Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Népszavazás: a köztévé egy új menekülthullámot is bedobott

2016. október 02. 14:49 RickyTerror 99 komment

Miután Orbánék kormányzás helyett elmalmoztak pár hónapig ezzel a menekültesdivel, kiderült, hogy hiába minden idők legdrágább és legparáztatóbb magyar reklámkampánya, az istenadta nép inkább kiszaladna a telekre még a hidegfront előtt füvet nyírni. Ezért ahogy jönnek sorban a buktát előrevetítő részvételi adatok, úgy húzza elő a kormány az adukat: előbb Kósa Lajos lengeti be a kormány lemondását az IGEN-ek győzelme esetén, majd pedig a köztévé dob be egy bombahírt:

Szerbiában már készülnek a migráncsok, hogy az érvénytelen szavazás után megrohanják a határt!

De tényleg, Muci Attila, az M1 híradójának tudósítója az egyórás adatok után Belgrádból jelentette: "olyan hírek, információk" terjednek a menekültek körében, hogy a népszavazás után Magyarország esetleg már hétfőn megnyithatja előttük a határait, és továbbhaladhatnak az általuk megcélzott európai uniós ország felé.

A migránsok készen állnak arra, hogy a lehető legrövidebb időn belül tovább induljanak Magyarország felé.

Forrás: "ahogy ők mondják"

De hogy mi vár ránk hétfő után, azt Muci saját két szemével látta: szerb fővárosban a migránsok ételosztáskor "hosszú sorokban várakoznak", mindennapossá vált a dulakodás, és sokszor a menekültek közül is "beállnak az önkéntesek közé, hogy fegyelmezzék a tolakodókat" (mondjuk ez utóbbit nem is értettem, miért rossz dolog). Amúgy a felvételek alapján nem látszott, hogy nagy feszkó lenne, sem az, hogy "a belgrádi migránsokat lázban tartja a népszavazás" - talán azért sem, mert a menekültek között tébláboló riporter egyetlen menekültet sem bírt megkérdezni, hogy legalább pro forma alátámaszthassa értesülését.

Frissítek: Három órakor Mucinak sikerült találnia egy afgán férfit, akivel a fordítás szerint "egy Magyarországról érkezett ember közölte, hogy jó híreket várhatnak", úgyhogy "minden arab ember boldog". Ezen elég jót nevettem, mert visszaköszönt benne a kedvenc ostoba toposzom, a muszlim=arab.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M_R 2016.10.02. 15:15:34

Tuti hogy a migránsok mind a Magyar HörrTV-n követik a magyar népszavazás óránként közzé tett eredményeit - mind megtanult tegnap magyarul :)

Dr.Zomboss 2016.10.02. 15:20:19

Nem baj, kampány címén elbugáztak pár milliárdocskát.

Boka1 2016.10.02. 15:21:53

Nem hoznak román bér szavazót

dopamin 2016.10.02. 15:26:05

Tavasszal, amikor Muci Idomeniből éppen arról tudósított élőben, hogy a migráncsok némi hőzöngés után egy rúddal kiemelik a helyéről a vasútvonalat lezáró kaput, elmondta, hogy úgy látja, a macedón hatóságok éppen áramot vezetnek kapuba. Más beszámolókból világosan látszott: csak meghegesztették azt. Muci a migránshírek vajdasági ifj. Knézyje.

jágör68 2016.10.02. 15:32:18

Röhögj, CIA- ügynök- majd ha jól s@ggbekúrnak a muzulmán hordák

FrNo90 2016.10.02. 15:33:01

Idáig érzem az M1 stábjának izzadtságszagát. Valószínűleg válságülést tartanak félóránként.

Graves 2016.10.02. 15:44:13

Kínos.
De ne feledjük magyar emberek, amíg a szart megeszik, addig az étlapon lesz szar is.
Két és félmillió agykárosultat így is megérintett ez a téma, jobban, mint bármely másik téma kishazánkban.

NYJetsTD 2016.10.02. 15:45:02

Sok milliárdból ennyire futja ennyire futja ennek a korrupt bandának. Mi lesz a következő hír? Találnak három menekültet egy szavazóláda alján, akik éppen a nem voksokat zabálják?

KapitányG 2016.10.02. 15:47:57

Bukta? Ugyan már!
"Nem számít az érvényesség, ha a nemek győznek, jön a törvénymódosítás – ígérte szavazata leadása után Orbán Viktor miniszterelnök.
...a közjogi következmények mindenképpen beállnak, hiszen azt vállaltuk, hogy a kérdésben foglalt jogi szabályozást, miszerint csak a magyar parlament dönthet arról, hogy kikkel akarnak a magyarok együtt élni, ezt a jogrendszer részévé fogjuk tenni. Ezt akkor is megtesszük, ha érvényes, és akkor is, ha nem. Egy feltétele van ennek, hogy több legyen a nem, mint az igen” – fejtette ki."
vs.hu/kozelet/osszes/orban-nem-szamit-az-ervenyesseg-1002

vackor1 2016.10.02. 15:57:54

Kellene egy új kifejezés - Talán Kazinczy vagy Hofi tudna újat alkotni - , mert erre a jellemtelen, pökhendi, nagyképű, érzéketlen, arrogáns ogv és csürhéjével kapcsolatban a "hányinger, undorító" és hasonló jelzők nem fejezik ki megfelelően, amit sokan - bizony, talán a valódi többség - gondolnak..

graphite 2016.10.02. 16:01:56

23 millió román indult meg! Ja nem, az egy másik népszavazósdi volt....

M_R 2016.10.02. 16:03:15

@jágör68: Reménykedsz hogy végre te is kapsz egy kis törődést?
Mi van, elhagyott a cicafiúd? :)

M_R 2016.10.02. 16:07:18

@graphite: A román "újmagyarjaid" ahhoz is hülyék voltak hogy érvényesen szavazzanak...

