Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tények nem bír leszakadni Juhászról - megint pofára esés lett a vége

2016. március 21. 07:00 sixx 302 komment

Egyre szürreálisabb fordulatokat vesz a Juhász Péter Bekussoltatása-hadművelet, a tegnapi napon éppen a tragikomikum volt soron. Kezdődött ugye minden azzal, hogy

  1. A Tények riportere, Kunfalvi Nóra igyekezett kicsit tendenciózusra vágott riportjában Juhászra rábizonyítani, hogy lopcsalhazudik - nem jött össze.
  2. Aztán a folytatásban a Fidesz-KNDP is ráugrott a koncra, mint gyöngytyúk a meleg takonyra, és elkezdte csócsálni a nem létező cafatot - Juhász lakása előtt az utcán, két aktivistával, kamerák gyűrűjében követelték teátrálisan, hogy Juhász valljon színt a vagyonáról. Az, hogy ezt már megtette, nem érdekelte őke. 
  3. Közben a TV2 sértett sajtóközleményben jelentette ki, hogy Juhász személyeskedett az interjú alatt, és ez tűrhetetlen. Ezen a ponton tessék visszamenni az első pontra, és megnézni a két videót.
  4. Vasárnap délután jött a hír: A Fidesz budapesti elnöksége vagyonnyilatkozattételi eljárást kezdeményez az V. kerületi önkormányzatnál Juhász Péter, az Együtt társelnökével szemben. Juhász nem hülye, szépen elment Hollik István sajtótájékoztatójára, és jelezte, hogy ha már ott van, akkor válaszolna a kérdésekre, jöhetnek. Hollik feltett a kérdéseket, majd elegánsan lelépett, a válaszokra nem volt kíváncsi. Mert minek, ugye, vélhetően nem egyeztek azzal, amit a Habony Kommunikációs Művek megálmodott délelőtt.
  5. Közben Torsa Mátyás, egykori Milla-aktivista a Facebookon szólt be Juhásznak, hogy ne sírjon a szája a pénz miatt, inkább a Milla-pénzek elszámolásáról beszéljen, mire Juhász visszaszólt, ahogy azt ilyenkor kell és szokás. A TV2 viszont úgy érezte, hogy a klasszikus, “az ellenségem ellensége a barátom” elv alapján lehet egy kicsit dörgölőzni a balosokhoz is, és az egyik riporterüket ráküldték Torsára, hogy ugyan vamzerkedjen már egy sort a Tényeknek.

Na, ez nem kellett volna. Torsa kitette a Facebook-üzentváltást a falára, onnan vettük mi is. A TV2 riporterének profilképét és telefonszámát kitakartuk, mert jobb a békesség. Minden más viszont úgy szerepel, ahogy lezajlott. Csodálatos, az első szótól az utolsóig.

1_27.png

2_14.png

3_10.png

Címkék: tv2 tények szopás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conmorientes 2016.03.21. 12:49:37

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Figyelj ide Mókuska !
Nem terepem a személyeskedés ezért neked igazad van, sekélyes és igénytelen, nem is lehet erre mentséget felhoznom.

Te viszont megmutatva szellemi és főleg álláspontbéli igazságodban meghatározható fölényedet csillogtatva megpróbálhatnál valami mentséget találni arra a rövid de bicskanyitogatóan ostoba megjegyzésedre, amire válaszul személyeskedni kezdtem.

Amennyiben nem megy, azt is megértem, de akkor viszont veled maradnék személyeskedő hangnemben.

Ugye a fogadjisten....

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:50:07

@MikeBoy: "kiderült, hogy Lencsés István = Birca "

:o Erről lemaradtam.
(De be kell vallanom, hogy egy ideje azt is kétlem, hogy létezik még a fickó, aki hajdan gondolkodni próbáló birka volt, és volt értelme annak, amit gépelt (függetlenül az egyetértés meglététől). Vagy csak karikatúrái futnak már, vagy teljesen elhülyült, azért nem lehet megkülönböztetni a paródiáitól.)

2016.03.21. 12:51:02

@Philip F. Queeg:

Brendel külön tanulmány, ebben totál igazad van!
feltéve, hanem schmittelted :P

Gérard Duchemin 2016.03.21. 12:51:08

@Bartszat: " Nos akik most a TV2-nél dolgoznak, azok pontosan tudják, hogy miben vesznek részt, márpedig aki korrupciós ügyek elsikálásában és az ezeket firtatók lejáratásában működik közre, az aztán egy mocsok nagy kurva. De nevezhetjük nyugodtan bűnsegédnek is."

Ebben az a döbbenet, hogy jó pár ember, aki a TV2-nek dolgozik, tényleg nem tudja, hogy egy rohadt fasiszta rendszert szolgál. Viszont a jó hír, hogy még közülük a legbutább is egy idő után rájön. Kár hogy nem korábban. Eljön majd az az idő, amikor mindenki azt fogja mondani, hogy ellenálló volt, meg ellenzéki, még az is, aki most ott nyerít orbán lova mögött.

Wikus Van De Merwe 2016.03.21. 12:53:11

@Karipapa01:

Hát ez az oknyomozás elég szórakoztatóra sikeredett és valljuk be, hogy a Heti Hetes is probálkozott propagandisztiku ok- és hírnyomozással ami szintén elég humorosra lett.
Szóval vannak közös halmazok, metszéspontok.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 12:55:19

Y E S Z !!! T E C C I K !!!
@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
"- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka, ."
Demagóg vagy és rasszista!
Hol teremtett a Zorbán munkahelyet? Nem közmunkahelyet, mert a segíly (innen látszik, hogy a velődben a raszizmus) ugyan úgy a mi adónkból van, mint az egész lenyúlós banda dohánya!
A "zállampolgárság adása" meg egyszerű szavazó vásárlás! Gondolom, jól pofán vágna a szomszédod - még ha az rokonod is - ha beleugatnál abba, hogy például mire költsön, vagy ki legyen a "főnök" a családjában!
Vonulgass csak CÖF első sorában az 5. számú párttagkönyv nemrég kitüntetett bugrisával!

Philip F. Queeg 2016.03.21. 12:56:06

@MikeBoy:

Brendelt schmittelni?
Az kb. a hülyeség, az elszántság és a fanatizmus kimaxolása lehet...kb. ...

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 12:56:14

@conmorientes:

Itt írtam le a véleményem a dologról 12:11-kor:
@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

A személyeskedés nem gond, és aki nem bírja ne művelje ezt a műfajt.
Pl "pamut'-tal nem is lehet máshogy beszélni.

De ha már él a személyeskedéssel az ember, akkor úgy tegye hogy fájjon, ne pedig a vélt igaza sekélyes nyomatékosításaként tegye, mert az szánalmas...

