Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sorosnak kevesebb pénze van, mint Mészáros Lőrincnek!

2016. május 26. 08:15 sixx 368 komment

Teljesen érthetetlen, miért van betojva a teljes magyar kormányzat a Sátántól Soros Györgytől, a rejtőzködő magyar milliárdosok egyikétől, hiszen a palinak alig van annyi pénze, hogy a leggazdagabb magyarok 100-as listájára valahogy felférjen. Hatmilliárd forint, ennyi pénze van csak, ebből finanszírozza az Orbán Viktort És Mindenkit, Aki Nem Liberális El Kell Tiporni-kampányt, komolyan.

És hogy ezt honnan tudjuk? A Tényekből. A Kökény-Szalai művek hírgyárából, amiben két, a feladatra teljesen alkalmatlan, ex-RTL-es tévés mondja a híreket, és dilettáns, tévésnek csúfolt alakok gyártják a riportokat. A tegnapi, Soros magánéletével foglalkozó, a Ripost.hu-t (!!!) hiteles, szakértő forrásként felhasználó kis szegmens végefelé hangzott el az ominózus,

Soros György vagyonát 23 millió dollárra, azaz 6 milliárd forintra becsülik

mondat, ami csak úgy mehetett át a szerkesztőkön, ha mindenki szarik bele, hogy mi történik a Tényekben. Akkor meg minek csinálni? Arról nem is beszélve, hogy az kurvára nem derült ki, miért lenne rejtőzködő Soros, sőt, végig olyan esetekkel foglalkozott a riport, melyek a nagy nyilvánosság előtt, a pletykalapok címoldalán zajlottak. Ha igazán rejtőzködő magyar milliárdosokat akarná...jó, abbahagyom, a TV2-ről és a Tényekről van szó, toljátok csak tovább, jó lesz ez így, tényleg.   

Címkék: tv tv2 tények

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atanos 2016.05.26. 16:23:12

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Igaz nem bérrettegtél napi szinten csak bérseggnyalsz napi szinten. De végül is nem számít igaz?

tommybravo 2016.05.26. 16:23:46

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Engem az sem érdekel, ha a Lézerjani puccsolja meg az orbánt, ha a ruszkik faszán politikusra hízott vona, az offshore számlája árnyékában koktélt szürcsölő bajnai vagy valamelyik nevesincs elempés kerül a hatalomba. Itt most nem pártokról van szó, hanem arról, hogy "ne lopj". Ez erkölcsi kérdés, nem jogi, nemzetgazdasági vagy egyéb.

Érted, te fasz? Nem pártpolitikáról beszélünk, hanem elvekről. Ha hallottál már ilyenről.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:24:53

@Adrian Mole:

Az MNB is pénzt oszt.
Pont mint Soros alapítványai.
Ugyanúgy Alapítványoknak ráadásul.

Mi a különbség, azon túl, hogy ti rohadtul leszarjátok Sorosék alibi alapítványai mire költik a pénzt, miközben az MNB költései nyilvánosak az utolsó szögig ?

Adrian Mole 2016.05.26. 16:25:57

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
Nem tetszik, de nem hülyézem le, csak a hülyéket. Problémám azzal van, amikor a hülyék szintje a mérce, erre épül az egész politika. Gyurcsánytól én sem voltam boldog. Orbántól sem. Hozzászokni nem szándékozom.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:25:58

@tommybravo:

Tehát az elvek nevében hoznád vissza a tolvaj Bajnait, meg a Gyurcsány csapatát ?

Frank The Tank (törölt) 2016.05.26. 16:26:27

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
Én azt tartom mulatságosnak, hogy egyetlen, az indokoltnál talán keményebbre sikerült rendőri fellépést követően a jobboldal gyakorlatilag azóta is "rendőrterrort" emleget, ahol ugye "Gyurcsány, meg Gergényi kilövette az emberek szemét"...
Pedig emlékeim szerint a tömegoszlatás nem volt előzmények nélküli, előtte a "kemény mag" szétverte a belvárost, felgyújtotta a TV-székházat, továbbá szemkilövés is egyetlen, tisztázatlan (és véletlen) esetben történt.
De szereti a jobb oldal erősen kiszínezni, drámaibbá tenni ezt a sztorit - én ezt tartom viccesnek a 2006-os zavargások kapcsán.

(Hozzáteszem, Franciaországban rendszeresek az elfajuló tüntetések és a hatalom ott sem finomkodik, ha a rend helyreállításáról van szó - példának okáért ezekben a napokban is "esemény van": index.hu/gazdasag/2016/05/26/ezert_all_langokban_franciaorszag_sztrajk_tuntetes_munkanelkuliseg_munkajog/ )

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:27:13

@Adrian Mole:

Tehát te megmondod szerinted ki az okos választás, és aki ezt nem érti, az hülye.

Tudod erre csak egy lehetséges váalsz van.

Lófaszt !

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:29:40

@Frank The Tank:

- "Mi demokraták"...
Hát nem röhejes ???

Mert állítólag a
- "Mi magyarok"

szóösszetétel téged speciel rohadtul zavar...
Nos..
Én mint demokrata kikérem magamnak, hogy egyGYurcsány nevű ellenzékieket karhatalmistákkal verető diktátor, egykalap alá vegyen engem magával.

Vili ?

Neked könnyű ezt megértened, mert téged is idegesít, hiosz leírtad, ha Orbán lemagyaroz téged, magával együtt.

látjátok feleim szümtükkel 2016.05.26. 16:33:24

@fidesz maszop dk együtt egykutya: "Ja megvan... A befektető azt csinál a pénzével amit akar.

VAgy ez csak Sorosra igaz ?"

Ki szokja ezt mondani?
Normális ember azt mondja, hogy a kormány nem azt csinál a pénzével, amit akar, mert nem az övé.
Nálunk nem normálisan mennek a köszpénzes dolgok, mert a sok jogész szerint az MNB pénze sem közpénz, csak köszpénz. Soros a magánpénzét és nem a köszpénz osztogatja, abból adott Viktornak, Tominak, Zolikának, meg még egy-kettőnek. Mondjuk attól, hogy magánpénzt kaptak, meg is lehet azt köszönni, é nem kell irigykedni, ha most nem ők, hanem mások kapják. .

