Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Iványi Gábor a hozzájárulása nélkül szerepelt a TV2 botrányos riportjában

2016. november 08. 14:34 inkeibence 63 komment

Az Oltalom Karitatív Egyesületet vezető lelkészt is megszólaltatta a TV2 hétfő esti, hajléktalanokat alázó riportjában, ám a Népszava mai cikkéből kiderült, Iványinak egy korábbi nyilatkozatát vágták csak be, most nem is kértek engedélyt tőle, hogy felhasználhatják-e ehhez a riporthoz.

„Nem is tudom, mikori ez a nyilatkozat, de legalább egy-két éve adtam utoljára interjút a TV2-nek, az új klientúrával biztosan nem álltam szóba, s eztán sem fogok” - mondta a lapnak Iványi, aki tiltakozik, amiért egy ilyen anyagban szólaltatták meg.

tv2.png

„Nem is az zavar, hogy a nevemen szeplő esik egy ilyen riport kapcsán, hanem az, hogy a műsorkészítők ennyire aljas módon rúgnak bele védekezésképtelen emberekbe” - mondta a Népszavának Iványi Gábor.

Akinek esetleg kimaradt volna: a TV2 Tények tegnap készített rendkívül ostoba és kártékony riportot arról, mit művelnek a hajléktalanok a Blaha Lujza téri aluljáróban, nagyjából azt sugallva, mintha jókedvükben élnének és rajcsúroznának az aluljáróban. 

 

 

Címkék: tv2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Senki fia 2016.11.08. 15:02:42

Ez miert volt kartekony riport?
Az utcara uritesnel volt kartekonyabb?
Vagy az utcan hagyni kihulni valakit, a kartekonyabb?

Ráérek 2016.11.08. 15:04:44

@Senki fia: tényleg röhejes, hogy egyesek a valóság teljes elkendőzését követelik! A polkorrektség mottója alatt letakarnák a kamerák objektívját is...

Elképesztő!

Margó Kőrösy 2016.11.08. 15:10:34

@Ráérek: aha. mert ha nem beszélünk róla, esetleg tagadjuk, akkor az nincs is. kifújt a migráncs-téma, akkor most gyűlöljük a hajléktalant. a lényeg az, hogy gyűlölhessünk, lehetőleg olyat, aki képtelen védekezni, mert már régen a földre löktük

Ráérek 2016.11.08. 15:12:53

@Margó Kőrösy: Hát pont ezért KELL róla beszélni! Elkendőzés nélkül!

És ne legyél oylan egybiteske, hogy csak szeretni vagy gyűlölni lehet valakit/valakiket!!!!!

A kettő között ezer árnyalat lehetséges.

Szánalmas, ahogy próbálod maszatolni a szoárét...

Ráérek 2016.11.08. 15:14:06

Egyébiránt a hajléktalan 90%-ban saját magát lökte a földre!!!!
Nekem senki ne mondja, hogy hétfőn még szeretetteljes családban lakik, rendezett körülmények között, másnap meg már a saját szarában fetreng hóttrészegen az aluljáróban!

A legtöbbje igenis tehet róla, hogy oda lezülik.

Scott Tenorman Must Die 2016.11.08. 15:15:03

kálomistánál is volt poszt?

Tulok 2016.11.08. 15:22:43

@Senki fia: Kár beléd, de azért megpróbálom elmagyarázni. Azért volt kártékony, mert hergeli és uszítja a nézőket. Mert nem megoldást keres, hanem gyűlölködik. Az endlösung nem megoldás, hanem a vég kezdete. Mert a hajléktalanokat nem elesett emberként, hanem megvetendő rongyként kezeli. Ne ítélj, hogy ne ítéltessél. Összefüggéstelen mondataidból például következtethetnék arra, hogy egy indolens marha vagy, de nem teszem: megpróbálok segíteni.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.08. 15:22:48

Ha valakinek kimaradt volna, az előző cikketekben is a hozzászólók 90%-a titeket küldött ela búsba, nem a TV2-t, amelyik kimondta az igazságot.