Pedig olyan részletes útmutatót is kaptak hozzá, hogy azzal még egy közepes képességű csimpánz is tudott volna érvényesen szavazni.. Nekik nem nagyon sikerült :)

enta selecta 2016.10.02. 16:07:40

Mozgósít az M1? Ugyan már, az a 712 ember, aki õket nézi már rég leszavazott!

jágör68 2016.10.02. 16:09:05

@M_R:
Nekem nincs miért aggódnom.
Te viszont orosz atomcsapást és százmilliónyi migránshordát kapsz a tengerentúli főnökeidtől.
Megérte..

belert 2016.10.02. 16:10:05

"kedvenc ostoba toposzom, a muszlim=arab."

Igen, ezen lemérhető, hogy ki mennyire van képben a témában. A legnagyobb muszlim lakosságú országok Indonézia, Pakisztán, India, stb. az arabok csak sokadikok a listán.

Prognozuoti Blasio 2016.10.02. 16:15:14

Nincsenek menekültek, az a baj... A háborútól több ezer kilométerre senki nem menekül semmi elől...

Mercel 2016.10.02. 16:24:39

El tudom képzelni, hogy röpködnek most a pánikba esett csicskák és, hogy rettegnek mit fog szólni a főnök..

Egyébként még simán átszakadhat a dolog a sok szervezett droiddal a szervezett csalásról már nem is beszélve..

Mercel 2016.10.02. 16:28:07

@jágör68:

Szerintem a seggberakásra sokkal nagyobb eséllyel pályáznak a rezsim által fizetett bloggerek és kommentelők mint az átlagpolgár..

Egyébként, hogy van az, hogy első blikkre az összes bérkommentelő mind látens homoszexuális?:D

Boka1 2016.10.02. 16:37:04

Az már látszik, hogy sárga busszal mentek a szavazók. :)

belert 2016.10.02. 16:57:55

@Prognozuoti Blasio: valóban nem mind menekült, de menekültek is jöhetnek tovább, olvass utána, hogy milyen körülmények között élnek a török táborokban. Nem egészen olyanok, ahol nyugodtan el lehet lenni, amíg véget ér a háború.

Csillagszemű Juhász 2016.10.02. 17:02:38

@jágör68: nem 100 milliárdot akartál írni? És ha nem 49% lesz hanem 50,01, akkor nem jönnek igaz? Kicsit bugyuta vagy...

Prognozuoti Blasio 2016.10.02. 17:17:46

@belert: akkor számodra jöhet többi sokmilliárd ember a világ különböző tájairól, aki rosszabb körülmények között él?? Vagy majd te eldöntöd ki a jó "menekült" meg a rossz "menekült"?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.02. 17:19:51

Az azért egy picit kínos lesz, ha végül ezek a migráncsok mégis úgy nem jönnek, ahogy tavaly nem jöttek.

balfa 2016.10.02. 17:21:05

@belert: ráadásul pont afganisztánban 3% alatt van az arabok aránya

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.02. 17:24:07

@Prognozuoti Blasio: " Vagy majd te eldöntöd ki a jó "menekült" meg a rossz "menekült"? "

Ez elég egyszerű. Aki engedély nélkül jön be a határon, letagadja a személyi adatait, engedély nélkül ismeretlen helyre távozik a befogadó táborból, az rossz menekült. Aki miután maga mögött hagyta a viszontagságokat és az ott maradt családtagjait, majd addig megy, amíg elég magas segélyt nem kap, az nem menekült. Aki bejön a kapun, köszön, és kér tőlünk egy kis biztonságot, rendszeres élelmet, fedelet a feje fölé, és amikor megkapja, akkor először is hálásan megköszöni, az jó menekült, megérdemli.

FrNo90 2016.10.02. 17:48:00

@M_R: Te sem vagy jobb, mint a Fidesz.

Pop40 2016.10.02. 17:50:16

Ez nyilván hülyeség.
A migránsokkal nem holnap lesz gond.

Hanem majd 5-10 év múlva, mire kellő számban bejönnek, nekiállnak szaporodni is, és közben rájönnek, hogy Európában sincs kolbászból a kerítés az analfabéta arab kecskepásztoroknak - így integrálódás helyett radikalizálódnak majd.

Csak remélni tudom, hogy az erőszakoskodást Merkellel, meg a támogatóival kezdik majd.

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 17:52:38

@graphite: Nem volt az annyira más. Más volt a kérdés a lapon, de ugyanúgy a fidesz permanens forradalmának az egy - éppen az első - nyájterelő népszavazása volt. A 2008-as a 2. és ez a 3. - ulláccik, mára éppen kifogyott a forradalmi láng tűzelőanyaga.

belert 2016.10.02. 17:58:19

@Prognozuoti Blasio: nem jöhetnek, csak arra írtam, hogy "nincsenek menekültek". Aki továbbindul, azok között valódi menekültek is vannak, akik nem gazdagodni akarnak, hanem azért jönnek, mert a törököknél élhetetlenek a körülmények.

Ezek nem szórakozásból jönnek tovább. De én is azt támogatnám, hogy inkább a szíria közeli táborokba kellene pénzt pumpálni, és azokat feljavítani.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.02. 18:00:16

Az a baj, hogy emiatt a 30-40%-nyi kretén fideszes seggnyaló csőcselék miatt születnek az olyan klasszikussá vált mondások, miszerint "a magyar az genetikailag alávaló nép".
Mert hát ugye ekkora tömegre már nem lehet cizelllálni hogy csak 40%-nyi alávaló, mert ekkora tömeg már eltakarja az értelmes és jóravaló (vagy legalábbis az uszításra nagyban szaró) 60%-ot és rántja magával az egész társadalmat a totális lejáratásba.

Vagy 15 éve a fidesz kretének még valami kokárdával különböztették meg magukat, szerintem hasznára válna a magyar embereknek, ha most is valami billogot nyomnának a fideszesekre (pl Orbán tövig Putyin farkát jelvényeket), aztán minden magyar és külföldi egyből látná, hogy kik is azok a genetikai alávalók. Aztán tudnák, hogy mégsem az egész társadalom genetikai alávaló, csak a billog boldog viselői..

