Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Korrekt nézettségi adatok helyett megint hazudik a köztévé

2015. november 16. 14:39 sixx 132 komment

A legszebb az egészben az, hogy saját maguk is elismerik, hogy direkt félrevezetik a népet, és értelmezhetetlen adatokat közölnek: a Facebookon kb 13:00-kor kirakott közleményben még az szerepel, hogy

Történelmi nézőszámot hozott a történelmi mérkőzés 

Az M4 Sport a közvetítés ideje alatt ezúttal is a legnézettebb adó lett, 2 millió 578 ezer néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára a Nielsen Közönségmérés adatai alapján. Már a november 12-i norvég-magyar pótselejtezőt is kiemelkedően sokan nézték, hiszen 1 millió 665 ezren kapcsoltak az M4 Sportra, ám a tegnapi mérkőzést még ennél is többen látták.

Aztán kettő körül kitették a táblázatot, amiben meg ez:

screen_shot_2015-11-16_at_14_08_40.png

A lényeg a következő. Az, hogy az M4 Sport a közvetítés ideje alatt a legnézettebb adó lett, az

hazugság.

A meccs nézettsége a táblázatban is látható oszlopban szerepel, és 1,2 millió körül mozgott, amivel nem voltak a legnézettebbek, mert a közvetítés kezdetekor még ment a Sztárban sztár, ami meg 1,8 millió körüli nézőszámot hozott. A közleményben idézett adat az ún. elérés, azaz a tévére odakapcsolók száma, de nem az ott is maradóké. Azaz, ha valaki 15 másodperce odakattint az adott tévére, azt már nézőnek számolja. Az meg olyan, mintha azt mondanánk, hogy az M3 metrót naponta kétmillió ember használja, csak azért, mert annyian mentek át az aluljárókon.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.11.16. 15:56:13

@Kakimaki0123456789: De még mindig gyorsabbak voltunk, mint ti, a fizetett bagoly-kommandó, szal mi nyertünk, ti meg vesztettetek. Na majd legközelebb... :D

Brumm Brumi 2015.11.16. 15:59:41

sixx a köztévével kapcsolatosan természetesen úgy hazudik mint a vízfolyás.

Itt van az origo cikke, benne világosan láthatóak a görbék.
www.origo.hu/teve/20151116-boduletes-nezettseggel-ment-a-magyar-norveg.html

Nos, még a vak is látja hogy az M4 21.28-kor magasan átvette a vezetést és ez az állapot tartott több mint két órán keresztül, egészen 23.36-ig.

Így aztán ez az állítás, idézem:
" A közleményben idézett adat az ún. elérés, azaz a tévére odakapcsolók száma, de nem az ott is maradóké. Azaz, ha valaki 15 másodperce odakattint az adott tévére, azt már nézőnek számolja. Az meg olyan, mintha azt mondanánk, hogy az M3 metrót naponta kétmillió ember használja, csak azért, mert annyian mentek át az aluljárókon. "

nem egyéb mint ótvar csúsztatás.

mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 16:01:46

@yYxQ: Igaz, a hasonlat egy kicsit hibás. Inkább olyan, mintha egy könyvről azt mondanák, hogy kétmillióan olvasták el, miközben ennyi ember csak a borítójára vetett egy pillantást a könyvesboltban. Mert hát 15mp kb. ennyire elég.

Brumm Brumi 2015.11.16. 16:02:33

@Sziszifusz: ("Mindig élmény olvasni SiXX keresztes háborúját az MTVA ellen. Öröm, Öröm, már megint egy kis öröm. Kemény megbízás lehet ez. ")

Olyan ez is mint fajkasháziéknál...
mimike szárszói budiján ma már fekete zászló lengedez...

Muhaha

Brumm Brumi 2015.11.16. 16:05:16

@mittudoménmárelvettékazösszesjónicket: ("Mert hát 15mp kb. ennyire elég. ")

Ja.
Most meg számold ki hány "15 mp" kellett ahhoz hogy az M4 TÖBB MINT KÉT ÓRÁN KERESZTÜL, AZ ÖSSZES MAGYARORSZÁGI TELEVÍZIÓ NÉZETTSÉGI MUTATÓJÁT MAGASAN ÉS FOLYAMATOSAN VEZESSE....:P

baloo784 2015.11.16. 16:05:43

Valaki árulja már el, legyen kedves, hogy ha a világ összes számítógépén meg tudják oldani azt a feladványt, hogy a júzer milyen tartalmat néz, milyen hosszan, és az egerét milyen hosszan markolássza mindeközben milyen más tartalom fölött, akkor a tévékészülékekben miért nincs már ehhez hasonló cucc? Valakinek nagyon nem áll érdekében, vagy jön ez a bullshit személyiségi jogok duma?

mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 16:06:39

@Brumm Brumi: Ez is tény. Az M4 vezetett abban az időszakban, elég durva fölénnyel. Ettől az a marhaság, hogy két és fél millióan nézték a meccset (ami potom 70-80% közönségarány lenne), nem lesz igaz. Ez csak annyit jelent, hogy arány tekintetében vezettek; nem erről szól viszont a poszt.

