:35

hát ez a 10. széria tényleg nagyon gyenge
nem is volt kedvem szinkronnal újranézni (mondom magamnak már megint Leonard Penny házasság már ráment vagy 6 rész) csak a srácok miatt néztem meg én is
viszont a második rész hatalmas volt ahogy Sheldon puffogott a katona mufti mögött
el is felejtettem, hogy ilyen jó rész is volt a ebben az évadban a sok gyenge eresztés miatt
de ez az utolsó a 10X17 a sorozat leg gyatrább epizódja volt
két mondatban összefoglalható

Spoiler:

- Megyünk a Comic-Conra?
- Áh inkább ne
Spoiler vége

nem tudom akarok-e még 2 év szenvedést látni ebből a sok töltelék részből
persze ha felpörgetik akkor szívesen nézném tovább de egyenlőre csak esik a szinvonal

fran7 2017.03.01. 15:53:43

sixx próbál jófej lenni, nem csupán baráti szeretetből engedtek a fizujukból, hanem azért, hogy egy év helyett két évig menjen még a sorozat. Nem olyan nehéz belátni miért járnak jól mínusz százezerrel, ha cserébe kapsz plusz 20 millát.

Jazo 2017.03.01. 15:59:43

Lehet hogy az írók javára is le kellene mondaniuk fejenként 100.000 dollárról, mert poénok és sztori nélkül hamar csökken majd a nézettség és azzal ugrik a folytatás. Én is azon a véleményen vagyok, hogy ennél a sorozatnál a magyar szinkron egy merénylet. Nem a szinkronszínészeket hibáztatom, hanem azt aki kiválasztotta őket a szerepekre. Ez a vékony hangú nyávogás abszolút nem illik a szereplőkhöz. Nem attól geek valaki, hogy furán beszél, vagy fura a hangja.

Én a 9 évadot láttam eddig és az utolsó nekem is jóval laposabbnak tűnt. A korábbiakkal nem volt problémám.

scsaba1 2017.03.01. 15:59:52

Ha máshonnan nem, a kommentekből tudom, hogy Magyarországon vagyok...

Szinkron: Szerintem azon üdítő kivételek egyike, ahol egész jól sikerült a szinkron. Legalább is a főszereplőké. Csöre Gábor jó Leonard, Szabó Máté hangja meg majdnem jobban tetszik mint Jim Parsonsé. (off: most nézem pl. az X-aktákat eredeti hanggal, felirattal. Meg kell, hogy mondjam Rékasi is jobb színész, mint David Duchovny, legalábbis hangbéli adottságait tekintve.)

Egyébként még így elfáradva is kimagaslik a mostani szitkomok közül.

Tinman 2017.03.01. 16:08:40

@Dartois83: Ellenben tőled egyetlen darab ötletet nem olvastunk...

A jelenlegi forgatókönyvben ennél sokkal Jóbarátok szintűbb téma megy. Vedd észre, hogy meddig volt igazán VICCES a sorozat... ha neked Jóbarátok kell, most boldog lehetsz, mert jó ideje megkapod, nekünk meg jól elbaxták a sorozatot.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.01. 16:09:00

@scuynat:

Csőre Gábor hangjától már a falat tudnám vakarni.
Múltkor néztem egy Francia eksön múvit, Bastille day Idris Elbával, mondom egyszer végig kínlódom annyira nem lehet szar, Idrissel és a hangjával nem is volt gond, de mikor megszólalt a másik főszereplő Csőre Gábor hangján ,na akkor ketté fejeltem a tv-t, rohadtul elütött a karaktertől a hangja ,ráadásul egyfolytában annak a kocka Galeckinek képe volt előttem, WTF ???

Tinman 2017.03.01. 16:11:31

@Irgum76:

Itt a lényeg!

