Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Még a fideszes frakcióvezető-helyettes szerint is gusztustalan, amit a Habony-média művel

2016. december 25. 18:04 sajó d. 111 komment

11388417_5f139afeb832912f51d4567005415cfb_wm.jpg

Túlságosan nem kell képben lenni a médiával ahhoz, hogy még a leghétköznapibb ember is lássa, mennyire nívótlan, amit a TV2 tudósítás és híradás címen művel, erre szinten minden héten van valami durva példa a hajléktalan riporttól Juhász Péter karaktergyilkossági kísérletén át egészen Terry Black és Zuschlag János hiteles informátorrá emeléséig. Vona Gábor módszeres lebuzizása már tényleg annyira mindennek az alja, hogy még Gulyás Gergely fideszes frakcióvezető-helyettes (ilyen is van) szerint is megengedhetetlen.

Gulyás a Pesti Srácoknak adott interjút, amiben a következőt mondta a Vona-ellenes Habony-kampányról:

Lesújtó a véleményem. A TV2 Vona Gábor állítólagos homoszexuális múltjáról szóló valótlan és sértő összeállítása totális zsákutca. Megengedhetetlen, hogy egy médium Ungár Klára szintjére süllyedjen. Ha Terry Black mond valamit, az eleve érdektelen, annak a konzervatív oldalon semmilyen hitele nem lehet, ha pedig még Zuschlag János is megerősíti, akkor biztos, hogy hazugságról van szó. Ezt is így kell kezelni.

Sajnos az interjú többi része már a megszokott totális realitásvesztés, olyan hiteles megállapításokat tesz még később Gulyás, mint

  • Magyarországon nem csak sajtószabadság van, hanem piacgazdaság is
  • Schmidt Mária tulajdonossá válása a Figyelőnél éppen hogy garanciája a minőségi újságírásnak
  • A magyar média tulajdonosi viszonyai folytán ma sokszínűbb, a sajtószabadság pedig érvényesül, sokkal inkább mint Nyugat-Európa legtöbb államában
  • Szerencsére az utóbbi időben kevés urizálásról szóló hír látott napvilágot, még ha egy-egy eset nagy hullámot is vert
  • Irigylésre méltóan jól állnánk, ha egy magyar miniszter nem közpénzből megvalósult vidéki helikopterútja lenne a magyar közélet legfelháborítóbb eseménye.

És még van egy kis álkeresztény képmutatás, némi totális félremagyarázás a nihilizmus jelentéséről, és totális félrebeszélés Mészáros vagy Rogán vagyoni helyzetéről, de legalább már annyira képes ma egy fideszes politikus, hogy a hulladékot ő is szemétnek nézze, ne pedig értéknek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larry Silverstein 2016.12.25. 19:13:08

A Vona buzizás tényleg megagáz volt, a realitásvesztés viszont nem éppen a fideszmédiára jellemző úgy általában 2010 óta...

blm 2016.12.25. 19:19:40

gulyás "márazovibanisvertek" gábornak lesújtó a véleménye erről a fajta propagandáról, mert az totális zsákutca. szóval kedves fidesznyikek, tessenek valamivel kifinomultabb taktikához folyamodni!

Larry Silverstein 2016.12.25. 19:24:31

Végigpergetem a 12 nikkemet, lezsibbad a kezem mire találok egyet ami nincs kitiltva erről a fosblogról. És ez sir a sajtószabi miatt.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.25. 19:27:48

Sajó dumál hírhamisításról.

Lassan Sixx-nek is meg kéne szólalni, hogy helyreáljon a világ rendje a napi TV2 köpködést illetően.

Lehet cenzúrázni.

vénkujon 2016.12.25. 19:28:37

@gaston: jah. igazad van. nameg be kellene már zárni a indexet is, hisz kevesen olvassák

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.12.25. 19:34:04

Ugye emlékszünk Sajóék miket írtak, mikor valami olyat adtak valaki szájába amit az nem mondott.

Érdemes elolvasni a mostani index cikket, és a blogketrecet az Orbán mondatait meghamisító újságíró kapcsán.

Szinte mindenhol hősként ünneplik a ballibek a hírhamisítót.

2016.12.25. 19:42:28

Akik a "ballibbant" médiát egy szinten emlegetik a Habony-Vajna-közmédia féle undormánnyal, az nem fogja fel, hogy itt nem arról van szó, hogy nekem tetszik vagy nem tetszik egy itt vagy ott olvasott cikk. Az aktuális hatalom által fenntartott, kitartott, közpénzekkel a legkülönfélébb csatornákon és módokon kitömött média termékekről van szó. Majd ezeket propagandára használják azért, hogy fenntartsák a hatalmukat.

vénkujon 2016.12.25. 19:43:42

@Legeslegalja: ez nem hírhamisítás. esetleg trollkodásnak mondanám. a hírhamisítást ti csináljátok manapság trafikos barátom:)

Mercel 2016.12.25. 19:44:48

@Larry Silverstein:

Bérenckém normális embereket valamiért nem szoktak innen Sem kitiltani..

Próbálj meg nem egy gyűlölködő népművészeti agyagedénynek látszani és akkor talán nem tiltanak ki a normálisabbja pedig nem néz visszataszító féregnek.
Ilyen egyszerű:)

Mondanám, hogy boldog karácsonyt, de inkább nem mivel az emberi értékek számodra úgysem jelentenek semmit, a karácsony pedig elvileg a szeretet ünnepe..:)

Zoltán Lukács 2016.12.25. 19:46:25

Na mi van? Már a zelvtársaknak sincs hozzá gyomruk? Majd Habony doktor úr meggyógyítja. Nem kell félni, ahhoz is ért...

Zoltán Lukács 2016.12.25. 19:50:38

@Legeslegalja: "Érdemes elolvasni a mostani index cikket, és a blogketrecet az Orbán mondatait meghamisító újságíró kapcsán.

Szinte mindenhol hősként ünneplik a ballibek a hírhamisítót."