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 12:57:35

@Gérard Duchemin: "Ebben az a döbbenet, hogy jó pár ember, aki a TV2-nek dolgozik, tényleg nem tudja, hogy egy rohadt fasiszta rendszert szolgál."

Ezt legfeljebb egy alapfokú kirakatrendezőből sógori vonalon díszletessé előlépő esetében tudom elképzelni, de nála is csak akkor, ha súlyosan hallássérült.

Karipapa01 2016.03.21. 13:03:48

@Wikus Van De Merwe: Na igen! Az elmélet szerint a fészbúkon akár Obamát is elérhetem 6 ismerősláncon keresztül. Tehát ilyen alapon összehozható :)

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 13:04:13

@Gérard Duchemin:

A rohadt fasiszta rendszer ellenpúlosa a rohadt komcsik rendszere.
Persze a rohadt faisztázók maguk is rendszerint rohadt komcsik.
És fordítva.

Aztán vannak a normálisak. Akik nem is értik mi a szart óbégatnak egyesek diktatúráról, meg sajtószabadságról, mikor egész egszerűen választásokon verták rommá, gyalulták le a töketlenebbet, és másról se szól a média színe java, mint kormány fikázásról.

Meridian74 2016.03.21. 13:06:59

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: "- eladósítják az országot vagy sem
- az emberek rommá adósodnak devizában, vagy forintosítják a hiteleiket, és tudják azokat törleszteni
- egykulcsos az SZJA avagy 140 bruttó feletti igazságo kétkulcsos.
- az EU legolcsóbb rezzsiját fizetjük, avagy a legdrágábbat
- határontúli honfitársainkat megtagadjuk, vagy állampolgárságot adunk nekik
- beazonosíthatatal rendőrökkel ellenzékieket veretünk, vagy kísérgetik őket a rendőrök
- alanyi jogon gyerekgyártási pótlékot fizetük, vagy családi adókedvezményt, amit a dolgozó gyermeket nevelő emberek kapnak,
- ingyen segíly, vagy közmunka, ."

Ezek mindenki számára egyértelműen fontosak... de ezért cserébe nem engedhető az meg, hogy duplán jobban szétlopják az országot. Mert annak is hamarosan meglesz az ára. Vagy már meg is van.
Stadionok helyett korszerűsíteni kellett volna az oktatást (szögezzük azt is le: ezek közvetett módon ugyan, de KÖZPÉNZBŐL ÉPÜLTEK!). Ez nem azt jelenti, hogy az összes tanárt le kell cserélni, hanem központilag kidolgozni egy 21. század elejének és majdan közepének megfelelő oktatási rendszert és technikát dolgozzanak ki és implementáljanak az oktatásban (erre pl. lett volna jó a KLIK, de sajnos egyáltalán nem ezt a célt valósította meg - pedig a nevében szereplő úriember a Horthy rendszerben tényleg valódi reformot és működő reformot valósított meg anno). Amint ez megvan a tanárokat átképezni erre a rendszerre aztán hagyni őket, hogy tanítsanak. Ehhez egyébként nem kellene feltalálni a spanyol viaszt, hanem a tőlünk fejlettebb országokban szétnézni a módszerek között (de nem arról van szó, hoyg egy ország oktatási rendszerét lemajmoljuk), amelyik jó és működik azt lemásolni, a hibás részeket javítani, vagy kidobni, és a meglévőkből összeLEGÓzni egy új és tökéletes rendszert.

Továbbá végre tényleg rendbe tehették volna az egészségügyet is már ennyi idő alatt. Emlékszünk a 2002-es választásokra még? SZDSZ: majd mi rendbe tesszük az egészségügyet, lop-stop stb. Már azóta adós ezzel a kormány, és prioritásban is fontosabb az, hogy a meglévő stadionokat ledózerolják és helyettük csili-vili, de kihasználatlan tömegével építsenek újakat...

De hibásak ebben a tanárok és az orvosok is. Néhány éve 1000 orvos helyezte letétbe a felmondásukat, ha nem lesz rendezve a bérük. Be is ígértek nekik mindent, aztán ők erre eltépték a felmondó leveleküket, ezután viszont a kormány is visszalépett az ígéreteikhez képest. NA AKKOR KELLETT VOLNA ÚJRAKINYOMTATNI AZT A KURVA PAPÍRT ÉS AZONNAL LELÉPNI AZ ORSZÁGBÓL, AMELLYEL FENYEGETŐZTEK!
De nem így tettek, inkább ehelyett elkezdtek síránkozni.

Tanárok helyében is pont leszarni az új sztrájktörvényt, HELYETTE EGYSÉGESEN FELÁLLNI ÉS ADDIG SZTRÁJKOLNI - TELJS(!) MUNKABESZÜNTETÉSSEL) AMÍG MINIMUM 4 MINISZTER LE NEM MOND ÉS A KLIKK-et fel nem oszlatják, és garanciákat kérni arra, hogy de mostmán aztán tényleg rendezve lesz az ügyük. AMÍG EZ NINCS ADDIG KÖZÖSSÉGET KÉRNI ÉS ADOMÁNYOKAT GYŰJTENI ARRA, HOGY AZT AZ IDŐSZAKOT ÁTVÉSZELJÉK (mert fizetést nem kapnak, de valamiből mégis élni kell - és csak emiatt nem mernek tüntetni). Sztem erre szívesen adakoznának az emberek.

Ha ezt nem tudják megoldani, akkor nem marad más, mint a sírás-rívás.

Wikus Van De Merwe 2016.03.21. 13:08:55

@Karipapa01:

A közösségi háló legfontosabb összetartó ereje az emberi hülyeség és hát ha kell, bárkiről és bármiről bebizonyítható, hogy helikopter...

:)

conmorientes 2016.03.21. 13:10:24

@dr. mesterseges szinezek:

Biztos emlékszel kora gyermekkorodból, hogy "vót egy ilyen népmese a szabólegényről akinek olyan varázscérnája meg tűje vót, hogy akinek azzal varrták meg a gúnyáját nem tudott többet hazudni. "
Sokszor eszembe jut a mese és arról az hogy olyan korban élünk ahol már az ilyen szabólegények sem tudnának mihez kezdeni a varázseszközeikkel.
Hogy miért ? Mert nem igazmondást előidéző vírus kellene, hanem olyan SZTK támogatott tömeges fülpurgálás amely az agy logikai központját is érinti. Aki ezután sem akar hallani, annál bevezetném a jól bevált 100-as szöget, "és akkor pukk elment a Tv1 hangja"

Százan, ezren állnak ki és mondjanak bele a mikrofonba, tölcsérbe, írnak le olyan mondatokat és adnak azokat igazoló bizonyítékokat, amelyek valóságtartalmától rajtam személy szerint öldöklési düh tör ki, amely egyébként nem szokásom.

