Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Miért nem mutathatnak menekült gyerekeket a köztévében? (UPDATE)

2015. augusztus 25. 15:58 sixx 218 komment

mtva_gyerek.jpg

Mert erre adott utasítást valaki az MTV belső szerkrendszerében, írja a 444.hu. A képen jól látható, hogy a "migráns" témájú szegmenshez azt a megjegyzést fűzte az Ismeretlen Köztévés Szerkesztő, hogy 

NE LEGYEN GYEREK A DEMON!!!

ami, még mielőtt, nem azt jelenti, hogy ne legyen gyerek a démon, hanem a demón, azaz az anyagon, ezt csak lelkes köztévévédő kommentelőinknek üzenjük. Nem vagyunk alapvetően rohadékok, így a 444-hez hasonlóan mi is azt feltételezzük, hogy személyiségi jogok vagy emberiességi indokok szerepelnek az utasítás mögött, ennek megerősítésére írunk a sajtóosztálynak, a választ pedig majd a Facebookon elolvassuk.  

UPDATE: Az MTVA Sajtóosztálya válaszolt, így:

Tisztelt Varga Attila, Kedves Kolléga!

Tájékoztatjuk, hogy tudósításainkban szerepelnek kiskorúak is, mint ahogy azt a 2015.08.25-én megjelent déli híradónkban is láthatta.

Mindezek mellett lényegesnek tartjuk megjegyezni, hogy a közszolgálati média kiemelten fontosnak tartja a kiskorúak védelmére vonatkozó szabályokat. A fent leírtak alapján és a szerkesztői szabadság gyakorlásának lehetőségével élve az adott szerkesztő kérheti, hogy ne szerepeljen kiskorú személy a képi anyagokban.

Tisztelettel:

MTVA - SAJTÓOSZTÁLY

Namármost. Az MTVA feladata az, hogy kiegyensúlyozott, pontos, alapos, tárgyilagos és felelős hírszolgáltatást, valamint tájékoztatást nyújtson, ezt a Médiatörvény is kimondja. Ha a határon át érkező menekültek között van gyerek, akkor meg kell mutatni, ez van. Félreértés ne essék, nem horrorpornót akarunk sírós, maszatos arcú kisgyerekek direkt kamera elé rángatásával, csak azt, hogy legyenek szívesek megmutatni, mi az isten történik a határon, mert nem vagyunk ott, hogy megnézzük saját szemünkkel, az ő dolguk meg pont ez lenne.

Azt azért reméljük, hogy nem Boross Péter intelmei vezérelték a szerkesztő kezét, amikor az ukázt kiadta, és az ellenpontot igyekezett kitenni. Tetszik emlékezni, ugye?

Sajnos, az ellenzéki híradók emberi érzésekre játszva menekült gyermekek síró arcát mutogatják, így manipulálják a közvéleményt. De a nemzetünk sorsa mindent megelőz ebben a kérdésben, a humán megfontolásokat háttérbe kell szorítani a válság kezelésében

Címkék: tv lapszemle mtva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanchaster2 2015.08.25. 23:15:32

@Okkoskka: Na tisztázzunk valamit az 56-os menekültekkel kapcsolatban:
- Azok az emberek bizonyíthatóan egy olyan országból menekültek, ahol éppen egy vérnősző diktatúra számolt le az ellen fordulókkal,
- mégpedig egy olyan országba, amely 2-3-400 kilométerre volt a kiindulási ponttól,
- és egy olyan országba, amely kimondottan biztatta rá őket, részben azért, hogy politikailag üssenek a vasfüggöny mögött lévő ellenségen, részben szolidaritásból, részben (bár nézetem szerint csak kis részben) azon lelkiismeret-furdalás okán, amit a magyarok forradalomra biztatása, segítség ígéretével, majd cserbenhagyása okozott,
- valamint egy olyan országba, amelynek kultúrája nem különbözött sokban a befogadókétól.
- Nincs tudomásunk róla, hogy túlnyomó többségük eldobálta a papírjait, hogy ne lehessen beazonosítani őket.
- Számukban még csak meg sem közelítették a mostani menekült/bevándorló tömeget, valamint nem folyamatról volt szó, hanem egyszeri esetről, ami viszonylag hamar lezajlott.
- Nem tudunk róla, hogy törve-zúzva követelték volna a jogaikat, igaz, ők fehér emberek voltak, tehát még ha lettek is volna akkoriban harcos liberális jogvédők, hát csak szartak volna rájuk. Arról sem tudunk, hogy önkényesen elhagyva a befogadó táborokat, papírok nélkül, illegális határátlépésekkel, vagy feltört teherautók rakterében utazva akartak volna Nyugat-Európába, vagy a tengeren túlra jutni. A seggükön ültek Ausztriában, és kivárták, amíg az önkéntesen (!!) befogadó országok kiválogatták közülük azokat, akikre szükségük volt.
- És ami a legfontosabb: az akkori Európa nyugati fele nem volt tele már korábban menekült 56-osokkal, akik nagyjából-egészéből bebizonyították, hogy nem tudnak és nem is akarnak beilleszkedni, sőt, az újabb generációk és újonnan jöttek mér dolgozni sem, csak szociális ellátásban részesülni.
Ezek fényében jó lenne tudni, hogy miért vonnak egyesek párhuzamot a két dolog közé.Vagy ha már párhuzamot vonnak, miért választják az Okkoskka nevet...

Pop40 2015.08.25. 23:16:55

@Wikus Van De Merwe:

"Ha csak gyerekeket mutatnának,akkor is ugyanannyira és ugyanúgy ,menekült és idegenellenes lenne az ország többsége."

Jaj, de édes :-)
Persze, persze, persze.
Ez egy olyan ország, tele okos, felvilágosult választópolgárokkal, akik ugye éppen arról híresek, hogy rájuk aztán dafke nem hat a propaganda. :-D (és most nem csak erről a témáról beszélek...)

Ianas 2015.08.25. 23:32:18

HOGY MIVAN???

"Sajnos, az ellenzéki híradók emberi érzésekre játszva menekült gyermekek síró arcát mutogatják, így manipulálják a közvéleményt. De a nemzetünk sorsa mindent megelőz ebben a kérdésben, a humán megfontolásokat háttérbe kell szorítani a válság kezelésében"

??? Ezt ki mondja?

