Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Lesz metál is A dal döntőjében

2017. február 12. 08:09 sajó d. 61 komment

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_25.jpg

Eldőlt, hogy a két elődöntő második ádásából melyik az a négy előadó, aki csatlakozik az előző négyhez, hogy végül a döntőben dőlhessen el, ki indul az idén Kijevben megtartott Eurovíziós Dalfesztiválon. A mostani dalok egy fokkal jobbak voltak, mint az előzőben, de azért erősen furcsa, hogy néha érezni a zsűri személyes preferenciáit egyes előadók támogatásánál.

Szabó Ádám

Szalai Ádám énekes hasonmása nagyon lelkes volt és tényleg igyekezett, de hát aki ennyire nem ismeri az angol nyelvet, az nem tudom miért erőlteti. Az akcentus nem egyenlő a rossz kiejtéssel, és ha valaki ennyire nem tisztán ejti a szavakat, az egy nemzetközi versenyen is inkább ciki, mint egzotikusan aranyos.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_31.jpg

Mrs. Columbo

A Galamos Dorina-Pély Barna páros valahogy minden évben felbukkannak különböző formációkkal, de ez volt a legelső alkalom, hogy olyan dalt lehetett hallani, aminek tényleg van értelme egy ilyen versenyben. Ez simán egy full kortárs rádiós popdal, amilyet a legtöbb up and coming és még nem túl mainstream popénekesnőnek szoktak írni nagyon dörzsölt producerek. Bőven lenne még mit csiszolni a show-n, ez a lájtosan távol-keleti megjelenés okés, de ha a többi zenész nem fog izgalmasabban kinézni, akkor Galambos Dorina jelmeze kevés lesz. Egyébként a pénteki dalokat beleszámítva ez a szám simán top3-as a mezőnyben.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_35.jpg

Roma Soul

Kifejezetten támogatom a romazene ilyen szintű reprezentálását, de itt egy kicsit azt éreztem, hogy a nagyon pszichedelikus látványon túl annyi újat nem ad a produkció. Ilyen szempontból pénteken Pápai Joci dala sokkal erősebb, ha levonjuk belőle azt a bénácska rapbetétet. Bőven van mit gyúrni rajta, de simán szórakoztatóbb, mint állandóan vinnyogó Celine Dion-hasonmásokat hallgatni.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_40.jpg

Peet Project

Ha a memóriám nem csal, a Peet Project bőven 10 évnél régebbi zenekar, és valamikor tinédzserként találkoztam velük talán a Művészetek Völgyén, ahol ilyen drum and basses témákat játszottak. Azóta nem is hallottam róluk, de őszintén szóval lehet jobb is. Az egy dolog, hogy mennyire nincs semmi színpadképe az egész produkciónak, de ez a szaxofonos, semmilyen tucatzene tényleg azokra a zenékre emlékeztetett, amiket a két évadot megérő ZS-listás sitcomok intrójánál szoktak felhasználni.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_41.jpg

Kállay-Saunders Band

Kállay is nagy Dal-veterán már, ráadául korábbi győztesként nyilván jobban érzi, hogy mi működhet. Ahogy általában mindig, a fősodratú nemzetközi pop sémáiból megint összeraktak neki egy simán vállalható mainstream zenét, de hiába rak tőlem akár vörös, kék vagy zöld fonatokat is sérójába, ettől még nem lesz kevésbé ernyedt az egész előadás hangulata. Ez most bőven gyengébb, mint amiket általában hozni szokott, de még így is jóval átgondoltabb és profibb, mint általában az itteni mezőny. Most viszont ennél bőven vannak jobbak.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_45.jpg

Zavodi + Berkes Olivér

Nekem fogalmam sem volt arról, hogy Berkes Olivér tényleg tud énekelni, de hát ez konkrétan kifejezetten király volt. Lehet nekem ment le X évad A Dal után nagyon az ingerküszöböm, de be kell vallani, hogy ez több, mint korrekt. Oké, a fejhang már nagyon nem hiányzott, de minen más annyira rendben volt, semmi giccs, semmi gagyi, semmi erőltetett nyúlása valami éppen trendinek, hogy simán aláírnám ennek a dalnak győzelmét.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_55.jpg

