Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Forrásmegjelölés nélkül idézte a Kiss-ügy áldozatát a Tények

2016. május 09. 09:12 kmd 87 komment

A forrás megjelölése nélkül, szinte szóról szóra idézte a TV2 híradója az RTL adását. Takáts Zsuzsanna volt az, akit 1961-ben, 18 éves korában, az akkor 21 éves Kiss László két társával megerőszakolt. A most 73 éves nőről sokáig azt beszélték, hogy már nem él, meg egyébként is "szeretett kefélni", majd ügyvédjén keresztül végül ő maga jelentkezett, hogy jelezze, egyik sem igaz. Takáts a Fókusz Plusz szombati adásában elevenítette fel a múltat.

"Teljesen megdöbbentem, amikor azt mondta, márpedig innen úgyse mész ki, amíg meg nem kapunk, mert jönnek a többiek. (...) Először azt hittem, hülyéskednek, csak meg akarnak ijeszteni. De nem. A többiek jöttek is. Ketten befogták a számat, lefogtak, és megerőszakoltak. Kiss volt a harmadik. Nem volt kegyelem. Ecetes vizet készítettek oda, hogy azzal mosakodjak" – mesélte az egyébként háromdiplomás Takáts az RTL-nek, a Tények pedig ezt és az áldozat több gondolatát is forrásmegjelölés nélkül vette át. (Pontosabban csak az áldozat vallomásaként hivatkoztak rá.)

Az már csak hab a tortán, hogy a TV2 a feltöltött videó leírásában még Takáts nevét is hibásan írta le. A Fókusz Plusz adását az RTL honlapján lehet megnézni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bovorac 2016.05.09. 09:40:58

Ej-ej, TV2, szopni jársz te ide.

bovorac 2016.05.09. 09:40:58

Ej-ej, TV2, szopni jársz te ide.

Athos64 (törölt) 2016.05.09. 09:41:29

„Az már csak hab a tortán, hogy a TV2 a feltöltött videó leírásában még Takáts nevét is hibásan írta le.”

Igazán nem kötözködésből írom, de itt az Indexen is hol Takácsként, hol Takátsként írják a hölgy nevét.

NYJetsTD 2016.05.09. 09:53:45

Jól tette a hölgy, hogy az RTL-nek nyilatkozott. Ugyanezt a riportot a TV2 verziója három "Magyarország jobban teljesít" és öt "Ha Magyarországra jössz, tiszteletben kell tartanod a kultúránkat" spottal dobta volna fel. Különben sem értem, minek a Tények. Egyszerűen csak egy órát egyenesben kellene közvetíteniük a rendőrség, tűzoltóság és a mentők ügyeletéről.

Nem Penny hajója 2016.05.09. 10:02:40

Gondolom Habonycica megtiltotta, hogy leírják/kimondják az RTL-t, a napi szerkesztő meg alkalmazkodott az ukázhoz.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 10:18:41

@NYJetsTD:

Tiszta horror a tények este, minden riport arról szól hogy vagy legyilkolták, vagy lerabolták.
Úgy hogy Magyarország jobban teljesít és javul a közbiztonság.

Azért Kisst meg Gyárfást megizélhetnék hárman mint a Ponyvaregényben Marsellus Wallacet.

véleményM 2016.05.09. 10:23:06

Takony Árpi és Vajda Mikulás András jól összerakta ezt a hazugláda goebbelsi propaganda csatornát!

bovorac 2016.05.09. 10:23:35

@NYJetsTD:

Én kb. ilyen híreket képzelnék el a TV2 esetében az exkluzív interjú köré - kb. ebben a sorrendben is, tetszőlegesen elosztva a következő néhány napra:

"Magyarország élen jár a nemi erőszak elleni sajtókampányban"
"A kormány mindent megtesz azért, hogy ne forduljon elő több erőszak"
"A tisztességes sportolók vannak többségben"
"Magyarországon fordul elő a legkevesebb erőszakos cselekmény"
"Tavaly 48%-kal csökkent a nemi erőszakos cselekmények száma"
"Kiss Lászlót és társait olyan bíró ítélte el, akinek az apja kommunista-zsidó volt, és ismerte Kun Bélát"
"Takáts Zsuzsanna apját erőszakos közösüléssel vádolták"
"Takáts Zsuzsanna 2002 és 2007 között az MSzP tagja volt (Takács Zsuzsanna néven)"

NYJetsTD 2016.05.09. 10:40:33

@szociál: Állítólag Aczél vállalna a feladatot, de ez csak amolyan uszodai pletyka...

cukkmukk 2016.05.09. 10:43:22

felgyújtani, helyét felszántani, sóval behinteni.

Raven1975 2016.05.09. 11:03:45

Remélem békés napjai vannak "Laci Bácsinak", hogy hazugságait megcáfolták! Javaslom kezdjen el úszni a Dunán lefelé, ha nem bírja adja át magát a víznek!

NYJetsTD 2016.05.09. 11:04:15

@bovorac: Most még azon törik a fejüket, hogyan lehetne pár celebet is beletenni ebbe a hírbe, majd csak utána.

Különben nem is értem, minek erőlködtek a Gönczi-Marsi párossal, súgógépről a Pákó-Kiszel páros is olvashatna be... garantált maximális nézettség mellett.

prakp 2016.05.09. 11:07:57

@NYJetsTD: +1, esetleg Anettka is képbe jöhet.

Kulminaator 2016.05.09. 11:08:37

Raven1975 és NYJetsTD

Kössz srácok!!! Bearanyoztátok a napomat :D :D
Majd' leestem a székről :D

Secnir 2016.05.09. 11:19:23

nézem a fotón ezt az ősz hapsit: Őt erőszakolta meg Kiss László?

