Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A The Walking Dead magára haragította az internetet

2015. október 28. 15:27 sixx 61 komment

twd_603_gp_0602_0010_full.jpg

Tessék, ha az kellett, hogy annyit beszéljenek a The Walking Dead legutóbbi, produkciós sorszám szerint 603-as, Thank You című epizódjáról mint a Trónok harca Vörös nászáról, akkor gratula, a küldetés teljesítve, vasárnap óta nem lehet úgy kinyitni a böngészőt, hogy ne egy véres zombifejjel megtámogatott kurvaanyázás essen ki belőle. Hogy pontosan miért van a nagy felhorgadás, arról majd az ugrás után beszélünk SPOILERESEN.

baby-cat-wallpaper-1280x800-0912038.jpg

Ez itt egy kismacska. MÉG NEM SPOILER.

kiszeltundenaptar2013-35_copy.jpg

MÉG EZ SEM, bár már kezdünk durvulni.

twd_603_gp_0608_0156_full.jpg

JÓ, MOSTANTÓL MÁR NINCS KEGYELEM.

Glenn meghalt. Vagy nem. Azoknak, akik olvassák a képregényt, ez nem okozott nagy traumát, mármint maga a tény, de akik csak a sorozatot ismerik, azok hülyét kaptak két pillanat alatt, mint pl. a csajom is, aki ott ült mellettem a kanapán (neki nem spoilerezte el senki az epizódot), és amikor a tévében úgy tűnt, hogy a zombik Glenn beleivel táplálkoznak, nagyon ideges lett. Persze az egész jelenet úgy lett felépítve, hogy ezer százalékosan senki nem mondja meg, hogy akkor most mi az isten van Glennel, mert amikor beesett a zombik közé, akkor direkt úgy mutatták a zabálást, hogy be derüljön ki egyértelműen, mi lett az egyik közönségkedvenc karakter sorsa. Aki egyébként az eredeti szereplőgárdából megmaradt 5 színész egyike ugye. Mutatjuk:

Namármost. Én azt mondom, hogy Glenn sok minden, csak nem halott, és a sorozat húzott egy Jon Snow-t (aki ugye a rajongói konszenzus alapján dettó életben van/feltámad) és csak mímelte Glenn halálát, mert

  • a sorozat Talking Dead című kísérőműsorában kerülték a témát
  • Glenn nem kapta meg a szokásos megemlékezéses szegmenst
  • a képből nem lehetett eldönteni, hogy kit esznek a zombik, mert ugye Nicolas, az ideggyenge gyökér, rázuhant a zombik közé beeső Glennre
  • az egész epizód azt sugallta, hogy Glenn meghal - ilyenkor sose szoktak kinyírni senkit, mert nincs benne semmi pláne, sokkhatás, stb.
  • a karaktert alakító Steven Yeun nemrég írt alá a sorozathoz két évre
  • egy kiszivárgott forgatási fotón Glenn is látható a sorozatba hamarosan érkezpő Jesus karaktere mellett.

Nem lehet viszont kikerülni a képregényes utalásokat sem ezzel kapcsolatban, szóval aki abból nem naprakész vagy nem akar ezzel a vonallal foglalkozni, az most hagyja abba az olvasást.

twd_603_gp_0604_0619_full.jpg

MEGVAN?

425_wm_0v0a6905-2.jpg

Glenn nagyon fontos lesz később azért, mert a hőseinkre leselkedő legnagyobb fenyegetés, egy Negan nevű fickó csak akkor lesz igazán gyűlöletes, amikor Glennt nemes egyszerűséggel agyonveri egy baseballütővel. Ez a jelenet nagyon kelleni fog majd akkor, amikor Negan megérkezik a sorozatba - amire a hatodik évad záróepizódjában kerül majd sor. Márpedig ha van Negan, akkor kell egy ilyen, sokkoló halál is, de ha Glenn már most halott, akkor Negannal tulajdonképpen csak Darylt lehet kinyíratni, amit viszont nem fognak meghúzni az írók ez tuti.

A fentiek alapján Glenn él, és kész, majd kiderül, hogy Nicolast ették a zombik, őt meg majd kimenti valaki, és minden megy tovább addig, míg Negan be nem lép a sorozatba. Mondjuk azon a ponton sok minden el fog baszódni. A sorozat viszont nem mindenben követi a képregényt, így erre mérget venni nem nagyon lehet (Rick keze pl.), szóval majd kiderül minden az 5. részben (már ha), mert a 4. az egy 90 perces flashback lesz Morgannek, előre szólunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FlybyWire 2015.10.28. 15:49:04

A 4. éved 3. epizódjánál egyszerűen abbahagytam, olyan unalmassá vált az egész.

