Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Egyenesen Kálmán Olgával

2017. február 16. 09:42 sixx 30 komment

282202.jpg

Ez lesz a címe az atv-től a HírTV-re igazolt műsorvezető új műsorának,amit március 13-tól lehet majd látni az új munkahelyen, heti négy alkalommal (pénteken ismétlés lesz). A tévés egyébként február 14-én vette fel a munkát új munkahelyén. A műsor címe nem kicsit áthallásos, korábban ugye az Egyenes beszédet vezette (amit az atv tovább folytat Rónai Egonnal és Mészáros Antóniával), de egyértelműen jelzi, hogy az eddigi stílust folytatja.

Kálmán Olga tavaly decemberben, az atv karácsonyi bulija után mondott fel, a távozás oka nem anyagi jellegű volt, legalábbis ezt mondta ő és az atv részéről Németh Szilárd hírigazgató is.

(via Kreatív)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GNDL 2017.02.16. 10:53:55

Az a baj ezekkel a műsorokkal hogy nem sok értelme van egy-egy politikust/kvázi szakértőt behívni a stúdióba, majd vele négyszemközt elbeszélgetni... a politikus/kvázi szakértő felmondhatja saját bullshit propagandáját, ahogy teszik ezt minden ilyen műsorban, a műsorvezető/szerkesztőnek pedig gondosan ügyelnie kell a pártatlanság látszatára és ragaszkodnia kell némileg az újságírói etikához, így sokszor nem mondhat ellent a bullshit propagandának, az meg újra kimegy élőben, vagy ott marad a felvételen...

Olyan műsorokra lenne szükség amelyben a politikus/kvázi szakértő nem mondhatja fel zavartalanul a bullshit propagandáját. Ahol ül még a stúdióban egy-két szakember az adott témával kapcsolatban, valamilyen internetes kapcsolaton keresztül további szakértők, szakmai- és civil szervezetek képviselői, és akkor vissza lehet kérdezni, magyarázza meg a kedves politikus/kvázi szakértő, kizárólag szakmai alapon, erősen ragaszkodva a tényekhez, hogy neki miért is van igaza...

Bár gyanítom azért nincsenek ilyen műsorok, mert egyszerűen nem létezik vezető politikus, vagy magát szakértőnek eladni akaró személy aki így ebben a formában vállalná is a „megmérettetést”... :)

Szóval marad a bullshit propaganda...

fran7 2017.02.16. 11:29:24

@GNDL: A szakértelem bolsi trükk és a szakértők ugyanazon a pénzen vannak megvéve, mint az újságírók, akik hirtelen elmennek egy oligarcha tévéjébe. De ilyenkor már csak gazdag üzletemberek és nem korrupció útján meggazdagodtak és a pénzük sem az adófizetők forintjából származnak, hanem tisztességes üzleti modellből. Ehhez elég egy csúnya szó.

belert 2017.02.16. 11:48:24

@GNDL: egyszerűen vitaműsorok kellenének, ahol a politikussal szemben ott ül a a másik oldali politikus is, régen volt ilyen, pl. Az Este, de azt eltörölték, és most már nem hajlandóak fideszesek elmenni olyan műsorba, ahol ellenzékiekkel kellene leülniük

belert 2017.02.16. 11:50:51

Mi lehet a oka annak, hogy csak március 13-án kezdődik? Nagy előkészület nem kell ahhoz, hogy kiüljön Olga a stúdióba és beszéljen a behívott vendéggel. Stúdió van, legfeljebb valami főcímet kell gyártani hozzá, de az csak nem tart egy hónapig. Vajon mi tart egy hónapig, hogy elkezdjék?

GNDL 2017.02.16. 11:57:16

@belert: „a politikussal szemben ott ül a a másik oldali politikus is”

Na hát erre semmi szükség, mindketten nyomnák a süket bullshittet, és a vége egy veszekedés lenne nem pedig vita, annak legjobb értelmében. :) Ráadásul néha van is ilyen, emlékezetes hogy Németh Szilárdot hogyan alázta porig Harangozó és Schiffer nemrégiben az ATV-n.