Netuddki. 2016.05.09. 11:52:53

@NYJetsTD: Az acélnak is a körmére lehetne nézni. Hátha annak idején ő is benne volt a bulikban, amikor már kinőtt a nyálcsorgatós korszakából. Különben miért védené annyira a védhetetlent?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 11:53:57

@NYJetsTD:

Szerintem még az Aczélt is megerőszakolták volna, de pechje volt, másutt volt dolga.
Mert ugye annyira le szépfiúzta az úszó palikat, a kis cica fiú ;)

bovorac 2016.05.09. 12:14:11

@NYJetsTD: Jó, hát legyen. Akkor még néhány cím a Tényekből - mondjuk a harmadik-negyedik napon:

"Kasza Tibit is vádolták már alaptalanul nemi erőszakkal"
"Berki Krisztián nem tiszteli a nőket, de nem is erőszakoskodik"
"Pachmann Péternek nincs véleménye a Kiss-ügyről, viszont Péter Szabó Szilviával jól kijön"
"Peter Schramek tud magyarul, de nem érti a Kiss-ügyet, ezért inkább a vasárnapi Nagy Duettre készül"
"Egy felmérés szerint a magyar lakosság nagy része unja Kiss László nőügyét"

Raven1975 2016.05.09. 12:16:29

Most a vén sz@rházi Kiss Lászlóban egy világ omlott össze, hiszen az áldozata még nem halt meg (akkor most mi lesz a perújítással, amit annyira hangoztatott a vén sz@ros), sőt, vállalta az interjút, és teljesen intelligensen, mindenféle sallangtól mentesen elmondta, mi történt akkor. Vajon bocsánatot kér ez a kéjenc Zsuzsannától? És Gyárfás? Aczél? Undorító mocsok mindegyik, minősíthetetlen hangnemben nyilatkoztak a hölgyről, Gyárfás is szinte gyalázta, hiszen úgy volt vele, nem él már, úgysem tud védekezni. Székely Éva is nyugodtan elsüllyedhet a föld alá, amiért a vén ganét védte, miután az ügy kipattant!!!

NYJetsTD 2016.05.09. 12:17:43

@prakp: Anettka is jó ötlet, két hír között feldobná valamelyik barátnőjét a pultra szüzesség licitre. Csókolom, csókolom...

@Tibi !: Ezt én sem értem. lassan már inkább róla szól az ügy, mint a három valós bűnösről. Hogy a kor, az alkohol, vagy a valós énje miatt teszi, ez számomra is rejtély.

@szociál: Mivel semmit sem tudok a családi állapotáról, ezért ebben nem foglalnék állást, felőlem nyugodtan lehet akár az is, engem az érzéketlensége, és az utána is tapasztalható el nem engedés háborít fel. Tőle ez egészen fura. Remélem én nem leszek ilyen hülye és feledékeny öregen. És azt is remélem, én nem leszek ilyen hülye és feledékeny öregen. :-D

NYJetsTD 2016.05.09. 12:28:46

@Raven1975: nem is lesz itt semmilyen perújítás. A Nemzeti Másológép is meddig harsogta, hogy ő majd megmutatja, azután inkább eltűnt amennyire lehetett. Laci bá is tegyen így.

Éva néni engem is kiakasztott. Egy nő hogy lehet ennyire érzéketlen? Ha vele történik ez, vajon akkor is tök cuki minden olimpiai aranyérem és bagatellizálja az egészet?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 12:29:00

@NYJetsTD:

De az tényleg beszédes mennyire védi Kisst, lehet ő is benne volt ilyen "hancúrban", mert amit hallani ezekről az úszókról, tiszta bordély volt .
Ráadásul az gyerekeket szteroidokkal tömték, azt mondták vitamin, és a testi fenyítés is gyakori volt.
Ha én szülőként értesültem volna ilyenekről tuti megvártam volna edzés után a palit valami szerb vagy ukrán származásúval, mert azok annyira nem fogják vissza magukat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 12:30:19

@szociál:

Tudom az Aczél nem úszott, de a haveri körben biztos ment a Molerúzsozás.

Netuddki. 2016.05.09. 12:33:06

@NYJetsTD: Bár eltűnt volna, de még mindig az orbán haverja, így időnként betolják a reflektorfénybe. Bár ez megint csak az orbánt minősíti.

Netuddki. 2016.05.09. 12:33:38

@szociál: Helyesen jugoszláv és szovjet.

Burpi Turpi 2016.05.09. 13:28:28

@Raven1975: azt a Gyárfás "Napkelte" Tamás nevű "úszok az árral", jelenleg épp úszóelnököt 3lábbal kellene kipenderíteni az egész magyar közéletből....A 3. lehetne kedvenc védence középső lába is. Akár. Végül csak valami nőügy...Szégyen

svédmasszőr 2016.05.09. 13:47:45

Gyárfás most kussol.Kissnek meg nincs pofája nyilatkozni lehet még el is bujdokolt valahova.
Egy bocsánat privátim simán megilletné a hölgyet mindkettő részéről.De hát ennyire nem úriemberek ez fel sem merült bennük.Ahogy Aczél sem újságíróhoz méltón viselkedett.Ez még a Körmendi féle szart is alulmúlja.Aczél hiteltelen lett vagy nagyon megöregedett.

lutria 2016.05.09. 13:52:51

Gondoltam rá hogy rákérdezek a Hajdú Péterre a Fb-on hogy milyen érzés neki hogy a szokásoktól eltérően nem hozzá fordultak a sztorival hanem az RTL-hez és Papp Gergőhöz...:)

polpetti 2016.05.09. 14:19:30

Napi Trónok harca poszt után lesz akkor Napi Tv2 fika poszt is? :)

NYJetsTD 2016.05.09. 14:39:40

@polpetti: A TV2 egészét közpénzből vásárolhatták fel. Közpénzből tömik ki agyament mennyiségű reklámhasznot hozva számukra. Az egész mégis egy pöcegödör. A Tények meg egy külön kaland ezen belül, olyan mintha direkt tátott szájjal rohangálnának a f@szerdőben. Teljesen igaza van mindenkinek, aki kritizálja. Ha ez fáj neked, egyszerű, ne kattants a comment.blogra.