Eddig ez az egyetlen hype-olt sorozat, amivel így jártam. Minden egyéb, amit elkezdtem, végig is néztem.
De hát a Sopranos, a 24, a Breaking Bad, de még a Lost is teljesen más kategóriák!

magichorze 2015.10.28. 15:49:41

ha meghalt Glenn, annal csak egy durvabb szitu van: ha nem halt meg. bazze, 5 ezer zombi kozott vajon hogy sikerult elve megusznia? amugy tok rendik ezek a zombik, mert a fejet nem bantjak....

Leadfoot 2015.10.28. 16:00:17

Képregényes részt nem olvastam (meg értelemszerűen a képregényt se), szóval az olyan spoilereket kerüljük, ha lehet.

Már rég elég erős a sejtés, hogy az első évadosok közül valaki otthagyja a fogát. Én Carol-ra tippeltem, mert a hozzá kapcsolódó érzelmi puskapor nagy részét már ellőtték az előző évadban (különösen a virágokat nézős rész környékén), és mostanra maradt egy kiüresedett Rambo.

Sokkal triviálisabb dolog miatt gondoltam arra, hogy Glen életben maradt: ha meghalt, senki nem látta a halálát, márpedig olyan nem nagyon szokott lenni, hogy valaki csak úgy eltűnik, sose kerül elő. Ha valaki meghalt / zombivá változott arról a többiek mindig értesültek. Ha simán szétmarcangolják, azt a többiek sose tudnák meg.

no_worries 2015.10.28. 16:24:22

nekem elegem lett ebbol a sorozatbol, total esemenytelelen, a zombis reszeknel szoktam felallni inni stb ugyse tortenik semmi csak ket-harom percig szurkaljak a fejuket. a karakterek is unalmasak, ezt a reszt mar meg se neztem, de felelom akarmelyiket felkoncolhatjak. magamra vagyok a legmergesebb, hogy eddig huztam ezzel a marhasaggal az idot, a masodik evad ota egy ertelmes reszt nem tudok felidezni.

Puffogó Kipufogó 2015.10.28. 16:46:35

Vitaindítónak dobták be az 100%, a készítőknek ennél jobb nem is lehetne.

Bergyilkos Bohoc 2015.10.28. 17:08:26

@Leadfoot: Én is ezen agyaltam, hogy ha felzabálják a zombik, akkor hogyan fogják megtudni a többiek, hogy meghalt? Szerintem dramaturgiai okokból muszáj lenne szembesülniük a halálával, de így esély sincs rá.

Amúgy meg kurva jó a sorozat, nem értem mitől unalmas másnak. Simán tudtam nézni úgy is, amikor egy darab zombi sem volt az aktuális epizódban. Egy fasza dráma, zombi darálás nélkül is működne nálam. Nem is értem azokat, akik csak az akció miatt nézik.

alapos 2015.10.28. 17:09:38

@no_worries: Igazából nem értem, hogy akkor mit keresel ennél a posztnál.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2015.10.28. 17:09:50

Trollkodnak a készítők egy sort, mert főleg az előző rész után kicsit unalmas lett volna, ha csak az alexandriai redshirtök haldokolnak tömegesen.

Carol egyelőre nem fog meghalni, ő és Sasha vették át Andrea szerepét, aki még élt a képregényekben (mármint a legutóbbiban, amit olvastam, és az már egy pár éves time skip után van). Maggie később nagyon fontos lesz, ő is marad.

Sz.v.sz. a főszereplők közül Tara a leghalottabb, ő a képregényekben csak a Kormányzó előzménysorozatában volt benne.

Az igazi Trebics 2015.10.28. 17:15:04

Ha az agyhalott, állati ösztönökkel bíró zombik gondosan ügyeltek arra, hogy két meleg test közül a fejlövéses, néma, mozdulatlant harapdálják, és ne a hörgő, ziháló, kapálódzót, akkor részemről kasza a sorozatnak.

