Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mégsem igazolt a TV2-höz a Fókusz főszerkesztője

2016. március 31. 18:43 sixx 105 komment

a_stab_jakab_image_10121645_16-9.jpeg

Pedig délután fél négykor még úgy állt, hogy odamegy, mármint a sajtó értesülései szerint (a nol.hu hozta le először a hírt). A bejelentés, ha valaki lemaradt volna róla, így szólt:

Az RTL-es Fókusz főszerkesztője, Jakab Ádám lesz áprilistól a TV2 összes hírműsorának főszerkesztője, az úgynevezett infotainment műsorainak irányítója.

Ezzel szemben az RTL most azt mondja, hogy:

A csütörtök délután megjelent hírek szerint az RTL Klub Fókusz című műsorának főszerkesztője távozik a csatornától. Ezen cikkek állításaival szemben Jakab Ádám nem távozik a piacvezető csatornától, sőt új feladatokat lát el. Ennek kapcsán elmondta: "Az RTL Klub indulása óta itt dolgozom és a jövőben is itt tervezem a karrierem."

Szóval Jakab Ádám nem, vezeti majd a Mokka, a Tények,m a FEM3Cafe és az Aktív szerkesztőségeit, hanem marad az RTL-nél. Hogy mi okozhatta a kavart, arra van egy elméletünk: a TV2 minden bizonnyal tárgyalt Jakabbal, és bekínáltak neki egy szemérmetlenül nagy összeget, amiről azt hihették, hogy ellenállhatatlanná teszi őket, aztán nem így lett, vagy azért, mert gerinc is van a világon, vagy azért, mert az RTL a TV2-re is ráígért (ez nem túl valószínű, információink szerint tényleg elképesztően magas aláírási pénzt kínálnak a kiszemelteknek). Egy harmadik verzió meg az, hogy ezt is elkúrta a TV2, és kiszivárogtattak, mert annyira megörültek a nagy halnak, és ebből az lett, ami.

Címkék: tv2 rtl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kakukkboy 2016.03.31. 19:02:45

Ezexerint még sem lesz pénzért mindenkinek korpás a haja.

showtimes 2016.03.31. 19:16:09

Nah álljon már meg a nászmenet, a retekklub se a minőség, a színvonal netovábbja. Egyik kutya, másik eb. A retekklubnak is lenne még mit fejlődnie, hogy azt mondhassák minőségi szórakoztató csatorna.

Flexy Flex (törölt) 2016.03.31. 19:24:55

Meg van az a verzió, hogy egy szó sem volt igaz az egészből, de a kattintás nagy úr.
Szokásos sixx-féle ovis hadjárat. Nem kell hinni nekem, össze kell hasonlítani a 2 cikket, azt szeva!
A TV2 azt hitte, h ellenállhatatlan, pedig nem is, bibí, meg gerinc is van ám a világon (amit nyilván az RTL képvisel, LOL), meg amúgy is a TV2 biztosan elkúrta, bibí.
Na most jól megcibáltátok megint a TV2 virtuális haját, mehettek a sütiért, utána meg fürcsi, azt alvás.
Komolyan mondom szánalmas kabaré amit műveltek bazmeg.

OAS 2016.03.31. 19:31:31

Jól döntött. Ritka az ilyen szakember!!!!

sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.31. 19:35:51

@Flexy Flex: izé, majd pont a te véleményed érdekel:

Flexy Flex 2016.03.31 19:28:54
Az a mocskos buzi kurva István baszná meg az összes ratyi gecit bazmeg, de úgy, h utána Betty simán fel tudjon mászni a végbelükön!!!! A kurva anyátokat bazdmeg, ti ratyi csicska gecik!!!!!!

gratula, értelmes faszi vagy.

Luz Maria Conchita 2016.03.31. 19:41:07

vagy szétnézett gyorsan a tv2 házatáján, hogy mégis kikkel kellene együtt dolgozni, aztán már nem is kellett gondolkodnia semmin :D

dummdumm 2016.03.31. 19:43:10

@Flexy Flex: Ezt most jól megaszonta, Kunfalvi asszony!

Gyorgy Nagy 2016.03.31. 19:48:35

Vannak még GERINCES emberek.A gerinctelen megélhetèsiek meg benyalnak a szivarozos vén amerikásnak meg a sokat megélt elviràgzott Vivinek.

pamut 2016.03.31. 19:50:36

"információink szerint tényleg elképesztően magas aláírási pénzt kínálnak a kiszemelteknek"

ezt az elképesztő összeget legalább úgy kb. nagyságrend-szinten megsúghatnátok :)

vajdasagi 2016.03.31. 20:05:42

@showtimes: Nem a színvonal a fő különbség, és nem is a nézettség a TV2 és az RTL Klub között. Noha persze ezekben is valamivel jobb az RTL.

A lényeges különbség az, hogy a TV2 a kormány seggnyalójává és kifizetőhelyévé vált. Az én adómból tolják oda a pénzt a Fidesz tolvaj vezetői. Az én adómból adtak hitelt az Andy Vajnának, hogy vegye meg - rohadjon le a kezük és az ő keze is. Nem ám rendes kereskedelmi bank hitelezte, hanem állami. Nyilván! És most nyugodtan mondhatod akár, hogy az OTP is egy tolvaj bank: csakhogy nem az én adómból élősködik, hanem csolgáltat nekem, és ebből termel profitot. Ezért engem az OTP és a Csányi nem zavarnak.

De vissza a tévécsatornákhoz: az RTL a piacról él. És most éppen kormányellenes. Hajrá. Én addig fogom őket támogatni, amíg a mindenkori kormányt ostorozzák majd - egy pillanattal sem tovább.

Egyébként a mostani kormány marhára nem jobboldali, hanem éppen kommunista jellegű.
És az RTL sem baloldali, hanem csak kormánykritikus. Nekünk pedig támogatnunk kell minden kormány-ellenes médiát. Mindenkor. Majd akkor is, ha netalántán a szocik vezetik az országot, meg akkor is, ha a Jobbik. Ez a felelős polgári magatartás. Mert így talán akár a Jobbik jön, akár a szocik, csökken a lopás mértéke. A mostaninál már csakis kevesebbet lehet lopni, hiszen ezek ezt is kimaxolták.

Ez itt a fő különbség, minden más csak terelés. De Te is tudod ezt, csak éppen a tolvaj kormány szekerét tolod. Szégyelld magad.

Nevoeiro66 2016.03.31. 20:05:49

Szerintem a z én negyedik verzióm a nyerő:

Úgy látszik mára nem volt meg a kellő muníció a tv2 ellen, ezért a nol és az Index (sixx) kitalálta a fenti kamukéró vakerát. Jakab Ádámnak ebben annyi szerepe volt, hogy amikor felhívták és szembesítették a cikkben szereplő szemenszedett hazugságokkal, ő tök őszintén, kikerekedett szemmel nyilatkozta, hogy ő továbbra is a retekklubban gondolkozik.

Na, ez hogy tetszik?

Grat sixx, nagyok vagytok, csak így tovább! :DDD

pamut 2016.03.31. 20:14:17

@Gyorgy Nagy:
Legyünk őszinték ez nem csak gerincről szól. A habonyosított TV2 tényleg durván mérgező anyag, amitől mindenki menekül akinek van egy csöpp esze és tisztában van vele milyen következményei lesznek - akár szakmailag, akár emberileg is - ha beáll Habony csicskásának. Konkrétan azonnal elveszíti a barátai és kollégái 90+%-át, vagy akár mindent, lesajnálják, lenézik, tán le is köpik. Akinek volt gyomra a régi Hír Tv-t nézni, vagy akár csak látta Kunfalvi "riportját" az sejtheti milyen lesz a TV2, milyen mélységekbe kell lezülleni és nap mint nap tolni propagandát meg karaktergyilokot.
Ezt még az átlagnál kevésbé gerinces ember gyomra sem veszi be, meg nem is ellensége saját magának.
Ide ilyen Kunfalvi-típusú vadfideszes rohamosztagosok kellenek, akiket semmi és senki nem érdekel mert teljesen fanatikusak és eleve Hír Tv-n meg Orbánon nőttek fel.

Lesz ember. Nem lesz profi, nem fogja jól csinálni, sok röhögős poszt fog majd születni a bénázásaikból, de lesz ember. Sajnos vannak ilyenek. Ha más nem, majd odaparancsolják a pesti srácos meg 888-as fiúkat, azok még élveznék is.

pamut 2016.03.31. 20:16:36

@sixx: wooow.... 3-4x több mint tippeltem.... na ezért a lóvéért meg no pláne lesz ember...

pragmatikus 2016.03.31. 20:17:00

"Or we go by my theory which is the ugliest guy did it."

