Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vége a dalnak: Király Viktor kiesett a The Voice-ból

2015. november 12. 04:38 sixx 105 komment

12239438_988813931155956_2319973823015762226_o.jpg

Tegnap délután, jóval a ma hajnali eredményhirdetés előtt megjelent a Wikipedia The Voice-oldalán, hogy Király Viktornak kellett távoznia a műsorból (majd rá két órára ennek cáfolata). Mivel az oldalt tulajdonképpen bárki szerkesztheti, nem volt szabad felülni neki, amikor megjelent az infó rajta, az amerikai-magyar énekesre még javában lehetett szavazni. A ma hajnali műsorban azonban bejött az oldalt megtrollkodó felhasználó számítása, mivel Király Viktor kiesett a műsorból.

Király a tegnapi műsorban csapattársaival közösen adta elő a The Five Stairsteps Ooh Child című dalát, teljesítményéről különösebben jót vagy rosszat nem lehet mondani - az viszont biztos, hogy a közönség imádja, és a tinilányok sikoltozva fogadják amint színpadra lép. Tagadhatatlan a színpadi jelenléte, ebből a szempontból mindenképpen a 24-es mezőny fölé nőtt. A hangja és a személyisége viszont nem volt elég erős ahhoz, hogy a közönség szavazatait elnyerje, illetve nem tudni pontosan, hiszen lehet, hogy több szavazata volt, mint a többi csapat továbbjutóinak, csak éppen itt neki a saját csapattársaival kellett megküzdenie. 

A kiesés úgy néz ki a The Voice-ban, pontosabban ebben a körben, hogy minden csapatból a két legtöbb szavazatot begyűjtő énekes továbbjut, egy harmadikat pedig a mentora menthet meg - a többiek meg mennek a levesbe. A műsor Gwen Stefani csapatával kezdődött, a közös éneklés után a műsorvezető Carson Daly síri hangon bejelentette, hogy Jefferey Austin és Braiden Sunshine kapta a legtöbb szavazatot, így nekik nem kell tovább izgulniuk, Korin Bukowski, Ellie Lawrence, Regina King és Király Viktor közül viszont csak egyet menthet meg mentora. Stefani Korin mellett döntött, a többieknek véget ért a kaland.

Az egyik amerikai tévés szaklap szerint Király kiesése meglepő, hiszen ő legalább nem hamis, egy másik oldalon azt nem értik, miért Korint mentette meg Stefani, hiszen teljesen esélytelen a végső győzelemre. Az egyik kommentelő szerint Király Viktornak szintén több keresnivalója lett volna a műsorban, mint a bizonytalan hangú csajnak.

A műsor Facebook-oldalán kommentelők nagy többsége szerint Király Viktor kiesése meglepetés, Gwen Stefani döntését hibának tartják, és ez a konszenzus a műsor Twitterjén is. Sovány vigasz, sajnos. Király Viktor a Facebookon köszönte meg a támogatást rajongóinak angol és magyar nyelven egyaránt, azt írva, hogy

Innentől kezdve csak előre halad az út! Pontosan ezt akartam elérni hogy megismerjenek! És hát ez sikerült! Mág mindig hihetetlen hogy ilyen emberekkel tudtam együtt dolgozni és remélhetőleg nem ez volt az utolsó alkalom! Remélem büszkék vagytok rám! És csak hangsúlyozom hogy ez meg mindig csak a kezdet! Köszönöm mindenkitől a rengeteg szeretetet amit kaptam! Teljesen boldog vagyok hogy eddig is eljutottam! És rémelem hogy még ezek után is támogatni fogtok!

Az élő műsorban Király Viktor 13 millió amerikai előtt énekelhetett, aminél nagyobb reklámot valóban nehezen kaphatott volna ingyen. Utolsó, versenyben előadott dala, az All Around The World az iTunes 200-as listáján a 157., a The Voice-előadók között a 19. helyig jutott, ami valóban figyelemreméltó eredmény.

Király Viktor The Voice-os pályafutásáról így tudósítottunk (időrend, helló!)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papp Sanyi 2015.11.12. 06:40:28

Akkor most visszajön? Remélem nem!

GQ 2015.11.12. 06:40:54

@Koca Caola: dehogy, csak ez menő itthon...

Cyber Hunter 2015.11.12. 06:45:46

Csak 5 komment, de ennyi is tökéletes képet fest a mostani helyzetről.

new_boy_on_the_block 2015.11.12. 06:55:33

Freddie Mercury halal ota csak bohocok vannak. Ha annyira jo enekes, ne ilyen szarokba induljon.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.11.12. 06:56:31

Sajnálom. Szerintem meg de: tud énekelni. Szép teljesítmény, remélem, nem áll meg a kiesés miatt. Sok sikert neki!