Szóval mi a kérdésed?

Atanos 2016.05.26. 16:34:23

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Jéééézusom ekkora egy szöveget értelmezni képtelen marhát mint te. :D Csak azt nem sikerült felfogni, hogy nem azzal van a baj (teszem hozzá nekem is), hogy Orbán lemagyaroz minket magával együtt... A probléma ott van ha olyan kijelentéseket tesz királyi többségben amivel valószínűleg az ország egy jó része nem ért egyet...

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:36:36

@látjátok feleim szümtükkel:

A Norvág pénz az nem magánpénz,, akkor se ha Soros lopja el.

tommybravo 2016.05.26. 16:38:00

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Gondolom, nehezen bukdácsoltál át az általános iskola második évfolyamán ezzel a szövegértési képességgel. Azért remélem, anyukád így is szeretett.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:38:53

@Atanos:
Tehát az összees többi politikus többes számban elmondott minden gondolatával egyetértessz, csak Orbán ilyen möndataival nem bírsz azonosulni.

Javaslom keress rá Gyurcsánynak a "Mi demokraták" kezdetű faszságaira, hogy utána miket mond.

Ha ezekkel mind egyetértessz, akkor bizony elmebeteg vagy.
Ha meg nem, akkor csak kettős mércét használsz.

Adrian Mole 2016.05.26. 16:41:30

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
Mikor, hol oszt pénzt az MNB? Jelöld meg kérlek, a jegybanki törvényben azt a passzust, ami előírja az árstabilitás fenntartásán túl feladatként, hogy pénzt osszon! Kérek én is, izibe!
Mi az öreg ördög miatt lenne párhuzam egy jegybank és egy magánalapítvány pénzügyi tevékenysége között?
Az MNB-től ki kellett perelni a nyilvánosságot, egy mezei alapítvány pedig eleve nyilvánosan tud csak működni. Nem érzed a különbséget?
Egyébként tudod, hogyan működik egy magánalapítvány? Az alapító beteszi az alaptőkét, meghatározott működésre, egy összegben, vagy időben elhúzva, több részletben, aztán az alapszabálynak és a törvényeknek megfelelően osztják, pályáztatják a tőkét, annak hozamait és emellett igyekeznek további forrásokat is bevonni.
Egy magánalapítvány, ami pénzosztó alapítványként funkcionál, tudod mit tesz? Mint a fentiek, de az alaptőkéjét nem osztja, hanem keres olyan lehetőségeket, hogy a pénzkezelési, civil szervezetekkel kapcsolatos tudását felhasználva, az alapszabályának megfelelően forrásokat szerezzen és ezeket ossza tovább.
A Soros alapítványok a régióban klasszikus magánalapítványként működtek addig a pontig, amíg Soros ki nem vonult a finanszírozásukból a kétezres évek közepén. Soros sem pénzügyileg, sem informálisan nem befolyásolja (tudtommal) ezeket az alapítványokat azóta sem, korábban sem. Soros kivonulása után ezek az alapítványok ott maradtak a helyükön, pénzosztó alapítványként működnek, tehát pályáznak különféle forrásra, azt osztják tovább, jellemzően civil szervezeteknek. A norvég forrás (ezen belül a civil alap) tipikusan egy olyan forrás, aminek a továbbosztására egy limitált forrásokkal működő magánalapítvány az egyes érintett országokban jó eséllyel fog tudni pályázni, hiszen van gyakorlata pénzosztó alapítványi működéséből kifolyólag. Nekik sem érdekük, hogy kummantsanak, vagy visszaosszanak Sorosnak, hiszen a hitelességükből élnek.
Örülök, hogy ismét segíthettem :P

Atanos 2016.05.26. 16:42:30

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Ki mondott ilyet? :D Hol olvastál ilyenről? :D De nem mellesleg a kérdésemre még mindig nem sikerült válaszolni, hogy akkor elismered-e, hogy Matolcsy a rokonoknak osztogatja szét az MNB pénzét... Lehetőleg ne feltételezz rólam olyan dolgokat, amik nem igazak... Jó lenne végre befejezni ezt az aki nem FIDESZ-es az Gyurcsányista képzelgéseidet neked is meg a társaidnak is mert nevetséges... Itt az országban nem csak Gyurcsányt és Orbán imádók léteznek hidd el.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:44:27

@Adrian Mole:

Világos..
Tehát ha Soros osztja a magyar civileknek járó pénzt, akkor az szerinted szakszerű, ha meg az MNB teszi ugyanezt akor ez szerinted lopás.

Nem vagy te kicsit elfogult Mr George Sorossal ?

Adrian Mole 2016.05.26. 16:44:33

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
Mindenki azt csinál, amit akar és lehet, aztán legfeljebb elmondom róla a véleményemet. Ha valaki megrogy és hörög egy véleménytől, akkor így járt. Ha hasznos volt a véleményem neki, annak örülök a legjobban.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:47:15

@Atanos:
Hát éppen ez az...
Hogy egyszer nem sok annyiszor se kritizáltad soha Gyurcsányt a többes számban elmondott baromságai végett.
Csak Orbánt.

Itt van éppen a bibi..
De akkor megkérdem :

- Zavar téged ha Gyucrsány többes számban beszél marhaságokat ?
- Zavar ha Merkel többes számban beszél marhaságokat ?
...
Azt már tudjuk hogy zavar ha Orbán teszi.

