Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Friderikusz Sándor is beintett TV2-nek

2016. március 23. 14:48 sixx 298 komment

Friderikusz Sándor az alábbi nyilatkozatot juttatta el az Indexhez. A nyilatkozatot változatlan formában közöljük:

FRIDERIKUSZ SÁNDOR NYILATKOZATA

Ezen a héten kedden a Blikk című lap valótlan állításokat tartalmazó cikke nyomán szinte valamennyi hírportál arról tudósította a közvéleményt, hogy miközben a TV2 számos egykori és jelenlegi munkatársa nem hajlandó a nevét adni a csatorna új, propagandisztikus célokat szolgáló "hírműsoraihoz", én a Pulitzer-emlékdíjas, Prima Primissima-díjas újságíró, bezzeg visszatérek, méghozzá "a Napló riportereként".

Nos, nem térek vissza a Napló riportereként!

Az viszont tény, hogy az Összezárva Friderikusszal című műsor áprilisi folytatásához már minden előkészület megtörtént, és bár a következő kilenc adásra szóló szerződést még nem írtam alá, az első felvételt most hétvégére terveztük. Tény az is, hogy az elmúlt napokban, amikor visszanéztem a TV2 "új" híradóit, a Tények adásait, különös tekintettel arra a botrányra, amely előbb a pedagógussztrájk vezérszónoka, Pukli István, napokkal később az Együtt alelnöke, Juhász Péter üldözését és lejáratását szolgálta, erőteljesen érlelődött bennem az elhatározás, hogy nem folytatom az Összezárva Friderikusszal című műsort sem. És nemcsak bennem érlelődött ez: a hét elején az Összezárva gegcsapatának számomra legfontosabb tagja arról értesített, hogy a továbbiakban nem vállalja a munkát a TV2-nél tapasztalt anomáliák miatt.

Érlelődött tehát az elhatározásom, noha szerettem és szívesen csináltam ezt a műsort – még akkor is, ha nem minden korábbi vendég volt kedvemre való –, ugyanakkor meggyőződésem, hogy egy televíziós műsorkészítő, ha integer személyiség, nem tekinthet el attól a közegtől, amelyben a produktuma helyet kap, nem legitimálhat a jelenlétével olyan törekvéseket és magatartásokat, amelyeket mélységesen megvet és elítél.

Mindezeken tehát már napok óta gondolkodtam, amikor jött kedden a fals Blikk-"híradás" ("Friderikusz a Napló riportereként tér vissza"), amely azon nyomban megoldotta a dilemmámat. Köszönet érte a névtelen hírforrásnak, mert pár napon belül újra bebizonyította, hogy az elemi szakmai és erkölcsi szabályokra ily' mértékig fittyet hányó közegben nem szabad dolgozni, azaz minden érintkezési felületet is meg kell szüntetnem azzal a tévécsatornával, amely tudtomon és akaratomon kívül rossz híremet kelti, kikezdi a szakmai és emberi hitelességemet.

Nem leszek tehát a TV2 új Napló-jának riportere, sőt, legnagyobb sajnálatomra arról is lemondok, hogy folytassam az Összezárva Friderikusszal-t.

A nézőktől pedig, akik szerették ezt a műsort, elnézést kérek, azok nevében is – mert ők úgysem fogják megtenni –, akik ismét, nem először, olyan helyzetet idéztek elő (a TV2-nél), amelyet tisztességes és professzionális műsorkészítő már nem vállalhat.

Budapest, 2016. március 23.

Friderikusz Sándor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11110000 2016.03.23. 18:18:06

@fidesz maszop dk egykutya:
@jürgen baromartz:

Azért ne nagyon hencegjetek a műveltségetekkel...

integer:
1. érintetlen, ép
2. feddheteten, tiszta (élet, jellem)

Forrás: Idegen szavak szótára.

És itt nyilván a 2. jelentésre gondolt.

Mert ugye nemcsak az angol nyelv létezik, sőt, az informatikán kívül is vannak más tudományterületek.

@LHedvig:
"sok ember ellenére" - hát tényleg nehéz ez a magyar nyelv, de ennyire?
Azt hiszem, ezt a kifejezést kerested: sok emberrel ellentétben.

Székely Béla 2016.03.23. 18:25:31

Minden megbecsülésem Sándoré.

11110000 2016.03.23. 18:27:45

@papucshős:
Ezt viccnek szántad?
Mondjuk annak is gyenge volt, de annak még esetleg elmegy.
Mert ha komolyan gondoltad, akkor keresd fel elmegyógyászodat, a baj súlyos.

Orbán valóban nem szocializmust épít, hanem szép személyi kultuszos kommunizmust. A hozzád hasonló hülye narancskomcsiknak, csak te is a szopórolleren vagy, csak túl hülye vagy ahhoz, hogy ezt észrevedd, sőt, önként rohangálsz tátott szájjal a faszerdőben.

Ami az ország vagyonának elsíbolását illeti, azt nem a komcsik csinálták, hanem Antall Jóskáék, ami, ha jól sejtem, épp jobboldal volt. Hornéknak már nem sok minden maradt.
Nem tudom, milyen kiegyenlítősről beszélsz. Ennyire ütődött még egy hozzád hasonló narancsléagyú segg sem lehet.

Atanos 2016.03.23. 18:28:25

@papucshős: Mi lenne ha elfogult fideszes? Tudod vannak akik úgy alapból nem tűrik a lopást oldal ide vagy oda...

Atanos 2016.03.23. 18:34:19

Javíáts. Mi lenne ha nem lennél elfogult FIDESZ-es?

pamut 2016.03.23. 18:35:32

A fideszeseknek az ilyen példák fájnak legjobban, amikor tagadhatatlanul látszik hogy vannak náluk gerincesebbek.

Nem is Friderikusz egyébként itt a főszereplő, mert pont neki nincs nagy tétje, van pénze, vannak műsorai már tévéken, nem kell félteni. Inkább a többit becsülöm akik nem médiasztárok, "csak" sima médiamunkások, és ők is otthagyták a züllés útjára lépett tv-t.

Harry Hole 2016.03.23. 18:40:06

@Atanos:

Jaj!
És milyen messze vagyunk a kommunizmustól, mert van egy kis szőlőm, és gyorsan pénzé teszem, mielőtt államosítják.
Te elég jól értesültnek tűnsz, tudnál segíteni?

Gyűrött Papír 2016.03.23. 18:46:09

@papucshős: "Hála Istennek, elég jól haladnak"
Hogy valaki annak örüljön, hogy a fidesz kamionnal lop a közösből az számomra hihetetlen.
A saját csapat sikerének örül az ember.