Onereality 2015.11.12. 06:58:20

En szurkoltam neki, sajnalom,,,
Ha nagyon oszinte akarok lenni, akkor Viktor mint Amerika hangja nem nyerhetett.
Nem azert, mert a tobbi annyival jobb, sooot, en eloszor neztem bele ebbe a voice-ba, es meglepodve lattam, hogy ott sem kevesebb a hamiskas hang, mint nalunk, a hetfoi forduloban voltak kifejezetten gyenge eloadasok, pedig az mar a top 24 volt.
Valahogy az a Voice is csak felig-meddig szol a Hangrol...
Amugy itt a csoportjaban most tinik szavaztak tinikre valszeg, neki meg nem volt olyan hattere, ereje, hogy tomegek ramozdultak volna.
Az volt az erzesem, hogy ott magyar, itt meg amerikai maradt.
Egyelore.

idiesel 2015.11.12. 07:07:23

@Cyber Hunter: sajnos nagyon igazad. Szerintem a dalvalasztason is mult..

Kérész Krisztina (törölt) 2015.11.12. 07:12:08

@nespresso: Egy igazi gyökér troll vagy.

Kérész Krisztina (törölt) 2015.11.12. 07:14:56

@Onereality: Csak a műsor brand builderei építették fel őt magyarnak. Nyilván a nevéből is látszik, hogy nem amerikai, hanem bevándorlóféle. De ő sokkal inkább amerikai mintsem magyar. Teljesen másképp szerepelt, másképp énekelt ott mint itt a Megasztárban. Az ott, az az ő közege, el is hiszem, hogy ő ott érzi magát otthon, és nem tudott mit kezdeni magával itt Magyarországon.

Frederick Zoller 2015.11.12. 07:17:09

Nem kell megnyernie, hogy befusson, mostantól jöhet a menedzselés - és mivel erre készült, vélhetően van koncepciója is, hogyan hódítja meg Amerikát, hajrá!

2015.11.12. 07:17:42

Van Isten! Remélem most már nem látom a nyálas fejét minden reggel az újságok címlapján, meg itt sem! Még is ki a rák ő, hogy az óceán túl partján vetélkedik, nekünk meg mindennapi hír? Itt is utálták és ahogy látom ott is "kiripacskodta" magát.

Omar 2015.11.12. 07:24:12

Ismét köszi a gyors munkát. Megint nem kell izgulnom, amikor este meg tudom nézni.

AlbaZen 2015.11.12. 07:25:25

@Frederick Zoller: Pont ezt akartam mondani, hogy innentől nem rajta, hanem a menedzsmenten múlik, hogy hogyan kapaszkodnak bele ebbe a tiszavirág életű tévés hype-ba.

allegravelli 2015.11.12. 07:26:10

A hangja jó, képzett, de semmi egyediséget nem látok benne, sem a személyiségében. Szerintem ezért sem jut(hat)ott tovább.

Onereality 2015.11.12. 07:32:29

@Kérész Krisztina:
Igen, epp erre gondoltam, hogy eleve hatranyban volt a gyozelem szempontjabol, mert magyar muveszkent lett felvezetve.
Az itthonit viszont megnyerte, holott nem ez a kozege, ahogy irod, c est la vie,,,

2015.11.12. 07:40:04

nem rossz enekes, de nem az o korosztalya ez a musor, 30 ev feletti korosztalyba tartozik, ilyen korban mar befutott sztarnak kellene lennie, egy ilyen musort nem nyerhet meg, esetleg a nevet porgetheti az amerikai mediaban, de ez a musor csak a menedzsmentjenek adhat egy ingyen reklamfeluletet, megnyerni semmi eselye nem volt
nem a hangja miatt, egyszeruen az amerikai piacon ugy lehet valakit felfuttatni, ahogy Taylor Swift vagy Miley Cyrus karrierje is alakult, gyerekkoruktol nyomjak oket a mediaban, country mufajban vagy Disney musorokban toljak oket a koztudatba, Kiraly Viktornak gyakorlatilag nincs amerikai hattere, multja, nagy sztar mar nem is lesz belole, persze az eneklesbol meg fog tudni elni, mashoz nem is ert

Mikó? 2015.11.12. 07:47:26

@Kérész Krisztina: Amerikaban, az indianokat leszamitva, mindenki bevandorlo. Ez nem igen szamitott.

johnclayborne 2015.11.12. 07:53:38

Tény és való, hogy a zenei sikerhez a tökéletesen tiszta hang kevés. Nagyon sok világsztár gyengébb hangú, de egyéniségében, színpadi jelenlétében sokkal több. És ez nagyon sokat számít. Ennek ellenére Viktor nagyon jó énekes, szerény és szimpatikus, ambiciózus fiatal ember. Csak gratulálni tudok neki és további sok sikert kívánok a jövőben.

