Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nagyon idegesítheti a Fideszt Juhász Péter, a Tények nem száll le róla

2016. március 19. 10:25 sixx 398 komment

Na, lássuk csak mi is történt eddig: A Tények igyekezett egy tendenciózusan megvágott riportban hazugnak beállítani Juhász Pétert, majd amikor a politikus kitette a Facebookra az egész beszélgetést, amiből kiderül, hogy amit mondott, az nem úgy hangzott el, ahogy, na akkor ahelyett, hogy elnézést kértek volna Juhásztól és a nézőktől, inkább egy közleményben vádolták meg személyeskedéssel az alanyt. Ez sem rossz, klasszikus politikai módszer, manapság gyurcsányozásként ismert, de lehetne akár a Csubakka-védelem továbbfejlesztett változatának is nevezni. 

Szóval azután, hogy a Tényeknek sikerült a riporter Kunfalvi Nóra és a hírigazgató Kökény-Szalai Vivien segítségével nyakig beásni magát a szarba, egy újabb riportban - immáron a Fidesz-KNDP segítségével - mindent elkövetnek, hogy a szájuk is tele legyen a cuccal, és MIBŐL?-táblás aktivistákat mutogatak a tévében, akik a szerencsétlen Hollik Istvánnal az élen parádéznak Juhász háza előtt.

Bravó, tényleg. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2016.03.20. 09:13:26

@Éhes ló: mérilu, igazad adtam neked.

most beszéljünk az igazi, nagykaliberű tolvajokról!

gecivitya, szaroslörinc, toni, lézer, szargyártó, hörcsög, vitrin, stb.

mi a véleményed haver?:)))

bgp 2016.03.20. 09:13:53

@Andras J Fazekas: Ha Gyurcsány tenné ezt amit Orbánék:
1. haverkodás az oroszokkal még Európa ellenében és
2. haveroknak családtagoknak trafikot, földet, hivatalt adni
3. verőemberekkel akadályozni egy népszavazást

Akkor te mi a fészkes fenét mondanál? Ez bizony mind komcsi tempó.

BiG74 Bodri 2016.03.20. 09:14:06

@Éhes ló:
Te ló, kilóg a lábad!
Senki nem bújt a Juhász seggébe, kivéve talán a fityiszes droidokat.
A seggnyalás éppen, a ti oldalatokon valósul meg (már ha van ilyen oldal), attól függetlenül, hogy a Juhász milyen ember.

taga20 2016.03.20. 09:19:20

@bgp: ne kezdmá itt észérveket felhozni, me kiröhögnek:)))

csak egy néző 2016.03.20. 09:29:28

Juhász Péter helyében azt feleltem volna, hogy családi összefogásból és a "keményen dolgozó" szülők segítségével és aranyom, majd, ha "kioknyomoztátok" a Szíjjgyártó pubi 170 millás paraszt barokk házának vásárlását és a Rogán Tonyó táguló lakásának az ügyét, mert ugye ő sem keres annyit, hogy akár csak a rezsijét tudná fizetni, akkor gyertek vissza és majd akkor én is válaszolok erre a kérdésre. Viszont látásra.

2016.03.20. 09:32:32

@Nomante 2.0: az, hogy drogos, mert elszívott egy növényi ágvégződést, az komoly vád, normális országban ez már legális. Közben meg az élettanilag sokkal inkább káros és messze erősebb függőséget okozó alkoholt azt nagyon pártolja a Fidesz. Pálinkafőzőt minden családba!

350ezer sok? Egy osztrák takarítónő többet keres. Bizonyám.

Közben egy nap alatt százmilliókat szivattyúz ki a Fideszes holdudvar a költségvetésből.

vajdasagi 2016.03.20. 09:41:57

@grundigg: Szerinted a millió a nagyobb szám, vagy a milliárd? Mert a Fidesz és a vezetői milliárdokat lopnak el. Ehhez képest te a milliókat és százezreket kéred számon Juhászo és a pértján. Te vagy gyengeelméjű vagy, vagy pedig fizetett troll. Akár így akár úgy: megérdemled a megvetésünket. És lassan keress magadnak másik segget, amelyet nyalhatsz. Ez a gazdád nemsokára bukni fog. A vesztét érzi.

BiG74 Bodri 2016.03.20. 09:50:55

@karandash:
Mondjuk pont a pálinkafőzőkkel is megszivatták a jónépet.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:03:18

Nem akarom elhinni, hogy léteznek olyan aljas, alamuszi, gerinctelen emberek, akik a Fidesz-mutyinak tapsolnak. Kivéve, ha vastagon benne vannak. Azok viszont nem trollkodnak blogokon.

Nomante 2.0 2016.03.20. 10:03:37

@Pop40: Nem csodálom, hogy nem bántanál fogyatékosokat, hiszen magadat kellene ostorozni. Én leszarom h. miből él ez a kretén, hogy Soros fizeti neki vagy Herényi Károly esetleg a pénzt, vagy ti adjátok össze. Még igazából örülök is h. keveri a szart a főtrágya, mert Rogánra bőven ráfér.

(csak mellesleg 350 ezer forintos fizetés miatt ne sírjon, hanem mondjuk menjen el esetleg a versenyszférába. Ja, hogy esetleg Politbüro képesítése van a A Foxi-Maxi egyetemről és csak egy szaros ingyenélő bölcsész esetleg? arról én nem tehetek. 350 ezerből már meglehet élni, nem ugy mint Zsigatetű 47 ezerjéből)

Én csak azt tartom undorítónak, hogy a Lügenpressés főgyülölködő Sixx bolsevik elvtárs a fődemokrata, fel van háborodva, ha esetleg körmére néznek neki is. Az bezzeg kevésbé zavarja, hogy a konkurens csatornán a napi "maisgyülöljük a kormánypártot" percekben ótvar , szarszagú, néhol demagóg moslékot tolnak UGYANUGY ahogy akár a TV2-nél.

A Mi szarunk kevésbé büdös - gondolja Sixx és ír egy cikket a Lügen Pressébe. Hánynom kell a comment:com-tól.

Maradjon a jól bevált gyülölködő témánál - Nézze, hogy épp milyen helyesírási hibával írt a kormánypropaganda a hirekben. Abban nagyon jó, mert ahoz ért.