Hányinger ez a kényszeres TV2 szapulás.
Az egész cc-t megfertőzte sixx úgy látszik.
Vagy már eleve úgy veszik fel az embert a cc-hez, hogy esszét kell írnia a TV2 fikázásáról, és megígérnie az RTL-ről soha nem ír rosszat.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.08. 15:24:17

A valóság:

2013:
budapest.hu/Lapok/Tarl%C3%B3s-minden-hajl%C3%A9ktalannak-lesz-f%C3%A9r%C5%91helye-id%C3%A9n-t%C3%A9len.aspx
2010 óta közel ezerrel bővül a férőhelyek száma, hajléktalankórház épült, a főváros pedig szakmai konzorciumot hozott létre a hajléktalanügy kezelésére. A legfontosabb eredménye az elmúlt 3 évnek, hogy a töredékére csökkentettük a közterületen kihűlés miatt életüket vesztettek számát – hangsúlyozta a főpolgármester.
Jelenleg összesen 6900 férőhely áll rendelkezésre,

-----------
2016:
mandiner.hu/cikk/20161104_tarlos_minden_hajlektalannak_jutna_ellatas_es_szallas
Minden hajléktalannak jut ellátás és szállás, a közterületeken csak azok élnek életvitelszerűen, akik elutasítják a segítséget, hiszen 7535 szálláshely van számukra a fővárosban

pejoratív igazgató 2016.11.08. 15:24:23

@Margó Kőrösy:
Attól tartok, téged nem az eszedért szeretnek.

pejoratív igazgató 2016.11.08. 15:28:53

Egyébként érdekelne, mitől volt botrányos a riport.
Egy olyan riport, amivel az ország lakosságának kb. 90%-a egyetért.

Ez a TV2-fikázási mániátok már elég szánalmas egy ideje.
Olyanok vagytok, mint pár éve a jobbikosok, akik nem azért hallgatták a Tilost, mert érdekelte őket, hanem hogy miért lehet őket feljelenteni. Csak ti még szánalmasabban nyomjátok.
(És rühellem a Fideszt meg Vajna G. Andrást is, TV2-n max. filmet nézek, csak hát nálatok az objektivitásnak nemhogy a legkisebb jelét, de a leghalványabb szándékát sem látom.)

2016.11.08. 15:35:42

@Legeslegalja: Hó eleje van, megjött az utalás a párttól.
--------------------------------------------------------

Azért azt szögezzük le, h a TV2 riportja az index szerint kártékony és ostoba. Nem kell úgy eladni a sztorit (csúsztattni) mintha mo. lakossága fellázadt volna bazdmeg.
A riportban semmi olyan nem hangzik el, ami ne volna igaz.
Iványi meg inkább rettegjen csak tovább, ahhoz úgyis nagyon értenek a fajtatársaival együtt!

silver 2016.11.08. 15:36:44

CC: amikor észreveszitek, hogy egy cikkel lábon lövitek magatokat, akkor másnap gondolkodás nélkül lövitek el a másikat is? :D
Vegyétek már észre, legalább picit járjátok körül a témát: a hajléktalanok AZÉRT büdösek, mert nem használják ki a lehetőségeiket (pl fürdés egy szállón és más nekik fenntartott helyeken) , azért fetrengenek ott, mert eszükben sincs bemenni az üres helyekre (BŐVEN VAN, jahh..nem szabad inni..), és igen, legtöbbjük saját magát okolhatja a helyzetéért.

ChamotoxT 2016.11.08. 15:37:04

@pejoratív igazgató: Azért, mert az ország 90%-a egyetért, attól még nem lehet botrányos. Olvasd el tulok hozzászólását és megérted.

Szlátádzsán (törölt) 2016.11.08. 15:37:36

@Szlátádzsán: *csúsztatni

Kohut Mihály 2016.11.08. 15:38:35

TEGYÜNK VÉGRE RENDET A FEJEKBEN ,
BESZÉLJÜK MEG VÉGRE KÖZÖSEN
GONDOLKOZZUNK VÉGRE KÖZÖSEN ,
TEGYÜNK VÉGRE RENDET A FEJÜNKBEN
!www.facebook.com/mihaly.kohut.5?pnref=story
www.youtube.com/watch?v=dlWAHClsF70
youtu.be/Uo5_BzGOHyM
NOS!
2012 -től NINCS MAGYARORSZÁGNAK
!! se ALKOTMÁNYA emiatt KORMÁNYA !!
M I N D A N N Y I U N K F E L E L Ő S S É G E
és a P A R L A M E N T F E L E L Ő T L E N S É G E ,
ez ami É L E T B E N T A R T J A !
... ha véleményed kritikád gondolatod van ebben a témában,
vagy csak információt kérsz állításunk valóság tartalmáról itt
www.facebook.com/events/320505348303731/
megteheted !
Felelős állampolgár a parlament felelősségéért !
youtu.be/Uo5_BzGOHyM
A második rész. Fogadjátok szeretettel!

Sir Galahad 2016.11.08. 15:43:24

Szerintem válasszuk ketté a dolgot.

