Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Horgas Eszter a haveroknak nyomta az aranygombot

2015. november 25. 07:06 sixx 112 komment

screen_shot_2015-11-25_at_06_52_25.png 

Kicsi ez a szakma, kérem szépen, a Got Talentben fellépő és zsűriző zenészemberek nem idegenek egymásnak. Ezzel nem árulunk el nagy titkot, a nagyrészt direct casting, azaz közvetlen megkeresés útján a tehetségkutatóba került zenekarok/zenészek/előadók között vérprofik is vannak, akiket a többi szakmabeli - esetünkben Horgas Eszter - persze ismer. Mert ismeri a szakmát. Vagy együtt zenélnek.

Igen, a Talamba ütősegyüttes és Horgas Eszter fuvolaművész már elég régóta jó kapcsolatban van egymással, több közös koncertjük is volt (a Bors szerint tucatnyi), és közös lemezt is adtak ki, a produkció értékelésekor Horgas sem tagadta, hogy imádja a debreceni ütősöket. Akik nem mellesleg nagyszerű teljesítményt nyújtottak, és nagyjából a 4. másodpercben már világos volt, hogy simán továbbjutnak, a mezőnyt ismerve pedig az is nagyon valószínű, hogy döntősök lesznek. Horgas Eszter azonban nem bízott semmit a véletlenre, és rányomta az aranygombot a Talambára, így a zenekar közvetlenül a döntőbe jutott.

Na, ez az, ami nem túl etikus. Mert hiába nyilatkozta a Bors kérdésére Horgas, hogy nem lesz elfogult a haverjaival, és csak szakmai alapon dönt majd a következő adásokban (mert a "döntő" itt csak az elődöntőt jelenti), nincs élő ember ebben az országban, aki nem röhögné ki ezt a kijelentést. Mert emberek vagyunk, kérem szépen, és Horgas is az. És ha legközelebb azt mondja, a Talamba nagyon jó, akkor mindenki felüvölt majd otthon, hogy persze, bazdmeg, a haverjaid, jóhogy. Még akkor is, ha a Talamba, teszem azt, nagyon jó lesz.

Az RTL persze pontosan tudta, hogy van egy kis összeférhetetlenség, maga a Talamba jelezte a producereknek, hogy dolgoztak együtt Horgassal, de Schiwert-Takács László, a műsor kreatív producere csak ezért nem volt hajlandó kizárni a versenyből a valóban kiváló Talambát, ráadásul a szabálykönyvben egy szóval nem említik, hogy nem lehet szakmai kapcsolat egy induló és egy zsűritag között. Csak éppen visszás. 

Címkék: tv rtl got talent

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

para_noir 2015.11.25. 09:18:37

@The Ghost Wolf: úgy beszélsz, mintha ez a Talambra most ért volna a világhír küszöbére. A produkció jellegéből fakadóan nagyon hamar kiesnek majd, és pár hónap múlva a kutya nem emlékszik rájuk, nemhogy a gombnyomós esetre. Tök lényegtelen hülyeség az egész gombhiszti, ráadásul miért ne lehetne valamely fellépő az egyik zsűritag ismerőse/kedvence/pártfogoltja?

para_noir 2015.11.25. 09:20:41

@Melee: kicsit kevered a dolgokat, ez nem az én morálom, hanem a hgt műsor lényege, de lehet, hogy neked tényleg újdonság, ez a műsor forgatókönyv alapján működik, és minden perce megtervezett. Ez esetben: meglepetés!!!! Nem igazán értem, hogy jön ehhez az én morálom? :)

tnsnames.ora 2015.11.25. 09:21:14

Ennél még inkább visszás jelenségek voltak a Virtuózokban, ahol a zsűri tán elnöke: Szenthelyi Miklós tanítványai mekkora túlsúlyban voltak a hegedűnél különböző korosztályokban. Ott nem egy nem kettő ilyen volt. Egyéb összefonódásokról nem is beszélve, amik aztán végül különösen taszító jelenségekben kulmináltak. A dolog kvintesszenciája az volt, hogy a zsüri által végig előtérbe tolt zsűritag (volt)tanítvány Gyöngyösi Ivett a legvégén pont a közönségnél vérzett el (és pont amikor egyébként mindenkinél másnál jobb volt, szvsz).

Amikor szóvátettem itt a blogon Sixx is annyit bírt csak reagálni, hogy "valakim" biztos kiesett azért fortyogok, de általános is volt az a bloghangulat, hogy Magyarország kis piac, mindenki ismer mindenkit, pláne komolyzenében.

Ha objektíven nézzük, nehéz igazságot tenni, főleg, hogy egyfelöl komoly tétre megy egy ilyen verseny (óhatatlanul vannak vesztesek is), másfelöl mégis csak nehéz valakit "igazságosan" kiemelni, objektíven mérhető relációk hiányában (amire még csak kísérlet sem történik a mindent elvakító SHOW fényében: pedig tisztán komolyzenében, szerintem nem lehetetlen a dolog, még én is nekiveselkedtem egy ilyen irányú publikus együttgondolkodásnak).

És hogy ontopik legyek, igen, durva túlzás meg ízléstelen volt az aranygomb megnyomása Horgas Eszter részéről (Show részeként?), de sixx az ilyen jelenségeket, akkor is koherensebben és összefüggéseivel együtt kellene nézned. Ami alól nem "mentség", hogy érzékelhetően jellemzően "csak" blogban írsz.

polpetti 2015.11.25. 09:21:30

A Bors éppen ma hozta le, hogy ezt a felfedezést ők tették. Mi mind tudjuk, hogy itt jelent meg először a hozzászólásokban.

jog-ász 2015.11.25. 09:21:53

unalomig megírta már sixx is hogy ez nem tehetségkutató hanem szórakoztató műsor akar lenni, abba meg kell valami szórakoztatás(az elsőkörös idiótákon kívül), és ez igy lehet az egész világon a shobiz-ben, tehát mutyiország sem kell hozzá.