Tehát megfércelte a szabólegény a nadrágot, kiáll a csüngőhasú, a zsíros pógármester, a legfőbb szügyész, vagy akit akarsz, izzad egy kicsit, belemondja a nyilvánvalóságot az arcunkba, mármint hogy lop, csal, hazudik, vagy ezekhez jogszabályt alkot, és mi történik ? A NAGY BÜDÖS SEMMI.

Oktatás kéne, értelem, logika, összefogás, egyéni érdekek sutbadobása csak a nyugalom és jólét céljából. De ehhez előbb hallani és megérteni a valóságot. Egy ilyen vírus töltene el boldogsággal :)

Karipapa01 2016.03.21. 13:10:35

@dr. mesterseges szinezek: Te csak most jöttél rá?? Pár hónapja vívtam vele egy kis csatát, mert lepékeztem (elnézést a pékektől, a mi Pistink másmilyen pék), amit bőszen tagadott, de rá kb. 3 perccel megjelent az igazi Lencsés Pista a LEGENDA, aki addig nem is kommentelt és ő is tagadta. De kiderült, hogy neki per pillanat nincs ténye, így aztán a gyanú megmaradt. A csörte azzal zárult, hogy Birca kijelentette, hogy Lencséspista már korszerűtlen.... :) A buli jó volt!! :)

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:10:46

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: 'A "zállampolgárság adása" meg egyszerű szavazó vásárlás!'

Egymástól ~3m-re ül két kollégám, mindkettő Nagyváradról érkezett. Egyikük bezzegagyurcsánynemakartnekünkállampolgárságotadni, és mi különben se láttunk még igazi diktatúrát, szóval ne dumáljunk, a másik trendet néz, és lakonikusan mondja, hogy bánja, hogy fiatalon, még gyerekek nélkül nem ment tovább - és ő is röhög azon a helyzeten, hogy most, magyaroszági adófizetőként nehezebb helyzetben volna, ha külföldi kiküldetésben érné a választás, mint az apja odahaza.

Egyes bolsevik nyaloncoknak meg van pofájuk ezzel példálózni.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 13:12:28

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:
Okos!
Látszik, hogy a FIDESZ csecséről szopod a tejet!
Becsatolod a munkanélküliségi rátát, ahova a közmunkásokat is beszámítják!
Akkor pld.: Zorbánék megvették a RÁBÁ-t: hány ember dolgozik ott és mit gyártanak?
Hatalmas pénzekkel támogattak egyes húsipari cégeket: bezárnak!
Orba-szájba építettek utat-vasutat-közparkokat éveken keresztül, a "segílyeket" felvevőket miért nem dolgoztatták ott??
Örülök, hogy legalább a többi megjegyzésem ellen nem tiltakoztál.

knowledge tree 2016.03.21. 13:12:42

@Virág et.: Screenshotot tett közzé a levelezésről, szóval nem magát a levelezést, azaz volt választása. Megosztás előtt ki kellett volna editálnia a képből a telefonszámot.

Mikibá3080 2016.03.21. 13:12:56

@Ballib Cenzúrázók RémNem tudom, mikor "szapult", riportjai a kormánynak kellemetlen tényeket mutattak be - az igazán nem baloldali felügyeleti hatóság megbünteti (DE EGYSZER SEM TETTE).:

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 13:13:20

@Meridian74:

Aki addig sztrájkol amíg a kormány meg nem bukik, az nem reformot akar, hanem puccsot.

Mindkét dolognak van értelme, csak ne áltassák a Puklik meg a puccsisták a tömeget, hogy változást akarnak, meg reformot, mert azt tárgyalóasztalnál érik el, kompromisszumok árán.

Igen a kormánnyal.
Akit négy évente választanak.

Mert teszem azt én a központosítás híve vagyok. Jobban tetszik ha van Nemzeti alaptanterv, ha központi a fenntartás, és van a tanároknak minősítési rendszere, azaz jobban jár, aki képzi magát.

És ha többen gondoljuk ezt, akkor legyen ez, ne pedig az, amit a kisebbség gondol.

Persze lehet jobban csinálni ezt is.
De az eltörlésének a követelése a sztrájk mindhalálig baromsággal sehova nem vezet.
Attól csak szsarbb lesz mindenkinek.

Én a demokráciában hiszek, és a tárgyalásokban.

fáj az igazság? 2016.03.21. 13:14:00

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte:
"innen látszik, hogy a velődben a raszizmus"
Hja, biztos Ballib cenzurazok hibaja, hogy az ujmagyarok elsopro tobbsegere jellemzo a segilyre/gyerekgyartasra berendezkedett eletmod.
Na ne nevettesd ki magad...

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:16:04

@Karipapa01: Én most SEM jöttem rá, csak olvasom itten elképedve. Mert hogy mindkettő pont ugyanúgy konok, csak más szavakkal, az evidens, de Pista még azelőtt jelent meg, hogy elkezdtem volna gyanakodni, hogy Birca nem is létezik (vagy megőrült), és utoljára kentem volna rá, hogy mulattatja, ha segghülyét alakíthat.

Philip F. Queeg 2016.03.21. 13:16:53

@Karipapa01:

Ó, ilyen sok van.
Múltkor high up! barátunk felejtette el egy másik nicken előadott értekezéséhez nem odabiggyeszteni a Folytassuk! felszólítást.
Majd amikor szóltunk neki, hogy kis hazug, név és álláshalmozó nettündér, akkor megsértődött.

Lurian 2016.03.21. 13:20:11

@fáj az igazság?: De azért az is igaz, hogy az index valamivel közelebb van az említett dolgokhoz. A közös halmaz, hogy mindegyik internetes orgánum, adott méretű olvasótáborral, akiknek így vagy úgy, de befolyásolja a véleményét. A magam részéről az indexet sokkal kevésbé tartom radikálisnak balra, mint a kurucinfót jobbra, de lehet, hogy tévedek.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.21. 13:21:14

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte:

Inuljunk ki a tényekből.
Azt álílította, hogy nőtt a versenyszférában dolgozók száma jelentősen.
Erre te azt mondod, hogy fideszez szöveg.

Csakhogy ez tény, nem fideszes szöveg.
Akkor most mi legyen ?
Te hazudsz, avagy az MSZP-s mantra oán löketed a baromságot ?

Egy napja írta a kormánypártinak nem nevezhető HVG:
hvg.hu/gazdasag/20160320_Nott_a_foglalkoztatottak_szama_Magyarorszagon
A foglalkoztatottak száma tavaly 110 ezerrel, éves átlagban 4 millió 210 ezerre emelkedett, a munkanélküliek száma pedig 35,5 ezerrel, 307,8 ezerre mérséklődött

---
De ebben nincs a verenyszférát tekintve adat.
It viszont találtam 3 napos hírt:
magyarhirlap.hu/cikk/50368/Emelkedtek_a_realberek
az alkalmazásban állók számának növekedése jelentősen, 3,4 százalékra gyorsult, ami döntően a versenyszféra alkalmazotti létszámának 3,7 százalékos növekedése okozott. Egy hónap alatt a szezonális hatásoknál jóval nagyobb mértékben, mintegy 30 ezerrel emelkedett a foglalkoztatottak száma a versenyszférában. - See more at: magyarhirlap.hu/cikk/50368/Emelkedtek_a_realberek#sthash.IIcFJBc4.dpuf

Karipapa01 2016.03.21. 13:22:00

@knowledge tree: Aztán miért kellett volna editálnia? Nem is tudhatta, hogy magán telefonszám! Ha meg egyszer már kitete, akkor törölni nem fogja, mert saját hitelességét ássa alá! Lehet perelni.

