Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Már csak öten bohóckodnak a Sztárban sztárban

2015. november 09. 07:47 sixx 79 komment

tilla.gif

Mintha csak összebeszélt volna az RTL és a TV2, a Got Talent szombati adása után a Sztárban sztár vasárnap untatott halálra, pedig a műsor ne volt sokkal rosszabb, mint a múlt heti, sőt, egyszerűen csak most lett tele a tököm vele és jutottam el oda, hogy a következő két hetet passzolnám.

A kieső Rácz Gergőtől az is szép teljesítmény volt, hogy idáig eljutott, én a második héten már hazazavartam volna, de a közönség valamiért mindig megkegyelmezett neki, azt viszont élő ember nem bocsátja meg senkinek, amit Rick Astleyvel művelt, ha van nóta, amit a szemem láttára pocsékoltak meg fasz nélkül, az a Never Gonna Give You Up volt, a nyitó össztánc és közös éneklés utáni első produkció. Hamis volt, erőtlen és cseppet sem szórakoztató, ráadásul maga az énekes is érezhette hogy gáz van, mert az előadása minden volt, csak meggyőző nem.

Rácz a heti második jelenésével sem hagyott mély nyomokat bennem, a Coco Jambo című klasszikus nyári slágert tolta, ami olyan kötelező kellék a tengerparti üdülőhelyek büfésorán, mint az I Love Greece póló, vagy a részegen okádó angol turista, de hiába kenték be barnára és igyekezett valamiféle kockahastáncoltatást is előadni, bukott, mint Kun Béla. A Coco Jamboban az a Csobot Adél volt a párja, aki az eurodiszkós slágert jól megoldotta, és a nem túl nagy kihívás énekdallammal is elboldogult, az meg mondjuk alapból megy neki, hogy a seggét rázza, de például a szólószáma, a Taylor Swift-féle Shake it Off hangban távolabb volt az eredetitől, mint Puskás akadémia tanítványai a labdarúgás nevű sporttól. Igaz, a videóklipben látott balettáncos bénázás megvolt, meg Csobot cuki volt és mosolygós, néha ennyi is elég az üdvösséghez.

screen_shot_2015-11-09_at_07_16_04.png

screen_shot_2015-11-09_at_07_04_00.png

Wolf Katit ezen a héten nadrágkosztümös Koncz Zsuzsává varázsolták vagyis inkább egy Koncz Zsuzsát játszó férfiimitátorrá. Ő sem hangban, sem látványban nem hozta az előadót, a zsűri persze szerette, mert valaki rájuk szólt, hogy 8 pontnál nem lehet kevesebbet adni, miközben lehet, bassza meg, meg kell próbálni, csak nem öli meg az embert Simon Zsolt. Vagy Andy Vajna. Vagy Fonyó Károly. Wolf a második körben a magyar néplélekhez érthetetlenül közel álló Roxette nevű svéd vicczenekar énekesnőjét alakította, az átlényegülés nekem nem jött át, hiába kentek a fogára fekete csíkot az énekesnő kissé hézagos fogsorára utalva, de hangban ez jobb volt, mint a Koncz Zsuzsa-előadás, valahol érthetően, hiszen Koncz tudott énekelni.

screen_shot_2015-11-09_at_07_02_41.png

screen_shot_2015-11-09_at_07_02_18.png

Wolf mellé Peter Sramek jutott a duettben, és mivel a Roxette gitáros felének az eredeti How Do You Do című nótában sem jutott túl nagy szerep, Sramek sem váltotta meg a világot azzal, hogy Lennon-szemüvegben, egy gyönyörű Gretsch-gitárral a nyakában néha beledörmögött valamit a mikrofonba. A héten egyébként pont Sramek volt az, akinek a szólószáma erősebb volt, mint a duettje. A Ladánybene énekesét kellett megformálnia, és egy kis reggae-t tolnia, ami egyébként a fehér embernek mindig szarul áll, és ez most sem volt másképp, de legalább az átlényegüléssel nem volt gond, ráadásul Sramek most már hétről hétre bizonyítja, hogy nem rossz énekes, másrészt meg azt, hogy Gáspár Lacihoz hasonlóan kurva komolyan tudja venni ezt a műsort, és ez nekem nagyon kell ahhoz, hogy nézőként valakit megkedveljek.

screen_shot_2015-11-09_at_07_11_54.png

A hét két legjobb előadója megint a Gáspár-Tóth páros lett, de ha választani kellene közülük, és most megválasztani az évad nagy nyertesét, az tuti Gáspár Laci lenne - ezen a héten például Máté Pétert énekelt, és ismét sikerült úgy megoldania a feladatot, hogy nem volt kínos egy percig sem, pedig hangban (is) elég mesze van a nagy elődtől. A duett még ennél is jobb volt, pedig Gáspár Laci egyáltalán nem hasonlított a Havas által bevallottan rühellt Lionel Richie-re, Jesse Jackson amerikai politikusra viszont annál inkább. Vagy, a Majka szemével nézzük az eseményeket: a Polgár Jenő-videó harcsabajszos főhősére. És ez a csodálatos egyébként Gáspár Laciban, az, hogy amikor kurvára nem hasonlít az előadóra, amikor a smink, a haj, a jelmez nem lett az igazi, ő akkor is tudja hozni azt a pluszt hozzá, hogy azt mondjuk, jól van baszki, ezt megveszem.

