Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Felmondott a Juhász Péterre frissen ráuszított riporter a Tényeknél

2016. március 21. 12:26 sixx 272 komment

screen_shot_2016-03-21_at_12_26_12.png

Szabó Tibor, a TV2 Tények című műsorának munkatársa volt - egészen ma reggelig, amikor is azonnali hatállyal felmondott, és ha jól tudjuk, a büdös életbe' nem akar tévézéssel foglalkozni. Szabó Tiborról eddig nem sokat lehetett tudni, a neve azért került be a köztudatba, mert hétvégén a Facebookon kért interjút egy egykori Milla-aktivistától, akit Juhász Péter vélt vagy valós piszkos ügyei miatt kérdezett volna. Torsa Mátyás ezt nem nagyon kultiválta, és a Facebookon tette nevetségessé az amúgy valóban elég naivan interjút kérő riportert (magán Facebook-fiókból, magántelefonszám megadásával, majd a közzététel után személyiségi jogokra való hivatkozással felháborodva), aki ma reggel felmondott a TV2-nél. 

Szabó Tibor információink szerint nem akart Juhász Péter karaktergyilkosságában részt venni, megvan a TV2-nél az a személy (Kunfalvi Nóra), aki ezt az ügyet, és még sok más hasonló, akár kormánymegrendelésnek is tekinthető témát visz, bár a pályafutását elnézve Kunfalvinak sok noszogatás nem kell az ellenzék baszlatásához. Szabó viszont nem akarta ezt csinálni, az értekezleten jelezte is, hogy kösz, de ne én, vigye aki elkezdte, viszont utasításba kapta, aminek nem tudott ellenszegülni, mert, gondolom, akkor még féltette az állását.

Aztán amikor kiborult a bili, és egyenlőségjelet tettek Szabó és Kunfalvi közé, akkor Szabónál betelt a pohár, felállt, és nem kért ebből. Informátorunk szerint Szabó akkor kérdőjelezte meg a Tények és az egész tendenciózus "hírszerkesztés" folyamát, amikor az itt látható videó riportszövegét úgy olvastatták fel vele, hogy semmi köze nem volt hozzá - az interjút Kunfalvi Nóra készítette, akinek a nevét viszont nem jelentette meg a TV2 sehol.     

A Tények.hu stábjával együtt ő volt a hetedik, aki Kökény-Szalai Vivien érkezése és a TV2 hírműsorának propagandaműsorrá alakulása óta állt fel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harry Hole 2016.03.21. 15:50:41

@Bewan:

:DDD

Kik ülnek a privatizációt övező csalások, sikkasztások és egyéb ügyek miatt?
Az olajszőkítők, az olajosok ülnek?
A pártvagyonokat, a kampánypénzeket eltüntetők ülnek?
A korrupcióból, a mutyizásból meggazdagodott vállalkozók ülnek?
A cégeltüntetők ülnek?
Az EU-s pénzek megcsapolói ülnek?
A hatalmas földterületekhez jutottak ülnek?
A bankárok, brókerek, kamu befektető cégek bűnözői ülnek?
stb. ... stb. ...

Átaludtad az elmúlt negyedszázadot Csipkerózsika?
Jó reggelt naív kis nyuszikám!

Muad\\\'Dib 2016.03.21. 15:51:04

@pamut:
"...látom már nem reagáltál arra hogy nem kéne összemosni azt amikor a kurucinfó bírók adatait hozza nyilvánosságra azzal amikor egy rágalmazó olyan béna hogy telszámmal próbálkozik..."
Akkor én kezdem a rossz hírrel. Sajnos ez - nem erkölcsi, hanem jogi szempontból - ugyanaz. Ugyanis - elvileg - ebben az országban és minden más sikeresebb országban - ott gyakorlatilag is - a rágalmazónak, tolvajnak, stb. pont ugyanolyan jogai vannak ebből a szempontból, mint egy bírónak. Se nem több, se nem kevesebb. Elég szomorú lenne, ha nem így lenne. Azokat rendszereket nem nevezzük jogállamnak, ahol bármiféle ítélet nélkül csorbíthatóak az állampolgárok jogai. Ha valaki bűncselekményt követ el, elítélik, és kiszabnak rá egy büntetést. Nem az van, hogy megfosztják 20 állampolgári jogától azonnal, aztán majd lesz valami. Azok másféle rendszerek. Diktatúrák, és egyéb hasonlók.

seventyfour 2016.03.21. 15:52:58

@medve97: Belejönnek, ne aggódj, nem fogod érzékelni, hogy manipulálnak! Nem fogják fullba' nyomni a kretént, mert az nem nyerő...
VAGY: Andy direkt csinálja, mert leváltják Orbánt, de erre kisebb az esély szerintem.

Lurian 2016.03.21. 15:53:51

@Egri János, kvíznagymester: Azért kíváncsi lennék az ember történetére, mielőtt végleges ítéletet hozok. Valami olyasmit nyilatkozott, hogy ő többet a büdös életben nem akar újságíró lenni - vagy valami ilyesmit. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg dolgot látott és hallott, amikről mi nem sokat tudunk. Meg hát fontos lenne ismerni a személyiségét is. Ha annyira kiszolgálós, benyalós típus, akkor igazán nem kellett volna lépnie. Úgy sejtem, hogy hosszú és nehéz beszélgetések voltak otthon az asszonnyal. Sőt, azon sem lepődnék meg, ha nemsokára megjelenne egy cikk, miszerint inkább elhagyta az országot.

wharton 2016.03.21. 15:56:16

@Bewan:
"A politikai vezetés másik fele rég megsemmisült, ha nem vetted volna észre."
Észrevettem, hogy már egy ideje nem brillíroznak. De egyrészt ettől még léteznek ellenzéki politikusok, ahogy ellenzéki média is van (szóval azt mégsem mondanám, hogy megsemmisült), másrészt azért a történelem folyásából is nyilvánvaló, hogy nem tart minden örökké. Egyszer fent, egyszer lent. Most a Fidesznek megy a szekér, de volt olyan idő, amikor meg az akkor még MSZP-SZDSZ párosnak. Nem volt az olyan rég. Nekem konkrétan megtanították az egyetemen, hogy a magyar jobboldal a szélsőségbe húz, bezzeg a baloldal középre és a béke felé. Mindez 2002-ben. Kicsit hajlamosak vagyunk túllihegni a politikai kérdéseket. Ha nem tetszik a népnek a jelenlegi vezetés, majd szépen elmegy és leszavazza őket. És annyi.

Márton Hakapeszi 2016.03.21. 15:59:16

Látom nagy az egyetértés. Az internet mocskos kis hősei, kezdve ezzel a sixx-el. Hé haver, a stílus maga az ember!

Wilson11 2016.03.21. 16:00:42

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Nem, ha adócsalás lenne akkor elítélték volna.

De akkor miért nem probléma, ha az Orbánék közpénzből vásárolt ingatlanát Mészáros bérli fiktív célra, közpénzből, miközben végig Orbánék használják?

Ez sokkal durvább eset mint Gyurcsányé, nem? Mert ez valóban korrupció :)

Wilson11 2016.03.21. 16:01:23

@Márton Hakapeszi: Te most a korrupt kormánypártot véded egy független újságíróval szemben? Oké. Te vagy a valódi hős.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 16:01:35

@Wilson11:

Én egy dologtól félek nagyon..

Attól hogy visszatérnek a ballibek, és végérvenyesen elkúrják.

Hogy befejezik az ország rommá adósítását, amit elkezdtek, hogy a munkanélküliségi rátát újra megduplázzák majd, ahogy tették, hogy határontúli honfitársainkat újra megtagadják majd, hogy újra ellenzékieket vernek majd beazonosíthatatlan karhatalmisták, hogy bevezetik 140 bruttó felet az igazságos kétkulcsos adót, hogy megszüntetik a családi adókedvezményt, és hogy elárasztják migránsokkal az országot.

Nagyjából ezt program szinten hírdetik is, és be is vállalják.

És én ettől, mi tagadás, félek.

Pan Modry 2016.03.21. 16:02:30

@wharton:
A hoborges resze szerintem csak egy amolyan ugyancsak toleralhato reakcio volt abban a helyzetben, hogy amit a kozmedia es a TV2 csinal ott mar elore megadni a bizalmat es a joindulatot nehez. (Peldaul a hirhamisitok eseten nem letezik olyan komment amit tulzonak tartanek).
Viszont igazad van, host sem szabad csinalni belole, mert valoban nem az. Szerintem egy srac aki vegul logikusan dontott egy helyzetben, ennek kellene egyebkent a normalis cselekedetnek lennie, de sajnos olyan sokan vannak akik apropenzert lemennek kutyaba hogy egyesek szamara egy szimplan normalis, hetkoznapi dontes hostettnek tunhet.