Mné T Ildi 2015.11.16. 16:10:52

Milyen műszerrel lehet ezt ennyire "bemérni" pontosan?? (mármint a nézettséget)

norbert79 2015.11.16. 16:12:35

@yYxQ: Tudod mi az a 15 mp? Elmagyarázom:
- A rohadt büdös életbe már annyjuk, már megint merül az elem a távirányítóban, erre tessék, megint idekapcsolt ez a szemét.
- Mit óbégatsz, szedd le a fedelet, tekergesd meg, jó lesz az még...
- Jó lesz, jó lesz, a büdös frászt lesz jó, menjél le szépen a boltba nekem, nem érdekel, hogy vasárnap van, vagy menj át Mariékhoz, aztán hozzál nekem két kiselemet...
- Nem lennél képes felemelni a nagy segged mi, apjuk...?
- Na be lehet fejezni, te meg nyomd már tovább te rohadék.

Ez a 15 másodperc. Ez nem nézőközönség.

norbert79 2015.11.16. 16:13:43

@baloo784: Is. De elvileg vannak olyanok, hogy referencianézők, de kiváncsi lennék az MTVA hogy gyűjt adatot... vagy bekéri a szolgáltatóktól Excel formában?

mittudoménmárelvettékazösszesjónicket 2015.11.16. 16:30:05

@Brumm Brumi: Pontosan 1 millió 284 ezer 723 darab. Ennyi a nézettség, nem?

De amúgy komolyan, nem értem, miért kell ilyen baromságokat benyögni az MTVA-nak akkor is, amikor nincs rá szükség. Toronymagasan verték az összes többi csatornát két órán át. Ha csak ennyit mondanak, már nagyobb reklámértéke van, mint ennek, és senki nem is tud belekötni, mert elvégre igazuk van.
Most mondtak egy számot, ami a normál paraszti eszet nem annyira izgatja (Másfél millió, két és fél, nem mindegy?), azoknál, akik pedig kimatekozzák, rögtön kiakad a bullshit-mérő. Mi értelme?

yYxQ (törölt) 2015.11.16. 16:33:09

@norbert79: az ápolód megint elaludt igaz?

norbert79 2015.11.16. 16:40:52

@yYxQ: És kihagyja!!! Pedig csak egy kicsit humorosra kellett volna venni a figurát, de nem, személyeskedés... Micsoda ziccert hagy ki kedves nézőink!

Zár Balta 2015.11.16. 16:48:30

Aki MTVA-t néz (sporton kívűü) az sík hülye barom és bassza szájba a kurva anyját ! :)

2015.11.16. 16:51:29

Csak a pontosítás kedvéért.
Az M4 csak a Sztárban Sztár után (!!!) vette át a vezetést, igaz akkor viszont azonnal és durván.
Addig nem a meccs volt a legnézettebb, hanem a gagyi celebek félplayback imitátor sója.
A műsort szerintem egyértelműen a sminkesek viszik a hátukon, nekik külön gratula!
Havas, Liptai ultragáz, szánalmas.
Az is figyelemre méltó, hogy az RTL mindent eltakarított a meccs útjából csütörtökön és vasárnap, nehogy beszopják.

Karipapa01 2015.11.16. 17:01:05

Csak bámulok! Milyen büszke a köztévé arra, hogy egy szinte mindenkit érdeklő foci-EB selejtező kizárólagos joggal sugárzott műsorán közel kétmilliós nézettséget ért el mintegy kétórás időtartam ideig! Ez igen! Ez már valami! Lehet, hogy ugyanez meglesz az első selejtezőn is. Addig is lehet vele büszkélkedni a szokásos pár tízezer nézőnek. És van egy sanda gyanúm: ha a csajágaröcsögei közösségi falutévé közvetítette volna, annak is lett volna kétmilliós nézettsége.

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2015.11.16. 17:05:19

Ah, annyi az egész, hogy megvárod, amíg a TV2-n (és szinte az összes keradón mostanában egyszerre) reklám kezdődik és gyorsan mérsz egy nézettséget.
Így lehet közszolgálatiként komoly számokra szert tenni :)

Laetus 2015.11.16. 17:08:10

Olvasva az ilyen habzó szájú cikkeket, az ember nyugodtan hátra dőlhet megállapítva: szopnak a libsik, mint a torkosborz.

Ugyanis a köztévé - benne az M! és persze az M1 - mára vérprofi, a cnn-t és társait hajazó adóvá nőtte ki magát. Mindazt például, amit például az M1 a röszkei csata körüli napokban (helyszíni tudósítások, kapcsolások, háttérriportok stb.) produkált, egyedülálló a szulejmánnal, éjjelnappalbudapesttel stb alázó, ócska halivúdi konzervműsorokkal lebutított hazai televíziózás történetében.

Jól emlékszünk a kezdetekre, amikor a libsi portálok egymást túllicitálva próbáltak röhögni a kapcsolási hibákon, közvetítési zavarokon - mintha az ő műveletlen, írástudatlan firkászaik által gyártott címlapjaik nem produkálnának hasonló súlyú, ha nem brutálisabb hibákat minden egyes órában. Nem beszélve arról, hogy ezek portálok - amelyek szeretnek hasra esni a saját kúlságuk és menőségük előtt - mára (én legalább is úgy látom) töttyedt, másodlagos frissességű, esetlen újságok lettek: az M1-hez képest tisztára mint a lapzártás papírlapok a sarki újságosbódéban.