Atanos 2016.05.26. 16:52:56

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Mivel feltettem neked egy kérdés kb 10-15 perccel ezelőtt ezért talán illene előbb arra válaszolni csak, hogy sorjában haladjunk, de tudod mit teszek neked egy engedményt, hogy örüljél hátha akkor végre hajlandó leszel válaszolni arra, hogy elismered-e, hogy Matolcsy a rokonoknak osztja szét az MNB pénzét. Igen zavar Gyurcsány ugyan ezen kijelentése és zavart régebben is. Most, hogy megkaptad a választ leszel szíves válaszolni az én kérdésemre is? Ha nem akkor onnantól kezdve ne várd el, hogy válaszoljak bármilyen kérdésedre...

pamut 2016.05.26. 16:53:40

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
:DDD
ja hogy kapásból gyurcsányozol? :DD

akkor bizony te fideszes vagy kedves, akármit is hazudgálsz össze magadról :))) de nem csak a gyurcsányozásoddal leplezted le magad, hanem eleve hogy bármiféle érvelés helyett egyből karaktergyilkosságot tolsz, hamisítatlan fideszes mentalitás, le se tagadhatod :D

annyira vicces hogy már a fideszmaffia is rájött hogy kínos fideszesnek lenni, ezért "civil"nek hazudva tolja a propagandát :)))

sebaj, erőlködj még ;)

Atanos 2016.05.26. 16:54:01

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Kár, hogy Matolcsy a rokonoknak osztogatja...

Adrian Mole 2016.05.26. 16:55:53

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
Igazából én vagyok Soros György, szóval lebuktam.
A magyar civileknek járó norvég pénzt nem Soros osztotta. A 4 alapítvány konzorciuma nem Soros alapítású alapítványok, úgy tudom.
Az MNB-nek nem feladata alapítvány létrehozása, tőke kiparkoltatása és politikai célok támogatása. Neki az árstabilitáson és a forint stabilitásán felül elvben nincs más feladata, különösen nem politikai. Ha ezt a két feladatát ellátja, akkor az esetlegesen keletkező nyereséget pedig befizeti a költségvetésbe, amit aztán a kormány, mint a költségvetés végrehajtásáért (elköltéséért) felelős szerv felhasznál. Mondjuk államadósságot csökkent belőle, vagy az egészségügyet finanszírozza, esetleg bútorgyárat, kisvasútat. Lopni éppen onnan is lehetne.
Sorossal egyébként nem vagyok elfogult. Látom az emberi nagyságát, pont a régióban végigvitt alapítványi és egyetemi finanszírozásán keresztül, még akkor is, ha ez valóban egyfajta politikai agenda (szimpátia?) szerint zajlott. És látom a kegyetlenségét, amit a nemzetközi pénzpiacokon visz néha végbe. Nem akarnám pszichoanalizálni, mert nem tudom, hogy mivel mit kompenzál. Furcsa, ellentmondásos figura, de semmiképpen nem az ördög.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:57:12

Rendben válaszolok.

Soros Gyuri és alapítványai a ballib klientúrának osztja le a Norvég pénzeket, Matolcsy pedig a Fideszes klientúrának.

Szerinted is így van ?
Bírsz tárgyilagos lenni ?

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 16:59:08

@pamut:

Ez éppen fordítva van..

A ballibek hazudják magukat civilnek, és nyúlják le az igazi civileknek járó Norvég pénzeket.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 17:02:51

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

Megjegyzem soha nem is mondtam mást..

A ballib kormány alatt külföldi cégeknek adták le a melót melyek százmillákat osztottak vissza a ballib klientúrának.
Azaz bagóért eladták az országot.

A jopbboldali kormány saját potentáltjait hozza előnybe, nem a külföldieket.
És ezek itt adóznak, itt hoznak létre munkahelyeket, nem pedig eltüntetik az EU-s pénzeket, és az adófieztők pénzét, mint azt tette a Strabag, és az Alstom meg a többi.

A legjobb az lenne, ha magyar cégek dolgoznának, valódi verseny eredményeként.
A legrosszabb meg ,ha külföldiek kapják az itteni melót, lefizetett ballib politikusok által.

pamut 2016.05.26. 17:03:36

Figyelmeztetés!

Ha valaki még nem jött volna rá, a fidesz bérkommentelői már nem csak vegytiszta, nyílt fideszes propagandával jönnek, mert tudják hogy azzal mindenki kiröhögi őket, hanem próbálják magukat függetlennek hazudni, bízva abban hogy így talán sikerül bárkit is manipulálniuk miközben a fideszt tolják.

Ilyen fideszes fiú ez a "@fidesz maszop dk együtt egykutya" nevű is....

Gyorgy Nagy 2016.05.26. 17:04:18

Egy ilyen SZAR hirhamisitó "m2"mert tisztára átment a tények azzá foglalkoznisem érdemes.Plàne az evirágzott jopofizó grimaszokat vágó Marsirol nemis beszélve.Amig vigagrás Andy nem volt még valahogy elment.De most a seggnyalok táborát szaporitó csatorna lett.Aki tudott valamit és tiszteséges volt az felállt és otthagyta őket.Nem kell nézni ezt a csatornát ugyan ugy minta"közszolgálatiakat" sem.

pamut 2016.05.26. 17:05:22

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

ó, igen, ez is fideszes szokás, bármiféle értelem, gondolkodás nélkül visszamondják fordítva amit a másik mond, mint egy dedós :))
persze amikor soroltam az érveket akkor arról kussoltál te kis fideszes :)))

te TÉNYLEG azt képzeled hogy nem buktál le? :DDDD

Atanos 2016.05.26. 17:05:50

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Az a baj, hogy ez csak üres frázis... "Ez éppen fordítva van..

A ballibek hazudják magukat civilnek, és nyúlják le az igazi civileknek járó Norvég pénzeket. "
Innentől kezdve baromira hihető így is látod-e vagy csak leírtad aztán a következő kommentben meg már tagadod... De különben nem akarom védeni Soros-t, biztos vagyok benne, hogy ő is csinált megkérdőjelezhető dolgokat. Csak veled ellentétben ha éppen tüntetés vagy hasonló akkor nem kezdek el rögtön Sorosozni, hogy biztosan ő támogatja... Mert ugye ezt is szoktátok. És amíg én a lopás ellen vagyok te a lopás mellett. Az nem érv, hogy szerinted a FIDESZ nem lop annyit úgy, hogy lopjanak csak. Ettől ugyan úgy nem lesz jobb az oktatás vagy az egészségügy...