Mindenesetre toled is koszi a normalis hangnemet, mert en is egyebkent tudok durvara valtani ha a masik felet szervilisnek tartom. (Teged nem tartalak annak)

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 16:05:38

@Wilson11:

Kérlek írd le a hírforrást ami azt állítja Orbán apja közpénzből vette az ingatlant !
Egy link elég lesz.
Vagy egy olyat ami azt állítja Mészáros azt közpénzből bérli!
Erre is egy linket.

Tényleg érdekel a sztori ...
Sci-fi rajongó vagyok.

Bewan 2016.03.21. 16:08:52

@wharton: Nem kell most oldalt választanod, hisz már rég választottál.

Ami pedig Szabó levelének kiposztolását illeti, nagyon aranyos, ahogy úgy próbálod beállítani az egészet, mintha ő csak egy ártatlan kis interjúmegkeresést küldött volna mondjuk a madarak vándorlásának témájában egy ornitológus magazin képviseletében, és nem a Fidesz propaganda TV-jének napok óta zajló, Juhász elleni lejáratókampányához gyűjtött volna anyagot. Előbbi esetben valóban semmi ok nem lenne kitenni a megkeresésről szóló levelet utóbbi esetben viszont pontosan ezt kellett tenni.

De látom csak nem akaródzik elfogadnod, a posztban egyértelműen leírt tényállást, miszerint Szabó NEM a levél nyilvánosságra hozása miatt mondott fel, hanem azért mert nem volt gyomra ahhoz a munkához, amit az általad támogatott párt propaganda TV-jénél ráerőltettek.

Mivel úgy látszik, elromlott a gördítősávod és nem bírsz felgörgetni, ezért bemásolom neked a fenti posztból a lényeget, hátha így sikerül elolvasnod és talán még felfognod is:

"Szabó Tibor információink szerint nem akart Juhász Péter karaktergyilkosságában részt venni, megvan a TV2-nél az a személy (Kunfalvi Nóra), aki ezt az ügyet, és még sok más hasonló, akár kormánymegrendelésnek is tekinthető témát visz, bár a pályafutását elnézve Kunfalvinak sok noszogatás nem kell az ellenzék baszlatásához. Szabó viszont nem akarta ezt csinálni, az értekezleten jelezte is, hogy kösz, de ne én, vigye aki elkezdte, viszont utasításba kapta, aminek nem tudott ellenszegülni, mert, gondolom, akkor még féltette az állását.

Aztán amikor kiborult a bili, és egyenlőségjelet tettek Szabó és Kunfalvi közé, akkor Szabónál betelt a pohár, felállt, és nem kért ebből. Informátorunk szerint Szabó akkor kérdőjelezte meg a Tények és az egész tendenciózus "hírszerkesztés" folyamát, amikor az itt látható videó riportszövegét úgy olvastatták fel vele, hogy semmi köze nem volt hozzá - az interjút Kunfalvi Nóra készítette, akinek a nevét viszont nem jelentette meg a TV2 sehol.

A Tények.hu stábjával együtt ő volt a hetedik, aki Kökény-Szalai Vivien érkezése és a TV2 hírműsorának propagandaműsorrá alakulása óta állt fel."

Külön felhívnám a figyelmed az utolsó bekezdésre!

További kellemes talpnyalást!

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 16:09:48

@Pan Modry:

Na ja..
Sajnos én is azt látom, hogy ez elkerülhetetlen...

Ahogy a dolgok állnak 2028-ban visszajönnek minden valószínűség szerint, ;)

kapusedző 2016.03.21. 16:11:00

Osztán ezt a Kunfalvi nevű szutykot még hogyhogy nem emelték ki vezérigazgató helyettesnek? Csak van benne annyi, hogy addig felszopja magát...

Atanos 2016.03.21. 16:13:49

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Még mindig nevetséges vagy a Gyurcsányozásoddal tudtad? :D Te még akkor is Gyurcsányozni fogsz, amikor már Ferike réges-régen nincs köztünk. :D

Pan Modry 2016.03.21. 16:14:08

@kapusedző:

szivesen felszopna o magat, csak eppen annyira rusnya hogy meg az o leszopasa meg ingyen sem kell senkinek.

Neki kb. ez a top, az ugyancsak rusnya Vivienke ertekeli hogy neha megnyalogatja a lapostetves nunijat, azert is kapta ezt a pozit.

Bewan 2016.03.21. 16:14:13

@wharton:

Ajánlom figyelmedbe:
444.hu/2016/03/21/egymas-utan-mondanak-fel-a-tenyek-riporterei

...ja tudom, a Fideszesek nem olvasnak 444-et, de ha esetleg mégis erőt veszel magadon

seventyfour 2016.03.21. 16:14:23

Mi lehet az árfolyam? Én havi tíz-Milláért (lefordíthatatlan szóvicc) bárkit kicsinálnék karakter-ügyileg, jobb, ha vigyáztok! :D

high up. 2016.03.21. 16:14:39

@medve97: "Nem lenne semmi baj Andy Vajnával és bandájával szvsz, még Szalai Viviennel sem, ha nem lenne ennyire izzadságszagú, átlátszó az egész. "

De, kurva nagy baj van azzal, hogy ez az ország ilyen genetikai sérültekkel van tele, ezekkel a minden aljasságra kapható mocsadékok magyarokkal. És ráadásul ezek nevelnek titeket napról-napra!

Mer teccik tudni, én úgyis el tudnám képzelni a médiát, hogy nem LEJÁRATÓ bérkurvák, meg lejáratásra bérelhető zebdzsigolók vannak, akik csak a bérhazudozást és bérferdítést ismerik, hanem TÉNYFELTÁRÓ médiákusok. Akik felfedezik, hogy Juhász egy Átlagmagyar életszínvonalon él, oszt ezt nem is tudja finanszírozni. Oszt erre kimennek oknyomozni, hogy mijafasztól nem tuggya az átlagember az átlag életszínvonalat finanszírozni.
Oszt meghallgatják, oszt megkeresztkérdezik, oszt az egészet levetítik tendenciózus hamisítás nélkül. Oszt nekem ez még érdekesebb is lenne, mint utána napokat agyalni, hogy volt-e olyan kötősző a riportban, amit nem hazudtak ezek a médiagecik.

Azért ezt a Vajna Bandit érdemes lenne elővenni, hogy vajon ő, a külföldről hazahozott "szak"tudását hasznosítja-e a cselédnépségének az uszítására? Mert akkor majd őt kell kérdezni az etikáról, meg úgy általában arrol, hogy külföldön ezt tanulta, ezt üzte? Vagy csak a magyaroknál élevezi ki a mocskos kis jellemét?
Azt azért ne feledjük, hogy Bandi is meg van vásárolva kaszinó ügyileg, életfogytiglani hálás cselédje lett a felcsúti gazdijának, akik kiemelte őt Magyarország oligarchájává és média népmüvelőjévé.

FOLYTASSUK!

kapusedző 2016.03.21. 16:16:05

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Te önkéntes hülye vagy, vagy fizetett? Mert az utóbbi csak-csak megbocsátható...

high up. 2016.03.21. 16:18:46

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Hatos fiesz troll, ismétlés a tudás annya:

kurvára mindegy, hogy kinek a nevén van a birtok, a kastély, a gyár meg svejci bankszámla. Hogy az Öreg Orbaneszku fater nevén, Nagy-Orbaneszku diktátor nevén, Elena Orbaneszku nevén vagy valamelyik féleszű Mérszaros gázszerelö, Flier disznópásztor vagy Tiborc stróman nevén. Meg hogy családi összefogással lettünk mágnások, meg hasonló mesék.

A szemed előtt játszották el a fidesz maffiózók el a Nagy Ugrásrt röpke 6 év alatt. Szerintem ez tényleg világrekorder mutatvány:

1. Kirámolták az államkasszát maguknak (egykulcsos szja, végtörlesztés)
2. Felfuttatták a család, stróman, párt eftárs cégeit a közbeszerzéssel meg az alkotmányos költségekkel
3. Az összegharácsolt pénzből megvették a luxus svejci oktatást, a luxus ingatlanokat, ráadásul már a Nyóccéves porontyoknak is, mert má leszakad a svejci bankszámla, annyi lóvé van rajta

4. (a legfideszesebb megoldás): Mivel a kormánybukás után kiapad a lopnivaló az államtól, a cégük forgalma 2 hét alatt évi 5 milliárdról kerek NULLA forintra fog visszamenni - ez nyilvánvaló. Így olyan dologba kell fektetni a szétlopott 100 milliókat, meg milliárdokat, amelyek minden időt túlélnek: emmeg a FÖLD. Rablókormányok jöhetnek, rablókormányok mehetnek, a cégeket mint üveggolyót egyik percről a másikra összetörhetik, oszt legfeljebb Kisbalázs annap nem alszik el.

