Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

El kéne már felejteni az X-Faktort

2016. november 27. 07:31 sixx 103 komment

eq1q3935.jpg

Az a helyzet, hogy ezt az X-Faktor dolgot ideje lenne elfelejteni. 2016-ot írunk,ha tehetséget akarok hallgatni, ott a YouTube, csak győzzem élettel. A csillivilli körítés, a nagy díszlet, a szavazattarhálás és a mentorok, azaz a parasztvakítás része a dolognak, amitől tulajdonképpen tévéműsor jellege lesz az egésznek, meg ma már nem úgy működik, ahogy korábban, már nem ül seggre az ember egy fehér ruhába öltözött Puzsértól (tudom, tudom, Csillag születik, értsd jól), és bármennyire is vicces volt a Gáspár Laci-ByeAlex-páros a (vágott) adásokban, élőben ennek az újdonsága is hamar elszállt. Ja, és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy ha már egy tehetségkutató műsorról van szó (amiről értem én, hogy TÉVÉMŰSOR), akkor legalább három valódi tehetség legyen már benne.

De nincs.

A tegnapi élő adásból, ami után már csak öten vannak versenyben, hogy karácsonyra kifuthasson a műsor, és pár évre le lehessen ültetni pihenni, nekem az volt a legnagyobb tanulság, hogy ha még hangja van is a delikvensnek, akit el akarnak nekem itt adni, mint a következő Király Viktort, egyéniséget nem lehet neki csinálni, mert az vagy van alapból, vagy majd kialakul az évek alatt, de az nem megy, hogy egy 16 éves gyerek csak azért, mert most a tévébe kerül, hirtelen érdekes lesz. Mert ha nem az, akkor baszhatjuk.

eq1q4204.jpg

És például Mata Ricsi vagy Opitz Barbara ilyen, két kamasz, akik közül az első Az ének iskolájában már belekóstolt a tévézésbe, de az nem egy X-faktor jellegű kaland volt, ott gyereknek kellett lennie. Itt meg nem, és ez, amellett, hogy a hangja sem az igazi, nem megy neki. Opitz Barbarában több van, neki valóban van olyan hangja, amivel lehetne mit kezdeni, de ehhez évek hosszú melója szükséges, és majd egyszer lesz neki egyénisége is, de most éppen annyira érdekel a sorsa, mint azoké az uborkáké, amiket a családja termeszt, és amik elől idáig menekült.

Dimitrij, aki a fődíj szerintem legnagyobb esélyese, legalább jól megkülönböztethető, róla menten lehet három dolgot mondani (szobrász, ukrán orosz, töri a magyart), és úgy is emlékezetesek a produkciói, hogy elképesztően maníros tud lenni, és legszívesebben csak búsongnak a sarokban, a szemét a lányok bugyinedvesítésére használva. Fejes Szandra már felnőtt nő, neki van egyénisége, munkája, sorsa, de ez senkit nem érdekel. Ő nem az a típus, akit a tévében el lehet vagy kell adni, teszi a dolgát, és kész, az eddigi évadok logikája és nézői viselkedése alapján már régen nem itt lenne a helye.

eq1q4335.jpg

A mostani adásban kiesett Vince Aliz Liza a kamaszkorból kilépett már, de a szemünk láttára keresi önmagát, ami annyira nem érdekes, úgy meg pláne, hogy az első élő adás után azért rendesen kipukkant a lufi, és kiderült, hogy a csaj konkrétan nem tud énekelni. Hiába érdekes a hangszíne, ha állandóan hamis, és nagyjából annyi energia és szuggesztivitás szorult belé, mint egy sárga bögrgébe. A Ham Ko Ham sem fogja megváltani a világot, és egy zenekar esetében egyéniségről beszélni elég nagy marhaság lenne, nekik stílusuk van, legalábbis gondolom, mert amit eddig láttam, annak alapján kellemes háttérzajnak jók, és tényleg vannak kiemelkedő pillanataik, de nagy általánosságban véve ugyanazt tolják, ugyanúgy, minden nóta, amit kapnak, a kezükben pontosan olyan lesz,mint az előző, meg a kettővel azelőtti. 

eq1q3973.jpg

A tegnapi produkciók láttán sem akartam letölteni az applikációt, és nem éreztem úgy, hogy szavaznom kellene:

  • Dimitrij Britney Spearst énekelt, de a nóta végére már úgy kapkodta a levegőt, mint Istenes Bence másfél percnyi görkorizás után, és ez a néha öblösnek szánt, másutt hamis bőgés, amit előadott, rémes volt.
  • Opitz Barbara Kovács Katit énekelt úgy, hogy az eredeti előadó sehol nem köszönt vissza a nótából, ami jó, és igyekezett érzelmes lenni, ami dettó, de nem hittem el egy szavát sem, és a dal felénél már el akartam kapcsolni, Pont akkor, amikor kezdte kicsit kiengedni a hangját, mert lássuk be, Barbara akkor van igazén otthon, amikor üvölthet. Ezen lehet faragni, énektanár kell mellé, és türelem.
  • Fejes Szandra dalválasztása (Tina Turner - Goldeneye) JFK Waterlooja volt, ha jól emlékszem, (nem, nem jól, jézusom, hat élő adást is megcsinált Jimmy Fia Krisztián) és Szandra azért annál nagyságrendekkel jobban énekelt, de így sem tudja átlépni a saját árnyékát, a dal mélyen volt neki, de a magasakat így sem tudta elénekelni, és az egésznek karaoke-klub feelingje volt. Vagy rockszínházas.
  • Mata Ricsi VIP-t énekelt, olyan is volt. Semmilyen, mint a nóták, hamis, ahogy az szokott lenni, és erőtlen. Ráadásul a kisfilmje is érdektelen volt, jó, az általában mindenkinek az, de annyira gáz, hogy ezt a szerencsétlen gyereket nem hagyják élni, és kamasznak lenni.
  • Vincze Aliz Liza Supernemet énekelt, és ő is megidézte Zámbó Krisztiánt, aki utoljára akkorát küzdött a hangokkal, mint most Liza, aki tán egy hangot eltalált a Tudományos fantasztikus című dalból, de ebben sem vagyok biztos. Az évad mélypontja volt.
  • A Ham Ko Ham Péterfy Borit énekelt, de úgy, ahogy mondjuk Tankcsapdát is énekelt volna, vagy Wellhellót. Az eredeti nóta dögéből semmi nem jött át, a gyors részeknél meg olyan pontatlanok voltak, hogy már fájt.