Ronald 2015.11.25. 09:22:00

@para_noir:
"jóhogy azt nem magyarázzátok, hogy a Szulejmánban Hürrem asszony milyen kétszínű. "

Már bocsánat, de helyesen: "Hürem szultána".

Na azért :-))))))

para_noir 2015.11.25. 09:24:32

@Ronald: restellem a dolgot :)))

0citizen 2015.11.25. 09:33:33

Az hogy HE rájuk nyomott egy aranyat, ferde történet, ez van. De az, hogy a hasonló és versenyképes produkciók nem jutottak mellettük döntőbe, az már kifogásolható. Emlékszem korábbról arra a csapatra, akik háztartási cuccokkal zenéltek legalább olyan jól, mint a Talamba, állítom kreatívabbak és jobbak is voltak és simán továbbjutottak, de a döntőben már nincsenek benne. Szóval az aranygomb velük volt kib...s, mert a döntő nyilván nem bír el két kb ugyanolyan formációt, de azzal, hogy a művésznő a haverokkal lepacsizott, egyben ki is golyózta a többit. És ez a mutyika, akárki akármit is mond, egy versenyen elfogadhatatlan egy zsűritől. Persze lehet azt mondani hogy ez le van előre zsírozva, de akkor ne csináljanak már popsit az ajkaikból azzal, hogy ez egy tehetségkutató meg hogy verseny.

kócgombóc 2015.11.25. 09:33:56

bár szerintem is igen etikátlan, és konkrétan nekem jobban bejött a háztartásban fellelhető mindennemű random cuccot ütő együttes...

ajánlom mindenkinek megnézésre a Csinibaba c. filmet.

Kong.Kinga 2015.11.25. 09:45:45

Egyáltalán milyen műsor ez?
Szerencsére nem nézek tévét, kizárólag a Bűn és bűnhődést, no meg a Kőszívű ember fiait olvasom oda-vissza, miközben Mozartot hallgatok bakelitről.

vamivan 2015.11.25. 09:46:18

a 4 zsűritagnak szíve joga azt továbbjuttatni, akit csak akarnak. sőt, még Balázs és Dombi is megnyomták az aranygombot. ha valaki egy szar előadót akar benyomni, hát tegye, ha valaki a haverját, azt is teheti. majd kiszavazza a közönség, ha nem tetszik. sőt, őszintén szólva aki tényleg kurvajó, ott felesleges megnyomni a gombot, mert az úgyis továbbmegy, én olyankor nyomtam volna meg, amikor egy nekem érdekes, de a többieknek nem annyira tetsző produkciót látok. az aranygombbal nem azt kell díjazni, aki nekünk a legeslegjobb, hanem azt, akit minden áron tovább akarunk vinni.

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 09:47:34

Figyu, sixx, a Talamba az még hagyján, de az nem tűnt fel senkinek hogy az utolsó műsorban RED ZONE csapat úgy jutott be a legjobb 30-ba, hogy kaptak egy nemet Horgastól? :O Nem tűnt fel senkinek, hogy a műsor komplett fele arról szólt, hogy berágott rájuk Horgas? És hogy emiatt nem juthattak tovább, aztán hipphopp, csodák csodája minden további nélkül ott voltak 3 igen, 1 nemmel a TOP 30-ban! Erről mikor írtok?

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 09:57:48

@Proud Mary: Én is hányok ettől a ripacskodó performansz zajkeltéstől.

Gyogyós Attila 2015.11.25. 09:57:50

Az RTLklub olyan mélyen van, ahova már nem megy lift, ezért én nem kívánok foglalkozni velük.
Mindenki más meg azt csinál, amit akar azt szeva.

Zabkása 2015.11.25. 10:01:36

@Transylvanianmixedgrill: itt valszeg arról lesz szó, hogy amikor odamentek a képekhez kiváalsztani, hogy ki megy tovább, mindenki választott 5öt saját magának, amit nem kérdőjelez meg a többi, majd a maradék 5 matricát tették fel közösen. Szóval így a RED ZONE valszeg megkapta a matricát egyből valakitől és kész

Nordbright 2015.11.25. 10:02:38

@Transylvanianmixedgrill: nem értelek 3 IGEN + 1 NEM szavazattal már mi a fenéért ne lehetne továbbjutni / bejutni? A többség az mennyinél kezdődik?

Nem Penny hajója 2015.11.25. 10:04:15

Baromi gáz, ha a Horgas Eszter nem érezte, hogy miért ciki a haveroknál rátenyerelni az aranygombra.
Mondjuk, ha a nézők fognak szavazni, akkor a klimpírozók úgysem fognak továbbjutni. Egyrészt ezért. Másrészt mert vannak náluk jobbak. Harmadrészt ha Esztike agyáig nem is jut el ez a dolog problémaként, a főnökei csak érzik, hogy ciki és tenni fognak arról, hogy hamar kiessenek.

dreamhotep 2015.11.25. 10:05:21

csak egy vihar a biliben
Há Esztike belibben
ezt mondják a ballibek
amazt a Vic-hívek

a bors lehozta izibe
magyarázat a bizibe
mindegy hogy hiszik-e
gőzeke vagy gizike

Ez a nick még nem létezik 2015.11.25. 10:07:39

Engem az zavart igazán, hogy bár lehet, hogy nagyon profik és a hangszereik nagymesterei, de ez annyira nem jött le a produkciójukból. Az első része olyan volt, amit bárki megcsinált volna 20 perc gyakorlás után, úgy hogy először látja azokat a hangszereket, hiszen semmi dallam, hangszerelés, együtt zenélés nem volt benne, kvázi egy hangszer bemutató volt. A második fele már alakult, de az is csak egy egész jó szintű volt, semmi aranygomb. Horgas meg végtelenül elfogult volt az eddigi adásokban végig. Nem igazán való zsűribe.

furo80 2015.11.25. 10:09:08

Számomra ez a Horgas rettentöen ellenszemves és irritáló. A másik nöszemély is! Ezért nem is nézem. Meg azért mert szar a müsor. Rettenetes csalódás volt a számomra. Az helyett, hogy jokat nevettem volna, cserébe folyton ezeknek a képét és az okoskodásait kellett hallgatni.

