Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Éden Nóra pereli a TV2-t, a TV2 visszapereli Éden Nórát

2015. július 15. 13:18 sixx 73 komment

1_73.jpg

Az év tévés botránya, az Éden hotel egyik szereplője elleni erőszak ügye nem maradt annyiban, amiben a TV2 szerette volna. Mint ismeretes, az Éden hotel című reality egyik epizódjában egy Stumpf Nóra nevű szereplőt egy másik, Gábor nevű játékostársa vegzálta meglehetősen erőszakosan: az adásba került felvételek tanúsága szerint lefogta, és félreérthetetlen mozdulatokkal (és szavakkal) jelezte, hogy szexuális együttlétet akar Nórával. A dolog a tévében annyiban maradt (a vágatlan felvétel tanúsága szerint Gábor többszöri próbálkozását Nóra elhárította), de a tényeken ez semmit nem változtatott. 

A végül adásba került felvétel miatt óriási botrány robbant ki, a TV2 először tagadott, majd 180 fokos fordulatot téve elnézést kért a felvételért, belső vizsgálatban tisztázta, kik felelősek azért, hogy a felvétel adásba került, majd a stábot érzékenységi tréningre küldték, és határozottabb fellépést ígértek a nők elleni erőszakot illetően. Az ügy ezzel május elejére elülni látszott, Nóri kiesett a játékból, de továbbra sem nyilatkozott, a hullámok elültek. Egészen ma reggelig.

435882_w.jpg

A Heti Válasz robbantotta a bombát online kiadásán: Stumpf Nóra ugyanis interjút adott nekik az ominózus ügy, illetve az Éden Hotel kapcsán, amiből két állítást idéztek is, megjegyezve, hogy a teljes interjút a hetilap nyomtatott számában lehet majd olvasni. A reality szereplője viszont nem állt meg az interjúnál, és személyiségi jogi pert indít a csatorna ellen. A TV2 nem hagyta annyiban a dolgot, és egy nagyon kemény hangú közleményben reagált a vádakra.

Szerintük

  • Éden Nóra zsarolja őket, és manipulálja a közvéleményt
  • Vannak olyan felvételek a birtokukban, melyek Nóra szavait cáfolják
  • Nóra saját ügyvédjével sem volt őszinte
  • Nóra állításai több ponton sem felelnek meg a valóságnak
  • Szerettek volna megállapodni Nórával, de őt csak a pénz érdekelte
  • Perelnek

Az ügy egyre durvul tehát, egyedül a Heti válasz jár jól vele, mert a holnapi lapszámot biztos elkapkodják majd a témát eddig is követő tévénézők, vagy hogy is fogalmazzunk.

Egy dolgot azonban meg kell jegyeznünk ezzel az üggyel kapcsolatban: a Heti válaszban leírt állításokat, amikkel Stumpf Nóra támadja a TV2-t, azért nem idéztük, mert a TV2 merőben szokatlan módon felhívta a szerkesztőséget, és hivatalosan is közölte velünk, hogy amennyiben a szerintük hamis állításokat utánközöljük, azaz leírjuk, mit mondott Nóra a Heti válasznak, minket is beperelnek, ahogy minden sajtóterméket, ahol ezek megjelennek. Az Index jogi képviselője szerint a hatályos magyar törvények értelmében ehhez joguk van. Az viszont merőben szokatlan, hogy egy cikk megjelenése előtt a TV2 a teljes magyar sajtót végigtelefonálja és fenyegetőzzön.        

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alvito 2015.07.15. 13:47:01

@sixx:

Gondolom Gábornak nincs vezetékneve, csak az "Éden". A Stumpfot pedig le kellett írnod, ugye?

Akármi Áron 2015.07.15. 13:48:34

Hááát, nem nagyon kapkodta el, olyan ez már, mint az esemény utáni tabbletta.... ha van még olyan, kituGgya:))))

Lady Ann 2015.07.15. 13:49:18

Nem értem, ha a csaj hazudik és ti leírjátok, hogy ezt mondta, akkor ti nem hazudtok, csak leírjátok, hogy izéke mit mondott.
Amúgy grat, eddig nem érdekelt az interjú, de ha a TV2 így rákattant, akkor érdemes lehet elolvasni.