Voltak duettek is, de minek. Vincze Aliz és Dmitrij produkciója szerepelhetne az "érdektelen" szó mellett a szótárban illusztrációként, az ének kifejezetten zavaró volt néha, a látvány vitte el úgy, ahogy, a fehér háttérre, az ő testüket is felhasználó vetítésben volt legalább ötlet. Mata Ricsi a Ham Ko Hammal énekelte a Van valami a levegőben című partyslágert, amiből a slágerjelleg és a party veszett ki csak, de legalább nem volt hamis, ha jól emlékszem. Opitz Barbara és Fejes Szandra a Stones Paint It Blackjét alakította át, voltak benne jobb részek, de alapvetően nekem az eredeti jön be, és ez nem változott meg tegnap estére sem. 

eq1q4380.jpg

A végén Aliz és Szandra párbajozott, utóbbi már rutinosan, tán harmadjára, és megint túlélt, mert a mentorok ezúttal ugyan nem mertek dönteni, de a nép igen, és nekik nem Aliz kellett. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RTB 2016.11.27. 08:10:38

Orosz, nem ukrán

dr. Szergej Kapropov 2016.11.27. 08:33:09

A kisfilmek voltak a leggázabbak, meg aztán a produkciók, te jó ég, hát nagyon alatta volt a sokéves átlagnak a tegnapi műsor. A duettek Gotye dalánál konkrétan az arcom vakartam, hogy egyáltalán hogy MERTEK ezzel kiállni? Gotye helyében perelnék... :) A többi is általában véve érdektelen volt, bár a Ham ko Ham nagy kedvencem, kezdenek tényleg jól magukra találni. A Szandra készen van, az ő cédéjét (mp3, flac, tökmindegy) szívesen hallgatnám szombat délutánonként. Én Dimitrij és Aliz párbajt vártam, vagy Ricsit és Alizt. Aliznak már semmi keresnivalója nem volt itt, ez is ajándék volt neki eddig.

A bakik, az Istenes Bence előadó tévesztései (Péterfy Lilit mondott Juli helyett), erőltetett poénkodásai, és a stábtagok bakijai (mentorpult előtt fetrengő operatőr, ByeAlex közelijén belelógó valami állvány) és úgy a hangosítás is valami olyan gagyi masszává változtatja az amúgy - szerintem - eddigi legjobb X-faktort, hogy konkrétan fáj. Azt már meg sem említem, hogy most akkor Vince Alíz, vagy Vincze Alíz volt, ugyanis mindkét változat megtalálható volt (előbbi az adás során, utóbbi az Instagramon).

A táncoslányok csinálták a show-t. :))

n3spr3ss0 2016.11.27. 08:37:10

Pár percet bírtam,de ott kiderült hogy a Ricsi gyerek nem hogy énekelni nem tud,de buta mint a segg.

Samott 2016.11.27. 08:40:11

@dr. Szergej Kapropov: Péterfy Bori az a Lili/Juli... :-)

showtimes 2016.11.27. 08:40:36

Orosz vagy ukrán, nem mind1 ezeknek? Ugyan olyan gagyi, mint a gatyi TV-k. Egyik kutya, másik eb, beleolvasni is kár volt. A kattintásaimra várhatnak ezek után jó ideig.

ludomik 2016.11.27. 08:41:33

Nem csodalkoznek,ha vissza vonna Simon Powel a jogot,az RTL-tol....Repulj pava nagy szinpadon,,,,extra gagyi,es unalmas...Mint mar irtam,Puskas Peter,,......Mi ..vagy KI ? 20 masodpercre sem tudja lekotni,az ember figyelmet,,,rendkivul,bena,,csorikam,,,Az ideggyenge Toth Gabinak,,,,meg oszinten irom,,psziholgusra kene kolteni a gazsit ,amit itt kap..Mert .hogy nem erzekeny O,hanem,labilis ,de NAGYON !!! Elo adasban,5 -percenket bogni,,kellemetelen, neki, es zavaro nekunk...Az elore legyartott,gyenge poenok,a I. Bence produkal,,na akkor halkitom a TV....

what.the.fuck 2016.11.27. 08:44:56

ezt is mar csak a táncos csajok miatt érdemes nézni.

Judit Gőbel 2016.11.27. 08:52:57

Teljesen egyet kell értsék a fent leírtakkal. Ezt a színvonaltalan X faktort minél gyorsabban el kellene felejteni. Csupa olyan versenyző akinek se zenei alapműveltsége, se énekhangja, se egyénisége, megjelenése nincs. Rossz nézni ahogy szenvednek a versenyzők és persze szenvedünk mi is akik nézzük/hallgatjuk. A mentorok társasága szintén tragédia. Tóth Gabi a folytonos sírással, vagy üvöltözéssel, a kézcsókokkal visszataszító. A három fiú felett akar uralkodni mint egy anyakirálynő. A fiúk meg bamba mamlasz kölyöknek látszanak akik minden szavukért, véleményükért elnézést kérnek a "nagyasszony"-tól. Tragédia az egész!

Gault 2016.11.27. 08:56:51

Béla Spears után elkapcsoltam.

nem akar az ökörcsorda legelni 2016.11.27. 09:02:41

Megkönnyebbülhet az összes magyar előadó, nem fog Liza több slágert kinyírni a produkciójával, ahogy tette a Vad fruttik és a Supernem dalaival. A válogatók során sokkal meggyőzőbb volt, azt gondoltam, hogy végre egy előadó a tehetségkutatókban, aki dalt is ír, de az élő műsorokban kiderült, hogy tényleg erőtlen a hangja és a színpadi jelenlét is olyan amilyen és a végére már csak a szimpátia maradt,
Ricsi megkapta a VIP dalait, amivel ha még nincs kiforrott zenei stílusa valakinek sok mindent nem lehet kezdeni, mert nem kell bennük leénekelni a csillagokat az égről, Opitz Barbi meg ugyanúgy táncdalt kapott, ami jól is állt neki, meg hangja is van hozzá. Az uborkaföldes történet is mókás, látom magam előtt ahogy két szolfézs, zongora és énekóra között megy a földre vagy az ültetvényekre uborkát szedni.

dr. Szergej Kapropov 2016.11.27. 09:03:49

@Samott: ááá, szénné égtem. Köszönöm a korrekciót! :D

Nyúlkásfülű Koc 2016.11.27. 09:17:32

Az első pár adásban a trash kategória még vicces ( vagy iszonyat kínos ) a többi content teljesen érdektelen. Nem mondom, hogy rossz, csak nem érdekel.

katalin 2016.11.27. 09:20:51

abszolut egyetértek,szánalmas este volt

histar007 2016.11.27. 09:24:58

Sikerült egy olyan 12-es mezőnyt összeszedni, amiben nincs se egy férfi se egy női karakter. Ha lett is volna, azt hamar kirakták.
A tegnapi részbre megmaradt egy kisfiú egy kislány, egy dagi szinész, egy meleg scrác, egy cigányzenész alakulat és egy fura fiúlány. Pedig a műsor alapvetése, hogy a 18-49 évesek között kellene minden potenciális nézőnek találni egy karaktert akivel leginkább tud azonosulni.
30 feletti ez elég bonyolult idén.