1: A hajléktalanság sok vetülete közül az egyik valóban az, hogy a hajléktalanok mocska, bűze zavarja az embereket. Azzal nincs semmi gond, hogy erről riport készül.
2: Nem vagyok viszont meggyőződve arról, hogy etikus dolog egy riporthoz bevágni egy egy évekkel ezelőtt, nyilván más apropóból készült interjú egy részletét. Szerintem jobban tette volna a stáb, ha készít Iványival egy új interjút, vagy ha ő nem nyilatkozik, keres egy másik hozzáértőt. Szerintem ez nem megoldhatatlan.

tavesz 2016.11.08. 15:50:06

@silver: te amúgy szocmunkás vagy valamelyik szállón vagy honnan vagy ennyire kurva jól informált?

Szlátádzsán (törölt) 2016.11.08. 15:50:47

@Tulok: Amit írtál az egy nagy baromság ember. Uszítja? Hergeli? Te bazdmeg ennyire hülyének nézed a többieket? Hmm? De te vagy a fény, aki átvilágít a TV2 riportján?
A TV2 riportja előtt is találkoztak már az emberek hajléktalanokkal, érezték szagukat, érezték húgyukat, ha épp nem voltak elég körültekintőek a bkv járatain. Ezeknek az embereknek már megvolt a véleményük a hajléktalanokról, nem a TV2 riportja fogja őket feltüzelni.
De ha már ekkora a pofád talán segíthetnél vmit, mutasd meg kérlek, h te jó ember vagy!
Mehetnél pl. kaját osztani, mehetnél riportot készíteni velük, olyat, ami szerinted nem kártékony bazdmeg. Csinálj végre vmit a pofázáson kívűl is!
De az index is beszállhatna a sztoriba. Minden nap a kajátok felét odaadhatnátok egy rászorulónak, a szerkesztőségbe, ami nem kicsi, nappalra befogadhatnátok pár tagot.
Melyik volt az az utolsó program, kezdeményezés, ami a hajléktalanok megsegítésére irányult és az indexesek szervezték? Ja, oké, nincs is több kérdésem.

Senki fia 2016.11.08. 15:58:55

@Tulok: Te tolerans, intelligens, stb.
Egy tenyfeltaro cikk miert kene feltarjon barmit? Pl.: Foldrenges Olaszorszagban. Mit kene feltarjon?
A hirekben tenyek legyenek.
A hozzaszolasod viszont sokmindent feltart rolad.
Jol szorakozom a "magadfajtan"

Szlátádzsán (törölt) 2016.11.08. 16:00:01

A következő cikk már arról fog szólni, h a hajléktalanok rettegnek a TV2 riportja miatt, mert az feltüzelte a csőcseléket, akik most égő fáklyákkal vadásznak szegény hajléktalanokra. Az Orbáni gyűlölködés a kormány propagandagépezetin továbbra is dübörög, üzenjük Brüccelnek, h segítség.
Nem kell megköszönni, ingyen volt, csak nektek, csak most kedves indexes szakmunkások.

Hungry Hungarian 2016.11.08. 16:02:36

Komolyan fogom a fejem, hogy tényleg ennyire szűklátókörűek egyesek?
A riportkészítés alapvető szabálya, hogy tényszerűen tájékoztat, vizsgálja az okokat, hátteret, nem pedig egyoldalúan uszít. Mert a riport nem volt más, mint uszítás egy újabb kipécézett csoport irányába. Ha "köcsög EU" téma lejött a napirendről, akkor jöhettek a migráncsok, aztán mikor az is kifújt, akkor most jönnek a hajléktalanok. Mi legyen? Foglaljuk az alaptörvénybe, hogy hajléktalannak lenni tilos?? Idő kérdése és aztán jönnek a rokkantak, hogy "milyen sokba kerül átépíteni a járdákat, közintézményeket és milyen sok helyet foglalnak el a buszon"???? Aztán lehet megint cigányozni, buzizni, multikat szidni, csak tereljük a témát az ország problémájáról, hogy mennyi mindenre jut pénz amire nem kéne és mennyi mindenre meg nem jut, amire kéne.
A hajléktalanság problémája összetett kérdés, egy tényszerű riport nem sarkíthatja ki arra, hogy büdösek és az aluljáróba szarnak és nem zuhanyoznak. Engem is zavarnak, de bennem inkább az merül fel, hogy vajon elég szálláshely van-e számukra? Vajon van-e elég szociális munkás aki visszasegítse őket a munkaerőpiacra, lakhatáshoz és ehhez biztosítja-e az állam a megfelelő forrásokat? Van-e kifejezetten hajléktalanok számára elvonókúra vagy csoportos foglalkozás? Persze lehet mondani, hogy "ne az én adómból". Csak nem szabad elfelejteni, hogy nagyon sokan nem önhibájukból jutottak ide. Elég egy hosszabb betegség, munkanélküliség, haláleset, családi problémák (kitagadás), függőség, jelzáloghitel stb. Annyi egyéb felesleges dologra költünk milliárdokat. De ugyanúgy, ahogy nincs az országnak nagyon régóta drogstratégiája, hiányzik az állami bérlakásprogram a kis keresetűeknek, ugyanúgy nincs hajléktalan stratégia sem, itt is homokba dugjuk a fejünket és mutogatunk rájuk, hogy "az ő hibájuk".