Ancilla 2015.11.25. 10:12:02

Én is nagyon meglepődtem - naiv nézőként -, amikor a Talambát megláttam, hiszen két éve a Filharmónia koncertjeinek egyikén a mi városunkban fölléptek egy egész estés előadással (igaz, nem Horgas Eszterrel). Nagy sikerük volt. S nem értettem, mit keresnek ebben a műsorban, mert azt gondoltam, hogy ez egy tehetségKUTATÓ műsor. A Wikipédia a következőképpen fogalmazza meg a célját: "A tehetségkutató célja, hogy bármilyen kategóriában tehetségesnek mutatkozó versenyzőket segítse a céljuk megvalósításban, hogy országszerte sikeresek és ismertek legyenek." Egy olyan együttes, amelyik már tizenhat éve zenél, országosan ismert, sikeres, hogy lehet fölléptetni egy tehetségkutató versenyen??? Még akkor is, ha forgatókönyv szerint működik a dolog, arra nagyon kellenen vigyázniuk a műsorkészítőknek, hogy profikat ne engedjenek föllépni, csak olyanokat, akiket valóban nem fedeztek még föl. A Horgas Eszter aranygombja pedig egyenesen a mutyizás határát súrolja. Számomra elvesztette a hitelét ez a műsor. (Ez majdnem olyan, mintha egy országos matematikaversenyen együtt indulnának a gyerekekkel a matektanárok is.)

vackor1 2015.11.25. 10:14:16

OFF : ( és elnézést kérek érte , hogy nem a témához szól , az adást nem nézem , de kíváncsi lettem , mert már hallottam erről az esetről és itt meg tudtam nézni a Talamba-t , hogy mit is csinálnak, ezért nyitottam meg a videót, ééééés... )

kíváncsi lennék, hogy a bejátszásban szereplő "hírolvasó" vajon, hogyan ejtette volna Debussy nevét , ha a papírra nehezítésként a teljes - Claude Achille Debussy - nevet odaírják . :))

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 10:15:37

@Zabkása: Na de 3 igen+1 nemmel eleve fel se kellett volna kerülni arra a táblára!!! És cáfoljon meg valaki, de ha jól emlékszem, a sztriptizes fiúk is aszem 3+1-gyel végeztek, aztán mégis ott vannak a TOP30-ban! Vagy nem?

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 10:25:22

@Zabkása: Te el tudod képzelni, hogy a TOP30-at rábízták erre a négy szerencsétlenre? :D Ennyire naiv vagy? :D

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 10:29:27

Egy kis adalék, egy márciusi interjú a főnökkel.
www.life.hu/sztarok/20150317-schiwert-takacs-laszloval-a-hungary-s-got-talent-kreativ-felelos-szerkesztojevel-a-musor.html

A kulcsmondat: "A Got Talent élő show-jában 40 továbbjutó lesz."

Magyarán, márciusban még 40 továbbjutóval számoltak! Nyilvánvalóan menetközben döbbentek rá, hogy jó, ha 30 meglesz. Nyilván a RED ZONE is éppen ezért jutott be a TOP30-ba, hogy meglegyen legalább a 30.

Zabkása 2015.11.25. 10:31:24

@Transylvanianmixedgrill: igen ennyire ezek szerint :D
A 3+1 is ugyanúgy továbbjutó elvileg, szabályok szerint kiplakátolják velük a falat, aztán ha kap matricát go live. Na de mondjuk a sztripper gyerekek töltelék kiesőnek vannak ott, kurvára nem is értem őket. A Red Zone se jött át annyira, bár megszoktuk, hogy a táncos meg énekes produkciók mennek ezekben mindig.
És a Supergirlsnek szurkolok, és igaz ismerek onnan lányokat személyesen, de én nem nyomtam meg az "aranyszerszámot" :)

Andie 2015.11.25. 10:31:56

@Ancilla: Ott a pont. Én már Király Viktornál sem értettem, mit keres az offshore Voice-ban, de az nem a mi ügyünk kvázi. Itt viszont nagyon kellemetlen, hogy 5-10 éve zenélő, elismert, rendszeres fellépésekre hívott profikkal kell összemérnie a tudását a valódi tálentumoknak. Szerintem legközelebb menjen el Ákos, meg Pataky Attila, meg még 4-5 elismert hazai énekes, és tegyenek közé pár jóhangú roma kislányt, és induljon a verseny...

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 10:32:14

@Zabkása: Mutasd már meg, hol olvasod a szabályokat! Linket, lécci, tényleg nem találom. :(

atomplanet 2015.11.25. 10:32:38

Bejutottak, de max. 1 percig van ennek a fajta műsornak élvezeti értéke, a nép meg majd nem juttatja tovább őket. Hiába profik, és sok embernek tetszik, de nem szórakoztató. Miért akartak mindenáron ezer hangszert megszólaltatni, inkább lett volna 5-6 hangszer, de valami kidolgozott, élvezetes produkció. Ami a szavazást illeti, ha annyira jók, tessék saját erőből megélni, ne kelljen már ilyen hátszéllel nyomulni, mert ez így visszatetsző és szánalmas.

