Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csobot, Gáspár, Wolf, Tóth - megvan a Sztárban sztár nyertes fedezetsora

2015. október 05. 06:29 sixx 80 komment

12034175_1046956032004288_3423528415889173142_o.jpg

Ahol az első adás döcögött, ott erősített a legjobban a másodikra a Sztárban sztár: a produkciókban és az énekesek lelkesedésében, bár mellélövés volt megint, Csonka András drag queen showját soha nem akarom többé látni lelki szemeim előtt, és Peter Sramek vörösre mázolt arcát is szeretném elfelejteni, de szerintem Delhusa is, aki legjobb tudomásom szerint soha nem volt indián, mármint amerikai őslakos. Tóth Gabi, Gáspár Laci, Wolf Kati és főleg Csobot Adél viszont nagyon jó volt.

Egy olyan műsorban, amiben az átlényegülés a kulcsszó, nagyon meg lehet csúszni azon, ha az énekes átlép azon a paraszthajszálon, ami a paródiától elválasztja ezt a beöltözéses mókát, és már nem vicces és laza, hanem nevetséges és erőltetett lesz a dolog, vagy simán csak ízléstelen. Ilyenből szerencsére nem volt sok tegnap este, de Csonka András Amanda Learje vagy Varga Győző Takáts Tamása paródia volt, de annak sem igazán jó. Erről nem feltétlenül csak ők tehetnek, mert ugyan mi az istent lehet kezdeni egy Havas szerint világbajnok seggű, de Lemmy-mélységű hangon éneklő diszkókirálynővel? Csonka kapott egy szőke parókát, és különösebb meggyőződés nélkül eltolta a nótát, de rajta is látszott, hogy ezt most nagyon nem élvezi. Varga Győző már második hete képtelen kilépni a Mirigy-jelmezből, túltolta Takáts Tamás mozdulatait, a hangja pedig nem csak egyszer csúszkált, a herfliszólóért viszont jár a pluszpont.

Az este legrosszabb teljesítményét Bebe nyújtotta Tom Jones szerepében, akit a sminkesek most elég Rémusz bácsisra hoztak ki, de ezt simán lehetett volna ellensúlyozni egy jobb hanggal, lelkesebb előadással vagy egy kis alázattal, de mindegy már, mert kiesett a pali, két betli egymás után sok volt a nézőknek is. Dettó nem volt túl életerős a kis híján elhulló Baby Gabi, pontatlan volt és élettelen Fatimaként, a hangszíne sem stimmelt, és a koreográfia sem segítette, jövő héten nagyon oda kell tennie magát ha nem akar kiesni.

12138560_1046969538669604_8653447277822906648_o.jpg

Nekem közepes volt csak a Nyári-lányok duettje, bár a sminkmesteri munka már náluk is nagyszerű volt, és Rácz Gergő sem győzött meg arról, hogy annyira sokoldalú lenne, viszont amit a produkciója alatt a stáb hozzátett az illúzióhoz, az nem semmi volt, tulajdonképpen lemásolták azt a klipet 3 perc alatt, amit Bigáék egy napon át vettek fel. A sminkeseket dicséri Csobot Adél feje is, ami ugyan inkább volt Angela Merkel, mint Aradszky László (nem Bereczkitől nyúltam a poént, amint bejött a csaj, egyből ez ugrott be), de pont ebben a számban lehetett látni, mitől szórakoztató és jó műsor ez: a csaj annyira jól átlényegült, hogy eszem ágában sem volt megkérdőjelezni, hogy ő ott és akkor éppen Aradszky és nem az X-Faktort kis híján megnyerő énekesnő.

12079958_1046992815333943_6262656544181085701_o.jpg

Hasonlóan jó volt Wolf Kati Varga Viktorként, a mozdulatokkal, a színpadi produkcióval és persze a hangjával (ami sokkal jobb, mint az eredeti) nagyszerűen leutánozta a palit, és ugyan az lehet, hogy nőből sokkal nehezebb pasit csinálni, mint fordítva (ezt Liptai mondta, nem én), de ezt is el lehetett volna vinni valami ízléstelen irányba, de szerencsére nem így történt. Tóth Gabit zavarba ejtően Britney-hűre sminkelték, és ugyan én az egész Toxic alatt attól tartottam, hogy valamelyik melle ki fog esni a felsőből, de sem ez, sem a lábsérülése nem zavarta az előadásban, amiben pont annyira benne volt Tóth Gabi maga, mint az, akit utánzott.