Ezténírtam 2016.11.08. 16:08:34

@Ráérek: Idefigyelj te idióta. Az, hogy a hajléktalanság bemutatásánál meg sem említik a szociális és oktatási rendszer elképesztő felelősségét, olyan szintű rohadt szemétség, mintha valaki fogyatékosan születik és az anyja életében kétszer berúgott, aztán erre a két berúgásra kenjük, hogy fogyatékos gyereket szült. Ezek az emberek nem éltek szerető családban két hete, hanem többségében nevelőotthonokban nőttek fel, ahol esélyes, hogy pl. molesztálták őket a jóarc "nevelők".
Az minősít egy embert talán a legjobban, hogy hogyan tekint a társadalom szegényebb tagjaira és mit tesz a felemelésükért. A mocskos tv rohadék 2 meg azok, akiknek ezt a szemét undorító műsort csinálták, egy rohadék patkánybanda és az ilyenek miatt nem fog soha sehova haladni ez a tetves szemétdomb ország. Te nyomorult szar, te.

Ezténírtam 2016.11.08. 16:11:14

@pejoratív igazgató: "Egy olyan riport, amivel az ország lakosságának kb. 90%-a egyetért." - igen, ez a legszomorúbb ebben az országban, hogy ilyen mérhetetlenül ostoba az ország lakosságának kb. 90%-a...

Ezténírtam 2016.11.08. 16:14:35

@Hungry Hungarian: még annyi merülne fel az emberben, hogy akik hajléktalanná váltak, vajon milyen értékrendet kaphattak az általános iskolában? (amit még többnyire befejeztek) Vajon milyen tanárok tanították őket és mire??? Ma is termeljük újra ezrével az ilyen embereket, mert az oktatási, szociális és gyámügyi rendszer már gyerekkorukban elveszti őket. EZ a szánalmas és undorító, nem pedig a szaguk...

2016.11.08. 16:19:21

@Sir Galahad: igazad van, sőt többfelé is lehet választani.
1. Zavaró-e a hajléktalanokkal járó mocsok-bűz? igen

2. Ez azt jelenti, hogy megalázhatom-e őket? nem
3. Etikus-e ilyen egyoldalú "riportot" csinálni róluk? nem
4. Mi volt a tv2 szándéka? Kinál-e bármilyen megoldást ez a riport? nem
5. Van-e bármilyen mögöttes szándéka ennek a riportnak? ez szubjektiv, de szerintem igen: ellenségkeresés, bűnbak állitás, hibáztatás

6.etikus egy ilyen riporthoz egy évekkel ezelőtt, nyilván más apropóból készült interjú egy részletét bevágni? természetesen nem, sőt ez szakmai hiba. ha a szándékos, megfontolt hangulatkeltést hibának lehet titulálni.

Számomra meglepő, hogy mennyi hozzászólásból süt, hogy mennyire leegyszerűsödik az emberek szemében ez az egész probléma. Jogos vagy érthető az ellenérzés, de ebből kihozni azt, hogy akkor már rugjunk is bele azért furcsa. Nem kell hajléktalansimogatni, de ez a riport tényleg aljasság és az etika teljes hiánya.

Amit igazán nem értek, hogy miért kell erről beszélni és megindokolni.

Hungry Hungarian 2016.11.08. 16:20:41

@Ezténírtam: Egyetértek, de mit várhatnánk, amikor a szisztematikus népbutítás folyik a csapból is folyó propagandától kezdve az iskolai tankönyvekben a történelemhamisítással folytatva, a felsőfokú képzésben a finanszírozott helyek csökkentésén át a legújabb szakközépiskolai képzés lebutításáig?

silver 2016.11.08. 16:21:40

@tavesz: magam nem, de családtag igen, szociális munkás. És igen, ilyen helyeken (is).

