Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Így menti meg Orbán Viktor Európát - a közmédia szerint

2016. március 07. 22:49 RickyTerror 278 komment

Nagyon úgy tűnik, hogy a közmédia parancsba kapta: tűzön-vízen át nyomni kell azt, hogy Orbán Viktor Európa megmentője, hogy csak ő állítja meg az Öreg Kontinens határain a menekültáradatot. A köztévében ugyanis azután is a magyar miniszterelnök érdemének tudják be a legutóbbi uniós csúcs döntésének megvétózását, hogy kiderült, rengeteg ország mondott nemet a törökök által diktált feltételekre.

Péntek este 20:06 perckor érkezett ugyanis az MTI gyorshíre, vastag vörössel szedve, ezzel a címmel

Megvétózta Orbán Viktor a török menekülttáborokból Európába történő áttelepítési javaslatot, félbeszakadt az EU-csúcs

Mire a brüsszeli eurológusos kollégák fejvesztve írtak, nehogy ez kerüljön be az Index cikkébe, mert valójában sokan emeltek vétót a 28 tagállamból – például a görögök, a ciprusiak és az olaszok is. Sőt, ahogy a 444 észrevette, az olaszoknál eleinte kifejezetten Matteo Renzi kormányfő érdemeként tálalták a vétót.

20:33-kor már az MTI brüsszeli tudósítója is árnyalta a képet, ezzel a szolidabb címmel jött ki a bővített híradás:

EU-török csúcs - Megszakadt a találkozó

A 20:41-es változatból pedig en bloc kikerült Orbán állítólagos partizánakciója:

EU-török csúcs - nem sikerült egyetértésre jutni az EU-vezetőknek a török tervről

Ehhez képest a közmédiában még 10-kor is a vörös szalagcím futott, sőt, a Híradóban Kovács Zoltán szóvivő hosszasan magyarázta a "miniszterelnök vétóját" - jó egy órával azután, hogy kiderült, már csak egy erős "is"-sel lenne igaz az Orbán vétójáról szóló hír. Az "Egyedül Európa" ellen póza már a 2011-12-es "szabadságharc" idején is sokat hozott Orbán konyhájára, Habonyék nyilván úgy látják, hogy ez a póz a menekültekkel megfejelve még jobban mutat a médiában. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2016.03.08. 11:10:41

@Gavroche11: "miért érdeke az USA-nak inkább egy széteső, külön-külön gyengébb... Európa, mint egy egységesebb, hatékonyabb, jobban összehangolt országokból álló, erősebb kereskedelmi partnerként megjelenő Európai Unió"

Ha figyeled a világ történéseit, minden ott le van írva.
Az amerikaiak vajon MIÉRT robbantották ki a volkswagen-botrányt? (Egyébként pár éve a toyota-botrányt is.) 1, Ezzel akarták demonstrálni, mekkora barátai is ők az európai kereskedelmi partnereiknek, vagy 2. így lehetett visszaszerezni a saját, amerikai piacot verseny nélkül a versenyképtelen amerikai autóknak?
Úgy van, jól tippeltél, ha azt x-elted, hogy amerikának mi nem partner, hanem VERSENYTÁRS vagyunk! És kell nekik Európa, de csak megosztott formájában. Az Európai Egyesült Államok létrejöttét kellett megakadályozniuk! Sikerült, most pár évtizedik elleszünk a migránsainkkal.

"Európai Unió, ami akár lokális hatalmi ellenpólusa is lehet a túl nagyra törő Oroszországnak"

Nem. Ha amerika nem köp bele, Németország (amely egyértelműen az Unió meghatározó ereje) már rég összeszövetkezett volna az oroszokkal! MÉG AZ AMERIKABARÁT MERKEL IDEJÉN IS EZT TESZI, külön gázvezetéket épít a két ország, miközben a többit szívatja az embargóval, a nyílt színen megszegi!
Amerika célja a megosztással a további EU-orosz közeledés megtorpedózása volt, ha olvasol híroldalakat, te is tudod.

" a humanizmus, vagy liberalizmus (vagy nevezzük, ahogy akarjuk, vállalom) beszél belőlem, de háborús övezetből, széteső államokból, gazdasági nyomorból, kilátástalanság elől menekülő emberek kontroll nélküli erőszakkal történő megállításával nem tudok egyetérteni"

NE KÖVESD EL azt a liberális-hibát, hogy nem olvasol!
Senki nem akarja a KONTROLL NÉLKÜLI megállítást, épp ellenkezőleg, a kontroll nélküli BEVÁNDORLÁST akarja megállítani!
A falak arra valók, hogy az ellenőrzött határátkelőhelyekre tereljék a zöldhatárról az embereket. Miféle liberális álhumánum az, hogy jöjjenek a zöldhatáron, és mind náci, aki ezt akadályozza??? Ezt meg tudnád mondani?
Ha meg már ellenőrzések vannak, könnyű az ügy: felfogadni 100 tolmácsot. Ha valaki nem tud megszólalni azon a nyelven, ami a papírjai szerinti néhány háborús ország anyanyelve (tehát hamis papírokkal akart átb.szni), felvenni egy EU-s-adatbázisba az ujjlenyomatát, és örökre kitiltani az unióból. Egyszerű programozási feladat az egész. Aki nem háborús övezetből jött, mégis próbálkozott, kitiltani. Aki átjött más békés országokon is, mégis Germane-be menne (vagyis gazdasági menekült), kitiltani. A háborús országokkal szomszédos uniós országokban pedig uniós pénzből építeni táborokat, azon felül pedig az ISIS-t és a vele családi vállalkozásban barátkozó-üzletelő törököket végre ignorálni az egész demokratikus világban. (Jogos észrevétel, hogy az amerikaiak bezzeg megtalálták a vizet is a Marson, de sehogyse találják az ISIS állásait. Pedig a mai haditechnikával egy hét lenne tönkreverni a mindössze 40 ezer fős ISIS-t a francba!)
Hát ennyi. MINDENKI TUDJA A MEGOLDÁST.
Az más kérdés, hogy üzletileg a nagy vállalatoknak nem ez éri meg, hanem a háború és fekete-olajkereskedelem. Na EZ ITT a probléma...

Afrika steht an der Elbe 2016.03.08. 11:16:24

@GAXXX:
1.) Légy oly kedves, ne keverj össze a hapsiddal.

2.) Írd be a keresőbe ezt: Asien steht an der Elbe.
A találatokból rá fogsz jönni, hol itt az összefüggés Adenauer személyével. Nem a "liberalizmus", te nagytudású eeroppéer libsi.

dare 2016.03.08. 11:16:45

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: Az a másfél millió bevándorlásellenes egy picit azért több.
Akkor kaphatnánk reális képet róla ha mind a 28 tagállamban egyszerre lenne népszavazás a kérdésről (így nem befolyásolhatnánk egymást) és a kapott eredmény függvényében ha magas szám jönne ki, akkor újragondolni ezt a témát.
Akik bejöttek azokat meg tudnánk oldani (akár kvóta is lehet), csak a többit....azt nagyon nehéz lenne.

GAXXX 2016.03.08. 11:20:59

@Afrika steht an der Elbe:

kérlek, tegyük félre egy percre egymás b.tatását, de tényleg.

"Helfen Sie doch, die Überzeugung in USA zu verbreiten, dass die Ret­tung Europas nur mit Hilfe von USA erfolgen kann und dass die Rettung Europas auch für USA wesentlich ist. Ich habe immer gern an Sie zurückgedacht, auch wenn wir manchmal verschiedener Meinung waren. Geistige Aus­einandersetzungen gehören zum Leben, und sie sind not­wendig zu jedem Fortschritt."

ha jó helyen kerestem.

Azt hiszem, elvesztettem a fonalat, de tényleg, és kérdeznék, hogy akkor most mi is van?

Nem hülyítelek, nem "trolletetés" egyik oldalon sem, nem gondolom, hogy jobban tudom stb, tényleg érteni szeretném.

Gavroche11 2016.03.08. 11:34:15

@Leylandi: arra gondoltam, hogy a kontroll nélküli, erőszakkal történő megállítással nem tudok egyetérteni, sem azzal, hogy az Unió határain, sem azzal, hogy a török határon verjék-lőjék a menekülteket. Szóval csak annyit mondok, hogy nem tudom, mi a jó és működőképes megoldás (lehet, hogy a szigorú határzár, lehet, hogy a törökök kifizetése és a menekültek ott tartása, lehet, hogy a menekültek egy részének befogadása, lehet, hogy ezek kombinációja, lehet, hogy valami egészen más), de az erőszakkal és a tűzparanccsal biztosan nem értek egyet.
Ellenben továbbra is szeretném látni Orbántól is a valid érveket, megoldási javaslatokat, ha már mindenképpen a helyzet megoldójának szerepében kíván tetszelegni.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 11:46:49

@Gavroche11:

Láttál ilyet tőle.

A kormány, hála az égnek, megvédte a határokat.

Ha nem tették volna, most akkor it tobzódnának a migránsok több százezren nálunk, nem pedig a Görögöknél.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 11:54:26

@Gavroche11:

"Ellenben továbbra is szeretném látni Orbántól is a valid érveket, megoldási javaslatokat, ha már mindenképpen a helyzet megoldójának szerepében kíván tetszelegni."

Orbén nem tetszeleg a helyzet megoldójának szerepében.

Az impotens EU-vezetés 3/4 év alatt jutott el odáig, hogy felismerje azt, amit Orbán már 3/4 éve mond. Ez alatt a 3/4 év alatt csak a pofázás ment a közös európai megoldásról, de megoldás nem született - sőt még most is csak körvönalazódik valami, ami ellen Merkel elszántan és erősen küzd.

Orbán azt tette, amit önállóan, az EU segítsége nélkül, sőt egyenesen az EU ellenében egy ország vezetője megtehet az ország érdekében. Jobb lett volna közösen cselekedni, de ehhez az kellett volna, hogy a többi EU-tagállam cselekedetei ne merüljenek ki abban, hogy Orbánt nácizzák.

Persze ti ballibák ezt tagadjátok, és a tökéletes megoldás meg nem találását vetitek Orbán szemére. Ám ezt talán először az EU vezetőin kellene számon kérnetek, akik mindeddig blkkoltak minden hatékony megoldást, ezzel szemben willkomenskultúroztak.

Leylandi 2016.03.08. 11:55:48

@Gavroche11: "de az erőszakkal és a tűzparanccsal biztosan nem értek egyet"

Ugye tudod, hogy még mindennapunk rendőrei is egy állandó tűzparancsnak megfelelő felhatalmazással járják az utcáinkat??? Aki testi épséget, életet veszélyeztet, lelőhetik?
Ne haragudj, de mintha ki akarnád írni magad a társadalomból... mert ha a határainkra erőszakkal törő, betondobáló, illegálisan, bűnnel bejutni próbáló bűnözőnél nem bírod idegekkel az erőszak, a vérontás tudatát, akkor (ha nem vagy kétszínű) nyilván a házadba erőszakkal betörő, téged kövekkel dobáló rabló megfékezését se. Ha a hazádat nem véded erőszakkal, ne védd a házadat, gyermekedet, feleségedet se! Nem kívánhatod, hogy magadra zárhasd a lakásodat egy biztonságos lakóparkban Pesten, de a határ mellett élők meg kapják be...
Vagyis te kitárt ajtókkal élsz egész életedben, és soha rendőrt ki nem hívnál, UGYE??? És ha életedre törnek, simogatsz...

