Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kicsit aggályos, ahogy szabálytalan szavazatokra vadászik Király Viktor Facebook-oldala FRISSÍTVE: levették a posztot

2015. november 10. 07:14 sixx 98 komment

A The Voice szabályrendszere kimondja, és most akkor idézem, nehogy elkúrjak valamit, hogy

screen_shot_2015-11-10_at_07_09_20.png

Azaz a szavazás az USA államaiból érvényes, pont.

screen_shot_2015-11-10_at_07_07_08.png

Ehhez képest Király Viktor Facebookján arra biztatnak, hogy a szabályokat megkerülve az énekesre Magyarországról is szavazzanak az emberek VPN-szolgáltatás segítségével, azaz a földrajzi korlátozás megkerülésével. Ez azért (is) aggályos, mert ha Király ezzel lebukna, akár egy fasza kis botrány is kirobbanhatna körülötte, és van egy olyan sejtésem, hogy az ilyen műsorok tisztaságára, vagy legalábbis a látszatra ügyelő NBC úgy vágná ki a The Voice-ból, mint macskát szarni.

Szóval tessék inkább ezt levenni, de gyorsan. Nem érdemes a továbbjutást kockára tenni pár száz hazai szavazatért.

UPDATE: vélhetően posztunk hatására gyorsan léptek Király Viktor Facebook-oldalának üzemeltetői, és eltávolították a posztot.      

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bride 2015.11.10. 07:23:35

Nem ezt csinalta mar a Megasztarban is?
Apuci megvette neki az elso helyet..

bovorac 2015.11.10. 07:24:42

Úgy látom, igencsak hozzászoktak a hazai stílhez. Ha ez a menedzser, meg az apuka (ugyanaz a bagázs?) tudtával történik, akkor hajrá, basszák csak ki! Egyszer tán eljön az idő, amikor minden magyar megtudja, mit lehet és mit nem, hol lehet és hol nem.

Ha meg a tudtuk nélkül, akkor az hogy is van, miért nem figyelnek?

2015.11.10. 07:42:08

Szerintem innen Mo-ról valaki jelentse fel, súgja be! Hagy bukjon le! Ez a történet így lenne gyönyörű szép, kerek egész.

Pirospont 2015.11.10. 07:44:18

@Bride: Én nem mondom, hogy szeretem ezt a fickót, de itt logikai értelmeben meg kell védenem, azaz ha ezen múlna, hogy "meg lehet venni" a helyet, akkor teljesen más emberek lennének benne, mert van nagyon sok, jóval tehetősebb is, mint az Ő családja.

Bride 2015.11.10. 08:06:02

@Pirospont: nem kovetem a munkassagat annyira, csak remlett valami sztori a Megasztaros idokbol.
Es mar miert ne lehetne "megvenni"? Az nyert, aki tobb sms-t kapott. Annak idejen talan VV Gombi kerult igy be a Villaba, tobb milliot koltott sms-re a csalad..

Patrick Bateman 2015.11.10. 08:08:49

Rendkívûl elegáns. Már majdnem szurkolni kezdtem neki. Ügyes fiú.

Brail Kast 2015.11.10. 08:19:08

Azt hiszem toroltek...

mézescsók 2015.11.10. 08:22:55

Tud valaki biztosat a megasztáros szavazatmachinációkról vagy csak szóbeszéd? Mert ha csak arról van szó, hogy van egy ismerősötök, akinek az ismerősének a nagybátyja hallotta a közértben, akkor a valóságtartalom kb. annyi.
Biztos abban bárki is, hogy a Király család partizánkodik a szavazatszerzéssel? Ennyire hülyék lennének, hogy ilyen szinten kockáztatnak bármit is? Nem lehetséges, hogy néhány elvakult rajongó vagy ellendrukker gyógyszere gurult el inkább? Ez utóbbit ugyanis nagyon el tudom képzelni.

Territory 2015.11.10. 08:35:34

Királyék levették updateben írod, de közben öles betűkkel csapatjátok az Indexen. Jóindulattal halkan ordítani...

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.10. 08:39:40

@Territory: átírták a címet azóta, nyugi.

­DezInf 2015.11.10. 08:41:02

Meglehetősen ostoba szabály ez a csak Amerikából lehet szavazni cucc.
Saját maga ellen megy a műsor ezzel.

Mondjuk nekem 8, mert eddig is leszartam a Voice-t, a szavazásokat meg főleg.
De azért szurkolok neki, és remélem jobban megtanulja a hímnuszt miint a nővére.

Zephyrous 2015.11.10. 08:49:31

@Bride: Azért tud is a srác, ha már az élőadásban van! Vagy az apuka felvásárolta az egész Voice Usát is? Ne viccelj!