A tegnapi kieső egy csúnya és egysíkú valaki, de a PC világban ez belefér az "érdekes" kategóriába. Boztos erőt ad a többi csúnya és semmilyen gyereknek: "állj ki és csináld, akkor is ha szar". Ez az oviban még belefér, hisz nem minden gyerek tud énekelni. A mentorok pedig nem merték hazazavarni, miközben ez egy énekverseny és nagyjából már mind elmondták, hogy énekelni spec nem tud.
Idén a Jaggers meg a Soulbrakers lett volna izgalmas, őket sikerült villámgyorsan kicsinálni...

armisz 2016.11.27. 09:28:31

En eddig nagy x faktor nezo es rajongo voltam. Minden szeriaban volt 1 vagy 2 enekes aki megfogott, szurkoltam neki, izgultam a tovabb jutasaert. De már ezt a szeriat meg sem neztem. Total erdektelen a zsurivel es a musorvezetovel egyutt. A staracademyt elkezdtem nezni, es fanyalogtam kozben, es hasonlítgattam a regebbi x faktorokhoz. Hát szerencseje van az XFnek hogy kesobb indult, mert most sikerult alulmulniuk még a Tv2 Staracademyt is! Így visszanezve fenyevekkel jobb volt most a Tv2 műsora.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.27. 09:34:19

Ennyire unalmas Faktort már rég láttam....VOLNA ,ha végig néztem volna..
A számok felénél már tekertem is, kisfilmeket áttekertem, és mikor lejött az összes produkció már nem is érdekelt ki esik ki, delete.
Ember legyen a talpán aki ezt kiszenvedi élőben, kövi héten már nem érint a dolog, de majd elolvasom melyik mamlasz esett ki.

robogó 2016.11.27. 09:41:22

A mentorok is hulladékok,azok se tudnak szart se ,a véleményekből teljesen kifogytak ismétlik önmagukat.Ergo fos az egész!

2016.11.27. 09:49:50

Pontos összefoglalás.

Apadfaxa 2016.11.27. 09:58:09

Mindenkivel 1& értek ! Szar fos fika az egész. a kisgyerek egy vérbuta tajparaszt, a cigók egyszínűek, a dagadtpicsa nemtvképes, az orosz/ukrán/román/gruz kurváramindegy
a BArbit viszont megröfögtetnémmíg egyikönk összenem esne ,aztánakárénekelhet is,,,,,

Dr. Kix 2016.11.27. 09:59:03

Én még mindig úgy gondolom, hogy Puskás Peti már unja a mentoráltjait, és ki akarja ejteni őket ilyen fos dalválasztásokkal és kisfilmekkel.

wolfbeisz 2016.11.27. 10:14:13

A magyar könnyűzene egyébként is eléggé mélyponton van, nem kellene még pluszban ilyen "előadókat" is rászabadítani. Ami a döntőket illeti, amilyen a mentor, olyan az énekes. Biztosan az én hibám, de a négy mentortól összesen 5 saját dalt nem tudok felsorolni.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2016.11.27. 10:20:09

Én az elején azt vártam, hogy ebből az Alízból csinálnak valamit az élő adásra, de nem sikerült. Hiába próbáltak "nem csajos csaj"-ként eladni, szimplán csak igénytelen volt. Konkrétan én pasiként többet foglalkozom a megjelenésemmel, holott az ágyból kikelés és melóba indulás közötti átlagom húsz perc. Értem én, hogy a halál unalmas egyéniségét akarták ezzel elfedni, vagy elvonni a figyelmet az énektudásának hiányáról, de nem sikerült. A saját dalaiban nem volt rossz, de azok meg inkább ilyen haveri közösségben buliban eléneklősök. Összeségében rossz volt hallani, rossz volt látni, még ebben a mezőnyben is rejtély, hogy eshetett ki hat induló előtte.

paperboy 2016.11.27. 10:20:19

En nem ertem. A dimitrij egy reszeg jelcin, a ricsi mintha a suli evzaron lepett volna fel ijedt volt es hamis, az aliz meg mint kritikan aluli szar. Ezeket regen hazakuldtek vilna mar a selejtezoben. Ezekre azt mondtak hogy jok? De a mentorok is remesek. A laci vegre bemondta h aliz nem enekelt a tobbiek miert nem vallaljak. Mintha elore megirt szoveget mondananak a musortol fuggetlenul.

un 2016.11.27. 10:27:30

Na de emberek hát eddig mit néztetek? Vagy mire ez az amplitúdó? Szerintem "szakmailag" pont olyan nulla mint eddig (menj el egy tetszőleges kisvárosi zeneiskolába és találsz fél tucat "döntőst"), de pld. mi egész napos piálás zabálás után szoktuk végignézni barátokkal pihenésképp, ennek a célnak tökéletesen megfelelően szórakoztató, legalábbis szórakoztatóbb, mint a konkurencia, a nézettségi görbe tehát rendben lesz, és az első nyárvégi promótól kezdve semmi más célja nem volt és nincs is a műsornak.

Just for the record, imádom Opicz Barbit. Szerintem a több éves énektanározás-sztori nem igaz, felesleges mert őstehetség. Bármit el tudna már most tolni, ennél jobb már nem lesz, max sterilebb, az meg minek. Akárhogyis, magyarként sosem juthat túl messzire, ez az alapvető probléma.

lobster thermidor 2016.11.27. 10:29:13

Ezek az énekesnek nevezett bábuk az első falunapon elvéreznének, annyira tehetségtelenek. A zsűrinek nevezett bohóctársulat pedig egyszerűen vállalhatatlan. Nem si értem az RTL - t, hogy fog elszámolni ezzel a sz@rkupaccal a licenctulajdonos felé.

airsheep 2016.11.27. 10:31:20

Egyre szánalmasabb a műsor. A tegnapi Gotye duett közben én éreztem magam kellemetlenül.
Egy jó dolog történt azért, Aliz Liza kiesett, nem is értem hogy miért jutott el a mentorházig is.
Az egész idei évadból Jáger Kinga és Opitz Barbi ér valamit (ez utóbbi nyerni is fog szerintem).

Aranka szomszédja (törölt) 2016.11.27. 10:58:43

Mi van itt? Mi ez a poszt? Ti nagyon el vagytok ám tévedve, mert ez az X-Faktor kurva jó.
Majd csak figyeljétek a Nielsen számait, amiből egyértelmüen ki fog derülni, h hetente kb. 16 millióan nézik az X-et.
Szal csitu van, és ahelyett, h nem csak nekem de magatoknak is hazudtok, ismerjétek be végre, h ez egy jó műsor!

2016.11.27. 11:00:35

Az orosz gyereket nem tudom minek küldték ide. Szerintem tragikus vagy tragikomikus. A Merida csajnak jó hangja van, de tényleg nem egy érdekes alkat.

2016.11.27. 11:01:49

Az alter csaj nagyon alter volt, de énekelni sajnos nem tudott. Sokszor kifejezetten hamis volt. Remélem ennyit az én fiam is tud majd, ha megtanul rendesen gitározni...

dr. Szergej Kapropov 2016.11.27. 11:11:56

@pamut: Hogy jön ez ide? Mit akarsz a k*rva hosszú linkeddel? Egyáltalán miről beszélsz? Kit érdekel? Nincs jobb dolgod vasárnap? :)

Elsőre csak ennyi.

Fukar 2016.11.27. 11:20:16

Alapvetően egyetértek Sixx értékelésével. Igaz nem tudtam végig nézni,mert a duetteknél elfogyott az érdeklődésem. Azért az Opitz Barbara értékelését, leginkább "az annyira érdekel a sorsa, mint azoké az uborkáé, amiket a családja termeszt, és amik elől idáig menekült" durvának és közönséges megnyilvánulásnak tartom. A család foglalkozását ide keverni fa@ság!
Tóth Gabi valóban über gáz és nem is értem miért tolják? A többi mentor szó-szó,de talán Gáspár Laci üti meg - szerintem - az elvárhatót.

pamut 2016.11.27. 11:30:58

@dr. Szergej Kapropov:

elég egyértelmű volt a kérdésem javaslom próbáld értelmezni. amúgy a kérdésem időközben ki is cenzúráztak, ami egyben nagyon világos válasz is a kérdésemre.