Persze most majd jönnek a savanyújóskák az ő (ugyancsak másodlagos frissességű) fikázásaikkal, hogy az én adóforintjaimbó' így, meg az köz 8 milliárdjábó' úgy: az a helyzet, hogy meg kell nézni az egekbe magasztalt szíenen és bíbíszí egy-egy adásnapját (persze nyitott szemmel és füllel), és lesz majd csodálkozás, hogy hol a f@szban van az a híres kiegyensúlyozottság, mérvadóság vagy mi a szösz...

És hát javaslom a statisztikai hibahatáron belül létező ballibsik kartácsaknak, hogy tegyék a kezüket a szívükre (mert persze nekik is van olyan) és vessék egybe a jelenlegi M1-es televíziózást például az ugyancsak közpénzen futó (elfogulatlannak persze kurvára nem mondható) vérlibsi napkeltés stúdió- és hírvilággal.

Ugye, hogy még most is beleborzongunk? :-)

Laetus 2015.11.16. 17:11:41

És persze ne feledkezzünk meg az M2-ről sem: baromi friss, jókedvű, informatív, szórakoztató, a tehetséges magyar zenész fiatalokat bemutató csatornáról van szó.

És nem, nem arról a saját kúlságától, menőségétől elájuló, ócska lábszagú bulvármocsokról van szó, amit pl. az index vagy a 444 képvisel, ahol az egy hasábra jutó pinázás- és faszozásfaktor felturbózásával generálják a kattintást. (Érdemes elolvasni a gerényi nevűnek az index történetéről írt blogsorozatát, ahol világosan elmondja, hogyan vezették be az indexben a trágárságot a kattintások gyarapítása érdekében).

Szóval, hajrá köztévé!

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 17:23:49

@Laetus: ugy kellesz ide mint lucskos pinanak a himtag. csak hogy stilszeru legyek. meselj meg nekem a cnn-re hajazo hirtevedrol! konyorgom!

eLzsÉ 2015.11.16. 17:25:20

Várjuk ki a végét!

Ezt a meccset még vagy 10-szer fogják ismételni, össze fog jönni 40 millió néző is, amivel az összes magyar csatornát együtt véve is leverik.

Laetus 2015.11.16. 17:31:22

Vergődsz és trágárkodsz. De hát ez így szokott lenni nálatok (persze a szólás- és sajtószabadság nevében), ha ellenvéleménnyel találkoztok :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 17:46:49

@Laetus: ugyan mar, a pinazas csak teged igazol, ezt vartad, ezt kaptad, a vilagod tovabbra is kerek. inkabb arrol beszeljunk, hogyan lett cnn a nemzeti nemi szerv hirtevejebol, tenyleg erdekelne. nem mintha az ugye a kiegyensulyozott tajekoztatas bastyaja lenne, legalabbis az amerikai kiadasa kurvara nem, de kicsire nem adunk. szoval ird mar le nekem akar egy vendegposztban is, amit nagyon szivesen lekozlunk, hogy miben all az m1 nagyszerusege. de ne fanboykodj, hanem tenyszeruen, rendesen szedd ossze.

chagaal 2015.11.16. 17:48:15

... nem kell ezen ennyit rágódni:-) a magyar foci elmúlt 30 éve nem igazán tett jót a nézettségének:-) de most, hogy odakint győztek, hát felkeltette az érdeklődését azoknak is, akik amúgy max csak a VB döntőt nézték... (mint pl én.-) ... de amikor az Indexen láttam, hogy vezetnek (és azt a nem semmi gólt is láttam), hát odakapcsoltam, szakítva a 30 éve tartó focitól távolság-tartásommal:-) ... és mint valaki írta is, tök mindegy hol adják, ha érdemes, akkor odakapcsolok:-)

mcdeere 2015.11.16. 17:56:29

@Laetus: micsoda cnn-esen gyönyörködtető pillanat volt sebők vili hebegése is, tényleg. hogy azt el ne feledjem, amikor hajdú bét a meccs elején nem lehetett hallani a szurkolóktól, mert annyira profi volt a cnn-es minőségban dolgozó hangmérnök, lol

2015.11.16. 17:57:46

@Karipapa01:
Azért azt ne felejtsd el, hogy az mtv akkor is adta az összes magyar válogatott meccset, amikor mindenki rühellte a válogatottat, nagyrészt joggal, hiszen arany kétballábas gyerekeink ritka szar 30 éven vannak túl.
Valahol ez lenne a közszolgálat, nem csak a sikerben osztozni, hanem akkor is műsorra tűzni a magyar érdekeltségeket, amikor szopórolleren vagyunk.
Most beérett valami, az mtv pedig élvezi, hogy kicsit ő is részt vehet a sikerben.
Túloz, ahogy szokott, de szerintem ez most megbocsájtható.

Jerryco 2015.11.16. 18:02:25

Tuti, hogy a meccset többen nézték, mert még én is azt néztem, pedig aki ismer, az tudja, hogy nem vagyok drukker.
(Irónia volt ba**d meg.)

2015.11.16. 18:04:31

@mcdeere: Volt egy idő, amikor sok CNN-t néztem, igencsak előfordult a "halazás" ott is.
(Halazás=száj mozog hang nincs). Bizonyára ott is vannak akik szóvá teszik ezt.
Azt gondolom, sokan még nézni sem tudnák azt a munkát, nem hogy felfogni, hogy kell egy ilyen tévéműsort megcsinálni.
És azért azt is tudomásul kell venni, hogy ez nem egy nyitott szívműtét, itt nem hal meg senki, ha mellényúl az operátor.