Roxerkriszta 2015.11.12. 08:01:10

Persze,mert bekavartatok és nem mertek rá VPN-nel szavazni :P
Egyébként nem ezért esett ki nyilván,mielőtt valaki komolyan venné.
Én már magyar szinten sem tartottam kiemelkedőnek a hangját,amerikai szinten meg főleg nem az.Azért gratulálok,hogy eddig is eljutott.

antiszociál 2015.11.12. 08:05:25

Már a dalválasztással kicsesztek vele, ha már élő show had válasszon a kedvenc 10 dala közül pitsábah.
Pufika fogja megnyerni, azonosulnak vele, jó a hangja és nyomi, megsajnálják és beteljesül ismét az amerikai álom.

Ben77 2015.11.12. 08:13:36

Hát Viktor, ez van .... .)

elfogadod 2015.11.12. 08:15:31

Örülök tiszta szívemből, hogy nem égeti tovább Magyarországot a világ színe előtt. (Ja, és nem is folytatja. Mi lenne, ha kuglival próbálkozna???)

Omar 2015.11.12. 08:19:08

@elfogadod: Gondolom, szerinted vicces és/vagy elmés a megjegyzésed. Remélem, TE sehol nem képviselsz senkit.

Chuck Νorris 2015.11.12. 08:26:19

nagyon gyenge Stefani 6-a, és ez az összprodukcio is baromi unalmas volt.
ez a Voice amugy nem az én izlésem, multkor visszanéztem az összes eddigi dobogós bemutatkozó dalát, és 1 db csajszi volt az aki igazán tetszett.

2015.11.12. 08:44:48

nem csoda a kiesés az usa féle bizniszbe nem igazán engednek be külföldit, rendkívül ritka

t0thl 2015.11.12. 08:45:13

Az egyetlen vicces az volt, amikor Zakk Wylde feljött gitározni valamelyik műsorban.
A többi kaka, Viktornak meg sosem volt semmilyen hangja és nem is lesz. Azt nem lehet megtanulni sajna. Ez kb. a Lindára is igaz. Ez a két gyerek jobban erőlködik a sztársággal, mint én reggel a WC -n, csak kevesebb sikerrel.

karbalán 2015.11.12. 08:54:48

Nem zárom ki, hogy nem a VPN-ezés miatt szabadultak meg tőle így csendben, ahelyett, hogy botrányt csináltak volna.

cukkmukk 2015.11.12. 09:15:43

Rajta kívül ebből a csapatból kiestek még ketten. Vajon ők is gyártanak összeesküvés-elméleteket?

Lurian 2015.11.12. 09:22:53

De most komolyan, a faszér' nem lehet örülni neki, hogy van egy magyar, aki valamit elért. Nyilván minden anyázó komment csupa sikeres, közkedvelt, világszinten ismert embertől jött, milliós rajongószámmal. Ha nem tetszik, ne nézd, és ennyi. Viszont örülni annak, hogy "végre" kiesett, kicseszettül prosztó, primitív hozzáállás.

rézfa szú 2015.11.12. 09:29:00

@cukkmukk: Szerintem nem, mert ők nem magyarok. Ügyes voltál Viktor, Gratula.

high up! 2015.11.12. 09:37:50

Jaj mi lesz most velünk, a 20-ik helyen kiesett egy karaoke showból a mi jellegtelen, fakó hangú Vikink!

Pedig már az egész ország a döntőben látta őt, adásonként megduplázódó milliós letöltéssekkel és tucatnyi "tuti hogy lemez szerződései lesznek" jóslatokkal.
Oszt Vikit mégse töltik le meg mégse kattintják.

Pedig a hangulat felelős hogy rákente má a tömeges tinisikolyokat a mix gépről, meg intett intenzíven a tömegtapsra mintha csak a fél világ Király haknira akarna megbolondulni.

Há má megint nem lettünk nagy nemzet, persze tuggyukkik miatt, meg hát Coleen Bellnek meg a háttérhatalmaknak most jött ki az összeseküvésük sikere, há még szép, hogy ezentúl nemcsak Franciaországba nem fogunk sose utazni (tuggyuk: Trianon) hanem a zusába sem.

FOLYTASSUK!

Hajós András 2015.11.12. 09:45:00

Viktor nagyon tehetséges, és jò, alázatos szakember. Ezt mindenki tudja és elismeri a magyar popszakmában. És mostantòl világszinten is. Emelett jò srác, dolgoztam vele, egy két itt fröcsögő meglepődne, hogy milyen szerény ember. Én nagyon örülök a sikerének, ami remélem csak a kezdete egy komolyabb szintugrásnak. Egy előadòt persze nem kell szeretni, a közönségnek joga van az előítéleteihez, szimpátiáihoz. De a "magyarság"-nak semni köze nincs a teljesítményhez! Az énekhangjáròl lehet vitatkozni, de arròl, hogy hol született?! Ma este mindenki szurkolni fog a magyar válogatottnak a norvégok ellen, majd nem fogunk örülni, ha Leandro vagy Nikolic lő gòlt?!!