melaena 2015.07.15. 13:56:13

En is ramennek a zsetonra Nora helyeben.
Talalt penz.
Az viszont tok egyertelmu, hogy barmikor elhagyhatta volna a szobat,ezt nemhogy fizikai,de meg szellemi "terrorral" sem akadalyozta (volna) meg Gabor

kridli 2015.07.15. 13:58:47

"Szerettek volna megállapodni Nórával, de őt csak a pénz érdekelte"
Mégis mit gondoltak? Nem ez a lényege a kártérítési pereknek? :) Mégis mit tudnának utólag tenni mint fizetni neki hogy maradjon kussban és ne fokozza a balhét?

dawg007 2015.07.15. 14:00:24

Hát nem tudom, a TV2 helyében inkább csendben kifizettem volna Nórát, mert ebből megint rosszul fognak kijönni. Persze nem tudom, mekkora összeget kért.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.15. 14:01:22

@alvito: megmondom őszintén, nem néztem utána, mi ÉG vezetékneve, Nóráé meg benne volt a cikkben, így alakult. milyen összeesküvést látsz a dolog mögött?

Benzoylmethylecgonine 2015.07.15. 14:05:26

Ezt nem értem. Mit mondhatott az interjúban, amitől így kibuktak? És ha a TV2 úgy érzi igaza van, miért kezd el ordítani ideje korán?

Azt sem értem, hogy van annyi pénz, amiért az erőszakból sima dugás lesz? Vagy hogy?

saks 2015.07.15. 14:08:04

Ekkora egy szerencsétlen lúzer társaságot, mint a tv2...

eveMarlowe 2015.07.15. 14:12:50

Fúúúúúú ez egyre durvább...Gondolom azért tartott eddig, mert azért egy ilyen nagy dolgot "illik" meggondolni minden szempontból (megéri-e, nyerhetek-e...stb.), hiszen a végén az erőszakot szenvedett félt (mármint a nőt) állíthatják be bűnösnek, mint ahogy általában lenni szokott, és amit közben majd kap a sajtóban és egyéb csatornákon, azt is nehéz feldolgozni gondolom. Sokan ezért sem merik feljelenteni azt, aki erőszakot tesz rajtuk. Ajajaj hát ez meg, hogy a TV2 odaszólt nektek, nagyon aggályos....nagyon nagyon.

Darinka11 2015.07.15. 14:14:14

1./ Érdekes a névazonosság, Stumpf István évekig a HV újságírója volt, nemrég igazolt a Mandinerhez. Lehet, hogy nemcsak névrokon? Eddig a Heti Válasz nem bulvárban utazott, lehet, hogy rosszul megy az üzlet, és kellenek a bulvár témák...
2./ Nóri jól teszi, ha perel. Annak idején, amikor kirobbant a botrány, az édesapja írt ide a blogba, hogy mennyire inkorrektül viselkedett Nórival a csatorna, számomra hitelesnek tűnt az édesapa.

rambo13 2015.07.15. 14:17:04

@sixx: annak,h a Heti Válaszban lesz és h Stumpf a hölgy vezeték neve, mint az egykor HV-os Andrásé, szoros összefüggésben állnak, vagy csak a véletlen műve?

Csapee 2015.07.15. 14:17:35

Jaj még a végén büntit kap a Tv2. Nagyon sajnálnám ha megszünne, mert szeretem hogy a kábelszolgáltató mint töltelékcsatorna berakja a nézhető tematikus csatornák és a királyi fos közzé. Így ha véletlenül mellé nyomok csak fél oldalt zsibbadnak az agytekervényeim.:)

ideasz 2015.07.15. 14:21:45

@rambo13:
Szerintem meg a hires cellövöldes csaladbol valo...

cukkmukk 2015.07.15. 14:28:39

Hát akkor nincs mit tenni, irány a bíróság, és várjuk a végeredményt.

ZakMcKracken 2015.07.15. 14:30:13

Aki kurvának áll az ne sírjon, ha b*szogatják.

JorgoszBaia 2015.07.15. 14:39:39

@Darinka11: az egész hasonlít egy pókerjátszmához... akkor lehet, hogy a pókeres Stumpf András rokona? :D

JohnRossEwing 2015.07.15. 14:42:04

érdekes a TV2 reakciója. volt egy pasas, aki 30-40 évvel ezelőtt a motorja elé egy furnérlapot szerelt, hogy ne lássák, amikor külön utakra megy. A furnérlapról mindenki tudta, mikor merre jár. A TV2 - a reakciójából ítélve - valamiről nagyon nem szeretné, ha nagy nyilvánosságot kapna.