Leadfoot 2015.10.28. 17:17:34

@Bergyilkos Bohoc: Ezzel a résszel egyedül az volt a bajom, hogy térben egy kicsit összezavarodtam. Ráadásul nem stimmelt, hogy a kamion kürtjét simán hallották (olyannyira, hogy eltéríthette a zombicsordát), közben Rick / Glen-ék csapata marha sokáig kutyagol/t vissza Alexandriába, ráadásul Daryl-ék valami elég sok mérföldről beszéltek.

2015.10.28. 17:18:10

én is abbahagytam kb 1 évaddal ezelőtt...menjenek a francba hogy örökké nyújtanak mindent...

no_worries 2015.10.28. 17:23:10

@alapos: az egyik barátom még nézi és kérdezte, hogy láttam -e, mert ha nem akkor vigyázzak a spoilerekkel... nem érdekelt annyira, hogy megnézzem, de kíváncsi voltam miből maradok ki. (persze újfent a nagy semmiből)

enzo23 2015.10.28. 17:37:57

--------------KÉPREGÉNY SPOILER---------
spoiler
spoile
spoil
spoi
spo
sp
s
én fantáziálok arról, hogy mondjuk a 6x16ban megérkezik negan és megcsinálja azt daryllel, amit a képregényben glennel :DDD
csak gondoljon bele, aki tudja miről van szó :D
és képzelje el az internet reakcióját, annyira megnézném, esküszöm, felrobbanna a net kb :D
s
sp
spo
spoi
spoil
spoile
spoiler vége

Mazzzzu 2015.10.28. 18:00:56

@Bergyilkos Bohoc: Én értem mire gondolsz, sokáig védtem is, a sokak által uncsinak tartott második évadot is megtudom védeni, de ez a két legutóbbi évad, annyira unalmas és blődség volt, a falat kapartam mikor pl T meghalt, semmi gyakorlati életben is értelmes húzás mindegy, sztem sokan egyszerűen beleuntak ebbe a sorozatba és vicces szerintem, hogy azt hiszik, hogy ha telerakják zombikkal, akkr majd izgi lesz, ez pont a drámáról szólna, de nemtudom, uncsi lett :(

Frederick Zoller 2015.10.28. 18:08:45

Szoval akkor a 7. évadban hal meg a kínai...

malocz 2015.10.28. 18:11:22

Én olvasom a képregényt, ezért lepődtem meg. De ha nem halt meg, akkor a készítők elmehetnek a búsba, meg lehetett volna ezt akkor jobban is oldani.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.10.28. 18:16:58

tuti begurult a kuka alá.
pedig nem lenne kár érte...

bbandi 2015.10.28. 18:30:10

Se a képregényt, se a sorozatot nem olvasom/nézem, de a játékban - SPOILER - eljátszották ugyan ezt. Az első évad végén egy Kenny nevű karakter zombik közé zuhan, de igazából nem látjuk, hogy meghal, a következő évad közepén meg előkerül kb annyi magyarázattal, hogy ja igen, túléltem.

alapos 2015.10.28. 18:45:55

@bbandi: Kenny mindig feltámad :) Bár az egy másik Kenny.

efi 2015.10.28. 19:07:36

Ki nem szarja le?

djangyu 2015.10.28. 19:10:06

nem tudom, ez volt az intetneten?

rockjano 2015.10.28. 20:17:01

Jó a sorozat és egyre jobb. A 2-3 évadban valóban néha unalmas volt de ez a mostani ütős na…

alapos 2015.10.28. 20:25:42

Egyedül Daryl ér valamit, meg a szőke csaj, akit Rick meg akar/fog majd húzni :)
Az összes régi karakter idegesítő részemről: Rick, Glenn, Maggie, Carol, Morgan.
Egyébként mi történt Rick kezével?

devilstrueface 2015.10.28. 20:46:39

@magichorze: az első évadban rick-kel végigszambáztak már egy rakat zombi között, bekenték magukat zombitrutyival és úgy a zombik azt hitték közülük való. egy darabig.
carol is így masírozott sokáig az előző évadban.
szóval valami ilyesmit glenn is megléphet, ha tényleg nem belőle hamiztak

within 2015.10.28. 20:52:29

Nahpasszmeg 90min flashback?

within 2015.10.28. 20:54:34

Nahpasszmeg 90min flashback?

