Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Seggel a köz szolgálatában

2016. június 01. 09:19 sixx 93 komment

A közszolgálati média - így a közszolgálati televízió - feladatai közé tartozik a tárgyilagos, kiegyensúlyozott és pontos tájékoztatás a hírműsorokban, valamint a nemzeti hagyományok, értékek képviselete a kulturális és oktató műsorokban, továbbá kellő megszólalási és bemutatkozási lehetőség biztosítása a kisebbségek részére. 

Hirado.hu, ma:

screen_shot_2016-06-01_at_09_18_05.png

A kép alatt:

Cami közösségi oldalán egy még pikánsabb változatban látható a fenti felvétel, ott a lányok egymás hátsójára helyezett kézzel domborítanak a kamerának. A lényeg, hogy ez alkalommal is fontos közösségszolgálatot teljesítettek, megadták a napi pulzusszámemelést férfi rajongóiknak.

Félreértés ne essék, nem a seggekkel van van bajom, hanem a helyükkel, meg a közpénzen betolt szexizmussal.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steve the Great 2016.06.01. 09:34:22

Namost ez miért lenne szexizmus? Aki "modell babérokra tör", az általában nem Goethe műveiből szokott nyilvános felolvasóestet tartani.

2016.06.01. 10:13:25

Amért közmédia, szabad szórakoztató témákat is emlegessenek, ez képmutatás. A szexizmus vádat sem étem de azt összefoglalta más fennebb... van csomó nő aki a szépségéből él meg, nincs ezzel semmi baj.

Koszper Gábor 2016.06.01. 10:13:26

@Steve the Great: Bírom ezeket a "miért lenne szexizmus női seggeket mutogatni" hozzászólásokat olyan kifogásokkal, hogy úgy is buták.

Azért örülök, hogy mi férfiak mind zsenik vagyunk.

Koszper Gábor 2016.06.01. 10:15:12

@gumicukor1: Ja, attól még, hogy közmédia, még lehet benne ártalmas tartalom, hisz egyáltalán nem arról szól az első két komment itt, hogy ez nem is szexizmus. Láthatóan nem volt semmiféle negatív hatása.

bukszindeksz 2016.06.01. 10:15:24

@Steve the Great: Azért szexizmus, mert magyar ember számára érdektelen személyek testének mutagatásával igyekeznek színesíteni az oldalukat. Azt az oldalt, ahol HÍREK-nek kéne megjelennie és nem a blikk színvonalán íródótt bejegyzéseknek.
A képen nem szép nők vannak, hanem valószínűleg szép nők hátsója.

Egyébként ki (mi) az a Cami?

belert 2016.06.01. 10:15:31

Talán te sem akarod, hogy olyan konzervativizmus legyen, hogy még egy fürdőruhás kép se férjen bele. Ez inkább pozitív, hogy nem akarnak karót nyelt konzervativok lenni.

Steppenwolf 2016.06.01. 10:16:34

Napi MTVA-belerúgás - pipa.
Egyébként csak halkan kérdezem, a Velveten a mindennapos "gyönyörködjünk PalvinBarbi legújabb instagramos képeiben" és társai nem számít szexizmusnak? Vagy csak akkor az, ha a közmédia bulvárrovatában jelenik meg hasonló?

belert 2016.06.01. 10:17:37

@bukszindeksz: rákattintottam, és a bulvár szekcióba tették. Oda belefér, nem? Ha a főoldalon hozná a hirado.hu, azt talán túlzás lenne, de nem tudom, ott is volt-e.

commentes nikk 2016.06.01. 10:19:04

Na ez tipikusan az az eset, amikor a posztoló fullba nyomja a kretént. Ezer meg egy okból bele lehet kötni a közmédiába, de négy bikinis csajnál megfogni a dolgot oltári kínos, Sixx, most égeted magad konkrétan.

commentes nikk 2016.06.01. 10:21:08

Öt b+, számolni meg nem tudok. Mindegy, a lényeg változatlan :) Meg ugye Sixx, akkor is aggódsz a szeeeeeeeeekszizmusért, amikor a commentre kipakolod a lenge öltözetű csajokat. Mert ugye a szeeeeeeeekszizmus nem függ össze a médium jellegével, az szekszizmus marad mindenképp.

bukszindeksz 2016.06.01. 10:23:34

@belert: Én is rákattintottam, sőt, utána megnéztem a BBC honlapját is. Na ők csúnyán le vannak maradva, náluk nincs ilyen rovat sem. (Vagy úgy eldugták, hogy nem találtam)

Cook kapitány 2016.06.01. 10:24:45

Ugyanmár, nem ez a baj a közmédiával. 8 sor, két kép alatt a bulvár szekcióban, szerintem bőven belefér. OK, hogy közszolgálati, de mégiscsak általános hírforrás akar lenni a hirado.hu, a bulvár szekcióban pedig nemcsak, hogy elfér, de kell is néhány bikinis csaj, hogy behozza az oldalra az olvasót. Szerintem ez most kákán csomót, sokkal durvább, nagyobb bajok vannak a közmédiával.

worxland 2016.06.01. 10:27:18

Sixx, ez most öngól volt. A királyi tévébe annyiféle módon bele lehet rúgni, találhattál volna érdemi dolgot is.

