Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Update: Közös megegyezéssel távozott Azurák Csaba egykori helyettese a TV-ből

2016. március 31. 12:47 sixx 149 komment

5968_w.jpg

A Kökény-Szalai Vivien-éra újabb áldozata az az Amin-Váczi Virág, aki korábbi értesüléseinkkel ellentétben közös megegyezéssel távozott a TV2-ből. Tapasztalt tévésről van szó, az Aktív főszerkesztője volt, a Babavilágot ő indította el 2006-ban, végigjárta a tévés szamárlétrát a szerkesztő-riporterségtől a felelős szerkesztőségen át a főszerkesztőségig, 1998 a Jó reggelt, Magyarország! című reggeli műsorban volt szerkesztő, de dolgozott a Jakupcsek Show-ban, az Aktívban, a  Magellánban, a Mokkában, legutóbb a FEM3 Café című napi magazinműsor kreatív producere volt és tanított a TV2 Akadémián is. Nem hivatalosan ugyan, de ő volt Azurák Csaba helyettese a tévénél akkor, amikor Azurák irányította az aktuális műsorokat, Kökény-Szalai Vivien alatt a Mokka főszerkesztőségét irányította.   

Címkék: tv tv2 kirúgás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaphodbeebthe1st 2016.03.31. 13:18:17

Ha valakinek ilyen referncialistája van az nagyon kilóg ám a sorból. De már nem.

­regress 2016.03.31. 13:23:28

Mivel nem magától lépett ki, és jelntette ezt be sixx-nél, a jobboldali újságírókat fikázva, ahogy azt kell, így a ballibeknél nem biztos hogy hőssé avenzsál majd.

heimdall 2016.03.31. 13:26:35

Pedig a munkáit látva passzolt volna a gagyi bulvár Szalai Vivien-féle vonalba. Kár érte, most kereshet valami rendes munkahelyet, ahol talán még dolgozni is kell!

VadMacs 2016.03.31. 13:28:42

@­regress:
Ballibázni meg tipikusan a jobbfaszok szoktak. Az meg ősi Orbánista narancskomcsi szokás, hogy aki nem velünk van, az csak ellenünk lehet...

Dr. Fotos 2016.03.31. 13:40:59

Napi TV2 pletyinket add meg urunk ma... koszonom. :P

­regress 2016.03.31. 13:41:47

@VadMacs:

Nem tudom kit akarsz átverni az álszent picsogásoddal.
Magadat, vagy azokat akik olvasnak.

Mindenki láthatja aki visszaolvassa az index, vagy sixx műveit, hogy tudatosan rászálltak jobboldali emberekre, újságírókra, és addig ütik őket gusztustalan cikkekben amíg bírják.
Ki kaarják őket csinálni.
Egerszegitől, Ákoson keresztül, M1-ben dolgozó híradósokon keresztül, a TV2-ben dolgozókig.

Egyetlen bűnük, hogy jobboldaliak, avagy egyszer - kétszer életükben erről hitet tettek.

Kiiktatásuk, ellehetetlenítésük a ballib véleménydiktatúra fenntartóinak életcélja.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.31. 13:48:34

@­regress:

Nyilván okot adnak azok a kretének hogy rájuk szálljanak, mi vagy te gyíkember ?
Már a világ össze pénzét lenyúlták, és 2018-ig még mit el nem lopnak....Banglades hozzánk képest Dubai lesz.

thob 2016.03.31. 13:52:49

Az utolsó lekapcsolhatná a villanyt.

VadMacs 2016.03.31. 13:55:38

@­regress:
Már megbocsáss, de nem attól lesz jobb vagy baloldali valaki, hogy egy, a csak saját vagyonukat gyarapító kommunista csökevényt/rendszert kiszolgálnak. Attól meg pláne nem lesz valaki bal/jobboldali, hogy egy a saját felsőbbrendűségét orrba-szájba reklámozó brancsot reklámozza a saját képével. Az ilyeneket csak politikai kurváknak hívom...

2016.03.31. 13:56:44

@heimdall:
Attól még hogy egy műsor szar, sajnos kurva sokat kell vele dolgozni, amíg elkészül, csaknem ugyanannyit, mint egy jóval.

­regress 2016.03.31. 13:56:57

@szociál:

Két opció közül lehet választani.

A ballib elkúrókat akik lopás közben rommá adósítják az országot, és akik alatt devizában szarrá adósodtak az emeberek.

És a Fideszt, akik lopás közben csökkentik a GDP arányos államadósságot, forintosítják a deviza hiteleket.

Ha majd lesz olyan aki nem lop, és az unokáinkat se adósítják el, akkor szólj !
Kösz !
----

De ez itt OFF.

Itt arról beszélünk, hogy az RTL-ről akik szervilisen nyalják a ballibek seggét, és rászálltak jobboldali politikusokra emberekre, egy hír se született itt pl.

A TV2-ről, akik Juhászról készítettek egy riportot pedig azóta számtalan.
Méghozzá arról, hogy szervilisek, és hogy rászáltak baloldaliakra.

Vajh miért nem ír soha Sixx az RTL-ről szerinted ?

Mert ő is beszállt a jobboldlaiak kiiktatását célzó médiaháborúba, azért vazze.
Ami önmagában nem baj, csak ne legyünk már ennyire naívak, hogy azért dícsérjük az RTL-t, meg az index-et, amit a TV2 csinál a másik oldalon !

Bobby Newmark 2016.03.31. 13:59:37

@­regress: Ami viszont még ennél is sokkal gusztustalanabb, hogy amint _BÁRMIFÉLE_ kritika megjelenik az Orbán-kormányról vagy a sleppjéről, azonnal megjelennek a takonygerincű, barna orrú pártkatonák, és elkezdenek ballibázni/ballibsizni/stb.

Ettől sokkal inkább hányingert kapok, mert ha egy sajtóorgánum nem tetszik, legfeljebb nem olvasom, de a szarfaszú görény kormányszócsövek viszont mindenhol ott vannak.

Persze igazából nem zavar, inkább csak szánalmas és röhejes ez az erőlködés.

­regress 2016.03.31. 14:00:19

@VadMacs:

Mint ahogyan írtam nem azzal van gond, ha felismered a politikai kurvákat az egyik oldalon.

A gond ott kezdődik, ha már nem ismered fel ugyanaazt a msáik oldalon.

Amit az RTL meg az index csinál, az ugyanaz, amit a TV2 csinál.

Politikai megrendelésre megpróbál kinyírni embereket.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.31. 14:01:16

@­regress:

A haverjaid éppen a Paks 2 projekttel adósítják el 1000 évre az országot, akkorát oboázunk ezek miatt ,hogy nem hordjuk ki lábon.
De miért nem a Habonyárpi nickeddel léptél be ? ;)

VadMacs 2016.03.31. 14:03:02

@­regress:
Na mesélj szépen, a retekklub a maszop által az adófizetők lenyúlt pénzből fényezi magát? Vagy tette ezt korábban? Mi a f*szról beszélsz, van fogalmad egyáltalán arról, mi folyik ebben a tetves országban? A jogerősen hírhamisítós állami kanálisról meg ne is beszéljünk...

Bobby Newmark 2016.03.31. 14:04:07

@­regress: Azért eléggé kibassza az irónia a biztosítékot, amikor egy fizetett szócső panaszkodik arról, hogy jajcsúnyabalosmédia.

Mondd csak, tükörbe szoktál nézni, vagy már leszerelted mindet, mert úgysem tudsz elmenni előtte úgy, hogy le ne köpnéd?

Thunder_th 2016.03.31. 14:07:52

@Bobby Newmark:
Most minek foglalkoztok vele? Ez ugyanaz a csóka aki itt Ballib Cenzúrázók Réme néven nyomatta az ökörségeit még néhány napja. Ráadásul még valami szám is volt a neve mellett. Ugyanazokat a baromságokat nyomja minden topikban más név alatt. Tipikus idióta troll.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:10:54

@­regress: Te, te tudod mennyi most Magyarország államadssága GDP arányosan? Nem, mi? Nézz utána, és láss majd csodát! Annyit spoilerezek neked, hogy nagyobb, mint Bajnai idejében.
A devizahitelek forintosítása meg a haverek kihúzására szolgált elsősorban a szarból, amibe önként mentek bele. Mondom, elsősorban.
Az ükunokáid jövőjét is eladták a lieblingjeid az oroszoknak Paks2-vel. Te meg még tapsolsz is nekik. Te tényleg ennyire fogalmatlan vagy, vagy fizetnek érte?