Lurian 2016.03.21. 13:26:52

@Philip F. Queeg: A magam részéről talán jobban preferálnám Torsat. De nekem spec Schiffer is szimpatikus. Juhászról egészen eddig pl. nem is nagyon hallottam.

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:27:57

@conmorientes: Viszontvallomás: bennem akkor jön elő, hogy de jó volna egy Ítélethozó a háznál (hu.wikipedia.org/wiki/Unreal_%28sorozat%29#Fegyverek), amikor hazajön az iskolából a gyerek, és kérdez egy olyat, amira az volna az eufémiamentes válasz, hogy "mert 25 év alatt hagytunk felkapaszkodni egy olyan uralkodó réteget, amelyik ezt IS megteheti, és fogalmam sincs, mit tehetnénk, hogy ne ez legyen az örökségünk", de nyomnom kell valami eufémiadúsat, hogy a miértek során MÉG ne tárjam fel, hogy lófaszt nem ér iskola, képesség, munka, tisztesség.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 13:28:49

@fáj az igazság?:
Miért nem dolgoztatták a sok ezer milliárdért épített utakon, vasutakon.. stb. alépítményi munkásokként az "ujmagyarokat"? Éveken keresztül kereshettek volna normálisan, és nem segélyezni? Mert mindenkit leszarnak!
A 60-70-es években kö keményen dolgozott nekünk a "brazil gépsor"!
Szerinted, ha most jelentkezik munkafelvételre egy kissebségi (és most nem foglalkozom a kultúrájukkal) mennyi esélye van a felvételre?
Ha nem biztosítassz kenyér kereseti lehetőséget, akkor elöbb-utóbb elveszik tőled a kenyeret!
És ez a realitás!

Karipapa01 2016.03.21. 13:32:21

@dr. mesterseges szinezek: Küldök neked egy screenshotot:
@maxval bircaman meghízott szerkesztő: "Közíróként nem alacsonyodom le e vitához, nem fogjátok munkásságomat lealacsonyítani."

Drága arany birka közíró! Eltekintve attól, hogy az a "köz" akiknek te írsz még a narancsmosott agyúak között sem létezik. Még ők is idiótának néznek és nem is tévednek nagyot :) Talán jobb lett volna, ha maradtál volna a sportújságírásnál, ott nem lehet ekkora balfékségeket elkövetni. De hát mit várjon az ember egy közírótól, aki pék? Remélhetőleg kenyeret jobbat tudsz sütni, mint amit a dióbél agyacskádból kisütsz és leírsz a kommentjeidben.

Pár évvel ezelőtt még itt döngetted a melled, hogy te a saját neved alatt kommentelsz, miközben a többiek "álnevet" használnak. Gondolom, most is a saját nevedet használod: birka! Sőt! Közbirka! Egy dolog van, ami tiszteletet ébreszt bennem: a kitarásod! És egy dolog van, ami nagyon megrémít: időnként szavazólapot is kapsz a kezedbe. Különben egészséget kívánok! És mihamarabbi gyógyulást! Ott, a hajad alatt...

maxval bircaman meghízott szerkesztő · bircahang.org
2015.10.15. 14:00:54
@Karipapa01: Én egy közíró vagyok, nem pék. Összekeversz a Lencséssel.

Lencsés lstván
2015.10.15. 14:03:49
@Karipapa01: Nem vagyok birka . Nekem tényem van ! Fáj neked az igaz ?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 13:37:05

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

ERRE HIVATKOZTÁL (tőled idézek):
"Grafikon:
https://www.google.com/publicdata/explore?ds=z8o7pt6rd5uqa6_&ctype=l&met_y=unemployment_rate#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=unemployment_rate&fdim_y=seasonality:sa&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:eu:non-eu&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=en_US&dl=en_US&ind=false"

ÉN ERRE VÁLASZOLTAM !!

A halat szeretem, de az angolnákat útálom!

Lurian 2016.03.21. 13:37:22

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Az újságíró ilyen állat. Van amelyik az anyját is eladná egy zaftos anyagért. Nem kell őket sajnálni egyik oldalon sem, hiszen ahogy többen is leírták: aki k-nak áll, megtosszák.

És én spec azzal is egyetértek, hogy átnézzék Juhász dolgait. Közszereplő, tegyék kedvükre. Amiben viszont igaza van, hogy ha ő téma, akkor legyen az Rogán, Lázár, Orbán, Matolcsy meg az összes többi is. Juhász egyébként többször is mondta, hogy nyugodtan nézzék át a vagyoni helyzetét. Valószínűleg ha találnak is nála valamit, az előbb említetteknél a fél országot megtalálnák lerabolva a spejzban. Ő nem azt mondta, hogy őt ne, hanem azt, hogy ha őt igen, akkor mindenkit! Ez azért nem kis különbség.

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:39:40

@Karipapa01: Köszi! Tényleg meghibbant, ha ő az egykori gondolkodni próbáló - ma már meg sem kísérli.

Lurian 2016.03.21. 13:41:35

@Karipapa01: Jajj! :-D A Lencsés még él? :-D Ír is?

fáj az igazság? 2016.03.21. 13:43:51

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: Egy magyarazat lehet, hogy pl. mert nem hajlandoak koltozni, a falvak, de meg varosok kozeleben meg eleg sanszos, hogy nincs evekre elegendo epitoipari munka.
Igen, dolgozott, mert kokemenyen meg is buntettek erte, ha nem, mint munkakerulot, ez volt az egyetlen oka.
Tudom, nem illik de, hadd valaszoljak kerdessel a kerdesre: ha most jelentkezik egy ujmagyar, akkor miert nem veszik fel: mert a donto tobbsegenek nincs ertekelheto szakmaja/gyakorlata/normalis munkakulturaja es ezt mara a cegek vezetoi is megszoktak, vagy mert barnabb a bore?
Az igazat, ne a vadliberalis mindigatobbsegitarsadalomahibasmisohasemmibe dumat!
Ez a biztositsnekunkmunkatvagyelmegyunklopni is annyira tipikus hozzaallas. Keressenek maguknak munkat, ahogy mindenki mas, ne csak varja, hogy elmegy a Mercedes vezerigazgato a pusztasehonnai putriba es vezeto poziciokat fog kinalni a semmire nekik, vagy, hogy az allam majd biztosit neki munkat. Nem, nem, az az ido eljart regen, magadnak kell munkat talalni, nem masra varni.