2016.03.31. 20:34:07

@sixx: negyedik verzió, hogy a szemérmetlenűl nagy összeg mellé vagy anélkül nyomásgyakorlásnak szivárogtattak. Arra számithatott a tv2, hogy az RTL ilyen pletyka mellett inkább megválik a Jakabtól, akinek a tv2es tárgyalásról nincs hova vissza menni, más választása nincs, mint elfogadni az állást (amit nem is akart) tv2-nél.
Mondjuk a kva anyját annak aki ilyen húzással indit egy munkavállalójával. Biztos lojális, elkötelezett munkatársat kap igy.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.31. 20:35:29

@Nevoeiro66: mert másra sincs időm, csak ilyen faszságokra.

2016.03.31. 20:47:17

@vajdasagi:
hagyjuk már ezt az én adómból szöveget. a tv2 magáncég. az állam tolt rá hitelt és hirdetést. szóval valószínűleg megtérül ha tudnak számolni. ha nem akarják, hogy megtérüljön, akkor bedöntik. de ez az rtl esetén is majdnem így van. ha valaki vásárol egy tömegterméket, akkor ha akarja ha nem, támogatja ezeket a csatornákat. feltéve, hogy azt reklámozzák. persze lehet mondani, hogy olyat vegyél, amit nem reklámoztak. de azt mégis honnan tudjam. azért meg kell nézni. tehát a magyar lakosság döntő többsége ha akarja ha nem támogatja az rtl klubot is. és a tv2-t is. ezért maradnak fent.

2016.03.31. 20:55:09

@unionista᠌: öööö, pedig a te adódból szöveg megáll. A tv2 magáncég, igy az oda befizetett hirdetési közpénz magántulajdon lesz. A tulajdonosokat, meg a kickback-en keresztűl ki tudja kit gazdagit az adód.
Ráadásul, mint azt a korábbi tapasztalat mutatja, a kormány nem szivbajos, hogy irracionális, piaci árnál magasabb összegeket fizessen a tv2nek párt és kormánypropaganda nyomatására.

pamut 2016.03.31. 20:55:31

@unionista᠌: szerintem tudod te is hogy értette. kákán csomót....

Boka1 2016.03.31. 21:06:58

Ábel Anita for President! :)

Nevoeiro66 2016.03.31. 21:07:49

@sixx:

Oké, értem én, de azért valld be, hogy ötletnek nem volt rossz! :)

2016.03.31. 21:15:11

@Mr. Fideszbérenc: meglehet, haver. de nem ez lenne az első eset, amikor igy, "erővel" vettek rá valakit, hogy szekértábort váltson.

Atanos 2016.03.31. 21:19:05

@Mr. Fideszbérenc: Ennyi ideig tartott új nicket csinálni? Nem gondolod, hogy szánalmas vagy? :P Nyugodtan leballibsizhetsz az értelmi szinted idáig terjed, hogy aki nem a FIDESZ-nek nyal az balliibsi... :)

Nyers Fa 2016.03.31. 21:22:12

@Nevoeiro66: ha így lenne, akkor már tele lenne vele a kormánysajtó. M1, Tv2 stb

Atanos 2016.03.31. 21:27:51

Ennyit Mr. Fideszbérencről. :D Úgy látszik most már sokat nem fogja rontani itt a levegőt. :)

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2016.03.31. 21:37:25

@sixx: azért 25 milla nem is olyan kiba magas aláíráspénznek, pláne ekkora pozi mellé.

Atanos 2016.03.31. 21:45:40

@Gnif: Troll. :D (Csináljad csak ez a nick-ed is repül majd. :))

tomwar 2016.03.31. 22:04:49

@unionista᠌: ezt ugye te se hiszed el? Fogalmad sincs a mediapiacrol...
A TV2 allami csecsen élősködő tumor, és egyre rosszindulatubb.
Ja, és a te penzedbol is!

pamut 2016.03.31. 22:08:54

Egyébként 2016-ban még tényleg ott tart a technika hogy nem lehet szűrni a trollokat? Kirúgják egyik nikkjén, simán, röhögve bejön egy friss reggel.

Ha IP-t nem lehet szűrni akkor előmoderáció kéne, pontosabban egy olyan rendszer ahol a normálisokat felteszik egy pozitív-listára, amire előmodeárció sincs, az újakat meg moderálva-késleltetve engedik át, de ha sokáig normálisakat ír akkor az új is bekerül a moderáció nélküliek közé. Nyilván aki megőrül azt le kell húzni a pozitív-listáról had fortyogjon magában.

Kicsit messzebbről nézve, általánosságban:
Nálam nagyobb híve a sajtószabadságnak, szólásszabadságnak nincs. De ezzel nyilvánvalóan visszaélnek a trollok. Ez még értem is, ők nyomulnak ahol tudnak, amit nem értek, hogy egy csomó netes felületen teljesen félreérik a szólásszabadságot és azt hiszik a moderáció az cenzúra, vagy nem is tudom mit hisznek, de abszurdnak tartom hogy az indexes közéleti blogok többségét hagyták hogy szétverjék a trollok. Pedig annyira könnyű lett volna védekezni... pl. úgy is ahogy írtam egy bekezdéssel feljebb.

Szerintem ha pl. valaki bemegy egy bárba és elkezd üvöltözni, lökdösődni, hisztériázni, akkor a biztonsági őrök kivezetik. Ezzel nem sérülnek a troll szabadságjogai, mivel ő nem élt, hanem visszaélt a szabadságjogával, a többiek kárára. Ha ugyanez a troll bemegy egy blogra és szétveri, elriasztja a normálisok többségét, akkor senki nem bántja (általában), hagyják tombolni, kiélni a perverzióit.

Okos, értelmes, előremutató, intelligens, konstruktív beszélgetések törzshelyei lehetettek volna az indexes közéleti blogok, de 1-2 troll a több tucat regjével szétverte. Hát gratulálok amiért hagyták :( Az agresszió, a destrukció, a nyers erőszak, a pártérdek győzött. Tisztelet annak a pár kivételes blognak ahol vették a fáradtságot a blog gondozására, féregtelenítésére. Az ilyen helyekre amúgy vissza is szokik egy normális hangvételű törzsközönség, és idővel újra jó beszélgetések alakulnak ki. De hát ahol látják hogy a hirig megy, onnan elmenekül a többség.

agyfelmetsző 2016.03.31. 22:12:35

Most az a hír, hogy nem történt meg valami, amiről írtatok?

pamut 2016.03.31. 22:14:44

Egy kis érdekesség, ami szerintem tökéletes tükrözi ezt a lábszagú, betört, reménytelen magyar újfeudalizmust, amivé züllesztették Orbánék a néhai magyar demokráciát:

propeller.hu/itthon/3205311-lemond-felcsut-melletti-polgarmester-csak-hadd-jojjon-hozzajuk

Lemond a Felcsút melletti polgármester, csak hadd jöjjön hozzájuk is fejlesztési forrás

A Felcsúttal szomszédos nyolcszáz lelkes falu független vezetője a Propeller információi szerint úgy döntött, a település érdekében inkább lemond és átadja a helyét egy "pártkatonának", csak jusson végre hozzájuk is fejlesztési forrás.
Borbíró Mihály az önkormányzati lapban fakadt ki, többek között amiatt, hogy "minden évben újabb és újabb elvonásokkal kényszerítik a falut" arra, hogy adóemelésekkel, új adókkal biztosítsák a helyi fejlesztések forrásait, miközben pályázataikat rendre elutasítják, vélhetően az ő személye miatt.

A többi a linkelt cikkben... hát ide jutottunk...

2016.03.31. 22:15:27

@Egri János, kvíznagymester:
a konkurens rtl klub sem direkt előfizetésen alapul. tehát nem arról van szó, hogy ők legyártják a fókuszt és én előfizetek a következő évadra. mert annyira érdekel, hogy mi történt csonka picivel, vagy nem tudom kivel. hanem ha vásárolok egy akármilyen tömegterméket (mondjuk egy doboz mosóport vagy egy tubus fogkrémet), akkor azzal ha akarom ha nem támogatom ezeket a csatornákat. ha valaki megiszik egy pohár kólát, akkor is. nem kell hozzá nézni. akkor is támogatja ha bármit elfogyaszt, amit ezek a csatornák reklámoznak. tehát a kereskedelmi csatornák bevétele a lakosság összfogyasztásán alapul. és a nézettség becsült számai csak azt mondják meg, hogy ebből milyen arányban részesedjenek. nekem mindegy, hogy a tv2 vagy az rtl kapja. mindkettő az "én pénzemből" működik. a fogyasztói társadalom egészéből. és nem direkt előfizetésből. azért, mert azt mondják, hogy arra alapozva nem tudnának fennmaradni. persze. de a nézők kedvéért mégis fenntartják az "ingyenes" üzleti modellt. meg kellene adóztatni. tehát a reklámadó helyes lépés lenne akkor ha a direkt előfizetéses rendszer indulásához valamilyen kedvezmény társulna.