jog-ász 2015.10.28. 21:15:10

én másfél évada várom glenn halálát, valahogy halványult a szerepe, nem pörgött úgy..carol remélem még sokáig marad, ő változott a legtöbbet..amíg gyilkolni kell addig maradjon:)bár lassan több élőt öl mint zombit:)

szani12inda 2015.10.28. 21:46:39

@Leadfoot:
Nekem is a tér és idő viszonyok voltak teljesen zavarosak. Olyan baromi messze nem lehettek ha a kürtöt ilyen tisztán lehetett hallani, ehhez képest összevissza kóvályogtak. Meg útba ejtettek egy nem is kis város , ahol megint csak összevissza mászkáltak, meg letelepedtek legalább fél órára , miközben Glenék valami terv részeként bóklásztak az üres utcákon. Szóval zavaros volt az egész, aztán egyszercsak otthon voltak.
Azon is kiakadtam, hogy nyolcan álldogálnak egy kupacban és váratlanul odalép az egyikhez egy zombi és beleharap a vállába. Nem vették észre, hogy "rohan" feléjük? vagy mi van?

Glenben már abban a pillanatban biztos voltam amikor elkezdték marcangolni, hogy nem hal meg mert valójában nem őt hanem a másikat belezik.
A fenti gifen is látszik , hogy majdnem a nyakából húzzák a beleket, szóval az lesz a sztori ,hogy a másik keresztben feküdt rajta.
Persze ez baromság, mert a teste háromnegyede így is szabadon volt amibe rengetegszer bele harapott volna ennyi éhes zombi.

Gault 2015.10.28. 22:35:37

Ha most meghal, akkor azt valami hihetetlenül szarul vezették fel.
Tyreese halála sokkal hatásosabb volt, bár az meg már-már túl szentimentálisra is sikerült.

xclusiv 2015.10.28. 23:44:31

sixx bazmeg, az a macska odabasz :D

dreamer73 2015.10.29. 01:10:39

Az IMDb.comon (netes verzió, nem az app) rajta van, hogy az S6ban hány epizódban szerepel. Én már tudom ;)

Metaverse 2015.10.29. 01:16:25

@Frederick Zoller: koreai...

@enzo23: Nem tudom miért van úgy oda mindenki a Daryl karakterért. Most is mocizott 3 részen keresztül, OK ez volt a dolga, de a karaktere semmit sem fejlődött Sophia halála óta. Holt unalmas.
Nekem mindegy ki mikor hal meg. Glenn nem halott, Nicholas beleit ették a nyaka alatt, persze tök hülyeség, hogy se a lábát se mást nem sikerül majd megkarcolnia egy zombinak sem, ő meg bekúszott az alá amiről leestek, de ez kellett egy kis izgatásnak. Ha abbahagyja a rinyálást még zombinak is szagolhatják akár.

Ami igazán zavar az a környezet meg a kaja. Eltelt X év, de szép járható erdei utak, nem lejárt konzervek, kövér emberek stb. azért még vannak. Basszus, lehetne még sorolni.
Az OK, hogy egy ilyen világban vagy elnyomó vagy elnyomott vagy. Baromság az egész zombi teória, de az emberi természet változása igen csak élvezhető lenne egy ilyen sorozatban ha egy kicsit jobban odafigyelnének a részletekre is.
Nem ismerem a képregényt, nem is igazán érdekel, de gondolom a gyerek avagy a helyzet után született gyerekek a megoldás kulcsa, már ha egyáltalán érdekel majd valakit idővel az is, hogy pontot tegyenek a zombiság végére is a gyógymóddal.

Hentes pékné módra 2015.10.29. 05:53:47

Annyira gyengen kezdett az evad, hogy jegeltem. Semmi nem tortent. De nem ugy semmi ahogy mondjuk a Hannibalban semmi, amikor a sorozat fenntartja az erdeklodest... nem.. itt nagybetus SEMMI nem tortenik, es annyi jo sorozat van amit este nezhetnek ez helyett, hogy kenytelen voltam abbahagyni. Pedig szerettem. Glennt is leszarom, en mar a fele bagazst kinyirtam volna reg.

speirs 2015.10.29. 06:20:52

@enzo23: ahogy egyszer régen egy kommentelő helyesen rávilágított: ha Daryl meghal, a Dél újra fellázad.

teszt123456789 2015.10.29. 07:16:49

@FlybyWire: A fura csak az, hogy ennek ellenére mégis rákattintasz erre a cikkre, sőt, még ide is böfögsz.

teszt123456789 2015.10.29. 07:25:25

@Hentes pékné módra: Hannibal fenntartja az érdeklődést? Úgy kaszáltam a 3x01 után, mint macskát szarni...