NYJetsTD 2016.05.09. 14:59:35

@szociál: Az igazi mélypont az volt, mikor aczél kijelentette, hogy valójában T. Zsuzsanna hazudik, mert "Nézd, ezeknek a csinos sztárúszóknak semmi szükségük nem volt arra, hogy erőszakot alkalmazzanak”, jelezve, hogy minden ujjukra három csajt kaphattak volna. Ebben a pillanatban minimum ötezer pszichológus és pszichiáter fejelte szét diplomáját a falon...

Netuddki. 2016.05.09. 15:27:00

@polpetti: A nicked alapján egy ballibező fideszesnek látszó ballib provokátortroll lehetsz.
Máskor valahogy egyeztesd a hozzászólásaidat a nickneveddel.

Netuddki. 2016.05.09. 15:30:43

@NYJetsTD: De miből fogja a nemzet mozigépésze visszafizetni az a rengeteg közpénzmilliárdot, amit a tv2-re felvett? Eléggé benne van a korban, mi van ha holnap feldobja a pacskert? 1/10 annyit nem ér a tévékettő.

NYJetsTD 2016.05.09. 15:54:57

Te sem gondolod komolyan, hogy ő ott a főnök? Az már kormányzati tévé. ha kell egy nap alatt elsikálják ezt a gondot. Mi meg fizetjük.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.05.09. 15:56:52

Egyenes vonal: schmitteltek!, mint mindenki a fidesznyikeknél!
@Tibi !:
Semmiből és semmikor.
Az őt finanszírozó banknak az MNB bocsátotta rendelkezésére a dohányt, azzal, hogy veszteség esetén az MNB a "nyeresége" terhére jóváírja!
Aki nem tud, az is meg fog tanulni keresztet vetni.
Legalább is az adójára!

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 16:48:16

Renkívül tanulságos ez az egész ügy.

Világosan megmutatja, hogy akiket a ballib írástudó elit felír a halállistára azt ugyanúgy megsemmisítik, mint 50 éve tették a kommunista diktatúrában.

Kiss Lászlót ugyanúgy, mint Aczél Endrét.
Kiss László esetén még az igazi indíték, amiért elővették egyenlőre rejtve van.
Vélhetően az úszószövetségi posztokért való marakodás kapcsán esett el.

Aczél Endre esete érdekesebb.
Tisztán és világosan mutatja, hogy egy baliberálisohoz haláláig hű ember, és közéleti személyiség is bármikor és bárhol áldozatául eshet a balliberális véleménydiktatúrának, ha el merészel térni véleményével, és tapasztalataival, az előre maghatározott útnak, ami a kiereksztést, és gyűlöletkampányt ileti a céleszmélyt (Kiss-t ) illetően.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 16:49:10

@Tibi !:

Magadfajta fizetett Gyurcsány csicskák már csak tudják.. :DD

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 16:54:34

Tényleg senkit nem zavar, hogy egy olyan ügyben, amiben senki nem tudja az igazságot, a véleménye miatt, egy embert kirúgtak a munkahelyéről ???

Mitöbb ennek örültök ?

A ballib véleménydiktatúra az okés, akkor is ha senki nem ismeri az igazságot ?

Nem lehetséges kétségeknek hangot adni, és aki megteszi, azt ki kell rúgni, ki kell végezni ?

Mi van itt ????

syracusa 2016.05.09. 16:57:15

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: értem, szóval a nemi erőszak és az erőszakoló mentése, áldozat lekurvázása jobberes erény, mindenki más meg libsi. És erre még büszke is vagy.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 16:59:08

@syracusa:
Tévedés..
És terelsz is.

Nem fogom Kiss meg más pártját sem.
Nem is tehetném, hisz nem ismerem az igazságot.
Megjegyzem te sem ismered.

Az Aczél-t kirúgó emberek se ismerik.
Viszont amiért le merészelte írni az általa vélt igazságot (hívjuk véleménynek), kirúgták.
Ami félelmetesebb, mint az egész sztori.

Amit tudunk.
A nő felment egy idegen férfi lakására. Ott volt szexuális aktus.
A bíróság elítélte KISS-éket, majd elengedte őket korábban.
Ezek a tények.

A saját tippem cirka 80% hogy a nőnek van igaza, 20% hogy Kiss-éknek.

De aki 100%-os bizonyossággal áll az ügy mögé elvakultan, és éppen ezokból, mert ő elvakult (hisz aki 100%-ban áll bárhová az elvakult, mint te), kirúgat, lejárat embereket, mint pl Aczélt, annak tutira nincs igaza.

11110000 2016.05.09. 17:00:22

@szociál:
Ami a Nerobolt illeti, az akkor (kb. a 90-as évek végéig) nem számított doppingszernek, és minden tizenéves sportolónak adták, nemcsak a szoci táborban.

Ami ma van, az kissé röhejes, hogy már egy ízületi fájdalomra kapott kenőcs is doppingszernek minősül.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 17:02:14

@syracusa:

Polanski esetén azért még más volt a leányzó fekvése ballibeknél... :DDDD
Pedig ott egy 13 éves kislányt drogozott be, aki nem magától ment a lakására, hanem filmes zserződésssel hitegette.

11110000 2016.05.09. 17:06:08

@syracusa:
Mondjuk jobb helyeken a sajtó- és véleményszabadságba Aczél véleménye is beleférne anélkül, hogy kirúgnák a munkahelyéről.
Jobb helyeken.
Ahol a holokauszttagadásért sem jár börtön, meg a vörös csillag vagy akár a horogkereszt viseléséért sem. Ha jár, az mindenképpen öncenzúrára kényszeríti az embert, ami ellen pont ezek az újságok (is) tiltakoznak, egyébként nagyon helyesen.

11110000 2016.05.09. 17:11:20

Egyébként Kiss most, hogy kiderült, él az áldozat vagy "áldozat" - azért 100%-ig utóbbi lehetőséget se vessük el -, kérhetne perújrafelvételt, hogy valóban kiderüljön az igazság.