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 17:06:23

@pamut:

Szerintem, akik neked elhisznek bármit is, azokat felesleges figyelmeztetni...
Viszont rajtuk már más se segíthet.. :DDDD

tommybravo 2016.05.26. 17:07:18

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Az egyik a magyar civileknek járó pénz (norvég lóvé), a másik pedig lófaszt az, rég oda kellett volna adnia a költségvetésnek.

Egyébként akkor most Soros a civileknek adja a pénz, vagy kitalicskázza?

Adrian Mole 2016.05.26. 17:09:49

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
Mivel nem Soros alapítványok osztották itthon a norvég pénzt, abszolút zagyvaságot írtál. Nem így van. A norvég civil pénzeknek volt egy, a norvégok által kitalált, a magyarok (Orbánék!) által elfogadott agendája. Meg voltak jelölve témakörök, amikre egyébként lehet, hogy balosabb, liberálisabb szervezetek hatékonyabban tudtak pályázni (demokrácia, emberi jogok szerintem ilyen témakör), de úgy gondolom, hogy a civil szervezeteket egyébként a pártpolitikába direkt bevonni, egyenlőségjelet tenni pártok (helló SZDSZ, azaz bájbáj!) és civil szervezetek közé teljesen szimpla, hazug hangulatkeltés, rombolás, gonoszság.
Matolcsynak (ellentétben a norvég civil pénzt kezelő alapítványokkal) nem feladata a pénzosztás. Ő jegybank elnök. Különösen nem feladata a politikai klientúraépítés. Mint ahogyan ez nem feladata a norvég pénzeket osztó alapítványoknak sem. Utóbbit viszont csak pártpolitikához (Fideszhez és kis részben Jobbikhoz) direkt behuzalozott emberek, szervezetek állították róluk, több ízben kiderült, hogy hamisan, felnagyítva irreleváns dolgokat. Pont, mint te is teszed ebben a kommentfolyamban.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 17:12:17

@tommybravo:

Mi ez a baromság ?
Alkotmányba olvastad vagy a Soros mesekönyvében ?

A kormány mandátumot adott az MNB-nek arra, hogy osszon szét pénzeket alapítványoknak.

Megjegyzem a kormány javarészt mást se tesz, csak a beszedett adókat, és járulékokat újra osztja. Ez a dolga. Kórházra, rendőrségre, stadionra, amire akarja...

A mi dolgunk meg az, hogy eldöntsük melyik kormány végzi a legjobban a dolgát.

Mivel ilyen nincs, így aközött választunk, aki kevésbé szarul végzi azt a dolgát.

Valaki szerint a ballibek a szarabbak, valaki szerint a Fidesz ..
Majd 2018-ban elválik, hogy lesz-e harmadik jelölt, vagy ezek közül valamelyik nyer.

Atanos 2016.05.26. 17:13:53

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Mivel ilyen nincs, így aközött választunk, aki kevésbé szarul végzi azt a dolgát. Tehát az a jobb, aki felesleges stadionokat építtet kórházak helyett? Hát nem hinném, hogy jobb lenne...

pamut 2016.05.26. 17:13:58

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

:DDDDDD

akkor poén hogy nem úgy védekezel mint egy valódi független tenné (az kikérné magának hogy az aljadék maffiával kössék össze), hanem a tipikus fideszes stílusban :DDD

na, erőlködj még pici szíjjártóka, annyira elhiszi neked tutira mindenki hogy semmi közöd a fideszeshez :DD

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 17:15:09

@Adrian Mole:

Jó oké..
Hidd azt, hogy Soros és megbízott laapítványai, egész EU-ban, tök becsületesen osztja a Norvég pénzeket.
Biztos van olyan is, aki Matolcsyról hiszi ugyanezt.

Vitatkozz azzal.
Én tudom, hogy Soros a ballib alapítványokat etetei, Matolcsy meg a jobboldaliakat.

JanDítě 2016.05.26. 17:17:26

a héten belenéztem egy picit a hiradóba, épp azt tárgyalták hogy egy egomi mammer veri az onokát..ez a picsa elkezdett gesztikulálni de látszott hogy a háttérben kb mutatják neki hogy mit csináljon..kibebaszott szánalmas volt..az ő karrierjének annyi innentől hogy tv2...a aztán a riport:
-Mit mondott az unokájának?
-Hát hogy dögőté vóna meg az anyáddal együtt...2016 televíziózás..okádék

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.26. 17:17:43

@Atanos:

Egy stadion semmit nem baszik.
Az hogy 54%-ról 82% fölé rommá adósítják az országot, eladósítják devizában és forintban a lakosságot, és országot egyaránt, hogy megduplázzák a ballib elkúrók megduplázzák a munkanélküliséget, hogy külföldi cégek rabolják le az országot, ....