Igen, hősként ünnepeljük, mert az is. A saját egzisztenciáját kockáztatva oda merte vágni Orbán pofájába az igazságot. Ez azért nem ugyanaz, mint a napi moslékért nyalni a a vezér disznószaros gumicsizmáját.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.12.25. 19:51:52

@gaston:
"..nem tartanak hitelesnek senkit ezen az oldalon?.."
De igen!
Pld.: Chikán Attilla, Bod Péter Ákos.....és még sokukat sorolhatnám.
Van egy rossz hírem: ezek az értékes, okos emberek is már leszarják a fejeteket!
Így marad nektek: Tuszi-huszu-kupakolós Kósa Lajoska ; Rezsi Szilárd és a népi zenekarotok összes szellemileg alultáplált tagja!

2016.12.25. 19:54:19

@pamut: És Habony trolljai máris megjelentek széttrollkodni a posztot, ahogy azt mindig teszik.""
És csak egyetlen, óvodás szintű érvük van: meramásikiiiis.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.12.25. 19:59:22

@Legeslegalja:
Honnan veszed, hogy nem úgy mondta??
Freudi elszólásról még nem hallottál??
Ja, hogy Freud nem szerepel a Jóban rosszban-ban, így fogalmad sincs miről beszélek?
Bezzeg Rogán Tónit meg Cilikét jobban ismered, melyik részben is szerepeltek?

2016.12.25. 20:18:29

@Brumm Brumi:

Most blöffölttél ezzel a linkkel egyet? :)
Nice try....

Bambano 2016.12.25. 21:13:51

az összes olyan mondatnál, ami összehasonlítja Magyarországot a Nyugattal, tegyük mellé, hogy:
Magyarországról Nyugatra kivándorolt: x fő
Nyugatról Magyarországra bevándorolt: y fő.

2016.12.25. 21:25:01

Mindig megrémít gulyás pszichopata tekintete. Miért nem fedezte fel még ezt az embert hálivúd? A rémfilmek sztárja lehetne, és e mellett képes bármekkora ostobaságot is elgagyorogni.

Mondjuk nem egy nagy lumen agyilag, a fent említett zavaros eszmefuttatásában is összekeverte a kleptokratát a konzervatívval.

Boka1 2016.12.25. 21:45:14

@Dr. Trejo: a magyar lakosság nagyrészének ugyanilyen a tekintete, öltözködése higiéniája. Ezt a Finkelstein-Habony duo jól mérte fel.

Tamer Link 2016.12.25. 21:52:07

Tényleg nem szép dolog a hamis állítás, de nem emlékezem ekkora felháborodásra például a cikkben is szereplő Ungár szemét állítása miatt! Vagy az más, amikor én teszem, de felháborító, amennyiben velem teszik?

Punxsutawney Mormota 2016.12.25. 21:58:26

@Brumm Brumi: Azt már bevallottad a családnak, hogy te is máááááás vagy? Csak ha már ennyira szereted Terry barátnődet?

2016.12.25. 21:59:42

@Brumm Brumi: olyan sexi, amikor összevetitek a fidesz szellemi teljesítményét a maszopéval. Mindig megdöbbent. A maszop is! De az szar volt! Addig el sem jutsz a gondolkodásban, hogy amennyiben a maszop szar volt, de a fidesz sem rosszabb, akkor a fidesz is ugyanolyan. Szar...mi benne a szexi? Hogy saját magad tartod szarnak, csak nem veszed észre...

fran7 2016.12.25. 22:02:24

@Zoltán Lukács: Csak halkan jegyzem meg, hogy ha a figura megírja véleménycikkben, hogy bezzeg közben Viktor azt gondolja, akkor azzal semmi baj. De ha meghamisít interjút akkor vét az újságírói etika ellen és kiírja magát az újságírók közül, mert alkalmatlan rá. Vagy akkor nem kell a karaktergyilkoló tv2-ős figurákat szidni, hanem lepacsizni velük, mert ugyanazt csináljátok. Nyugodj meg tisztességes emberek ugyananyira tartják mindkét oldalt hitelesnek. de nekünk még újságírókból is ilyen gyatrák jutottak.

Boka1 2016.12.25. 22:02:58

@Tamer Link: pedig volt nagy csitcsatt akkor is. Máté fiam védte a védhetetlent. De ott is azért borult a bili, mert buzizott a Máté. Szerintem sem elegáns lebuktatni valakit, de nyílván a környezete is tudta róla. A baj inkàbb az, hogy a buzi szitokszó.

2016.12.25. 22:03:04

@Tamer Link: háborodjon fel a magyar nemzet is. A magyar hirlappal mi a helyzet? Mikor fogjuk azt olvasni, hogy egy igaz, keresztény magyarnak fel kell háborodni egyes fideszesek gerinctelen közpénz lopásán mondjuk Zsolti tollából, mert az olyan zsidós?

laci_52 2016.12.25. 22:22:00

Az Index nem tagadta meg véresszájú ellenzéki mivoltát: ennek a cikknek a közepén be kellett volna fejeződnie és kimaradhattak volna a második felében szereplő hülyeségek.

d.j 2016.12.25. 22:28:57

Hihetetlen, hogy még ilyenkor sem tudnak a keresztény mélymagyar fidesztrollok kivetkőzni a mindennapos suttyóságukból. De hát az idióta az még karácsonykor is idióta marad.

Habony Árpád. 2016.12.25. 22:33:16

Na miota kiderult a Vonarol, hogy meleg, azota megy az indexes seggnyalas.

Rongy Elek 2016.12.25. 22:36:40

Nem értem mit visítoztok itt kedves jobbant seggnyalók. Majd az ország legsikeresebb gázszerelője megveszi az indexet is oszt' jónapot.
Futja a közpénzből, ami ugye már elvesztette közpénz jellegét...

new_boy_on_the_block 2016.12.25. 22:42:48

Nincs sajtószabadság.. ok. Faszé' lovagoltok még mindig ezen.

Kútmester 2016.12.25. 22:56:29

@Mercel:
"Mondanám, hogy boldog karácsonyt, de inkább nem mivel az emberi értékek számodra úgysem jelentenek semmit, a karácsony pedig elvileg a szeretet ünnepe."