Ianas 2015.08.25. 23:33:51

@Ianas: Jajj. :) Szövegértés 1-es. :) A megfejtés ott van az előző sorban. Boross Péternek innen üzenem, hogy az anyja temetésén huncutkodjon.

kisQtya 2015.08.25. 23:34:08

@dr. mesterseges szinezek: Az ajtó a hivatalos határátkelőhely, ahol passzussal gyövünk át, vállalva személyazonosságunkat. Nem?????

dr. mesterséges színezék 2015.08.25. 23:44:08

@kisQtya: Jellemzően, de bízom abban, hogy neked és nekem soha nem kell megtapasztalnunk, hogy milyen az, amikor ettől az ajtótól tartani kell, mert neaggyisten hátrafelé nyílik, és inkább a bokrosat választani, ha mégoly kevéssé szalonképes is.

dr. mesterséges színezék 2015.08.25. 23:49:05

@Pop40: "Ez egy olyan ország, tele okos, felvilágosult választópolgárokkal, akik ugye éppen arról híresek, hogy rájuk aztán dafke nem hat a propaganda. :-D"

Nem vagyok egy marketinger, de ILYEN agitpropot hálás feladat volna (jó pénzért) vállalnom ott, ahol kampány nélkül, alapjáraton is tudják, hogy a piréz káros, nagggyon káros.

Sandor Akarki 2015.08.25. 23:49:57

Igaza van a SAJT-otsztálynak!

blöff 2015.08.26. 00:09:37

@Steve: az is van, hogy erre a jogi fasságra hivatkozva gyakorlailag megszállnak minket. Te meg őket véded.

Pop40 2015.08.26. 00:16:08

@dr. mesterseges szinezek:
Igen, piréz témában átvágták őket, de amúgy más témában ez tuti nem menne. ;-)

Istenem, a pirézt azt utálják, van ilyen. :-D

dr. mesterséges színezék 2015.08.26. 00:31:26

@Pop40: Esetleg meg kellene konzultálni nemzetileg, hogy a háborúban, amely Pirézia és a Korongvilág között készül kitörni, melyik oldalon avatkozzunk be.
Ez még talán megérné az árát.

kovacs55 2015.08.26. 00:36:49

@Okkoskka: '56-ban is el kellett volna utasítani az USAnak a magyarokat

Akkor a magyarok többsege a szomszedos Ausztriaba menekult (par szaz km) , ONNAN vittek a többi orszagok tovabb a polgarhaborus menekulteket......ma több ezer km-t "gyalogolnak" gyerekkel, feleseggel es a görög partoktol idaig "uldözik" ??? öket...Nagy kulönbseg es ne mossuk össze a ket szituaciot...

kovacs55 2015.08.26. 00:44:47

@Lanchaster2:

Köszönöm, en sem fogalmazhattam volna meg jobban.... A sok tehetsegtelen, tudatlan kergebirka, jogvedö, szimpatizans (akik megtehetnek hogy hazavisznek egy-kettöt de nem teszik csak mas f@szaval vernek a csalant) összemossa az akkori meg a mai helyzetet...

monddazigazatmar 2015.08.26. 00:47:40

@igazi hős: "Tehát a 200 ezer magyar '56-ban csak Ausztriában volt menekült, aztán a legendás magyar leleményességgel ügyesen becsapták a német, angol és amerikai kormányt, hogy ott is menekültnek számítsanak."
Hogy te mennyire hülye vagy. Az a 200 ezer magyar az átment az első biztonságos táborba baszod, aztán onnan kérvényezte a letelepedést. Nem pedig bóklászott határokon át kerítéseken Londonig. Farok

millhouse 2015.08.26. 01:06:52

Visszatérve az alapkérdésre, azért kíváncsi lennék arra a belső utasításra a kereskedelmi tévéknél, ami előírja, hogy minden tudósításban kötelezően lennie kell síró, maszatos képű kisgyerekeknek, és fáradtságtól elkínzott anyukáknak.

Mert az teljesen biztos, hogy erre vonatkozó ukáz van érvényben náluk.

Csak

1. Tőlük nem kerül ki ilyesmi

2. Ha mégis kikerülne, mélyen hallgat róla a baráti média

ogli dzsí 2015.08.26. 01:29:02

Se gyerek, se kiscica nem való a demóra. Legalábbis mi nem akarjuk, hogy idejojjjenek.

totalnick 2015.08.26. 01:40:13

@Zerwikaptur! Így van!!! A nyugatiak is pontosan tudják, hogy a mi a különbség a magyarok (vagy más Kelet-Eu-s munkások), és a bevándorlók között. Nem véletlen, hogy csak az utóbbiak táborát gyújtják föl.

dukeekud 2015.08.26. 03:07:02

@igazi hős: Hulye faszkalap. Azok valodi menekultek voltak, nem olyanok, akik kalandvagybol bejarjak fel Europat, hogy majd valahol ugyis megsajnaljak oket, a helyi liberok nyomasara. Az 56-osok az orosz tankok elol MENEKULTEK, es a tobbseguket NEVSZERINT kereste a hatosag.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.08.26. 05:24:38

Miért kellene az ország érdekei ellen irányuló propagandatrükköket alkalmaznia a köztévének?

werecke 2015.08.26. 05:31:15

@különvélemény2: Szerintem a gyűlölködés és aggódni a hazámért nem ugyanaz. Csak a vak nem látja hogy mi lesz ebből. Háború. Nem megoldás hogy gyertek jut itt mindenkinek! Nekünk sincs elég tele vagyunk gondokkal.

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 05:37:17

A média összességében kiegyensúlyozott. A ballib média csak és kizárólag maszatos arcú kisgyerekeket, agysebészeket, IT-mérnököket lát és mutat.
A kormánymédia meg a demóban nem mutogat hatásvadász módon gyerekeket, de a riportban a valós arányokat mutatja: egy szakasznyi katonakorú, elszánt férfi + három nő és három gyerek.
A kiegyensúlyozottság megvan összességében. Ahogy Orbánék a kormányzati lakájmédia szerint szentek, a ballib zsindex, 444, RTL médiabirodalom szerint maguk a Sátán, Mengele és Karóbahúzó Vlad. Az igazság meg valahol középen van.