Leander Kills

Mielőtt még bárki elájulna attól, hogy hú, itt egy metálbanda a sok nyápic popzenész között, fontos leszögezni, hogy amióta figyelnek az emberek Leanderre, mindig is popmetálnak számított. Ezzel amúgy semmi gond, ki lehet úgy állni talpig H&M-ben meg Zarában, hogy közben nagy Ossián-balladákat játszunk mindenféle irónia nélkül, de pont az ilyen produkciók létezése az elrettentő példa, hogy miért ne engedje az ember a gyerekét magyar metált hallgatni. Ezer százalék, hogy a magyar rockzenei alapízlésnek egy ilyen dal simán az etalon és egy hatalmas középső ujj a hájfejű rádiós szerkesztőknek, de legyünk már reálisak és mondjuk ki, hogy a Lord vagy az Ossian vagy a magyar zsíroskenyérmetál akkor sem vállalhatóbb, ha nem szakadt motorosok játsszák kihízott Harley-Davidson-dzsekiben.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_58.jpg

Tóth Gabi

Totál indokolatlanul felpontozott, népieskedő tucatpop, és biztos jól esik Tóth Gabinak, hogy saját szerzeményként ennyire sikeres a dal, de ha a zsűri nem lenne érthetetlenül szerelmes belé, akkor még ebből a kilenc dalból sem kellett volna továbbjutnia. Nekem még a bassline is állati basicnek tűnt, és ebben a népies+kortárs elektronika kombinációjából álló, néha-néha felbukkanó trendben is gyengének tűnik. Biztos ízlés kérdése, de egy ennyire erőltetett motívumokra épülő dalszöveg akkor sem lesz jó, ha üvöltve éneklik benne a kiállást. Ebből a szempontból a Mrs. Columbo dala százszor ízlésesebb.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_64.jpg

Benji

Nem tudom milyen lehetett a 30-as mezőny, de ha például ez a szám a jobbak közé tartozik, akkor biztos elég nagy bajok vannak. Szépen énekel, bla bla bla, de tegye fel a kezét, aki internetes segítség nélkül egy momentumot fel tud eleveníteni belőle. Szimpi srác ez a Benji, de egy dalokról szóló műsorba igazi dal nélkül jönni nagyokat énekelni kb. tök fölösleges, mert semmi nyomot nem fog hagyni.

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_66.jpg

Továbbjutók:

  1. Tóth Gabi
  2. Leander Kills
  3. Zavodi + Berkes Olivér
  4. a közönség vigaszágon a Kállay-Saunders Bandet szavazta be.

Még pár plusz gondolat az elődöntőkről:

  • Azért van abban valami morálisan furcsa, hogy az a Caramel zsűrizi Tóth Gabit, akivel ugyanabban a Megasztár-mezőnyben versenyeztek. Mondjuk talán pont ezért pontozott a többi túlzó számhoz képest szigorúbban Caramel.
  • A dalnak kétféle dresscode-ja van a férfiaknál: asszimetrikusan segg alá lógó pólók és/vagy bármire felhúzott tájidegen bőrdzseki
  • Kállay-Saunder azzal sem tudott bevágódni, hogy a műsor elején dabbingelt egyet

a_dal_2_elodonto_2017_02_11_fotokredit_mtva-kaszner_nikolett_72.jpg

  • Két műsor után sem tudom eldönteni, hogy Caramel vagy Zséda képes a lehető legmodorosabb stílusban véleményezni bármit.
  • A Leander Kills népszerűsége vagy jelzi, hogy Magyarország rocknemzet vagy azt, hogy ennyire erős rajongótáboruk van. A legjobb dalszövegnek járó belterj díj pedig egészen nevetséges, bár a többihez képest annyira nem meglepő.
  • Még mindig állati vicces, ahogy a felvezetőkben és átvezetőkben próbál elképesztően kereskedelmi frázisokat puffogtatni a műsor, mintha 2017-ben bármit is jelentene egy aranylemez vagy egy eladási lista
  • Frenreisz már annyira rutinból tolja a veterán zenész tehetségkutatón zsűrizik tempót, hogy az újrahasznált frázisaiból motivációs előadásokat lehetne tartani
  • Rátonyi Krisztára tök simán rá lehet bízni egy ilyen műsort, és lehet érdemes is a jövőben.
  • Összességében csak az elődöntőket figyelve nagyon úgy tűnik, hogy az összes eddigi évadból ebben volt a legtöbb vállalható dal.