Na az ilyen apróságok cseppet fontosabbak, mint 3-4 stadion.

pamut 2016.05.26. 17:19:07

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

látom te még mindig tolod az űbergáz Soros-hisztit, amit a fideszmaffia talált ki, ami a fideszmaffia érdeke, amit fideszmaffia tol mindenhol, de nem vagy fideszes, ááá, dehogy! :DDD

a Matolcsy-maffiáról mi a véleményed fideszes? :D fogadjunk hogy nem akarsz róla beszélni? ;)

Atanos 2016.05.26. 17:19:54

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Ember döntsd már el, hogy most az alapítványokat támogatja Soros vagy saját magát? :D Nevetséges vagy. :D

pamut 2016.05.26. 17:20:45

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

Csak nem elfeledkezel arról hogy közben felgyűlt 3000 milliárd manyup is, meg volt a világválság is? :D

NAHÁT! pont úgy beszélsz mint egy fanatkis fideszes, de te persze független civil vagy véletlenül sem a maffia fizetett trollja! :DDDD

Adrian Mole 2016.05.26. 17:22:04

Van valami információd arról, hogy nem becsületesek ezek az alapítványok? Én nem tudom, tényleg, csak a magyar dolgokra van némi rálátásom, róluk biztosan tudom, hogy makulátlanok, ellenben Sorossal nincsenek kapcsolatban (ezt a balfaszságot tényleg leállíthatnád, nem tudom, honnan vetted, kiventilláltad magad, láttuk, lépjünk túl rajta, oké?).
Matolcsyról nehezen hiszem el a becsületességet, amikor a saját rokonságát tömi pénzzel. Utolsó mondatod már csak ezért sem állja meg a helyét. Nem alapítványokat etet Matolcsy, hanem rokonokat, meg néhány lasszóval fogott szerencsétlent, akik elhitték, hogy a pénz a fán nő.

Zsánklód 2016.05.26. 17:22:36

"aki 40 évvel fiatalabb TŐLE" :D

Atanos 2016.05.26. 17:23:55

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Hol érdekel engem? Ők vannak hatalmon? Nem. Engem az érdekel a jelenlegi hatalom mit csinál és ha a jelenlegi hatalom stadionokra veri el a közpénzt és nem arra, hogy jobb legyen az oktatás vagy az egészségügy akkor onnantól kezdve baromira nem érdekel, hogy az előző hatalom mit csinált mert az már múlt idő. Viszont ha beledöglesz egy betegségbe, mert baromi szar az egészségügy akkor aztán tapsikolhatsz, hogy de jó nem adósodott el az ország csak a haverjaik gazdagodtak meg... De ha neked az a jó, hogy ők meggazdagszanak te meg szívsz akkor hajrá támogassad őket. Veled ellentétben én legalább nem védtem Gyurcsányékat, amikor baromságokat csináltak.

pamut 2016.05.26. 17:27:33

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

"3-4 stadion" :DDD

elkezdjük számolni a staidinokat te kis fideszes, vagy inkább szép csöndben megfutamodsz? :D

pamut 2016.05.26. 17:30:34

@Atanos:

Nem titok, utálom a minden blogot látványosan szétverő hiperagresszív fideszes bértrollokat. Aljas ami művelnek.
De a többségük legalább nyíltan vállalja hogy fanatikus fideszes rohamosztagosok, akik a vegytiszta fideszpropagandát tolják. de ez a "@fidesz maszop dk együtt egykutya:" nevű, az még ahhoz is sunyi hogy vállalja magát.... pedig kő-fideszes, le se tagadhatná, orrba-szájba védi a fideszt, de azért úgy tesz mintha nem lenne az...

Adrian Mole 2016.05.26. 17:38:15

NA, MIVANMÁ'?! LEJÁRT A MUNKAIDŐ?

ö...mikó? 2016.05.26. 17:41:34

@ZMO: Bazdmeg az a gond,hogy a TV2 az adófizetők pénzéből (közpénz, érted?) tolja a hazug állami propagandát szarul. Magánpénzen mindenki azt csúsztat amit akar.

ö...mikó? 2016.05.26. 17:43:02

@fidesz maszop dk együtt egykutya: KÖZPÉNZ vs. magánvagyon, te sem érted a különbséget, te komcsi?

Atanos 2016.05.26. 17:46:37

@pamut: Igen ez az ember nekem is új állatfaj főleg, hogy azelőtt még nem volt ennyire nyíltan FIDESZ-es, de most kibújt a szög a zsákból. Azért röhejes a nickneve. De persze amikor a fejére lett olvasva, hogy ott van az LMP meg a Jobbik akiknek lehet vannak stiklijeik, de valószínűleg még nem loptak akkor csak a Jobbikot volt képes emlegetni az LMP-ről tudomást sem vett... Meg olyan szépen leírta, hogy elismeri Matolcsy lopkodásait csak aztán a következő kommentben egy másik hozzászólónak már tagadja azt és a fordítottjával vagdalkozik.

Atanos 2016.05.26. 17:47:55

@pamut: De ez a 3-4 stadion már nagyon röhejes volt. :D

Adrian Mole 2016.05.26. 17:50:43

@Atanos:
Szerintetek most azért nem reagál, mert elfáradt, vagy mert, mint minden közszolgának, 17:00-ig tartott a munkaideje?

Atanos 2016.05.26. 17:54:04

@Adrian Mole: Én nem tudom, de az a jó ha lelép. Remélem vissza se jön, bár ez hiú remény balib cenzúrázók réme is mindig visszatér 1-2 komment erejére. Szerencsére én őt már ignorálom egy ideje.

pamut 2016.05.26. 17:57:52

@Atanos: ja, azon én is kurva jót röhögtem :DDD

szegény vért izzadt hogy felépítsen egy nikket, aztán lök egy ilyet oszt annyi volt a kamu álcájának :)

a rossz hír az hogy nem ő az egyedüli, több hónapja látom máshol is hogy újabban sok fideszes tagadja hogy ő fideszes... van aki azért mert tudja hogy kínos, vállalhatatlan, ez még hagyján. de vannak akik hasonló szándékos megtévesztésül csinálják mint ez is, bízva abban hogy így hitelesebbnek tűnnek...

olyanok ezek mint a CÖF, amiben ugyebár a "C" betű a civilt jelenti, miközben ők a fidesz egyik legkeményebb fanatikus hadosztálya, közvetlen Orbán parancsnoksága alatt :)

pamut 2016.05.26. 17:59:30

@Adrian Mole:
most hogy lebukott nem nagyon tud mit kezdeni, úgy nehéz magyaráznia hogy közben mindenki rajta röhög. de vissza fog jönni, nem tehet mást, kell neki a fizetése...