mondok egy példát. van egy reality műsor. és a felvételen egy kutya a szoba közepére szart. ha a kereskedelmi műsor ingyenes, akkor nincs az a szerkesztő, amelyik ezt nem teszi be a műsorba. mert a paraszt azt mondja: nézzed már asszony, a kutya odaszart. és már akkor ketten nézik. és ezt másnap még elmondják az ismerősüknek. ha ugyenez a reality direkt előfizetésen alapul, akkor nincs az a szerkesztő, amelyik ezt műsorba teszi (leszámítva ha ez valamilyen extrém kakis igényeket kielégítő izé). normál esetben nem szerkeszti be. mert a nézők lemondják az előfizetést. azért fizessek akár csak 1 forintot, hogy a szaros kutyát nézzem? a 0 és az 1 között mentálisan hatalmas különbség van. ha 0 van, akkor gyere már asszony, nézzed szarik a kutya. ha 1, akkor asszony azonnal mondjad le az előfizetést.

csak ez nem jó a jelenlegi műsorkészítőknek. mert ők nem tudnak olyan produktumot gyártani, amiért a nézők tömegei akár csak 100 forintot közvetlen kifizetnek. de hátha van olyan, aki erre mégis csak képes lenne. és akkor esetleg lehetne több magyar filmsorozat akár nemzetközi koprodukcióban. visegrádi országok már 70 milliós piac. nagyobb, mint olaszország. oké, szegényebb. de már erre lehetne csinálni filmet. de ehhez az kell, hogy az rtl klub és a tv2 megszűnjön, vagy akár andy filmgyárát államosítsák. mondván, hogy lopta. ebbe az irányba haladunk. tehát amit orbán csinál az végső soron jó abban az értelemben, hogy arra van az előre. az a cél, hogy boruljon be az egész.

unionista᠌ (törölt) 2016.03.31. 22:17:01

@pamut:
már lampert mónika is azt mondta, hogy az önkormányzati választásokon okosan kell dönteni. mert ilyen csoda fejlesztési miniszterünk is volt.,mint ájemmónika.

Atanos 2016.03.31. 22:17:19

@agyfelmetsző: Ha meg nem írnák le, akkor jönnek a sok nagyokos, hogy hazudnak, és nem is úgy van.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 22:19:20

Én a harmadik verziót tartom reálisnak. Megkerestek minden szakembert, akit lehetett, és tényleg pimaszul mindenre ráígértek, elvégre közpénzből telik ám. Ugyanis Vivike lehet jól oboázik, viszont szakmailag kb. annyira ért hozzá, mint a kurvakönyvei szereplői. Bár ez utóbbiak legalább valamihez ténleg értenek is, és sokkal több értéket képviselnek társadalmi szinten, mint Vivike.
Aztán szokás szerint, a korai szivarogtatással, elcseszték az egészet. Ahogy azt már a Tv2-től megszokhattuk.

agyfelmetsző 2016.03.31. 22:26:13

@Atanos: Ha nem történt meg, akkor az nem lehet hír!

sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.31. 22:27:09

@agyfelmetsző: nem, az nem történt meg, amit más készpénznek vett, mi meg gyanakodtunk és nem írtuk meg.

Nevoeiro66 2016.03.31. 22:28:03

@Nyers Fa: Nekem csak az a véleményem, hogy attól mert a kormánysajtó olyan amilyen, attól a retekklubot ne emeljük már pajzsra! Ha akkor is ilyen "faszagyerekek" lettek volna amikor a maszop-szdsz hazudta/szerencsétlenkedte végig a mandátumát, na akkor lehetne rájuk más szemmel nézni. De mivel nem tették, így ők is maradtak amik: az egyik oldal propaganda szócsöve.

pamut 2016.03.31. 22:28:18

@unionista᠌: hát igen, ők is szarok voltak.

@Hátrányos helyzetű kaviár: pontosan ;)

de tényleg... ott ez a rendszer régóta megy, és azt kell mondjam fényesen bevált. remek példa. egy ilyen apró változtatás, és voila, egy acsarkodó blog helyébe egy remek, kiegyensúlyozott, jó értelemben agyonkommentelt, békés, érdekes, jó hellyé válik. ennyi! :)

apanna 2016.03.31. 22:30:38

Árulja el nekem valaki, hogy mi különbség van a két csatorna között? Mindkettőnek azonos a műsorstruktúrája. Az esti hiradók is azonosan hasonlítottak egymásra addig, míg az RTL el nem kezdte a híradó teljes terjedelmét kormányellenes propagandára használni. A TV2 nek semmit nem változott a hírműsora. Én egy esti jó filmet azért nem fogok elszalasztani, mert nem a retek Tv adja, hanem a TV 2-ő. Szánalmas dolog azt hinni, hogy egy magáncsatorna azért kormányellenes, mert az emberek mellett áll. Ő a hasznát nézi,és kizárólag ez alapján politizál, érdek szerint. Tehát számít arra, hogy egy kormányváltás után, ő kerül kiváltságos helyzetbe.

apanna 2016.03.31. 22:36:21

@Egri János, kvíznagymester: Az RTL eleve nem reklámoz kormánypropagandát, mert lopásnak tartja. Vagy csak azért nemjut reklámhoz, mert az állam nem ad? Szóval melyik a helyes válasz?

unionista᠌ (törölt) 2016.03.31. 22:37:11

@tomwar:
az rtl is a te pénzedből megy. ha nem nézed, akkor is fizetsz a reklámokért. és abból az rtl klub részesedik. ha akarod, ha nem. nem kell nézni a fókuszt. ha iszol egy pohár kólát, akkor te fizetsz az rtl klubnak. mert abban ott a reklámköltség. és abból az rtl részesedik. ha akarod, ha nem.

a magyar fogyasztói társadalom pénzéből élnek. nem közvetlen előfizetésből. hanem az össztársadalom fogyasztásából részesednek. a magyar társadalom többségi alapon ítéletet mond. azt mondja, hogy ezek a társaságok takarodjanak az országból. és csak valamilyen idióta ballib csoportosulás mondja, hogy ehhez a népnek nincs joga. de van. és azt is, hogy nincs többség. de van. csak az jobboldali és illiberális. tehát szó nincs arról, hogy jakab andrás hőssé válik. hanem felmarkolja a pénzt és az nem te pénzed. hanem az előfizetőké. dehogynem. a fogyasztók pénze. a tied is, az enyém is, mindenkié. a reklámpénz bármilyen furcsán hangzik közpénz. ha nem egy debil társadalmat akarunk, akkor azt közhasznú módon kellene elkölteni. ha valaki nézni akarja a fókuszt, akkor fizessen elő jakab ádám produkciójára. ilyenkor jön az, hogy senki sem fizetne elő ezekre. ez az. ezek a műsorok nem valós nézői igényeket elégítenek ki. a fókusz főszerkesztőjét a nézők ha tehetnék, akkor meglincselnék.

agyfelmetsző 2016.03.31. 22:42:05

@sixx: Számomra úgy tűnt, hogy csupán árnyékboxltok!

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 22:46:34

@pamut: Hm, dacára annak, hogy én ott white-list-es vagyok (egy másik nicknévvel) hónapok óta nem fordulok meg arrafelé. Azt is megmondom miért. Bár van pár nick, akikkel alkalmanként szívesen beszélgetek, de van pár olyan is, akiket leginkább kerülnék. Ez természetes. Nos, egy ilyen általam inkább-kerülném nick lett a tótumfaktum, ő szervezett immár másodjára is blogtalálkozót, amire éppen miatta nem mentem el. Mert az oké, ha ő is ott van résztvevőként, de főszervezőként pont nála bejelentkeznem, az rohadtul nem megy. A bloggazdák ugye, a HÁ-n nem fedik fel magukat, így meg az a helyzet áll elő, hogy csak azok mennek el ilyen talikra, vagy látogatják egyáltalán azt az oldalt most már, akik vagy 1. haverek, barátok, ismerősök, 2. nem foglalkoznak annyira a személyes dolgokkal, mivel rájuk (még?) nem szállt rá a mainstream, 3. beesnek alkalmanként, ha ketrecben van a blog.
Nos, mindez egy privát blogban okés lehet.
Viszont a comment.com nem sixx privát blogja, és nem mellesleg foglalkozik vele, hanem ebből él. Így ezt nem lépheti meg. Mindenkinek bztosítania kell a hozzászólás jogát. Legfeljebb, ahogy a disclaimerben is szerepel, kitiltja a francba, ha trollkodik.
IP alapon mellesleg lehetne szűrni, még neki is. A dinamikus IP nem elterjedt, a T sem.... a kitiltotthoz hasonló trollok még csak nem is igazán hallottak róla.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 22:58:14