(Az mondjuk már nagyon összeesküvés-elmélet, de vasárnap hajnaltájt egy kocsmában azt az érvet is hallottam, hogy mi van, ha nem is a meginterjúvolt Takáts Zsuzsanna volt annó az áldozat, hanem csak az összeesküvés részeként előszedtek egy olyan korú nőt, akire Kissék már úgysem emlékeznek. Marhaságnak marhaság, de egy elméletnek ez is elmegy.)

syracusa 2016.05.09. 17:23:00

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:
Az az alapvető tévedés, hogy ez politikai állásfoglalás lenne, miközben nem az, hanem színtiszta erkölcsi.
Ezek egy halottnak hitt áldozatot kurváztak le, és/vagy vonták kétségbe áldozat mivoltát, és közben elég nyilvánvalóvá vált, hogy csak azért, mert azt hitték, nem lesz cáfolat.
Aczél esetében sem a véleményével van probléma, hanem tisztán az erkölcseivel, azok egyszerűen mocskosak, ő maga pedig szalonképtelen.
És régen rossz, ha ezt politikai keretbe erőltetjük, régen rossz azt állítani közvetve vagy közvetlenül, hogy a jobboldal erkölcsi felfogásába belefér egy nemi erőszakoló mentegetése, a tett kicsinyítése, az áldozat hibáztatása vagy a "talán nem is úgy volt" diskurzus, ami még aljasabb ennél. Lehet, hogy ma nagyon is úgy tűnik a kormányzati kommunikációból, hogy tényleg ilyen a jobboldal, de én biztos vagyok benne, hogy egyáltalán nem, csak a valódi jobboldal éppen csöndben van pár éve és néz ki a fejéből kábán.
Szóval szerintem ez csak erkölcsről, emberségről és tisztességről szól, és normális jobbernek vagy libbernek, vagy bármi hülye címkéjű embernek egyszerűen nincs ma oka kételkedni abban, ki itt az áldozat, a védelemre szoruló, vagy mi számít tisztességes beszédnek és mi cinikus, ostoba parasztságnak.

Rendben van, ha Aczél arra a betegesebb erkölcsi oldalra áll, de ez ezzel jár. És egyáltalán nem baj.

bovorac 2016.05.09. 17:27:25

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:

Jó. Akkor nézzük, hogy mit tudunk biztosan:

1. Kiss Lászlót és társait nemi erőszak miatt elítélték.

2. Meglepően gyorsan kikerültek a börtönből.

3. A kor viszonyait ismerve igen erős meglepetést okozó gyorsasággal utazgathatott a világban.

4. Olyan karrierre tehetett szert, amit egy nemi erőszakért elítélttől minden jó érzésű ember megtagad.

5. Állításával ellentétben sittes múltja (amit ő meghurcolásként állít be) egyetlen percre sem volt közismert. Lehet, hogy uszodai, meg úszószövetségi berkekben ezt tudták, de a közéletben ez nem volt ismert. Mint előásták, egy-két nyúlfarknyi hír jelent meg erről 1961-ben.

6. Az egyik legfontosabb siker-sportág vezetőjeként morálisan kikezdhetetlennek kellene lennie, ez a kikezdhetetlenség elmúlt. Azért múlt el, mert olyan sötét foltról van most már tudomása mindenkinek a múltjából, amit ő el akart titkolni.

Ezek a tények. Ezenkívül több, mint elgondolkodtató, hogy több ellentmondásba is belekeveredett pillanatok alatt (most akkor milyen nagy fejes is volt a lány apja? Hány lány is volt? Él vagy hal a hölgy? stb.)

Ennyit Kissről.

A véleményterrorról pedig: igen, az legfeljebb jobber faszfejek körében érték, ha valaki 40 évnyi publicisztikai múlttal a háta mögött képes arra, hogy kijelentse: aki szeret kefélni, azt nyugodtan megbaszhatja bárki, bármilyen körülmények között, akárhányad magával.

És akkor rólad, drága barátom: aki képtelen a szólás- és a véleményszabadság és az emberi jó érzés kívánalmai között minimális szinten is harmóniát teremteni, s ráadásul mindenek tetejébe mindenről jobboldal, meg baloldal jut az eszébe, az kérem egy csúcs debil faszfej.

bovorac 2016.05.09. 17:28:35

@syracusa: Gratulálok, ezt nagyon szépen írtad!

jorosz5 2016.05.09. 17:57:23

A tényekben híreket felolvasó ráncos, öreg néni igencsak ciki, honnan szalajtották vajon? Fiatalabbat, értelmesebbet, szimpatikusabbat, jobban artikulálót nem találtak?

11110000 2016.05.09. 18:05:00

"4. Olyan karrierre tehetett szert, amit egy nemi erőszakért elítélttől minden jó érzésű ember megtagad."

Ezt nem értem.
Akit elítélnek valamiért (legyen az nemi erőszak vagy gyilkosság), a büntetés letöltése és a mentesség megkapása után miért ne tehetne szert bármilyen karrierre? Vagy az utána csak utcaseprő meg vécépucoló lehet?
Mert akkor kukába az egész demokratikus rendszerrel meg a börtön utáni rehabilitációval.

5. De, a sittes múltja közismert volt, újságokban is megjelent annak idején (még külföldiekben is), hogy miért és mennyire ítélték el.
Az, hogy TE nem ismerted, nem egyenlő azzal, hogy nem volt közismert.

"képes arra, hogy kijelentse: aki szeret kefélni, azt nyugodtan megbaszhatja bárki, bármilyen körülmények között, akárhányad magával"
Kicsit gyakorold még az értő olvasást, mert most még nem megy.
Nem írt ilyet, csak annyit, hogy nem volt szükség erőszakra, a csaj ment magától.
(Hogy így volt vagy nem így volt, nem tudhatjuk, mert nem voltunk ott, de ezt írta, nem azt, amit te.)

A szólás- és véleményszabadságról pedig elég fals elképzeléseid vannak.
Ha bármelyiket bármilyen mértékben korlátozzák, az már nem szabadság, hanem öncenzúrára kényszerítés.

bovorac 2016.05.09. 18:18:24

@11110000:

Tehát ha valaki bankot rabol, s leüli a büntetését, akkor utána vezethet pénzszállító autót. Ugye, ezt állítod? Gratulálok.