JorgoszBaia 2015.07.15. 14:42:20

arra a sajtóperre azért kíváncsi lennék, amelyet a TV2 nyer azzal az indoklással, hogy a comment:com.blog (vagy az index) valótlanul állította, hogy "a Heti Válasz azt írta, hogy..."

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.15. 14:51:24

@rambo13: nekem Varga a vezetéknevem pont úgy, mint Varga Mihálynak. Véletlen? Aligha. Jézusom.

Eruka 2015.07.15. 14:53:47

@rambo13: mellesleg mivel Gábor a "meggyanúsított" egyén, valszeg hivatalos iratokban sem szerepelhet a vezetékneve, amíg nem tisztázzák (vagy ítélik el). Viszont Nóra perel, az ő neve nyilvános (lehet).
Szóval ugyan sixx csak nem tulajdonított ennek olyan nagy jelentőséget (mint Te), de végülis sztem helyesen járt el...

Serrin 2015.07.15. 14:58:32

Egy izéke bemegy egy műsorba, amihez képest a maónika só is magas szint, aztán benn történik olyan, aminek ott sem kéne. Aztán erről ugye tudnak, lemegy a tévében hónapokkal később. Rá pár hónapra izéke perel.
Mi nem stimmel nekem a történetben?

Zb74 2015.07.15. 14:59:58

Mivel a Médiatanács nemrég elmeszelte a TV2-t, Nórinak jó esélyei vannak a per megnyerésére.
A csatorna részéről kicsinyesség és totális pr-katasztrófa az ellenper, meg a sajtó befenyítése.
Ezen - mindent összevetve - csak bukhatnak.

Darinka11 2015.07.15. 15:26:14

@Zb74: Teljes mértékben egyetértek Veled.
Akik pedig az "Aki kurvának megy, ...." és hasonló frázisokat puffogtatják, azok valószínűleg nem látták az Éden Hotelt. Nem minden fekete vagy fehér, és minden szituáció más és más. Nóri pont nem az a kurva típusú lány, és nem is viselkedett kihívóan. A műsorban talán két-három pár szexelt, akik közül az egyik párocska "hivatásosnak" tűnt, akit egyértelműen azért vittek be a műsorba, hogy erősítsék a szex vonalat, mivel a műsor nézettsége rohamosan csökkent (szar szerkesztés, szereplőválogatás, stb...).
És a gyengébbek kedvéért, ezért marasztalta el a TV2-t a Média Hatóság:
"Megsértette az emberi méltóság tiszteletben tartására vonatkozó szabályokat a TV2, állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. A tévéadónak 14 millió forintos bírságot kell fizetnie amiatt, hogy az Éden Hotel április 23-i adásában erőszakos szexuális közeledést mutatott be. A most megbüntetett adásban az egyik játékos, a felvételek alapján erősen ittas, de még annál is agresszívebb Gábor a zaklatás határát legalábbis súroló gesztusokkal közeledett játékostársa, Nóri felé."

Darinka11 2015.07.15. 15:35:44

@JorgoszBaia: Nem állítottam, hogy a rokona, és híve sem vagyok az összeesküvés elméleteknek, csupán érdekesnek találom a dolgot. Nem megy az üzlet (a HV-nak), dobjuk fel egy kis bulvárral... :)

2015.07.15. 15:41:56

És hol a tökötök, hogy nem idézitek a két mondatot? Így egy nagy fos az egész poszt.

recirkulációs kör 2015.07.15. 15:45:19

@Darinka11:
Tényleg érdekes, de nem kéne hülyeségeket írni.
Stumpf István alkotmánybíró (egykor, még Kádár alatt a Hazafias Népfront alelnöke).
A Heti Válasz újságírója meg Stumpf András.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.07.15. 15:49:21

@shitgun: a holnapi interjú be lesz szemlézve alaposan, nyugi.

2015.07.15. 15:51:52

Illet volna a Demcsákot, és azt a Robi nevű furkót is valahogy beleszőni a történetbe! ;-)

2015.07.15. 15:52:26

@sixx: najóvan, akkor legalább nem kell megvennem a HV-t.

2015.07.15. 15:53:37

@Dr. Trejo: ha egy másodperccel korábban megy el a kommentem, akkor a dátuma : 2015.07.15. 15.51.51!!!

Ádám Tóth 2015.07.15. 15:55:04

@Dr. Trejo: Ez nagyon gyanús!!!! Itt valami készül!! Stumpf neve meg most ez is...

Figyuzzka 2015.07.15. 15:58:58

A tv2 miért akart megállapodni Nórival, ha tudják, h nekik van igazuk???