Steve the Great 2016.06.01. 10:27:43

@Koszper Gábor: Tanítani kellene téged egy "érvelési hibák" kurzuson. Ha akarnád, értenéd amit írtam, de megpróbálom még egyszer:
Vannak olyan emberek (nők és férfiak), akik abból szeretnének megélni, hogy szépek (modellek) vagy abból, mert más emberek valamiért érdekesnek találják, hogy teljesen hétköznapi dolgokat csinálnak nagy nyilvánosság előtt (celebek). És van a két halmaznak metszete is. Ez nem jelenti, hogy ők buták, de nem is kívánják bebizonyítani az ellenkezőjét.
Az más kérdés, hogy ennek hírnek kell-e lenni a közmédiában - nekem éppen nem hiányozna.

wiener 2016.06.01. 10:28:10

pozitívan csalódtam a közmédiában, részemről jöhetnek a hasonló anyagok, big welcome
sixx kéne neked egy nő
kifizetem

Steve the Great 2016.06.01. 10:30:03

@worxland: Ugyan nem TV, de lehetne írni pl. a Petőfi rádió újrapozicionálásának tapasztalatairól is.

belert 2016.06.01. 10:30:12

@bukszindeksz: mindannyian szeretnénk, ha a közmédia olyan lenne, mint a BBC, de nem emiatt a bikinis kép miatt nem az. Ennél sokkal fontosabb és súlyosabb problémák vannak ott, ezen rágódni inkább figyelemelterelés, ami ennélfogva jobban illene valami kormánypárti erkölcscsősz szócsőhöz, mint az indexhez.

bukszindeksz 2016.06.01. 10:33:39

@belert: Mindkét mondatoddal teljes mértékben egyetértek. Ez a "segges" történet egy tünet. A betegség kezelése nem a mi dolgunk (lenne).

JorgoszBaia 2016.06.01. 10:36:31

sixx, kellene neked lassan egy tisztítókúra, mert egyre lejjebb adod, és ez kibaszott szomorú fordulat

implode 2016.06.01. 10:53:10

Sixx basszus k****ra lukra futottál ezzel a poszttal. Pont Te emlegetsz szexizmust! Pont Te! Feküdj vissza aztán aludjad ki magad. haha

Vincenzo6 2016.06.01. 10:55:39

Szexista? Ami/aki szép, az szép. Mi ebben a szexizmus? Túl van tolva ez a téma, ne legyünk már ennyire prűdek!

nolto 2016.06.01. 10:56:01

Ritka pillanat, de szerintem ezzel a híradós résszel semmi gond nem volt. Miféle szexizmus? Komolyan nem értem mi a probléma.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2016.06.01. 10:56:06

Ezt a "szexizmus" meg gender bullshitet olyan szinten túltoljátok, hogy nevetségessé teszitek magatokat. Egészséges, felnőtt férfiembernek hogy juthat ilyen szamárság erről az eszébe? Sixx, biztosan rendben van minden otthon az asszonnyal?

cradbox 2016.06.01. 11:02:59

Ezzel konkrétan semmi gond nincs, nem szexizmus. Olyasmiért egyébként csak a saját "hírportálotok" Velvet című rovatáig kell legörgetni, ahol napi több teljesen érdektelen punci meg egyéb villantásos hírt lehet olvasni. Arról pedig ugye ne kezdjünk eszmefuttatásba, hogy milyen színvonalú anyagokat közöltök úgy egyébként.

Nevoeiro66 2016.06.01. 11:03:18

Figyeljetek már, muszáj volt Sixx-nek betolni a napi betevő mtva fikázást, ma így sikerült. Mi a gond ezzel? Miért feltételeizetek, hogy Sixx tisztában van a "szexizmus" jelentésével?

Gondolta: "sok jó segg = szex. Nem ez így túl kommersz, legyen szexizmus, bármit jelentsen is." :D

Raven1975 2016.06.01. 11:09:44

Nincs itt semmi gond, minden a helyén van és tökéletesen klappol! :)

mate2003 2016.06.01. 11:11:57

Molnár Csilla mindennel a közszolgálatban:
www.youtube.com/watch?v=gQHGMiMRiS4

RTB 2016.06.01. 11:14:18

@Steve the Great: hehe én is ezt akartam bekommentelni.
Különösképpen nagyon érdekelne a régi Petőfin felkúszott magyar zenekarok véleménye is. Konkrétumot egyedül a 30y-tól és byealextől olvastam.
Egyelőre botrányosan szar reggeli műsor, hatalmas ellenszélben, fizetett betelefonáló statisztákkal

Circus 2016.06.01. 11:21:52

Miért kell a közmédiába egyáltalán bulvár? Arra ott van megannyi reklámokból élő kereskedelmi TV...