DrBala 2015.11.10. 08:53:09

@sixx: Akkor célszerű lenne ezt a cikket is törölni :) Vagy tévedek? Mert azzal, hogy ezt kiírtad kb. ugyanaz, mintha ő kint hagyta volna.
Ha annyira aggódnál érte, akkor ráírtál volna privátban.

Végül is most akkor mit szeretnél? Hogy bukjon?

para_noir 2015.11.10. 08:54:00

@­DezInf: Miért lenne ostoba? Amerikai pénzből készül, amerikaiaknak, döntsenek ők. ha például lenne egy német származáső jelölt, a háta mögött az amerikai rajongótáboron _felül_ pár tízezer hardcore német rajongóval, akkor simán a csúcsra szavazhatnák a németet, ami azért ciki, mert kertévéről van szó, vagyis a tv/befektetők/reklámozók abba fektettek pénzt, hogy amerikaiak ízlését szolgálják ki, nekik hirdessenek, tőlük szedjék be a lóvét. Egy pl német szavazónál ez mind kútba esik.

bovorac 2015.11.10. 08:57:33

@DrBala: Te most komolyan mit vársz? Sixx újságíró, az Index, meg a CC egy újság, egy lap a piacon. Amit egyfelől el kell adni, másfelől aminek nem az a célja, hogy Király Viktor bárhol nyerjen. Ez legyen az ő célja.
Az újságírónak meg le kell írnia a tényeket, meg rá kell világítania mocsokságokra, visszásságokra, egyebekre.

Attól Viktorék levették már a hivatalos oldalukról, az még ott volt. Több ezren megosztották. De ha senki nem tette volna, a tény akkor is tény maradna. Mint ahogy az is tény, hogy már levették.

Szóval Sixx-ék tök korrekten jártak el.

Bride 2015.11.10. 08:59:00

@Zephyrous: ezt egy percig sem vitatom, valoban ugyes, tehetseges. Csak remlik valami regi sztori, de komolyan utana fogok mar keresni :)

DrBala 2015.11.10. 09:04:06

@bovorac: Hát szerintem egy nyilvános cikkben (amit szintén sokan olvasnak) felhívni mindenkinek a figyelmét, hogy az illető finoman csalt, majd jelezni, hogy ejnye-bejnye.... Totál ellenmondó az egész. Írta volna, hogy csalt és PONT. Akkor rendben van. De akkor ne adjon tanácsot, hogy ez így nem jó.

Tehát két verziót tudok elképzelni.
1. Mint újságíró leírja a tényt és kész. Csalni próbált és kész.
2. Ír neki privátba mint magán ember, aki felhívja rá a figyelmét, hogy ez így nem jó.

De ez a kettő együtt nem megy szerintem, mert a cikkel pont hogy nyilvánosságot ad a csalásnak! Ez viszont agyon üti a "Szóval tessék inkább ezt levenni, de gyorsan. Nem érdemes a továbbjutást kockára tenni pár száz hazai szavazatért....." sort.

Érthető?

polpetti 2015.11.10. 09:04:22

Szerintem is le kellene venni ezt a cikket innen. Főleg, ahogyan az indexen fut öles betűkkel. Elég gáz ez a cím.

polpetti 2015.11.10. 09:06:33

@polpetti: Ezen a címen fut az index.hu-n: "A SZABÁLYTALAN SZAVAZÁSRA BUZDÍTÓ POSZTOT LEVETTÉK KIRÁLY VIKTOR FACEBOOKJÁRÓL." Copy pasteltem, azért van csupa nagybetűvel, mielőtt még valaki előjönne a netikettel. :) Szóval, ez a cím így gáz...

Territory 2015.11.10. 09:08:14

@DrBala: Kb. ezt írtam neki én is, szerinted érti?

bovorac 2015.11.10. 09:11:04

@DrBala: Nem. Nem érthető. Nem az a dolga, hogy privátban szóljon. Az dolga Király Viktor ügyvédjének, meg barátainak stb. Egy lapnak az a dolga, hogy nyilvánosság elé tárjon olyat, ami számíthat a nyilvánosság érdeklődésére.

A másik a hangnem, amit kifogásolsz. Ebben sincs igazad. Ez nem egy távirati iroda, ahol le kell írni a tényt egy mondatban. (Teszem hozzá, ott is alapfeltétel a kontextus megteremtése, tehát ott sem egy mondat.) Hanem egy véleményes műfaj, személyes hangnemmel. Ha Sixx leírja úgy, ahogy szeretnéd, akkor nem tesz eleget a feladatának.

Merthogy nem ez a feladata.

És hogy ha valaki csal, akkor ne az legyen már a hibás, aki erre felhívja, ráirányítja a figyelmet. Ne a rossz hír hozóját lőjük már le, hanem az okozóját.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.10. 09:15:56

egy pillanat. volt ilyen poszt? igen. hírértékű? igen. meg kell írni? igen. megírtam? igen. ennek hatására levették? igen. megírtam, hogy levették? igen. ez volt a dolgom? igen. az a dolgom, hogy Király Viktort segítsem a továbbjutásban? nem. nem kellett volna ilyen posztot kirakni, és kész. de EZ már tényleg nem az én dolgom.