Tóth Gabi is megmutatta már, hogy hangban és külsőben is át tud lényegülni, ezen a héten viszont nem sikerül elhitetni velem, hogy a nővérét látom a színpadon, és hiába kínlódott, a hangja sem volt elég jó ahhoz, hogy Tóth Verát halljam benne. A duettre elengedte magát, és Diana Rossnak sminkelve olyat énekelt, hogy csak néztem, ezek szerint Tóth Verát nehezebb lenne elénekelni? Vagy csak arról van szó, hogy túl közel van az előadóhoz, és ezért nem ment (bezzeg Verának tavaly Gabi nagyon jól állt hangban is)? Mindegy, nem ez a lényeg, a Gáspár Lacival közösen előadott Endless Love kurva jó volt és kész.

untitled_20_5.png

A műsor után belenéztem a Super TV2-n látható Afterparty című műsorba, amit tiszta szívvel ajánlok mindenkinek, mert egyrészt az énekeseket nem engedik átöltözni a show után, így full sminkben ülnek Tillával mág vagy egy órán át, másrészt nagyon vicces dolgok vannak benne, például amikor Gáspár Laci volt Peter Sramek angol tolmácsa, na azon kis híján behugyoztam a röhögéstől. Jövő héten 5 énekes tol két-két nótát, és nem, Motörhead továbbra sem lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mate2003 2015.11.09. 08:26:38

ezt az aftershow-t miért nem az éden akárki vezeti? úgy emlékszem, hogy amikor volt a felvezetés, akkor a tillával ketten promózták a mokkában, hogy milyen jó lesz majd a műsor...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.11.09. 08:40:24

Elég langyi volt ez az epizód... A nyitódalnál a technikusok a hangmérnökkel valószínűleg cigiszünetet tartottak, mert az ének élvezhetetlenül halk volt. Rácz Gergőt már én sem akartam megmenteni (korábban pedig de).
A magyar reggae viccműfajtól hányni tudnék, ez a szám a világból is ki tud kergetni, de a srác jól tolta.
Wolf Kati alulmúlta magát, Csobot Adél csak vigyorogni tud.
Gáspár-Tóth nagyon jók.

neduddki21 2015.11.09. 08:56:33

Arra azért kíváncsi lennék, hogy Wolf Kati kinek a kije, mert a zsűri már többedik adásban szemérmetlenül tolja. Mintha megmondták volna nekik, hogy Wolf Kati semmiképpen sem eshet ki, tegyenek meg mindent érte. Pedig régóta ő a leggyengébb láncszem.

Gyevi bíró 2015.11.09. 09:02:32

Ismét egy műsort néztünk Sixxszel :)
Egy dologban nem értettem egyet a zsűrivel: a Roxette számnál Pétert lehúzták, hogy Wolf Kati vitte a hátán. Könyörgöm: Srámek eltalálta a hangokat, Katinál sokszor csúszkált végig. Az más, hogy Péternek nem sok szóló jutott (mint a múltkor a Pet Shop Boys számban Győzőnek), de akkor nem ilyen duettet kellene választani... Úgyhogy pont Péter volt, aki jobban tolta a Roxette számot, mint Kati - szerintem.
Rick Astley viszont nagyon kínos volt. Gergő nem tudta, hogy most az eredetire próbáljon hasonlítani énekben vagy magára? Szenvedett és emiatt hullámzott is a hangja.
Gabi nehezen hozta a nővérét és abszolút Gabisan adta elő a szólót, de Laci után ő a második legerősebb énekes-előadó a mezőnyben, aztán jön Péter, majd Kati, végül Adél.
Apropó: Adél szintén a saját hangján énekelte végig Swiftet, nem is próbálta levenni a hangot. De a produkció rendben volt.
Várom a következő részt, az afterparty helyett Fridit néztem, ami szintén érdekes helyen szakadt el (vagy egy érzékeny lelkületű ember rossz gombra tenyerelt rá rosszkor).

hdnctrl 2015.11.09. 09:24:16

Mikor énekelt az Adél más hangon? Ennyi telik tőle. Én is max Louis Armstrong-hangon tudok vernyogni. Mondjuk engem nem is ezért fizetnek.

ani58 2015.11.09. 09:24:49

@neduddki21: Wolf Kati, Wolt Péter zeneszerző lánya. Wolf Péter írta többek között a VUK c. dalt, amit Kati énekelt 5 évesen, vagy a "Hosszú az a nap" Kovács Katitól stb.

vttv 2015.11.09. 09:40:24

Egy zenei(nek kimondott) műsor hangi keverésének illene minimum jónak lenni. Nem feltétlen akarok mindig házimozin nézni/hallgatni egy ilyen műsort, de még anélkül is jól kihallhatóan gagyi a "hangmérnöki" munka. Kis túlzással a Spekrumon a Nikola Tesla életéről szóló adás narrátori/zenei aláfestése kellemesebben szólt, mint pl Adél balettos száma alatt a zene (ez nem az éneklő hibája). Egyszerűen hallhatatan volt a zene, teljesen beleveszett a közönségzajba.
A többi prdukcióra is általánosan sokszor elmondható ez, kb olyan mintha hatodik szomszédból átszűrődne valami zene, és itt a nappaliban meg énekelne rá valaki, dinamika nulla, az ének jóval hangosabb mint a zene.
Egyáltalán hallgatja valaki odabent, hogy mi megy ki a nézők felé, vagy mindent ráhagynak az agyondigitalizált automata kompresszált méregdrága kütyükre? Olyan az érzése az embernek mint amikor a parasztbácsi megveszi az első olyan autóját, amin van ködlámpa meg mindenféle csilivili kütyű, és úgy áll hozzá: "Nehogymá' ne kapcsoljam be, ha má' van !!! " - függetlenül attól. hogy van-e rá szükség éppen vagy nem ...
:-)
:-(