2016.03.31. 14:12:03

@­regress: Én sem sok különbséget látok, hiszen a támogatottságukból fakadóan mindkét oldal médiája megpróbálja tönkretenni a másikat. Itt azonban erről nem fogsz meggyőzni senkit, hiszen pont az az egyik lényege a rendszernek, hogy ne közelítsenek az álláspontok egymáshoz.

netrion 2016.03.31. 14:12:21

@­regress: apró különbség, hogy az egyiket közpénzből, illetve közpénzes reklámpénzből csinálják, a másik meg magánpénzből. Az kb. senkit sem érdekel, hogy Széles Gábor mit írat az újságjában, mert a saját pénzéből csinálja. Azzal van a gond, ha a köz pénzéből csinálnak egydoldalú propagandát. Érezhető a különbség?

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:14:10

@nomolesztiren: Hát, ha neked a közpénz nem jelent különbséget ... Nos, akkor vagy te is a haszonélvezője vagy a rendszernek, és akkor itt be is fejeztük, vagy egy jó nagy szellemileg challenged egyén ..

­regress 2016.03.31. 14:14:46

@Hátrányos helyzetű kaviár:

Hazudsz:

GDP arányos államadósság

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp
2002: 57,6%
2010: 81%
2014: 76%

http://www.google.com/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&ctype=l&met_y=gd_pc_gdp#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:eu:non-eu&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=en_US&dl=en_US&ind=false

­regress 2016.03.31. 14:16:21

@nomolesztiren:

Ez az amiről beszélek..

Persze aki tud kettőig számolni az átlát az indexen, és RTL-en, ugyanúgy ahogyan a TV2-n vagy az M1-en.

Láthatóan az index fizetett ballib bloggerei nem ilyenek.. :)

Bgarz 2016.03.31. 14:17:18

@­regress: Áruld már el, hogy a magadfajta mi a picsának jár ide? Miért nem takarodsz el a 888-ra vagy a Mandira, ott aztán a többi hozzád hasonlóval szopkodhatod orbán faszát, senki nem fog ebben megzavarni. Ehelyett idejártok és újra meg újra mű-meglepődtök azon, hogy itt még mindig rühelli mindenki az elmebeteg gazdátokat. Aztán visszajöttök holnap is, és holnap újra meglepődtök ugyanezen.

Persze értem én, hogy a Fidesz mellett már csak a legelbaszottabb lelkivilágú emberek tartanak ki, de az, hogy valaki folyamatosan azon picsog egy Fidesz ellenes felületen, hogy ott szidják az imádott pártját meg a maffia vezérét, az valami olyan szintű mélység, amit felfogni se tudok.

Csak remélem, hogy legalább fizetnek titeket ezért, mert ha önszántadból baszod el az idődet Orbán, és velejéig korrupt maffiájának védelmezésével, az nem csak szánalmas, de még kurvára szomorú is.

­regress 2016.03.31. 14:18:10

@Thunder_th:

Sixx, és a comment.com az egyik legmocskosabb cenzúrázó a blogszféraban.

Ellenvéleményt nem tűrnek.

De hogy ennek te örülsz is, az sokat sejetet rólad.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:18:31

@­regress: Hazudik az a jó pártállami nagynénikéd, te majom:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarország_államadóssága
2010-ben volt a legnagyobb, a liebliengjeid első körös lopásakor.

Bgarz 2016.03.31. 14:19:22

@­regress: Aki átlát az Indexen az mi jó büdös lófasznak olvassa? Én átláok a 888-on, a mandin, Magyar Időkön, a Magyar Hírlapon meg a többi szarotokon, ennél fogva egyetlen másodpercet nem vesztegetnék az életemből azzal, hogy ezeket a szarokat olvassam. Nemhogy még be is regisztráljak és azon picsogjak, hogy "jé, hát ez milyen szar."

Ha szar az Index, akkor basszál ki vele, ne olvasd.

2016.03.31. 14:20:29

@Hátrányos helyzetű kaviár: Szerinted a kertévéken (bármelyiken) menő reklámokat ki fizeti? Megsúgom. Te. Meg én. Meg mindannyian. Tehát közpénz? Az. Ha nem lennének reklámok, olcsóbbak lehetnének a termékek? Igen, hiszen nem terhelné az árukat a reklám költsége. Tehát konklúzió: minden tévé közpénzből működik csak némelyik direkt a költségvetésből, némelyik áttételesen.
Másrészről én nem minősítettelek, kérlek Te se tedd, úriemberekhez ez nem méltó...

­regress 2016.03.31. 14:21:43

@Bgarz:

Ki nem szarja le, hogy a magadfajta Gyurcsnyista pöcsök mire vágynak ?

Ha nem fogadod el a valóságot, és a tényeket, ami a pártszimpátiát, és a valódi vélményeket és ezekből fakadó nézetkülönbségeket jelentik, az a te hibád !

Illetve nem csak a tied, hanem minden ballib cenzúrázónak is, aki kitörli rendszeresen az ellenvéleményeket.

De 4 évente, akár akarod akár nem szembesültök a valósággal.
Úgyhogy tulajdonképpen csak felkészítelek rá, így hálásnak kéne lenned ! :DDD

Bgarz 2016.03.31. 14:21:45

@­regress: Amit te nyomsz az nem vélemény, hanem pártpropaganda.

A Comment.com pedig MAGÁNTULAJDON, ennél fogva azt cenzúráznak ki a saját felületükről amit akarnak, és ehhez neked a büdös kurva világon semmi közöd nincs.

Ne gyere ide ha nem tetszik, senki nem hívott.

Thunder_th 2016.03.31. 14:22:02

@­regress:
Valahogy még is itt van az ellenvéleményed.Saját magadat cáfolod barom. Egyébként én megfogadom a saját tanácsomat és nem foglalkozom veled. Keress más beszélgetőpartnert.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:22:20

@nomolesztiren: Te aztán rendesen kevered a szezont a faszommal, de nagyon. Kifejtsem, vagy rájössz magadtól is, mekkora marha vagy?

2016.03.31. 14:23:36

@Hátrányos helyzetű kaviár: Kérlek NE fejtsd ki. köszönöm.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:25:32

@nomolesztiren: Akkor tudod, magadtól is, szóval szándékosan ferdítesz. Szánalmas vagy. Pá!

­regress 2016.03.31. 14:25:33

@Thunder_th:

Nyugi..
Holnapra ezt a nickem is letiltják, ahogy szokták, és tették eddig is a comment.com féle Gyurcsnyista cenzorok.

(Ballib cenzúrázók réme 1-7)

­regress 2016.03.31. 14:27:11

@csak egy néző:

Vicces vagy... annyira titkolják, hogy íme egy 5 napos hír:

www.napi.hu/magyar_gazdasag/ennyit_esett_az_allamadossag.612453.html
Az államháztartás úgynevezett maastrichti adóssága 2015. végén a GDP 75,3 százaléka, 25 394 milliárd forint volt - adta hírül a pénzügyi számlák 2015. negyedik negyedéves adatai alapján az MNB. Az adósság egy év alatt 0,9 százalékponttal csökkent a 2014 végi 76,2 százalékról.

VadMacs 2016.03.31. 14:27:46

@nomolesztiren:
Ne "szerintemezz", inkább nézz körül, mit jelent a közpénz. Szerintem meg fogsz lepődni...

Bgarz 2016.03.31. 14:29:23

@­regress: Gyurcsányista az anyád! Gyurcsány egy ostoba fasz, aki sehol nincs már, egy 0%-os pártocska bohóca, a magadfajta ostoba agymosott mégis mindenkit Gyurcsányistázik, aki nem szopja tövig a gazdája faszát. A ballibezés meg a másik. Tudod ki a ballib? A nyomorult gazdád az, nesze bazdmeg:

Orbán Viktor: "A hozzám legközelebb állók, Kövér László és Fodor Gábor velem együtt egyfajta SZOCIÁLLIBERÁLIS meggyőződésűek."

Elhiszem, hogy te azt szeretnéd, ha csak pár szazalékos mikropártok és szélhullás szélén tántorgó posztkomcsi MSZP állna veletek szemben, miközben már az egész ország veletek szemben áll és úgy gyűlöli a mocsok fajtátokat, ahogy korábban senkit.