Ha te a lányodat ennek a ganéjnak a gondjaira bízod, s nincs alkalmad tájékozódni róla, akkor az is oké? Gratulálok.

[Ahhoz is gratulálok, hogy egy 6 pontból álló listából nagy nehézségek árán kiszedsz 2-t, s ezzel máris fenntartod a vita látszatát.]

Aczél: össze-vissza írt hímsoviniszta faszságokat. Úgy nevezik azt, amit ő csinált, hogy áldozathibáztatás. Persze: szeretett kefélni, ezért történt, ami történt. Nyilván, ő ott volt, látta, ő tartotta a gyertyát. Ja, hogy nem? Hogy csak utólag hallotta? Meg hogy csak azoktól, akiket elítéltek? A hölgyet meg keveri egy másikkal?
No problemo, ő csak egy véleményformáló publicista, azt ír, amit akar, arról, akiről akar. Mindenféle következmény nélkül.
Ugye? Gratulálok.

Szeretném jelezni, hogy a szabadság fogalmáról neked vannak fals elképzeléseid. A szólás- és véleményszabadság (mint minden más szabadság) minden esetben társul erkölcsi felelősségvállalással, valamint azzal a kötelemmel, hogy arányos és méltányos mértékben automatikusan korlátozódik (pl. a védekezésre képtelen fél integritásának, jó hírének védelme érdekében).

Baaah 2016.05.09. 18:35:44

@bovorac: Ahogy a neten olvasni ne etesd a trollt :)

1980-ban egy iszi-ben a wc ajtóra írta egy 17 éves fiatal, hogy veletek vagyunk lengyel testvéreink 2 évet kapott nem volt enyhítés, külföldre soha nem utazhatott volna ha nincs a változás , hogy lássuk az agyamentségét a fent emlegetett lénynek, aki nem érti mi volt a kommunizmus, és hogy lehetett külföldre eljutni és kinek

11110000 2016.05.09. 18:42:47

@bovorac:
Igen, aki bankot rabolt, leültet a büntetését,és megkapta a mentességet, az onnantól büntetlen előéletűnek számít, tehát vezethet pénzszállító autót. Nem én állítom ezt, hanem a törvény.

Ez a "ganéj" pedig 55 éven át elég szépen bizonyította, hogy megváltozott, már ha volt egyáltalán honnan megváltoznia.

Azért csak 2 ponthoz fűztem véleményt, mert az első 3-hez nem nagyon lehet mit (tényeket sorol), az 5-ösre adott válasz meg a 6-osra is válasz.

Tájékoztatlak, hogy az elmúlt néhány évezredben feltalálták a gondolkodást, és nem jogdíjas, úgyhogy a jövőben te is szabadon használhatod. Néha nem árt, ha hiszed, ha nem.

Hogy Aczél mit irkált, mit nem, és ebből mi az igazság, mi nem, sosem fogjuk megtudni. Sem te, sem én.
Aczél szerintem már évtizedek óta nem véleményformáló publicista, de ez más kérdés.

A szabadságról továbbra is neked vannak fals elképzeléseid. Ahol cenzúráznod kell a saját véleményedet, mielőtt elmondanád, az onnantól már nem szabadság.
Természetesen ha elmondod a véleményed, azzal vállalod annak ódiumát, hogy esetleg hülyének fognak tartani vagy akár meg is fognak vetni miatta. De ez szintén a szabadság része: az egyén eldönti, hogy mit vállal, mit nem.

11110000 2016.05.09. 18:46:47

@Baaah:
A kommunizmusban politikai bűnért ki is végezhettek.
Egyébként volt olyan zenekar, akiket nemhogy nem engedtek ki, de felajánlották nekik, hogy vagy elhagyják az országot, vagy börtön. Pedig olyan nagyon politikus szövegeik nem is voltak, sőt, a Nirvánia c. számukért ma meg is köveznék őket, mert olyan részek vannak benne, hogy "undorítóbbak, mint a négerek".
A nevük Spions volt, két tag (Hegedűs Péter azaz Peter Ogi, illetve Najmányi László) a rendszerváltás után hazatért és itthon alkotott-alkot, az énekes-szövegíró Molnár Gergely megszólalni sem hajlandó azóta magyarul, nemhogy hazatérni.

Azt hiszem, kevered a fogalmakat.

bovorac 2016.05.09. 19:14:18

@11110000:

"Igen, aki bankot rabolt, leültet a büntetését,és megkapta a mentességet, az onnantól büntetlen előéletűnek számít, tehát vezethet pénzszállító autót. Nem én állítom ezt, hanem a törvény."

-:)))))))

"Ez a "ganéj" pedig 55 éven át elég szépen bizonyította, hogy megváltozott, már ha volt egyáltalán honnan megváltoznia."

Ellenkező véleményen vagyunk: elég szépen bizonyította, hogy ma sem érti, miért baj egy ilyen "nőügy"". És ismétlem: hazugság hazugságot követett nála az érvelésben, tehát csak úgy alapból nem áll meg az ártatlanság vélelme. Sőt, kiderült, hogy több ilyen ügy is volt.

"Hogy Aczél mit irkált, mit nem, és ebből mi az igazság, mi nem, sosem fogjuk megtudni. Sem te, sem én."

Hát hogy mit irkált és mit nem, azt mindketten tudhatjuk. Hogy ebből mi igazság és mi nem, azt is: akire ő írta, hogy szeretett kefélni és hogy már meghalt, arról kiderült - számára is -, hogy egy másik nő, mint akinek az ügyében a bíróság ítéletet hozott. Ergo a bíróság koncepciós pert hozott sztori egy az egyben megdőlt.
De persze könnyebb a múlt homályára hagyatkozni, amikor az évezredes rutin szerint gondolkodásod lassan kezd cserben hagyni.

"Természetesen ha elmondod a véleményed, azzal vállalod annak ódiumát, hogy esetleg hülyének fognak tartani vagy akár meg is fognak vetni miatta. De ez szintén a szabadság része: az egyén eldönti, hogy mit vállal, mit nem."