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2015.11.09. 09:41:37

@scuynat: Igaz ugyan, hogy Csobot Adél sem nagyon tudja megfogni az általa megformált énekesek hangját, de ebben sajnos Tóth Gabi viszi a prímet. Mondjuk nem tehetnek róla, mert mindkettőjüknek van egy jellegzetes hangszíne, és nehéz ezektől megszabalni akkor amikor hallgatja őket az ember.

Wolf szerintem sem volt jó Koncz, de Rácz Gergő nem volt annyira rossz Rick Astley, mint ahogy sixx állítja. A Coco Jumbo, meg amilyen szar, olyan jó volt benne a két imitátor :)

Valószínű amúgy, hogy Laci nyeri meg, és ebben a mezőnyben megérdemli (mondjuk Bereczki és a Pál Dénes szintjére, ebben a szériában senki nem nőtt fel).

felhasználó18 2015.11.09. 10:01:40

Nem értem a Wolf Katival kapcsolatos rosszindulatodat, kurvára levette az összes mozdulatot és hangaj már bocs, de (minden tiszteletem mellett) erősen jobb, mint a Koncz Zsuzsáé.
A többivel egyet értek.
Nem bírom különösebben a Gáspár Lacit, de ebben a műsorban ő a nyerő.
A másik meg a Sramek, mert megmutattam, hogy több van benne, mit egy Karel Gott imitátorban.

bovorac 2015.11.09. 10:03:37

@ani58: És ráadásul valami újsenki valaki felesége, aminek nyomán Hongkongban volt diplomatafeleség. Na én ettől vagyok kiakadva leginkább: ez a nő, mint diplomatafeleség, amikor ha egy egész négytized másodpercig őt mutatja a kamera, már képtelen arra, hogy megállja a grimaszolást, a ripacs magamutogatást.

eveMarlowe 2015.11.09. 10:22:20

@Mostanában: Lájkolom, zseniális!!! :D :D

Csukor Laci (törölt) 2015.11.09. 10:22:30

koncz tudott énekelni. baz. mikor?

protézisesh 2015.11.09. 10:24:38

Nekem a Wokf Kati Koncz Zsuzsája tetszett (mondjuk nekem bejönnek ezek a hosszú barna hajú nők), a Roxette viszont szar volt.

Gáspár Laci Máté Pétere úgy nézett ki, mint a mostani Brad Pitt egy 70es években játszódó krimiből ( uk.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2013816/rs_293x473-130916143304-634.Brad-Pitt-Short-Hair-Fury-London.ms.091613_copy.jpg ), az meg, hogy nem hasonlít Lionel Ritchie-re, az inkább a fejformájábak tudható be (sminkkel is csak hízlalni lehet, nyújtani nem). Viszont szerintem kurva jól adta elő mindkét számát, abszolút tuti.

Csoffadt Adélkát már kib*hatnák végre, vagy mehetne gyesre, ha már minden fordulóban ez a fő téma körülötte...

attila7575 2015.11.09. 10:28:19

Valamelyik reggeli műsorban láttam ma a Rick Astley számot, valami brutálisan gyenge volt. Először paródiának hittem.

cukkmukk 2015.11.09. 10:28:32

Ebből valahogy ez az évad is kimaradt. Na mindegy.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2015.11.09. 10:31:54

Gáspár Laci: Gene Simmons, Phil Pynott és Lando Calrissian keveréke.

Terézágyú 2015.11.09. 10:49:15

@Csukor Laci:
"koncz tudott énekelni. baz. mikor? "

Mindig is.
Bár manapság már kivágnák az xyfaktorból és hasonlókból...

2015.11.09. 10:59:40

@neduddki21: Wolf Katinak ugyanaz a menedzsmentje, mint Bereczki Zolinak.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.11.09. 11:09:09

@Mostanában: Ott a pont! LOL!

Gáspár Laci, Mátér Pétere pont úgy néz ki, mint a családorvosunk. Még a fehér köpeny is stimmel.

Terézágyú 2015.11.09. 11:13:33

@Guadalupei Szűz:
"Wolf Katinak ugyanaz a menedzsmentje, mint Bereczki Zolinak. "

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

nyíljon szét a mellkasa mint a biblia 2015.11.09. 11:22:41

gáspár lacit minek kenték barnára, mikor amúgy is barna.

IdomitottFoka 2015.11.09. 11:26:19

Egy Coco Jumbo-t hogy lehet úgy előadni, hogy leverjen akár egy Roxette számot? Vagy egy eleve duettnek szánt lovesongot? Legfeljebb, ha széttrollkodják punk módra, de a zsűri azt se díjazta volna.

norbertus 2015.11.09. 11:50:45

"Roxette nevű svéd vicczenekar..." A "tisztelt" cikkírót is elkapta ez a ködös hétfői depresszió vagy ez már a férfiklimax? Egy generáció nőtt fel a Roxette-en, csak azért mert narancsosék kampánydalát ők adták elő, még nem kéne leszólni őket. A maga idejében a kommersz vonalon ezek minőségi dalok voltak (mind szövegben, mind hangszerelésben), ami sajnos a mostaniak többségéről nem mondható el. A rendszerváltás fiataljainak életérzését a legjobban talán ők ragadták meg, de érezhetően a "tisztelt" cikkírónak ebből csak a kamaszkori frusztráltság élménye maradt meg, amit ebben a cikkben sikeresen ki is adhatott magából.