"- Megyünk a Comic-Conra?
- Áh inkább ne"

Pontosan ezért reppent a színvonal a padló alá. A régi felállás szerint mentek volna, méghozzá saját tervezésű elektromos autóval...

scsaba1 2017.03.01. 16:11:48

@Dartois83:
Ja, pl. a faszoscsaj szitu sem elcsépelt klisé egyáltalán, talán még egyetlen vígjátékban sem volt, hogy valamelyik szereplő megdugott egy tarvit, akiről azt hitte, hogy.... :)

Mondjuk szerintem is a karakterfejlődés az egyik mozgatórugója az egésznek, hogy a végére "igazi kisfiúkká válnak a fabábokból". A 12. évadban már tényleg elég irritáló lenne a bénán csajozó Leonard, a totál szociopata Sheldon, a kanegér Howard stb.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2017.03.01. 16:19:16

Jo sorozat, megerdemlik (?) ertem en, hogy ilyen az elet, meg minden, de bassza + hova megy a vilag amikor netto ripacskodassal ennyit lehet keresni, mikozben mashol meg nyomor van.

scsaba1 2017.03.01. 16:21:04

@szociál:

Azt nem mondtam, hogy alulfoglakoztatott szinkronszínész... :)
Én így voltam Józsa Imrével. Akárhányszor szinkronizálta Nicolas Cage-t, mindig Mr. Garrison jutott eszembe, és nem tudtam röhögés nélkül megállni. (Mond csak Kalap úrnak...., el fogsz égni...)

Zamasu 2017.03.01. 16:22:29

@Tinman: Szerintem jók az ötletek :D
Én nézném, aki meg nem az maradjon a duna tv-nél... :P

scsaba1 2017.03.01. 16:27:33

@Tinman:

Viszont a 10.06-ban

spoiler: Leonard és Penny volt egy béna, negyedrangú kockafesztiválon, de már az asztal másik oldalán, ami mondjuk elég vicces volt, hogy Leonard lett a nap sztárja...

dreamhotep 2017.03.01. 16:32:14

annyit hallottam erről a sorozatról, gondoltam belenézek. na persze. hét évad egyben. jól odalett a hétvégém. mindenkinek ajánlom, csak kisebb dózisban.

szanalmas 2017.03.01. 16:52:02

@dreamhotep: :D

(A Dr. House ilyen időgyilkos még.)

Irgum76 2017.03.01. 16:55:27

a szinkron szerintem rendben van én nézem felirattal szinkronnal egyaránt és egyáltalán nem zavar a különbség
egyedül Bernadett hangja (elnézést Börnadett :) ) nem stimmel nem olyan cérna vékony mint eredetiben illetve mikor kiabál nem annyira erős

dreamhotep 2017.03.01. 16:58:11

@szanalmas: egyetértek, de azt még anno részenként néztem, ezt meg lekaptam egybe. most még az így jártam anyuval szemezek, itt van a gépemen de nem merem :)

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2017.03.01. 17:26:20

@A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron: bocs, ez nettó hülyeség! Fogd fel inkább úgy, hogy ők értékesítők, akik egy olyan terméket adnak el, ami már termelt egymilliárd dollárt. Közgazdaságilag a fejőstehén kategória.

Terézágyú 2017.03.01. 17:33:07

Szerintem is be lehetett volna fejezni a 10. évaddal. Az szép kerek szám...

Dagda 2017.03.01. 17:34:48

Lehet szidni a sorozatot, csak az a baj, hogy nincs megközelítőleg ilyen jó sem a Két pasi meg egy kicsi kimúlása óta.
Én sem szórakozom rajta úgy, mint az első három évadban. Teljesen rendben van a karakterfejlődés, csak nem sikerült azt a fajta konfliktust továbbvinni benne, ami az egész sorozat alapja volt. Ugyanakkor nem megy semerre a karakterük, ami baj, mert simán lehetne belőlük szórakozott professzor. lassan megőrülő szuperzseni, aki esetenként egyre gonoszabb, a frusztrációkból nem csak kigyógyulni lehet, hanem torzulni is és az sokkal viccesebb lenne.
Pl a sorozat igazi pszichopatája Bernadette. :)

Tinman 2017.03.01. 17:38:09

@scsaba1: Gy.k.: Farka van =/= pénisz. Farka van, vagyis a féregnyúlványa extrém nagy. Egy korábban tudományos irányba terelt geekekről, elsősorban geekeknek szóló sorozatban Stuart karaktere rohadtul rendben van és mit kezdenek vele? SEMMIT! Az sokkal érdekesebb, hogy Sheldon anyja, meg Leonard apja összejönnek-e.... fúúúdeizgilófaszt!