Lalikám 2015.11.10. 09:18:33

Aki hülye haljon meg, viktorka bagázsa elbaszta, ezzel már szereznek jogosulatlan szavazatokat, viseljék a következményeket...

DrBala 2015.11.10. 09:23:11

@Territory: Nem érti. De semmi baj.

@bovorac: Nem a hangnem a bajom. Még egy próbát teszek, hátha megérted. Szóval ez olyan, mintha a TV-ben hívnám fel a figyelmed, hogy megcsal a párod és abban bízom, hogy csak te látod a felhívást... Ugye elég vicces.

Persze ha ez volt Sixx célja, akkor megértem.

@sixx: Gondolom a célotok továbbra is a hírközlés, hogy ez és ez történt.

Ha ezek után kiesik, akkor azt persze magának (és a stábjának) köszönheti. Meg kicsit az Indexnek is :) Simán eltudom képzelni, hogy valaki már elküldte innen a képet az amerikai szervezőnek, hogy HOPPÁ!

Kicsit jó lenne büszkének lenni arra, hogy jó helyezést ér el, és annak is jó lenne örülni, hogy senki nem árulja el, hogy mit tett. Naiv vagyok?

bovorac 2015.11.10. 09:34:15

@DrBala:

Nem naiv vagy, hanem erkölcstelen. És még csak nem is tudod. Úgy érjen el eredményt, hogy mi tudjuk, hogy csalt, de sebaj, mert csak mi tudjuk. Bravó!

Bocs, de ki vagy te, hogy az én párom megcsalását tévében mondd be? És én ki vagyok? Meg a párom ki? És a megcsalás mint három emberre tartozó sztori mióta azonos egy több tízezreket érint(het)ő, komoly nyereménytéttel járó szavaztatással?

Mert én nem vagyok közszereplő, a párom sem az, s szerintem te sem vagy tévés vagy újságíró. És a megcsalás nem közügy, ellentétben egy sokak által nézett verseny megkormolásával. Úgyhogy ennél szarabb hasonlatot nemigen lehetett volna találni, mert kb. annyi a valóságalapja, hogy embereket néha megcsalnak, és van tévé is a világon. Köszönjük.

Ha Sixx a párom megcsalatását írja le, akkor egy utolsó szemét gazember. Bár újságíró. Ha a párom vagy én ismertek lennénk, s akkor írja le, akkor egy utolsó szemét bulvárféreg - de mondjuk nem egy hely lenne, ahol ezért őt fizetik. Ha az én és a párom SMS-szavazós csalásomat írja le, akkor max. nekünk van érdekünk, meg érzelmi alapunk arra, hogy szemét utolsó gazembernek érezzük, de jogi alapunk nekünk sincs.

Ráférne egy kis valódi erkölcstan, meg alapvető jogérzék-tanítás erre a társadalomra, mert elképesztő, amit szerecsenmosdatásként elő bírunk adni.

PS.: jó volt ilyen sokszor leírni, hogy Sixx utolsó szemét gazember-:))))

mézescsók 2015.11.10. 09:35:03

@sixx: Oppá! Nem olvastam figyelmesen, hogy a hivatalos fb-ről van szó. Merthogy fb oldalam több is lehet. Kösz.

DrBala 2015.11.10. 09:44:17

@bovorac: Látom kicsit értetlen vagy. Pont nem érdekel, hogy csalt-e. Tényleg. Amúgy utálom, hogyha valaki csal, mélységesen elítélem ezt is, meg azt is aki hazudik.
A hasonlattal pedig az lett volna a célom, hogy megértsd, hogy a cikk elvileg segíteni akart (lásd az a sor, amiben felhívják a csalás súlyosságára a figyelmet), de maga a cikk megléte pont az ellenkezőjét szolgálja? Érthető?

Igazából egyedül az a mondat zavar, hogy "Szóval tessék inkább ezt levenni, de gyorsan. Nem érdemes a továbbjutást kockára tenni pár száz hazai szavazatért."...

Utána meg büszkén jön az UPDATE, hogy levette, mert fasza csávó voltam, hogy szóltam neki :)

Nah de hát elnézzük neki, mert újságíró, és itt le is zárom a részemről.

payskin 2015.11.10. 09:46:51

@bovorac: +1! Pontosan így van.

Nem mellesleg egy csomóan megosztották, például a Music FM Facebook oldala is, amit jó sokan néznek.