Leylandi 2015.11.25. 10:35:57

A hiszis p.csától ki várt mást?
Az előre megrendezett bulvárműsortól ki várt mást?
Úgy van, aki arra tippelt, hogy csak az ovisok, az behúzhat egy találatot. (Najó, aki a bölcsisekre, az meg egy felet.)

Zabkása 2015.11.25. 10:36:03

@Transylvanianmixedgrill: nem okoskodni akartam, persze nem olvastam, de az én értelmezésem szerint, van a produkció, ami kiáll a színpadra, és onnan 3 IGENnel tovább lehet jutni. Még nem az élő showba, hanem a falra keretbe. Ez megtörtént? Igen, 3 igennel több produkció is ott végezte a 3D-s RTL instagrammon.
Következő forduló az meg az, hogy a 4 zsűri kiválasztja emlékek/impulzus/szimpátia/utasítás alapján, hogy ki megy az élőbe. Így nem kizáró a 3 igenes bejutás, hisz akkor a műsorban csak az "jutna tovább", aki 4 igent kap. 3 igenes továbbjutó nem lenne, egyenlő lenne a 2 vagy kevesebb igennel.

fryci 2015.11.25. 10:36:30

Nekem valahogy ez az egész zsűri nem működik. Csuja Imrét szeretem, de itt ő sem jó, Horgas Eszter pedig rettentően irritáló, a másik kettő meg csak van. Őszintén, igazi tehetséget pedig nem láttam, vagy csak nagyon eldugták a sok hülye közé őket.

Nordbright 2015.11.25. 10:36:57

@Transylvanianmixedgrill: Aham. Értem. Csak a 4 igen. Akkor a 3 igen + 1 nem szerinted nem többség. Ne matekozz.

Nbl 2015.11.25. 10:37:44

@para_noir: Attól a te morálod, hogy te próbálod megmagyarázni azzal, hogy az előadás jellegéből adódóan úgyis kiesnek és pár hónap múlva úgysem fog emlékezni rájuk (meg az esetre) a kutya sem ... láthatóan nem érted, hogy attól, hogy így van, még qrvára nem oké ez a fajta protekció... vagy szted akkor ezen az alapon tök rendben lenne egy féllábú embert betolni az olimpiai döntőbe a 8 közé, mert ott majd Usain Bolt meg a többi aki a teljesítménye révén került be, úgyis lealázza? Egyébként az érvelésed kísértetiesen emlékeztet arra, ahogy a Deutsch Tamás magyarázta a bizonyítványt a Friderikusz műsorában.

proletair · http://lemil.blog.hu 2015.11.25. 10:38:56

A Talamba nem debreceni, hanem gödöllői együttes. Csak a tagok Debrecenbe jártak suliba.

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 10:40:28

@Nordbright: Nekem a 3+1 nem egyenlő a 4 igennel. De hogy egyes 3+1-esek továbbjutottak, és vannak olyan 4 igenesek, akik meg nem, ez azért már minden csak nem érthető, és következetes. Akkor ennyi erővel aki 2+2-t kapott, az is mehessen már tovább, mert utólag átgondolta a zsűri, hogy mégis milyen jók voltak. Akkor mi értelme az egész zsűrizésnek, ha később meg lehet változtatni egy produkció besorolását?

Emzé Periksz 2015.11.25. 10:42:41

@saks: "Ha egy normális országban élnénk (és nem Abszurdisztánban), akkor Horgas Eszter"

Túldimenzionálod, Horgas Eszter viselkedése nem oszt, nem szoroz. Ez normális ország, ilyen csipcsup ügyek mindenhol vannak.

Nbl 2015.11.25. 10:45:25

@fryci: Szerintem is béna az egész zsűri, Horgas Eszter tényleg irritáló, Csuja fő száma az izzadás (erről nyilván nem tehet, az a zavaró, hogy semmi mást nem lehet róla elmondani, talán azt, hogy kissé modoros), "Márkó" meg sütögeti a sz@r poénjait a ráosztott mókamester szerepének jegyében (általában a gyenge produkciót nyújtó versenyzőkön próbál vmi izzadságszagú viccet elsütni)- a legszánalmasabb, hogy a közönség meg a másik 3 úgy röhög rajta mintha fergetegesen vicces is lenne... a negyediknek a nevét sem tudom, de amikor gondterhelt arccal nézegették a fotókat, h ki jusson a döntőbe, legalább látszott, h elég jó dudái vannak :)

para_noir 2015.11.25. 10:47:22

@Nbl: te sem vágod. Nem azt írtam, hogy oké, hanem hogy ez így megy, ha fejreállsz akkor is, ergo félkegyelműség etikáról beszélni, mivel ez a folyamat így zajlik. Továbbra sincs ebben semmiféle morál, sőt, protekció sem, az ütősök mindenképp továbbjutottak volna, az meg hogy HE haverságból rácsapott a gombra, nem oszt, nem szoroz, aki ebben morális kérdést lát, az tényleg térjen vissza a mesekönyvek világába. Az ottalvós műsort nem nézem, nem érdekel, az őszinteséghez semmi köze, ha neked az hivatkozási alap, akkor duplán el vagy tévedve.

tavaszihóvirág 2015.11.25. 10:48:16

a Talamba nem debreceni, hanem gödöllői

heimdall 2015.11.25. 10:52:48

Horgas mindig is ilyen affektáló "mű"vész műpina volt mint Szentpéteri Csilla meg Illényi Katica. Ezek az emberek termékek. De mondhatnám még itthonról Edvin Martont, Mága Zoltánt, stb... Profi zenészek mind, de egyébként semmi extra azon belül. Jól tudnak helyezkedni, vastag a bőr a képükön és szeretik a pénzt.
Szóval nem kell elvárásokat támasztani, meg erkölcsi nívót és hasonlókat elképzelni.

