Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Le lehet közvetíteni egy úszó előfutamot a nyertes megemlítése nélkül? Az MTVA-n le hát!

2016. augusztus 07. 00:51 sixx 229 komment

Női 100 pillangó, előfutam olyan versenyzőkkel, akik a klasszikus olimpiai eszményt testesítik meg, nem fognak nyerni semmit, csak a részvételért jöttek, meg hogy a hazájukat képviseljék. Köztük egy 18 éves szír menekült lány, Yusra Mardini, aki elmenekült Damaszkuszból, majd Törökországból átúszott a görögökhöz, most pedig a menekültek csapatában indul az olimpián, tetszik tudni abban, amiben mindenkinek menekülnie kellett otthonról, mert nem akarta, hogy rágyújtsák a házát vagy valami hasonló.

Mardini leúszta a futamot, az eredménye a továbbjutáshoz nem volt elég, de a futamgyőzelemhez igen. Ezt onnan tudjuk, hogy a sajtó megírta, és a képernyőn látta az ember, már ha odafigyelt, hogy melyik pályán úszik, mert Ifj, Knézy Jenőnek tökmindegy volt, mi történik a képernyőn. Azt ugyan felsorolta sietve kik vannak a futamban, de Mardinit kihagyta, ahogy azt is, melyik csapat színeiben indul, és azt is leszarta, ki nyeri a futamot - be sem mondta, tudomást sem vett róla.

És most itt nem is azzal van a legnagyobb baj, hogy a nyertes éppen egy otthontalan csaj, akiről legalább azt el illett volna mondani, hogy mit/kit képvisel itt, hanem azzal, hogy ha sporteseményt közvetítünk, azt csináljuk rendesen. (via)

A videó ergya hang- és képminőségéért elnézést, ismerkedem a Linuxszal, de még nem szeretjük egymást. 

frissítés: A videót az MTVA kérésére eltávolítottuk.

Címkék: mtva bravó rio2016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 12:16:35

@igazi hős:

" Ha elmész szavazni, azzal a Fideszt segíted, mert érvényes lesz a népszavazás. Ha nem mész el, akkor talán nem az lesz. Ésszel otthon marad az ember. "

Elmész szavazni és beikszeled az igent, és a nemet, ezzel érvényteleníted a szavazást, de a sorok között azt is kiolvashatják hogy nem hiányzik európába az a több millió migráns akiket az EU-s állampolgárok fognak eltartani.
És mivel nem érvényes ez fricska a kormánynak.

burke 2016.08.07. 12:18:39

Kis nezi emberileg es szakmailag is nulla..szomoru,hogy szerepet kap a kepernyon,barhol is legyen az

monddazigazatmar 2016.08.07. 12:21:35

@vuvuzela importőr: Bocs ezen hangosan felröhögtem. Tehát te úgy képzeled, hogy miután mondjuk 3 évig elcsövezik valaki az állam pénzén, aztán "lecsendesedik" otthon, akkor majd rohanni fog haza építeni a hazát. Bravó.

fideszes Bróker kormány 2016.08.07. 12:22:27

@merkel, Európa gyilkosa:

na mi van újonc, beindította habonyárpi a legújabb fidesztálib nicket, aki a második hozzászólásában nem lacafacál, hanem visszamásolja a múlt heti propaganda kérdéseket?

Annak meg nektek fidiótáknak nem inkább örülni kellene, hogy Merkel Európa gyilkosa? Hiszen ti fidesztálibok Európa ellen szabadságharcoltok már 6 éve, hát akkor mit pityeregsz itt most, ha Merkel segít nektek Európát legyőzni?

Akkor már éltetned kellene Merkelt, nem?
Vagy ez már túl magas egy fideszes törpe agynak?

monddazigazatmar 2016.08.07. 12:26:09

@fideszes Bróker kormány: Oszt felétek a második meg harmadik generációs migráncsok az égbűl potyorognak? Vagy esetleg az első hullám szüli őket?
Ja, az megvan, hogy a regisztrált migráncs gyilkolászott? Meg hogy a robbantó is a ződhatáron jött be?
Az hogy is van, hogy egy szem rohadék lett felrúgva, egy sem lett megverve, de te ezzel példálózol, de ne vonjuk le általánosságokat abból, hogy néhány száz megtámad rendőröket, néhány tucat már gyilkolászott néhány ezer pedig molesztált.

2016.08.07. 12:28:05

@monddazigazatmar: Nem vagyok biztos benne, hogy 3 évig szükséges eltartani valakit, még a svédek is 2 éves képzést adnak nekik. De ha igen is, mivel nem állampolgárok, nyilván nem ők döntik el. Azt tudod ugye, hogy az enszes menekültstátusz nem azt jelenti, hogy állampolgárságot kapnak, hanem ez egy ideiglenes státusz?

Behaton 2016.08.07. 12:29:54

@szociál:

Mondja már meg valaki, hogy miért ilyen gyáva minden ellenzéki?
Miért nem lehet az igent, egyértelműen az igent bejelölni?

Miért mindig a sunnyogás megy?

monddazigazatmar 2016.08.07. 12:33:58

@fideszes Bróker kormány: Csak egy olyat idézz be, amikor bárki annak drukkolt volna a kormányból, hogy az eu megdögöljön.
Te olyan sötét vagy mint az éjszaka.

monddazigazatmar 2016.08.07. 12:38:22

@vuvuzela importőr: én ne tudnám?
sőt még azt is tudom, hogy a minap épp olyan gyilkolászott aki nem kapta meg a státuszt, ki kellett volna mennie, de baszott rá.
Mégis hogy az istenbe fogsz kizavarni kétmillió embert, akinek van 1-2 német állampolgár gyereke? Hány kitoloncolás volt eddig?

monddazigazatmar 2016.08.07. 12:40:26

@vuvuzela importőr: 2 éves képzést mi? A fele a saját anyanyelvén sem tud írni, de 2 év alatt megtanul svédül és leérettségizik, mi?