Nem, nem attól kellett volna jó érzésünknek lenni, hogy hátha nem derül ki (baszki, még a gondolattól is rosszul vagyok). Attól kéne rossz érzésünknek lenni, a gyomrunkban, jó mélyen, hogy csalni akartak. Nyilván nem ő személyesen, hanem a stábja, és az is valószínű, hogy nem szándékosan, hanem ostobaságból. Sajnálom, hogy hülye emberekkel van körülvéve, pech, így járt.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.10. 09:50:33

@DrBala: ugy veszem ki a szavaidbol, mintha az ujsagirokkal bajod lenne. akarsz rola beszelni?

ungabunga 2015.11.10. 09:52:42

jól értem, itt azon megy a rugózás, hogy egy újságíró miért ír meg az újságban egy kellemetlen hírt, ahelyett, hogy csendben maradna? ez komoly?

Neduddgi 2015.11.10. 09:57:28

Csak egy kis pontosítás: a hivatalos oldalán NEM volt fent a VPN-es rész, azt a rajongói klub tette közzé. Sok mindenért lehet ekézni Viktort, de csalásra senkit nem buzdított. Ugyanakkor Amerikában is élnek magyarok, akik esetleg szavaznának rá.

Kotkodus 2015.11.10. 09:58:12

@DrBala: "Látom kicsit értetlen vagy. Pont nem érdekel, hogy csalt-e. Tényleg. Amúgy utálom, hogyha valaki csal, mélységesen elítélem ezt is, meg azt is aki hazudik...."

az az igazság drbala, hogy én is értetlen vagyok, ha 2-3 mondaton belül saját magadnak mondasz ellen...

szerintem előbb a saját fejedben tisztázd a helyzetet és utána kérjél számon másokat...

Territory 2015.11.10. 09:59:31

@sixx: Úgy veszem ki a szavaidból, mintha gondod lenne az olvasóiddal. És Te akarsz róla beszélni? ;-)

high up! 2015.11.10. 10:00:30

Mekkora kontinenseken átnyúló össznépi cifrafosások vannak, hogy ki kap több sms/app meg egyéb lófaszt egy KARAOKE müsorban.

Slágert írni egyikük se tud, a saját CD-jükből a rokoságon kívül senki sem vásárol, oszt ezért nyomja rá a millió tátott szájú TV buzi a szavazatát?

FOLYTASSUK!

Kotkodus 2015.11.10. 10:05:12

megdöbbentő és rendkívül amatőr dolog, hogy viktor csapata ilyesmire buzdít(ott)...

hazánkban úgy tűnik átértelmeződött a becsület amióta "nemzeti" elveket vallunk...

ha valaki a haza és a becsület KÖZÖTTI választást ajánl, az biztos nem a haza érdekében teszi... még ha nagyon meggyőzően mondja, akkor sem.

egy hazának nem lehet érdeke a becstelenség! vagy ha mégis, az olyan haza is lesz...

DrBala 2015.11.10. 10:07:17

@sixx: :) Időközben megértettem, hogy mi volt a célod. Ez viszont az egész érvelésem vágta tönkre.

Lokál 2015.11.10. 10:09:12

A hír már landolt is az amcsiknál :D :D :D

Kotkodus 2015.11.10. 10:11:23

@DrBala: +1
minden tiszteletem azoké akik be tudják látni, hogy tévedtek!

mindenki téved. de nem mindenki képes belátni...

Territory 2015.11.10. 10:17:18

@Territory: Amúgy meg hagyjuk a pics@ba az egészet, ki a fasz hallgat itt Király Viktort???

Unsterblich Mensch 2015.11.10. 10:19:30

Egyszerű újságíró. Aki a munkája mögé bújva hitegeti saját magát az igazáról. Az újságíró csak akkor él meg, hogyha tragédia van, háború netán sérülnek az ún. emberi jogok (az utóbbi 20 évben ez is egy irány). De ha ez nem lenne elég, már az amúgy is súlyos helyzetet/helyzeteket még tovább színezik, hogy meglegyen a klikkjük a lájkjuk meg mit tudom Én micsoda. Az objektív megközelítést hírből sem ismerik viszont a szubjektív híradást előszeretettel alkalmazzák (főleg ha kenyéradójuk kiadja a direktívát, akkor különösen).
.
@sixx
Neked most az a lényeg, hogy lehessen csámcsogni egy dolgon. Onnantól kezdve csak szarrágás és csámcsogás az egész, hogy levették az oldalról ezt a "kiskaput". Te mint újságíró nyilván abból élsz meg, hogy kevered a (khm) kását. Most viszont jó magyar módjára cselekszel és még rúgsz egyet.
Nekem nem a Viktor kedvencem, sőt. Viszont amit Ti újságírók újságírás címén műveltek az kritikán aluli. Egyszerűen nem bírom a fajtátokat. Ami a legrosszabb hogy emellé társul egy jó nagy adag küldetéstudat is... és állítom,, hogy megvagy győződve az igazadról és az igazságosságodról.