Atanos 2016.03.23. 18:50:08

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Te milyen kis szőlőről beszélsz? :D No comment...

pamut 2016.03.23. 19:01:01

@papucshős:
Orbán maffiaállamot épített fel, hogy a magyarokon élősködve dúsgazdaggá tegye saját magát, családját és a haverokat. És mivel ennek természetesen akadálya volt a jogállam és a demokrácia, ezért azokat is lerombolta. Mindezen tette többszörösen kimeríti a hazaárulás bűntettét.
Orbán és csapata rárontott a magyarokra, jogi és anyagi értelemben is kifosztotta ezt a nemzetet. Akik ebben részt vettek azok mind tettestárasi akik osztoznak a bűnében.

Nordbright 2016.03.23. 19:01:42

@tron.encom: Csak az igazságot mondja ki valaki. Ennyire fáj? Inkább el kellene gondolkodni rajta, hogy miért is van ez!

Harry Hole 2016.03.23. 19:03:43

@Atanos:

Kétezer tőke.
Fele furmint, fele hárslevelű.
Segíts kérlek! Mit tegyek?

B3T3G 2016.03.23. 19:20:36

ezt az arrogáns faszt. zárja össze magát inkább egy csapat éhes oroszlánnal.

de let e ... 2016.03.23. 19:28:18

@furo80: Hát én kezdem úgy érezni , hogy az RTL-es exfőnök Trójai-falóként direkt a TV2 kicsinálására szerződött át a konkurenciához ... :-)

papucshős 2016.03.23. 20:03:02

@pamut: Nem, nem! Nem csak magát és barátait, hanem sok-sok magyar embert - ezért szeretik és tisztelik. Ellentétben Gyurcsánnyal, nem az IMF-nek és egyéb külföldnek tejel, hanem rendes magyar embereknek.

Nem tehetek arról, hogy nem értitek meg: a kapitalizmusban, ahol a pénz a fegyver (József Attila), erről szól a politika! Azért törekszik mindenki a politikába, mert ott osztják a pénzt. Ott lehet a befolyást pénzre váltani. Ez nem magyar jelenség, minden kapitalista országban ez van. Az USA elnöke lerombol egy országot, elveszi az ásványkincseiket, olajukat. Buherál egy új, USA barát kormányt. Aztán jön az elnöki család, a barátaik, a kampánytámogatók és újjáépítik az országot az ottaniak pénzén, aranyáron.

Nagyon helyes, hogy Orbán biztosítja a jobboldal gazdasági hátterét, mert enélkül a mocsok komcsik és liberálisok ledarálnák az egész magyar társadalmat és kiárusítanák az országot azoknak, akik egész Európát fel akarják vásárolni.

Peterpapo 2016.03.23. 20:05:01

@Flexy Flex:

Nagyon tréfás gyerek vagy. Gondolom te vagy a visszavágások nagymesterének legkisebb fia. Álmodba pedig ne azt mondogasd, hogy "Ez a bagázs takarodjon a fenébe, és ne lopjanak tovább!", hanem azt, hogy nem akarok pisilni, nem akarok pisilni! Csak számíts rá, hogy egy hang azt fogja mondani, hogy most kakilni fogunk.

netrion 2016.03.23. 20:10:42

@papucshős: orbánéknak éppen ilyen jobbágyok kellenek, akik boldogok, hogy szolgálhatják az újonnan meggazdagó új oligarchaosztályt, jól megdolgoztak

(Gyk: az IMF-től való függetlenség nem az az egyetlen alternatívája, hogy a fideszes nagyuraké legyen minden az országban.)

Flexy Flex (törölt) 2016.03.23. 20:23:06

@Peterpapo: „Nagyon tréfás gyerek vagy. Gondolom te vagy a visszavágások nagymesterének legkisebb fia. Álmodba pedig ne azt mondogasd, hogy "Ez a bagázs takarodjon a fenébe, és ne lopjanak tovább!", hanem azt, hogy nem akarok pisilni, nem akarok pisilni! Csak számíts rá, hogy egy hang azt fogja mondani, hogy most kakilni fogunk.”

Ez gyenge, gyenge, gyenge.

Peterpapo 2016.03.23. 20:25:21

@Flexy Flex:

De még így is jobb, mint a tied.

Netuddki marqui 2016.03.23. 20:36:03

Nem értelek benneteket, elvtársak! Mi a baj?
Az új "kormánytévén" nem szerepel a Sándor? Ó jaj, milyen frusztráló lenne FS-nek, ha állami pénzből kapná a zsét a kiváló műsoráért? Ó jaj, még elképzelni is szörnyű, hogy tudna reggel tükörbe nézni?
Az új "kormánytévét" elhagyják a fantasztikusabbnál fantasztikusabb képességekkel megáldott szuper-riporterek? S nem tudják tovább gyártani izgalmasabbnál izgalmasabb trutykós híreiket? Őszintén kérdem, ki a tököm hallott eddig ezekről a riporterekről?
Vagy esetleg az a baj, hogy eggyel kevesebb média van, ahol okádhatják a mocskot magukból, s gátlástalanul mószerolhatják a kormányt?
Egy-két hét, s mind felbukkanhat a hiteles és objektív ATV-n FS vezérletével. Higgyétek el, mindenkinek jobb így.

pamut 2016.03.23. 20:44:43

@papucshős: Te csak fújod a magad ostobaságait, de még tán csak el se olvasod amit írnak neked. Meg sem próbáltál cáfolni. Az nem cáfolat hogy ezért vagy azért lopnak. Tudom miért lopnak hogy több pénzük legyen meg mohó kapcsi telhetetlen maffiózók. Az soha nem volt sem indok sem felmentés a rablásra hogy a rablónak kellett a lóvé. Ettől ők még a magyarat kirabló maffia, pont.

250, KÉTSZÁZÖTVEN MILLIÁRDOT LOPTAK EL BAZDMEG a mocsok rühes maffiózók, CSAK ebben a hónapban egy sima szavazással. Ez önmagában tízezer év börtön az összes fideszmaffia parlamenti képviselőknek és akkor még nem soroltam a többi rablásukat. Ilyen volumenű rablás már színtiszta hazaárulás.

AZ pedig hogy megakadályozzák hogy a magyar nép gyakorolja a népszavazási jogát, az a magyar nép JOGFOSZTÁSA, amire NINCS bocsánat, ezek a magyargyűlölő hazaáruló mocskok rárontottak a magyarokra, amiért bűnhődniük kell és fognak is.

papucshős 2016.03.23. 20:47:00

@pamut: Vigyázz, kapd be gyorsan a pirulákat, nehogy valami bajod essen!

jürgen baromartz 2016.03.23. 20:47:33

@11110000:

képzeld csak el, teljes mértékben tisztában voltam a szó jelentésével. mindegyikkel.

egy többszörösen kitüntetett újságíróban lehetne annyi tisztelet a magyar nyelv iránt, hogy nem idegen eredetű szavakkal fejezi ki magát, ha arra az égvilágon semmi szükség nincsen.