Doberdo 2016.10.02. 18:02:51

@dr. mesterséges színezék: Lehet, hogy ezt már csak egy újabb nagy arányú rezsicsökkentéssel
lehet helyreállítani. ( De mi van a Teréz krt-i robbantóval, akit 20-25. évei között jellemeztek, de a legújabb bolti felvételek szerint kinéz akár 50 évesnek is ? )

pmate95 2016.10.02. 18:15:31

Javaslom mindenkinek: www.youtube.com/watch?v=mfu8bX1KINw
Ha arról kéne szavazni, hogy "Akarja-e, hogy rossz legyen Önnek?", hasonló eredmények lennének. Sajnos nem képes senki elhatárolódni a pártoktól egy ilyen globális témával kapcsolatban. Aki egész nap a gép előtt tesped, nem látta, hogy mit művelnek itt ezek a "rászorulók"... Tavaly kellett volna szavazni erről, mert a magyar emberek nagyrésze olyan, mint a birka, és másnapra mindent elfelejt. Minek nekünk külső ellenség, ha az ország magától ilyen hülye.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.10.02. 18:18:34

@Pop40: "Hanem majd 5-10 év múlva, mire kellő számban bejönnek, nekiállnak szaporodni is, és közben rájönnek, hogy Európában sincs kolbászból a kerítés az analfabéta arab kecskepásztoroknak - így integrálódás helyett radikalizálódnak majd."

Nicsak, megjött a magyar Noszradamusz is! Szegénykém, de szarul viseled, hogy a magadfajta, mindenre beszopatható hülyéből nincsen már 50% sem.

Azon már gondolkoztál azzal a 10-15-ös IQ-dal, hogy most a Brexit után amikor UK haza fogja paterolni a sokmilliós konyhai mosogató analfabéta magyar, lengyel migránst 1-2 év múlva, akkor azok radikalizálódni fognak?

Prognozuoti Blasio 2016.10.02. 18:21:10

@Androsz: és az utóbbira van azért példa?? Csak mert én nagyon kevés ilyet hallottam/láttam...

Prognozuoti Blasio 2016.10.02. 18:25:23

@belert:

Oké, csak ezt nem menekültnek hívják. Van erre néhány jó szó!! Kalandor, karrierista, világjáró... Jobb élet reményében anyagi motivációval... Tiszta sor...

vackor1 2016.10.02. 18:30:03

Na, felmérték a fijjjug a szavazótábort - szerintem ez az egész nagyjából erre ment ki , azt ők is tudták, hogy aki elmegy az "nem" szavazatot ad le ( az érvénytelenekkel az ötletnél még nem számoltak, az később jött a képbe ) , és azzal is tisztában voltak, hogy semmire nem jó ez nekik a hergelésen kívül - , mostantól majd jön az ígérgetés és az osztogatás , főleg a nyugdíjasoknak és a norvég , ideiglenesen itt állomásozóknak , mert a többieket úgysem tudja már megvezetni, a híveket meg nem kell...
Azt gondolom, hogy ez ennyi volt.

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 18:41:01

@vackor1: Viktor együtt akart dübörögni. Most egy Szociális Népszavazás 2.0-val. Össze is jött volna neki, ha nem álmodik túl nagyot, és ha már álmodott, nem kürtöli világgá.

2016.10.02. 18:49:11

"HA-HAA" - Nelson Muntz

pamut 2016.10.02. 19:07:49

Már semmi különbség a kádári és az orbáni köz-tv között.

És ez tetszik a fideszeseknek....

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 19:11:36

@pamut: Nem igaz. A kádári tévében volt Parabola, Hofi és Ablak.
Ilyennek ma nyomát se látod.

Leslie Fisher 2016.10.02. 19:20:07

Ha igaz es elindulnak akkor ugyanekkora terjedelmű posztban vezekeltek?

Pöff 2016.10.02. 19:31:21

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:
Még szerencse hogy nem arab emberek...
Nem esküdtek fel a koránra, ráadásul akik kint vannak nagyrészük beszéli a saját és egy másikország nyelvét pl angol német.
Van szakmájuk tudnak írni olvasni!
Apjuk anyjuk dolgozott, dolgozni tud és akar is.
Tudják használni az angol WC-t,
Nem vicc!
Nem tartanak háremet és nem tartják alapnak hogy 10 éves kislány dugása alapvető Sharia jog.

A migránsokról sajnos ez egyik sem elmondható
Főleg hogy a büdös életben nem dolgoztak még egy percet se.

Aki szerint pedig ezzel felmérték a fidesz támogatottságát, az téved, én nem vagyok fideszes, még is NEM-mel szavaztam.

karpackie 2016.10.02. 19:38:21

@Mercel: Az lehet az oka , hogy napi szinten szop és nyal. A seg...rakás még kimaradt, de igazából kívánja.:)))

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 19:43:15

@Pöff: "Aki szerint pedig ezzel felmérték a fidesz támogatottságát, az téved, én nem vagyok fideszes, még is NEM-mel szavaztam."

Senki se mondta, hogy csak a fidesz törzsgárdája manipulálható. Sőt, ha csak az volna, egy buznyákot nem áldoznának rá. Esetedben örülhetnek, hogy a plakát ára is jó helyre került meg az X is. Ahhoz képest, hogy nem vagy fideszes, rendes tőled irányukba.

Csillagszemű Juhász 2016.10.02. 19:45:00

Most komolyan sracok. Elhiszi barki, hogy ezen barmi mulott a migransokkal kapcsolatban? Ha 50,01% akkor nem jon ide szaz evig egy muszlim se, ha 49,99 akkor meg jon szazmillio? Ez egy sima felmeres volt. Amugy fideszek megmondtak, igy is ugy is lesz torveny. Akkor mitol felnek azok akik most felnek? Viktor megved, nem kell kerned.