Bárhova megyek, bárkivel beszélek, minden közegben, minden társaságban ez a téma. Olyan fokú már a Fidesz elleni gyűlölet az országban amire soha korábban nem volt példa. Gyurcsány a közelébe nem jutott annak, hogy Orbánt utálják az emberek, Mészáros Lőrinccel, Habony Árpáddal meg a többi káderrel együtt.

Nem kell négy évet várnom, elég megnéznem az időköziket. Buktok el sorba mindent, 18-ban örülhettek ha a rendőrök visznek el titeket és nem a nép.

Bgarz 2016.03.31. 14:31:49

@­regress: De aztán újra regisztrálsz, mert Orbán faszát szopni kell, szopatlanul nem maradhat.

­regress 2016.03.31. 14:32:46

@Bgarz:

Kit akarsz már megint átverni ?

Avagy te is tudsz valami felmérést ami téged igazol, nem pedig meghazudtol, mint ez ?

pestisracok.hu/toretlen-orban-viktor-es-a-fidesz-nepszerusege/
"A további elemzés rávilágít arra is, hogy a kormánypártok támogatottságával párhuzamosan a kormányfő kedveltsége stabilan a legmagasabb a parlamenti pártok vezetőinek mezőnyében. Jelenleg a felnőttkorú lakosság közel fele (49 százaléka) van kedvező véleménnyel Orbán Viktor miniszterelnökről.

Ami az ellenzéki pártok vezetőit illeti, Vona Gábor és Schiffer András követi a kormányfőt a népszerűségi rangsorban, jelentősen lemaradva, 28–28 százalékkal – írja a Kutatóintézet. Hozzátették, továbbra is Gyurcsány Ferenc és Tóbiás József megítélése a legkevésbé kedvező, esetükben 17, illetve 15 százalék a pozitív vélemények aránya. Az elmúlt egy év szimpátia adatait tekintve – a vizsgált politikusok körében – csupán a miniszterelnök esetében figyelhető meg trendszerű növekedés."

2016.03.31. 14:33:47

@VadMacs: Amikor a fizetésemből levonják az adót és közpénz keletkezik belőle, annak egy része az állami médiába megy. Ezt mindenki utálja, én is. Amikor reklámozott terméket veszek, akkor a fizetésemnek szintén egy része a reklám árának arányában szintén a médiához kerül. Elnézést, de én a pénztárcám szempontjából nem teszek ezek között különbséget. Pénzt adok műsorért. Hagyományos értelemben igazad van, de ettől még mindenki (tehát a "köz) fizeti a kertévéket is. Ha nem így van, akkor vajon hogy megy ez?

­regress 2016.03.31. 14:33:49

@Bgarz:

Neked a valósággal van problémád, nem velem.. ;DDD

csak egy néző 2016.03.31. 14:35:07

@­regress:
Tudod faszfejkém, annak a statisztikának hiszek, amit én hamisítok.
forrás: MNB
player.hu/wp-content/uploads/2015/03/rohoges.gif

Bgarz 2016.03.31. 14:35:18

@­regress: pestisracok.hu :)))))))))))))))))))))))))))))))))
a kamuhirek.hu vagy hirmindenseg.ru nem számolt be róla.

De látom azt a kérdést nagy ívben kikerülöd, hogy ha ennyire szar az index, ahonnan ráadásul még ki is cenzúráznak, akkor minek jársz ide?

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:36:09

@­regress: A Pesti Srácok, mi? A kormánypropgandára létrehozott bagázs. Na ne röhögtess! Ott melózol? Vagy csak szeretnél, és ezért szopod tövig Orbánt.

heimdall 2016.03.31. 14:36:56

@nomolesztiren: annál nagyobb gyökérséget nem ismerek, mint kemény munkával szart csinálni.

carlos z. 2016.03.31. 14:37:04

@­regress: Igazad van, kis csillogószemű, díszmagyarba öltözött fülkeforradalmár! Az RTL és a hasonló módon fideszellenes sajtótermékek minden bizonnyal politikai megrendelést hajtanak végre, amikor bűnöző haverjaidat támadják. A politikai megrendelőt úgy hívják, hogy a JÓZAN ÉSZ PÁRTJÁN..

VadMacs 2016.03.31. 14:37:19

@­regress:
>Mint ahogyan írtam nem azzal van gond, ha felismered a politikai kurvákat az egyik oldalon.
Felismerem, csak nem fújom fel a pofámat miattuk, mint ahogy te itt sajnáltatod magad. Miért is fújjam fel, k*rvára nem érdekel, melyik "előadóművész" melyik párttal égeti magát. Akkor kezd érdekelni a dolog, ha politikai hozzáállástól függetlenül az adófizetők pénzére megy ki a dolog. Vagy amikor a saját felsőbbrendűségüket akarják érzékeltetni azzal, hogy a vajdád mellé állnak a porondon.

>Amit az RTL meg az index csinál, az ugyanaz, amit a TV2 csinál.
Magyarul közpénz törvényesített ellopásával a kormányon lévő párt kommunista propagandáját tolják? Ezt sem tudtam...
A retekklubon anno első kézből jött hír az összes maszopos korrupcióról, az összesről. Ma, amikor minden napra jut minimum egy narancstálib korrupció, mennyiről adnak hírt az állami kanálisokon? 2010 óta egy ilyet nem láttam, és elég sok ugye az állami kanális. Takonyárpi & hörcsögpofájú haverod kanálisa is olyan szinten tolja a profi oknyomozást, hogy azóta csak a gerinc nélküli véglények , meg a komisszárok akarnak ott dolgozni/talpat nyalni.

>Politikai megrendelésre megpróbál kinyírni embereket.
Értem.
Tehát ha a narancstálib haverjaid kamionszámra nyúlják az adófizetők pénzét, az teljesen rendben van, nekünk nem muszáj tudnunk róla, ti meg úgyis lesz*rjátok, mert 'zelmútnyóccév. Csak azok a köcsögök le akarják állandóan karaktergyilkolni őket, és persze politikai megrendelésre. Ma is tanultam valamit...

­regress 2016.03.31. 14:38:28

@csak egy néző: @Bgarz: @Hátrányos helyzetű kaviár:

Mégiscsak kéne valami ellenkező tartalmú statisztikát mutatni nem ?

Avagy a HVG, meg az Index, meg minden ballib seggnyaló média is ugyanezt írja ?

2016.03.31. 14:39:53

@heimdall: Pedig előfordul. A szar sem készül el magától. Az operatőr leforgatja, megvágják, a hangmérnök is dolgozik vele. Aztán meg olyan amilyen. Kinek tetszik, kinek nem. Neked nem, ez a Te dolgod.

Bgarz 2016.03.31. 14:40:30

@­regress: Na ezegyszer igazdad van! A valóság az, hogy egy velejéig korrupt maffia uralja az országot, százmillárdokat talicskáznak ki a pénzünkből, miközben az egészségügy és az oktatás összedől. Itt már nem Nokiás doboz van, hanem egy egész Nokiás konténerszállító hajóflotta. Mindemelett ahol csak tudják, igyekeznek leépíteni a demokráciát, a jogállamiságot, már odáig jutottunk, hogy a népszavazásokat verőemberekkel akadályozzátok meg.

Ez a valóság és nekem valóban ezzel van bajom, mint ahogy az egész országnak is.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:41:55

@­regress: Te annyira ostoba vagy, hogy meg sem nézted a linket, és pofázol hülyeségeket. Nem hvg-t és nem index-et linkeltem be neked, hanem egy szócikket, ami a KSH, a Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján készült.
Te sem velem vitatkozol, hanem a valósággal és a tényekkel.

­regress 2016.03.31. 14:43:50

@Bgarz:

Tudom-tudom..

Diktatúra van..
Óriási diktatúra van.

Mint az 1989-es rendszerváltás óta folyamatosan, és mindig, mikor nem a kedvenc elkúritok vannak hatalmon, akik beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verettek demokratikus keretek között ellenzékieket..
:DDDD

CSendben megjegyzem nincs a világon olyan demokrácia, ahol a felel annyi szavazatot kapott elkúrók kormányoznak.
Ezokból különösen röhejes a diktatúrázás.

foeniculum 2016.03.31. 14:44:00

@nomolesztiren:
Adózni köteles vagy, megvenni a reklámozott terméket nem!
Keress olyan terméket, amit nem reklámoznak, létezik.