Billy Hill 2016.03.23. 20:48:18

Már 1993-ban megénekelte a Megasound System: "Kapcsold ki a szar rádiót! Hánynom kell, amíg szól! A tévé is szar - minek tévézni? Néhány politikus miatt minek nézni?" És azóta a 23 év alatt csak még szarabb lett a helyzet...

Pékszakállú Henceg 2016.03.23. 20:49:43

@Netuddki marqui: jaj szegény kormányt mószerolják a tuggyukkik, ahelyett hogy hagynák őket nyugodtan rabolni. Mindjárt sìrok, szegény habonyok, tiborczok és mészároslőrincek.

pamut 2016.03.23. 20:53:41

@papucshős:
Az első perctől fogva tudtam hogy te a fideszmaffiával vagy és támogatod őket a magyarok kifosztásában és jogfosztásában.

Gyorgy Nagy 2016.03.23. 20:55:50

@KurucInfo Főszerkesztő: Aki igy irogat az egy PRIMITIV PARASZT!

Csééé 2016.03.23. 20:55:57

@Flexy Flex: Te! Nagyon zseni :) Szerinted nekik mi a siker? Mitől lesz sikeres?:) Mégis kinek a pénzét fogják beletolni hogy sikeres legyen? Pláne ha összeomlik. Jaaaaaaaaa.

Semmi baj, gondolkozni majd mi fogunk helyetted is.
Igazán nincs mit.
Szívesen.

Gyorgy Nagy 2016.03.23. 21:01:09

@papucshős: Viktor kisz titkár (apucija pb titkár) voltRogán kisz titkár,Kövér,stb,soroljam?

pamut 2016.03.23. 21:02:59

@KurucInfo Főszerkesztő: Szánalmas barom vagy, és ezt te is tudod.

TomS 2016.03.23. 21:05:45

Lehet itt sikítozni, de Bandi bátyátok virította a lóvét. Ha nem tetszik a műsor, akkor meg lehet ám venni, vagy nem kell nézni! Minden eladó, ha hiszed vagy sem, de a TV2 is. Van az a pénz.... :D

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2016.03.23. 21:06:51

Egy hónapja még ... most meg ... értem én... a Párt...

"Hozzászólások

Legújabb Beszélgetések Saját

winerwald : Friderikusz,a mai jöttment,szedett vedett beszédhibás műsorvezetőkhöz képest ,egy etalon. Még jó,hogy megfizetteti magát. Én is szívesen néztem az ő műsorát ,még ha nem is mindig voltak szimpatikusak számomra a meghívott vendégek.
2016-02-22 12:57 | Értékelés: 100%
Válasz
Értékelés: -1 +1
juer : Nekem is tetszett Fridivel a műsor,az,hogy a Petyával kell "közösködnie",a műsor miatt,elnézzük neki.Kérje is meg az árát,mert a minőséget meg kell fizetni.
2016-02-22 11:01 | Értékelés: 100%
Válasz
Értékelés: -1 +1
nyuszi-muszi : hajdú marad?
2016-02-22 10:45 | Értékelés: 100%
Válasz
Értékelés: -1 +1
makiaki : Legjobb műsor a TV2. :)
2016-02-22 10:34 | Értékelés: 57%
Válasz
Értékelés: -1 +1
cinigyuri : Örülök neki. Érdekesek a műsorai.
2016-02-22 09:14 | Értékelés: 80%
Válasz
Értékelés: -1 +1
megrendeles : Bíztam benne, hogy vállalja. Az egyetlen nívós műsor a tv-ben. Egyébként csak tud valamit Hajdú, ha meg tudtak egyezni....
2016-02-22 08:46 | Értékelés: 91%
Válasz
Értékelés: -1 +1
wellhello : Végre valami jó hír! Friderikusz a legjobb, és persze a műsorai is mind profik."

www.blikk.hu/sztarvilag/sztarsztorik/friderikusz-megis-a-kepernyon-marad/xez33e7

Rajongjanak az Andy hátsójáért az elvtársak...

papucshős 2016.03.23. 21:09:40

@pamut: Nem értelmezhető az, hogy a "magyarok kifosztása".
Azért nem, mert a szoc-libek és a fidesz pénz átcsoportosítása éppen abban különbözik egymástól, hogy míg a szoc-libek külföldiek kezére játszotta a magyarok pénzét, vagyonát, addig a fidesz mindig ügyel arra, hogy a nemzeti vagyon, azaz a magyarok pénze és vagyona itthon maradjon. Pl.: a trafikok tulajdonosai mások lettek, de ez azt jelenti, hogy mások, de magyarok!

El sem hiszed, de nézz utána, hogy mivel jár az IMF-fel való szövetkezés. Drágák a kölcsönök és cserébe az IMF bármire amire rámutat ráteheti a kezét. Tulajdont szerezhet nálunk, de mentesítve van minden adó alól, tehát 0 Ft adót kell fizetnie az itt megtermelt jövedelmei után.

Ne felejtsd el, hogy a szoc-lib kormányok alatt lenullázódott az MNB teljes aranykészlete. Létrehozták a hírhedt Leumi Bankot: az izraeliek adták a vezetést, a magyarok a tőkét. Néhány év alatt eltűnt az összes pénz, a bank csődöt jelentett - milliárdokat füstölt el a szoc-lib-izraeli "együttműködés"!

Szóval, hátrébb az agarakkal!

pamut 2016.03.23. 21:26:53

@papucshős:
Eszeveszett baromságokat írsz, gondolom te is kapsz a tőlünk lenyúlt szajréból. A fidesz pont hogy a magyarokat fosztja ki, nem pedig a magyaroknak ad pénzt, totálisan őrült dolgot írsz. A fidesz persze pofátlan hazudozással önmagát szokta, és aktuális bűntársait azonosítani a magyarsággal, akik persze csak pont addig "magyarok" amíg Orbán haverjai - lásd Simicska - de ha valamiért összevesznek a koncon, attól kezdve már ők sem "magyarok" és tőlük is lopnak. Ezt a kibaszott baromságot hogy nem mi magyarok vagyunk magyarok tízmillióan hanem pár ezer fidesz a magyarság akiknek joga van kifosztani a magyar népet, ezt talán egy agyvérzéses vízilónak be tudod adni de másnak nem.