Taxman 2016.08.07. 12:41:32

@szociál: vasutas??? az veszélyes üzem! még összeengedne két vonatot a barom...

Neduddgi 2016.08.07. 12:46:11

Ránézhetett volna a monitorra, hogy mi a végleges pályabeosztás a jegyzeteihez képest, mert a kiírás (és a valós indulás) szerint
2 QAT Arakji
3 RWA Umurungi
4 ROT Mardini
5 GRN Cherebin
6 YEM Ba Matrak

Ehhez képest ifj. Knézy a
3 YEM Ba Matrak
4 GRN Cherebin
5 RWA Umurungi
6 QAT Arakji

rajtsorrendet mondta be. Eszemben sincs védeni, főleg, mert ha közben rá is jött, hogy hülyeséget beszélt, még a célba érkezéskor lehetett, sőt kellett volna korrigálni, de szerintem "simán" csak benézte.

2016.08.07. 12:48:53

@monddazigazatmar: ha csak az arabok gyilkolnának, jól állnánk. ekkora hülyeséget... a gyilkosokat szűrja ki a titkosszolgálat és küldje el vagy zárja be. Azt a néhányat el tudjuk tartani amíg tart a háború.
Googlezd ki magad a deportálási statisztikákat, mi köze van ennek bármihez? 15-ös statisztikát nem látok, 14-ben 169 000 embert deportáltunk euból.
Az érettségi még helybélieknek sem kötelező. Csomó munkához felesleges is. Miről beszélsz? Egyébként wiki szerint a szírek 86% írástudó, honnan vetted az 50%-ot?

NamelyViz 2016.08.07. 12:53:38

De hát ha már átúszott Görögországba, akkor nem menekült, hanem határsértő...
Ha viszont innen nézzük, menjen a bűnözők versenyére, oda való, az ingyenélő, hazaáruló ártatlanka.

Roxerkriszta 2016.08.07. 12:58:14

Gáz,hogy nem említették meg.Ennél már csak az nagyobb gáz,hogy titeket ez jobban érdekel,mint a két magyar arany!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 12:59:14

@Behaton:

" Mondja már meg valaki, hogy miért ilyen gyáva minden ellenzéki?
Miért nem lehet az igent, egyértelműen az igent bejelölni?

Miért mindig a sunnyogás megy? "

Megsúgom a Viktor magasról leszarja kik jönnek európába, nem véletlenül osztja szét a letelepedési kötvényeket a gazdag külföldieknek, tőle lehet az összes Ted Bundy, vagy IS tag, csak pénze legyen.
Eladósítja az országot, szét lopja, és egy ilyen migráns kérdéssel akar megint győzni 2018-ban.
Az viszont felháborító hogy az ellenzéki politikusok Merkel aggyal gondolkoznak, ennyire nem lehetünk liberálisak ha európa jövőjéről van szó, mert lassan európát átlehetne nevezni Közelkeleteurópának.

monddazigazatmar 2016.08.07. 13:09:05

@vuvuzela importőr: Mondjuk az osztrák felmérésekből?
Nem, nem deportáltak. Annyinak utasították el a kérelmét. Aztán azok hol is vannak? Ahol éppen akarnak.
Na, mesélj, mire jó egy arabul beszélő, a nyelvet nem ismerő munkás! De tényleg, még a betűik is mások, szóval kb. ott kezdheted a tanítattásukat mint egy 6 éves gyereket.

"Ha csak az arabok gyilkolnának" ööö. anyád. Mesélj, ki robbantgat még? Hogy lehet összehasonlítani azt, hogy Ricárdó szerelemféltésből megbicskázza Lalit azzal, hogy allahakbározva védtelen és tök ártatalanokra támadnak? Egyébként, ha ég a konyha akkor felgyújtod a nagyszobát is? Mert a logikád alapján nyilván ezt kéne tenned. Van itt gyilkosság is meg nemi erőszak is, hát engedjünk be még egy rakatot.
Mutass statisztikát, hogy az egymillió menekültből hány dolgozik! Egy éve németben vannak. 54? höhöhö

Behaton 2016.08.07. 13:13:15

@szociál:

Akkor ezek szerint van véleményed.
Miért nem szavazol a szerint?
Miért nem vállalod fel?
Szavazz a szerint és ez egy üzenet a politikusoknak, oldaltól függetlenül.
Elég a sunnyogásból, a kétértelmű beszédből.
A szavazó végre elkezdhetne úgy működni, ahogy a nyugati demokráciákban szokás.

monddazigazatmar 2016.08.07. 13:15:33

@szociál: Nem zavar kedves seggfej, hogy a letelepedési kötvényeknél legalább egy kibaszott útlevelet meg erkölcsit elkérnek a jelentkezőktől?

tjunior 2016.08.07. 13:17:09

Nem mintha védeni akarnám a köztévét, de Crazy jr olyan fogalmatlan az úszáshoz meg úgy majdnem minden sporthoz, hogy simán csak nem vette észre. Tegnap is összekeverte 100 pillangót a 200al, a versenyzők nevét nem tudja kimondani, Cordes, nála Korc a sort lehetne folytatni nagyon sokáig. 100szor inkább azért kellene elővenni a köztévét, hogy ezt a seggnyaló idiótát betolják mindenhova.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 13:17:56

@monddazigazatmar:

Naív fiú, erkölcsi :)))))
Csak a gempa számít Habonyéknak.

bélakirály 2016.08.07. 13:22:14

@monddazigazatmar: Breivik meg a német pilóta is arab volt. A szállásokat is arabok gyújtották fel nyilván németeknél, az angol képviselőt is migráns késelte halálra.
Mondom az igazat: te egy szerencsétlen, ostoba féreg vagy.

dunántúli gyerek 2016.08.07. 13:22:48

@belert: Szerintem még soha nem szavaztak migránskvótákról, úgyhogy nem tudom honnan veszed h többbségi szavazás van róla.

monddazigazatmar 2016.08.07. 13:23:10

@szociál: Ó hát persze. Habonyozzunk egy kicsit!
Tehát aki beadja a papírjait, útlevelét, erkölcsit, letesz 70 millát az nem jó. Mert az biztos gonosz ember és majd jól el kell tartanunk. Bezzeg aki papír nélkül jön, egy fillérje sincs, se szaktudása az jó, mert fellendíti a gazdaságot. Meg mert akad olyan is köztük aki tud úszni, és az olimpián 41. helyezett lesz.

dunántúli gyerek 2016.08.07. 13:32:39

@vuvuzela importőr: Hát, nem. Aki beözönlik arról nem tudjuk hogy menekült-e. A nagyobb részük nem is szír az EUba érkezőknek, és a azírek nagy része sem az EUba jön.

A bécsi vascsöves nigró meg ki volt utasítva 2 éve mégis Bécsben élt. Ezeket a problémákat meg is lehet spórolni azzal hogy a 99%-uk kérelmét élből elutasítjuk.

dunántúli gyerek 2016.08.07. 13:44:43

@vuvuzela importőr: 'ha csak az arabok gyilkolnának, jól állnánk. ekkora hülyeséget... a gyilkosokat szűrja ki a titkosszolgálat és küldje el vagy zárja be.'

Csak tavaly jött 1 millió migráns Németországba. Eddig 300ezernek csinálták meg a papírmunkáját, a bevándorlásiak teljesen le vannak terhelve. Addig is az ottlétüket meg kell oldani. Amíg nincs meg a papírmunka, addig nem dolgozhatnak legálisan. Én nem bíznék a titkossszolgálatban, ha még lepapírozni sem tudák őket.

Németországnak tényleg nagyon kelleni fog a munkaerő, és ezt egy lehetséges megoldásnak gondolta a kormányuk, de már becsukták a kaput, és adnának belőlük másnak is. Az elit egy részének a nyomására ilyet léptek, de a költségeket az adófizetőknek kell állni.
Nem lenne praktikusabb(a német adózó szempontjából), ha a munkkaerő - közvetítő cégek települnének ki a török menekülttáborokhoz (3 millió szír), lefolytatnák a kiválasztást, és a nyerőknek adnának feltételes letelepedést?

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2016.08.07. 13:45:50

Hogy adásban milyenek, őket minősíti, de az konkrétan a zsebünkre megy, amit a reklámblokkban csinálnak. Ha már év 80+ milliárd forintunkban van ez a szarság, az olimpia alatti értékes(?) reklámidőt ne a suttyó propagandájukkal töltsék meg.

NamelyViz 2016.08.07. 13:48:23

@bélakirály:
1. Akiket írtál, melyik gyilkolt azért, mert az áldozatai más vallasuak voltak?
2. Tehát az, hogy ha itt is vannak gyilkosok, akkor az elég ok arra, hogy behozzunk olyanokat, akik bizonyítottan vallási fanatikusok, és bevallottan az a céljuk, hogy kiirtsanak minden más vallásút. Szerintetek.
Ui: te hányat fogadtál be?

2016.08.07. 13:52:58

@dunántúli gyerek: Nem. Kevered a szezont a fazonnal. Az bevándorlás üzlet, én menekültügyről beszélek, amikor azért segítsz valakin mert az élete veszélyben forog. A kettőt nem lehet egyben kezelni mert teljesen más az indok amiért csinálod.

Dr_utcai_arcos 2016.08.07. 13:57:19

A Helsinki gittegylet unatkozó propagandistái meredten figyelték a tv-t, hogy mibe is lehetne belekötni. Most az ő híreivel mindenki végighaknizza a a netet. Valami izgi sztori nem volt a Blikkben vagy a Borsban?

dunántúli gyerek 2016.08.07. 14:08:46

@vuvuzela importőr: Az élete egy csomó embernek veszélyben forog. Csakis a magyarok dönthetik el, hogy ezek közül kiket fogadnak menekültként.

- fogadtuk a görögöket a polgárháborújuk után, és a délszlávokat is
- ukrajnában is eszkalálódhat a helyzet és ott magyarok is vannak

- ha az EU szerint másokat is fogadnunk kell, amikről ők eldöntik hogy menekültek-e, aztán ők kiválogatják a legalját nekünk, akkor ki kell lépni az EUból

bbwd 2016.08.07. 14:11:06

@vuvuzela importőr: jól mondod, az élete veszélyben forog, tehát menekültnek minősül az első biztonságos országig...
ami törökország

onnantól kezdve már nem menekültstátuszban van, hanem gazdasági bevándorló

egyéb kérdés?