Fotó: MTVA-Kaszner Nikolett

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.12. 08:22:47

Ez a Tóth Gabi elég irritáló egy nőszemély :)
A faktorban ahogy kinyírta a saját énekesét, hogy véletlenül se legyen a konkurenciája, az hogy végig tátogja a mentoráltja dalát, most meg ez a népzenés boszorkány izé....hát nem lett a kedvencem :P

eve marlowe 2017.02.12. 08:30:03

Sajnálom a Mrs. Columbo-t...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.12. 08:46:50

@eve marlowe:

Puzsért az MTVA-ba ? :)))
Ez olyan mint ha meghívnák Tamás Gáspár Miklóst elemezgetni :))

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2017.02.12. 09:47:12

Pár megjegyzés:
- Szerencsére most nem a f@szfaktor tolta be a negyedik továbbjutót. (F@szfaktor: mikor a sikoltozó tinilányok ész nélkül szavaznak mondjuk Szabó Ádám vagy Benji semmilyen dalára, mert oan cuki.)

- A legjobban vállalható dal valóban Berkes Olivéréké; nem rajongok érte, de a dal elviselhető, van látványelem (két csöves és a lángoló zongora), ezzel lehet esélyünk Kijevben is. De szerintem Tóth Gabit fogják kiküldeni.

A legjobb évad messze a 2014-es volt: Dér Heni: Ég veled, Honeybeast: Legnagyobb hős, Bogi - We all, Kállai Saunders András: Running, ezekre még ma is emlékezhetünk, ma is játsszák a rádiók és mellette voltak olyan finomságok, mint pl. a Szécsi ikrek élőben jól elcseszett, de abszolút esélyes dala, a Born to fly. Apropó, a tavalyi évadból mire emlékszünk?

- A Lord minden, csak nem metálzenekar, inkább klasszikus pop-hard rock. Furcsa egy mondatban látni őket az Ossiannal, teljesen más történet a kettő.

- Indítsunk petíciót azért, hogy Zséda és Caramel ne adhasson 8 pontot, hanem pontozzanak rendesen :-)

csAlonzó 2017.02.12. 09:49:34

Ennek a "faktorban kinyírta a saját énekesét" dumának semmi alapja nincs. Az a csaj totál jellegtelen volt, már az első perctől kezdve nem volt komoly rajongótábora, idő kérdése volt, hogy meddig húzza. Persze annál a szemüveges félig férfinál, meg a szánalmas Mata Ricsinél juthatott volna tovább.

Ami a tegnapot illeti, Berkesék voltak a legjobbak szerintem is, Gabi így élőben eléggé hatástalan volt. Remélem azért legyőzi Pápai Jocit, mert az nagyon gáz lenne, ha egy ilyen vállalhatatlan valami képviselne minket Kijevben.

csAlonzó 2017.02.12. 09:51:44

@Droli: Hanem szavaznak helyette Kállay Saundersre. Akinek a dala sokkal rosszabb, mint pl. Szabó Ádámé.

takingsider 2017.02.12. 10:54:57

Leandernek örültem, habár tényleg popmetál egy ideje, de hitelesebb A Viharom tavaszom eredeti verziója viszont nagyon állat volt.
Berkes valóban tud énekelni, csak eddig nem gyakorolta, vagy megtanult végre. A lángoló zongora b.meg, na az minden csak, nem vállalható, parsztvakítás és giccsparádé, a rossz értelemben vet cirkuszi felhajtás. De a dal meglepően jó, a Závodi-gyerek meg baromi szimpatikus srác.
A Romasoul sokkal jobb volt mint az elsőben, nyolcba simán beférhetett volna.
Szabó Ádám nem csak nem tud angolul, de erőlteti, de az eddig valami miatt szipmatikusnak gondolt csávó egy igazi tenyérbemászó bunkó volt a "páholyban". A dala erősen középszerű, egy annál valamivel jobb refrénnel, és erősen hajaz az egész (mínusz látvány) a tavaélyi oroszra, aki majdnem nyert, persze gyengébb verzióban.
A Gabi engem minig szórakoztat, de ez nagyon tévút, a dal is, az énekléés is, a smink és a haj is, meg a szöveg is. Borzasztó ízlésficammal megírt népdaloskodós katyvasz,

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.12. 11:37:46

@csAlonzó:

Már a dalválasztással kinyírták a csajt, és még oda bökte a paraszt Gáspár Lezli hogy : - ne már azt hidd te vagy Bejonszé.
Mint ha a csaj verte volna magát hogy neki az a dal kell :))
A legprimitívebb hsz-t küldte Lacika, Gabi meg le se xarta, szóval ez a Totova beleülhet egy lóba.

csAlonzó 2017.02.12. 12:28:34

@szociál: Ettől függetlenül a csajra süllyesztő vár, már nincs semmi karaktere. A győztes boglyashajú legalább picit érdekes, eredeti volt, persze csak abban a csúfos mezőnyben.