BiG74 Bodri 2016.03.20. 10:10:32

Troll vagy droid, ez itt a kérdés, vagy tán bérkegyenc?

taga20 2016.03.20. 10:15:37

@Nomante 2.0: te tényleg fogyatékos vagy. eddig aszt hittem, hogy csak rájáccol.

aki összekeveri a lopást(fityesz), a lopásbemutatásával(rtklub néha), az kurva(te).

igazolom a mai napod, mehecc a kaszához!:)))

bitblueduck 2016.03.20. 10:27:29

@grundigg: ajánlom a vágatlan verzió megnézését is, mert a hozzászólásod alapján nem láttad (ha igen akkor úgyis mindegy mit mondok neked). Itt úgy vágták össze, mintha lekurvázta volna a nőt mert a vagyonáról kérdezett, miközben riposzt volt arra a bunkó kérdésre, ami azt sugallta hogy füvet termeszt+árul.

Atanos 2016.03.20. 10:38:29

@Éhes ló: Ez már legalább nem üres beszéd! Bár javaslom előásni Torsa úrtól a bizonyítékokat is, hogy tisztán láthassunk. Ez viszont nem mentesíti a TV2-t, hogy megvág egy riportot úgy ahogy ők gondolják...

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:38:44

@fidesz maszop dk egykutya: De könyörgöm, minden pártállástól függetlenül, már csak a józan paraszti ész alapján is, amit a Fidesz művel az a demokrácia alaptörvényeinek a lábbal tiprása. Az EU-s pénzek, amből a teljes ország él, pofátlan ellopása ... ez minden ép elméjű és erkölcsű ember számára elfogadhatatlannak kell lenne, attól függetlenül, hogy egyébként milyen poltikai eszmében hisz.

Atanos 2016.03.20. 10:42:34

@Nomante 2.0: Te hülye majom! Ez média figyelő blog te agyhalott. Mi köze a médiához egy Facebook-os posztnak menj az index.hu-ra sírni, hogy ezt is adják le, de ne itt... De előbb célszerű lenne ha Torsa úr bizonyítékokat is felmutatna mert ez így megint csak vagdalkozás, pedig lehet van benne igazság. Miért kell mindig elfelejteni, hogy ez nem politikai blog? Az meg, hogy egy híradó hamisít az igen is a média témakörét rendesen kimeríti ha nem tetszik akkor menj máshova.

Atanos 2016.03.20. 10:45:27

@István Magyari: Érdekes én úgy tudtam az álnév azt jelenti, hogy valakinek hamis neve van és nem vállalja fel az eredetit. :) Tudomásom szerint sixx-et Varga Attilának hívják, tehát felvállalja a nevét, akkor meg nem álneves max internetes nicknevet használ, de úgy látom a különbségekkel nem vagy tisztában. :D

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:49:58

@BiG74 Bodri: De minek? Mi értelme van? Mindenkinek egyformán szar az a helyzet, ami ma Magyarországon van. Már mindenkinek, aki nem tartozik a kollégiumi körbe vagy nem a haverjuk (bár Simicska tudna mesélni erről a "haverságról"). Igen, annak is szar, aki ingyen vagy pénzért lemond a gerincéről ... legfeljebb vagy nem fogja fel egyáltalán, vagy kb. 1 miliméterrel feljebb van, de ugyanúgy a szarban. Ilyen nehéz ezt belátni?

Mikibá3080 2016.03.20. 10:52:06

Normális országban egy normális tévé riportere azzal foglalkozna, hogy MIT MONDOTT Juhász Péter, ha hazudott, tényekkel megcáfolni, ha nem, állításainak utánajárni kellene.

Atanos 2016.03.20. 10:52:49

@Nomante 2.0: Már mások is meglettek kérve rá légy szíves mutass példát. KÖNYÖRGÖM PÉLDÁT! Az, hogy üres mondatokat nyögtök be ide az nem több annál, amit most írtál le az előbb, hogy szerinted az RTL is demagóg szövegeket nyom.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 10:53:30

@Mikibá3080: A kulcskifejezés itt a "normális ország". Ez Magyarországra nem alkalmazható. Sajnos.

vénkujon 2016.03.20. 10:54:27

úgy érzem, hogy a tisztelt troll közösség nem érzi eléggé andrás-testvérünk tevékenységét. érveket kér a nagymester ti meg csak gyalázkodtok(részben helyesen-persze).
nekünk, kiknek nem adatott meg szeretett vezérünk seggének melege, nincs szükségünk érvekre. grandmaster polt miatt úgysem megyünk semmire. ha meg sikerülne is valaki ott áll a kulcsmester-tállai olló andrás-a fidesz nav ügynöke. kinek hiányzik egy jó kis adóellenőrzés? naugye. ne gyalázzátok hát andrás testvérünket. csak mondjátok, sulykoljátok poltot, meg tállait. ezzel vége is a pártinak. andrás szomorúan tudomásul veszi, hogy "bazmeg ennyi vót". ...és kimegy egy jó kis meccsre szotyizni.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:11:31

Egy olyan országban, ahol a Palácsik Tímeához hasonló golddigger celebkurvák (nem minősítés, ténymegállapítás) tényezők lehetnek olyan területeken is, ahol komoly közpénzekről van szó ... nos, abban az országban nagyon nagy bajok vannak más területeken is.

putris72 2016.03.20. 11:12:46

@pamut: Azt látom,hogy neked nincs fogalmad arról,hogy mit is takar az EU!Tulajdonképp van fogalmad,hogy mennyi pénzt visz ki az EU innen?Hát többet mint amit kapunk!!De mire is kapunk pénzt?Arra,hogy támogassuk a Magyarországon megtelepült cégeket!!Fordíthatjuk béremelésre?Esetleg egy Magyar vállalat megsegítésere NEM!Valamint minden Megkapott eu-s forrás mellé a magyar állam is odateszi a saját kis pénzét!AZ EU kisöpörte a magyar piacot!!Lenyomva tartja a magyar béreket!És elszipkázza innen a a képzett munkaerőt!!Lehet bántani azokat az embereket akik el mentek külföldre dolgozni 2004-után,szerintem nem én is voltam!Láttam dolgoztam és éltem!Aztán rájöttem,hogy minden szarabb ott mint itt,max többet keresek!DE élőre lépni nem tudok!Mert nem angol vagyok!!Más,magyarázd már el nekem,hogy akkor miért is ment csődbe az ország 2002-2008 között,és miért is kellett az IMF hitel?Vagy azt,hogy mikor is volt a tied a magánnyugdíj pénz?Gondolom azért a hozamodat el költötted te is!!Ha meg nem volt,akkor miért jobb mint az állami!Az államnak meg nem biztos,hogy jó egy olyan biznisz amit a Hornék kötöttek,hogy ha becsődöl a nyugdíj biztosítod,és elúszik a pénz akkor is az államnak kell fizetni a megalapított nyugdíjad 75%-át!Kicsit gondolkodj!!Azt ahol most tartunk az Eu nélkül is hozni tudtuk volna!!Csak még lenne magyar gazdaság!!Azzal meg egyet értek,hogy ez a kormány előnybe részesíti az állami,vagy a magyar vállalkozásokat!A gondolkodásmódból úgy látom te nem!!Juhász meg hazudott,nem először és nem is utoljára!Tudod,ha én mindig mások táskájába kutatok,elöbb utóbb az enyémben is fognak!!Akkor viszont ne akadjak ki azon,hogy velem is azt csinálják amit én velük!

taga20 2016.03.20. 11:17:12

@putris72: el mész a putris kurva anyádba!

juhász a szarrá loptamagát a fityesz és gecivitya táskájában kotorászik!

szerinted mi a faszt talál ott? talán 100csilliárd köszpénzt?

takarogy felcsútra, te talpas geci!

