Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A velünk élő Sztálin: Megint manipulált a köztévé, ezúttal Pukli István szavait

2016. március 04. 08:43 sixx 310 komment

A Kettős Mérce mutat rá, hogy a sztálinista-rákosista módszereket csak nem lehet kiirtani a Nemzeti Hírtévéből (amit egy jogerős ítélet alapján akár Állami Nemi Szervnek ís hívhatunk, csak mondom). Pedig párszor már megütötte a bokáját a közmédia a hamisítások miatt: Lomnici Zotán kiretusálása után kaptak egy méretes nyaklevest, a jelenlegi tartalomszolgáltatási igazgatót, Papp Dánielt pedig a bíróság szerint is simán hívhatjuk hírhamisítónak, mert egy Daniel Cohn-Bendit sajtótájékoztatóról olyan anyagot rakatott össze, aminek nem sok köze volt a történtekhez, de arra tök alkalmas volt, hogy az alany egy gyáva alaknak tűnjön.

Ha ezek után értelmes ember képes ennek a bagázsnak nyilatkozni, arra felkészülhet, hogy a mondandója nem úgy fog megjelenni a tévében, ahogy elhangzott, hiába tesz meg minden óvintézkedést. Pukli István, a Teleki Blanka Gimnázium igazgatója, egyben a pedagógustüntetés egyik vezéralakja saját bőrén tapasztalta meg, hogy az sem elég, ha valaki pont azért ad élő, telefonos interjút a Nemzeti Hírtévének délután, nehogy a vágással manipulálni lehessen a mondandóját. Az interjúban elhangzottakat a Nemzeti Hírtévé a 19:30-as Híradóban is felhasználta, de csak egy részüket - éppen az ellenkezőjét sugallva Pukli mondanivalójának:

Ugye, milyen ügyes? Egyébként meg le a kalappal a pali előtt, mert a gusztustalan Pesti Srácok, a vállalhatatlan 888.hu, a Fidesz seggét egyre vastagabb nyelvcsapásokkal nyaló TV2 és a kormány seggéből éppenhogy csak kilógó Magyar Idők elképesztő hevességgel támadja, de állja a dolgot, mert hisz abban, amit csinál. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2016.03.04. 20:32:21

@Naga Jolokia: a szarkeverő alak, te magad vagy, te fityeszes féreg!

nick papagiorgo 2016.03.04. 20:36:46

Kedves Sixx,
néhny gondolat (aztán majd elküldtök anyámba ezért):
- egyfelől a "közmédia" mindig az aktuális kormánypárt s....ét nyalja. Amikor Orbán van hatalmon, akkor az övét, amikor Gyurcsány volt hatalmon, akkor az övét. Magam nem emlékszem, hogy amikor épp Gyurccány szócsöve volt, akkor Te is olyan nagyon felháborodtál volna hetente kb kétszer (bár lehet, az én emlékezetem rövid).
. másfelől neked vélhetőleg nem nagyon van gyereked, vagy ha van, akkor sikerrel beillesztetted az "ellenállásba". Én csak egy egyszerű szülő vagyok, de a kialakult helyzet miatt valahogy rühelleném, hogy ha "Micikét" is kockás pelenkába kellene öltöztetni, csak azért, hogy Pukli "úristen" gyújtó szavainak hatására Anci néni újrapenkázza. Mert ha narancssárga pelenkába öltöztetem, akkor Anci néni nem pelekázza újra, mert ő "ellenálló". Továbbá nagyobb fiamat sincs kedvem kockásingben járatni, csak, azért, mert tanárnéni ellenálló, és ha csíkosban megy, kettest kap, jó esetben. Röhögjél, sajnos, vannak ilyen történetek.Ennyit sikerült egyébként a nagy kockásinges akcióval elérni, a gyerekeket fordították egymás ellen. Ennyit Pukli úr amúgy "pedagógiai" tapaztalatáról is, kb a tehenet nem bíznám rá. Az oktatásügyben valóban vannak gondok (de nem tegnap, hanem kb 20 év óta), de ezeket nem egy hét alatt fogják megoldani, és nem egy kockásinges akcióval.
- még eg yapróság, (talán már sok) Pukli úr ügyvédje az általunk által mind ismert sztárügyvéd, akit a baloldal legutób kínal keservvel megbpróbált budapesti főpolgármesternek jelölni. Nincsen ebben végülis semmi politika, végülis ő csak véletlenül volt ott, ugye. Azóta is ő adja Pukli szájába a szavakat. Persze ő ettől még egy hős. No, mindegy..

Atanos 2016.03.04. 20:37:09

@bölcsuhu: Csak nem úgy kellene megvágni, ahogy MTVA módra szokás... A nekik kedvező mondatokat szépen belerakva a többit meg kihagyva...

Atanos 2016.03.04. 20:39:27

@Francois77: Ilyen gondolkodás móddal egy pillanatig ne várjon senki változást, mert amíg bárki bármit megtehet a másik oldalra hivatkozva addig mindig mindegyik oldal megteszi ugyan azt... Teszem azt a bal oldal hatalomra és ők is elkezdenek megint lopkodni, akkor meg majd jön az érvelés, hogy Orbánék megtehették akkor ők is, és ez így megy tovább a végtelenségig, ahelyett, hogy kimondanánk végre, hogy elég legyen a lopkodásból.

Naga Jolokia 2016.03.04. 20:51:08

@pamut: Európa nem hagyja magát lerohanni"
Remélem. Sajnos a jelek nem erre mutatnak. Főleg annak a tükrében, hogy már kisebbségben vannak a szíriaiak és zömük paki. Az agysebészek, meg a CNC esztergályosok, meg a jól kvalifikált szakik elfogytak. Szerintem soha sem voltak, de ez most mindegy. Ez egy jól kigondolt terv Európa felhígítására és egy , minden nemzeti előtelezettség nélküli keverék nép létrehozására. (Kalergi terv).Eddig minden jel erre utal, mert józan éssz el nem felfogható, gazdasági haszna pedig nincs. Emberiességi meg szintén. Ekkora mennyiségben pláne.

Naga Jolokia 2016.03.04. 20:55:07

Elég nekünk a magunk baja, itt vannak a saját eltérő kultúrával rendelkező és már lassan ötszáz éve velünk élő kisebbségünk. Őket kell felzárkóztatnunk, mert ezeket még a fényes EU-ból is hazatoloncolják, a demokrácia jegyében.

pamut 2016.03.04. 20:56:44

@Naga Jolokia:
Nem kell semmit remélned, a "lerohanás" egy katonai hadászati kifejezés, senki nem rohan le senkit Európában, ez egy süket baromság. Ne dőlj be a primitív hisztinek és félelemkeltésnek, ezek a szavak csak dedó szintjén értelmezhetők.

Magyarországnak egyes egyedül Orbán Viktortól és a kíméletlen magyarellenes gépezetétől kell félni, amelyik már eddig is felszámolta a demokráciát, tönkrebaszta az egészségügyet és az oktatást, a jogállamot darabokra verte szét, és mint ahogy a posztból is kiderül, a köztévét is a hazug, hamis és aljas karaktergyilkos gépezete egyik elemévé tette.