Tulok 2016.11.08. 16:30:14

@Szlátádzsán:
1. Uszitja. Hergeli. Igen. Szerinted nem? Milyen riportot néztél te? "Mikor fürdött maga utoljára?"
Az emberek találkoznak a hajléktalanokkal, megvan a véleményük és a médiának pont az lenne a feladata, hogy ezt árnyalja és jobbító szándékkal álljon a dologhoz. Ezt teszi? Komolyan?
2. Honnan tudod, hogy én mit teszek a hajléktalanokért? Honnan tudod, hogy pont nem szoktam-e ételt osztogatni? De amit rajtam számon kérsz, pont azt kérem én számon a TV2-n. Úgyhogy végső soron egyetértünk.

Ezténírtam 2016.11.08. 16:30:37

@Hungry Hungarian: igen, erről kellene riportot csinálni meg arról, hogy a 150 000 magyar pedagógus közül mennyien alkalmatlanok teljesen a munkájukra és akkor még nem is beszéltem a gyámügyi és szociális "szakemberekről". Persze az ő felelősségük fel sem vetődik egy ilyen mocskolódó fidesztvs "riportban". Komolyan néha azt gondolom, hogy ilyen lehetett eleinte a hitleri Németországban is az élet, mint amit mi nézünk itt hülyemagyarországon ölbe tett kézzel, buta fejjel... Reméljük, az eszkaláció azért nem fog elindulni.

Tulok 2016.11.08. 16:32:49

@Senki fia: Örülök, hogy sikerült jókedvre deríteni. A tényfeltáró műsor tárja fel a tényeket. Ahogy írod. Elfogulatlanul és tárgyilagosan. Ahogy Hungry Hungarian írja kettővel alattad. Érdemes elolvasni.

Sir Galahad 2016.11.08. 16:41:39

@Egri János, kvíznagymester: Leszögezem, nem láttam a riportot, így nem tudom, megalázta-e a hajléktalanokat vagy a valóságot mutatta be. Így abban sem tudok véleményt mondani, hogy lehetett-e a riport mögött bármilyen szándék.

Ami miatt a vitába beszálltam, az az, hogy számomra ettől függetlenül is kitűnt a hozzászólásokból, hogy Iványi bevágott megszólalásával, annak etikusságával egyszerűen nem foglalkozik senki. Mindenki csak mondja a magáét a hajléktalanok mellett vagy ellen, pedig a poszt a bevágott interjúról szól.

Egyébként, ha már szóba hoztad, nem gondolom, hogy egy tévériport feladata, hogy megoldást találjon a hajléktalan-problémára. Egy rövid híradós anyag, ami ráadásul egy bulvártévében megy le, egyszerűen alkalmatlan ilyesmire.

Hungry Hungarian 2016.11.08. 16:50:40

@Sir Galahad: Be van linkelve a másik cikk a videóval ennél a szekciónál "tegnap készített rendkívül ostoba és kártékony riportot".
A hozzászólások annyiban kapcsolódnak a dologhoz, hogy az csak a hab a tortán, hogy már itt is szándékos csúsztatás megy egy évekkel korábbi interjú bevágásával mintegy alátámasztandó, hogy "itt minden szép és minden jó, csak a büdös hajléktalanoknak kéne bemenni a számukra kialakított luxusszállásokra".

André Goodfriend 2016.11.08. 16:52:58

A hajléktalanoknak szállást kellene építeni, mindenkinek komfortos külön szobával és teljes ellátást adni nekik - és a migránsoknak is!
És minimáljövedelmet biztosítani annak is, aki nem dolgozik - mindenkit tartson el svájci szinten az állam!
És a fegyverkezésre szánt pénzt adják oda az államok jótékony célra és akkor nem lesz nélkülözés - faszomba!

Margó Kőrösy 2016.11.08. 17:42:04

@Ráérek: azt hiszem teljesen másképp látjuk és értelmezzük. miután ez a hely nem arra való, hogy esszéket írjunk, igyekszem rövidre fogni a mondandómat. ha úgy gondolod, hogy egybites a Te terra-hozzászólásodhoz képest, örvendezzél. tényleg másként látjuk. üdvözöllek

Egri János, kvíznagymester (törölt) 2016.11.08. 17:44:44

@Sir Galahad: a megoldást nem úgy értettem, hogy meg is oldja a problémát egymagában, hanem, hogy a nagyközönség által elfogadható morális miegymás mentén bemutatja a témát, ez már társadalmi felelősségvállalás, ennél több nem is kell. És egy objektiv riport erre képes (és szerintem ez is a dolga, máskülönben csak szenzáció, nyomortunkolás, vagy csibészelés mint ez a szar volt). Szerintem ugyanarról beszélünk vagy legalábbis nagy átfedéssel.