Választási kampányokban szükség lenne tényleg a mindenoldali politikusokat egymással szemben leültetni, hadd veszekedjenek, de én inkább azt hiányolom, hogy az adott témában járatos szakértők, és az adott témában érintettek képviseletei nélkül mondhatják fel a propagandát, ami többnyire ugye „alternatív valóság”...

véleményM 2017.02.16. 12:48:05

Lehet bármelyik csatornán bármilyen vitaműsor, csak szűk réteg az aki hajlandó ilyen elé leülni, meghallgatni, elgondolkodni. A lakosság töredékéhez jutnak el tényfeltáró riportok, leleplező beszélgetések. Az átlag magyar, ha megkapja a napi betevőjét meg a Barátok köztjét, sz@rik a közéletre, köszöni szépen jól van. Bárgyú birka nemzetté lettünk, megyünk a vezérürü után, és élünk a komfortos akolban. Ezek a közéleti műsorok vagy agyzsibbasztó állami propagandát, vagy tehetségtelen karrierista ellenzéket jelenítenek meg. Nézzétek meg mi van most is Romániában. Sose kedveltem a fajtájukat, de el kell ismerni, van vér a pucájukban és ki mertek állni a korrupció ellen. El is értek sok mindent, amit mi a diskurzussal soha sem fogunk...

igazi hős 2017.02.16. 13:28:35

@GNDL: A valódi szakértők bonyolultak, senki nem érdekelnek. Másfél órán keresztül lehetne beszélni az olimpia gazdasági hatásairól úgy, hogy mindenkinek igaza van és senki sem érti. Bezzeg Rezsiszilárdot két kérdéssel meg lehetne fektetni:
- A kormány határozza meg a gáz árát?
- Igen.
- Akkor mi miért fizetünk többet a világpiaci árnál?
- Ööööööö
Erre lenne érdeklődő, csak nincs hozzá médium: a barátiak nem kérdeznek ilyeneket, a többihez meg nem mennek.

AcidJazz 2017.02.16. 13:29:30

@véleményM: "Bárgyú birka nemzetté lettünk, megyünk a vezérürü után, és élünk a komfortos akolban."

Nem lettünk. Sose voltunk másmilyenek.

GNDL 2017.02.16. 14:04:52

@igazi hős: „valódi szakértők bonyolultak, senki nem érdekelnek”

Engem érdekelnének. :) Ráadásul nem bonyolultak, pontosan az különböztet meg egy hozzáértőt egy kóklertől, hogy világosan, a(z iskolázott) többség számára _közérthetően_ ki tudja fejteni nézeteit, véleményét, érveit és ellenérveit.

„Másfél órán keresztül lehetne beszélni az olimpia gazdasági hatásairól úgy, hogy mindenkinek igaza van és senki sem érti.”

Szerintem meg egy óra egy tíz perces reklámblokkal bőven elegendő lenne, és az első húsz perc után a kormányzat „kóklerei” már felsültek volna a szakértők véleményei és érvei mellett... utána már csak rájuk nézve kínos fél óra következne. :) Valószínűleg pont ezért nincs ilyen vita, mert bár a rendezést ellenzők hónapok óta készen állnak nyilvános vitára, a rendezést támogatóknak csak nincs meg a kellő bátorságuk ehhez. Ők a 20 másodpercet reklámszpotokban és óriásplakátokban hisznek, az nem kérdez vissza, és nincs saját véleménye. :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.16. 14:05:09

@belert:

Hír tv-n ott a Csörte.
ATV-n meg a Szabadfogás .

Csak egyszer látnám leülni vitatkozni Viktort az ellenzékiekkel egy stúdióban, de telefosná a pelenkáját.

GNDL 2017.02.16. 14:11:24

@igazi hős: „Erre lenne érdeklődő”

Ja, csak hát erre írtam fentebb, hogy az ilyesféle közéleti Mónika-showkra tökéletesen semmi szükség, pont akkor amikor az Orbán által fanatizált „polgári” és „keresztény” hívek munkanapokon délben totál lerészegedve borosüvegekkel támadnak demokratikus jogaikkal élő aláírásgyűjtőkre a városban. Egyébként is ez a primitív hajtépés megy „közéleti vita” címszóval, ráadásul ebből van épp elég jelenleg is a médiában, sőt, még sok is... :)

Azért szerintem vannak olyan magyar választópolgárok, nem csak Londonban vagy Berlinben, akik képesek akár egy 50+ oldalas politikai programot is átolvasni és értelmezni, képesek meglátni a nyilatkozatok és intézkedések mögött azok mozgató rugóit. Ideje lenne tényleg ebből a primitív adok-kapokból kilépni, ideje lenne komolyan venni és iskolázott felnőttnek tekinteni a választópolgárokat és a közönséget...