Tinman 2017.03.01. 17:39:23

@Tinman: Vaze féregnyúlványt írtam, de a farokcsontra gondoltam. Sorry.

Tinman 2017.03.01. 17:40:23

@scsaba1: Igen, ilyenek kellenek bele!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.01. 17:54:47

@scsaba1:

Nyugodjék békében a Józsa Imre, de nálam is kiverte a biztosítékot mikor a kobold hangjával megszólalt Nic Cage, hihetetlen gagyivá tette bármilyen karakterét.
Epres Attila típusú hangot kellett volna adni Nicnek, jó hogy nem Mikó Istvánt kérték fel a pocok hangjával :)

scsaba1 2017.03.01. 18:15:09

@Tinman:

Jó, hát ahogy írtad, úgy szerintem a zemberek cca 95%-nak a pöcsösmenyasszony jutott eszébe. Akartam is írni, hogy ez inkább Radzshoz passzolna, ő viszi ezt a latens buzoid vonalat a sorozatban, de aztán nem írtam... Stuarthoz valami olyan csaj illene, mint Radzs extrafélénk, extrakomplexusos, extrafurcsa barátnője a mittudomén hányadik évadból.

Egyébként Stuart az egyik kedvenc karakterem, mindig nagyon bírom a jelenteit.

totii 2017.03.01. 19:03:59

@Tinman: Igazából teljesen mindegy, mert a legtöbb résznek se füle se farka ilyen szempontból. Bármi tudományos sztori is volt, az leginkább azért volt, hogy miatta menjen el Leonard Svájcba vagy legyen szomorú Sheldon.

szanalmas 2017.03.01. 19:16:18

@szociál: Én is mindig felsírok, mikor meghallom. :D

totii 2017.03.01. 19:23:25

@szociál: Már a Leonard Hofstadter-Marshall Eriksen pár is durva, szerencsére Eric Cartman hangját eltorzítja.

szepipiktor 2017.03.01. 19:58:27

Lássuk be, a sorozat attól, jó, amiért itt a legtöbben fikázzák.
Egyszerűen 10 év egyben evolúciós folyamat, a szereplők felnőnek, családok lesznek, változnak. Ugyanolyan kockák, de már felelősséggel tartozó kockák.
Tehát életkor kérdése a tetszés.
Elfogadom, a sok ifjú alapszurkolónak az első évadok jönnek be, a pénzért rejszolósak. Mert az az ő szintjük.
De ha felnőttként nézed és még van némi műszaki alapod is az egészhez, anszolút jó a sorozat. Egyszerűen az eredeti 3+1 szereplősből mára 3x2 + 1 szereplős lett és még ehhez jönnek a rendszeres mellékszereplői ágak, például a családok haberok, munkatársak. Elég nagy mozgástér van a fiuk dolgai, a lányok dolgai, a párok egymás ellen, a párok egymással sé így tovább.
Szóval azért fut és stabilan az első helyeken, mert a nézők nagyobb része nem az 1 bites home kockák, a rejszolást és az alpári humort váró ifjú nemzedékből áll.
Ha nem tetszik, nem kell nézni!

szepipiktor 2017.03.01. 20:04:04

A szinkronról.
Már a hozzáállás is beteges! Én úgy nézem most a 10-est, hogy eredetiben felirattal és már cserélem az első hat részt a szinkronosra (így néztem a 8.tól)
Egyszerűen nem humoros az eredeti!
Mert nemcsak százszor több szininímánk van az angollal szemben bármire is, hanem ráadásul sok szakmai duma is, aminek szintén már van magyar megfelelője.
Ha magyar vagy, akkor magyar az anyanyelved és a megszokott stílus, szófordulat szórakoztat! A hazai kocsmai humor jobb az amerikai pub-humornál...
De ez nemcsak ízlés kérdése, hanem döntöen divat, trendiség.
A sorozat szinkronja kiemelkedik a többi közül. Elég csak az ígyjártamanyátokkal-féle nézhetetlen, humortalan semmi 10 évadjára gondolni. És végre nem kétszvas párbeszédeket kapunk, ami megint üti a generációt, hiszen az agynak is működnie kell...