HussarX 2016.06.01. 11:24:14

Ma délelőtt belefutottam 1 közmédiát és 1 TV2-t ekéző cikkbe az indexen, mindkettőt egy sixx fedőnevű valaki jegyezte. Vajon nem kapott náluk munkát, vagy mi a baja ennek az embernek? Egyszer olvastam nagyon szellemes írásokat ezzel az aláírással, ha jól emlékszem a "hogyvolt" blogban, remélem jól emlékszem és nem keverem őt valaki mással. Szóval tud ez az ember jól is írni, nem is értem, hogyan vakíthatja el ennyire a gyűlölet (őt is). Az idézett közmédia törvény (vagy mi) gondolom nem azt mondja, hogy csak és kizárólag építőjellegű és hagyományőrző hírműsor lehet, hanem arra kell koncentrálni. Szerintem a színes hírek is megférnek a komolyabb hírek között, ne legyünk ennyire szigorúak velük, hacsak nem minden alkalmat meg kell ragadnunk, hogy valami negatívat találjunk az Orbán/Habony/Vajna trojka dolgaiban. Most már ők is vissza tudnak vágni csak náluk nehezebb megtalálni a fő gonoszt, mert Fletó még nem aktiválta magát, Bajnai elhúzott, A fogatlan kopasz csávónak az MSZP-ből még a neve sem jut eszembe, így maradt ez a szerencsétlen ex-magyar vénember a soros. Utálni kell valakit, az nélkül nem média a média, nem lesz elég klikk ha nincs gyűlölet a szalagcímben vagy popsi a bélyegképen. Most sikerült mindkettőt megvalósítani, lett is sok klikk és virtuális vállveregetés Sixx úrnak a nagykutyáktól. De jó, hogy már csak földműves (paraszt) vagyok, nem kell ebben a virtuális kakiban dagonyáznom többé (csak a trágyában, de abban szó szerint) :)

Attila1234 2016.06.01. 11:24:44

A régi lezser és vagány sixx nem akadt volna fent néhány bikinis csaj fotóján, még akkor se, ha az a közmédia honlapjára került ki. :(

Hungi (törölt) 2016.06.01. 11:35:02

Gondolom a fikázók akkor annó a nagy sikerű Benny Hill Show-t sem bírták nézni.
Még a szeszélyes évszakok BHS koppintásaiban is feltűnt 1-2 csöcs, azt' mégse írtak felháborodott levelet szegény Antal Imrének.

Aki megtagadja a genetikai kódját az kasztráltassa is magát tudom javasolni...

TommyGun77 2016.06.01. 11:39:53

Én amondó vagyok hogy egy közszolgálati adó ne a kardasssian seggeket mutogassa, még ha az a faszbúk is na. Egy közmédia legyen viszonylag prűd ilyen téren, meg különben is kijafaszom ez a gazdag picsa most komolyan?

Köksal Baba 2016.06.01. 11:41:24

Gusztustalan fertő! Nők fogdossák egymás p*csáját a köztévében?!?

Jobban oda kéne figyelni, mert Soros alvó ügynökei ébredeznek!

tpl 2016.06.01. 11:42:27

Szexizmus??! Nem kéne ideeröltetni a prüd angol-szász nemtelen impotenciát. Nálunk, magyaroknál még ki lehet mondani, hogy egy csaj dögös és azért van ott, ahol van, mert dögös.

tpl 2016.06.01. 11:46:49

@TommyGun77: menj el dolgozni a kozmediaba, gyozd meg a csapatot a hihetetlen szakmaisagodrol és valtoztasd meg a szakmai iranyelveket. Innen, sixx gyokertelen posztjain hozzaszologatva biztosan mem ersz el valtozast.

nomolesztiren (törölt) 2016.06.01. 11:51:19

A kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében követelem, hogy holnap apácák fotóival legyen tele az mtva honlapja.
Sixx jó lenne, ha már meglenne a gyerek, tudom én is voltam így. Már a női bicigli is idegesített...

csak_csendben 2016.06.01. 11:59:14

@bukszindeksz:
Vagy rá se néztél a BBC oldalára, mert angolul sem tudsz, csak úgy pár "hír":
"Justin Bieber's kiss with his ex Selena Gomez is winning on Instagram"
"Reality TV star Kylie Jenner lands job as a nightclub DJ"

Szexizmus:
Vesszek meg, már az is a férfiak hibája, ha pár nő önként és dalolva csinál magáról bikinis selfie-t és felrakja a netre? A rohadt életbe, az egész Jenner család ebből lett híres és gazdag. Senki nem nyomott fegyvert a fejükhöz, hogy már pedig ezt kell csinálni.

Gery87 2016.06.01. 12:01:52

Szerintem meg nektek (Index,blog.hu....) van a legkevesebb jogotok bárkit is szexizmussal vádolni, a pornós picsákkal, kurvákkal meg tajparaszt ribancokkal, buzikkal, ecsethajú celeb férgekkel foglalkozó cikkeitek miatt...

Szóval ezzel a sok szennyel nincs baj, csak ha közpénzből megy...más nyomassa az erkölcsöt, miközben nektek szabad önteni a szart, értem...álszent bagázs.

Kellett megint a napi közszféra fika is látom.