húzzad neki shakespeare 2016.11.08. 17:49:27

Közvetlen családtagom szocmunkás a vöröskeresztnél. Minden hajléktalannak van hely, mégis sokszor csak félgőzön üzemelnek. SOHA SENKIT NEM KÜLDENEK EL!!!!!
Lehet tévézni, netezni. Mindennap mindenki ingyen tisztálkodhat, süthet, főzhet, moshat. Még ruhaszárítógép is a rendelkezésükre áll. A Tesco, a Lidl, a Metro adományként mázsaszára adja a pékárút, gyümölcsöt és mindenfajta más élelmiszert (focizgatnak is vele).
A ruhák és más adományok sokszor hegyekben állnak. Senkinek nem kellene az aluljárókban büdösen feküdni.

Sir Galahad 2016.11.08. 17:57:00

@Egri János, kvíznagymester: Abban tér el a véleményünk, hogy én egy bulvártévétől nem várom el a társadalmi felelősségvállalást. Persze, szükség van ilyen riportokra, de a bulvártévé jellegéből adódóan - ahogy írod - szenzációhajhász, nyomortunkoló. Amit én nem értek, az az, hogy minek kellett hozzá még Iványit is etikátlanul bevágni? Nem muszáj persze az ilyen tévéket nézni, hála istennek.

Sir Galahad 2016.11.08. 18:03:57

@Hungry Hungarian: Az egy jó kérdés, hogy van-e elég férőhely a pesti hajléktalanszállókon, és aki az utcán van, az azért van-e ott, mert nincs hely vagy mert volna, csak ott nem lehet inni, fürödni kell stb. Nem vagyok pesti, nem tudom eldönteni a kérdést, de két hozzászólással feljebb pl. azt írja @húzzad neki shakespeare: , hogy az utóbbi az igazság. Az megint egy jó kérdés, hogy tényleg így van-e.

tavesz 2016.11.08. 18:08:23

@silver: ,,legtöbbjük saját magát okolhatja a helyzetéért." és ez az elég rég elavult frázis is szocmunkás családtagodtól van? mert akkor értem, hogy miért nem megy be a szállóra az ember.

pejoratív igazgató 2016.11.08. 18:08:44

@ChamotoxT:
Biztosan ezt akartad írni?

@Szlátádzsán:
Nem értem, mit értesz Iványi fajtatársain.
Ő keresztelte Orbán gyerekeit.

Index: vagy rávehetnék a sokszoros milliárdos tulajdonosukat (Spéder), hogy építsen hajléktalanszállót, vagy segítsen bárhogy a hajléktalanokon.
Persze a TV2-t agyatlanul fikázni sokkal könnyebb.

@Ezténírtam:
Vagy inkább az, hogy a 10% annyira szemellenzős idióta, mint pl. te.
"hanem többségében nevelőotthonokban nőttek fel"
Lófaszt. Nagyrészt elbaszták a pénzüket, mert felelőtlenek. Pl. kártya, ital, szerencsejáték stb.
A jelentős többség saját hibájából jutott oda.
Másrészt bármilyen önhibán kívüliség is az ok, az nem indokolja a maguk alá szarást-hugyozást. Az már az igénytelenség csúcsa. Aki idáig eljut, azt már nem kéne emberszámba venni, sőt, állatszámba sem, mert ilyet az állat sem csinál.

De sorold, hogy te hány hajléktalant vittél fel magadhoz, hogy ott fürödjön, aludjon, szarjon.
Mert ha egyet sem, akkor nem tudom, mire ekkora a pofád.

pejoratív igazgató 2016.11.08. 18:10:12

@húzzad neki shakespeare:
De, elküldenek.
Van ugyanis egy feltétel: részegen nem lehet odamenni.
Sokaknál ez már kilövi a többi lehetőséget.

pejoratív igazgató 2016.11.08. 18:13:46

@Sir Galahad:
Azt elég régóta hangoztatja Tarlós is, hogy több mint 7000 hely van, és kb. a fele van kihasználva. Ráadásul tényleg van kaja (igaz, lehet, hogy a konzerv 2 napja lejárt, de még vagy 5 évig simán ehető, csak a bolt a lejárat napja után nem adhatja el) stb., stb.