Irgum76 2017.03.01. 20:18:20

@szepipiktor:

Kedves Szepipiktor annyi faszságot (bullshit-et akartam írni de hát magyarok vagyunk csuhajja) hordtál itt össze,hogy nem is tudom melyik gyöngyszemre kéne reagálni
inkább meghagyom másnak, másoknak a flém (elnézést szájkarate) lehetőségét
ez mind két kommentedre értem

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.01. 20:28:31

@totii:

Szinkronizálja a Spongyabobot ez a "Csőrös", de ne embert akiknek arcuk van :)
Szavazzuk meg hogy holnaptól Stathamnak Csőre Gábor kölcsönözze a hangját, sőt De Nirot is ő szinkronizálja ha lehetséges :)

Tinman 2017.03.01. 20:33:54

@Irgum76: Jól látod... konkrétan azt hittem, hogy irónia az egész hsz, de mire a végére értem rájöttem, hogy nyilván a műszaki alapom kevés ahhoz, hogy érdemben reagáljak erre a marhaság cunamira.

Billy Hill 2017.03.01. 23:03:37

Fiatalkorom nagy kedvencének, a Parker Lewis-nak is az jelentette a végét, amikor a haverokkal való hülyéskedésnek a barátnőjével folytatott párkapcsolati drámázás vette át a helyét...

A sorozatok kapcsán ugyanazt tudom mondani, mint a zenekaroknál: Az egész olyan, mint egy beszélgetés. És bizony van olyan, amikor mindent elmondtunk, ami bennünk van, és a többi már csak ugyanannak az átfogalmazása. Lásd Metallica - a Load-ig bezárólag megmutatták, amit el akartak mondani. Bon Jovi ugyanez, a Keep The Faith-ig.

Végül külföldi barátaim is mindig jót derülnek azon, amikor mesélem nekik, hogy J.R. Ewing vagy Columbo magyar hangja "jobb, mint az eredeti" (vö. Garga Pitić). "Már hogy lenne jobb, hiszen az a hangja neki...!" :-)

AdMiRaL4488 2017.03.01. 23:12:00

@Tinman: Eredetileg be se voltam regelve indára, pedig mikor végigolvastam a rész-ötleteidet, rögtön akartam írni hogy adja nagyon :) Aztán rájöttem, hogy nincs accom. De mikor azt olvastam, hogy természetesen megjelent valaki aki előadta, hogy inkább ne menj forgatókönyvírónak, az felcseszett. SZóval én megnézném ezeket arészeket, szerintem jó volt. :D

totii 2017.03.01. 23:23:40

Egyébként a jófejségről: ha nem fér bele a keretbe a maradék két szereplő, akkor a többi öt sem kap pénzt, mert nincs sorozat.

2017.03.01. 23:43:44

Néztem az a kezdőkép valódi vagy rajz. Azok a nők sose néztek úgy ki, 10 évvel ezelőtt se...

Aki szinkronnal néz filmet annak ne legyen egy szava se, hogy szar. Milyen legyen? Tudom, hogy vannak urban legendek olyan retró filmekről ahol jó volt de az is csak nosztalgia.

Mercel 2017.03.02. 01:58:15

Meg leszek kövezve, de az egész sorozatot úgy tartom elqrtnak és erőltetettnek ahogy van.
Az elejétől kezdve, még csak nem is az a bajom, hogy befáradt.

Viszont a cikk apropója tényleg jófejség. Akkor is ha benne van a saját érdek is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.02. 06:54:48

@Mercel:

Hoztam egy konténer követ, most megdobállak.
Az első 5 évad kifejezetten jó volt, 8 pont fölé.

Hizdahr zo Loraq 2017.03.02. 07:16:25

@scsaba1: Itt ugyan kicsit offtopic, de Duchovny hangját én először a XIII című játékban hallottam, ahol a főhőst szólaltatta meg... hát... érdekes, hogy ilyen adottságokkal színésznek tudnak nevezni valakit. :)