Atanos 2016.05.26. 18:04:13

@pamut: Jaaaj a CÖF. :D Egyébként kíváncsi lennék rá, hogy kik vannak még ilyen egyének, csak, hogy fenntartásokkal kezeljem a mondandójukat. :)

REadmin 2016.05.26. 18:07:45

"US$24.9 billion (March 2016)" Wikipedia. Ha csak a fele igaz, akkor is kicsivel több, mint 6 milliárd forintocska.

pamut 2016.05.26. 18:23:47

@Atanos:
név szerint nem tudok mondani, annyira nem érdekelnek ezek a kis sunyi trollok hogy megjegyezzem a nevüket, nem érnek ennyit meg úgyis hetente váltogatják a nikkeiket (egyébként ez is nagyon gyanús jel amikor ilyen 10-20 kommentes friss kamunikkek állnak bele egy a propagandába érezhető kommentelési rutinnal).
de felismerhetőek a viselkedésükről, a butábbak gyakran úgy kezdik hogy "én nem vagyok fideszes, de..." meg hasonló nagyeszű trükkök, szóval elég átlátszóak, ez a 3 stadionos kis hülye is hamar lebuktat magét :)
és pláne hogy már tudod hogy az ilyenekre is figyelni kell, gyorsan fel fogod ismerni őket :)

Atanos 2016.05.26. 18:38:08

@pamut: Ja ok. :) Nem számít úgy is hamar lebuknak az ilyenek.

Hülye aki elolvassa! 2016.05.26. 19:19:04

Azért elvihetné már az ördög ezt a vén gazembert!

lobster thermidor 2016.05.26. 19:26:51

Ez az Anikó alig ért haza, máris belenézett a csokis köcsögbe.

dr. mesterséges színezék 2016.05.26. 19:38:54

@Zsánklód: Árvalányhajhoz még magyarul is tudni...

récsel 2016.05.26. 19:47:29

Nézzél már utána mielőtt leírsz valamit te majdnem szellemileg foglalkoztatott.
Az nem 23 millió, hanem 23 milliárd dollár!!! Billion = Milliárd.
www.forbes.com/profile/george-soros/

dr. mesterséges színezék 2016.05.26. 19:47:58

@pamut: "amikor ilyen 10-20 kommentes friss kamunikkek állnak bele egy a propagandába érezhető kommentelési rutinnal"

A legfrissebb kommunikációs doktrina szerint.

Konkrétan azóta rúgjuk a port nyugat felé ezzel-azzal vagy éppen mindenkivel, amióta dúl a kétharmad, erre 2016. május 2. hetében minden valamirevaló fideszes egyéniség ("IGEN. MI MIND EGYÉNISÉGEK VAGYUNK!) ráébred, hogy a NER eddigi életére kül- és belföldön folyamatosan Soros árnya vetült, de komolyan.

Gate1212 2016.05.26. 20:01:25

Soros György vagyonát 23 millió dollárra, azaz 6 milliárd forintra becsülik!!!!!!!!!!
Ezek az idiota ujsagirok jobban utána nézhetnének a dolgoknak mert Soros Györgynek
nem 23 millő hanem 23 milliárd dollárja van! Az pedig 5800 millárd forint!

FlyingPythonTheNew 2016.05.26. 20:06:07

@Atanos: @pamut: @Adrian Mole: @fidesz maszop dk együtt egykutya: Köszönöm ezt a fergeteges műsort srácok. Különösen @fidesz maszop dk együtt egykutya:-nak,aki a legvégére már abba is belekeveredett,hogy éppen mit hazudott.Eskü,legközelbb ha itt lesz,jövök én is.Imádom az ilyen világtalan,bunkó,seggnyaló,gerinctelen...ááá hova soroljam tovább? embereket. :)

Secnir 2016.05.26. 20:56:05

@fidesz maszop dk együtt egykutya:
szeretném kérdezni, neked ugye van róla igazolásod, hogy sérült vagy? mert ha nincs, igen könnyen be tudsz szerezni egyet, és akkor például kapsz kedvezményt gázra, villanyra. elég elmenni a körzeti orvosodhoz, és bemutatni az itt megjelent szösszeneteidet, lehet, még le is százalékolnak...

uraoi1969 2016.05.26. 20:57:10

Fogalmuk nincs a számokról. A Forbes szerint ca 25 milliárdja van.

Gerberus 2016.05.26. 21:07:00

Amúgy is szutyok csatorna volt, most Höri hatalomátvétele után meg még kormánypropagandára is használják ugyanilyen színvonalon, úgyhogy nincs itt semmi meglepő.

Atanos 2016.05.26. 21:21:53

@FlyingPythonTheNew: Szívesen. :D Ez az ember nem komplett, de legalább kimutatta a foga fehérjét. :D

látjátok feleim szümtükkel 2016.05.26. 21:36:55

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

A nirvég pénzt nem a magyar állam adja, így az határokon belül magánpénz.

Secnir 2016.05.26. 21:43:14

@Atanos:
nem a foga fehérjét mutatta ki, hanem másnak a fehérjét. (magyarul: verte a faszát egész nap)

pamut 2016.05.26. 22:01:43

@FlyingPythonTheNew: Igazán nincs mit, örülök hogy jól szórakoztál :)

@dr. mesterseges szinezek: ja, tényleg, jó hogy említed, erről már el is szoktam feledkezni, annyira nyilvánvaló hogy kamunikkek hogy már el se várom hogy nem mindig mindenben pont ugyanakkor és pont ugyanazt gondolják mint a napi fideszmantra, igen ez is nagyon életszerű :)

turulfarhát 2016.05.26. 23:09:14

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Hány nokiás dobozba férne bele Mészáros Lőrinc vagyona?

layo 2016.05.26. 23:16:08

@s4tch: egyet ? Na te sem jártál áltisibe

FlyingPythonTheNew 2016.05.27. 00:07:35

@pamut: Az elején még azt hittem,hogy az átlagos fideszes szintje felett áll (1 IQ),aztán a közepe felé volt az,hogy ilyen fasz nem lehet senki se,a végére meg mikor már eszkalálodott a helyzet már szórakoztatt is. :D Hiába,nem mindenhol ért véget a sötét középkor...