@apanna: Jaj, hát te s itt vagy? Hiányoltalak már az előző posztnál is, kicsi troll :P

xab66 2016.03.31. 22:58:38

@unionista᠌: Ott a tévedés, hogy az rtl a te pénzedből megy, amit te költesz arra, amire akarsz, de a tv2 most már a te befizetett adódból, aminek ezer más jobb helye lenne. Nem mindegy.

apanna 2016.03.31. 23:29:23

@Hátrányos helyzetű kaviár: Kérdeztem, nem trollkodtam, te pedig mint egy elmebeteg nekemestél. Ezzel nem is lenne gond, ha nem lennél funkcionálisan analfabéta.

apanna 2016.03.31. 23:31:41

@Hátrányos helyzetű kaviár: Még egyszer: Azért nincs állami reklám a retektv -ben, mert az állam nem reklámoz náluk, vagy azért mert a retek visszautasította azt?

unionista᠌ (törölt) 2016.03.31. 23:32:20

@xab66:
ha te vásárolsz egy tömegterméket, akkor az rtl klub annak az árából részesedik. mert a reklámköltség abba be van építve. tehát a magyar fogyasztói társadalom ha akarja ha nem támogatja a kereskedelmi csatornákat. a nézettségi verseny csak arról szól, hogy a kóla árából ki kapjon többet. de a te kólád árából is kap valaki. akkor is ha egyiket se nézed. a reklámbevétel a fogyasztói társadalom közös pénze. az áfa ha akarod ha nem megy az államkasszába. a reklám díja ha akarod ha nem megy az rtl klubhoz, a tv2-höz és a többiekhez. te szimplán elhiszed, amit az ortodox liberálisok a szabadságról hazudnak. te ingyen árukapcsolásokat kapsz. derivatív termékeket. amik a pénzpiacot is időnként bedöntik. és az állam megmenti. a kereskedelmi média a kulturális piacot sajátítja ki majdnem teljesen. és ezzel szemben a komment kultúra a lázadás. ez egy patkány módon való viselkedés. kertész imre meghalt. ha a halálhíréhez kapcsolódóan egy komment csatornát nyitnak, akkor abban a nép virtuálisan szétrágja a még ki sem hűlt tetemét. és egy csoport próbálja megvédeni, noha a támadóknak is van igazságuk. maga kertész is látta, hogy ez a liberalizmus így sehogy sem lesz jó. jakab ádám is látja, és nyilván mindenki. szóval ez nem egy felismerés. na, de nem rugózok ezen. fölösleges.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 23:32:25

@apanna: Az a peched, hogy én élénken emlékszem rád, nemcsak innen, hanem az Origoról is. Úgyhogy ezt az "ártatlan bociszemek" dumát valaki másnak add el.

pamut 2016.03.31. 23:48:49

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Az természetes hogy nem tetszik mindenki mindeninek, ez teljesen irreális. Én csak a trollszűrésről beszéltem, az működik. Nekem sem tetszik mindenki, de ettől még fel sem merül bennem hogy ne kommentelhetnének, kommenteljenek csak nyugodtan, nem gond, sőt. Nem vagyunk egyformák, amíg civilizáltak, addig virágozzék száz virág. A személyes szimpátia/antipátia és a blogrombolás két teljesen külön minőség, nem hiszem hogy egymás mellé lehetne tenni ezeket. Sőt biztos hogy nem.

Én egyébként nem is tudtam hogy ott vannak bogtalálkozók, és tekintve hogy természeténél fogva ez az a blog, amelyiknek a közönsége a legszétszórtabban él szerte a világban, túl nagy személyes találkozás biztos nincs köztük. De ennek meg végképp nincs köze ahhoz amit írtam. Én ott szabadon írhatok. Ritkán írok (nincs időm), de akkor megteszem, és nem érdekel kik járnak össze és mikor, a lényeg hogy egy normális, trollmentes blog, ami kész felüdülés, eleven, értékes kommentelői közösséggel, valódi diskurzussal.

Nem értem sixx miért ne léphetné meg itt ugyanezt. Ha ebből él akkor pláne meg kéne lépnie. Bevallom néha a cinikus énem azt mondja hogy még örülnek is a trolloknak az indexes blogok, mert az legalább vitát generál, az meg kommenteket. Remélem nem így van.
Szerintem annak aki trollkodik nem jár hozzászólás-jog, mivel ő nem él, hanem visszaél a joggal, ráadásul mások szólásszabadságának rombolásával. Ez nem kommentelés, hanem bullying, meg pártpropaganda, meg blogrombolás. Sőt: a cenzúra egy formája szétverni azokat a közéleti felületeket amiket nem tudnak felvásárolni úgy mint a tv2-t.... Védhetetlen.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.04.01. 00:09:01

@pamut: Az a határvonal .. az nagyon keskeny ... tudod, a szólásszabadsággal való élés és visszaélés között.
Sixx, szerintem viszonylag gyorsan reagál, 3-5 órán belül kitiltja a tényleges trollt.
És nem, ő éppen azért nem teheti meg, hogy white-list-ezzen, mivel profi blogíró. Egy amatőr azt csinál, amit akar a blogjában, egy profira viszont vonatkoznak a szakma szabályai.
Hm, de végeredményben, nem kell etetni. Már a trollt. 1-2 hozzászólás után úgyis kiderül, kicsoda, de főként, hogy micsoda. Igaz, mondom ezt úgy, hogy ma éppen én álltam szóba vele. De az is igaz, hogy többé nem fog velem ez előfordulni ... felőlem ezentúl ... ugyanis számomra többé nem-létező.

Barát Pecsenye 2016.04.01. 00:24:32

@pamut: „Egyébként 2016-ban még tényleg ott tart a technika(...)”
Te most tulajdonképpen leírtad azt, ami a 444en is megy a komment dobozban. És ugye az egy kalap szar lett a változtatások óta. Mert addig oké, hogy Ú.Péter is azzal érvelt, amivel te -bár valszínűleg te loptad tőle és nem fordítva-, hogy sok a troll és nincs értelmes, okos vita. Januárban bevezették a már általad is említett rendszert (gondolom ez az ötleted is tőlük van), szóval bevezették és megérkezett a kánaán.
Nos kérlek, légy jó, és mutass nekem okos, értelmes vitát ott a 444-en! Bármelyik nap, bármelyik órájában, teljesen mindegy mikor.
NINCS
A bevezetett whitelist rendszer eredménye az lett, hogy maradtak kb. 30-an. Mind a 30-an szélsőséges Orbán utálattal.
Tök mindegy miről szól egy cikk, min. az 5. komment vmi. sas kabaré szintü Orbánozós poén. A többi meg egymás felszopása, alányalás a másiknak, Orbán família gúnyolása, Orbán gúnyolása, Orbán, Orbán, mocskos Orbán.
Ez így gagyi, egy nagy nulla, semmi, de azt is írhatnám, hogy szánalmas. Nem 1-2 ember jelezte, hogy a kommentje nem ment át a szűrőn, bár kritikus, de teljesen normális hangvételü kommentet írt. Viszont az, hogy csuti-cigány-törpe egyből átment.
A másik, ahogy én figyelem az eseményeket a komment világban már az is troll, aki nem ért velünk egyet. Innentől fogva meg, amit te szeretnél az az, hogy legyen egy kis helyed, ahol egymásnak igazat adtok, bológattok nagyokat, majd ha esetleg vki betéved, trollt kiáltva kizárjátok. Tapasztalat, a 444 hc gárdája ezt csinálta, zászlóztak mindenkit a picsába, aki ellent mondott a cikknek, nekik.
Szóval elég szar duma tőled is, hogy te aztán, te vagy a legnagyobb híve a sajrószabadságnak meg a szólásnak is, DE...ugye a megint az a kibaszott DE...
Tudod mi jut erről eszembe? Nem vagyok rasszista, DE...igen, ott is ott a DE.

Én valóban híve vagyok a sajtószólásnak, nem úgy, mint te pemut, amit te szeretnél úgy hívják cenzúra. Szépítheted, keresheted a szinonímáit, de az bizony maga a cenzúra.
Engem lehet anyázni, buzizni, fideszesezni, libsizni, pont leszarom, legfeljebb nem válaszolok vissza és kész. Viszont roppant érdekes, hogy azok trolloznak a leghangosabban akik Orbán anyját, gyerekeit szídják, lámpavasra kívánják őket. Ezzel ugye nincs gond, ez belefér a nagy szabadságba. Az viszont, hogy pl. én téged pamut elküldjelek a picsába, na az már nem fér bele, ergó troll vagyok=bannolni kell.
Vágod mi a problémám a whitlistás szarakodással? Ez csak arra jó, hogy papagájok vegyenek körül.

pamut 2016.04.01. 00:30:36

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ha valaki nem tök hülye akkor tud úgy írni hogy a határt épp csak érintse. Ahol van moderáció, ott rendszerint látni is hogy próbálkoznak, keresik a határt, néha el is fogyasztanak pár reget mire kitapasztalják hogy meddig lehet elmenniük. Szóval tudnak ők azonnal alkalmazkodni ám ha tényleg kibasszák őket, na olyankor hirtelen nagyon illemtudóakká tudnak válni :)
De az itt dúló habzó szájú trollok messze átlépik a határt... itt nem grammokról vitázunk, hanem tonnákról.