(sajnálom hogy már téged is cenzúrázásra kényszerítenek sixx, téged is rendesen zsarolhatnak :( )

dr. Szergej Kapropov 2016.11.27. 11:39:22

@pamut: Értettem, azért kérdeztem vissza, mert nem tartozott a topikhoz. Meg is értem, hogy sixx kigyomlálta.

ibsen 2016.11.27. 11:44:55

Manapság már ez a műsor is olyan lett mint egy termék, szinte bárhol a világon megvásárolható és tudjuk hogy nagyjából mit fogunk kapni.Lehet hogy a tévéknek is kell a reklám, a műsoridőt meg ki kell tölteni tuti dolgokkal amik szinte mindenhol működnek.A netes tehetségkutatók eredetibbek és sok tekintetben kevésbé manipuláltak.De egy tévében kit érdekel hogy valaki énekel csak vagy hangszeren játszaniuk.kell mellé egy sors egy olyan dolog amivel el lehet adni az előadót stb.Pedig az egyéniség és a hang kéne hogy a legfontosabb legyen.A mentorok meg azért mert elértek valamit még nem szentek.De szükség van rájuk egyáltalán?Jó a nagy dohányt megkapják meg a műsoridőt.De ténylegesen nem sok szerepük van ami.Ők is csak a cirkuszhoz asszisztálnak.

lesly &jerry 2016.11.27. 12:06:19

valóban gagyi az egész, de még mindig hozz hasznot az rtl nek ezért erőltetik. A pénz az Isten adta pénz nagy úr.

level42 2016.11.27. 12:12:26

A tegnapi műsorban a egyetlen jó dolog az volt, hogy Aliz kiesett végre. A műsor szégyene volt... Már csak egy dolog maradt, ami piszkosul idegesítő: a rengeteg reklám! Ahogy fogynak az énekesek, úgy nő a reklámok száma... borzasztó, nektek nem tűnt fel? Bocs, tévedtem: még egy idegesítő dolog maradt, az pedig maga Istenes Bence. Ő mikor fog már végre kiesni?

B3T3G 2016.11.27. 12:19:14

Sixx, nem te voltál az, aki az első adás után azt mondta, hogy jól tolta el a számot Alíz és a kommentekben is leugattál mindenkit, hogy nincs hallásuk és te jobban értesz hozzá? :D Az is vicces volt, amikor a műsor előtti fókuszban vagy mi a faszomban interjút adtál és azt mondtad benne, hogy hát téged mennyien követnek és hallgatnak rád, ami ijesztő. :D :D: D :D :D

Adásról: szerintem az összes műsort azzal basszák el, hogy a mentorok szar számokat adnak a versenyzőknek. Persze gondolom, hogy nem a mentorok adják, de az lényegtelen. Az első élő adás elején kitalálnak egy karaktert a versenyzőnek és ha az nem azonosul vele, vagy esetleg nem is tud, mert a hangjához abszolút nem passzol az a stílus, akkor kiesik. Az meg hihetetlen, hogy 2016-ban egy zenés műsorban élvezhetetlenül elbasszák a hangosítást. Telebakizzák az egészet, a Istenes Bencétől kezdve, egészen odáig, hogy belelógnak emberek és dolgok a kamerába, amiknek egyébként nem kellene. Ez konkréten a barátok közt első részét közelíti meg :D. x faktor 28. évadára elvárható lenne, hogy rutinból nyomják a dolgot.

bunko3 2016.11.27. 12:20:55

Én csak arra emlékszem, amikor többen is kiestek a panel lakótelepek ablakaiból.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.27. 12:23:08

@lesly &jerry:

Ez már akkora bukó hogy tuti nyomnak rá egy resetet, 5 évig hozzá se fognak nyúlni.
Hihetetlenül gáz, Házibuli Attilával szint kb.

Ellenben a Super tv2-n futó Dalfutár nagyon jó lett, ha már zenével foglalkozó műsorról beszélünk.

pamut 2016.11.27. 12:30:01

@dr. Szergej Kapropov: a bloghoz tartozott, pont ezért kérdeztem. te komolyan nem látod a fától az erdőt...

Aser Tzuiko (törölt) 2016.11.27. 12:34:22

Aki szereti Opitz L.Perry-s rekesztős vunnyogós bezzeghangját, az szereti és kész. Aki nem, az több év zenetanárral se fogja.

Aser Tzuiko (törölt) 2016.11.27. 12:35:39

A tudományos fantasztikus eredetiben is szar. Nem értem miért kellett ezzel az álujjongással kiejtetni ezt a jányt.

Aser Tzuiko (törölt) 2016.11.27. 12:36:24

Puskást kellett volna hazaküldeni.

birka menet 2016.11.27. 12:43:43

Gagyi ország, gagyi műsorokkal. Mi ebben a probléma???

Ennyire vittük 26 év alatt: mindent csak másol a magyar, majd a másolásról csinál "eredeti" műsort. Rádasul főműsort. Ráadásul a konkurencia harc jegyében egy égész évet lefedő, öldöklő intenzitású gagyi műsor cunamit.

A nép ellenállás nélkül épült le a sehol sem eladhatató másolási produkciók dupla nulla színvonalára. Ez van, ennyi a jelenkori tehetségünk.

Sárdi A. Zoltán 2016.11.27. 12:49:08

@RTB: Ha jól emlékszem, ő azt mondta a bemutatkozáskor, hogy a szülei - Ukrajnában élő - oroszok, de ő ukránnak vallja magát...
Az élet bonyolult!

Sárdi A. Zoltán 2016.11.27. 12:49:47

@RTB: Ha jól emlékszem, ő azt mondta a bemutatkozáskor, hogy a szülei - Ukrajnában élő - oroszok, de ő ukránnak vallja magát...
Az élet bonyolult!

2016.11.27. 13:16:55

Az Opicnak mikor vágják le a haját? Más: az AFC Tomiról egy szó sincs?

Ventura84 2016.11.27. 13:22:56

Sixx, akkora egy DEGENERÁLT BAROM VAGY, hogy az màr faj! Az életed egy sikertelen, kudarcokkal teli. Egy firkász vagy, nem egy újságnál , hanem egy internetes portalnal---nulla vagy, aki fotelből kritizál ! Hála istennek, hogy sose viszed többre :)

Sárdi A. Zoltán 2016.11.27. 13:26:32

A 'műsor' egy (majdnem) profi módon megcsinált nagy semmi!
Egy lerágott csont rágcsálása csak azért, hogy negyedóránként 10 percen keresztül nyomják belénk 'X' ... 'Y' ... 'Z' ... stb. 'támogató' cégek nevét és/vagy termékét...

Egy ilyen kicsi (magyar) piac egyszerűen nem bír eltartani egy ekkora, évente min. 8-10 fővel gyarapodó 'sztár-tömeget'! (Nemzetközi 'sikerre' pedig semmi esély!)