Ajjaj:-((( Ha tényleg ekkora bajok vannak értékítéletedben, akkor sürgősen keress szakembert- ha nem tudod, hol kezdd, írj, és segítek szívesen! Komolyan mondom.
Ha viszont csak jólesik mindig mindenben ellentmondani, mégha nyilván hülyeség is, akkor jó vicc volt, köszi:-)
(A te érdekedben) remélem, az utóbbi.

dare 2016.03.08. 11:55:50

@Gavroche11: Nem beszélve arról a furcsa megoldásról, hogy akik már bejöttek azokat átválogatni, és aki nem oké azt kitoloncolni..?????
Mintha kimennénk egy páran amcsiba és azt mondanák nekünk a fele marad, a másik fele meg mehet haza, semmi keresnivalója nincs itt. Egy picit biztos frusztrálna a kiutasítás.
A másik tény hogy nem csak Szíriában van háború, és mégis csak onnan akarunk befogadni, a többit ez egy kicsit se zavarná persze, megválogatjuk melyik nép a szimpi.
A szigorú határzár annyiban jó, hogy nem ad reményeket senkinek a menekültek közül, de akkor meg a másik fél tüntetne hogy milyen barbárok vagyunk.
A törököket nem kommentálom inkább, pedig a legjobb megoldás lehetne ha.....
Az én véleményem a népszavazás mindenhol, ahol többségben vannak a pártolók oda mehetnek, ahol nem oda ne kényszerítsék, mert abból semmi jó nem fog kisülni hosszabb távon.

polpetti 2016.03.08. 11:57:40

@Virág et.: Csúsztatsz, mint az elvbarátaid. Hiába, amikor a legjobban sarokba vagytok szorítva, rögtön támadtok, csúsztattok. Pedig sokan csak a cikk hibáira hívtuk fel a figyelmet (van egy pár benne), de te már rögtön azzal jössz, hogy az, hogy a törökök nem EU tagok, rögtön azt eredményezi, hogy Árbán megvédte a határokat. Csúsztatás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 11:58:21

Azért megnézném, hogyan vélekednek ma a "menekültek" áradatáról azok, akik fél éve még a "Welcome Refugees" táblákkal és virágkoszorúkkal fogadták a "menekülteket".

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 11:58:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ez pontosan így van.
Gyakorlatilag a tavaly szeptemberi javaslatai kerültek napirendre javarészt.

index.hu/belfold/2015/09/23/megmagyarazzuk_orban_6_pontjat/

közösperonos átszállás 2016.03.08. 12:06:51

@Ballib cenzúrázók réme 4: "A kormány, hála az égnek, megvédte a határokat."

Az megvan, mikor a horvátoktól jött át a vonatnyi menekült, aztán a magyar rendőrség nem volt képes egyedül kezelni? Az megvan, mikor saját buszokkal szállította a menekülteket az osztrák határra? (Szóval végülis ja, megvédte, csak nem az EU határait, hanem Mo. határait. Tovább kellett volna mennie szerintem és egységes, EU-fizette schengeni határőrséget kellett volna kérnie, csak ahhoz puhapöcs. Cserébe akivel szemben lehet, azzal szemben meg keménykedik.)

"Ha nem tették volna, most akkor it tobzódnának a migránsok több százezren nálunk, nem pedig a Görögöknél."

Ez tök igaz, azért maradtak Görögországban, mert nem tudtak átmászni a magyar kerítésen. Térképet amúgy láttál már? Tudod, ilyen papírdarab színes foltokkal.

Gavroche11 2016.03.08. 12:10:27

@Ballib cenzúrázók réme 4: az csak tűzoltás volt, a pillanatnyi helyzet kezelése (és - zárójelben jegyzem meg - a saját politikai haszonszerzésének megtámogatása, némi, kétes értékű plakátkampánnyal, hangulatkeltéssel kiegészítve), nem - mondjuk így - összeurópai megoldás.
Csak közben létezik az Európai Unió, ami elvileg államok szövetsége, kellene lennie valamiféle közös akaratnak, közös megoldáskeresésnek is.

De szerintem mi ketten biztosan nem fogjuk megérteni egymást, mert például arra, hogy a görögöknél ott rekedtek a menekültek, te valószínűleg azt mondanád, hogy az ő bajuk, miért nem építettek ők is kerítést, mint mi, a többi meg legyen más gondja, én meg azt, hogy Európai Unió van és nem tehetjük azt meg, hogy mindenki megy a saját feje után, nem vállalunk közösen felelősséget, nem keresünk közösen megoldásokat. A te olvasatodban Magyarország valóban jól csinálta, amit csinált, ellenben Görögországot akkor baleknek kell tekintenünk, az én olvasatomban pedig Magyarország hozott egy önző, csak a saját érdekeit figyelembe vevő, az EU magasztosabb eszméit (már ha vannak ilyenek és szerintem kellene, hogy legyenek) figyelmen kívül hagyó döntést, amivel a probléma egy részét eltolta magától, áttolta máshova, de összeurópai szinten ettől még ugyanúgy adott ez a probléma.

dare 2016.03.08. 12:11:48

@közösperonos átszállás: Nézd meg mit linkelt be, szerepel amit hiányolsz tőle.

high up. 2016.03.08. 12:17:09

@Leylandi:

nálunk a szegény hibbant 5 éves szomszéd gyerek félt úgy a kémyényseprőtől, mint ti fidesz-jobbik népség Amerikától. Na meg Izraeltől. Mer tuggyuk, hogy ezek irányíccsák az egész világot. Oszt há nyilván az az érdekük, hogy mindenki gyengébb legyen náluk. Mer nekik attól lesz ám jobb, biza!

Mondjuk a magadfajta, a kommnista hidegháborúban cocializálódoot 70+ generációnak már túl sok az elmúlt 30 év történése, a komplexebbé vált világ agyilag megértése. Túl sok neki ez a halom nemzetközi kooperáció az USA meg az EU között, az élet gyakorlatilag majd minden területére kiterjedő gazdasági, politkai együttmüködés és pesze a liberális demokrácián alapuló természetes érdekszövetség.

Naná, hogy a magadfajta, a Birkatartó diktatúrákhoz szokott lényed ezzel az elmúlt 30 évvel agyilag nem tud megbírkózni, oszt hát sokkal egyszerübb kiválasztani egy vezért azzal az 1-2 jelszavával, oszt akkor már nem is olyan bonyolult világ.

Mondd már meg te szerencsétlen, miért lenne jó az az USA-nak, hogy az EU válságban legyen? Azzal együtt dőlnének be az USA munkahelyek millió is. Nincs EU-s felvevő piac az amerikai árukra, zuhan a gazdasági-tudományos kooperáció az EU-val, csökken az amerikai termékek versenyképessége is, ergo összességében az USA saját magát löné lábon. Ráadásul ilynkor szoktak felerősödni az ostoba proli rétegek (pl fidióta - fosabbik szavazók) hörgései a szabad, demokratikus világ ellen.

Akkora röhej, amikor a magadfajta EKe TV betelefonálós szintü polihisztora talál néhány esetet a piaci meg politkiai versenyből, ahol a mikro vagy makro érdekek ütköznek, kiragadja ezeket a példákat, oszt azt hiszi, hogy most megoldotta a világösszeesküvés kéletét.

Mondjuk a birkamenetekben ennél tud tudás nem is kell, de sajna, az élet túl bonyoliult nektek, nem is csoda, hogy erre a halom szellemi sötétségre csak Bóvli kategóriát lehet kapni. Na meg Európa beteg embere lett Birkanisztán.

FOLYTASSUK!

Gavroche11 2016.03.08. 12:18:05

@Leylandi: a 2006-ban kövekkel dobálozó, agresszív, székházba erőszakkal betörő emberek esetében például mi lett volna akkor a helyes megoldás? Nehéz ezt megítélni szerintem, vigyázni kell azzal, hogy mikor kívánunk nagyobb lehetőséget az erőszak és a tűzparancs alkalmazására, mert mi van, ha eljön az a pillanat, amikor éppen ellenünk készülnek alkalmazni, pedig mi úgy érezzük, hogy éppen csak a jogos dühünket fejezzük ki.

Zephyrous 2016.03.08. 12:18:55

A törökök az első "megoldás" óta csak 2 dolgot tettek:
- Erdogan visszaélve a helyzettel, kíméletlenül, minden jogot meghágva folytat politikai leszámolást minden ellenfelével szemben, mert most úgy sem szankcionálja őket az EU.
- Azon agyalnak hogyan tudják még jobban lehúzni/zsarolni az EU-t, persze a menekülteket nem tartottak vissza...
Emiatt az egész világ az EU-n röhög. Abból a 6 milliárd euróból olyan határvédelmet lehetne építeni, hogy egy légy sem tudna átrepülni rajta. Igen, az Égei-tengerre is.
Szerintem semmivel sem jobb 80 millió török muszlim, mint pár millió szíriai, iraki meg afgán muszlim. Nem is értem, hogy kerülhetett egyáltalán szóba, hogy a török diktatúra valaha EU tag lesz.
Hihetetlen, hogy elvileg itt az EU a nagyhatalom a térségben, mégis a kurvái vagyunk az oroszoknak, a törököknek, az amerikaiaknak és a kínaiaknak is.
Európával bármit meg lehet tenni 2016-ban...

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.08. 12:21:26

@strangeworld: "elvtárs" nincs értelme linkelni a pártszócső blogodat (ami egyébként furcsa módon gyakran kint van a blogketrecben a szerintetek "ballib" indexen :D ), úgy sem érdekel senkit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 12:21:58

@Gavroche11:

"létezik az Európai Unió, ami elvileg államok szövetsége, kellene lennie valamiféle közös akaratnak, közös megoldáskeresésnek is."

Tökéletesen egyetértek veled. Ám sajnos csak KELLENE lennie, a valóságban nincs. Ennek hiányában Orbán kénytelen volt egyedül cselekedni az ország érdekében. Más országok töketlenkedtek, várták a csak nem érkező közös európai megoldásra, közben meg "menekültek" százezreit nyerték meg, akiktől már soha nem fognak tudni szabadulni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 12:24:01

@Zephyrous:

"Abból a 6 milliárd euróból olyan határvédelmet lehetne építeni, hogy egy légy sem tudna átrepülni rajta."

Ez igaz, ám akkor az EU kénytelen lenne elismerni, hogy a háta közepére sem kívánja a migránsokat, ez viszont nem lenne píszí. Ezért aztán - kerül, amibe kerül - a törökökkel akarja elvégeztetni a piszkos munkát.

dare 2016.03.08. 12:36:27

@Gavroche11: Szerintem egyetlenegy lövéssel kirobbantanánk a 3-ik v.háborút, úgyhogy ez felejtős persze...

Nomante 2.0 2016.03.08. 12:36:50

Igen, ezen múlik az Illegális bevándorlós téma, hogy Orbán (is) vétózott. Kurva fontos.

C:C lügenpresse achievement elérte.

Úgy csinálja mint ha csak az M1 hirado vette volna át. Valószínűleg vmi belső forrás súgta meg, aki közel volt a Vetyához.

Nem zavar C:C, hogy többet között a SKY-News, a Die presse, a BBC is ezt vette át? Nyilván mind a geci M1 média kézivezérli. Az persze nem csúsztatás, mikor ti vmi nagy hírrel jöttök, 4 fejű kutya született a budapesti állatkertben, amit ha végigolvasol a végén kiderül, hogy csak egy rajzverseny alatt csinálta Margitka a 2.os kiscsoportos.