Viszont nem lehet részegen odamenni, és nem lehet italt bevinni sem.
Ezt nagyon szigorúan veszik.

húzzad neki shakespeare 2016.11.08. 18:18:06

@pejoratív igazgató:

Igen, fújni azt kell!
Kompromisszum azért akad :-) . Ha hideg van - krízishelyzet- természetesen senkit nem küldenek a fagyhalálba.

Margó Kőrösy 2016.11.08. 18:20:41

@pejoratív igazgató: nem baj csillagom, de legalább szeretnek.

mollyhooper 2016.11.08. 18:27:22

Épp 2 perce ment le egy riport az RTL Híradóban. Végig az volt kiírva a képernyőre "Több együttérzés kellene." Iványi Gábor ebben a riportban is megszólalt. Csak itt akart is megszólalni.

Egri János, kvíznagymester (törölt) 2016.11.08. 18:28:39

@Sir Galahad: valóban nem értünk egyet: egy hiradó hiradó, akkor is ha bulváradón van. Tárgyilagos, etikus, objektiv, felelős témaválasztás és -ábrázolás szerintem követelmény. Ha ez nem megy akkor mutassa be a bulvártévé a bulvárhiradójában. Értem a különbséget az infotainment és hirek (tiszta info) között, és nem is vagyok idealista. Ezzel együtt ez a szakma legalja, ha egyáltalán még a része.
Pont ezért a "nem értek, az az, hogy minek kellett hozzá még Iványit is etikátlanul bevágni" részben középen állsz és indokokat-magyarázatot keresel, mig a tv2 röhög rajtad: mit nem értesz baszdmeg? lejáratni akartuk őket, nem bemutatni. szándékos volt a dolog.

És igaz, "Nem muszáj persze az ilyen tévéket nézni, hála istennek.", de csak attól, hogy elfofdulok és a hátam mögött zsebelnek ki valakit, attól még kizsebelik. Másképp: van különbség aközött, hogy egy étteremben elsózzák a levest (nem muszáj persze ott enni, hála istennek.), vagy beleszarnak. Ez utóbbit, mint az etikátlan újságirást igenis meg kell szólni, és szankcionálni kell.

És fogom, hogy nem láttad a riportot, abban még több szar van, nagyon tendenciózus az egész cucc.

mollyhooper 2016.11.08. 18:28:59

Gondolom nem véletlenül tromfoltak rá a Tények riportjára a hajléktalanokról. Mert hogy arról szólta riport, csak ezt az infót véletlenül kihagytam.

igazi hős 2016.11.08. 18:59:25

Ha nincs kenyér, akkor cirkusz kell. Mivel a kenyeret ellopják, ezért félő, hogy előbb-utóbb eszükbe jut, hogy azokat utálják, akik ellopták a kenyeret. A jó propangandista elébe megy ennek és folyamatosan talál más és más témát és ellenséget, nehogy az istenáldotta nép véletlenül még a kenyéradó gazdákat utálja meg a mérhetetlen lopásukért. Működik? Persze, hogy működik. Lehet, hogy "csak" 90%-nál, de amíg 27%-kal választást lehet nyerni, addig tuti a recept.

pejoratív igazgató 2016.11.08. 19:10:27

@Margó Kőrösy:
Ahogy olvaslak, már lassan én is. :-)

pejoratív igazgató 2016.11.08. 19:16:00

@mollyhooper:
Biztos?
Csak azért, mert nem láttad a gépfegyveres RTL-eseket, akik a fegyvert a gyerekei fejéhez szorították?

Egyébként az RTL-en a hajlékonyak jószagúak voltak (az izzadságukat felhígítva nyerik a Givenchy parfümöket?), és a kegyetlen fideszes járókelők szartak-hugyoztak alájuk, aztán meg belelökték őket, miután négy ember lefogta mindegyik hajlékonyt, az ötödik meg a tiltakozása ellenére leöntött a száján 2 liter Koccintóst, és még intravénásan is beletolt egy deci Matróz ízű szeszesitalt?

Mert ha nem, akkor azért az sem volt egészen hiteles.

2016.11.08. 19:25:43

@Tulok: Szerintem a cc átlag hangneme sokkal prosztóbb ezen riporténál, pontosabban egyik az, másik nem. A legnagyobb hülyeség, hogy a média a társadalom problémáit kell megoldja. Az index pont ugyanannyira szenzációhajhászásra (bevételgenerálásra) megy mint egy tv2 vagy bármilyen más szereplő, elég nagy képmutatásnak érzem most számon kérni a tv2-n, hogy miért nem oldja meg a hajléktalankérdést. Nem dolga b+. Retkesek, büdösek? Igen. Károsak, kerüljük őket? Igen. Ebből dióhéjban az is látta aki nem jár Budapesten aluljárókban minden nap.
Egyetlen bajotok, hogy a tv2 kormánypropagandát szokott tolni, oké értem, de annak semmi köze ehhez a meglehetősen low profile, töltelék riporthoz.