Atanos 2016.03.04. 20:58:29

@Francois77: Ebbe kár belemenni mindenki tudja, hogy miért volt ott az öreg néni. A bal oldal sem jobb, de legalább a jobb oldal szemétkedéseit se kezdjük már el mosdatni könyörgöm.

nick papagiorgo 2016.03.04. 20:59:23

@nick papagiorgo: még egy apróság: eben a töréntetben mindenki megpróbál úgy tenni, mintha a fehér bajnokok közdenének a sötétség ellen. Nos, nincsenek fehér bajnokok. Mindenki szürke, van fehérebb, van sötétebb (ez ízlésfüggő).Az oktatás problémája évizedek óta tart, korszakokon és aktuális pártokon átívelő folyamat, és egy olyan góc, mely szerint "soha, semmi se jó". Mindig lesz olyan, aki szerint nem jó, és az lázadni fog.
Aztán az akkori, "k..aszar" oktatásban mi mégis felnőttünk valahogy. Pedig milyen kemény volt az, mi mégis itt vagyunk (és nm is mind hülyék). Sokat nem lehet hozzátenni ,max a klasszikus szöveget: fuck the world..... long live the crue". Kb ennyi.

taga20 2016.03.04. 20:59:39

@Naga Jolokia: honnan toloncoltak haza cigányokat európából?

honnan toloncoltak haza?:)

Atanos 2016.03.04. 21:01:41

@tollas: Már mások is leírták előttem, hogy a cikkben benne van, hogy pontosan mit is mondott Orbán, de ha valaki a cikk címe alapján ítélkezik az ne csodálkozzon.

Naga Jolokia 2016.03.04. 21:05:45

@kellys: Cusit régóta ismeri Puklit és tudja az akkori szocik stiklijeit is , hisz hat évet ült sikkasztás miatt, és ugye ötven milliót visszafizettek neki az elvtársai, de a zsidózás az nagyobb tétel volt oszt sittrevágták. Mi oka lenne nem igazat mondani Pukliról? Egyébként igazából mindegy is mert a karaván halad, Pukli meg elfelejtődik és jön a következő reményteljes forradalmár.:)

Naga Jolokia 2016.03.04. 21:07:55

@taga20: Pl Sarko Franciaországból, de Kanada be sem engedi őket. Igaz az nem EU.

taga20 2016.03.04. 21:11:33

@Naga Jolokia: azé szép firmák vagytok, te és a geciviktor, hogy nektek egy sittes cusi és a kokós tompika a húzó arcotok.

te szoktál tükörbe nézni, legalább mikor borotválkozol?:)

Naga Jolokia 2016.03.04. 21:27:41

@pamut: LYó ezt a dumát ismerem, hallottam eleget. Liberális berkekben csak akkor van demokrácia meg jogállam, ha épp ők vannak hatalmon. Ennek egy időre vége van és úgy néz ki még így is marad. Addig is lehet rettegni, meg elővenni a bőröndöket az ágy alól.
A legjobb az lenne ha a nemzet boldogulása lenne az első a gondolkodásban, de ezt a baloldali liberális kormányoktól- Európai szinten- sem látom. Az EU parlamenti közvetítéseket elnézve annyi inkompetens liberálist és szocit látok, hogy legszivesebben elsírnám magam, hogy ezek vezetik az öreg földrészt. Nézd Verofstadtot, vagy Shulczot, a gimnáziumával,de az alkesz elnök sem piskóta. Nem is találnak Orbánon fogást. Ha a V4-ek nem bomlanak fel a lengyelek túlzott amerika barátsága miatt még jól is kijöhetünk ebből a kutyaszorítóból.

Naga Jolokia 2016.03.04. 21:32:01

@taga20: Nem hagytál ki valakit? Gondolkozzál kicsit, menni fog.

Naga Jolokia 2016.03.04. 21:38:58

@Atanos: Nem tudom, hogy Simicska beavatkozása melyik oldalnak ad segítséget. Ez az egész balhé nem a Fidesz érdekét szolgálta. A népszavazás már régen okafogyott, egy éve lassan, hogy életben van a vasárnapi zárvatartás és az élet nem állt meg, az üzletek forgalma nem csökkent. Viszont a nyaralószomszédom örül, hogy nem kell vasárnap a kasszában b.sznia a rezet. Véleményem szerint a kétszázezer aláírás összegyűjtése is necces, de a végeredmény biztosan eredménytelen lenne.

csak egy néző 2016.03.04. 21:42:19

@Naga Jolokia:
De polgármesternek alkalmas.
Egyébként pedig szánalmasak vagytok ezzel az erölködéssel, mert Pukli rendesen megszopatta az egész fideszes sajtót, hogy ő maga mondta el.
Valami rémlik, hogy amikor Pokorni faterja múltja kiderült (persze, ha fideszesnek a rokona volt beszervezve, azt természetesen zsarolással érték el) mintha akkor azt szajkózta volna a fidesz összes szóvivő papagája, hogy a gyerek nem felelős a szülei, (jelen esetben a nagyszülei) tetteiért, viselt dolgaiért. Ez szerintem ma is evidensnek kellene lennie, nem gondolod?

Francois77 2016.03.04. 21:46:39

@csak egy néző: annyi a különbség, hogy bér véleményem szerint egyik sem felelős a felmenőiért, Pokorni lemondott, Pukli meg nem.

taga20 2016.03.04. 21:47:23

@Naga Jolokia: habonyvitrin, rogántonyi, kosalala, lézerdzsoni, rezsiszilárd, balogpáter?

kihagytam valakit?:)))

Francois77 2016.03.04. 21:53:07

@kellys: mindig örülök, mikor előkerül valaki ezzel a stílussal. egyrészt jól rá lehet mutatni, hogy ezek lennének a váltás? akkor inkább maradjon minden így, ahogy van :)
másrészt ezt részt: "elvezettel hugyozok bele a szivedbe" életveszélyes fenyegetésnek értékeltem, és hétfőn feljelentelek. kellemes estét.

csak egy néző 2016.03.04. 21:54:33

@Francois77:
Pukli melyik pártnak vagy frakciónak a vezetője? Nem rémlik.

Atanos 2016.03.04. 21:58:45

@Naga Jolokia: Azért kíváncsi lennék rá egyrészt ezt mire alapozod másrészt, akkor miért van szüksége Orbánéknak akadályozni egy népszavazási kérelmet?

Francois77 2016.03.04. 21:59:46

@csak egy néző: egy iskolát vezet. de még egyszer mondom: ha nincs jelentősége, minek beszél róla, ha meg van, akkor miért nincs következménye?

Naga Jolokia 2016.03.04. 22:00:11

@csak egy néző: Pokorni oktatásügyi miniszter is volt még polgármesterisége előtt
Nem is az a baj Puklival, hogy a nagyapja Ávós volt, hanem az, hogy a fiatal szocikkal szervezkedett és csalt lopott hazudott. De még ez sem lenne probléma ha nem vedlett volna civillé, mint a magániskolába járó mszps kötődésű roppant dühös érettségi előtt álló fiatalember.
Akinek ugye sok köze az egészhez nincs , egyszerüen belátható premissza ez.
Ez a baj , és ezért van marginális támogatottságuk. Ha jól megnézzük a dolgot akkor láthatjuk, hogy a két szakszervezet nem adja ki a pedagógusok negyedét és ott sem döntő a támogatottsága a dolognak. Csak Mendrey b.szakszik erősen, de az egy hülye. Nem véletlen, hogy mindenféle új szerveződésű volt hálózatosok próbálkoznak most éppen valamilyen régi kipróbált és kivénhedt szadeszosokból álló platformot gründolni. Röhej. Belterjes faszkodás

TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 22:01:50

SZÁNALMAS, ÉS UNDORÍTÓ, HOGY MSZP, MÉG MINDIG AZ ÁVOSAIT VÉDI A LELEPZŐDÉSTŐL.

csak egy néző 2016.03.04. 22:03:17

@Francois77:
Miért lenne következménye, miért kellene lemondania, mit tehet ő a NAGYAPJA bűneiről???
Legyen már eszetek vazze.
Már évek óta mondom, hogy a Tanu forgatókönyvéből dolgoznak.
"Mutasson nekem egyetlen embert ebben a tetves országban, akire ha kell, 5 perc alatt nem bizonyítom rá, hogy bűnös! Magára is, magamra is, mindenkire!"