1_3.gif 2_3.gif
3_1.gif 4_1.gif

Az első adás után megint az a Gáspár Laci vitte a prímet a Michael Jackson-parafrázissal, akiről én soha a büdös életbe’ nem feltételeztem volna, hogy ennyire laza és felszabadult tud lenni, úgy meg pláne nem, hogy most egy 50 kilós nyikhajt kellett megszemélyesítenie 100 kilósan, ami eleve kurva nehéz dolog, és simán elsülhetett volna ellentétes előjellel is. Gáspár viszont pont annyit táncolt és énekelt, ami az illúzióhoz elég volt. Nekem megint bejött, lehet ütni két kézzel a kommentekben, leszarom.

12068994_1046965885336636_8065195824693131831_o.jpg

12087736_1047009225332302_4188836817949134205_o.jpg

A zsűriből viszont továbbra is hiányzik Hajós, szombaton csak azért néztem meg a Gyertek át szombat este! című műsort, hogy rajta röhögjek, és sajnálkozzak, hogy helyette a nem egyszer otromba Havas ül a műsorban, aki semmi érdekeset nem volt képes hozzátenni a bulihoz, sőt, vagy kétszer meg is ölte a beszólásaival, akkor például, amikor csökkent szellemi képességűnek nevezte azt az egykori osztálytársát, aki Aradszkyt hallgatott. A többiek pont olyanok voltak, mint szoktak lenni, csak éppen ez a rutinból lehozott poénkodás nekem nem elég, mert tudom, milyen is lehetne a zsűriértékelés, ha Hajós a motorja. És jövő héten sem lesz Motörhead, meh.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endugu40 2015.10.05. 07:26:04

GÁSPÁR csúcs volt. Most is, műltkor is.A facebookon rengetegen irnak róla, s pozitívan. miért is ütnének téged

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2015.10.05. 07:36:58

Lemmynek nem mély a hangja, hanem olyan barlangosan mocsároid.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.05. 07:38:17

@Dr. Schwanzkopf Rudolf: mély az, vagy három napon át hallgattam folyamatosan.

titokka1000 2015.10.05. 07:47:12

Pozitív, hogy visszapakolták a műsor végére, hogy kinek melyik előadó jutott a következő epizódra. Azt viszont sajnálom, hogy nem véleményezted Tilla irtózatos vörös jelmezét. BRRRRRRRRR.

É2I 2015.10.05. 08:00:35

Ezt a Merkelt azonnal beköptem, mielőtt még a zsűri benyögte volna.
A Csonka pici meg bármennyire is nő, nem sikerült neki férfi létére nőt játszani.
Viszont a Gabika felkeltette az érdeklődésem -nem mintha osztana/szorozna-, a kutyapóz annyira átjött, hogy ráfordultam az asszonyra :P

kuksi1088 2015.10.05. 08:10:45

SIXX! A kritika tartalma és hangvétele nagyon tetszik. Gratula!

balsa02 2015.10.05. 08:11:06

Pedig jó volt Csonka. Nem akarod, hogy boldoggá tegyen, de simán elhiszed neki, hogy képes lenne rá. Emitt az eredeti: youtu.be/CH8p-kVRGFw

Rákász Béla 2015.10.05. 08:16:22

Kedves Sixx! Tóth Gabi kiemelkedően a leghitelesebb volt. És sokkal szebb, mint az eredeti.

Paleee 2015.10.05. 08:22:04

Ebben az adásban Havast kellett volna kiszavazni, mellényúlás teljes mértékben. Kellett volna helyette valaki, aki ismeri is az (eredeti) előadókat, és netán vicces is. Hirtelen Harsányi Levente jutott eszembe, de szerintem még egy Ganxta Zoli is jobb választás lenne a kiöregedett vadászkutyánál.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.10.05. 08:22:20

Nem lehetett könnyű michael jackson fekete kisfiútól fehér öregasszonyig korszakaiból olyan dalt választani, mikor borsodi cigánygyereknek nézett ki éppen..

Hülye aki elolvassa! 2015.10.05. 08:27:43

Csonka minden figurában csak rekedt hangon hörög, eleve vicc, hogy énekesnek titulálják.
Bebe kiváló énekes, de a Sztárban sztár nem az ő műfaja.
Továbbra is felfoghatatlan mit keres Havas ebben a műsorban, max. arra jó, hogy legyen aki Majkával civakodik. Mindezzel együtt a Sztárban sztár a legnézhetőbb műsor a kereskedelmi tévék kínálatában.
OFF
Kár, hogy Hajós elment, pláne, hogy a Balázs féle műsor - amiben most szerepel - szombatra elérte azt a szintet, hogy nem tudtam már végignézni. Unalmas Gesztivel, affektáló öregnéni fejű Ábellel, másodvonalbeli stand-uposokkal, trash reality figurával és bugyuta, amatőr feladatokkal.
Ráadásul a Comedyn induló műsorában is olyan ZS kategóriás emberek lesznek, hogy bele sem kezdek.