Laetus 2015.11.16. 18:05:55

@sixx:
Nem vagyok én a köztévé szekértolója, pénzt meg pláne nem kapok tőlük :-)
Egyszerűen - például a röszkei csata idején - jó volt nézni egy olyan tévét, amelyik rajta tartotta a kis kezét az események ütőerén. Ugye te sem gondolod, hogy az rtl vagy a tv2 bulvárhíradóiból kellene tájékozódni?

És el kellett ismerni: ott, akkor profik voltak. Azóta is hat tudósítóval dolgoznak a migránsügyön (és most ne menjünk abba bele, hogy ez mennyire Orbán ellenségkereső stratégiája: péntek óta szerintem ez a libsi bullshitet is el lehet felejteni), néggyel a párizsi eseményeken, ott vannak a háttérműsorok, az elemzések és a meteorológus csajok ... Össze se lehet vetni a kertévék lábszagú konzervvilágával.

Persze, elfogultak. De szerintem nem hazudnak.
Mondok egy példát:

A ballib sajtó azt mondja, 2014-ben még a litvánok is megelőztek minket az egy főre jutó GDP-ben.
A köztévé azt mondja: soha, érts: soha a rendszerváltás óta nem volt olyan magas az egy főre jutó GDP, mint 2014-ben.

Mindkettő igaz. De a második hírtől egy kicsit jobb érzés magyarnak lenni.

Hát erről van szó.

chagaal 2015.11.16. 18:09:01

@Laetus:
"Szóval, hajrá köztévé!"
Azért kell a másság akkor, amikor a "közszolgáltatási" tájékoztatás olyan --- hát akárhogy is nézzük --- rém leegyszerűsített igenre vagy nemre épül, túl sokakat hülyének nézve ezzel a rém primitív kommunikációs szinttel. Persze ennek semmi köze a sporthoz:-)
De itt azon nyűglődnek, hogy mennyien nézték a meccset? Nem tök mindegy? :-)
Akit érdekelt, odakapcsolt, logófüggtelenül.

tommybravo 2015.11.16. 18:10:07

@Laetus: "az én adóforintjaimbó' így, meg az köz 8 milliárdjábó' úgy"

Itt szerintem egy nagyságrenddel mellélőttél. Nyolcvan lesz az.

tommybravo 2015.11.16. 18:12:47

@Laetus: Szóval ne tekintsünk arra a tényre, hogy mások jobban éltek a lehetőséggel, elégedjünk meg a középszarral? Hátbaveregetjük magunkat és akkor minden rendben is van?

Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...) 2015.11.16. 18:17:02

@Laetus: én is kérek abból a szerből, amit szedsz, mert én még életemben nem voltam így beb@szva...

Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...) 2015.11.16. 18:20:29

@Laetus: én is kérek abból a szerből, amit szedsz, mert én még életemben nem voltam így beb@szva...

chagaal 2015.11.16. 18:25:43

@Doktor PHD belebeszélek (SP után szabadon...):
neki is szabad (Laetus), ami nektek : véleményt nyilvánítani...
legyetek már toleránsabbak:-)

perszepolisz 2015.11.16. 18:28:50

sixx: Láttad a meccset? Nyilván igen, Ajánlom megnézésre a felvezető műsort is, sőt a félidei stúdióbeli 'elemzést'. Egyszer írjál már légyszi arról is.
Az ugyanis engem jobban zavar, hogy ott miket is művelnek.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2015.11.16. 18:45:51

Ha az M4 nézettségi adatai nem valósak, akkor miért kellene elhinnem, hogy a másik csatornáé azok?

2015.11.16. 18:47:33

@perszepolisz:
Ez az! Sebők Vilit a parlamentbe! Azonnal!

Mr.paksimogyoró 2015.11.16. 18:51:50

@Laetus: Öcsém,aki ennyit libsizik, mint te, az vagy fizetett bértollnok, vagy totál agymosott szerencsétlen, esetleg ez okoz egyedül szexuális örömöt, mert a pöcsöd az kicsi. Ne adj isten, hogy egyszer egy olyan kórházba kerülj be, amit abból a 80 milliárd forintból kellett volna rendbe tenni, amit erre az össze-vissza hazudó, csúsztató szarrakásra költenek, mint az mtva. És ez a lóvé éves összeg, te szerencsétlen. Az én adómból. Mert téged nem gondollak annyira intelligensnek, hogy dolgozzál, és adót fizess.

fepe 2015.11.16. 18:52:18

Na akkor olvasd el ismét. Szépen lassan, tagoltan:
"2 millió 578 ezer néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára"

Odakapcsolt. Érted?! Nem érted? Nem baj...

Gukker 2015.11.16. 19:00:21

@Zár Balta:
"Aki MTVA-t néz (sporton kívűü) az sík hülye barom és bassza szájba a kurva anyját ! :)"

Most miért??? Tök jól lehet pl. ivós játékot játszani. Ha elhangzik a "migráns" szó, inni kell. Egy óra alatt tuti mata részeg lesz mindenki.

agresszív kismalac mackója 2015.11.16. 19:01:03

@Vipera01: Sporttörténelem. Meghatározó. Aha.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 19:35:31

@zBogár: de hát nem voltak többen kíváncsiak...

tyberius 2015.11.16. 19:39:08

Azt azért meg kell adni, a Sztárban sztár (brrr, már a címétől is kiráz a hideg) legalább magát tartja el, nekem egy fillérbe sem kerül, hogy pár millióan ezzel zsibbasztják az agyukat.