Nzoltan 2016.03.04. 22:03:43

Ha valamit kivágnak, akkor max manipulálnak, vagy elhallgatnak. De nem hamisítanak.
Szóval ti is hazudtok összevissza.
Bagoly mondja verébnek.

Francois77 2016.03.04. 22:04:09

@csak egy néző: akkor még egyszer kérdezem, minek beszél róla? semmi jelentősége... minek magyarázkodik?

taga20 2016.03.04. 22:04:16

@Francois77: ritka egy mocskos féreg vagy. rosszabb, mint cusi.

Naga Jolokia 2016.03.04. 22:04:21

Beteges faszkodás, Durván ötezer embernek. Az oktatás évek óta problémás, de Magyar Bálint alatt aztán bevégeztetett. Csak meg kell nézni a PISA tesztek eredményét.

Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két é 2016.03.04. 22:09:32

Döbbentes az, hogy egy ilyen ÁVOS csemete, iskolában tanithat, vagy hogy egyáltalán a közelébe mehet.
Mégis mit taníthat ez ? TÖMEGGYILKOSÁGOT, KINZÁST, HAZAÁRULÁST ???

csak egy néző 2016.03.04. 22:11:29

@Naga Jolokia:
"hogy a fiatal szocikkal szervezkedett és csalt lopott hazudott. De még ez sem lenne probléma ha nem vedlett volna civillé,"
Ezekre persze bizonyítékok is vannak a birtokodban.
Nem kellene nagyon feszegetni, hogy ki mit csinált, mert azt hiszem érdekes dolgok derülnének ki a Zusi másik haverjáról is.

""2002–2003-ban, a grémiumot vezető fideszes Szijjártó Péter egyeztetett az ifjúsági szervezeteknek nyújtandó támogatásokról a most előzetes letartóztatásban levő volt MSZP-s képviselővel, Zuschlag Jánossal"

nol.hu/data/cikk/27/21/89/cikk_272189/69149.jpg

Egyébként pedig az előbb is írtam ezt az idézetet és ma is nagyon igaz.

"Mutasson nekem egyetlen embert ebben a tetves országban, akire ha kell, 5 perc alatt nem bizonyítom rá, hogy bűnös! Magára is, magamra is, mindenkire!"

csak egy néző 2016.03.04. 22:14:08

@Francois77:
" akkor még egyszer kérdezem, minek beszél róla? semmi jelentősége... minek magyarázkodik?"
Mert ismeri már a Takony, Finkelnstein, Birnbaum féle triumvirátus karaktergyilkos módszereit és ezt megelőzendő ő maga közölte.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.04. 22:14:17

Mi látunk? Van egy kezdeményezés, alulról, ami értelmes. A politikai erők szétszedik. A valódi céllal egyik sem foglalkozik, csak a saját hasznukat lesik.

pamut 2016.03.04. 22:14:55

@Naga Jolokia:
csak nem egy fidesztálibbal beszélgetek? :D
szóval neked az a "demokrácia" amikor Orbán kopaszai megakadályozzák azt hogy népszavazási kérdést nyújtsanak be? :D

fideszes vagy vagy fideszes vagy? :DD
lófasz ez nem demokrácia. te pedig támogatod a maygar demokrácia szétverést, ez a te személyes bűnöd.

A legjobb az lenne ha a nemzet boldogulása lenne az első a gondolkodásodban, de hát látom neked Orbán fontos a nem a magyarok és a magyar demokrácia. az meg hogy libisizel mint egy kretén az meg végképp szánalmas. A magyar demokrácia kinyírása nettó HAZAÁRULÁS, csak jelzem. te kikkel vagy, a hazaárulókkal vagy a magyarokkal?

taga20 2016.03.04. 22:15:42

@Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két é: aszt bazdmeg, hogy hogy kell a kertvégébe stadiont meg kisvasutat lopni a közösből, aszt te agyatlan!

pamut 2016.03.04. 22:17:46

@Francois77:

Szia Franciska, te fideszesek szégyene!
Hát előkerültél? :D Már azt hittem gyávaságodban úgy elfutsz hogy soha nem jössz vissza!
Na ha itt vagy akkor végre válaszolnál a neked feltett kérdésekre, vagy ismét a gyávák módszerével elfutsz mint a nyuszika? Férfi leszel és válaszolsz végre, vagy futsz, szaladsz menekülsz?

Nesze itt a kérdések, ne kelljen keresned feljebb, ezekre nem mertél eddig reagálni:

MIÉRT fontosabb a foci mint a sterilizáló egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a tiszta pelenka egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint a fertőtlenítőszer egy magyar kórházban?????
MIÉRT fontosabb a foci mint minimális feltételek biztosítása egy magyar kórházban?????

Hány magyar embernek kell meghalnia hogy ne állj ki teljes mellszélességgel a kedvenc kis Orbánod stadionbűnözés formájában elkövetett hűtlen kezelése mellé?

És ismét:
Szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?

Francois77 2016.03.04. 22:18:28

@csak egy néző: de ha nincs jelentősége, akkor tökmindegy, ki mondja el, hiszen nincs jelentősége. akkor miért kell magyarázkodni?

Francois77 2016.03.04. 22:20:27

@pamut: "Szerinted a kontextusból kiragadás és ezzel a szöveg teljes, eredeti értelemének eltorzítása, kiforgatása az szerinted nem hamisítás?" hol láttál ilyet?

Francois77 2016.03.04. 22:22:50

@csak egy néző: látod, te sem tudod megmagyarázni.

pamut 2016.03.04. 22:28:53

@Francois77:
hát összekaptad magad aranyom, meg mertél mukkani? :D
te magad írtad hogy nem hamisítás, idézlek: "nem hamisítás", a 17:15-ös kommentedben írtad.

és a többi kérdésemre hol a válasz?

tegyek fel újat?

NA EZT FIGYELED, FIDESZES:
Ha egy rokonod halna meg egy kórházban elkapott fertőzésben, akkor is Orbán mellé állnál, vagy akkor már a rokonod halála legyőzné a vak párthűségedet?
Csak azért kérdem, mert azt látom hogy számodra idegen magyar emberek halála semmit sem jelent, te magasról leszarod a magyarokat, ezt már bizonyítottad.

pamut 2016.03.04. 22:33:04

@Francois77:
"akkor még egyszer kérdezem, minek beszél róla? "

Hogy minek te kis álszent kétszínű fideszes? :D Hát pont MIATTATOK! Még mindig jobb hogy ő mondja be, nem pedig ti kapjátok elő, és úgy tálaljátok, hogy a fal adja a másikat!

Mint már 200x leírtam fentebb, nálatok kegyetlenebb, aljasabb karatergyilkosok nemhogy Mo-n, de az egész EU-ban nincsenek. Hát ezért... most persze sajnáljátok hogy ezzel előre kihúzta a dolog méregfogát. Azért persze így is megy a gyalázása, így is a szemére hányjátok, de így már nincs olyan nagy ereje mintha egyik karakatergyilkos mocsok orbánista szennylapotok hozta volna le a címlapján hisztérikus címmel, óriási betűkkel.

Annyira sajnálom hogy megelőzött titeket és így nem tudtátok feltrancsírozni Pukilt, így most másképp kell próbálkoznotok (és fogtok is), de tényleg, annyira sajnálom :DDD

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.04. 22:45:07

@Francois77: Khm, nagyon tévedsz, a politikában sem lehet mindent megtenni, akár az egyik teszi, akár a másik.
Mondd, te tulajdonképpen, mit akarsz? Diktatúrát? Csak abból gondolom, hogy írtad az ellenzéket minden erőddel aprítanád. Nem éltél te még diktatúrában, azért beszélsz hülyeségeket.
Mellesleg, tudtad, hogy nemcsak a forradalmak, de a diktatúrák is felzabaálják a saját gyerekeiket? Nem hiszed? Hm, pedig Simicska tudna erről mesélni, jó sokat.