Fehérlapos 2015.10.05. 08:33:11

Kb. mindenben egyetértek a cikkíróval, csak azt vártam már, hogy végre megemlíti a zenei alap minőségét. Vagy inkább minősíthetetlenségét! Egyszerűen katasztrófa, az énekesek megfeszülhetnek, akkor sem tudják hozni az eredeti szám hangulatát, mert annyira szar a zene. A Srámek gyerek tényleg nem volt nagy eresztés, de az, hogy olyan lagzis hangulata volt, arról az ócska hangszerelés tehetett. És még nem ebben a számban vágta agyon a legjobban a produkciót, voltak rosszabbul feldolgozott számok is. Talán csak a Jacksonost lehetett elviselni.
Azért a Nyári csajoknál én megemlítettem volna, hogy a viperaénekesnek maszkírozott csaj majdnem jobban énekelt, mint az eredeti. A Freddy Mercuryt viszont elcseszték, mert inkább Karell Gottra hasonlított. De azért az egyik legszórakoztatóbb produkció volt, kellemesen csalódtam.

teszt123456789 2015.10.05. 08:34:20

Ja, hogy az az Angela Merkel, akit anyám tévéjében láttam Tilla mellett, amikor kimentem hugyozni, az Aradszki lett volna? Így azért több értelme van! :D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.10.05. 08:38:24

@Hülye aki elolvassa!: A Kulka, a Badár és a Kecskés Karina neked Zs kategória?

GNandor 2015.10.05. 08:39:33

Gáspár Laci valóban a legjobb volt. Csobot Adélről meg szerintem mindenkinek Angela Merkel jutott eszébe (nekünk is) mielőtt a zsűri bármit mondott volna :)

Artie 2015.10.05. 08:56:00

"És jövő héten sem lesz Motörhead, meh." - ugyan már, sixx, miért lenne Motörhead. A plebsnek nem az kell, meg különben is, a hülye is el tudja énekelni az Ace of Spades-t, csak felfelé kell reszelős hangon énekelni a mikrofonba, meg szorongatni a Rickenbackert.

Janem.

Hülye aki elolvassa! 2015.10.05. 08:58:00

@Fedor: Badár színészként nem értelmezhető, stand-uposként futottak még, Soma nem tudom micsoda.

protézisesh 2015.10.05. 09:03:49

A produkciót lekéstem, és nem állt össze, mit keres Jézus meg Fr. Merkel a páholyban.... Gáspár jó volt, Tóth Gabi meg szép. A Nyári lányok miről híresek? Meg a kockaszemüveges, kanapén éneklő csávó?

Havastól én még csak ilyen egymondatosokat hallottam " Nincs mit hozzáfűzni, jó volt", stb. Ezért tök felesleges. nincs meg a könnyűzenei háttérműveltsége, hogy érdemben tudjon reagálni.

Kytia 2015.10.05. 09:11:23

Tökre nem értem, mit ajnározták halálra Wolf Katit. Az előző adásban is volt egy érzésem, hogy kényelmesen oldja meg a dolgokat (= nem melózza halálra magát, hogy mondjuk hangszínt utánozzon), de most aztán pláne. Totál felejthető volt. És szerintem az is lesz.

Az meg nem igaz, hogy Bebe volt a legrosszabb, mert ő legalább tud énekelni. Vele szemben viszont Csonka azokat a tehetségkutatós előválogatókat idézte fel bennem, amikor még azokat mutatják, akiken röhögni kell. Egy tiszta hangot nem hallottam benne, nemhogy hangutánzást, pedig nem volt extrém nehéz a feladat. Ha van igazság, ő hamar elvérzik. Tényleg vicces, hogy neki elvileg ez a szakmája!!

A legjobb nekem Tóth Gabi volt, utána Csobot és Gáspár. A Shramek gyerek unalmas feladatot kapott, de szerintem benne is megvan, amit rajta kívül csak Tóth Gabiban látok, hogy tényleg komolyan veszi a feladatokat. És ha már itt tartunk, nekem nemcsak a poénjai miatt hiányzik Hajós, hanem azért is, mert messze neki volt a legjobb szeme a pontozáshoz, vele mindig egyetértettem. Nem úgy, mint Majkával, szerintem ő a legborzalmasabb zsűri.

Terézágyú 2015.10.05. 09:14:52

Ahogy látom nagyon spórol a tevekettő a sminkkel, maszkkal...

Az, hogy csonka kap egy kis alapozást, kirúzsozzák a száját, a fejébe egy parókát nyomnak - az nem smink, nem maszk. Nem beszélve az alakjáról.