2016.08.07. 14:19:12

@dunántúli gyerek: ezzel az erővel Nyíregyháza is kiléphet ha nem tetszik, mit döntenek itt. Az EU-s döntéshozatalban pont úgy bent vagyunk mint az országosban.
@bbwd: Szerinted tényleg az a megoldás, hogy 1 ország fogadja be az összeset lényeg, hogy ne mi legyünk azok? Te biztos az az ember vagy aki elmegy a tömeges baleset mellett is, oldja meg más...

dunántúli gyerek 2016.08.07. 14:20:47

@vuvuzela importőr: Az EU nem szövetségi állam, letelepedési ügyekben a neve kuss.

fotelfasiszta 2016.08.07. 14:29:22

Szerintem lőjjük le, akasszuk fel, belezzük ki, álltsuk fahoz, sőt még a kurva anyját is. De netán a pék rakja meg. Amúgy meg: hvg.hu/sport/20160807_Knezy_magyarazza_miert_nem_emlitette_a_menekult_uszo_sikeret

bbwd 2016.08.07. 14:41:26

@vuvuzela importőr: "Szerinted tényleg az a megoldás, hogy 1 ország fogadja be az összeset lényeg, hogy ne mi legyünk azok? "

nem, legyenek azok az országok, amelyek vallási, kulturális, gazdasági és egyéb szempontok alapján ezt a legkisebb probléma nélkül megtehetik

ismersz ilyeneket? segítek: Szaúd-Arábia, Bahrein, Kuvait, EAE, Malajzia, Indonézia stb.
Törökországot, Jordániát és Libanont azért nem említem, mert ott valóban sok menekült van

miért pont Németországba vagy Finnországba akarnak ezek az emberek eljutni? miért nem Kuvaitba? Vagy a szaúdiakhoz? na?

elfogadod 2016.08.07. 14:46:12

Sixx, ha elmondod, mit használtál Linux alatt a videó elkészítéséhez, akkor adok tanácsot. Várom a prividet.

Csaba Szikora 2016.08.07. 15:08:10

Remélem aki látta mindenki tud olvasni,és ezt a fantasztikus képességet tudta kamatoztatni a futam végeztével.

bélakirály 2016.08.07. 15:24:26

@NamelyViz: Pont annyit, ahány méter kerítés épült a te pénzedből.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 15:28:04

@monddazigazatmar:

Látom egy kicsit szelektíven olvasol, én se örülök a rengeteg bevándorlónak, csak ti ezt a szavazást túl dimenzionáljátok, szerinted Viktort érdekli hogy egyre kevesebb a Magyar itthon ?
Hol érdekli, béremelés helyett inkább hoz be kelet európából vendégmunkásokat, ne hogy már a Magyar kitudja fizetni a rezsit és a lakbért és kicsit felzárkózzon az EU-s fizukhoz.

dunántúli gyerek 2016.08.07. 15:45:26

@szociál: 'szerinted Viktort érdekli hogy egyre kevesebb a Magyar itthon ?'

- szerintem igen. Ezért van a státusztv., ezért van a CSOK és a családtámogatás, fele SZJA.

A szociktól meg kaptak a családok egy faszt a seggükbe.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 15:55:39

@dunántúli gyerek:

Óóóóó...értelek, szóval ne emeljék az orvosok, nővérek bérét, ne invesztáljunk pénzt az egészségügybe, építsünk belőle kisvasvasutat, Márekáná stadiont Felcsútdobozibivalybaszvánfalvára mert apa ott nevelkedett.
Költöztessük királyunkat a várba, mindent toljunk a seggük alá, nekünk elég ha napjában többször eléjük térdelünk szopás célzattal.

dunántúli gyerek 2016.08.07. 16:04:37

@szociál: Olyan béremeléseket sosem látott az egészségügy, mint ami az utóbbi 2 évben volt.

mno.hu/belfold/egeszsegugy-tizmilliardos-plusz-az-alapellatasra-1212642

És igen, nyilván kell is, megérdemlik.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 16:05:00

@dunántúli gyerek:

És ne szocizzunk, a szocik voltak az Olsen banda, mert keveset loptak és szarul, Viktorék meg az Danny Oceanék (ami a nagyságrendeket érzékelteti), csak azzal a bibivel hogy mindenki látja mit lopnak és hogyan, és még röhögnek is rajtunk.
Ellopni egy kiflit egy kisboltból, vagy kirámolni a Bond Streeten egy Tiffanyt, nem egy kalap alá vehető.

maradjunk itt, ezen a helyen 2016.08.07. 16:10:04

@dunántúli gyerek: Ne haragudj, de ez parasztvakítás. még talán az is jobb, ha inkább nem adnak semmit (mert tény, amit a maszop művelt, az nagy 0 volt...). Mivel a felsoroltak (persze a státusztv kivételével) úgy lettek kialakítva, hogy a keresethez igazították, ezért az érintettek jó része számára meglehetősen igazságtalan a rendszer. Mit csináljanak? Hát kimennek külföldre, sokkal jobban megélnek. (Nem egy kiskeresetű, sokgyermekes ismerősöm volt kénytelen erre az útra lépni...) A tehetősebbek, jobban keresők, akik arányaiban többet is kapnak az általad felsorolt kedvezmények és gazdasági lehetősége asztaláról, szintén kimennek, mert ott még emellett is többet kereshetnek. Ha van pénz, akkor még több kell. Ennyi, kb. :-(

dunántúli gyerek 2016.08.07. 16:10:42

@szociál: Te hülye vagy? Magyarázd ezt el nekem a fele SZJA-mal vagy az orvosoknak, jó?

Mi közöm nekem a többihez, mit érdekel az engem hogy Orbán meg a szocik mennyit lopnak a te véleményed szerint?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 16:18:19

@dunántúli gyerek:

Vedd már észre hogy több gempa kell az egészségügybe, ez csepp a tengerbe.
Ha kicsit is érdekelné őket akkor nem egymás zsebét tömnék ,de az nem biznisz ,mert akkor nem egymás zsebét tömik.

dunántúli gyerek 2016.08.07. 16:46:00

@szociál: Igen több kell és a fent írtak miatt 2018ban megint Orbánra szavazok hogy ne essen szét az egészségügy. Tudsz követni?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 16:55:48

@dunántúli gyerek:

Ne essen szét??? :)

Hol élsz te?