2017.02.12. 12:52:34

A döntőbe miért nem 4en jutnak? A zsűri miatt 4en feleslegesen lesznek... A Lordot ne szidd, legendák!

kódex 2017.02.12. 13:02:03

"...a magyar zsíroskenyérmetál akkor sem vállalhatóbb, ha nem szakadt motorosok játsszák kihízott Harley-Davidson-dzsekiben."

Hanem fekete mellényben, feltűrt ujjú fehér ingben? Csak nem valami fóbia, Sajó Dávid? :D

geozoli 2017.02.12. 13:09:36

Tegnap este egyértelműen Ruzsa Magdi hozta egyedül a megfelelő színvonalat.

kukulec 2017.02.12. 13:10:38

és akkor jön sajó, aki a tökéletes műveltségéről és ízléséről ismert, hiszen kőbányán mindent eltanult a szakmáról. majd finoman jelzi, hogy a magyar rockzenét szerető közönség milyen: "Ezer százalék, hogy a magyar rockzenei alapízlésnek egy ilyen dal simán az etalon." kedves sajó, ha valami szar az szar. az említett dal az. na most én szeretem a rockzenét, de nem azt az ótvar számot. megdöccen most a logikád? hihetetlen, hogy ekkora pronyóként még te minősítesz.

2017.02.12. 13:37:39

@kukulec: nem kőbányai, hanem ix. ker Aszódi ltp.

Rácz Stefán Tibor 2017.02.12. 13:37:58

Egy kis pontosítás: Pápai Joci is szerepelt a Megasztár 2-ben Caramellel és Tóth Gabival. Vigaszágas lett, emlékeim szerint pont a döntő kapujában esett ki.

tingli-tangli 2017.02.12. 13:39:31

Zsíroskenyér-metál. Miért ne! Dallamos, nekünk, rólunk szól. Mennyivel jobb a Metallica? Jobban hörögnek benne?

Dorsz 2017.02.12. 13:52:47

Isten óvja Magyarországot, hogy TGabi kijusson az Eurovízióra. És nem a dala miatt, hanem mert a csaj annyira kivan magától állandóan, hogy fáj. Ez az állandó meghatódás saját magától... Alkalomról alkalomra egyre jobban kiidegel. Lehet hívni vadnak, őrültnek, lázadónak, rockkernek, de szerintem, főleg színpadon kívül, csak éretlen. Házon belül nem tudja viselni ezt az érzelmi terhet, ami ezzel az egésszel jár, külföldön csak kiröhögnék, ha ott is folyamatosan hajbókolna meg elbőgné magát saját magától.

A tegnapi mezőnyből tényleg Olivérék értek valamit. Csak máskor a pörkölőt állítsák kisebb fokozatra, mert úgy láttam kicsit megkapta a kis Lennon-t. :D
A Leander nekem nem nyújtott semmit, főleg nem szövegi különdíjat. Ha már szövegre díjat kell adni, akkor inkább Gina vagy a The Couple, vagy Olivérék.
Kállay ezzel a dallal nagyon mellényúlt. Miért nem a Grind-dal indultak, miért??? :( Az még simább ügy lett volna, mint a Running.
Dorinát sajnáltam, de a Passed 2évig ezzel az iránnyal el tudott evickélni, ők viszont így már nem tudtak újat mutatni.
Benji nagyon elcseszte, hogy nem maradt az 1 szál zongoránál, a közönsége meg is büntette érte keményen.
Szabó Ádám nem szimpi, de a dala bejön, ha nem kell hozzá nézni a látványt.
A Peet Projekt bedobott egy kis 80's & Flashdance feelinget, de hogy jutottak el eddig?! :o
Ha jól emlékszem a zsűri is megjegyezte, hogy a Roma Soul-ban több van, mint ami lett belőle. És tényleg.