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 10:55:07

@Proud Mary: A Talambával, akárcsak a többi crossoveres vonallal, Horgas Eszteren keresztül az Infusion Trió-n át az a bajom, hogy nem értem az RTL koncepcióját. Mert hát jól látszik, hogy ebben a szériában most ez a crossover vonal amit nagyon megpróbálnak nyomatni. Szóval számomra nem az érdekes, hogy a Talambát Horgas Eszteren keresztül akarják nyomatni, vagy Horgas Eszter produkcióit akarják jobb színben feltüntetni annál, mint ami, és ezért nyomnak be az érdekeltségébe tartozó zenekarokat, mondván: lám, lám, mekkora mainstream már ez a műfaj, ahol ennyi kiváló képviselőt tudhat magának az ország (holott persze nem az). Hanem az, hogy egyáltalán miért a crossover? Miért nem mondjuk a dancehall? Tényleg ekkora fantáziát látnak a crossoverben? Hogy majd erre a pipiskedő, totál giccs műanyag szarra lehet felépíteni a műsort követő hakni hónapokat? A Talambára fog tombolni egy-egy falunak? Az Infusion Trió fog fellépni a céges bulikon? Horgas Eszter teltházas bulikat ad a Papp Lászlóban? na erre adjon már választ nekem valaki!

Sir Galád (már foglalt) 2015.11.25. 10:55:28

Valószínűleg ez már az elején el volt rendezve. Gondolom Horgas úgy ment bele a zsűrizésbe, hogy az egyik feltétele vagy kérése a Talamba bejutása volt.

Steve the Great 2015.11.25. 10:55:54

@saks: Szerintem ez egy pontosan kiszámított akció volt az RTL részéről, így lehetett tervezni egy csomó extra "tényfeltáró" és "leleplező" bulvárcikkel, blogposzttal, felháborodott kommenttel.

Nordbright 2015.11.25. 10:56:13

@Transylvanianmixedgrill: ha nagyon egyszerűen akarom megválaszolni , akkor csak annyival meg lehet: azért mert a képkiválszdósdi közben meggyőzték EGYMÁST. Mert kényszerhelyzet volt és sokkal többet ki kiellett dobni mint amennyi benn maradt. Ezért kompromisszumos megoldások is születtek. Te beáldozol valamit a másiknál meg én ragaszkodom valakihez. Ennyi.
És arról még nem is beszélve (de már korábban írta valaki), hogy mindenki 5-5 kártyát maga rakott oda az általa biztos bejutónak tartott indulóhoz. Lehet hogy valaki pont egy ilyen 3+1 szavazatosra is rakott kártyát. Na ez már így legalább két érv volt .

lukacstoncsi 2015.11.25. 11:03:38

hetek óta nincs igazán értékelhető produkció.és ha bejuttatta őket?ha szarok ki fognak esni úgyis.de legalább szerepelnek és reklám nekik.ennyi erővel azok sem szerepelhetnének akik már ismertek voltak valahol vagy valakit ismertek a zsűriből stb stb...kis ország ez.látszik hogy már ezen is kiakadnak jónéhányan.ennyi erővel sixx belevalós szereplése is anno megérdőjelezhető mert nem pártatlan na mindegy.

Nordbright 2015.11.25. 11:07:05

@Steve the Great: és még ez is benne van a pakliban

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 11:09:51

@Nordbright: Okosabb vagy te annál, minthogy elhidd, hogy az a képkiválasztósdi igaz volt. Az egy színjáték volt. Nyilvánvalóan a zsűrinek semmilyen beleszólása nincs eldönteni (utólag), hogy ki lesz majd az a 30, aki az RTL KLUB milliárdos befektetésű műsorában csinálja az élő showt, amelyre nyilván szigorú költségvetés vonatkozik. Nem lehet csak úgy bejuttatni mondjuk 10 darab nagylétszámú tánccsoportot, mert a gatyájuk ráment volna a finanszírozásra, a logisztikára stb. Nyilván nem lehetett bejuttatni még több komoly vetítés és látványtechnikai elemet felvonultató produkciót, mert túl sok időbe került volna átrendezni a színpadot. Színpadot átrendezni lényegileg a reklámszünetekben lehet, ha valakinek nem jutott volna még eszébe, abból pedig három hosszabb blokk van egy-egy ilyen műsorban általában. Szóval nyilván megköti a kezét az RTL-nek a költségvetés és az élő show lehetőségei. Naná, hogy nem fogják megengedni, hogy majd 4 laikus beleszóljon, hogy kik jutnak be az élő showba.

Nbl 2015.11.25. 11:10:54

@para_noir: Te nem vágod ... Az egy dolog, hogy a műsor szórakoztató jellegének az oltárán a színfalak mögött feláldozzák a morált és egy másik dolog az, hogy nyíltan, a verseny látszatát sem fenntartva betoljuk a haverunkat a(z) (elő)döntőbe. Plusz az nyilván sejthető volt, hogy innen továbbjutottak volna Horgas segítsége nélkül is, de azt honnan tudod, hogy az élő adást megelőző szitán (nem tudom a pontos arányokat, de mondjuk 24-ből a döntős 12-be) is átjutottak volna?

para_noir 2015.11.25. 11:15:29

@Nbl: eleve kertévés műsortól valamiféle morált vársz el, már itt elbukott a gondolatmeneted. A hgt meg grammra ki van számítva, hiszed vagy sem, de nincs olyan dilemma, hogy a 24-ből a 12-be bejutottak-e _volna_, mert pont a volnának nincs itt szerepe. Inkább úgy képzeld el, mint a Barátok közt-öt, Miklós mindenképp kibaszik Klaudiával, akkor is, ha ez _morálisan_ nem helyes, ugyanis ez van beleírva a forgatókönyvbe :)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.25. 11:20:16

@Transylvanianmixedgrill: de hát egy nemmel tovább lehet menni, nem?