BiG74 Bodri 2016.03.20. 11:17:41

@putris72:
Ezt a rizsát te elhiszed, vagy perfekt vagy fityiszológiából?

taga20 2016.03.20. 11:18:43

@Hátrányos helyzetű kaviár: és ako még récsölről még nem is beszéltünk!

ja és hány saját lábú gyerköce van a gecinek! ájájjjjjjjjjjj!

Atanos 2016.03.20. 11:21:09

@putris72: Aha és te el is hiszed amit írsz mi? :D Komolyan azt akarod itt előadni, hogy az EU miatt szar a magyar gazdaság? Na neee! :D Ilyennel max egy stand up műsorban lenne esélyed. :D Az meg, hogy ki kinek a táskájában kutat az ok, csak a módszerekkel kissé baj van. Arról nem is beszélve, hogy ki lopott sokkal többet. :) De gondolom te csak Juhász vagyonát kéred számon Orbánékét nem. Akkor az úgy mennyire is igazságos?

putris72 2016.03.20. 11:21:41

@taga20: El lopta?És hol van?Be veszed még ezt a sok baromságot ami a baloldal rizsázik!!

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:24:05

@putris72: Ez nettó hazugság .. legalább, néznél utána.
Itt van neked egy link egy olyan portálról, ami gyerekeknek magyarázza el alapszinten, de statisztikai adatokkal alátámasztva, hogyan is áll Magyarország az EU-s támogatottsággal. Gondolom, a gyerekeknek szánt cikket még te is megérted.
SPOILER!!! Igen, Magyarország lényegesen többet kap, mint, amennyit befizet.
Itt a link:
hirmagazin.sulinet.hu/hu/civilizacio/honnan-van-az-unios-penz

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.03.20. 11:24:56

Köszönjük, hogy ezzel a felértékeléssel segítenek ismertebbé tenni az ellenzék egyik legjobb politikusát :-)

sőőtnagyonis 2016.03.20. 11:27:50

A riporternéni tényleg a kupiból jött?

BiG74 Bodri 2016.03.20. 11:28:57

@puttris72:
Bocsánat, elsőre nem vettem észre, hogy droidnak tetszik lenni.

taga20 2016.03.20. 11:33:36

@putris72: bazdmeg, nekem ciki, hogy szóba állok veled!

u.i.: ön nyert egy jegyet a felcsúti kisvasútra.

nem hiszem el, hogy te élő ember lehecc!!!

NEM!

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:38:29

@putris72: Ja, Angliában nem azért nem tudtál előrébb lépni, mivel nem született angol vagy, hanem, mert az angol szókincsed max. ha 100 szót tett ki, és a képességeid is ehhez mérhetőek lehettek.
Hogy honnan tudom? Onnan, hogy még magyarul, az anyanyelveden sem tudsz helyesen írni.

sőőtnagyonis 2016.03.20. 11:43:08

A Habony bérencek itt is nyomják a süketet!
Csak azok lehetnek, mert ezt a mocskot más ki nem állhatja!

pamut 2016.03.20. 11:46:24

@putris72:
Nem hittem volna hogy van még ember aki elhiszi ezeket a blőd hazugságokat 2016-ban :(

A TÉNYEK:
Mo. a EU-tagság nettó haszonélvezője, azaz több pénzt kap az EU-ból mint amennyit befizet. Méghozzá sokkkkkkkkal több pénzt, euro-milliárdokat. Amik nélkül ez az ország csődben lenne. Csak tavaly a GDP 6%-át kitevő pénzt kaptunk, ami egy óriási szám.

Mo. gyakorlatilag pénzesőben fürdik.

Aztán:
természetesen rengeteg magyar cég is kap pénzt az EU-tól, ezt gazdaság-fejlesztési támogatásnak hívják, meg felzárkóztatási támogatásnak. Ezen pénzek elnyerésére külön iparág épült ki Mo-on,sok ember, sok pályázatíró cég abból él, hogy magyar cégek megbízásából pályázatokat ír EU-s forrásokra.

Eszközbeszerzésre, telephely-bővítésre, szoftver-beszerzésre, piacfelmérésre, innovációra, marketingre, termékfejlesztésre, designra, munkaerő-képzésre, minőség-ellenőrzésre, logisztikára, és még ezer más dologra.
Ezekből az EU-s pénzekből újult meg sok más mellett pl. a komplett magyar mezőgazdasági géppark. EU-s pénzekből, azaz angol, német, svéd, francia adófizetők pénzéből vettek magyarok rengeteg új és drága traktort, kombájnt, vetőgépet, aratógépet, bálázógépet, újítottak fel magtárakat, tehenészeteket, csirkefarmokat, ebből építettek ki komplett borászatokat lepárlókkal, mindennel és még sorolhatnám. Az EU pénzéből. Minimális önrész mellett, mondjuk úgyis túlárazva ment minden szóval valójában még önrész se volt benne, sőt.

Ez csak a mezőgazdaság kis szelete. De utak, hidak, óvodák, kórházak, közintézmények, az összes állami beruházás 99%-a EU-s pénzből épült. Ez nem egy hasraütéses szám, ez tény: 99%.

Nincs időm minden butaságod cáfolatára. Semmilyen csőd nem volt 2002-2008 között, még 2008-ban a világválságban sem. Ha csőd lett volna, arról tudnál mert talán még a te utcádban is zavargások lettek volna mivel az állam nem lett volna képes fizetni az embereket, a nyugdíjasokat, több millió embert és jött volna az anarchia.

A manyup egy sima lopás volt, van kérdésed? Most hogy lenyúlta a fideszmaffia, garantáltan be fog dőlni a nyugdíjrendszer, sima matek, nincs rá fedezet. Ami lett volna, ellopták.