De a földet (már) nem lehet elvenni, nem lehet tönkre tenni, nem kell hozzá állami csöcs illetve ami állami csöcs van, azt nem lehet szelektálni, hogy csak a fidesz tolvajóktól kell elvenni a támogatást.

Oszt így konvetálták a fidesz maffiózók a pár év alatt összelopott milliárdjaikat örökké tartó, örökre hasznot hozó befektetésekbe. Felvásárolták Fejér megyét, Csongrád megyét, meg a fél-Magyarországot. Oszt még csak zsidók se vóttak!

Ezek a tolvaj fideszesek, ha 20-asával szaporodnának, akkor se kell még a 28-ik generació ükükükükönokáiknak se kijönni a napra, hogy dógozzanak már egy percet.

Csak nektek kell a következő 1100 évben is húznotok az igát. Ezért szeretnek titeket a vezéreitek.

FOLYTASSUK!

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 16:20:20

@kapusedző:

Akinek más a véleménye, az hülye, vagy fizetett ?
És kik azok, akik megbocsáthatnak, kedves ?

Nem vagy te egy kicsit véleménydiktátor ?

kapusedző 2016.03.21. 16:20:46

@Pan Modry: Igazából a külleme nem érdekel, mindössze arra próbáltam rávilágítani, hogy ezzel a seggnyalási képességgel, ami neki van, még sokra viheti! :)
Jó, ehhez még jön egy pár fasz, amit szájba kell vennie mindenképpen, de az szerintem neki testhezálló feladat!
Ha Selmeczi Gabikának sikerült a Landoló kocsma pultja mögül felszopnia magát (szó szerint) a Fidesz vezérkarba, akkor ennek a reteknek is menni fog! :)

wharton 2016.03.21. 16:21:28

@Bewan: Mondogasd sokszor, akkor biztos valósággá válik :D (Fideszes, Fideszes, Fideszes, Fideszes, Fideszes, Fideszes, Fideszes) Most komolyan...
Amúgy meg, most tök komolyan kérdezem, milyen alapon mered megmondani, hogy én milyen pártra szavaztam? Vagy ez nálad így megy? Bocs, de akkor minek elegyedsz szóba egyáltalán emberekkel a neten? Hisz láthatóan eldöntötted, ki milyen kategória, a tények meg nem érdekelnek, legfeljebb, ha a TV2 Tények-éről van szó :D

Okés, és akkor most belinkelsz nekem egy hírt arról, hogy a 444 szerint sokan mondanak fel a TV2-nél? És? Mit szeretnél ezzel mondani?

2016.03.21. 16:23:20

Látom üresedés van, na akkor itt jelezném a TV2-nek, hogy én jó pénzért bárkire rászállok. Nem vagyok beszari, leszarok mindenkit.

kapusedző 2016.03.21. 16:24:56

@high up.: Komolyan kérdezem: szerinted ebből mit fog megérteni a címzett???

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 16:25:11

@high up.:

Kétségtelen...
10-20 Fideszes kurvára meggazdagodott.

A másik bagázs pedig pármillióért kipravitizált külföldre bagóért mindent külföldieknek.
Eladták bagóért az egész országot.
Nem beszélve a Gyurcsány, Kóka, Veres féle meggazdagodókról.

seventyfour 2016.03.21. 16:28:27

@Flexy Flex: csak utánam, az előbb jelentkeztem! Portfólióm: karaktergyilkosság, trollkodás, CÖF-statiszta, migráns-üldözés (a falom innen és túl).
Elfogadok Erzsébet utalványt és trafikot is.

Atanos 2016.03.21. 16:29:04

@wharton: Azért ne hasonlítgassuk már Szabó Tibor Simicska Lajoshoz. Az egyik valószínűleg csak pár hete/hónapja tolta a párt szekerét a másik viszont évekig. Plusz az egyik a pénz miatt ment a haverja ellen a másik meg gerincességből lépett ki. Most az, hogy tulajdonképen jött ez a nyilvánosság az csak egy löket volt. Simán el tudom képzelni, hogy előbb utóbb amúgy is elszakadt volna nála az a bizonyos cérna.

Muzsikok közt 2016.03.21. 16:29:45

Végre igazi hírek a tényekben

kószák egyike 2016.03.21. 16:32:44

@Alhazred: Kérlek ma már ne igyál többet!

Atanos 2016.03.21. 16:33:21

@apanna: Csak az olyan IQ hiányosak mint te nem képesek átlátni, hogy kihez is áll közel a TV2-t felvásárló Andy Vajna. :D Érdekes én már láttam olyan hírt az RTL-en az elmúlt pár évben ami szapulta az MSZP-t is többek közt, vagy legalább is negatív hírt közölt az egyik politikusáról. A TV2-ről nem ez jön le, amióta télapó megvette. :)

high up. 2016.03.21. 16:33:43

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

figyelj te 6-os számú hasznos hülye (tudod az, aki a végső összeomlásig kitart az életét elnyomorító diktátor mellett):

amikor jött a hír anno, hogy gyúrtcsány 80 milliós osztalékot vett fel, akkor az ember levegőt se kapott, hogy annyi pénz pedig nics is.

Aztán amikor ez a Mérszaros stróman 800 milliós osztalékot vett fel (miközben még 1 milliárd fotinról el is felejtkezett), akkor ti fodeszes birkelények megkaptátok a hivatalos papírt, hogy ti még a gyúrtcsány hívőknél is nagyobbra nőtt hasznos hülyék vagytok. Tízszeres mértékben!

FOLYTASSUK!

high up. 2016.03.21. 16:36:53

@kapusedző: "omolyan kérdezem: szerinted ebből mit fog megérteni a címzett???"

Megértette, hogy:

gyúrtcsány!

Ja, meg hogy Kóka!

Hábammeg, bőven az elvárások felett teljesített! Nem gondoltam vóna, hogy fideszéknél ennyire jó képességü trollok vannak alkalmazva!

FOLYTASSUK!

Muzsikok közt 2016.03.21. 16:37:01

Lefosom mi megy a tényekben, nem néztem régen se meg most se.

Anélkül is a fideszre szavazok, mert rendet csináltak!

Atanos 2016.03.21. 16:37:55

@apanna: Ja persze az Exim Bank nem az államé, télapó meg nem azért vette meg, hogy tolja a kormánypárt szekerét. ÁÁÁ dehogy is. :D Nem akarsz ilyen szöveggel elmenni egy stand up műsorba? Komolyan simán nevetnének rajtad. :D

pamut 2016.03.21. 16:38:39

@wharton:
"Nem, nem a munkahelye posztolta ki."
Na, örülök hogy felfogtad. Akkor mégis miért hozod összefüggésbe a posztolást a felmondással, pláne hogy MEG IS MONDTA hogy miért mondott fel? :D

"Ha azt hiszed, hogy egy ilyen botrány után bárki mellett is kiáll egy munkahely, akkor elég naiv vagy."
:DDDD
1. Amit most művel a TV2, azok alapján nem hogy kiálltak volna mellette, de még elő is léptették volna.
2. Kunfalvi "fideszes karaktergyilkos" Nóra PONTOSAN ugyanezt csinálta, sőt! Ő még sokkal jobban leégette magát, meg a TV2-t! És? Nyomát sem kátom hogy a TV2 akár csak elhatárolódna tőle... sőt látványosan mellé állnak.

Ismétlem: Szabó magától mondott fel és nem a FB miatt hanem mert nem akart patkánnyá válni! Fel bírod ezt fogni végre?

"azt nem fogom elhinni, hogy miután botrány lett belőle, hirtelen a lelkiismerete szólalt meg."
:DDDD
Ez egyre jobb :DD Nézd, én megértem hogy te magadból indulsz ki és ezért nem bírod elképzelni hogy mások tisztességesek, de ez téged és csak téged minősít, nem Szabót :)
És még tisztesség-szempont nélkül, teljesen praktikusan sem lehet igazad épp a Kunfalvis sztori is cáfol téged :))
Mondjuk nincs za a tisztességes ember aki ne mondana fel ebben a helyzetben, mint írtam én is ezt tettem volna a helyében, és garantálom hogy több millió magyar ember is ezt tette volna a helyében. Tudod nem mindenki romlott fideszes :) Még ha ezt nehéz is elfogadni egy fideszesnek, mert akkor el kéne ismernie hogy milliók különben nála, de erre képtelen szóval inkább akkor megpróbál mindenkit lehazudni a saját szintjére.