Álszent barmok, prédikáljatok vizet továbbra is. Mondjuk én csak röhögni tudok, hogy ti már a kákán is csomót kerestek. De majd figyelem ti mit fogtok hazudni, kibaszott ungarn lügenpressések. Újságírónál aljább népség nem igazán van az biztos. Aljanép vagytok.

De nektek már csak ez maradt. Patkánynak maradni minden áron, ez az lehet az indexes bagázs jelmondata :)))))))

dare 2016.03.08. 12:43:24

@dare: A csempészekre viszont lehet kiadnám a tűzparancsot.
Nem a menekülteket akarom büntetni én se, hanem aki felbújtja, ösztönzi őket.
Azok okozzák itt a legnagyobb bajt.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.08. 12:43:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: há persze, mert az mnb pénzek követhetetlensége, a korlátok nélküli kormányzati pénzszórás, és a fideszes haverok földhöz juttatása, meg az üres stadionok, kisvasút építése aztán az ország érdeke mi? Mert orbánnál az ország egyenlő orbánnal :D

high up. 2016.03.08. 12:47:29

@Leylandi:

látom, nem akarod veszni a 30 eurós napi troll díjadat, úgy hogy vegyük sorba az egész migráncs fájdalmadat:

- az észak-afrikai menekülthullám hatására az előázsia háborús országokból menekült migráncsokba beültették a propagandát, hogy meg kell indulni az EU-ba, mert ott fogadnak. Putyin felismerte, hogy ha ezt tömegméretekben csinálják, akkor az egy válság elem lehet az EU-ban. Putyin úgyis vissza akart már vágni Merkelnek a megszégyenitő EU-s szankciók miatt. Bár nem a ruszkik robbantották ki a migráncs hullámot, de beszálltak, hogy erősítsék azt. Mondjuk a Balkán pont az ő terepük, azóta finanszírozzák és szervezik az embercsempészetet, Szíriában meg bombázzák a civilieket, hogy még többen meneküljenek.

- az EU 2015 nyarán felismerve a szokatlan helyzetet, közös megoldásokat keresett. Orbaneszku ezt kapásból elutasította, a konferenciákra nem ment el. Naná, őt Putyin az EU bomlasztásra tartja, ezt a melót nap mint nap igyekszik kiválóan elvégezni.

- Orbaneszku volt az, aki kapásból elutasította, hogy EU előírás szerint, a határon regisztrálja a menedékjogot kérőket és csak azután engedje tovább. Orbaneszku ehelyett rögtön a hitleri fajelméletekkel indított támadást a migránsok emberi mivolta ellen. Direkt generálta a határon illetve a az országon belül a konfliktusokat (pl letiltotta a Keleti pu-ból a bécsi vonatokat), hadd nőjön a sok hülye birkaagyú magyar gyülölelete az egyre jobban feltorlódó idegenek iránt. Mondjuk ez táptalajra talált, emmár csak egy ilyen ország. Merkel ebben a helyzetben rúgta fel az EU-s egyezményt és vállalta be, hogy regisztráció nélkül is átveszi a 100 ezreket. A Magyaroszágon de facto fogva tartott 100 ezreket.

- 30 milliárd forint lett kidobva egy olyan kerítés építésére, amire semmi szükség nem lett volna, ha Orbaneszku nem bomlasztana, hanem kooperált volna az EU-val. A válság kiindulópontja ugyanis nem Röszkénél van, ráadásul egy értelmes menekült se akart Magyaro-on maradni. De a barom magyarja inkább ad 30 millárd forintot arra, hogy védje magát a nagy semmitől, mint hogy azt pl a saját kórházának a fejlesztésére adná.

- A menekült kérdés egyetlen és európai megoldása, hogy az ember felveszi a menedékkerőt az elbírálásra (ezeket az egyezményeket Bóvlisztán is aláirta), majd amilyen gyorsan csak lehet elbírálja. Mivel a menedékkérők 99%-a nem kap politkiai menedékjogot, átmeneti tartózkodásra meg csak max. 30%-uk jogosult, így a gyors és effektív megoldást megint csak a mi kis hibbant Orbaneszkunk torpedózta meg.

A magyarja, akit az MTV, Eke TV meg a hasonló agymosodák cocializálnak, meg nyilván annyit tud az eseménykeről, meg hogy Merkel mit is mondott valójában, mint az itteni fidióta trollok osztva kettővel.

Persze ostobaságban, seggnyalásban, falhoz vezettetésben ez a nép mindig jobban teljesített mindenkinél, ahhoz viszont az IQ még 2016-ban is látszólag túl kevés, hogy ennek a következményeit egyszer és mindenkorra meggtanulta volna a birkalét imádó magyarja és másfajta életmódot választana.

FOLYTASSUK!

Leleplezödött liberális VÉLEMÉNYTERROR 2016.03.08. 12:49:53

KOSZONJUK INDEX AZ UJABB KETHARMADOS FIDESZ GYOZELMET KOSZONJUK !!!

polpetti 2016.03.08. 12:56:11

Itt van még egy kis adalék, hogy Orbán irányítja a külföldi sajtót is, ugyebár, kedves ballibek:

diepresse.com/home/politik/aussenpolitik/4941207/EUGipfel_Orban-legte-Veto-gegen-TurkeiDeal-ein?xtor=CS1-15

Nomante 2.0 2016.03.08. 12:59:03

@polpetti: Comment com = Lügenpresse light

knowledge tree 2016.03.08. 12:59:44

Maradjatok meg Berkinél és a Bors cikkek átvételénél, légyszi.

TomT 2016.03.08. 13:14:09

Nehéz személyeskedés nélkül kommentálni ezt. Nem is fog sikerülni.
Van bőr a képén egy senkiházi s.ggarcú bloggernek erre egyetlen szót is vesztegetni, miközben az ilyen és ehhez hasonló clickbait bullshit, minimum csúsztató, de jobbára simán hazug címekből, szalagcímekből él maga is meg az egész webes hír-szcéna.

Ilyen kritikus alapállással lesz szíves minden címlapos indexes cikk címének és a valóságnak a viszonyáról értekezni... a #$ĄżŲ≠

konrada 2016.03.08. 13:15:04

@Gavroche11:
...egyébként kb annyi elég is lenne (mint volt is a szerb-) határnál, hogy vízágyú, paprikaspray, és végső előtti estben gumilövedék...
...azaz ez utóbbi nem sok tucat méterről a vegyes tömegbe lövetve, csakis a támadóként fellépők ellen...

konrada 2016.03.08. 13:18:22

@high up.:

...ugyan már! Te is tudod jól, hogy kerítés nélkül most nem Idameninél, hanem Hegye-
shalom-nál lenne több tízezres, türelmetlen, támadólag fellépő tömeg...

...de ezt meg le nem írhatod, mert ....

Gavroche11 2016.03.08. 13:29:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orbán gyakorlatilag egyéni partizánakciót hajtott végre, amikor mindenki másnál előbb lezárta a határt, holott akkor még simán mehetett volna tovább minden menekült nyugatra (ahogy ment is, amikor délen buszokra ültették őket és felvitték az osztrák határhoz), épp arra próbálok utalni, hogy ez csak pillanatnyi beavatkozás (és persze arra jó, hogy politikai hasznot lehessen kovácsolni belőle) és épp az ilyesmi hátráltatja azt, hogy közös megoldás legyen. Az lehet, hogy ezzel sikerült országhatáron kívül tartani a problémát, de ettől ez a probléma még maradt itt az EU-ban, aminek mi is részei vagyunk és együtt kell gondolkodnunk, közösen kell hatékonynak lennünk, közös a probléma.
Arról nem is beszélve, hogy ha a határlezárások, a folyamatos belső konfliktusok, a konszenzuskeresésre való képtelenség miatt elkezd szétszakadozni az EU, akkor pont az olyan országok fogják leghamarabb kívül találni magukat, mint Magyarország, ami amúgy is folyamatosan a különutasságot kereste-keresi. És azzal nagyon rosszul járnánk...

@konrada: de itt embertömegekről van szó, lehet, hogy ha a határnál levízágyúzzuk és gumilövedékezzük őket, akkor elmegy kicsit a kedvük, de ettől még nem oldódik meg a helyzet, csak növekszik az esélye egy komoly humanitárius katasztrófának.

Mundr 2016.03.08. 13:32:23

kár, hogy továbbmennek, nem jönnek

konrada 2016.03.08. 13:36:13

@Gavroche11:
Nem is írtam ezt, de a világ problémáit nem tudja egy ország sem önmagában megoldani.
S ha a világnak jó megoldás a hárító végvár-rendszer, úgy történelmi tapasztalat az, hogy ezt jobb egy országnak nem felvállalni...

Gavroche11 2016.03.08. 13:44:17

@konrada: én meg csak azért írtam, mert látni kell, hogy ez komoly és összetett probléma, amiben nem lehet csak a saját érdekeinket figyelni és csak a kézenfekvő, gyors és radikális megoldásokat választani, mert attól, hogy kerítéssel megpróbáljuk kirekeszteni határon kívülre a problémát és még párat utána is lövünk, az még nem biztos, hogy megszűnik és bármikor, bármilyen formában visszacsaphat, és ha felvállaltuk és akarjuk is, hogy egy alapértékek mentén meghatározott közösséghez tartozzunk, akkor magunkévá kell tenni a közösségi szemléletmódot is.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.08. 13:48:06

@Leleplezödött liberális VÉLEMÉNYTERROR: milyen kétharmados győzelmet "elvtárs"? Már 2014-ben is csak csalással volt meg, aztán már az sincs meg :) Ezért csináltál még egy nicket?

konrada 2016.03.08. 13:50:37

@Gavroche11:
...visszacsaphat, az tény.
...de az is, hogy ez most itt Magyarországon lehetőségek számbavétele, különböző forgatókönyvek felmlegetésével...
...míg a görögöknél ez most nem opciós, hanem valós és jelenlegi probléma. Én nem cserélnék velük ebben, ahogyan a magyarok túlnyomó többsége sem. (Meg az osztrákok, szlovének, hotvátok, szerbek, macedónok sem, akik hasonlóra jöttek rá: a kerítés nem a probléma globális megoldása, de magukon segít.... (Copyright: USA, Izrael, Spanyol-Marokkó...)

közösperonos átszállás 2016.03.08. 14:04:14

@konrada: "a kerítés nem a probléma globális megoldása, de magukon segít"

Főleg amíg van ország, ahol nincs kerítés. A vízágyú se lenne ilyen csodafegyver, ha a szlovéneknél is ugyanez várna az arrafelé kerülőkre. Olyankor a kerítéshez tűzparancs is kell, különben tolhatjuk, és azért az éles lőszer nem épp paprikaspré.

(Az USA kerítéséről meg "vagy semmit", szemfényvesztés az is.)

A "kerítés nélkül most Hegyeshalomnál lenne tüntető tömeg"-gel kapcsolatban meg hülyeséget írtál, tudod, papírlap színes foltokkal. Akit a kerítés állít meg, az a kerítés tövében rostokol (nyilván ha már sokan rostokolnak a tövében, akkor sokan el se indulnak, de akkor is hol a tömeg Röszkénél?), vagy esetleg kikerüli a horvátok felé.

Debóra_mama 2016.03.08. 14:26:18

@high up.: orbaneszku blablabla fideszmaffia blablabla
EZÉRT NEKED MÉG FIZETNEK???

Debóra_mama 2016.03.08. 14:30:33

@high up.: és ez is tetszik: kár, hogy továbbmennek, nem jönnek

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 14:31:41

Figyu az indexet...