Azt pedig előre sejtem, hogy a decemberi/januári koncert-dömping - mert vagy 15-20 nagy koncertet(!) hirdetnek a gigantposztereken - nagyobbik része erősen ráfizetéses, vagy teljes csőd lesz!
Várom a panasz-riportokat ezekről, lesz bőven! ;-(

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2016.11.27. 13:28:01

Ez az X-Faktor mostanra gigászi küzdelmek sorozata a hamis hangokkal, ritmusproblémákkal és a zeneietlenséggel, melyeket a versenyzők nagyja rendszerint elveszítenek.

Az igazán jók be sem jutottak az élő műsorba, vagy korai kiesők lettek.

Annie Oakley 2016.11.27. 13:40:05

A cikk szerzője meg vehetné a fáradságot, és átnézhetné a szöveget, mielőtt élesíti. Kicsit hiteltelenné teszi a kritikát, hogy minden 2. mondatban van egy elírás...

Dave_bloghu 2016.11.27. 13:56:10

Nekem az volt a csúcspont, amikor Alex a Ham Ko Ham kisfilmjében felvitte őket a bevilágítatlan, koszos, kopott, rohadt kicsi, filléres székekkel berendezett szürke stúdióba a zenekart szokni a légkört. Hát ott átjött, hogy az egész csak lámpák és füst.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.11.27. 14:03:53

@Annie Oakley: átnéztem, nem látom, ha beírod, javítom, köszi,

dagadtos 2016.11.27. 14:05:12

Alizról már az első adásban is kiderült, hogy kurva hamis, csak azóta sem bírod beismerni, hogy tévedtél. Pedig rengetegen leírtuk már akkor.

Annie Oakley 2016.11.27. 14:08:28

@sixx: Ajjaj... De mit kapok a lektorálásért?

sixx · http://comment.blog.hu 2016.11.27. 14:10:52

@Annie Oakley: egyéves hogyvolt-előfizetést. nincs minden második mondatban elütés persze.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.11.27. 14:14:19

@dagadtos: én nem hallottam annak, nem tehetek róla.

Annie Oakley 2016.11.27. 14:14:22

@sixx: A költői túlzás eszközével éltem.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.11.27. 14:15:00

@Annie Oakley: két hibát talált a chrome, utána a firefoxot is ráküldtem, az már nem lelt semmit. your turn.

Sárdi A. Zoltán 2016.11.27. 14:16:38

@level42:
Ennek a senki Bencének akkora az arca, mint a tehetségtelensége, vagyis ÓRIÁSI!
De legalább nagyon jól szórakozik a saját idétlen viccein - míg a nézők (az áldozatok!) közben kínosan feszengenek!
Ám ordítani legalább annyira tud, mint anno az a borzasztóan idegesítő mórahalmi lány! (Ördög Nórika)
Persze ilyenkor mindig eszembe jut: minek van az az erősítő, ha ennyire üvölteni kell(?) a mikrofonba? Vagy lehet, hogy nem is kellene? Akkor meg miért nem szólnak rá, hogy ne legyen olyan fülsértő!?
(Mert 'fülsértésre' ott van egyik-másik 'versenyző', akik - még a 'mentorok' szerint is - gyakran énekelnek hamisan, holott ez mintha valami 'énekverseny' lenne, ha nem tévedek nagyot!)!

...és annak is van egy diszkrét bája, hogy azok mondanak szinte megfellebbezhetetlen ítéletet az új énekes-jelöltek fölött, akik néhány éve még ugyanígy epekedtek a hírnévért mint ők, és maguk is rászorulnának még egy alapos énekes képzésre! ;-(

Annie Oakley 2016.11.27. 14:20:53

@sixx: Hiába küldöd rá a helyesírási programokat, a 'csilvili'-t nem fogják kikapálni!

Nofrit 2016.11.27. 14:25:53

Jé, a cikket olvasva esett le, hogy Fejes Szandra ugyanaz, aki a Társulatban játszotta a Táltosasszonyt. Fura, hogy egy olyan szerep után még az X-faktorban kell szerepelnie, hogy megváltozzon az élete...

Jottó 2016.11.27. 14:35:47

igazából nem tudom megfogalmazni, mi romlott el ebben a műsorban (is). de tény hogy pár éve még sírva röhögtünk a válogatón, aztán meg vártuk a mentorok beszédeit, mert érdekesek voltak, vagy épp viccesek, és a versenyzők közt is mindig volt akiért lehetett izgulni... most az egész körítés sokkal nagyobb, mégis tök érdektelen az egész műsor... mentoroknak igenis "nagy öregek " kellenének, az képezi a műsor gerincét.. volt színvonala a műsornak, na.. most az egész olyan mintha a az ÉNB-VV stáb rakna össze egy tehetségkutatót.. vagy csak a célközönség lett más, mint pár éve, lehet ez nem baj , nekem hiányzik a régi műsor, de ez persze nem jelenti azt hogy mások ne élvezhetnék

AnnaKarenina 2016.11.27. 14:45:57

A műsor sokkal jobban indult, mint ahova jutott. A Star Academy-hez képest az volt a benyomásom, hogy mégiscsak lehet találni még tehetséges versenyzőket, bár persze benne volt, hogy a válogatóra jól begyakorolt számokkal jelentkeznek, de mégis, az élő adásra történt beválogatás előtt volt rendes választék. A negatív csúcspont a nyanyó és a hisztis lány közötti választás volt nekem, egyikről sem értettem, miért, hogyan lehet benne.
Tóth Gabi és Puskás Peti mentori működése kifejezetten ront a már amúgy sem minőségi csapaton. Jó, Opitz Barbarának van hangja, de a tegnapi operaénekesre (?) vett táncdal előadása szerintem rémes választás volt. Bye Alex és Gáspár Laci viszonylag őszintébbek, de minimális felüdülés, hogy csak időnként gyakorolják ezt a műsorban. Szóval lehetett volna ez érdekesebb műsor, de mint az utóbbi évek szinte minden tehetségkutatója, unalomba fullad, helyette Tóth Gabi és Puskás Peti exhibicionizmusát "élvezhettük". (Star Academy esetében is a legszíntelenebb, legkevésbé érdekes énekes győzhetett és ugyanúgy szánalmasak voltak a tanárok értékelései.)

épernővoltam 2016.11.27. 15:20:00

Ezek a "versenyzők" vagy eleve értelmes cél nélkül jelentkeztek a műsorba (Fejes Szandra popsztár már úgyse lesz, és eddig is színpadon volt), vagy már azzal bőven túlnyerték magukat, hogy bekerültek az élő műsorba, ezért nagyjából mindegy nekik, meddig jutnak el: ennyire unottan még az életben nem láttam x-faktor fellépőket értékelést hallgatni közvetlenül a fellépésük után, kb. mint akiknek tökmindegy. Mondjuk szegények amúgy is tényleg annyira érdektelenek, hogy se egy értelmes felvezető kisfilmet, se egy kétmondatos fellépés utáni beszélgetést nem lehet velük-belőlük kicsikarni. Akik meg igazán akarták volna, kiestek. Pedig 10-szer inkább néztem volna Eszter és Kinga heti küszködését, ha már úgyis csak ez a küszködés maradt a műsorból. A jövő hetit már ki hagyom.

épernővoltam 2016.11.27. 15:27:42

Ha nyíltan beismernék, hogy ez nem tehetségkutató, hanem egy showműsor, akkor lehetne csinálni egy kiesés nélküli x-faktort. Végig szavaztatni, de csak a végén eredményt hirdetni, közben meg titokzatosan félrebeszélő részeredményekkel hergelni a közönséget, akik így talán megmaradnának, mert a kedvencük nem esett ki a felénél.