Az a magyar történelem talán legnagyobb nyílt, törvényesített RABLÁSA volt, hogy - hatalommal való visszaéléssel - átminősít a magyargyűlölő maffiád 250 milliárd magyar közpénzt nem közpénzzé. Oké, voltak ennél nagyobb rablások is, amikor kifosztottátok a magyarok magánnyugdíj-kasszáját (3 billió Ft-os rablás), vagy amikor lenyúltátok a magyaroktól a komplett dohány-kiskereskedelmet (évente 500 milliárd + amit hozzácsaptak).

Ezek persze csak a legnagyobb esetek, az egész ország rablásos letámadás alatt van évek óta, gyakorlatilag belülről gyarmatosítjátok a magyarokat, a saját hazánkban fosztotok ki, állandó jelleggel.

A monumentális rablás-sorozathoz hozzájárul a jogállam és a demokrácia könyörtelen szétverése. Ennek nem csak az az oka, hogy az Orbán-maffia természetétől fogva irtózik, undorodik mindentől ami tiszta viszonyokat, átláthatóságot biztosítana, de praktikus a rablásaik akadályát is jelentik, tehát le is kell rombolniuk. Minden rabló, minden bűnöző utálja a jogrendszert, mert annak természetétől fogva ellensége, de itt bűnözők hozzák a törvényeket is így a törvényeket is rablásra használják fel, illetve önmaguk büntetlenségének biztosítására.

Ugyanez igaz az igazságszolgáltatás, az ügyészség elfoglalására, és függetlenségének elpusztítására: az Orbánmaffia tagjai ma a törvény felett állnak, a jogrendszer felett, szabadon lophatják meg a magyarokat, büntetlenségüket a rablótörvények és a rablók kollaboráns bűntársa, Polt Péter garantálja.

A rablásaitok, a magyar nemzeti jogállam-rombolásotok, a demokrácia-kinyírásotok, a magyar nemzet jogosztása: mindez sokszorosan kimeríti a hazaárulás bűntettét. Az Orbánmaffia és csatlósai rárontottak a magyarokra és ezt soha nem lehet megbocsátani.

kék madár 2016.03.23. 21:28:06

@silverfish: ennyi? es ezert a Fidesz fizet is?

papucshős 2016.03.23. 21:45:05

@pamut: Azt hiszem ezekbe a magasságokba én már nem tudlak követni.
Annyira hiányosak az alapvető politikai és közgazdasági ismereteid, hogy nem tudunk tovább társalogni.

Egy dolgon talán érdemes lenne elgondolkodnod: ha az ellenzék nem lenne ANNYIRA magyarellenes és nem támadna meg MINDENT amit a kormány tesz, akkor nem lenne szükség arra, hogy az MNB alapítványi pénzeit elrejtsék a támadások elől. Azok a pénzek hasznos célt szolgálnak. Történetesen tudom, hogy pl. a PADA alapítvány olyan magyar fiataloknak is nyújt tanulmányi támogatást, akik e nélkül soha nem tudnának egyetemen tanulni. Vannak rendszerszerű hiányosságok amelyek igazságtalan helyzeteket állítanak elő. A PADA nevű MNB alapítvány igyekszik ezeket kiküszöbölni.

Próbáld ki, ha pl. tanulmányi ügyekben van anyago gondod, fordulj hozzájuk! A fröcsögés helyett!

Atanos 2016.03.23. 21:48:37

@papucshős: Meséld már kiknek adott pénzt? Kíváncsi volnék rá, mert nem látom, hogy a mély szegénységben élők például annyira vernék a seggüket a földhöz örömükben. Legalább hülyeségeket ne írj, ha már tövig vagy a királyod seggében.

Atanos 2016.03.23. 21:51:02

@Netuddki marqui: Ezt úgy írtad le, mint ha a kormány szent és sérthetetlen lenne. Jól van te is kihúzhatod végre a nyelved köszi. :)

Atanos 2016.03.23. 21:54:25

@KurucInfo Főszerkesztő: A nicknevedet elnézve próbálkozásom hiába való lesz, de hátha mégis rácáfolsz az állításomra. :) A buzizás, zsidózás, libsizés, nácizás, komcsizás nem célravezető, és egyébként is csökkent értelmi szintet tükröz. :)

Nordbright 2016.03.23. 21:55:20

@papucshős: "nem lenne szükség arra, hogy az MNB alapítványi pénzeit elrejtsék a támadások elől"
Jézus úristen ! Te tudod értelmezni ezt az általad leírt, alapból paradox kijelentést? Hatalom... elrejteni... ki elől? Ellenzék? Bankrablók? Terroristák? Te jó ég, ilyet valaki leírhat, hogy a kormány igen is dugja el a lóvét és "ne legyen visszakövethető"? Hát komolyan...

Atanos 2016.03.23. 21:56:57

@KurucInfo Főszerkesztő: Te nevezel másokat elmebetegnek? Nem vagy röhejes? :D Mondjuk a "buzizsidó"-zás után nem vártam jobbat, de így legalább biztosra vehetem, hogy nem szabad tőled értelmet elvárni. :D

Atanos 2016.03.23. 21:58:49

@TomS: Ez szép és jó lenne, ha "Bandi bátyánk" nem állami pénzen vette volna a TV2-t. :)

papucshős 2016.03.23. 21:59:32

@Nordbright: Hogy lehetsz ennyire ostoba, hiszen az MNB nem tud pénzt lopni! Azt az alapítványi trükkel meg tudja akadályozni, hogy az ellenzéki sajtó és mindenféle kis mikiegerek kötekedjenek és gáncsoskodjanak, de azt nem tudják elérni, hogy ne kelljen fillérre elszámolniuk ezekkel a pénzekkel.

Nem értem, hogy valaki ennyire tanulatlan, akkor miért szájal?

Atanos 2016.03.23. 22:04:24

@papucshős: Műkincsek és épületek felvásárlása mióta hasznos cél? :D Tudom tudom nem ezt írtad, de jó ha tudod, hogy bizony ilyen dolgokat is vásárol az általad annyira felmagasztalt MNB... Gratulálok ha szerinted ez a normális...

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.23. 22:04:34

@papucshős: "Egy dolgon talán érdemes lenne elgondolkodnod: ha az ellenzék nem lenne ANNYIRA magyarellenes és nem támadna meg MINDENT amit a kormány tesz, akkor nem lenne szükség arra, hogy az MNB alapítványi pénzeit elrejtsék a támadások elől."

Ennyit kellett elolvasnom rólad, hogy tudjam te is egy sunyi szar tolvaj fideszdroid vagy. Ilyen szánalmas magyarázkodást még nem láttam.

Azért kell elrejteni, hogy ellophassák. Ennyi az egész.