A többi napon meg dobálhatod sz...al a másikat.
Ja, hogy te már karácsony vége előtt "belerúgtál" egyet Larry-be. Akkor most ki is a visszataszító féreg?

Mizantrop 2016.12.25. 23:31:49

Na, a szemüveges barmot vetették oda a Fidesz centristáinak, hogy megcsillanjon az PÁRT intellektualitásának kidagadó bicepsze is. Vannak hibák elvtársak, de ezt nem engedhetjük meg, korrigálni fogjuk! A felcsúti barom meg a nagybajszú tahó pedig ugyanekkor ezerrel tolja a habos vért a zombiseregnek. Megvan itten a munkamegosztás. :) Anyátokat.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.12.25. 23:58:20

Ez a Gulyás is hozza a fideszes funkcik és hívek követelmény szintjét, a funkcionális analfabétát.
Ennek is papírja lehet arról hogy a Pisa teszten elvérzett, ezért vihette olyan magasra a Fideszben.

ember100 2016.12.26. 00:05:10

Helló !

Goebbels most forog a sírjában örömében !
Hárpi meg a többiek m egy , azozszággászosa ...
Ez aztán a propaganda ja és független 80 milliárd vagy több közpénzből.
Mondom Goebbels most forog a sírjában örömében !

Nemzeti Örömhírek 2016.12.26. 00:10:24

@Bambano: "az összes olyan mondatnál, ami összehasonlítja Magyarországot a Nyugattal, tegyük mellé, hogy:
Magyarországról Nyugatra kivándorolt: x fő
Nyugatról Magyarországra bevándorolt: y fő."

Ezt kell összehasonlítani:
Az orbáni sikerre ítélt magyar nemzetállam elől Nyugatra menekült: 600 ezer Soros bérenc liberális
A hanyatló és süllyedő Nyugatról a magyar Gyorsnaszádra menekült: nulla darab Soros berenc liberális.

MIndenki láthatja tehát, hogy azért nem érdemes Magyarországot a Nyugattal összehasonlítanii, mert minden tekintetben a Nyugat húzza a rövidebbet.

Vincenzo6 2016.12.26. 00:10:50

Bocs, de itt nincs jobboldal, meg jobboldali média. A fidesz szocialista, szélsőbalos csapattá lett. Kádár 2.0 lett Orbán. Politikájában, módszereiben egyaránt. Undorító komcsi hazaáruló, aki ezekre szavaz, vagy védi őket.A gyurcsányi rablás ennek csak az előszele volt, ezek meg profi szintre emelték. Ugyanez a lopás mellett a médiára is vonatkozik.

Nbl 2016.12.26. 01:11:07

@Tamer Link: Ungár egy gusztustalan féreg, akivel és akinek a kijelentésével jóérzésű ember nem azonosul, akár homi az a tenyérbemászó képű Máté, akár nem. Ha nem tűnt volna fel, csak a libbantozó kreténeknél szokás mindenre bólogatni, amit a mi (ti) kutyánk kölyke ugat.

_Neville 2016.12.26. 01:18:33

@histar007: "Két féle média létezik a jobbos és a független. Az oldal-orientált média nem sajtószabad csak a független. Így történhet az, ha a jobbos aránya növekszik akkor ennek megfelelően csökken a sajtószabadság." Jó vicc. Attól még, mert valami nem a Fidesztől függ, hanem másik érdekcsoport kitartottja, nem lesz független. Minden szerkesztőség addig mehet el, amíg a saját kiadója, szponzora érdekeit nem keresztezi. Így a teljes sajtószabadság egy illúzió.

_Neville 2016.12.26. 01:22:47

@Zoltán Lukács: Akkor írjon egy publicisztikát erről, az teljesen rendben van, de interjúszöveget hamisítani kurvára nem, bárki is az interjúalany.

prometheus_X 2016.12.26. 03:07:03

A Habony-kommentelők már erre az esetre is biztosan megkapták a szükséges kommunikációs paneleket a pártközponttól, olyan sablonosak :D

Kár lenne azért alternatív nemzeti hőst csinálni ebből az újságíróból is, etikátlan volt és ezen pont annyit változtat, hogy a másik is, mint amikor a fideszes komment-hadsereg ugyanezzel: semennyit.

Óvodában ez a "de a Jancsika is odaszart a homokozóba!"-érvelés elmegy (megjegyzem: jobb helyeken az óvónénik ezt sem fogadják el felmentő körülményként), de akit ezzel az érvvel felnőtt korában is meg lehet győzni, az csak úgy tehet jó szolgálatot az országunknak, ha szavazó fülke közelébe SOHA nem megy.

Nyers Fa 2016.12.26. 03:52:43

@Brumm Brumi: az adófizetők pénzéből. Muhaha

Brumm Brumi 2016.12.26. 05:14:34

@MikeBoy:

Miféle blöff?????????????????

Idézem a linkelt indexes cikkből:

" 2005.03.08. 23:00

A transzvesztita előadóművész szerint Semjén Zsoltnak le kell mondania az Országgyűlés emberi jogi bizottságának alelnöki posztjáról két héttel ezelőtt tett melegellenes kijelentései miatt. Ultimátumot adott a fideszes képviselőnek: ha nem távozik parlamenti tisztségéből, egy listát hoz nyilvánosságra, rajta homoszexuális, biszexuális és pedofil országgyűlési képviselők nevével."

Persze, ekkor még a rácz terike még ballib orákulum volt... bánó muszternél a Pártkeltében jelenthette be zsarolását...
Ahogyan 2013-ban is vígan csámcsogtak a ballibák mikor újra böffentett valamit...

Brumm Brumi 2016.12.26. 05:26:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Addig el sem jutsz a gondolkodásban, hogy amennyiben a maszop szar volt, de a fidesz sem rosszabb, akkor a fidesz is ugyanolyan."

Aha. Addig viszont az agyonvert ballibák nem jutnak el a gondolkodásban, hogy azért állnak ott stabilan ahol állnak, a bányászbéka popójáét alulról elemlámpával kémlelve, mert a választóknál fellép a "nicsak ki beszél" effektus...