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.25. 11:21:30

@lukacstoncsi: ????? én ott továbbjuttattam vv zsuzsát???

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 11:23:45

@sixx: Az a baj hogy nem találom a szabályleírást. Az első rész legelején elhadarták, azóta se lelem.

véleményM 2015.11.25. 11:26:16

Mint ahogyan tavaly lefújták a Csillag születik-et, úgy idén ezt is inkább hagyni kellett volna a süllyesztőbe esni. Egy-két produkció kivételével csak sablonos, sokszor látott, újdonságokat nélkülöző fellépők váltják egymást. A zsűri jellegtelen, egyetlen erényük, hogy parancsszóra tudnak elképesztően csodálkozó pofákat mutatni, hogy legyen sok jó vágókép. A konfliktusok csak a bulvár számára érdekesek, amúgy lerí róluk az előre rendezettség. A leglesújtóbb az, hogy éppen például ennek a műsornak kellene húzó produkciónak lenni így az ünnepek előtt de számomra, még el sem indult igazán, már megbukott. Ott tartok, hogy az általam évek óta 'bojkottált' TV2 egy-egy új műsora már érdekesebb mint ez a kiégett, erőlködő RTL.

tnsnames.ora 2015.11.25. 11:28:13

Egyébként a poszt legjobb része a screenshot :)

Athos64 (törölt) 2015.11.25. 11:40:50

@para_noir:

Ha már így szóba hoztad, Hürem szultána tényleg nagyon kétszínű a Szulejmánban. :)

bovorac 2015.11.25. 11:48:33

Azért kevés olyan nő van, akire ha ránézel (egy normál fotón), akkor azt mondod, istenem, 50 éves létére is micsoda bombanő - majd amikor egyetlen mozdulatot tesz, megszólal, pislant egyet stb., akkor meg már inkább rúgnád, mint dugnád. Hát Horgas Eszter is világbajnok valamiben.

vizsla 2015.11.25. 11:54:05

ez a nő teszi tönkre a műsort, semmi lazaság, semmi humor, csak vastag bőr a pofán (vagy púder) ....

deniro2 2015.11.25. 12:00:39

Hm, most tényleg azon hüledezünk, hogy profik indulnak tehetségkutatókban? Mikor volt ez másként? Azt is jó lenne már eldönteni, hogy azért kell nyekeregni, mert full scripted a műsor és a zsűri csak dísznek van, eljátszott szerepekkel, vagy azért, mert valódi és adott esetben nekünk nem tetsző döntéseket hoznak... Aki meg komolyan azt képzeli, hogy a lobbi, protekció, hátszél mind magyar találmány és máshol nincsenek a hasonló döntések mögött különböző érdekek, az tényleg jobban tenné, ha visszatenné a helyére a mesekönyvet és szétnézne picit a való világban... Etika vazzeg... Eszemfaszom megáll...

antiszociál 2015.11.25. 12:30:13

@bovorac:

Szerintem az igazolványképén is pont ilyen, kicsit harsány :P

znori 2015.11.25. 12:38:31

Annak fényében különösen visszás, amilyen fapinás nyavalygást/szájhúzogatást/pofavágást nyom folyamatosan Horgas Eszter szinte minden produkcióra. Értem én, hogy a felhozatal nem túl erős, de neki gyakorlatilag SEMMI nem tetszik. Ráadásul soha nem szakmai alapon, hanem mert csak. Miért nem tetszik? Csak. Én alapvetően bírtam mint fuvolaművészt, de rém kiábrándító az a fapinás hiszti, amit a műsorban folyamatosan mutat magáról. Ja, nem. A kisportolt hasú pasicsoportok kivételek.

Macko 2015.11.25. 12:42:14

Horgas világ életében egy hisztis picsa volt.
Mafaszt vártok tőle?

Gitram 2015.11.25. 12:44:44

Horgas Eszter egy beképzelt nő. Nem szimpatikus, Ő már bizonyított egyszer a fuvolájával, sokat örökölt is érte, biztos nem hiába. Érti a dolgát, de nagyon.

1000R 2015.11.25. 12:48:03

Már igazán elnézést kérve, de a Talamba nem debreceni, hanem gödöllői... Mielőtt cikkezünk, azért nézzük már meg ezt is. :-)

1000R 2015.11.25. 12:51:14

@1000R: Az csak egy dolog ugyanis, hogy Debrecenben alakultak, és az egyik tagjuk ott is született, de jelenleg is Gödöllőn élnek/ zenélnek, ahogy ez a honlapjukon is látható :-)

Nbl 2015.11.25. 13:23:22

@1000R: Valszeg a legtöbb embernek úgyis csak annyi fog róluk megmaradni, hogy őket bundázták be a Got Talent élő műsorába :)