Zsidó szellemiségű luxuskurva 2015.08.26. 06:02:00

Ki nem szarja le a " menekült" gyermekeket? Kiflicsücsköt se nekik állami pénzből. Ha valóban menekültek lennének a háborúk elől, akkor az első biztonságos helyen maradnának, nem őrjöngenének, hogy gazdag EU-s országokba juthassanak. Európának rá kell jönnie, hogy aknazár és fegyveres határőrség lehet csak a megoldás, a tengeri menekülteket meg nem ide, hanem Afrikába kell visszamenteni. Egyébként meg, a k anyját az összes betolakodónak, a kisgyerekeikkel együtt, vagy ők, vagy mi, ez lesz a kérdés hamarosan...

chrisred 2015.08.26. 06:22:01

@pervie but hot: Majd ha a fizetésemből levont pénzek kimutatásában azt látom, hogy "XXX Ft az ATV részére", akkor követelni fogom a ballib médiától is a kiegyensúlyozott tájékoztatást. Egyelőre ezt csak az adómból eltartott közmédiától várnám az agymosás helyett.

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 06:40:23

@chrisred: a közmédia az 'elmúltnyócévben" pont azt csinálta, mint a kereskedelmi, magyargyűlölő és ballib média. Közpénzből, ahogy ma meg Orbán dicsőségét zengik. Tessék elmenni Gyurcsányra szavazni legközelebb, megnyerik a választást, hidd el, egy hét alatt átfordítják a közmédiát 180 fokkal. Közpénzen.
Sajnos a nemzeti médiának (nem közmédia!) nincsenek bőkezű sorosgyuri-amerikaikövetség-norvégalap támogatói.

Egyébként miért kellene illegális bevándorló gyerekeket mutogatni? Alig van ilyen, egyszerűen a többség dzsihádérett korban lévő életerős, mindenre elszánt férfi.

AntiPecksniff 2015.08.26. 06:44:17

@pervie but hot: Magyarország a 10 (9-8) millió véglet országa. Kormánymédia dehumanizál, a másik empátiát kelt - valóban mindkettő ugyanolyan undorító :(

Ja nem mégsem

chrisred 2015.08.26. 06:46:58

@pervie but hot: Igen, és ugyanez volt a véleményem, amikor közpénzből Verebes dicsőítette szuszogva Gyurcsányt a Napkeltében, miközben a Simicska és Széles média kormánybuktató torzításait magánpénzből finanszírozott magánvéleményként elfogadtam.

chrisred 2015.08.26. 06:48:25

@pervie but hot: Egyébként pont az ilyen hozzáállás teszi maradandóvá ezt az állapotot. Ellopják a pénzedet - szavazz másra legközelebb. Bravó!

anyo05 2015.08.26. 06:58:31

Miközben meg látni:)))) De nem baj, megszoktuk a mindent tudó blogosoktól:DDDDD

Yettihun 2015.08.26. 07:04:25

Érdekes, hogy a kormányplakátok óta mindenki csak menekülteket lát. Igaz a többségük nem tudja megkülönböztetni az arab sejk fiát, akit taníttatni küldött ide az apuka, meg egy valódi menekültet, de hát ez lényegtelen is nem? Igazából csak azt tudom kívánni az ilyeneknek, hogy kerüljenek ki Donyeck környékére. Még csak Szíriára, vagy Iszlám államra sem lenne szükség. Kíváncsi lennék meddig maradnának egy olyan helyzetben.

Yettihun 2015.08.26. 07:07:56

Oh és potenciális 56os életerős férfi kommunista kémek ezreit meg sem említem, akik a pár száz valódi emigráns között nyugatra mentek.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2015.08.26. 07:11:42

@pervie but hot: A kiegyensúlyozottságnak nem összességében kell meglennie. A kereskedelmi televíziók nem adóforintokból működnek, ezért egy kicsit más a megítélés. Ellenben az állami tv-re 80 milliárd megy a közösből évente, így lehetnek elvárásaink.

kilincs ami nincs 2015.08.26. 07:12:52

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Így van, a köztévé kizárólag az ország érdekeinek megfelelő propagandatrükköt alkalmazzon!

ErrOr 2015.08.26. 07:25:08

@Yettihun: annyira rossz lenne, hogy egyből Németországig, meg Angliáig mennék ijedtemben...

kisQtya 2015.08.26. 07:57:56

@dr. mesterseges szinezek: Én is bízom benne, hiszen művelődöm és tájékozódom a világ dolgairól. Tehát nem dőlök be embercsempészeknek, akik azzal tömik a búrámat, hogy ha mindent eladok és odaadom nekik a lét, akkor elvisznek a "kánaánba" (amiről nem tudom pontosan, hogy hol van, mert a térképet sem ismerem), ahol kapok munkát, rengeteg fizetést, egy lakást, meg egy autót.
Begyűjtöm ezeket a postokat és pár év múlva visszatérünk erre a remek humánus hozzáállásra. Addigra te lecseréled a nickedet.

kakukkboy 2015.08.26. 08:00:04

Mondjam, vagy mutassam?
Szégyen, ahogy hazudnak a Qvikhíradósok!
Pici menekülő gyerekektől rettegne az ország?
Nem, ezért ne legyenek a tévében, így védjük meg őket -csak a gyűlölködőket uszítják rájuk!"

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.26. 08:05:28

@pirimogyoró:

Képzeld el elindul több millió "menekült" európába, az a minimum hogy nem lesz melójuk, mert azt amit a magyar, a lengyel , meg a török kap angliában, németben az majdnem telítve van, ezeket el kéne tartani, jót fog tenni ez európa gazdaságának, ráadásul az isis és az alkaida pont ezzel éri el célját, ők mondták elfoglalják európát, leigázzák, azzal hogy beszivárog néhány 100.000 muszlim akik otthon zászlókat égetnek, meg kiirtanák a kereszténységet ,na azzal oda b*sznak az öreg kontinensnek.
Igaz nem nálunk fognak robbantgatni, meg nem a mi melónkat veszik el, de gazdaságilag mi is beszopjuk ha európa is.

Territory 2015.08.26. 08:06:04

Persze vannak gyerekek is néhányan. Ezeket az apjuk az iphon-nal fényképezgeti, majd wifi segítségével a Facebookon landol.
Amúgy remélhetőleg Varga "kedves kolléga sixx" Attila nem azért szeretne gyermekeket látni a TV-ben, mert szereti őket nézegetni?! Neeem ilyet itt nem is feltételezünk mi fasiszta magyarok. Sőt, még csak nem is sugalmazunk!!!

kisQtya 2015.08.26. 08:08:57

@chrisred: Uramisten! Az a Pártkelte is egyedi és megismételhetetlen volt. Meg lebutított változata a Heti hetes, amiben megkuruzsolt Bajor Imi osztotta az ész epébe mártogatott Gálvölgyivel és "fittyedtszámbanforgatomaszememet" Hernádi Judit nagyságos asszonnyal.
Valami hányinger volt mindkettő.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.08.26. 08:11:17

Nem tudom akkor ma reggel mit láttam nyilvánvalóan kismackok lehettek...és nem gyerekek.

kisQtya 2015.08.26. 08:12:23

@ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF: Gondolod, hogy miután hoppon maradnak, radikalizálódnak és szétrobbantgatnak mindent Franciaországban, meg Németországban, majd a Magyar határnál megállnak?