JánosHorvalll 2015.11.09. 12:01:11

Hogy írhatod azt, hogy a Roxette "vicczenekar"-hoz képest Koncz Zsuzsa tud énekelni. A Roxette világhírű zenekar egy jó énekesnővel. Koncz Zsuzsát pedig pont nem a hangjáért szeretjük. Akinek nincs füle, miért ír zenei műsorról kritikát?! Múlthéten is istenítetted Gáspár L.-t aki mind a két számában hamis volt, nem is kicsit!

endugu40 2015.11.09. 12:03:18

@JánosHorvalll: nem volt hamis most, kicsit se

dezsoke007 2015.11.09. 12:07:55

@Terézágyú: ha onnan közelítem KZs énektudását, hogy tisztán és érthetően énekel, akkor tud énekelni. Ha onnan mézem, hogy egy énekes egy oktávnál tudjon már többet, akkor nem tud "énekelni". És a nóták szellemisége most nem számít.

JánosHorvalll 2015.11.09. 12:13:21

@endugu40: Ahogy írtam: a múlthéten! Cher-ként és Spice Girls-ként volt hamis. Egyébként Gáspár L.-jó, csak a cikk írójának hallását kérdőjelezem meg. De az is lehet, hogy megrendelésre ír és fizetnek neki érte.

Peterpapo 2015.11.09. 12:19:23

Általában teljesen egyetértek sixxel, de most nem. Szerintem mindegyik duett tízpontos volt, mindenki hozta, ami az eredetiben meg volt anno. Ezt a Motörhead mániát meg nem értem,. A Roxette-nek több slágere volt egy év alatt, mint a Motörheadnek összesen. Talán az Ace of Spade-et tudom említeni, ráadásul egynél több számot nem bírok meghallgatni tőlük, mert ideges leszek. ;)

cabeza 2015.11.09. 12:20:53

"Roxette nevű svéd vicczenekar" Ezt nem ertem. Ha sved vicczenekar, akkor nekem az Aqua jut eszembe, es nem a Roxette. Mi benne a vicces?

tvbuzi 2015.11.09. 12:23:22

Ha arra a vörös táncoslányra (a kokó dzsámbóból) ráfekhetnék...

endugu40 2015.11.09. 12:26:45

@JánosHorvalll: mult heten tenyleg, picit. de most nem

Terézágyú 2015.11.09. 12:28:21

@dezsoke007:
"Ha onnan mézem, hogy egy énekes egy oktávnál tudjon már többet, akkor nem tud "énekelni". És a nóták szellemisége most nem számít. "

De hát számít :)

Vámosi János hiába klasszikussal jobb énekes, mint Bródy János (akinek még hangja sincs) - mégis Vámosi János egy érdektelen a magyar zene fejlődése szempontjából.

Mellesleg ugye Koncz Zsuzsa annak idején, tizenévesen Gergely Ágival lépett fel. Namost ennek a lánynak is sokkal jobb hangja volt, mint neki :) Mégis ő eltűnt, Koncz meg óriási karriert futott be, és nem lehet kihagyni a magyar zene történetéből.

Tehát TUD énekelni.

neduddki21 2015.11.09. 12:33:05

@Guadalupei Szűz: Ez azért sok mindent megmagyaráz. Claudiának meg nyilván barátnője, mert olyan kritikátlanul rajong érte. Szerintem is Gáspár Laci a legjobb, én azonban szerettem Rácz Gergőt is. Eddig mindig nagyon odatette magát, hozta hangszínben is az énekeseket, meglepett vele mindenkit. Most sem volt annyira rossz a szóló számában sem, mint a pontkülönbségek mutatták. Tóth Gabi nem tudja levenni az énekesek hangját, ezen kívül soha nem tudott tisztán énekelni Verával ellentétben. Ő a másik zsűri-kedvenc, soha egyetlen hibáját, hamis hangjait nem teszik szóvá, ellentétben másokkal. Srameket nagyon szeretem, lelkes, illúziókeltő, tisztán énekel, jópofa, és még kellően szerény is tud maradni.

herut 2015.11.09. 12:50:54

Wolf Katalinnak mindig olyan alkatú énekest kell hoznia, akire alkatilag hasonlít. Kíváncsi lennék,ha megkapná Louis Armstrongot ,a What a wonderful world dallal,mit kezdene vele?

tb79 · http://www.ukulele.hu 2015.11.09. 12:55:53

Hú, de bunkó egy post. Roxette nevű "vicczenekar"? Hol élsz, Öcsém?

Roxerkriszta 2015.11.09. 12:56:28

"Roxette nevű svéd vicczenekar" Eddig is gyanús volt,hogy egy faszkalap vagy,most végre biztos lehetek benne.Egy olyan zenekarról beszélsz,mely közel 30 éves múltra tekint vissza és ezalatt világszerte jó pár listavezető slágert,meg közel 80 millió eladott lemezt viccelt össze.Persze nem lehet mindenkinek egyforma ízlése,de azért mert a tiéd el van ferdülve,még nem biztos,hogy az a normális.