Ezténírtam 2016.11.08. 20:26:45

@pejoratív igazgató: "Lófaszt. Nagyrészt elbaszták a pénzüket, mert felelőtlenek. Pl. kártya, ital, szerencsejáték stb.
A jelentős többség saját hibájából jutott oda." - te nyilván igen sokkal beszéltél közülük, azért vagy ebben ennyire biztos...
"Másrészt bármilyen önhibán kívüliség is az ok, az nem indokolja a maguk alá szarást-hugyozást. Az már az igénytelenség csúcsa. Aki idáig eljut, azt már nem kéne emberszámba venni, sőt, állatszámba sem, mert ilyet az állat sem csinál." - just like Hitler in the '30-s...

"De sorold, hogy te hány hajléktalant vittél fel magadhoz, hogy ott fürödjön, aludjon, szarjon.
Mert ha egyet sem, akkor nem tudom, mire ekkora a pofád." - én adót fizetek, te idióta, és elvárom, hogy abból a mocskos szemét tolvajok, akik ezt az országot vezetik, erre költsenek, ne pedig stadionokra meg olimpiára meg ilyen rémületes f@szságokra...

pejoratív igazgató 2016.11.08. 20:31:47

@Ezténírtam:
Mivel egyik csajom szociális munkás volt, és időnként elkísértem, bizony elég sokkal.

Ha már Hitlert emlegeted, és nem magyarul akarsz brekegni, miért nem németül?
Egy nyelvet gagyogsz valamennyire, arra vágsz fel?

Adót mindenki fizet, te idióta, van, aki nálad esetleg sokkal többet is (pl. az itt szidott műsorvezetők), te emlegetted itt az emberséget meg hasonlókat. Ezek szerint a műsorvezetők sokkal többet tettek a hajléktalanokért, mint te valaha fogsz.
Magyarán csak a szád jár, de tenni nem tettél semmit.
Ennyire voltam kíváncsi.
Ennyit érsz. Hangember vagy, semmi egyéb.
Csak hát pofázni mindenki tud. Azt a legegyszerűbb.

Sir Galahad 2016.11.08. 20:49:34

@Egri János, kvíznagymester: Gratulálok, feltaláltad a kanálban a mélyedést: igen, a bulvár az újságírás legalja. De szerintem lehet külön hamisítás nélkül is szenzációhajhász bulvárhíradót csinálni, és nem, a bulvártévé híradója pont nem objektív, kiegyensúlyozott, tárgyilagos, etikus, mert akkor már nem lenne bulvár. Ez a különbség.

Tulok 2016.11.08. 20:50:31

@randomgenerator: Nem tudom, hol kértem számon a TV2-n, hogy oldja meg a hajléktalankérdést. Csupán annyit mondtam, hogy az uszítás, hergelés nem oké. Még egy low profile "riportban" sem.
Az meg, hogy a cc milyen, az pont nem ide tartozik. Ez a debezzegakúrcsány/debezzegazorbán érvelés színvonala.

Tulok 2016.11.08. 20:53:39

@pejoratív igazgató: "Másrészt bármilyen önhibán kívüliség is az ok, az nem indokolja a maguk alá szarást-hugyozást. Az már az igénytelenség csúcsa. Aki idáig eljut, azt már nem kéne emberszámba venni, sőt, állatszámba sem, mert ilyet az állat sem csinál" Tehát? Lőjük őket a Dunába, vagy mi? Nem tudom, miért csodálkozol, ha Hitlert emlegetik ezzel kapcsolatban.

Egri János, kvíznagymester (törölt) 2016.11.08. 20:59:29

@Sir Galahad: én még mindig ott tartok, hogy akárhol is nyomják, a hiradó ténybeszámoló. legyen az tanyatévé, bbc vagy bulváradó.

pejoratív igazgató 2016.11.08. 21:17:46

@Tulok:
Hát legalábbis nem kéne pattogni az emberi jogaikért, hogy nekik joguk van ott tartózkodni és oda szarni, ahol és ahova akarnak. Engedni kell, hogy a hatóság a kijelölt helyre vigye őket, mint a növényeket. Azokat sem kell egyből kivágni.
süti beállítások módosítása