Juhász pedig egy árva szót nem hazudott, ha szerinted hazudott akkor kérlek mond meg konkrétan miben, és mivel tudod cáfolni az állítását?

Deszkás 2016.03.20. 11:47:28

@Trackers: Tehát elismered, hogy ordenáré az újságíró, aki nekiment Juhásznak?
Egyébként hol voltak ezek az újságírók pár éve, amikor nőttön nőtt Rogán lakása, amit a bevallott jövedelméből fenn sem tudott volna tartani?

putris72 2016.03.20. 11:49:34

@Atanos: Hol olvastad azt,hogy számon kérem Juhász vagyonát!Csak azt mondtam,ha ilyen vehemensen turkál máséba akkor nem kell kiakadni,ha az övében is akarnak!!Hát a tények meg önmagukért beszélnek!!Mert ahová addig mi termeltünk oda már valamelyik nyugat-európai multi!Mi az EU gyapotszedői vagyunk!Ennyi!

putris72 2016.03.20. 11:51:35

@Hátrányos helyzetű kaviár: Sajnos ebben ki is merül a tudásod!!Ha nincs érv egy baloldalinál jön a helyesírás!!

Atanos 2016.03.20. 11:52:39

Milyen tények? Az, hogy a TV2 meghamisítja a riportját? Hát az aztán tényleg tény. :D

putris72 2016.03.20. 11:52:57

@taga20: Hát tömören megfogalmaztad az elmúlt 25 év baloldali kormányprogramját!

Atanos 2016.03.20. 11:56:07

@putris72: Nem kell azt bevenni elhiheted. :D Szerinted 80 milliárd közpénz ami évente megy el a közmédiára, úgy, hogy a közmédia egy bolhafingot nem ér meg és csak nagy ritkán van értékelhető műsora a hír hamisításról és egyoldalú hírközlésről nem is beszélve, na meg folytatva azzal, hogy télapó közpénzen veszi meg a TV2-t az szerinted nem lopás? Akkor azt minek nevezed? :D

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 11:56:38

@putris72: Édesistenem ... leszarom a magyarországi jobb-bal megosztottságot, én a lábammal szavaztam.
A helyesírás annyiban releváns, hogy ha arra képtelen vagy, hogy egy olyan nyelvet, amelybe beleszülettél, és évtizedeken át gyakoroltad, a legfogékonyabb gyerekkorodtól kezdve, ha nem is tökéletesen, de legalábbis jól elsajátíts, akkor más területeken is komoly kihívásokkal kell megküzdened ...
Érted, ha az anyanyelveden sem tudsz helyesen kommunikálni, akkor ugyan, mit lehet várni tőled? A semmin kívül?

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 12:01:01

@putris72: Ja, arra meg "nagyvonalúan" nem reagáltál, hogy konkrétan hazudtál, amikor azt állítottad, hogy Magyarország többet fizet be, mint amennyit kap. De mi mást is várhatnék tőled, ugye.
Vagy még ezt a gyerekeknek készült, leegyszerűsített verziót sem értetted? Nem csodálnám.

Atanos 2016.03.20. 12:02:37

@putris72: Ja, de a másik komment társ hosszabb és értelmesebb kommentjére még 15 perc után sem sikerült reagálnod... Akkor szerinted mennyire vegyen komolyan az ember? :D

putris72 2016.03.20. 12:05:07

@pamut: Az,hogy milyen csődhelyzet volt az maga Gyurcsány is elismerte!Ezért kellett kb 5 nap alatt tető alá hozni az IMF-Eu hitelt!Az,hogy adtak pénzt arra,hogy meg vegyük tőlük azt amire szükségünk van az nem nagy dolog! A nagy kérdés,hogy ezt miért nem magyar termékkel oldottuk meg?Olyan feltételeket szabtak aminek csak kizárólag a saját cégeik feleltek meg,így amit az egyik kézzel adtak,mi kiegészítve a sajátunkkal vissza raktuk a másikba!Az egész érvelésed ott dől meg,hogy 2004-töl az UNIÓ tagjai vagyunk,és 2006-ban már megszorítások kellettek!A Meggyesyt meg már 2004-ben félre állították!Gyurcsány meg 2006-os választások előtt hazudott,hogy mekkora is a hiány!Szóval miről is beszélünk!

taga20 2016.03.20. 12:06:02

@putris72: haver, ma mennyit kapsz?
kifizetem, csak kussolj, me rossz olvasni a romlott lelkivilágodat.

NEM HISZEM EL, HOGY TE EGY HÚSVÉR EMBER VAGY! nem lehet!

csak egy néző 2016.03.20. 12:08:31

@sőőtnagyonis:
"A riporternéni tényleg a kupiból jött?"

Ilyen fejjel? Még a melegvízre valót sem keresné meg.DDD

sztarklikk.hu/image/own/256242.jpg

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 12:10:42

@csak egy néző: Ó, de, oda pont jó lenne, szép, széles szája van :DDD

pamut 2016.03.20. 12:25:48

@putris72:

Nem emlékszem ilyenre, mint írtam a csőd fogalma az hogy az állam fizetésképtelenné válik, nem tudja teljesíteni a kifizetési kötelezettségeit. márpedig ha 3 millió nyugdíjas és közel egymillió közszolga nem kapja meg a fizetését/nyugdíját akkor kitör az anarchia és a káosz. Ilyen nem volt, ha lett volna te is tapasztaltad volna.

Idézd, linkeld már be kérlek azt amikor Gyurcsány "elismerte" hogy csődben az ország?

Az IMF-EU hitel azért kellett 2008 végén mert valóban nagy bajba került az ország a világgazdasági válság miatt, ezért - sok más országhoz hasonlóan - mi is hitelt vettünk fel a válság kivédésére. De csőd nem volt, az egy egészen más fogalom, sokkal súlyosabb helyzetet ír le mint egy egyensúlyhiányos költségvetés hitelbőli megtámasztása.

Kiktől vettünk meg és mit? És ha valaki arra ad pénzt hogy tőle vegyünk valamit, akkor az olyan mintha eleve ingyen adta volna oda azt amit az ő pénzéből vettünk, és az szerintem nagyon szép dolog ha valaki ingyen ad nekünk valamit. Én azt tanultam a szüleimtől hogy ilyenkor ezt illik szépen megköszönni a hála jeléül, így tisztességes és korrekt, a te szüleid mit tanítottak neked ilyen helyzetre?