Reggel a Blikk vagy a Bors lehozta a cikket, de lehet h őket is befenyítették, mert nem találom már...
Azért az fura, és sajnálatos, h a fenyítés ellenére, ill pont azért, nem hoztátok le amit amúgy leírtatok volna...
És ha Nórinak lesz igaza, akkor perlitek majd a tv2-t? :) Hiszen most úgy fenyegetőztek, h nem mondta ki a bíróság, h nekik van igazuk... vagyis mi van, ha Nórinak?! Mert attól h ők azt állítják, h Nóra állításai hamisak, az még nem jelenti azt, h úgy is van, így csak a kettőjük ügye lezártával perelhetnének, az utánközlés miatt...

De amúgy szánalmas a tv2 reakciója, de majd biztos jön megint a fordulat náluk, ahogy észhez kapnak...

recirkulációs kör 2015.07.15. 16:05:26

@Dr. Trejo:
Gondolj bele, ha 36 perc 36 másodperccel korábban megy, akkor mi lett volna!
2015.07.15. 15.15.15!!!

És akkor arról még nem is beszéltünk, mi lenne, ha a maja naptárt használnánk, amiben van 15. hónap is...

rambo13 2015.07.15. 16:15:01

@sixx: a Stumpf azért nem olyan gyakori név, mint a Varga:). Persze sok híres Stumpf van, rögtön két András (az újságíró és a pókeres), nomeg ugye István az alkotmánybíró úr és ugye ők sem rokonok.

Node a HV azért nem szokott ennyire bulvárjoz kapcsolódó témákkal foglalkozni. Ok ez most tényleg egy komoly ügy, nem kérdés, h ideje volt alaposabban utánajárni, ez teljesen rendben van, de furcsa, h az ilyen "bulvár szemetet" zsigerből elutáló konzervatív polgári lap 2 oldalas, nagy fotós interjút hozzon le egy valóságshow szereplővel...

knowledge tree 2015.07.15. 16:21:44

@Darinka11: A nézettségi adatokról még nem volt információjuk, amikor a szereplőket válogatták be, lévén fél-egy évvel a sugárzás előtt voltak a forgatások.

Jottó 2015.07.15. 16:22:52

nem lett volna egyszerűbb ha ÉN az első adandó alkalommal lerúgja az ágyról ÉG-t?

g-ko 2015.07.15. 16:36:52

@rambo13: ha jól emlékszem, ezzel foglalkozott akkor is amikor a TV2 leadta a tévében

EU-Raklap 2015.07.15. 16:49:08

1. Ha a TV2 valóban képes volt végig telefonálni és letiltani Nóra közleményeit és pert kilátásba helyezni mindenkivel szemben az csak egyet jelent: valóban tele van kamuzással Nóri részéről a dolog.
2. Kritikán aluli dolog, hogy ilyen miatt pénzt lehessen követelni, pontosabban kapni. Ahogy itt már megemlítették semmilyen erőszakos személyiségkorlátozás nem történt. Annak ellenére mondom ezt, hogy Gábor egy oltári nagy paraszt volt, nem is lesz több. Nem képes többre. Szóval Nóra simán leléphetett volna a szobából. Nem ment, mert a pénz lebegett szemei előtt és ennek érdekében inkább tűrte a bunkó dolgait Gábornak. Persze miután kiesett, elúszott az a pénz, amiért tűrt (pedig kimehetett volna simán a szobából, a műsorból stb.) és más módon akar zséhez jutni.

EU-Raklap 2015.07.15. 16:50:23

@EU-Raklap: Ui.: Én bevezetném a törvénybe, hogy korlátozzák a pénzbeni kártérítést ésszerű keretek között és a nem pénzbeni kártérítést is alkalmaznám.

kergfsa 2015.07.15. 16:57:44

mindkettő létezik. ebben az esetben viszont sérelemdíjról van szó esélyesen (Ptk. 2:52. § (1) Akit személyiségi jogában megsértenek, sérelemdíjat követelhet az őt ért nem vagyoni sérelemért.). korlátok közé pedig nem kell szorítani törvényi szinten, azért van a bíró, hogy az eset összes körülményét mérlegelve megadjon egy összeget. a TV2 nem fog belerokkanni...

kergfsa 2015.07.15. 16:58:30

@EU-Raklap: "semmilyen erőszakos személyiségkorlátozás" ja, ezt most olvastam. nincs több kérdésem.

dzsaszper 2015.07.15. 17:29:37

Nóra is érdekes hogy polgári pert indított...
A helyében én büntetőfeljelentést tennék, ha már.