Bgarz 2016.03.31. 14:44:29

@­regress: A statisztikádat feldughatod a seggedbe. Hol van az a nagy népszerűséged az időközi választásokon? Hogy lehet, hogy ez a sok elhivatott Fidesz szavazó olyankor valahogy sehol sincs, amikor szavazni kell? Aztán ha akkora nagy a nészerűség, hogy lehet, hogy még egy kurva vasárnapi boltzáras népszavazástól is úgy fosik a felcsúti minihitler, hogy verőemberekkel akadályoztatja meg, már a kiírását is?

nomolesztiren (törölt) 2016.03.31. 14:47:32

@foeniculum: Igen létezik, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy a kertévéket ugyanúgy mi fizetjük, mint az állami tévét. Ezt nem értik meg a népek. Csak skandálják a 80 milliárdot, ami vérlázító, persze, de semmivel sem más, mint a többi pénznyelő. Az, hogy én mit veszek meg, ebből a szempontból teljesen mindegy.

­regress 2016.03.31. 14:47:41

@Hátrányos helyzetű kaviár:

Szerencsétlen....

Ugye te nem tudod mit jelent a GDP arányos államadósság ?

Segítek..
Ez az a mérőszám, ami mutatja az ország eladósodottságát.
Ez az a mérőszám, amit a szocik rohadtul megnöveltek, és a mit a Fidesz csökkentett.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:47:49

@foeniculum: Hagyd már, pontosan tudja ő is. Szándékosan ferdít és mos össze dolgokat.

csak egy néző 2016.03.31. 14:48:47

@­regress:
Húúú de jó, hurrá, csak úgy szárnyal az ország, minket irigyel egész Európa.
Baromarc, mekkora lesz a szopás majd amikor elkezd apadni az Eu-s lóvé szerinted?
Addig kell tiszta erőből lopni ennek a bandának.

Bgarz 2016.03.31. 14:49:28

@­regress: Mutass már felvételt arról, hogy 89 óta bármikor, bármilyen kormány, bármilyen népszavazási kezdeményezés kiírásakor verőembereket küldött a választási irodába, hogy megakadályozza még a kérdés benyújtását is! Tudsz ilyet mutatni?

De kurva érdekes, hogy a kérdéseim 99%-át nagy ívben kerülöd és továbbra se válaszolsz arra, hogy a mi a picsának jössz ide, ha neked itt olyan szar, illetve hogy önszántadból a szabadidődet elbaszva védelmezed-e a velejéig korrupt kormányt vagy fizetnek érte? Vajon mi lehet az oka, hogy ezekre nem óhajtasz válaszolni és inkább csak Gyurcsányozol, holott már elég egyértelművé tettem, hogy nekem aztán hiába szidod azt a bukott bohócot.

­regress 2016.03.31. 14:50:32

@Bgarz:

Te tényleg azt hiszed bármi múlik a vasárnapi boltbezáráson ?

Hogy a Fidesz nem hátrál ki bármikor mögüle, ha azt jónak látja ?

Te hülyébb vagy, mint gondoltam.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:52:30

@­regress: A kedves édesapád volt szerencsétlen, amiért a jó édes anyukád anno nem nyelt le. Ennyit erről.
A linket továbbra sem nézted meg, ugyanis azon pont az szerepel, amiről te beszélsz. 2010-ben volt a legnagyobb a GDP arányos államadósság, amikor lieblingjeid kezdték a nagybani lopást. Azóta valamelyest csökkent, de jelenleg is nagyobb, mint 2008-ban és 2009-ben volt, amikor a világválság igencsak éreztette a hatását. Jelenleg nagyobb az ország államadóssága, mint a válság idején. És igen, ezt mind az Orbán-kormány hozta össze.

Bgarz 2016.03.31. 14:52:47

@­regress: A Fidesz csökkentette? És hova lett a MANYUP megtakarításunk, ha a Fidesz csökkentette? A Fidesz pártkasszából fizették ki vagy a mi pénzünkből? Mert ha a mi pénzünkből, akkor ne mondd már, hogy a Fidesz csökkentette.

De tessék itt az alkalom, hogy tovább csökkentse: nem kell beköltözni a várba, máris lehet újabb 200 millárddal csökkenteni az államadósságot. Nem kellenek kurva stadionok, újabb több százmillárd mehet államadósság csökkentésre. Ja meg ugye nem kellene lopni sem.

­regress 2016.03.31. 14:52:51

@Bgarz:

A kopaszokat Erdősiné bérelte ez gondolom tiszta sor.

A többi fikció.

Bgarz 2016.03.31. 14:53:29

@­regress: "Mutass már felvételt arról, hogy 89 óta bármikor, bármilyen kormány, bármilyen népszavazási kezdeményezés kiírásakor verőembereket küldött a választási irodába, hogy megakadályozza még a kérdés benyújtását is! Tudsz ilyet mutatni?

De kurva érdekes, hogy a kérdéseim 99%-át nagy ívben kerülöd és továbbra se válaszolsz arra, hogy a mi a picsának jössz ide, ha neked itt olyan szar, illetve hogy önszántadból a szabadidődet elbaszva védelmezed-e a velejéig korrupt kormányt vagy fizetnek érte? Vajon mi lehet az oka, hogy ezekre nem óhajtasz válaszolni és inkább csak Gyurcsányozol, holott már elég egyértelművé tettem, hogy nekem aztán hiába szidod azt a bukott bohócot."

EZ VOLT A KÉRDÉS! ERRE VÁLASZOLJ!!!!!!!!

nomolesztiren (törölt) 2016.03.31. 14:53:36

@Bgarz: Ez a másik oldalról is elmondható. Mutass egy felvételt arról, hogy egy magyar jobboldali kormány tüntetőket ver össze, kilöveti a szemüket és vizágyúzza őket. Mindkét dolog elítélendő és undorító, de megtörtént...

­regress 2016.03.31. 14:54:15

@Hátrányos helyzetű kaviár:

Ezek szerint nem nézted meg a GDP arányos államadósság jelentését.

Nem csoda hogy ennyi ésszel csak személyeskedésre futja.. :DDD

BitPork 2016.03.31. 14:55:39

Ne etessétek már a trollt. Inkább mondja meg vki hogy hol lakik milyen néven :)

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:56:52

@­regress: A személyeskedést te kezdted, pubi.
Mondd, mit nem értesz azon linken, pontosan az szerepel benne, amit kértél. A magyar államadósság GDP arányosan.
Ja, hogy nem tetszenek a tények, és most fárasztani akarsz? Nincs szerencséd :PPP

heimdall 2016.03.31. 14:57:29

@nomolesztiren: valóban az én dolgom, de sokan nem tudják, hogy ez vagy az a dolog szemét és csak saját magukat mérgezik meg vele.
Most arra veri mindenki, hogy Vajna megvette állami hitelből a TV2-őt. Azt, amit amúgy évek óta egy szintén jobboldali kötődésű ember tulajdonolt és ami mellesleg mindig is szemetet gyártott.
Ahogy mondani szokták, a segg új, de a szar a régi.
De a sok képmutató barom annyira komolyan veszi magát, hogy elhiszi hogy most valami sajtó-, meg demokráciaellenes dolog történik.
Pedig csupán egy MAGÁN cég vándorolt innen-oda. Aminek a tulajdonosa azt tesz, amit ő akar.
Bármely céget, ha eladnak, utána változtatások és elbocsátások lehetnek. Így működik. De persze megértem én, hogy a halott politikai baloldal vinnyog Sixxszel és az Indexszel együtt, hiszen most nem ott lopnak, hanem a "jobbos" csőcselék.
Vagy gondolom már minden lóvé elment a 2002 és 2010 közötti időszakból.

Bgarz 2016.03.31. 14:59:16

@nomolesztiren: Mutass egy felvételt, ahol a Fidesz ellen tüntetők molotov koktélokat meg utcaköveket dobálnak a rendőrökre, autókat és középületeket gyújtogatnak valamint lopott tankkal randalíroznak a városban.

Nincs olyan ország a világon, ahol az ilyesmire ne gumilövedékkel reagálnának.