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.26. 08:17:35

@kisQtya:

A fő célpont a nyugat, majd mi is sorra kerülünk azt én is vágom.
Évek óta zavargások vannak az angliai muszlim közösségekben, utálják az angolokat de mégis ott akarnak élni, rohadjanak már meg, képzelheted mi lesz most európában, úgy megerősödik a szélső jobb hogy öröm lesz nézni, az se jó, de a terror se jó, sakk matt, ezt beszoptuk.

Krétagarbó 2015.08.26. 08:21:36

@totalnick: Most akkor mit csináljanak? Maradjanak itt?
Az bajod, hogy nyugatra, ill skandináviába tartanak. Nyilván ott minden jobb, ha dolgozni akar, ha segélyen élni.
Ma Angliában cirka 300-400ezer magyar él, a jobb körülmények reménye miatt. Pedig itthon egyelőre nem lőnek. Akkor most köpjük gyorsan szembe magunkat???

Silly 2015.08.26. 08:32:34

Szegeden élek, heti több alkalommal megjátom a határt. Az index állítása szerint a menekültek 50% gyerek, az én becslésem szerint meg 10-15% százalék, tucatnyi fotót készítettem, -legutoljára amikor a barmok az autópályán kiszaladtak elém- tudok neked küldeni ha szeretnéd, s meggyőződhetsz róla, hogy a gyerekekkel kampányoló menekültimádók hazudnak.

Hogy honnan jön a számok közötti különbség? Onnan, hogy a gyerekesek jelentkeznek/lefülelik őket, az életerős férfiak meg tesznek rá, húznak tovább.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.08.26. 08:32:57

Egyébként évek múlva majd ha ezek a néger/muszlim (20-30 éves) szingli fiúcskák SZÀZezrével nem találnak maguknak európában európai feleséget -mer´ ugye a fehér európai nöö az elég válógatós, lássuk be, és nem véletlenül- akkor lesz majd az, hogy a magukat hazátlannak-, kirekesztettnek gondolt néger/muszlim felgyújt egész városrészeket, tartományokat, tovább megyek, polgárháborút gerjeszt...?!

Ugyanis nekik nem lesz európai párjuk. Bezony. A frusztrált pöcsnél pedig agresszívabb dolog nics ám a világon.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.08.26. 08:33:21

@Yettihun: kibaszott szánalmas, hogy állandóan ezzek az 56os példával jöttök elő...azt hive, hogy mindenki amnáziás tukó (mint ti) és elhizsi amit hazudoztok.

kezdük ott, hogy 56ban max 250.000 embert hagyta el az országot. ha így folytatódik ennél többen érkeznek ide idén.

másodszor, 56ban a kivándorlókat a sógorok azonnal táborba baszták. nem volt buszocskázás ide oda, semmi. mentek a gyűjtőbe. nem emlékszem hogy lenneének doksik lázadozó magyarokról, hogy több levest követelnek.

harmadszor pedig a regisztrálás totális kikérdezés után megkérdezték hova menne. és először pl. az usa elhappolta a jól képzett mérnököket, szakmunkásokat. utána ausztrália jött, majd pedig a földművesek mehettek a picsába argentínába és chilébe, meg boliviába. nem volt szabad a vásár, nem volt kívánságnap, hogy TE hova mennél.

negyedszer az egész procedúra hónapokat is igénybe vett

ötödször pedig az 56os menekültek, fehér, keresztény-vagy vallástalan, képzett európai emberek voltak...

szóval kurvára ideje lenne abbahagyni az 56os párhuzamok emlegetését mert undorító az a hazugságméret ami a pofátokra ráfér.

kisQtya 2015.08.26. 08:38:42

Tegnap este beütöttem a gugliba Nógrádi Györgyöt és megnéztem néhány videot a menekültügyről. Mivel ő hivatásszerűen ezzel a jelenséggel foglalkozik - ellentétben a posterrel és velünk, akik itt kommentelgetünk, én inkább az ő véleményére adok. Nógrádi véleményének kényege, hogy szervezett (vajon ki szervezi) embercsempészek milliárdokat keresnek azzal az ígérettek, hogy a menekült EU-ban állást, lakást és autót fog kapni. Az átcsempészett emberek képzetlenek, nyelvet nem tudnak, azt sem tudják sokszor, hogy melyik országban vannak. Amint megélhetés nélkül maradnak, törvényszerűen radikalizálódni fognak.
Néhány érdekes mondat:
Harmincéves férfiak, akiknek előbb-utóbb nő kell.
Németországban régen a mozlim keresztény házasság mindennapos volt, ma már megszűnt. (Utalva arra, hogy a nyugat-európai iszlám belterjessé vált a nagy multikultiban.)

Szerintem nézzétek meg, mit mond a szakember, mielőtt fotelból véleményt alkottok a jelenségről.

Dr.Traktor 2015.08.26. 08:40:04

Tényleg szeretném érteni az index részéről, hogy miért promózzák iszonyat erővel ezt az önsorsrontó gondolkodást. Fideszgyűlölettől függetlenül.

TELJESEN mindegy, hogy mi késztet több százezer embert (más tipusú kultúrából)az otthona elhagyására ha azok ide (Európa) akarják betenni a seggüket akkor itt nagyon meg fognak változni a dolgok. Ezt csak a hülye nem látja be.
És itt nagyon sokan nem akarjuk/ják, hogy megváltozzank a vélt irányba a dolgok baz+.
Nem azért mert nácik vagyunk vagy idegengyűlölők.
Most százezrekről van szó, de van ott még ahonnan ők jönnek basszus.

Van aki tényleg azt gondolja, hogy elfér ezen a nyomorult kontinensen még egy másiknak alakossága? Tényleg?

kisQtya 2015.08.26. 08:44:45

@Silly: Nyilvánvaló, hogy a gyerekesek nehezebben mozognak terepen, mint a fiatal férifak.