Roxerkriszta 2015.11.09. 13:02:38

"De hangban ez jobb volt, mint a Koncz Zsuzsa-előadás, valahol érthetően, hiszen Koncz tudott énekelni."
Ha arra célzol,hogy a Roxette énekesnője meg nem,az végleg komolytalanná tesz.Bár a How do you do énekben,nem épp a legkomplikáltabb daluk,de hallgass meg pár Roxette balladát. Marie Fredrikssonnak a zenei világban az egyik legcsodálatosabb hangi adottságai vannak.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.11.09. 13:24:59

@jobbdemokrata: De, nagyon rossz volt. Hamis volt, remegett a hangja, ugyanakkor túlmozgásos volt, valami iszonyat.

tvbuzi 2015.11.09. 13:28:53

Vigyázz Sixx nehogy megbasszanak a Roxette hívők. Úgy látom itt komoly vallási hovatartozás ütötte fel a fejét.

7esbusz 2015.11.09. 13:37:43

Sixx, ez a Motörhead poén már marha uncsi :)
Amúgy egyetértek a poszttal, bár szerintem is kicsit erős a Roxette-et vicczenekarnak nevezni.

Terézágyú 2015.11.09. 13:48:13

@herut:
"Wolf Katalinnak mindig olyan alkatú énekest kell hoznia, akire alkatilag hasonlít. Kíváncsi lennék,ha megkapná Louis Armstrongot ,a What a wonderful world dallal,mit kezdene vele? "

Na ja. És ha máskor nem, ilyenkor mindig eszébe juthat az embernek, hogy itt nem sorsolják az utánzandó előadót, hanem valaki(k) elfogultan/részrehajlóan kitalálják, kijelölik...

..............................................................................................................
Egyébként: Sixx, mint kőkemény rokker, ki nem állhatja azokat a zenekarokat, amelyek keménykednek ugyan (a gitárfutamokban stb.), de valójában nem kemények... Tudjuk, hogy a Hooliganst se csípi éppen ezért :)))

papas 2015.11.09. 13:53:42

"elég mesze van" , de még menyire.

ervin2 2015.11.09. 13:59:16

Mindig csodálkozom, hogy mi azon a nézni,és hallgatnivaló, hogy egy egész team több órai munkával átalakítja valalakinek a kinézetét. (ezek általában jobban sikerülnek mint a hangi megoldások). Ideális esetben a magyar sztár (sztárocska) megközelíti az eredeti előadást. Tóth Gabi, kontakt lencsékkel, ezzel, azzal, kinézetre jól alakítható. Óriási egojával elhitteti, hogy NAGYON tud énekelni, pedig NEM! Hamiskás, egysíkú, szinte bárhol, bármit énekel, vagy sokszor ordít.Egy női vastagcsaba. Ez is egy tehetség. Vannak kiváló hangi adottságúak, pl. Vámosi, Korda, és vannak zseniális előadók, pl. Cseh Tamás, Zorán, Koncz, még a hang nélküli Bródy is odateszi magát Előfordul az is nagy néha, hogy kiváló hanghoz eredeti, és emlékezetes előadóképesség tartozik pl. Piaf. Magyarban is akad ilyen.

Terézágyú 2015.11.09. 14:09:54

@ervin2:
"Mindig csodálkozom, hogy mi azon a nézni,és hallgatnivaló, hogy egy egész team több órai munkával átalakítja valalakinek a kinézetét. (ezek általában jobban sikerülnek mint a hangi megoldások). Ideális esetben a magyar sztár (sztárocska) megközelíti az eredeti előadást."

Jó, hát én se értem, hogy mi a poén a "teheccségkutatókban", ahol az ismeretlen jóhangú akárkik előadják azokat a világslágereket, amiket a jóhangú világsztárok már előadtak, és mi az ő előadásukban szeretjük - vagy már meg is untuk :)

Szóval én se értem, de nem is írom be ezt az ezzel foglalkozó blogbejegyzésekbe :)

vizsla 2015.11.09. 14:20:27

Nagyon komolyan kérem, valaki nyomozza már ki, hogy Wolf Katit ki tolja (a szó minden értelmében) hetek óta a legrosszabb és ehhez képest a zsűri elélvez tőle. Koncz Zsuzsát hangilag még véletlenül sem sikerült eltalálni, de egyáltalán mindenben béna. A végén, hogy minden zsűritag vele kapcsolatban érezte, hogy extra szavazatokra van szüksége, teljességgel vicc és abszurd. Vagy nincs fülük és szemük vagy annyira jó a gázsi, hogy ebbe még a sz@rtolás is belefér.

Hülye aki elolvassa! 2015.11.09. 14:54:30

Wolf Katit - aki egyébként szegényember Sarah Jessica Parkere - én sem értem mit istenítik ennyire, semmi köze nem volt Koncz Zsuzsához. Jó, annyi volt, mint a múlt héten Tóth Gabinak Cserhátihoz.

Gáspár Laci megariszpekt és Sramek is nagy meglepetés, több van benne, mint gondoltam a Sztárban sztár előtt.
Vicces volt, hogy Taylor Swift nevét Tilla sokszor "automatikus tárgyesetként" használta.