Megkérdezném amúgy most azt a kilőtt szemü hülyét, hogy vajon neki megérte-e, érdemes volt-e erőszakos megmozduláson részt vennie azért, hogy aztán Mészáros Lőrinc, Habony Árpád meg Orbán Viktor gazdagodjon. Remélem Viktor legalább a felcsúti kisvasútra ad neki egy ingyen jegyet, ha már a hívei a mai napig az ő nyomorával takaróznak

­regress 2016.03.31. 14:59:29

@Bgarz:

Már leírtam miért.
Rendkívül bosszant, hogy az indexen a ballib véelménydiktatúrának megfelelő aspektusból állítják be a dolgokat.
Hogy a Merkeli cenzúrához hasonlóan hamisítják a véleményeket.

Elég elhivatottságot érzek ahoz, hogy ne hagyjam hogy a magadfajta ballib pöcsök azt hazudozhassanak amit akarnak.

Én a rendszerváltás alatt nőttem fel, és a komcisk, ballibek hazugságaira azóta igen érzékeny vagyok.

Az igazság fontosabb, mint néhány, egyébként leszarható ballib alakulat hazugságai !

Erre szívesen áldozom a szabadidőmből bármikor ! :DD

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 14:59:54

@nomolesztiren: A Belvárost szétverő "békés tüntetőkre" gondoltál? Kinek a pénzéből is hozták rendbe annak a csürhének a randalírozását? Ja, vagy erre szívesen adsz, de az Ariel árát sokallod. :PPP

Atanos 2016.03.31. 15:00:16

@­regress: Látom te is elértél ama bizonyos IQ szint alá, amikor már csak ballibezni vagy képes... Gratulálok hozzá. :D

Bobby Newmark 2016.03.31. 15:00:49

@nomolesztiren: Te tényleg ilyen ostoba vagy, vagy fizetnek érte? Ennyire fogalmad sincs, mi az, hogy közpénz, vagy szándékosan hazudsz?

Egyébként elárulom a megoldást: bemész a boltba, kikeresed azokat a termékeket, amiknek láttál óriásplakáton, tévében, rádióban, interneten reklámját, és SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN nem vásárolsz többet belőlük, hanem azt veszed meg, ami nincs reklámozva.

Ha erre nem tudtál rájönni magadtól, baromarcú, akkor most ezt jegyezd meg. Szívesen, faszfej.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 15:01:43

@heimdall: A közpénzt, amit beletoltak, kifelejtetted.

ivkivk 2016.03.31. 15:02:31

@­regress: mondjuk annyit azert meg tegyunk hozza, hogy 2010-ben lenyultak kb 5%-nyi mnyp-penzt, es akkor mar lehet is latni miert csokkent az allamadossag pont 5%-kal. de ebben az orszagban mar az is eredmeny hogy nem nott tovabb az adossag.

pamut 2016.03.31. 15:02:42

@­regress:
Mivel nem a poszthoz szólsz hozzá hanem egyből fikázol és gondolkodás nélkül ballibezel, így egyértelmű hogy agymosott fideszes troll vagy, aki blogrombolni jött, nem pedig a poszt témájához hozzászülni.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 15:03:06

@­regress: Pontosan, 2010-ben volt a legnagyobb, amikor a lieblingjeid elkezdték a nagybani lopást. Ezt mondtam én is.

nomolesztiren (törölt) 2016.03.31. 15:03:30

@Hátrányos helyzetű kaviár: @Bobby Newmark: Kedveseim, mindenben igazatok van, Külön gratulálok az IQ tesztetekhez. Leléptem, hogy teret engedhessek számotokra. Tanítsatok még, még!

Bgarz 2016.03.31. 15:03:38

@­regress: Tiszta sor?

- A herceghalmi Erdősiné (Fideszes polgármester felesége, aki "Orbán Viktor az én Miniszterelnököm" feliratú kitűzőben flangál a településen) honnan ismerte a szolnoki kopaszokat, akik közül az egyik Kubatov osztálytársa volt, a többi pedig a Kubatov által irányított FTC biztonsági embere?

Ezen kívűl:
hvg.hu/itthon/20160331_nvi_nvb_kopaszbalhe_nepszavazas_botrany_jegyzokonyv_patyi_andras_palffy_ilona
index.hu/belfold/2016/03/30/a_villamgyors_hatosag_is_segitette_erdosine_nepszavazasat/

Milyen érdekes, hogy az adatvédelmi hatóság Erdősiné beadványát aznap elbírálta, miközben másokét hetek alatt.

De nyilván ez mind véletlen.

Mint ahogy az is, ahogy gyáván kitérsz a kérdések elől és inkább terelesz, témát válatasz.

­regress 2016.03.31. 15:05:51

@Hátrányos helyzetű kaviár:

És hogy egyezteted össze a mantráddal, azt a tényt, hogy 2010 óta midnen évben csökken a GDP arányos államadósság ?

Azóta nem lopnak, vagy nem annyit, ne adj isten kevesebbet, mint a ballibek, vagy mi ?

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 15:06:07

@nomolesztiren: Tanítson téged egy zen pap... Neki talán lesz türelme megértetni veled, hogy egy Belvárost szétverő csürhe a világ egyetlen országában sem minősül békés tüntetőknek.

csak egy néző 2016.03.31. 15:06:32

sixx
Most már, jó lenne, ha ezt a köcsög @­regress: nevű faszt kitiltanád innen, mert már kezd nagyon unalmas lenni.

­regress 2016.03.31. 15:07:07

@pamut:

Jajj Pamut...

A lgnagyobb Gyurcsány sgeggnyaló fikabajnok megszólalt ! :DDD

heimdall 2016.03.31. 15:07:16

@Hátrányos helyzetű kaviár: "állami hitelből" keresd meg, benne volt. Mert az közpénz ugye.

Bgarz 2016.03.31. 15:07:49

@­regress: Tényeket akarsz? Ne százalékozzál, hanem konkrét számokat mutass. Vagy tudod mit?! Mutatok én:

1998-ban 1,34 millióan szavaztak Orbánékra.
2002-ben 2,31 millióan.
2006-ban 2,27 millióan.
2010-ben 2,7 millióan.
2014-ben 2,1 millióan

Vagyis még 2002-ben és 2006-ban is több szavazója volt a Fidesznek mint 2014-ben, holot 2002-ben és 2006-ban elvesztették a választást! És tegyük még hozzá azt is, hogy 2014-ben 100 ezer szavazó határontúli volt, akik ekkor szavaztak először, nélkülük csak 2 millió szavazat lett volna.

És ez 2014-ben volt, azóta:
hvg.hu/itthon/20150113_Ipsos_Egymillio_szavazot_vesztett_a_Fides

Arról nem is beszélve, hogy a 2014-es választást konkrétan elcsalták:
index.hu/belfold/2014/07/12/ebesz_komoly_gondok_voltak_az_aprilisi_valasztassal/

Akarsz még szopni?

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 15:07:53

@­regress: Mondd, azt hogy egyezteted össze a pártpropagandával, hogy most nagyobb az államadósság , mint volt a világválság és a Bajnai-kormány alatt? És akkor volt a legmagasabb.
De lopnak, sőt sokkal többet lopnak, mint amit a szocik valaha is megálmodtak. Biztosan csodálod is őket ezért.

high up. 2016.03.31. 15:08:02

@­regress:

te 90 hozzászólásos felfutóban lévő trollocska. A JOBBOLDAL nevezetü fogalomnak köze sincs az Orbaneszkui rablóbanda garázdálkodáshoz.
A jobboldali fogalomnak köze sincs az orbaneszkui rezsim támogatóihoz, a gyakorlitalag Nyócc osztály hiányos birkatömegekhez.

A jobboldal teccik tudni minden civilizált országban a következő fogalmakkal szinonim:

polgári
önállóan gondolkodó
nem behiszterizálható
a munkája hozadékából élő és előre jutó
a közösség gyarapodását szem előtt tartó
a gazdasághoz értő
a populizmust és a demagógiát elutasító
humánus és elfogadó
nemzeti
europeer

Csak így dijóhélyban neked. Oszt há akor látod, hogy a fidesz naccsalád meg éppenséggel mind ennek az ellentéte:

gyökérparaszt proli
önálló gondolkodásra képtelen
bármivel bármikor behiszterizálható
a munkája hozadékából megélni nem tudó, előre jutni nem akaró
a közösség gyarapodását le se szaró
a gazdasághoz síkhülye
a populizmust és a demagógiát beszopó
antihumánus és idegenygyülölő
nömzöti csótány állat
Európáról asse tuggya hogy merre van

FOLYTASSUK!