A 3-5 óra az nem gyors hanem lassú. Ha egy troll 3-5 órán át tud rombolni egy blogot, akkor kb. el is érte a célját, nagyjából ennyi egy poszt élete (néha kicsit több), ez a műfaj a jelenben él. A gyors reakció a 3-5 perc lenne. De nem lehet örökké felügyelni a posztokat, ezért kell egy olyan rendszer, ami automatizálja a meló nagyját, ezért jó a HÁ-s rendszer. Az sem tökéletes, de a totális vadnyugati "land of no law" viszonyokhoz képes milliószor jobb.

Azt továbbra sem értem hogy szerinted sixx miért ne vezethetne be ilyen rendszert, szerintem te is fordítva ülsz a lovon :) Épp azért kéne duplán indokoltan is bevezetnie, mert ez egy profi blog. Nem tudok olyan szakmai szabályról hogy a trollokat hagyni kell szétverni egy felületet, hagyni a hazudozásaikat, propagandájukat, bullyingjukat, elijeszteni a normálisabb kommentelők nagyját, és így részlegesen cenzúrázni a felületet... hogy visszatérjünk az eredeti témához: ez olyan mint a TV2 Kunfalvis riportja, amivel tönkre akarták tenni Juhászt. Abban is volt minden, csúsztatás, személyeskedés, és főleg egyértelmű szándék Juhász politikai kinyírására. A trollok ugyanezt csinálják, egyértelmű szándékuk egy adott blog kinyírása, ellehetetlenítése. Sehol nincs olyan szakmai szabály ami szerint ezt hagyni kéne. Sőt, szerintem a profizmus és szakmaiság része-minimuma a moderáció, hogy nem hagyják lerántani a mocsokba a gazdák a sajtóterméküket.

Itt nagyon beragadt egy kapcsoló az emberek fejében, rossz állásban...

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.04.01. 00:35:51

@Barát Pecsenye: Nem ismerem pamutot, nem tisztem megvédeni, nem is ezzel a szándékkal írok, csak jelezném feléd, hogy a HÁ, a Határátkelő blog gyakorlatát adta meg példaként, ami jó másfél éve white-list alapon működik, és nem a 444-ét, ami -állításod szerint idén január óta.
Mindazonáltal, ha a 444-en ez lett agyakorlat a white-list miatt az sajnálatos. Mivel olyan evidenciákat ismételni, hogy Orbán egy ország-szétlopó senkiházi, félvér, és úgy-kell-nektek-hogy-a-nyakatokba-választottátok- az-egész-kiscsaládot .... nos ez nyilvánvaló. Szívjatok csak velük, vagy alájuk. A szívás az, hogy a nem trollkodás-szerű, egy az egyben a propagandát nyomó ellevélemény nem jelenhet meg. Bár én olyat még nem olvastam. Az is igaz. Szóval, lehet, okkal nem jelennek meg az innen is kitiltott trollok faszságai ... már eleve.

pamut 2016.04.01. 00:39:42

@Hátrányos helyzetű kaviár: ez ugyanaz aki eddig is itt volt, az most a legújabb nikkje, most regisztrálta. te meg pont az előbb ígérted hogy nem fogod etetni :D

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.04.01. 00:45:17

@pamut: Nézd, én megboldogult lánykoromban újságíró voltam. Igen, még az avítt nyomtatott sajtó időszakában. Sokszor én magam javítottam ki, és szerkeztettem közölhetőre, az engem, illetve a cikkeimet ekéző olvasói leveleket. Azok is trollkodások voltak, csak másnap jelentek meg :DDD
Sixx-nek van még minimum 66666 más dolga is, napi szinten egy adott poszttól függetlenül, legalább 5-6 témát kell hoznia naponta, ha nem is posztban kifejtve, de valamilyen témát, a kis oldalhasábban. Ezt most mondom neked, nem egyszerű, mert néha azért budira is kell menni, meg egy kávét meginni, elszívni egy cigit, ja és enni is .... Ja, és azért van magánélete is, ugye, szóval nem 24/24-ben nyomja, még csak nem is 12/24-ben.
Az általad kért 3-5 perces supervisor-ság nem lehetséges. Csak ha egyetlen egy posztot ír, és azt kukkolja .... de hát ez nem így működik.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.04.01. 00:46:49

@pamut: Nem, ez tud fogalmazni, regress, meg az előző nickjei (valami ballibes diktatúrás marhaság) nem tudtak koherensen két mondatot összekötni).

2016.04.01. 00:47:23

@apanna: nem tudom, hogy ez igaz-e. Az RTL sem hibátlan, mindössze érdekellentéte van a kormánnyal - de attól még ki tud egyezni vele, ha az üzletnek az kell. Talán félig gerinces.
Nem is lényeg én/mi mit gondolunk. A kormány tömi a tv2-öt pénzzel és ők nyomják is a propagandát. Még ha elfogadható is lenne az üzenet, akkor is visszataszitó lenne.

Barát Pecsenye 2016.04.01. 00:48:57

@pamut: „Szerintem annak aki trollkodik nem jár hozzászólás-jog, mivel ő nem él, hanem visszaél a joggal, ráadásul mások szólásszabadságának rombolásával. Ez nem kommentelés, hanem bullying, meg pártpropaganda, meg blogrombolás. Sőt: a cenzúra egy formája szétverni azokat a közéleti felületeket amiket nem tudnak felvásárolni úgy mint a tv2-t.... Védhetetlen.”

Ohh bocs, csak most jutottam el eddig a remek szösszenetig, ahol próbálod meghatározni magát a trollkodást. :D Oké, ezzel le is húztad a wc-n a nagy szabadságharcos imidzsedet. Nem kicsit vagy elfogult, így azt hiszem, hogy véleményed troll ügyben irreleváns, és közöd nincs sem a sajtó, sem a szólásszabadsághoz.
Most pedig jöhet a már jól megszokott, troll vagy, hülye vagy, agyhalott vagy, fideszes vagy, libsi vagy....toljad, toljad csak keményen, én bírom.

2016.04.01. 00:52:27

@unionista᠌: fúúú. ennyire nem szállnék el. pár hatalommániás szociopata ellop egy csomó pénzt, demagóg propagandagépezetet épit maguknak, mivel üzletileg fenntarthatatlan, ezért további közpénzekkel fogják tömni.
a pukli-juhász ügyek - az ő személyüktől függetlenűl - megmutatták mi is ez az egész. a többi filozofálgatás szerintem emellett totál felesleges.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.04.01. 00:52:52

@Egri János, kvíznagymester: Hagyd, troll. Az Origon szokott garázdrálkodni, de úgy látszik, átirányították ide, mert kell ez "erősítés". :PPPP

sixx · http://comment.blog.hu 2016.04.01. 00:53:38

@unionista᠌: jézusom, puzsér robi, te vagy az?

pamut 2016.04.01. 01:01:09

@Hátrányos helyzetű kaviár:
a papír-újság csak a felszínen hasonló, az nem interaktív, nem tényleges, élő kommunikáció, visszacsatolás. egy papírújságot sem tudott még tönkretenni egy troll. ahhoz folyamatos jelenlét kell, állandó sértegetés, hazudozás, egy blog kommentfelületének eluralása, és az ő politikai szent meggyőződésükkel ellentétes emberek állandó üldözése, ütése, szavaik kiforgatása, stb. de hát tudod te is.

tudom hogy manuálisan nem lehet a 3-5 percet tartani, ezért írtam hogy jó a HÁ rendszere. De lehet más is, a legjobb lenne ip-ről szűrni az ilyen őrülteket akiknek az internet hozta el a kánaánt ahol kiélhetik a betegségüket mások kárára. ezek amúgy olyan faszok, hogy élőben szóba se áll velük senki mert már ránézésre olyanok. ezért is ilyen fontos számukra a net. itt tudják kiélni életük minden frusztrációját mások mocskolásával. na meg a politikai mániájukat is. és a moderáción csak nyerne sixx is, mert akkor visszaszokna egy csomó elüldözött ember, meg egyáltalán nem kéne kergetőzni a trollokkal, nem ebbe az irányba menne el minden beszélgetés hanem a tényleges tárgyról szólna a diskurzus. nem csoda hogy kézzel-lábbal tiltakozik ez ellen a troll...