Jöttment 2016.06.01. 12:10:43

@kisdubos: hát aki csak szex részig értelmez és azt is rosszul... sokkal egyszerűbben is lehetne fogalmazni amit mindenki megért, vagy még magyarázni a fogalmat. Akinek szájbarágós tovább görget. Milyen formában szolgálja a közt a megélhetési cégének semmittevése?

Mikó? 2016.06.01. 12:13:24

buzi-e vagy? (...hogy ez zavar teged leginkabb a mai napon)

z0ty 2016.06.01. 12:15:36

Bezzeg az index...Az aberráltakat, prostituáltakat, pornósokat mutogatás rendben van ugye? :D

TommyGun77 2016.06.01. 12:18:21

@tpl: Megfeledkezel magadról, vagy csak nem érted vélemény nyílvánítást, akar a faszom változtatni rajtuk, csinálják csak...legalább van min röhögni...

inebhedj - szerintem 2016.06.01. 12:28:55

Mindég azok a kexisták...

No, egy poszt, egy hozzászólás.

Indriq 2016.06.01. 12:41:23

Ha jól értem, akkor a kommentelők nagyrésze bejött elmondani, hogy sixx ....... (megfelelő kitöltendő). Biztos fontos lehet a fikázás, de válaszoljátok már meg, ha sixx cikke ennyire szar a szemetekben, miért olvassátok? Kicsit olyan, mintha egymás után kóstolgatnátok a hányásokat, és mindegyik után felkiáltotok, hogy ez gusztustalan....

Amúgy szerintem sixx túltolta a tv2+köztévével való foglalkozást, kissé átcsapott kontraproduktívba.

2016.06.01. 12:41:45

@bukszindeksz: akkor az összes celebpicsát mutogató oldal szexista, élén a velvettel

És ezzel nem az amúgy gyalázatos m1-et akarom védeni, de egyszerűen már röhej ez a szexistázás.
Nem kizsákmányolt szegény nőkről van szó, akit a hímsoviniszta állatok tárgyiasítanak, hanem a csajok tudatos lájkkurválkodásáról.

Persze, semmi köze a közszolgálathoz, ott helye nincs. De hogy szexista lenne. Hagyjuk.

commentes nikk 2016.06.01. 12:49:34

@Indriq: annyira érvénytelen proli érv ez a miért olvastátok el. Azért b+, mert a cím és a kép alapján érdekesnek tűnt, és ha van egy érdekesnek tűnő tizenpársoros poszt, akkor ha egyszer belekezdtem, végig is olvasom, ez azért nem a Háború és béke. Ha meg elolvastam, és nem tetszett, nem értek egyet vele, tehát van véleményem attól függetlenül, hogy tetszett-e vagy sem, és még kommentelni is lehet, akkor kommentelek. Tiszta már????

Indriq 2016.06.01. 13:00:03

@commentes nikk:
Gondolom minden elolvasott poszt után (nem csak itt) leírod a véleményed.... :)

Csodálni szoktam az ilyen öntudatos embereket, mindig el kell mondaniuk a véleményüket, különben agyvérzésben halnának meg....

Gery87 2016.06.01. 13:18:16

@Indriq:

Néha éreztetni kell a hülyékkel hogy hülyék...még azt hiszik hogy mindenki egyetért velük:)
Gondolom te sem csak a neked pozitív dolgokra szoktál reagálni az életedben...

"Csodálni szoktam az ilyen öntudatos embereket, mindig el kell mondaniuk a véleményüket, különben agyvérzésben halnának meg.... "

Ha nem vetted volna észre nem burokban élünk, attól még hogy valami nem tetszik, nem érdekel, még beférkőzik az életedbe pl a média szenny eme gyöngyszeme is, a véleményedet meg csak elmondhatod...

Itt sem a bikinis picsák voltak a lényeg, hanem hogy mekkora kétszínű, dilettáns szart tudnak ebből is kihozni...

Amúgy meg akkor ő mit foglakozik a közmédiával?
Mert hatással van az emberekre? (persze ez részéről csak bla bla...)
Hát amit ők csinálnak az is...!
Nekem meg az jobban nem tetszik...

Kocsó 2016.06.01. 13:22:37

Szerintem ez sem a közszolgálatiságba, sem a híradó eddig önmagáról kialakítani próbált képébe nem fér bele. Ugyanúgy, mint ahogy Sixx vagy az Index vagy a Velvet sem számonkérhető azért, mert távol áll a közszolgálati médiák kommunikációs stílusától - merthogy ők (ezek) nagyon nem azok és nem is ugyanazok az elvárások velük szemben sem a tulajdonos(ok) sem az olvasók/nézők részéről.

ethan blow 2016.06.01. 13:38:53

Sikerült rávilágítani arra, hogy mi a legapróbb problémám a közmédiával. Legjobban annak örülnék, ha minden nap 24 órában női seggeket láthatnék mindenhol, persze, legyen külön csatorna a pöcsöknek is, mert liberális vagyok, gondolok a nőkre és a melegekere is.