Kórházakat egyesítenek mert nincs munkaerő,nem lesz orvos 18-ra ha megint ezek nyernek.
Találd ki miért Fideszes kancellárokat tettek az egészségügyi és az oktatásügyi intézmények élére?
A spórolás a lényeg Vityáéknak, hogy a beteg vigye a lázmérőt.

szdan 2016.08.07. 16:55:57

Nem mintha nem lenne egy hatalmas kamu ez az egész "menekültcsapat" - emberek akiknek egy egészséges világban börtönben lenne a helyük, ehelyett hála a kretén liberális csürhének, olimpián parádéznak...

dunántúli gyerek 2016.08.07. 16:57:42

@szociál: 'Kórházakat egyesítenek mert nincs munkaerő' - tényleg?

'Találd ki miért Fideszes kancellárokat tettek az egészségügyi és az oktatásügyi intézmények élére?' - mert a fidesz nyerte a választást?

Balu7979 2016.08.07. 17:01:55

@igazi hős: Szarok rá kit segítek.12 évig éltem Németországban,így tudom,hogy nincs szükségünk ezekre a kártékony jövevényekre.Van 1 millió semmirekellö állampolgárunk,akik igen szaporák.Nem kérünk még púpot a hátunkra.Ha te kérsz van több ötletem,hol élvezheted a mihasznák társaságát.

Batkaa 2016.08.07. 17:02:34

Sixx, odakented így, ilyen szar hanggal a videót, de rendben, kínlódtok a technikával, ezt meg lehet érteni - Rióban is kínlódnak a technikával, azt is meg lehet érteni vagy nekik nem jár ennyi?!

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.07. 17:25:31

@Batkaa: kiraktuk az mtva válaszát, nem?

Emzé Periksz 2016.08.07. 17:26:30

A cikk bravúrosan leleplezi a köztévé idegengyűlöletét!

monddazigazatmar 2016.08.07. 18:29:45

@szociál: Egy picit olvassál már ennek utána. Az eü legnagyobb baja pont az, hogy túl sok a kórház, az elviszi a pénzt, azt is benntartják aki egynapos sebészettel el lehetne látni.
Pont az a baj, hogy túl sok a kórházi ágy, és hogy az TB kialakítása miatt az orvosoknak is az az érdeke, ha minél több napot tölt ott a beteg.
Tényleg olvasgassál utána, kezdd az indexen az orvosbárós cikkel.

vajdasagi 2016.08.07. 18:29:49

@viragildi: Nincs ebben semmi érdekes. A kormány a plakátjaival a gyűlöletet szítja. És még ők akarják magukat keresztényeknek is mutatni (hazudni). Ugyanolyan távol vannak a kereszténységtől, mint a jobboldali értékektől.

Az meg, hogy az olimpliai közvetítések szüneteiben is ezt teszi, az meg gyomorforgató.

Pop40 2016.08.07. 18:32:21

@Kolompár Lólé: Ezt nekem fölösleges részletezned, kb hasonlót írtam magam is:-)

lorenzo 2016.08.07. 18:39:56

@Kenicsiro: ez nem menekültsimogatás, hanem egyszerűen nem értünk egyet azzal, hogy 80 milliárdért a mi pénzünkből menjen a faszom gyűlöletkeltésre...
és a sport az egy olyan dolog, aminek van ez a sportszerűség nevű mellékhatása, tudod...
ezt én úgy érzem, mintha az 1984 zajlana a saját szemeim előtt
(tehát a lipsigeci belelátja a nemzethalált)

ha 2018-ban is ez lesz, megint eggyel kevesebben leszünk...
már 2x igértem, de most meg fogom tenni
igen, lehet elmúltnyócév, "meg lehet tenni, el lehet menni"...gyerünk, csináljuk meg...
féééééregség...

dunántúli gyerek 2016.08.07. 18:43:05

@lorenzo: '80 milliárdért a mi pénzünkből' - ezt a számot honnan vetted?

2018ban is ez lesz, nem is ballibek, az tuti. Pakolhatsz.

cseplin 2016.08.07. 19:43:31

Gratulálok,fantasztikus,lényegre törő cikk.
Sikerült megragadnia a tegnapi nap legfontosabb hírét.
Mivel a folyamatos gyűlölködés miatt bizonyára lemaradtál a tegnapi nap általam legfontosabbnak tartott híreiről,így elmondanám neked,hogy szombaton két aranyérmet szerzett a magyar csapat az olimpián.Ezzel az első napot követően a másodikok voltunk az összesített éremtáblázaton.
Azt tanácsolom neked és a hozzád hasonlóknak,hogy ne szurkálódjatok,inkább szurkoljatok!

mgdé 2016.08.07. 19:54:24

@Timotiyong: Ha netán - csak a példa kedvéért - mondjuk Romániában véres, a civileket sem kímélő, sőt ..., sokoldalú polgárháború lesz, te a román, a magyar, a cigány, a szász, a bolgár vagy a szerb oldalon fogsz harcolni? A katolikusokén, az unitáriusokén, a görög katolikusokén, az orthodoxokén vagy a reformátusokén? Ha teljesen véletlenül nem a román ÉS orthodox oldalon, akkor vajon te román színekben indulnál-e az olimpián? Kérdezem ezt úgy, hogy sokkal-sokkal inkább a kurd pesmergák vagy az alaviták köré gyűlő kis népeknek és kis vallásoknak szorítok - hogy túlélhessék !, lévén nem kívánom nekik a törökországi örmények vagy a kis-ázsiai görögök sorsát (akik ugyebár elűzetésük vagy legyilkolásuk előtt bizony évezredekig(!) éltek ugyanazon helyeken, az ősi szülőföldjükön(!)) -, mint az ISIS-nek vagy az al-Kaida -ista Al-Nuszra -nak, vagy Szaúd-Arábia valamelyik aktuális harci (bér)szervezetének, vagy épp a Hezbollahnak meg az iráni Forradalmi Gárdának.