Pöff 2016.10.02. 19:45:57

A migráns simogatók már pezsgőt bontanak...
www.facebook.com/migrationaid.org/posts/625243027677947:0

Egy civil szervezet.
politizál....
meg se mukkanhatna...

Pöff 2016.10.02. 19:51:33

@dr. mesterséges színezék:
ehhez nem kellett manipulálni elég volt csak a 300 halott meg az 1000+ molesztált erőszakolt nő

Ez pusztán logika volt...
Segg hülyék a magyarok, meg is érdemlik a migráncsokat a nyukukba...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 19:53:24

@Androsz: "Aki bejön a kapun, köszön, és kér tőlünk egy kis biztonságot, rendszeres élelmet, fedelet a feje fölé, és amikor megkapja, akkor először is hálásan megköszöni, az jó menekült,"

MIndenestre tesznek arról, hogy napi 30 emberen vizsgálják meg, hogy lehet-e jó menekült, és ennek ezrelékéről mondják is ki.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 19:55:20

@Pöff: "Egy civil szervezet.
politizál....
meg se mukkanhatna..."

A CÖF? Az nem civil, csak álcivil. Állami pénzen civilizálatlanok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 19:57:33

@Csillagszemű Juhász: "Ez egy sima felmeres volt."

:)) Hát felmérésnek durva lett volna húszmilliárd forintért.

Ez egy bazinagy érvéntelen és értelmetlen népszavazás volt, amibe a fideSS beletolt apait-anyait.

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 20:09:12

@Pöff: Neked elhiszek mindent, mert okosnak látszol.

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 20:10:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok: Az ára tök jó hivatkozási alap lesz a legközelebbi, tényleg civil kezdeményezés ellenében: "mert mindig csillióba kerül".

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.10.02. 20:19:55

@Pöff:

szerencsétlen hülye, orbán diktátorod pont most bukott egy hatalmasat, orral a szarba, a nép nem zabálta be a ti mocskos primitív fideszes fajtád gyülölködéseiteket! Ez itt mégiscsak túlnyomóan Európa és nem orbanisztán!

A legközelebbi népszavazás már arról fog szólni, hogy a fideszes tolvakjbandádnak a börtönben lesz a helye. Te meg addig még jobban meg fogsz bolondulni. vagy majd visszakúszol a szocikhoz, ahonnan jöttél kis komcsikám.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 20:21:53

@dr. mesterséges színezék: Nem.

1. Egy igazi népszavazás nem lehet alkotmányellenes.

2. Egy igazi népszavazás csak 5 Mrd.-ba kerül, nem tol bele az állam még 15 Mrd.-ot.

3. Egy igazi népszavazás egy valódi, eldöntendő kérdésről szól.

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 20:30:14

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelenül szavazok: Stimm. De ezt akkor se tudod elmagyarázni az ország negyede plusz aprónak, ha veled együtt mondom a csúsztatások és öszemosások szellemi műhelyének ellenében.

Kármentő 2016.10.02. 20:43:13

Elsöprő győzelem! Jöhet az alkotmánymódosítás. Mi a gond?!
Köszönjük a kommenteket minden Emesének :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.02. 20:51:26

@dr. mesterséges színezék: "akkor se tudod elmagyarázni az ország negyede plusz aprónak,"

Ahol 90% feletti az agyhalott gyűlölködők aránya, ott nem.

@Kármentő: "Elsöprő győzelem! Jöhet az alkotmánymódosítás."

Nem volt érvényes a referendum. Bármelyik esős délután mődosíthatják - és módosítják is - az alkotmányt, a szélsőjobbnak megvan a kéthatmad, ehhez nem kell népszavazás.

zila5 2016.10.02. 20:56:07

Nekem nincs tévém és még sose egy percet se láttam a Viktor M1eséből, de ma véletlenül pont ezt a tudósítást csíptem el az egyik ismerősömnél. Meg utána még betolták a tavalyi felvételeket a Keleti környékétől, azt mondjuk egy hónapig láttam élő egyenesben, mert ott lakom.
Én tényleg nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek ezen a fantasztikus híradáson, iszonyatos belegondolni, hogy ezt nagy tömegek egy az egyben beveszik, annyira siralmasan, primitíven átlátszó volt az egész manipuláció.Ez a Muci vajon rezzenéstelenül telibe hazudja a kamerát vagy el is hiszi amit mond?

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 21:03:50

@Kármentő: Szerintem abból a gránitból készüljön Viktor szobra, amelyiknől a zalaptörvényt faragták.

Netuddki. 2016.10.02. 21:05:07

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Nincs annyi ostobenkó fideszes. Ennek a 30%-40%-nak a fele legalább lobbikos. Az ostoba vonát sikerült a tolvajok fejedelmének behúzni a csőbe. Persze most már a vona is az orbán lemondását követeli.
SZVSZ inkább lecsukni kéne az elsikkasztott majd 20 milliárd (és a többi) miatt.

Netuddki. 2016.10.02. 21:06:32

@dr. mesterséges színezék: Hát, abbiony abból van amiből nem lehet várat építeni.
Az orbánnak meg nem szobor jár hanem életfogytiglan...

KolompárRómeó 2016.10.02. 21:13:09

@Dr.Zomboss: Pedig mennyi stadiont lehetett volna ebből a pénzből építeni. Most, hogy az oktatás és az egészségügy rendben van, egyikük sem lop milliárdokat és az olimpiára is elég pénz van, pont ilyenekre kell b@szni a pénzt.

Pöff 2016.10.02. 21:46:33

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:
nagyon melléfogtál
Ha tudnád hogy utálom orbánt....