Chuck Νorris 2017.03.02. 08:00:45

én is azon az állásponton vagyok hogy az évadok egyre gyengébbek, és ezt arra vezetem vissza, hogy Bernadett és Amy karaktere teljesen kifulladt "humorilag", már eleve nem voltak tul szorakoztatóak, most meg már megkerülhetetlenek sajnos.
A sorozat elején a két fő humorforrás Sheldon és Howard volt, a legjobb részek szinte mindig belölük fakadtak, mellettük Leonard és Raj voltak a "nyafogók" és Penny volt a jó csaj. :)
Mára már csak Sheldon tartja magát ugy ahogy , Howard és Leonard teljesen elsüllyedt a családi életben, Raj meg sosem volt főviccmester, aki elvisz egy egész részt.
Én nagyon nem bánnám, ha a XI évadba Amy és Bernadett elmenne valami hosszu kiküldetésre, és visszatérne a régi, csetlö-botló, képregényes/szuperhősős/szerepjátékos storyline, pár rész erejéig :)

Meridian74 2017.03.02. 08:02:24

Amúgy gyorsan elfelejtitek az Agymenőket, ha megnézitek a Szilicium-völgy című sorozatot... ;) :D

Na, az az "új" agymenők... csak kár, hogy sokkal rövidebbek az évadok, kevesebb epizódból állnak.

akut schizo effektív pszichózis 2017.03.02. 08:47:28

nem igazán értem miért kellene befejezni.. a nézettség növekszik. ki az az idióta gyártó/megrendelő, aki ilyenkor lefújja az egészet?

Irgum76 2017.03.02. 09:10:41

Amúgy gyorsan elfelejtitek az Agymenőket, ha megnézitek a Szilicium-völgy című sorozatot... ;) :D

nézem mindkettőt de teljesen más
Szilicium-völgy reálisabb inkább szatíra mint vígjáték
míg a TBBT sitcom

WoodrowWilson 2017.03.02. 10:03:31

@akut schizo effektív pszichózis: Ha elolvasdod a cikket, könnyen rájössz. Hiába jó a nézettség, így is nagyobb lesz egy idő után a költség, mint a bevétel.

Lebarmozott vidéki 2017.03.02. 10:10:31

@scsaba1:
'Szabó Máté hangja meg majdnem jobban tetszik mint Jim Parsonsé.'
Pffff....
Egy nyafogó idióta az okoskodó zseni helyett.
Ráadásul beszélni sem tud, nem is értem, mit keres abban a szakmában, én egy iskolai színjátszókörből is kib.sznám a p.csába, hogy jöjjön vissza, ha képes lesz egy háromszavas kijelentő mondatot normálisan hangsúlyozva előadni.

wkker 2017.03.02. 10:16:40

Én azért nem mondok senkire se rosszat, mert kér annyi pénzt, amennyit kaphat. A többi ember más? Akik fizuemelést kérnek?

Engem inkább az zavar, hogy ha annyira bírják egymást, akkor miért zsigerelik ki így a sorozatot? Értem, hogy a többségnek vsz soha nem lesz ilyen szerepe, de szerintem már most is megkeresték amerikában azt a pénzt, ami elég lesz egész életükre.
Illetve, ha fele ennyiért csinálnák, lehet beleférne még 4-5 évad, pénzben így is jobban jönnének ki.

Vannak olyan sorozatok, ahol a színészek tényleg szerették a szerepüket és egymást is és áldozatokra is hajlandóak voltak, hogy csinálhassák tovább.
Az agymenők sztárjait én nem ismerem, de távolról sem tűnik úgy, hogy a pénzen kívül bármi is érdekli őket ebből - beleértve a társaikat is.

wkker 2017.03.02. 10:26:01

@randomgenerator: "Aki szinkronnal néz filmet annak ne legyen egy szava se, hogy szar. Milyen legyen? Tudom, hogy vannak urban legendek olyan retró filmekről ahol jó volt de az is csak nosztalgia."

Ezt olyan ember mondhatja, aki nem nézi szinkronnal így azt se tudja, hogy milyen.

A szinkron általában igényesebb, nem véletlen, hogy magyar filmekben is sokszor nem olyan jók az amúgy jó színészek, mint a hangjuk egy szinkronszerepben.
Azért van, mert felvételkor a hang az csak egy dolog. Nem elhanyagolható, de akkor is csak egy.
Ritka az olyan színész, akinek a szerephez tökéletes a karaktere, a kinézete, a mozgása, a szeme a mindene és a hangja is.
Szinkronizálásnűál viszont olyan hangot tesznek be, ami vsz tényleg illik. Nem mondom, hogy mindig eltalált, de általában igen és pont azért, mert ott van lehetőség változtatni.