Roppantó 2017.02.12. 13:56:10

na, így néz ki összetettben a döntősök pontjai (zsűri + közönség = ):

Kanizsa = 40 + 5 = 45
Pápai = 38 + 7 = 45
Tóth = 37 + 7 = 44
Leander = 37 + 6 = 43
Zävodi+B.= 38 + 5 = 43
Kállay = 35 + 7 = 42
Radics = 35 + 7 = 42
Soulwave = 30 + 7 = 37

A zsűrinél a négy legjobból kettő is csak 5 pontot kapott a közönségtől. Érdekes lesz, hogyan felezi meg majd a zsűri a mezőnyt.

sdaniel 2017.02.12. 13:58:36

Ez a "kinyirta a sajat enekeset" dolog honnan jön? Melyiket, hol, hogy? Nem a ksi göndör uborkas gadzsi nyerte?

Infinitihu 2017.02.12. 14:08:06

@Roppantó: A logikusnak tűnő Kanizsa, Pápai, Závodi hármas mellé szerintem Radics Gigit teszik be negyediknek. Örülnék, ha a rockzene is képviselve lenne a Leander Kills-zel, de erre kevés esélyt látok. Aztán ebből a négyesből azon sem lepődnék meg, ha Radics Gigi lenne a befutó.
A közönség egyértelműen nem szereti Kanizsa Ginát, Závodiékat, tehát ők biztosan nem nyernek! Azt gondolom ha csak a közönség döntene, akkor a Soulwave menne.El kell ismernem, hogy a legtöbb esélye talán a Závodi Berkes kettősnek lenne Kijevben.

blogozdki 2017.02.12. 14:39:48

mert az energiaitalszagú hungernya fospop az jobb? nem más ízlés kell ide hanem 10 millió külön ország mindenkire egyénre szabva hogy jól érezhessük magunkat és a hacsekcsatlós D is oszthassa az észt, mert ő már annyi mindent le tett az asztalra zeneileg.

Giedi 2017.02.12. 15:03:17

Nekem az nagyon nem jön be, hogy ha valaki egyszer már megnyerte ezt a versenyt, akkor az később miért indul újra. Aztán meg megint újra ...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.12. 15:10:01

Én azt sajnálom hogy a Csiszár nem lehet zsűri online, milyen menő lenne Milánóból osztaná az észt egy kis monitorról mint Hawking prof. :P

Infinitihu 2017.02.12. 15:26:48

@szociál: Igen, Caramel helyett Csiszár Jenőt, és Frenreisz helyett nagyon el tudnám képzelni Pierrot is.Ők nem vacakolnának, hogy megmondják a véleményüket!

mate2003 2017.02.12. 15:37:04

@Giedi: A Brazilok is elindulnak minden foci VB-n, pedig egy párszor már megnyerték...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.12. 15:42:26

@Infinitihu:

Poénból hoztam fel a Csiszárt, hogy a konzuli fizuja mellé kapjon egy kis mellékest ;)

De a Caramelt tényleg le kéne cseréni mert ő képtelen kritizálni, egy Bakács jó lenne, vagy a Puzsér, de a Bakács lopós, a Puzsér meg felbaszná a másik 3 zsűritag agyát :)

Pandacsöki_Boborján 2017.02.12. 15:54:48

Ez a Závodi-Berkes duó hóttunalmas, olyanok mint tavalyelőtt az osztrák Makemakers - csöves kinézet, lángoló zongora, lagymatag zene - akik aztán a legeslegutolsó helyen végeztek az Eurovízión.

Egyértelműen Tóth Gabi dalát kellene küldeni, a mezőnyből ez az egyetlen, aminek a refrénje, dallama tök megmaradt a fejemben egyetlen hallás után is. Ő elő is tudja adni magát és kinézetre sem tucat előadó, DE! Ezt hogy a fenébe képzelték, hogy a tavalyi ukrán nyertes vizuális hátterét nyúlják le egy az egyben??? Könyörgöm, ez akkora ciki, nem rontsuk már ilyenekkel az esélyeinket... Én a sztájlingon is alakítanék, valahogy a (szintén korábbi ESC nyertes) Loreent juttatja eszembe. Ennél legyünk már egy kicsit kreatívabbak, könyörgöm...