"Sehol nem mondtam, hogy bárkit is szabadon lehet mocskolni."
De, erre utaltál amikor azzal jöttél hogy Juhász közszereplő.

"Ha pedig mocskolódást akarsz, nézz bele, mit írtak Szabó Tiborról a hozzád hasonlók, amikor még nem jött meg a "lelkiismerete"."
Jogosan kapta az ívet, mocsok dolgot csinált.

Ha pedig mocskolódást akarsz, nézd meg a fidesz országos karaktergyilkos-gépezetét amint épp mocskolják Juhászt. Vagy éppen Pukilt, Vagy épp azt aki sorra kerül a gyilkos gépezettel szemben, mert Orbán megparancsolja hogy nyírják ki és ki is nyírják. Ja, hogy az téged nem zavar... :)

" Ne haragudjál már meg, de talán ne te mondd meg, hogy nekem mi fáj, meg mi nem"
Nem is ezt mondtam, hányszor fogd még elhazudni, kiforgatni mások szavait? :DD
Én kérdeztem. IDÉZEM:
"Ja és neked miért nem fáj hogy hazudoznak Juhászról, hogy már az egész fideszes médiabirodalom egy országos lejárató-hadjáratot folytat ellene? neked van kettős mércéd és még te oktatsz ki másokat?? :D"
Meg tudsz különböztetni egy kérdést egy állítástól? vagy nem is akarsz ezért hazudsz, forgatsz ki?

"Egy politikust igenis meg lehet kérdezni a vagyoni helyzetéről, ha Fideszes, ha nem."
Jé, hazudsz megint :))) Annyira meglepő... :)))
Hazudozásoddal ellentétben soha nem állítottam hogy nem lehet megkérdezni egy politikust erről, azt a hazug hírhamisítós-rágalmazós hadjáratot nem lehet viselni ellene amit most csinálnak a fideszesek.
Mindegy, úgyis el fogod hazudni megint amit írtam, nemigaz? ;)

"Igen, felmondott. Utólag. Azért az mégsem ugyanaz..."
Igen, jobb lett volna előtte. Na de jobb későn mint soha, részemről ezzel kiérdemelte a megbocsátást.

"Okés, most már sokadszorra írod le azt, hogy hazudozom. Most már elég lesz, befejezheted"
:DDDDD
Te mit képzelesz,m hogy hazudsz, én cáfolom, erre közlöd hogy fejezzem be? :DDD Talán HAGYD abba a hazudozást! Garantálok neked hogy az összes hazudozásodat cáfolni fogom, mégis mit képzelsz te hogy szabadon hazudgálhatsz? :D Nálad valami kibaszott nagy baj van ott a két füled között... ez a kommetned is tele volt hazudozással, alig győzöm cáfolni bazdmeg! De azért nyugi, ha kell, továbbra is cáfollak ha kell...
ja, amúgy mi lenne ha bocsánatot kérnél az eddigi hazudozásaidért? Tudod, tisztességes emberek így szokták.

(nincs vége, helyhiány miatt folytatás a következő kommentben)

pamut 2016.03.21. 16:39:34

@wharton:
(előző komment folytatása)

"A véleményemet fogalmaztam meg, ahogy te is."
Nem, hanem hazudtál. Zsinórban. És már nem csak Szabó felmondási indokát forgattad ki, hazudtad el, de újabban már az én szavaimat is elhazudtad.

"(apropó, mintha az előbb problémád lett volna a patkányozással, de gondolom, akkor neked szabad)"
Idézd már kérek hol írtam ilyet? Vagy megint hazudsz? Igen: MEGINT hazudsz.

"ha nem akart volna "fideszpatkány" lenni és annyira felfordult volna a gyomra a média gusztustalanságától, akkor bele sem ment volna a játékba."
Sok ember csak késve szembesül azzal mit tett, amikor már látja, tapasztalja a következményeket. Illetve sok ember próbál kompromisszumot kötni, saját magával, saját lelkiismeretével is, próbál aztán látja hogy nem megy, vagy látja hogy messzebb kell elmennie mint amit még elviselne. Az hogy te nem vagy képes jót feltételezni másról, látod ez ismét téged minősít.

"Igen, a gyengébbe. Legközelebb nem alkalmazottak privát telefonszámát kellene kiposztolgatni, hanem politikusokét. Könnyű egy lótifutit kikezdeni a médiában. Ha nem érted, akkor sajnállak."
Te nem értesz itt valamit, de kurvára nem :) vagy inkább csak nem akarod érteni... Egy országos televízió egyik munkatársáról beszélünk. ha egy TV bosszút akar állni valakin, óriási eszközei vannak, mind jogi vonalon, mint azzal hogy a tv-jében szétgyaláznak bárkit. Nem a gyengébb a TV2 hanem az erősebb, méghozzá a sokkal-sokkal-sokkal erősebb.
Érdekes, arra valahogy "lefelejtettél" reagálni hogy olyankor hol van a gyengébbekkel szembeni sajnálatod, amikor Orbán médiabirodalma koncol fel embereket?

Nem sül ki a szemed a kettős mércédtől?

"Sehol nem írtam, hogy politikus. Ismételten: értő olvasás."
EZT ÍRTAD:
"Hiszen milyen kényelmes kis politikai tőkét lehet kovácsolni ebből, ahogy a példa is mutatja."
Nem tudod értőn elolvasni a SAJÁT állításod? :D

"Jah, mert te azt mondod."
Nem, hanem azért mert ezt bizonyítja minden sorod.

"De akkor, ha jól értem, szerinted mindenki vagy Fideszes vagy ellenzéki?"
Rosszul érted, és direkt érted rosszul, de te tudod ezt legjobban kedves :)

"még szerencse, hogy te totálisan nem vagy egyoldalúan ellenzéki..."
Amíg a hazaáruló aljas fideszmaffia hatalmon van, addig bizony totálisan antifideszes vagyok és leszek, méghozzá büszkén vállalom, ugyanis én hű maradok a hazámhoz és a tisztességemhez.

"Nem vagyok."
Aha, és hazudni sem szoktál, ugye? :))

Pan Modry 2016.03.21. 16:40:31

@kapusedző:

A Gabika soha nem volt egy szepseg, de sztem a legtobb embert mielott fideszes lesz evtizedekig frusztraltsag gyotri, es egy ilyen lelkiallapotban nehany uveg tablettas bor utan a Gabikanak lehetett eselye.

Viszont az a Kunfalvi az az eredendoen ronda no, az a fajta gusztustalan akarmi hogyha kezed kellene fognod vele igaz megtenned, de ugy erezned magad mintha valami igazan gusztustalan dolgot fognal meg es utana napokig a rosszullet gyotorne. Szerintem a hagyomanyos ertelemben vett szereposztoi divanyra o eselytelen, ilyen szempontbol marad neki Vivienke lapostetves nunija.

pamut 2016.03.21. 16:41:16

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Amit idéztél abban nincs szó sikkasztásról. Tehát hazudtál.

pamut 2016.03.21. 16:44:47

@Muad\\\'Dib:
"nem erkölcsi, hanem jogi szempontból"
Van egy hírem, bár a jogot is nagyon fontosan tartom, az erkölcsöt még fontosabbnak. Én erkölcsi alapon írok (kivéve ha külön jelezem hogy jogi az érvelésem), és az alapján ugyanazt mondom amit eddig. Ha jogi vitát akarsz keress mást, nekem ez abszolút erkölcsi kérdés. És sajnálom hogy neked nem az országos karaktergyilkosság a gondod, hanem az egyik bugris teljesen mellékes és önmagában is jelentéktelen ügye...

2016.03.21. 16:45:24

@Lurian: "k. Valami olyasmit nyilatkozott, hogy ő többet a büdös életben nem akar újságíró lenni - vagy valami ilyesmit."

Ez nekem is feltűnt és ettől is valahol nevetnem kell rajta. Első haragban az ember nem csak nem mondja ki mit gondol, de a gondolatot is elveti, mert tudja, hogy később teljesen értéktelen lesz (szakitás után soha többet nem leszek szerelmes), mert rohadtul naiv/gyerekes.

Én sem török pálcát felette, sok sikert a további életéhez, de a tettei magukért beszélnek. Mindig van egy indok amiért megérte "kollaborálni", csak az engem nem érdekel nagyon, mert megtette, amit. De mégegyszer: nem irom le, sok sikert a további életéhez. Csak ne legyen már ez a gerinces szent se belőle.

pamut 2016.03.21. 16:47:13

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Te vagy a véleménydiktátor aki mindenkinek nekirontasz aki szerint aljas dolog a rágalmazós-hírhamisítós karaktergyilkosság. Mondjuk ezért fizetnek téged...