Karipapa01 2016.03.21. 13:44:09

@Lurian: Kár persze! Közíró!!! :) :)

Lurian 2016.03.21. 13:51:36

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: 500 meg 1000 év? Szerintem ilyen távlatokban teljesen felesleges aggódni. 2050-re a vízszintemelkedés kicsinálja a partmenti városokat mindenhol, Hollandia eltűnik, ésatöbbi ésatöbbi. Sokkal sürgetőbb és sokkal komolyabb problémáink vannak most rögtön, mint a muzulmánok. Egyébként nem tőlük kell tartani, hanem a radikális szarzsákoktól. Ajánlom elolvasásra a Monsuer Ibrahim és a Korán virágai c. könyvet. Abban van egy igazi muszlim. Ha az olvasás után is tartasz majd az átlag araboktól, akkor tényleg baj van. :-)

2016.03.21. 13:52:50

@dr. mesterseges szinezek:

Birca megváltozott, ez tény.
Ezt én is észrevettem.

Lurian 2016.03.21. 13:53:08

@Karipapa01: Te jó ég! :-) Még valamikor 2010 környékén volt Pityuval pár csörtém. Remélem azóta legalább egy agyműtéten átesett. :-D Egy igazi kétlábonjáró katasztrófafilm az a csávó. :-D

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 13:55:13

Zrikáltam Szabót, mert nem láttam a viszontválaszaiban az elhatárolódást a munkaadójának "hírszerkesztési gyakorlatától". Megkövetem, ezekszerint megvolt a véleménye, csak félt.

comment.blog.hu/2016/03/21/felmondott_a_juhasz_peterre_frissen_rauszitott_riporter_a_tenyeknel?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2016_03_21&utm_campaign=index

(Halvány mentségemül felhoznám, hogy az első hozzászólásomban - egyáltalán nem hittel, hanem iróniával - éppen a tisztesség esetén fennálló kirúgástól való félelmet említettem. Erre kb. bejött, hogy csesződjenek meg Vajnáék.)

Atanos 2016.03.21. 13:56:14

@cradbox: A kedves riporter talán reklamáljon kolléganőjénél, hogy kinek mi a személyiségi joga, bár mint ahogy azt olvastam ma, már le is lépett a TV2-től. Nagyon helyes. Legalább ő rájött, hogy nem kéne segédkezni abban, amit ott csinálnak nem úgy mint Kunvalfi...

Atanos 2016.03.21. 13:59:18

@lipicai menés: Nem láttam volna, hogy reklamált volna, amikor Kunfalvi tahó módon faggatta Juhászt. :)

Lurian 2016.03.21. 14:00:11

Na ezt kapjátok ki!

comment.blog.hu/2016/03/21/felmondott_a_juhasz_peterre_frissen_rauszitott_riporter_a_tenyeknel?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2016_03_21&utm_campaign=index

Úgy tűnik Torsa meglátása jó volt, és valóban az egyik olyan újságíróba botlott, akibe szorult gerinc.

Harry Hole 2016.03.21. 14:09:46

@dr. mesterseges szinezek:

Azért egy tanulmányt megérne,az ezen poszt alatt található komment-lincselés.

És az új poszt alatt található mártírrá, szentté avatás.

:(

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:10:28

@Lurian: Annyi már bizonyos, hogy a legközelebb felálló (nincs kétségem, hogy lesz, szemétládának születni kell, csak fizetésért nem megy akármeddig) már nem hivatkozhat arra, hogy nem tudta, hogy "ez így megy".

Karipapa01 2016.03.21. 14:10:47

@dr. mesterseges szinezek: Lám-lám... Kiderült a végén, hogy eme "tényfeltáró riporter" nem aljas volt, hanem csak naív! Elnézést Szabó úr azért, mert eddig más véleményem volt! :( Remélem a jövőben szerencsésebb lesz!

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:13:05

@Genrih Grigorjevics Jagoda: A bemenet negálása miért ne eredményezné az output negálását?

Karipapa01 2016.03.21. 14:13:32

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Nem lett szentté avatva! Csak kiderült, hogy van gerince és ez manapság megbecsülendő a "tényfeltáró" riporterek viszonylatában. A tanulmányt pedig Önről kellene megírni! :P

Atanos 2016.03.21. 14:17:15

@Éhes ló: Ha még igaz is, amit leírsz még akkor is baromira apró az a szálka, míg a másik oldalon viszont óriási az a gerenda. :) Viszont az édes kevés, hogy valaki valamit leír. :)

Lurian 2016.03.21. 14:18:06

@dr. mesterseges szinezek: Hát ja. Én is újságírónak tanultam még vagy ezer évvel ezelőtt, de sosem dolgoztam a szakmában. Így utólag elnézve talán nem is baj. :-)

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:21:02

@Karipapa01: Kíváncsi volnék, mit gondol az, aki önként megy a fijjuk valamelyik vállalkozásához (politikai vagy egyéb bűnszövetkezeti, mindegy). Mert abban bízni már apostoli hit kell, hogy őt esetleg pont nem fogják megrágni és kiköpni, ha arra kerül a sor.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.21. 14:21:27

@fáj az igazság?:
- Tudsz úszni?
- Nem!
- És, ha megfizetem?
Oktatás?
- Általános: Balhé!
- Szakmunkás képzés: 0! (Egy bukott csempekereskedő alá besorolt OKJ-s képzés, 0 tudással és horror képzési összeggel!)
Szerinted, ha sehonnan nem kap segítséget a gödörből való kimászáshoz, akkor mi lesz?
Ismét kérdem: ha egyszer a hatalmon lévő kormány csecsszopója épített minden műtárgyat, utat, miért nem foglalkoztatta őket?! Ugyan az a kéz (állam) osztotta a közmunkapénzt, mint aki az EU-s dohányból épülő utakat (állam)!

Harry Hole 2016.03.21. 14:25:00

@Karipapa01:

Én elég csúnyán végeztem.
:)

Atanos 2016.03.21. 14:25:23

@consul: Pontosan! A politikusokra! Nem pedig csak úgy válogatva aszerint melyik oldal képviselője...

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:27:31

@Lurian: Ha Kunfalvi őhölgysége tőlem kérdezné egy riport során, hogy mit tartok az ország legfontosabb kérdésének, valószínűleg vágniuk sem kellene az anyagot a lejáratásomhoz, mert ugyanis azt, hogy előbb ránt-e magához mindent a NER, ez a medúza, hogy mindegy lesz már, hogy újságíró vagy, vagy teljesen más, vagy előbb ütjük-e őket agyon.
Amúgy az elsőre tippelek.