Francois77 2015.11.12. 09:46:36

Most őszintén: azok után, hogy a saját facebook-oldala csalásra buzdított, és ezt mindenki jól meg is írta, hány kört kellett volna még menni neki?

2015.11.12. 09:48:27

@karbalán: ja, az a VPN-es szavazasra buzditas biztos kivaltott egy par perces basszamegezest a The Voice produkcio menedzsmentjeben, gondolom nem hianyzik nekik egy botrany mar az elejen, szepen engedtek elmenni Kiralyt
pedig hangilag szinte csak szarabbak vannak nala, pedig o sem egy nagy valami
nem illett bele a koncepcioba az ugyeskedo kelet-europai? barmi lehet
meg az is lehet, hogy csak "siman" kiesett, de ez nem Magyarorszag lenne, ha nem gyartananak hozza mindenfele teoriakat az emberek

high up! 2015.11.12. 09:52:05

@Hajós András: ". Ezt mindenki tudja és elismeri a magyar popszakmában."

Abban a magyar popszakmában, amelynek semmilyen külföldi sikerei nincsenek? Csak egy egymást feldícsőítő beltenyészet van? Ahol a saját terméssel még a melegvízre valót se tudja szinte senki megkereseni, ezért maradnak a Cölöp kutyába lemenő sók, a Dáridók és egyéb kakaroke haknik, a HH-ek, az évi 100-200 falusi kocsmai "koncertek"?
Oszt 60 évesen meg ott rinyál a popszakma sztárság, hogy há nem tudok megélni az 50 ezer forint nyugdíjból oszt ezért havonta járok el a Hajdú Peti sóba 125-jére elénekelni az egyetlen slágeremet???

FOLYTASSUK!

jamesz 2015.11.12. 09:52:54

Viktor nagyon tehetséges. Aki picit is ért a zenéhez, az tudja hogy nem kevés, nem sok, pontos.
www.youtube.com/watch?v=oVBlqJzSyXQ

Bergyilkos Bohoc 2015.11.12. 09:55:27

@elfogadod: Mitől égette Magyarországot? Ez nem az eurovízió, ahová mi küldjük, mint "hazánk legjobbja". Önként jelentkezett egy ember, aki mellesleg magyar is. Ennyi.

2015.11.12. 09:55:47

Viktornak jó hangja van, de nem rendkívüli, olyan semmilyen, se rossz, se túl jó. Plusz nem egy szépfiú, tehát pinamágnesként sem vethető be (a sikoltozást tapsoltatók generálják még itthon is). Szóval olyan "semmi különös" a srác. Tehetséges, de pont annyira, amennyire Magyarországon elég. Nem véletlenül jöttek haza, ahogy Andy Vajna is, ha akkora bazi nagy tehetség és milliárdos progyúszer lenne, ahogy állítja, akkor mit biztoskodna itt.

antiszociál 2015.11.12. 09:58:26

@elfogadod:

Ki vagy te, Vona Gábor ? :))
Árad belőled a szeretet, és túl teng benned a tolerancia :P

2015.11.12. 10:01:30

@jamesz: abban egyetertek, hogy ebben a The Voice mezonyben nagyon nem volt o rossz (sot, hangban es fellepesben nala rosszabbak vannak meg versenyben), csak valamiert megse ot valasztotta Gwen Stefani se
jo lenne tudni az okat, hogy miert

qper 2015.11.12. 10:12:08

Nem vagyok oda az ilyen tehetségkutatókért, de neki drukkoltam. Felvállalta a magyarságát, szimpatikus volt minden előadása. A közösségi oldalakon magyarul is kommunikált, szerényen nyilatkozott.A kinti karrierjét kívánta beindítani, szerintem sikerrel járt. A fikázók meg menjenek a picsába.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2015.11.12. 10:16:19

a magyar InFusion Trio a 2015-ös német supertalentban akkorát játszott, hogy EGYBŐL bekerült a 2015-ös show döntőjébe...
erről sehol nem láttam egy sort se még... ???

netrion 2015.11.12. 10:24:23

@Guadalupei Szűz: az amerikai cikkek pedig éppen a szépfiúságát emlegettek, amikor írtak róla, szóval nekik bejött a külseje, ízlés dolga, de ezt külön kiemelték, hogy jóképű

De lehet, hogy ez itt éppen hátrány volt, mert az nyilván jobban megfelel az amerikai álom sztorinak, ha a a kövér szemüveges srác nyeri meg, akit a külseje nem predesztinál erre

sbartha 2015.11.12. 10:28:31

@Mikó?: Még az indiánok is bevándorlók (ázsiából), csak ők sokkal korábban mentek oda. :-)

Void Bunkoid 2015.11.12. 11:00:09

Tökegyszerű az ok, már többen is megírták. Bármilyen szomorú is Viktor számára, és ezen nem tud segíteni, egyszerűen öreg. Ebben a táncos-rágógumipop műfajban, aminek elsősorban tizen/korahuszonévesek a fogyasztói, nemigen van "kezdőként" (nem énekesként kezdő, hanem ebben a nagy usákos sóbizniszben) keresnivalója egy 34 éves embernek, a tinijányt hiába táncol szépen meg erotikusan, meg van pacsirtahangja, nem fogja érdekelni, nem fog rajongani egy olyan emberért, aki nála már a csókolommal köszönős kategóriába tartozik.