arajanlat 2017.02.12. 15:55:08

Lord, Ossian, zsíroskenyérmetál meg motorosok egy mondatban, azért sokat elmondanak a szerző zenei műveltségéről. Én értem hogy manapság nem divat a metal, hanem az ilyen lángosképű G. Dorina és tettestársai által előadott semmilyen prittyegés a - vigyázat, divatos kifejezés jön! - sexy, de akkor miért van az hogy tegnap a Papp Laciban a Lord meg tudta tölteni a csarnokot kb. 8.000 emberrel, átlag 10.000 ft-os jegyár mellett? Galambos Dorina vagy az isteni Zavodi + Berkes Olivér mit raktak le eddig az asztalra? Várom tényleg hogy mikor lesz már Berkes Olivér koncert valami értelmezhető helyen, gondolom le van már nekik foglalva a Barba Negra erre a célra.
Miért van az mindig itt az indexen hogy bármilyen zenei témájú cikkecskében el kell ejteni egy metálgyalázó viccesnek szánt beszólást? Ja és a vállalhatatlan Ossian évente 10-15 komplett csarnokot tud megtölteni, de mindegy, mert gecire vállalhatatlanok...

BobbyEwing 2017.02.12. 15:56:23

Érzek némi ellentmondást abban, hogy szinte minden fellépő le lett húzva rendesen a két adás utáni írásban, majd jön egy olyan lezárás, hogy az összes évad közül ebben volt a legtöbb vállalható dal. Mi van?!
En szerintem meg messze gyengébb mint a tavalyi, vagy tavalyelőtti. Az egyetlen eurovízió kompatibilis elem a válogató során a lángoló zongora volt.

reall 2017.02.12. 16:03:58

@Giedi: Talán azért van így, mert az Eurovíziós Dalfesztiválon is megengedik ezt a szabályok. Egyetlen duplázó is van, az ír Johnny Logan, aki 1980-ban és 1987-ben volt nyertes.

kovacsgergo 2017.02.12. 16:27:03

Nem, nem emlékszel jól, a Peet Project 10 éve még nem létezett és nem is játszott drum'n'bass-t a Művészetek Völgyében. Mindig is funk és smooth jazz volt a stílus, két évig basszusgitároztam benne, pont az első kettőben, azért tudom csak, hogy akkor azok nem mi voltunk, akire emlékszel, kedves Sajó Úr. :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.02.12. 16:53:34

A héten végetért Sanremói dalfesztiválról egy összeállítás.

kiskiraly.blog.hu/2017/02/12/sanremoi_dalfesztival

:O) 2017.02.12. 17:09:45

Hát lehet a zavodi berkes a legjobb dal az osszes kozul... de ha ez igy van akkor komoly bajok vannak. Lassú unalmas. Rádioban ertelmezhetetlen. Nekem olyan erzesem lett tole mint ha egy fustos kocsmaban ulnek egy pohar sorrel a kezemben es azon sirdogalnek hogyan szalasztottam el eletem nojet...

dr Emil Schaffhausen 2017.02.12. 17:20:31

@sdaniel: Jáger Kingát nyírta ki. Már a néhány évvel ezelőtti X-ben, amikor Malek "tanácsadója" volt is rühellte a csajt. Nem is válogatták be. Gabika konkurenciája JK, ezért SZÁNDÉKOSAN olyan dalokat adatott neki, melyek nem illenek a karakteréhez. JK népdalos vonalát kellett volna erőltetnie, nem az anakronisztikus dívást. A legárulkodóbb jelenet az volt, amikor "mentorként" ahelyett, hogy megvédte volna, ekézte JK-t. tóthgabi: broáf.

Infinitihu 2017.02.12. 17:39:29

@kovacsgergo: Valóban, a cikkíró több megnyilvánulása is arra utal, hogy nincs a toppon!

Chuck Νorris 2017.02.12. 17:45:52

Az idei dal felfedezettje számomra Rátonyi Krisztina, korrektül beszállt és picit sem égett be, kellemes hang, látvány, modor, tök profi volt.
Both Miki is nagyon pozitiv, élvezet hallgatni néha az értékelését, Caramelnek és Zsédának csak egy nagyon erös 8-ast tudok adni a százas listémon. Frenreisz neg tök jól elüldögél :))
az elödöntők után Kanizsa Ginának drukkolok nálam övé a legjobb dal, bár öszintén megmondva 2x-i meghallgatás után sem emlékszem egy sorára sem, de ezzel a kállai féle seventeen-billiejean dallamot/rimet kivéve a többinél is igy vagyok.
a tegnapi adást csak hallgattam, benji sztem kurvára hamis volt, vagy fölül intonált, Tóth Gagyi megint elétzékenyült saját magátol, a závodis párosnál meg azon gondolkodtam ha marcell szakállt növeszt, nekünk is lenne egy szakállas szemüveges nöi elöadónk.

bloggerman77 2017.02.12. 18:05:19

"Azért van abban valami morálisan furcsa, hogy az a Caramel zsűrizi Tóth Gabit, akivel ugyanabban a Megasztár-mezőnyben versenyeztek. "

**

A Megasztár1-ben az a Pély Barna zsűrizte Oláh Ibolyát, akivel ugyanabban a Kifutó című tehetségkutató műsorban szerepeltek...
És a Dalban is zsűrizte Rúzsa Magdi is egykori Megasztáros versenyzőtársait...