Nincs ugyanis olyasmi amivel az agyonvert ballibák vádolhatnák a jobboldalt, beleértve a teriblackazést, , zsidózást, hazaárulást, választási csalást, sorolhatnám...
amit korábban ők maguk el ténylegesen el ne követtek volna.

Brumm Brumi 2016.12.26. 05:33:43

@Könnyen elkaptuk, uram!: (". A magyar hirlappal mi a helyzet? ")

Mi volna.. Azt is elkúrták a ballibák, ahogyan a Szabad Népet is...

Maxwell róbert bácsi akinek átjátszották, belefulladt a tengerbe, oda lett az igazság...
Ha nincs Széles, annak is vége lett volna, mint nemrég a pártlapnak...

Mert a ballibák csak egy dolgot tudnak:másét megszerezni, majd mindent tönkrevágni.

Gacsaj Pisti 2016.12.26. 08:17:22

Most akkor Vona buzi vagy nem buzi?

Valaki írja már meg! Jó Vo(l)na tudni!

NemodaBuda 2016.12.26. 08:42:44

@Brumm Brumi: Te most ballibáknak nevezed az orbánod pereputtyát ? Kikérem a baloldal nevében ! Azért ez már sok.

NemodaBuda 2016.12.26. 08:44:12

Tényleg nem kellene ezzel a bamba gyilkossal interjúzkodni karácsonykor ! És egyáltalán sem kellene, sohse mond semmit, csak provokálja az embert !

az_igazi_trebitsch 2016.12.26. 08:49:04

@Brumm Brumi: Igazad van, szó sincs gusztustalanságról. Minden nézőpont kérdése: a disznónak például mennyei étel a moslék.....

tpl 2016.12.26. 09:01:17

A TV2 megérkezett az RTL Klub szintjére. Udv nektek a klubban, ami számomra tökéletesen érdektelen. A "baloldal' vergődése a TV2 kormánypártivá válása után pedig a mega-szánalmas kategória. Nyilván jobban érezték magukat pl 1998-ban, amikor gyakorlatilag 3 db nyomtatott sajtótermék volt jobboldal: az Új Magyarország, a Magyar Demokrata és a Pesti Hírlap. 2010-ig a baloldalt az sem zavarta, hogy a Magyar TV kvázi kormanyparti szócső. Mára, szerencsere változott a felállás, a jobboldalnak van egy ker tévéje, az állami hircsatornak, egy online medium (origo) és jópár nyomtatott napi/heti/havilap.

tpl 2016.12.26. 09:06:21

@Mizantrop: te aztán értesz a politikához. Ennyi ésszel és eleslatassal neked pártot kéne alapitani, hátha a közel 2,5 millió stabil Fidesz szavazóból párszázezret eltudsz csábítani. Sok sikert zsenikém!

izellajos 2016.12.26. 09:28:06

ti meg elvolastátok és még irtok is róla. dettó

s.g.l. 2016.12.26. 09:43:13

" Abban az országban ahol büntetlenül a regnáló miniszterelnök falusi budijának sarkaiba több 10 milliárd közpénzből fűtött futballstadiont, fociakadémiát, sportstadiont, kisvasutat lehet építeni az az ország elveszett, ott birkajellemű alattvalók élnek, az esküszegő hazaáruló, hazug, fideszmaffiózó állami vezetők, csókosok bármit megtehetnek, ellophatnak, bármilyen törvényt hozhatnak, hogy hatalmukat bebetonozhassák a minél többet lopás érdekében. "

OV 2010 Felcsút: -- "Ha valaki az emberek vagyonát, azaz a közvagyont saját örömére herdálja el, az saját hazáját árulja el!"
i.imgur.com/osKsPOX.jpg
A drága miniszterÁlnokunk szerint ő maga is hazaáruló!!!

Normális országban ahol az állami felépítmények, kontrollok, ellenőrző és büntető szervek rendben működnek, 1 percig nem lehetne tovább miniszterelnök, saját maga szerint is hazaáruló, rég börtönben ülne, ennyiféle gazemberséget eddig egy országvezető sem követett el.
Két ember ennek az ámokfutásnak a biztosítója: Miniszterelnök, legfőbb ügyész.

Brumm Brumi 2016.12.26. 10:03:28

Az a csúnya Fidesz..hogy kettészakította az addig egységes országot..:P

Szegény Antall, ha ezt megérte volna. De őt szegényt már az szdsz-es taxisblokáddal eltakarították volna, sorosok zsarolták minden hullámhosszon az azóta a szerencsére a devla által elvitt mark palmer felhasználásával...
Charták hörögtek mindenfelé, berecz jános elvtárs együtt volnult konrád györggyel.

Ha valaki netán nem emlékezne:

Kornis Mihály Bayer Zsoltnak:
"Zsolt, vedd tudomásul, hogy népi-urbánus vitában állást kell foglalni. Nincs olyan, vedd észre, nem lehet kívül maradni. Magyarország erről szól. És - tette hozzá - ha nem ezen az oldalon foglalsz állást, ahol mi vagyunk, akkor te náci vagy. Más választásod nincs, vagy náci vagy, vagy igazat adsz nekem, illetve nekünk. És azt is vedd tudomásul, hogy él ebben az országban ötezer értelmiségi, akiknek a véleményével szemben nem lehet politikát csinálni."

Vagy:
Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban: gyűlölünk titeket mint ti minket.

Kornis Mihály (Beszélő 1993/48. szám – 1993 december 2.)

És aztán jött a ron werber meg a 23 millió beözönlő román...
És a 2004-es dec 5.-i népszavazás, az elmebeteg böszmével.

Soroljam még?
A liberálfasiszták már Antallt és Borosst is hasonló hévvel akarták kinyírni.