Éppen ennyi történt Aczéllal is. Elmondta, leírta, megvédte a mondandóját - más meg megveti, meg hülyének tartja. Aki meg eddig fizetett a munkájáért, az nem tart többet igényt rá. Merthogy a munkája elég szorosan össze is függ ráadásul a véleményével.
Nem történt itt más, csak ti egyszerűen félreértelmezitek az öncenzúra, meg a szabadság fogalmát. (Jellemzően éppen arra csűritek-csavarjátok, amerre nektek tetszik.)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 19:34:54

@11110000:

" Mondjuk jobb helyeken a sajtó- és véleményszabadságba Aczél véleménye is beleférne anélkül, hogy kirúgnák a munkahelyéről. "

Mondod ezt akkor amikor sorra rúgnak ki embereket az MTVA-tól és a TV2-től,különösebb indok nélkül, sőt nem is közlik velük, hanem hallják valahonnan hogy már nincs munkahelyük :)
És a vendégeket is listázzák, ne hogy a Fábrikhoz olyan vendég menjen véletlenül aki nem kívánatos, vagy a ridikülbe, erről is volt pár cikk a commenten.
Ráadásul a főni erőlteti ezt az illiberalizmust amit Erdogán erősen tol a Törököknek, nagyon szeretik is érte, mint mókus az erdő tüzet.
Ráadásul ez a bohóc a nyugatot támadja azért ,mert elhappolják az okos és képzett embereket itthonról, mondja úgy hogy nem támogatja őket, nem becsüli meg őket (picsafüst fizu) és még a földrajzot is kitörölné a tantervből, ne hogy a hülye gyerek tudja merre van Anglia :P

khell 2016.05.09. 19:35:35

@bovorac: Az egész érvelésed ott elbukik, hogy igaznak és megdönthetetlennek veszed amit egy idős nő az rtl klub-on elmesélt.

"Ezenkívül több, mint elgondolkodtató, hogy több ellentmondásba is belekeveredett pillanatok alatt (most akkor milyen nagy fejes is volt a lány apja? Hány lány is volt? Él vagy hal a hölgy? stb.)"

Attól lett számodra ellenmondás, hogy megnéztél a fókuszon egy riportot valakivel? Azért ne vicceljünk már. És ez alapján kellene kirúgni valakit az állásából? Ez a nő (ha egyáltalán ő az) vagy hazudott anno a biróságon vagy nem. (az akkori itéletek, biróságok, meg úgy az egész szinvonal inkább vicc kategória)
Ha hazudott, akkor ma miért ne hazudhatott volna ugyanúgy? Esély sincs a valódi történések bizonyitására, hacsaknem videó készült az esetről, ami ugye elég valószinűtlen.

De a lényeg, hogy egy rtl klub-os riport alapján bármilyen következtetést levonni (nemhogy emberek életéről dönteni) nevetséges.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 19:36:53

@syracusa:

A figura neve mögött azért van szám mert tudja hogy ki lesz baszva, és direkt provokál mindenkit a propaganda szövegével, sztem ignoráld különben bele rokkansz :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 19:42:00

@khell:

Ez jusson eszedbe mikor leerőszakolják valamelyik rokonodat, és úgy jön haza a rendőrségről hogy feljelentést akart tenni de azt mondták inkább menjen haza.
Te se higgyél neki, tuti kamuzott, biztos ivott és megtetszett neki az a 3 kigyúrt cigány gyerek akik megfektették.

khell 2016.05.09. 19:59:24

@szociál: Neked meg majd akkor jusson ez eszedbe, ha egyszer szembekerülsz egy hazudós kurvával, aki esetleg előadja, hogy molesztálod a gyerekeket, vagy megerőszakoltad őt, mert éppen összeveszett veled és tönkretesz anyagilag, erkölcsileg.
Nyugodj bele sok ilyen is van ezekben a perekben. Ahogy persze olyan is, hogy tényleg a férfi a szemét.
De zéró gondolkodás után tövig benyelni valamelyik fél verzióját elég nagy hülyeségre vall.

Neked is elmondom: halovány fingod sincs arról, hogy mi történt a kérdéses témában 50 évvel ezelőtt. Ahogy nekem sem. Csak te gondolkodás nélkül benyelsz egy szenny-tv-ben leadott riportban elhangzott dolgokat, mert éppen az illik bele a kis világképedbe, vagy az az amit hallani akarsz Kiss-ről, holott fingod sincs, hogy mit csinált.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 20:40:35

@khell:

Szóval szerinted az a hihetőbb verzió, hogy a nőnek akkora f*szhiánya volt ,hogy egy pali nem volt neki elég, egyszerre hárommal akart kefélni.
Sőt kényszerítette Kisséket hogy dugják meg, különben feljelenti őket :)
Értelek.

NYJetsTD 2016.05.09. 20:46:15

"Andy Vajna médiacégét, a TV2 Média Csoport Kft.-t 1,2 milliárd forinttal segítette ki az állami tulajdonban lévő Magyar Export-Import Bank április végén, írja a Népszabadság.
Az Eximbank nem először segít a filmügyi kormánybiztoson: tavaly novemberben 21 millió eurónyi, azaz 6,72 milliárd forintnyi "versenyképességet javító belföldi befektetési hitelt" kapott a TV2 megvételéhez."

Fogunk még a télapónak adni pár milliárdot, amit tovább csordogáltathat. Hurrá!

khell 2016.05.09. 21:15:02

@szociál: Forditsuk meg. Szerinted egy kigyúrt, fiatal úszóbajnoknak arra van szüksége, hogy nőket erőszakoljon? Nekem ez sem túl hihető.

És igen, simán el tudom képzelni, hogy nagyon is akarta a kiscsaj, hogy 3 kigyúrt úszóbajnok dugja meg. Senki nem kényszeritett senkit semmire. Esetleg pár nappal később már nagyon megbánta, vagy lebukott és abban az időben nagyon-nagyon gázos lett volna, ha kiderül, hogy mindez az akaratával történt és előadta a kis történetét, a folytatást pedig ismerjük.