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 08:48:15

@AntiPecksniff: az index címlapon következetesen menekültként emlegetnek olyan dzsihádérett korú férfiakat, akik nem menekültek. Kérdezd meg az izraelieket, amerikaiakat, ausztrálokat, hogy kik a menekültek. Azért, mert végigoson a Balkánon valaki pár tízezer dollárral a zsebében, még nem lesz menekült. Az egy státusz, amit el kell nyerni egy eljárás végén.
Addig csak illegális határátlépő.

@Miazmás: a kormánymédiát a kormány pénzeli, mindig is így volt, amikor ballib kormány volt, akkor 23milliórománozás, fehérterror, moslékzabálómagyarozás, nácizás folyt a csapból is. Ma meg a Fidesz kottájából játszanak.
A ballib kereskedelmi média meg norvégalap-izraeli-amerikaialapítványi, követségi, titkosszolgálati, sorosgyuris pénzből pörög. Ennek megfelelően ontja a hoaxokat. Nekem a korrekt tájékoztatás lenne az elvárásom, de ennek a ballib média se felel meg, ahogy a kormánymédia se. Nem baj, már megtanultunk a betűk közt olvasni, van pár független forrás, de a lényeg a kételkedés. Itt sose lesz már olyan, hogy az ember egy forrásra hagyatkozva egy híradót megnézve tájékozódhatna. Mint az átkosban: pártlap hazudik, ezt mindenki tudja, erre terjedni kezd egy álhír is az ellenkező előjellel. Az se igaz, amit kérdeznek.
Mint a régi viccben: nem Jerevánban, hanem Tbilisziben, nem Volgákat, hanem Moszkvicsokat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.

@Yettihun: az arab orvostanhallgató vízummal, útlevéllel jön, kurvasokat fizet az egyetemnek, nem zöldhatáron avászkodik, lehet vele is baj, ezért kell ébernek lenni.
De az, hogy van pár száz dúsgazdag arab egyetemista, nem jelenti, hogy a világ szemetét is be kell ereszteni.
Ja, arab, iráni, izraeli orvostanhallgatók együtt buliznak olykor. Igen, a gazdag, művelt az nem lefejezi egymást, hanem élvezi az életet. A szapora szomáliai meg agresszív és több milliós dán segélyre hajt. Kanadában sok a dúsgazdag kínai befektetési, letelepedési kötvényes, de a kanadaiak a csóró, képzetlen kínait nem engedik be. Az angolszászoknak van eszük. Ezt Európában rasszistának, embertelennek hívnák, angolszász országokban ez a gondolkodás józan ész néven fut.

kisQtya 2015.08.26. 08:50:00

@Krétagarbó: Sőt! Van olyan, aki nyíregyházáról költözött Pestre a jobb élet reményében.
Azért léptünk az EU-ba, hogy munkát vállalhassunk az országhatáron kívül is.
A német nyugdíjas meg idejön egy jobb nyugdíjasélet reményében. Érted-e a különbséget eu-polgár és migráns között?

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 08:52:45

@chrisred: "Egyébként pont az ilyen hozzáállás teszi maradandóvá ezt az állapotot. Ellopják a pénzedet - szavazz másra legközelebb. Bravó!"

Akkor ne szavazz, az is egy álláspont. Vagy tavasszal szavazz f@sszal.
Vagy esetleg ha elégedetlen vagy a kínálattal, akkor lehetne neked is pártot alapítanod. Biztos jobban csinálnád... (ez nem irónia, Orbán-Gyurcsánynál valószínűleg normálisabb lenne az emberek fele).

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 09:01:12

@kisQtya: ugyan, hagyd, ezeknek a legálisan EU-n belül mozgó személy meg Jihadi John egykutya. Legalábbis úgy tesznek, mint akik nem tudják a különbséget.

@Krétagarbó: tudod az illegális migráns, határsértő az nem hogy a londoni legális magyar buszsofőrrel, orvossal, de egy legálisan EU-s vízumot kapó, pakisztáni IT-mérnökkel, indiai orvossal se említhető egy lapon.

Tudod:
A legális: EU-s polgár + nem EU-s polgár, aki vízumot kapott
Az illegális: Balkánon, biztonságos országokon átbumlizó, papírjait megsemmisítő, katonakorú, agresszív, idegenrendészeti szabályokat kijátszó, segélyre hajtó, képzetlen muszlim.

Wikus Van De Merwe 2015.08.26. 09:04:28

@Krétagarbó:

Jöjjön minél több menekült. A többségük,mint látható,Nyugat Európába vágyik. Hát menjenek. Meglátjuk mit szól majd a migráns magyarok többsége az érkező konkurenciához.

drover(fanyul társa) 2015.08.26. 09:04:47

@pervie but hot:
Aha...csak ne felejtsük hogy a biteknek minden indiait, pakit, burmait meg ahány gyarmatuk volt , BE KELL engedniük. B..szd meg a brit józan észt.

drover(fanyul társa) 2015.08.26. 09:09:46

Egyre jó ez a menekültcirkusz.
Legalább kiderült hogy se elég rendőrünk nincs se hadseregünk.
Tényleg, hol van a TEK?

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.08.26. 09:12:40

Boross Péter nem emeszpés? vagy ő is csak sodródik az árral?

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.08.26. 09:16:29

@pervie but hot:

Merkel ebbe fog belebukni, túl jóhiszemű, és túl demokratikus, a szélsőségeseket szidja (mert mit tud tenni) a lázongásokat/gyújtogatásokat német országban bűnteti, de megoldást nem talál rá.
Bangladesből is jönnek már, ott nem sok háború van, csak csóróság, ha onnan elindul 50 millió indiai akkor szopó van, és az a baj hogy ez a kisebbik rossz, mert akik a közel keletről jönnek abban van a veszély, nem véletlenül kapnak utazási támogatást hogy elhagyják az országukat.
Durva dolgok fognak jönni, tiszta Walking dead.