Az IMF-ről előadott sztorid is olyan pofátlanul nyilvánvaló hazugság, hogy az még egy fideszbuzitól is meglepő.

pamut 2016.03.23. 22:08:09

@papucshős:
Hiába akarsz úgy tenni mintha a rablás és demokrácia-rombolás közgazdasági terület lenne, nem az, hanem büntetőjogi és hazaárulási terület.

Látom te is azon fideszbűnözők közé tartozol akik egyből az ellenzékről kezdenek beszélni ha a fideszes rablások és gyalázatok szóba kerülnek, hát tudod kurva szar érv másokra hivatkozva kirabolni a magyarokat és elárulni Magyarországot, mint írtam ilyen szintű süket baromságokkal agybajos vízilovakat lehet talán megetetni.

Természetesen értelek, hiszen a korábbi kommentjeimben felsorolt fideszbűnök és hazaárulások egyszerűen VÉDHETETLENEK és TAGADHATATLANOK, így nem csoda hogy mindig tereltek mindenféle baromságokkal. Semmivel, ismétlem: SEMMIVEL nem tudod se te senki kidumálni hogy mégis mi a halál véreres fasza alapján képzeltétek hogy csak úgy simán lenyúltok tőlünk magyaroktól kétszázötven, KÉT-SZÁZ-ÖT-VEN MILLIÁRDOT BAZDMEG!

Ez hány ezer év börtön a rabolt pénzzel arányosan?
Egyáltalán csak ezután a fideszbűnözés után hogy van még egyáltalán bőr a képén akárcsak egy fideszesnek is megszólalni???

És azt hogy a sötétlila faszba képzelitek hogy a magyarokat megfosztjátok a demokratikus jogaiktól a saját hazánkban? És hogy komplett nemzetgazdasági ágazatokat nyúltok le hogy az EU-milliárdokról ne is beszéljek, na meg hogy törvény fölöttivé teszitek a fideszbűnözést Bazdmeg ez már egy banánköztársaságnak is kurva kínos lenne, ez már fekete-Afrika szintje bazdmeg, ide romboltátok le Magyarországot ti hazaáruló magyargyűlölők.

Emzé Periksz 2016.03.23. 22:37:18

"Juhász Péter üldözése"
Milyen üldözése? Egy drogbáróról van szó, semmi különös üldözés nincs ellene.

Flexy Flex (törölt) 2016.03.23. 22:37:58

@Peterpapo: „De még így is jobb, mint a tied.”
Ez egyszerűen nem igaz, mert az enyém fényévekkel eredetibb.

why i stay (törölt) 2016.03.23. 22:42:11

csak férgek maradnak ott

11110000 2016.03.23. 22:42:17

@jürgen baromartz:
Mondod te, aki nem ismered a nagybetűket?

Vagy vicc akart lenni?

Peterpapo 2016.03.23. 22:42:27

@Flexy Flex:

Ja tényleg. Az olyan eredeti, hogy értetlenkedsz. Ja mégsem. Más is csinált már olyat.

11110000 2016.03.23. 22:44:22

@KurucInfo Főszerkesztő:
Te, a Nemzeti Bank pénze szerinted honnan van? Nem véletlenül mi, az ország népe adjuk össze?
Ha igen, akkor miért is nincs jogunk megtudni, mit csinálnak vele?

Aki segíti a tolvajokat, mint te, azt szintén le szokták csukni bűnrészességért. Tudtál róla?

Peterpapo 2016.03.23. 22:46:08

@papucshős:

"de azt nem tudják elérni, hogy ne kelljen fillérre elszámolniuk ezekkel a pénzekkel."

Te magadtól vagy ennyire naiv? Szerinted az az aljas hazugság, hogy azok a pénzek, amiket az alapítvány tesznek a közpénzből, az már nem közpénz, az mi akar lenni? Bűvésztrükk?

11110000 2016.03.23. 22:46:59

@TomS:
Majd ha állami pénzből mindenki kap annyit, mint Bandi bátyád, akkor lehet esetleg dumálni.
Mert a tévét ő sem a saját keresetéből vette, pedig kap törvénytelenül pár milliárdot a kaszinói révén is.

11110000 2016.03.23. 22:50:26

@papucshős:
"a szoc-lib kormányok alatt lenullázódott az MNB teljes aranykészlete"

Ez konkrétan ordas nagy hazugság, ahogy az összes többi baromság is, amit összehordtál.
Az MNB arany- és valutakészletét épp Matolcsy kezdte meg felélni.
Tudom, túl hülye vagy hozzá, hogy felfogd.

11110000 2016.03.23. 22:53:02

@jürgen baromartz:
Csak utánad, ha már ilyen kedves vagy.

Igazán nyerő fajta lehetsz, fogalmatlanul baromságokat írogatsz, amikor erre felhívják a figyelmed, akkor elkezdesz mosakodni meg fikázni, amikor megint rávilágítanak a hiányosságaidra, akkor meg még neked áll feljebb.
Nem véletlenül vagy fideszes... Csupa hozzád hasonló jellembajnok, sim(i)lis simile...

11110000 2016.03.23. 22:56:06

@papucshős:
"ha az ellenzék nem lenne ANNYIRA magyarellenes és nem támadna meg MINDENT amit a kormány tesz"

A Fideszről beszélsz 2002-2010 között?
Mert valóban, nem egy jó kormányzati intézkedést és törvényt gáncsoltak el. Annak ellenére, hogy az országnak jó lett volna. Hazaárulók, ahogy te, a cinkosuk is.

11110000 2016.03.23. 22:58:13

@papucshős:
"Nem értem, hogy valaki ennyire tanulatlan, akkor miért szájal? "

Ezt saját magadról írtad?
Szép önkritika. És nagyon igaz.

pamut 2016.03.23. 23:00:06

Ezt látnotok kell :))

Így hazudik a fideszmaffia a SAJÁT HÍVEINEK, de ez még hagyján, nyilvánvalóan degenerált BAROMNAK is nézi őket :D

A linken a fideszmaffia házi újságja, a Magyar Idők grafikonja, amit a Századvégre hivatkozva hoztak le. Az egy, hogy hazudnak a számokkal, a valóságban nem egy szűk kisebbség, hanem a nagy többség támogatja a tanárokat és a küzdelmüket.... De azt nézzétek bazdmeg hogy hazudnak a vizuális prezentációval! :D

A kör-diagrammon a 21%-ot 2, azaz kettő %-nak ábrázolják :DD Miközben mellé odaírják hogy 21% :D (Miközben a valóság 75%...)

mikro.cikoria.net/post/141492328434/tartom-jelenleg-a-magyar-id%C5%91k-messze-a

Milyen szinten nézi debilnek a fideszmaffia a saját szavazóit? :D

Angyal Balázs 2016.03.23. 23:02:07

@Lady Scarlett: Mert azokat a kutya sem nézi. Persze mi tudjuk, hogy a tv2-ről is hamar le fognak szokni azok, akik még eddig kitartottak, de Vajnáéknak több idő kell, mire ez leesik. Közben a Hír tv meg egész nézhető lett. :)))

11110000 2016.03.23. 23:02:58

@Emzé Periksz:
Azt hiszem, nem nagyon vagy tisztában a drogbáró szó jelentésével.
Nem, nem azt nevezik annak, aki otthon 3 cserép kendert termeszt saját célra.