Harry Hole 2016.03.21. 14:29:09

@dr. mesterseges szinezek:

Igen.
Bármikor összeállítható egy olyan logikai áramkör, ami a bemenettől függetlenül állandó kimeneti seggberúgást eredményez.
A kérdés az, hogy ilyen esetben érdemes-e vitaestet rendezni a bemenetek milyenségéről.

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:32:30

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Nem azt kérdeztem - ha már logikai áramkörnél tartunk -, hogy elképzelhető-e jeltartás, hanem hogy miért ne változna meg a KI, ha a BE változik?
Semmi tragédiát nem látok itt.

Példának okáért én még az életben nem tudtam jót mondani Szijjártóról (sem ő, sem én nem törtük magunkat ezért), de látnád, hogy miket írnék róla, ha felakasztaná magát!

conmorientes 2016.03.21. 14:33:49

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Megírod te, csak magad sem érted, hol van a logikai bukfenc abban amit gondolsz és itt is szórsz ezerrel.
Ez pedig a "vélt igazság"
Nem hiszem hogy az egyszerű dolgokban az igazság osztható volna, te pedig azt véleménnyé ferdíted, ahogy az általad védettek is teszik. Ennél azonban Ők egy lépéssel előtted járnak, - bár ahogy látom ha tehetnéd te is megtennéd - ez az egy lépés pedig a szabályok lejtőre tételével való meghatározása.

Hogy értsd, nézzünk néhány egyszerű példát az általad felhozottakból.
1)
Nem az a kérdés hogy Orbán apuka megengedhet-e magának valamit, hanem az hogy fiacskájának hatalomgyakorlása mennyire átlátható az istenadta nép számára akinek segedelmével ebbe a magasságba emelkedett.
Ha ugyanis ennek a birtokocskának a tulajdonjoga, megszerzése, felújítása nem bűzlene legalább annyira, mint a kilencvenes évek végének bányakoncessziói, vagy a Tokaj hegyalja ügyek, vagy még jó néhány példát fel lehet hozni, akkor ez lehetne átlátható és nyilvános, a 300 hektár meg van akkora hogy ott nyugodtan lehessen pihenni a nép szolgálatának fáradtságát. Azt is be lehetne jelenteni, hogy időszakonként hétvégén szívességi lakáshasználatból ott héderel a családdal együtt. Ehhez képest semmi köze sincs hozzá, mert azt valaki aki véletlenül ugyancsak állami megbízással van kibélelve aputól bérli.

2) A fentiekkel egy megítélés alá esik a reflektorfényben vagyonnyilatkozatot tevők sora, amely szabályok pont arra alkalmasak mint a WC papír. Nem tudom te hogy vagy vele, de én nem tudtam volna valamiért kihagyni a jövedelem felsorolásomból nyomorult 970 milliócskát, igaz nem vagyok egy gázszerelő kvalitás. Stróman pedig az aki azért létezik hogy valakinek valamihez való közvetlen kapcsolatát elfedje, a hollywoodi rendezők még nem tudnak abból a sokkból kilépni, hogy ilyet egyszerűen nem lehet megcsinálni és lenyomni egy ország torkán, úgyhogy még ne várj a megfilmesítésre, a szatíra és tragikomédia keveréke mostanság annyira ugyanis nem piacképes.

Itt és most olyan nyilvánvalósággal néznek ezekben a kérdésben hülyének minket, hogy az vérlázító, és engem az mértéktelenül zavar ha ezt bármely értelmesen gondolkodó ember, és tekinthesselek téged annak, érthetetlen gát okán nem képes reálisan, azaz a valóságnak megfelelően megítélni.

Punxsutawney Mormota 2016.03.21. 14:36:37

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Ja, egy évvel ezelőtt a TV2-t is ballib médiamocsoknak nevezeted. :D

Atanos 2016.03.21. 14:36:39

@Éhes ló: Nem vetted még észre, hogy a kutya sem kíváncsi az oldalara? Már vagy 10x-15x olvastam el, de még egyszer nem néztem meg mi van rajta úgy hogy kár erőlködnöd vele. :D

Karipapa01 2016.03.21. 14:42:19

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Sajnálom! Eszembe nem jutna, hogy bántsalak! Remélhetőleg megkűzdesz a problémáiddal! És elismerés is jár érte, ha ezt gerincesen, becsületes módon teszed!

Harry Hole 2016.03.21. 14:44:10

@dr. mesterseges szinezek:

Ezen poszt alatt mindegy mi vagy milyen volt a be, a kimenet állandó maradt.
Az új poszt alatt ez megváltozni látszott, de mostanra megjelentek azok, akik ragaszkodnak a régi poszt alatt megszokott alacsony szinthez.
Kifejezetten zavarja őket a kimenet változása.
Gondolom a régi megszokott kapcsolás működéséhez szükséges. Az sem zavarja őket, hogy az áramkörnek ideje lenne már komplexebb feladatokkal is megbirkoznia...

Karipapa01 2016.03.21. 14:46:57

@dr. mesterseges szinezek: Vagy a remény készteti, vagy az, hogy mindenképpen túl kell élni, ha átmenetileg is. És itt a példa, hogy bizony ennek ellenére elszakadhat az a bizonyos cérnaszál.

Harry Hole 2016.03.21. 14:47:48

@Karipapa01:

Koba kedvelt engem.
De az a kis gnóm Jezsov bemószerolt...
Most már mindegy. A lényeg, hogy sok nő, köztük Tyimosa Gorkij is megvolt.

conmorientes 2016.03.21. 14:48:09

@dr. mesterseges szinezek:

Egyik szemem sír, a másik meg üveg....

Mert teljesen igazad van abban, hogy nekünk a rendszerváltáskor már felnőtt lakosságnak van egyéni és mérhetetlen felelősségünk a rendszer ilyetén való átalakulásában, holott az nagyon nem volt célunk, de a vértelen szabadság békés apátiájában egyszerűen elsiklottunk a lényeges kérdések felett, és ezekben nem fejtettünk ki megfelelő határozottságot. Azonban minden egyes eufemizmus amit a gyermekeink nevelésében megteszünk, ezt a felelősségünket relativizálja el, és hagyományozza egyben az azonos viselkedés modellt bennük. Ráadásul pont azt fogja mindez erősíteni egyszer, hogy itt ebben a medencében az iskola, képesség, munka, tisztesség tényleg lóf...t sem ér, és ezt az Ősök sem tárták fel számukra.
Nem hagyhatnánk rájuk esetleg ezzel ellentétes üzenetet ?

dr. mesterséges színezék 2016.03.21. 14:49:10

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Vagy úgy! Ez tényleg sajnálatos.
Te viszont döntsd el magadban, hogy az az igazi baj, hogy egyesek mást mondanak after, mint before, vagy hogy mások pont ugyanazt, vagy az, hogy egyáltalán mond bárki bármit.