Ancilla 2015.11.25. 14:05:40

@para_noir: Engem roppant felbosszant, hogy valaki ennyire természetesnek veszi az etikátlanságot, mint amennyire te. Tudniillik ezeknek a dolgoknak (haverságból bejuttatok valakit az élő adásba) önmagukon túlmutató jelentésük van. Minősítenek egyfajta szemléletmódot, ami egyre inkább kezd elterjedni Magyarországon (meg másutt is nyilván). S pont azért lehet arcátlanul megtenni, mert összekacsintunk fölötte. Noha - ahogyan sixx is tette - ezeket igenis szóvá kell tenni, mert ha soha senki nem szól, nem veszi észre, egyszerűen elvész a morál. (Most akár ki is lehet engem nevetni.) Egyébként a Talambának egyáltalán nem tett jót ez az aranygomb. Mert enélkül is bejutott volna, így viszont hozzátapad a nevéhez ez a rosszízű eset. Horgas Eszterre én nem haragudtam eddig, nem tartottam annyira elviselhetetlennek, mint sokan a kommentelők között, de ezzel meglehetősen leírta magát nálam.

lukacstoncsi 2015.11.25. 14:17:34

Hogy profik nem indulhatnak azt kikötötték?Szerintem nem.A közönség dönt úgyis ki kell ki nem.

zsubiaba 2015.11.25. 14:28:23

Egyébként az nekem is furcsa, hogy osztogatták ott a négyigeneket, utana meg a sok tovabbjutobol még szórtak, tehát ez csak egy elő-előválogató volt, semmit nem jelentett, hogy vki négy (vagy harom) igennel továbbjutott, az még nem jutott be a döntőbe feltétlenül. Szóval a négy (3) igennel akkor hova jutottal tovább? A falra? :D A falas tépelődés meg kb annyira nem volt megrendezett, mint az X-faktoros házas szavazás :D

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.11.25. 14:58:38

Mészáros Lőrincre meg most nyomtak egy 6,2 milliárdos aranygombot.

csak hát a bevándorlóktól rettegés, a foci EB-re kijutás, meg a Got Talent miatt a magyar embernek nem marad energiája arra, hogy még ezen is bosszankodjék... :-|

lefordítom: ha törölnénk mindazok hozzászólását, akik az elmúlt egy évben úgy vásároltak árut vagy szolgáltatást (olcsóbban), hogy nem kértek róla számlát, nem maradna komment. pedig az nemcsak etikátlan, de jogszabályellenes is...

karakter 2015.11.25. 15:00:03

Montammá, lúzerország, lúzersóóó!
Mi a francra számítottatok?

Zár Balta 2015.11.25. 15:03:06

Büntiből én hajlandó vagyok megcsinálni a Horgast.....
És hogy a többit is megfélemlítsük megcsinálom a másik kis szőke csajt is...
Mit szóltok ?
( Nem, a Csuját nem akarom, mielőtt még valaki szólna... :)

campobaszo 2015.11.25. 15:08:14

A magyar uram-bátyám közegben minden haveri alapon megy,Kossuth díjat is így adnak meg közbeszerzést meg földet meg aranygombot.

2015.11.25. 15:19:10

Az osszes valosagshow, vetelkedo, tehetsegkutato is majdhogynem egy szappanopera szintjen megirt sztorira. Epul. Picit gaz, hogy nem jelezte Horgas az ismeretseguket, de az se lenne fair, ha csak azert nem indulhatna egy versenyzo, mert ismeri a zsuri egy tagjat vagy mondjuk mar neve van a szakmaban.

biododírium 2015.11.25. 15:19:36

Jók voltak a srácok, de másodjára már uncsi lesz (számomra).
Eszterünk meg amúgy is szűklátókörű és ez objektíven megfigyelhető, mely típusú produkciók azok, amelyek emiatt eleve bukásra vannak ítélve nála.
Sztem rossz választás volt őt zsűritagnak beültetni.

KUHULIN 2015.11.25. 15:31:12

Maradjunk annyiban, hogy hiába profi a csapat, pont annyira lehetne őket eladni falunapra, mint a BKV-menetrendes csákót, úgyhogy felejtős...

mézescsók 2015.11.25. 15:31:22

@deniro2: Nem az a gond, hogy profik indulnak, hanem ne nevezzük már tehetségkutatónak. A magam egyszerű módján úgy értelemezem, hogy azt a tehetséget keressük, aki még nincs meg. És kap egy lehetőséget, hogy megmutathassa, mit tud. Attól most tekintsünk el, hogy a produkció milyen, mert azért akadnak önértékelési gondok bőven.
Őszintébb lenne, ha azt mondanák, feldobtunk pár millát, na, kire esik?

Ejoy 2015.11.25. 15:33:17

Nagyszerű a Talamba, de azt hittem eddig, hogy ezek a műsorok arról szólnak, hogy a szegény kis királyfi felemelkedik, és megcsinálja a szerencséjét. Gondolok itt most pl. Caramellre. Erre továbbjut a Talamba, ami egy profi együttes (volt már ilyen máskor is gondoljunk csak a bajuszos népdalénekesre). Ez olyan, mintha egy rock tehetség kutatón, a Tankcsapda indulna. Elveszi íz egész egyébként is mesterséges kreálmány maradék illúzióját is...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2015.11.25. 15:43:55

Engem nem az zavar, hogy haverok, hanem mert úgymond ők már befutottak ezek szerint, egy híres emberrel lépnek fel! Most akkor ezek után ByeAlex meg a hasonlóan felfedezett emberkék is indulhatnak!

hollario 2015.11.25. 15:51:21

@Transylvanianmixedgrill: youtube-on néztem külföldi verziókból válogatásokat, ott rendszeresen előfordul, hogy 3 az 1 ellen rendszeresen leszavazzák a főnök Simon Cowell-t. aki ezen kiakad.

encir 2015.11.25. 16:11:04

@Ancilla: Mint amikor egy falusi kis huszadrangú futóversenyen is félprofik versenyeztek a tunyaságból feltápászkodó pasikkal és háziasszonyokkal :-(

deniro2 2015.11.25. 16:29:16

Két dolgot azért érdemes észrevenni a nagy méltatlankodás közepette. Az egyik, hogy ma a magyar zenei életben az, hogy valakinek vannak fellépései, nem azt jelenti, hogy ismert zenész/zenekar lenne. A másik meg, hogy 2-3-4 lépésből mindenki ismer mindenkit, így, ha erre lenne igény, az összes zsűritagról kilehetne deríteni, hogy van olyan ismerőse, akinek van olyan ismerőse, aki ismeri ezt, vagy azt a versenyzőt. Persze nyilván Horgas Eszter ennél közelebbi ismeretséget ápol a Talambával, de én nem gondolnám, hogy el kellene venni a lehetőséget a szélesebb ismertség megszerzésére egy előadótól, csak azért, mert egy ismerősük épp a médiába sodródott...