Bikli néni 2015.10.29. 07:34:17

Azért az nagyon snassz lenne, ha Glenn élve kimászna ebből a szituból. Kilógott mindene Nicholas alól, a walkerek meg először a nyak átharapására mennek, az meg az animgifen is látszik, hogy szabadon van. (Tudom, főszereplőt csak kóstolgatnak, Carl-nak is a cipőjére mentek rá a vándorlós évadban.)
Meg voltak ilyen utalások benne, ugye mikor Rick-nek mondja a rádión, hogy dumbass, stb.
Nem biztos, hogy követik a képregényt. Oké, hogy ezt a karaktert behozzák, de nem tartom valószínűnek, hogy ennyire ahhoz ragaszkodnának, ami a füzetekben történt.

Sixx, a kiscicán besírtam.

Bikli néni 2015.10.29. 07:40:11

@dreamer73: Anélkül, hogy megnézném az ájemdíbít, azért azt is számításba venném, hogy ha most meghal, de később feltűnik mondjuk Maggie fél perces flashback-jében , akkor máris ott egy plusz rész, amiben szerepelt. Jó, ha azt látjuk, hogy egy kivételével (6x4 Morgan flashback) mindegyikben szerepelt, az más, csak ugye IMDB-ből puskázni nem biztos, hogy 100%-os védettséget nyújt :P

KCB 2015.10.29. 08:25:24

A Z Nation nekem sokkal jobban bejön. Bár abban is vannak hülyeségek.

Mevrick0209 2015.10.29. 08:36:59

Csak Én szerintem ennyire egyszerű a dolog?? Nicholas fejbelővi magát és lerántja Glenn-t...És amikor esnek le, lehet látni, hogy Glenn lesz alul Nichloas hullája felet...Na és akkor kit hamikáznak a zombik éppen? IGEEEEEN hát persze hogy Nicholas-t!
OK abban egyet értek az előttem kommentelőkkel, hogy akkor Glenn hogy éli túl...erre leszek Én is kíváncsi...bár ha tippelnem kellene akkor a "W"-s fickókra gondolnék...azokat még csak meglebbentették eddig pedig szerintem fontos lesz az is...

Mi0 2015.10.29. 08:39:40

Azért poén hogy a "Jon Snowról" úgy beszélünk mint egy klasszikus régi jól bevált filmtörténeti sémáról, miközben még majdnem fél évig fogalmunk sincs mi is az tulajdonképpen, és a Szaniszló Ferenc szintű konteóból éppen csak a halvány tipp kategóriába sikerült előlépnie.

segar 2015.10.29. 08:41:14

Egy biztos: én nagy fan voltam, és mikor észrevettem a sorozatot, megnéztem egyben két-három évadot.

De a FEAR TWD nem éppen a legjobb volt... És ugye azt ugyanazok írták... Akkor fejbevágott a tény, hogy itt KÉT ÉVES zombik vannak! Két év alatt mind por és hamu lenne már egy épeszű világban. Két évig a kőbányában állnak (!) kaja, víz nélkül - és ezután úgy suhannak az élők nyakára, mint Bruce Lee... "Ilyen nincs kérem, ez hülyeség!" (by Besenyő Pista bácsi)

Úgyhogy Glenn esete sem épeszű, sem az öngyilok, sem ahogy felé dől a hulla. És az meg pláne nem, hogy megélt két év harcot, és ilyen bénán reagálja le. Olyan az egész, mintha a régiek lesüllyedetk volna az alexandriaiak szintjére. (Arról nem is beszélve, hogy Alexandria nem ilyen nagyerdős bányavidék, hanem sűrűn lakott suburb...) :|

FlybyWire 2015.10.29. 08:46:23

@teszt123456789: és? megnéztem több, mint 3 évadot, de mégha 1 részt sem láttam volna, akkor is írhatnék, mivel a kommentálás már csak ilyen.
Inkább az érdekes, hogy neked meg a kistesóidnak az a legnagyobb gondja, hogy fanboy-style beszólogasson azoknak, akik szerint lapos sz*r lett a sorozat. Már pedig nem kevesen látjuk így :)

FlybyWire 2015.10.29. 08:47:31

@Hentes pékné módra: Maximálisan így látom én is (meg még jó sokan, ahogy olvashatok). Kár érte, jól indult.

teszt123456789 2015.10.29. 09:07:01

@FlybyWire: Engem teljesen hidegen hagy, hogy mennyit néztél, csak annyiról van szó, hogy nem értem, hogy az emberek miért érzik szükségét annak, hogy általuk nem szeretett dolgokról szóló cikkekre rákattintsanak, és még kommenteljenek is, bár lehet, hogy csak én tartom annál drágábbnak az időmet, hogy ezt csináljam.