@Peterpapo:
Nem naiv, hanem fizetett Fidesz-troll, csak hát észből nem túl sok jutott neki. Úgy látszik, nem akarnak értelmeseket megfizetni a lopott-rabolt-sikkasztott milliárdokból. Vagy nem találnak olyat a saját oldalukon, aki legalább egy kicsit is értelmes lenne, így ilyen buta hazudozókat kell felbérelniük.

11110000 2016.03.23. 23:04:28

@pamut:
"Így hazudik a fideszmaffia a SAJÁT HÍVEINEK, de ez még hagyján, nyilvánvalóan degenerált BAROMNAK is nézi őket :D"ű

Hát nem alaptalanul nézi őket annak, az elmúlt 6 év pofátlan rablásai és országrombolása után tényleg csak a degenerált barmok maradtak a táborukban.

adla 2016.03.23. 23:29:11

@hannamontanna: ez jó. régebben még nekem is voltak efféle álmaim, de mára már... álomképként is hiteltelen, legnagyobb sajnálatomra.... ami Fridit illeti, ez a minimum, amit elvártam tőle, igazából azt sem értettem, hogy eddig mit keresett ott - és ez igaz még jó néhány arcra, akik mostanában álltak fel, miért csak most?? eddig vállalható volt a "Tények"? már magát a szót is megcsúfolja évek óta a csatorna azzal, amit "tényekként" próbál letuszkolni az egyszeri néző torkán, aki maga sem érti, hogy miért, de még mindig odakapcsol, ha a napi hírekre kíváncsi, mert az évtizedek során így szokta meg, hiszen az rtl híradója fertelemrossz volt mindaddig, amíg sarcolgatni nem kezdték őket a rájuk szabott különadóval.....
eh, de akárhogyan is volt/van, én a tv2-t jó ideje nem nézem, egyetlen kivételt tettem csak, éppen Fridi ottalvós műsora miatt, a többi vacak nem érdekel - még ha kiskölykök cukiskodnak is benne, vagy a csatorna beltenyészetének random (de legalább agyonhasznált, leharcolt) egyedei nyenyeregnek benne talpig elmaszkírozva - unom is már, meg mostanra annyira lementek itt már minden szinten kutyába, hogy elvből nem érdekel, akármivel is próbálkoznak (ahogyan a nemzeti élelmiszerláncnál se vásárolok, hiába az van a legközelebb, tőlem lehetnek)... szumma: jó lenne, ha Fridi számára is átmentenék valami módon a formátumot a konkurens csatornához, mint ahogyan azt a Pimasz-házaspár esetében is tették, mert színvonalas szórakoztató-műsor volt, vevő lennék rá bármikor!

bubastis2 2016.03.23. 23:38:55

@tron.encom: Te faszkalap, a fideszt már csak ekézni szabad. Te sötét barom.

Atanos 2016.03.24. 00:16:57

@Emzé Periksz: Drogbáró? Azért ne csúsztass már ekkorát... Ilyen alapon akkor Deautsch Tomika is drogbáró...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.24. 00:30:55

Remélem a Gönczi-t nem veszi vissza az RTL, mekkora láma :))))
Ördög Nórika is beveszi a nyalókát.

porte 2016.03.24. 01:35:37

undorodom mar az egész hisztitől ami itt megy...pedig nincs is még választás...következő "durva" bejelentés Berki elhagyja a TV2-t...
egyébként kit érdekel fridi? kit érdekel tv2?

magatokkal foglalkozzatok már. és ne másokon töltsétek ki frusztrációtokat hogy nem úgy megy ahogy szeretnétek.

Stratocaster 2016.03.24. 01:42:51

Én ebben az egész TV2-vel kapcsolatos ügyben a szokásos magyar-módit sajnálom. Most mindenki jogosan fel van háborodva a TV2-nél tapasztalt botrányos ügyeken, aztán eltelik fél-egy év, szépen megszokja mindenki az "új" TV2-t és ennyi. Újabb darabolt amputáltak a magyar sajtószabadságból, nincs itt semmi látnivaló.
Mint az ismert kínai mondásban, ha lassan főzik meg a békát, nem ugrál.

11110000 2016.03.24. 03:02:33

@Stratocaster:
Ez nem kínai mondás, ez tény.

A sajtószabadságból egyébként nem amputáltak semmit, csak lett még egy szolgatévé.

Csaba Kolumban 2016.03.24. 03:13:27

Hát ki nem szarja le ,hogy te hol csinálod a műsort.Egyet hisztiztél,egy névtelen hírforrásra,és azt hiszed,hogy hasra esünk.Ha akarod ,hogy menjen a műsor ,át viszed ahoz a mocsadék atv-hez ,és nyomod ott.

11110000 2016.03.24. 03:44:46

@Csaba Kolumban:
Mi van, megkezdődött a hajnali műszak a Lendvay utcában?
Ciki. Nagyon ciki.

gabest1 2016.03.24. 04:26:48

Ha integer, akkor miért nem tinéger. Jaj, elnézést, leírtam, hogy néger.

gabest1 2016.03.24. 04:30:00

@11110000: Idegen szavak szótára, hát persze. Azt nem szavazta meg az országgyűlés, hanem valaki lejegyezte, mint a népmeséket. Vagy igaz, vagy nem.

Pop40 2016.03.24. 04:36:09

@tron.encom:

"Engem csak az basz fel hogy a retek nézhetetlen elfogultsága az OK"

A "retek" RTL köztörvényes fideszes bűncselekményekről tudósít.
Ez az, ami a magadfajta fideszes szarkupacoknak az "elfogultság".

Olyan tudósításokkal, amik után normális demokratikus országokban 2 dolog történhetne:

1, Az ártatlanul megvádoltak beperlik a csatornát, és szarrá keresik magukat, az RTL-t meg egy életre elmeszelik.
2, Az ügyészségen-bíróságok hosszas, tömött sorokban állnak a megbilincselt fideszes politikusok.