Sajtó szemlézik a nyagvilágból:
index.hu/kulfold/2016/03/08/eu-csucs_torokorszag_zsarolas/

Ám véletlenül se említ ezen lapok közül egyet se, amik ugyanazt mondták nagyvonalakban, mint amit a cc.blog kifogásol:
spiler.blog.hu/2016/03/08/a_vilagsajtot_is_orban_viktor_iranyitja

Megjegyzem alaposak az indexes moderátorok, mert a spiler blogot véletlenül se teszik ki az index címlapra..

Kell a hely a ballib bérfirkász kettősmérce, fedor, mentalisdeficit, öregharcos, vincent, europakavezo, .... ballib seggnyalóknak..

Ennyit az index hitelességéről !
Mocskos cenzúrázók, pont mint Merkel a kölni eset kapcsán.

Debóra_mama 2016.03.08. 14:32:48

@közösperonos átszállás: az a vicces bennetek, hogy szerintetek a kerítés nem fogja meg kedvenc migránsaitokat, de azért mindenáron le akarnátok bontani.
Ebből kiindulva mégiscsak érhet valamit:-)

Debóra_mama 2016.03.08. 14:37:14

@Gavroche11: " Az lehet, hogy ezzel sikerült országhatáron kívül tartani a problémát, de ettől ez a probléma még maradt itt az EU-ban, aminek mi is részei vagyunk és együtt kell gondolkodnunk, közösen kell hatékonynak lennünk, közös a probléma."

Tehát bontsuk le a kerítést... Ha már probléma, legyen a mienk is, ne csak a németeké. Tegyünk túl sz.pásban rajtuk!
Na igen, pl. Gyurcsány így gondolkozik, bár ebben egyetlen mikronnyi logika nincsen..
Hm.
Vajon miért?

cselaxi 2016.03.08. 14:38:13

Ez már csak így megy.
Olvastam régebben, hogy mi (magyarok) úgy tudjuk, hogy anno... mi állítottuk meg a törököt. Csakhogy; ezt így tudják a horvátok, a szerbek, talán még a románok is.

Most ez a "hazafiság"(?).

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 14:43:54

@közösperonos átszállás:

Te barom...
Amikor nem volt kerítés, és Merkel hívta őket, akkor is csak a Magyarok tettek egyedül eleget a Schengeni kötelezettségnek.
Emiatt torlódtak fel Budapesten is, meg a táborainkban.

Mikor MErkelék és oosztrákok hisztizni kezdtek, és át is jöttek értük, akkor kapták meg őket.

Ha nem lenne kerítés, akkor az összes migráns itt tobzódna Budapesten, és az összes szaros ballib itt szidná emiatt az Orbánt.

Én hálás vagyok neki, hogy felhúzta a kerítést, és köszönetet mondok naponta többször a sorsnak, hogy ezekben a vészterhes időkben nem a hazaáruló ballibek kormányoznak.

Mert ha ők kormányoznának, már több százezer migráns lenne Budapest és más városok, falvak utcáin egyaránt !

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 14:44:39

@Gavroche11:

"Orbán gyakorlatilag egyéni partizánakciót hajtott végre, amikor mindenki másnál előbb lezárta a határt"

Orbán gyakorlatilag egyedüliként betartotta az EU-s törvényeket. Orbán gyakorlatilag azt csinálta, amit most már a legtöbb EU-tagország csinál.

Amúgy a magyar határzár csak annyit jelentett, hogy a migránsok ezután már nem Magyarországot dúlták szét: a Németországba vezető utazásukat semmiben nem zavarta, mentek más útvonalon. Ebből következően Orbán lépése semmiféle hatással nem volt az EU impotens politikájára, a mostani szigorítási próbálkozásokat nem Orbán általad partizánakciónak aposztrofált lépése kényszerítette ki, hanem az, hogy Merkel kivételével minden EU-tagországnak a töke is tele van a migránsokkal, és szabadulna tőlük.

Orbán csak annyit tett, hogy a többi idióta EU-politikusnál hamarabb ismerte fel a migráció veszélyeit, és nem várt az EU impotens politikusaira, hanem közös európai lépések hiányában egyedül lépett. Pontosan úgy, ahogy pl. a benácult osztrákok teszik mostanában, kiváltva Merkel rosszallását.

dare 2016.03.08. 14:44:41

@high up.: Érdekes elmélet ez is.
Én jelenleg a Coudenhove Kalergi tervet tanulmányozom, vannak bőven összeesküvés elméletek, ez is nagyon érdekes.
Ami biztos igaz benne az a németektől való rettegés, összetartó erejüktől és tudásuktól sokan tartanak a jövőre nézve is, nem tudom......érdekes na.
De addig keresek amíg nem találok magyarázatot erre az áradatra, KINEK AZ ÉRDEKE EZ!!!!!!!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 14:48:18

@Gavroche11:

"Az lehet, hogy ezzel sikerült országhatáron kívül tartani a problémát, de ettől ez a probléma még maradt itt az EU-ban, aminek mi is részei vagyunk és együtt kell gondolkodnunk, közösen kell hatékonynak lennünk, közös a probléma. "

Pontosan erről van szó. Ha az EU nem képes lépni - márpedig nem volt képes -. akkor Orbán kénytelen volt egyedül lépni.

TFH egy hajón utazol 28 társaddal és a hajó léket kap, ám a társaid csak vitatkoznak és vitatkoznak és vitatkoznak. Te hiába mondogatod, hogy be kéne tömni a léket, ők csak vitatkoznak tovább, közben meg ömlik be a víz és süllyed a hajó.

Mit teszel: tovább vitatkozol vagy legalább te felhúzod a mentőmellényt?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 14:48:53

@Gavroche11:

Ha a Görögök az elején megállítják a menekülteket a határuknál, akkor nincs probléma.
Nem tették, és most se teszik.
Mert Merkel diktál nekik, és Merkel azt parancsolta nekik eengedjék Európára a migránsokat.
Csakhogy a Balkáni útvonal országai, magasról szartak Merkelre, megvédték a határokat lassan, így a Görögök megszívták.

Persze nem csak ők, hanem Merkelnek hála egész Európa.
Mert a Görögök nem védekeztek, így a törökök zsarolásának vagyunk kitéve EU szerte még hosszú évekig.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 14:53:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A hasonlat jó.

De azért nem teljesen tehetetlenek,

Hanem azon vitatkoznak hogy a 2 órával ezelötti állapotban beömlött vizet, hogyan osztják szét a hajó összes kabinja között, egyenlő részben !?

Impotens Merkeli értelemben vett marhák gyülekezete !

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 14:54:16

@Gavroche11:

"Arról nem is beszélve, hogy ha a határlezárások, a folyamatos belső konfliktusok, a konszenzuskeresésre való képtelenség miatt elkezd szétszakadozni az EU"

Az egyes országok PONTOSAN AZÉRT zárták le a határokat - most már Ausztria is! -, mert az EU nem lépett semmit, tehetetlenül állt az áradat előtt, és közben willkommenskultúrozott. Vagyis az EU nem azért kezd szakadozni, mert az egyes országok lezárták a határokat, hanem az egyes országok azért zárták le a határokat, mert az EU hatékony lépések helyett töketlenkedett és nem védte meg az EU határait.

Avagy szerinted Schengen azt jelenti, hogy az EU külső határain bárki csak úgy, iratok, vízum stb. nélkül bejöhet? Egészen véletlenül Schnegen nem azt jelenti, hogy szigorúan őrizzük a külső határokat azért, hogy a belső határokat már ne kelljen őrizni?

Egyedül Orbán tartotta magát az EU törvényeihez. A többiek érdekes módon épp az EU törvényeinek betartásáért nácizták le őt. Nem vicces?

Gavroche11 2016.03.08. 14:55:12

@Debóra_mama: ne feledd, hogy a kerítés minden más országot megelőzve épült fel, már akkor, amikor a migránsok még simán mehettek volna tovább (és mentek is, amikor délen buszra ültették őket és csoportosan szállították az osztrák határhoz) és Orbán minden javaslatot azonnal lesöpört (nem kért a hot spot-okból, nem kért a közös uniós határellenőrzésből, mindent elutasított, ami közös uniós fellépés lett volna és saját, egyéni döntést hozott). Nem mondom, hogy le kell bontani, most már minek, ha úgyis ott van, de azt igenis mondom, hogy amikor felhúzta Orbán a kerítést, akkor az csak látszatmegoldás volt, pótcselekvés, ráadásul kiegészítve a plakátkampánnyal hangulatkeltésre és politikai haszonszerzésre volt inkább alkalmas, mint a probléma megoldására. Az a különbség (és ez lehet, hogy áthidalhatatlan), hogy te valószínűleg ezt a migránskérdést úgy értelmezed, hogy ha mi a határainkon kívül zárjuk őket, akkor számunkra megoldódott a helyzet, a többi legyen más gondja, én meg úgy, hogy ez egy közös uniós kihívás, ami nem ér véget akkor, amikor Magyarország kerítést húz és ide nem jön be egy migráns se. Ezt alátámasztja az, hogy lassan már tényleg létében fenyegeti ez az egész helyzet az EU-t, és ha eszkalálódik a dolog, kétségem sincs afelől, hogy Magyarország az elsők között fogja kívül találni magát az unión, aminek nagyon súlyos következményei lennének.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 14:55:27

@Ballib cenzúrázók réme 4:

"Hanem azon vitatkoznak hogy a 2 órával ezelötti állapotban beömlött vizet, hogyan osztják szét a hajó összes kabinja között, egyenlő részben !?"

Igazad van!

Debóra_mama 2016.03.08. 14:58:03

@dare: "KINEK AZ ÉRDEKE EZ!!!!!!!"

Itt van:
index.hu/kulfold/2016/03/08/eu-csucs_torokorszag_zsarolas/
Amerika erőszakkal benyomja hű csicskáját (lásd orosz gép lelövése, ami után még aznap a bátor törökök vonyítva bújtak amerika szoknyája alá) az unióba, hiába tiltakozunk ellene kézzel-lábbal. Ha nem akarjuk, amerika csak megbombázza kicsit megint a szíreket, a török meg fel-felnyitja pöppet a migráns-zsilipet. Jó játék.
Amerika most már nemcsak bejuttatott állami vezetőin keresztül lesz jelen az unióban is, de közvetlen szolgáival is.
Összeáll a kép szépen. Nesze neked, Európa!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 15:02:19

@Gavroche11:

"nem kért a hot spot-okból"

Még szép, hogy nem kért azokból a hot spotokból, amelyeket az EU MAGYAR területen akart felállítani. Azzal a megkötéssel persze, hogy a migránsokat nem szabad bezárni a hot spotokba, vagyis szabadon járkálhattak volna Magyarország területén.

"nem kért a közös uniós határellenőrzésből"

Ahogy Görögország sem kért. A különbség csak az, hogy mi egyedül is képesek voltunk az EU ránk eső határának megvédésére, míg a görögök meg sem próbálták.

"mindent elutasított, ami közös uniós fellépés lett volna és saját, egyéni döntést hozott"

A közös uniós fellépés ugye az lett volna, hogy Magyarországon több százezer migráns gyűljék fel a táborokban. No, thanks.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 15:03:22

@Debóra_mama:

Az a legjobb ahogyan rácsodálkoznak a Törökök diktatúrájára.