BénaBéni 2016.06.01. 13:46:30

Mi a baj? Kisebbségnek tűnnek. Leszbi, kisebbség! "Csak így tovább"- mondaná Hofi! :) :)

szepipiktor 2016.06.01. 13:47:24

Jó, jó, de miről van szó?
Mentségemre szóljon, hogy nem tudom, mi az a hirado.hu, alapból tisztában vagyok azzal, hogy a közmédiának köze sincs a bevezetőben fogalmazott elvekhez, tudom hogy a sajtóban kötelező a bulvár-kisszínes...
És heteroként nem ver ki a víz pár ízléses bikinis lánytól...
Viszont nem értem, hogy miért ez veri ki a szerzőnél a biztosítékot, míg az itteni velvet a legaljább, legocsmányabb rovat a net széles világában?

commentes nikk 2016.06.01. 13:47:40

@Indriq: megint bután félrebeszélsz. Hogy logikáztad ki, hogy minden poszthoz kommentelek? Ehhez éppen kommenteltem, mert olyan egetverő baromságot sikerült a szerzőnek összehozni, ami már átlépte az ingerküszöbömet, és hozzászóltam. Mi ebben a nem érthető, és miért következik ebből, hogy mindig, mindenhez kommentelek? Viszont ennyi erővel rád is igaz, hogy minek izgatod magad, agyvérzést kapsz, ha nem szólsz be nekem? Plusz te még azért is vagy nagyobb balfék, mint én, mert én a poszthoz szóltam hozzá, te meg a poszt hozzászólásaihoz szóltál hozzá, ami sokkal böszmébb idiótaság, ha már a felesleges kommentelés a mániád.

L.A.M. 2016.06.01. 14:27:58

@Kocsó:

Magyarországon van egy - szerintem - torz kép a közszolgálatiság mibenlétéről, ami egyrészt a rendszerváltás előtti MTV-ről őrzött emlékekből, másrészt egy (a rendszerváltás környékén kialakult) téves/hazug BBC-képből táplálkozik. Vagyis: a közszolgálat tájékoztat és nevel, de mindenképpen csak komoly dolgokkal foglalkozik.

Ehhez képest a sokat hivatkozott BBC tele van szórakoztató/bulvár műsorokkal. Valamikor kb. tíz éve volt nagy botrány abból, amikor egy költségcsökkentéskor Jeremy Paxmann (a riporter, aki 12-szer tette fel ugyanazt a kérdést a belügyminiszternek, mert nem válaszolt) megkérdezte a BBC-igazgatót (adásban), tényleg szükség van-e a "Man boops and me" című műsorra (meg még sorolt néhány magyar szemmel abszurdat).

Szóval: az MTVA-val éppen nem az a probléma, hogy túl nagy teret adna a szórakoztató műsoroknak.

@szepipiktor:

Szerintem nem veri ki. A tévét fikázó cikkeket valószínűleg sokan kattintják. Plusz az Index első cikke most egy köztévés műsort reklámozó interjú - tehát permanens gyűlölettel se lehet vádolni az Indexet. A kattintás a lényeg (és ez nem kritika, egy jó oldal alapvetően arról ír, amiről olvasni akarnak az emberek)

Bergyilkos Bohoc 2016.06.01. 14:30:59

Szexizmus? Mitől? Nem az a szexizmus, ha teszem azt leírták volna hogy "mivel nők, nem az eszükkel, hanem a seggükkel hódítanak"?

Gery87 2016.06.01. 14:40:30

"és ez nem kritika, egy jó oldal alapvetően arról ír, amiről olvasni akarnak az emberek"

Persze, csak épp kurvákról, csöcsökről stb nem nehéz írni, meg nem nehéz olvasót találni...újságíró sem kell hozzá mondjuk..
Annak is megvan a helye, csak épp akkor van baj ha egyszerre akar sima hírportál meg bulvárfos lenni, közben meg ezért másokat fikáz.
A színvonalat meg egyik sem emeli.
Na meg abba is belemehetnénk hogy kinek van nagyobb felelőssége az emberek felé, közízlésben meg tematizálásban...a hótgagyi 50+ korosztályos köztévének vagy a milliós nézettségű kereskedelmi médiának!
És utóbbi részlege ugat "szexizmusról"...röhej.

Kocsó 2016.06.01. 14:47:59

@L.A.M.: Nem a komolyságot hiányolom, hanem inkább a kultúrális felelősség-szerűséget. Feltételezve, hogy a közszolgálati média eljut a teljes lakossághoz a színvonalat ehhez kellene inkább igazítani szórakoztatás, tájékoztatás és okítás terén is - lehetőleg nem alulról közelítve.

bgp 2016.06.01. 14:49:53

@Steppenwolf: De, a Velvet durván szexista. Viszont nem közmédia. Sixxnek az a baja, hogy közpénzből csinálnak neki konkurenciát :D

Gery87 2016.06.01. 14:55:37

Biztos rohadt unalmasnak meg idejétmúltnak ha a médiával szemben felelősségről beszélni, bármelyik bértollnok barom oda veti az orrod alá hogy "nem kötelező nézni" meg az emberek csak azt kapják "amire vágynak.."