Az, hogy 11 (nagyrészt) magyar trikolórba öltözve kergetett egy labdát másfél órán át, és pár millióan meg ezzel zsibbasztották az agyukat, megszámlálhatatlan milliárdba került és kerül folytatólagosan, amit mind az én adómból állnak. Tudjátok mit, akkor inkább a Sztárban Sztár.

Tiborpapa 2015.11.16. 19:42:46

Dübörög a magyar foci. Köszönjük kedves vezetőnk! Nem szeretnék az ellenfeleink bőrébe lenni. Lehet menni a pénztárhoz.

2015.11.16. 19:54:33

@tyberius:
Az hogy Neked egy fillérbe sem kerül, tévhit.
Szerinted a kertévéken reklámozott termékek (és nagyjából minden termék) árába be van építve a reklámok költsége?
Megsúgom, be.
Tehát amikor a reklámot leadja a tévé és a reklámozó kifizeti a díjat érte, vajon ki fizeti ki a reklámot? Te. Meg én. Meg a sok birka, aki a kertévéket nézi.
Tehát, ha nem lenne reklám, olcsóbb lenne a termék?
Elvileg igen.
Akkor ki is fizeti ki a kertévéket? Mi.
Csak itt nem direkt a pénzáramoltatás, mint a köztévénél, hanem teljesítmény arányos.
Elvileg.
Mindaddig, amíg a kormány meg nem bíz egy kertévét egy általa kívánt reklámcsomag sugárzására...

Maia Inka 2015.11.16. 20:05:24

Szerintem nézik a külpolitikai híreket nagyon sokan.

Brumm Brumi 2015.11.16. 20:39:33

@Laetus: ("És persze ne feledkezzünk meg az M2-ről sem: baromi friss, jókedvű, informatív, szórakoztató, a tehetséges magyar zenész fiatalokat bemutató csatornáról van szó.")

Bizony.
És ne feledjük, a Dunán pl. Borbás Marcsi "Gasztroangyala" egy olyan Magyarországot mutat meg/be hetente, amire csak csettinteni lehet.
Vagy volt alkalmam megnézni pár ismétlést a Duna Worldon a Földes Eszter vezette " Életművészt".
Remek volt.

Szóval,a közszolgálati televíziózás úgy tűnik, ahogyan a foci is, szépen csendesen feltámadt abból a porból ahová évtizedek szorgos érőfeszítésével tudatosan belevitték.

Vipera01 2015.11.16. 20:40:17

@agresszív kismalac mackója: Igen, meghatározó. 30 év után ismét kijutottunk egy világtornára (konkrétan az EB-re pedig 44 év után). Ha ez nem meghatározó, akkor semmi.

Megértem, hogy bizonyos körökben illik szidni a sportot, különösen a focit, de ez akkor is elképesztő eredmény.

öt görög 2015.11.16. 20:43:45

A kocsmában minimum 40-en néztük a tévét. plusz még azok, akik kintről, az utcáról leselkedtek.

CM2131 2015.11.16. 20:51:41

Nézzük ezt a hazug mondatot: "Az M4 Sport a közvetítés ideje alatt ezúttal is a legnézettebb adó lett,..."- eddig igaz? Igaz, amint vége lett a sztáros műsornak, ez lett a legnézettebb, ez a tagmondat nem is állít mást. Nem mondja hogy a legnézettebb az eljétől, hanem hogy az lett a közvetítés alatt.
".. 2 millió 578 ezer néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára "-ez igaz? Igen az. Hol a nagy hazugság amit külön sorban nagybetűvel ordítva ki kell hangsúlyozni?
Sixx téged vagy teljesen elvakít a gyűlölet, vagy szövegértési gondjaid vannak, egyik sem szerencsés a pályán, amivel próbálkozol.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 21:04:57

@CM2131: tehát a közvetítés második felében lett az. a kétmilliós számot meg hagyjuk már, te is pontosan tudod, hogy 15 mp az nem tévénézés, hanem channelsurfing.

Sassika 2015.11.16. 21:22:49

@Laetus: Egyáltalán nem vérprofi az m1, meg társaik. Te így látod, én nem.

Mi az a röszkei csata? Úgy látom jól átmosták az agyadat.

Igen, beleborzongunk abba, hogy az adóforintjainkból külön bérkommentelőket tart fent az MTVA.

Mennyit fizetnek neked ezért???

Egyébként a grafikon szerint tényleg sokan nézték a meccset, én is.
És mondjuk ki, a közvetítés is profi volt. Erre nincs panasz. Főleg, úgy hogy nyertünk is egy fontos meccsen! :)

Mercel 2015.11.16. 21:27:28

Azért az MTVA nímandjai számára cinkes lehet, hogy Sixx MTVA fikázós anyagait arányaiban többen látják mint az MTVA műsor ait..:D

2015.11.16. 21:30:39

@Mercel:
90 komment körül járunk.
Legyen még 1000 olvasó, sacc
Miről beszélsz?