(S esetleg ismerkedj az alábbi fogalmakkal: szunnita, síita, alavita, jazidi, drúz, kopt, kaldeus, arab, kurd, turkomán, asszír, stb., stb., stb.)

Szólj majd, ha túl vagy az első leckén.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.07. 20:15:42

@cseplin: te direkt tolod fullba a kretént?

cseplin 2016.08.07. 21:17:32

Értem én,hogy a nagyközönséget ki kell szolgálni és mindenre rá kell cuppanni ami néhány klikket eredményez, de olyan dolgokat látni, amik nincsenek ott, elsősorban a spiritiszták dolga,nem egy újságíróé,bloggeré.
Knézy egy kedvelhető és utálható figura egyben de azt gondolni,hogy a kormány megbízásából tevékenykedik úgy ahogy,mint egy pártkatona,szerintem elég beteges dolog.
Ezért is használtam az előző hozzászólásomban a gyűlölködés szót,mivel véleményem szerint az ilyen uszító írások csak és kizárólag a gyűlöletkeltésre,ill. annak szinten tartására alkalmas.Még akkor is ha te ezt kikéred magadnak.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.07. 21:20:55

@cseplin: baszki, mutass rá, hogy a posztban, _hangsúlyozom_, a posztban leírtak közül mi nem volt igaz. volt előfutam? volt. indult rajta egy menekült? igen. bemondta a nevét a szpíker? nem. nyert? igen. akkor mondta? nem. leírtam a posztba, hogy elsősorban szakmai szempontból aggályos a dolog? igen.

valóban fullba' nyomod a kretént.

cseplin 2016.08.07. 21:36:38

Látom nagyon a szíveden viseled a menekült válogatott ténykedését az olimpián de akkor is ilyen elánnal tiltakoznál a szakmaiság védelmében ha mondjuk egy Arubai versenyzővel történt volna meg ugyan ez?...ugye,hogy nem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.07. 22:02:08

@monddazigazatmar:

Ez elképesztő, rohadt kórházak viszik a pénzt, rohadjon meg az a sok beteg is, faszért betegek ?
De van egy jó ötletem, minden faluba húzzunk fel egy 20 ezres stadiont, attól pirospozsgás arcú boldog emberekkel fogunk találkozni lépten nyomon.
Olvass utána mennyit költöttek/költenek stadionokra .
Roskadásig tömve vannak mióta felépültek.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.07. 22:15:51

@cseplin: arra válaszolj, amit kérdeztem. megvádoltál valamivel, válaszoltam, de te csak lapítasz, mint szar a fűben, mert nyilvánvalóan el sem olvastad a posztot, csak jössz ide a szádat jártatni.

cseplin 2016.08.07. 23:19:13

Elolvastam a posztot természetesen.
Szakmailag valóban hibázott a Knézy,ez egy percig sem vitás.
Ha sportszerető és azon belül úszás kedvelő ember vagy,akkor pontosan tudod,hogy az előfutamok legelején olyan sportolók úsznak,akiknek több esélyük van belefulladni a medencébe,mint bejutni a legjobb 16 közé.Alig ismert,kis országok versenyzői úsznak önmagukért és a hazájukért.Az olimpia egyedülálló szellemiségének és nagyszerűségének köszönhetően lehetnek csak itt az olimpián,és nem a tényleges teljesítményük okán.
Szomorú vagy sem de ezekre a versenyzőkre senki sem kíváncsi,nem kapnak akkora figyelmet mint eredményesebb versenytársaik.Ezt a kommentátorok is pontosan tudják szerintem.Ilyenkor a legtöbb kommentátor szerintem a későbbi futamok esélyeseinek adatait böngészi a statisztikákat keresgéli itt-ott.Felkészül,hogy kiszolgálja a nézőket,akik nem az ismeretlen, úszni is alig tudó versenyzőre kíváncsi,hanem az esélyesekre,a saját országának a versenyzőire.
Nem tartom olyan nagy hibának,hogy nem lett megemlítve a futam győztes neve.Ebből nem kéne világbotrányt csinálni, mert nem az.
A 18 éves Yusra Mardininek sok sikert kívánok,remélve,hogy még sokat halljuk a nevét és nem csak azért mert egy szeleburdi kommentátor megfeledkezik róla.

cseplin 2016.08.07. 23:23:00

A politikát kérlek teljesen felejtsük el pár hétre, mert ez teljes mértékben ellenkezik az Olimpia szellemiségével és mellékesen az enyémmel is :)

L.A.M. 2016.08.07. 23:51:49

Sajnos, úgy néz ki, Knézy igazat mond - bár a teljes egészet nézve ez nem sokat javít a helyzeten.

Ha megnézitek/meghallgatjátok a felvételt, azt látjátok, hogy a hármas pályára mondja azt, aki a hatoson úszik, a négyesre az ötöst, az ötösre a hármast és a hatosra a kettest, és nem mondja a négyesen úszót. Mivel a pályákat az úszásban úgy osztják ki, hogy a legjobb idővel kvalifikált kerül a négyesre, a második az ötösre, a harmadik a hármasra, majd hatos, kettes, hetes, egyes, nyolcas jön, így valójában az történik, hogy mindenkit eggyel jobb pályára mond, mit a valóság. Az ötödik idővel kvalifikáltat negyediknek, a negyediket harmadiknak, a harmadikat másodiknak és a másodikat elsőnek. Az elsőt meg nem mondja.