Csakhogy nem vagyunk egyenrangú helyzetben!

A médiák szolgáltatják a hírt, ők döntik el mi lesz "fontos" és mi lesz "téma"...mi lesz a mérce!
Alapból meglévő, ösztönszerű igényekről is csak árnyaltan beszélhetünk (szex, botrány, pletyka..) nincs kőbe vésve mint emberi igény hogy "XY celebféreg púzoját akarom látni főoldalon reggel 8 kor.." tehát hogy ebből az igényekből mit hoznak ki, milyen szinten és "hol, mikor, kinek" jelenik meg már az ő felelősségük...de ezt elfelejtették vagy már meg sem tanulták. Azt meg hogy az igényeket formálni is lehetne pozitív irányba már ne is említsük...
Orrba szájba dől a fos, és az is találkozik vele aki nem akar:
Pl társalgási téma, "példaképek", szórakozási igények vagy reklám formájában...

Gery87 2016.06.01. 14:59:15

@Kocsó:

"a közszolgálati média eljut a teljes lakossághoz "

Miért a kereskedelmi médiák nem jutnak el?
(Pláne a még formálódó fiatalokhoz, aktív felnőttekhez)
Ez nem "közpénz" "magántőke" kérdése...

Kocsó 2016.06.01. 15:21:52

@Gery87: de, nyilván, csak a közszolgálati mindenkinek "jár" (és ezért írtam, hogy ebből kell kiindulniuk, ha a színvonalát próbálják belőni), a kereskedelmi meg választható, rajtuk nincs ilyen felelősség

Andy73 2016.06.01. 15:25:09

Eddig soha nem mentem a hirado.hu-ra, de ezután lehet, hogy fogok. És ezzel sok más férfi is így lehet. Köszi az ingyenreklámot.
Az egyébként nem zavarja a bloggert, ha a Fókuszban pornósokat sztárolnak, de ha a közmédián lát egy ilyen bikinis fényképet, akkor hirtelen feltör az erkölcsi érzéke.

Gery87 2016.06.01. 15:35:30

@Kocsó:

De van.
Pont azért, amit írtam is, hogy azokra is hatással vannak a hírei, a "színvonala", akik nem fogyasztói!
"Pl társalgási téma, "példaképek", szórakozási igények vagy reklám formájában... "
Nem burokban élsz hogy ezektől mentesülj!

Ez csak elvileg van így hogy "választhatsz".
A gyakorlatban meg ha teljesen megpróbálod kivonni magad a kereskedelmi médiák (faszbuk, vlogok, blogok, bulvárfos..stb) hatása alól akkor elszeparálod magad a közösségtől és a populáris (nem szigorúan szakmai és szubkulturális) hírektől!
Te nem olvasod, nézed....mindenki más meg igen, akkor korrekt módon választhatsz e valójában anélkül hogy beszűkítsd az "élettered"? Hát nem.
Van aki ezt Vállaja így is..én is..a többség meg nem.
Ezért van felelősségük.

közösperonos átszállás 2016.06.01. 15:36:15

@commentes nikk: "Azért b+, mert a cím és a kép alapján érdekesnek tűnt"

A cím alapján ránéztem a szerzőre, nyugtáztam, hogy sixx az, és innentől tök egyértelmű volt, hogy ez egy MTVA-fikázás lesz, ráadásul valószínűleg ööö, az eddigieknél kevésbé megalapozott.

És tényleg.

Szóval nem, a cikk címe durván nem volt félrevezető...

közösperonos átszállás 2016.06.01. 15:42:23

@Jöttment: Pedig igaza van, ha nem fordítható meg a dolog, akkor az szexizmus. Más kérdés, hogy a szexizmus per def negatív-e, vagy "valamennyi még belefér".

Andy73 2016.06.01. 15:45:16

Itt egy nem szexista hír a hirado.hu-ról. KIfejezetten a bloggernek, hátha elkerülte a figyelmét.

www.hirado.hu/2016/06/01/novak-katalin-a-csalad-nem-problema-hanem-megoldas/

Ott az államtitkár asszony elég decensen öltözött a fényképen.
De azért az igazi közszolgálat tényleg az lenne, ha a fényképeken a nők lehetőleg várandós kismamák lennének, meg nők kisgyerekekkel vagy unokákkal. Minél több.

közösperonos átszállás 2016.06.01. 15:45:55

@Gery87: Félreviszed a kérdést (még az is lehet, hogy szándékosan). Közszolgálatiból egy van, és egyre inkább egy (ugyanaz az igazságot szőrmentén kezelő híradó, MTI, műsorszerkesztők, stb.), kereskedelmiből meg több, és abból választhatsz, hogy a több kereskedelmi KÖZÜL melyiket.

Azzal meg ne gyere légyszi, hogy kinéznek a társaságból (melyikből? bármelyikből?), ha te inkább az Origót olvasod.