VadMacs 2016.03.31. 15:08:24

@­regress:
>Óriási diktatúra van.
Ennyi erővel 89 előtt sem volt az, elég sok mindent elmondhattunk/kimondhattunk már akkor is büntetlenül.

>beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verettek demokratikus keretek között ellenzékieket..
Még az almotokból származó Sintér elvtárs szerint is rendben volt szakmailag a dolog - vagy elfelejtettek szólni nektek a kommentátor állásban? Amúgy meg "békésen" gyújtogatókat, tanktolvajokat, belvárost szétverőket láttunk először, az a te világod szerint nagyon demokratikus dolog, ugye? Isten tudja, még az is elhangzott minden oszlatás előtt, hogy oszoljanak, mert oszlatás jön. A sünök meg olyanok, mint a politikusok: k*rva nagy a pofájuk, csak semmihez sem értenek.

Amúgy valahogy 2010 óta nem nagyon csinálnak ilyet a derék gyújtogatós/belvárost szétverős haverjaid, pedig a vajdád többször, és jóval nagyobbakat is hazudott, mint a böszme.

pamut 2016.03.31. 15:09:01

@­regress: Szia batyu!

Nem tudom kit akarsz átverni az álszent picsogásoddal.
Magadat, vagy azokat akik olvasnak.

Mindenki láthatja, aki akár csak itt oldalra néz hogy az "rtl klub" tag 2149-szer van berakva ebbe a blogba, szóval több mint sokszor, igen gyakori téma. Nyilván nem mind kritika, de ahány szir-szar valóságsó és egyebek mentek az rtl-en is, jó sok kemény kritika is van benne.

Mindenki láthatja hogy nem mondasz igazat, csípőből rágalmazol, azaz fideszes vagy, épp mint a szintén rágalmazó TV2, nem csodálom hogy nem a TV2-vel van bajod hanem azokkal akik leírják az igazat a tv-ről.

Szét akarod verni ezt a posztot. Egyetlen bűne sixxnek a te szemedben hogy nem fideszes és hogy nem nyalja Orbán seggét, meg mer írni a TV2 botránysorozatáról.

Ha véleménydiktatúrát, cenzúrát akarsz nézz m1, m2-t, meg a többit, vagy olvasd Orbán gazdád facebook-ját, ott a te szívednek kedves véleménydiktatúra van és kicenzúrázzák a TV2 botrányait.

Atanos 2016.03.31. 15:09:39

@­regress: Te komolyan mondom kész kabaré vagy. :D Egy újabb példánya azoknak, akik oda járnak mérgelődni, amit utálnak. :D Ügyes vagy. :D

Csak néhány hír az RTL-ről:
comment.blog.hu/2015/12/07/kesz_rohej_tenyleg_elfogyott_az_otlet_a_magyar_kereskedelmi_teveknel
comment.blog.hu/2015/12/06/hungary_s_got_talent_masodik_elo_show_labviz_unalom
comment.blog.hu/2015/09/06/mesterkelt_unalmas_parkereso_lett_a_vigyel_el
comment.blog.hu/2015/09/06/galvolgyi
comment.blog.hu/2015/08/06/kinzo_kerdes_no_561_mi_a_helyzet_a_mondat_kozben_erkezo_reklamszunetekkel

De úgy látszik a hozzád hasonló troll-ok képtelenek utána nézni a dolgoknak. :) Mielőtt még a linkekre kattintás nélkül elkezdenél baromságokat magyarázni közlöm veled, hogy ezek mind negatív posztok az RTL-el kapcsolatban. De tudjuk a comment:com sose ír semmilyen írt az RTL-ről... Szánalmas a próbálkozásod...

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 15:09:42

@heimdall: Az bizony az. Az államnak csakis közpénzből van és lehet pénze.
Ez most komolyan külön magyarázni kell?

pamut 2016.03.31. 15:10:29

@­regress:
Tudtam én hogy meg sem próbálod tagadni hogy fideszes vagy, és hogy gondolkodás nélkül ballibezel-gyurcsányozol (lásd még rágalmazás fidesz módra), így egyértelmű hogy agymosott fideszes troll vagy, aki blogrombolni jött, nem pedig a poszt témájához hozzászülni.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 15:11:57

@pamut: Hagyd, kitiltották. Majd újra regel, és elkezd megint óbégatni a ballib diktatúráról. És nem érti, miért basszák ki mindig trollkodásért.

pamut 2016.03.31. 15:14:27

@sixx:
Mondjuk a becsípődése azonnal lebuktatta, soha nem bírja ki, mindig azonnal elkezd "véleménydiktatúrázni". Korábban ballib cenzúrarém néven, még korábban batyu néven (és még ki tudja hány néven... ő maga se számolja...) rombolt, és rombol mind a mai napig minden létező blogposztot ami kint volt az index főoldalán és nem a fideszes kánont tükrözte.

pamut 2016.03.31. 15:15:38

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ja, közben láttam. Itt lesz mindjárt új néven, ez egy mániákus, ez egy megszállott. Bár attól még hogy kidobták, lehetne cáfolni a hazugságait...

csak egy néző 2016.03.31. 15:15:48

@sixx:
Legalább egy kicsit szopjon, de sajnos nemsoká visszaeszi a fene egy új névvel.

Atanos 2016.03.31. 15:17:29

@­regress: De azért annyira átlátszó volt, hogy megint valamelyik korábbi idióta vagy egy másik nick-en. :) De legalább lenne annyi értelem a fejedben, hogy amit utálsz oda nem jársz fel. De belőled még ez az értelem is hiányzik. :D Nem baj csak égesd magad huszadik alkalommal is. :D

Bobby Newmark 2016.03.31. 15:21:21

@nomolesztiren: Tegyük hozzá, hogy "még". Attól félek csak, hogy a Geci és a bandája éles lőszert fog használni, amikor az ő idejük jön el.

Bgarz 2016.03.31. 15:23:12

@­regress: "Elég elhivatottságot érzek ahoz, hogy ne hagyjam hogy a magadfajta ballib pöcsök azt hazudozhassanak amit akarnak."

Már megmondtam, hogy én nem vagyok hülye ballib, a gazdád a ballib, de talán nem láttad, szóval beidézem újra:
Orbán Viktor: "A hozzám legközelebb állók, Kövér László és Fodor Gábor velem együtt egyfajta SZOCIÁLLIBERÁLIS meggyőződésűek."

És hogy megy amúgy ez a nem hagyás? Nem tűnik fel, hogy itt mindenki röhög rajtad? Nem tűnik fel, hogy minden próbálkozásodat tizedmásodpercek alatt szedjük ízekre?

Mindketten tudjuk, hogy amit te tejresztesz az színtiszta hazugság. Mindketten tudjuk, hogy Erdősiné és a kopaszok Fidesz utasításra cselekedtek, hisz ha nem így lett volna ezer ponton kaszálhatták volna el őket a szintén Fideszes irányítottságú hivatalok, de csodák csodája, nem tették, sőt mindenhol segítették őket. Mindketten tudjuk, hogy nem a véletlen műve, hogy a Közgép 2013-ban még 431,9 millárd értékben nyert közbeszerzést, 2015-ben pedig már csak 6,41 millárd értékben. Mindketten tudjuk, hogy Mészáros Lőrinc nem a tehetségének köszönheti vagyonát. Mindetten tudjuk, hogy Habony Árpádnak se a legyek hordták össze az ibizai bulizásra valót. Mindketten tudjuk, hogy Tasoly Csabát nem véletlenül hagyta hetekig szabadlábon Polt Péter főügyész. Mindketten tudjuk, hogy Orbán Ráhel férjének cégei se azért nyernek közbeszerzéseket mert ő a legjobb.
Csak te hazudsz ezekről, mert ez áll az imádott pártod érdekében - ami neked sajnos előbbre van mint a haza érdeke. Ami nekem "Csak Magyarország", az neked "Csak a Fidesz".