Mercel 2015.11.16. 21:34:31

@sixx:

Sixx nézzetek már utána, hogy mitől köp vért egy átlagos okostelefon ha betölti a comment.blog.hu-t..
Amióta Átrendezték a Zindexet katasztrófa az egész. IPhone 6 alatt nagyjából stimmel azon kívül minden küzd vele amit próbáltam.

Értem én, hogy nem köztévé de ez így nem annyira jó.

igazi hős 2015.11.16. 21:49:53

@Vipera01: "a magyar sporttörténelem ilyen meghatározó mérkőzése" Hát baszod, most kiégetted az iróniareceptoraimat.

loszarnagy 2015.11.16. 22:07:01

klikkvadász vihar a biliben... de komolyan... egy alig több mint ezer fős (fos) mintából extrapolált számon és értelmezési kérdéseken történő akadékoskodás... oda-vissza

kíváncsi vagyok mikor jutunk odáig, hogy pl. IP alapon tényleges számokat lehetne nézegetni... (ami még mindig csak készüléket és NEM valós nézőt jelentene!!!)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 22:08:41

@nomolesztiren: ott van fent balra, 22649 éppen. a hétvégi got talent 135k. az aranymetszés című műsor 18-49-ben szerdán este 23:30-kor 60 néző. nuff said.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 22:10:21

@loszarnagy: könyörgöm, az egész világon ezt a fajta mérést használják, de tessék írni a nielsennek, hátha majd egy lószarnagy javaslatára hajítják ki a rendszert.

loszarnagy 2015.11.16. 22:20:08

jaja, régebben pl. az egész világon az orvosok marhaságnak tartották a kézmosást és a gennyes gatya volt a trendy... szóval az, hogy most mi van az nemsoká történelem lesz és sokat fogan rajta nevetni / szörnyülködni / szánakozni...

szerintem nem is akarják rendesen mérni, mert kiderülne, hogy nem csak a wall streeten keletkeznek lufik, hanem a média biliben is... és azért a reklámozók elé mégse állhatnak olyan adatokkal, hogy na tessék itt van... a 30milládért ténylegesen eljutott a reklámod 73.425 készülékre, és reméljük csak páran aludtak és és / vagy mentek ki a konyhába sörért a meccs szünete alatt :-)

yYxQ (törölt) 2015.11.16. 22:20:45

@tyberius: nem akarlak elkeseríteni, de nincs adóforintod ebben a sztoriba, szal megnyugodhatsz kispajtás és töröld meg a habzó szádat!
Legközelebb mielőtt vonyítasz legalább néz utána, h mi a helyzet, te barom.

Tnz 2015.11.16. 22:28:42

Elnézést kívánok a cikk írójától: nem muszáj hozzá értenie, de most hatalmas tévedésben van.
A kétmilliós "odalapcsol" a RCH (Reach = elérés, aki legalább ott volt X másodpercig) mutató,
a nézettség az AVR mutató (average minute rating = egy műsor percét átlagosan megtekintették) szokott lenni.
Történelmi időkből kis mankó: index.hu/kultur/media/agbhun/

A táblázatban nézettség (AVR) van, az "odakapcsolt" a RCH, az ebből nem derül ki.
Nem baj, ha nem értünk valamihez - de ne akarjuk felkent szakértője lenni...

A tv-s nézettségmérés egy külön iparág és szakma: nem kell senkinek feltalálnia a spanyol viaszt, de az axiómákkal itt is érdemes tisztában lenni ...

yYxQ (törölt) 2015.11.16. 22:40:37

@Tnz: egyelőre humbug lesz az, nem iparági szakma, ahhoz még kurvára gyerekcipőben jár.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 22:46:44

@Tnz: jaj, ez nagyon összekeveredett nálad. a táblázatban nézettség, közönségarány és elérés szerepel. a nézettség az amr, ami azt mutatja, hogy a célcsoporton (4+) belül hányan nézték az adást, ezt általában ratingpontokkal is ki szokás fejezni. a közönségarány azt mutatja, hogy az éppen tévénézők közül milyen százalékban látták az adást a célcsoport tagjai. a reach meg azt, hogy 15 mpre ki kapcsolt oda. és benne van a táblázatban a reach, az utolsó oszlop.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.16. 22:48:39

@sixx: es mikor volt a kozvetites masodik fele? nem a kozvetites alatt? mondok egy konnyen peldat: six bloggerpalyafutasa alatt a legrohejesebb szelmalomharcos lett. mikor lett six legrohejesebb? a bloggerpalyafutasa alatt. vegig az volt? nem. allitotta valaki? nem.

na nem mintha a meccs nezoszamanak koze lenne az m4 szinvonalahoz. de ez a "leleplezes" szanalmasabb, mint az mtv buszkelkedese.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 23:00:21

@droid_: igen, a közvetítés alatt. a féligazság közléséhez ez is elég volt. a közlemény nem félrevezető formában kb így hangzana

Történelmi nézőszámot hozott a történelmi mérkőzés

Az M4 Sport a második félidő közvetítése alatt a legnézettebb adó lett, akkor 1,5 millió néző kapcsolt a közszolgálati sportcsatornára a Nielsen Közönségmérés adatai alapján. A mérkőzés alatt, azaz 20.37 és 22.42 között a Nielsen átlagosan 1 millió 284 ezer nézőt mért.