Így úgy tűnik, nem hazudik, amikor azt mondja, rossz rajtlistát kapott, amin nem volt rajta Yusra Mardini neve, aki (ezek szerint) az eredeti rajtlistán a második futam nyolcas pályáján lett volna. Igazából az lenne perdöntő, hogy ott mit mondott volna - azt viszont tényleg nem közvetítették, mert közben Verasztó és Gyurta Gergely nyilatkozatát adták. Azt meg végképp nem tudjuk ellenőrizni, hogy a helyszíni monitorja valóban elromlott-e. Szerintem egyébként pont azért kezd Szilágyi Liliánáról beszélni, mert látja, hogy eggyel többen vannak a vízben, mint a listán és fogalma sincs, mi történik.

A rossz rajtlista oka meg valószínűleg az volt, hogy öt orosz úszó az utolsó nap kapta meg a rajtengedélyt, miután a sportdöntőbíróság eltörölte az eltiltásukat. Közülük az egyik (Lovcova) ebben a számban indult. Így mindenki eggyel hátrébb került, a szír lány a második futam nyolcas pályájáról, az első futam négyesére.

Ezzel nem védeni akarom, mert ahogy reggel írtam, Knézy annyira felkészületlen, egyben irritálóan nagyképű, hogy élvezhetetlenné teszi a versenyeket. Amúgy mivel a grenadait a GRN alapján grönlandinak mondja, ismerve a legendás felkészületlenségét, szerintem jó rajtlistával se tudta volna értelmezni, hogy milyen ország a ROT. Jellemző, hogy még utólag se jött rá, mi okoz(hat)ta a zavart.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.08.07. 23:59:03

@Ironhide: "Tudod itt is voltak hős orosz katonák, akik 56-ban a magyarokat lőtték és gyilkolták. Most megint kell szeretni az oroszokat?"

44-ben meg a németek lőtték és gyilkolták a magyarokat. Őket pedig kötelező szeretni, de legalábbis engedelmesen lefeküdni nekik. Hagyjuk a történelmi távlatokat, mert értelmetlen vele példálózni.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.07. 23:59:18

@cseplin: na pont ezert neztem meg az amerikai NBC kozvetiteset. Nem ilyen volt.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.08.08. 00:15:45

@cseplin: @L.A.M.: Korrekt hozzászólások.

@sixx: A stílusod alapján nem a posztolónak, hanem a kötekedő trollnak hinnélek.

Az M4 Sport csatornát (visszatérően) MTVA-nak hívni ugyanolyan eltévelyedés, mint ha az RTL Klub valamelyik kommentátorának hibáját egyenesen az RTL Group hülyeségeként tüntetnéd fel.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.08. 00:22:25

@Androsz: majd pont a te véleményed fog érdekelni.

elemes 2016.08.08. 08:38:08

@sixx:

mondok egy másik értelmezést :-)

1. utálod orbánt, fideszt, mtva-t, meg minden vazallusukat.
2. ha valamit úgy csinálnak, ami nem passzol a te értékrendeddel, azt elítéled
3. szándékos gaztettnek tartod azt is, ami tévedés
4. még akkor is, ha nem tévedés, hanem technikai hiba és/vagy a szervezők hibája
5. amikor ez kiderül, nem veszel vissza az arcodból

miért is jobb ez, mint amit orbánék csinálnak....? :-))))))))))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.08.08. 08:39:54

@cseplin:

" A politikát kérlek teljesen felejtsük el pár hétre, mert ez teljes mértékben ellenkezik az Olimpia szellemiségével és mellékesen az enyémmel is :) "

Akkor szólj a főninek hogy ne adjon be két futam között Üzenjük Brüsszelnek propaganda reklámot, tudjuk sokan nézik az olimpiát, ezért is itt erőltetik, de ezek után már az se fog üzenni Brüsszelnek aki elhatározta hogy októberben fog nekik üzenni :)

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2016.08.08. 08:46:28

@Behaton: Például azért, mert meggyőződésem, hogy menekültek befogadását SZIGORÚAN NEM SZABAD tagállami hatáskörben kezelni. Ahogy a széndioxid-kvótát sem, by the way.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.08. 08:51:43

@elemes: ha neked ebbol a posztbol ez jott le, akkor nem art kezeltetni a paranoiadat.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2016.08.08. 08:53:21

@cseplin: My dear idiot.
Ha már közvetítik, értsd: *KÖZVETÍTIK* a futamot, akkor mi a fészkes fenéért csinálnák, ha nem azért, hogy bár a győztes nevét megemlítsék? Mert épp nem volt Windows háttérképük és tettek egy háttérvideót? Vagy a vágó is aludt, aki pont berakhatott volna egy migránsellenes hirdetést erre a 2 percre?

gvbsdrhw 2016.08.08. 11:46:15

haha de rohadt kegyetlenül hihetetlen módon szánalmas !!!
mármint a balib oldal

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2016.08.08. 12:13:26

@gvbsdrhw: Ja, szerinted szakmai az, hogy se kép, se hang, de mi vakon közvetítünk, és csak akkor valljuk be, hogy gikszer volt, ha kínos botrányba keveredünk emiatt? Gyere már, magyarázd el, hogy ki is a szánalmas ebben a sztoriban.