Igy volt? Nem tudom. De nagyon-nagyon simán lehetett igy, innentől pedig nincs miről beszélni. Bizonyiték zéró, két fél állitása áll szemben egymással. Az meg aztán végképp lényegtelen, hogy ki mit tart valószinűbbnek. Ilyen alapján felelősségre vonni bárkit (nemhogy kirúgni) vicc.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.09. 21:56:05

@khell:

A vízilabdások akkora istenek voltak szerinted a 60-as években hogy minden nő bepisált tőlük ?
A bányászok is lejártak az uszodába, ők se voltak kis f*szú könyvelők.
De hogy 3 pali rakja be neki, az nem életszerű, a mai főiskolások is elhajlanak, és durvábban, de ők se kúrelnek 3 palival egymás után, ne szórakozzál már.

khell 2016.05.09. 22:10:57

@szociál: "A vízilabdások akkora istenek voltak szerinted a 60-as években hogy minden nő bepisált tőlük ?"

Minden nő? Szó sincs róla. Hogy nagy sok nő? Egészen biztos.

" a mai főiskolások is elhajlanak, és durvábban, de ők se kúrelnek 3 palival egymás után, ne szórakozzál már. "

Biztos vagy benne, hogy a főiskolás lányok 100, azaz SZÁZ százaléka nem dugna egymás után három kigyúrt élsportolóval? Én erre egy lyukas garast nem adnék, még abban sem volnék biztos, hogy nem-e kétszámjegyű lenne az a százalék...

Sir Gombóc 2016.05.09. 22:16:51

Szerinted egy kigyúrt, fiatal úszóbajnoknak arra van szüksége, hogy nőket erőszakoljon? Nekem ez sem túl hihető.

Ó, dehogynem. Pont az ilyenek is hajlamosabbak erre, mert, mi az hogy nem akarnak vele kefélni, amikor ilyen "kigyúrt, fiatal ... bajnok" stb.?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2016.05.09. 22:20:38

@khell:
Én is biztos vagyok benne, hogy 3 kigyúrt buzi vazelin nélkül is megmutatná neked, hogy szeretsz kefélni... vagy hasonló... szóval azért tudd, vagyunk páran ebben az országban, akiknek azért ha a gyerekével hasonlót szeretnél, "utána" azért kislányként, vagy a cella a köcsögjeként tengetnéd napjaid, mert van az a pénz, amiért még ott bent is megtalál pár kiéhezett cicafiú...

khell 2016.05.09. 22:28:36

@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Orvos látott már? Vagy egy jó pszichológus? Nem ártana.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2016.05.09. 22:38:33

@khell:
Aggódhattok is! Nem játszhattok mások életével, ára van mindennek. Anno pártcsemete apuka szolgálati lakásába folytatta kisded játékait, nem egy alkalommal. Ma ezt TI kimagyaráznátok, a csajokat lekurvázva... apám, sokan nem tűrjük el ezt! Szánalmas kis férgek voltak azok is, meg ti is, akik ezeket a férgeket ma mosdatjátok. A gyerekednek is ezt a szar dumát adnád be adott szituban... értem én... szánni tudlak...

khell 2016.05.09. 22:45:36

@Boli – Ch.T. is, meg hát!: menjél picibogár és beszéld meg a börtönös homoerotikus képzelgéseidet egy pszichológussal, jó? :)

Én nem mosdattam senkit, még azt sem mondtam, hogy ki mondd igazat. Azt mondtam, hogy a nő történetére pont ugyanannyi a bizonyiték mint a Kiss féle változatra. Persze ennek felfogásához kellene egy minimális IQ.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2016.05.09. 22:50:48

@khell:
Arany bogaram, álmodj csak a cicafiúkkal, szappant le ne ejtsd, meg közben jusson eszedbe az, hogy a rendőrségi hivatkozásokban több eset is felmerült, valamint történt egy aprócska bírósági ítélet is... Az sem zavar téged? Persze, ha te is valami komcsi pártköcsög gyereke voltál, akkor megértem, hogy összezártok, mint a mai fidesznyik komcsik.

khell 2016.05.09. 22:56:02

@Boli – Ch.T. is, meg hát!: de, egy 60-as évekbeli birósági itélet az rettentően zavar, akkoriban tényleg megbizható volt az igazságszolgáltatás, akit elitéletek az tuti biztos el is követte azt amivel vádolták.

Veled le is zártam a társalgást, túl primitiv vagy, hogy felfogd amit irok.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2016.05.09. 23:01:51

@khell:
Ostoba, beszűkült tudatod nehezen emészti meg, hogy a BŰN akkor is az volt még, ha te nem is gondolod annak.
Amikor lekurvázod a csajokat, anyádra, feleségedre is gondolj, beszélgess velük picinyem... Szánalmas kis életed újabb megvilágosulása felé nyitottam utat, de a hozzád hasonló, csökkent értelmi képességűek oktatására nekem se időm, se kedvem, szóval alukálj.
Addig se beszélsz ostobaságokat!

gyokkkettto 2016.05.10. 00:11:18

Tovabbra is felhaborito, hogy egy 55 eves ugyet mereszelnek felhanytorgatni egy megkerdojelezhetetlenul sikeres embernek, csak azert hogy a csocselek elvezkedjen egy nagy ember megalazasan. Egyetlen nemieroszak sem er ennyit.
55 eve utan ez meltatlan, es senkinek nincs joga hozza. Meg ha valaha el kovette is, 55 ev utan a jelenlegi Kiss Laszlo, mar biztossan nem az az ember mint 55 evvel ezelott. Ezert aljasag ugy beallitani az ugyet mintha tegnap tortent volna.

gyokkkettto 2016.05.10. 00:20:09

Nem szabadna a jelenlegi tarsadalmi normak szerint megitelni, egy TOKELETESSEN mas vilagot Ez az ugy a sajat koraban messze nem szamitott nagy ugynek. Utolag senkinek nincs joga atertekelni a multat, a jelen visszonyai alapjan.
Ilyen alapon kidobhatnank, megvethetnenk, az emberiseg elmult 10 ezer evet, kulturajat tortenelmet, mert nem illeszkedik a mostani vilagunkhoz.

alvito 2016.05.10. 00:31:33

@Burpi Turpi: Szegénykém, az egész világ ellened van. Megválasztották a világban újabb 5 évre. Van köteled?