Tom Tuttle Tacomából, Washington államból 2015.10.05. 09:16:57

Gáspár Laci tényleg király, Csobot Adél a múlt heti után összeszedte magát, Tóth Gabi is khm. jó volt :-) Én csak Wolf Katival nem vagyok kibékülve, nem kapott még igazán nehéz feladatot, jövő héten is George Michael, akkor se kell majd hangban megerőltetnie magát.
Csonka Andráson látszik, hogy nem tud énekelni, viszont a mostanin jót lehetett röhögni. Varga Győző sem, ráadásul ő egy tökönrúgás után is mosolyogna szerintem, szóval egyből paródia minden próbálkozása. Helyette a Mirigyből Sipos Tomit hozhatták volna ide, a tavalyi Sipos Peti testvérét, ő tud énekelni.
Bebében nagyon csalódtam, mikor kiderült, hogy ő is szerepelni fog, azt hittem esélyes a döntőre, de ezek szerint tényleg nem az ő műfaja.
Havast szerintem kár fikázni, meg kell várni legalább az évad közepét, és aztán kijelenteni, hogy nem odavaló. Hajósnak is voltak beszólásai ( pl. Lagzi Lajcsi ), és akkor azért senki nem akarta kirakni a zsűriből. Bár kétségtelen, hogy Hajós eddig jobbnak tűnik (tűnt). Most pedig Majka szólt be a szlovák gyereknek, szerintem elég durván. Majkának ez a 3. évada, Havasnak pedig a 2. adása. Várjuk ki a végét.

Terézágyú 2015.10.05. 09:21:12

@Tom Tuttle Tacomából, Washington államból:
nem önmagában a beszólással van a baj.
Egy zsűritag mondhatja, hogy ez a szereplő/előadás szar volt - de azt nem illik, hogy az eredeti előadó milyen szar volt...

Tom Tuttle Tacomából, Washington államból 2015.10.05. 09:23:37

@Terézágyú:
Hajósra gondolsz? Mert ott pont az "eredeti" Lagzi Lajcsit osztotta.

JohnRossEwing 2015.10.05. 09:26:02

@doggfather: milyen jó érzés is az a pillanatnyi öröm az életben, amikor másokat bánthatunk. látszólag következmény nélkül. Te mivel nem bírsz az életedben, hogy ilyesmivel kompenzálsz? Pont az a düh érződött Gáspár Laci előadásában kicsit hasonlóan az eredetihez is, ami az ilyen rosszindulatú megbélyegzésekre reakció a dalban. le a kalappal előtte, elég kemény meló lehetett ezt megcsinálni neki.
Havast nagy hiba volt beültetni, ez nem az ő világa. Van amiben kurva jó (volt), de ez nem az. Ganxtával valóban működhetne, vagy egy NagyFeró karakterrel. Mondanám, hogy vele is csak többen vannak a stúdióban, de sajnos inkább el is vesz az összképből.

RCH 2015.10.05. 09:26:20

Amanda Lear orgánuma utánozhatatlan. Amikor hallom a hangját, olyan, mintha belülrôl csiklandoznának. Imádom :)
www.youtube.com/watch?v=L-L4PbrBrjQ

Terézágyú 2015.10.05. 09:27:44

@Tom Tuttle Tacomából, Washington államból:
Ja bocs. nem nézem, csak arra reagálok, amit sixx írt.

egyébként aradszky most JELEN volt... annak idején lajcsi is???

Tom Tuttle Tacomából, Washington államból 2015.10.05. 09:35:50

@Terézágyú:
Nem volt ott, Hajós meg Majka is osztotta, és a következő héten reagált az egészre Lagzi Lajcsi valamelyik újságban.
Viszont nekem kicsit túlzásnak tűnt az egész. Tavaly is és a mostani is. Szerintem ennyi kötözködés belefér az egészbe. Ráadásul Havast valamiért "divat" utálni, amit nem értek.
Ennek ellenére is egyelőre Hajós a jobb.

xlngx 2015.10.05. 09:43:32

@Hülye aki elolvassa!: Nekem ez a Balazsos musor Hajossal, Abellel iszonyat bejott, reg rohogtem ennyit. Balazst nem szeretem de ez a musor neki lett kitalalba. Vegig szivattak egymast ahogy ez egy hazibuliban szokott lenni, engem iszonyat szorakoztatott, pedig fel szemmel neztem aztan azon kaptam magam hogy nezem. Teszem hozza hogy en Hajost nagyon birom, keves ilyen arc van az egesz magyar mediaban.

Badar nem ertelmezheto szinesztkent, azert a Kontrollban nem kicsit jo volt.

Off

ugyanez tortent tegnap este pimasz urral, ott is felszemmel neztem mert csak ment a TV a hatterben aztan ezt is elkezdtem bamulni.

Es hogy On is legyek, nekem ez egesz szombati esti laz eroltetett azon veszem magam eszre hogy ha megy akkor feszengek.

Terézágyú 2015.10.05. 09:47:14

@xlngx:
"Es hogy On is legyek, nekem ez egesz szombati esti laz eroltetett"

ez mitől ON??????