EU-Raklap 2015.07.15. 17:39:01

@dzsaszper: Csakhogy Nórát a pénz érdekli egyedül. Ha nem így lenne kimegy a szobából és kész. Ha akkor is csesztette volna Gábor, akkor lenne szvsz igazán értelme a haddelhaddnak amit művel. CSAK A PÉNZ SZÁMÍT NEKI.

Zár Balta 2015.07.15. 17:45:48

Én Nórát utáltam mint a szart és utálom most is !
De ez a takony tetű TV2 ezzel a végigtelefonálással.
Kívánom hogy veszítsék el a pert, fizessenek ki egy scomo pénzt és baszodjanak meg ( tudjátok, mint a (KDNP :)

Gallion 2015.07.15. 17:48:06

@EU-Raklap: "Ha a TV2 valóban képes volt végig telefonálni és letiltani Nóra közleményeit és pert kilátásba helyezni mindenkivel szemben az csak egyet jelent: valóban tele van kamuzással Nóri részéről a dolog."

Elnézést, de ebben semmi logika nincs.

hedgehog2 2015.07.15. 17:50:18

Ez egy szerkesztett, rendezett műsor. Ez kb. olyan minha Al Pacinot megvádolnák szervezett bűnözéssel. LOL.

EU-Raklap 2015.07.15. 17:53:04

@Gallion: Ennyi pert csak akkor indítana, ha meggyőződésük és bizonyítékuk van rá, hogy Nóra kamugép. Egyébként csak még többet buknának a sok perrel. Ennyi a logika. Persze azért is csinálhatják, hogy ne kerüljön ki, mit is mondott. De ez már összeesküvés-elmélet. Ha azt akarja valaki, hogy kikerüljön, azt úgy sem tudják megakadályozni.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.07.15. 18:09:37

Lássuk be a TV2 kapcsán a perre sok oka lehet. Triviális a titoktartás esete, vagy éppen a nem a TV2 által szervezett interjú kapcsán a csatorna celebjeit a csatornához kötő hűség részletkérdései, ami kapcsán nem látjuk, hol és mi volt a papíron.

De sokkal fontosabb az, hogy sok dologról Nóra úgy gondolja, hogy az emberi méltóságot sértő, durva, tisztességtelen dolog volt. Eddig a hatóság is így gondolta. Továbbá sok független szakértő is. A TV2 viszont nem feltétlenül. Nyilván ezért kerülhetett valami úgy adásba, ahogy. Az utólagos "próbáljuk meg menteni a menthetőt" vizsgálattól függetlenül.

A Castingok során a csatornák a saját arcaikat alaposan megválogatják. Eldöntik milyen emberekre van szükség, milyen normákat kell képviselni. Ezek a csatorna és a csatorna vezetőinek a normái. És bizonyára nem véletlen, hogy a TV2nél kapott helyet...

Damu Roland...

Éden Gábor...

Vagy éppen a mások által említett Demcsák is, aki ugye fogyatékkal élők megalázását, az emberi méltóság sérelmét természetesnek veszi.

Lehet beszélni a TV2 további arcairól, sokszor a szerkesztési elveiről. De nyilván az sem sokakat lep meg, hogy a míg kvízműsorok kapcsán a legtöbb esetben a cél az, hogy a versenyzőt azért okosnak lássuk, de mivel tudunk olyat amit nem, magunkat még okosabbnak, ha nézzük... És megannyi pozitív kicsengésű kvíz show van a piacon, a többség ilyeneket keres, még a látványos show elemek mellett is... Addig a TV2 kapcsán a Leggyengébb láncszem, és az Okosabb vagy mint egy ötödikes is sok szempontból a versenyző megalázására ment rá. De tudunk mondani nem egy más esetet is, ahol a TV2 ebben az irányban tért el a máshol megszokott normáktól.

Ugye nem egyetlen kirívó esetről van szó, hanem tendenciákról, normákról, amik kapcsán a mostani fenyegetőzés is belefér, ami nem volt túl korrekt a részükről.

Úgy gondolom, hogy aki nem tud lekattanni a Jóban Rosszbanról, nem szavaz a távkapcsolóval, nem szavaz hirdetőként a pénzével, az bizony ezeknek a normáknak az érvényesülését támogatja. Ebben a helyzetben pedig a TV2 nem véletlenül érzi úgy, hogy a hűséges nézőik, hirdetőik, partnereik támogatják ezt a fajta értékrendet. A csatorna vezetése pedig emberileg olyan, hogy náluk ez is úgy látszik belefér.