Francois77 2016.03.04. 22:46:12

@Hátrányos helyzetű kaviár: én azt szeretném, ha erős ellenzéke lenne a kormánynak, mert az jobb munkára sarkall. de a jelenlegi ellenzék se nem erős, se nem lesz az. ezt tehát aprítani kell, amíg majd lesz egy új.

herk 2016.03.04. 22:46:16

"@Pop40: nem az elejét, a végét vágták meg. a példa tehát úgy lenne jó, hogy "sosem szoktam kecskékkel baszni, mert nem jönnek be" és levágják a miértet.

ragaszkodjunk a tényekhez.

ebben az esetben azt vágták le, amely szerint Zuschlag kezdte támadni, és azt állítják, hogy a családjáról ő beszélt először. Zuschlag nem támadta a családjával, ellenben ő valóban beszélt a családjáról. nincs hamisítás."

Ezért lett olyan jó a hamisitás, hogy még te sem érted meg.
Elmagyarázom:
"nem én indítottam el semmiféle lavinát, azzal indult el a lavina, hogy egy információt belebegtettek, és egy börtöntölteléket szakértőként meghallgattak, aki 6 évig ült börtönben, ráadásul aki a holokauszt áldozatairól mondott eléggé illetlen szavakat "

Tehát azt állitja, hogy nem ő inditotta el a lavinát. (mert a lavina nem azzal indult el, hogy ő beszélt a nagyapjáról. Tehát ő állitja, hogy beszélt a nagyapjáról, de a mondanivalója, hogy nem ezzel indult el a lavina)
vs
Pukli István azt mondja, nagyapjáról és bátyjáról szóló híreket nem ő indította el,

Ez két különböző mondanivaló (mint a csapba arni vagy arba csapni). Hasonló szavak, csak tök mást jelent.

herk 2016.03.04. 22:50:13

@Francois77:
Csak hogy teljesen tiszta legyen:
"Pukli István azt mondja, nagyapjáról és bátyjáról szóló híreket nem ő indította el"
Ilyet ő nem állitott. Ez a hamisitás.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.04. 22:51:20

@Francois77: Látod, látod, milyen könnyű más értelmet adni egyetlen mondatnak? Egy mondatodból levezettem -igaz, kérdés formájában- hogy te diktatúra-párti vagy. Pedig meg sem vágtam ....
És most visszatérve a poszt témájához. Az MTVA bizony hamisított pont. Tök mindegy ebből a szempontból, hogy de az Index is, de az MNO is, de az Origo is, de a bubám térdkalácsa is ... Ez nem hivatkozási alap. Civilizált országokban, természetesen.

TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 22:52:51

@pamut: Rohejes demagog faszsag amit irsz. Persze tudjuk, hogy ezt te is tudod, es ennek ellenere irod a hazug faszsagokat.
Eloszor is, a stadion epites koltsegei elenyeszoen jelentektelen, emlitesre sem melto semmisegek, az evi 1700 milliardos egeszsegugyhoz kepest.
Masodszor pedig, a stadionok epitese, vagyis A SPORT nepszerusitese, NAGYSAGRENDILEG HATEKONYABBAN SZOLGALJA AZ EMBEREK EGESZSEGET, MINT A VILAG OSSZES KORHAZA.
Es persze tisztaban vagyunk azzal, hogy a libbantakat PONT ez zavarja. A libbantak novekvo korhazi koltsegeket, novekvo halalozast, kevesebb gyereket, fogyatkozo nemzetet szeretnenek latni.
De Orban Viktor nemzetmento strategiaja, ebbe alapossan belezavar, es ezert visitanak a libbantak napi 24 oraban.

pamut 2016.03.04. 22:53:07

@Francois77:

farniszka, hát nekem nem válaszolsz? :(((
hát nincs kedved arról beszélni hogy ha egy rokonod belehalna egy kórházban elkapott fertőzésbe, akkor is tovább védenéd-e a közpénzt stadionokra meg MTVA-ra elszór Orbánodat?

most komolyan azt akarod hogy mindenki gyávának tartson?
na..... biztos nem vagy te annyira gyáva, csak össze tudod magad kaparni és adni egy tisztességes választ.... én drukkolok neked! szedd össze magad! meg tudod csinálni! gyürkőzz neki a válasznak, ne higgyen már mindenki egy utolsó kis gyávának!

Francois77 2016.03.04. 22:57:33

@herk: ő lavináról beszél, szerintem jól hallom. hogy nem ő indította el a lavinát. a baj csak az, hogy a lavina nem Cusival indult, hanem azzal, amikor ő kipakolt a családjáról. az ugyanis konkrét volt, Cusi meg semmi konkrétat nem mondott róla. még.

pamut 2016.03.04. 22:57:59

@TizenötmiIIió Magyarok:

Látom hazudsz, tehát fideszes vagy.

Akkor MOST menny el valakihez akinek meghalt az anyja egy kórházi fertőzésben, nézz a szemébe és mondd hogy csak "demagógia" ez az egész, és TÖBB stadionra van szükség. Te rohadék, szerintem meg is csinálnád, ugye?

Ja és ne ragadj le csak a több száz milliárdot felemésztő stadionoknál, mesélj a jegybank 250 milliárdjáról (vagy ki tudja mennyiről, eddig ennyit vallottak be), ami elveszíti -- ELVESZÍTI BAZDMEG!!! -- a közpénz jellegét!!!!!

Vagy mesélj erről a kurva orbánista karaktergyilkos aljas mocskos fideszes párt-tv hazugságtv-ről az MTVA-ról, amely szintén évi 100 milliárd! Nesze mondd a szemébe egy ilyen embernek hogy inkább erre kell a pénz nem a kórházak sterilen tartására bazdmeg!

pamut 2016.03.04. 22:59:18

@Francois77:

hazudsz, mint mindig.
a lavina a fidesz karaktergyilkossági próbálkozásával indult.

Naga Jolokia 2016.03.04. 23:03:14

@pamut: Valakinek már talán ittt leírtam, hogy ez nem állt érdekében a Fidesznek, mert az egész népszavazási balhé okafogyottá vált, a kétszázezer aláírás összegyűjtése is kétséges. Az estleges szavazás meg biztosan érvénytelen lenne. Itt én Simicska mocskos mancsát vélem felfedezni. Aki a Népszavát támogatja az más bűncselekmény elkövetésére is képes.:)

2016.03.04. 23:05:49

@Francois77: Térdre, csuhások! Mikor mondta és ki? Karakter gyilkosság-e? Ki gyilkolta le Csurkát, miért, és hogyan?
Szerinted tényleg ment egy eljárást, ha már korábban valaki más használta? Én kérem igaz, hogy gyilkoltam, de már előttem is! Mint az oviban. Te tényleg NER kompatibilis vagy.
Az öreg néne férje pedig nem családtag mivoltja miatt került a képbe, hanem fideszes kötődése miatt. De igazad van, nem kell a karaktert gyilkolni, ott vannak a kubatov fiúk.
Hol is volt ez használatban? Ja, vörös terror, fehér terror....