Akármi Áron 2015.10.05. 09:47:32

Sixx, inkább simi-simi a posztért is, Gáspár Lackó remekléséért is, és Hajós hiányáért is, nálam telibetalált, köszke:)

Bergyilkos Bohoc 2015.10.05. 09:48:32

Azért érdekes, hogy míg több helyen a hangszínt kifogásolták egyes előadóknál - itt is és műsorban is - addig Gáspár Lacinál elegánsan elsiklott felette mindenki és úgy látom, elvette a józan ítélőképességet az a tény, hogy mekkora bulit nyomott. Mert hogy énekben 90% Gáspár Laci és 10% Jacko jött át.

mézescsók 2015.10.05. 09:50:10

A legjobb Gáspár Laci volt, de azért annyira halálosan nem. Egy nagy barna medve, amikor megpróbál Jackson lenni. Táncban felülmúlta magát, hangban nem és jó számot kapott.
Csobot hangulatot csinált, ezért volt jó a produkciója - mondjuk ezzel a számmal nem is nehéz.
A zsúri valami mást nézhetett, mint én, mert a Nyári lány - aki nem Edit - hangjában Freddy Mercury sajna még csak nyomokban sem volt ott, pedig szerintük igen. Még akkor sem, ha más a helyszinen vagy tv-n hallani/látni.
Bebének valami iszonyatos volt a sminkje és a Sex bomb ütősebb lett volna: dögösebb, kihozhatta volna Bebéből a macsót, hangterjedelmét illetően kevésbé megerőltető, és ismertségét tekintve is.
Amanda Learként Csonka lehangoló volt, a Follow me neki is jobb lett volna.
A többi felejthető, talán még Wolf Kati nem.

A műsor előtt mindenki - vagy majdnem mindenki - azt dünnyögte, hogy Havas azért szar választás, mert szét fogja fikázni az énekeseket. Most, hogy átment kedves nyugger bácsikába, az a probléma?

Terézágyú 2015.10.05. 09:53:14

@Bergyilkos Bohoc:
"és úgy látom, elvette a józan ítélőképességet az a tény, hogy mekkora bulit nyomott."

Ez nem olyan nagy gond.
Éppen az a gond, ha se külsőben nem hozza valaki, se hangban - és még "bulit se nyom"....

Mr.Wario 2015.10.05. 10:01:01

Egyébként arról nincs hír, hogy a környező országok átveszik (lekoppintják) a formátumot? Itt Európában szerintem más országokban is simán sikeres lenne. Ámerikában nyilván nem működne, de Románoktól a Németekig lenne piaca:)

Kytia 2015.10.05. 10:05:10

@Bergyilkos Bohoc: Ez csomószor így van, és ez az egyik legidegesítőbb a műsorban. Wolf sem utánozott hangot, mégis körbe lett nyalva, míg mások meg bevállalják, hogy torzítottan énekelnek, oszt le lesznek pontozva, ha itt-ott félremegy.

Kytia 2015.10.05. 10:05:57

@Mr.Wario: Szóval szerinted ez magyar találmány? Háháháháhá. :DDDD

Fehérlapos 2015.10.05. 10:09:02

Azt senki sem vette észre, amikor Majka bazdmegelt élő adásban? Majd fizethet miatta a TV2.

Terézágyú 2015.10.05. 10:11:06

@Mr.Wario:
" Egyébként arról nincs hír, hogy a környező országok átveszik (lekoppintják) a formátumot? Itt Európában szerintem más országokban is simán sikeres lenne. Ámerikában nyilván nem működne, de Románoktól a Németekig lenne piaca:)"

Ne röhögtess.
Ez egy lopott formátum.

Az eredetije x országban nagy sikerrel megy, több helyen már az 4-5-6. évaddal...

Ez egy lopott formátum.

Neonknight 2015.10.05. 10:11:43

A Varga Viktor imitációról lemaradtam, mikor bekapcsoltam a TV-t már a kispadon ült és azt hittem Som Lajos volt :D

Terézágyú 2015.10.05. 10:13:26

@Mr.Wario:
" Ámerikában nyilván nem működne, de Románoktól a Németekig lenne piaca:)"

A népneveket továbbra is magyarul írjuk.

Amerikában egy évad erejéig működött, jellegzetessége volt, hogy eleve kizárták azt, hogy egy fehér egy néger bőrébe bújhasson.
A románoknál éppen most fut a 7. vagy 8. évad.
A németeknél úgy tűnik, hogy nem megy: ott egyetlen adás erejéig vették át ezt a formátumot.

ndenn 2015.10.05. 10:17:20

Azért az meredek, hogy a Nyári testvéreknek t.A.T.u-t kell alakítaniuk a jövő héten, akik főleg arról voltak híresek, hogy leszbikus szerelmespárként enyelegtek egymással.

kalbász 2015.10.05. 10:22:41

Ezekről nincs videó? Vagy valami miatt nem lehet betenni?