A csatorna vezetése körüli egyes, a magánéletüket érintő pletykákat nem részletezem, lévén ezek pletykák és súlyosan dehonesztálóak több TV2es vezetőre és családjára nézve.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.07.15. 18:18:55

@EU-Raklap: Tévedsz. Nóra egy ember. A TV2nél lesz 2 aki mást mond. Ilyen egyszerű. És Nóra jogsértő módon nyilatkozik, hiszen titkot kéne tartania. És a TV2 sok minősítéssel az eltérő normák miatt sem ért egyet. Perelni lehet, nem dobják ki őket, indítványokkal el lehet húzni, a fenyegetés működik.

Pár per kapcsán elintézik azt, hogy "megnyerjék", mert akit beperelnek ebben együttműködik. Így ez a többi ügyben elrettentő. Az illető cégek nem sokat veszítenek, az együttműködés miatt kompenzálják a dolgot.

És ha perelnek, akkor sok helyen nem tárgyalják a vádakat, mert nincs kedvük bíróságra menni. Ott nem lesz per. Pár helyen elbukják a filléres perköltséget, de mégsem lesz akkora országos botrány ami pl. a hirdetők lojalitását veszélyeztetné.

Ha Nóra valóban kamugép lenne, akkor könnyű lenne nyilatkozattal cáfolni, és e mögé odatenni mindazt ami szükséges. bizonyítékként, a közvélemény meggyőzéséhez. Ha egy TV nem hisz abban, hogy a közvéleményt meg tudja győzni, az gyanús. Különösen akkor, ha sok ismert tendencia miatt erre oka is lehet.

kolbászmustárral (törölt) 2015.07.15. 18:23:07

"Éden Nóra zsarolja őket, és manipulálja a közvéleményt"

Aha, pont ezt nézem ki szerencsétlen lányból. Főleg azok után, hogy az ügy kirobbanása után a többség még mindig őt ekézte.

És ha a pénzért csinálja? Én nem sajnálom tőle.

2015.07.15. 18:24:07

A durva anyjukat annál a tévénél! Lehetett volna ezt jobban kezelni! Javaslok a tévéseknek egy válság és konfliktuskezelő tanfolyamot, alapszabály ha nem tudsz jól kijönni a helyzetből, és nincs más út válaszd a kevésbé rosszat.

EU-Raklap 2015.07.15. 18:35:08

@Válasszunk: Aha, persze. Ezt neveztem pl. összeesküvés elméletnek. Mert tárgyaláson úgy sem fog kiderülni... vagy miért kéne kiadniuk azt, ami kezükben: szopja csak meg a pénzéhes kiscica. :D Persze lehet, hogy a TV2 és Nóri végül megegyeznek ítélet nélkül, de azért You made my day. :D:D:D

EU-Raklap 2015.07.15. 18:36:38

@kolbászmustárral: Én sem sajnálom tőle, csak nem adnék neki egy kanyit sem. Viszont enm anyagi ellentételezést, mint pl. nyilvános bocsánat kérést vagy egyebet igen. Kis pénzéhes ribi. Kiesett, nem jött be amiért tűrt és most máshogy akar napira valót keresni. :D:D:D

EU-Raklap 2015.07.15. 18:38:32

@EU-Raklap: Félre értés ne essék. Nem szent egyik adó sem (TV2 sem...), csak ezt a képmutatást amit művelnek egyesek a pénzért (és nem azért, mert ami történt megtörtént, főként, hogy nem volt kötelező tűrnie.. csak ha a nyerés miatt tette) rühellem.

Darinka11 2015.07.15. 18:39:13

@recirkulációs kör: Jogos, eltévesztettem a két keresztnevet, Stumpf Andrást akartam írni. :) Stumpf István alkotmánybíróra még véletlenül sem gondoltam ebben a témában, de mégis sikerült leírnom a nevét... :)

CyberPunK 2015.07.15. 18:47:26

Valaki kurvának áll, nem hagyja, hogy basszák, és még perelni is akar. Nem értem. :(

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.07.15. 18:48:38

@EU-Raklap: Azon túl, hogy mindenkit hülyének nézve adod elő itt magad, mint mindenki aki semmit sem ért ahhoz, amiről jártatja a pofáját, külön vicces az, hogy azt hiszed bármit is számít az mi fog kiderülni egy tárgyaláson.