Karipapa01 2016.03.21. 14:49:38

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Ha ezt így folytatjátok tovább, akkor lassan a Boole-algebrával fogunk foglalkozni ami nem hiba, de ez a poszt valami másról szól! :) :P

Karipapa01 2016.03.21. 14:51:58

@Genrih Grigorjevics Jagoda: "A lényeg, hogy sok nő, köztük Tyimosa Gorkij is megvolt."

Nana! Ismered a mondást: ha a fax feláll, az ész megáll!... :P Szerintem próbálkozzál más irányban... :D

Harry Hole 2016.03.21. 14:53:45

@dr. mesterseges szinezek:

Inkább zavar az, hogy egyesek akkor sem akarnak mást mondani, ha arról, amit eddig mondtak, kiderült, hogy marhaság.

Atanos 2016.03.21. 14:56:20

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: A hogyan meg már nem érdekes mi? :D Nyugodtan vágjon meg mindenki riportokat kénye kedve szerint, hogy abból csak a neki kedvező dolgok maradjanak meg. Ja bocs. :D Arról az undorító kérdezési stílusról nem is beszélve, amikor olyan dolgokat feszeget, amik csak feltételezések, de persze az valahogy nem zavarja a szegény lelkű csak Juhász tevékenységéről beszámolni kívánó nőt, hogy Orbánnak hirtelen nagyon nagy vagyona lett.

Harry Hole 2016.03.21. 14:58:39

@Karipapa01:

Így utólag szerintem büszke lehetek arra, hogy máshogy intéztem nőügyeimet, mint Berija.
Jó, lehet, hogy nem voltam egy Adonisz, de jelentősen jobban néztem ki, mint Kaganovics, Molotov, Berija, Malenkov vagy Mikojan.

Karipapa01 2016.03.21. 14:59:31

@Atanos: "...Arról az undorító kérdezési stílusról nem is beszélve, amikor olyan dolgokat feszeget, amik csak feltételezések..."
Hát azért kérdez és nem ÁLLÍT!

menekse 2016.03.21. 15:00:41

Eddig ez a Juhász Péter nevű nekem nem volt szimpatikus, de mostantól kezdve kedvelem őt. Azt hiszem most sokan vannak így. Egyébként néztem a vágatlan riportot és láttam, ahogy Nórika vért vizel, hogy leégesse Juhászt. Nem sikerült. Elég jól sikerült viszont bemutatnia, hogyan dolgozik a kormányközeli média. Ez az igazi tényfeltárás, még akkor is ha Kunfalvi Nóra "professzorasszony" oktatja (azt amit Wiesingertől lopott). "Hajrá Magyarország!"

Karipapa01 2016.03.21. 15:01:49

@Genrih Grigorjevics Jagoda: Nem vagy versenytársam, mert messze lakunk egymástól! Így aztán csak szerencsét kívánhatok neked, ha másért nem is, legalább egy méltó ellenféllel kűzdjek meg majd a VB-n!! :D

Karipapa01 2016.03.21. 15:03:17

@menekse: No comment!! Kimondtad a véleményemet! :)

Atanos 2016.03.21. 15:32:49

@knowledge tree: Gondolkozni is kellene nem csak kommentelni. Szerinted ha beleszerkesztett volna, akkor mit lépett volna rá a TV2? Naná, hogy kitalálta volna a csatorna, hogy más is át lett szerkesztve nem csak az adatok pl. hogy a riporterük nem is azt írta le ami ott van, vagy hogy Torsa úr szerkesztette át utólag a saját szövegét. Különben is aki hülye megérdemli. De már úgy se dolgozik a TV2-nél. Valószínűleg ennek hatására ráébredt, hogy nem jó az irány amerre halad a TV2. Ennyi. :)

Lurian 2016.03.21. 15:46:19

@dr. mesterseges szinezek: Szerintem az interjú után már nem jutnál ki az épületből. :-)

Karipapa01 2016.03.21. 16:02:42

Jó, de mi köze van ehhez Juhász Péternek? Itt Torsa Mátyásról és Szabó Tiborról van szó! A fészbúkon vívott csatájukról! Az egy dolog, hogy mindketten Juhász Pétertől vártak választ a kérdéseikre. Ennyi köti össze őket. Maradjunk a tényeknél. de nem a TV2 és nem Lencsés Pista tényénél :)

Éhes ló 2016.03.21. 17:14:03

@MikeBoy: megértem, hogy az ávéhás apád génhulladékaként képtelen vagy a héber mellett a magyarul leírtakat megérteni, de azt nem értem, miért van bármilyen szopásra fixációd.
Talán a tetves kurva anyádról vettél mintát, vagy a kocsisoron szédelgő mocskos lotyó húgodról?

Nos leírom, de kérdezd meg a rebét, mert neked lehet másodjára sem sikerül megértened:

"...Az, ha valaki balfék, vagy hibázik még nem jogosít fel senkit az adataival való ilyetén visszaélésre.
Se a kurucot, se mást.
Még akkor sem, ha utálom, vagy nem értek vele, a munkáltatójával egyet. ..."

Ebben nincs szó arról, hogy a magadfajta genetikai hulladékok élnek vissza adatokkal, hanem arról szól, hogy nincs KIVÉTEL, még a magadfajta ávoösfattyaknak sem és másoknak sem.

No takarodj a büdös kurva anyádba!

Éhes ló 2016.03.21. 17:15:19

@Atanos: megértem, ha a fajtádnak gondot okoz a magyar szöveg megértése. Van ilyen.
Ezért ha nem érted, kérdezd bátran a rebét.

2016.03.21. 17:21:11

@Éhes ló:

Töki!
Elolvastad amit írtam? A következő történt. Figyelj, ha képes vagy rá.
1. Valaki nyilvánosságra hozta a "Lázár féle annyit is ér" beszélgetést
2. A fideszes (akinek a faszát szopod) polgármester úgy gondolta néhány emberről, hogy ők voltak azok. ÚGY GONDOLTA!!
3. FIZETETT HIRDETÉSBEN AZ ARCUKAT, A NEVÜKET, CÍMÜKET ÉS ADATAIKAT KIADATTA EGY ÚJSÁGBAN.
4. Ez semmilyen törvénybe nem ütközött az ügyészség szerint. Vizsgálat volt te tök!