Szóval ne gyere nekünk itt azzal, hogy te itt valamiféle szabadságharcos vagy, mert mindketten tudjuk hogy hazudsz és a bűnösöket véded. Azokat a bűnösöket, akik kirabolják, tönkreteszik Magyarországot, ellehetetlenítik a gyermekeink jövőjét. Te ezeket véded.

foeniculum 2016.03.31. 15:23:13

@nomolesztiren:
DE! Ez a lényeg :)
Az egyik kötelezettség, és épp ezért számonkérhető,!!! a másik szíved joga, hogy egy termékkel akarsz-e támogatni valakit. Egyszerűen nem kell megvenni.

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Tudom, csak megpróbáltam, most először, és utoljára :)
Egyébként valahol létezik egy "érvelési hibák" jegyzék...

Secnir 2016.03.31. 15:23:15

@sixx:
szia
nem volna egyszerűbb összesíteni, hogy ki van MÉG a tv2-nél?
:D

Bobby Newmark 2016.03.31. 15:23:51

@Bgarz: Hát ő már erről nem fog nyilatkozni, ugyanis öngyilkos lett. Valami olyasmi volt, hogy volt egy rossz szeme amivel nem látott, a jót meg kilőtték, és ezt nem tudta feldolgozni.

Bobby Newmark 2016.03.31. 15:26:55

@nomolesztiren: A _mi_ IQ tesztünkhözz... Höhö, ez jó.

Idefosol egy irdatlan faszságot, és amikor az orrod alá dörgöljük, hogy mekkora faszidióta vagy, még te próbálsz itt intelligenciára hivatkozni? Muhaha.

Kérlek ne menj, nyomjad még, szórakoztató vagy!

panamcat 2016.03.31. 15:35:25

Az ilyen @regress féléket kár etetni, semmi mást nem tudnak, mint, ahogyan egyegytlen fidess-es talpnyaló sem, csak a betanult, propaganda agymosást ismételje mindig. Ha megnézitek nincs véleménye csak személyeskedik és mindig ugyanazt harsogja. Pont, mint a vezérei. Egyszerűen nincs semmi a kezükben csak az áhitat Orbán faszán. Én a helyetkeben nagy ívben leszarnám. Ő arra veri, hogy a normális gondolkodású, egyáltalán gondolkodásra képes embereket felidegesíti. Egy ostoba fasz.

pamut 2016.03.31. 15:35:30

Egyébként őszintén kíváncsi vagyok, hogy tudnak-e a TV2-ből egy olyan szennytv-t csinálni, amelyikben gyakorlatilag mindennaposak az Kunfalvi-típusú riportok és karaktergyilkosságok. Nagy svunggal kezdték, erre egyből elindult az erjedés, most kétségbeesett kármentés van, és láthatóan most nincs energiájuk ÁVOzni meg Sorosozni kipécézett emberek ellen.

Viszont mégiscsak sok hónap melót, és sok milliárd Ft-ot (igaz hitel, amit majd sokszorosára túlárazott kormányzati reklámokból fizetnek ki) öltek bele, a TV2 igazi gazdája Habony és Orbán, szóval amint stabilizálják majd magukat, valóban biztos újra nekiállnak befogni a tv-t a politikai céljaikra. Eszükben sincs meghátrálni. Nem csodálom hogy menekülnek onnan a népek, én inkább éhen halnék min hogy ebben a gyalázatban részt vegyek.

Tatanka Jotanka (törölt) 2016.03.31. 15:38:28

@csak egy néző: @pamut: @Hátrányos helyzetű kaviár: Gratula! Kizártatok valakit, akinek nem tetszett a véleménye. Akkor kivel fogtok most vitatkozni? Egymással? Az érdekes lesz, csak lófaszt sem ér. Veregethetitek egymás vállát, hogy milyen fasza gyerekek vagytok, de nagyjából ezért tart itt a baloldal mert mindenki bezárkózik. Aztán meg csodálkoztok, miért népszerű a Fidesz? Talán el kéne gondolkozni kicsit, miért Orbán a legnépszerűbb ma is.

Bobby Newmark 2016.03.31. 15:40:27

@Tatanka Jotanka: Hát elég idióta elképzeléseid lehetnek, ha a kollaboráns gecivel való társalgást te vitának nézted.

csak egy néző 2016.03.31. 15:43:32

@Tatanka Jotanka:
Talán neked is el kellene gondolkodni, hogy miről is szól ez a blog, segítek.
"Update: Közös megegyezéssel távozott Azurák Csaba egykori helyettese a TV-ből", és nem a fidesz ajnározásáról.

Atanos 2016.03.31. 15:43:36

@Tatanka Jotanka: Gyanús vagy te nekem. :) Csak nem volt talonban még egy nick? :D Nem baj én már csak röhögök. :D

pamut 2016.03.31. 15:44:20

@Tatanka Jotanka:
Szia te kis 12 kommentes úk nick, miért nem a régi nickeden jössz, hát szép dolog állandóan új kamunikkekkel variálni? Mi volt az eddigi neved, vagy neveid?

És miért hazudsz?
Nem azért rúgta ki innen sixx mert nem tetszett a véleménye, hanem azért mert színtiszta trollkodást, posztrombolást művelt. Ahogy ezt teszi évek óta minden nap az indexes blogokban...
És hogy jön ide a baloldal? Csak nem kimosta valaki az agyadat és azt gondolod hogy aki nem troll az baloldali?

Talán kicsit gondolkodnod kéne, meg nem hazudgálni. Az szép hogy aggódsz értünk hogy akkor most miről fogunk beszélgetni, szép hogy ez neked ilyen nagyon fontos ügy, de jó hírem van! Mi trollok nélkül is tudunk beszélgetni, tudod nem csak arról szól a világ hogy fideszes hazugságokat cáfoljunk, van még pár másik téma is...

Tatanka Jotanka (törölt) 2016.03.31. 15:48:00

@Bobby Newmark: @csak egy néző: @Atanos: @pamut: Se kutyám, se macskám a kitiltott, de minek is bizonygassam. Drukkolok Nektek. Így együtt nagyon erősek vagytok, legalább is higgyetek benne. Jöhet még négy replika tőletek, de bezártam mára csak ti olvassátok már el.

pamut 2016.03.31. 15:49:33

Más:

Szerintem az is megérne hogy külön posztot (minimum), hogy a maffia hosszú hónapokig harcolt a TV2-ért, vállalták az ezzel járó kínos híreket is (monjuk ezt pont leszarták) milliárdokat mozgattak meg, egyből benyomták a karaktergyilkosaikat a híradóba, előre röhögtek a markukba hogy több százezer TV2 néző szemében összehazudoznak Juhászról, lejáratják, hamis színben tüntetik fel, lekaraktergyilkolják.

Juhász meg egy mobiltelefonnal meg a facebook-kal egy ütéssel kiütötte az egész országos televíziót a milliárdos költségvetésével, infrastruktúrájával, szerkesztőségével, mindennel :DDD
Ennyi, itt a net, a FB, ma már nem lehet olyan könnyen szétmanipulálni a nézőket min régen a Hír tv-vel, meg a többi prvada jellegű, közvetlen fideszes irányítás alatt lévő hírhamisító propagandaadóval :)

pamut 2016.03.31. 15:50:44

@Tatanka Jotanka:
Sajnos semmire nem válaszoltál amit írtam neked.
Mondanám hogy csodálkozom, de valójában 100%-ig biztos voltam benne hogy nem fogsz válaszolni :)

PonDrow 2016.03.31. 15:56:58

@­regress: "
Mégiscsak kéne valami ellenkező tartalmú statisztikát mutatni nem ?
Avagy a HVG, meg az Index, meg minden ballib seggnyaló média is ugyanezt írja ? "

Tehát mi higgyünk a te forrásaidnak, de te nem hiszel a miénknek? Nem lehetne egyszer fordítva? :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.31. 15:57:23

@­regress:

Ez a ballibezés nálad nagyon beszorult :)
Látom nem mentél el a kontrollra, pedig szedned kéne a gyógyszereket amit felírt a szihiáter.

csak egy néző 2016.03.31. 17:02:37

@bloghuss:
Na fidióta neked meg mi volt a lánykori neved?

ben2 2016.03.31. 17:15:02

Most komolyan valaki utasitásba adta a Comment.com-nak, hogy minden napra postoljanak egy TV2-t ekéző cikket?
Értem én, hogy aki nincs veletek, az ellenetek van, aki ellenetek van, az csak náci lehet, a náci ellen meg minden eszköz megengedett, de ez az erőlködés legalább annyira kontraproduktiv, mint a "minden napra egy migráns vezető hirnek" az M1-en.