azt hiszed ezzel hogy ma vagy 3x ki lett tiltva a troll a különböző kamu nikkjein, ezzel a troll vesztett? dehogy... így sem a TV2-ről volt szó, van egy hírem: ő nyert, sikerrel térítette el a kommentfolyamot. neki már ez is bőven nyereség...

pamut 2016.04.01. 01:07:44

@Hátrányos helyzetű kaviár: de, ő az. 100% :) most regisztrálta ezt a nikket, mai a dátum, csak ide írt még. azért regisztrált újat mert az előző regjeit sixx kitiltotta. úgy kapcsolódott be a beszélgetésbe mint aki régen benne van már, és már a harmadik mondatával lopással rágalmaz engem, majd ahogy folytatja egyre jobban belehergeli magát a mocskolásomba :) naiv vagy ha nem tűnik fel hogy ő az :)

egyébként mint írtam a moderáció fénysebességgel szokta javítani a trollok magatartását, már ez már 3x lett innen kibaszva, ezért önmagához képest kezd is kicsit kevésbé szar lenni, de azért 1000% hogy ő az :) látod nem hagyja abba, rám szállt, most én vagyok a fő ellensége mert veszélyeztetem a trollkodását az érveimmel... minden vágya hogy engem bemocskoljon... látod én most nem is etetem, te se tedd ;)

Barát Pecsenye 2016.04.01. 01:12:21

@pamut: „ez ugyanaz aki eddig is itt volt, az most a legújabb nikkje, most regisztrálta. te meg pont az előbb ígérted hogy nem fogod etetni :D”

Ez most nagyon szép volt, és kiváló példa arra, miért nem szerencsés erőltetni a whitelist rendszert.
Jelen esetben, ha pamut jogosult lenne moderálni az elöző kommentem már meg sem jelent volna, mert szerinte troll vagyok. Miért is? Mert most regeltem? :D pfff, ha most azt írom, hogy buta vagy, akkor ráerősítek a trollságomra?
Viszont ha én most regelnék egy másik nicket, és pamuttal nagyon egyetértenék, fel sem merült volna benne, hogy troll vagyok, a kommentem simán átment volna a szűrőn.
Ugye így van pamut?
A kérdés költői, nem kell rá válaszolnod, pláne mert troll vagyok.
Tádá, és akkor ez a szólásszabadság? Faszt, ez a cenzúra!
De ugye pamut nagy híve a szabadságnak, kb. annyira hiteles, mint a „nem vagyok rasszista, de(...)” polóban feszítő bőrfejű.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.04.01. 01:20:26

@pamut: Természetesen tisztában vagyok azzal, miben különbözik a hagyományos újságírás a netestől ;). Sőt, sok blogger és tévés is újságírónak kamuzza magát, mert annak még van némi presztízse ;). Holott sosem voltak újságírók.
Viszont nem érted. A comment.com úgy működik részben, mint egy hagyományos újság. A trolloknak is van terük egy bizonyos ideig. Egy hagyományos újságban sem kerülheted el a trollkodást, itt sem. Persze, ott volt délutáni lapzárta ... itt meg nincs. És sok minden más is megváltozott, de csak technikailag. Az alapelvek maradtak. Maradniuk is kell, mert ha nem, akkor tényleg elkezdhetünk a cenzúráról beszélni. A cenzúra, egy magánblog esetében tök rendben van, legfeljebb a franc nem fogja olvasni, és csak magának írja az illető, de gyaníthatóan, nem is abból él meg .... egy netes "újság-felület" viszont más kategória.
A Tv2-ről, sok beszélnivaló nem maradt, az első két, oké, max. 3.-ik poszt után, többet ehhez a témához hozzátenni nem lehet. Az irány nyilvánvaló, és sok minden ki lett tárgyalva, relevánsan. Hogy most személy szerint még ki mindenki megy el, naponta, vagy kétnaponta, vagy ki mindenkit rúgnak még ki, már huszadrangú kérdés. A lényeg már ki lett fejtve, ezzel kapcsolatban. Ma, holnap, holnapután, megint egy lesz poszt az újabb kiugrottról, vagy kirúgottról. Teljesen mindegy már. A valódi hírértéke akkor is nullához konvergál, ha éppen Azurákot vagy Varkonyit bassza ki Vivike a picsába. Majd rá is rákerül a sor, ez törvényszerű.
Én ezért s mentem bele most már a 10-en "x"-ik Tv2-ös poszt után egy kis baszogatásba a comment.com házitrolljával. Már annyira érdektelen a Tv2, hogy még ez is belefér.
És ha egy médium már elérte ezt a szintet, akkor temetheti is magát, amint véget ér a "jó világ". .
Apropo, a Pro Sieben még mindig a háttérben van? Csodálkoznék ....

pamut 2016.04.01. 01:40:33

@Hátrányos helyzetű kaviár: a blogok és papírújságok között én sokkal nagyobb különbséget látok mint te, és pont a webes interakció, kommunikáció miatt. ez minőségében, mennyiségében, ritmusában, egészen más, szerintem nem összehasonlítható. (amúgy nem csak a feedback miatt, a netes nyelvezet is más, a blogok sokkal közelebb vannak az élő beszédhez, a fesztelenebb formákhoz, stb, a különbségekről tanulmányokat lehetne írni...)

azt is picit másképp látom hogy a blogok "alacsonyabb rendűek" az újságoknál és hogy érdemes egy bloggernek önmagát újságírónak hazudnia. ez régen csakugyan így volt. éveken át a netes újságírás a gagyit, a felületest-felszínest, bénát jelentette. ma már azért nagyon más a helyzet. részint nagyon vegyes a kép, rengeteg borzalmas-gagyi papírújság van, illetve ok minőségi tartalom van a neten is. és vannak olyan komoly bloggerek, akik szerintem teljes jogon nevezik magukat újságírónak, mert tényleg azok.

ami a "cenzúrát ( ;) ) illeti: a te volt papírújságodban jelenhettek meg pornóképek? nem? akkor cenzúráztál. fenyegetés? rágalmazás? olcsó személyeskedés? nem? akkor cenzúráztál... látod, ha elkezdjük kiforgatni egy szó értelmét akkor gyorsan ki lehet hozni belőle bármit és a bármi ellenkezőjét is :) természetesen nem cenzúra a pornó, a gyűlölködés a hazudozás kimoderálása, sőt ez az szakmai és emberi minimum. A HÁ-n sincs semmilyen cenzúra: moderáció van. És milyen jó hogy van. Amíg nem volt jött birca, és a mániákus homofób-propaganadáját minden egyes poszt alá betolta. csak ezzel szétverte a posztokat. aztán ki lett tiltva, és már nem kellett a szarságait olvasni, és érdemi beszélgetés tudott kialakulni. aztán maga birca is felfogta hogy vége az önfeledt buzizásának, "megjavult", visszaengedték de már nem mer buzizni.... happy end :) nem volt ebben semmi cenzúra, ez egy blog jogos önvédelme volt a szólásszabadsággal visszaélő romboló ellen.

A TV2-ről meg szerintem végtelen hosszan lehetne beszélni, meg a fideszes módszerekről is amivel ott most próbálkoznak, ne áltassuk magunkat hogy ne tudnánk mindenféléről csevegni :) egyébként nem kell ragaszkodni a tárgyhoz, el lehet kalandozni is, de akkor se azért mert más provokál, hazudozik, és védekezni kényszerülünk... ez abszurd.

pamut 2016.04.01. 01:42:14

@Hátrányos helyzetű kaviár:
na én mentem aludni, talán holnap folytatjuk, szívesen csevegnék veled is ilyen elvi-szakmai kérdésekről, remélem legközelebb értelmes vitát tudunk folytatni, nem pedig egy trollal kell küzdeni ismét :)

Barát Pecsenye 2016.04.01. 01:43:23

@Hátrányos helyzetű kaviár: A határátkelő blogot én nem ismertem, ha ott már másfél éve white list rendszer működik, akkor valószínü, hogy a 444 onnan vette át.
És igen, állításom szerint januárban, és ezt az állításomat álátámasztja a 444 is. Én igazat beszélek mindig, minden körülmények között.
És nem az Orbánnal kapcsolatos evidenciák megléte a lényeg, és az, hogy ezeket kell-e ismételni, meg mennyiszer, hanem az, hogy a white list lehetőséget teremt a pamut féléknek, hogy csak a nekik tetsző véleményt engedjék át. A másik, a troll egy olyan szabadon értelmezett valaki, hogy szinte bárkire ráhúzható. Lásd, pl. pamut a trollok közé sorolta a pártpropagandát tolókat is. Miért is lennének trollok? Ez hülyeség.
Ha én a fidesz védelmében kommentelek, mert velük értek egyett, az már trollkodás? Vagy mikortól számít trollkodásnak az, amit csinálok?
Na ez az.
Szóval engem tulajdonképpen nem is érdekel ez az egész, mert egy olyan jelenséget próbálnátok szabályozni, amit korrekt módon nem lehet. Innentől meg csak a perszonális moderálás marad, ezzel is csorbítva a kommentek sokszínuségét, ami majd idővel szépen beáll a langyos lóhugy szintjére. Mint látjuk vannak emberek, akik jól érzik magukat a langyos lóhugyban, én mondjuk nem tartozom közéjük.
Ha néha durva is a hangnem, azért szeretem a parázs vitákat.