Pl Kerekes József nélkül Jim Carrey fele annyira lenne vicces, pedig neki a hangja sem olyan rossz, de Kerekes József hangban lealázza.

Ettől persze lehet nézni eredeti hangokkal is, nincs ezzel semmi gond, csak unom a szánalmas picsogást, hogy a szinkronhangokkal hülyeség nézni. Ha neked ez a fétished nézd eredeti hangokkal, sőt, kitalálhatod, hogy a CGI is szar és az az igazi élvezet, ha a zöld hátterekkel nézed a filmet. Tedd azt, csak ne rinyálj.

bldo 2017.03.02. 11:41:36

@szepipiktor: Röviden, tömören, magyarul írom, hogy megértsd: kibaszott hülye vagy.

Lebarmozott vidéki 2017.03.02. 11:56:26

@Lebarmozott vidéki: "az okoskodó zseni helyett" ... a tudálékos volt a szó, amit kerestem.

@wkker: "A szinkron általában igényesebb"
Nem. A szinkron ugyan még ma is elég sokszor jó, főleg a filmeké, de "általában" még a jó szinkron is kiöl egy csomó hangulati elemet. A nyelvjárásoknak, tájszólásoknak és akcentusoknak például (nagyrészt persze objektív okokból) szinte egyáltalán nem adható vissza sem az ízességük, sem a sokféleségük. De a baj az, hogy meg sem próbálják: van egyfajta "migráncsbeszéd", és mindenhol azt nyomják.
A sorozatok mostani szinkronja pedig (már amivel találkoztam magyarul) a legtöbb esetben simán csapnivaló, és nem is csak maguk a hangok. Egy idevágó példa: könyörgök, egy amerikai műsorban az amerikai űrhajóst mi a f.sznak beszéltetik a "ruszki" (valójában orosz-indiai-akármilyen-egyen-)akcentussal!? ]:O

Terézágyú 2017.03.02. 12:11:58

@Lebarmozott vidéki:
"A nyelvjárásoknak, tájszólásoknak és akcentusoknak például (nagyrészt persze objektív okokból) szinte egyáltalán nem adható vissza sem az ízességük, sem a sokféleségük"

Hát, nem adható vissza, de a normál ember számára nem is ismerhető fel az eredetit hallva...

TE olyan jó vagy ángolból, hogy kapásból felismered a tájszólásokat - de más meg nem.

"Egy idevágó példa: könyörgök, egy amerikai műsorban az amerikai űrhajóst mi a f.sznak beszéltetik a "ruszki" (valójában orosz-indiai-akármilyen-egyen-)akcentussal!? "

Az valóban egy gázos hiba volt az Agymenőkben - de egy egyszeri benézése a dolgoknak :)
Mellesleg az TIPIKUS ruszki akcentus volt... ha te összekevered az indiaival, akkor az a te hibád.

scsaba1 2017.03.02. 12:31:12

@wkker:

Na azért ez nem teljesen igaz, max. a régebbi filmeknél, ahol volt idő igényes, sokszor _műfordítások_ igényességét idéző szövegkönyvet csinálni, ill. valódi, egyedi orgánummal rendelkező színészek szinkronizáltak, nem ilyen színész II-k, kicsapott színitanodások, 80 órás okj-s szinkronszínész tanfolyamot végzettek... Meg volt idő rendesen összefésülni az sávokat meg mindent.... Kb. a kereskedelmi televíziózás térhódításával kezdett zuhanni a szinkron minősége. Az, hogy régen a szinkron jobb volt, max. a fogalmatlan Z-generációnak városi legenda, mindenki másnak tény. Így tudott pl. nálunk iszonyat népszerű lenni pl. T. Hill & B. Sencer, de pl. Mark Hamill hangjával is csodát tett Sthol buci (meg nagyjából mindenki, aki valaha szinkronizálta), de napestig folytathatnám a sor. Viszont mostanában überszarok a szinkronok. Vikingek.... Castle.... Person of Interest (ebben bónuszként még hatalmas Leiterjakabok is vannak), csak hirtelen, amibe belefutottam mostanában a kertévéken. Na ezek közül szvsz. jónak számít az Agymenők szinkronja.