érted már a különbséget?

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.16. 23:09:35

@sixx: tedd ki te is facebookra :) csak aztan nehogy ez is mast sugalljon valami szelmalomharcosnak, es pontositsa ezt a

h a z u g s a g o t.

mert akkor veszelybe kerul a kiralysagod.

Gault 2015.11.16. 23:26:27

@CM2131: Igaz, hogy az "Az, hogy az M4 Sport a közvetítés ideje alatt a legnézettebb adó lett, az hazugság." kijelentés önmagában nem megalapozott.
A probléma ott kezdődik, amikor egy összetett mondatban találhatóak ezek a tagmondatok, ezzel logikai viszonyba kerülnek és azt sugallják, hogy a második magyarázza az elsőt, azaz az odakapcsolás mérésének eredménye bizonyítja a nézettséget.

Tnz 2015.11.16. 23:27:08

@yYxQ: Ne haragudj, de laikusként nem akarod az ELMÜ villanyfogyasztás-mérőjét megreformálni? Mondjuk szorozzuk meg Pi-vel, mert eddig nem úgy mérték... :-Q

Ha majd lesz bármi fogalmad a nézettségmérésről, akkor írj. (Az persze nem érv neked, hogy a világon így mérik mindenhol, ugye?) Gratula.

Tnz 2015.11.16. 23:32:48

@sixx: Én értem, te 1-2 változós vagy.
Sztem ezen a táblázaton nincs mit magyarázni, elég egyértelműek a számok és arányok.

Talán ezért nem a filozófusok és elméleti matekosok irányítják a világot, ugyanis némi pragmatizmus kell hozzá :-Q

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.16. 23:43:25

@Tnz: ez nem 1-2 valtozos kerdes, hanem nezettsegmeresi. mindegy, belefaradtam ebbe, mindenki azt hisz, ugy ertelmez, ahogy akar, az enyem ott van fent, egy a sok kozul.

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.11.16. 23:56:25

15mp =
na, továbbjutottunk? ja.. milyen a játék?
....
....
....
még mindig szar.. ez de gáz a norvégoknak.. na hol egy normális műsor?
reklámblokk -> repeat all

Francois77 2015.11.17. 00:20:29

@sixx: ez hazugság lenne, mert már az első félidő utolsó perceiben a legnézettebb lett, az origon lehozott grafikon alapján. Az az igazság, Sixx, hogy a közleményben egy szó hazugság nincs, de értelmezhető úgy is, ahogy te értelmezed, és akkor nem igaz. Viszont az egy értelmezés, és nem az ő állításuk. Nem gáz, hogy ennyire ki vagy rájuk bukva, megírod, mi megmondjuk, hogy hülye vagy, és az index tulaja dörzsöli a kezét a látogatottság miatt, te meg megkapod a lóvét, mindenki jól jár. Ja nem, mert gusztustalan propagandát folytatsz, ami pont ugyanúgy hazug, mint egyes esetekben azok kommunikációja, akiket bírálsz, de ugye más szemében a szálkát... Persze egy magáncégnél lehet ilyet, mert ugye ti nem állami pénzből... És még valami: értem én, hogy egyre durvábbnak kell lenni a baloldalon, mert fogynak a lehetőségek és a lóvé, egyre öldöklőbb a firkászok között a verseny a jól fizető állásokért, és valószínűleg 2018 után még szarabb lesz a helyzet, de azért jó lenne látni, hogy némi gerinc még maradt benned meg a sorstársaidban. Hiú ábránd, tudom, de hátha maradt még :)

cso zsi 2015.11.17. 00:59:52

@ap: Pontosan ennyi.
Nálunk az "Álomhajó" mint inkább (szerintem sokadszor), de csak a reklámok alatt néztem meg, hogy áll a meccs. ezzel túlléptem a 15 másodpercet, de mint meccs nem volt érdemes a megnézésre.
A hangfelvételnek tűnő közönséghang "haj_ rá_ magya_rok", vagy ilyesmi, elütött a pályamikrofonok hangjától.

So No 2015.11.17. 01:08:05

Jo erzessel olvasom, hogy mara sikerult annyira elhulyulni, hogy a szarban-szart tobben nezik, mint az elmult harminc ev legfontosabb meccset.

A kozteve fikazasa meg mar kulon sport.

Kb olyan, mint amikor az index Schmitt Pál helyesirasat ekezte tobb cikkben is, kozben a fooldalukon kb. egy tucat hatalmas hejjjesirrasi hiba volt...

szabi68 2015.11.17. 01:42:27

Hat, azert nem egeszen helyes ez a matek a metroval! Az, hogy valaki ide-oda kapcsol, pl. felidoben, az nem jelenti azt, hogy nem nezi a meccset. Mitol is lenne gaz, ha 2 millios nezettsege lenne az EB-re jutasnak? Rossz a logika! Nem a kiralyi tv minositese, hanem egy evtizedek ota vagyott esemenye! Es ezen nem kell fanyalogni senkinek, meg kevesbe politikat keverni bele

Mercel 2015.11.17. 02:37:43

@Francois77: "@sixx: ez hazugság lenne, mert már az első félidő utolsó perceiben a legnézettebb lett, az origon lehozott grafikon alapján"

Véletlenül nem az origó volt az a médija cíg amit gyakorlatilag szeretett vezérünk sameszai kezdtek irányítgatni egy ideje?