Terézágyú 2015.10.05. 10:26:35

@kalbász:
a tevekettő oldalán megnézheted, millió reklámmal.
a youtube-ra csak holnap(után) teszik fel.

Terézágyú 2015.10.05. 10:51:18

@ndenn:
az kiszűri azt is, ha a videó előtt reklámvideó van eleve?

Helen Raven 2015.10.05. 10:52:22

Havas leginkább nosztalgiázik,nem zsűrizik.Tilla többször is emlékeztette finoman,hogy miért is van ott.! Szerintem sem szerencsés választás volt Őt a zsűribe választani

ndenn 2015.10.05. 10:54:10

@Terézágyú: kiszűri azt is, én nem találkoztam semmilyen reklámmal

Transylvanianmixedgrill 2015.10.05. 11:02:10

A műsor egy ponton ismét előhozta belőle hangosításfasisztát, de hát erre már tényleg nem lehet mit mondani. Olyat én ugyanis még élő műsorban az életben nem hallottam, hogy hallhatóan gerjedtek a mikrofonok, olyat meg aztán végképp, soha sehol, hogy ezt az egyik zsűritag jelzi (!!!) a műszakiaknak, akik ezt hallhatóan, láthatóan nem vették észre! Ilyen hiba vidéki falunapokon se megengedett, nem hogy egy élő műsorban az ország második legnagyobb kertévéjek zászlóshajó műsorában! Tényleg nem és nem tudom megérteni, hogy a tv2-nek miért áll érdekében ezt a duplanulla hangosító bagázst tovább alkalmazni!

kessi 2015.10.05. 11:17:18

Gáspár Laci zseniálisat alakított, egyáltalán nem volt humoros, nekem nagyon tetszett. Csobot Adél még mindig kritikán aluli, most is csak a sminkesek elképesztő munkája és az általa énekelt dal egyszerűsége mentette meg. Merkelre valóban nagyon hasonlított, és tényleg jó volt a produkció, de ez közel sem az ő érdeme, hanem a háttérmunkát végzőké. Tóth Gabi detto, ismételten eladtunk valamit a csöcsfaktorral, a sminkesek előtt le a kalappal, nagyon jó munkát végeztek, de ez a nő még mindig nem tud énekelni, ez meg most egyszerűen csak fejhangon való nyávogás volt a szilikonlabdák dobálásával. Erre ne mondjuk már, hogy anyám de hiteles.... nagyon remélem, hogy a következő adásban kihajítják végre, mert semmi tehetsége. A többiek nem voltak rosszak, de remélem a 3. adás azért jobb lesz..

Nbl 2015.10.05. 11:29:19

"Tóth Gabit zavarba ejtően Britney-hűre sminkelték" - sztem meg pont nem ... nem csináltak vele mást, csak adtak rá egy parókát (amin kurvára látszott, hogy paróka) meg kékre festették a szemhéját. Számomra egyáltalán nem hasonlított BS-re, hanem leginkább egy parókás TG-re inkább. (A mirigyes tag dettó.) Gáspár Laci nagyon jó volt, Csobot Adél is, bár ott inkább a jelmez ütött. Csonka Pici kurvára ijesztő volt, sőt, még most is az ha rágondolok.

Helen Raven 2015.10.05. 11:32:15

Egyetértek kessivel,CSOBOT a legkevésbé volt részese a sikernek,kizárólag a háttérmunkát végzők!ARADSZKIT bárki ugyanilyen sikerrel előtudta volna adni a sminknek,jelmeznek és az egyszerű dalnak köszönhetően!

2015.10.05. 11:47:11

wolfot mé tolják ennyier? sztem tök béna volt mind2 részben... na mind1

Pattaya 2015.10.05. 12:27:49

Tóth Gabi darabos mozgása messze elmarad Britney bájától. Baby Gabit nem is értem, mit keres a mezőnyben.

takingsider 2015.10.05. 12:55:43

Csonka és BabyGabi volt az est legrosszabbja, szvsz. Aztán meg a Sramek meg a Wolf Kati, akinek a zsűri nagyon necces seggnyalás után adott majdnem negyvenet, de hát őt, ugye, valami miatt nem kezdik ki sehol, talán túl jó kapcsolatai vannak zenei téren. Ugyanezt éreztem anno az x-faktorban vele kapcsolatban, majd a víziós vetélkedőkben is. A legjobb anno az volt, hogy egy értékelhetetlen Evanescences-dalra a Geszti azt bírta mondani, hogy jobb az eredetinél. A Nyári-lányoknál konkrétan el volt cseszve a hang, semmit nem lehetett belőle hallani, abszolút technikai hiba volt. Nekem Tóth Gabi jobb volt mint Gáspár Laci, de csak azért, mert Lacinál a hang a közepétől a magasaknál már illúzió szintjén sem volt meg. Nagyon kellett az eredeti vokál mögé. A táncért, meg az első feléért riszpekt, ahogy - valóban - a herflizésért is.