Naga Jolokia 2016.03.04. 23:08:30

@pamut: Baz+ gyere inkább a lélegeztető géppel. Ilyen fertőzések bármelyik kórházban elképzelhetők, Angliában húsevő baktériummal is megfertőződtek. Szar dolog de ez sajnos bármikor előfordulhat. Mikor 89 ben operáltak hasmenéses járvány volt és azon röhögtünk kínunkban, hogy nem egy fekete erdő klinika. Pedig akkor még a szocializnusban a legfőbb érték az ember volt kiírva a falra

pamut 2016.03.04. 23:08:36

@Naga Jolokia:
mi nem áll érdekében a fidesznek? ja, igen tudom, az hogy valaki kérdést nyújtson be a vasárnapi boltzárról, pont ezért akadályozta meg, ELÁRULVA a magyar demokráciát.

a népszavazás kibaszottul nem vált okafogyottá, a fidesznek vált okafogyottá mert nekik rosszul jönne, de nekünk magyaroknak jól jönne tudod. az meg hogy te miket fantáziálsz hogy mire mennyien mennének az, az semmire sem érv, főleg arra nem hogy a fidesz elárulja a demokráciát.

apropó, ahhoz a mocsok aljas fideszes hazugsághoz, karaktergyilkossághoz amit ez a poszt tárgyal, ahhoz mit szólsz?

pamut 2016.03.04. 23:10:38

@Naga Jolokia:
Mit hazudsz fideszes? hol írtam le egy szóval is hogy "lélegeztetőgép"?
és mit jössze nekem Angliával, tán ott is stadionokra meg MTVA-ra meg egyéb szarokra basszák el a pénzt, és ha igen kit érdekel, te nem magyar vagy hanem angol, akkor minek pofázol bele a mi ügyeinkbe, menj kommentelni egy angol blogra, tudod nekünk magyaroknak a magyar egészségügy, a magyar emberek élete a fontos.

Komolyan van bőr a képeden kiállni a mellé a gyalázat mellé amit a fidesz művel az egészségügy kivéreztetésében?

Francois77 2016.03.04. 23:11:15

@pamut: tudod, ha a fidesz nem akar népszavazást boltügyben, akkor odaültet bárkit, előtte 2 nappal, és nincsenek kopaszok. a kopaszok azért kellettek, mert köthetők Kubatovhoz. ennyi.

2016.03.04. 23:12:12

@TizenötmiIIió Magyarok: Te belegondoltál, mit írsz le? A sport támogatása tényleg szerencsés lenne, de itt a fociról van szó, ami azért nem ugyanaz....ezer néző a stadionban? Hülye vagy?
Ezért nem kell építeni....
Ja, az egészséges sport....látom, sose sportoltál....de azért gondolj bele, miért volt külön sportkórház? Ja, a táplálékkiegészítők miatt....fideszbarom.

Orbán Viktor nemzetmentő stratégiája? Mit szedetnek veled????
Orbán már nem tizenötmillió vezére. Tudod, vagy ötszézezer kiment külföldre és nem nagyon jön vissza.... ráadásul a te imádott vezéred ellehetetlenítette a szavazásukat legutóbb....mert fél tőlük. De a pénzük az kell.

2016.03.04. 23:13:39

@Francois77: Mostmár tudjuk, hogy Kubatov Simicska csicskája....te tényleg elhiszed, vagy nem érdekel, ha hülyének néznek?

2016.03.04. 23:18:16

@Naga Jolokia: Kurvára nem érzem, hogy okafogyottá vált volna. Azt meg mégkevésbé, hogy ne jönne össze a kétszázezer...Viszont, ha a fidesznek nem áll érdekében, mint állítod, akkor miért nem fogadták be mindkét kérelmet? Avagy miért nem semmisítették meg az öreg néne beadványát, hisz nem ő adta be, ami ellentétes a kiírással?

pamut 2016.03.04. 23:18:54

@Francois77:
nézd már franciszka válaszol arra amit mástól kérdezek, de amit egyenesen tőled, arra meg nem? szed már össze magad te gyáva, hát könyörögni kell neked?
és ezt a hülyeséget mait most ide beírtál, ezt ugye te sem veszed be? :D visszavonulsz ebből a baromságból vagy ebben a témában is ízekre szedjelek te fideszes?

de mindenekelőtt arra válaszolj amit már többször megkérdeztem tőled, ne terelj bazdmeg, állj ki és válaszolj!

2016.03.04. 23:20:56

@Francois77: Nos, a fidesz akkor is kiírhatná a népszavazást, ha nem lenne beadvány....miért nem teszi meg?
Mellesleg meg fogja tenni, ha ez elér egy szintet...aztán majd azt fogod magyarázni, hogy nem is a fidesz, hanem a KDNP.

Naga Jolokia 2016.03.04. 23:21:55

@pamut: Igen, teljes mellszélességgel. Ezt majd alkalomadtán írásba is adom egy 'X' formájában. Együtt szavazva a többséggel. Az itteni szájtépés meg úgy is annyit ér mint belekiabálni a kútba. Na csá.

2016.03.04. 23:22:37

@pamut: Ugyan, ne froclizd,. Az van kiadva, hogy Simicskára kell kenni az egészet. Miért vársz el tőle logikus védekezért, amikor ő maga sem ért egyet a véleménnyel, hisz nem a sajátja?

pamut 2016.03.04. 23:26:03

Tisztázzunk pár dolgot.

Orbánista = hazaáruló.

Már az elmúlt 6 év is a magyar demokrácia folyamatos és nyílt meggyalázásról, kiröhögéséről, megerőszakolásáról szólt.
És arról is, hogy a fideszes az törvény fölötti, az orbánista szabadon lophat, a magyarnak meg nincs joga és lehetősége ellenállni amikor egy fideszes kirabolja.

De amit most a népszavazással műveltek ezek az utolsó gecik, ezek után élő ember nem tagadhatja hogy az Orbánmaffia a magyar demokrácia hóhéra.

Demokrácia?
Népszavazás?
Önrendelkezés?
Lófaszt a pofátokba parasztok! Itt Orbánrendszer van, nem demokrácia meg népszavazás!

Ilyen gyalázat utoljára Kádár János alatt volt hogy lófaszt a magyaroknak, nem népszavazást.----> Orbán Kádár János utódja, politikai örököse.

Ahol a nem gyakorolható a demokratikus alapjog, a népszavazás, ott NINCS DEMOKRÁCIA.
A magyar demokrácia a nemzetünk alapjoga, a nemzetünk önrendelkezése, nemzeti kincsünk.

Aki megfoszt minket magyarokat a demokráciától, az önrendelkezésétől, az a magyarok ellen fordult, az rárontott nemzetére, az hazaáruló, az a magyar nemzet ellensége.

Orbán Viktor a magyar demokrácia hóhéra, ezért Orbán Viktor a magyarok ellensége.
És akik támogatják Orbán magyarellenes háborúját, azok kollaboráns bűnösök Orbán hazaárulásában.

TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 23:27:11

@pamut: Amit irsz, az mar a P R I M I T I V D E M A G O G I A abszolut felsofoka.
Mert azt akarod mondani, mintha a mszp-s orszagrombolasok ideje alatt, soha senki nem halt volna meg korhazban.

Ahhoz pedig, hogy a nemzeti bank mire kolti a NYERESEGET, a bank vezetesen kivul senkinek nincs semmi koze. A szokatlan csak a NYERESEG, mert ez idaig, ilyen fogalom, NEM LETEZETT a nemzeti bankkal kapcsolatban. A nemzeti evtizedek ota, stabilan minden evben, TOBB SZAZ MILLIARDOS VESZTESEGET TERMELT, amit az adofizetok fizettek evrol evre. Kizarolag az elmult 5 evben tortent olyan, hogy a nemzetibank, mar nem TEHER az orszag szamara, hanem NYERESEGES, tehat nem terheli a koltsegvetest, PLUSZ ezt a NYERESEGET az orszag javara hasznalja fel, tehat DUPLAN hasznot termel.

pamut 2016.03.04. 23:28:07

@Naga Jolokia:

Na, végre egy őszinte fideszes aki félrebeszélés meg terelés helyett egyenesen beismeri hogy támogatja a magyar egészségügy kivéreztetését, a magyar jogállam és demokrácia lerombolását.