Az egyetlen dolog amit viszonylag normálisan kezelt a sok lopás közt az a migráns politika volt.
Már rég káoszba sülyedt volna az ország, ha tavaly nem építi meg a kerítést.
Érdemes meghallgatni a határ menti élőket.
Fogsz te még kurvára meglepődni....európa...sülyedő kontinens

És képtelenek vagytok felfogni, hogy ez nem orbánról szól...ez nem politikai kérdés.
Ez 10-20 éves döntést von maga után. Már rég nem orbán lesz a kormányon mikor ennek a hatása érződeni fog.
Így lehetett volna Brüsszelben mutatni...nem kell migráns. ti hívtátok be vigyétek is a szarotokat.
De tök mindegy kiírták került amibe került. Sokba került, akkor már élek a lehetőséggel, hogy a véleményt elmondjam.

Még a fideszesek is elmondták, ez nem róluk szól. Jön egy másik kormány...stb
Az elkövetkezendő 5-10 évben a migráns hullám meg fog ugrani..nagyon durván.
És akkor örömködik a Gyucsány hogy győztek?
A segghülye...1% azt győzték..az nem győzelem, hogy nem mentek el az emberek.
Egy "Demokratikus " nevű párttól ez győzelem?atyaúristen.
Az neki győelem, hogy nem lehet felmutatni, hogy
az egyéni kis szaros célja nem az ország jövője
Azt hiszi az jó hogy így bünteti orbánt...nem orbánt bünteti az adózó dolgozó magyarokat bünteti.

Az meg non plusz, hogy miden libsi balos azzal vádol hogy gyűlölködök...
Ecsém, fog téged gyűlölni a migráns mikor nem nem kapja meg a jussát.
Akkora nagy büdös pofont kapsz a való élettől, mint cigánytól a 8. kerben soha.
Gurcsány meg a ballibis pártok és szervezetek gyűlölnek engem meg minden magyart!

Érdemes megnézni: 24:00-tól
www.youtube.com/watch?v=2wuTztIMulM
Ez az EU unió és Brüsszel.
Még a fideszt is átbaszták...pedig az már nagy szó.
Be fogják telepíteni azt a migráns hordát ha akarjuk ha nem.
A SZAVAZÁS ARRÓL SZÓLT, HOGYHA AZ EU NEM VÁLTOZTAT A MIGRÁNS POLITIKÁJÁN, ÉS MI ELUTASÍTJUK, AKKOR HOZZÁNK NEM LEHET TÖBB MIGRÁNST HOZNI.
TEHÁT AZ EU AZ AFRIKAI CSÓNAKOKBÓL MILLIÓSZÁMRA HOZATHATJA A MIGRÁNSOKAT, MI NEMET MONDUNK RÁ.és ezt még brüsszel is el ismerte, hogy innentől van hatálya.
De ti ezt agyilag képtelenek vagytok felfogni.
politikai hecckampány, hanem kibaszott súlyos döntés ami meghatározza akár az Eu politikáját is.
Mert ez a szavazás felbátorítja a többi tagállamot is, hogy igen ki lehet írni a szavazást.
És hasonló eredményel fog zárulni...oszt brüsszel mehet a picsába.
Shulcot meg junkert kibaszák 1-2 év mulva és megváltozhat a az EU-s politika végre.

Tudod azért mikor valaki nem képes elmenni a az 500 méterre lévő szavazófülkébe és azt mondani hogy igen, nem vagy két X-et tesz...szóval tökmindegy mire szavaz...
És viszont a külhoni magyar aki 8000 km-erre lakik innét, és majd 400km-t kell mennie a szavazó központig és nyilatkozza hogy állampolgári kötelessége megtenni a szavazást.
Akkor azt gondolom a jó kurva anyját minden lusta disznó magyarnak meg pesti köcsögnek.

Hazafibb embereket találok kint mint itthon.
Ilyenkor rájövök a faszt gyűlölködök én.... a saját fajtám gyűlöl engem a saját hazámban., hogy hogy merem védeni a saját hazámat.

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 22:04:07

@Pöff: " Érdemes meghallgatni a határ menti élőket."

Meg voltak hallgatva: a nyugati határ mentén 48% a déli mentén 42%. De mondjad még, Ikszelő Rambo!

Pöff 2016.10.02. 22:28:34

Gyurcsány megnyertnek érzi a választást:

www.facebook.com/Indexhu/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

Facebook beírás:
Mondások - bölcseletek Az azért beszédes, hogy a hajdan volt nagy-, mára ronggyá lett "demokratikus" franciaországban nem engedték a szavazás lebonyolítását. Mivel már rég eldöntött tény, hogy kap az a kisváros migránsokat ha kell, ha nem! Itt nekünk még volt lehetőségünk szavazni (valamennyire beleszólni saját dolgainkba) erre mi szamárfület rajzolunk a szavazócédulára, és kigúnyoljuk az egészet!
Na, ez a szégyen!

Gyönyörű komentek vannak:
Halisten 17 eve elhagytam az országot igaz 4 eve haza mentem 3 hónapra !es talan mar soha tobbet inkabb elhoztam a családom!Megerdemli a Magyar nép majd a sok menekültet , de akkor majd ne sirjatok, panaszkodjatok, rinyaljatok .A pokol következik majd nektek!good luck!

2004-ben úgy döntöttetek, hogy nincs elég pénzetek ''eltartani'' a külföldi magyarokat, de 2016- ban az arabok befogadása mellett kampányoltok ? Köpjetek fel és álljatok alá! Nem csak a DK, fél Magyarország.

És még tucatnyi hasonló...
sokan nagyon jól látják a helyzetet

Laki2 2016.10.02. 22:29:46

@jágör68: Tisztelt Polgártárs! Van szerencsém közölni Önnel,hogy egészen 1986 óta dolgozom
Nyugat-Európában különböző nemzetiségű muszlim vallású emberekkel.Bevallom ezek közül nem mindenki a barátom ,volt akivel a munkakapcsolatom egy"Jó napot"ra korlátozódott,de furcsa módon senki sem akart seggbekúrni,még akkor sem ha a meló után a férfi öltözőben egymás mellett zuhanyoztunk. Mit szól "ezek" is fürdenek,fogadjunk ezt nem hitte volna ??

dr. mesterséges színezék 2016.10.02. 22:47:46

@Pöff: Igen, nagyon jól látják: 2008-ban is olyasmiből csinált hazug cirkuszt a Kárpátok Spermája, amiből nem kellett volna, és most is.
Hiba, de sajnos egy született szociopata gecinek mindegy, csak haszna legyen belőle.