Emmert József 2015.10.29. 09:20:10

Ami szépen elmaradt, az a történet egy kicsit nagyobb kontextusba való helyezése.
Az első évadban még nagyon is az egész zombis felfordulásra és az új élethelyzetre való átváltás volt a középpontban, természetesen a szociális viszonyok és a karakterek felfestése mellett.
Amikor az a tudós ürge a központban bele súgott valamit Rick fülébe, azt gondoltam, abból egy hosszútávú történet fog kerekedni. Ezek után nem sokkal kiderült, hogy csupán annyit mondott, a vírus mindenkiben benne van. És pont.
Azóta pedig kábé csak az történik, hogy a csapat eljut valahova, letelepszik, megtámadják, útra kel, eljut valahova, letelepszik, megtámadják, útra kel.
Ha pedig a képregény szerint lesz, megint kapunk egy kormányzót, akarom mondani Nagen-t. Újabb rosszfiú, pár fontosabb szereplő bizonyára meghal újra, stb stb...
Meddig lehet ezt ismételni?
Nem igazán tart sehova a sorozat és valahol érezni, hogy a szereplők, de maguk a színészek is fáradnak.

FlybyWire 2015.10.29. 09:28:32

@teszt123456789: nagyon is szerettem, nem néztem volna végig amúgy 3+ évadot.
Pont emiatt rossz, hogy utána ellaposodott. Ennek az ellaposodás miatti csalódottságnak adok hangot azután, hogy kíváncsiságból elolvastam, hol tart a story (mert még érdekel, viszont nézni nem tudtam, ahhoz tényleg drága az időm).

/szájbarágó üzemmód off

FlybyWire 2015.10.29. 09:30:45

@Emmert József: pontosan leírtad, szerintem is ez nagyjából a diagnózis, amitől unalmas lett az egész sorozat. Nagyjából a kormányzó halálával.

Emmert József 2015.10.29. 09:36:39

@FlybyWire: pontosan, ott zárult le egy szakasz. Valójában a történetben is. Előtte még egy élhető életet akartak, semmi mást. Onnantól kezdve viszont a legtöbben cinikussá váltak vagy csak simán hitehagyottá. Az ilyen karakterekkel pedig a való életben is nehéz azonosulni, kooperálni, nem hogy egy sorozatban!
De lehet, hogy rosszul értelmezem és a motivációk nem változtak. Az is igaz, hogy a készítők egy ideje sokkal jobban nyújtják a történetet és az eseményeket.
Ja és Glenn nem fog meghalni szerintem. :) Egyrészt fontos az USA-nak a koreai piac egy ideje és Kelet-Ázsia, másrészt nincs is olyan karakter feltűnőben, aki helyettesítené őt.
Bár nem én vagyok az író, de Glenn simán vezethetne egy külön csapatot, Rick nélkül. Nem lenne hülyeség egy ilyen split.

Fj0d0r 2015.10.29. 09:40:10

@Bergyilkos Bohoc: Legalább kicsit életszagúbb lenne. Szélsőséges körülmények között(márpedig a zombiapokalipszist nevezhetjük annak) bizony gyakran megesik, hogy emberek elindulnak valamerre és soha nem térnek vissza. Szerintem a fennmaradó kétely miatt ebben a verzióban is van egy csomó lehetőség.

De biztos vagyok benne, hogy túlságosan papírkutyák a készítők és nem ölik meg. Pedig örülnék neki és valjuk be akárhogy kerül ki ebből a helyzetből ótvar nagy hülyeség az egész. Bekenni magát zombi maradékkal nincs idő és hiába egyértelmű/valószínű, hogy Nicholas van fölül és a képeken az ő beleit szaggatják kifelé, de nem takarhatja olyan mértékben, hogy ne kóstoljanak bele a ferdeszeműbe.