És mi vitt rá téged erre a mérhetetlen magyargyűlöletre, hazaáruló?

Naga Jolokia 2016.03.04. 23:31:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: Utoljára mert unom már. Mind a kettőt nem lehetett befogadni mert csak egyet lehet, Végül is ugyan az a kifutása mind a kettőnek be kell mögé állni és meg kell változtatni ha nem jó. Én most kijelentem, hogy nekem mindegy mert a sarki kis közérten kívül máshova soha nem mentem vásárolni vasárnap, oda is csak sörért, ha elfogyott nyáron.
Én nem fogok szavazni menni az biztos. A telekszomszédom, aki pénztáros a LIDL-nél nem örül majd neki, de annak az esélye, hogy vasárnap ne a füvet vágja meg kertészkedjen konvergál a nullához. Ezt Ő is látja.

pamut 2016.03.04. 23:50:13

@TizenötmiIIió Magyarok:
:DDD
Látom annyira befostál a tényektől, hogy a megbélyegzés és személyeskedés hiper-csúcs-fokozatába kapcsoltál, ezek szerint nagyon fáj neked az igazság :)))

na idefigyelj te _fideszes_. az hogy nekem mint magyar embernek fáj hogy magyarok halnak meg a kórházakban csak azért, mert imádott Orbánod, ez a hazaáruló maffiózó geci a focira veri el a pénzt, az nem demagógia, hanem a normalitás minimuma, persze ez téged nem fog meggátolnia hisztérikus hazudozásban, mert neked nem a magyarok a fontosak hanem Orbán. ez a te szégyened, ezzel te számolj el magadnak.

mint írtam MENJ el egy halott családjához, NÉZZ A SZEMÜKBE és nekik hadoválj demagógiáról.

apropó: ha te anyád halna meg egy kórházi fertőzésben, akkor is Orbán pártját fognád, hogy verje csak el a lóvét stadionokra? belőled simán kinézem, hogy a válaszod: igen...

az a GIGATNIKUS hazugság pedig hogy a jegybank pénze nem pénz, ez valami olyan szintű, agyalágyult sötét feneketlen baromság, hogy te is fuldokolsz a röhögéstől miközben leírod, noha 250 milliárd ft ELLOPÁSA a magyaroktól az nem vicces hanem tragikus.

az a nyereség amúgy csak és kizárólag a frankátváltoson történt, ami gyakorlatilag bankok egy újabb lehúzása volt mivel a jegybank 160 ft-on vette át a frankhiteleket de 260-ért adta tovább a bankoknak, ennyi történt butuska, de mondjuk ez tök mindegy is, mert csak terelésnek szánod,. a lényeg hogy ez egy 250 milliárdos RABLÁS, te pedig a rablók kollaboránsa vagy.

Naga Jolokia 2016.03.04. 23:52:52

@pamut: Ugyanaz mint a másik közel hárommillió embert. Az, hogy nem szeretném a - hála Istennek - már csak a kártételekből visszaköszönő ballib szakértelmet újra átélni.
Most történik az igazi rendszerváltás, és a polgári gazdaság és nagytőke felépítése, ami nagyon kényelmetlenül érinti a szoclib gazdasági elitet. Tiltakozik is ellene és manipulálja az egyre gyengülő médiumainak olvasóit . De hát ilyen ez a szelaví, ahogy a művelt francia mondotta volt. Van egy európai mércével is jelentős miniszterelnökünk akinek van elképzelése a jövőről és azt meg is valósítja. Az én ,és családom valamint ismerőseim jelentős része osztozik ebbéli véleményemmel, de van pl. Gyurcsányista is de vele csak a pináról beszélek.=DD

TizenötmiIIió Magyarok 2016.03.04. 23:59:38

@Könnyen elkaptuk, uram!: "ráadásul a te imádott vezéred ellehetetlenítette a szavazásukat legutóbb....mert fél tőlük. De a pénzük az kell. "

Eloszor is, NEM tortent ilyen, mindenki latta a felvetelen, hogy a Nyakonak NEM ALL SZANDEKABAN nepszavazasi kerelmet beadni, es csak a botranyozas miatt volt ott.
DIREKT ELBUJT AZ UJSAGIROK MIATT FELTORLODOTT EMBEREK KOZOTT.
Es kitalalta ezt a rohejes hazugsagot.

Masodszor pedig, egy ilyen Nyako fele hazarulonak, ELETFOGYTIGLANI BORTONBUNTETESET KENE TOLTENIE, nem pedig nepszavazgatni a demokraciaban.

csak egy néző 2016.03.05. 00:02:33

@Francois77:
"látod, te sem tudod megmagyarázni."
Baszki ezt a választ nektek oktatják valahol?
Már nem te vagy az első, akinek, linket, hivatkozást csatolok és a végén ugyanezzel jön, hogy "látod te sem tudod megmagyarázni"
Elmondtam, kicsit olvass vissza.
Az, hogy nem fogja át a tudatod az a te egyéni szcproblémád.
De azt hiszem, most már fárassz mást.

pamut 2016.03.05. 00:03:50

@Naga Jolokia:

Tehát beismered hogy neked a magyar demokrácia kinyírása, a magyar egészségügy és oktatás tönkretétele, ez utóbbival a magyar gyerekek jövőjének is a tönkretétele is belefér mert blabal-balibb-blabla.

Nagytőke felépítése? :DDDD te így nevezed az iparosított ország-kirablást? :DDDD
Hány fideszes bűnözést mutassak neked, te maffia-pártfogó?

És mondd, fideszes, ha egy rokonod meghal egy kórházban elkapott fertőzésben, amibe azért hal bele, mert már nincs pénz fertőtlenítésre csak stadionra, akkor is Orbán pártját fogod fogni ugye, mert a te Orbán iránti szerelmedet még egy rokonod halála sem tudja megingatni?
Azt gondolom kérdeznem sem kell hogy mit érzel azon több száz meghalt magyar ember halála kapcsán akik nem rokonaid, azaz semmi közös hozzájuk, de meghaltak a kórházi fertőzésekben?

Francois77 2016.03.05. 00:22:03

@csak egy néző: nem tudom, miről beszélsz, csak egy nol.hu-s linket csatoltál, a nol.hu meg sosem volt hiteles forrás :) nem mondtál senkinek semmit, végignéztem a hozzászólásaid, csak kapálózol összevissza, meg dicsőíted Pumuklit, hogy borított a családi dolgokról. de továbbra sem tudjuk, hogy ha van jelentősége, miért nincs következménye a családi dolgainak, ha meg nincs, miért kell beszélni róla? szerinted jobbról nem tudta senki már az első percben, hogy milyen a családja? mégsem vette elő senki a dolgait.

Naga Jolokia 2016.03.05. 00:34:59

@pamut: www.168ora.hu/globusz/tragedia-a-szuleszeten-meghalt-a-harmadik-csecsemo-is-60513.html?print=1

2010 es cikk az utolsó mondatát ajánlom figyelmedbe. Már akkor is évi negyvenezer eset volt Németországban. Most az ellenzéki sajtó ezt fújta fel te meg kontrázod balgán.

pamut 2016.03.05. 00:40:42

@Naga Jolokia: Ez most komoly? Te relativizálni akarod a meghalt magyarok számát, ráadásul egy 81 milliós országgal összevetve? Nem szégyelled magad? Nincs benned semmi szégyen?

ISMÉT KÉRDEM (csak mert gyáván futsz a kérdések elől):
És mondd, fideszes, ha egy rokonod meghal egy kórházban elkapott fertőzésben, amibe azért hal bele, mert már nincs pénz fertőtlenítésre csak stadionra, akkor is Orbán pártját fogod fogni ugye, mert a te Orbán iránti szerelmedet még egy rokonod halála sem tudja megingatni?