Nos, Orbanisztánban egyik sem történt meg. Az "ártatlanul" megvádolt fideszes maffiózók valamiért nem siettek perelni egyik esetben sem.
Tehát véleményezhető, hogy a magadfajta majmok által "elfogultságnak" minősített hírek igazak.

Az meg Orbanisztán mai állapotát minősíti, hogy a fidesz-haver főügyész a haverjai bűncselekményeire a füle botját sem mozdítja.

Dugd vissza a szaros fejed Vitya seggébe, és maradj is ott.

Pop40 2016.03.24. 04:37:46

Fridinek abszolút respekt.

Lassan tényleg csak a legalja marad a fidesz2-nél.

2016.03.24. 08:19:05

Úgy tűnik a hörcsög csatornájáról eltűnnek azok az arcok, akik valami kis színvonalat jelentettek. Persze az RTL-t eddig se tudták verni, most meg végképp nem fogják. Az állami reklámokból azért gondolom lesz bevétel. Meg az állami banki hitel is szépen beszorul ebbe a csatornába. Jó lesz ez, fasza lesz ez. A hörcsög és becses neje jól jár, futja majd szivarra, gyémántra. Berki még ott van? Az a fontos, hogy ő el ne kallódjon...

Gérard Duchemin 2016.03.24. 08:29:14

@ubu1a: "aztán majd vityával nyalogathatják egymás aranyerét (meg mást is). " Ők nem csak fasiszták, de homokosok is?

Gérard Duchemin 2016.03.24. 08:32:24

@csak egy néző: "Az már külön vicc, hogy már a Facebook oldalaikon keresnek bárkit, aki hajlandó lenne náluk dolgozni. " És ha én elszegődök műsorvezetőnek, majd komoly képpel bemondom, hogy orbán egy undorító fasiszta?

Tanát Úr 2016.03.24. 08:34:35

Most begyógyíthatatlan sebeket kaptunk !!........

Rébusz 2016.03.24. 08:37:24

Rokonlátogatás alkalmával szoktam tv-t "látni", Friderikusz sem a régi már. Furcsa, hogy egy bulvárújság cikke ennyire ki tudta hozni a sodrából, hogy még egy válaszlépésre is elszánja magát. Én inkább ezt tartanám a helyében magához méltatlannak, nem pedig egy bulváros cikket, amitől mi mást várhatna egyébként is az ember. Én úgy látom, hogy Friderikusz műsorát újabban egyes vendégei sem mentik meg, mivel mindegyikkel ugyanabban a stílusban beszél, képtelen ráhangolódni a riportalanyára. Nekem nem jön be ez a stílus, főleg olyantól, aki többre is képes volt és lenne, bár lehet, hogy már nem. Egyébként az átlagemberek többségét szerintem sem érdekli, hogy kit miért rúgnak ki a tévéknél, vagy miért távozik onnan, főleg egy kereskedelmi csatornánál. A kirúgások mindennaposak a családokban is, mégsem kezdenek el nyafogni mindenkinek. A kereskedelmi csatornák műsorainak nagy része arról szól már jó pár éve, évtizede, hogy sokan magukat akarják látni és mutogatni a képernyőn és ezen kollektíven jól szórakoznak. Minden csatorna kitermeli a saját klónjait, akik majd a másik helyébe lépnek. De ezek a csatornák ilyenek az egész világon, mert van aki így is nézi őket.

Sanda.Ipse 2016.03.24. 08:56:15

@darpa: nem csalódtunk benne:)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.03.24. 08:57:52

@papucshős: Te fasz, egy dolgot nem látsz, mert vagy nem, akarod látni, vagy ehhez is hülye vagy. Ami most folyik, az nem a jobboldali gazdasági hatalom kiépítése, hanem O.G.Viktor és baráti körének vagyonosodása. Aki nincs benne O.G.Viktor közvetlen körében, annak esélye sincs semmilyen tender, vagy vastag állami megbízás elnyerésére. Itt bizony csak egy nagyon szűk kör gusztustalan meggazdagodása zajlik a szemünk előtt.

2016.03.24. 08:58:02

@blablabla123: most gondold el, egy ilyen jelentéktelen senki, mint Friderikusz távozása ekkora érvágás a tévéteknél. Ki marad? A selejt? Ja, az sem, hisz hirdetnek hogyaszondja: amőbát keresünk politikai műsorainkhoz. Gerincesek kíméljenek.
Miért nem jelentkezel? A pártnak szüksége van rád!

pamut 2016.03.24. 09:02:02

@Rébusz:
Nem tudom melyik műsoráról beszélsz? Azt ATV-n lévő beszélgetős műsora profi. Friderikusz az ország egyik legprofibb szakemberévé értett, kb. a top3-ban van, mondjuk Baló György még ilyen profi mint ő, meg talán még 1-2 ember és slussz, ők a televíziós újságírók elitje az országban.

"Egyébként az átlagemberek többségét szerintem sem érdekli, hogy kit miért rúgnak ki a tévéknél, vagy miért távozik onnan"
Ez igaz, az emberek többségét nem érdekli a politika, még az se érdekli őket hogy a hatalom szétlopja az országot. De azért sokakat meg érdekel hogy csinálnak a egy politikai szennycsatornát, fideszes rágalmazó-adót a TV2-ből.

2016.03.24. 09:03:27

@Rébusz: avagy a blikk híre mögött van valami, amit nem kötöttek az orrunkra, de cselekvésre ösztönözte Fridit
. Mondjuk tudja, ki szivárogtatott
. Az is lehet, hogy úgy ítèlte meg , ez kiválóalkalom a távozásra, van ürügy. Ha simán lelép, az színvallás

cukkmukk 2016.03.24. 09:11:57

Én azért elég hosszasan mosolygok azon, hogy hogy vergődnek egy adóval, amit lassan teljesen beleállítanak a földbe.

Mercel 2016.03.24. 09:17:01

@papucshős:

" Sokszor állami pénzeket adtak oda megbízható embereknek banki kölcsön formájában, amellyel az illető külföldre ment. A pénzt leírták - emiatt volt a sok-sok bank konszolidációra szükség. Aztán az illető visszajött a pénzzel és privatizált. Ezek az emberek mind-mind tartoznak a komcsiknak és ha kell, nyomják a pénzt nekik.

Mindezt a jobbosok csak nézték. Most próbálják bepótolni. Hála Istennek, elég jól haladnak. Na de tudod ezt te is, ezért fröcsögsz, mert látod napról-napra, hogy szép lassan kiegyenlítődnek az erőviszonyok."