Érdekes 2015.11.10. 10:47:53

@Unsterblich Mensch: akkor most mi a probléma, ha más baromságát megírja valaki? örüljön, h egyáltalán megírta....ennyire faszkópé meg nem lehet a KV brigád, hogy ilyen gyökérségen csússzon el...ha meg nem jut tovább? fogadja már el ! mondjuk, persze az mégiscsak ciki, h egy szaros karahokiba sem tud többet...dehát ez van, már így is jó hírértéke van a sok karahokira hokizonál.

miciur 2015.11.10. 10:53:26

Kicsit Hugo Boss matyó kezeslábas szaga van ennek a kezdeményezésnek, abból is mekkora cink lett a végén:D

papas 2015.11.10. 10:56:55

@Unsterblich Mensch: csak kompenzál, semmi több.

Void Bunkoid 2015.11.10. 10:58:55

Most mit kell ezen fennakadni, hogy szavazhat a külföldi VPN-en keresztül? A másik Viktor is csinált ilyet, sőt ő törvénybe is iktatta - egy másik, sokkal nagyobb tétű szavazáshoz :))))

Lalikám 2015.11.10. 11:12:57

Azért a KV facebook oldalán a hozzászólásokban még biztatnak a csalásra továbbra is... :)

exilis 2015.11.10. 11:30:26

Hú mekkora csalás, röhögnöm kell. Hányan fognak innen szavazni? Ezren? Hányan fognak VPN-el szarakodni, hány potenciális szavazónak van halvány fingja arról, hogy azt eszik vagy isszák? A VPN-es kicsillagozott sor csak felhívja a figyelmet, hogy itthonról nem tudsz szavazni, max VPN-nel.

exilis 2015.11.10. 11:44:57

Egyébként SIXX-nek lehetett volna annyi esze, hogy normálisan jár el, és jelzi nekik privátban, ehelyett csinált egy cirkuszt, ami miatt jókora médiafigyelmet kap az ügy, és ha véletlenül ez miatt kidobják Viktort az adásból, akkor a rajongók és a drukkolók szemében ő lesz az a firkász aki kicsinálta a mi Magyar fiunkat.

noblesseoblige · http://fratrescalendarum.blog.hu 2015.11.10. 11:50:45

@totorohun:

"jelzi nekik privátban"

Mintha nem tudnák, hogy szabályellenes.

campobaszo 2015.11.10. 11:55:04

@totorohun: Persze,az újságírónak az a dolga,hogy ha kiszimatol valami disznóságot,akkor "privátban" jelzi.Hol a határ? Ha ilyen szavazósat derít ki vagy lopást,esetleg ha gyilkosságot? Nem kell sunnyantani.(Amivel csak azt bizonyította,hogy tényleg a mi fiunk.)

exilis 2015.11.10. 12:00:50

@campobaszo: Csak jelezték, hogy nem tudsz Magyarországról szavazni, max VPN-en, nem kampányoltak a VPN-es szavazás mellett, én legalábbis még nem láttam hirdetés végén megcsillagozva, apró betűvel szedett kampányt. Szerintem nem biztattak senkit szavazásra, vagy csalásra és különben is, szerintetek hány potenciális szavazónak van egyáltalán fingja arról, hogy mi az a VPN? Annyinak biztosan nem, hogy érdemes legyen érte bármit kockáztatni.
Többféleképpen lehet értelmezni ezt a történetet, rosszhiszeműen akár úgy is, hogy ez egy kampány, de ettől még napnál világosabb, hogy nem az, de ha a rosszhiszemű értelmezés alkalmas arra, hogy címoldalas hír legyen belőle, akkor egy újságírónak az a dolga, hogy úgy értelmezze?

KopaszMercis 2015.11.10. 12:07:22

@totorohun:
Kurva nagy... Viktorek (kornyeken) csaladra buzditanak, es nem azzal van a bajod aki csalasra buzdit, hanem azzal, aki szovateszi. Bravo.

mézescsók 2015.11.10. 12:11:26

@Unsterblich Mensch: Mielőtt a csörte folytatódna:

- Ez a hely, ahol jelenleg vagyunk, nem egy újság, hanem egy weboldal.
- A comment:com egy blog.