Pöff 2016.10.02. 23:09:13

@dr. mesterséges színezék:
ennek valószínűleg az az oka,hogy ha épül migráns tanya, akkor azt az osztrák határ mellé fogja rakni orbán.

hogy ha már úgy is kötelezően nyitott, akkor nyugodtan menjenek csak piknikezni az osztrákokhoz

Ne kelljen nekik fölöslegesen az országot átszelniük...mármint ne bóklászanak szerte széjjel az országban

Pöff 2016.10.02. 23:33:41

@dr. mesterséges színezék: szükség volt a szavazásra,
hiába mondta a Jobbik, hogy elég lett volna benyújtani a törvény módosítást..

Nem, nem lett volna elég, nem volt meg a nép fölhatalmazás.
Ha megtette volna akkor Brüszeltől kezdve minden balodlali ezen rugózott volna, hogy csak egy biankó papír, az csak az ő egyéni döntése.

Ki kellett kérni a választók véleményét, mindenképpen csatolni kellet ezt a bizonyítékot.

De az tény ahogy Vona is mondta, ezt a játékot gólra játszák. És teljesen igaz van.
De hát ilyen önsors rontó fasztilinkó emberekkel meg vihogó Gyurcsánnyal csak 3 millió jött össze.
Brüsszelben mást sem vártak csak azt hogy érvényes lesz vagy sem.
Tisztában voltak vele, hogy a NEM fog győzni. már rég tisztában vannak vele, hogy kibaszottul inog a brüszeli vezetés székei, közel 0 vagy nagyon alacsony a támogatottságuk bármelyik tagállamról is legyen szó. mindneki elzavarná már a picsába, és nem csak a migráns dolgok miatt.
Holnap arról lesz szó Brüsszelben, hogy nem volt érvényes így nem veszi figyelembe.
Jöhet a kvóta. Pedig ez lesz.
És jogilag tényleg nem lehet belekötni, mert volt 0,5-4 millió fasztilinkó tőgyarcú köcsög, aki felült a gyurcsány mszp ballibsi vonatra (akik már vagy 20x-or átbaszták az országot és papírjuk van róla), és elhitte hogy ez orbán játéka és büntessük meg az elmúlt 6 évért.
Nem röhejes? egy Demokratikus párt annak örül hogy egy demokratikus szavazáson nem mentek el az emberek és érvénytelen lett a szavazás. Agyrém!
Mint az NDK német demokratikus köztársaság....csak egy pártvolt és az is komcsi.
Baszott demokratikus

El tudom képzelni, hogy most Junker meg Shulcz merkellel együtt meg nem győznek hálálkodni a Gyurcsány és egyéb bagázs vezetőinek, hogy jól csináltátok, még marad a jó kis zsíros állásuk, nem omlik össze az a szarganyé amit oda csináltak.

Érted ? és ennek örül az EU demokratikus vezetése hogy érvénytelen lett!

Mondom hogy nem fogtátok fel mi múlik ezen a választáson. Totál nem vagytok képben vele.
Egy ilyen egyszerű kérdésben képtelen volt az ország népe egy oldalra állni, akkor mit várunk egy kormány választási kérdésben, ahol többszörösen összetett dolgokról van szó.

Az a szégyen, hogy nem mentetek el vagy érvénytelenre szavaztatok.

Vlad Tepes a jófiú 2016.10.03. 00:25:06

@jágör68: Persze, és jön a sáskajárás is... HOppp, az már bekövetkezett, mert a fideszbanda úgy tarolja le az országot, hogy az sáskák éhen fognak dögleni.

belaim7005 2016.10.03. 00:32:49

@Pöff: Értem a fájdalmadat, elhiszem , hogy te hiszed, hogy hazafi vagy. Sajnos ez nem jelenti azt , hogy nem egy beetetett jó nagy marha is vagy. A hozzád hasonló zombikkal történő vitának nincs értelme, annyira befordultatok a fidesz által teremtett valóságba, hogy semmi közünk nincs már egymáshoz. Megoldás erre már nincs, majd az idő kiforrja.Írod hogy 20x-or átbaszták már az országot, de cimbi a hitsorsosaid naponta 20x-szor teszik ezt meg!

jágör68 2016.10.03. 00:54:08

A brūsszeli NSA/ CIA- bábok és magyarországi kollaboránsaik (index, nol, nepszava, hvg, 168 ora, atv, mszp, dk, lmp...) nem örülhetnek nagyon.
Aki nem ment el nem rájuk voksolt- hanem a nagy semmire.
Az USA nem fogja kimenteni ügynökeit, amikor baj lesz- már van.
A menekült a genfi konvenciò szerint az első biztonságos országig menekült. Görögországból mi eløl menekül valaki Macedónián és Szerbián át meg másik 3- 4 országon át?
Az álhumánus demokraták pontosan értik ezt. Céljuk: amit a CIA/ NSA parancsol nekik.
Közben az elsőszámú nukleáris nagyhatalmát (Oroszország) is folyton provokálják.

Sarakawa 2016.10.03. 01:05:00

@M_R: Hogy a migránsok megtanultak-e magyarul, nem valószínű, hogy a blogíró nem értette az angol mondatokat, az biztos. Pontosan lehetett érteni a háttérben mondottakat. (Nem Muci nevezte őket araboknak. -Afganisztánból is jöhetett arab, mint ahogy Bin Laden is "járt" arra.).

Pop40 2016.10.03. 05:09:03

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:

Nem kell ehhez Nostradamusnak lenni, pajtás.
Mindössze 2 agysejt kell hozzá, ami neked nincs.

De meséld el nyugodtan, mi volt a baj a gondolatmenetben?
Ja, hogy azt te se tudod, csak böfögtél egyet?