Holott minden iszlámok lakta államban kivétel nélkül diktatúra volt a múltban, és jelenben is.
Kivéve azokat a helyeket, ahol a diktátort kiiktatták (mesterségesen vagy máshogy, lásd Szaddam).
Mert ott nem diktátor van, hanem állami terror van. Állami szintre emelt népirtás.

Ott szélsőséges iszlám hívők gyilkolnak jelenleg, és gyilkoltak a múltban mindenkit aki Allah akaratából halált érdemel.
Libanontól, Irakon keresztül, Szíriáig.

Debóra_mama 2016.03.08. 15:08:04

@Gavroche11: "amikor felhúzta Orbán a kerítést, akkor az csak látszatmegoldás volt"

Ezt nekem ne mondd, mert én megtapasztaltam az ellenkezőjét! Első kézből, amikor az autópályán hőbörgő áradat miatt nem tudtam hazamenni!!!
Lehet, hogy "csak látszat", de a kerítés óta végre megint lehet közlekedni a magyar, családos embermillióknak a saját autópályájukon! Csak ennyi, te meg gyártsd az elméleteidet a szobában, hogy nem ért semmit.

"hogy te valószínűleg ezt a migránskérdést úgy értelmezed, hogy ha mi a határainkon kívül zárjuk őket, akkor számunkra megoldódott a helyzet, a többi legyen más gondja, én meg úgy, hogy ez egy közös uniós kihívás"

Szóval ha nem építettünk volna kerítést, az lett volna a jó megoldás???
MONDD MÁR KI!
Csak azért, hogy öntsünk végre tiszta vizet a pohárba, hogy ki kivel van.

"kétségem sincs afelől, hogy Magyarország az elsők között fogja kívül találni magát az unión, aminek nagyon súlyos következményei lennének."

Nekem meg kétségeim sincsenek, hogy nem tesznek ki. Ugyanis nem azért vettek be, mert szeretnek minket, hanem mert jól le lehet Kelet-Európát rabolni.
Minek dobnának ki, amikor ki is szipolyozhatnak??? Orbán rálépett a külföldi üzleti szféra tyúkszemére azzal, hogy egy honi üzleti szférát felépít, de erre is tudott külföld megoldást mindig. Egy vonatbaleset, titokzatos kór, hirtelen zsarolás, lásd Merkel... megoldják, ebben biztos lehetsz:-(
Mi mindörökre gyarmat leszünk. Így osztották le már a tatár, török alatt, aztán a világháborúkban, 56-ban, mindig.

dare 2016.03.08. 15:09:19

@Debóra_mama: Sajnos ez is benne lehet a pakliban( a Kalergi tervben is), viszont ez a legrosszabb opció Európára nézve.
Maradok szkeptikus, és reménykedek valami olyanban amit még meg tudok emészteni.

Debóra_mama 2016.03.08. 15:13:34

@Ballib cenzúrázók réme 4: "Az a legjobb ahogyan rácsodálkoznak a Törökök diktatúrájára."

Szerintem semmivel nem nagyobb kétszínűség az Unió részéről, hogy rácsodálkozik a török médiacenzúrára, mint hogy kiadja a migránsverést Törökországnak gebinbe, mert itthon csinálni nem trendi, csak felbujtónak lenni buli. A felbujtót ugye minden jogrendben büntetik, kivéve ha egész országok csinálják, mert akkor szabad.
Mindig mondtam, hogy a nagypolitika annyira gyomorforgatóan erkölcstelen, hogy ha az átlag közerkölcs alapján próbál az ember belegondolni, nem is tudja megállni hányás nélkül:-(

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 15:16:20

@Debóra_mama:
"Ugyanis nem azért vettek be, mert szeretnek minket, hanem mert jól le lehet Kelet-Európát rabolni."

Perfect.
Volt is cirkusz, mikor nem hagytuk, vagy csak részben meggátolták, a kizsigerelést...
Bankadó, Multi adó., Vasárnapi zárvatartás, ...

konrada 2016.03.08. 15:16:28

@közösperonos átszállás:
...amíg van. Most pont az a probléma az áramlásukban, hogy egyre kevesebb, így feltorlódnak annál, akinél nincs még kerítés...

(S egy fikarcnyi kétséged ne legyen, arébb is azért húznak kerítést, mert már nem bírnak velük a célországok.
...addig nagyon jó bevételt jelentett az átfuvarozásuk, táplálásuk, nem maguktól jöttek rá arra, hogy vége a jó üzletnek, mert rájuk romlanak...)

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 15:17:35

@Debóra_mama:

Stimmt...

Ez olyan, mint a disznóvágás...

Kevés gyomor bírja cisnálni, de majdnem mindenki eszi, és szereti.

Gavroche11 2016.03.08. 15:22:31

@Debóra_mama: és vajon miért hőbörgött az autópályán az áradat, amikor nagyon jól láttuk, hogy rá pár hétre mindenféle probléma nélkül sikerült már a déli határnál autóbuszra ültetni a menekülteket és elszállítani őket az osztrák határhoz, ahol távoztak is az országból, nem okoztak semmilyen fennakadást? Miért kellett előbb még végigküldözgetni a fél országon a menekülteket, aztán Pestre küldeni őket, ott nem engedni fel a vonatokra, buszokra, miközben ők csak minél gyorsabban át akartak haladni és Ausztriában normálisan fogadták volna őket?

Nem azt mondom, hogy nem kell kerítés, nem azt mondom, hogy nem kell külső határvédelem, nem azt mondom, hogy ellenőrizetlenül mindenkit be kell fogadni, nem azt mondom, hogy az EU minden helyzetet mindig jól ítél meg, mindig jól és hatékonyan dönt (sőt!), én csak azt mondom, hogy Orbán még egy olyan helyzetben húzta fel a kerítést és erősített rá plakátkampánnyal a menekültellenességre, amikor az a problémát nem megoldani, csak elhárítani, más országokra áttolni tudta, és lehetőséget adott a politikai haszonszerzésre (ezért egyébként kárhoztatni sem tudom, legyen mégoly gyomorforgató is az idegenellenesség feltüzelése).

Gavroche11 2016.03.08. 15:27:56

@Debóra_mama: kiszipolyozás alatt a nettó haszonélvező státuszt, az uniós támogatásokat, kohéziós alapokat, a multicégek, autógyárak betelepülését (amik kimutathatóan húzzák magukkal annak a térségnek a gazdasági fejlődését, ahová betelepülnek), a működő tőke beáramlását, a szabad unión belüli mozgást, a fiatalok (és kevésbé fiatalok) százezreinek külföldi munkavállalási lehetőségét érted?

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 15:38:49

@Gavroche11:

Ezért:

mandiner.hu/cikk/20150819_menekultugy_ausztria_nem_engedett_at_vonatokat_hegyeshalomnal
A menekültáradat lehet a hátterében annak az intézkedésnek, hogy egy időre lezárták az osztrák-magyar határt Hegyeshalomnál a vonatok előtt. Azóta újra beindult a vasútforgalom a két ország között, de az ÖBB csak fokozatosan engedi át a szerelvényeket, a rendelkezésükre álló személyzet függvényében.

És ezért:
444.hu/2015/07/28/ausztria-szigorubban-ellenorzi-majd-a-magyar-hatart/
A belügyminisztérium közlése szerint az osztrák és a magyar rendőrség közösen fogja a vonatokat és az érintett magyarországi pályaudvarokat ellenőrizni, így megakadályozhatják, hogy az illegálisan utazók Ausztriába menjenek tovább.

hvg.hu/itthon/20150728_Ausztria_komolyabb_orizetet_kuld_a_magyar
Megerősítenék az osztrák-magyar határ védelmét az osztrák hatóságok, erről jelenleg is egyeztetnek a magyarokkal.

------
Szóval azért mert Ausztria ezt követelte a magyaroktól. Mondván ők nem engedik csak úgy át őket.
Aztán persze jöttek értük.,
De az osztrákok mostanában soha nem azt csinálják amit mondanak, menekültek kapcsán ugye !

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 15:41:20

@Gavroche11:

"Orbán még egy olyan helyzetben húzta fel a kerítést és erősített rá plakátkampánnyal a menekültellenességre, amikor az a problémát nem megoldani, csak elhárítani, más országokra áttolni tudta"

Várt volna a kerítéssel máig? Avagy szerinted mikor kellett volna megépítenie a kerítést? Valóban nagyon kíváncsi vagyok, szerinted mikor.

Röviden: az a bajod, hogy Orbán minden európai politikusnál előbb ismerte fel a migráció veszélyeit, és mivel a többi EU-s vezető akkoriban még a migránsok üdvözlésével és a migránsokkal való szelfizéssel volt elfoglalva, saját hatáskörben megtette, amit egy ország egyedül megtehet.

"Nem azt mondom, hogy nem kell kerítés"

Pedig pontosan ezt mondod. A kerítésre ugyanis csak addig lesz szükség, amíg létrejön egy valóban hatékony közös európai határvádelem. Onnantól nem lesz rá szükség, ám addig szükség van rá.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.03.08. 15:45:37

@Gavroche11:

Az autógyárak hasznot hoznak, mert Magyarországon nincs autó gyártás, nem veszik el a KKV szektor elől a munkát, megélhetést.

Szöges ellentétben a multikkal, akik pedig elveszik, és ellehetetlenítik a hazai KKV-t teljesen.

Illetve a bankokkal, akik korábban szabályozatlanul sóztak olyan deviza és egyéb hitelt, és kamatait az emberek nyakába, ahogyan csak akarták.

Megjegyzem az EU-s pénzek elég nagyrésze EU-s cégekhez kerül.
Ami nekik dupla haszon.

Adtak is meg nem is.

Nem azt mondom, hogy rossz az EU-s tagság.
Hanem azt, hogy azért tartanak minket bent, mert nekik is megéri.

Ha a magyar érdekeket is kellően tudjuk képviselni, akkor abban az esetben lehet nekünk is hasznunkra vállik a tagság.
Ha nem, akkor csak államadósság növekedés lesz, meg az emberek devizahitelben rommá adósodása, mint a ballib kormányok idején, a mesterterv részeként.

Debóra_mama 2016.03.08. 15:50:53

@Gavroche11: "kiszipolyozás alatt a nettó haszonélvező státuszt"

Ne beszélj mellé!
Azt mondd meg egyszerűen és őszintén, ez az uniós 12 év nettó gazdagodást vagy szegényedést hozott az országnak!
De jól gondold meg, mert a kivándorolt 600 ezer magyar valójában már válaszolt...

(Tudnék neked mesélni az uniós módszerekről - támogatás fejében a tízszer túlárazott sz.rjaikat vetetik meg velünk, cserébe tönkreverték teljes iparunkat és a szolgáltató szektor 3/4-ét, és kitalicskázták vagy 50 évnyi munkánk ellenértékét, de téged már megrágott a nyugatpénzelte agymosó média, így nem teszem:-( Csak sajnálom, hogy amúgy jóravaló emberek ennyire nem gondolkodnak:-( Te legalább nem látszol fizetett csicskának, viszont annál ijesztőbb, ha ezeket komolyan gondolod.)

Debóra_mama 2016.03.08. 15:59:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Várt volna a kerítéssel máig? Avagy szerinted mikor kellett volna megépítenie a kerítést?"