Barát Pecsenye 2016.04.01. 02:02:45

@pamut: „de, ő az. 100% :) most regisztrálta ezt a nikket, mai a dátum, csak ide írt még. azért regisztrált újat mert az előző regjeit sixx kitiltotta. úgy kapcsolódott be a beszélgetésbe mint aki régen benne van már, és már a harmadik mondatával lopással rágalmaz engem, majd ahogy folytatja egyre jobban belehergeli magát a mocskolásomba :) naiv vagy ha nem tűnik fel hogy ő az :)

egyébként mint írtam a moderáció fénysebességgel szokta javítani a trollok magatartását, már ez már 3x lett innen kibaszva, ezért önmagához képest kezd is kicsit kevésbé szar lenni, de azért 1000% hogy ő az :) látod nem hagyja abba, rám szállt, most én vagyok a fő ellensége mert veszélyeztetem a trollkodását az érveimmel... minden vágya hogy engem bemocskoljon... látod én most nem is etetem, te se tedd ;)”

HOLY SHIT....neked szerintem a pszichiátrián kellene lenned, mert igen komoly üldözési mániát és fóbiát valószínűsítek nálad. Az érveid meg...úgy kapcsolódtam be a beszélgetésbe, mint aki már régen...? Talán kérdezzem meg elsőre, hogy hozzád szólhatok-e? Vagy udvaroljalak körül? Jézus ember, mi van veled?
És igen, most regeltem, mert újra raktam az ios-t, mivel kijött a 9.3.1. te szerencsétlen és ha már ez van, akkor új ipadként húztam újra, a puffin böngésző meg nem szinkronizálta a pass-t, mert nem soha nem engedem neki.
31127 ember látta eddig, de biztos, hogy ekkora tömegből én vagyok az, én vagyok a troll, az a bizonyos troll.
Elmész te picsába!

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.04.01. 02:13:29

@Barát Pecsenye: Nem azzal van a gond, hogy a Fidesz-propagandát nyomod, ez nem zavar, legfeljebb nem foglalkozom veled. Mert engem untat a hazugság és a pártpropaganda, de ha neked a megélhetesed, akkor nyomjad csak. Nem ettől vagy troll, hanem attól, hogy olyan témákba is benyomod a propagandát, ahol semmi keresnivalója, félrevive ezzel a beszélgetést. És ezért basznak ki végül, nem, nem azért, mert Fidesz agit-prop vagy, mert ez belefér a liberális-világnézetbe. Ezt szoktad te is, meg a hasonszőrű fizetett propagandista kollégáid félreérteni. A szólásszabadságod, mint bármelyik más szabadságjogod csak addig terjed, amíg nem sérted vele más emberek hasonló jogait, illetve szándékosan nem akarsz kárt okozni. A szabadság sosem volt egyenlő a szabadossággal, sőt ez utóbbi a szabadsággal való visszaélés. Ezt a visszaélést követitek el nagyon gyakran, és aztán néztek bociszemekkel, hogy -például- ki vagytok tiltva egy blogfelületről.

tomwar 2016.04.01. 03:45:09

@unionista᠌: Kicsit nyakatekert módon, de van benne igazsag, ám ha senki nem nézne, a cégek nem fizetnének a reklamokert a fogyasztók pénzéből, és megáll a korforgas...a penzpumpat még működtetik, parancsra, és szarnak a nézettségre. Lásd M1-2-3, TV2, stb.
A többivel nem értek egyet: az emberek nezik. Különben nem lenne.
Jó lesz példának a HirTV...életképes lesz e piaci alapon, vagy sem?

Pop40 2016.04.01. 04:15:47

@apanna: "míg az RTL el nem kezdte a híradó teljes terjedelmét kormányellenes propagandára használni."

De édes:)

Szóval nálad azt, ha valaki TÉNYSZERŰEN bemutatja a fideszes maffiád milliárdos lopásait, "kormányellenes propagandának" hívják?

A mai nap aranyfokozatú seggnyalási díját utcahosszal nyerted.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.04.01. 07:04:05

@vajdasagi:

Azért nem muszáj ekézni a mindenkori kormányt, először adjunk nekik időt a változtatásra, ha valami csoda folytán 2018-ban egy DK-LMP koalíció nyerné meg a választásokat, ami valljuk be egy csoda lenne a magas Jobbik szavazók számát tekintve, és elkezdenék rendbe tenni az egészségügyet, és az oktatást, ami a legsürgősebb, mert megpusztulunk ha minden nővér és doki lelép külföldre. Utána a minimálbér emelése.
Ha annyi a fölösleges pénz van még hogy milliárdok állnak rendelkezésre Viktorék Várba költöztetésére, meg minden településre egy 20 ezres stadion építésre akkor nem kell aggódni..........de sajnos nincs annyi pénz, és ezek csak szórják a mi pénzünket.

apanna 2016.04.01. 07:14:18

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ezzel keresd orvosodat, gyógyszerészedet. Igaz a nárcisztikus viselkedésen az sem segít, fotelhülyéje..csak azért nem dobnak ki, mert generálod a kattintások számát. És nem talált.

apanna 2016.04.01. 07:16:58

@Pop40: Neked azért tényszerű, mert kormányellenes vagy. Inkább mondanám szubjektív kritikának, de valójában egy kormányellenes propaganda média. Előtte bulvár volt..

apanna 2016.04.01. 07:20:36

@Pop40: Nem szeretnék olyan demokráciádban élni, ahol a másképp gondolkodókat ellehetetlenítik, ahogy látom már lógatnád is.. Ez lenne az új ellenzék aki választást akar nyerni? Bakker ezzel a hozzáállással nem fog menni.

apanna 2016.04.01. 07:22:27

@Hátrányos helyzetű kaviár:" untat a hazugság pártpropaganda.." de ebben tobzódsz... És még élvezed is. Lúzer...

apanna 2016.04.01. 07:34:59

@Egri János, kvíznagymester: A reformok működneken kívül nem igazán láttam változást. Igaz tv-t már szinte nem is nézek, max egy -egy csörte a hírtv - n, vagy egy jobb film de azt inkább letöltöm. Amíg politika lesz, addig meglesznek hozzá a kurvák is. Kormányváltás ha lesz, akkor majd az RTL lesz az áruló, mert aki ideológiai alapon gondolkodik mindenben, annak a vele egyet nem értő csak ellenség lehet, de nem meggyőzni való ellenfél.

fran7 2016.04.01. 07:35:14

Mi van, ha ez az egész csak két lókupec alkudozása?

bovorac 2016.04.01. 08:40:25

@unionista᠌: Attól, hogy te egy tömegterméket vásárolsz, amelynek gyártója az RTL-en is reklámoz, te még nem finanszírozod a tömegterméket.

A tömegterméknek van egy reklámköltsége, amelyet a gyártó a minél jobb eladási eredmények miatt vállal be. Ha ő piaci alapokon úgy véli, hogy az RTL-en azon az áron megéri neki hirdetni, akkor az azt jelenti, hogy a tömegtermék eladási statisztikáját növeli, ergo a tömegtermék árát csökkenti és a tömegterméken megnyerhető profitot növeli. Ha nem hirdetne az RTL-en, vagy ad absurdum sehol, akkor nagyon nehezen lenne eladható az áruja, ezért - ha te mégis azt szeretnéd megvenni - akkor neked sokkal többet kellene érte fizetni.

A közpénzes hirdetésekben ez az összefüggés nem áll meg, hiszen ott eleve nem terméket, hanem egy politikailag preferált közszolgáltatást reklámoznak, amely a hirdetés lététől - nem lététől függetlenül, politikai döntés alapján került többe vagy kevesebbe.
Ráadásul a mellékelt ábra kimaxolt változatban illusztrálja, hogy a közpénzes hirdetéseknél sosem a költség-haszon elven alakul magának a hirdetésnek az eldöntése sem, hanem más szempontok mérlegelésével.

Ezek miatt, valamint mert a közpénzben sokkal közvetlenebb az anyagi részesedésed, mint egy tömegtermék előállításában (hisz a közpénzt tőled vonják le, ha akarod, ha nem - a tömegtermék esetén pedig te döntesz, hogy iszol-e kólát, vagy sosem kóstolod), az RTL-TV2 esetében (sem) áll meg a te fenti okfejtésed.