Békési Anita 2015.11.12. 11:04:37

Hihetetlen ez a sok bunkóság, ami ömlik mindig minden cikk után. Mi az istenért nem lehet egyszerűen csak örülni a más sikerének, büszke lenni a másik sikerére és együttérezni, ha valami nem jön össze?
Annyira hányás ez a sok rosszindulatú komment, hogy nekem ég a fejem magunk miatt. Valami nagy baj van velünk, az tuti...franckivan.

véleményM 2015.11.12. 11:18:16

Azért tart itt ez a szerencsétlen ország, mert tele van szánalmas életű trollokkal, akik semminek nem tudnak örülni, csak a másik bántásától, alázásától elégülnek ki. Mi a fenéért nem lehet elismerni egy ilyen teljesítményt. Nem a világ legjobb énekese, nem a világ legszebb férfija, és igen, elmúlt harminc. Viszont sokmilliós nézettségű műsorban lépett fel, nem vallott szégyent, és még Magyarországnak is reklámot csinált. Valószínűleg az őt bíráló névtelen senkiket még a a szomszédjuk sem nagyon ismeri fel, annyira tehetségtelen szürke eminenciások, akik itt tetszelegnek a nagy ítész szerepében.
Szép volt Viktor!

Hajós András 2015.11.12. 11:29:34

@high up!:
Igen, ebben (és a helyzet néha rosszabb, mint gondolnád), és ebből mert a TELJESÍTMÉNYÉVEL bátran, kockáztatva kilépni. Szerintem ez a nagy dolog, nem az, hogy "ááá, minek, úgyse sikerül, úgyis szar az egész".

Arthur55 2015.11.12. 11:32:39

És Viktor király is így fog járni :-))))

elfogadod 2015.11.12. 11:35:36

@nekem gyanus volt mar az elejen is...:

Köszi az infót az InFusion Trio-ról. Viktorka a nyomukba sem léphet.

vackor1 2015.11.12. 11:40:34

Nem nézem az ilyen műsorokat ( a "sztárokról" megvan a véleményem ) ,kivéve az első 2-3 adást :))) , ráadásul botfülem is van, tehát az éneklős - történeteket pláne nem nézem , de azért egyet biztosan tudok és ezért nem értem az itt hozzászólókat : majd a jövő ( valószínűleg az elég közeli jövő ) eldönti, hogy elért-e ezzel bármit is a srác és az TÉNY lesz , míg most vitatkoztok itt FELTEVÉSEKEN.
Akiknek ez annyira fontos, hogy itt beszélnek róla - pláne a személyéről , mert ízlésről lehet vitázni, bár a szubjektivitás okán talán felesleges - , ők miért nem várnak pár hónapot/egy évet és nézik meg, hogy lett-e hozadéka ennek a műsornak ? Van most kint vagy bárhol szerződése/lemeze/műsora ? Ez miatt lesz majd ( nyugi, ha lesz, akkor tuti, hogy címlapokon fog szerepelni , tehát tudni fogja az is, akit nem érdekel ) ? Szerintem ez ennyire egyszerű.

lalolib 2015.11.12. 11:48:10

Ettől még ugye nem dől össze a világ? Megpróbálta, kiesett, ennyi.

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 11:52:50

@Frederick Zoller:
Amerikát sehogy.
Hozzá hasonló vagy nála jobb énekesekből millió van ott.
A nővérét is, aki a Himnuszt se bírta megtanulni és remekül meggyalázta, évente kétszer kiáltják ki a nagy amerikai énekesnek, csak Amerikában a kutya sem ismeri.

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 11:54:55

@Onereality:
Ja, itthon a fater pénze elég volt a zsűri meg a tévé lefizetéséhez meg a megfelelő számú SMS-küldéshez, Amerikában meg nem.
A csávó egy egészen átlagos énekes, Magyarországon is van több száz hasonló vagy jobb.

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 11:57:16

@Omar:
Ő sem Magyarországot képviselte, csak a hozzád hasonló hülyék szemében.
Egyedül saját magát képviselte. Ő már Amerikában született, ott is nőtt fel, amerikai állampolgár.

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 11:59:31

@rézfa szú:
Király Viktor sem magyar, csak magyar származású amerikai.