Hogy mi miért nem magyar traktort, magyar kombájnt és magyar bálázógépeket vettünk? Nem is tudom, te tudsz mondani csak egy magyar céget amelyik traktort, kombájnt, aratógépet készít és ad el? Én nem tudok ilyenről. De tőled várom a neveket...

Ezzel együtt is ahol volt lehetőség, sok magyar terméket-szolgáltatást is vettek EU-s pénzből. Illetve pl. a továbbképzési támogatásoknál magyar oktatók tanítottak magyar embereket, szóval nem csak a támogatás volt tiszta haszon de még magyar munkaerőt is alkalmaztak rá, de ugyanez volt és van most is rengeteg építkezésen, stb, sok-sok magyar ember élt és él most is közvetve vagy közvetlenül az EU-támogatásokból, és a munkájuk haszna is az országot gazdagítja.
De mondom ha nyugati pénzből veszünk nyugati árút, az olyan mintha ingyen adták volna az árút, szóval az is óriási segítség, amiért én hálás vagyok mert örülök ha gyarapodik a hazám mivel bennem van hazaszeretet. Te miért nem örülsz?

Igazából elég betegnek tartom azt utálni aki segít nekünk... inkább hálásnak kéne lenni...
2006-ban megszorítások kellettek valóban, de mi köze ennek az EU-hoz? Talán az EU állítja össze a magyar költségvetést? Az EU embere a gazdasági miniszter? Mi köze ennek az EU-hoz?

Az jó kérdés hogy te miről beszélsz, mert az előbb hazugsággal rágalmaztad meg Juhászt, és amikor rákérdeztem hogy pontosan miben hazudott, melyik mondata volt hazugság, és mivel tudod cáfolni az általa hazugságnak mondott állítását, akkor erre válaszul egy szót sem szóltál...

Ahhoz förtelmes karaktergyilkossági kísérlethez mit szólsz amit a fideszes szennyTV, a TV2 próbált elkövetni a kis orbánista politikai verőember és rágalmazó, Kunfalvi által?

csak egy néző 2016.03.20. 12:26:05

Ennyit erről az egyeremi oktatónak kinevezett lotyóról.

A Corvinus egyerem vezetőségének a helyében szégyelném magam. Vajon ki szólhatott oda az egyetemnek, hogy ezt a kis felszopógép csajt alkalmazni kell "oktatónak"????

"A Corvinus csak az oktató nevét változtatta meg Wisinger Istvánról Kunfalvi Nóra Szilviára az „oknyomozó újságírás” kurzus leírásában. Minden más – beleértve Wisinger István elérhetőségeit is – ma is úgy szerepel a szövegben, ahogyan azt a Pulitzer- és Aranytoll-díjas újságíró, médiaszociológus annak idején megírta. Wisinger István a 168 Óra Online-nak elmondta: öt évig oktatott a Corvinuson oknyomozó újságírást. Most azért nem tanít, mert az egyetemen tavaly közölték vele: nincs pénz a kurzusának folytatására. Kunfalvira ezek szerint van."

www.168ora.hu/itthon/wisinger-tv2-s-kunfalvi-nevehez-mas-botrany-is-fuzodik-143925.html

pamut 2016.03.20. 12:36:12

@csak egy néző:

Haha, ez nagyon jó :)

Orbán kis karaktergyilkos üdvöskéje kitúrta az állásából a Pulitzer- és Aranytoll-díjas újságírót :)

Érdemes nézni hogy baszták át Wisingert:
"Augusztusban ugyanis felhívott Aczél Petra, az Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációs Intézetének intézetigazgató egyetemi docense, és azt mondta: nagyon sajnálja, de elfogyott a pénz. Nem tudnak külsősöket szerződtetni, így engem sem tudnak tovább foglalkoztatni."

Aztán meg felvették a helyébe Kunfalvit :)

Aczél Petra, aki átbaszta Wisingert, korábban a Pázmányon tanított, illetve a Századvég újság szerkesztőbizottsági tagja :) Szóval fideszes, méghozzá jó alaposan be van ágyazva a fideszbe :)
Vajon ki szólt le neki hogy tüntesse el Wisingert és nyomja be helyébe a kis orbánista karaktergyilkos verőembert? Maga Kunfalvi utasította erre? Vagy valamelyik fideszes nagykutya szólt le?

Atanos 2016.03.20. 12:36:37

@csak egy néző: Ez is annyira tipikus nevetséges az egész...

pamut 2016.03.20. 12:39:37

Hopp, nincs már index főoldalon ez a poszt, és hirtelen eltűntek a fideszes hozzászólók.... :))
Nem kicsit átlátszó, áááá... :)))

BiG74 Bodri 2016.03.20. 12:43:04

@pamut:
Vajon hány ilyen tetűség kell még ahhoz, hogy ezeket a szarháziakat eltakarítsuk?

pamut 2016.03.20. 12:52:25

@BiG74 Bodri:
Sajnos az ilyen tetűségek csak növelik az elégedettségüket, önbizalmukat, egy fideszesnek kifejezetten szimpatikus amikor egy másik fideszes sikeresen basz át, lop meg másokat. Az ő szemükben ez érdem, siker.

jet set 2016.03.20. 13:02:04

Ok, persze undorító a tv2, de az ugye meg életszerű, hogy valaki szinte a teljes fizetését lakásbérlésre költi. Mindenki lop, aki a tűz közelében van, ennyi. Az egyik oldalt védeni ugyanolyan szánalmas, mint a másikat.

BiG74 Bodri 2016.03.20. 13:17:28

@jet set:
Új nick?
Unalmas újra kezdeni, ráadásul valószinűleg valamelyik ismerős iparossal.

Atanos 2016.03.20. 13:20:15

@jet set: Utolsó próbálkozást teszek. :D Én személy szerint nem védem Juhászt csak undorítónak találom a hír hamisítást, arról nem is beszélve, hogy ha igaz is, nagyság rendekkel nem lopott annyit mint amit a többi politikus. Ennyit erről.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.20. 13:21:56

@Hátrányos helyzetű kaviár: ezek nem hisznek semmilyen eszmében, csak a pártban. Erkölcseik nincsenek, agyuk sem.

Hetero Sapiens 2016.03.20. 13:34:09

@Nomante 2.0: akkor a faszért jársz ide köpködni, te gyökér?
Mennyit kapsz ezért amit ideokádsz?

pamut 2016.03.20. 13:47:11

@jet set:
- nem költi szinte a teljes fizetését lakásbérlésre
- nincs a tűz közelében

ennyi.

2016.03.20. 16:21:17

@Andras J Fazekas: Csak a személyeskedés és a hazudozás :) semmi konkrétum. Remélem megfizetnek rendesen, ha már a gerinced egy mesztelencsigáéval vetekszik.