E kettőből következik, hogy mások az elvárások, mint a tényközlő újságírással szemben.
Sixx itt szerintem nem újságíró (más minőségében, más felületen, más témában, stb. lehet az is, fogalmam nincs, mi az un. "polgári" foglalkozása), hanem egy bulvárblogger, és mint ilyen joga van - mint itt bárkinek - személyesebb jellegű megjegyzések tételére.
Nem tett mást, mint olvasott egy bulvárhírt és közreadta a téma iránt érdeklődőknek. És nem elvárt, hogy privátban jelezze bárkinek is, hogy mi a magánvéleménye.

exilis 2015.11.10. 12:23:29

@mézescsók: Azért ezt gondold át még egyszer. Az én blogomra igaz amit írsz, de a comment.blog minden csak nem amatőr.

exilis 2015.11.10. 12:30:36

Arról nem is beszélek, hogy ez a felhívás nem is KV Facebook oldalán jelent meg, hanem egy rajongó oldalon, azt osztották meg, így eleve az alapvetés is hamis.

exilis 2015.11.10. 12:33:44

Jé, eltűnt amit utoljára írtam, na még egyszer:

A lényeg, ezt a képet nem Király Viktor hivatalos oldala tette közzé, hanem a rajongói oldal, a hivatalos oldal csak megosztotta. Ez is azt erősíti, hogy direkt manipulálni akartak, ugye?

Lalikám 2015.11.10. 12:38:54

@totorohun: "a hivatalos oldal csak megosztotta"

akkor csak kicsit csaltak és az már akkor nem is csalás...

Cuddy 2015.11.10. 12:42:14

Azt hiszem ez az egész a címlapra kitolom a nem is biztos, hogy úgy van de lehet cikkemet az irigység műve. Remélem ha ebből valami negatív éri Király Viktort akkor az irigy szerző hátradől a foteljában és egy olcsó magyar sörrel tovább növeli pocakjának méretét mély megelégedettséggel.

exilis 2015.11.10. 12:47:15

@Lalikám: Nem biztattak csalásra. Az ominózus megjegyzés azért volt ott - KIS BETŰVEL SZEDVE AZ ALJÁN - mert sokan szerettek volna szavazni, de nem értették miért nem lehet. A rajongó oldal csak a századjára elhangzó kérdéseknek ment elébe. Komolyan, mindig megdöbbenek az ilyen össznépi, zsigeri akasszuk fel hozzáálláson, pedig már megszokhattam volna.

cardiobascularis 2015.11.10. 12:55:45

@sixx:
Mondjuk az nem biztos, hogy korrekt, hogy a levett oldalt viszont teljes egészében kiraktad a cikkben.

Persze nálad a korrektség kb. olyasmi, mint Orbán Viktornál a sajtószabadság.
Ha veled szemben nincs meg, azon felháborodsz, de ha te nem adod meg másnak, az le van szarva.

kicsicsuvi 2015.11.10. 13:02:10

@totorohun: De, csalásra bíztattak. Az ominózus megjegyzés bizony csalásra bíztat. Írhatták volna azt is, hogy Magyarországról nem szabályos szavazni (és ez 100%-ig igaz), de ehelyett azt írták, hogy VPN-nel lehet szavazni - ami egyértelműen csalás.

exilis 2015.11.10. 13:02:45

@mézescsók: Akkor nyilván rájöttél, hogy tévedsz, hiszen sixx ebből él, a blog nézettsége pedig akkora amihez már némi felelősségtudatnak is kéne járnia.

cardiobascularis 2015.11.10. 13:03:46

@Territory:
Neki mindenkivel gondja van, aki nincs vele egy véleményen.

Roxerkriszta 2015.11.10. 13:07:01

Sokan nézik az USA-n kívül a Voice-ot és sokan próbálnak szavazni is.Nemcsak Viktorra hanem a többiekre is.De majd most a média hiszti miatt az Ő szavazatait jobban górcső alá fogják venni. Akkor majd megköszönjük a feddhetetlen erkölcsű Indexnek.

kalbász 2015.11.10. 14:17:21

@Kotkodus: Attól te még végletesen ostoba maradsz.

"úgy tűnik átértelmeződött a becsület amióta "nemzeti" elveket vallunk..."

Kotkodus 2015.11.10. 14:46:57

@kalbász: hozzászólásom arról szólt (megpróbálom egyszerűen elmagyarázni neked), hogy tisztesség és becsület nélkül mit sem ér a haza...

ha ez egy ostoba gondolat, akkor én büszkén vagyok ostoba!

alig várom, hogy olvashassam, te milyen - ettől eltérő - elvek mentén éled az életed és építed közös országunkat!

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.11.10. 15:22:25

@Kotkodus: Azért ez a történet nem ilyen egyszerű. Ne feledd el azt, hogy a fair közdelemhez mindenkinek a saját "otthoni környezete", osztálytársak, régi barátok, rokonság, stb. szavazatai is hozzá tartoznak, egy külföldi versenyző jelentős hátránnyal indul. Ez esetben vinni a saját otthoni rajongókat könnyen lehet szabályellenes, és az adott csatorna érdekeivel ellentétes, de a verseny tisztasága szempontjából még a tisztesség határán belüli.

És könnyen kapnak a versenyzők instrukciót arról, minden versenyzőt célozva, hogy az otthoni környezetből jövő szavazatot érdemes kimaxolni. Nem feltétlenül elgondolkodva azon, hogy ez szabályellenes, vagy a verseny tisztaságát sértheti.