gvbsdrhw 2016.08.08. 12:26:38

pl te.
mert felfújod.
ha ausztrál versenyzővel lett volna ugyan ez, érdekelt volna?
haha eltudod magad képzelni ahogy vered az asztalt mert nem mondta be az ausztrál nevét?
TE KOMOLYAN ILYEN HÜLYE VAGY ???
na hagyjál már. szerencsére egyre kevésbé működik a ferdítő agymosása a balibnek és kezd jobban és jobban kiütközni mekkora gyökerek vagytok.

elemes 2016.08.08. 12:45:13

@sixx:

a posztból is, de ebból a válaszból még inkább :-)))

(egyébként a rendszerről meg a sajtójáról valószínűleg hasonlóan vélekedünk.)

cseplin 2016.08.08. 14:04:24

@szociál:

Nem csak a propaganda reklámok dühítenek de a fél óránként leadott egy perces hírek is.
Gusztustalan!!!

cseplin 2016.08.08. 14:40:32

@kesztió:

Mindenki elismeri,hogy hibázott a Knézy és azt is tudjuk,hogy a "közszolgálati" csatornák nem állnak éppen a helyzet magaslatán sok szempontot tekintve,de nem bagatellizálva a dolgot,láttunk már és még fogunk is ennél nagyobb bakit látni a bővülő királyi csatornák kínálatban,azt gondolom.
Ne lihegjük túl ezt a történést,a világ nem tökéletes.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2016.08.08. 15:26:19

@gvbsdrhw: Bárcsak a közmédia is csak ennyire fújná fel azt, hogy valahol egy menekült tüsszentett egyet (veszélybe sodorván ezáltal a fehér kereszténykonzervatív Európa egészségét).
Igen, te komolyan ilyen hülye vagy.

gvbsdrhw 2016.08.08. 15:30:03

@kesztió: most tényleg nem tudom mit kell összemosni meg szét bagatellizálni ezt a kérdést.
ha arra gondolsz hogy a menekültek komoly betegségeket hozhatnak be és ( részben ) az illegális határ átszökés miatt nem szűrik őket, akkor igen ez elég fontos kérdés.
egy "kicsit" fontosabb mint az úszó nő neve, amire én is szarok, ő is szar és igen, igazából te is szarsz rá mégpedig igen jelentős ívben. ezzel faszkorbácsolni a jobb olldalt annyira szánalmas és erőtlen. látszik hogy lassan kifújtok szerencsére.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2016.08.08. 15:47:19

@gvbsdrhw: Valóban, szartunk magára a kérdéses futamra is.
CSAK AKKOR MI A HALÁL RETKES FAXÁÉRT KELLETT KÖZVETÍTENI.
De ha már közvetítették, miért nem csinálták rendesen.
Ilyen egyszerű.

gvbsdrhw 2016.08.08. 15:55:06

most ezzel megint mit kezdjek.
mániákus félreértő-félre ferdítő vagy mint a legtöbb libsi?
kimondta hogy a futamra szartál, én azt mondtam hogy a nevére szartál.
hogy miért? már elmondtam kicsit feljebb.

cseplin 2016.08.08. 16:00:27

@sixx:

Azért az NBC-nél sem tökéletes minden.

elemes 2016.08.08. 17:30:10

@kesztió:

Igen, szakmai. A közvetítőnek nem az a dolga, hogy a helyi technika zűrökről tájékoztassa a magyar közönséget, hanem próbálja úgy megoldani, hogy a magyar közönség számára ez ne legyen észrevehető. Az adott esetben nem csak hogy nem látták a képet (azt sem, amit mi láthattunk) hanem még az indulók névsorát is helytelenül kapták meg.

Természetesen Orbán a felelős (egyébként tényleg, csak ezért pont nem).

elemes 2016.08.08. 17:31:20

@kesztió:

Azért kicsi szivem, mert előreszaladsz, és amikor kiderül, hogy a véleményedet álhírekre alapoztad, még azt sem tudod megtenni, hogy leírd: "bocsi a véleményemet álhírekre alapoztam."

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2016.08.08. 17:56:48

@elemes: Óbazmeg.
Hát nagyon finoman szólva észrevehető volt, épp a fél ország rugózik rajta. És a fószer még a helyén van.
Te most komolyan mondod, hogy ilyenkor egy profi nem látja be, hogy kifizetődőbb bevallani a gikszert, mintsem kockáztatni a röhejessé válást, vagy szívatsz?!

Nem beszélve arról, hogy az indulók névsorát ugye helytelenül faxolta le az Atyaúristen vagy a Végzet Asszonya vagy Darth Vader. Hát ez van. Még véletlenül sem volt ott az emberi faktor, aki ügyetlenségből vagy – horribilie dictu! – szándékosan hibázzon egyet? Milyen elegánsan elsiklottatok ezen apróság felett.

elemes 2016.08.08. 18:21:09

@kesztió:

Igen, észrevehető volt, mert a latinos precizitással működő szervezőktől ELŐRE megkapott névsor is hibás volt, csak ezt a helyszíni kommentátor honnan a tökömből tudhatná, ha félórája nincs net, nincs kép, közben meg kezdődik a verseny?

Komolyan azt mondom, hogy a profi ilyenkor NEM teszi fel a kezét, hanem megcsinálja amire az adott helyzetben lehetősége és eszközei vannak. Semmilyen gikszert nem követett el, amit ott abban a helyzetben be kellett volna vallania.

Azt, hogy a fél ország (irodalmi túlzás) ezen rugózik, Orbán köszönje magának, a gyűlöletpropagandának két éle van, és ez most a másik, amivel nem akart találkozni.

'Milyen elegánsan elsiklottatok" - kik siklottak el mi fölött?
süti beállítások módosítása