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 12:03:10

@Hajós András:
Én konkrétan nem, de a magyar válogatottnak sem szurkolok addig, amíg ez a tetves csúti stadionépítő van hatalmon. Utálnám látni az vigyorgó pofáját, hogy na, megérte elbaszni 200 milliárd adóforintot stadionokra, mert kijutottunk az Eb-re (ami mondjuk a leggyengébb csoportból sem sikerült, és úgy akartak legjobb 3. lenni, hogy a legkevesebb pontot szerezték a 3. helyezettek közül).

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 12:06:30

@sbartha:
Ilyen alapon a világ minden részén bevándorlók élnek Afrikából (sőt, még Afrika jó részén is, ami nem fás szavanna), csak ők még korábban érkeztek.

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 12:12:13

@Hajós András:
Mit kockáztatott?
Ja, semmit?

Én inkább azt mondanám, hogy nagy arccal odament, mert itthon a fater pénze kisegítette, és ettől azt gondolta, hogy Amerikában is ő lesz majd a sztár. Csak hát ott mások a nagyságrendek pénz terén (is).
Ezt a magyarságot képviselte dolgot meg nem is értem, hisz nem magyar, hanem amerikai, csak a szülei magyarok, akik kivándoroltak a 80-as évek elején (vagy a 70-esek végén - én láttam koncerten jó párszor a Color együttest akkoriban, ahol állítólag az apja dobolt, de én bizony nem láttam az apját dobolni, a 3 Bokor fivért láttam (dob, basszus, billentyű), meg Felkai Mikit gitározni.)

Kuoni pásztor (törölt) 2015.11.12. 12:13:21

@Onereality: Az itthonit megnyerte, mert jo szeriaban indult, nem volt mas akire szavaztak volna, plusz szerintem, jo volt a lobbija. Ebbe ertsen mindenki azt amit akar, de az is sokat nyomott a szereplesen, hogy a duetteknel pont Ruzsa Magdival enekelt.

@Mikó?:
Mondd ezt az amcsiknak, kiternek a hitukbol.

kardiobaszkuláris 2015.11.12. 12:16:49

@Kuoni pásztor:
Meg a faterja ismert volt zenész körökben, szóval a haver fiára szavazott a zsűri.
A számítógépes szavazatszámlálás nevű viccet meg hagyjuk. Kitalálták már a programozást, azt hoz ki eredménynek, amit a megrendelő szeretne. Ellenőrizni lehetetlen, hiába áll ott a közjegyző, nem látja, milyen program fut a gépen, és hogy annak mi a forráskódja.

knowledge tree 2015.11.12. 12:33:24

@tiller foch:
"de ez nem Magyarorszag lenne, ha nem gyartananak hozza mindenfele teoriakat az emberek"
vs
"ja, az a VPN-es szavazasra buzditas biztos kivaltott egy par perces basszamegezest a The Voice produkcio menedzsmentjeben, gondolom nem hianyzik nekik egy botrany mar az elejen, szepen engedtek elmenni Kiralyt"

n3spr3ss0 2015.11.12. 12:35:39

@Békési Anita: Milyen sikerről beszélsz? Akkor is kiesne ha süket lenne a hallgatóság.

2015.11.12. 12:44:04

en nem tudom mennyire vette meg az apja anno a Megasztar gyozelmet, de ebben a The Voice-ban szerintem sok mas indulonal jobban mozgott szinpadon, kepzettebbnek tunt a hangja, fellepese profibb volt, foleg a Gwen Stefani csapataba tartozo tobbi versenyzo mellett, amikor egyutt enekeltek, akkor kimagasloan jobbnak tunt Viktor (a feka csaj csak orditott a mikrofonba, a tobbi lany is eleg szar volt)
persze, 34 eves, egesz eleteben kepezte a hangjat, keszult a kitoresre, de talan pont ezert nem juthatott tovabb, tulkoros, nem egy tipikus tini idol

Amerikaban persze sok ezer jobb enekes van nala, de a The Voice showban en eleg jonak lattam Viktort, nem sok jobb volt nala

2015.11.12. 12:44:55

@knowledge tree: magyar vagyok, nem tagadom, en is kombinalok :)

pragmatika2 2015.11.12. 12:59:07

@allegravelli:

"A hangja jó, képzett, de semmi egyediséget nem látok benne, sem a személyiségében. Szerintem ezért sem jut(hat)ott tovább."

Hány olyan amerikai előadó van, akikre ugyanezek a dolgok elmondhatóak, mégis karriert futnak be ?
Az általad személyiségnek nevezett paraméterre meg ott vannak a stylist-ok.

pragmatika2 2015.11.12. 13:00:33

Talán le kellett volna hegesztenie Gwent, akkor mindjárt más lett volna az állás.

pragmatika2 2015.11.12. 13:15:47

@qper:

"Nem vagyok oda az ilyen tehetségkutatókért, de neki drukkoltam. Felvállalta a magyarságát, szimpatikus volt minden előadása. A közösségi oldalakon magyarul is kommunikált, szerényen nyilatkozott."