Ez egyértelmű. Szerinte sose.
Csak ezt igazából nem meri kimondani, mert még önmaga számára is furcsán hangzik.
Az emberek egyik része (az ösztönvezéreltek) érzelemből formál véleményt, értelmét csak utána kezdi használni, amikor a gombhoz keresi a kabátot, véleményéhez az azt alátámasztó érveket.
Az értelem-vezérelt ember persze megpróbálja meggyőzni, hogy azért gondolkodjon is ésszel, de nem lehet! Hiszen az ösztönlényen mindig felülkerekednek érzései, őt nem lehet józan gondolkodásra késztetni. Ez adottság. Az akol azt mondta, hogy a migráns jó, onnan elengedi a józan észt, és a migráns jó. Nem tudja, miért, de a tobbi társa ezt mondta, tehát igaz.
Akit ösztönvezérelt emberek vesznek körül értelem-vezérelt létére, annak pokollá tud válni az élete:-( Annyira illogikusak, hogy az már fáj...:-(

Gavroche11 2016.03.08. 16:02:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: már korábban írtam: nem tudom, mi a megoldás, nem tudom, kell-e kerítés, nem tudom, mikor kellett volna megépíteni, csak azt tudom, hogy tavaly, amikor Orbán kerítést húzott fel, igazán nagyvonalúan áttolta a probléma kezelését másokra, közben egy kis uszítás hangulatú plakátkampánnyal megnyomta itthon kicsit az idegenellenességet, megfürdött a hazai szavazói, célközönsége által felkapott "Európa megmentője" dicsfényben, miközben más európai vezetők éppen megpróbáltak volna valami olyan megoldást keresni, ami némileg humánusabb annál, mint hogy kerítéssel zárjuk ki őket, aztán menjenek amerre akarnak.
Annyi történt, hogy Európa egy része szeretett volna olyan megoldást, ami azt mutatja, hogy nem kell ide kerítéseket húzni, az EU képes annyira nagy és erős lenni, hogy be tudjon fogadni és akár jobb életet tudjon biztosítani menekültek számára, csak annyi kell hozzá, hogy fogjunk össze és közösen osztozzunk a terheken és kötelezettségeken, Orbán meg közben úgy döntött, hogy inkább odarak egy kerítést, aztán menjenek ezek az emberek, amerre látnak, ő onnantól kezdve mossa kezeit (és örül annak, hogy talált egy olyan témát, amivel itthon növelheti a népszerűségét és egy kis ráerősítéssel politikai hasznot tud belőle kovácsolni).

Persze, lehet, hogy én vagyok átverve és megvezetve és teljesen hibás az, hogy amikor nőket, gyerekeket, elcsigázott embereket, menekülteket látok, akkor arra gondolok, hogy megérdemlik a segítséget és nem kell tőlük félni.

Debóra_mama 2016.03.08. 16:24:38

@Gavroche11: "amikor Orbán kerítést húzott fel, igazán nagyvonalúan áttolta a probléma kezelését másokra"

Igen, dehát értsd meg, nem oldhatjuk meg a világ minden baját!!! Valóban, mondjuk ki, hogy az unió összes többi országának is meg kellett volna a kerítést építenie, hogy a harcképes szír polgárok OTTHON TEGYENEK RENDET ahelyett, hogy hátrahagyva asszonyaikat a GAZDAGSÁGBA SEGÉLYÉRT MENEKÜLNEK!!!
Köpedelem ezek az anyámasszony fiatal férfiak! Te nem így gondolod? Hogy fel kellett volna őket rázni, b.meg, menj harcolni otthon az ISIS ellen, ne hagyd otthon az anyádat-feleségedet nekik felkoncolni! Ez lett volna erkölcsi kötelességünk, nem befogadni pont azokat, akik kezében a megoldás kulcsa volt.

"közben egy kis uszítás hangulatú plakátkampánnyal megnyomta itthon kicsit az idegenellenességet"

Az valóban gusztustalan volt, dehát átlagembernek gusztustalan az egész politika!

" jobb életet tudjon biztosítani menekültek számára, csak annyi kell hozzá, hogy fogjunk össze és közösen osztozzunk a terheken és kötelezettségeken"

MESE, MESE, MESE!
Nemcsak szírek jönnek, de a világ összes túlszaporodott népe, és NEM FÉR IDE HÁROM-NÉGYMILLIÁRD EMBER, aki csak azt figyeli, hol fogadnák be őt és hol lóghatna a szociális hálón.
Mért nem tudod ezt megérteni?

"akkor arra gondolok, hogy megérdemlik a segítséget és nem kell tőlük félni."

Milyen segítséget, kinek az adójából, és hogy bír el majd ez az 500 milliós Európa (akikből valójában csak 150 millió dolgozik) egy 4 miliárdos ember-ballasztot, aki otthonában se boldogul, aki nem ismeri nyelvünket, akik 90%-a itteni beilleszkedésre teljesen képtelen diktatúrában szocializálódott HARCOS, és 60%-a nem akar európai értelemben véve DOLGOZNI, mert otthon a sivatagban/őserdőben se dolgozott sose, mert nem is lehetett mit, csak rabolt vagy koldult? Nekik ugyanis ott ez a "munka".
Erre válaszolj!
Nem tudsz:-(

Gavroche11 2016.03.08. 16:46:04

@Debóra_mama: dehogynem tudok, legalábbis megpróbálok.
Ha azt mondod, mindenkinek fel kellett volna építenie a kerítést, azt még el is tudom fogadni legitim álláspontként, csak akkor például Orbánnak azzal kellett volna az uniós tárgyalásokon előállni, hogy szerinte építse meg mindenki a kerítést és védjük meg a külső határokat közösen segítsünk, akin tudunk, nem pedig plakátkampányolni, menekültellenes hangulatot szítani, meg rögtön leszavazni a közös határellenőrzést, a menekültkérelmek közös elbírálását. Egy kicsit más fénytörésbe került volna a dolog.
És itt megint húzódik egy olyan ellentét, ami látszólag áthidalhatatlan: amint írtam is, az európai vezetők egy része szeretett volna egy olyan képet sugározni, hogy az EU nagy és erős, képes a nemzetközi jog szerinti kötelezettségeknek eleget tenni és menedéket adni a menekülteknek, Orbán viszont mást látott meg a helyzetben és ki is használta.

4 milliárd emberről szó sem volt, én egyáltalán nem abban a hiszemben írtam eddig, hogy 4 milliárd emberről beszélünk. Nem tudom, hogy van-e ralitása, hogy egyszer csak ennyien ácsorognak majd a küszöbön, de természetesen én sem gondolom, hogy ennyi embert be kellene, vagy egyáltalán be lehetne fogadni. Ez nonszensz.

Abban viszont abszolút egyetértek, hogy az ISIS az egyik fő probléma, fel kellene venni ellene a harcot, abban viszont egyáltalán nem vagyok biztos, hogy átlagembereket, vagy még az (általunk megszokott) átlagnál is rosszabbul élő embereket kellene küldeni ellenük.

Andras J Fazekas 2016.03.08. 17:27:43

@konrada:

Olvasgass kicsit, ahelyett, hogy költőinek tűnő ostoba kérdéseket teszel fel:

24.hu/kultura/2015/04/25/megvasarolt-ujsagirok-es-atvert-olvasok/

Quentin vagyok Montargis-ból 2016.03.08. 18:13:00

@Gavroche11:
"amikor felhúzta Orbán a kerítést, akkor az csak látszatmegoldás volt, pótcselekvés"
Valójában már egy fél évvel korábban fel kellett volna. Kicsit megkésett intézkedés volt, de legalább megtették.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 19:42:37

Tehát lényegében azt határozták el, amit Orbán már legalább fél-háromnegyed éve mond.

"Francia lapok: Merkel elvesztette a csatát

A francia Libération szerint Európa mostantól nem titkolja, hogy erődítmény, "ez az ára annak, amit a 28-ak és Törökország vezetői hajlandók megfizetni azért, hogy az uniós projekt túlélje azt a példátlan humanitárius válságot, amellyel szembesül". A lap szerint az állam és kormányfőknek Brüsszelben "csak annyi maradt, hogy tudomásul vegyék a német migránsbefogadási politika kudarcát, és Törökországra bízzák a tömeg visszatartását"."

"A Le Figaro szerint "eljött az ideje, hogy a balkáni útvonal, amely embertelennek bizonyult a migránsok számára és az azt övező országok számára is, lezáruljon". A konzervatív lap szerint a "józan ész azt diktálja", hogy a szíriai határon kell ellenőrizni, hogy ki jogosult menekültstátuszra és a kiválasztott jelölteknek biztosítania kell, hogy eljuthassanak egy befogadó országba. A lap szerint ugyanakkor a megoldás túl későn érkezik ahhoz, hogy teljesen rendezze a helyzetet."

"A Le Monde szerint a tervezet alapján felmerül a kérdés, hogy az Európai Unió lemond-e az értékeiről azért, hogy véget vessen az eddig megoldhatatlannak bizonyult migránsválságnak. Az új német-török terv az EU-n kívülre hárítja a probléma megoldását a lap szerint."

index.hu/kulfold/2016/03/08/eu-csucs_torokorszag_zsarolas/

Afrika steht an der Elbe 2016.03.08. 19:47:17

@Gavroche11:
"ne feledd, hogy a kerítés minden más országot megelőzve épült fel..."

Leszámítva a spanyol és a bolgár kerítést. A spanyol kerítésen már halálos áldozatok is vannak. De eszedbe se jusson a tényeket figyelembe venni, hiszen azzal megtagadnád nagyszerű világjobbító liberális elveidet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 20:00:15

@Gavroche11:

Értelek: tehát nem tudod, mi a megoldás, de mivel egy a problémát egyedül időben meglátó, arra egész Európa figyelmét felhívó és egyben megoldást is javasló kormányfő nem képes megoldani egész Európa problémáját, nem képes az EU többi állama helyett is cselekedni, ezért nehogy már tegyen valamit legalább a saját országa érdekében, dehogy! Inkább várjon a soha össze nem álló össz-európai megoldásra. :D

Az érvelésed a Nirvana fallacy iskolapéldája.

A vicces ugye az, hogy most az EU szinte szórul szóra azt határozta el, amit Orbán már fél-háromnegyed éve javasol. De szerinted Orbán mégis hibázott, amiért az EU tétlensége miatt egyedül is mert lépni a saját országa érdekében.

Nem várom, hogy belásd az érvelésed hibáit, mert téged elvakít az Orbán-ellenesség, a migránsimádat és a balliba maszlag.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 20:01:40

@Gavroche11:

"ne feledd, hogy a kerítés minden más országot megelőzve épült fel"

A mi szerencsénkre, mert így legalább bennünket elkerült a csőcselék. A többit megírta @Afrika steht an der Elbe:

BéLóg 2016.03.08. 20:51:11

@high up.: Lowest Down!
Olvasni még tudsz de ÉRTENI nem, igaz? Hát nézd meg. odaírtam, hogy "nehogy elmerüljön, ÚJRA linkelem".
Érted?
Újra. Másodiknak. Hogy nehogy elvesszen.
De KÖSZÖNÖM seggdugasz hogy ismét felhívtad rá a figyelmet, belinkelem ÚJRA.
Csak neked, csak magasan, csak felfelé!
www.krone.at/Welt/Orban_laesst_Tuerkei-Deal_auf_EU-Gipfel_platzen-Streit_ums_Geld-Story-499559

Mindenkinek javaslom, olvassa el és ha kell, használja a guglit a fordításokhoz. Hagy lássa más is, mennyi fideszbérenc található német nyelvterületen!
Ja és Lowest Down!
KÖSZÖNÖM hogy te is megosztottad.

FOLYTASSAD!

Štefan Začko 2016.03.08. 20:57:09

@Quentin vagyok Montargis-ból:
Azért valljuk be, hogy a DK is mindent megtesz a Fidesz 2018-as győzelméért.