Amúgy meg: melyik oldal kezdte el a karaktergyilkolászást, kendepéter-féle "könyvek"
felhasználásával?
Melyik oldal kezdte el a "humort" alkalmazni ellenfelei lejáratására?(fajkasházi&heti hetes)
Melyik oldal importált elsőként Izraelből politikai gyűlöletgyárost ?(ron werber)
Melyik oldal kezdett elsőként neki ellenfeleivel való leszámolásba miután hatalomra került?( kelleriádák 2002-2006)
Melyik fél kezdte elsőként kizárólagosan megszállni hatalom a közmédiákat?(mondjon valaki egy darab jobboldali tévéműsort 1998-2002 között a "köztévében").

Szóval elvtársak, több szerénységet. Van ugyanis mire szerénynek lenni.
Nem azért állnak úgy ahogy állnak, a bányászbéka popóját alulról nézegetve, elemlámpával, mert olyan visszafogott demokraták voltak.
Hanem mert minden mocskosságot bevetettek és rákúrtak. Nem kicsit, nagyon.
Most meg picsognak hogy ajvé,a habonymédia...Miközben puch elvtárs Bécsből hazautal némi aprópénzt a népszagához...

Na ne már.

s.g.l. 2016.12.26. 10:11:11

""Megtanultam, hogy amikor esélyed van megölni riválisodat, akkor nem gondolkozol, hanem megteszed"
- mondta nagykövetek előtt Orbán Viktor 2007. június 26-án."

s.g.l. 2016.12.26. 10:12:24

Abban az országban ahol a hatalmon lévő pártnak alaptörvénye a lopni, csalni, hazudni, a Nemzeti Elhülyítés Rendszere pedig dübörög, mit várhatunk az állami vezetőktől?

Abban az országban ahol a miniszterÁlnok falusi budijának sarkába több 10 mrd közpénzért fűthető stadiont, sportcsarnokot, kisvasutat és futballakadémiát építenek ...

Abban az országban ahol a miniszterÁlnok magáról mondja hogy hazaáruló és semmi nem történik?

OV 2010 Felcsút: "Ha valaki a az emberek vagyonát, azaz a közvagyont saját örömére herdálja el, az saját hazáját árulja el!"
i.imgur.com/ymQGoJE.jpg

Abban az országban ahol a népet képviselők a Parlamentben felesküsznek arra, hogy az őket megválasztók érdekét fogják védeni, képviselni, de 5 perc múlva már azon dolgoznak hogyan lehet közvagyont magánvagyonná konvertálni és minél hosszabb ideig hatalomban, a speiz kulcs közelében maradni, és ezért képesek esküjüket megszegni,..

Abban az országban ahol az állami vezetőknek állampolgári jog hülyének lenni, hatalmas károkat okozni és ezért dicséret jár milliós fizetéseket osztogatnak maguknak, miközben az ország egyre több tagja mélyszegénységben, soha nem látott gyermekéhezés mellett még többszáz milliárdért stadionokat építenek a falábuaknak mert ez a miniszterÁlnok hobbija,

Abban az országban ahol 40 új adó adóemelés után lehet azt hazudni adót csökkentettünk, ahol választási igéretben megígérte a jövendő miniszterelnök
-nem lehet egykulcsos adó mert igazságtalan,
-megvédjük a manyupot!
- létrehoznak 1 millió új munkahelyet és ennek az ellenkezői valósulnak meg...
De nem ígérte az alkotmány átírását-megszüntetését, választási törvényekbe a csalást beépítik, saját magánhadsereget építenek ki, az állami felépítményt szétverik, iskolatárs, rokon kerül minden fontos pozícióba, .....

Abban az országban ahol a miniszterelnök azt hazudja sosem hazudott aztán bevallja pávatáncos és sose azt nézzék mit mond hanem mit tesz, és napi szinten hazudik, ő tartja hazudozás világcsúcsát 5 perc alatt 7 vaskos hazugsággal, ....

Abban az országban ahol egy székháztolvaj 20 éve játszhatja kisded játékait, felépíthet egy fideszegyházat aminek ő a pápája, hazug álnacionalista lózungokkal meghülyíthet 2 millió embert akik azt hiszik többségben vannak, de a valódi többség meg kussol?

Abban az országban ahol naponta belehazudják a pofánkba hogy a reformok működnek, mikor semmilyen reformot nem csináltak, sőt az elődök reformjait is lenullázták?

Abban az országban ahol az eu-s támogatások felével nő a GDP és a másik felét ellopják, elherdálják, elégetik, ...

Abban az országban ....

Abban az országban ahol a fentieket és még sok egyéb gazemberséget megtesznek az ország polgárainak többségének akarata ellen ezt meddig lehet következmények nélkül elkövetni?

s.g.l. 2016.12.26. 10:15:23

A fideszt a 02 óta - a haza nem lehet ellenzékben!- mások besározása, mindenen túl való hazudozás, rájuk veszélyes személy karaktergyilkolása és a saját gazdasági hatalom kiépítése mozgatja.

Az álnacionalista, álmagyarkodó, másokat lenéző taktikájuk és kommunikációjukkal sok esetben sikert arattak, a komcsi ballibsizéssel megfejelve meg beégett az agyakba, zombikat teremtettek akik szerint csak a fidesz jó, ő tudja a tutit, ők az igazi magyarok, mások idegenszívűek, az országnak csak ők tesznek jót.

Az, hogy mellékesen az egész fideszstratégia hazugságra és mások bemocskolására épül, az már nem számít, az agymosás elvégezve, kb. 2 millió agyhalott akkor is kataton állapotban megy szavazni a fideszre, ha látják szétverik szétlopják, az országot, hazugsággal tartják a hívőket álomban.

Meddig tehetik?

André Goodfriend 2016.12.26. 10:42:32

Na most akkor igaza van, vagy nincs igaza - vagy majd te mondod meg, hogy miben van igaza és miben nem?

fideszes Bróker kormány 2016.12.26. 11:13:19

@Brumm Brumi:

te rakás szerencsétlenség Macisajt, ha a jelent a 20 évvel ezelőtti no name faszingerek mondásaival meg pillanatnyi eseményekkel akarod igazolni (csak te vagy ebben az országban az egyetlen idióta, akinek ez a rögeszméje), akkor kopizd már be azokat az 5-20 évvel ezelőtti Lopbán mondásokat is, amelyekben pöpö az oroszokkal való szövetséget hazaárulásnak minősíti, az EU-nak a seggét is kinyalta a csatlakozásért meg a munkaerő szabad mozgásáért, a költségvetési tplvajokat meg börtönbe záratta volna.