Apropó, a fideszes véleménydiktatúráról mi a véleményed? Hogy másnak nem is lehet véleménye csak a fidesznek és ami nem fideszes azt elhallgatják, vagy éppen nekirontanak mint ahogy te is?

pamut 2016.03.21. 16:50:32

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

"10-20 Fideszes kurvára meggazdagodott. "

:DDDDDDDDDD

Ja, komplett iparágakat nyúltatok le, trafikok, földek, EU-támogatások, média, reklámpiac, energetikai piac, ingatlanpanaám egymás hegyén hátán, letelepedési kiárusítás 75 milliárdos biznisz, jegybank alapítványok 250 milliárd, Questor milliárdok, ja bazdmeg 10-20, pontosabban 10-20 EZER fideszes lopta magát dagadtra, és napról napra csak fokozzátok a magyarok kifosztását ti hazaáruló tolvajok.

wharton 2016.03.21. 16:56:32

@Bewan:
Köszönöm, hogy választottál helyettem :) Én is választhatok neked?

Eléggé mellette vagy a témának. Sehol nem mondtam, hogy a TV2 eljárása tisztességes lenne. Inkább te és a társaid akarják éppen a magasba emelni ezt a srácot, hogy hirtelen lelkiismereti felindulásból maga mögött hagyta a szemét és hazug jobboldali médiát. Holott pont azt próbálom magyarázni, hogy pár órával ezelőtt még maga volt az ördög, aki fondorlattal próbálta ennek a szegény tisztességes Juhász embernek rontani a makulátlan hírnevét. De abban a pillanatban, hogy átállt, mindenki hirtelen teljes mellszélességgel kiállt mellette és ő lett a tisztességes és gerinces ember mintapéldánya. Holott ne haragudjál már, de ha valaki belement egy olyan játékba, hogy behúznak a csőbe valakit, az tök mindegy, hogy később kiugrott-e vagy sem, nem lehet annyira tisztességes, tök mindegy, melyik oldalt hagyta ott. Ha tényleg megunta a dolgot és azért állt fel, mert erkölcsi problémája akadt, akkor hajrá, csak így tovább a jó út felé. Kívánom neki, hogy a jövőben válasszon ügyesebben állást. De ezt ne te meg ne én döntsem már el, hanem meglátjuk, hogy mit tesz. Ugyan neked mondhatom, hisz láthatóan mélyre merültél az ellenzéki elvakultságban (gondolom nem probléma, ha eldöntöm helyetted), de tudod, attól még nem lesz valaki automatikusan tisztességes ember, hogy átáll a másik oldalra (ami mondjuk neked szimpatikusabb).

Köszi, hogy bemásoltad, kedves tőled. Namost, tanítok neked valamit, mert szerintem még fiatal lehetsz. Legyél kritikus mindennel. Van egy ember, aki simán benne volt abban, hogy egy e-maillel interjúra hív valakit, amit majd nem tisztességesen megvágnak (hisz volt rá példa). Ha egy ilyen ember utána kijelenti, hogy neki nem fogadja be a gyomra egy politikus "karaktergyilkosságát" és megundorodott a média mocskától, akkor kezdj el gyanakodni. Lehet, hogy benne volt a pakliban a kilépése, de csak arra alapozni, amit ő mondott saját magáról egy kicsit vicces. Nem lehet sok tapasztalatod az emberekkel kapcsolatban. Ne faragj hőst valakiből, akiről nem tudod pontosan, hogy valójában mit is gondol. Te sem voltál ott és én sem. Az, hogy te egy az egyben benyalod azt amit egy olyan ember mond saját magáról, aki tegnap még itt állt, ma meg máshol, a te saját privát véleményed. Megteheted, hidd el, nem fog zavarni. De amúgy meg lehet, hogy holnaptól a keblére öleli az RTL Klub vagy az Index. Akkor minden rendben lesz? Az úgy már jó? Használd egy kicsit a fejed és próbáld középre fordítani, mert most erősen egyoldalúan nézed a dolgokat (jó-jó, tudom, én is, Fideszes, Fideszes, Fideszes, Fideszes, Fideszes, na, leírtam helyetted is, próbálj túllépni rajta). Ha valaki tisztességtelen, oldaltól függetlenül az. Megpróbálom még jobban leegyszerűsíteni:
Tisztességes dolog úgy megvágni egy interjút, hogy valakit rossz színben tüntessen fel? --> nem
Tisztességes dolog egy magán levélben megadott magán telefonszámot kiposztolni egy nyilvános oldalra? --> nem
Tisztességes dolog azzal a céllal interjúra hívni valakit, hogy utána (lásd 1-es pont) úgy vágják meg, hogy rossz színben tüntessék fel? --> nem
Hihető-e, hogy valakinek hirtelen megszólalt a lelkiismerete a fentiek egy szakmai hiba miatti kitudódása miatt? --> nem
Lehetséges, hogy mégis így volt? --> lehetséges
Mi alapján döntsük el? --> mindenki azt gondol, amit akar
Hőssé kell avatni az így kiugrott embert? --> nem, hőssé a Dugonics Titusz féléket szokták avatni, nem azokat, akiknek későn szólal meg a lelkiismeretük

Nem tudom jobban leegyszerűsíteni, bocsi. Próbáld meg feldolgozni. Neked is szép napot!

wharton 2016.03.21. 16:59:08

@pamut:
Ne haragudj, de te bolond vagy :) Vedd be a gyógyszered.

2016.03.21. 17:00:09

Egyébként ez a Szabó egy akkora Béna Dzsó volt, hogy majdnem megsajnáltam. Az ilyen jobb is ha kerüli a médiát, mert megeszik reggelire. Oda olyan emberek valók, mint pl. én, nincs lelkiismeretem, szarok mindenre, viszont nagyon jól tudok szopatni.
Én adtam volna a Torzsa szájának az biztos. Miután kibaszta a profilomat, azonnal privátra állítottam volna a profilomat, de csak állítottam volna, mert már most is az. Majd szépen leböngésztem volna Torzsa képét a netről, képszerkesztővel travivá sminkeltem volna, majd szépen felbasztam volna a profilképem helyett. Tá-dá, táttáráá-dá!

Titimataifaaaro 2016.03.21. 17:01:24

@pamut: "az erkölcsöt még fontosabbnak"

:D Ezért a slusszpoénért érdemes volt végigolvasnom a kommentfolyamot.

pamut 2016.03.21. 17:01:31

@wharton:

Teljesen felsültél, leégetted magad a folyamatosa hazudozásaiddal, amiket mind lelepleztem (nem volt nehéz) és most szépen menekülőre fogod.
Őszintén? Biztos voltam benne hogy ez lesz a vége, láttam én már ilyet mint te... oké, mondjuk te még az átlagnál is hazugabb vagy.

pamut 2016.03.21. 17:03:07

@Titimataifaaaro:
Örülök hogy így tetszik, amúgy nem poén volt, teljesen komoly :)

kapusedző 2016.03.21. 17:05:26

@Muzsikok közt: És még a migráncsokat is kiebrudalták! Nőtt a foglalkoztatottság! A 2015-ös GDP meg a 2008-as szintet sem érte el!
MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESÍT!

wharton 2016.03.21. 17:12:11

@pamut: Fúúú, szerintem menj el tényfeltáró riporternek, mert annyira jó vagy :)

Nézd, az a helyzet, hogy egy ideje körbe-körbe rohangálunk. Folyamatosan ugyanazt ismételgeted, és nem érdekel a válasz. Most vagy tényleg bolond vagy, vagy csak nagyon fiatal. De az nem vitakultúra, hogy "de te hazudsz és én tökre rájöttem, mert hazudsz és akkor is úgy van, ahogy én mondtam, mert te hazudsz". Tudod, mit? Oké, én hazudok, te meg egy szegény megvezetett butuska vagy, és még ötleteid meg érveid sincsenek. Ráadásul valószínűleg funkcionális analfabéta is, hisz láthatóan el tudod egymás mögött olvasni a szavakat, de nem megy át az értelme. Írd még le egy párszor, hogy hazudok, meg mondj el mindennek, ahogy eddig is tetted. Ez a te vitakultúrád, meg azoké is, akik gondolatait képviseled, de ez számomra nem színvonal, és rád nézve is inkább szánalmas. Van hová fejlődnöd, én csak sok szerencsét kívánok hozzá (tudom, hazudok, hazudok, mert én hazudok a legjobban, és a többi és a többi). Szánalmas vagy...

wharton 2016.03.21. 17:20:02

@Atanos:
Bocs, hol hasonlítgattam Simicska Lajoshoz? o_O
Kimondtad a kulcsszót , barátom: valószínűleg. Pontosan erről van szó. Hogy nem tudjuk. Lehet, hogy hetek óta érlelődött benne, hogy ki akart lépni és ez adta meg a végső löketet. Vagy nem. Gondolom, neked az a véleményed, hogy igen. Semmi gond, gondold azt. Nekem meg az a véleményem, hogy ha valaki ennyire undorodik a rendszertől, nem megy bele a játékba. Így csak azt tudom gondolni, hogy elbaltázta a "nemes" feladatot és ennek az a következménye, hogy felmond/felmondatták. Ezt már könnyű úgy beállítani, hogy hirtelen megszólalt a lelkiismerete. De mivel egyikünknek sincs konkrét információ a kezében, ezért mindkettőnk véleménye csak feltételezés. Itt meg egymás torkának megyünk miatta, pedig nem kéne :)

pamut 2016.03.21. 17:24:12

@wharton:

Nézd, az a helyzet, hogy krónikus hazugságkényszerben szenvedsz. Ráadásul, olyan bénán hazudsz, hogy csak az nem látja aki direkt becsukja a szemét jó erősen, és még el is fordul hogy biztosan ne lássa.