Csak mert ha DE akkor ne egy rezsimbarát médiacégre hagyatkozzunk már egy ordas hazugság állításaival kapcsolatban.

Érted - ha Deák téri zsebtolvajokkal akarod bizonyítani, hogy XY nem is alávaló tolvaj akkor a bizonyítás kissé hiteltelenre sikeredik ...

Francois77 2015.11.17. 04:33:30

@Mercel: én úgy emlékszem, az Origo az, amit a balos Brit Media akar épp megvenni.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 09:02:03

@zBogár: felőlem, leszarom, mit tekintesz hitelesnek és mit nem.

loszarnagy 2015.11.17. 09:42:21

@zBogár: érted?! leszarja, mit tekintesz hitelesnek és mit nem.... de ezt NEM csendben teszi, hanem kizárólag oly módon, hogy további kattintások (valójában oldal lekérések) legyenek... (mert sajnos nem úgy fizetik, hogy a megjelenő hirdetésekre ki kattintott) ezért és erről szól az egész blog... generált problémák (most komolyan... ki a fene veszi készpénznek ami a köztévében vagy akár a KER TV-kben elhangzik... normális ember jó érzékkel tudja / érzi, hogy milyen "szűrőn" keresztül kell ezeket értelmezni...

szóval szerintem minimum álságos, hogy egy így-úgy kiszámolt / értelmezett szám ellen kikel, de a szenzáció(kattintás)hajhász (akár index, origo stb...) cikkek címeit ugyanezen az alapon nem teszi helyre...

(nem védem a köztévét, mert nem érdemli meg, de nem tetszik, hogy senki firkászok osztják az észt, és ha nem értesz vele egyet akkor felül a magas lovára, és részéről le vagy szarva... az előbb leírta, hogy az övé is csak egy vélemény a sok közül... ez igaz, de pont az a zavaró, hogy mégsem így tekint rá, hanem többnek értékeli...)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 09:52:57

@loszarnagy: te is kattintottal, az megvan, ugye? es nem, nem pi alapon kapom a fizetesemet.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 09:54:17

@loszarnagy: nem tekintem a velemenyemet a tiednel ertekesebbnek egy fokkal sem. csak a tied nem erdekel. ehhez van jogom, nem?

Zorba the Geek 2015.11.17. 09:55:10

Hú, már megijedtem hogy megint elsárkányosodás volt! De szerencsére nem.

loszarnagy 2015.11.17. 09:59:31

@sixx: van... (de álságos, hogy ezt kifejezed, mer úgy is leszarhatnád, hogy ezt nem fejezed ki... bort iszik... vizet prédikál... és persze kattintást generál... :-))

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.17. 10:40:12

@loszarnagy: jóember, hát ki a faszom kéri, hogy klikkolj továbbra is? ne klikkolj. szevasz.

loszarnagy 2015.11.17. 10:58:16

@sixx: jóember, szerinted NEM álságos, hogy kommentelhető bejegyzést írsz, aztán meg vered magad, hogy nem érdekelnek a beírások?!, tesség NEM KOMMENTELHETŐT írni és olvassa aki akarja és senki sem zavar téged a baromi okos véleményével...

cukkmukk 2015.11.17. 10:59:49

Ezt a propagandacéget arra hozták létre, hogy hazudjon. Azt csinálja. Ezért egyáltalán nem lehet elmarasztalni :)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2015.11.17. 13:59:58

A nézettségi adatok nem csak onnan vannak, ahol van box is a tévéhez? Vidék nagyrészt kizárva...

A nézettségbe beleszámít, hogy hányan nézték kocsmában, közösségi tereken a meccet? Mert a Sztárban sztárt, bármennyire is szeretem, nem sokan nézhették így :)

cso zsi 2015.11.17. 17:50:47

@jobbdemokrata: Már a box sem lényeges. A digitális vételi lehetőség beépítve is megvan. ha még netre is van kötve a tévé, akkor ugyanúgy mindent tud(hat)nak.

közösperonos átszállás 2015.11.18. 07:29:05

@Laetus: "és most ne menjünk abba bele, hogy ez mennyire Orbán ellenségkereső stratégiája: péntek óta szerintem ez a libsi bullshitet is el lehet felejteni"

Lehet ám amúgy a francokat. (És hát pontosan: az, hogy az MTVA ennyire koncentrált egy olyan ügyre, ami a kormánynak nem kicsit kiemelt jelentőségű, az nem erősíti a szakmaiságát, hanem gyengíti.)

közösperonos átszállás 2015.11.18. 07:31:18

@Tnz: "A táblázatban nézettség (AVR) van, az "odakapcsolt" a RCH, az ebből nem derül ki."

Sixx amúgy pont arról beszélt, hogy az MTVA-közlemény keveri a két fogalmat; RCH-val támasztja alá a "legnézettebb" kijelentését.

Yettihun 2015.11.19. 09:20:18

Ez, mondjuk már nem akkora lódítás, mint a korábbi bejelentéseik. A számoknál például már helyesen nem azt írják, hogy ennyi volt a nézettség, hanem ennyien kapcsoltak oda hozzájuk. A legnézettebb műsornál van egy kis csúsztatás, de egy ideig végül is az volt.
süti beállítások módosítása