2016.03.20. 16:24:11

@putris72: gyurcsány nem haszálta fel az IMF hitelt, csak hitelkeretet kért, az orbán barátod volt :)
MOL részvényeket vett belőlle, és a visszafizetést a MANYUP pénzből és dollárkötvénykibocsájtásból fizette vissza.

putris72 2016.03.20. 16:55:54

@okostojas007: Te valamit nagyon benéztél!Mert ha nem használtuk volna föl akkor miért is kellett volna visszafizetni!A Mol részvény a maradékból lett visszavásárolva!!Azért mert az OMW el akarta adni az oroszoknak!!It van pár link:www.mfor.hu/cikkek/makro/2006_ban_es_2008_ban_szallt_el_az_allamadossag.html mno.hu/gazdasag/a-bankok-miatt-kellett-a-2008-as-gyors-imf-megallapodas-1107814 magyarnarancs.hu/belpol/az_imf-hitel_tortenete_es_kovetkezmenyei_-_nehez_napok_ejszakai-70117 www.origo.hu/gazdasag/valsag/20081113-imf-hitel-kamatnyereseg-es-vitak-mire-lehet-kolteni-a-hatalmas.html !Ez egy kulönösen fontos mozzanat:A nemzetközi pénzintézet a készenléti hitelért cserébe kérte a bankrendszer támogatását!Magyarán mi fizettük ki a külföldi bankok adóságat!!Cserébe ök szarban hagyták a devizahiteleseket!

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 17:01:05

@putris72: És minderre a Fidesz seggében alakulásától tövig bent levő Magyar Narancs posztját linkeled. Több kérdésem nincs is. Illetve még egy. Te ezért pénzt kapsz? Komolyan?

2016.03.20. 17:12:42

@putris72: ezt a hülyeséget.. komolyan, nézz már utána mi is az az IMF, belekeverni a devizahitelt is. Nem a bankok adósságát fizették vissza, hanem az orbán barátod által bevezetett devizahiteltől bedőlt lakosok adóssága miatt csődközelbe jutott pénzintézetek védelmét kérték. Nézd már meg melyik bankot mentették: www.mfor.hu/cikkek/befektetes/Beindult_a_magyar_bankmentes___allami_toket_kap_az_FHB.html
nem, ez nem az Erste vagy a ráfázol, rááadásul ezt az IMF hitelből tették, és ezt a pénzt külön bankadóval vissza is szedték. Tehát gonosz az imf hitel, ezért veszel belőle mol részvényt?
www.origo.hu/gazdasag/hirek/20110524-imf-hitel-lesz-a-fedezete-a-szurgut-reszvenyek-felvasarlasanak.html
2009-ben hívták le az első részt, 1700 milliárdot, ekkor volt a válság. de 360-at vissza is tettek még ebben az évben.
2010-ben hívtak le még 150 milliárdot
2011-ben viktorka 510 milliárdot költött csak a mol-ra.
és még maradt is, mert ez hitelkeret volt.
tehát hős viktorod hívta le az IMF hitel 30%-át amire nem is volt szükség. utána meg játszotta az agyát, hogy gonosz imf, miután feltolta a mol árát, hogy a fideszes mol reszvényesek a pénzüknél legyenek. Ezután lett ebből dollárkötvény és MANYUP rablás, csak akkor a dollár még 210 forint körul volt, ugye milyen jól jártunk?

Éhes ló 2016.03.20. 17:18:53

@taga20: arról hebegsz amiről csak akarsz, szabad ember vagy, de attól, hogy az egyik tolvaj fikázza a másikat és te az egiykenek ezért a seggébe bújnál nem leszel semmivel sem különb náluk.

A szégyen pedig pont ez. Ez senkiházi tolvajt kaseorlni, csak azért, mert vannak a másik táborban is senkiházi tolvajok.

Ezért tartotok itt:
kozvelemenykutatok.hu

Füveseberestől zuhantok a politikai pöcegödörbe.
Húzzatok bele!

2016.03.20. 17:19:37

@putris72: a devizahiteles műsor orbán sara, ő vezette be, ő intézte az egészet. aztán a saját haverjait is ő mentette meg, a többieket meg hagyta bedőlni.. Miről is szólt a mentés? Aki gazdag, az 160on törleszthetett.. hurrá.

2016.03.20. 17:20:30

@Éhes ló: csak bemásolgatod a pártirodábol a sablonokat, vagy van saját gondolatod is?

Éhes ló 2016.03.20. 17:21:25

@BiG74 Bodri: ez a post maga a mélymerülés a füvesember valagában.
A nav és a cégbyróság után a saját embereit is átverte, az állam és a közösség után a sajátjait is meglopta.
Ez az ikonotok, buktor helyére?
Komoly?

Éhes ló 2016.03.20. 17:22:48

@Atanos: A navval és a cégbírósággal is megküzdött a füvesemberetek.
Fáltucatnyi céggel maradt a köz adósa.
Ez nektek kóser, mi?

Már csaqk embert nem gyilkolt.
Ha megtenné, még jobban kaserolnátok?

Éhes ló 2016.03.20. 17:24:04

@okostojas007: a saját rossz példádból indulsz ki hülyegyerek.
Ne keverd össze az ávósfattyú haverjaidat velem.
Nagy hiba lenne mesüge, inkább kérdezd a rebét!

2016.03.20. 17:28:15

@Éhes ló: szóval hozod a szintet? nem én tapsikolok komcsiknak :) az új mszmp-ben ami ugye a fidesz, ezért biztos megsimogatják a buksidat :)

putris72 2016.03.20. 17:39:54

@okostojas007: Az a baj,hogy te mindenből ki szeded azt ami a te igazadat véli bizonyítani,és nem azt nézed,hogy tényleg mi történt!Nem a devizahitelezéssel volt a baj,hanem az,hogy ész nélkül osztogatták a bankok!Akkor elég sok csóró volt az Orbán haverja!Sok embert,munkatársat ismerőst,barátot tudok akinek deviza hitele volt,vagy még van is!Mind örül,hogy kapott vissza pénzt vagy,hogy csökkent a tartozása és a törlesztője!Orbánozhat,de ettől még a baloldal nullázta kétszer is le a z országot és nem a jobboldal!A baloldalnak még a brókercégeknél fölgyülemlett adósságok sem tűntek föl!!Pedig többször is ellenőriztek!!

putris72 2016.03.20. 17:42:08

@Hátrányos helyzetű kaviár: Bárhonnan rá kereshetsz akkor is ezt fogod olvasni!!Bár a baloldali portálokon,már nem biztos!!Ott már lehet,hogy 2002-2010 közötti időszakért is Orbán a hibás!!