fran7 2017.02.16. 14:18:46

@szociál: Ugyanazért nem fogod meglátni ezt, amiért Obama nem ment el a Fox News-ba Glenn Beeck-kel beszélgetni és helyette szózatokat intézett a nemzetéhez főműsoridőben, ingyen.
@GNDL: Erre neked szintén egy amcsi példát hozok, Volt a híres Kennedy-Nixon vita. A tévében a testbeszéd és izzadás végett úgy tűnt Kennedy felkészültebb, jobb politikus. Mindezt a rádióvitában már nagyon nem így látszott, hallatszott. Sőt utólag vizsgálva pontosabban, jobban felkészülve beszélt mint Kennedy. Ő volt a szakértő a vitában. Ha lennének szakértői viták, ott is annak hinnél, akinek szeretnél, nem aki felkészültebb, pontosabb, érthetőbb. Szakértők azért nem adják nevüket az ilyen vitához. Mert ők 30 évet beledobtak az életükből a témából, a néző meg dönt a vitábanaz alapján, hogy kinek trendibb a nyakkendője, ki tud elsütni egy szlengesebb kifejezét. A szakértők ezért elmennek tanácsadónak pártok mellé és nem bohóckodnak tévében.

GNDL 2017.02.16. 14:20:13

@szociál: Csatt, Egyenes beszéd, Főszerkesztők klubja, Magyarország élőben... van jó pár ilyen műsor, de ezzel is az a probléma, hogy vagy egyetlen ember véleménye áll szemben a műsorvezetővel (akinek lehetőségei ugye korlátozottak, ahogy fent említettem), vagy a különböző szekértáborok propagandistái mondják fel egymásnak ugyan azt a bullshittet, amit politikus elvtársaik szoktak, és ebben a helyzetben is elég korlátozottak a műsorvezetők/moderátorok lehetőségei...

A BBC-n, CNN-en van jó pár ilyen műsor, stúdióban akár 3-4 ember, a kivetítőn valamilyen élő kapcsolaton keresztül további szakértők, megmondók, satöbbi... lehet beszélni ott is hülyeséget, de hamar jön rá a válasz, nem pedig ott marad lógva a levegőben... aztán a kínosabb esetekből lesznek a fasza mémek... :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.16. 14:24:55

@GNDL:

Nálunk azért se lesz ilyen mert helyette a Szulejmánt néznék vagy a Rozalindát.

GNDL 2017.02.16. 14:39:21

@szociál: De nem igaz... vagyis nézd meg a közösségi média, és a közösségi médián megosztott politikai/közéleti tartalmak nézettségét... lásd a bizonytalan szavazók elképesztően magas arányát és lásd például a momentumosokat, akik rátermettséggel, kulturált és egyenes beszéddel, és egy kis szervezettséggel hirtelen képesek voltak „berobbanni” a közéletbe.

A proli maradjon a szappanoperáknál meg a celebneveldéknél... de nem csak prolik vannak az országban... vagyis, bár arányuk minden bizonnyal megnövekedett azzal, hogy a jól- és jobban képzett fiatalok és fiatalabbak több százezernyien léceltek le az országból az elmúlt években (ha lehet ez egyfajta válasz a Fidesz-KDNP jelenleg is magas támogatottságára:), de szerintem jelenleg is van, és lenne még igény kicsit „magasabb szintű” közéleti műsorokra a médiában.

Csak arra akartam fentebb utalni, hogy oké ez a felállás egy új műsor kapcsán, de ebből 12 egy tucat, ráadásul ugyan azt a bullshittet fogjuk kapni mint a többiből... :) Mondom ezt úgy hogy még nem ment le az első adás, ha Olga húz valami váratlant és újat akkor természetesen revideálom majd véleményemet. :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.16. 14:59:02

@GNDL:

Az a baj hogy a fészbukon is csak lájkolgatnak az emberek, sokan sztem el se olvassák a cikket amiről szól a poszt, csak nyomnak egy morcis figurát azt letudva.
De mit is csináljanak ha egyedül a Juhász űzi a Rogán féle korrupt ügyeket, senki se hívja ki őket az utcára, aki meg kimenne fosik hogy meglátják a tv-ben és lőttek a munkahelyének.

Én az Olgát nézni fogom, nem szokott köntörfalazni, gondolom abban az idősávban lesz mint az ATV-s Egyenes beszéd.

GNDL 2017.02.16. 15:21:22

@szociál: „el se olvassák a cikket amiről szól a poszt”

Ezért kell pár perces videókkal (is) nyomulni... :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.16. 15:24:49

@GNDL:

Na majd a momentum ! :)
Sanszos hogy a szocik nem fognak átmenni, csak néhány kiábrándult szavazó, esetleg a külföldön melózók még rájuk szavaznak, de Vitya marad 18 után is, ilyen ellenzék mellet még vagy 8 évig.