7esbusz 2015.10.05. 13:13:16

Fenntartom a tavalyi véleményem, hogy Bereczki nem való zsűritagnak.
Néha saját magával is ellentmondásba keveredik, erősen affektál, értékelései inkoherensek, következetlenek. Pl. érdekes módon neki Peter Sramek-nél jutott először eszébe (szerintem alaptalanul, de az most mindegy) hogy az ének minőségét értékelje.
Rettentő idegesítő az is, hogy már 3. évada, hogy nem tudják értelmezni a pontozást a zsűritagok. Kvázi 4 pontot használnak a 10-ból, akkor miért nem ekkora a skála. Így nem lehet árnyalni.

Bergyilkos Bohoc 2015.10.05. 13:52:52

@7esbusz:
Ugyanezek tűntek fel nekem is. Sramek volt az egyik legjobb. Jól hozta a negédeskedést, a hajlításokat és 1-2 apróságot, ami Delhusára jellemző. Gyerekkoromban megvolt ez a Delhusa album, hallottam eleget. Érdekes módon Bereczkit rögtön utána Gáspárnál egyáltalán nem zavarta, hogy hangban köze sem volt a Jacksonhoz (fentebb kifejtettem). Pusztán azért, mert egy jó hangulatú showt csinált a volt pofája az egész bagázsnak maximum pontot adni neki, ami tulajdonképpen azt jelenti, hogy kérem, itt most személyesen Jacko énekelt. Pedig hát nem ő volt. Kurvára nem. Kész káosz az egész értékelősdi. Akár dobókockával is dobhatnák, mert már a következő produkciónál rögtön ellentmondásba kerülnek önmagukkal.
Másrészt már nekem kínos ez az állandó seggnyalás, haverkodás meg udvariaskodás, aminek az a lényeg, hogy nincs szar produkció. Csak tökéletes van meg majdnem tökéletes. Hát hogyne.

Bergyilkos Bohoc 2015.10.05. 14:03:37

@Terézágyú:

"Ez nem olyan nagy gond.
Éppen az a gond, ha se külsőben nem hozza valaki, se hangban - és még "bulit se nyom".... "

Elég nagy gond, egy utánzó műsornál hogy ha becsukom a szemem egyáltalán nem hallom ki belőle Jacksont - még próbálkozás szintjén sem - helyette vizuálisan kelljen paraszt vakítani.

Mr.Wario 2015.10.05. 14:07:36

@Terézágyú: Hozzászólni továbbra is okoskodás nélkül szoktak, már legalábbis a stílusosabbak, pláne az interneten, pláne "bulvár" blogok komment szekciójában, ahol az úgynevezett szlengek megszokottak. Hidd el, nem tűnsz okosabbnak, ha a kákán is csomót keresel, ráadásul teljesen alaptalanul.

A formátumra pedig már más is válaszolt előtted (kommentelés előtt olvasunk, nem csak write only üzemmód -nem nehéz ez a hülye gyerek szintű okoskodás, még nekem is megy-), egyszerűen a Dalnokok ligájával kevertem, remélem azért nem vetted a lelkedre.

Terézágyú 2015.10.05. 14:11:57

@Mr.Wario:
Hülyeséget írtál, helyesírási hibákat követtél el - és még neked áll feljebb.
Jómagyarember vagy.

Hokunda 2015.10.05. 14:21:58

Nekem tetszett az este. Csonkán kívül mindenki hozott olyan minőséget, ami miatt néztem a produkciót és nem akartam elkapcsolni. Csonka az kifejezetten ijesztő volt. Biztos van, akinek ez bejön, hát megpróbálok toleráns lenni.
Gáspár Laciból én sem néztem volna ki, hogy képes lesz akár egyszer is Jacksonosan mozogni. Sikerült neki elég sokszor. Elismerésem.
Tóth Gabiból maszkíroztak egy jónőt, aki táncolt a színpadon. Mi más kellene még?
Azok után, hogy végigküzdöttem az első adást, kifejezetten felemelő élmény volt. Ha nem sikerült volna javítani a színvonalon, akkor ez lett volna az utolsó adás, amit megnézek.
Továbbra sem értem, hogy mi ez a bohóckodás a pontozással. Visszatértünk az előző széria 39-40 pontos szoros versenyéhez. Így jobban befolyásolják a szavazatok a végeredményt?