2016.03.20. 17:53:14

@putris72: nagyon szép, hogy még mindig nem érted az összefüggéseket. Ha magas a forint kamat, akkor persze, hogy mindenki az olcsó devizát választja, de ezt szintén viktorod intézte, az ő haverja tarottta a forint kamatokat az egekben. Nevetséges a szöveged, ki ne örülne ha pénzt kap? :) mindenki örül, persze, hogy örül az ingyenpénzek, akinek meg valóban szüksége lett volna a mentésre az már rég csődbe ment.
A fidesz nullázza az országot most is, azt meg a questor fideszes pénzmosoda után brókerezel, végképp nem értem, mondj egy hasonló lenyúlást szoci oldalról. A legnagyobb hibája a szociknak az volt, hogy balga módon nem loptak annyit mint most a fideszesek, helyette túl sok pénzt adtak a népnek(lásd 100 napos program). Kellett nekik itt fizetéseket emelgetni, meg 13. havi nyugdíjat bevezetni, elég lett volna, ha úgy loptak volna, mint most a fidesz, még mindig ők kormányoznának, ami persze nem lenne jobb, max más, viszont mindig vicces narancsagyuakat hallgatni, kik annak tapsikolnak, hogy mert a másik lopott, és ezért nekik is jár a lopás.

2016.03.20. 17:55:44

@putris72: Dr. Járai Zsigmond 2007-ig jegybankelnök, ő szabta meg a forintkamatokat. 2008ban pedig válság, de nem illiberális orbánválság, hanem valódi.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 18:16:28

@putris72: Jajjj ... oké, elmagyarázom, még az MNO sem lépte azt meg, hogy a világválságot egy az egyben rálőcsölje Gyurcsányra. Pedig az MNO ugye, nem kifejeztetten ellenzéki :P
Persze, a Magyar Narancs és hasonló Fidesz-propagandát nyomó felületek szívbaj nélkül megteszik.
És mielőtt direktbe is elkezdenél engem libsi-bolsizni, közlöm, Gyurcsány egy faszfej.
De tudod, azért szeretném, ha a Zuschlag-féle -ma már tyúkperek- lennének a legnagyobb korrupciós botrányok Magyarországon. Pedig, amikor megtörtént az a pár millás "kis" mellényúlás, mekkora nagy felzúdulást keltett minden körben .... Ma meg már a milliárdokra is legyintenek az embrek Orbán mutyijai kapcsán.
És a legszomorúbb, hogy a pártpolitikai ló-szemellenzőtől nem látod, hogy az országot, mint olyat teszik ezek tönkre, a gyerekeid (már ha vannak), és a következő 5 generáció jövőjét.
Igen, a Fidesz 5 generációnyi időszakra elásta az országot olyan szempontból, hogy a csak az általuk felvett hitelek és a megkötött szerződések (mint Paks2) anyagi vonatkozásait fogják nyögni.
Én, mint már említettem,a lábammal szavaztam, de te ott élsz .... tényleg okés ez így neked? Komolyan?

putris72 2016.03.20. 18:30:49

Figyelmedbe ajánlóm ezt:hu.wikipedia.org/wiki/Monet%C3%A1ris_Tan%C3%A1cs Az MNB-ben elég gyorsan át vette az irányítást a Gyurcsány kormány!A válság csak 2 országot érintett igazán 2008-ban a Görögöket és minket!Még-egyszer meg kérdem te miről beszélsz!!Nem volt olyan állami szervezet amit nem ők irányítottak!Ja és mint tudjuk a válság a 2010 kormányváltás után automatikusan megszűnt ugye??Te higgy a mesékben én meg a realitásokban!Bár sok mindenben nem értek egyet a Fidesszel,de inkább ök mint a tehetetlen gyűlölködő baloldal,a liberálisokkal egyutt!

Deszkás 2016.03.20. 18:31:36

@putris72: 2010 -2015 közel 5 év alatt a Fidesznek sem tűnt fel. Akkor miről beszélsz?!

Deszkás 2016.03.20. 18:34:01

@putris72: Te beszélsz gyűlölködésről?! Most komolyan! Nézz már tükörbe, mit csinálsz, és mit csinál az az oldal. Folyamatosan gyűlöletet keltetek a baloldaliak ellen! Ha te a realitásokban hinnél, akkor nem hazudoznál össze ennyi marhaságot. Amiben te hiszel, az egyáltalán nem a realitás.

putris72 2016.03.20. 18:41:46

@Deszkás: Tudod először évente volt aztán 2 évente majd 2010-töl 5 évente kellett vizsgálni őket!A baloldali kormány a választások előtt vizsgálta át az összes ilyen céget,és az érintetteknél csak apróbb hibákat szabálytalanságokat találtak!Ha azt látjuk,hogy közel 10 éves hiányokat duzzasztattak föl akkor szerinted ez időszakban hányszor nem vették észre?Vajon véletlenül,vagy készakarva?Már voltak nagy bukták náluk!Postabank,K&H botrány!www.mfor.hu/cikkek/vallalatok/A_Postabank_maci_elbukott__de_olcson_meguszta.html www.jogiforum.hu/hirek/18449 A közös az,hogy mindegyikben nyakig benne volt a baloldal,és a liberálisok!!

putris72 2016.03.20. 18:46:52

@Deszkás: Neked van fogalmad arról,hogy mi a gyűlölködés?Az nem az ha leírom,hogy mi történt!Vagy az,hogy mi a véleményem!!Viszont ha ezért lenáciznak,le cigányoznak,és további ordenáré ocsmány megjegyzést tesznek az embere na az gyűlölet!!Ajánlom,hogy olvas el kommenteket a baloldaliaktól,meg jobboldaliaktól!Akár itt is de máshol is!Aztán rá jössz,hogy ki gyűlöl kit!!