Nem, a lengyel, magyar migránst nem fogják hazaküldeni.
Persze te segghülye vagy ehhez is, de hiszed vagy sem, ők ott dolgoznak, zömmel beszélik a nyelvet, és nem akarják sariára meg hasonló szépségekre ránevelni a helyieket.
Ennyi a különbség köztük, meg a kedvenc arabjaid között.

Nem fogják a magyarokat meg a lengyeleket semmiféle brexit után hazaküldeni már csak azért sem, mert akkor összeomlana a brit gazdaság.
Ugyanis egy magyar dolgozó, meg egy arab analfabéta kecskepásztor közé csak egy magadfajta tökkelütött hülye tesz egyenlőségjelet.

Pop40 2016.10.03. 05:14:03

Részemről amúgy szívből gratulálok a baloldalnak, a tolvaj Vitya életében először csinál valamit jól, és pont ennek sikerül keresztbefeküdni, szép volt.

Magam részéről pedig a mai nappal a baloldal is bekerült a "soha többé" - kategóriába, ahol a fidesz van.
Eddig mindig balos pártokra szavaztam, de ez soha többet nem fordul elő.

Ők, meg a tökagyú híveik is pont ugyanaz a kategória, mint Vitya:

Orbán meg a fidesz hazaáruló tolvajok, akik szétlopják az országot.
A baloldal meg hazaáruló idióták gyülekezete, akik betelepítenék ide Bin Ladent meg az Iszlám Államot is, ha Vitya azt mondja, hogy az káros.

Részemről egyikből sem kérek többet.

szaszo71(D) 2016.10.03. 05:16:06

@Sarakawa: Azért ez elég erőltetett. Ha téged megkérdeznek, te se azt mondod, hogy mit gondolnak a románok, pedig él itt elég sok román, de más nemzetiség is.

Pop40 2016.10.03. 05:18:22

@Pöff:

"És jogilag tényleg nem lehet belekötni, mert volt 0,5-4 millió fasztilinkó tőgyarcú köcsög, aki felült a gyurcsány mszp ballibsi vonatra (akik már vagy 20x-or átbaszták az országot és papírjuk van róla), és elhitte hogy ez orbán játéka és büntessük meg az elmúlt 6 évért."

Ehhez is ketten kellettek.

Először is kellett a tolvaj Orbán, aki puszta hatalomvágyból átmachinálta a népszavazás feltételeit. A régi rendszerben a tegnapi szavazás bőven érvényes lett volna, hisz többen szavaztak nemmel, mint anno igennel az eu-ra.

És másodsorban, igen, kellett hozzá a balosok agyhalott rétege, akik a birkamenet balos tükörképei: megszavaznák az Iszlám Állam betelepítését is ezek a vadbarmok, ha Vitya épp ez ellen kampányolna.

szaszo71(D) 2016.10.03. 05:19:47

@Pop40: Szerintem pedig pont nem akar senki betelepíteni senkit. De amit rendeztek az undorító gyűlölködéssel, abból a normálisabbja nem kér.

Pop40 2016.10.03. 05:21:58

@Pöff:

Hülye szegény, ne bántsd.

A vadbarmának ugyanaz a kategória a kint dolgozó magyar orvos, mint a Calaisnál a kamionost verő csőcselék.

Migráns, migráns. Ennyi jut el a tökagyáig.

Pop40 2016.10.03. 05:32:24

@szaszo71(D):

Jah, arról szólt a kvóta, meg Merkel mutti fantasztikus éves ténykedése, hogy senki nem akar sehova betelepíteni senkit.

Persze a fidesz magával cseszett ki, mikor 25%-ről felemelte az érvényességi küszöböt, de attól még szörnyű látni, hogy van vagy 10% elmebeteg barom, aki az "Akarja e ön az Iszlám Államot?"-kérdésre is igennel válaszolna (vagy nem menne el szavazni) ha a kérdést Vitya tenné föl neki.

De ezzel a baloldal egy időre megásta a saját sírját. Bármi terrortámadás történik a jövőben, ujjal mutogat rájuk mindenki, és ezt le nem vakarják magukról sehogy. De azt kell mondjam, ezúttal meg is érdemlik.

szaszo71(D) 2016.10.03. 06:22:31

@Pop40: Nem "Merkel Mutti "-ról volt szó, hanem a nem szavazókról.
A terrorista lesz.rja, hogy mi a népszavazás eredménye.

Larry Silverstein 2016.10.03. 06:44:44

@Pop40: mikó nem érdemelték meg?

jobb lett volna ha még 2010ben feloszlatják magukat, most csak lassan sorvadnak el.

Ma már nem 2/3-1/3, hanem 3/4-1/4 a bal-jobb oldali választók aránya, ami azért ellenzékben, ilyen kormányzás mellett komoly teljesítmény LOL

Mennyi baloldali szavazó van? Igy ciklus közepén?

Most szavaztak 3,5 millióan, ez 43,8%. Ebből a baloldalé az 1,6+6,4%, meg a nemekből, ha nagyon jó fej vagyok akkor 200.000ezer. Az 200+280ezer. Ok, országgyülésire dobjunk rá még 10%-ot a részvételre, és az legyen mind ballib az +350ezer.

Az annyi mint qrva nagy jóindulattal sincs 1 millió szavazója a ciklus kellős közepén a magát demokratikus ellenzéknek nevező gőgös, nagypofájú senkiháziaknak, míg a jobboldal nem elméletben hanem TEGNAP kapott 3 millió szavazatot lazán, LMP nélkül.