Vagy a legfirsseb cikkeket nemrégiből, amikor Lopbán gazdid 4 millió migránst akart betelepíteni 10 millió magyarra, vagy amikor a Korán Európában való tanításért áhítozott.

Akkor leszel csak igazán bajban te agyhalott MSZMP-fidesz komcsi propagandista, ha ezeket ide mind bemásolod, mint bizonyítékokat a mára. Mármint bizonyítékot arra, hogy Lopbán gazdid egész életében gátlástalanul hazudozik, lop, az egyetlen célja a családi zseb megtömése közpénzből és a nép totális elhülyítése. Mondjuk ez utóbbiban a te esetedben doktori fokozat járna neki a teljes sikerért.

Csaba Szikora 2016.12.26. 11:15:35

nem igazán értem,mi a baj a lebuzizásban.Vonulnak,büszkék a másságukra,jogaik vannak,stb.
Pont a liberális média itéli ezt el?
A balliberális hazugságmédia még mindig többségben van.

Thunder_th 2016.12.26. 11:20:55

@Csaba Szikora: Nincs azzal semmi baj, ha valakit alaptalanul lebuziznak. Igaz buzikám?

Brumm Brumi 2016.12.26. 11:41:39

@Gacsaj Pisti: "Most akkor Vona buzi vagy nem buzi?"

Jellemző hogy a Zazriveczről és általában az operettnácikról ez a kérdés foglalkoztat..:) Valójában tényleg nem igazán jut az ember eszébe egyetlen cselekedetük sem, ami indokolná hogy miért is bíznák rájuk az ország vezetését...
Marad hogy buzi-e vagy sem.
Vagy hogy slomók-e vagy sem.
Ennyi.

Az már csak ráadás hogy az agyonvert ballibák mára már úgy megkedvelték őt és simicseket, hogy úgy védik ráczterikétől(is) mint Kolompár Áléhándró a PISA tesztet..

kokuszpok1960 2016.12.26. 12:02:23

@Brumm Brumi: lehet muhaházni, de az, hogy "az egyik kutya, a másik eb", nem igazán érv amellett, hogy milyen nagyszerű is, amit bármelyik is produkál. MINDKETTŐ egyformán hazug.

willcox 2016.12.26. 12:11:45

@Brumm Brumi: Istenbarma, felébredhetnél már! Minden szeretett vezéred kezében van. Kádár a cipőjét sem viheti.

KukuxuBucsu 2016.12.26. 12:40:46

Az igazi probléma a hírfogyasztókkal van, nem az ilyen-olyan-amolyan médiumokkal. Nincs kártékonyabb annál a sok parasztnál, aki ahelyett, hogy körülnézne a világban és megpróbálná értelmezni az eseményeket, nemes egyszerűséggel elolvassa a világképébe illeszkedő böffeneteket, és az onnantól számára az egyetlen igazság.

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.26. 12:57:48

@KukuxuBucsu: hát igen. Manapság elég könnyű látni az igazságot, mert nem tudják blokkolni az "elvtársak" pl az internetet. Mégse néz szét a zemberek egy része...

Mercel 2016.12.26. 13:48:03

@Brumm Brumi:

"
Mert a ballibák csak egy dolgot tudnak:másét megszerezni, majd mindent tönkrevágni."

Hehe valahogy beugrik Mikszáth aki vagy száz éve hasonló folyamatok, hasonló szemétségei miatt kelt ki vezető cikkekben az elharapódzó kormányzati tolvajlás és méphülyítés miatt.

Az meg külön vicces, amikor tolvaj és gyűlölködő gazdáid nevében vádolsz ugyanezzel másokat - kicsit visszataszító - de hát kicsire nem adunk, igaz..?:)

Vajon ma Mikszáth mi lenne manapság a kormányzati média és bérencek szerint?
Balliba, zsidó, zsidóbérenc, buzi, cigány, sorosbérenc?:)

Szánalmasak vagytok és elfelejtitek, hogy nagy ára lesz a bérenckedésnek...

BiG74 Bodri 2016.12.26. 14:30:57

@Mercel:
Nagy ára lesz? Mi? Itt a tolvaj geci politikusokat sem vonják felelősségre, akkor az agyhalott, vagy fizetett kommenterekkel miért tennék? Pláne, hogy a kommentálók felelősségre vonása csak nagyon indokolt esetben lenne indokolt és szükséges.

Brumm Brumi 2016.12.26. 14:53:28

@kokuszpok1960: (" MINDKETTŐ egyformán hazug. ")

Igaz. Nem vitás hogy mindkét oldal és holdudvara lop, csal, hazudik.

Csakhogy. Míg a ballibák hazaáruló lopásaiba az ország rendre tönkrement, amit aztán a magasságos IMF hitel mentett meg az államcsődtől...
addig a jobboldal visszavásárol, fejleszt és még jut is.
Kormányozni meg muszáj valakinek, mert különben kijevi anarchia ...

Ott van konkrétan Andy Vajna példája. Olyan ez az alak mint ahogyan a legalapvetőbb antiszemita toposzokban le van írva.
Csakhogy amióta átvette a filmipart, az virágzik, jut munka mindenkinek, ömlenek ide a hálivúdi produkciók, Oscar -díjat nyert egy film és többen más fontos fesztiválokat.
A Grünwalskiak idejében meg csak ellopták a pénzt.
Melyik jobb?

Brumm Brumi 2016.12.26. 14:58:54

@fidesz maszop dk egykutya: ("Mégse néz szét a zemberek egy része... ")

Ó dehogynem...És mit lát? Na, mit?

Elárasztja az országot az optimizmus - jövőre jobb lesz?
2016. november 21., 07:35
Privátbankár

Jaj és ajvé, (egyáltalán nem) kedvesch eftársak...:P

Hát mi lesz így, ha már vértes eftárs GKI-ja is ilyeneket mér?
"Elárasztja az országot az optimizmus "???? Uram, irgalmazz...