Meg azért sem, mert teljesen abszurd módon a teljes termékláncot összekötöd magaddal azzal az érveléssel, hogy egy Danone-joghurt megvásárlásával a te pénzedből él a Danone-t is hirdető RTL. Ilyen alapon a Danone-nak szemétszállítási szolgáltatást teljesítő köztisztasági cég éppúgy a te pénzedből él, mint a Danone-ipartelepet védő őrző-védő biztonsági cég.

polpetti 2016.04.01. 08:43:40

Csak egy kérdés: addig miért nem zavart benneteket, míg a tv2 a baloldal hátsóját nyalta hosszú évtizedeken keresztül? Érdekes módon, addig az index és a comment is nagyon f.sza kis tv-nek tartotta a TV2-t, semmi bajuk nem volt vele. Nahát...

bovorac 2016.04.01. 08:55:22

@polpetti:

2006 óta nem nyalta a hátsóját sem a TV2, sem az RTL a baloldal hátsóját. A Gyurcsány-karakter megölése épp a tömegmédia hatékony segítségével zajlott le. Volt olyan, hogy a később KDNP-s politikussá (!!!) váló, láthatóan illuminált állapotban Tényeket vezető Pálffy István szinte köpött egyet, amikor kimondta Gyurcsány nevét.

Ha vettétek volna valaha is a fáradságot arra, hogy végignézzetek egy Heti Hetest, láthattátok volna, hogy egyetlen olyan adás sem volt, amelyikben ne ekézték volna a "sajátjaikat". A fél MSZP-ből konkrétan bohócot csináltak anno Hajósék. Szeretném az ellenoldalról is látni a példákat, hogy mikor kit állított pellengérre a jobboldali sajtó a sajátjai közül. (A durva bolsevik-belháborús sztorik kizárva. Valódi belső kritikára gondoljatok. Nehéz dolgotok lesz, bocs.)

A TV2 és az RTL Klub kultúra és minőség elleni merényleteiről rendre hírt adott pl. ez a blog is. Az más kérdés, hogy a TV2 sokkal többször egyszerre követte el e két merényletet, míg az RTL általában vérprofi, csak épp nem Mezzo TV szintű kultúrát sugároz.

cukkmukk 2016.04.01. 09:06:47

Időben kapcsolt az ember.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.04.01. 09:07:07

@polpetti:

Vegyed már észre mi megy a tv2-nél, te jó ég mekkora vakegér vagy.
Az MTVA Jakupcseket a fiatalítás végett tette ki, le se xarták szakmailag a többi felett áll, de a tv2-nél csak a nyallereket tartják meg, aki nem hajlandó a kormány propaganda híreket gerinc nélkül a képernyőre hányni az repül.
Ráadásul anno a tv2 éppen olyan kereskedelmi tv volt mint az rtl, ami a reklámbevételekkel tartotta fent magát, most meg a mi pénzünket lapátolják bele.
Gyomorforgató ? Az, és joggal ekézik a tv2-t ezek után.

vénkujon 2016.04.01. 09:09:49

@polpetti: átlagos hírek, tények(hehe) közlése=baloldali hátsónyalogatás?:D

high up. 2016.04.01. 09:13:06

Na mi van, nem megy a TV 2 (Takony-Vajda Kettős)-nek a kupleráj biznisz?

Ott ül a Vivi, a Nóri meg a többi bér"madamme", oszt várják a kuncsaftokat. Oszt azok nem jönnek. De néha egy-kettő mégis benéz, máris fordulnak kifele.
Kurva vonzó teremtések lehetnek ezek, hogy mindenki hány tőlük. Pedig a magyar férfi nem egy válogatós fajta.

FOLYTASSUK!

sixx · http://comment.blog.hu 2016.04.01. 09:41:53

@polpetti: látom, te sem olvasod a blogot, csak kommenteled. nem baj, de így ne fogalmazz meg sommás véleményt, mert kiröhögteted magad.

Atanos 2016.04.01. 09:56:44

Szerintem lehetőleg senki ne etesse a trollt. :) Én biztosan nem szólok hozzá többet. :) Akkor talán megunja és eltűnik. :)

pamut 2016.04.01. 10:18:51

@Atanos: Dehogy unja, sőt röhög a markába hogy lemondasz arról hogy bármit is tegyél ellene és boldogan rombol tovább.

"A rossz győzelméhez nem kell más, csak az, hogy a jók ne tegyenek semmit."

Barát Pecsenye 2016.04.01. 10:43:17

@Hátrányos helyzetű kaviár: „Ezt szoktad te is, meg a hasonszőrű fizetett propagandista kollégáid félreérteni.”

kb. 3-4 kommentem volt eddig itt, egyikben sem nyomtam semmilyen propagandát haver, az utolsóban említettem meg a fideszt, ott is példaként. Nos, neked ebből az jött le, hogy fizetett propagandista vagyok?
Kemény. xD

Pop40 2016.04.01. 13:35:34

@apanna:

Az olyan nüanszokban, hogy Rogán Tónika lakása hétről hétre nő, hogy Mészáros elvtárs kifelejt 1-2 MILLIÁRDOT a vagyonnyilatkozatából, hogy Kubatov fideszbérenc, köztörvényes kopaszai bűncselekményeket követnek el fideszes "ösztönzésre", stb stb, melyik rész is a szubjektív?

Mészáros nem is milliárdos gázszerelő, csak a csúnya RTL találta ki?

Elhiszem, hogy kellemetlen neked, mikor a csúnya RTL báncsa' a kenyéradó gazdád, de attól még a tények tények.
Legfeljebb te Vitya seggében eltakarod a szemed, hogy ne kelljen ezeket tudomásul venni.

Pop40 2016.04.01. 13:40:07

@apanna:

"Másképp gondolkodókat", kicsi szívem? :DDDD
Egyem a kis tolvaj kezecskéidet :)

Azt nem "másként gondolkodásnak" hívják ám, kiscsillag, ha valaki szóvá tesz BTK-ba ütköző bűncselekményeket.

Ha ez így menne, a tolvaj is jöhetne azzal a bíróságon, hogy ő csak "másképp gondolkodott" xy tárgy tulajdonjogáról, azért tört be ide meg oda, és lopott el ezt meg azt.

Ahogy a magatokfajta fideszes tolvajok hablatyolnak a lopásaikról, az kabaréba illő.. :D
"Másként gondolkodó", az, bazmeg.

Kb 4 éve kommentelek itt, de ekkora ótvar faszsággal még egy tolvaj-szimpatizáns se jött :DD

Pop40 2016.04.01. 13:43:41

@polpetti:

Töki, linkelj már légyszives egy, csak egyetlen egy esetet, mikor legutóbb a tv2 a baloldal számára hamisított úgy híreket, mint most a Juhász-ügy kapcsán a fidesznek.

Atanos 2016.04.01. 14:23:35

@Pop40: Úgy se fog mutatni már jó pár társánál kértem számon a bizonyítékokat, de egyik sem tudott előállni vele.

közösperonos átszállás 2016.04.01. 15:25:36

@polpetti: "addig miért nem zavart benneteket, míg a tv2 a baloldal hátsóját nyalta hosszú évtizedeken keresztül? "

Kicsit bizonytalan, hogy kinek szól a kérdés. Engem mindenesetre azért nem zavart, mert nemlétező dolgok ritkán szoktak zavarni. :-)

közösperonos átszállás 2016.04.01. 15:30:00

@Barát Pecsenye: "Tádá, és akkor ez a szólásszabadság? Faszt, ez a cenzúra!"

Akkor ez már a Faszt 2. lesz, mert nem ez a cenzúra. A cenzúra az, ha pamut jogosult lenne letiltani téged a magyar net összes valamirevaló sarkáról. Úgy is még, mint xkcd.com/1357/ . (Egyébként ez a moderáció de facto cenzúra meg bizony fideszes-jobbos nobrainer szöveg, gondolom, ezért néztek fideszesnek. Vagy azért, mert már az első kommentedben kizárólag a köcsögorbánozást fájlaltad (ami egyébként tényleg ciki dolog). Végig ilyen példákat hoztál, most mégis, minek nézzenek?)

Pop40 2016.04.01. 17:31:58

@Atanos:

Ezen ne lepődj meg, ha a hazugságokat bizonyítékkal lehetne alátámasztani, nem lennének hazugságok :-)

Atanos 2016.04.01. 20:16:25

@Pop40: Óóó lassan kitanulom az itteni trollok érvelési szintjét. :D

vajdasagi 2016.04.02. 14:13:12

@unionista᠌: Kölcsönveszem tomwar válaszát, mert rövid és lényegretörő:

"A TV2 allami csecsen élősködő tumor, és egyre rosszindulatubb.
Ja, és a te penzedbol is! "
süti beállítások módosítása