Itt a nem elég tisztességesnek lenni, tisztességesnek is kell látszani mondat végére biggyesztenék sokan oda, hogy "főleg akkor, ha akarva / akaratlan de a hazáját is képviseli az ember széles nyilvánosság előtt".

noblesseoblige · http://fratrescalendarum.blog.hu 2015.11.10. 16:57:42

@Válasszunk:

De ő nem képviseli Magyarországot, mert nem nemzetközi vetélkedőről van szó.

Kotkodus 2015.11.10. 18:31:32

@Válasszunk: az utolsó mondatoddal egyetértek! azonban az ellentmond az első két bejegyzésnek (amelyekben kv hátrányait és a tévedés lehetőségét vázolod).

kv az otthoni környezet előnyeit itthon élvezhette. amikor megnyert egy hasonló versenyt.

kint az itthoni sokéves tapasztalatának előnyeivel de az otthoni környezet támogatása nélkül indult el. ennek szellemében - feltételezem - aláírt egy szerződést és egy versenyszabályt.

teljesen irreleváns, hogy milyen okból nem tartja be a szabályokat. ha "nem feltétlenül gondolkodik" a stábja az ugyanolyan kizáró ok, mint ha csalni szeretne a stábja.

ostobaság és rendkívül amatőr dolog pár ezer magyar szavazatért megkockáztatni kv kiesését és amerikai karrierjének kettétörését ha félreértésből, ha becstelenségből történt is.

főleg úgy, hogy egyáltalán nem esélytelen...

ezúton is kívánok király viktornak sok sikert!

Kotkodus 2015.11.10. 18:44:13

@totorohun:
1. szerinted mi lett volna a dolga kv hivatalos oldalának, amikor megtudta, hogy egy rajongói oldal csalást javasol?
2. szerinted a csalási javaslat megosztása a hivatalos oldal feladata?
3. szerinted nem követtek el óriási szakmai hibát?
4. szerinted milyen előnyökhöz és milyen hátrányokhoz vezethet kv stábjának csalási kísérlete?
5. szerinted megéri?
6. szerinted kv csalás nélkül esélytelen?

nem szükséges nekem válaszolnod. válaszold meg ezen kérdéseket magadnak!

2015.11.10. 22:44:21

@Béla Buksz: ezt pitiáner rosszindulatnak hívják, nagyfokú kárörvendéssel. Spiccli sixx, soha nem a modoráért szerettük. Van az a korpásodás elleni sampon, amiért ő egekig magasztalja az ordibáló tóthgabit, de nincs az a pénz, amiért elismerjen egy tehetséget, mert az sikereket ér el a magyar siralomvölgyön kívül.

Ez egy átlagos nap volt Magyaroszágon.

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:04:10

@Bride: És miért nem tűnt el a süllyesztőben az elmúlt 7 évben? Erre mi a teóriád?

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:07:59

@bovorac: Tévedni emberi dolog megbocsátani isteni. Egyébként megszokott dolog a zenei világban, hogy a menedzser valamelyik családtag.

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:09:58

@Hortenz: Árulkodó Júdás! Kell-e piros tojás?

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:13:03

@Patrick Bateman: Már majdnem kezdtem azt hinni, hogy alaposan a dolgok mélyére nézel.

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:15:14

@Brail Kast: Aki nem hiszi az járjon utána.

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:22:17

@sixx: A hivatalos megosztásokban szó sem esett a VPN-ről, a rajongói hozzászólásokban annál inkább. Bizonyára figyelemmel kísérted a közelmúlt rádió műsorait és online híradásait. A kollégáid körmére is rákoppintasz?

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:27:14

@­DezInf: Remélem jobban megtanulsz fátylat borítani a múltra, mint kést hátba vágni.

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:29:46

@para_noir: Egyébként van a versenyben egy zöld kártyás fiú.

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:35:32

@Lalikám: Nincs minden veszve Mohácsnál.

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:43:44

@Kotkodus: Pontosan mire is alapozod a csalásra buzdítást? Egy internetes szalagcímre?

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:47:01

@Void Bunkoid: Előbb járj utána mi is az a VPN!

SingaporetoLondon 2015.11.10. 23:56:25

@Lalikám: A VPN-nel csupán a hozzászólásokban találkozhattál. A blog bejegyzés elején szereplő szavazás lépései felhívás pepitában szerepel most is a többi versenyző FB oldalán. Angolul.

bovorac 2015.11.10. 23:57:19

@Válasszunk: Most nem azért, de mióta képviseli a hazáját valaki egy énekversenyen? És most hagyjuk, hogy K. V. teljesen jogosan new yorkinak tartja magát, aki tud magyarul. Tehát ő nem tekinti magát magyarnak, hisz ott született, ott szocializálódott. De tök mindegy is, mert amikor valaki elindul egy ilyen versenyen, akkor nem a hazájáért énekel, hanem magáért, meg azokért, akiket szeret. Ez nem olimpia, meg semmi ilyen, hanem egy sima énekverseny. Biznisz.