Ami viszont felfoghatatlan, hogy egy ilyen műsorba, ami a slágerekről szól, miért tesznek be időről-időre a közönség nagy része által még soha nem hallott nevű előadókat?

Mindennel együtt még mindig ez a kereskedelmi televíziózás egyetlen értékelhető, szórakoztató műsora.

Hülye aki elolvassa! 2015.11.09. 14:57:39

Ja, még azt sem értem, hogy Tóth Gabi a fellépései előtt miért van a felismerhetetlenségig elmaszkírozva a felvezető képsorokon.

Terézágyú 2015.11.09. 15:19:28

@Hülye aki elolvassa!:
"Ami viszont felfoghatatlan, hogy egy ilyen műsorba, ami a slágerekről szól, miért tesznek be időről-időre a közönség nagy része által még soha nem hallott nevű előadókat?"

Ezt nem tudhatod, hogy a közönség nagy része mit nem hallott még...
De előbb-utóbb elfogynak a világsztárok/friss slágerek... másrészt azért a külföldi verziókban simán betesznek olyat is, ami - szerintem - nem annyira ismert...

Pl. Cesaria Evora pl. most szerepel mindegyik verzióban... te tudod ki az? :)

btk282 2015.11.09. 15:33:09

Véletlenűl belenéztem....
Siralmas....főleg ahogy egymást nyalogatják.

Buncog 2015.11.09. 15:57:17

Én meg bele sem néztem. Nem véletlenül.

Hülye aki elolvassa! 2015.11.09. 16:21:35

@Terézágyú: "Ezt nem tudhatod, hogy a közönség nagy része mit nem hallott még...
De előbb-utóbb elfogynak a világsztárok/friss slágerek... másrészt azért a külföldi verziókban simán betesznek olyat is, ami - szerintem - nem annyira ismert...

Pl. Cesaria Evora pl. most szerepel mindegyik verzióban... te tudod ki az? :)"

Tudom, az autómban az ő albumát szoktam hallgatni. A Zöldfoki szigeteken él és mezítláb énekel :)

Szerintem azért elég jól meg tudom ítélni. A legközelebbi műsorban lesz egy 3 nevű előadó, akiről a büdös életben nem hallottam még. Meglepődnék, ha a műsor célközönsége ismerné.

2015.11.09. 16:24:46

@dezsoke007:

Maximálisan egyetértek veled. A svéd „vicczenekar” énekesnője valóban tud énekelni (még ha ez nem is a tegnapra kiválasztott dalukból derül ki a legnyilvánvalóbban), míg Koncztól szerintem bármit választhattak volna, teljesen mindegy lenne. Nekem erről az a véleményem, hogy ha egy dalt nem az énekesi teljesítmény tesz naggyá, hanem az eszmei mondanivaló, akkor azt a dalt versként kellett volna megjelentetni. Egyébként Havassal ellentétben nekem Konczról pont az olyan ruhák jutnak eszembe, amilyenben Wolf a tegnapi műsorban látható volt. Szerintem a külsőségeket jól levette, hangban meg azért nem hasonlított az eredetire, mert jobban tud énekelni Koncznál.

Csobot Adélnak már igazán feladhatnák Wolf Katit ötéves korából a Vukkal, vagy a tündibündi Ullmann Mónikát az „Írtam a bátyámnak egy dalt” kezdetű örökbecsűvel, mert az ő émelyítően negédes stílusához szerintem az ilyesmik passzolnának igazán.

András Gellért 2015.11.09. 18:07:06

Te majom, te hol leszel 30 év múlva, szemben a Roxette vicczenekarral, amely még úgy is Anniversary koncertet adott, hogy agydaganatos lett időközben Marie. Ha véletlenül összefutnánk, utána neked semártana majd egy koponya CT, ezt megigerhetem.

András Gellért 2015.11.09. 18:08:31

Te majom, te hol leszel 30 év múlva, szemben a Roxette vicczenekarral, amely még úgy is Anniversary koncertet adott, hogy agydaganatos lett időközben Marie. Ha véletlenül összefutnánk, utána neked sem ártana majd egy koponya CT, ezt megigérhetem.

András Gellért 2015.11.09. 18:09:56

Te majom, te hol leszel 30 év múlva, szemben a Roxette vicczenekarral, amely még úgy is Anniversary koncertet adott, hogy agydaganatos lett időközben Marie. Ha véletlenül összefutnánk, utána neked sem ártana majd egy koponya CT, ezt megigérhetem.

Flea30 2015.11.09. 18:10:32

@Terézágyú: LOL, hát sztem mind Bródy, mind Vámosi érdektelen a magyar zene szempontjából, mert aki érdekes, az Bartók Béla vagy akár Fényes Szabolcs.

Belenéztem a műsorba, ha már ennyire menő. A Csubakk Adélnak kajak semmi hangja nincs, írd és mondd. Kokainmámorosan pattog végig, egy 14 éves szakmunkásképzős kislány intellektusával kínálgatja magát mindenkinek, kelletti magát, de engem letaglózott, hogy valaki ennyire hamisan, ennyire botfüllel, nulla hanggal "sztár lehet". Igazi médiaprosti, mint a Tóthgabi, csak neki még annyi hangja sincs.

A Gáspár korrekt, ő valóban jó előadó. Ő és a Wolf lánya az egyedüli, akik valóban képzettek, tettek azért, hogy elérjék amit elértek. Nekik riszpetto, a többit valami menedzser kapta elő a farzsebéből, élén Csadéllal. Nem szeretem az ilyeneket.