évisokk 2017.02.12. 18:11:03

Gina dala jó vagy nem jó -nekem speciel nem tetszik-, de olyan Celine Dionos, szenvedős, csak mint Radics Gigié, vagy Singh Vikié.

A Závodi-gyerek nagyon tehetséges, ez már a Hajós-féle Dalfutárban is kiderült. Szerintem inkább ők, mint bármelyik népieskedő!!!

Bár hozzáteszem, főzés/mosogatás közben be szoktak kúszni dallamok a fejembe, ma ez a Tóth Gabié volt és a Harsányi által lekuplézott Couple dala. A többiből nem tudnék dallamot felidézni.

Rátonyi Kriszta nagyon jó volt!!!
Harsányi qrva idegesítő a szóvicceivel, amik Hajdú B-t idézték (aki szokott focit nézni, érti, hogy mire gondolok) meg.

Egyébként a magyar közízlés igencsak nem mainstream. Nagyon messze van a "nyugati"-tól,
Nem lenne szabad csak a közönségszavazatok alapján dönteni. Se Radics Gigi, se Pápai Joci ne tegye fel Magyarországot a zenei térképre!!!

vigyorix 2017.02.12. 18:42:16

Kb. csak annyival amennyivel Los Angeles jobb hely Salgótarjánnál...

RockAnevem 2017.02.12. 18:45:58

@Droli: A Lordnak semmi köze a pophoz! Igazi hard rock zene, sokkal közelebb áll az Ossian-hoz mint a Neotonhoz vagy a Dolly Rollhoz. Ráadásul rengeteg közös koncerten vannak már túl és sok közös koncertjük lesz idén is, úgyhogy elég gyakran egy lapon említették/említik a nevüket. :)

kovacsgergo 2017.02.12. 18:52:49

@bloggerman77: Sőt, volt, amikor Barnáékat zsűrizték, talán 4 éve. :) Eleve vicces ez az egész, amikor az egyik zenész zsűrizi a másikat. :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.02.12. 19:17:42

Én ezt a zsűri jelenlétet nem értem. Sok helyen csupán a háttérben megbújnak és pontoznak. Ennyi.

Bár tényleg olcsóbb, minthogy a műsorszerkesztő azon agyaljon, hogy mivel lehetne kitölteni a zenék közti időt.

Ellee 2017.02.12. 20:16:27

Tóth Gabinak megint változott a szövege. :D "Adjatok egy madarat, // Elrepítem magamat." Erre nincs valami szabály, hogy A Dal nem változhat közben? :D Ez a harmadik verzió, mióta figyelemmel kísérem.... :D Olyan, mint Lucasnak a StarWars, egyre "jobb" és "jobb" lesz.
Miért nem maradhatott az "ajajajajajajajjj"-os verzió?! Az olyan jó volt........ :D :D

Treff Bubi 2017.02.12. 21:02:11

Az ott Bodor Máté az utolsó képen jobbra?

Treff Bubi 2017.02.12. 21:03:29

@Chuck Νorris: Rátonyi már a Petőfi Live műsorokban is a legjobb műsorvezető volt, tényleg érzi az arányokat.

janek_ 2017.02.12. 21:08:45

bezony, a hétvége tanulsága, hogy rátonyi kriszta >> tatár csilla

Ditti82 2017.02.12. 21:22:04

@Infinitihu: Na akkor viszont ne is menjen ki senki...

Balt 2017.02.12. 22:27:27

@takingsider: Leander nekem meglepetés, nem is emlékeztem, hogy már szerepelt két éve. Nekem kicsit Metallica, de simán kiküldeném őket.

Tóth Gabi meg Nox újratöltve, csak sokkal szétszórtabban, pedig nincsenek averzióim vele kapcsolatban.