Macropus Rufus 2017.03.02. 13:26:24

@Terézágyú: lehet kimaradt a rész (még csak a 9. elején járok) de amikor Howard felment akkor a 3 űrhajósból 2 amcsi volt és egy pedig orosz. Nem hallgattam eredetiben de feltételezem nem oroszul beszélt az a karakter.

kovácspéterke 2017.03.02. 13:33:42

Sztem nagyon szétesett az egész. Az egyes részeknek nagyon kevés köze van egymáshoz, igazából olyan, mintha egy csomó korábbi ötletet öszedobálnának. pl mi van a távközlési cuccukkal? sheldon már mégse akar gyereket? Raj idősebb csajával mi van? Régebben ezeket végigvitték, de most egy katyvasz, és ha nincs ötlet, akkor jöhet az h Sheldon hülye, de már nem okosan elővezetve, hanem ad hoc jelleggel. Sajnálom, mert az előző évadig szerettem.
(A sziknkron sztem itt kurva jó)

Irgum76 2017.03.02. 14:58:25

@Terézágyú:
@Lebarmozott vidéki:

megnéztem az amcsi nem beszél akcentussal

Tinman 2017.03.02. 15:30:50

@AdMiRaL4488: Nagyon rendi tőled, thx :-)

Egyébként pár kocka összeül és 100x jobb forgatókönyvet rittyent össze, mint a mostani és még csak meg sem kell nagyon erőltetni magukat, mert zsigerből jön :-)

Lebarmozott vidéki 2017.03.02. 15:44:10

@Terézágyú:

"Hát, nem adható vissza, de a normál ember számára nem is ismerhető fel az eredetit hallva...
TE olyan jó vagy ángolból, hogy kapásból felismered a tájszólásokat - de más meg nem."
Nem, sajnos egyáltalán nem vagyok belőle olyan jó, hogy azt is fölismerjem, pontosan milyen akcentussal beszél valaki, de attól még hallom, hogy egész más hangzású. Vidékies shangon magyrul s

"Az valóban egy gázos hiba volt az Agymenőkben - de egy egyszeri benézése a dolgoknak "
Én meg úgy emlékszem, következetesen úgy beszél a szinkronban.

"Mellesleg az TIPIKUS ruszki akcentus volt... ha te összekevered az indiaival, akkor az a te hibád."
Ezt egy szóval sem mondtam.
Azt mondom, hogy MINDEN akcentust ezzel az egyen-idegen halandzsával "szinkronizálnak" (legyen akár indiai, akár más ázsiai, mexikói, stb). Az valóban leginkább ruszki, éppen ezért ezt mondtam rá én is. Ennél azért kicsit változatosabban kéne csinálni.
Vagy pedig simán hagyják veszni az egészet, különösen ha "csak" az angol anyanyelvűek közötti különbségről van szó. (Ennek nyilván ott lenne jelentősége, amikor egymás mellett szerepelnek valamiben.) Még nem nagyon hallottam, hogy ezt - sikerrel - próbálták volna érzékeltetni.

Én ezért szeretek sokkal jobban felirattal nézni szinte bármit, hiába nem beszélem az adott nyelvet.

Lebarmozott vidéki 2017.03.02. 15:46:31

@Lebarmozott vidéki:
"Vidékies" hangon magyarul se lenne nehéz megszólalni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.02. 16:18:31

@wkker:

Én is azt vallom hogy szinkronnal nézni sokkal jobb nézni sorozatokat, pláne vígjátékot, de néhány esteben pl Sopranos a drámáknál is elég ütősek a szinkronok, a Sopranosnál kifejezetten jók, igaz eredeti hanggal sem rossz.
Viszont a mozikban futó filmeket először felirattal nézem, mert a szinkronok 90%-ban gagyivá teszik, pl a Hell or High Water-t kizárt hogy megnézem szinkronnal, ez csak felirattal jó, úgy is elbasszák :)

Irgum76 2017.03.02. 16:58:46

azt észrevettétek, hogy imdb-n megváltozttták a besorolását "Comedy, Romance"-ra?
:)

2017.03.03. 02:32:43

Ez a sorozat már rég nem arról szól, hogy szórakoztató legyen, hanem arról, hogy minél tovább húzzák-nyúzzák, miközben a szereplők alkudoznak a horribilis fizetésekért, de csak annyira, hogy a gyártónak, forgalmazónak megérje még csinálni. Ez az alkudozás lassan izgalmasabb lett, mint maga a sorozat :P

A sorozatot biztos sokan nézik, de ettől még nem jó. Csak jobb nem nagyon készül manapság.