Reszelő Aladár 2015.08.26. 09:20:08

Pinát sem mutatnak, pedig az is mindenkit érdekelne.
A kérdés továbbra is az, hogyha a Sziget bejáratához kirakják a "megtelt" táblát, akkor még hány jegy nélkül érkezőt lehet és kell beengedni emberbaráti kkokból, csak mert náluk a falunapon nem lép fel Robbie Williams?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.08.26. 09:20:24

@kisQtya:

Azt már korábban magam is megfogalmaztam, hogy ezek a négerek/muszlimok bizony nööt is akarnak, ez ugyanis így van rendjén. annyiban nem értek egyet Nógrádival, hogy a migráns 20-30 éves muszlim férfiaknak (négereknek meg tök mindegy) a keresztény nöö is kurvára megteszi. Csakhogy a keresztény európai fehér nöö NEM fog párt alkotni a muszlimmal (négerrel). Bezony. És lássuk be, nagyon helyesen ítélnek. Gondolod, hogy egy nyugatos gondolkodású szingli "csaj" leereszkedik egy 3 világbeli lecsúszott "hulladékhoz". Muhahaha. Még jó, hogy nem fog. Na, innen kezdöödnek majd a radikalizálódások.

...ugyanis SZÀZezrével (millió??) vannak néger/muszlim szingli bevándorló férfiak. Polgárháború lesz a vége, meglássa mindenki. A nemi vágy, amit NEM elégítenek ki, az okozza ugyanis a legnagyobb frusztrációt. MA még csak füttyögetnek az utcán, holnap lökdösöödnek, aztán botokkal támadnak egy év múlva. Kettöö év múlva pedig egészen egyszerüüen polgárháborút robbantanak ki arra hivatkozva, hogy "kirekesztettek".

Gratula Merkel...Juncker...Hollande...Orbán...és minden tetves görény.

Göntér László 2015.08.26. 09:38:27

A valóságot én úgy tekintem, mint egy puzzle játékot. A lényeg az, hogy megtaláljuk azt a képet, ami a játék értelmét adja. Mi valamennyien ennek a puzzle-nak egy eleme vagyunk, vagyis mindannyiunk véleménye fontos a valóság megismeréséhez. Mint a puzzle-ban, úgy a minden napjainkban is, vannak fontos és kevésbé fontos elemek. Én fontos elemeknek tartom a sarok, és az oldalsó elemeket, de tudom, hogy ezek helyes elhelyezése, a feladatot egyáltalán nem oldja meg. A feladat megoldása szempontjából fontos, hogy a pártvezetőket melyik sarok, vagy oldalsó elem helyére helyezzük, de a végső cél (a magyarországi emberek holnap jobban éljenek, mint ma) szempontjából nem meghatározó. Bármelyikünk túlértékelheti a saját elemét (még a köztévé valamelyik vezetője is), de mindannyian tudjuk, hogy a nem megfelelő helyre tett puzzle elem nem könnyíti meg a helyes megoldást. Az pedig végképp megnehezíti a helyes megoldást, ha a különböző játékokhoz tartozó puzzle elemeket valaki összekeveri.

Reszelő Aladár 2015.08.26. 09:39:09

@FILTOL:
Egyetértek. Túl azon, hogy az akkor kivándoroltak zömében az ország értelmiségét, a gondolkodó jobb országokban vezető rétegét alkották. A világgazdaság felpörgőben volt, minden tanult emberre szükség volt egy ország pedig ingyér árúsította ki a legképzettebb, legtehetségesebb embereit. Ráadásul fehér és keresztény, ami gyorsan intregrálható.
Itt most nem ezzel állunk szemben.

cukkmukk 2015.08.26. 09:48:33

@drover(fanyul társa): Jediket kergetnek a műegyetemnél.

J.R. Ewing 2015.08.26. 09:56:42

Menekültügyi cikkel bizonyítani, hogy 10-15 commentnél több is tud érkezni, elég égő.

Krétagarbó 2015.08.26. 09:57:34

@kisQtya: Aha, kérdezz meg erről egy angolt. 2016-ban el is mondhatják a véleményüket egy lyukas garast nem tenném fel arra, hogy az EU-ban maradnak. Akkor lesz majd érdekes a helyzet, nem véletlenül emelkedik az állampolgársági kérelmek szàma a szigetországban.
Az a helyzet most ebben a kérdésben is, hogy másnak a szemében a szálkát is, a magunkéban a gerendát sem látjuk.

Mercel 2015.08.26. 09:58:56

Ha boross péter az orrom előtt vérzik el akkor ígérem a háttérbe szorítom a humán megfontolásokat.
Mivel szerintem az ország sorsa fontosabb és ez a féreg csak kárt okoz, ahogy miniszterelnökként is csak kárt okozott.
Egyébként egy hajléktalanon is segítek ha tudok, de a legtöbb hajléktalan nem hazaáruló köcsög..

Krétagarbó 2015.08.26. 10:00:34

@Wikus Van De Merwe: Ők tépik majd a legjobban a szájukat. Legalábbis a szűkebb környezetemben ezt tapasztalom, azok a legelutasítóbbak, akik maguk is gazdasági bevándorlóként tengetik tyúkszaros életüket.

Krétagarbó 2015.08.26. 10:03:10

@pervie but hot: Akkor nézz utána kicsit a jogszabályoknak. A menekült státusz (asylum) pedig nem mai találmány, már az ókorban is kijárt annak, aki a feltételeknek megfelelt.

AntiPecksniff 2015.08.26. 10:09:15

@pervie but hot: Keversz-kutyulsz mindent.
Megérkezik egy ember a határhoz és menekültstátust kér: vagy kap, ezért később nem lehet tiltott határátlépés miatt büntetni, vagy elutasítják és kitoloncolják, ilyenkor fölösleges tiltott határátlépés miatt büntetni. Sőt a nemzetközi jogi értelmezés szerint az sem számít, h hány országon keresztül jött (lsd vissza Szerbiába projectet).

A Genfi konvenció alapján a menedékkérelmet ki kell vizsgálnia az országnak és el kell bírálnia, megjegyzem ez nem egy kegy, amit "elnyer", hanem nemzetközi jogi kritériumoknak kell megfelelnie, azaz "faji, vallási okok, nemzeti hovatartozása, illetve meghatározott társadalmi csoporthoz való tartozása, avagy politikai meggyőződése miatt üldözéstől való megalapozott félelme miatt az állampolgársága szerinti országon kívül tartózkodik"

www.unhcr-centraleurope.org/hu/informacioforrasok/jogi-dokumentumok/nemzetkozi-menekultjog.html

Aztán ott van a oltalmazott, aki kiegészítő védelemben részesülhet, mert ugyan nem felelt meg a menekültkénti elismerés feltételeinek, de fennáll annak a veszélye, hogy származási országába történő visszatérése esetén őt súlyos sérelem érné, és nem tudja, vagy az e veszélytől való félelmében nem kívánja hazája védelmét igénybe venni.