Legközelebb én akkor vagyok hajlandó nézni ezt a sót, ha Gáspár Laci lesz Alice Cooper.
Wolf Katika meg lehetne egyszer Eminem. Na AHHOZ még hajlandó is lennék popcornt sütni.

Flea30 2015.11.09. 18:11:47

@Hülye aki elolvassa!: a Zöldfoki szigeteken élT és mezitláb énekelT :( Már jópár éve halott a néni sajnos. Élete végén megint volt BPesten koncertezni, örök emlék marad számomra.

Nagy Endre 2015.11.09. 18:36:48

Rácz Gergő szerintem jó.Senki nem gondolta volna hogy ezt tudja és eljut idáig.Nemcsak jó szerző hanem jó előadó is.Röhej hogy a gyesre vágott Adél még a műsorban van és mint aki be lenne drogozva állandóan vigyorog ujjong gondolom 10 év múlva ez nem megy már neki.Balázs Klári 2 lesz:-)Wolf Kati jó Koncz volt.Tóth Gabi mindig a saját hangját hozza meg az egóját.Gáspár laci meg jó és kész.

Hektor Honig 2015.11.09. 20:02:07

Gergő nagyon szép és szexi. Kár, hogy kiesett. Szívesen néztem.

blogoly 2015.11.09. 20:06:11

@Terézágyú: Nem ugyanaz. Egyszer volt, de nagyon rövid ideig, még évekkel ezelött.
Wolf Kati : Fellépés-szervezés: Bognár Attila (20)9808755; bognara@enternet.hu
Management: RTalent - Posztobányi Andor (70)3126367; posztobanyiandor@gmail.com.
A Bereczkie meg Ferenczi Orsolya.

nagyondurva 2015.11.09. 20:53:08

sixx: Ezzel a poszttal leromboltad a korábbi posztokban felépített látszólagos objektív megítélésedet. Értelmetlen fröcsögés, értelmi szintben a politikai indíttatású irományokkal vetekszik. Kár érte.

Nagy Endre 2015.11.09. 21:11:17

Peter Sramek ok hogy jó de maszk nélkül milyen énekes?Ez nem derült ki eddig.Wolf Kati megh jó Koncz volt nem tudom miért húzod le állandóan Sixx.Lehet te csak röhögni akarsz mi mást is szeretnénk.Hangban Sramek nem túl karakteres.

Nagy Endre 2015.11.09. 21:14:48

Van egy érzésem hogy több számnak nem kapták meg a jogát hogy énekelhessék mert Tina Turnernek sem a Goldeneye a legismertebb száma pl.De a Roxette-nek sem az amit előadtak vasárnap.Vagy ha direkt ilyen vackokat választanak akkor minek csesznek ki velük feleslegesen.Annie Lennox és Alison Moyet is bekerülhetne pl vannak jó számaik.Nem csak az unos untig ismert énekesek.

Vierre_ 2015.11.09. 21:50:18

sixx tényleg megértem, hogy unod és Gáspár tényleg jó, de az a Peter gyerek a legkisebb mértékben sem marad le tőle. Én nem látom, hol jobb Laci. Mind a kettő kifejezetten kiváló és ilyen kéne még vagy tíz ahhoz, hogy úgy élvezzem, mert amúgy élvezném, a műsort, ahogy az első pár évadot.
Toljuk, toljuk Lackót okés, de pl. humor kapcsán sokkal nagyobb meglepetés a keleti srác. Én neki adnám a végét.

Teshow 2015.11.09. 22:38:21

Tegnap este kimaradt, más dolog volt. Úgy látom, nem maradtam le semmiről. Ezek szerint fárad a műsor, ha vége, lehet pihentetni kicsit a formátumot.
Sőt, a kommentelők is fáradtak, ennyi frusztrált hozzászólás rég volt ehhez a műsorhoz.

Pedig egy dologban új volt ez a széria: soha korábban nem tapasztalt mértékben tették oda magukat az idei versenyzők, pedig talán ez a mezőny indult a legnagyobb hendikeppel. OK, Gabiról tudtuk, hogy maximalista, de ahogy Laci odateszi magát, az példás. Pedig a legtöbb szívatást ő kapta eddig. Az elején rühelltem Gergőt, és látszott, hogy ő is saját magát, de végül odapakolt - néha xarul, néha meg nagyon jól! Tisztelet érte! Sajnáltam a Nyári lányokat is, minden produkcióért megdolgoztak. Sramek igenis jó, és Wolf Katira max annyit lehet mondani, hogy őt hagyták legtöbbet a komfortzónáján belül. Nálam Adél az, aki az abszolút meglepi: basszus 21 éves fogpiszka csitriként Angela Merkelnek maszkírozva tökéletesen hozni a 80 éves köpcös Aradszkyt úgy, hogy az érintett egy kisfiú lelkesedésével szurkolja végig "saját magát" élőben - tessék utána csinálni! És könyörgöm, ne azért kapjon már fikázást valaki, mert TÉNYLEG maga a két lábon járó cukiságbomba!!! Vagy éljen a savanyújóskaság forevör?
Ez az évad valóban nehezen indult, voltak bajaim nekem is vele, de megszerettem.

Szóval aki szereti nézze, aki nem az kapcsoljon máshová!

Ja, és Hajóst BÁRMI ÁRON vissza a zsűribe PLS!!!!!