"A Demokratikus Koalíció szerint Orbán Viktor el akarja terelni a figyelmet arról, hogy hétfőn az Európai Unió és Törökország vezetőnek rendkívüli csúcstalálkozóján ismét, két héten belül már másodszor megszavazta a kötelező betelepítési kvótát."

A tegnapi csúcstalálkozóval kapcsolatban ezt vajon honnan sikerült előszedniük? Nem volt semmilyen szavazás. Eredménytelen volt a csúcs, majd jövő csütörtökön folytatják.

BéLóg 2016.03.08. 21:19:54

@high up.: Lowest Down!
Amerika, MIUTÁN felismerte, hogy MINDENKI látja, ők hozták létre az Iszlám Államot, ők nyerészkednek a háborún és ők indyították el Európa térdre kényszerítésére a migráncsokat, most beijedtek egy kicsit és nekiálltak Putyinozni, persze a teljes liberális patkány sajtóval megtámogatva.
Két kérdésre válaszolj, te agyartlan vákuum!
1. MIKOR kezdődött el a migráncsok vonulása Európa felé.
2. MiKORTŐL bombáznak a ruszkik Szíriában?

Nagyon kíváncsi vagyok hogy mered-e vállalni a dátumokkal való szembesítést, de persze előre tudom mit fogsz, azaz hogy mit nem fogsz tenni.
Te mocskos magyargyalázó szemétláda, EGYSZER vissza fox jönni ide és akkor majd jól otthon leszel, meglátod!

FOLYTASSAD!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 21:25:10

@BéLóg:

"Für jeden Syrer, den Ankara aus Griechenland zurücknimmt, soll die EU im Rahmen eines "Resettlement" einen der 2,7 Millionen Syrer aufnehmen, die schon in der Türkei leben."

Merkelnek ez biztos különösen tetszik a török javaslatból, hiszen minden egyes Törökországba visszatoloncolt szírért cserében az EU köteles lenne egy másik szírt a 2.7 millióból befogadni Törökországból.

Ami schlicht und einfach azt jelenti, hogy az EU hiába toloncolna ki 2.7 millió szírt, egyetlen fővel sem maradna kevesebb. Ez aztán az igazi üzlet!

Afrika steht an der Elbe 2016.03.08. 21:42:36

Kedves "liberálisok". A Szlovéniát éltető hozzászólások tanulmányozásáról se feledkezzetek meg:
www.krone.at/Welt/Nun_macht_auch_Slowenien_die_Grenzen_dicht-Balkanroute_zu-Story-499822

Afrika steht an der Elbe 2016.03.08. 21:45:42

Reméljük, a német diplomácia ezt a hetet is végigbénázza, ahogy az elmúlt 2,5 évet is, és vasárnap kap Merkel egy meglepit (selyemzsinórt hadd ne mondjak, az nagyon demagóg lenne) a három tartományi választáson. Egy lépéssel közelebb a végső bukáshoz.

Gavroche11 2016.03.08. 23:29:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem tudom, mi a megoldás, ezt elismerem, mert szerintem ez jóval összetettebb probléma annál, mint hogy építsünk egy kerítést a határunkra, aztán majd lesz valami a menekültekkel, a környező országok oldják meg, ahogy tudják. Lehet, hogy ilyen rossz a természetem, de én késztetést érzek arra, hogy humanitárius, szolidarista szempontokat is figyelembe vegyek és valamiféle európaiságot, fentebb stílt is elvárjak.
Persze, hogy jó arra a kerítés, hogy az országhatáron kívül tartson embereket, de azért arra fenntartom a jogot, hogy a Fidesz-kormány hozzáállása kapcsán az egész menekült kérdéshez (amilyen körítéssel ezt a kerítést felhúzta, ahogy előtte még gondosan körbevitték a fél országon a menekülteket és Budapesten nem engedték tovább őket, rá pár napra meg már buszokkal szállították őket délről az osztrák határig, ahogy az egészet megtámogatták egy, az uszítás határát súroló, tök feleslegesen közpénzt pazarló plakátkampánnyal, vagyis egyértelműen nem a konstruktív megoldáskeresés, hanem a hazai hangulatkeltés és a politikai haszonszerzés volt a cél) kifejezzem az ellenérzéseimet.

Egyébként nem gyűlölöm Orbánt és a Fideszt, csak korruptnak, álszentnek, köpönyegforgatónak, mindenféle progresszivitást, vagy konstruktív gondolkodást nélkülözőnek, az emberek legrosszabb énjére ráerősítő, provinciális és végtelenül kicsinyes országvezetőnek és pártnak tartom. És ez nem jelenti azt, hogy ne tudnék szintén egy sor negatív jelzőt mondani az ellenzéki pártokra is, sőt, nekem aztán tök mindegy, hogy a Fidesz van-e hatalmon, vagy bárki más. Bár liberálisnak gondolom magam, egyáltalán nem zavarna, ha konzervatív az országvezetés, csak legyen egy olyan közös minimum, amit mindannyian elvárunk a választott vezetőktől, egy olyan illemvonal, ha úgy tetszik, amit nem lép át, bárki is kormányozzon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.08. 23:59:33

@Gavroche11:

Világos: Te sem tudsz megoldást, de az nem volt jó, hogy Orbán legalább Magyarországot megóvta a "menekültek" özönétől.

"Persze, hogy jó arra a kerítés, hogy az országhatáron kívül tartson embereket"

Ez volt a cél, mivel Magyarország egyedül nem képes megoldani a migránsválságot, az EU meg 3/4 évig csak a tökét vakargatta és willkommenskultúrozott - ja, meg minket nácizott PONTOSAN azért, amit most a legtöbb EU-tagállam is tesz, vagyis hogy lezárja a határait. Most mintha az EU többi tagállama is rádöbbent volna, hogy el kell zárni a csapot, amelyen özönlenek a betolakodók. Mintha most épp erről döntöttek volna a balkáni útvonal lezárásával.

Amit mellesleg Orbán már fél éve megtett, vagyis ebből annyit, amennyit Magyarorszáf saját hatáskörben megtehetett.

Tehát ismétlem: neked az a bajod Orbánnal, hogy időben kapcsolt és cselekedett.

"Bár liberálisnak gondolom magam, egyáltalán nem zavarna, ha konzervatív az országvezetés, csak legyen egy olyan közös minimum, amit mindannyian elvárunk a választott vezetőktől"

Értelek: Tehát nem baj, lehet konzervatív a vezetés, ha a liberálisok szája íze szerint kormányoz. :D

"mert szerintem ez jóval összetettebb probléma annál, mint hogy építsünk egy kerítést a határunkra, aztán majd lesz valami a menekültekkel, a környező országok oldják meg, ahogy tudják."

Aha, mert az EU nem pontosan ugyanezt tette a görögökkel, mi?

Fogd már fel, hogy Magyarország egyedül nem tehetett mást vagy többet, Orbán hiába hajtogatta, hogy el kell zárni a csapot, csak lenácizást kapott. Most meg ugye mindenki ugyanezt teszi, mint már írtam.

"vagyis egyértelműen nem a konstruktív megoldáskeresés"

Miféle "konstruktív megoldáskeresést" hiányolsz? Mit tehetett volna Magyarország az EU többi tagállama ellenében? Semmit, csak azt, amit tett.

Nézd, nem érdemes veled tovább vitatkozni, mert ugyanazt hajtogatod: Orbán hibázott, mert nem azt tette, amit a többi EU-ország. Ennyi.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.09. 00:03:59

@Gavroche11:

Még utolsónak: Orbán bármit tehetett volna, te és a többi liberális mindenképp hibáztatta volna, hiszen Orbán nem liberális. Orbánnal nem az a bajotok, hogy mit tesz vagy nem tesz (pl. a lopást a maszop-szadesz kormány és holdudvara is nagyban művelte), hanem az, hogy nem liberális, nem úgy táncol, ahogy ti fütyültök.

Orbán rengeteg bűnt követett el az ország ellen, ahogy az őt megelőző kormányok is: mutyik, lopások, korrupció stb. Ám ti pontosan azért ekézitek, amit jól csinált. :DD

Gavroche11 2016.03.09. 00:27:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem fütyülök én senkinek sehogy, hogy is tehetném?! Sem alacsony életkorom, sem státuszom nem teszi azt lehetővé, hogy bármilyen módon befolyással legyek arra, hogy egy ország vezetése hogyan dönt, hogyan viselkedik. Van egy olyan érzésem, hogy pontosan tudod, hogy milyen elvárásokra céloztam akár konzervatív, akár bármilyen más irányultságú vezetéssel szemben, szerintem tudod, hogy hogyan értettem ezt a részt (talán nem véletlen, hogy a válaszod pont ezen részénél használtál emoticon-t).
A bajom Orbánnal és a Fidesszel az, amit írtam: a mérhetetlen korrupció, a túlzott hatalmi gőg, az álszentség, csoportok kollektív megbélyegzése, köpönyegforgatás. Én nem várok el liberalizmust senkitől, de azt elvárom, vagy legalább jólesne, ha liberálisként nem kellene lassan egy utolsó aljas szemétnek éreznem magam, aki nem tartozik ehhez a nemzethez és ha ellenérzését fejezi ki, akkor hazaáruló, vagy automatikusan ellenzéki pártérdekek képviselője.

És akkor még egyszer leírom konkrétabban kifejezve: nem önmagával a kerítésépítéssel volt bajom, hanem az egésznek a körítésével, hogy azt kellene elhinnünk, hogy az egész az ország, ad absurdum Európa megmentésére irányult, nem pedig arra, hogy Orbán talált megint egy olyan témát, amivel itthon politikai hasznot tud szerezni, félelmet tud ébreszteni, hangulatot tud gerjeszteni, az meg csak mellékes járulék, hogy közben a határon kívül lehet tartani a menekülteket. Mert egyébként el nem tudom képzelni, hogy egy olyan országban, aminek a vezetése az iskolafenntartást sem tudja megoldani, mi történne akkor, ha esetlegesen itt ragadó menekültek csoportjaival kellene valamit kezdeni.

ovik 2016.03.09. 00:50:55

hej, de uncsi mar ez tema, pedig meg a csaptelepet is lecsereltem, de semmi, meg mindig ez folyik... mas first problem nincs mazsolak?
pedig a kihasznalatalan stadinfosok milyen jo talib taborok lennenek! ;) meg sok ilyet a birkaknak! egyebkent a sok szart az en adoforintjaimbol is emeltettek, ergo egyszer mar fizettem erte, akkor miert is nem hasznalhatom ingyen?
ellenben a cee ganyok meg mindig koztunk vannak! na! agyatlan banda! pedig azok messzebbrol gyuttek es gecibbek! belulrol rohasztanak, es teljesen rajtunk ulnek! toluk kellene (ossze)tartani! trapani! capisci? e?

Lopótök! 2016.03.09. 01:22:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lop(ott) itt mindenki, csak a mostani barnabrancs nem kicsit nagyon pofátlanabbul, még a szart is kiverve... Ezt kellene felfogni a női logikáddal! És túllépni végre a média-szajkó-mantrákon! :D
A libsi orosz duma meg egy kicsit már unalmas, tán tömegdroidbirkának jobb lenni? Igen, hát hogyne, ti mindannyian egyéniségek vagytok! :D
Egyszer majd te is egy kerítés előtt találod magad, csak a rossz oldalán. Ne félj, hamarosan...