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 16:48:55

@deniro2: Te el tudod képzelni, hogy ezt valamelyik zsűritag meg merné lépni mondjuk a brit Got Talentben? Vagy az amerikai verzióban? És mindenki azt mondaná: jaj, hát ejnyebejnye? Azért azt mondjuk megérne egy levelet, hogy átküldeni ezt a Horgas leleplezést mondjuk a licensz tulajdonosnak, hogy nagyjából tisztában vannak vele, hogy mi folyik itt Budapesten, és mivel rontják a hitelét a műsornak?

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 16:49:31

@hollario: És ez a 3+1-esek végül döntőbe is jutnak?

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 17:04:53

Na amúgy ez is legalább olyan fasza, erre senki nem harapott rá, pedig ott van a Bors cikkben is, feketén-fehéren:

muza.hu/?EventID=643

1.koncert: 2014. február 15. (szombat) 19.00
"Talamba és barátai" - a Talamba Ütőegyüttes 15 éves jubileumi koncertje.
Vendégek: Horgas Eszter fuvolaművész, Cimbaliband, Harmonia Garden, Csányi István szaxofonművész és a FRICSKA Táncegyüttes.

Itt a videjó is: www.youtube.com/watch?v=4u3hAI-_DUY

A Horgas Eszterrel már tavaly is egy Talamba ripacsdériában haknizó Fricska miért nem tűnt fel senkinek?

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 17:16:31

@Transylvanianmixedgrill:

A Talambára csürdöngölő Fricska látványa 0:43-049-ig meg is csinálta mára a napomat! :P
Aszem nincs több kérdésem! :D

Transylvanianmixedgrill 2015.11.25. 17:24:41

@Transylvanianmixedgrill: És mit ad isten, ez a Gödöllő annyira jó hely, hogy már 2013-ban is itt egy műsorban zenélgetetett és táncizott együtt a Horgas-Talamba-Fricska triász! onkormanyzat.mti.hu/hir/33175/best_of_spirit_of_life-talamba_koncert_a_lovardaban

1000R 2015.11.25. 18:15:50

@Transylvanianmixedgrill: mint azt feljebb írtam, a Talamba nem debreceni, hanem gödöllői együttes, jelenleg is Gödöllőn élnek a tagok, és itt zenélnek. Szóval igen, Gödöllő annyira jó hely, hogy a Talamba évente többször is fellép itt, Horgassal vagy anélkül, de gondolom, ez azért nem annyira nagy gáz, ha a MUZA meg tudja fizetni. :-)
Egyébként, szerintem -bár nem túl etikus így a dolog- simán továbbjutottak volna aranygomb nélkül is, na meg most azon pörögni, ami eddig is nyilvánvaló volt, szerintem hülyeség. Titkolták, hogy ismerik egymást? Vagy egyáltalán rákérdezett bárki is, hogy Te Horgas, ez a csoport nem az, akikkel te fel szoktál lépni Gödöllőn? :-) :-)

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2015.11.25. 20:28:55

Horgas Esztert továbbra is nagyon, de nagyon, de nagyon…!

Parajpuding 2015.11.25. 20:56:31

Tényleg jó volt a Talamba, simán bejutottak volna Horgas nélkül is.
Az etikus és elegáns az lett volna, ha ez az ostoba szőke azt mondja, hogy emiatt vagy tartózkodik a szavazástól, vagy utoljára szavaz (merthogy a másik 3 zsűritag is tovább jutatta volna őket). De ez az aranygomb csak azt bizonyítja, hogy a Horgas csak egy tipikus ostoba szőke (nem megsértve a nem ostoba szőkéket, mert ilyen is van), ráadásul még közönséges és képmutató is. Nem tudom melyik idiótának jutott eszébe meghívni a zsűribe.

Parajpuding 2015.11.25. 21:00:00

@biododírium: Egyetértek. Elsőre jó, másodikra elmegy, de pár szám után ez az "ütősdi" baromira unalmas és fülsértő tud már lenni.

Parajpuding 2015.11.25. 21:09:19

@Kong.Kinga: na ennél szánalmasabb és hazugabb bejegyzéseket nem tudok elképzelni. Valaki nem nézi a műsort, nem ismeri az adott személy (dehogynem), de azért beírogat egy bejegyzést.

bovorac 2015.11.25. 22:47:06

@Parajpuding: Na annál szánalmasabb nem nagyon van, mint amikor valaki az annyira egyértelmű iróniát sem érti, mint amit az olvtárs nyomott.

eve marlowe 2015.11.28. 21:46:12

Muszáj már most elmondanom az élő műsorról, de majd ha írtok róla akkor is leírom, hogy TÚL SOK A REKLÁM!, és az egész tök unalmas...A férjem, aki a türelmesebb az ilyen műsorokat illetően, azzal "fenyeget", hogy nem nézzük többet.(ez már jelent vmit) Mondtam neki jó,menjünk inkább kocsmázni
süti beállítások módosítása