Vagy szintén nemrégi :

privatbankar.hu/makro/lesz-mibol-osztogatni-masfel-evtizede-nem-volt-ekkora-tobblet-a-koltsegvetesben-300540

És ezeket váltsuk le, mindenáron, mi?:P

Hogy kikre? Ja hogy a gyurcsányokra, kókákra, veressjánosokra, draskovicsokra,d209-re....
Vagy a simicsek támogatta operettnácikra, akiket a ballibák egészen megszerettek...

Na ne már.

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.26. 15:16:58

@Brumm Brumi: Meg azt is látja hogy lecsúszik az ország, és lassan románia beelőz, és hogy a gdp növekedés kizárólag az EU-s pénzből megy, meg az elvándorlást ami már munkaerőhiányt okoz, a korrupciót meg a többit. De nem néz szét mint a példa mutatja ;)

Brumm Brumi 2016.12.26. 15:27:02

@fidesz maszop dk egykutya: ("Meg azt is látja hogy lecsúszik az ország, ")

Hogyne, hogyne..:)
A nagy lecsúszás legbiztosabb jele hogy még/már az agyonvert ballibák és médiumaik is azon óbégatnak hogy mekkora a munkaerő hiány..:P

Márpedig ha munka van mindenkinek(úgy értem, mindenkinek aki dolgozni akar) akkor szép lassan minden van(lesz).

BiG74 Bodri 2016.12.26. 15:29:33

@Brumm Brumi:
A baj akkor érkezik majd kedves elvtárs amikor nem a rég leszerepelt balosok fogják vityát kicsinálni, hanem azok a fityiszesek, aki rájönnek, hogy nem az ellenzéktől kell félteni Magyarországot.
A baj akkor tetőzik majd, amikor a tényleges jobb oldal, és szélsőjobb rájön, hogy egy tolvaj komcsi kurmány rablásaihoz asszisztál, pedig már rég nincsenek meg a farkasnak kikiálltott ellenségek.

Brumm Brumi 2016.12.26. 15:59:27

@BiG74 Bodri:

Ja.
Az efféle hagymázas álmok helyett sokkal inkább azzal kellene foglalkozni hogy mégis ki volna a naponta megbukott Orbán(muhaha) helyett a konkrét alternatíva...

Mert addig amíg odáig jutnak az agyonvert ballibák hogy "bárki" csak ő ne...legyen az a "bárki" akár egy operettnáci powered by simicsek ...
addig Orbán és asztaltársasága nyugodtan készülhet a következő ciklusra(ciklusokra).

Brumm Brumi 2016.12.26. 16:14:26

Helyreigazítás Karácsonyra a soros médiától:
444.hu/2016/12/26/helyreigazitas

juhászpéter és gusztusztalanságai...

Erről bezzeg egy mukk sincs errefelé...

fidesz maszop dk egykutya 2016.12.26. 17:35:04

@Brumm Brumi: nem a ballibák óbégatnak "elvtárs", hanem a munkáltatók. Meg ti is szoktatok, csak akkor elfelejtitek említeni miért van munkaerőhiány, azt sugallva hogy azért van mert olyan sok munkahely keletkezik, pedig hát nem :)

pamut 2016.12.26. 18:18:48

@Brumm Brumi: ja, csak a hotel recepciósa betűzte le rogán nevét, de ugyebár ez nem bizonyíték :)
közben csak egy tucat (igen, egy tucat, azaz 12) pert nyert meg juhász a göbbelszi ocsmány rohadék utolsó mocsok alja médiátokkal szemben, erről gondolom kussolsz mélyen.

pamut 2016.12.26. 18:19:31

@Brumm Brumi: lol, az EU pénzére vered magad? :D

Atanos 2016.12.26. 18:20:03

@Brumm Brumi: Milyen Soros média? Ezt te hol olvastad? Tény vannak túlzó bal oldali hírportálok is, de ki kéne már verni a fejekből Soros Györgyöt... Még egy k. bizonyíték sincs arra, hogy létezne ilyen arra viszont igen, hogy Habony bácsinak a rokonaival meg haverjaival van megtömve a TV2, a Magyar Idők, az Origo és társai...

Atanos 2016.12.26. 18:22:31

@Brumm Brumi: "Jelzem, az Indexen 2005-ben rácz tery black károly még orákulum volt:"' Ehhez képest belinkelsz egy Velvet cikket, aminek aztán semmi köze az Index-hez... Most már tutira veszem, hogy az értelmi képességeiddel lehet a probléma...

Atanos 2016.12.26. 19:05:22

@Brumm Brumi: Milyen linkelt Index-es cikk?... Még meddig akarod bizonyítani, hogy IQ-d nem túl magas? :)

Atanos 2016.12.26. 19:15:48

@Brumm Brumi: Csak úgy mellesleg megjegyzem, hogy Gyurcsányékat illetően van igazság abban amit mondasz... De azt nyelem be, hogy akkor legyenek Orbánék helyettük, akik egyébként nem mellesleg sokkal dúrvábban tartják a kezükben a médiát mint azelőtt bárki más 89 utánról... Azzal meg ne gyere itt nekem, hogy egyik oldal megteszi a másiknak is jogos... Ott sírnál ha véletlen folytán mégis hatalomra jutna megint a bal oldal és arra hivatkoznának a szimpatizánsai, hogy de hát Orbán is megtette... Tudod a bal oldali és jobb oldali idiótákkal szemben van az orszgában nem kevés ember akinek mind kettőből elege van...

Brumm Brumi 2016.12.26. 19:19:16

@Atanos:

Ja. A Velvetnek tehát semmi köze sincs az Indexhez, az egy független médiavállalkozás..:)
Ha csak úgy nem...

Jaj de szeretgették a ballibák a saját bevallása szerint félig cigány félig zsidó "előadóművészt", mikor
jobboldali politikusokat buzizott, pedofilozott le(név nélkül persze, hadd csámcsogjanak).