Igy van, szimpatikus volt a fellépése, és ezzel egy kicsit talán emelt az imédzsünkön.
Nem Viktor King ként indult, hanem magyar néven, külön respekt neki.
Lesz.rom egyébként hogy amúgy milyen felmenőkkel rendelkezik, de ő magyarként állt ki. Ennyi.
A fikázók, meg agyatlan lúzerek, akik itt élik ki frusztráltságukat, csak hadd fröcsögjenek, ha ez könnyít a görcsberándult gyomrukon.

high up! 2015.11.12. 13:35:51

@Hajós András: "Szerintem ez a nagy dolog, nem az, hogy "ááá, minek, úgyse sikerül, úgyis szar az egész"."

Én pl. nem rinyáltam soha, hanem csak úgy mint a többiek, krItikát fogalmaztam meg: Pl: feltünés nélküli hang, amit rendre nem tud egy bizonyos (még mindig elég alacsony) magasság felé vinni - ezt szokta aztán pótolni a fejhang visításaival. Plusz, önmaga nem tud magának slágert írni, de láthatóan mások se adják oda a jobb dalaikat neki, oszt ezért kasztingol szerte a világban. Magyaro-on csak a 120-ik számon tartott énekes, nyilván nem ez volt a terv, meg ez így nem rentábilis a családi kasszának, oszt ment egy másik kasztingba, hátha ott felfedezik.

Mondjuk a 20-ik helyezetettekkel ez még nem történt meg, hogy a lemezgyárak, managerek meg slágerzene írók megmozdíották volna értük a kezüket.
Na talán majd a következő kasztingolása jobban sikerül!

FOLYTASSUK!

high up! 2015.11.12. 13:40:12

@Voznyák Pista: "Lesz.rom egyébként hogy amúgy milyen felmenőkkel rendelkezik, de ő magyarként állt ki. Ennyi. "

Nem ennyi, hanem az ellenkezője van: mint általában a kozmopolita müvészek, Viki se magyar, hanem ballibsi.
Csak hogy tudjad mik a kategóriák a mai világban.

FOLYTASSUK!

sbartha 2015.11.12. 13:44:16

@kardiobaszkuláris: Pontosan. De a smiley-ról ( :-) ) azért hallottál már, ugye? :-)

gurigapapa 2015.11.12. 14:09:58

Szerintem az is nagyon szép siker volt, hogy idáig eljutott. Amúgy felhívnám a figyelmet, hogy Viktor nemcsak remek énekes, hanem dalai simán beférnek a világ popzenei slágerei közé. Pl. a Fire vagy a Chasing demons semmivel sem marad el a világ popzenei élvonalától. Hátha most fel tudja hívni magára a figyelmet.

pragmatika2 2015.11.12. 14:15:02

@high up!:

Én jobboldali vagyok, pl. sőt általában a jelenlegi kormányt támogatom, ezzel mégsem így vagyok.
Az aki vállalja magyarságát, és hogy úgy mondjam jó hírünket erősíti annak respekt.
Mindegy milyen színű a macska, a lényeg az, hogy fogja meg az egeret.
Aki nincs ellenünk az velünk van stb.
Nem tudom egyébként mennyire kozmopolita, de ebben az esetben sem művésznéven szerepelt.

0citizen 2015.11.12. 14:26:12

Nem ismerem az amcsi műsor szerkesztési kulisszatitkait, de azután, hogy Viktor szabályellenesen tarhált magyar szavazatokat NAGYON meglepődtem volna ha bent tartják, és ez független attól hogy jó volt-e vagy sem, egyszerűen ez egy üzleti konstrukció ahol szigorúak a játékszabályok. Hogy Gwen miért nem őt mentette meg most egy állítólag gyengébb énekes javára? Hát ezért.

high up! 2015.11.12. 15:06:20

@Voznyák Pista: "Az aki vállalja magyarságát, és hogy úgy mondjam jó hírünket erősíti annak respekt"

Na ha a jó hírnév keltés nálad az alapkritérium, akkor ezt az egész fideszbagázst, a hibbant zsugorított vezérével egyetemben nyilván sugárban hányod le és tartod antimagyar rabló bandának.
Mert hát akit a civilizált világ megvet és csak a neonáci genetikájúak ünneplik, az nyilván szarrá alázta a magyarság jó h´rnevét.