GNDL 2017.02.16. 16:00:21

@szociál: Hát a Fidesz-KDNP kékcédulásított választási rendszerében, a lopott közpénzből gründolt és lopott közpénzből fenntartott agitprop médiájukkal, a szintén lopott közpénzekből finanszírozott korlátlan kampánybüdzséjükkel, és emellett a jogállamiság felszámolásával, a független hatalmi ágak elfoglalásával, a külföldön dolgozó magyarok szavazati jogának korlátozásával, és egyéb ilyesféle húzásaikkal a fideszes elvtársakat tulajdonképpen igen nehezen lehetne leváltani, főleg demokratikus úton... ugye mivel Magyarországon megszűnt a jogállamiság, így jogállami, demokratikus eszközökkel már nagyon nehéz fellépni a magát így törvényen kívül helyező Fidesz-KDNP ellen.

De nem lehetetlen, csak az a baj, hogy emberöltőnyivel egy állítólagos rendszerváltás után újra egy ilyen szocialista/bolsevik rendszerrel kell szembenézniük az állampolgároknak. :) Szóval remélem a magyar társadalom tanulni fog ebből, és a következő rendszerváltást már úgy intézik majd mint mondjuk a románok... el kell venni a kedvüket a posztkommunista elvtársaknak, hogy folyamatosan visszarántsák Magyarországot a saját mocsarukba. :)

netrion 2017.02.16. 16:10:50

@fran7: Obama leült Bill O'Reilly-val beszélni, ami ott kb. olyan, mintha itt VIktor Kálmán Olgával ülne le, szóval az nem igaz, hogy Obama egyszer sem ült le keményen kritikus ellenzékivel

netrion 2017.02.16. 16:11:44

@fran7: és Bill O'Reilly is a Foxon van

Duplaxiii 2017.02.16. 16:26:24

Régi beidegződés, hogy reggel az atv-t kapcsolom ébredéskor, és mostanság azonnal kimegy az álom a szemmeből... Gyakorlatilag másodpercek alatt váltok az rtlk híradóismétlésére vagy a Hírtv-re.
Mert reggelente valami tv2-nél is alacsonyabb szar megy a "megújult" atv-n. Vagy a keszeg gyerek a lihegő bojlertestű Emíliával, vagy a kóró túlokos bombera a manöken sráccal... És ezekhez vagy rég elfeledett fideszesek jönnek be vagy a új bulvárszemetek bemutatgatása zajlik. Ki az a barom, aki reggel a rezsidisznót vagy a mai fideszes farkat akarja érbedéshez, vagy a napi aktuális lmp-s propagandát. Erre csak hab amikor a keszeg gyerek és a hajdúpéter okoskodik élő adásban.
Sajnos nem a délutáni-esti sáv a gond, hanem a reggeli.
Napjainkban már a HírTV is elkezdte a 8-9 közötti kulturális baromságait. Nem hiszem, hogy balettesek és alternatív zenészek interjúira kíváncsi az "ébredő" magyar...
Úgy is megszüntethető a média, ha a kritikus idősávban kulturprogram és egymást érő gyógyszerreklám hullám nézhető. Időjárás: +/- 5 perc reklám... Aktuális interjúk 5% és a többi pártpropaganda.
.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.16. 16:32:30

@GNDL:

Nem baj ránk fér még egy kis sopeaux :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 16:35:00

@GNDL:

Olyan műsor kell, ahol csak ballibák gágoghatnak, s minden egyéb tilos.

netrion 2017.02.16. 16:57:19

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: nem, az éppen olyan rossz, mint amikor az echo-n meg a köztévén folyik a fideszpropaganda

Egy intelligens ember meg akarja ismerni az érveket mindkét oldalon, csak a pártjobbágyok elégednek meg az egyoldalú bal- vagy jobboldali propagandaműsorokkal, ahogy csupa ugyanazon oldali megmondó ember tódítja egymás szövegét kórusban

fran7 2017.02.16. 16:59:58

@netrion: Obama 99,9%-ban olyanokkal ült le, akik nyalogatták a hátsóját. Emellett vezető politikus, akkor megy el egy ilyen műsorba, ha nyerhet rajta valamit. Viktor csak veszíthet, ha leülne egy ilyen beszélgetésre. Nem kell kockáztasson. Majd utánanézek ennek a beszélgetésnek.
És azért arra is emlékszünk, hogy Viktor hogyan mosta fel a padlót Svábyval. Normális riporter azért pontosan tudja azt is, hogy az ilyen kaliberű emberek velük is megtehetik ugyanezt. Könnyebb a szekértáborból kiabálni, hogy a másik gyáva és megnyugtató, hogy nekik sem kell kockáztatni. Tehát az újságírók sem kockáztatnak egy ilyen meghívással.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.17. 05:32:13

@netrion:

A sajtószabadság lényege: mindenki azt nyomja, amit akar.
süti beállítások módosítása