Is 2015.10.05. 14:34:59

@ndenn: Hm, lehet hogy érdemes lesz nem elfelejteni, hogy odakapcsoljak :)

Figyuzzka 2015.10.05. 15:51:39

Tóth Gabi hangilag a múlt héten is gyenge volt, csodálkoztam, h most nem jegyezte meg senki, h hamisan énekelt... de annyira látni rajta, h retteg h leszerepel, mondjuk ez meg is történt, hiába van akkora hangja... a körítés amit mögé tettek, az meg ugye nem az ő munkája

A mű közönség zajtól mármár alig lehet hallani a dalokat, ez pláne szánalmas volt, amikor a nézők "gyertyát" tartottak a kezükben, és mégis óriási tapsot lehetett hallani :D arról már nem is beszélve, h ekkora zajban amit csinál a "közönség", nem is hallanák a zenét :D

Athos64 (törölt) 2015.10.05. 16:01:45

@takingsider:

Nagyjából egyetértek.

Oké, lehet azt mondani, hogy Amanda Lear nem tud énekelni, és a hangszíne érdekesebb, mint a hangterjedelme. Viszont előadni azt nagyon tud, nagyon nőies a színpadon, pedig állítólag átoperált pasi. Na mindegy, lényeg, hogy a Csonka mindebből SEMMIT nem tudott érzékeltetni, annyira se tudott énekelni, mint az eredeti, és olyan benyomást keltett, mint valami lecsúszott transzvesztita, aki a Kék Osztriga bárból valamilyen véletlen folytán kikerült a párizsi Olympia színpadára. Ha már Amanda-paródia, Harsányi Gábor 35 éve sokkal jobbat csinált.

Baby Gabi szerintem hajlamos a rikácsolásra, még akkor is, amikor Baby Gabyként énekel, hát még amikor mást próbál utánozni.

Nekem is jobban bejött Tóth Gabi, mint Gáspár Laci, viszont nekem tetszett Sramek. Az egész estében ő volt az egyetlen, aki szerintem valóban meg is tudta idézni a hangjával az eredetit, ugyanakkor egyáltalán nem bántó paródiáját is nyújtotta. Delhusáról egyébként nagyjából ugyanazt gondolom, amit Zalatnayról: tehetségük alapján anno többet vártam tőlük, mint amit elértek, mindazonáltal újabb kori celebszerepléseik az én szememben nem nullázzák le kezdeti éveik ígéretes énekesi produkcióit. Varga Viktor vagy akár Majka: no, belőlük vajon mi lesz évtizedek múlva? Szerintem ők már most, a „jobb éveikben” sem vehetők komolyan, szakmailag semmiképpen sem.

MrMundr 2015.10.05. 16:02:11

@mrmojorisin:
Nem úgy volt, hogy a cink megszűnik? soros felkarolta őket is?

DerBroCode 2015.10.05. 16:33:37

Én Mrs. Ding-Ding-Dong-tól megijedtem , ahányszor az ő részét mutatták én inkább elkapcsoltam a tévét

orgyen 2015.10.05. 17:25:30

@sixx: A Készhelyzet milyen volt/lesz?

nzk 2015.10.05. 18:01:15

m.j. lenyikhajozása csak nekem szúrja a szememet? o.O

nzk 2015.10.05. 18:04:03

m.j. lenyikhajozása csak nekem szúrja a szememet? o.O

Sunny Days 2015.10.05. 19:46:17

azt tudja valaki, hogyan kapják az énekesek a feladatot, ki és mikor árulja el nekik, mit kell majd előadniuk?
én az előző évadokat nem néztem, és a tegnapi részt is csak a konyhából hallgattam, de rémlik, mintha valami sorsolásról lett volna szó az első rész végén
nem is tudom, milyen dalok lesznek a következő részben

bElannaTorres 2015.10.05. 19:46:56

nagyon tetszik tóth gabi hangja, de nekem ez most nem jött be. hamis volt, valahogy nem is illett a hangjához.

Figyuzzka 2015.10.05. 21:49:31

Amúgy az mennyire igazságos, h a dalok nem egyforma hosszúságúak, és így a szavazásra is több/kevesebb az idő?!
Persze ha ez számít, hiszen most is az első fellépő esett ki :D

endugu40 2015.10.05. 22:35:29

@sunny_days: SEMMMI SORSOLAS, KAPJAK AMI VAN

trafikuty 2015.10.05. 23:13:39

Már évek óta a Rai1 "Tale e quale" című műsorát nézem, amire ez a borzalom akar hajazni. Az valóban szórakoztató, valóban humoros, és valóban mindenki élőben énekel, néha jobban, mint az eredeti énekes. Kerülendő a nálunk gyakorlattá vált belterjességet, minden évadban új arcokkal lehet találkozni. Ja kérem - mondhatnánk - ott van választék!

octy 2015.10.06. 02:01:25

Miért olyan nehéz Freddie Mercury nevét jól leírni?
Nem Freddy.
Freddie.
süti beállítások módosítása