2016.05.27. 03:03:06

6 milliárd forinttal Soros a 32. leggazdagabb ember lehet a világon? Ezt erősen kétlem.
Naponta többet talicskáznak ki a Fidesz-KDNP-sek a haveri cégeknek.

A Soros legfiatalabb fiának botrányos magánéletét leleplező fotók azért messze nem olyan meghökkentőek, mint Orbán lányainak Balaton Soundon lejtett leszbi szendvicstáncáról készült felvétel volt anno.

Soros esküvője és lagzija se vethető össze botrányosságban és költségeiben mondjuk Orbán Récsöl lagzijával, ahol még a titkosszolgálat is nyomult mindenféle eltűnt telefonok miatt.

Persze Soros lehet, hogy geci, sőt valószínűleg az. De azért a fideszes vezérkarban tudok mutatni nála gecibbeket tucatszámra.

Nem Magyarországon élek már egy ideje és most a beágyazott videóban láttam először ezt a Gönczi-Marsi párost a Vajna-TV-ben. Döbbenetesen rosszak. Ők régen nem az RTL Klub Fókusz című ketfejű tehénborjúkról és közelgő világvégékről meg Pataki Attila UFO-k által kikúrált szittya fitymaszűkületéről szóló műsort vezették?
A színvonal itt is hasonlóan ízléstelen, amatőr, szenzációhajhász. Marsi és Gönczi ennyi év televíziózással a hátuk mögött se voltak képesek megtanulni beszélni.

2016.05.27. 03:10:35

az interwebek szerint Sorosgyuri vagyona 24 milliárd dollár körül lehet

egy nyomorult guglizással elkerülhették volna a blamázst a TV2-nél

már várom, hogy Mészáros Lőrincről és a többi fideszes oligarcháról mikor jön a leleplezés a milliárdosokról szóló műsorukban

Pop40 2016.05.27. 04:53:54

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

Te ritka nagy marha vagy, öreg. (Meg ahogy elnézem, nicktolvaj is, a nick eredeti tulaja nagyságrendekkel értelmesebb dolgokat szokott irkálni. Már neked is égőek az eredeti nickjeid? :-D

""A jopbboldali kormány saját potentáltjait hozza előnybe, nem a külföldieket.
És ezek itt adóznak"

Ha ellopom tőled a pénzed, és utána visszaadom belőle a negyedét, boldog leszel?
Ha igen, tárgyaljunk! Ha meg nem, nem kéne nyilvánosan hirdetni, mennyire kapitálisan hülye vagy.

Sorossal vs MNB-vel kapcsolatban meg talán nézz utána, mi a különbség a KÖZpénz és a MAGÁNpénz között. (tudom, nektek fideszes tolvajoknak semmi, ugyanúgy lopjátok mindkettőt.)

Majd ha Eltolcsy a saját pénzét osztogatja, annak ad belőle, akinek akar. Addig nem.

Pop40 2016.05.27. 05:08:16

@Atanos:

"hogy azelőtt még nem volt ennyire nyíltan FIDESZ-es, de most kibújt a szög a zsákból."

Jóbarát, ennyire nem tűnik fel, amikor nicktolvajjal állsz szemben?

"fidesz maszop dk együtt egykutya 0 bejegyzést írt és 67 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2016.05.19. óta tag."

Faszikám nickje 1 HETES. :D Szerinted volt neki "ezelőtt"? :D

Persze, volt, csak nem ezen a nicken, hanem 220 másikon. Csak azok már elkoptak a nagy fidesz-seggnyalásban. :-)

Pop40 2016.05.27. 05:12:12

@turulfarhát:

Ahhoz alapítani kéne még vagy 10-20 Nokiát, és mindegyiket sorozatgyártásra állítani.
Úgy is évekbe telne, mire összejönne a kívánt mennyiség.

Marika Bor 2016.05.27. 07:40:23

Kár volt Sorosnak ösztöndíjjal támogatni Őket, meg kellett volna nézni a KISZ-es MSZMP-s multjukat, és rájöhetett volna ,hogy előbb utobb hátbatámadják de NAGYON, a kedves Orbán és Társai. Jóért NAGY LÓRUGÁST kapott. Visszamenőleges törvényalkotás a QUAESTOR HOZAMAINÁL IS 8 ÉVRE .Másra kellene a nyolc évet használni, az Alkotmánybíróságnak is akik
jóváhagyták. Nagy harácsolók.

látjátok feleim szümtükkel 2016.05.27. 08:04:54

Azt mondja a kdnp-s ifjú titán a reggeli tv-been, hogy az a baj Sorossal, olyan médiákat támogat, mint a 444, amelyik nyiltan kormányellenes. Meg szerinte a Soros milyen jogon szól bele a magyar politikába?

Kérdés, hogy a fideszes külföldi haver magyarok milyen jogon szólnak bele? Vagy a mi külföldinknek van jga, az ellenzékineek meg nincs?

Szóval csak-csak kibújik a szög a zsákból.

látjátok feleim szümtükkel 2016.05.27. 08:06:35

Azt is mondta a titán, hogy " mi, én" tartottam egy sajtóttájékoztatót. Így királyi többesben.

FááZoltán 2016.05.27. 08:14:00

@fidesz maszop dk együtt egykutya:

Érdekes, hogy a hozzánk képest elképzelhetetlenül fejlett, jól működő (tudom, számotokra "hanyatló") nyugaton nem így gondolkoznak és elképzlehetetlennek tartanák, hogy kizárólag az döntsön el egy-egy közbeszerzést, hogy ki a miniszterelnök barátja, veje, stb.

De ok, mondjuk, hogy ez a "magyar modell", mi tudunk valamit amit a hanyatló nyugatiak nem. Még akár elfogadható is lenne ez az érvelés, ha azt látnánk, hogy ez működik, az ország fejlődik, erősödik, a gazdaság bővül, az életszínvonal nő, az állami ellátórendszerek szolgáltatási színvonala javul, stb. De nem ez a helyzet. Kurávra, kibaszottul nem!