2016.03.20. 19:03:28

@putris72: nalátod, de gondolom a fideszt egekbe emeled az 1000 milliárdos brókerbroki miatt, viszont a maszopot ekézed a 100 milliárdos miatt.. ééértem. vagyis nem. értelmes ember mindkettőt utálja. Arról már ne is beszéljünk, hogy ahelyett, hogy szépen bezárták volna, ehelyett a fideszses madarász megkapta 4 évre, ahogy nemrég az antenna hungáriát is.
Simán hazugság az 5 év, de ezt már több szakértő is elmondta, mivel napi szinten vizsgálják az összes pénzintézetet. Csak azért nem szólt senki se, mert a questor vezetése fideszes.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 19:53:58

Én tényleg nem értem a Magyarországon még ott élő, a Fideszt teljes mellszélességgel támogató embereket. De komolyan nem.
Nem bírják felfogni, hogy az, amit most a Fidesz művel gyakorlatilag azt jelenti, hogy a szépunokáik is fizetni fognak még érte.? Orbán Viktor és a sleppje egy rosszízű lábjegyzet lesz már csak a történelemkönyvek margóján, amikor az általuk most hozott mutyizási döntéseket még mindig nyögni fogják anyagilag. Orbánból már por és hamu sem marad, de Magyarország még mindig fizetni fog Oroszországnak Paks2 kapcsán, például.
Tényleg igaz lenne az, hogy már csak a hülyék, tehetetlenek és a nyugdíjasok maradtak otthon?

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 20:01:03

Ja, és hogy kapcsolódjak is médiaügyileg .... Az, hogy egy Vajna András-féle senkiházi, bukott seggfejt és a golddigger kurva feleségét nem érdekli az osrszág sorsa, az rendben van. Mert ennyi telik tőlük.
Az nincs rendben, hogy az ilyenféle senkiházi aljanépek tényezők lehetnek ebben az országban.
Ez már nem is a gyökerétől rohad, hanem egyenesen a magmától .....

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.03.20. 20:07:10

Tuti valamelyik nick mögött Habonyárpi ül :P

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 20:25:23

@szociál: Habonyi egy majom, nem komoly tényező ... Persze, sokkal többet síbolt el a magyar emberektől (a közpénzből), mint amennyiről Zuschlag valaha is álmodhatott.
De mindezek ellenére egy bohóc ... gondolj csak Ibizára. Nincs az a pénz, hogy cseréljek egy ilyen szánalomhalmazzal.
Persze 1000 év múlva úgysem számít majd, mert ahogy elnézem, nem lesz 2000 éves államalapítási ünnepség :P A még szerencsések, akik nyugdíjasok lehettek, kihalnak, az értelmesebbje, már rég kivándorolt. Akinek személyes okok miatt nem jött össze, az most kurvára szenved otthon - tudom, hallom, nap mint nap, amikor hazalátogatok. Ők meg a gyerekeiket készítek fel arra, hogy ne Magyarországon éljenek. Meglepően sok magyar állampolgárságú gyerek kezdi meg már középiskolai tanulmányait is Ausztriában. És ez a közép-, sőt alsó-közép osztályból. Csak mondom ... Ausztria meg tárt karokkal fogadja őket.
A magyarok azon része, aki megteheti (és most már szélesebb rétegek, mint a 18-19. században, mert akkor is divatban volt az arisztrokácia köreiben) kimenekítik a jövőjüket jelentő gyerekeiket az országból. Hát ezt érte el a FIDESZ NEMZETI KORMÁNY. Mindenki menekül, ahogy tud, de legalább a gyerekei jövőjét menti.

Világvevő 2016.03.20. 22:41:55

Ez a TV2 mekkora egy gané! A szőke tyúk nemkülönben. Az a két darab a4-es lappal tiltakozó meg két járókelő, akit leszólított a stáb, és fejenként kb 5 ezer forintért beállított oda, hogy legyen kit videózni :D
A fideszes köcsög meg értetlen. MIBŐL? Meg lett mondva, többször is: a 80 ezres képviselői fizetésből, meg a 250 ezres pártvezetői fizetésből. ez összesen 330 ezer. Ha 200 ezer a lakás bérleti díja, meg 100 a rezsi, akkor a maradék 30 meg a barátnő/feleség teljes fizetése megmarad nekik. Feltehetőleg ő is 100 fölött keres minimum. Ez akkor is 130 ezer forint tisztán kajára, benzinre, ruhára, telószámlára. És még ehhez jönnek hozzá a támogatók. röviden: ez egy korrekt és hihető összesítés.
Ugyanitt érdeklődnék, hogy Orbán Viktor hány évi fizetését tette félre teljes egészében, hogy mindazt a földterületet és ingatlant megvásárolja, amely jelenleg a tulajdonában áll? És ha mindezt félretette, akkor miből élt? A felesége fizetéséből?

Világvevő 2016.03.20. 22:44:08

Személyeskedés: a riporter-tyúk kezdte, amikor azt kérdezte meg, hogy "maradt-e vissza pénze a kendermagos ügyletből". Azaz burkoltan ledrogosozta, ledrogtermesztőzte Juhászt, akinél nyilván felment a pumpa. És utána még buta is volt, mert azt hitte, hogy a kendermagot szívják :D a Magot, értitek?:D::DD Ostoba liba. Legalább legyen tisztában azzal, hogy mit és hogyan fogyasztanak, akik füveznek, mielőtt rákérdez.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.20. 23:16:33

@Világvevő: Miért, Orbán felesége dolgozik? Sima állásban? Nahát ... én úgy tudtam, hogy ANYA!!!!!

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.21. 01:49:54

De most komolyan. A Fidesznek, fennállása óta nem volt egy makro-gazdasági programja, az ország egészére nézve.
Ők már 1998-ban úgy álltak neki a kormányzáshoz, hogy "az a baj a kommunizmussal, hogy nem mi voltunk hatalmon". Rémlik még az Ezüst Hajó ügy, meg a Korona-úsztzatás?
Vagy az ezekre való emlékezés már központilag tiltott? Pedig ez 1998-2002 között volt. Akkor kezdték el a Fideszes sehonnaiak megosztani a nemzetet a kokárdás mathulásukkal.
Igaz, elérték, hogy ma már, 2016-ban csak az tűzött ki kokárdát március 15.-én, aki vérbeli fideszes volt.
Gyűlölöm őket, nem csak szimplán utálom, hanem egynesen gyűlölöm az összes Fideszes barmot, mert megölték Magyarországot bennem.
Dögöljetek meg mind, hogy végre élhető országunk legyen!

teszt123456789 2016.03.21. 07:59:59

@pizzaboy: Budán nem olyan sok pénz az valóban, a kancsal köcsög havi 5milliójához képest meg simán mondható szegényesnek.

2016.03.21. 15:11:31

tudja vki az aktivisták kicsodák?

2016.03.21. 15:28:26

@Hátrányos helyzetű kaviár: minden szavad igaz. még hozzátenném, hogy én azért is haragszok rájuk, hogy így megosztották az országot. a fideszesek egyszerűen vérbe forgó szemmel gyűlölnek mindenkit, aki nem az, mindegy hogy jobb vagy baloldali gondolkodású...
süti beállítások módosítása