- Értem, tehát ha az egyik oldal pofátlanul lopta az országot, minket, mindenkit - akkor nem ha hanem amikor! tehát amikor a másik oldal még pofátlanabbul lopja szét az országot és még a szociknál is nagyobb károkat okoz, akkor téged idézve "Hála istennek" az tök jó és csinálják csak mert kiegyenlítődnek az erőviszonyok.

Szerintem pedig mindkét oldal prominenseit, kádereit életfogytig le kéne ültetni, plusz biztos ami biztos egy életre minden közéleti tevékenységtől el kéne őket tiltani.

Nekünk nem attól lesz jó ha a csúnya gazember szocikat jól megszivatják hanem attól ha minden csúnya gazembert elítélnek és lehetetlenné teszik a mutyizásokat, a néphergelést az igazságszolgáltatás és erőszakszervezetek pedig szakmai alapon működnek nem pedig párt utasításra.
Leszarom, hogy orbán rendszerét ki minek hívja - mert egyszerű tény, hogy ennyi kárt a kommunista rendszer kezdete óta még senki nem okozott ennek az országnak mint ez a hazaáruló köcsög és a haverjai.

ArnoldBácsi 2016.03.24. 09:41:31

@FDToth: Sajnallak, hogy te meg "TV-zel" ...

nomolesztiren (törölt) 2016.03.24. 10:07:12

Vajon jól jött e Fridinek a Bors cikke, az "állítólagos" Napló riporterkedésről? A tulajdonos váltás vajon nem volt e eleve terhes a számára és emiatt amúgy is kiállt a szekere rúdja a TV2-től? Vajon nem csak egy jó indokra volt szüksége, hogy elegánsan leléphessen? Az eddigi hírneve inkább egy mindent túlélő médiagururól szól, mint egy Grál-lovag hasonmásról. Lehet, hogy most valóban megorrolt a TV2-re, de egy kis gerilla marketinget is el tudok képzelni róla.

aruhamiatt 2016.03.24. 10:37:25

@nomolesztiren: szerintem Fridi már nem a pénzért televíziózik egy ideje. Profizmusa révén megengedheti magának, h válogasson, ha kedve tartja, érdekli, elvezeti az Ének iskoláját és este - gondolom jelképes honoráriumért - levezeti a hazai beszélgetős műsor legszínvonalasabbát az Atvn. Mert megteheti! Azt is megtehetné, anysgi háttere tuti megvan, h élvezze a napsütést és a tengerpartot vmi szép helyen, de ő azt választja, h ebben a politikailag befolyásolt, posványos, etikátlan közéletben dolgozik tovább és ilyen megnyílvánulásokkal fejezi ki, a maga eszközével, h tenni kell! Mondom, mert megteheti és meg is teszi! Respect!!

nomolesztiren (törölt) 2016.03.24. 10:53:42

@aruhamiatt: Egy szóval sem mondtam, hogy a pénz motiválta. Bár mutass egy olyan gazdag embert, aki nem a saját hasznát tartja szem előtt, még ha a pillanatnyi helyzet nem is azt mutatja.
De léteznek hosszútávú befektetések is...
Most ebből erkölcsi tőkét kovácsolhat, ami később nagyon jól fog jönni egy esetleges kormányváltás után. Ha bejön neki, nagyobbat nyerhet, mint amennyit bármilyen műsorral most kaszálhatna.

aruhamiatt 2016.03.24. 12:37:35

@nomolesztiren: szerintem számára fontosabb a szakmai, emberi megítélés minthogy politikai tőkét kovácsoljon ebből

zrx_xzr 2016.03.25. 05:30:21

.. vihar egy pohar vizben ^^

zrx_xzr 2016.03.25. 05:33:07

aki tevet nez, sikeres ember nem lehet :-)

krisz__001 2016.03.25. 17:38:33

@papucshős: Erre ezt lehet reagálni. Sötét vagy ember de nagyon.

A komcsiknak semmi közük a mai álbaloldalhoz. Mivel ma nincs is kommunista párt. Ami nevében van, az meg nincs a parlamentben. De szoci párt sincs, mert valójában szocialista gondolkozású sincs a parlamentben.

89-óta, csak jobboldali pártok vannak, akik innen-onnan pénzt harácsolnak, érdek szponzoroktól. Vagyis tőkét. Németül, ha jól emlékszem "kapital". Vagyis kapitalista pártok vannak a parlamentben. Csak és kizárólag jobboldali, kapitalista pártok.

Baloldali párt 89-óta nincs. Csak névben, és ilyen birka emberek kihasználására, mint te vagy. Akiknek a pofájába lehet adni, hogy komcsi, meg liberális, meg baloldali, jobboldali, stb és agyatlanul át se gondolja ki mondja, adja neki a szavakat. Azt se gondolja végig miről beszélnek. Mi ellen, és miért teszik.

Aki amúgy KISZ tagként, párt tagként, ingyen tanult és kapott vörös csillagos diplomát. És most oda szarik ahonnan evett. Majd ezek után egy szavát is higgyem el bármelyiknek?
Aki ilyen gátlástalanul kétszínű, elletve sokszínű, mert annyi féle ideológiát szónokolt ki a száján, amennyi csillag az égen.
Még az se hiszem el amit kérdez, nem hogy meghallgassam.

Te meg jössz itt a baromsággal, hogy csak kiegyenlíteni akar... De nagyon marha vagy.
Amikor pont orbán még az szdsz-ből és az mdf közeliek, kaptak brutális német márkát azért, hogy kormányt buktassanak. Majd ez az ember aki szarrá lopta, élősködte magát, egyenlíteni akar?
Menjél aztán bégessél birka.

A többi birka, meg gyúrcsányt élteti, mint messiást, aki meg konkrétan hazaáruló. És ugyan ilyen szinten lopta szét a szemét az országnak. Az meg ugyan ilyen birka. És nyomja ugyan itt a hülyeségét.

És az ilyen párt imádó birkák miatt élünk úgy ahogy. Ahelyett, hogy 300 lenne fellógatva a hidakra dísznek. Mert mind ugyan úgy lopta a közvagyont. És tök mindegy ki mennyit. Akár 1 Ft is már fejbelövést érdemel.

Előbb tanuld meg mi a szocializmus, kommunizmus, és az után gondolkozz el mire mondod, hogy komcsi. Ezen a bolygón még nem volt kommunizmus, se szocializmus. Akkor miről is beszélsz, te...

Sosem arról kell sokat tudni amit szeretek, hanem amit utálok. Az ellenséget kell megérteni, hogy gondolkozik. Ebben az esetben az ideológiát. Aztán ha elég agyad lesz, megérted nem az ideológia hibás, hanem az átlag ember, mint élőlény, primitív hozzá.
süti beállítások módosítása