Aztán ott van a menedékes a menekülttől való legfőbb különbsége h csak egy adott időpontig áll fenn a státusa.

Mindentől függetlenül persze létezik tiltott határátlépés, azaz amikor engedély nélkül vagy meg nem engedett módon lépi át vki a határt (menekültstátus kérése ettől független). Amit lehet iratokkal vagy anékül is megtenni, mindkét esetben büntetnek. Iratokkal enyhébben. Legálisan viszont vannak országok, ahová útlevél és vízum (nem pedig iratok) nélkül be lehet lépni, míg más országokba csak útlevéllel, esetleg vízummal is.

kisQtya 2015.08.26. 11:04:04

@Baszki, nincs már mit ellopni...: Nógrádi a "nő kell" témakörben nem kifejezetten a párkapcsolatra gondolt:

www.youtube.com/watch?v=tKfQuKEzsu0

www.youtube.com/watch?v=3TK20j4LxG0

Talán a fenti két video foglalja össze leginkább Nógrádi véleményét.

Ez a video pedig azért érdekes, mert az ATV műsorában (!!!) megszólaltatott másik szakértő polkorrekt megfogalmazásai ellenére, a lényeget tekintve nincs különbség az álláspontjuk között.
Pl.Tálas szerint nincs értelme a nemzetállamoknak "egyénileg" kerítést húzniuk. (Nem tagadja, hogy közös fellépés hatékony lenne)
Tálas is elismeri, hogy a multikultiban nem sikerült integrálni a migránsokat, de ő a rendszerünket hibáztatja.
Érdemes figyelmesen hallgatni őket. Figyelmesen!!!!

www.youtube.com/watch?v=5bFrjt4UuIk

kisQtya 2015.08.26. 11:07:29

@Krétagarbó: Hogy a britnek mi a véleménye, az egy dolog, s hogy mi a jogi különbség, az meg egy másik dolog.

Azt egyébként támogatom, hogy GB kilépjen az EU-ból, amiben sosem volt benne igazán, csak annyiban, amennyiben neki kényelmes volt (ennek ott történelmi hagyományai vannak), én már régen kivágtam volna őket (meg a görögöket is).

Krétagarbó 2015.08.26. 11:07:51

@AntiPecksniff: Köszi, ennek a leírásához most nem volt türelmem.
Mondjuk érdekes lesz, ha most bcs-nyé akarják nyilvánítani a tiltott határátlépést. Mi lesz azzal, aki menekült státuszért folyamodik? Börtön? Minden nk-i szabályt megsértve ezzel? És azzal mi lesz, aki aztán megkapja a menekülti státuszt?
Vagy az új tényállás nem fog a menekülti státuszt kérvényezőkre vonatkozni? Akkor meg miért mossák össze? Csak nem politikai haszonszerzés a cél megint?

kisQtya 2015.08.26. 11:10:31

@Reszelő Aladár: '56-ban a magyar társadalom krémje ment ki. Ez az igazság....

Krétagarbó 2015.08.26. 11:16:40

@kisQtya: Ennyi erővel mi sem sokat teszünk hozzá.
Jogilag pedig, ahogy fentebb is leírták, a menekült - még ha határsértő módon is, de - megteheti büntetlenül, hogy jöjjön, még nemzetközi szabályok is védik. Ahogy az EU-s állampolgárt is.

Egyébként pedig nem ez a vetülete merült fel, ahonnan kiindultunk, és amire reagáltam: Többen itt azt vetették a szemükre, hogy gazdaságilag erősebb országokba mennek. Szerintem ez érthető, mindenki ezt tenné. Nyugi, te is, ha már egyszer úgy döntenél, hogy menni kell...

kisQtya 2015.08.26. 11:18:16

@Krétagarbó: Nem börtön, hanem kiutasítás.
A börtönben pénzbe kerül, beszervezik a bűnözők, vagy radikalizálódik.
Nagy-Britanniában sem kérhet menekült státust, aki illegálisan akar belépni.

csak egy néző 2015.08.26. 11:19:36

@Medgar:
"De ide kivánkozik a genfi egyezmény 31. cikke is: „1. A Szerződő Államok az országba való jogellenes belépésük vagy tartózkodásuk miatt nem sújtják büntetéssel azokat a menekülteket, akik közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk az 1. Cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt, és akik engedély nélkül lépnek be területükre, illetőleg tartózkodnak ott, feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál és kellőképpen megindokolják jogellenes belépésüket, illetőleg jelenlétüket.”

Tehát
1. közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk veszélyeztetve volt.
2. haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál és kellőképpen megindokolják jogellenes belépésüket, illetőleg jelenlétüket."

Javaslom települj le a szerb határhoz egy sátorba és tarts oktatást a bevándorlóknak, hogy mit is tartalmaz a jogszabály.

Prognozuoti Blasio 2015.08.26. 11:19:52

@Krétagarbó: látom te nem itt laksz... Hamar lejött...

kisQtya 2015.08.26. 11:26:12

@Krétagarbó: Jogász vagyok, eléggé képben vagyok a szabályozást illetően. :))))

Gazdaságilag erősebb országba lehet menni legálisan, útlevéllel. Mi a gond? Mi is legálisan megyünk EU-tagországba dolgozni, mindenféle hivataloknál be és kijelentkezünk.

Próbáld megérteni, hogy ez nem érzelmi és nem humanitárius kérdés,. Nekem nem kell mennem, mert rám itthon van szükség. A gyerekeim már mennek is, de nem kitelepülni, hanem tapasztalatot szerezni.

Egyébként Nógrádi is utalt arra a problémára, hogy az EU-ban olyan bevándorlóra van szükség, aki fiatal, független, jól beszéli a nyelvünket és képzett. De ezekre az emberekre az otthonukban lenne a legnagyobb szükség. EZ IS EGY HUMANITÁRIUS GONDOLAT.

AntiPecksniff 2015.08.26. 11:31:58

@Krétagarbó: Ha jól tudom 2001-ig volt Btk-ba ütköző a tiltott határátlépés tényállása, aztán átkerült a Szabstv-be. Most újra vissza. Ám jelentősen megváltozik a szabályozás a kérelmezőre nézve negatív irányba azzal h jogi garanciákat üresít ki és lehetetlenít el.