Azt gondolom kérdeznem sem kell hogy mit érzel azon több száz meghalt magyar ember halála kapcsán akik nem rokonaid, azaz semmi közös hozzájuk, de meghaltak a kórházi fertőzésekben?

Tovább erre is reagálj, ne csak hallgass gyáván:
"Nagytőke felépítése? :DDDD te így nevezed az iparosított ország-kirablást? :DDDD
Hány fideszes bűnözést mutassak neked, te maffia-pártfogó?"

Pop40 2016.03.05. 00:42:43

@Naga Jolokia:

"Viszont a nyaralószomszédom örül, hogy nem kell vasárnap a kasszában b.sznia a rezet. Véleményem szerint a kétszázezer aláírás összegyűjtése is necces, de a végeredmény biztosan eredménytelen lenne."

Ennyi baromságot nem lehetett könnyű összeszedned.

1, A nyaralószomszédod boldogsága természetesen elsődleges, pár millió ember nyilván örömmel átszervezi az életét, hogy ő boldog legyen.
Ugyanakkor azt javasolnám neki, ha nem akar vasárnap dolgozni, keressen olyan munkát, ahol nem kell vasárnap dolgozni, menjen el irodistának.

A szolgáltatószektor már csak ilyen. Nem kötelező benne dolgozni, és hadd ne a millió ügyfél változtasson már, a személyzet kedvéért.

2, Légy erős, a népszavazás érvényes, és eredményes lenne, és olyan arányban söpörné le a fideszes maffiát, amilyenre a rendszerváltás óta nem volt példa. Nem véletlenül akarják mindenáron megakadályozni, akár köztörvényes bűnözőket is bevetve.

www.portfolio.hu/gazdasag/egyetlen_abra_arrol_hogy_a_fidesz_miert_fel_ettol_a_nepszavazastol.4.227641.html

index.hu/belfold/2016/03/01/orban_okkal_tart_a_boltbezaros_nepszavazastol/

Pop40 2016.03.05. 00:47:13

@Naga Jolokia:

"Liberális berkekben csak akkor van demokrácia meg jogállam, ha épp ők vannak hatalmon."

Ó, igen. Mert fideszék angyali arccal tűrnek mindent, és nem óbégattak ám soha rendőrállamról, miután 2-3 hónap tombolás után kicsit keményebben odacsapott a rendőrség Fletó alatt.
Persze, akkoriban 2 hónap gyújtogatás nem volt gond, most meg már akkor is ment az ajvékolás, mikor a fidesz-székházban kitörtek egy ablakot (!!!!!!) a tüntetők. :DD

Azt meg el tudom képzelni, mekkora ajvékolás lett volna, ha Fletó akadályozza meg köztörvényes bűnözőkkel a fideszes népszavazást anno...

Persze a magatokfajta szelektív görényeknek sose fáj a jogtalanság, kivéve ha velük történik. No, akkor viszont nagyon.

Francois77 2016.03.05. 00:50:06

@csak egy néző: de akkor minek beszélt róla? Hisz semmi jelentősége.

Pop40 2016.03.05. 00:50:46

@Naga Jolokia:

" Mi oka lenne nem igazat mondani Pukliról? "

Tényleg, mi oka lenne?

Biztos az is véletlen, hogy pont a választások előtt jött ki az új könyve, a szocik ügyeiről. És mit ad isten, pont az a csaj csinálta a könyvet, akit azóta a Vajna-féle TV2 jutalomból - minden releváns tapasztalat nélkül - megtett hírszerkesztőnek.

Gondolom, te abban is hiszel, hogy sajtból van a hold. (Persze csak ha Viktorka mondja. :)

Pop40 2016.03.05. 00:57:11

@pamut:

"Nem kell semmit remélned, a "lerohanás" egy katonai hadászati kifejezés, senki nem rohan le senkit Európában, ez egy süket baromság. "

Nem, ez sajnos nem az.

Nyilván nem szó szerinti lerohanást kell érteni, hanem beszivárgást, de a lényeg ugyanaz. (ha tanultál történelmet, tudod, hogy foglalták el anno Buda várát a törökök.)

Most volt a hír, hogy Dániában (!!) egy nyilvános mecsetben (!!!) egy Iszlám Állam-szimpatizáns imám (!!!) a házasságtörő nők megkövezéséről (!!!) prédikált.
És nem valamelyik eldugott sivatagi arab porfészekben. Egy kibaszott dán mecsetben, Dánia kellős közepén!

Nagyjából ez az egyetlen, amiben Vityának igaza van, ebben viszont teljesen igaza van. Ezt az ellenőrizetlen, kontrollálatlan migrációt minden eszközzel meg kell akadályozni, mielőtt rossz vége nem lesz, az idióta Merkel, meg az agyhalott bandája miatt.

És ez sajnos akkor is igaz, ha amúgy Vitya egy utolsó tolvaj gazember, akinek rég sitten lenne a helye.

Naga Jolokia 2016.03.05. 00:58:09

@pamut: Komám én nem relativizálok, hanem azt mondom, hogy a világban mindenütt van ilyen még Németországban is, és nem a fertőtlenítő szerek használatának az elmaradása okozza hanem inkább a látogatók nagy száma és a kialakuló rezisztencia. Arányait tekintve ez kb. mindenütt ugyanannyi. Fölösleges ezt összehozni a stadionépítésekkel. Közkórházakban volt van és lesz. De most már álmos vagyok nagyon, örülök a társalgásnak.

Pop40 2016.03.05. 01:03:22

@nick papagiorgo:

Ez nagyjából mind baromság.

A köztévé mindig az aktuális kormány szócsöve volt - ja, csak nem mindegy, milyen arányban. Ma a "köz"tv minden műsora arról szól, hogyan nyaljuk a fidesz seggét.
Anno volt 1-2 pártos műsor, de még a balosnak elkönyvelt Napkelte sem hamisított híreket, és bármikor bemehetett fideszes, megvédeni az álláspontját.
Ezt a 2 állapotot összemosni olyan, mintha azt mondod, hogy a kiflit lopó néni, meg a milliárdokat lopó oligarcha mindkettő ugyanolyan tolvaj.

"Az oktatásügyben valóban vannak gondok (de nem tegnap, hanem kb 20 év óta), de ezeket nem egy hét alatt fogják megoldani, és nem egy kockásinges akcióval."

Már az is a kockás inges akciók érdeme, hogy ezt a mondatot egyáltalán leírtad. Pár hete Vitya ugyanis még azzal haknizott (és nem szakadt rá a szarházira a plafon) hogy "rendbe tettük az oktatást, és az egészségügyet!"
Ha a tiltakozások nem lettek volna, a fideszes maffiózók még azt se ismerték volna el, hogy egyáltalán bármi gond van.

És akkor arra ki sem térek, hogy milyen Rákosi alatt szokásos módszerekkel próbálják megfélemlíteni a tiltakozókat.

Pop40 2016.03.05. 01:10:25

@pamut:

"Az hogy fideszes, egyben azt is jelenti hogy kiáll minden mocsokság, maffázás, hazugság mellett amit a pártja és Orbán képvisel.
Ezt a kettőt nem lehet elválasztani egymástól. "

Ez nem feltétlenül van így.

Ha emlékszel, pár hónapja pont te voltál, aki lefideszesezett .... - engem. :D
Ugyanis egyetértettem Vityával migránsügyben, és hiába mondtam el 123-szor, hogy attól még rühellem, jöttél azzal, hogy micsoda rohadék fideszes vagyok.
Miközben ezen kívül pont semmiben nem értek egyet Vityával.