Akkor szerinted, ha valaki megadja a saját számát egy közösségi oldalon és az utána terjed, az milyen törvénybe ütközne? :DDDD
Na tedd fel magadnak a kérdést kicsi geci! ;)

csak egy néző 2016.03.21. 17:36:36

@MikeBoy:
Ne süllyedj már le ennek a féreg lónak a szintjére.

magyar_newton 2016.03.21. 17:47:23

Esküszöm itt a helyi kocsmában a hullarészeg lumpenek is normálisabb hangnemben beszélgetnek. Ez az Éhes Ló elég rég nem ehetett, ha ennyire kifordul magából :)

Ez a Nórika meg túl jó csaj ahhoz, hogy ilyen ganaj munkát végezzen. Nem mondom, hogy sajnálom, mert jelenleg gondolom jól megfizetik, hogy gyártsa az alja színvonalat. Csak azt nem értem, hogy miért nem gondol a jövőjére? Ezek a mostani korrupt hulladékok is előbb-utóbb eltakarodnak majd a politikából, és az ő szempontjából mindegy, hogy 4 vagy 8 év múlva történik ez meg, ő még akkor is fiatal lesz, előtte lenne egy karrier. Ő fog szarul járni, hogy amire megrondul, addigra sehova se kell majd a múltja miatt. A bayerzsótik megoldják, ők találnak maguknak majd akkor is helyet, de a kilencven százaléka a mostani talpnyalóknak szívó módba fog kapcsolni, ahogy a korábbi balos slepp alja is abba kapcsolt. Vagy én vagyok naív? :)

2016.03.21. 18:01:41

@csak egy néző:

Egyébként totál igazad van, de olyan jó!! :))))

@Éhes ló:

Ok, elnézést. Kő bunkó voltam veled és megkövetlek..
Megígérem, soha többet!
Ha képes vagy a megbocsátásra, tegyél meg egy dolgot kérlek!
Nézd meg azt a sztorit, amit belinkeltem (ott feljelentés volt és vizsgálat) neked és hasonlítsd össze ezzel és mondj véleményt mindkettőről!

Szerintem őszintén kíváncsian várjuk.....

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 20:03:55

@rerros: "fidesznyikok megintcsak óriásra tátott szájjal rohangálnak a faszerdőben"

:)) Ezen felnyihogtam... Bocsánat, vizuális típus vagyok.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 20:07:15

@mikimackó: "az ember esete, aki nagyot akart fingani, oszt beszart !"

:)) A cikk is jó, de a kommenteken beszarok.

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 20:16:13

@toportyánzsóti: "szintjük már a választóikra nézve is sértés,azt képzelik a magyarok többsége tablettásborivó húhaanyázó fociszurkoló."

Jól képzelik. A legutóbbi gyűlöletkampánnyal 53%-ra ugrott a népszerűségók. Én szégyellem magam...

Egyallampolgar 2016.03.21. 22:11:44

ON:
Végig olvastam a posztot. Röhögtem, pedig valszeg ordítani kellett volna. Nem is tudom lassan megszokom. A pártállami időket megidéző szervilizmus mellett valóban nem jelentős, de egnem érdekelne, hogy Torsa Mátyásnak igaza van a FB posztban kitett telefonszám és fénykép jogosultság tekintetében? Sixx utána néztél? Akkor miért maszatoltad ki?

takingsider 2016.03.21. 22:53:43

@szita szita péntek: nem minimálból élek, sőt, nyilván tettem és teszek is érte, de szerencsés is vagyok, sosem mondanám, hogy szegényesen élünk, minimum félmillió nettóból plusz a csp. három gyerek után - szándékos volt persze az alábecsülés - de úgy is fogalmazhattam volna, hogy abban a családban, ahol mindkét szülő kereső, és az egyik 350e nettót keres, nem élhetnek szegényesen

takingsider 2016.03.21. 22:56:54

@huncut_kata: megvan, igen, köszönöm, a szegényes akkor is túlzás, avagy ehhez képest a 200ezres albérlet, de mondom, értem a hekket, csak szerintem szarul sikerült, és csak azért sült el mégis, mert a másik oldalon olyan képességűek voltak (politika, média egyaránt), amilyenek

Emzé Periksz 2016.03.22. 00:10:43

Tehát a szétdrogozott agyú Juhász megint pofára esett.

ember100 2016.03.22. 00:28:08

consul-nak

Helló !

Mint minden fityesszesnek igazad van nem voltam ott nem tudhatom , nem láttam még atomot nincsen .
DE a fércbúkon nyilvánosan odatett poszt mióta NEM nyilvános , hogy lehet visszaélni vele.
A gyengébbek kedvéért ha szórólapon osztogatom a magán telefonszámom ne csodálkozzak hogy 18 éves csajok hívogatnak randira :):):)

shred 2016.03.22. 01:59:50

Csak nekem van olyan érzésem, hogy Juhász ugyanaz a személyiségtípus, mint Tomcat? Egy az egyben azt a levegővétel nélkül szövegelő, megszállott figurát látom, csak kulturáltabb és kevésbé erőszakos kivitelben.

szita szita péntek 2016.03.22. 07:49:45

@takingsider: Én sajnos éltem minimálbérből is, jobban is - mikor hogy adta az élet. Nem utaltam a jövedelmedre, nem akarok a zsebedben vájkálni, szerintem ezen a ponton félreértettél.(Ellentétben a mai közgondolkodással én egyébként nagyon is sokra becsülöm az alacsony jövedelműeket - talán azért mert magam is jártam abban a cipőben, esetleg mert mérhetetlenül bölcs vagyok... mindegy is. :) )

Ugyanakkor 350 nettó inkább tűnik nekem kevésnek, mint soknak. A politikáról, politikusokról lehet akármilyen véleményünk is abban azéárt megegyezhetünk, hogy kellenek - politika nélkül az érdekek és konfliktusok ütköztetési terepe az erőszak lenne. Kis országunkban lehet olyan 20-30 politikus, akinek ismered a nevét, aki tevékenységével képes arra, hogy irányítsa a közbeszédet, részese legyen a politikacsinálásnak. Ha úgy tetszik ők a politika élcsapata. lehetne azzal példálózni, hogy hogy keres mondjuk a top 30 vállalkozó, banktisztviselő, de inkább más oldalról nézzük ezt a kérdést.

Adott tehát 30 ember, akinek (bármilyen hülyén is hangzik) de az egész ország számára fontos az anyagi biztonsága - mer' ha az sincs neki, akor elvész az a minimális esély, hogy ne vegyék meg a kilora. Ugyanakkor a politikacsinálók költségei is mások, mint mondjuk egy mittomén informatikusnak. Sok helyen kell megjelennie, sok emberrel kell kapcsolatot tartania. Vélhetően az utazási és kommunikációs költségei magasabbak az átlagnál. Az irodájának (sőt, talán a lakásának is) alkalmasnak kell lennie illusztris tárgyalópartnerek fogadására, illetve ő magának is úgy kell mittomén öltözködnie, hogy komolyan vehető szereplőként jelenhessen meg bárhol. A reprezentációs költségek egész magasak is lehetnek.

Raven1975 2016.03.22. 10:55:42

Nem kell nézni TV2-t és Tényeket! :-)

Ateq 2016.03.22. 16:35:55

Emberek...most akkor Berki vasaltatta vagy nem???? :D Vicces ez az egész...igazából szóra sem érdemes.
süti beállítások módosítása