Hagyjuk már ezt a magyarkodós faszságot.

SingaporetoLondon 2015.11.11. 00:00:03

@kicsicsuvi: Valóban létezik/létezett az a sokat emlegetett ominózus apró betűs megjegyzés?

kalapocska 2015.11.11. 06:11:53

@SingaporetoLondon: ott van ennek a plakatnak az aljan a VPN-es felhivas. lasd kep.
en as USAban vagyok es leadtam a 10 szavazatomat kv-re mert eddig csak a jo hirunket keltette a musorban (mondjuk a stilusa nem jon be de nem enekel rosszul szoval nem csak hazafisag). de nem errol van szo.

a csalasra biztatas nagyon gaz akarki talalta ki. foleg az usaban ahol a csalas (puskazas es tarsai) kb a legnagyobb buntett az iskolaban. egy ilyenen nagyon elcsuszhat valaki. meg akkor is elcsuszhat rajta ha gyanus szavazatok erkeznek. ugyhogy en arra biztatnek mindenkit hogy meg magatol se probalkozzon.

Kotkodus 2015.11.11. 08:51:12

@SingaporetoLondon: 1. ha nem lenne szabálytalan, kv hivatalos honlapja nem szedte volna le a javaslatát. logikus, nem? szerinted?
2. egyelőre ennyit tudunk (internetes szalagcím). ebből indulunk ki. ha van ezzel ellentétes információd, kérlek oszd meg velem (forrással). ha nincs, akkor keress!
3. a hír valóságtartalmával és pontosságával kapcsolatos kételyeidet ne rajtam kérd számon, hanem a cikk íróján!
4. ha semmilyen olyan infóval nem rendelkezel, amely cáfolhatná a hírt, akkor ne a forrás hitelességét kérdőjelezd meg, hanem keress cáfolatot. még a hiteltelen forrás is tud néha valós hírt közölni... és - tudomásom szerint - az indexnek nem sok hírhamisítási vagy helyreigazítási ügye van (miközben a magyar jogrend alá tartozik). szóval tekinthető relatív hiteles forrásnak. ha lusta vagy keresni, inkább maradj csöndben!

Lalikám 2015.11.11. 09:04:23

Nédda, megjött a manager és mindenkit kiosztott :))))

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.11. 09:27:20

@Unsterblich Mensch: majd pont egy olyan véglény véleménye fog érdekelni, aki ilyeneket kommentelget:

"Ez egész egyszerűen elmezavarra utal vagy egészen egyszerűen egy zsidó szdszes vagy egy kommunista takony, köpet. Egyszerűen kiborító az a tény, hogy valaki helyesli, hogy bevitték a Gárdás igaz magyar embereket. Mert állítom, hogy egy két bajtársam sokkal jobban tudja mi az Magyarnak lenni mint önök itt nagyon sokan. Mert én a cigányokat egészen egyszerűen nem tartom embernek. Azok csak egy élősködő piócák ezen a társadalmon, egy métely egy fekélyes rög amit ki kellene irtani és eltüntetni.. A zsidók is hasonló vendék szeretettet élveznek nálam.. De ő még annyival rosszabbak, hogy sok pénzük van így ergo befolyásuk is. De én a kisebb százalék vagyok ebben a témában."

nincs miről beszélnünk asszem.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.11.11. 09:28:38

@totorohun: mert nekem AZ A DOLGOM, hogy ezt neki jelezzem, igaz? nem lehetsz ennyire egyszerű, bazdmeg.

bumbi 2015.11.11. 09:49:59

Azért a Rákóczi híd elnevezésével kapcsolatban folytatott USA kampányra emlékszünk-e még?
kb jelentősége ugyan akkora :)

alderaan 2015.11.11. 13:08:22

Mindent lehet rosszindulatúan nézni, mindenbe bele lehet kötni, ha akarja az ember.
A kérdés az, hogy milyen gondolatokkal akarod megtölteni a napjaidat. A te választásod, ha negatívkodni akarsz, csak ne csodálkozz, ha utána másoktól is ezt kapod.

SingaporetoLondon 2015.11.11. 21:12:54

@kalapocska: Miután értesültünk róla, hogy nem helyes tisztogatást végeztünk. Nem csak Viktor hivatalos oldaláról, hanem a rajongói oldalakról is eltűnt a felhívás. Én is vezetek egy rajongói oldalt. Nemes egyszerűséggel töröltem minden szavazással kapcsolatos megosztást. Persze fel kellett dolgozni, hogy szavazattal nem támogathatjuk Viktort csupán lelkileg. Ez van. Drukkolunk neki itthonról is. Nagyon!
süti beállítások módosítása