@wkker: "Engem inkább az zavar, hogy ha annyira bírják egymást, akkor miért zsigerelik ki így a sorozatot? Értem, hogy a többségnek vsz soha nem lesz ilyen szerepe"
A helyzet az, hogy ezeknek a színészeknek tényleg nem valószínű, hogy lesz még egy ilyen jól fizető munkája. És a menedzsereik kimatekolták azt, hogy a sorozatban valószínűleg már nincs 4-5 évad (laposodó forgatókönyvek, laposodó karakterek), de kettőt még rá lehet húzni, és ott kell kimaxolni a fizetést. Viszont hogy két évad még kijöhessen, kellett egy kisebb engedményt tenni két mellékszereplőnek. Ez összességében megnyújtja a sorozat agóniáját, ezzel még pár millióhoz juttatva mindenkit.
De ez már nem geek sorozat, az már csak egy szép emlék.
Igazából számomra ebben a The Big Bang Theory-ban már érdekesebb, hogy meddig tudják még elhúzni és még több pénzt kicsikarni belőle, mint maga a történet.

2017.03.03. 02:34:23

Azért fejeznek be kedvelt sorozatokat mert nincs rá pénz?!
A kedvelt szóban benne van hogy bizony drágállik hiszen sokan kedvelik, felmegy a reputációja, az értéke.
Hogy az a búbánatos francba működik az az elv, hogy minél sikeresebb egy sorozat annál biztosabb hogy befejezik?!
Mivan?! Kifordult a kapitalizmus a sarkából. Régen az ilyenekből spin-offokat gyártottak agyba-szájba.

2017.03.03. 02:39:19

@szociál: a mostani fiatal, utánpótlás szinkronszínész generáció überpocsék. Csak a nagyöregek miatt jó még a szinkron, de sajnos 20 év múlva már nem lesznek olyan karakteres hangok mint Gáti Oszkár pl.
Befuccsol majd a szinkronizálás is. A fiatalok már úgyis mindent eredetiben néznek felirat nélkül.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.03.03. 07:32:40

@Lady Scarlett:

A Girls szinkronhangjai kifejezetten jók, de a fiatalok közt tényleg kevés a minőségi karakteres hang.

2017.03.03. 08:46:55

@Lady Scarlett: sikeres, ezért egyre növekvő gázsit kér az egyre növekvő számú szereplő. Ezért egyre kisebb a profitja a gyártónak, hiába nézik sokan.
A forgatókönyvek, sztorik egyre rosszabbak, ezért ma hiába népszerű, de 5 évre előre kalkulálva azt látják, hogy ilyen színészi gázsikkal nem lesz kifizetődő, mert csökkenni fog a nézőszám és inkább el kellene kezdeni egy másik sorozaton ötletelni, fejleszteni, aminél mondjuk tizedennyit kell fizetni a színészeknek, tehát brutálisan magasabb lehet a gyártó profitja és tolható lenne 8-10 évadon keresztül.
Egy gyártónak szerintem a jövőre kell gondolnia, hogy most mi van az csak egy pillanatnyi helyzet, látni kell, hogy meddig futhat még ez a szekér és megéri-e most egy 5 éves szerződést kötni szereplőnként és epizódonként több, mint egymillió dollárért, aztán lassan elapad a nézettség, mert nincs már ebben az ötketben annyi.

Inkább el kell kezdeni gőzerővel fejleszteni az utódot, ahol új arcok, új színészek jöhetnek be részenként 100ezer dollárért. Meg persze új forgatókönyvek.

fátum 2017.05.23. 16:22:08

@Tinman: Azt a pénzt, amit ezeknek a színészeknek fizetnek, ezért a sorozatért kapja Warner. Hogy a bánatos bús borongós holdkóros kurva isten retkes tetves faszába csinálnának belőle más sorozatot???????
süti beállítások módosítása