- Az ország nemzetközi megítélés katasztrófális. Nyilván te nem olvasol olyan médiákat (amiket világszerte a gazdasági és politikai döntéshozók olvasnak) mint a Reuters vagy a Bloomberg, pedig ha olvasnál, akkor láthatnád, hogy pl. a Matolcsy féle 200 millárdos lenyúlás orási elképedést váltott ki a világon, a Bloomberg pl. azt írta, hogy ilyen fokú rablás, még kelet-európai mércével is brutális. Nem kell mondanom, hogy azok a döntéshozók, akik ezeket olvassák (és ez csak egy ügy) hogyan viszonylnak az országhoz.

- Gazdasági növekedésünk alapján sereghajtók vagyunk a régióban. Nem mintha sokat számítana ez, voltunk már jobbak és rosszabbak is, az igazi baj az, hogy az orbáni politika taszítja a beruházókat, így a gazdasági teljesítményünk kizárólag azon a pár nagyvállalaton múlik, akik évekkel, évtizedekkel korábban telepedtek meg az országban, új beruhásokba ugyanis se kulföldi, se belföldi befektetők nem kezdenek. Az utolsó jelentősebb berházás a kecskeméti Mercedes gyár volt, azt is Gyurcsány hozta, Orbán immár 6 év alatt egyetlen jelentős beruházást se tud felmutatni.

- Az életszínvonal olyan mértékben zuhant az elmúlt években, hogy a KSH a szegénységről már statisztikát se mer kiadni. A helyzet folyamatosan romlik.

- Az állami ellátórendszerek - korábban se jó - színvonala szintén zuhan. Az egészségügy, az oktatás, soha nem látott mélységekbe süllyedt. A kórházak lejárt tartozásállománya meghaladja az 50 millárdot, az ÁNTSZ ki se meri adni az adatokat arról, hogy hányan halnak meg kórházi fertőzésekben, eközben a magyar oktatás színvonalát jól mutatja, hogy a magyar gyerekek brutálisan rosszabbul teljesítenek, minden téren. A kormány nem hallgat a szakmabeliekre, erővel veri végig az akaratát mindenen.

- Miközben a képzetlenek körében semmit se javult a munkanélküliségi ráta, csak a rabszolgamunkaként is felfogható közmunkával kozmetikázott adatokból hazudnak javulást, aközben a szakképesítést igénylő területeken egyre nagyobb a munkaerőhiány. Na de nem azért, mert egyre másra épülnek a gyárak, hanem azért mert a szakképzett munkaerő soha nem látott mértékben menekül az országból, a többségüknek eszük ágába sincs visszajönni, soha.

Szóval a helyzet az, hogy az általad istenített, korrupcióra ("nemzeti tőkésosztály felépítése") épülő rendszerben konkrétan SEMMI NEM MŰKÖDIK! Az egész rendszert csak az eszetlenül jóindulatú EU támogatásai és a hozzád hasonló agymosott idióták rajongása tartja csak úgy-ahogy egyben, de nehogy azt hidd, hogy ez a végsőkig ki fog tartani. Ebből bizony összeomlás lesz, nem is kicsi.

Az ilyen Sorosozások, IMF-ezések, Brüsszelezések arról szólnak, hogy a magadfajta agymosottak figyelmét lekössék és eltereljék az éppen aktuális botrányokról. Láthatóan nálad bejött a módszer, Habony biztos kap majd azért is pár millát "kölcsönbe" valakitől, amiből aztán mehet kokózni, amúgy "keresztény nemzetien" Ibizára.

LiberAll 2016.05.27. 08:22:40

A jelek szerint a tv2-nél senki nincs aki legalább alapfokon értene angolul. Merthogy 24 Billion dollar nem egyenlő 24 millióval... Segítek tények 24 milliárd dollár ami forintban, nah azt számoljátok ki.. :) Számlát küldjek ???? vagy majd a következőnél ??? :P

LiberAll 2016.05.27. 08:25:25

Jah és az 24 is inkább 25, merthogy a Forbers szerint tényleg ő 23 leggazdagabb 24,9 Milliárd dolcsival. Mondjuk a Viktoréknak az a szerencséje, nekünk meg az pechünk (a magyar népnek) hogy nem veszi Őket komolyan a soros, mert ha azt tenné, akkor már nem lennének ..

dr. mesterséges színezék 2016.05.27. 10:26:17

@new_boy_on_the_block: " Soros egy vén buzi. "

Pontosan.
Egy vén buzi, aki veri a feleségeit és 40 évvel fiatalabb nője van.
Hulye kocsog.

dr. mesterséges színezék 2016.05.27. 11:23:00

@LiberAll: Talán jött a tévékettős korrektor és kihúzta a billion, mondván "a billió azért túl sok volna, még a vén gecinek is".
A következő ellenség az angolszász számszisztéma kitalálója lesz.
... és ebben a NER nem várt szövetségesekre is számíthat: www.numberphile.com/videos/billion.html

Pop40 2016.05.27. 15:42:06

@new_boy_on_the_block:

Ez személyes tapasztalaton alapuló információ? :-)

Atanos 2016.05.27. 18:52:20

@Pop40: Megmondom gyanús volt, de sose lehet tudni. Ha tippelnem kéne Balib kezdetű barátunk újabb ámokfutása lesz ez.

Egy Civil 2016.05.28. 03:10:52

Ez nem a szilveszteri műsor volt? Ennyire ostoba emberek még a TV2-ben sem dolgozhatnak.

Egy Civil 2016.05.28. 03:14:57

@new_boy_on_the_block: Hahó, bunkókám! Mit tehet valaki a koráról?

Pop40 2016.05.28. 09:50:21

@Atanos: én is rá gyanakszom :-)
süti beállítások módosítása