Punetti kapitány 2016.11.27. 15:36:50

Na de mi a helyzet a Dalfutárral?

ostapbender 2016.11.27. 16:39:00

Csak én látom, hogy az orosz csákó mekkora ratyi? És akkor nyomatják a bugyinedvesítő dumát a cikkírók :) - és nem ez a gond, hanem az, mikor ennek ellenére macsóként akarják beadni a nézőknek . Mondjuk, mintha Csonka Picit akarnák a pinabubus szerepkörbe taszítani. Faszért erőlködni, ki a picsát érdekelne a nemi irányultsága, ha lenne hangja? De nincs. A másik kiscsávó (szintén más), aki kiesett, na annak legalább érdekes hangja volt. Érte kár, de ezekért egy secondhand hotdog is túlárazásnak számítana.

Thrawn Főadmirális 2016.11.27. 16:39:47

ivászat volt és már csak akkorra kapcsoltam oda hogy megnézzem ki esett ki :D kb ez lesz a jövő héten is :D nekem semelyik nem emelkedik ki a mezőnyből, se hanggal, se bulival, eye candy sincsen - kasza.

Slepy 2016.11.27. 16:42:59

Mert ez a Király Viktor akkora nagy szám lenne?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.27. 16:43:18

@Nofrit:

Na bmg, ha nem mondod nem is jövök rá, pedig nekem is ismerős volt valahonnan a Táltoslány :)
(irónia nélkül mondom)
Fogalmam nincs ezek után minek indult a faktorban : /

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.27. 16:51:13

@ostapbender:

Ne hogy azt mondd hogy az orosz csóka nem a háború, hanem a mássága miatt menekült kis hazánkba ? :)
Lehet hogy van benne egy kis homiság, mert úgy forgatja a csuklóit mint az Alföldi, de sztem két kapura játszik, vagy nagyon művész és azért hiszed hogy buzi :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.27. 16:52:34

@Punetti kapitány:

Nekem is feltűnt, hogy nincs róla cikk.
Sixx Dalfutárról lesz írás ?
Sztem rohadt jó lett, végre egy vállalható műsor a Hajósnak.

Hangya.blog 2016.11.27. 17:08:27

Mélységesen egyetértek a kritikàval. Valahogy olyan pipáljuk ki gyorsan érzésem van az idei műsorral kapcsolatban. Teljesen mindegy, hogy ki esik ki, és a végén ki fog nyerni.

Roppantó 2016.11.27. 17:15:44

"mint egy sárga bögrgébe"
négy

ani58 2016.11.27. 17:40:49

@Sárdi A. Zoltán: Pár év azért az 11. Akkor volt a Megasztár. Egyébként Tóth Gabi az egyik legjobb női énekes, Gáspár Laci kíváló hangú zeneszerző. Úgyhogy énekelni tanulniuk nem igen kell. El tudják dönteni ki szar, ki nem. Egyszerűen ez csak akkor működik, ha nem utasítást kell végrehajtaniuk. Márpedig ez a gyanúm.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2016.11.27. 18:38:48

Szerintem a tegnapi adás volt az év legmulatságosabb műsora. Több ilyen kéne.

menekulttabor.blog.hu/2016/11/27/harry_potter_az_x-faktorban

Nati Walter 2016.11.27. 19:07:52

Az összes ilyen szar müsort el kell felejteni.....

Nati Walter 2016.11.27. 19:09:03

@Sárdi A. Zoltán: nem is kell hogy eltartson...ideje kipusztulni az ilyen vackoknak....

Kadarist 2016.11.27. 22:07:35

Ez most RTL vagy TV2 produkció?

Éva Mogyorósi 2016.11.27. 22:12:52

A leggyengébb ,a zsűrit is és a versenyzőket illetően is.Lecsóba vele!!!!!!

Hokunda 2016.11.27. 22:38:15

Most éreztem először erős késztetést a szavazásra. Mondhatni pánikszerűen nyúltam a telefonért, miután magamhoz tértem a sokktól Liza produkciója alatt. Most először éreztem ilyet. Azt hittem jól megleszek szavazás nélkül is, mert mindegy. Most nem volt mindegy.
Amikor a fülembe kúszott a szám, amit felismerve eszembe jutott, hogy az eredetijét sem szerettem soha, hirtelen ráébredtem, hogy bármit el lehet rontani. Azt is, ami eredetileg is rossz volt. Végighallgattam a mentorokat, hogy kiderüljön van-e köztük olyan, akinek megengedte Herr Direktor az önálló véleményformálást. Ha képesek voltak a próbák után ezt élő adásba küldeni, akkor itt minden felügyelet alatt van, még az operatőr csuklása is. Egyet kellett értenem Laci renegát véleményével. Ha nem lenne fülem, akkor lehet, hogy tetszett volna, amit látok.
A tehetségkutatózás hosszú magyar történelmében ez volt a második eset, hogy lefagytam a szoba közepén és le kellett ülnöm. Van még tartalék ebben a műfajban.

Ami a többieket érinti, Ricsi mögött a tánckar újra megpróbált kihozni valami emlékezeteset a produkcióból, de ismét sikertelenül jártak. A produkcióval csak két bajom volt. Az egyik, hogy Ricsi énekelni szeretett volna benne, de nem sikerült neki. A másik, hogy a tánckar koreográfusa ismét összerakott valamit, ami nem illik a dalhoz, túlmozgásos hangyabolyhoz inkább és nem lehet róla eldönteni, hogy komoly, vagy paródia.
Szandrát továbbra is rossz nézni és jó hallgatni. Kár, hogy a kamera főleg őt mutatja.
A többi produkcióra sajnos már nem emlékszem.

Mrs.Columbo 2016.11.27. 23:23:17

Jó lenne ez, ha csak az előválogatók lennének, és utána max 3 élő műsor.

kalbász 2016.11.27. 23:51:06

Már a "mentorok" megadják az egész színvonalnak a kezdőlökést a lejtő felé.
Azért nem semmi hová képes még süllyedni a színvonal.

sztyu1 2016.11.28. 01:15:10

@Aranka szomszédja: Nézz már meg egy adást józanul is!!! Az egész egy szánalmas foshalom a szövegeddel együtt.:) béke

Gerberus 2016.11.28. 02:03:47

Nekem kezdetektől fogva viszolyogtatóak voltak az ilyen maníros, lezsírozott műmájer műsorok a sok ripacskodó szereplővel, még ha egyikben-másikban vannak is tehetségek, de ha valaki tényleg az az úgyis felbukkan majd a színen, a médiában, ezért felesleges a sok kriplit nézegetni! Bár az is igaz, hogy a nálunk befutottaknak a lemezeken túl még a falunapok és hasonlók tudják betetőzni a karrierjüket, a Kárpát-medencéből nem lesz senki világsztár, legfeljebb ha külföldön próbál szerencsét!