2015.11.10. 00:31:36

@blogoly: TV2-ős mondta nekem, amikor megkérdeztem, hogy lehet ez a ronda és tehetségtelen, irritáló perszóna még versenyben.

bovorac 2015.11.10. 00:59:31

@Teshow: Egyetértek. Hajós a Heti Hetes után ezt a műsort is taccsra tette - a kilépésével.

Flea30 2015.11.10. 01:31:09

@Teshow: Savanyújóskaság és megjátszott, kokainmámoros, rihi-röhögcsélős maníroskodás között azért vannak árnyalatok. Amúgy nem is ez a baj vele, hanem hogy nincsen hangja. Nem ízlés kérdése, az énekhang adottság. Neki nincs, akár szakmai szempontok szerint nézed, akár a szubjektív véleményedet veszed alapul.
De am nem tudok többet nyilatkozni róla, most láttam életemben másodszor a gárét. Tényleg lesújtó volt.

Athos64 (törölt) 2015.11.10. 07:45:59

@Teshow:

„basszus 21 éves fogpiszka csitriként Angela Merkelnek maszkírozva tökéletesen hozni a 80 éves köpcös Aradszkyt úgy, hogy az érintett egy kisfiú lelkesedésével szurkolja végig "saját magát" élőben”

Szerintem ebben a műsorban minden meghívott celeb lelkesen szurkolja végig „saját magát”, mert ezért hívják oda, és ezt tudják is teljesíteni, ráadásul többségük önmaga okán talán már nem is kerülne a Tv2 képernyőjére. Bármilyen hihetetlen, jómagam kedvelem Aradszkyt meg a régi táncdalfesztiválosok többségét, éppen ezért gondolom azt, hogy amit Csobot Adél produkált Aradszkyként, az elment volna Koós Jánosnak, Korda Györgynek vagy bárki másnak, annyira volt csupán karakteres.

Nem gondolnám, hogy a műsor többi fellépője Adéllal ellentétben „savanyújóska”-ként viselkedne, és eddig nem is volt okom arra, hogy más fellépőnél ilyesmit tegyek szóvá. Engem nem zavar, ha valakinek tetszik ez a spontánnak egyáltalán nem nevezhető, nagyon rosszul túljátszott negédeskedés, amit Adél produkál, nekem viszont nagyon nem jön be, sőt kis dózisban is kifejezetten idegesít. Egy háromévestől az ilyesmi szerintem még elfogadható, egy 21 évestől viszont rettenetesen irritáló. Ez persze csak az én véleményem, de mi mást írjak, ha nem a saját véleményem?

Teshow 2015.11.10. 08:55:16

@Flea30: Ne haragudj, de láthatóan xar az életed. Hajnali 1:30-kor a net előtt ülsz?
Esetleg biztonsági őr vagy, azért? Ja, akkor te lettél az éjszaka császára!

Teshow 2015.11.10. 09:02:21

@Athos64: "Nem gondolnám, hogy a műsor többi fellépője Adéllal ellentétben „savanyújóska”-ként viselkedne"
A kommentelőkről beszéltem, nem a többi fellépőről. És amit írtam, már igazoltad is!

Ps: Ha pasi vagy és 64-es, akkor szeretnéd megd*gni. Ha nő vagy és 64-es akkor kövér vagy, naphosszat sütit zabálsz, senki nem dug meg, ezért inkább haragszol a világra.

Athos64 (törölt) 2015.11.10. 13:05:33

@Teshow:

A te életed is elég szar lehet, ha azért kommentelsz és kötekedsz más hozzászólókkal, mert azoknak nem ugyanazok a műsorok és fellépők tetszenek, mint neked. Elfogyott a süti, vagy nem jött össze a dugás, vagy mi történt, hogy hirtelen haragba lettél a világ itt kommentelő részével?

Csobot Adél teljesen egyértelműen a leggyengébb láncszem ebben a műsorban énektudás szempontjából. Ne firtassuk, hogy került a szereplők közé: valaki szerint a tehetsége okán, más valaki erre talán más magyarázatot mondana, de ez mindegy. Hogy neked bejön ez az retardált ovis kislány stílus egy 21 éves felnőtt nőtől, az a te dolgod, nekem viszont az tetszik, ha valaki az életkorának megfelelő módon viselkedik. Neked is azt kéne, akárhányas vagy, és akármilyen nemű.

P. S.: Nekem viszont az a tapasztalatom, hogy akinek mindenről a dugás jut eszébe, az azért foglalkozik mások szexuális életével, mert neki az nincsen.

Athos64 (törölt) 2015.11.10. 13:10:25

„ez az retardált ovis kislány stílus” = ez a retardált ovis kislány stílus

Flea30 2015.11.10. 15:09:06

@Teshow: Cseppet sem szar az életem, csak veled ellentétben nekem nem kell reggel 6-kor elindulnom a konzervgyárba melózni, és nem Csadél művihorászása az egyetlen, ami beragyogja a sötét hétköznapokat. Mellesleg nem véletlenül Adélka egyik rokonához/menedzseréhez van szerencsénk? Független emberek nem szoktak ilyen frusztráltak lenni, ha egy médiacelebet valaki kritizálni óhajt, még ha az a kedvenc médiacelebe is.

perszepolisz 2015.11.10. 19:48:12

Az utolsó gifen a fiatal Mel Gibson látható.
süti beállítások módosítása