Ugyanis amíg nincs jogerős ítélet addig a mi derül ki az a lófaszt nem érdekli. Ha kockázatos lehozni nincs botrány. Ha nincs botrány nem árt a TV2nek.

Ellenben, ha lesz jogerős ítélet, és időhúzással, bizonyítási indítványokkal ez idő, akkor az már nem friss ügy, így senkit nem érdekel. Nem befolyásolja sem a nézőket, sem a hirdetőket, akkor "ja egyszer volt egy problémás műsoruk, de máshol is volt mónika show".

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.07.15. 18:57:29

@EU-Raklap: A pénz kérdés kapcsán ne feledd el, nem mindegy az, kit és hogyan mutatnak be a tévében, mert ettől függően is kap máshol munkát. A TV2 attól, hogy súlyosan törvénysértő módon mutatta be, és ez a szerződésbe sem fért bele, bizony ezen a területen olyan károkat okozott, ami mérhető bevétel kiesést, mérhető anyagi problémákat okozott. Miért? Mert a TV2 úgy gondolta, hogy ezzel plusz nézettséget, a javuló nézettséggel plusz pénzt szerez. Pénzéhes volt és szándékosan törvényt sértett. Most pedig ennek az összegnek a töredékéről van a vita.

Te nem adnál neki. Mert szerinted a mások megalázása, a szándékos bűncselekmény mint pénzkereseti módszer teljesen oké, téged ilyen alakká neveltek a kedves szüleid. Ő pedig a vesztességét nyelje le, mert szerinted teljesen természetes az, hogy a TV2 olyan mocsok amilyen, mert te sem vagy különb. De az sem akitől ezt otthon tanultad. A szükséges taktikájuk kapcsán pedig szerecsenmosdatásba kezdesz.

Jól értem?

Szerintem pedig aki törvényt sértve úgy keresett pénzt, hogy azzal másoknak anyagi kárt is okozott hosszabb távon, az ezt a kárt fizesse meg kamatostól, főleg az után, hogy a műsor jogszerűségét hatóság vizsgálta, és jogerőre emelkedett döntés szerint a TV2 törvényt és vele együtt alkotmányos alapjogot sértett.

Aki alapvető emberi jogok megsértésével szerzett pénzt, és ezzel még anyagi kárt is okoz, az ne pampogjon, hogy a másik az anyagias.

EU-Raklap 2015.07.15. 19:31:29

@Válasszunk: You have made my day much better just right now.
Annyira, de annyira látszik, hogy kettős mércét alkalmazol, már szánalmas.
Amiket az első bekezdésben írsz az mind rendben van azzal kapcsolatban akire igaz. Ez nem a Nóri. Az Ő bemutatásában semmi olyan nem volt, ami miatt ne kapna munkát. Sőt... Éppen ellenkezőleg. Én is adnék neki... Eddig adtam volna neki. Az a baj, hogy ezzel a lépéssel megmutatta mi érdekli egyedül, milyen képmutató és a cégemet is hasonló helyzetbe hozná, ha nagyobb összeget látna benne akármilyen kicsi az esélye, bármennyi igazság is van abban amit mond. És még hazudna is érte. (Utóbbit majd megtudjuk talán később, hogy valóban kamuzik-e vagy sem és miben. Szóval nem tudom, csak jelenleg ez a nyilatkozat a másik féltől.)
Kérjen nyilvános bocsánatkérést vagy egyéb nem nyilvánvalóan CSAK a pénzről szóló ellentételezést Gábortól és a TV2-től, hogy leadták ezt a jelenetet. Tévedésben vagy szerintem: Egyetértek azzal, hogy nem kellett volna bemutatni, vagy csak is Nóri és Gábor együttes engedélyével. Gábort jól meghurcolnám a paraszt módján történő túlságosan elnyújtott próbálkozása miatt, de Nórinak nem volt muszáj tűrnie... Nyerni akart, pénzt akart. Tulajdonképpen eladta magát, a lelkét vagy bármit. Szerencsére ott és akkor nem teljesen. Most viszont igen.
A TV2 mocsok és bűnhődjön érte, de Nóri sem adnék egy kanyit sem vagy csak egy jelképes összeget az előbbiek miatt.
A másik: nem tudom, hogy megboldogult édesanyámat (aki a legjobb, legönzetlenebb és jólelkűbb, segítőkész anya volt a földön) és édesapámat miért is hozod kapcsolatba ezzel.
Ezzel szépen lemocskoztad, semmirekellőnek minősítetted Őket. A baromságaidat, elvakultságodat, kettős látásodat leszarom, de mások szüleit nem kéne belekeverni.
Nem rólam is nem is róluk állítottál ki szegénységi bizonyítványt ezekkel a mondataiddal.
Az, hogy mindent (amiről tudok vagy adott pillanatban igaznak tűnik) figyelembe vegyek és igyekezzek a mérlegre tenni; hogy ne szűrjek ki olyan tényeket, dolgokat melyek nem erősítik azt az álláspontot, melyhez betegesen ragaszkodom és ne nézzek félre bizonyos dolgok mellett nem a szüleimnek köszönhetem.