Chuck Νorris 2016.11.28. 05:59:10

én ugy érzem az idei x-et az rtl baromi hanyagul kezeli, lehet mert nincs konkurrencia a sávban, vagy csak kevés zsét szánnak rá, és a sokadosztályu munkások akiket le tudtak szerzödtetni azok csak ilyen szinvonalat tudnak?
jó példa ehez Aliz akinek az imageépitését konkrétan elbaszták, ami érdekessé tette azt nyom nélkül eltüntették, cserébe kapott pár tök érdektelen dalt és egy proli takarironőkinézetet.
Opitz Barbirol irnék még pár szót, nagyon tetszik a nyugodtsága és a megfontolsága, pedig csak 16 éves. különsösebben nem voltam oda a hangjáért, de a viselkedésével megvett.
nem esett még szó a sztárfellépöröl akinek a produkciójárül nekem a malév bucsudal kifejezpés jutott az eszembe, és elgondolkodtam rajta ez a dal miröl szól, és hogy komolyan gondolták, vagy csak rimeket hánytak egymásra? :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2016.11.28. 07:46:54

@sixx, nekem hosszú évek és sok sok cikk olvasása után van egy olyan érzésem, hogy valójában te fáradtál el. Jól írsz, és egyedi a hangulata a posztjaidnak, de valahogy nem érted ezt az új generációt, és olyan fura hogy mostanában kontextus nélkül egyszer csak minden rossz lesz. Én is szoktam ezt érezni amikor fáradtan nézek műsorokat.
Sok igazság van például ebben a cikkben is, de amikor az ember kiég, akkor érzi azt hiogy minden unalmas, színtelen, kívül és távol van. Pinehj egyet. Én például megőrülnék ha ezeket a műsorokat mindig meg kellene néznem, mert ez lenne a munkám. Azon csodálkozom hogy nem előbb lett eleged. Egy hét pihenés is csodákra képes. Szállj ki egy kicsit.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.11.28. 08:02:39

@Legelő Őse:

Nem akarok senkit se megvédeni, de aki az idei X-faktort szórakoztatónak találja az a vakok és süketek intézete törzslakója, vagy egyszerűen annyira igénytelen hogy már fáj.
Erről a műsorról pozitívumot nem lehet mondani, képtelenség, amit tudtak elcsesztek, Tirana X-faktor is verné ezt.

2016.11.28. 09:48:17

Nem tudom követni a mindig a műsort, csak amit olvasok abból: Az RTL a VV-vel meg ezzel az X-faktorral már olyan mélységekbe zuhant, hogy remélem többet egyiket se nyomják a képünkbe.

candusrocks 2016.11.28. 09:55:54

Ebben a 6-os mezőnyben kettő tehetséges ember van; Barbi és Szandra. Az összes többi mehet a lecsóba. Aliz nem tudott énekelni, Mata Ricsi egynek elmegy, Dmitirj csak bugyinedvesítőnek van ott, mert énekelni ő sem tud (Az a Gotye szám Alizzal te jó ég de krva kínos volt). Nekem a Ham ko Hammal sincs sok bajom, szerintem amit csinálnak azt jól csinálják.

Igazából ez az egész X tényleg elfáradt, pihentessük pár évet könyörgöm!

Ja, és Istenes Bencét nem lehet kivágni a műsorból? Rohadt idegesítő, irritáló és egyáltalán nem vicces.

RTB 2016.11.28. 14:23:37

@Sárdi A. Zoltán: én leragadtam egy olyan verziónál, hogy ő és a családja orosz, a srác behívót kapott a hadseregbe és kelet ukrajnában nem akarták, hogy oroszok ellen harcoljon, ezért megpattantak Mo-ra.
Mindegy, már itt van

Dyta Kostova 2016.11.28. 22:52:44

A legutóbbi adás valóban nem volt nagy szám. Valaki más írta, és szerintem mások is érzik, hogy a legnagyobb baj az élő műsorokra a dalválasztás és a színpadi körítés.
Baj, hogy a mentorok konkrétan megmondják, hogy mi lesz a jövő heti dal, amit be kell tanulni. Hogy "ez egy olyan dal, amit úgy kell elénekelni, hogy..." (Tóth G.), vagy egy korábbi adásban Alex is elszólta, hogy a Ham Ko Ham-nak választott dalt a fiúk eleinte NEM SZERETTÉK.

Itt van a kutya elásva, ugyanis a válogatón és a mentorházban még csak-csak maguknak választhatnak olyat, amiben tudják, hogy jók, de az élő műsorokra rájuk erőltetnek mindent.
Alíz is addig volt jó, amíg a saját dalait hozta, ahogy most, a párbajban is. De amint választottak neki, borzalom volt, egyenesen szörnyű.

Azzal nem értek egyet, hogy "igenis nagy öregek" kellenének a mentorszékekbe. Mit láttunk a korábbi években a "nagy öregek"-től?
Szikora R.: nem tudott beszélni, oylan volt, mitn aki midnig be van tépve vagy valami álomvilágban él. A székes válogatón gidákat válogatott, nem énekhangokat. Az volt a fontos, hogy néz ki a versenyző. Pl. emlékszem, hogy egy Enid nevű testes lányt simán felállított, hogy valami cicababát leültethessen, pedig... Na midnegy. Neki köszönhettük Dzsenifert dzs-vel, a "végzet asszonyát", aki szépségkirálynőként gondolta, hoyg tud énekelni. A nézők szerencsére hamar kaszálták....
Geszti P.: szintén úgy válogatta a lányokat, hogy ki a cuki, "a kis zöldalma". Énekléshez semmi köze, legfeljebb szövegíróként lehetne jegyezni, meg hobbiból persze együtteseket gyárt, amelyek futnak pár évig, aztán feloszlanak. Olyan "tehetségeket" köszönhetünk neki, mint a Nyári lányok, azaz Summer Sisters, mert ugye ángólósán jobban hangzik... (nem.). Vagy ott voltak valamelyik évadban az ikerlányok, akik az élő adásokban szintén borzasztóak voltak... Meg rémlik még valami 16 éves, rövid hajú kiscsaj is, szintén hamar kiesett. Na tessék, még a nevekre se emlékszem már, kb ennyire voltak jobbak, mint a mostaniak....
Keresztes I.: egy (elnézést) klimax előtt (vagy után?) álló nő, aki nőben ugyanazt csinálta, mint a nagy öreg fószerek pasiban: bejött egy 26 év fölötti, vagy középkorú férfi, aki nézett ki valahogy, és már olvadozott róla a bugyi. Neki köszönhetjük Stone-t, akire szerintem nem emlékszik már senki sem, annyira középszerű volt.
Malek M.: sokáig a legértelmesebb zsűritagnak tartottam, egészen addig a bizonyos évadig, amíg megöngyilkolta a róla felállított képet azzal a kis tehetségtelen, idétlenkedő, műmájer, viselkedészavarok, irritáló stb. emberszeméllyel, aki miatt leszarta minden addigi hitelét egy "játékszabály-módosítással", és 6 helyett 7 lányt vitt be a mentorházba csak azért, hogy aztán 4-et ki is picsázhasson onnan, de izibe'. Mai napig nem értem, miért volt erre szükség, miért kellett hamis reményeket ébreszteni plusz egy főben, ha nyilvánvaló volt, hogy ezt a kis ripacsot úgyis tovább fogja nyomni. Akinek még nem esett le, Malek-nak köszönhetjük Csadélkát.
És akkor említhetnénk még a többieket, csak épp nem tudom, hogy mit tett hozzá a műsorhoz Nagy Feró (azon kívül, hogy ő a Nagy Feró), vagy a full korrekt Little G, akiről korábban fogalmunk sem volt, hogy kicsoda, hogy egyáltalán létezik. Mondom, ő nagyon normális volt, de épp nem áll össze bennem még ma sem, mi köze a zenéhez. Ahogy ez elmondható a szintén korrekt Alföldi R.-ről is.
Jimmy Fia Krisztiánt pedig közösen, kollektíve bűnözték elénk, amiért nem lehet megbocsátani a korábbi szériáknak. Soha.