Fokozandó a szégyened, képtelen vagy nem hogy bocsánatot kérni, de még szembesülni is a hazugságaiddal, amiket egyenként, részletesen és konkrétan lebuktattam és a cáfoltam. Eddig is gyáva voltál szemebesülni ezzel, ezután is gyáva leszel.

Pár példa a (béna, szar) hazugságaidra:

1. "Ha azt hiszed, hogy egy ilyen botrány után bárki mellett is kiáll egy munkahely, akkor elég naiv vagy."
Kunfalvi Nóra karaktergyilkos mellett kiállt és kiáll most is a TV2.
És amúgy évek óta kiáll a tagjai mellett az egész fideszes hazgságbirodalom.
Oké, ez nem is annyira hazugság volt, hanem inkább röhejes butaság...

2. "Sehol nem mondtam, hogy bárkit is szabadon lehet mocskolni."
De mondtad. Idézlek:
"Nos, először is, Juhász Péter egy közszereplő. Aki politikusnak megy, számítson arra, hogy néha célpont lesz."

3. "Ne haragudjál már meg, de talán ne te mondd meg, hogy nekem mi fáj, meg mi nem"
Nem mondtam ilyet, hazudtál.

4. "Egy politikust igenis meg lehet kérdezni a vagyoni helyzetéről, ha Fideszes, ha nem."
Szemben a hamis sugalmazással, soha sehol nem írtam hogy nem lehet, a rágalmazásra írtam hogy nem lehet.

5. "apropó, mintha az előbb problémád lett volna a patkányozással, de gondolom, akkor neked szabad"
Nem írtam ilyet, hazudtál. Kértelek idézd hol írtam, természetesen nem válaszoltál erre sem. naná, hisz nem tudsz, mivel hazudtál.

Volt még pár hazugságod, kérsz még?

wharton 2016.03.21. 17:27:40

Szerintem ha így haladsz, még politikus is lehet belőled. Vagy hazudok? ;)

pamut 2016.03.21. 17:29:18

@wharton:
Hogy megmondtam előre a hazugságaidról: "Eddig is gyáva voltál szemebesülni ezzel, ezután is gyáva leszel."
:)

Atanos 2016.03.21. 17:31:56

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: De azért érzed, hogy valahogy mégse sittelte le a FIDESZ Gyurcsányt. Kíváncsi lennék rá mi a magyarázatod erre. :) Mert szerintem nyugodtan kijárt volna neki a börtön, ha a véleményemre vagy kíváncsi, sőt ha érdekel azt is elárulom neked, hogy szerintem egyszerűen nem is akarták lesittelni ennyi. Az nekem édes kevés, hogy Hagyó meg 1-2 kisebb ember, mint Hunvald sitten ül-e vagy sem. Komolyan kíváncsi vagyok szerinted Gy. F. miért nem ül sitten még.

pamut 2016.03.21. 17:32:46

Kis vidámság :)

"Gyorsan meglépett Orbán, amikor a birtokáról akarták kérdezni – videó"
hvg.hu/itthon/20160321_gyorsan_meglepett_orban_amikor_a_birtokarol_akartak_kerdezni

wharton 2016.03.21. 17:32:48

Nézd, ha nem személyeskednél állandóan, lehetett volna folytatni a beszélgetést, de az a helyzet, hogy unalmas vagy. Bemásoltál szövegrészleteket és odaírtad, hogy hazugság. *taps-taps* Mire is kéne reagálnom? Tök mindegy, mit mondok, csak annyit fogsz írni, hogy "hazudsz, mert itt is hazudsz, ahogy az előbb is megmondtam, hogy hazudsz és ez így van, mert épp itt írom".
No mindegy, előre legalább a 8 általánosért, kisfiam, mert most már egészen biztos, hogy maximum 14 lehetsz, de valószínű, hogy még annyi se :D

Atanos 2016.03.21. 17:35:55

@wharton: Részleges amnézia? :D Te emlegetted, hogy anno Simicska is kiszolgálta a jobb oldalt aztán, amint leg*cizte Viktort mindjárt hőssé lett emelve, mint ahogyan most Szabó. :D Sebaj azért vagyok itt, hogy emlékeztesselek arra, amit írtál korábban ha neked nem az emlékezés. :D

Egyébként igen megtörténhet az is, hogy kirúgták csak éppenséggel kicsikét nehezen hihető a dolog. :) Ez max úgy működhet, hogy Szabó közölte többet nem akar ilyet csinálni ne kérjék erre, majd közölték vele, akkor lehet menni bye bye. :)

wharton 2016.03.21. 17:37:44

@Atanos: Meg tudod mutatni, hol írtam ezt? Csak mert a mai napon egyszer írtam le Simicska nevét, amikor az imént kérdeztem (illetve most). Szerintem nem engem keresel...

wharton 2016.03.21. 17:39:55

@Atanos:
Szerintem őt keresed, nem engem :)

Celtic
2016.03.21. 14:08:25
@Egri János, kvíznagymester: Es szinten plusz egy.
Olyan erzesem van ettol a komment-folyamtol, mint amikor Simicskat avattak hosse (elfeljtve az utobbi husz evet), mert Orbant gecinek nevezte.

Ez a srac sem hiszem, hogy pont most jott ra, hat hol is dolgozik valoja

pamut 2016.03.21. 17:40:41

@wharton:
Nem csak odaírtam hogy hazugság, hanem meg is írtam miért az, azaz cáfoltam is.

Kaptál 5 db példát a hazugságaidra, meg tudod akár csak az egyiket is cáfolni?

Atanos 2016.03.21. 18:15:13

@wharton: Ó pardon na látod ezt elnéztem. Akkor elnézést.

Gabor Jeges 2016.03.21. 18:26:23

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Ha lop, akkor akármi mást is csinál, nem szavazok rá. Nem érdemli meg, mert nem jobb, mint a másik. Ostoba, aki elnézi a lopást és jobbnak tarja az egyik tolvajt a másiknál. Nincs mentség neki sem.

Muad\\\'Dib 2016.03.21. 18:45:01

@pamut:
"...És sajnálom hogy neked nem az országos karaktergyilkosság a gondod, hanem az egyik bugris teljesen mellékes és önmagában is jelentéktelen ügye"
De, nekem a karaktergyilkosság is gondom. Viszont az is gondom, hogy Magyarországon a jogok csak addig érvényesek az emberek szemében - igen ezek szerint a tiedben is - amíg azokra vonatkoznak, akik szimpatikusak. Utána már nem is olyan lényegesek.
És tudod mi ezzel a legnagyobb gondom? Hogy ez maga a fityeszes kormányzás. Bizony, amit itt előadtál az maga a jelenlegi kormányzati gondolkodás. Amikor szimpátia alapján osztogatom a kegyeket, ki az aki megérdemli a jogbiztonságot, és ki az aki nem. Én pedig nagyon szeretnék ettől a rendszertől megszabadulni. Márpedig, ha olyanok lesznek az alternatíva, akik majd "erkölcsi" alapon osztogatják a büntetéseket, jogi alap helyett, akkor soha nem fogunk megszabadulni a Viktor féle országtól. Mert erkölcsi alapon el lehet ítélni valakit társadalmilag, de JOGSÉRTÉST elkövetni semmiképpen nem célszerű egy normális országban.