Kocsó 2016.06.01. 15:48:46

@Gery87: értem én, de amíg a közszolgálati emiatt (elviekben) elszámoltatható kellene, hogy legyen, az ilyen jellegű felelősséget hogyan tudnád piaci alapokon működő médiákkal elismertetni? Ezért írtam, hogy választható - te döntöd el, hogy közülük mit használsz/olvasol/követsz és az ott megjelenő információnak hitelt adsz-e, ők meg eldöntik, hogy megéri-e nekik ezt csinálni. A közszolgálatinál meg pont nem ez a helyzet, vele szemben viszont vannak törvényben meghatározott elvárások a contentet illetően.

Gery87 2016.06.01. 16:07:55

@közösperonos átszállás:

"kereskedelmiből meg több, és abból választhatsz, hogy a több kereskedelmi KÖZÜL melyiket."

Őszintén, mennyire különböznek már ezek egymástól?
Pl a valaha ismeretterjesztő csatornák is tele vannak realíty meg egyéb bulvárműsorokkal...
Választhatsz? persze, egyik fosabb mint a másik..(most a populáris médiát vegyük alapul, mert ez tematizálja és formálja a közbeszédet, közízlést...nem a népesség 0,1%-át érdeklő hobbi médiák..)
Meg nem figyeltél fel rá eléggé hogy, az hogy te mit nézel, nem nézel...amellett ott van az is hogy mások mit néznek, ami egy fontos szempont ha nem barlangban élsz remeteként...

Azt se mondta senki hogy a közszolgálatinál minden rendben van...de nem ezt a vonalat ragadtam meg a cikknél - hanem a kétszínűséget, kettős mércét - mert nem ez a lényeg.

Gery87 2016.06.01. 16:19:11

@Kocsó:

"de amíg a közszolgálati emiatt (elviekben) elszámoltatható kellene, hogy legyen, az ilyen jellegű felelősséget hogyan tudnád piaci alapokon működő médiákkal elismertetni?"

Ahogy piaci alapon működő vállalkozásoknál szokás - elviekben mindegy hogy állami vagy magán - vannak szabályok.

Na meg az újságírói, média szakma színvonalának emelésével, tehát az elején: az oktatással...
Ha eleve nem gerinctelen férgek "csinálják" a médiát, akkor van egyfajta "öncenzúra"...színvonal.

A netes világban ez persze már csak részmegoldás.
Úgyhogy: nem tudom.
Csak a problémát látom, a megoldást sajnos nem.

Meg ott a szólásszabadság kérdése...
Nehéz ügy, maguknak a szereplőknek kellene tartaniuk magukat íratlan szabályokhoz, de manapság ez már nem megy...

dummdumm 2016.06.01. 16:58:11

Ez azért - akármennyire is utálom és undorítónaktartm amit a "közmédiában" művelnek úgy egyébként - elég hülyén hangzik valaki olyantól, aki a médiablogjára ha nő áll a posztja központjában, akkor mindig csöcsmutogatós képeket tölt fel az anyaghoz...
comment.blog.hu/2016/02/19/abel_anitat_az_rtl-tol_a_tv2-hoz_igazolt
comment.blog.hu/2015/08/21/azt_mondja_a_blikk_ordog_nora_miatt_mondott_fel_tatar_csilla
comment.blog.hu/2016/03/20/megvannak_a_nagy_duett_parjai_pal_denessel_enekel_demcsak_zsuzsa

És ez csak 3 az ezermillióból

sutyerák 2016.06.01. 17:15:05

kik ezek? vajnaendrjú új tévéinek vezetői?

SEHERIKE23 2016.06.01. 17:53:48

Szerencsés vagyok. Engem nem háborít fel a kép, mert csak itt láttam. Pontosan 14 éve nem nézek közszolgálati TV-t! Ja és TV2-t pedig 8 éve. Már az RTL- en is csak néha a híradót, és a Showder klub műsorát. Ha pedig fizetősek lesznek...mint ahogy hírlik, akkor lemondom.-ennyi-

Rot 2016.06.01. 18:42:37

@dummdumm: szép gyűjtés, van még?

zotyesz11 2016.06.01. 18:46:27

Sixx barátunk sikeresen megvédte a köz erkölcsét!
És mindezt az Indexen!!!

Igyunk az egészségére!

Sol Durka 2016.06.01. 18:50:50

Képzeljétek ezt a Fidesz politikusokkal, az volna az igazi szexizmus!

Unbiased 2016.06.01. 18:59:54

Hogyan lehet ilyen tömegű kommentet generálni? Hát úgy, hogy írunk egy provokatív, nyilvánvaló baromságot, hátradőlünk, és várunk. Sixx ma is megdolgozott béréért, és mi vagyunk a hülyék, hogy ehhez asszisztálunk.

peeetekusz 2016.06.01. 19:05:50

Sixx, te murocker. Kicsit mintha tulzasba vitted volna a Sixxizmus paradat...ezert fizetest is kapsz?:)

Pop40 2016.06.01. 19:15:12

A "köz"tévét ezer és egy okból lehet szidni, de ezt a posztot speciel elég erőltetettnek érzem.

A bulvár szekcióban volt egy bulvár kép, na bumm.