profilo 2016.03.31. 17:15:10

@pamut:

"Ennyi, itt a net, a FB, ma már nem lehet olyan könnyen szétmanipulálni a nézőket min régen a Hír tv-vel, meg a többi prvada jellegű, közvetlen fideszes irányítás alatt lévő hírhamisító propagandaadóval"

Most lehet csak igazán. Sosem volt még ilyen könnyű.
Bárkit, bármikor porig lehet alázni, ellehetetleníteni , szinte megsemmisíteni.
Mire az igazság felemeli a fejét, addigra a hazugság már kétszer megkerülte a Földet.

kék madár 2016.03.31. 17:18:25

@­regress: te ennyire hulye vagy, a hiresen fideszes, hazudozos pestisracokra hivatkozol? Miert nem inkabb Lazar Janira? Hany agysejted van meg?

sixx · http://comment.blog.hu 2016.03.31. 17:22:48

@ben2: nem, de tőlük jönnek a hírek, róluk szól most a sajtó. tudod, ún. hír.

csak egy néző 2016.03.31. 17:23:45

Vajon van e az a pénz, amiért sikerül Bayer Zsótit átcsábítani Széles elvtárstól.
Mert ezzel tényleg nagyot dobna a kanális. DD

profilo 2016.03.31. 17:28:41

@csak egy néző:

Felesleges. Az sem baj, ha a kanális nézhetetlenül szar marad, mert ha egy háborús példával élhetek:
Ha nem lehet az enyém, akkor az ellenfelemé se legyen.

Gyorgy Nagy 2016.03.31. 17:39:34

Remélem a viagrás belebukik a TV2 vételévelLehet hogy a lörinci havanna lakotelepen szocializálodott Habonybol bemondór csinàlnak, Vivi meg az éjjel a fenőt musorokban szerepelhetne az való neki.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 17:50:51

@pamut: Minek? Nyilvánvaló hazugságok, a tényeket meg letagadja, a Nemzeti, ó bocs Központi Statisztikai Hivatal tényeit is.
Nem is tudom, minek álltam le vele, hiszen hónapokon keresztül mellőztem az idiótáját. Lehet, megelégeltem már a faszságait, és azért.

Gérard Duchemin 2016.03.31. 18:37:27

@­regress: "Egyetlen bűnük, hogy jobboldaliak" Nem, hanem az, hogy tehetségtelen nullák, akik csak a fasisztaorbánhoz, mint kenyéradó gazdához való dörgölőzést ismerik. Ez sem bűn amúgy, hanem egy nagy ostobaság. Most meg sajnáljuk talán őket? Minek mentek el segget nyalni?

VadMacs 2016.03.31. 18:39:07

@Gyorgy Nagy:
Nem fog bebukni a hörcsög a kanálisával, legalábbis anyagilag, mert azt nem hagyják az elvtársak. Sajnos nézők is lesznek, mert ez már nem az az eldugott kis törpecsatorna, mint a szekér/rémhírtévé...

Gérard Duchemin 2016.03.31. 18:41:21

@­regress: "Kiiktatásuk, ellehetetlenítésük a ballib véleménydiktatúra fenntartóinak életcélja. " Ezt a hülye "véleméyndiktatúra" szót egyszer kimondta az a hülye ostoba kövérfasiszta, és azóta szajkózzák az olyan buták, mint te.

Gérard Duchemin 2016.03.31. 18:46:51

@­regress: "Politikai megrendelésre megpróbál kinyírni embereket." Miért kell ahhoz megrendelés, hogy valaki önszántából lejárassa fasisztaorbánt, és tróger csapatát? Ilyet az ember ingyen, és szívesen csinál, élvezetből. Az tény és való, hogy sok nyomorult ember, a még talán megmaradt meggyőződése ellenében próbálja a jelenlegi ellenzéket lejáratni, mert talpnyalásból tetszeni akar fasisztaorbánnak. No de azok akik fasisztaorbánt járatják le, nem másoknak akarnak tetszeni, egyszerűen elegük van abból, hogy fasisztaorbán folyamatosan veri szét az országot.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.31. 19:01:04

Friss Hír !
Szalajivivijen kirúgta Andy Vajnát !
Aztán szóltak neki, hogy ő a főnök....és vissza vette.

histar007 2016.03.31. 19:11:47

Dirk Gerkens sem ért a tévézéshez, mióta már nem az RTL vezére.

sutyerák 2016.03.31. 20:11:40

K.róbert az marad.
mindig kezetcsókolt ezeknek.

sutyerák 2016.03.31. 20:14:38

@Gérard Duchemin: kenyéradó gazda? aki mint eldobott büdöszokni gondol emberekre?
a kis strici. aki marad,aki volt is.

HussarX 2016.03.31. 21:20:25

Elolvastam vagy 30-40 hozzászólást, a stílus mindent elárul a hozzászólók értelmi kepésségeiről, akik vehemensen anyáznak, azok a trollkodó malmára hajtják a vizet: sokan csak olvassuk a hozzászólásokat, nem veszünk részt a gyakran alpári vitában, de azt látjuk melyik típusú ember van teli gyűlölettel. Ezért népszerűbb Viktátor sokkal, mint konkurencia: nyugodt erő vs. profán balfékek :) A politika is csak egy a sok mesterség közül.

Kis Miklos 2016.03.31. 21:22:47

@Bgarz: ha marad Arthur J. Finkelstein (alias habony) mint tanacsado, es marad a menekult valsag, biztos lehetsz bene, nyerni fog a fidesz megint, szoval, ne orulj elore

tomwar 2016.03.31. 22:12:20

Nincs időm végigolvasni...politikai frocsoges, jobb-bal, meg-a-pirezek...
A lényeg: suna volt már!?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.04.01. 00:49:51

Mindenkinek köszönöm a kommenteket, nagyon jót mulattam!

@­regress: "A kopaszokat Erdősiné bérelte"

De a pámát ez benyögés vitte el. Köszi!

ben2 2016.04.01. 09:03:12

@sixx:

Pontosabban róluk gyártják most a hireket, hogy róluk szóljon a sajtó. Nehéz nem észre venni a politikai elfogultságot az erőltetett tematizáció mögött.

közösperonos átszállás 2016.04.01. 15:50:45

@HussarX: "de azt látjuk melyik típusú ember van teli gyűlölettel"

Ha arra gondolsz, hogy sokan felkapják kicsit a vizet, mikor pofátlanul és agresszívan a képükbe hazudnak, akkor na ja, ebben igazad van, ez nem túl hatékony meggyőzési stratégia, a pofátlanul nyomni a hazugságokat hatékonyabb taktika.

De ha esetleg arra gondolsz, hogy amit itt regress előadott, abból nem az jön le, hogy kurvára tele van gyűlölettel, akkor sajna tévedsz. Viszont megint igazad van abban, hogy azért fog a Fidesz nyerni, mert sok az olyan ember, mint te.

közösperonos átszállás 2016.04.01. 15:52:35

@ben2: "Pontosabban róluk gyártják most a hireket, hogy róluk szóljon a sajtó. Nehéz nem észre venni a politikai elfogultságot az erőltetett tematizáció mögött. "

Ugyanakkorbazmeg, azért tényleg az van, hogy MOST vették meg (akarommondani "vették meg") a TV2-t, és MOST formálják át karaktergyilkolászó hazugsággyárrá szépen, lépésről-lépésre. Szóval ez MOST hír.

közösperonos átszállás 2016.04.01. 15:59:06

@­regress: "És hogy egyezteted össze a mantráddal, azt a tényt, hogy 2010 óta midnen évben csökken a GDP arányos államadósság ?"

Just for the record, hogy nehogy valakiben így maradjon meg, ez nem igaz. (Ott a vg.hu ábrája is, valahogy december utolsó két hetében most már 1000 mrd Ft-tal csökkent az államadósság -- de nyilván nem nőtt vissza január elején, nem hát.)

@ivkivk: "mondjuk annyit azert meg tegyunk hozza, hogy 2010-ben lenyultak kb 5%-nyi mnyp-penzt"

10-et. Azt bizony a megelőző ~12 év kormányai gyűjtögették össze (mert lemondtak a költségvetési bevétel egy részéről).

HussarX 2016.04.01. 19:22:10

@közösperonos átszállás: Igen, szerencsére még elég sok :)
süti beállítások módosítása