Két külön dolog a tiltott határátlépés és a menekültstátus kérése. Egy menekült soha nem kerülhet börtönbe, a két eljárás közt semmilyen kapcsolat sincs. Be lehet jönni az országban és kérni a menekültstátust, melynek meghatározott kritériumai vannak, ekkor logikailag kizárt a tiltott határátlépés miatti eljárás megindítása. Ha nem felel meg a kritériumoknak, kitoloncolják.

Ha vki megkapja a menekültstátust, az csak a magyar állampolgárság megszerzésével vagy a menekültstátus visszavonásával (pl önkéntesen visszatelepült) szűnik meg.

Medgar 2015.08.26. 11:36:32

@csak egy néző: Mi közöm az illegális bevándorlókhoz? Kérlek ÉRVEKKEL cáfold meg az állításom, hogy a fentiek alapján nekünk nem kell beengednünk őket.

csak egy néző 2015.08.26. 11:41:00

@Medgar:
Senki sem mondta, hogy be kell őket engedni. Bejönnek anélkül is, mert még életükben sem hallottak arról a genfi egyezményről és az egész útjuk során, csak toronyiránt mentek vagy inkább vitték őket a csempészek.

pervie but hot (törölt) 2015.08.26. 11:42:51

@Krétagarbó: "Akkor lesz majd érdekes a helyzet, nem véletlenül emelkedik az állampolgársági kérelmek szàma a szigetországban."

Persze hogy sokan állampolgárok akarnak lenni, nem világos mit hoz majd a kilépés. De hazazavarni nem fogják egyik napról a másikra a kelet-európai legálisokat, UK tagja az EFTA-nak is, nem az lesz, hogy minden kötelék elszakad a kontinens és UK közt, csak a brüsszelita vízfejnek nem akarják hagyni, hogy beleugasson a brit pénzügyi, pénzmosási szektor viselt dolgaiba. Aki kint vokt, az ott is marad, amíg csak akar. Újakra meg lesz kvóta.
Bizonytalan változás előtt sokan akarnak állampolgárok lenni ott, a világ egyik leggazdagabb országában, ahol egy életet felépítettek legálisan, ez teljesen érthető. Egy brit útlevél jobban mutat, mint egy lengyel...

kisQtya 2015.08.26. 12:01:47

@pervie but hot: csak a brüsszelita vízfejnek nem akarják hagyni, hogy beleugasson a brit pénzügyi, pénzmosási szektor viselt dolgaiba.

Remek! :)))))

Göntér László 2015.08.26. 12:22:35

Gyakori érv, hogy a bevándorlókat vessük börtönbe, vagy utasítsuk ki az országból. Nézzük meg ezeket az érveket közelebbről, a végrehajtás szemszögéből! A börtönbe vetés: Feltételezi, hogy van elég, (az általunk is elismert feltételeknek megfelelő) börtön. Tudomásul veszi a bevándorlók számát és a börtönbüntetést kiszabó bíróságok lehetőségeit, a bírósági ítéleteket megelőző mozgás korlátozó hatóságok lehetőségeit. Nem számol azzal, hogy mi lesz ezzel a tömeggel, ha kiszabadulnak a börtönből? Az országból való kiutasítás: Tegyük fel, hogy kiutasítunk tömegeket, akiket valahogy a határon túlra kell juttatni. Hova utasítjuk ki ezeket a bevándorlókat? Szerbiába, az EU tagállam Görögországba vagy oda ahonnan jöttek? Tudjuk, hogy honnan jöttek? Azokon a helyeken, amit bemondtak, békétlenség van. Lehet, hogy az Iszlám Államnak küldünk harcosokat? Mi szállítjuk őket az általunk kiszemelt helyre, vagy menjenek Isten hírével? Érvelni így vagy úgy könnyű, de a végrehajtás nehéz, mert bármelyik választásnak vannak árnyoldalai. Valószínű, hogy ezek miatt az árnyoldalak miatt születik meg olyan nehezen akár az EU-s, akár az országos cselekvési terv. Látni kell, hogy a hatályos jogszabályok nem tömegekre, hanem egyénekre lettek kitalálva.

csak egy néző 2015.08.26. 12:31:37

@Göntér László:
+1
Egyébként felesleges itt racionális érveket felhozni, perceken belül ajvékoló libsi leszel itt a magyar emberek ellensége.

Krétagarbó 2015.08.26. 13:04:46

@kisQtya: Ha jogász vagy ismered a szabályokat.
Azt hiszem, abban mindenki egyetért, hogy mindenkinek az lenne a legjobb, ha ez a helyzet nem lenne, nyilván nekik is. De adott egy szituáció, amit annak megoldásáig is kezelni kell. Ebben már eltérnek a véleményeink. Azt gondolom, hogy a humanitárius hozzáállás az, amit most tenni tudunk, ha már ezek az emberek - mégha átmenetileg is - de idejönnek. Kriminalizálással egyáltalán nem értek egyet, mint ahogy ugyanezt ndm értettem anno a hajléktalanoknál sem. Embertelen és nem civilizált megoldás.
És elegem van abból az aljas politikából is, ami az emberek nagy részéből a legaljasabb ösztönöket hozza ki.

Krétagarbó 2015.08.26. 13:07:00

@AntiPecksniff: Így is logikus, ezért nem értem a mai híreket, amik összemossák a tiltott határátlépést a menekült kérdéssel.

Prognozuoti Blasio 2015.08.26. 14:29:50

@Krétagarbó: hagyjuk... :) Nem helyi hülye vagy...

Göntér László 2015.08.26. 15:04:09

@csak egy néző: Örülök, hogy más is hasonlóan látja a dolgokat,mint én. Lehetséges, hogy nekik van igazuk, és én tévedek. Mondhatnak rám, amit akarnak, hiszen nem ismernek. Ugyanezt én is megtehetném, de én nem szoktam az ismeretlenekre sem jót, sem rosszat mondani. Mivel mindenkinek egy élete van azt úgy élje le, ahogy neki jólesik. A távbokszolók engem nem zavarnak. Azt javaslom, hogy az érzékenységi küszöbét Ön is emelje magasabbra.

Köpe Bálint 2015.08.26. 15:32:06

@monddazigazatmar: Még azt is hozzá lehetne tenni, hogy nem is mindig választhattak célországot. Tudok a családunkból olyat aki inkább visszajött, mert Ausztráliába akarták küldeni.

Lanchaster2 2015.08.30. 09:34:34

@Reszelő Aladár: :D Ez nagyon jó. Ráadásul tökéletesen igaz.:D
süti beállítások módosítása