Még díszvendég is volt a választási győzelemkor és képviselőjelölt is:

Gyors ünneplés a Köztársaság téren, buli az SZDSZ-nél
Gyurcsány az SZDSZ-hez ment bulizni

Kint óriási kavarodás támad, amikor a kormányfői kíséret átvág a tömegen, az óriási tumultusban a színpad felé nyomakodó Kapolyi Lászlóval, Molnár Gyula polgármesterrel és Terry Blackkel is összeakadunk. Reméljük, felértek az emelvényre. Csizmár Gábor munkaügyi miniszter nem kapálózott annyira, szerényen a kivetítőről figyelte főnökét."

2010. október 4., 00:47
Index Önkormányzati választás 2010

Terry Blackre 22-en szavaztak Tökölön

2010. szeptember 6., 14:55
Index Önkormányzati választás 2010
Szocialista színekben indul Terry Black

A transzvesztita előadóművész Tökölön lenne MSZP-s önkormányzati képviselő.

Brumm Brumi 2016.12.26. 19:21:23

@Atanos: "Tudod a bal oldali és jobb oldali idiótákkal szemben van az orszgában nem kevés ember akinek mind kettőből elege van..."

Go to Brumm Brumi
2016.12.26. 15:59:27

Atanos 2016.12.26. 19:22:30

@Csaba Szikora: Ezennel kijelentem buzi vagy és kész. :) Remélem nem veszed zokon hiszen ez itt egy ballib média és mi szeretjük a buzikat szóval nyugodtan buzizhatunk. :)

Brumm Brumi 2016.12.26. 19:24:44

@Atanos: " de ki kéne már verni a fejekből Soros Györgyöt... "

Szívesen.
Szólj ha megmurgyelt és máris...
A világ nem elhanyagolható része pezsgőt bont/megkönnyebbül és a környezeti szennyezés is csökkenni fog.
Ja és még a zsidók is jpbban járnak, mert a soros(ok) miatt utálták őket mindenkor...

Atanos 2016.12.26. 19:31:34

@Brumm Brumi: Mondjál már példákat arra, hogy mitől is jobb az országnak mint 6 éve...

Atanos 2016.12.26. 19:35:17

@Brumm Brumi: Na látod ebben igazad van! Ettől még nem lesznek jobbak Orbánék mert szerinted jobb az országnak... Te vagy az az ember aki szívesen élne egy diktatúrában is...

Atanos 2016.12.26. 19:37:43

@Brumm Brumi: Hála istennek. Kár, hogy a jobb oldali médiát sosem igazítják helyre, mert ugye azok mindig csak is az igazat a szint tiszta igazat mondják és erre megesküsznek a Bibliára téve kezüket... :D

Atanos 2016.12.26. 19:42:02

@Brumm Brumi: Ki a sz*rt érdekel az MSZP? Annak nézek ki akit érdekel a hazug MSZP... Rossz ajtón kopogtatsz barátom... Én abban reménykedem, hogy Gyucsány és Orbán kéz a kézben mennek a hűsösre egy szép napon. :)

Atanos 2016.12.26. 19:44:11

@Brumm Brumi: Amivel egyet is értettem... Csak veled ellentétben én nem védem se Gyurcsányt se az MSZP-t... Te viszont úgy véded Orbánt mint ha muszáj lenne...

Atanos 2016.12.26. 19:47:41

@Brumm Brumi: Ja és megjegyzem a Velvet az Velvet nem Index akkor is ha ugyan az a tulaj... Ha az Index-re akarsz panaszkodni akkor Index-es cikket linkelj be és ne mást... Ilyen alapon ha a Rádió 1 híradójában baromságot mondanak akkor mondhatom, hogy megint hazudott a TV2? Hiszen mind a kettő télapóé. (Gyengébbek kedvéért Andy Vajna)

Atanos 2016.12.26. 19:50:26

@Brumm Brumi: De milyen vicces, hogy Soros rohadék szerinted de amit a Mészáros Lőrinc meg Andy Vajna meg Habony Árpika csinál az rendben van... És akkor jössz itt nekem, hogy menjek egy korábbi kommentedre, mert te mennyire pártatlan vagy. :) Annyira nevetnem kell. :)

Eldoron 2016.12.27. 09:41:03

@Brumm Brumi: Az a velvet. Olvasás nem megy?

Nzoltan 2016.12.29. 23:12:31

Mióta vannak kereskedelmi csatornák, azóta tudjuk, hogy a tv2 egy nagy gyökérhatározó a retekklubbal együtt.

sőőtnagyonis 2017.01.01. 20:28:12

"Schmidt Mária tulajdonossá válása a Figyelőnél éppen hogy garanciája a minőségi újságírásnak"
Pörszi. Főleg ha tudományos alapon igazolni tudja, hogy Józsa László hét nőt is kitud egyszerre elégíteni. Ki hát, hiszen 56-os HŐS!

sőőtnagyonis 2017.01.01. 20:32:03

Helyesen
"Schmidt Mária tulajdonossá válása a Figyelőnél éppen hogy garanciája a minőségi újságírásnak"
Pörszi. Főleg ha tudományos alapon igazolni tudja, hogy Dózsa László hét nőt is kitud egyszerre elégíteni. Ki hát, hiszen 56-os HŐS!

sőőtnagyonis 2017.01.01. 21:55:40

@sőőtnagyonis: Két rakás sz@r hogy tudta így megtalálni egymást?

Nzoltan 2017.01.02. 08:14:00

@Vincenzo6: Viszont működik..
A haza árulása hosszútávon soha nem kifizetődő. Látni ezt a hazai "bal" oldalon.

bgp 2017.01.02. 14:13:45

@prometheus_X: mondjuk mindenki tudja, hogy Orbán nem mondana olyat, "hogy nött a kórházi hullák száma"... Mondjuk ez igaz. Tehát a hamisítás csak annyiban történt, hogy Orbán ezt nem mondaná. Mégegyszer, ennek ellenére, vagy épp ezért, még igaz :D
süti beállítások módosítása