3/4 - 1/4

dont be such a jew 2016.10.03. 06:55:04

Az várható volt hogy a ballerek ezt győzelemnek mondják, nem ma kezdték a párhuzamos valóságban kábulást (gyurcsók szerint nem kicsit nagyon nyertek.::) Olyan nagyon az sem lep meg senkit hogy a szokásos 3 brüsszeli faszfej mit szóll hozzá, meg hogy a nyújorktájmsz meg a guardian mit kamuzik össze a 444ről átvett cikkeiben

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,csak a szííííppuuu,,,,,,,,,,mindig a sziiiipuuuuuuuu

Na nem mintha Orbán nem hazudna amikor nagy győzelemről hadovál, ők se erre számítottak

csakhogy hiába kamuzik mind2, van egy különbség köztük: Orbán 2022ig miniszterelnök lesz, méghozzá Jobbikmentesen, csoda kéne hozzá hogy ne ez történjen.

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.10.03. 07:10:02

@dont be such a jew: Jas, Orbán állítólag amúgy is lepaktált Merkellel szép csendben. Megkapja Paks2 a zöld utat + a másik gigaberuházást a kínai pénzből épülő észak-déli logisztikai gyorsvasútvonalat is támogatnák a németek, cserébe Orbánnak kevesebbet kéne hangoskodnia a migrik ügyében.

A csehek és a szlovákok is kaptak valamit, meg is változott a komjunikésön.

Szóval annyi történt, hogy 15 milliárdból van egy reprezentatív közvéleménykutatás, amiből vuktor tudhatja, hogy még akár a 2/3 is összejöhet, ha szépen elkezdi jövőre az osztogatósdit.

Pop40 2016.10.03. 07:59:15

@szaszo71(D):
A kettő egy és ugyanaz. A nem szavazók is Merkel muttiról meg az agyréméről szavaztak, ha nem is esett le nekik.
Talán nem mondok újdonságot azzal, hogy pártokra/kormányra vonatkozó szavazás legközelebb 18-ban lesz.

Igen, a terrorista leszarja. De ettől még remekül rá lehet húzni az ilyen cselekményeket utólag azokra a pártokra, akik elég barmok voltak ahhoz, hogy ne ítéljék el időben az illegális migrációt.
A fidesz elég gátlástalan ahhoz, hogy megtegye, a hülye baloldal meg ebben a spéci esetben meg is érdemli majd.

Pop40 2016.10.03. 08:02:03

@Larry Silverstein:

"mikó nem érdemelték meg?"

Nos, mikor a fidesz vádol másokat pl lopással, az enyhén szólva világröhej még akkor is, ha amúgy valamilyen mértékben az adott illető is rászolgált.

A számításodra meg ne nagyon vegyél mérget. :-)

mthrfckr 2016.10.03. 08:07:51

egyébként valaki értelmezte már a kérdést magát, hogy miről szól?

„Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”

tehát ha visszajön mocskosgyurcsány uralma (vagy egy leszármazottjáé), akkor bekötelezőtelepítheti a migránsokat! :D

dr. mesterséges színezék 2016.10.03. 08:29:41

@jágör68: Jaj, soha többé nem láthatom Langley szép falait!? :(

dr. mesterséges színezék 2016.10.03. 08:31:18

@Pop40: "Nem fogják a magyarokat meg a lengyeleket semmiféle brexit után hazaküldeni"

Legfeljebb ha agyonverik egyiket-másikat.

Pop40 2016.10.03. 08:42:20

@dr. mesterséges színezék:

Ez benne van.
Ezt is meg lehet köszönni a drága Merkel Muttinak.

Mert hogy azt a nagyon szűk többséget, amivel győzött a brexit, az hozta össze, hogy az angol nyugdíjas leesett arccal bámulta a Calais-t ostromló arab hordát, az hótziher. Gondolom, üveges szemmel néztek maguk elé, hogy ezek akarnak Angliába bejönni?

Bevallom, valahol rejtetten meg is értem őket, hogy sokan közülük ezek után úgy voltak vele, hogy ha ez az eu, akkor ebből nem kérnek. (még ha a kilépéssel sikerült is a lehető legnagyobb baromságot csinálniuk.)

dr. mesterséges színezék 2016.10.03. 08:48:00

@Pop40: Biztosan úgy van, hogy a Közel- és Közép-Keletiekkel évtizedek óta együtt felcseperedő angol lámlenge azért üti agyon a lengyelt, mert ránézésre összekeveri a Calais-i hordával és nem azért, mert a vérgőzös tahónak sehol a világon nem ok kell, hanem ürügy, amit megkap ott is, mint ahogyan itt.

Pop40 2016.10.03. 10:00:21

@dr. mesterséges színezék:

Keversz 2 fázist, a szavazást megelőző, és az azt követő időszakot.

Amit írtam, az a szavazást megelőző időszak volt.

Lezajlik a szavazás, kilépnek. Erre természetesen nagyon belelkesül a mindenhol jelen lévő széljobb, hogy na, most jött el a mi időnk. Ők aztán már persze azt ütik, aki épp akkor szembejön. Ha arab, arab, ha lengyel, lengyel. Egyetlen kitétel, hogy a {nemangol }-halmazba tartozzon az illető.

Azt meg megszokhattad volna már, hogy a balhés csürhék általában sose a hasonló balhés csürhébe kötnek bele, hanem valami gyenge, magányos személybe. A kigyúrt, kopasz neonácik itthon se a kigyúrt, kopasz cigányokkal erősködnek, és vica versa.

Sarakawa 2016.10.04. 15:58:59

@szaszo71(D):
"Kicsit erőltetett", de más a kontextus. (Azért ha román nemzetiségű vagyok és Magyarországon élek, nyugodtan mondhatom, hogy "mi románok".)
Másrészt: háttérben lehetett hallani az angol mondatokat, Muci jól fordított.
Egyébként meg jártam jónéhány iszlám országban, meglehetősen sok arabbal találkoztam a nem arab országokban is. (Gyakran csak a beszédjükből jöttem rá, hogy "nem helyiek".)
Az azóta történtek -úgy tűnik- igazolják a Muci-féle "teóriát".

bloggerman77 2016.10.04. 19:16:18

És a menekültek elindultak a magyar határ felé.
index.hu/kulfold/2016/10/04/menekultvalsag_szerbia_belgrad_tuntetes/
Coki Comment:com
süti beállítások módosítása