Virág et. 2016.03.09. 07:09:46

@polpetti: Ezt nem én írom, ezt ti írjátok. Konkrétan azon az elíráson (amit már javítottak is) rugózik itt minden második agyhalott, hogy a törökök nem EU-tagok ERGO az egy cc egy rakás sz.r hihihi.
Olvasod is amiket írtok vagy csak írsz?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.09. 08:46:41

@Gavroche11:

"És akkor még egyszer leírom konkrétabban kifejezve: nem önmagával a kerítésépítéssel volt bajom"

Érdekes, mert nemrég még ezt írtad:

"azt mondom, hogy Orbán még egy olyan helyzetben húzta fel a kerítést és erősített rá plakátkampánnyal a menekültellenességre, amikor az a problémát nem megoldani, csak elhárítani, más országokra áttolni tudta"

Vagyis az a bajod, hogy akkor építette, amikor a többiek még nem. :D Hát igen, Orbán volt az, aki elsőként jelezte minden európai vezetőnek, hogy kva nagy baj lesz a migránsok beözönléséből. Azok nem hallgattak rá, helyette volt Orbán lenácizása, Willkommenskultur meg Refugees, welcome! Meg virágkoszorúk és Merkel szelfizése a migránsokkal.

"igenis mondom, hogy amikor felhúzta Orbán a kerítést, akkor az csak látszatmegoldás volt, pótcselekvés"

Ezt is te írtad. Vagyis már nem látszatmegoldás most, hogy utánunk jópár ország, köztük Ausztria is kerítést épített?? Csak mert neked - mint írtad - nem a kerítéssel magával van bajod, hanem azzal, AMIKOR épült. Vagyis az a bajod, hogy Orbán előbb kapcsolt a többi EU-vezetőnél. Hm. Hol van előírva, hogy a magyar kormányfő nem gondolkodhat, hogy vakon követnie kell az alkesz Junckert és az agyament Merkelt? Közös uniós cselekvés híján Orbán kénytelen volt egyedül lépni. Sajnálom, hogy ez nem fér a fejedbe. :( Itt nem Orbán a hibás, hanem az az idióta uniós banda, aki fél éven át semmit nem tett a migránshelyzet megoldására. Közben pedig beengedett több mint egymillió gazdasági bevándorlót, köztük rengeteg terroristát és bűnözőt:

www.washingtontimes.com/news/2016/mar/2/nato-commander-says-isis-spreading-cancer-among-sy/

www.washingtontimes.com/news/2016/mar/1/general-says-terrorists-in-daily-refugee-flow-to-e/

Többek között ezektől is mentett meg bennünket a kerítés.

"Az a különbség (és ez lehet, hogy áthidalhatatlan), hogy te valószínűleg ezt a migránskérdést úgy értelmezed, hogy ha mi a határainkon kívül zárjuk őket, akkor számunkra megoldódott a helyzet, a többi legyen más gondja"

Ez valóban kb. fél évig áthidalhatatlan különbség volt, mert a többi ország lenácizott, lefasisztázott bennünket a kerítés miatt - most meg ugye ők is kerítést építenek vagy már építettek, határokat zárnak.

"én meg úgy, hogy ez egy közös uniós kihívás, ami nem ér véget akkor, amikor Magyarország kerítést húz és ide nem jön be egy migráns se"

A közös uniós megoldásnak az volt az akadálya, hogy a többi EU-s vezető nácizott, fasisztázott bennünket, dúlt a Willkommenskultur, a Refugees, welcome virágkoszorúkkal és Merkel migránsszelfizésével, közben özönlöttek be a migránsok. Sokszor leírtam már neked itt, mások is írták neked, de valamiért csak nem akarod megérteni: Egy közös uniós kihívásra csak akkor lehet közös választ adni, ha közösen mindenki benne van. Ha az egyedüli jó megoldásra lenácizás, lefasisztázás a válasz, na meg a tétlen tökölés, akkor nem lesz közös megoldás, de ez nem Orbán hibája volt, hanem azon EU-s vezetőké, akik cselekvés helyett tétlenkedtek, tököltek, bennünket náciztak és fasisztáztak.

Aztán végül ugyanazt a megoldást választották, mint Orbán. Mondjuk Merkel annyiban sunyibb és álszentebb, hogy ő a törökökkel akarja elvégeztetni a piszkos munkát. Ami persze eleve kudarcra van ítélve, hiszen a piszkos munka elvégzésének végső ára a török uniós tagság, amikor is a Törökországban élő "menekültek" immáron uniós állampolgárokként legálisan özönölhetnek be Európába. :DD

, hanem az egésznek a körítésével, hogy azt kellene elhinnünk, hogy az egész az ország, ad absurdum Európa megmentésére irányult"

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.09. 08:50:42

"hanem az egésznek a körítésével, hogy azt kellene elhinnünk, hogy az egész az ország, ad absurdum Európa megmentésére irányult""

Orbán az uniós vezetők ellenében ennyit tudott tenni, nem többet. Már megint a Nirvana fallacy csapdájába esel, bár lehet, hogy tudatosan alkalmazod. Attól azonban, hogy Magyarország nyilvánvalóan egyedül nem volt képes megvédeni Európát, a maga részéről megtett minden lehetségest maga és Európa védelmében.

Ugye nem gondolod, hogy ha Orbán nem tudta megvédeni egész Európát - főleg nem az uniós vezetők akarata ellenére -, akkor már Magyarország érdekében sem kellett volna tennie semmit?

en.wikipedia.org/wiki/Nirvana_fallacy

Gavroche11 2016.03.09. 09:16:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem azt mondom, hogy meg kellett volna mentenie neki egyedül egész Európát, hanem hogy egy látszatszerepben tetszeleg, miközben a kerítésépítés abban a felfokozott összeurópai hangulatban és az azt övező körítés (plakátkampány, menekültek utaztatása) inkább volt politikai akció, aminek itthoni népszerűségvadászás volt a célja, nem az, hogy egy tényleges problémát kezeljen, az csak a járulékos haszon volt, hogy közben a határainkon kívül maradtak a menekültek és nem kellett velük onnantól kezdve foglalkozni, mert mentek másfelé. Orbán hátradőlhetett, mert többszörösen jól járt: nem jött ide több menekült, talált egy témát, amivel az itthoni hangulatkeltéssel lehetett aratni, és Európa felé is tudott keménynek mutatkozni, amikor azok még azt gondolták, hogy az EU elég nagy és erős ahhoz, hogy közösen felvállallva a felelősséget, megosztva a kötelezettségeket, képes arra, hogy humánus megoldást, esetleg jobb életet biztosítson a menekültek számára.
De persze ilyen a politika, nyilván minden politikus arra a témára, arra az érzületre (jelen esetben Orbán a hazai idegengyűlöletre) erősít rá, amiből politikai hasznot remél.

Végső soron meg lehet, hogy neked van igazad és Európa egyszerűen képtelen befogadni kívülről jövő embereket és a nyugati politikusok elkényelmesedésükben túl naivvá és megengedővé váltak, vagy csak hittek egy olyan EU-ban, ami igazából jelen pillanatban még nem létezik.

Abban viszont, úgy néz ki, végképp egyetértünk, hogy amit a törökök kérnek, az tényleg brutálisnak és irreálisnak tűnik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.03.09. 10:02:57

@Gavroche11:

"nem azt mondom, hogy meg kellett volna mentenie neki egyedül egész Európát"

Pedig pont azért helytelenítetted a kerítést, mert ezzel csak a magyar érdekeket lehetett védeni.

"hanem hogy egy látszatszerepben tetszeleg"

Pontosítsd: miféle látszatszerepben tetszeleg Orbán?

"miközben a kerítésépítés abban a felfokozott összeurópai hangulatban és az azt övező körítés (plakátkampány, menekültek utaztatása) inkább volt politikai akció, aminek itthoni népszerűségvadászás volt a célja, nem az, hogy egy tényleges problémát kezeljen"

A tényleges problémát tökéletesen kezelte, onnantól Magyarországon töredékére csökkent az illegális bevándorlás. Az nem az ő hibája, hogy más országok kb. fél évvel később döntöttek úgy, hogy TÉNYLEG le kell zárni a balkáni útvonalat.

Azért meg ne hibáztasd, hogy politikailag is kihasználta a helyzetet. Bolond lett volna nem ezt tenni. Minden más politikus is ezt tette volna a helyében.

A "menekültek" utaztatása meg kényszer eredménye volt. A görögök ránk zúdították a migránsáradatot, mert nem tartották be az EU törvényeit. Az "utaztatás" még mindig jobb megoldás volt annál, hogy gyalog menjenek az autópályákon az osztrák határhoz.

Avagy szerinted kellett volna hagyni?

A kerítés aztán helyreállította a törvényes rendet.

"és nem kellett velük onnantól kezdve foglalkozni, mert mentek másfelé"

Hát persze, ez volt a cél. Mi nem oldhatjuk meg mások problémáit az akaratuk ellenére. Amit Magyarország akkor meg tudott tenni a migránsáradat megállítására, azt megtette, egyébként teljes összehangban a schengeni előírásokkal. Ha ugyanis nem tudnád, Magyarország schengeni határország, vagyis KÖTELESSÉGE volt az EU rá eső külső határainak megvédése, a papírok nélkül illegálisan a schengeni határt átlépők megállítása.

"Európa felé is tudott keménynek mutatkozni, amikor azok még azt gondolták, hogy az EU elég nagy és erős ahhoz, hogy közösen felvállallva a felelősséget, megosztva a kötelezettségeket, képes arra, hogy humánus megoldást, esetleg jobb életet biztosítson a menekültek számára."

A "menekültek" inkább a saját hazájukban biztosítsanak maguknak jobb életet. Fiatal, életerős fiatal férfiak hagyták hátra az asszonyaikat és gyerekeiket ahelyett, hogy harcoltak volna a hazájukért. Ilyen semmirekellő, gyáva emebrekre Európában sincs senkinek szüksége.

Egyébként miféle felelősségmegosztásról beszélsz? Nekünk magyaroknak miféle felelősségünk van a szíriai és általában a közel-keleti, afganisztáni stb. helyzetért?

Nem az a humánus megoldás, ha tönkretesszük az európai szociális rendszert és a munkaerőpiacot. A humánus megoldás az, ha ezek az emberek - a mi segítségünkkel persze - rendet teremtenek a saját hazájukban és ott élnek jobb körülmények között. Amit mellesleg Orbán is a kezdetektől fogva hangoztat.

"vagy csak hittek egy olyan EU-ban, ami igazából jelen pillanatban még nem létezik"

Remélem, hogy ilyen Európa soha nem is fog létezni. Én európai emberek között akarok élni, megünnepelni a karácsonyt és a húsvétot (és nem a fenyőfaünnepet és a nyusziünnepet), és ha burkás nőket akarok látni, akkor majd elutazom egy iszlám országba.

"jelen esetben Orbán a hazai idegengyűlöletre"

Magyarországon nincs idegengyűlölet. Csak annyi van, hogy magunknak akarjuk azt az országot, amelyért az őseink évszázadokon át küzdöttek és dolgoztak. Ha a németek önként és dalolva átadják a muzulmánoknak az országukat, a pénzüket, a szociális hálójukat, sőt az asszonyaikat is, ám tegyék, az ő döntésük, mi ebbe nem szólunk bele. Ám ők se szóljanak bele abba, hogy mi másképp akarunk élni.

Bandy86 2016.03.13. 02:35:54

Közmédia helyett hirtelen azt olvastam, hogy komédia.
süti beállítások módosítása