Eldoron 2016.03.21. 19:04:25

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: "a diákok és tanárok tüntettek ellene hónapokig,"
Ezt is valamelyik álmodban láttad miközben bilibe lógott a kezed?

pamut 2016.03.21. 19:04:51

@Muad\\\'Dib:
" Viszont az is gondom, hogy Magyarországon a jogok csak addig érvényesek az emberek szemében - igen ezek szerint a tiedben is - amíg azokra vonatkoznak, akik szimpatikusak."

Nagyot tévedsz, nem szimpátia alapján írtam, hanem az alapján amit művelt. Ez sokkal több mint anitpátia, egy ember meghurcolásában, politikai-közéleti lekaszabolásában vett részt. Aktívan, kezdeményezően, egy országos kampány keretében. Ez az én erkölcsöm mércéje szerint: bűn. Nem is kicsi. Attól hogy valaki antipatikus még nem tartom bűnösnek, és épp úgy kiállok a legapróbb részletekig az emberi jogai és mind más joga mellett mint azok kapcsán akik szimpatikusak. Aki viszont bűnös, annál azért nem fogok apróságokon fennakadni, sőt: ezt akár fel lehet fogni a jogos büntetése részeként.

Gondolom ezek után azon csúnya dolgokra nem is kell reagálnom amit a kommented 2. felében írtál, mivel a kiinduló koncepciódra épült, ami pedig erősen téves volt.

Még valami: én szerintem a jognak az erkölcsre kell(ene) alapulnia, szerintem ez magától értetődő. A karaktergyilkosságot is egyszerűen jogilag is bűnné kéne nyilvánítani. Nem az én hibám hogy itt joghiány van, illetve hol meg nincs ott a bizonyítás lehetetlen. A jog gyengeségei nem adnak okot arra hogy feladjam az erkölcseimet.

Utószó: GARANTÁLOM neked hogy minden ami vagyok, egész életem, habitusom, értékrendszerem, elveim, gondolkodásom, tisztességem, hazaszeretetem: ezek mind-mind tökéletes ellentétei a fideszes förtelemnek. Lehet próbálkozni engem bármilyen kis részletben is fideszeshez hasonlítani, de ennél reménytelenebb és kudarcra ítéltettebb próbálkozást még elképzelni sem tudok.

Lady Scarlett 2016.03.21. 19:16:41

Nem irigylem szegeny sracot. Jakupcsek mar megmondta, minden teve elojeles. Ha kiadjak, hogy melyik segget kell nyalni, akkor rosszul jar az aki nemet mond, vagy alkudozni probal. Igy viszont mi ertelme van az egesznek?

Muad\\\'Dib 2016.03.21. 19:17:37

@pamut:
Még mindig fordítva ülsz a lovon. Nagyon is fontos ebben az ügyben minden apróság. Ugyanis PONT olyan személyek érintettek, akik folyamatosan azt hangoztatták/hangoztatják, hogy a fityesz lejáratja a jogállamot - igazuk is van - és ez ellen tenni kell. A minimum elvárás velük szemben, hogy ezt a jogállamiságot ők magától értetődőnek tekintsék. Óriási baj, ha vélt, vagy jogos felháborodásukban tesznek erre. Márpedig személyes üzenetet nagy nyilvánossággal megosztani - benne privát elérhetőséggel - meglehetősen ordenáré dolog. Meg lehetett volna tenni (sőt meg is kellett tenni), hogy enélkül nyilvánosságra hozza az ügyet. De az borzalmasan aggasztó, ha olyanok akarják visszavezetni az országot a normális útra, akik maguk is s*arnak bele az alapokba.

pamut 2016.03.21. 19:29:09

@Muad\\\'Dib: Nem ülök én fordítva, csak te nem akarod beemelni a gondolkodásodba azt amit leírtam: itt egy gyakorlatilag joghézag van, és attól még hogy joghézag van, én nem fogom feladni az erkölcsim. Aki bűnt követett el: bűnhődjön. Ennyi. Ha ennek egyik eleme az, hogy egyébként egy nevetségesen apró ügy, a telefonszáma kikerülése probléma neki, akkor legyen ez a büntetés egy piciny része.

Jogállamhívő vagyok, joguralom hívő vagyok, nincs ezzel probléma és nem is mond ellent az álláspontomnak, ugyanis bármennyire is jogállam-hívő vagyok, akkor is látni kell hogy a jogrendszer nem tökéletes, vannak rajta hibák, rések. Ez pont egy ilyen eset, ezért nem tudom elfogadni a jogra hivatkozást, az erkölcs magasabb rendű. Nem fogok egy joghézagot védeni általában a jogra hivatkozva, azért a józan észt használjuk már.

És még egy fontos dolog: ha nem lenne egyértelmű Szabó bűne, akkor én is a kivárás mellett volnék, de hát ez egyértelmű, saját Fb profiljából írt, nem is tagadja. Itt tehát arra hivatkozni hogy nem tuti jogos, hanem talán "vélt" a felháborodás alapja, nem lehet, mert ez esetben ezen túl vagyunk, ez itt biztos.

Ami a "személyes" üzenetet illeti, ez - erkölcsi értelemben - egy bűncselekmény része és első lépése volt. Méghozzá abszolút a nyilvánosság előtt elkövetni akart nagyobb bűncselekmény első lépése. Sokszor fordul elő hogy a valóságban két vagy akár több jogi vagy erkölcsi szempont ellentmondásba kerül egymással. Ilyenkor súlyozni, mérlegelni kell, melyik a fontosabb, a nagyobb. Ez esetben korántsem akkor probléma a telszám kikerülése, vagy a magát az erkölcsi bűnt megtestesítő magánlevél kikerülése annak fényében, ahhoz képest hogy mit csinált ő és mire készült. Sőt, jó dolog, a bűnhődés része.

Éhes ló 2016.03.21. 19:32:41

Lehet örömködni, hogy a ballibbant karaktergyilkolászás ismét eredményes volt, de nem szabad ezt a perverz örömöt senkinek elfelejteni, amikor majd a ballibbant médiapatkányok orra vére frecseg.

Masni 2016.03.21. 19:46:47

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Miért nem perelte be őket a kormány? Simán elszámoltathatták volna őket (ígérték is). Én nagyon örültem volna nekik, mert hiába vagyok baloldali, kurvára utáltam, hogy miattunk a baloldaliság lejáratódik.

vajdasagi 2016.03.21. 20:02:01

@wharton: Azt írod: "Képzeld, állampolgárként pont ugyanannyira érdekel Orbán és haverjainak a pénzszerzése, mint egy ilyen Juhász féle nagy ellenzékié. Döbbenet, mi? "

Valóban döbbenet. Sokkal jobban kéne hogy érdekeljen a kormányon lévők pénze, mert:

1. ott EGYMILLIÓSZOR nagyobb összegekről beszélünk. Tudod regyáltalán
ennek a számnak az értelmát? Vagy a kormányoldal olyan elképesztő pénzeket
lop, hogy azt mer fel sem fogod?

2. A Juhász a videójában teljesen megnyugtatóan tisztázta a pénzeit.
Gyanítom, azt meg se nézted, mert neked jobb, ha erről nem tudsz.

Mindig is a kormányoldalt kell jobban ellenőrizni. Ha bárki is esz az. Mert nemsokára váltás lesz. Hiszen EZEK LOPNAK!

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.03.21. 20:35:52

@Éhes ló:

Látom négylábú állat, letetted a pálinkás vödröt egy percre, hogy beírd a magasreptű náci gondolataidat. Na húzzál tovább vedelni, azzal nem ártasz annyit a társadalomnak mint amikor benyerítesz valamit.

Barkalot 2016.03.21. 21:00:17

Nincs mese. Orbánt és csürhéjét meg kell buktatnunk még 2018 ELŐTT!

Lurian 2016.03.21. 21:14:40

@Egri János, kvíznagymester: Én asszem szívesen elbeszélgetnék vele. Csak úgy, mindenféléről. Érdekelne az egész sztori, és nem csak az, amit a közvélemény kikanyarít belőle. De én is egyetértek veled, és kívánom neki, hogy ha eddig valami nem is volt rendben, most már legyen.

Trackers 2016.03.21. 21:36:09

@Egri János, kvíznagymester:

Azért valahol röhejes, hogy emberek megbocsáthatatlan botlásról regélnek, valamiféle magasztos erkölcsökről, miközben szemrebbenés nélkül leszavaznak a Gyurcsányra vagy éppen az Orbánra, a Fideszre avagy az MSZP-re.

Aki nyitva tartja a szemét, az pontosan tudja, hogy nincs független média ma Magyarországon.
Nincs pártatlan ember sem.
Van olyan aki mindekettőt gyűlöli, de az is az egyiket a ballibeket, vagy a jobboldaliakat egy kicsit jobban.