Szóval az ilyen jellegű minősítésekkel csak óvatosan. A gondolkodás valahol épp ott kezdődik, hogy valaki pártok véleménye nélkül, saját magától is meg tudja alkotni a saját véleményét, és nem feltétlenül igazítja azt xy párt álláspontjához.

pamut 2016.03.05. 01:21:31

@Naga Jolokia:
amit leírtál, az pontosan, definíció-szerűen maga a relativizálás. Ráadásul lehet a németeknél a látogatók okozzák, de nálunk az - többek közt - hogy a nyugaton felhasznált fertőtlenítő kevesebb mint harmadát használják a kórházak, mert egyszerűen nincs pénz. van hogy a takarításon is spórolnak, mert arra sincs pénz. továbbá kibaszottul nem érdekel sem Németország sem más terelés, én ugyanis magyar vagyok, és amíg alulfinanszírozottság miatt százával halnak a magyarok addig kibaszott hazaárulás stadionokra meg MTVA nevű ocsmány aljas hazug fideszpropagandára elverni a százmilliárdokat.

Sajnálom hogy a többi kérdésem elől menekülsz, de hát ha gyáva vagy akkor gyáva vagy.

pamut 2016.03.05. 01:34:42

@Pop40:
a lerohanás és a beszivárgás két más szó, más jelentéssel, de még a beszivárgás is bődületes hazugság abban az értelemben ahogy a törökök elfoglalták Budát (nyugi, van érettségim, tanultam törit, képzeld még írni és összeadni is tudok...).

ezek az emberek nem katonák, hanem menekülnek, nem ölni vagy hódítani akarnak hanem új hazára lelni, és nemhogy nem agresszív hódítási szándékkal jönnek hanem éppen ők menekülnek agresszív katonák és terroristák elől. nyomorult áldozatokat, akik átélték a háború borzalmait, testi-lelki kínjait, sokuk rokonaikat is elvesztették, ilyen embereket ellenséges hódítóknak hazudni, hát engem ez undorral tölt el.

Továbbá ez nem csak azért undorító hazugság, mert nem igaz, mert negatív színben tüntet fel szerencsétlen menekülteket, hanem azért is, mert a háborús kifejezések azt sugallják de nagyon erősen mintha támadás alatt állnánk, mintha háborúban állnánk, mintha veszélyben lennénk, illetve hogy akik jönnek azok háborús ellenségeink, ellenséges, ellenünk irányuló szándékkal, akiktől tehát félnünk kell, akik ellenünk törnek. mindez a megbélyegzés tehát nem más mint félelem-keltés, sőt: gyűlölet-keltés. ez valami olyan szintűen undorító gyalázatos hazugság, hogy az leírhatatlan. ilyen igazságtalan kiforgatását a valóságnak tisztességes ember nem fogadhat el.

Az hogy Dániában miről prédikált egy darab idióta, annak semmi köze a háború elől menekülőnek, ez ilyen bulváros érvelés. Minden népnek vannak hülyéi, meg még gyilkosai, a magyarnak is. Ilyen alapon ki lehetne pécézni egy magyar őrültet vagy gyilkost is, és rá hivatkozva az egész magyar népet elítélni, lejáratni. Természetesen azt én sem támogatom hogy aki nem fogadja el az európai normákat azt beengedjék, a befogadásért cserébe integrációt lehet és kell is elvárni, ez így korrekt, így kölcsönös, ne kelljen már evidenciákat leírni. Azt a hülye dániai imámot meg nyilván elfogták és börtönbe zárták gyilkosságra való felhívás és uszítás, izgatás miatt, ugyanis ez egy nettó bűncselekmény, nálunk is, gondolom ott is. Németországban több millió török él, ne tegyünk már úgy mint ha mind kövezne.

tujapecér 2016.03.05. 06:19:52

@Naga Jolokia: Pukli magától mondta el, vagy valaki leleplezte, mint Pokornit? Nem mindegy!

elemes 2016.03.05. 06:55:12

@tujapecér:

Az, hogy valakinek az apja 3/3 volt, szégyen, de csak (különös módon) a komcsik szerint szégyen.

Puklit volt harcostársa, Zuschlag lökte a gödörbe. Ez egyébként nem volt szép dolog, de az a hat év talán más változásokat is okozott Z. Jánosban.

elemes 2016.03.05. 07:01:50

@pamut:

"mert egyszerűen nincs pénz." (fertőtlenítőre)

Ez egyszerűen NEM ÍGY VAN.
Gyere velem egy budapesti kórház "A" osztályának intenzív részlegére.

Minden ágy végében ott lóg a fertőtlenítő adagoló. Nővér odalép az ágyhoz, fertőtlenít, hozzányúl a beteghez utána még egyszer fertőtlenít, megnyom egy gombot a monitoron, megint fertőtlenít, stb és amikor elmegy a betegágytól, akkor még egyszer fertőtlenít.

Ugyanezen kórház ugyanezen profiló párhuzamos "B" osztályának intenzív részlegén egyetlen ágy végében van fertőtlenítőszer adagoló és az is üres, de mindegy, mert a növőrek nem szeretik, ők még Semmelweis Ignác előtt élnek, a főorvos meg belefáradt a szélmalomharcba.

Ugyanaz a kórház, ugyanaz a költségvetés, ugyanazok a nővérfizetések, ugyanaz az igazgató, ugyanaz az államtitkár, ugyanaz a miniszter.

Kitta/na 2016.03.05. 07:35:28

Miért néz még valaki híradót? Ahányszor belenézek, olyat látok, hogy nem hiszem el :O borzalmas

And37 2016.03.05. 08:56:37

@Nzoltan: "Ha valamit kivágnak, akkor max manipulálnak, vagy elhallgatnak. De nem hamisítanak."

Vesd össze:
"NEM én öltem meg."
"... én öltem meg."

Ugyanez mondatszinten is működik. Van az a szintű manipuláció, ami hazugság.

fidesz maszop dk egykutya 2016.03.05. 13:27:37

Legújabb: ma sem minősítették fel az országot, ahogy viktorka és kuszaszem várta, eközben a kossuth rádióban: "Magyarországot már 2016-ban felminősíthetik" egy szó sincs arról, hogy mára várták "mármostmártutibiztosdetényleg", csak a terelés.

Gyűrött Papír 2016.03.05. 19:18:46

@nick papagiorgo: By közmédia:

Kedves Sixx,
néhny gondolat (aztán ... anyámba ...):
- egyfelől a "közmédia" ... kormánypárt s....ét nyalja. ... Orbán van hatalmon ... emlékszem, ... Te is olyan nagyon felháborodtál ... hetente kb kétszer (bár ... emlékezetem rövid).
. másfelől neked ... van gyereked ... sikerrel. Én ... egyszerű ... vagyok, ... pelenkába kellene öltöztetni, csak azért ... Mert ... narancssárga pelenkába ... újra ... jó esetben. Röhögjél ... Ennyit sikerült ... elérni ... Ennyit ... is ... Az oktatásügyben valóban vannak gondok ... tegnap...óta, de ezeket nem ... fogják megoldani...
- még eg yapróság, ... Pukli úr sztár ..., akit ... főpolgármesternek jelölni. Nincsen ... ő ... véletlenül ..., ugye. ... Persze ő ... egy hős. No, mindegy..

Gyűrött Papír 2016.03.05. 19:22:28

@Nzoltan: Ide is :)
Ha ... kivágnak, ... manipulálnak, vagy elhallgatnak ... hamisítanak.
Szóval ... hazudtok összevissza.
...

csak egy néző 2016.03.05. 20:04:05

MTV kanális.

//indavideo.hu/video/Galla_Miklos_-_Vagasi_trukkok

Billy Hill 2016.03.06. 17:40:45

A vidéki "nyugger" mégis milyen rádiót hallgasson, ha nem Kossuth-ot? Balázsék-féle heherészést vagy Söröss/Pacsker-t?
süti beállítások módosítása