EU-Raklap 2015.07.15. 19:45:10

@CyberPunK: Ez elég meredek sarkítás, de erről van szó. :D
Biztos vagyok benne, hogy elvállalta, szerződésben aláírta, hogy milyen feltételei vannak a műsorban való szereplésnek. Ennyi. Gábort lehetne büntetni, ha Nóri feljelentené. Nem tette. Érdekes. Miért nem? Mert CSAK a pénz érdekli. A TV2-t kéne büntetni, de nagyon, mert leadta azt a törvényt sértő jelenetet. Nóri viszont nem érdemelne vagyoni kártérítést. A helyzetet Ő csinálta magának, Ő tűrte abban a tudatban, hogy leadhatnak szinte bármit.
Ha kapni fog annak csak egy oka van: a kedélyek megnyugtatása. Nem azért fognak neki bármit is ítélni vagy tárgyaláson kívül adni, mert annyira, de annyira megérdemelné. A pénzt valójában a mások kedélyének fogják adni, csak a Nóri fogja elkölteni.

Veder1 2015.07.15. 20:09:17

@EU-Raklap: az áldozat pszichológiához nem értesz láthatóan, ezért minimum kétséges az általad felvázolt verzió valószínűsége.

EU-Raklap 2015.07.15. 20:28:55

@Vödör: Nem úgy tűnik, mintha áldozattípus lenne. Többek közt nem kerüli a konfliktust sem.
Az áldozatpszichológia amúgy is egy olyan áltudomány, ami mindent meg tud magyarázni, mégsem magyaráz meg semmit. Mivel majdnem mindenkire és mindenre ráhúzható, kivetíthető.
Ha még is reál tudományként kezeljük és megnézzük Nóri esetét, elnézünk (amit én nem szoktam) olyan dolgok felett, melyek ellentmondanak az áldozati szerepnek akkor sem cáfolja véleményemet, illetve a tényeket: a pénzért (és hírnévért) jelentkezett, tudta mit ír alá, mit vállal. Amikor ezt megtette, sehol sem volt áldozati helyzetben. Nagyravágyó helyzetben volt és céljaiért bevállalt olyan dolgokat, amiket lehet utólag már nem tenne meg.
Biztos vagyok benne, ha nyert volna, akkor utólag is megtenné újra és vigadna. Szerintem nem is pereskedne. Az öröm és a nyeremény elég mellett eltörpülne hirtelen minden sérelem.

ez? mi? hogy? 2015.07.15. 22:07:03

@EU-Raklap: wow, még enlishül is tudsz? akkor te biztos egy okos ember lehetsz, nem szeretnék vitatkozni veled...

2015.07.15. 22:51:57

Nem zörög a haraszt, kedves tövö2.
Melyik Naplós kis riportercsajt is rúgtátok ki mert hazug hírt tákolt össze?
Vagy a híres/hírhedt Frei kamudossziés eset?
"Válaszunk" nevű bejegyző szépen összefoglalja a trendet,fentebb.
Gyakorlatilag szerintem inkább attól fosik a csatorna, hogy a csajszi kitálal, hogy minden jó előre le volt osztva... ja, hogy ez nem is titok?
A gábor meg b.szódjon meg a sitten. Megérdemelné. Gyökér.

Veder1 2015.07.15. 23:32:12

@EU-Raklap: tuti mérnök, vagy informatikus lehetsz ;)

otgorbebogre 2015.07.16. 03:21:45

@Benzoylmethylecgonine: szoval az idezetek be vannak linkelve.... hoppa remelem ezert nem perel a TV2!

kheiron 2015.07.16. 11:04:45

@rambo13: Lehet rúgni a kereskedelmi tévéken egyet, ez a magyarázat.
süti beállítások módosítása