Ezen emberhalmazból valaki újságíró lesz, rendszerint az elkötelezettségének véleményének megfelelő orgánumnál.
És ezek közül vannak akik önként mennek a frontra, vannak akiket megkérnek rá, és nem bírják.

Ennyi a sztori.

A magukat pártatlannak tartó, elfogulatlan politikai bloggerektől, vagy közíróktól rendszerint a röhögő görcs kap el.

2016.03.21. 22:02:10

@Éhes ló: na, itt a másik állat. Habony így tanítja? Csubakka védelem? Karaktergyilkolász a fidesz, egy emberének nem veszi be a gyomra, feláll, erre jössz te, és megfordítod....kretén tehén vagy, nem ló.

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 22:11:17

@apanna: "Nem a Fidesz vette meg a tv 2- őt."

Te most egyenesen a Marsról jöttél? Andivajna vette meg, és nem a saját faszával veri a csalánt, mert a mi pénzünket adta neki a fidesz hozzá. Tájékozódjál már egy kicsit!

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.21. 22:59:15

@Éhes ló: hú "elvtárs" látom, így már szerintetek nagyon rossz dolog a karaktergyilkosság ha visszafelé sül el felétek. Persze ha sikerült volna, ahogy szeretnétek, semmi gond nem lenne vele.

@atpijkamo113: egyértelmű, hogy ő is "elvtárs" és azt hiszi, ha mindent tagad, akkor nem lesz nyilvánvaló, vagy csak minden tagadása a parancs.

wharton 2016.03.21. 22:59:18

@vajdasagi:
Most komolyan abba kötöttél bele, hogy nem elég, ha mindkét oldal érdekel, hanem érdekeljen jobban a kormányoldal? Öööö... jó. Ami téged boldoggá tesz, kérlek. Mostantól majd sokkal jobban fog érdekelni. Egymilliószor jobban elég lesz?

Tudsz egy linket adni, hogy hogyan is jött ki a kormányoldal EGYMILLIÓSZOR nagyobb pénze, mint az ellenzéké? Milyen pénzt viszonyítottál mihez? Amúgy hol húzzuk meg a határt? Kis tételek ne érdekeljenek? 100 millió mondjuk már smafu? Amúgy meg nyilván nem értem az egy milliós szorzót. A százezer még úgy ahogy megvan, de az egy millió már nem megy. Hány nulla is az? :) Kár volt elvinned személyeskedés irányába a dolgot...

wharton 2016.03.21. 23:02:17

@Atanos: Nem gond. De legközelebb légyszi, nézz rá a részletekre, mielőtt "részleges amnéziával" gúnyolódsz, mert most ez így eléggé visszafelé sült el.

vajdasagi 2016.03.21. 23:51:21

@wharton: Igen, komolyan abba kötöttem bele.

Ha a kormány 250 milliárdot próbál közpénzből titkosítani, ha Orbán és kedvenc gázszerelője milliárdosok lettek, ha Andy Vajna 50 milliárdot kap hitelbe, hogy abból kormányközeli TV2-t csináljon, ha Rogán 50 milliárdnyi közvagyont lop el az V. kerületi ingatlanokból - ezek HAT nagyságrenddel nagyobb tételek, mint Juhász Péter pénzei.

Meg hát Juhász Péter a pénzeit nem az én adómból kapja.

Nyugodj bele: EZEK LOPNAK és ezt most már senki le nem mossa rólatok. Amikor a szocik eljutottak ebbe az állapotukba, akkor még pár évig ők voltak kormányon, de már látszott, hogy a napjaik meg vannak számlálva. Ez van most is a mostani "vezetőinkkal". Ezek eljátszották a bizalmat. Persze sok-sok milliárdot összeharácsoltak ezenközben.

De te, te szerencsétlen: gyanítom, hogy te semmi lényegeset nem kaptál, és mégis próbálod védeni őket. Hát ennyire hülye vagy?

Cnere 2016.03.22. 07:06:58

@vajdasagi: Ha úgyis lop mindegyik, akkor legalább azt választom, akik alacsony tartják az szja-t. A szocik agyonadóztatnának és semmit nem kapnék érte cserébe.

wharton 2016.03.22. 08:26:27

@vajdasagi:
Gratulálok, egy hozzászólás alatt sikerült elfelejtened, hogy mit írtam. MINDKÉT (vagy akár több, ki tudja mit hoz a jövő) oldalt ellenőrizni kell. Sajnálom, hogy sokadjára sem ment át az üzenet. Csak nem értem, hogy ha összefüggéstelenül fújod a véleményed, akkor minek nekem válaszolsz? Jóember, ott van lent a komment ablakocska, írhatsz véleményt a saját nevedben is. Ha viszont reflektálni szeretnél valakinek a hozzászólására, akkor érdemes lenne értelmezni, amit írt, mert így csak magadból csinálsz bolondot.
Ha pedig azt hiszed, hogy az ellenzéket nem a mi adónkból tartják el, akkor elég ostoba vagy. De Juhász Péter biztos nagyon hálás, amiért itt vered a nyálad érte. Balek.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.22. 10:42:18

@Cnere: a fidesz is agyonadóztat, csak nem tudsz számolni... Áfa emelés, bankadó, telekom adó, második útadó, stb...

Celtic 2016.03.22. 13:38:57

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Szoval tenyleg ezt tanitjak a trollblogger-tanfolyamon ?
"Ha nem tudod a megrendelo erdekeit vedeni a cikkhez erdemi hozzaszolassal, tereld el egesz mas iranyba a beszelgetest, a masik odlalt tamadva." ?

Azert neked se lehet konnyu. Bar, besugokra, ugynokokrevicehazmesterekre, (ujabban) bertrollokra mindig is szuksege volt minden rendszernek. Minel illiberalisabb, annal tobb a besugo es a titkosrendor, manapsag meg a trollblogger.

Celtic 2016.03.22. 13:49:25

Egyebkent moist melyik Szalay vivienn van a tv2-nel?
- a luxuskurva?
- amelyik futtatta oket ?
- amelyik konyvet irt roluk ?
- egy negyedik ?

Gyakoribb ez a nev, mint a Szabo Janos :(

Celtic 2016.03.22. 14:27:51

Hmm.hvg.hu ir par sort a srac multjarol

" Úgy tudjuk, Szabó korábban a Közszolgálati Egyetem sajtóosztályán dolgozott, fél éve érkezett a Tényekhez, és rendszerint nem is foglalkozott politikai anyagokkal, az új helyzet azonban nem volt tolerálható számára."

Ezek alapjan lehet, hoyg tenyleg gerinces volt.
Csak olyan kurva nehez ezt elhinni 45 evesen, ennyi csalodassal az ember hata mogott (foleg, ha a rendszervaltaskori euforiara gondolok...hogy lett az egeszbol egy allati nagy undor az emberben)

vajdasagi 2016.03.23. 00:56:01

@wharton: Én neked nem gratulálok. Megpróbálod elhazudni a dolgokat. Aki többet lop, az nagyobb gazember. És gondolom azt te is érzed, hogy ki lop itt többet.

Egyébként a Juhász nem is lop, de azért te csak ellenőrizd. Csak gondolom a viktor vagyonát azt sehogysem akarod ellenőrizni. Amikor a túlmozgásos gyurcsány volt hatalmon, akkor persze hogy őket kellett ellenőrizni. De most a Fidesz-eseket kell. Te szimplán terelsz. És nem teszel jót a Hazának.

Még egyszer mondom: a milliárdokat kell nyomozni, nem a százezreket.

közösperonos átszállás 2016.03.24. 16:46:59

@Cnere: Nohát, egy ember, aki nem fizet ÁFÁ-t meg a tucatnyi különadó közül egyet se (áthárítva se, mint a telekomadó meg a csipszadó, meg közvetlenül se, mint a baleseti adó a KGFB után), és akinek az nem számít, ha az iskolarendszerre Viktorék konkrétan feleannyit költenek, mint Feriék.

Na elmész te a búsba a kamuzásoddal.

közösperonos átszállás 2016.03.24. 16:48:37

@wharton: "MINDKÉT (vagy akár több, ki tudja mit hoz a jövő) oldalt ellenőrizni kell. "

Aki hatalmon van, azt jobban kell ellenőrizni, mert több lehetősége van. (Akár lopni, akár visszaélni a hatalmával -- a fideszes srácok láthatólag mindkettővel bőven élnek is.)

Ja, hatalmon lenni lehet helyi önkormányzatoknál is, szóval a 2006-2010 közti helyzet ilyen szempontból nem egyértelmű.

porte 2016.03.30. 03:53:22

szarul amikor fogy a libsi banda...:)))
süti beállítások módosítása