11110000 2016.05.10. 02:39:48

@bovorac:
Röhögni röhöghetsz, de azért nem árt tudnod, hogy csak a saját tudatlanságodon röhögsz.

Kissre semmi más esetet nem bizonyítottak rá, valójában ezt sem. Az, hogy milyen mendemonda volt még, ne vegyük már ténynek.
Azt nem Aczél írta, hogy meghalt, azt Gyárfás mondta.
Persze biztos volt valami kabátlopási ügye is, nem?

Továbbra is te vagy az, aki félreértelmez. Talán tanulj még egy kicsit.

@szociál:
Az, hogy X hülye, még nem érv a mellett, ha Y is hülye, olyan alapon, hogy "de Y nem is hülye, mert X is az". Nem, ez esetben mindkettő hülye.

11110000 2016.05.10. 02:46:55

@szociál:
"A vízilabdások akkora istenek voltak szerinted a 60-as években hogy minden nő bepisált tőlük ?"
Az uszodában igen. Az úszóktól szintén. Ráadásul akkoriban az élsportolóknak sokkal nagyobb volt a társadalmi respektje, mint napjainkban.
És ez az uszodában történt.

@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Te simán csak rettenetesen buta vagy. Több szót nem érdemes rád vesztegetni.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.05.10. 06:57:13

@bovorac:

Magad bizonyítod minden szavamat.

Kiss-t a mainstream ballib média kikiálltotta bűnösnek.
Pedig senki, ismétlem SENKI NEM ISMERI AZ IGAZSÁGOT.

A probléma nem is ebben a részben áll.
Hanem leginkább abban, hogy aki mást merészel gondolni, vagy mondani, vagy kételyeket merészel megfogalmazni, azt kirúgjátok, ellehetetlenítitek, kivégzitek.

Orwelll legvadabb képzelgéseit valósítjáktok meg faszfejek !

bovorac 2016.05.10. 11:42:28

@khell:

Nyugi, nem a "szenny tv-ből" tájékozódom. Hanem mondjuk magának a vén szemétnek a viselkedéséből és gesztusaiból. Amelyek abszolút inkoherensek voltak a botrány kipattanása után. Tele olyan ellentmondással, kisebb igazításokkal, amelyek felérnek egy beismerő vallomással.

Tehát az, hogy előkerült a halottnak mondott hölgy, már csak hab a tortán.

A legsúlyosabb ellentmondás, hogy mindez egy pártfunkcionárius által ösztönzött koholmány. Amiből mégis idő előtt szabadultak, s utána azonnal utazgathatott is a nagyvilágban.

Aha.

Valóban igazad van: nem árt gondolkodni.

neduddki21 2016.05.10. 16:36:26

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Ritka eset, de teljesen egyetértek. Félelmetes, ami történt Aczél Endrével és másokkal is, akik leírták a véleményüket. Én is ezt kérdezem: hát mi van itt? Teljesen egyetértek: az igazságot senki nem ismeri, de nincs is jelentősége. Könyörgöm, eltelt 55 év! Ennyi idő alatt minden cselekmény elévül, Kiss László pedig még a büntetését is leülte. Mit kellett volna még tennie? 55 év alatt az ember megváltozik, az őt körülvevő világgal együtt, nem ugyanaz már, mint 21 éves korában. Megbűnhődött, leélt egy életet, sikeresen, eredményesen és tisztességesen. Elképesztő a sok lihegő, véresszájú kommentelő, fejét veszik Kiss Lászlónak, de még annak is, aki más véleményt mer leírni, mint az "elfogadott". Nem csak elképesztő, de félelmetes is. Csak javasolni tudom Aczél Endrének, hogy perelje be mindegyik megbízóját, aki a véleménye miatt megszüntette vele a szerződést. Ilyet ugyanis jogállamban nem lehet megtenni.

11110000 2016.05.10. 21:00:14

@neduddki21:
Dehogynem.
Állj ki a véleményeddel, hogy a holokausztban nem 6 millió, csak 3 millió ember halt meg, mert te úgy számoltad.
Bármilyen munkahelyről kibasznak érte.

(Más kérdés, hogy nem jogos, de a véleményterrortól mindenki be van szarva.)

Aczél ráadásul nem volt munkaviszonyban, csak külsősként dolgozott.

11110000 2016.05.10. 21:00:51

@neduddki21:
Ja, és még be is börtönöznek.
És nemcsak nálunk, hanem nyugaton is.

Black Bride 2016.05.17. 15:21:53

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Egyik közszereplőnek sem lehet olyan nyilvános véleménye, ami ártó hatással lehet másokra. Most ha kisarkítom: nem állhatna ki egy -ahogyan te hívnád vérballibsi- másik ember sem olyan szöveggel a média elé,mint például:
-Hitler nem követett el bűnt, csak a saját meggyőződése szerint tisztogatott és kihasználta a megszerzett hatalmát.
Annak ellenére, hogy azt mondod senki sem tudja az igazságot erről a régi ügyről,abban egyetérthetünk,hogy senkinek nem használ, ha egy nő ellen elkövetett nemi erőszakot így félválról vesz valaki, meghazugtolja az áldozatot és védi a már tök mindegy milyen perben, de elitélt tettest. Ez társadalmilag megengedhetetlen és elfogadhatatlan hozzáállás. Otthon baráti körben lehet akármilyen véleménye, legfeljebb nem állnak vele többé szóba, de a médián keresztül nem képviselhet egy ilyen semmire alapozott ,negatív irányban befolyásoló elfogult véleményt. Érted?

Black Bride 2016.05.17. 15:24:02

@neduddki21:
Jogállamban azt sem lehet megtenni,hogy valaki nyilvánosan meghazugtol egy áldozatot úgy, hogy a tettest bíróság előtt elitélték és más ilyen ügye is volt.Amit Aczél elkövetett az hitelrontás minimum.
süti beállítások módosítása