FOLYTASSUK!

user friendly 2015.11.12. 15:26:30

mindig meglepődöm, milyen sokan vannak, akik arra élveznek, ha másnak nem sikerül valami. pedig magyarországon élek, már megszokhattam volna ezt a nemzeti sportot.

n3spr3ss0 2015.11.12. 16:01:42

@user friendly: Bocs,de a szart nem kellene díjazni,épp elég ez a kormány.

kis.herceg 2015.11.12. 18:04:40

vicc, top 10-ben simán helye van.

user friendly 2015.11.12. 18:05:39

@nespresso: ha a kormánnyal van bajod azt nem itt kéne levezetni. ez egy másik Viktor. kevésbé ártalmas. ez a Viktor elindult egy versenyen és most kiesett. ahhoz képest, hogy az itteni szakértők szerint tehetségtelen, szar, elég sokáig jutott egy ~ 320 milliós országban. de amerikában biztos kevésbé értenek a sóbizniszhez, mint az comment.com kommentelői.
különben nem az én világom sem a srác, sem az ilyen versenyek, de a teljesítményt ettől még el lehet ismerni. nem kell díjazni, ha nem tetszik, de fikázni sem.

pragmatika2 2015.11.12. 18:15:26

@high up!:

Akkor megvan miben nem értünk egyet.

pragmatika2 2015.11.12. 18:21:32

@high up!:

Mellesleg néhány libsi sajtóorgánumon, meg egy-két "becsatornázott" politikuson kívül egyre pozitívabb a kormány megítélése.

Gyorgy Nagy 2015.11.12. 19:29:11

Csak azt nen értem hogy másfél honap kintlét után MIÉRT TÖRI a magyart? Több 56 -os aki kint él nemtöri.Viktorka NEMVAGY te olyan MENÖ hogy megjátszt magad!

Madhunter 2015.11.12. 20:43:39

Hát, amint Fekete Pákó az ebola Carusója, úgy jó lesz ez a Király gyerek is valami kifőzdébe háttérhangnak a körömpörkölt mellé.

Onereality 2015.11.12. 21:18:24

@high up!:
nagyon dijazom, hogy ennyire szeretned, hogy Viktor gigasztar legyen, varazslatos hanggal es sok vilagslagerrel a tarsolyaban, amiket sajat maga irt.
Nehez belatni, hogy annyi tehetseg talan nincs meg benne, mint szorgalom, de az a mai gigasztarok egy reszenek sincs meg a popszakmaban,,,
Eddig en is beszoptam, hogy hojjj, amerika meg voice, akkor ott mar csak A listas szinten indul mindenki, oszt nem is,,, ebben a felhozatalban siman jol teljesitett Viktor,,,
Mert az a musor is "csak" egy kerteves showmusor, amitol talan naivitas azt varni, hogy minden szezonban 1-12 uj tehetseges szupersztart termel ki, ahogy az itthoniak sem tudnak, ott ugyanugy megy, vagy inkabb nem megy, ahogy en most lattam meg,,,
Az atveres az, hogy a musor ugy van eladva, mintha, mi meg beszopjuk ;)
A lehetoseg mindenesetre adott,,,
Szoval Viktornak meg nem kell elasni magat, mert nem olyan kimagasloan tehetseges, hogy alanyi jogon A listas,,,jo kozepszinten is megcsinalhatja magat, ehhez jo hatter volt most a voice neki, es ha kihozza magabol a maximumot, szereti, amit csinal, es jol megel belole, akkor miert kellene ot szarozni, hogy nem lesz vilagsztar, hiszen epp irod, hogy azt nem is erdemelne meg,,,

Onereality 2015.11.12. 21:28:37

@Onereality: lehet az a baj, hogy mindig a kozepszintet hajpoltatjak, meg a szar teljesitmenyre tarhaljak a szavazatokat, es az elme igy vedekezik a sok agymosas ellen, hogy mar a legelso kiesoben is vilagsztart akarunk latni ;)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.11.12. 22:42:55

NEm csippantom KV-t, de azért mégis csa a mi kutyánk kölyke.

fcking dilinyovicch 2015.11.13. 00:19:00

itt MINDENKI HÜLYE! :))) :P idén van olyan először, hogy "COACH COMEBACK" , mindegyik coach visszahívhat egy embert... szóval még nincs minden veszve, még visszahívhatják a Viktort is! :P

fcking dilinyovicch 2015.11.13. 00:21:23

mondok is egy gyönyörű, örömkönnyeket hozó, mai, igazi magyar nevet (amitől majd mindenki nevet): Kleinheisler <3

fcking dilinyovicch 2015.11.13. 00:27:34

@fcking dilinyovicch: ja nem, közben rájöttem hogy már nem hozhatják vissza, mert az már volt :P

bollokcs 2015.11.13. 10:12:18

Egyébként ki az a Király Viktor? De komolyan....

Gondolom kb. annyi esélye volt mint Miss Hungarynak a Miss World-ön.

furo80 2015.11.13. 15:16:11

Ha már kiesett, legalább meghúzta a Stefit? Erröl nincs infó?
süti beállítások módosítása