Jimbo75 2015.10.29. 09:44:56

@segar: Jó, hát ha így nézzük már rég vége lehetett volna a sorozatnak. Gondolj bele, a zombik nem tudnak futni, nem tudnak ugrani, nem tudnak mászni. Építeni kellett volna valami faházat a házak tetejére, oszt' annyi.

dreamer73 2015.10.29. 10:15:33

@Bikli néni: Köszönöm, ezt is számításba vettem előtte, de tényleg nem merek többet írni :)

vitaygeorgina 2015.10.29. 11:45:44

"mint pl. a csajom is, aki ott ült mellettem a kanapán",
Ez a mondat nem jó így. Helyesen: "mint pl. a csajom is, aki ott ült a kanapán, vagyis az ölemben".

vitaygeorgina 2015.10.29. 11:49:10

Egyébként érdekes, hogy az, hogy egy karakter meghalt-e, nem magából az eseményekből és a képsorokból derül ki, hanem a fikciót körülvevő valóságból, tehát forgatási fotókból, meg kísérőműsorokból.

Egyébként az, hogy a történet alakulásába, szereplők sorsába ennyire beleszól a fogyasztók akarata, nem új keletű, ld. Conan Doyle, akinek fel kellett támasztania Sherlock Holmest. Hol van már az írói szabadság?

csoki és steak · http://csokissteak.blogspot.com/ 2015.10.29. 12:18:36

@Leadfoot:
hey Hombre,

nekem is ezzel volt problémám. A puskalövéseket simán hallották, a dudát is, fél órát vertek (elvileg) a hordára, ami azt jelenti, hogy saccra simán kutyagoltak 1 órát, de nem értek vissza a városba? wtf? sétatempó tudtommal kb. 6km/óra, ezek az elején futottak, ok utána a sérültek miatt kicsit lassabban, de mégsem sikerült visszaérni úgy hogy hallották a közeli puska lövéseket?
ráadásul azon a szerencsétlen fejbelövős csávón kívül senki nem tudta a városban lakók közül, hogy merre kell menni? a szemüveges nigger csávó szerint k... régóta végeznek felderítéseket folyamatosan, de annak se volt halvány lila fingja se merre van az arra.

mellesleg az a kukáról lezuhanós jelenet is rohadtul el volt cseszve. miután a csávó fejbelőtte magát és elkezdett eldőlni minek kellett megpróbálni megtartani a testét? már nem tök mindegy?! nyilván lezuhan vele együtt Glen is...

ájjj, ez az egész rész logikailag nagyon bukfenc volt.

szolotosoholyo 2015.10.29. 13:00:52

kettő évaddal ezelőtt a kormányzó is túlélte valahogy amikor bezárták a rágcsálók közé. Az se derült ki,, hogy hogy is csinálta nem?

Irgum76 2015.10.29. 15:02:56

engem az zavart, hogy ott volt mellettük a tűzlétra
Glen volt eddig a legrafkósabb túlélő most meg pont a kukára mászik fel?

kalapocska 2015.10.29. 17:11:56

Ezen persze ott van a spoileres jelzes ???? miert is????

Sydney Briar életben van! 2015.10.29. 21:51:46

Persze, hogy nem hal meg, pedig abban a helyzetben erre az esély úgy...100%. De hát...film.
Az a dolog, amit itt említettek, hogy a való életben hogy csinálnák a dolgokat, hogyan alakítanák az életüket (pl. letelepednének, keresnének valami olyan helyet, mint a börtön volt) az a filmben csak néhány epizód erejéig működik, gondoljunk csak a farmra, egyszerűen unalmasak lennének, ha nem lenne sok zombi, meg drámázás, újabb és újabb ellenségek.
Ha reálisan akarjuk nézni az egész zombigyót, akkor már tényleg nem is lehetne ennyi csoszogó. Arról nem is beszélve, hogy főhőseink igencsak odalennének az éhségtől, hacsak...nem keresnének egy farmot :D
Amúgy én bírom Glennt, mert szerintem nagyon jó jellemű ember, akire lehet számítani.
Hiányozna. Nálam a nr.1 Michonne, utána Rick, Carol, Glenn, Mr. nyílpuska nekem uncsi lett (és borzalmas a haja!!), a többiek meg, hát, vannak. Akit viszont ki nem állhatok a kung-fuzó zen mester, aki elengedte a rájuk törő rohadékokat.

Wolfeone · http://mozgokepdetektivek.blog.hu 2015.10.29. 23:24:02

@Irgum76: hát igen, a készítőknek észre kellett volna venni, h belóg egy létra, vagy ha direkt a díszlet része volt, akkor nagyon nem gondolták át. Simán fel tudtak volna mászni.
süti beállítások módosítása