ÉS akkor most tényleg valaki azt mondja, hogy azért rossz a műsor, mert fiatal, energikus, kissé bohókás, újgenerációs mentorok vannak? Nem, nem ezért rossz. Hanem az unalmassá vált műsorszerkezet miatt, a dalválasztás kényszere miatt, a rossz kisfilmek miatt.

Pl. nagyon újszerű, és megfontolandó ötlet volna, ha már a mentorházból is a nézők szavazhatnák tovább a versenyzőt. Nyilván az élő műsorokra is több követő lenne, több szavazó, ah olyanok kerülnének bele, akiket a fogyasztók akarnak. Nyilván lenne neten akkor is anyázás, de mégis győzne a többségi akarat, és nem lennének, vagy lehettek volna ránk tukmálva ilyen peticskristófok. Vagy a lányok közül is biztos vagyok benne, hogy volt népszerűbb személy Alíznál, alterség ide vagy oda.

Dyta Kostova 2016.11.28. 22:53:33

Az idei versenyzőkről: nagy kár, hogy a Soulbreakers hamar kiesett, bennük van érték. DE meg kell jegyeznem, hogy a válogatók során ők is sokkal jobbak voltak, ami ismét csak bizonyítja, hogy az erőltetett dalválasztás senkinek nem tesz jót. A Jaggers kiesése szerintem annak tudható be, hogy a nép megunta a fiú (és lány)bandákat, nem akar már ilyesmit látni. Nem az együttesek ellen van kifogása, hanem az azonos nemű formációktól. És lényegtelen, hoyg ez rockzene vagy popnyál. A mai szavazólányok már nem erre gerjednek.
Dmitrijt bírom, jófejnek tartom, de már az első adás után kicsit kétségbe vontam, hogy a magyartudása tényleg frissen szerzett-e. Gyanús, hogy nem az, bár ez legfeljebb a mögé épített történetet döngeti. Ami vele kapcsolatban mostanában irritáló, az a saját mentora, aki színészt csinál belőle. Ez a Britney szám borzalmas volt. És erőltetett és gagyi. Nekem még a múlt heti Diamonds is jobban tetszett.
Opitz Barbi nagy esélyes a nyerésre, és nem is bánnám, ha az övé lenen végül a fődíj. Ők ketten fognak megküzdeni ezért Dmitrijjel. HA nem igy lesz, akkor a nézőknek javaslom a kollektív fülmosást, és tényleg tegyék el az X-et a fiókba pár évre.
Mata Ricsivel már nem vagyok annyira megbékülve. Egy dolog a szociális rászorultság, ez eleinte megveszi az ember szívét, de hogy 3 darab információt ki tudja, háyn napi kell tanulgatnia, hogy végül helyesen tudjon felelni 3 kérdésre, az kritikán aluli. Ezért kap magyar dalokat is, hátha annak a szövegét meg bírja jegyezni? Tényleg ilyen buta ez a gyerek? Tényleg. Ez gáz, beszélni sem tud, egy értelmes válasza nincs a neki feltett kérdésekre. Azt azért remélem tudja minden őrá szavazó, hogy a pénzzel együtt nem jön meg a bölcsesség, felelősség is? Ha ő nyer, valószínűleg a sok millió elkallódik a pénzéhes apja kezében, a gyerek ebből semmit nem fog látni. Sokkal jobbat tenne neki, ha kiesne, és az imidzsén dolgozva, erőbefektetéssel, küzdelemmel kellene feltornásznia magát az énekesi pályán, nem pedig készen kapni a lemezszerződést. Ebből tanulhatna csak.
Szandi: hát, én nem akarom megsérteni szegényt, de az országnak van már egy Tóth Verája, vagy volt, mert Vera gyönyörűen halad küzdelemmel a clja felé, ami a külső megjelenését illeti. Szerintem nem hagy akkora hiátust ezzel maga után, amit be kellene töltenie valakinek. És unalmas is. Oké, tud énekelni. Csinálja a színházban, mert az a közeg való neki. Ha holnap szembejönne velem egy plakát, hogy lesz tőlem egy utcára Fejes Szandra koncert, marhára nem érdekelne. Ellenben ha egy Anissza koncert lenne, arra még akár be is néznék. Szerintem rosszul választották ki a két lehetséges jelöltből a telt nő-karaktert, és igazságtalanul is, mert annak kellett volna esélyt adni, akinek amúgy nem az a szakmája, hogy színpadon énekeljen... Szóval a 3 párbaj is csak azt bizonyítja, hogy nem kíváncsiak rá. Most már kipotyogtak előle a rosszabb versenyzők, a 4.-et már nem ússza meg.
Alíz: saját dalokkal oké, venném a cd-jét. De más dalait, főleg magyarul ne tolja, mert borzalom, már-már úgy bassza a fülem, mint Jimmy Fia Krisztián "Incomplete"-je. Egyébként bírom a pozitív stílusát, és hogy nem idegeskedik semmin. Jófej.

Végül egy kérdés: miért kell a műsornak tematika, ha annyira tg, annyira megfoghatatlan, hogy gyakorlatilag bármilyen dalt bele lehet tolni, bele lehet magyarázni, miért illik oda? A tematika az lenen bakker, ha azt mondom, hogy ezen a héten olyan dalokat fognak énekelni:
- amiben vannak állatok
- amiben van népes hangzás
- ami nem angol nyelvű
- aminek a témája az időjárás
- amit 1900 és 1950 között írtak
- eurovíziós dal
stb stb stb. De az ilyen hülyeségbe, hogy "még mindig rólad írok dalt" bármit bele lehet tenni, mintha nem si lenen tematika. Szóval minek is van?
Istenes B. meg egy műmájer h.gyerek (már elnézést), aki nem vicces, nem helyes, ellenben idegesítő és erőltetett. Pont összeillenek a nőjével.
Legközelebb szerintem már csak a döntőnél írok majd.

Gyevi bíró 2016.11.30. 18:53:54

Csak off: vártam egy cikket a Sztárban sztár +1 kicsiről, hogy vajon Sixx hogy látja ezt a formátumot, a zsűrit, stb. De sajnos nem volt :-(
Lesz majd? :-)

Gyevi bíró 2016.12.01. 08:12:00

@sixx: Szuper! Az első rész volt olyan jó, hogy még az utóbbi évadot is letörölte az emlékezetemből. Pál Dénesék, Tóth Veráék, Feke Paliék, de még Sramekék is... Na nem folytatom, remélem, ilyen lesz a többi rész is.
(Bár a második körös szavazást marhaságnak tartom, ha úgy sincs kiesés, ahogy az énekes beállás is kissé illúzióromboló, hogy keresik a helyüket.) Várom a kritikád, no. :-)
süti beállítások módosítása