Billy Hill 2017.02.12. 22:56:04

Felüdülés végre rendes hangszert látni megint egy rockzenekarnál... Már tele a hócipőm a pózer, Gretsch-ekkel meg ortopéd formájú (vagyis nem Strato) Fenderekkel fellépő / videókat készítő csapatokkal. Metálzene single coil hangszedőkkel meg Bigsby vibrátó karral, jajaja... Egy jó kis Ibanez UV777PBK, az a jó ízlésű rocker (remélhetőleg tudatos) kikacsintása, gratula! :-)

Dave555 2017.02.13. 00:17:03

Mikor esik már le mindenkinek, hogy a lángoló zongorás dal vállalhatatlanul rossz?

Dave555 2017.02.13. 00:18:07

Ja, és ez a másik csaj sokkal jobb, mint a Tatár Csilla. És jobban is mutat a képernyőn.

anyádat is! 2017.02.13. 02:06:34

Kupac szar a téma és kupac szar a cikk is.

Nagy Zoltáán 2017.02.13. 02:25:03

A cikk író nagyon hülyeeeee, vagy csak berúgott a Dal hallgatása alatt. A Leander Killst az Ossianhoz hasonlítani, kb olyan, mint Szandit - mondjuk Madonnához :). Egyértelműen Leandernek van a legprofibb hangja, és a zenéjük is tökéletes technikájú rock zene. Minden hang, az érzelmi töltet, előadásmód a helyén van. A többi nagyjából a megszokott 12 egytucat. Az angolul éneklő populáris dalok, meg kifejezetten GÁZ kategóriába tartoznak (kár értük, mert 1-2 énekesnek közülük tényleg jó hangja van).

tiri 2017.02.13. 04:57:33

Nyilván nyelvtannácizás miatt ki leszek csapva, de ez az "asszimetrikus", ez azért odabasz. Kábé mint a "muszály". Még az a buzi Word is lecseréli, ha megkérik rá.
Ami a produkciókat illeti, mivel nemcsak tudom, hogy Blümchen kicsoda, de szerintem még jó száma is van, így nem érzem feljogosítva magam az értékelésre.

Hokunda 2017.02.13. 13:36:11

A Dal legutóbbi adásából összesen 25 percet láttam. Az elejéről sajnos lemaradtam. Tóth Gabi dalát meghallgattam, mert megígértem, hogy megnézem a középdöntőben képpel együtt is. Szerencsére változtatott a szövegen és a dalon is, amitől már legalább hallgatható lett. A közepe nagy része tetszett, az elején, végén még mindig dolgozni kell, hogy hallgatható legyen. Hátha a döntőre összeáll valami jó. Drukkolok neki. A látvány rendben volt.
A körülötte lévő 4 dalt sajnos nem bírtam végignézni, 1 perc után áttekertem.
Kifejezetten csalódott voltam mikor kiderült, hogy Rúzsa Magdi dalát nem lehet beszavazni a döntőbe. Az volt az egyetlen, amit fenntartások nélkül küldenék ki a versenyre.
Tatár Csilla hiánya tényleg jót tett a műsornak. Szerintem jövőre a műsorvezetőket is meg kellene szavaztatni. Az eleje kapja a következő műsort és a vége kiesik. Jót tenne a nézettségnek.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2017.02.14. 09:59:56

Magyarország pedig rocknemzet. Ez az az ország, ami még anno az előző rendszerben kitermelt olyanokat, mint az Omega, LGT, Karthago, Illés, Edda, Pokolgép, Moby Dick, stb...

A gond csak az, hogy onnan nem sikerült továbblépni, ezek a bandák azóta is kb. ugyanazt játsszák (már amelyik még játszik), ami az AC/DC-nek működött, de nekik nem, a rendszerváltozás óta pedig minden mainstream rock/metálzenekar vagy Tankcsapda akar lenni, vagy maga az iszonyatosan elkurvult Tankcsapda. Némelyik (Alvin) esetleg a Green Day babérjaira próbál törni, de az nem olyan egyszerű.

Kb. csak az igazán underground zenekarok játszanak értékelhető zenét (itt olyanokra gondolok, akik nemhogy egy Pecsát, vagy Főnix-csarnokot nem töltenek meg, de még egy Rocktogont / Barba Negrát (leánykori nevén Wigwam) / Lyukat sem).

savanyu_bableves 2017.02.16. 11:05:02

@vigyorix: Vigyázzál mit mondol, mert elkap a Lumper! Pitbullkutyák!
süti beállítások módosítása