Amit viszont elcseszett a tévé, hogy nem derül ki, milyen az a "szexi medence"? :-)

2016.06.01. 19:23:50

@dummdumm: Egyben biztos lehetsz: erre nem fog érdemben válaszolni :)

Emzé Periksz 2016.06.01. 20:29:09

ez csak a szokásos indexes aljas fröcsögés

nanemondd 2016.06.01. 20:44:01

@Koszper Gábor: Azert nem szexizmus, mert ezek a nok (kepen levokre ertem) orommel targyiasitjak magukat, hogy meg csak veletlenul se kelljen egy atlagos, 9tol 5ig melot csinalniuk atlagberert.
Nem hogy nincs ezzel problemajuk, de kifejezetten erre utaznak. Ez siman biznisz, semmi szexizmus nincs itt szerintem, amennyiben a szexizmus alatt nemek szerinti hatranyos megkulonboztetest ertunk.

T.Jani 2016.06.01. 23:32:12

A köz szolgálatában inkább a nyelvüket szokták használni, persze még mindig jobb mintha dolgozni kellene.

Bergyilkos Bohoc 2016.06.02. 09:51:39

@nanemondd:
Így van!
hu.wikipedia.org/wiki/Szexizmus
"A szexizmus kifejezés az angol sex, azaz nem szóból származik, jelentése nemek szerinti hátrányos megkülönböztetés. " ...én nem látom, hogy degradálták volna ezeket a nőket a nemük miatt. A szexizmusnak semmi köze ahhoz, amikor képeken seggeket mutogatnak, pláne hogy ezt ezek a nők önszántukból tették.

közösperonos átszállás 2016.06.02. 11:19:19

@nanemondd: "Azert nem szexizmus, mert ezek a nok (kepen levokre ertem) orommel targyiasitjak magukat, hogy meg csak veletlenul se kelljen egy atlagos, 9tol 5ig melot csinalniuk atlagberert."

Neked is figyelmedbe ajánlanám @kisdubos: kommentjét. Férfiak is vannak, akik örömmel tárgyiasítják magukat, hogy, csak őket valahogy ritkábban közlik le, mert a fogadtatás is erőteljesen eltérő.

@Gery87: "Őszintén, mennyire különböznek már ezek egymástól?"

Ha a mérce az, hogy mennyire különböznek egymástól az M1 meg a Petőfi rádió hírműsorai, akkor bizony a kereskedelmi médiákok közti különbség ég és föld.

Gery87 2016.06.02. 12:39:28

@közösperonos átszállás:

Most ez így hülye összehasonlítás mivel eleve a kereskedelmi média sokkal több területet ölel fel, fed le...
Ha a többséghez eljutó, a többség által nézett, hallgatott piaci alapú csatornákat veszed, akkor szintén minimális a különbség...

nanemondd 2016.06.02. 14:21:57

@közösperonos átszállás: amit a figyelmembe ajanlottal, az eppen azt bizonyitja, hogy nem szexizmus :), hanem szep, esztetikus formak vs nem szep, kvazi randa, testek. Vagyis akit szepnek es szexinek talalnak az tud igy penzt csinalni, fuggetlenul attol, hogy ferfi vagy no.
Hol itt a szexizmus?
Szerintem itt a szo ertelmezesevel lehetnek felreertesek.

közösperonos átszállás 2016.06.03. 13:45:27

@Gery87: "Ha a többséghez eljutó, a többség által nézett, hallgatott piaci alapú csatornákat veszed, akkor szintén minimális a különbség... "

Nade nem, mióta az MTVA-ba olvasztották az MTI-t, bitre ugyanazt kapod bármely közszolgálati adón, és ehhez képest választhatsz, hogy ATV vagy HírTV híradó-e, Klubrádió vagy Lánchíd rádió, köcsög-libbant-elfogult-hazaáruló-RTL Klub-e vagy pre-Vajna kispanda-született-kushadó TV2 vagy full-politikamentes-Viasat. Nyilván, nem lesz annyira széles a paletta, mint mondjuk a politikai hetilapoknál, de hogy "mind ugyanaz", na ne már.

@nanemondd: "hanem szep, esztetikus formak vs nem szep, kvazi randa, testek. "

Kérdezd már meg róla az asszonyt is. :-)

Vagy ha arra utaltál, hogy "szép" nő teste az per def szép, "szép" férfi teste per def broáf, akkor meg igen, pont erről van szó.

nanemondd 2016.06.03. 14:40:14

@közösperonos átszállás: Megkerdeztem. Imadja :)
De komolyra forditva, arra utaltam, hogy vannak szep testu emberek (most ne menjunk bele mi a szep, nyilvan szubjektiv) vagy legalabbis eleg szep testuek, hogy masik fizessenek a latvanyukert. Ez lehet ferfi is es lehet no is.
Es vannak, akiknek nem fizetne senki, hgy lathassa a testet. Ezek kozott is vannak ferfiak es nok is.
Ennyi. Semmi szexizmus nincs itt tovabbra sem. Sixx kollega rosszul ertelmezi a kifejezest szerintem.
süti beállítások módosítása